среда, 06. мај 2026.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Никола Којо: Вођа чопора јако нервозан, звер сатерана у ћошак најопаснија, поготово ако није баш урачунљива и има много новца

Kоментари (31) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 09 мај 2019 10:46
Sultan Kazahstanac, i on mu je prijatelj
Neka bude da je tako, ali i bik kad pobesni i počne da baca zemlju svuda oko sebe on misli da je baca daleko, ali sve baca sebi za vrat. Nije on opasan, nema on petlju da nešto uradi, mali Alek je bio i ostao plačljivko, kome su svi u školi udarali čvrge. On se dere na ove naše, a onim jednim ćiftama iz sveta ulaguje se kao prosjak, uz sve ono kliberenje i pričanjem da je od njih mnogo naučio. Leba ti, šta si od Hana i Mogerini naučio? I od tunjavog Šija, njegovog saradnika Lija, veselog Makrona, sa suprugom, i od Angele, bez supruga.
Препоруке:
114
7
2 четвртак, 09 мај 2019 10:59
Marksov drug, iz detinjstva
Dobro je što su prestali ovi da dolaze, ali ni ovi spontani neće ništa uraditi. Mislim da g.Koja nije proučio društvene zakone (sociologiju), a ni to da je revolucija nešto drugo od običnog mirnog života. Naravno da je u polupismenoj zemlji, zemlji rajetinskoj, teško naći dovoljno ljudi da krenu protiv tiranina i hendikepiranog mentalka, ali on je uspeo da pogodi želju ovih blentavih nacionalista i da mu svaka reč, iz balavih usta, koja briše šatorskim krilom, bude Srbi, Srbija (koju voli najviše na svetu, kao Miljana Kuljić teta Milicu, vlasnicu Pinka). Jedino što opozicija danas može da napravi jest opšti bojkot "svega i svačega" i da, kad budu izbori, pusti ludaka da sam pobedi i da sa svojih 99 koma 9 odsto pokaže svetu da je neuračunljiv. Ali nije sam, ima gi ovdi oko dva milijona.
Препоруке:
58
10
3 четвртак, 09 мај 2019 11:08
Рајко
ИМА, истана, у свету и обесправљенијих народа али сам потпуно сигуран да нема народа у свету кога је њихов председник ОКРИВИО да лоше воде политику, да су политички неписмени и нИСУ дорасли времену у којем живе. То је тачно. Да сам живео у 19. веку био бих цењен због свега што сам у животу урадио, што сада радим, што волим Француску свим својим бићем, што нисам интервенисао ни на једном месту око запослења супруге и детета ( нису запослени обоје иако имају државне факултете и по 7- 8 година радног стажа на бироу за незапослене), што сам бранио земљу 1999. - земљу која ме је ПОНИЗИЛА (дискриминисала) не само неисплаћивањем ратних дневница, већ и чињеницом што допушта Председнику Републике да ме као припаДНИКА НАРОДА који га је бирао свакодневно вређа.Моја је кривица једино што сам жив, држава је од мене узела све што је хтела не питајући ме. Да ми није отела пензију имао бих да купим једном у неколико месеци и чоколаду, то сам заслужио ваљда радећи 39 година? А, можда и нисам
Препоруке:
65
5
4 четвртак, 09 мај 2019 11:15
ЗР
Да није тих "цензусоловаца", тј. да си га ти и теби слични у тоталу држали, то би увенуло само од себе после пар недеља, што смо могли да видимо на примеру "протеста" из 2017.
Стога, Којо пошто мисли да је много паметан, нека лепо сам направи ексклузивистичку партију, па да видимо како ће да му иде.
Препоруке:
59
21
5 четвртак, 09 мај 2019 12:05
Slavisa
Moramo da izvucemo pouku iz ovih 7 godina da ova EU tj. Nemacka i Francuska nam ne zele dobro. Oni su AV-u dali divljacke mogucnosti pljacke i pretvaranja Srbije u feudalno drustvo. Ti AV-ovi 'prijatelji' su dozvolili da AV divlja u Srbiji a zauzvrat da natera Srbiju da se odrekne KiM. To su iste elite sto su ubile Gadafija zbog para, prakticno drumski razbojnici koji su oterali tu celu zemlju u kameno doba, sa sve pijacom robova. Sa takvima da razgovaramo? Moze ali jedino preko nisana od M70AB.Nazalost deo nasih ljudi, oportunista, ceka u redu i nada se da ce da se prikljuce otimacini kad EU dovede nekog drugog na vlast. A to ce da se desi uskoro jer ovaj nije ispunio sto se od njega trazilo.
Препоруке:
63
6
6 четвртак, 09 мај 2019 12:27
Vlada1
Ceoma nekorektna izjava kada je reč o opoziciji i veoma štetna.
I prilično neistinita.
Očigledno je da deo grupacije koja je bila bliska SJ i koja jeste protiv SNS uporno pokušava da nametne svoj način borbe protiv režima ne videći da je najmanje tri puta napravila grešku u proceni.
Prvu im i ne mozemo zameriti - SJ se pojavio,u jednom momentu je izgledalo da ima najvecu sansu da ugrozi rezim i ok je da protivnici rezima stanu uz njega ili idejno ili strateški.
Njegov stav o nastupu u dve kolone "jer ne moze sa onima koji ne dele iste vrednosti" su zadrzali i posle odvajanja od njega - dovoljno dugo da propuste peoces integrisanja opozicionih snaga u kojem su mogli da se pozicioniraju,bilo u SzS,bilo u opozicionom krugu koji je potpisao sporazum o borbi za fer izborne uslove i zajedničkoj borbi.To je druga greška.
Препоруке:
29
4
7 четвртак, 09 мај 2019 12:28
ако ћемо метафорички
Вучић нема "чопор" него "стадо" које иде и блеји, муче, рже за њим.

Да Вучић има "чопор" као што то тврде поједини "нормални напредњаци" већ би гио растргнут на комаде, јер све сваки "чопор" труди да повећа територију коју контролише, а ово "стадо" је смањује свакодневни распродајама териотрије Српског народа.
Препоруке:
57
6
8 четвртак, 09 мај 2019 12:44
Vlada2
I onda ulaze u treću - umesto da grešku u proceni priznaju,prihvate novu realnost kao što je to prihvatio DS,koji dolaskom Lutovca na čelo stranke ulazi u SzS oni odbijaju to i pokušavaju da bukvalno preotmu protest!
Na protest je pozvala opozicija posle napada na Borka u Kruševcu i ljudi su se odazvali (a medju njima i Kojo i Bane T.).Već od Januara Bane T. izjavljuje da bi narod zviždao političarima a ubrzo po toj izjavi Marksisti nasrću na Djilasa.Da li namerno ili slučajno ta izjava je podstakla krajnje sumnjivu grupaciju da krene u razbijanje protesta.
Od pojave opozicionih lidera na bini ,Kojo i slični bojkotuju učešce na protestu i salju poruke kako jedino vanstranacki protesti mogu dati rezultat.
Препоруке:
34
4
9 четвртак, 09 мај 2019 12:52
Vlada3
Sam rezim je mnogo ulozio u sprecavanje ujedinjenja opozicije jer je svestan da ga samo najširi front,koji pokriva čitavu lepezu politickih opcija moze izbaciti iz igre.
Pored produbljivanja animoziteta izmedju ideoloski drugacijih stranaka rezim je poceo i usmeravamje gradjanskih pokreta i gtadjanskog nezadovoljstva protiv stranaka uopste(pričaću sa gradjanima necu sa strankama...taj rad.)
Kojo i slični nasedaju na tu priču ili je svesno guraju.
Gradjanski pokreti,gradjanske inicijative su potrebni svakom gradjanskom drustvu ali njihovo usmeravanje protiv stranaka je korak ka totalitarizmu- pravljenje jednopartijskog pluralizma u kojem se vlast moze kritokovati ali ne menjati.
Препоруке:
43
4
10 четвртак, 09 мај 2019 13:26
nikadsnobom
..Prepotentni drugosrbijanac Kojo ponovo napada opoziciju,jer toboze nisu radili onako kako se njemu svidja..Sikter Kojo,..ako ne mozes da pomognes nemoj ni da odmazes..Ljudi se trude koliko mogu u jednom razbijenom narodu i zemlji,i sve sto su do sada uradili je bilo korisno,..a takvi kao ti to ne mogu da vide zbog sopstvene razmazenosti i arogancije..Sram te bilo sto blatis posten svet Kojo..Opet ce se ljudi skupiti i to u jos vecem broju kada bude trebalo..
Препоруке:
54
11
11 четвртак, 09 мај 2019 13:45
Dragisa
U moru nasih problema,nas kao naroda,najveci je da smo mnogo izdajnicki nastrojeni,tu smo istinski I zaista vodeci lideri u svetskim okvirima.Meni je ta pojava potpuno neobjasnjiva I nedokuciva,od ogromnog broja medju nama koji su za najmizerniji novac ili litru ulja spremni da prodaju veru za veceru ,pa da vrha piramide, Vucica,Dacica I ostalih.Sto se tice Koje,uglavnom je u pravu,dogadjaji su mu apsolutno dali za pravo da izjavi sve to.Ajde sto Vucicu zicere nabacuju karikature od novinara na svim medijima,ali isto to mu mesecima unazad rade I lideri tzv. opozicije,tako da je rezultat dosadasnjeg dela protesta taj da se nije napravio niti milimetar pomaka,cak su zatvoreni jos neki mediji I nastao je savrseni mrak.Ostaje da se vidi da li ce ipak I pored svega opozicija ici na izbore I nakon sedam godina.Jedino mi je simpaticno sto je sad glavni konferensije protesta glumac Lecic, jer,njegovog je lika-Gavrila Milentijevica Vucic odavno preuzeo I savrseno ga doradjuje na dnevnoj bazi.
Препоруке:
12
33
12 четвртак, 09 мај 2019 14:26
Vesko
Опозиција је мало урадила за ових неколико месеци уличних протеста. Мора да то буде чвршће како би онај противу кога су акције усмерене увидео да ту може бити свашта. Опозиција није помогла новинарки из Новог Сада онолико колико је требало. Ветерани рата и инвалиди рата дошли су пред зграду Владе да штрајкују јер им нису исплаћене ратне дневнице и што није усвојен Закон о ветеранима и инвалидима рата. Ана Брнабић је ветеранима дала рок за решавање тих проблема. Рок је истекао 6. маја 2019. Ветерани Ниша се спремају да дођу у Београд, опозиција мора да их прихвати и да се са њима бори за што хитније усвајање Закона. Ветерани траже она права која имају бранитељи у Хрватској. Зашто је Ана Брнабић преварила ветеране, вероватно јој је Вучић наредио да тако поступи? Народ треба да види да је снага опозиције у истрајности да се неке неправде у друштву промене у корист оних који су оштећени. То би дало нови замах протестима и повећало њихову бројност. Закон о ветеранима је прилика.
Препоруке:
41
3
13 четвртак, 09 мај 2019 14:45
Nista ne razumem
@Metforicki
Вучић нема "чопор" него "стадо"
U pravu ste, pretekoste me, htedoh reci da su nasi odnardojeni izrodi koji jasu Srbiju poslednjih 50 i vise godina od vecine naseg naroda napravili poslusno "krdo", koje su navikli da se hrani i poji u reziji cobana. Copor ima neko zajednistvo, a ostaci naseg nekada hrabrog naroda, skoro nikakvu solidarnost, ni svest o zajednistvu. Sloboda im ne treba. Kada neko napadne nekog Srbina, ostali Srbi oko njega se razbeze, kao Gnu antilope kada ih napadne lav (Vucic). Vukovi, hijene, zivotinje koje zive u coporu love i brane se zajedno. Imaju zajednistvo, pa i solidranost. Stocne vrste pasu, beze, padaju svaka za sebe. E to je nas narod postao. Krdo koje se napasa na valovu ispred vlade Srbije. Ali sve dok ima iskre otpora u nasem narodu, nije sve izgubljeno.
Препоруке:
20
30
14 четвртак, 09 мај 2019 14:54
Ајде?
Vlada3
Sam rezim je mnogo ulozio u sprecavanje ujedinjenja opozicije jer je svestan da ga samo najširi front,koji pokriva čitavu lepezu politickih opcija moze izbaciti iz igre.

И зато Вучић добија изборе? А не због тога што на изборе не излази 45% гласачког тела из разних разлога

- постали недодирљива црвена буржоазија од 1945-2000
- "снашли се" у "приватизацијама" од 1945-2019 па имају у резерви рачуне у банкама, и више станова и кућа купљених будзашто
- приамоци "донација" од гастарбајтера те су "аполитичкни" јер ко год да је на власти њима је стандард исти
- тотално осиромашени пљачком од свих изнад навдеднх који не верују никоме јер једва преживљавају или раде по два-три посла да би преживели а нико не нуди ништа сиротињи, још му гарантују да ће му вадити органе ако умре, као "добровољном даваоцу"

Да ли је ико понудио најбројнијем осиромашеном слоју од свих режима од 1945-до данас, опрост дугова за које нису они криви, или отплату дуга у разумном року
Препоруке:
16
37
15 четвртак, 09 мај 2019 14:54
Deda Mile ima farmu
Sjajno, ali...! Sličnu priču pričaju akademik Teodorović i Bane Trigunović... Ajd za trenutak da pretpostavimo da su u pravu, ali se nameće logično pitanje: ok, ova opzicija je takva kakva je, da li ste za to da budu na protestima ili ne? Ako jeste, a vrujem da jeste, onda se apsolutno sve akcije moraju podržavati, bez obzira ko ih organizuje! Dalje se nameće pitanje, na koji način srušiti AV? Izborima, naravno. Izvolite, napravite listu... Ovako mi se čini, iako verujem da su dobrim delu u pravu, da je njihova ptiča preuranjena, odnosno da bi tu priču trebalo pričati tek kad AV padne i kada se stvore uslovi za normalne izbore i normalan politički život. Ovako pomalo nanosi štetu i daje za pravo smutljivcima i kolebljivcima, a naravno i režimu kome razjedinjenost ide u prilog.
Препоруке:
55
31
16 четвртак, 09 мај 2019 15:34
BB
U nedostatku pravog otpora koji je posledica hronične rezignacije, i čak uverenja da je pobuna besmislena, naprdnjačko espeesovsko julovska banda će još neko vreme biti sama sebi najveći protivnik.
Za svoj totalni poraz u džaranju po kosovskoj krizi, nesposobna i bolesna vucibatina optužuje svoj narod koji nije mogao da čuje njegovu tajnu komunikaciju sa samim sobom.
Препоруке:
57
6
17 четвртак, 09 мај 2019 15:46
njima je svima dobro, da li smo baš tako zaslužili?@Ajde?
I postoje dve gotovo podjednako trule "političke elite" - one pre i one posle 2000. godine.
S druge strane bojim se da nijedna od tih tzv. univerzitetskih i ostalih elita bilo ovih plaćeničkih sa zapada bilo ovih šatro volonterskih sa istoka, suštinski ne vole ovaj narod koje čine i radnici, i seljaci i nepoštena inteligencija, a ne samo oni koji ljude dele na radnike i srednju klasu za i protiv majčice Rusije i NATO pakta.
Od čega vi gospodo patriJote i izdajnici, svejedno mi je i pun mi je k. smatrate da ovaj narod treba da živi?
Od propalih fabrika?
Od vaših priča bla, bla truć?
Vi svi imate neke dobro plaćene pozicije i sa takvih pozicija vi šiljite patriotizam, a kako je onima koji su imali kičmu od 1945. do danas to vas ne interesuje.
I onda vas čudi što neki dovršeni student neće da radi za vas u Stradiji već ide na Zapad da šljaka za sebe.
Препоруке:
14
2
18 четвртак, 09 мај 2019 15:52
Stari
agent provokator.Isto je uradio i kada je bio i LDP-u i PSG-u, uclani se, a onda se za par meseci isclani i postane glavni pljuvac.U SAD mozete da budete filmska zvezda samo ako kleknete nekom Vajnstinu ili mafijasu (koliko je mafija vazna pokazuje i ova najezda albansko-kosovarskih zvezda).U Srbiji je film apsolutno, ali apsolutno, nemoguc bez drzavnog novca ili drzavnog blagoslova ucescu u finansiranju, tako da biti glumac i to filmski u Srbiji znaci biti "drzavni sluzbenik"!
Препоруке:
66
4
19 четвртак, 09 мај 2019 16:57
Мићко
"Али пошто је у фази процес отрежњења и пошто људи полако схватају да су им протест од почетка, из прикрајка водили цензусоловци, уз помоћ разног полусвета и полуновинара и студената који су им веровали - а који су се поуздано знам, освестили - ствари се крећу набоље. Народ се поново самоорганизују и ускоро ће ствари лећи на своје место", рекао је Којо.


Ах, да. Где си, Бели, дуго те нема. Да нам речеш шта је и како.
Препоруке:
49
3
20 четвртак, 09 мај 2019 17:46
Komsija iz daleka
Nas sta to lici legalno izabranog predsednika drzave zvati "vodja copora" i "zver", a gradjane "copor"!!!!????
Recnikom mrznje ovaj Glumac radi za neprijatelje Srba jer onemogucuje svaki normalan dijalog i saradnju.
Препоруке:
6
41
21 четвртак, 09 мај 2019 17:47
Basara
...reče da ovi neće srušiti av, av. Da li je bio u pravu?
Препоруке:
6
35
22 четвртак, 09 мај 2019 17:51
Mister X
Dobro, zasto nisi rekao da je Kosmet deo Srbije koga se ni jedna vlast ni po koju cen une sme odreci?
Kakva kulturna bastina, o cemu pricas?
Ustvari je jasno sta si hteo da kazes.
I sad ti treba da zamenis Vodju?
Pa u cemu je razlika?
Препоруке:
45
1
23 четвртак, 09 мај 2019 18:16
laku noć svima
Stvari će leći kad umrem.
Препоруке:
7
1
24 четвртак, 09 мај 2019 19:12
Vlada @Ajde
Gde sam ja napisao da je Vučić zbog citiranog dobio izbore.
Slazem se u potpunosti sa onim što ste vi naveli sli ne vidim vezu izmedju komentara i dela mog komentara koji ste citirali.
Onima koji (mentalno) pripadaju srednjoj klasi i koji su svesni da posle ugrozavanja slobode informisanja i slobode govora logičan sled dogadjaja ne može da bude dobar i da sledi krsenje Ustava,Zakona i da uskoro svaki pojedinac moze biti zrtva rezima (ili onih koji se šlepuju uz rezim,sve jedno) po bilo.kom osnovu je dovoljno da ova ,ovakva opozicija bude jaka ,da se ujedini bez obzira na ideoloske razlike.
Ali,kako ste napisali,jedan deo ljudi nema snage da razmislja dalje od razmisljanja o golom opstanku i nece krenuti dok ne oseti nesto opipljivo - SOCIJALNI ZAHTEVI SU ZANEMARENI U POTPUNOSTI.Pominju se nepravde i pljačka ,koje su evidentne ali ne nudi se ništa.
Препоруке:
3
1
25 четвртак, 09 мај 2019 20:37
Жалосно је да тзв. "грађанска опција" не примећује да народу нуди исто што и Вучић само што то Вучић чини на њима разумљив начин - представљајући се као део народа барем оног СНС-овског који јесте и избор тог дела народа ма како се то тумачило.
Нема никаквог разлога зашто би неко своју судбину поверио пре Који него Вучићу, и један и други му нуде небулозу ЕУ и "културну аутономију" на шиптарском Косову. То што би грађанери владали у рукавицама и елитистички чак и уз владавину права (углавном спољног) је чак минус у очима многих.
Ипак би морали да схвате свој основни интерес - да имамо слободне медије и изборе и то је све што треба да схвате у овом тренутку ако мисле да их не прогута Вучићева мочвара.
На питању Косова је и најлакше рушити Вучића и било би наравно пожељно и да схвате да је то државно питање које треба да уједини све против наопаке самовоље Вучића али то је теже очекивати од њих јер су своју шансу да то демонстрирају испустили још кад су били део власти.
Препоруке:
9
3
26 четвртак, 09 мај 2019 21:31
Opstanak
Ne samo da je zver saterana u cosak. Sateran je i gladan narod u cosak, ali nema novca - jer mu je zver sve uzela.
U toku je odmazda vlasti prema "nezahvalnom narodu koji je izdao Kosovo, ne podrzavsi Vucicev plan - za koji niko ne zna, pa ni on sam"
Protesti ne smeju stati. Jesmo li ljudi, zveri, robovi sluge...?
Represija i odmazda rezima je u toku. Severna Koreja ce biti "pojam demokratije" - ukoliko ova vlast ostane. Policijska drzava je formirana, uvode se SNS parapolicije, pored svih ostalih.
Anasonovic kaze "manji broj ljudi na protestu, jer ljudi treba da se odmore"?!
Odmaranje od borbe za opstanak?!?!
Препоруке:
13
1
27 четвртак, 09 мај 2019 23:59
Causa Spectandum
Copor nije stihijska orgsanizacija, vec veoma organizovana, te hijerarhijska. Ovo drugo posebno, tako da se u coporu tacno zna ko sta radi i sta je cija duznost. Vodja copora je onaj sa najvecim mudima, onaj koji ne pregovara nego ujeda.
Zelim reci da je poredjenje prilicno nespretno, osim ako nije bila namera uvrediti vukove, ili pse!?
Taj zakljucak izvodim iz cinjenica da su vukovi velicnastvene zveri, a psi veoma korisne zivotinje, gde i najmanji imaju veliko srce i hrabrost kada cuvaju, ili brane svoje.
Neko od komentatora je pomenuo sociologiju, ali nije do kraja razvio misao, mada je dobro poceo, ali ... sta .... autocenzura???
Evo corsokaka.
Recimo - taj i taj je lopov, je prihvatljiva etiketa. Ne ulazimo u istinost.
Medjutim - tog i tog treba obesti na Terazijama radi lopovluka, je govor mrznje, ili cega vec!?

Zasto je ne prihvatljivo reci da ako doceramo cara do duvara upadamo u krug nasilja i zrtava, a sta se moze izbeci pod odredjenim revolucionarnim okolnostima?
Препоруке:
4
0
28 петак, 10 мај 2019 01:10
Драгославић
Ма какав вођа чопора, то је само разуздана банда разбојника. Вођа чопора може само да буде ВУК а не вучић.
Препоруке:
5
0
29 петак, 10 мај 2019 10:12
Јел ови бране Устав или не?
Што волем ове грађанере - случајне Србе кад причају о "уређеном друштву", поштовању права и закона и сл. а онда из тога издвоје и искључе КиМ !?
Они би да се уређено друштво завршава са њиховом улицом, канализацијом у њој...
Е не може тако господо типа Којо!
Право, закони и Устав бране и КиМ, и ако хоћете "владавину права" и позивате се на Устав, онда не можете да не видите да је КиМ = Република Србија!!!
Препоруке:
4
0
30 петак, 10 мај 2019 16:37
Andrej
Kojem li ti coporo pripadas? Ccccc....
Препоруке:
0
0
31 петак, 10 мај 2019 17:25
Cincar
Kod Nas je postao sablon:Što veci glumac,to gluplji komentar.Sad mi je jasno zasto reziseri dozvoljavaju u komedijama kreacije nasih glumaca.To Ti je Kao da u ludari vodis zapisnik sa tretmana.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли мислите да ће зграда Генералштаба бити срушена и на њеном месту саграђен хотел?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер