Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Nikola Kojo: Vođa čopora jako nervozan, zver saterana u ćošak najopasnija, pogotovo ako nije baš uračunljiva i ima mnogo novca

Komentari (31) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 09 maj 2019 10:46
Sultan Kazahstanac, i on mu je prijatelj
Neka bude da je tako, ali i bik kad pobesni i počne da baca zemlju svuda oko sebe on misli da je baca daleko, ali sve baca sebi za vrat. Nije on opasan, nema on petlju da nešto uradi, mali Alek je bio i ostao plačljivko, kome su svi u školi udarali čvrge. On se dere na ove naše, a onim jednim ćiftama iz sveta ulaguje se kao prosjak, uz sve ono kliberenje i pričanjem da je od njih mnogo naučio. Leba ti, šta si od Hana i Mogerini naučio? I od tunjavog Šija, njegovog saradnika Lija, veselog Makrona, sa suprugom, i od Angele, bez supruga.
Preporuke:
114
7
2 četvrtak, 09 maj 2019 10:59
Marksov drug, iz detinjstva
Dobro je što su prestali ovi da dolaze, ali ni ovi spontani neće ništa uraditi. Mislim da g.Koja nije proučio društvene zakone (sociologiju), a ni to da je revolucija nešto drugo od običnog mirnog života. Naravno da je u polupismenoj zemlji, zemlji rajetinskoj, teško naći dovoljno ljudi da krenu protiv tiranina i hendikepiranog mentalka, ali on je uspeo da pogodi želju ovih blentavih nacionalista i da mu svaka reč, iz balavih usta, koja briše šatorskim krilom, bude Srbi, Srbija (koju voli najviše na svetu, kao Miljana Kuljić teta Milicu, vlasnicu Pinka). Jedino što opozicija danas može da napravi jest opšti bojkot "svega i svačega" i da, kad budu izbori, pusti ludaka da sam pobedi i da sa svojih 99 koma 9 odsto pokaže svetu da je neuračunljiv. Ali nije sam, ima gi ovdi oko dva milijona.
Preporuke:
58
10
3 četvrtak, 09 maj 2019 11:08
Rajko
IMA, istana, u svetu i obespravljenijih naroda ali sam potpuno siguran da nema naroda u svetu koga je njihov predsednik OKRIVIO da loše vode politiku, da su politički nepismeni i nISU dorasli vremenu u kojem žive. To je tačno. Da sam živeo u 19. veku bio bih cenjen zbog svega što sam u životu uradio, što sada radim, što volim Francusku svim svojim bićem, što nisam intervenisao ni na jednom mestu oko zaposlenja supruge i deteta ( nisu zaposleni oboje iako imaju državne fakultete i po 7- 8 godina radnog staža na birou za nezaposlene), što sam branio zemlju 1999. - zemlju koja me je PONIZILA (diskriminisala) ne samo neisplaćivanjem ratnih dnevnica, već i činjenicom što dopušta Predsedniku Republike da me kao pripaDNIKA NARODA koji ga je birao svakodnevno vređa.Moja je krivica jedino što sam živ, država je od mene uzela sve što je htela ne pitajući me. Da mi nije otela penziju imao bih da kupim jednom u nekoliko meseci i čokoladu, to sam zaslužio valjda radeći 39 godina? A, možda i nisam
Preporuke:
65
5
4 četvrtak, 09 maj 2019 11:15
ZR
Da nije tih "cenzusolovaca", tj. da si ga ti i tebi slični u totalu držali, to bi uvenulo samo od sebe posle par nedelja, što smo mogli da vidimo na primeru "protesta" iz 2017.
Stoga, Kojo pošto misli da je mnogo pametan, neka lepo sam napravi ekskluzivističku partiju, pa da vidimo kako će da mu ide.
Preporuke:
59
21
5 četvrtak, 09 maj 2019 12:05
Slavisa
Moramo da izvucemo pouku iz ovih 7 godina da ova EU tj. Nemacka i Francuska nam ne zele dobro. Oni su AV-u dali divljacke mogucnosti pljacke i pretvaranja Srbije u feudalno drustvo. Ti AV-ovi 'prijatelji' su dozvolili da AV divlja u Srbiji a zauzvrat da natera Srbiju da se odrekne KiM. To su iste elite sto su ubile Gadafija zbog para, prakticno drumski razbojnici koji su oterali tu celu zemlju u kameno doba, sa sve pijacom robova. Sa takvima da razgovaramo? Moze ali jedino preko nisana od M70AB.Nazalost deo nasih ljudi, oportunista, ceka u redu i nada se da ce da se prikljuce otimacini kad EU dovede nekog drugog na vlast. A to ce da se desi uskoro jer ovaj nije ispunio sto se od njega trazilo.
Preporuke:
63
6
6 četvrtak, 09 maj 2019 12:27
Vlada1
Ceoma nekorektna izjava kada je reč o opoziciji i veoma štetna.
I prilično neistinita.
Očigledno je da deo grupacije koja je bila bliska SJ i koja jeste protiv SNS uporno pokušava da nametne svoj način borbe protiv režima ne videći da je najmanje tri puta napravila grešku u proceni.
Prvu im i ne mozemo zameriti - SJ se pojavio,u jednom momentu je izgledalo da ima najvecu sansu da ugrozi rezim i ok je da protivnici rezima stanu uz njega ili idejno ili strateški.
Njegov stav o nastupu u dve kolone "jer ne moze sa onima koji ne dele iste vrednosti" su zadrzali i posle odvajanja od njega - dovoljno dugo da propuste peoces integrisanja opozicionih snaga u kojem su mogli da se pozicioniraju,bilo u SzS,bilo u opozicionom krugu koji je potpisao sporazum o borbi za fer izborne uslove i zajedničkoj borbi.To je druga greška.
Preporuke:
29
4
7 četvrtak, 09 maj 2019 12:28
ako ćemo metaforički
Vučić nema "čopor" nego "stado" koje ide i bleji, muče, rže za njim.

Da Vučić ima "čopor" kao što to tvrde pojedini "normalni naprednjaci" već bi gio rastrgnut na komade, jer sve svaki "čopor" trudi da poveća teritoriju koju kontroliše, a ovo "stado" je smanjuje svakodnevni rasprodajama teriotrije Srpskog naroda.
Preporuke:
57
6
8 četvrtak, 09 maj 2019 12:44
Vlada2
I onda ulaze u treću - umesto da grešku u proceni priznaju,prihvate novu realnost kao što je to prihvatio DS,koji dolaskom Lutovca na čelo stranke ulazi u SzS oni odbijaju to i pokušavaju da bukvalno preotmu protest!
Na protest je pozvala opozicija posle napada na Borka u Kruševcu i ljudi su se odazvali (a medju njima i Kojo i Bane T.).Već od Januara Bane T. izjavljuje da bi narod zviždao političarima a ubrzo po toj izjavi Marksisti nasrću na Djilasa.Da li namerno ili slučajno ta izjava je podstakla krajnje sumnjivu grupaciju da krene u razbijanje protesta.
Od pojave opozicionih lidera na bini ,Kojo i slični bojkotuju učešce na protestu i salju poruke kako jedino vanstranacki protesti mogu dati rezultat.
Preporuke:
34
4
9 četvrtak, 09 maj 2019 12:52
Vlada3
Sam rezim je mnogo ulozio u sprecavanje ujedinjenja opozicije jer je svestan da ga samo najširi front,koji pokriva čitavu lepezu politickih opcija moze izbaciti iz igre.
Pored produbljivanja animoziteta izmedju ideoloski drugacijih stranaka rezim je poceo i usmeravamje gradjanskih pokreta i gtadjanskog nezadovoljstva protiv stranaka uopste(pričaću sa gradjanima necu sa strankama...taj rad.)
Kojo i slični nasedaju na tu priču ili je svesno guraju.
Gradjanski pokreti,gradjanske inicijative su potrebni svakom gradjanskom drustvu ali njihovo usmeravanje protiv stranaka je korak ka totalitarizmu- pravljenje jednopartijskog pluralizma u kojem se vlast moze kritokovati ali ne menjati.
Preporuke:
43
4
10 četvrtak, 09 maj 2019 13:26
nikadsnobom
..Prepotentni drugosrbijanac Kojo ponovo napada opoziciju,jer toboze nisu radili onako kako se njemu svidja..Sikter Kojo,..ako ne mozes da pomognes nemoj ni da odmazes..Ljudi se trude koliko mogu u jednom razbijenom narodu i zemlji,i sve sto su do sada uradili je bilo korisno,..a takvi kao ti to ne mogu da vide zbog sopstvene razmazenosti i arogancije..Sram te bilo sto blatis posten svet Kojo..Opet ce se ljudi skupiti i to u jos vecem broju kada bude trebalo..
Preporuke:
54
11
11 četvrtak, 09 maj 2019 13:45
Dragisa
U moru nasih problema,nas kao naroda,najveci je da smo mnogo izdajnicki nastrojeni,tu smo istinski I zaista vodeci lideri u svetskim okvirima.Meni je ta pojava potpuno neobjasnjiva I nedokuciva,od ogromnog broja medju nama koji su za najmizerniji novac ili litru ulja spremni da prodaju veru za veceru ,pa da vrha piramide, Vucica,Dacica I ostalih.Sto se tice Koje,uglavnom je u pravu,dogadjaji su mu apsolutno dali za pravo da izjavi sve to.Ajde sto Vucicu zicere nabacuju karikature od novinara na svim medijima,ali isto to mu mesecima unazad rade I lideri tzv. opozicije,tako da je rezultat dosadasnjeg dela protesta taj da se nije napravio niti milimetar pomaka,cak su zatvoreni jos neki mediji I nastao je savrseni mrak.Ostaje da se vidi da li ce ipak I pored svega opozicija ici na izbore I nakon sedam godina.Jedino mi je simpaticno sto je sad glavni konferensije protesta glumac Lecic, jer,njegovog je lika-Gavrila Milentijevica Vucic odavno preuzeo I savrseno ga doradjuje na dnevnoj bazi.
Preporuke:
12
33
12 četvrtak, 09 maj 2019 14:26
Vesko
Opozicija je malo uradila za ovih nekoliko meseci uličnih protesta. Mora da to bude čvršće kako bi onaj protivu koga su akcije usmerene uvideo da tu može biti svašta. Opozicija nije pomogla novinarki iz Novog Sada onoliko koliko je trebalo. Veterani rata i invalidi rata došli su pred zgradu Vlade da štrajkuju jer im nisu isplaćene ratne dnevnice i što nije usvojen Zakon o veteranima i invalidima rata. Ana Brnabić je veteranima dala rok za rešavanje tih problema. Rok je istekao 6. maja 2019. Veterani Niša se spremaju da dođu u Beograd, opozicija mora da ih prihvati i da se sa njima bori za što hitnije usvajanje Zakona. Veterani traže ona prava koja imaju branitelji u Hrvatskoj. Zašto je Ana Brnabić prevarila veterane, verovatno joj je Vučić naredio da tako postupi? Narod treba da vidi da je snaga opozicije u istrajnosti da se neke nepravde u društvu promene u korist onih koji su oštećeni. To bi dalo novi zamah protestima i povećalo njihovu brojnost. Zakon o veteranima je prilika.
Preporuke:
41
3
13 četvrtak, 09 maj 2019 14:45
Nista ne razumem
@Metforicki
Vučić nema "čopor" nego "stado"
U pravu ste, pretekoste me, htedoh reci da su nasi odnardojeni izrodi koji jasu Srbiju poslednjih 50 i vise godina od vecine naseg naroda napravili poslusno "krdo", koje su navikli da se hrani i poji u reziji cobana. Copor ima neko zajednistvo, a ostaci naseg nekada hrabrog naroda, skoro nikakvu solidarnost, ni svest o zajednistvu. Sloboda im ne treba. Kada neko napadne nekog Srbina, ostali Srbi oko njega se razbeze, kao Gnu antilope kada ih napadne lav (Vucic). Vukovi, hijene, zivotinje koje zive u coporu love i brane se zajedno. Imaju zajednistvo, pa i solidranost. Stocne vrste pasu, beze, padaju svaka za sebe. E to je nas narod postao. Krdo koje se napasa na valovu ispred vlade Srbije. Ali sve dok ima iskre otpora u nasem narodu, nije sve izgubljeno.
Preporuke:
20
30
14 četvrtak, 09 maj 2019 14:54
Ajde?
Vlada3
Sam rezim je mnogo ulozio u sprecavanje ujedinjenja opozicije jer je svestan da ga samo najširi front,koji pokriva čitavu lepezu politickih opcija moze izbaciti iz igre.

I zato Vučić dobija izbore? A ne zbog toga što na izbore ne izlazi 45% glasačkog tela iz raznih razloga

- postali nedodirljiva crvena buržoazija od 1945-2000
- "snašli se" u "privatizacijama" od 1945-2019 pa imaju u rezervi račune u bankama, i više stanova i kuća kupljenih budzašto
- priamoci "donacija" od gastarbajtera te su "apolitičkni" jer ko god da je na vlasti njima je standard isti
- totalno osiromašeni pljačkom od svih iznad navdednh koji ne veruju nikome jer jedva preživljavaju ili rade po dva-tri posla da bi preživeli a niko ne nudi ništa sirotinji, još mu garantuju da će mu vaditi organe ako umre, kao "dobrovoljnom davaocu"

Da li je iko ponudio najbrojnijem osiromašenom sloju od svih režima od 1945-do danas, oprost dugova za koje nisu oni krivi, ili otplatu duga u razumnom roku
Preporuke:
16
37
15 četvrtak, 09 maj 2019 14:54
Deda Mile ima farmu
Sjajno, ali...! Sličnu priču pričaju akademik Teodorović i Bane Trigunović... Ajd za trenutak da pretpostavimo da su u pravu, ali se nameće logično pitanje: ok, ova opzicija je takva kakva je, da li ste za to da budu na protestima ili ne? Ako jeste, a vrujem da jeste, onda se apsolutno sve akcije moraju podržavati, bez obzira ko ih organizuje! Dalje se nameće pitanje, na koji način srušiti AV? Izborima, naravno. Izvolite, napravite listu... Ovako mi se čini, iako verujem da su dobrim delu u pravu, da je njihova ptiča preuranjena, odnosno da bi tu priču trebalo pričati tek kad AV padne i kada se stvore uslovi za normalne izbore i normalan politički život. Ovako pomalo nanosi štetu i daje za pravo smutljivcima i kolebljivcima, a naravno i režimu kome razjedinjenost ide u prilog.
Preporuke:
55
31
16 četvrtak, 09 maj 2019 15:34
BB
U nedostatku pravog otpora koji je posledica hronične rezignacije, i čak uverenja da je pobuna besmislena, naprdnjačko espeesovsko julovska banda će još neko vreme biti sama sebi najveći protivnik.
Za svoj totalni poraz u džaranju po kosovskoj krizi, nesposobna i bolesna vucibatina optužuje svoj narod koji nije mogao da čuje njegovu tajnu komunikaciju sa samim sobom.
Preporuke:
57
6
17 četvrtak, 09 maj 2019 15:46
njima je svima dobro, da li smo baš tako zaslužili?@Ajde?
I postoje dve gotovo podjednako trule "političke elite" - one pre i one posle 2000. godine.
S druge strane bojim se da nijedna od tih tzv. univerzitetskih i ostalih elita bilo ovih plaćeničkih sa zapada bilo ovih šatro volonterskih sa istoka, suštinski ne vole ovaj narod koje čine i radnici, i seljaci i nepoštena inteligencija, a ne samo oni koji ljude dele na radnike i srednju klasu za i protiv majčice Rusije i NATO pakta.
Od čega vi gospodo patriJote i izdajnici, svejedno mi je i pun mi je k. smatrate da ovaj narod treba da živi?
Od propalih fabrika?
Od vaših priča bla, bla truć?
Vi svi imate neke dobro plaćene pozicije i sa takvih pozicija vi šiljite patriotizam, a kako je onima koji su imali kičmu od 1945. do danas to vas ne interesuje.
I onda vas čudi što neki dovršeni student neće da radi za vas u Stradiji već ide na Zapad da šljaka za sebe.
Preporuke:
14
2
18 četvrtak, 09 maj 2019 15:52
Stari
agent provokator.Isto je uradio i kada je bio i LDP-u i PSG-u, uclani se, a onda se za par meseci isclani i postane glavni pljuvac.U SAD mozete da budete filmska zvezda samo ako kleknete nekom Vajnstinu ili mafijasu (koliko je mafija vazna pokazuje i ova najezda albansko-kosovarskih zvezda).U Srbiji je film apsolutno, ali apsolutno, nemoguc bez drzavnog novca ili drzavnog blagoslova ucescu u finansiranju, tako da biti glumac i to filmski u Srbiji znaci biti "drzavni sluzbenik"!
Preporuke:
66
4
19 četvrtak, 09 maj 2019 16:57
Mićko
"Ali pošto je u fazi proces otrežnjenja i pošto ljudi polako shvataju da su im protest od početka, iz prikrajka vodili cenzusolovci, uz pomoć raznog polusveta i polunovinara i studenata koji su im verovali - a koji su se pouzdano znam, osvestili - stvari se kreću nabolje. Narod se ponovo samoorganizuju i uskoro će stvari leći na svoje mesto", rekao je Kojo.


Ah, da. Gde si, Beli, dugo te nema. Da nam rečeš šta je i kako.
Preporuke:
49
3
20 četvrtak, 09 maj 2019 17:46
Komsija iz daleka
Nas sta to lici legalno izabranog predsednika drzave zvati "vodja copora" i "zver", a gradjane "copor"!!!!????
Recnikom mrznje ovaj Glumac radi za neprijatelje Srba jer onemogucuje svaki normalan dijalog i saradnju.
Preporuke:
6
41
21 četvrtak, 09 maj 2019 17:47
Basara
...reče da ovi neće srušiti av, av. Da li je bio u pravu?
Preporuke:
6
35
22 četvrtak, 09 maj 2019 17:51
Mister X
Dobro, zasto nisi rekao da je Kosmet deo Srbije koga se ni jedna vlast ni po koju cen une sme odreci?
Kakva kulturna bastina, o cemu pricas?
Ustvari je jasno sta si hteo da kazes.
I sad ti treba da zamenis Vodju?
Pa u cemu je razlika?
Preporuke:
45
1
23 četvrtak, 09 maj 2019 18:16
laku noć svima
Stvari će leći kad umrem.
Preporuke:
7
1
24 četvrtak, 09 maj 2019 19:12
Vlada @Ajde
Gde sam ja napisao da je Vučić zbog citiranog dobio izbore.
Slazem se u potpunosti sa onim što ste vi naveli sli ne vidim vezu izmedju komentara i dela mog komentara koji ste citirali.
Onima koji (mentalno) pripadaju srednjoj klasi i koji su svesni da posle ugrozavanja slobode informisanja i slobode govora logičan sled dogadjaja ne može da bude dobar i da sledi krsenje Ustava,Zakona i da uskoro svaki pojedinac moze biti zrtva rezima (ili onih koji se šlepuju uz rezim,sve jedno) po bilo.kom osnovu je dovoljno da ova ,ovakva opozicija bude jaka ,da se ujedini bez obzira na ideoloske razlike.
Ali,kako ste napisali,jedan deo ljudi nema snage da razmislja dalje od razmisljanja o golom opstanku i nece krenuti dok ne oseti nesto opipljivo - SOCIJALNI ZAHTEVI SU ZANEMARENI U POTPUNOSTI.Pominju se nepravde i pljačka ,koje su evidentne ali ne nudi se ništa.
Preporuke:
3
1
25 četvrtak, 09 maj 2019 20:37
Ah
Žalosno je da tzv. "građanska opcija" ne primećuje da narodu nudi isto što i Vučić samo što to Vučić čini na njima razumljiv način - predstavljajući se kao deo naroda barem onog SNS-ovskog koji jeste i izbor tog dela naroda ma kako se to tumačilo.
Nema nikakvog razloga zašto bi neko svoju sudbinu poverio pre Koji nego Vučiću, i jedan i drugi mu nude nebulozu EU i "kulturnu autonomiju" na šiptarskom Kosovu. To što bi građaneri vladali u rukavicama i elitistički čak i uz vladavinu prava (uglavnom spoljnog) je čak minus u očima mnogih.
Ipak bi morali da shvate svoj osnovni interes - da imamo slobodne medije i izbore i to je sve što treba da shvate u ovom trenutku ako misle da ih ne proguta Vučićeva močvara.
Na pitanju Kosova je i najlakše rušiti Vučića i bilo bi naravno poželjno i da shvate da je to državno pitanje koje treba da ujedini sve protiv naopake samovolje Vučića ali to je teže očekivati od njih jer su svoju šansu da to demonstriraju ispustili još kad su bili deo vlasti.
Preporuke:
9
3
26 četvrtak, 09 maj 2019 21:31
Opstanak
Ne samo da je zver saterana u cosak. Sateran je i gladan narod u cosak, ali nema novca - jer mu je zver sve uzela.
U toku je odmazda vlasti prema "nezahvalnom narodu koji je izdao Kosovo, ne podrzavsi Vucicev plan - za koji niko ne zna, pa ni on sam"
Protesti ne smeju stati. Jesmo li ljudi, zveri, robovi sluge...?
Represija i odmazda rezima je u toku. Severna Koreja ce biti "pojam demokratije" - ukoliko ova vlast ostane. Policijska drzava je formirana, uvode se SNS parapolicije, pored svih ostalih.
Anasonovic kaze "manji broj ljudi na protestu, jer ljudi treba da se odmore"?!
Odmaranje od borbe za opstanak?!?!
Preporuke:
13
1
27 četvrtak, 09 maj 2019 23:59
Causa Spectandum
Copor nije stihijska orgsanizacija, vec veoma organizovana, te hijerarhijska. Ovo drugo posebno, tako da se u coporu tacno zna ko sta radi i sta je cija duznost. Vodja copora je onaj sa najvecim mudima, onaj koji ne pregovara nego ujeda.
Zelim reci da je poredjenje prilicno nespretno, osim ako nije bila namera uvrediti vukove, ili pse!?
Taj zakljucak izvodim iz cinjenica da su vukovi velicnastvene zveri, a psi veoma korisne zivotinje, gde i najmanji imaju veliko srce i hrabrost kada cuvaju, ili brane svoje.
Neko od komentatora je pomenuo sociologiju, ali nije do kraja razvio misao, mada je dobro poceo, ali ... sta .... autocenzura???
Evo corsokaka.
Recimo - taj i taj je lopov, je prihvatljiva etiketa. Ne ulazimo u istinost.
Medjutim - tog i tog treba obesti na Terazijama radi lopovluka, je govor mrznje, ili cega vec!?

Zasto je ne prihvatljivo reci da ako doceramo cara do duvara upadamo u krug nasilja i zrtava, a sta se moze izbeci pod odredjenim revolucionarnim okolnostima?
Preporuke:
4
0
28 petak, 10 maj 2019 01:10
Dragoslavić
Ma kakav vođa čopora, to je samo razuzdana banda razbojnika. Vođa čopora može samo da bude VUK a ne vučić.
Preporuke:
5
0
29 petak, 10 maj 2019 10:12
Jel ovi brane Ustav ili ne?
Što volem ove građanere - slučajne Srbe kad pričaju o "uređenom društvu", poštovanju prava i zakona i sl. a onda iz toga izdvoje i isključe KiM !?
Oni bi da se uređeno društvo završava sa njihovom ulicom, kanalizacijom u njoj...
E ne može tako gospodo tipa Kojo!
Pravo, zakoni i Ustav brane i KiM, i ako hoćete "vladavinu prava" i pozivate se na Ustav, onda ne možete da ne vidite da je KiM = Republika Srbija!!!
Preporuke:
4
0
30 petak, 10 maj 2019 16:37
Andrej
Kojem li ti coporo pripadas? Ccccc....
Preporuke:
0
0
31 petak, 10 maj 2019 17:25
Cincar
Kod Nas je postao sablon:Što veci glumac,to gluplji komentar.Sad mi je jasno zasto reziseri dozvoljavaju u komedijama kreacije nasih glumaca.To Ti je Kao da u ludari vodis zapisnik sa tretmana.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će zgrada Generalštaba biti srušena i na njenom mestu sagrađen hotel?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner