Vučić je kao Mesić , doduše Mesić je trijufalno izjavio u Saboru RH, obavio sam posao, Jugoslavija ne postoji, ovaj đavo je orvelovski preformulisao svoj đavolski posao, " Srbija na Kosovu postoji", koja budala u to još veruje !
Preporuke:
143
3
2
sreda, 26 avgust 2015 17:39
Ni moja nepismena baba ne bi tako ''uspešno'' pregovarala
Pre dolaska Vučića na vlast imali smo sever Kosova sa
srpskim organima vlasti po zakonima Srbije i enklave o kojima se koliko toliko brinulo. Sad dobijamo nekakvu zajednicu u pravnom sistemu praktično priznate države Kosovo koja će funkcionisati po zakonima Kosova... I enklave koje više niko i ne spominje.
Eto, to je njegov ''uspeh'' zbog koga će verovatno jednog dana dobiti i spomenik u Prištini, pored Klintona.
Preporuke:
200
1
3
sreda, 26 avgust 2015 18:03
siniša
Pa zašto su tražili tu zajednicu koja ničemu ne služi?
Ne služi nama, ali služi dušmanima.
Evo jedan primer.
Devedesetih godina u Hrvatskoj je došlo do vojnih sukoba između hrvatske vojske i policije i srpskog naroda iz Hrvatske. Tadašnje srpske vlasti, preciznije Milošević, su pomogle da se organizuje neke aktivnosti, na primer dotur lekova i hrane. Kasnije su tužili Srbiju zbog agresije, ali nije dokazano, dokazano je i tačno je da je Srbija doturala hranu i lekove u tadašnju Republiku Srpsku Krajinu. Jesu slali su hranu i lekove i to nije bio nikkav prekršaj.
Kada bi sutra, ili bilo koji drugi dan Srbi na Kosovu zaratili sa Albancima, srpske vlasti iz Beograda ne bi imale pravo da im pošalju ni lekove ni hranu bez odobrenja Albanaca. U protivnom bi prekršile sporazum koji su juče potpisali. Sporazum i međunarodno pravo.
Dakle puno bi im, Srbima na Kosovu, više pomogli da im nisu pomagali.
E to je to dalje.
Preporuke:
150
1
4
sreda, 26 avgust 2015 18:30
Ima dalje...
... Očekuje se da premijer nakon posete Vašingtonu otputuje i u prvu državničku posetu nezavisnom Kosovu. I naravno vesti na RTS i PINKU kako srpska himna odjekuje Prištinom.
Preporuke:
130
0
5
sreda, 26 avgust 2015 19:00
Vera Nastasović
Na sve ovo nema šta da se komentariše. Gospodin Pavlović sve je rekao. Ostaje nam samo da se nadamo da ćemo nekim sledećim izborima poništiti sve što su ovi izdajnici uradili i oterati ih. Živim za taj dan.
Preporuke:
137
1
6
sreda, 26 avgust 2015 19:02
Cviko
Jedna fusnota o fusnoti koje nema. Kosovo i Metohija je Srbija. Mi smo prihvatili da nam je Kosovo i Metohija oteto i sada pregovaramo sa onima koji nisu vlasnici da sa njima razgovaramo o vlasništvu. Ove pregovore nazivamo velikim uspehom. Ama dosta. Prvi i osnovni zadatak je da Kosovo i Metohiju vratimo Srbiji. Kako? Prvo moramo odbaciti sve ono što nas zaluđuje, zamajava, zaj..... . Kad ovo uradimo, ukazaće nam se rešenje.
Preporuke:
106
0
7
sreda, 26 avgust 2015 19:11
Lakrdijaš
Mnogo košta,ali ničija nije do zore. Daće Bog da ova družina okonča svoju pozorišnu predstavu i ode u zasluženi zaborav......
Preporuke:
117
1
8
sreda, 26 avgust 2015 19:29
Vladimir NS
Vučić je ucenjen od strane Merkelove.
Direktno mu je rekla: "Ili potpisuj priznanje Kosova ili nema Gej parade u Beogradu".
Preporuke:
137
0
9
sreda, 26 avgust 2015 19:49
pecija
Em smo ga izabrali em ga trpimo.
Preporuke:
97
0
10
sreda, 26 avgust 2015 20:22
zoran
Jos jednom, kad god i gde god su radikali brnili srbe, tamo srba vise nema...eks radikali ponovo brane srbe na kosovu i sta smo dobili?
svi vi koji ste glasali za ove neka vam ih na savesti, ja sam uvek sa ponosom kazem bio protiv ovakvih ali kao manjina smo nemocni...glasali ste a niste znali ni za sta glasate, brzo ste zaboravili 90-te...uskore nece biti 90-ih, u pravu ste, ali ce biti 7x90-te....kosovo je bezbolno otislo, sta nas briga, sutra pocinje farma! Ja sam sa kosova, znam sta smo sve preziveli, ova migracija je decija igra, svet zna za njih, mi im pomazemo, dobijaju paznju, za nas niko nije znao, vucic je bio ministar tada ako se secate, pobrinuo se da niko ne sazna za nas, secam se da je bila kisa ja i moji smo bili na ulici, niko nam nije ponudio ni parce hleba niti vode, pink nas nije snimao...hvala mu na tome, srpski nema sta...ali ne brinite vi koji brzo zaboravljate, doci ce red i na vas!
Preporuke:
89
9
11
sreda, 26 avgust 2015 21:09
Saša
Ljudi , da li je neko čuo očitovanje Tome na ovu temu ?
Vučić Branković će sada da spinuje ... Neša Dr i Zorana će da objašnjavaju ...
Srbijo blago tebi ...
Preporuke:
69
1
12
sreda, 26 avgust 2015 21:56
nsss.rs
Živimo u svetu političkog simulakruma, u kome su beamialice stavljene na nekakav papir pokriće za nekakav "rad" političkih figura.
Vučić je prihvatio uslove koje propisuju "gospodari" sveta, i zdušno učestvuje u toj farsi. Da li je ucenjen nečim, ili zaista veruje da nešto postiže tim jurcanjem iz prestonice u prestonicu- više i nije važno. Ko god drugi da je na njegovom mestu- ne bi postigao ništa više, jer je smisao tog političkog "performansa" da se ne postiže ništa, i da se održi "status kvo", i da se pozicije moći zadrže na istim mestima. Današnji političari su samo glumci, koji su prihvatili uloge u velikom "rijaliti-šou-u" zvanom demokratija nema alternativu. Jedini način borbe sada i ovde je- izlazak iz tog začaranog kruga "pregovora", i dosledno insistiranje na Povelji UN, međunarodnim zakonima koji su važeći, i ako se ne poštuju. Za sada; ali, doći će drugačije vreme.
Treba ga sačekati.
Sve ostalo je- gubljenje KiM.
Preporuke:
55
1
13
sreda, 26 avgust 2015 23:17
Oliver Kromvel
Branko ujedinjujte se svi u jedan front nema više mesta za priče,ovaj će nas sahraniti sve kolektivno.
Preporuke:
70
2
14
četvrtak, 27 avgust 2015 00:46
mixo
Ih...a ja cuo 5:0 za nas... Pa ovaj koji se izrazava u "sportskom zargonu" o ovako ozbiljnoj temi je najvjerovatnije toliko glup da stvarno vjeruje u te nebuloze koje izgovara. Veliko nas neko prokletstvo prati, stotine hiljada nevinih zrtava genocida koje smo zaboravili, za koje ni dostojan spomenik nemamo. Kako drugacije objasniti ovo ludilo?
Preporuke:
40
0
15
četvrtak, 27 avgust 2015 01:02
Čedomir Sića
Molim vas, kako objasniti onu paradu automobila na ulici u K. Mitrovici, kao proslavu rezultata Luja XIV- država to sam ja. Nisu valjda svi oni poslati preko Ibra. To su domaći, pa ako im se ovo sviđa, šta reći. Dobili ste ono što volite. Nije moguće da su i ovde radili sendviči i pivo. E Kosovci iz K. Mitrovice, ono sinoć je vaša i naša tragedija.
Preporuke:
43
0
16
četvrtak, 27 avgust 2015 04:49
Trijumf
Ttijumf vodi ovu njušku.
nikud dalje do pod krušku
Radi održanja, vlast ima pravo da slavi svoje poraze.
Šta sledi, već je viđeno u bezbroj varijanti.. Oduzimanje života, građanskih prava i imovine.
Preporuke:
35
0
17
četvrtak, 27 avgust 2015 06:04
Meda
Narode, i Vi jos sumnjate u velikane, gorostase, Vucica, dacica, selakovica,djjurica,vulina,joksimovicke, gasica, verbica,. Elita, ej bree! Gromade i velicine ya srpsku istoriju. Kakvo kosovo, o njma da se pise. Jadni li su onio i sav onaj sljam oko njih ajos jadniji i bedniji MI.
Preporuke:
39
0
18
četvrtak, 27 avgust 2015 08:51
@Čedomir
Ne potcenjivati moć sendviča i piva. A naročito ne potcenjivati moć službi, što propagandnih, što onih drugih.
Preporuke:
34
0
19
četvrtak, 27 avgust 2015 09:59
Boško
Vučić najveći problem?
A šta je sa tri miliona glasača koji zastupaju istu tu "politiku" (Srbija što manja, a naši džepovi što puniji) koju sprovode Vučić i Dačić
-Aleksandar Vučić — Budućnost u koju verujemo (SNS, SDPS, NS, SPO, PS) 1.736.920 -Ivica Dačić — SPS, PUPS, JS 484.607 -Sa Demokratskom strankom za demokratsku Srbiju 216.634 -Boris Tadić - Nova demokratska stranka — Zeleni, LSV, ZZS, VMDK, ZZV, DLR 204.767 -Savez vojvođanskih Mađara - Ištvan Pastor 75.294 -SDA Sandžaka - dr Sulejman Ugljanin 35.157 -Partija za demokratsko delovanje Riza Halimi 24.301 -Čedomir Jovanović — LDP, BDZS, SDU 120.879 -Ujedinjeni regioni Srbije – Mlađan Dinkić 109.167
Svi navedeni podržavaju neonacističku nemačku uniju predaju Kosova šiptarima i Preševo, sandžaka turcima, i rasprodaju Srbije budzašto
i odobravaju zločinačko bombardovnje Srbije i žele da postanu deo zločinačke alijanse.
Fukara pobeđuje u Srbiji.
Preporuke:
47
0
20
četvrtak, 27 avgust 2015 10:02
nenad
narod je uz Vucica. Uvek, zauvek!
Preporuke:
8
43
21
četvrtak, 27 avgust 2015 11:45
teletabis
Nada u budućnost Srbije umrla je!
Sad mi je lakše, ne moram da se nadam ničemu.
Preporuke:
37
0
22
četvrtak, 27 avgust 2015 12:36
...
Svaka čast autoru, valjalo je neko da to izanalizira, mada ispada i nije imalo Bog zna šta, da se vidi lakoća izdajstva druge postave iz devedesetih.
Sve to tužiti i krivičnu prijavu za povredu Ustava! A svi da potpišemo!
Preporuke:
30
0
23
četvrtak, 27 avgust 2015 15:15
Dušan Kovačev
Zajednici je posebno predviđeno pravo da joj se priznaje pravni subjektivitet, ali samo u slučajevima u kojima ostvaruje ciljeve. Dakle, Zajednica nije konstituisanjem pravno lice sa punim ovlašćenjima, nego joj se samo izuzetno, u skladu sa Sporazumom, priznaje uopšte svojstvo pravnog subjekta.
Čini mi se na prvi pogled da u simulaciji "poretka" na teritoriji Kosova i Metohije ZSO čak neće imati ni pun status pravnog lica, već će biti nešto nalik na grupu građana u smislu građansko-procesnog učesnika. U stvari status je još svedeniji, jer je "subjektivitet" ZSO proizilazi iz jednog sporazuma naše Vlade sa ilegalnom "vladom Kosova" i ciljeve koji su u njemu navedeni. To je po subjektivitet ZSO još restriktivnije od statusnog svojstva grupe građana u smislu procesnog učesnika.
Preporuke:
20
0
24
četvrtak, 27 avgust 2015 16:23
Gojira
Hvala autoru na preciznoj analizi. Ali ovo je bilo poznato odavno - Tači nam je još davno rekao da će to biti na nivou NVO i da će se formirati po "kosovskim" zakonima. U ovom dokumentu je to i eksplicitno navedeno nekoliko puta. Sve je ostalo bila samo igranka za mase. A ovog klovna sa fudbalskim žargonom ne treba uključivati u ozbiljne rasprave.
Preporuke:
23
0
25
četvrtak, 27 avgust 2015 16:44
Djindjic
Znate ono vašarsko „Navali narode, nema laži nema prevare“, koje i onaj ko to izgovara i oni kojima je to upućeno, smejuljeći se, prihvataju kao vašarsku razbibrigu, dobro znajući da dok ima istine i realnog života, mora biti i laži i prevare.
Ali šta ako je sve laž?
Ko bi na to mogao da odgovori ... verovatno niko. Možda mali akcionari C Marketa.
Siniša druže, humanitarnu pomoć u Srpsku Krajinu ... samo ... pa Slobo je onda najveća izdajica
Preporuke:
5
11
26
četvrtak, 27 avgust 2015 21:53
siniša @ Djindjić
Ja ne mislim da je Sobo izdajica. Naprotiv. Mislim da je stajao svim Srbima kao klisurina i dok jer on bio i mogao mogli su da se organizuju i brane sami. Oružja je u Krajini bilo sasvim dovoljno. Humanitarna pomoć i lekovi nisu malo. To je mnogo u tim uslovima.
Ko nije pomogao Republici Srpskoj Krajini. Mislim pre svega da je za loše rezultate kriva JNA i kasnije vojska Srbije.
Sad će neko reći, mi smo pomogli da se oslobodi ovo ili ono selo, kao i u Bosni. Jesu, ali samo zato da bi sprečili Srbe da pregaze dušmane. Da bi držali Srbe pod kontrolom. A u vreme Oluje je bilo nešto što se još ne zna. To je bila akcija koju su sprovodili i planirali generali NATO pakta i možda je Srbija morala da ostane pasivna jer nije bila spremna za potpuni rat sa NATO-paktom.
Uglavnom što vreme višpe odmiče to mi je Slobodan sve draži. Zaista je bio veličanstven, iako me nije hteo kao "srpskog nacionalistu". Sloba nije obični heroj, on je antički heroj.
Preporuke:
9
7
27
petak, 28 avgust 2015 07:24
Karamarković
Ima li bilo kakvih informacija o jezeru Gazivode ??
Preporuke:
3
0
28
petak, 28 avgust 2015 09:06
@siniša @ Djindjić
siniša @ Djindjić
Sloba nije obični heroj, on je antički heroj"
A ja sam se uvek pitao na koga me podseća! Na Breda Pita, Ahila u "Troji". Ona suknjica, i tange, a kratak mač! Srbija se saginjati neće! Za razliku od Đinđića, koji je ličio na pticu. Svaka ptica svoga kopca ima.
Preporuke:
4
2
29
subota, 29 avgust 2015 13:59
Patriota
Alternativa ovom sporazumu jeste da Srbi ne dobiju nista i da Pristina, sa precutnim odobrenjem medjunarodne zajednice, na silu krene da stavi sever pod svoju kontrolu. A tu Srbija ne bi smela prstom da mrdne jer su medjunarodne trupe uz Pristinu.
I sta bi bio rezultat - prognali bi Srbe... Pa se onda vi drzite mrtvog slova na papiru i pominjite rezoluciju 12/44 koliko hocete, ona u ovakvom odnosu snaga u svetu nema nikakvu tezinu.
Preporuke:
1
2
30
subota, 29 avgust 2015 14:21
Patriota
Uostalom, ni tekst sporazuma nije protumacen u potpunosti:
Asocijacija/Zajednica jeste pravni subjekt definisan Statutom a koji sadrži najmanje pet dole navedenih elemenata.
Dakle, najmanje ono sto je dogovoreno bice deo nadleznosti zajednice.
m) uspostavljanje odnosa i dogovora o saradnji sa drugim asocijacijama opština, kako domaćim tako i međunarodnim
5)Zajednica/Asocijacija će imati i druge nadležnosti koje mogu biti delegirane od strane centralnih vlasti.
Znaci da ce ZSO imati i druge nadleznosti. A evo sta se valja iza brega: davanje prava Srbima poreklom sa Kosova da glasaju na kosovskim izborima, kao mera za povratak raseljenih lica.
Tako ce Srbi steci politicki uticaj.
Preporuke:
1
4
31
nedelja, 30 avgust 2015 09:43
Higijeničar
Metle u šake! Počistimo đubre!
Preporuke:
1
0
32
nedelja, 30 avgust 2015 16:38
Zemunac
IMA i DALJE,kao Crna Gora,put u NATO i EU!Umesto sto komentarisemo,bolje da organizujemo opoziciju da zaustavi ovu IZDAJU.POSLE ce biti prekasno.Vec su doveli i FBI,da im cuva ledja od pobesnelog naroda!
Preporuke:
2
0
33
utorak, 01 septembar 2015 12:26
Igor Vida
Kod ZSO je dobro jedino to, što ima ucrtane granice. Postoji na geopolitičkoj karti. Međutim to je mnogo daleko od onoga što je Republika Srpska dobila u Dejtonu.
Kada govorimo o patriotizmu: Jedan Boris Tadić - koga je rulja onomad nazivala ustašom na mitinzima koje su organizovali Nikolić i Vučić - nikada ne bi pristao na ovako malu "kompenzaciju". Srbi sa Kosova i Metohije nisu dobili praktično nikakva ovlašćenja, nikakvu autonomiju. A zauzvrat je Srbija evakuisala svoje organe sa Severa (sada već nekadašnje) svoje pokrajine. Tako nešto ni Zoran Đinđić ne bi uradio, naprotiv!
Ali to je politika koju podržava većina u Srbiji. Ako i bude prevremenih izbora, opet će SNS da pobedi. (Iluzija bi bila očekivati nešto drugo.)
Preporuke:
1
0
34
subota, 05 septembar 2015 19:41
Za Slobodu- za Srbiju - za KiM
Kada je na dan izbora, u 17 časova, EU čestitala izbor za predsednika Tomislavu Nikoliću, samo ludom nije bilo jasno kakva će biti njihova politika. Prihvatanje "Briselskog“ sporazuma i svih narednih je samo potvrda toga.
srpskim organima vlasti po zakonima Srbije i enklave o kojima se koliko toliko brinulo. Sad dobijamo nekakvu zajednicu u pravnom sistemu praktično priznate države Kosovo koja će funkcionisati po zakonima Kosova... I enklave koje više niko i ne spominje.
Eto, to je njegov ''uspeh'' zbog koga će verovatno jednog dana dobiti i spomenik u Prištini, pored Klintona.
Ne služi nama, ali služi dušmanima.
Evo jedan primer.
Devedesetih godina u Hrvatskoj je došlo do vojnih sukoba između hrvatske vojske i policije i srpskog naroda iz Hrvatske. Tadašnje srpske vlasti, preciznije Milošević, su pomogle da se organizuje neke aktivnosti, na primer dotur lekova i hrane. Kasnije su tužili Srbiju zbog agresije, ali nije dokazano, dokazano je i tačno je da je Srbija doturala hranu i lekove u tadašnju Republiku Srpsku Krajinu. Jesu slali su hranu i lekove i to nije bio nikkav prekršaj.
Kada bi sutra, ili bilo koji drugi dan Srbi na Kosovu zaratili sa Albancima, srpske vlasti iz Beograda ne bi imale pravo da im pošalju ni lekove ni hranu bez odobrenja Albanaca. U protivnom bi prekršile sporazum koji su juče potpisali. Sporazum i međunarodno pravo.
Dakle puno bi im, Srbima na Kosovu, više pomogli da im nisu pomagali.
E to je to dalje.
Direktno mu je rekla: "Ili potpisuj priznanje Kosova ili nema Gej parade u Beogradu".
svi vi koji ste glasali za ove neka vam ih na savesti, ja sam uvek sa ponosom kazem bio protiv ovakvih ali kao manjina smo nemocni...glasali ste a niste znali ni za sta glasate, brzo ste zaboravili 90-te...uskore nece biti 90-ih, u pravu ste, ali ce biti 7x90-te....kosovo je bezbolno otislo, sta nas briga, sutra pocinje farma! Ja sam sa kosova, znam sta smo sve preziveli, ova migracija je decija igra, svet zna za njih, mi im pomazemo, dobijaju paznju, za nas niko nije znao, vucic je bio ministar tada ako se secate, pobrinuo se da niko ne sazna za nas, secam se da je bila kisa ja i moji smo bili na ulici, niko nam nije ponudio ni parce hleba niti vode, pink nas nije snimao...hvala mu na tome, srpski nema sta...ali ne brinite vi koji brzo zaboravljate, doci ce red i na vas!
Vučić Branković će sada da spinuje ... Neša Dr i Zorana će da objašnjavaju ...
Srbijo blago tebi ...
Vučić je prihvatio uslove koje propisuju "gospodari" sveta, i zdušno učestvuje u toj farsi. Da li je ucenjen nečim, ili zaista veruje da nešto postiže tim jurcanjem iz prestonice u prestonicu- više i nije važno. Ko god drugi da je na njegovom mestu- ne bi postigao ništa više, jer je smisao tog političkog "performansa" da se ne postiže ništa, i da se održi "status kvo", i da se pozicije moći zadrže na istim mestima. Današnji političari su samo glumci, koji su prihvatili uloge u velikom "rijaliti-šou-u" zvanom demokratija nema alternativu.
Jedini način borbe sada i ovde je- izlazak iz tog začaranog kruga "pregovora", i dosledno insistiranje na Povelji UN, međunarodnim zakonima koji su važeći, i ako se ne poštuju. Za sada; ali, doći će drugačije vreme.
Treba ga sačekati.
Sve ostalo je- gubljenje KiM.
nikud dalje do pod krušku
Radi održanja, vlast ima pravo da slavi svoje poraze.
Šta sledi, već je viđeno u bezbroj varijanti.. Oduzimanje života, građanskih prava i imovine.
A šta je sa tri miliona glasača koji zastupaju istu tu "politiku" (Srbija što manja, a naši džepovi što puniji) koju sprovode Vučić i Dačić
-Aleksandar Vučić — Budućnost u koju verujemo (SNS, SDPS, NS, SPO, PS) 1.736.920
-Ivica Dačić — SPS, PUPS, JS 484.607
-Sa Demokratskom strankom za demokratsku Srbiju 216.634
-Boris Tadić - Nova demokratska stranka — Zeleni, LSV, ZZS, VMDK, ZZV, DLR 204.767
-Savez vojvođanskih Mađara - Ištvan Pastor 75.294
-SDA Sandžaka - dr Sulejman Ugljanin 35.157
-Partija za demokratsko delovanje Riza Halimi 24.301
-Čedomir Jovanović — LDP, BDZS, SDU 120.879
-Ujedinjeni regioni Srbije – Mlađan Dinkić 109.167
Svi navedeni podržavaju neonacističku nemačku uniju predaju Kosova šiptarima i Preševo, sandžaka turcima, i rasprodaju Srbije budzašto
i odobravaju zločinačko bombardovnje Srbije i žele da postanu deo zločinačke alijanse.
Fukara pobeđuje u Srbiji.
Sad mi je lakše, ne moram da se nadam ničemu.
Sve to tužiti i krivičnu prijavu za povredu Ustava! A svi da potpišemo!
Čini mi se na prvi pogled da u simulaciji "poretka" na teritoriji Kosova i Metohije ZSO čak neće imati ni pun status pravnog lica, već će biti nešto nalik na grupu građana u smislu građansko-procesnog učesnika. U stvari status je još svedeniji, jer je "subjektivitet" ZSO proizilazi iz jednog sporazuma naše Vlade sa ilegalnom "vladom Kosova" i ciljeve koji su u njemu navedeni. To je po subjektivitet ZSO još restriktivnije od statusnog svojstva grupe građana u smislu procesnog učesnika.
Ali šta ako je sve laž?
Ko bi na to mogao da odgovori ... verovatno niko. Možda mali akcionari C Marketa.
Siniša druže, humanitarnu pomoć u Srpsku Krajinu ... samo ... pa Slobo je onda najveća izdajica
Ko nije pomogao Republici Srpskoj Krajini. Mislim pre svega da je za loše rezultate kriva JNA i kasnije vojska Srbije.
Sad će neko reći, mi smo pomogli da se oslobodi ovo ili ono selo, kao i u Bosni. Jesu, ali samo zato da bi sprečili Srbe da pregaze dušmane. Da bi držali Srbe pod kontrolom. A u vreme Oluje je bilo nešto što se još ne zna. To je bila akcija koju su sprovodili i planirali generali NATO pakta i možda je Srbija morala da ostane pasivna jer nije bila spremna za potpuni rat sa NATO-paktom.
Uglavnom što vreme višpe odmiče to mi je Slobodan sve draži. Zaista je bio veličanstven, iako me nije hteo kao "srpskog nacionalistu". Sloba nije obični heroj, on je antički heroj.
Sloba nije obični heroj, on je antički heroj"
A ja sam se uvek pitao na koga me podseća! Na Breda Pita, Ahila u "Troji". Ona suknjica, i tange, a kratak mač! Srbija se saginjati neće! Za razliku od Đinđića, koji je ličio na pticu. Svaka ptica svoga kopca ima.
I sta bi bio rezultat - prognali bi Srbe... Pa se onda vi drzite mrtvog slova na papiru i pominjite rezoluciju 12/44 koliko hocete, ona u ovakvom odnosu snaga u svetu nema nikakvu tezinu.
Asocijacija/Zajednica jeste pravni subjekt definisan Statutom a koji sadrži najmanje pet dole navedenih elemenata.
Dakle, najmanje ono sto je dogovoreno bice deo nadleznosti zajednice.
m) uspostavljanje odnosa i dogovora o saradnji sa drugim asocijacijama opština, kako domaćim tako i međunarodnim
5)Zajednica/Asocijacija će imati i druge nadležnosti koje mogu biti delegirane od strane centralnih vlasti.
Znaci da ce ZSO imati i druge nadleznosti. A evo sta se valja iza brega: davanje prava Srbima poreklom sa Kosova da glasaju na kosovskim izborima, kao mera za povratak raseljenih lica.
Tako ce Srbi steci politicki uticaj.
Kada govorimo o patriotizmu: Jedan Boris Tadić - koga je rulja onomad nazivala ustašom na mitinzima koje su organizovali Nikolić i Vučić - nikada ne bi pristao na ovako malu "kompenzaciju". Srbi sa Kosova i Metohije nisu dobili praktično nikakva ovlašćenja, nikakvu autonomiju. A zauzvrat je Srbija evakuisala svoje organe sa Severa (sada već nekadašnje) svoje pokrajine. Tako nešto ni Zoran Đinđić ne bi uradio, naprotiv!
Ali to je politika koju podržava većina u Srbiji. Ako i bude prevremenih izbora, opet će SNS da pobedi. (Iluzija bi bila očekivati nešto drugo.)