Hvala na ovim korisnim informacijama.
Samo se nadam da je autor teksta takođe već napustio DS(N)S.
Preporuke:
99
1
2
utorak, 25 oktobar 2016 17:20
...
Čitam ovo o Vučiću, izuzev par "sitnica" sve opštepoznatokako običnim građanima tako i malo obaveštenijim i obrazovanijim i nikako mi nije jasno samo jedno: Kako iole obrazovaniji čovek koji drži do svog zvanja i znanja može da se šlihta takvim likovima poput Aleksandra Velikog i Siniše Malog?
Mogu da shvatim keramičare, molere, vozače, sline i kojekakve ali zar da se i takvi kao pojedinci iz bivšeg DSS povedu za njima??? Pa gospodo iz bivšeg DSS-a pljunite na dosadašnju karijeru(kad je mogao Vučić, možete i vi), pobacajte diplome i krenite na zanatlijske kurseve. U okruženju Vučića ima još mesta i za tesare, putare, bravare i druga zanimanja.
Eto npr, Jovanović bi se mogao prekvalifikovati u frizera i postati novi ministar informisanja.
Preporuke:
70
1
3
utorak, 25 oktobar 2016 17:24
Kostić
U vrhu DSS danas sede ljudi koji imaju direktnu komunikaciju što sa Goranom Vesićem,što sa urednikom Standarda novinarom Željkom Cvijanovićem. Od strane ovog drugog dolaze „dobronamerni saveti“ ka stranci, po nalogu A. Vučića. Dakle imamo DSS koji služi u državi Aleksandru Velikom, a u gradu Beogradu Siniši Malom i Vesiću „Domalom“, prihvatajući da bude sitan privezak tih političkih kreatura, a to je sigurno ono što najmanje treba njenim čestitim članovima i osnivačima stranke. Ovakav DSS bez svojih kosmetskih odbora ne može baštiniti ideju i tradiciju koju su postavljali osnivači stranke. Ovakav DSS je dakle prazna ljuštura bez sadržaja bez obzira koliko se Miloš Jovanović trudio da nas ubedi u suprotno. Na kraju, ovakav DSS ne zaslužuje da postoji i samo nanosi štetu, zauzimajući mesto nečemu budućem, zdravom i progresivnom u srpskom društvu.
Potpisujem!!!!!!!!!!!!
Preporuke:
65
2
4
utorak, 25 oktobar 2016 18:27
ZEMUNAC
BAS CITAM da se gdin Vucic zabrinuo zbog "ELEMENATA INOSTRANOSTI" U Srbiji!Zar je moguce da ON ,koji je putio FBI da otvori biro AMERICKE FEDERALNE POLICIJE U BEOGRADU,pusio da se NATO slobodno seta po Srbiji i potpisao BRISELSKI sporazum protiv USTAVA,zbog kojeg sada gubimo TREPCU,brine o "elementu INOSTANOSTI"U SRBIJI?PA ON licno,NA DOMACEM ZADATKU ZA ZAPAD JE bas IZDAJNIK najgore vrste!NO podelio je strane uticaje NA POZELJNE ZAPADNE i nepozeljkan "elemenat INOSTRANOSTI" sa ISTOKA,kojem pripadaju i gdin Vukadinovic i gdja Sanda!Najavljuje DIKTATAURU,a ako nam postane i predsednik bice to "demokratija" kao u Gvatemali!DOLE MARIONETSKA VLADA!Najhitnije treba osloboditi Srbiju od ovo demagoga!POSLE ce nas je krenulo da se razvija!
Preporuke:
57
0
5
utorak, 25 oktobar 2016 18:47
negi
@... Nemojte da vređate nas zanatlije upoređujući ih sa ovima,oni su baš tamo gde pripadaju. Za ostalo u komentaru se slažem.
Preporuke:
57
1
6
utorak, 25 oktobar 2016 19:14
negi
Sve jasno! Ova slika sa kofama u Hali Pinki je legendarna,to je pravi Vučić.Ovu sliku treba NSPM da izdvoji da možemo da je preuzimamo,delimo i štampamo po Srbiji.Ovako će i Srbija da izgleda posle Vučićeve vladavine.
Preporuke:
63
0
7
utorak, 25 oktobar 2016 19:22
glasač
Ja odlazim iz DSS-a,voleo bih da znam koliko vas je još ostalo,ćao.
Preporuke:
68
4
8
utorak, 25 oktobar 2016 19:41
Mile
Lazare, Ti si pravi Muškarčina, a ne kao neki u IO i Predsedništvu, ponašaju se kao p.....e. Treba da ih je sramota. Ovo što si napisao 100% je istina. Žalosno je što sa stanjem u vrhu DSS pošteni članovi nisu upoznati. Samo nastavi Lazare, sa iznošenjem istine!
Preporuke:
55
2
9
utorak, 25 oktobar 2016 20:58
Dragan
Glasao sam za DSS i hoću svoj glas nazad. Znam da ne može ali ću ga ovim Vučićevim klošarima naplatiti kad tad. Baš se stidim kakvo sam govedo ispao...
Preporuke:
58
3
10
utorak, 25 oktobar 2016 21:37
Knežević Milan
Kakva "elitistička" stranka...
Manje- više, i druge su stranke iste takve. Sastavljene "s' koca i konopca", sa nekoliko uglednih i sposobnih, i gomile oportunista. Zato su nam tu "demokratiju" i podvalili, da gubimo vreme, energiju i živce na to i ne shvatimo da je to sistem protiv koga se treba boriti, a ne podržavati ga.
Kako reče Miljković- "Palo je, jer je padu bilo sklono"...
Preporuke:
40
2
11
utorak, 25 oktobar 2016 22:14
Biljana Nikolić
Lazar Đurović je bio i ostao čestit čovek.
Preporuke:
40
5
12
utorak, 25 oktobar 2016 22:39
el srbinjo
izgleda da su svi američki ljudi ili traže uhlebljenje kod amerikanaca. oni koji to kriju uzalud im posao. kad tad će se saznati. zato nam se ovo sve i dešava, jer je politička scena puna laži i prevara. dss se raspada jer maske padaju.
Preporuke:
23
0
13
utorak, 25 oktobar 2016 23:00
Peter RV
Ne razumijem toliku tugu za DSS-om koji se vraća u svoju originalnu formu, poslije uzaludnog pokušaja Sande, da nešto od njega sagradi.
Ona narodna, da, "što se grbavo rodi- vrijeme ne ispravlja", se može savršeno primijenit na ovu stranku.
Rođena petog Oktobra kao Nato-pješadija za obaranje Natu neposlušnog režima, što se drugo moglo očekivat od nje sem lažni patriotizam popraćen praznim salonskim izjavama i intrigama?
Nije bila potrebna nikakva Vučićeva konspiracija- proces vraćanja na stare navike je bio nezaustavljiv.
Preporuke:
30
19
14
utorak, 25 oktobar 2016 23:33
Veljko D
ZR utorak, 25 oktobar 2016 16:09
"Samo se nadam da je autor teksta takođe već napustio DS(N)S."
Ne slažem se sa tim, da odmah svi funkcioneri stranke koji nisu na liniji SNS-a podnesu ostavke, jer sa ovim informacijama treba da upoznaju obične članove stranke. Verujte mi (član sam, u izlasku, jednog GrO DSS-a,) da većina članova nema pojma šta se dešava u stranci. Danas me zove predsednik našeg Gr.odbora i pita jesam li završio nešto što sam trebao uraditi za stranku. On zna da se nešto dešava u stranci, neke svađe, neka isključenja ali pojma nema o čemu se radi, jer nije pratio situaciju. Za njega je M.Jovanović još uvek onaj od pre 3 godine, Popović i ostali takođe. A taj čovek je predsednik našeg GrO. E sad,zašto je on predsednik? Pa nemamo nikog drugog. Malo je članova. Neki od nas ne žele da se profesionalnije bave politikom, neki smatraju da nisu za to, neki nemaju fin.sredstava za tako nešto (treba putovati za BG, treba organizovati tribine, akcije...a sve to košta)itd.
Preporuke:
21
0
15
sreda, 26 oktobar 2016 00:48
bog dano vic
molim da ovu SSeSSeljevu MIZERIJU ne nazivate veliki ni ironicno...
Preporuke:
9
5
16
sreda, 26 oktobar 2016 06:46
Glasam
za Dveri. Nadam se da ce Sanda, Vukadinovic, Marko Jaksic, niski odbor bivseg DSS-a, svi Kosmetski odbori koji su napustili DSS, ono malo odbora iz BG i NS krenuti putem ujedinjavanja sa Boskom Obradovicem. Da se stvori jedna desnicarska jaka stranka, ne lazna kao DSS, SNS, SPS i ne fasisticka kao SRS! Zivela Srbija!
Preporuke:
20
6
17
sreda, 26 oktobar 2016 12:42
Kafana i Mek Donalds!
Zamislite da uđete u neku lepu kafanu sa tradicijom u Skadarliji, recimo Dva jelena, Tri šešeira, Ima dana, i umesto da naiđete na pristojne i uvek raspoložene konobare, za koje znate da će vas ljubazno dočekati i ispratiti, zateknete Mek Donalds ili Kentaki čiken!
E u to se pretvorila DSS, stranka za koju sam jedino glasao od 1993. Čini mi se da u taj lokal više neću da svraćam, nema više dobre srpske kuhinje i lepih vina, samo Coca Cola! Sanda je, bre, i lepa žena i dobra kuvarica, njena politika ima i ukus i miris! A i personal mi nešto nije vedar, nekako su postali kao da prodaju hamburgere, sa onim smešnim bejzbol kačketima! Nadam se da se razumemo!
Preporuke:
16
1
18
sreda, 26 oktobar 2016 14:47
gavrilo
pa zasto DSS nije izbacio ove Izdajnike nego oni izbacuju koga hoce_?
Preporuke:
12
1
19
sreda, 26 oktobar 2016 17:12
Zoran
za ...: Cestitost, postenje, hrabrost, patriotizam, nisu vrline rezervisane za one sa obrazovanjem i ne treba potcenjnivati nicije zanimanje ili struku. U to sam se uverio onomad na odsluzenju vojnog roka u JNA gde sam nalazio ljude, ljudine, medju zemljoradnicima,nesvrsenim studentima i sluzbenicima sa zavrsenom srednjom skolom, koji su kompletni antipodi dramaturgu Cedi Jovanovicu, povremenom komentatoru na ovim stranicama Bojanu Todorovicu, a da ne pominjem Petra Lukovica i njemu slicne okupljene oko bivsih e-novina kojima je elementarna ljudska pristojnost potpuno strana. Nisam izgubio nadu da bi vecina ljudi, kao i u Britaniji nedavno, glasala drugacije ako bi im se u predizbornim kampanjama po potpuno kontrolisanim medijima nebi servirale lazi i obecanja o zivotu u zemlji Dembeliji vec bi im se jasno predocilo sta sve EU trazi od Srbije i na sta nas obavezuje Briselski sporazum koji su potpisali Dacic i Vucic. Trepca, Gazivode, Telekom, samo su posledica tog "sporazuma".
Preporuke:
10
1
20
sreda, 26 oktobar 2016 17:19
Mićko
@gavrilo
Zato što su oni većina u DSS-u. To je prosto tako.
Preporuke:
9
0
21
sreda, 26 oktobar 2016 23:41
Nemanja
Velja Gavrilović je ta prostačina zbog koje u životu više neću zaokružiti DSS na izborima.Rekao sam vam ovde,ako čitaš Dušane Iliću članu DSS koji si izneo besmislenosti u jednom od komentara,da glumljenje radikala neće proći jer su oni orginal a vi kopija.I to loša kopija.A da ne pričam o tome da ljudi koji su glasali za DSS nisu to radili zbog lepote ili pameti članova DSS i njegovog okruženja nego zbog toga što su bili istomišljenici sa ljudima iz DSS.
Preporuke:
10
0
22
četvrtak, 27 oktobar 2016 15:37
Mirjana
za Nemanju.Pomenuli ste Dušana Ilića, člana DSS-a. Na koji se to njegov komentar pozivate, pod kojom temom (gde pravi neko upoređenje sa radikalima, ako sam dobro razumela)? Verujem da se radi o čoveku koga znam sa opštinskih izbora, koji je OPOZICIONI odbornik DSS-a u jednoj beogradskoj opštini. A imao je ponudu da napravi koaliciju sa SNS-om. Korektno je vodio i izbornu kampanju i bio predusretljiv prema predstavnicima Dveri (kao i ostali iz DSS). Upravo zbog takvih, kulturnih, ljudi ne mogu da verujem da se u DSS-u, događa ovo skandalozno izbacivanje predsednice koja ih je uvela u skupštinu i to bez potrebnog kvoruma u partijskom odboru koji ju je izbacio. Isto takvo izbacivanje Dragane Trifković. Odlazak kosovskog odbora. Ako je i došlo do nekih žučnih reči, sve je to trebalo da ostane u stranci.Sigurno da znaju i da će, ako se ovako nastavi, izgubiti iduće izbore. Mislim da oni ljudi u DSS-u koji su fini i dostojanstveni ne smeju da dozvole da im se ovako "od ramena" odseca pravda.
Preporuke:
3
3
23
četvrtak, 27 oktobar 2016 18:02
namćor
Opet da naglasim, pre onoga što ću napisati: Nisam (niti ću biti) član ni jedne Stranke ili Partije. Jer, ja sam Namćor. Niko mi dovoljno dobar nije. Niti iko može da me kupi.
Da, veoma sam se obradovao kada sam video da su neki ljudi, za koje sam smatrao da poprilično misle i zalažu se za iste ciljeve kao i ja, napravili dogovor i da nastupaju kao jedan: Vukadinović, Obrad, Sanda... Delovalo je sjajno.
Naravno, nisam od njih očekivao da će, sad, da osvoje vlast. Ali da se javno čuje ono što velika većina, ipak, misli u Skupštini - to u svakom slučaju.
I počelo je odlično. Đorđe je napenalio Velikog Vođu nekoliko puta žestoko. Obrad isto. Sanda začinila! Vrlo ukusno.
Ali, ono zbog čega nisam ni u jednoj ...itd..je došlo do izražaja. Veliki Vođa ima spavače u svim opozicionim strankama...i aktivira ih daljinskim. To se sada dogodilo DSS-u.
Narode, jedini način je stvaranje čvrstog jezgra od nabrojanih, plus Antonić, Jevtović, Dragaš, Dr.Komazec. Spreman sam da posredujem!
Preporuke:
7
0
24
četvrtak, 27 oktobar 2016 18:22
namćor
O čemu vi pričate ljudi? Pa DSS više ne postoji. Samo im to još niko nije javio. Stanku čine PROGRAM, oni koji provode program (Upravni odbor, nazovite kako hoćete...) i narod koji glasa za PROGRAM (glasačko telo). Ako iz ove formule izbacite bilo koji deo...Stranka ne postoji! Ovog puta, iz te računice su izbačeni oni koji provode PROGRAM i ubačeni neki koji imaju SVOJ PROGRAM (lični, porodični, kumovski..itd..) za koji narod (glasačko telo) nije glasao. DAkle, DSS ne postoji, ali im to, još, niko nije javio....
Preporuke:
11
1
25
subota, 29 oktobar 2016 00:03
Nemanja-Mirjani
Gospođo Mirjana,vi ili se pravite naivni ili ste to stvarni?Pa gde sam ja rekao da je Dušan Ilić rekao da oni glume radikale,ja kažem i par puta sam to ovde rekao odnosno napisao da sav ovaj cirkus je u stvari glumljenje radikala kako bi se valjda napravio veći i bolji rezultat od ovog na zadnjim izborima.Stvarno bi bilo smešno da neko iz DSS-a od ovih što ih je ostalo izađe i kaže mi smo radikali 2,oni to nisu rekli,i bilo bi tragikomično da su to reli,ali uostalom nisu bitne reči oni to rade na delima.Oni su radikali dva,loša kopija,na delu.E da su na priči pa da ih razumem,ali oni su nažalost to na delu.A Dušanu Iliću sam se obratio jer je jedini od te ekipe koja se istine radi zahvalio Marku Jakšiću,skupio snage i došao ovde da komentariše.Skidam kapu za to.Ali umesto da se zahvali Milošu Jovanoviću i SNS ekipi oko njega na saradnji,on se zahvaljuje Marku Jakšiću.Umesto da se ogradi od prostačine kakav je ovaj Gavrilović,on brani koalicije sa svima jer bože mili kad god su bili
Preporuke:
2
0
26
subota, 29 oktobar 2016 00:05
Nemanja-Mirjani
u nekoj beogradskoj opštini na vlasti oni su pomagali Srbe sa Kosova.To su njegove reči ovde na ovom sajtu,koja vest ne sećam se,kao da je bitno.Bitno je to da je Dušanu Iliću draže mesta u upravnim odborima svojih drugara iz DSS na nivou grada Beograda nego rafali po kućama i zapanjeni auti saboraca sa Kosova.Kad stranka kao DSS pljune na svoje članstvo na Kosovu,postoji samo jedno što može da uradi,a to je stavi katanac.Nema druge Mirjana,ni sto časnih i poštenih Dušana Ilića neće vam pomoći.Pokušavate da odbranite Ilića tako što pričate o njegovom minulom radu,pa kakve to veze ima?Pa Maršićanin je bio prvi uz Sandu na tim protestima povodom sava male,danas je to greh Sande a Maršićaninu se prašta.Eto vidite da minuli rad ne mora da bude garant ničega.Svako ko ne osudi Gavrilovića za onaj prostakluk,ko ne osudi koaliciju na Vračaru,izbacivanje i Sande i Dragane nema šta da traži na izborima.Znači katanac lepo i najbolje i za njih,a i za nas bivše članove i glasaše jedne propale stranke.
Preporuke:
2
0
27
ponedeljak, 31 oktobar 2016 16:30
Mirjana
Mirjana-Nemanji.
Nadam se da ćete videti moj komentat, iako je prošlo par dana. Hvala. stvari su mi sada nešto jasnije. Šteta. Znajući da Dušan Ilić nije sklopio koaliciju sa SNS-om u svojoj opštini, mislila sam i da će podržati Sandu, Draganu i članove iz kosovskog odbora. Moj komentar je imao za cilj da istakne ono što je dobro kod mnogih članova DSS-a koje sam upoznala, i da aludira na mogućnost da ti obični, pošteni članovi DSS-a, zauzmu za to da se bar revidiraju nelegalni postupci izbacivanja i da dođe di izmirenja. Još uvek mi nije jasno da zbog par ljudi u nekakvim upravnim odborima, celokupno članstvo ćuti, iako je svesno da stranka strahovito gubi na popularnosti. Ako je razlaz definitivan, zbog čega izbačeni članovi ne prihvate ponudu za Dveri, koje su podržale njihov stav o nepristajanju na lokalne koalicije sa SNS'om_
Samo se nadam da je autor teksta takođe već napustio DS(N)S.
Mogu da shvatim keramičare, molere, vozače, sline i kojekakve ali zar da se i takvi kao pojedinci iz bivšeg DSS povedu za njima??? Pa gospodo iz bivšeg DSS-a pljunite na dosadašnju karijeru(kad je mogao Vučić, možete i vi), pobacajte diplome i krenite na zanatlijske kurseve. U okruženju Vučića ima još mesta i za tesare, putare, bravare i druga zanimanja.
Eto npr, Jovanović bi se mogao prekvalifikovati u frizera i postati novi ministar informisanja.
Potpisujem!!!!!!!!!!!!
Manje- više, i druge su stranke iste takve. Sastavljene "s' koca i konopca", sa nekoliko uglednih i sposobnih, i gomile oportunista. Zato su nam tu "demokratiju" i podvalili, da gubimo vreme, energiju i živce na to i ne shvatimo da je to sistem protiv koga se treba boriti, a ne podržavati ga.
Kako reče Miljković- "Palo je, jer je padu bilo sklono"...
Ona narodna, da, "što se grbavo rodi- vrijeme ne ispravlja", se može savršeno primijenit na ovu stranku.
Rođena petog Oktobra kao Nato-pješadija za obaranje Natu neposlušnog režima, što se drugo moglo očekivat od nje sem lažni patriotizam popraćen praznim salonskim izjavama i intrigama?
Nije bila potrebna nikakva Vučićeva konspiracija- proces vraćanja na stare navike je bio nezaustavljiv.
"Samo se nadam da je autor teksta takođe već napustio DS(N)S."
Ne slažem se sa tim, da odmah svi funkcioneri stranke koji nisu na liniji SNS-a podnesu ostavke, jer sa ovim informacijama treba da upoznaju obične članove stranke. Verujte mi (član sam, u izlasku, jednog GrO DSS-a,) da većina članova nema pojma šta se dešava u stranci. Danas me zove predsednik našeg Gr.odbora i pita jesam li završio nešto što sam trebao uraditi za stranku. On zna da se nešto dešava u stranci, neke svađe, neka isključenja ali pojma nema o čemu se radi, jer nije pratio situaciju. Za njega je M.Jovanović još uvek onaj od pre 3 godine, Popović i ostali takođe. A taj čovek je predsednik našeg GrO. E sad,zašto je on predsednik? Pa nemamo nikog drugog. Malo je članova. Neki od nas ne žele da se profesionalnije bave politikom, neki smatraju da nisu za to, neki nemaju fin.sredstava za tako nešto (treba putovati za BG, treba organizovati tribine, akcije...a sve to košta)itd.
E u to se pretvorila DSS, stranka za koju sam jedino glasao od 1993. Čini mi se da u taj lokal više neću da svraćam, nema više dobre srpske kuhinje i lepih vina, samo Coca Cola! Sanda je, bre, i lepa žena i dobra kuvarica, njena politika ima i ukus i miris! A i personal mi nešto nije vedar, nekako su postali kao da prodaju hamburgere, sa onim smešnim bejzbol kačketima! Nadam se da se razumemo!
Zato što su oni većina u DSS-u. To je prosto tako.
Da, veoma sam se obradovao kada sam video da su neki ljudi, za koje sam smatrao da poprilično misle i zalažu se za iste ciljeve kao i ja, napravili dogovor i da nastupaju kao jedan: Vukadinović, Obrad, Sanda... Delovalo je sjajno.
Naravno, nisam od njih očekivao da će, sad, da osvoje vlast. Ali da se javno čuje ono što velika većina, ipak, misli u Skupštini - to u svakom slučaju.
I počelo je odlično. Đorđe je napenalio Velikog Vođu nekoliko puta žestoko. Obrad isto. Sanda začinila! Vrlo ukusno.
Ali, ono zbog čega nisam ni u jednoj ...itd..je došlo do izražaja. Veliki Vođa ima spavače u svim opozicionim strankama...i aktivira ih daljinskim. To se sada dogodilo DSS-u.
Narode, jedini način je stvaranje čvrstog jezgra od nabrojanih, plus Antonić, Jevtović, Dragaš, Dr.Komazec. Spreman sam da posredujem!
Nadam se da ćete videti moj komentat, iako je prošlo par dana. Hvala. stvari su mi sada nešto jasnije. Šteta. Znajući da Dušan Ilić nije sklopio koaliciju sa SNS-om u svojoj opštini, mislila sam i da će podržati Sandu, Draganu i članove iz kosovskog odbora. Moj komentar je imao za cilj da istakne ono što je dobro kod mnogih članova DSS-a koje sam upoznala, i da aludira na mogućnost da ti obični, pošteni članovi DSS-a, zauzmu za to da se bar revidiraju nelegalni postupci izbacivanja i da dođe di izmirenja. Još uvek mi nije jasno da zbog par ljudi u nekakvim upravnim odborima, celokupno članstvo ćuti, iako je svesno da stranka strahovito gubi na popularnosti. Ako je razlaz definitivan, zbog čega izbačeni članovi ne prihvate ponudu za Dveri, koje su podržale njihov stav o nepristajanju na lokalne koalicije sa SNS'om_