Вучић је као Месић , додуше Месић је тријуфално изјавио у Сабору РХ, обавио сам посао, Југославија не постоји, овај ђаво је орвеловски преформулисао свој ђаволски посао, " Србија на Косову постоји", која будала у то још верује !
Препоруке:
143
3
2
среда, 26 август 2015 17:39
Ни моја неписмена баба не би тако ''успешно'' преговарала
Пре доласка Вучића на власт имали смо север Косова са
српским органима власти по законима Србије и енклаве о којима се колико толико бринуло. Сад добијамо некакву заједницу у правном систему практично признате државе Косово која ће функционисати по законима Косова... И енклаве које више нико и не спомиње.
Ето, то је његов ''успех'' због кога ће вероватно једног дана добити и споменик у Приштини, поред Клинтона.
Препоруке:
200
1
3
среда, 26 август 2015 18:03
синиша
Па зашто су тражили ту заједницу која ничему не служи?
Не служи нама, али служи душманима.
Ево један пример.
Деведесетих година у Хрватској је дошло до војних сукоба између хрватске војске и полиције и српског народа из Хрватске. Тадашње српске власти, прецизније Милошевић, су помогле да се организује неке активности, на пример дотур лекова и хране. Касније су тужили Србију због агресије, али није доказано, доказано је и тачно је да је Србија дотурала храну и лекове у тадашњу Републику Српску Крајину. Јесу слали су храну и лекове и то није био никкав прекршај.
Када би сутра, или било који други дан Срби на Косову заратили са Албанцима, српске власти из Београда не би имале право да им пошаљу ни лекове ни храну без одобрења Албанаца. У противном би прекршиле споразум који су јуче потписали. Споразум и међународно право.
Дакле пуно би им, Србима на Косову, више помогли да им нису помагали.
Е то је то даље.
Препоруке:
150
1
4
среда, 26 август 2015 18:30
Има даље...
... Очекује се да премијер након посете Вашингтону отпутује и у прву државничку посету независном Косову. И наравно вести на РТС и ПИНКУ како српска химна одјекује Приштином.
Препоруке:
130
0
5
среда, 26 август 2015 19:00
Вера Настасовић
На све ово нема шта да се коментарише. Господин Павловић све је рекао. Остаје нам само да се надамо да ћемо неким следећим изборима поништити све што су ови издајници урадили и отерати их. Живим за тај дан.
Препоруке:
137
1
6
среда, 26 август 2015 19:02
Цвико
Једна фуснота о фусноти које нема. Косово и Метохија је Србија. Ми смо прихватили да нам је Косово и Метохија отето и сада преговарамо са онима који нису власници да са њима разговарамо о власништву. Ове преговоре називамо великим успехом. Ама доста. Први и основни задатак је да Косово и Метохију вратимо Србији. Како? Прво морамо одбацити све оно што нас залуђује, замајава, зај..... . Кад ово урадимо, указаће нам се решење.
Препоруке:
106
0
7
среда, 26 август 2015 19:11
Lakrdijaš
Mnogo košta,ali ničija nije do zore. Daće Bog da ova družina okonča svoju pozorišnu predstavu i ode u zasluženi zaborav......
Препоруке:
117
1
8
среда, 26 август 2015 19:29
Владимир НС
Вучић је уцењен од стране Меркелове.
Директно му је рекла: "Или потписуј признање Косова или нема Геј параде у Београду".
Препоруке:
137
0
9
среда, 26 август 2015 19:49
pecija
Em smo ga izabrali em ga trpimo.
Препоруке:
97
0
10
среда, 26 август 2015 20:22
zoran
Jos jednom, kad god i gde god su radikali brnili srbe, tamo srba vise nema...eks radikali ponovo brane srbe na kosovu i sta smo dobili?
svi vi koji ste glasali za ove neka vam ih na savesti, ja sam uvek sa ponosom kazem bio protiv ovakvih ali kao manjina smo nemocni...glasali ste a niste znali ni za sta glasate, brzo ste zaboravili 90-te...uskore nece biti 90-ih, u pravu ste, ali ce biti 7x90-te....kosovo je bezbolno otislo, sta nas briga, sutra pocinje farma! Ja sam sa kosova, znam sta smo sve preziveli, ova migracija je decija igra, svet zna za njih, mi im pomazemo, dobijaju paznju, za nas niko nije znao, vucic je bio ministar tada ako se secate, pobrinuo se da niko ne sazna za nas, secam se da je bila kisa ja i moji smo bili na ulici, niko nam nije ponudio ni parce hleba niti vode, pink nas nije snimao...hvala mu na tome, srpski nema sta...ali ne brinite vi koji brzo zaboravljate, doci ce red i na vas!
Препоруке:
89
9
11
среда, 26 август 2015 21:09
Saša
Ljudi , da li je neko čuo očitovanje Tome na ovu temu ?
Vučić Branković će sada da spinuje ... Neša Dr i Zorana će da objašnjavaju ...
Srbijo blago tebi ...
Препоруке:
69
1
12
среда, 26 август 2015 21:56
nsss.rs
Живимо у свету политичког симулакрума, у коме су беамиалице стављене на некакав папир покриће за некакав "рад" политичких фигура.
Вучић је прихватио услове које прописују "господари" света, и здушно учествује у тој фарси. Да ли је уцењен нечим, или заиста верује да нешто постиже тим јурцањем из престонице у престоницу- више и није важно. Ко год други да је на његовом месту- не би постигао ништа више, јер је смисао тог политичког "перформанса" да се не постиже ништа, и да се одржи "статус кво", и да се позиције моћи задрже на истим местима. Данашњи политичари су само глумци, који су прихватили улоге у великом "ријалити-шоу-у" званом демократија нема алтернативу. Једини начин борбе сада и овде је- излазак из тог зачараног круга "преговора", и доследно инсистирање на Повељи УН, међународним законима који су важећи, и ако се не поштују. За сада; али, доћи ће другачије време.
Треба га сачекати.
Све остало је- губљење КиМ.
Препоруке:
55
1
13
среда, 26 август 2015 23:17
Oliver Kromvel
Branko ujedinjujte se svi u jedan front nema više mesta za priče,ovaj će nas sahraniti sve kolektivno.
Препоруке:
70
2
14
четвртак, 27 август 2015 00:46
mixo
Ih...a ja cuo 5:0 za nas... Pa ovaj koji se izrazava u "sportskom zargonu" o ovako ozbiljnoj temi je najvjerovatnije toliko glup da stvarno vjeruje u te nebuloze koje izgovara. Veliko nas neko prokletstvo prati, stotine hiljada nevinih zrtava genocida koje smo zaboravili, za koje ni dostojan spomenik nemamo. Kako drugacije objasniti ovo ludilo?
Препоруке:
40
0
15
четвртак, 27 август 2015 01:02
Чедомир Сића
Молим вас, како објаснити ону параду аутомобила на улици у К. Митровици, као прославу резултата Луја XIV- država to sam ja. Нису ваљда свi они послати прекo Ибра. То су домаћи, па ако им се ово свиđа, шта рећи. Добили сте оно што волите. Није могуће да су и овде радили сендвичи и пиво. Е Косовци из К. Mитровице, оно синоћ је ваша и наша трагедија.
Препоруке:
43
0
16
четвртак, 27 август 2015 04:49
Trijumf
Ttijumf vodi ovu njušku.
nikud dalje do pod krušku
Radi održanja, vlast ima pravo da slavi svoje poraze.
Šta sledi, već je viđeno u bezbroj varijanti.. Oduzimanje života, građanskih prava i imovine.
Препоруке:
35
0
17
четвртак, 27 август 2015 06:04
Meda
Narode, i Vi jos sumnjate u velikane, gorostase, Vucica, dacica, selakovica,djjurica,vulina,joksimovicke, gasica, verbica,. Elita, ej bree! Gromade i velicine ya srpsku istoriju. Kakvo kosovo, o njma da se pise. Jadni li su onio i sav onaj sljam oko njih ajos jadniji i bedniji MI.
Препоруке:
39
0
18
четвртак, 27 август 2015 08:51
@Чедомир
Не потцењивати моћ сендвича и пива. А нарочито не потцењивати моћ служби, што пропагандних, што оних других.
Препоруке:
34
0
19
четвртак, 27 август 2015 09:59
Бошко
Вучић највећи проблем?
А шта је са три милиона гласача који заступају исту ту "политику" (Србија што мања, а наши џепови што пунији) коју спроводе Вучић и Дачић
Сви наведени подржавају неонацистичку немачку унију предају Косова шиптарима и Прешево, санџака турцима, и распродају Србије будзашто
и одобравају злочиначко бомбардовње Србије и желе да постану део злочиначке алијансе.
Фукара побеђује у Србији.
Препоруке:
47
0
20
четвртак, 27 август 2015 10:02
nenad
narod je uz Vucica. Uvek, zauvek!
Препоруке:
8
43
21
четвртак, 27 август 2015 11:45
телетабис
Нада у будућност Србије умрла је!
Сад ми је лакше, не морам да се надам ничему.
Препоруке:
37
0
22
четвртак, 27 август 2015 12:36
...
Свака част аутору, ваљало је неко да то изанализира, мада испада и није имало Бог зна шта, да се види лакоћа издајства друге поставе из деведесетих.
Све то тужити и кривичну пријаву за повреду Устава! А сви да потпишемо!
Препоруке:
30
0
23
четвртак, 27 август 2015 15:15
Душан Ковачев
Заједници је посебно предвиђено право да јој се признаје правни субјективитет, али само у случајевима у којима остварује циљеве. Дакле, Заједница није конституисањем правно лице са пуним овлашћењима, него јој се само изузетно, у складу са Споразумом, признаје уопште својство правног субјекта.
Чини ми се на први поглед да у симулацији "поретка" на територији Косова и Метохије ЗСО чак неће имати ни пун статус правног лица, већ ће бити нешто налик на групу грађана у смислу грађанско-процесног учесника. У ствари статус је још сведенији, јер је "субјективитет" ЗСО произилази из једног споразума наше Владе са илегалном "владом Косова" и циљеве који су у њему наведени. То је по субјективитет ЗСО још рестриктивније од статусног својства групе грађана у смислу процесног учесника.
Препоруке:
20
0
24
четвртак, 27 август 2015 16:23
Gojira
Хвала аутору на прецизној анализи. Али ово је било познато одавно - Тачи нам је још давно рекао да ће то бити на нивоу НВО и да ће се формирати по "косовским" законима. У овом документу је то и експлицитно наведено неколико пута. Све је остало била само игранка за масе. А овог кловна са фудбалским жаргоном не треба укључивати у озбиљне расправе.
Препоруке:
23
0
25
четвртак, 27 август 2015 16:44
Djindjic
Знате оно вашарско „Навали народе, нема лажи нема преваре“, које и онај ко то изговара и они којима је то упућено, смејуљећи се, прихватају као вашарску разбибригу, добро знајући да док има истине и реалног живота, мора бити и лажи и преваре.
Али шта ако је све лаж?
Ko bi na to mogao da odgovori ... verovatno niko. Možda mali akcionari C Marketa.
Siniša druže, humanitarnu pomoć u Srpsku Krajinu ... samo ... pa Slobo je onda najveća izdajica
Препоруке:
5
11
26
четвртак, 27 август 2015 21:53
синиша @ Djindjić
Ја не мислим да је Собо издајица. Напротив. Мислим да је стајао свим Србима као клисурина и док јер он био и могао могли су да се организују и бране сами. Оружја је у Крајини било сасвим довољно. Хуманитарна помоћ и лекови нису мало. То је много у тим условима.
Ко није помогао Републици Српској Крајини. Мислим пре свега да је за лоше резултате крива ЈНА и касније војска Србије.
Сад ће неко рећи, ми смо помогли да се ослободи ово или оно село, као и у Босни. Јесу, али само зато да би спречили Србе да прегазе душмане. Да би држали Србе под контролом. А у време Олује је било нешто што се још не зна. То је била акција коју су спроводили и планирали генерали НАТО пакта и можда је Србија морала да остане пасивна јер није била спремна за потпуни рат са НАТО-пактом.
Углавном што време вишпе одмиче то ми је Слободан све дражи. Заиста је био величанствен, иако ме није хтео као "српског националисту". Слоба није обични херој, он је антички херој.
Препоруке:
9
7
27
петак, 28 август 2015 07:24
Karamarković
Ima li bilo kakvih informacija o jezeru Gazivode ??
Препоруке:
3
0
28
петак, 28 август 2015 09:06
@синиша @ Djindjić
синиша @ Djindjić
Слоба није обични херој, он је антички херој"
А ја сам се увек питао на кога ме подсећа! На Бреда Пита, Ахила у "Троји". Она сукњица, и танге, а кратак мач! Србија се сагињати неће! За разлику од Ђинђића, који је личио на птицу. Свака птица свога копца има.
Препоруке:
4
2
29
субота, 29 август 2015 13:59
Patriota
Alternativa ovom sporazumu jeste da Srbi ne dobiju nista i da Pristina, sa precutnim odobrenjem medjunarodne zajednice, na silu krene da stavi sever pod svoju kontrolu. A tu Srbija ne bi smela prstom da mrdne jer su medjunarodne trupe uz Pristinu.
I sta bi bio rezultat - prognali bi Srbe... Pa se onda vi drzite mrtvog slova na papiru i pominjite rezoluciju 12/44 koliko hocete, ona u ovakvom odnosu snaga u svetu nema nikakvu tezinu.
Препоруке:
1
2
30
субота, 29 август 2015 14:21
Patriota
Uostalom, ni tekst sporazuma nije protumacen u potpunosti:
Асоцијација/Заједница јесте правни субјект дефинисан Статутом а који садржи најмање пет доле наведених елемената.
Dakle, najmanje ono sto je dogovoreno bice deo nadleznosti zajednice.
м) успостављање односа и договора о сарадњи са другим асоцијацијама општина, како домаћим тако и међународним
5)Заједница/Асоцијација ће имати и друге надлежности које могу бити делегиране од стране централних власти.
Znaci da ce ZSO imati i druge nadleznosti. A evo sta se valja iza brega: davanje prava Srbima poreklom sa Kosova da glasaju na kosovskim izborima, kao mera za povratak raseljenih lica.
Tako ce Srbi steci politicki uticaj.
Препоруке:
1
4
31
недеља, 30 август 2015 09:43
Higijeničar
Metle u šake! Počistimo đubre!
Препоруке:
1
0
32
недеља, 30 август 2015 16:38
Zemunac
IMA i DALJE,kao Crna Gora,put u NATO i EU!Umesto sto komentarisemo,bolje da organizujemo opoziciju da zaustavi ovu IZDAJU.POSLE ce biti prekasno.Vec su doveli i FBI,da im cuva ledja od pobesnelog naroda!
Препоруке:
2
0
33
уторак, 01 септембар 2015 12:26
Игор Вида
Код ЗСО је добро једино то, што има уцртане границе. Постоји на геополитичкој карти. Међутим то је много далеко од онога што је Република Српска добила у Дејтону.
Када говоримо о патриотизму: Један Борис Тадић - кога је руља ономад називала усташом на митинзима које су организовали Николић и Вучић - никада не би пристао на овако малу "компензацију". Срби са Косова и Метохије нису добили практично никаква овлашћења, никакву аутономију. А заузврат је Србија евакуисала своје органе са Севера (сада већ некадашње) своје покрајине. Тако нешто ни Зоран Ђинђић не би урадио, напротив!
Али то је политика коју подржава већина у Србији. Ако и буде превремених избора, опет ће СНС да победи. (Илузија би била очекивати нешто друго.)
Препоруке:
1
0
34
субота, 05 септембар 2015 19:41
За Слободу- за Србију - за КиМ
Када је на дан избора, у 17 часова, ЕУ честитала избор за председника Томиславу Николићу, само лудом није било јасно каква ће бити њихова политика. Прихватање "Бриселског“ споразума и свих наредних је само потврда тога.
српским органима власти по законима Србије и енклаве о којима се колико толико бринуло. Сад добијамо некакву заједницу у правном систему практично признате државе Косово која ће функционисати по законима Косова... И енклаве које више нико и не спомиње.
Ето, то је његов ''успех'' због кога ће вероватно једног дана добити и споменик у Приштини, поред Клинтона.
Не служи нама, али служи душманима.
Ево један пример.
Деведесетих година у Хрватској је дошло до војних сукоба између хрватске војске и полиције и српског народа из Хрватске. Тадашње српске власти, прецизније Милошевић, су помогле да се организује неке активности, на пример дотур лекова и хране. Касније су тужили Србију због агресије, али није доказано, доказано је и тачно је да је Србија дотурала храну и лекове у тадашњу Републику Српску Крајину. Јесу слали су храну и лекове и то није био никкав прекршај.
Када би сутра, или било који други дан Срби на Косову заратили са Албанцима, српске власти из Београда не би имале право да им пошаљу ни лекове ни храну без одобрења Албанаца. У противном би прекршиле споразум који су јуче потписали. Споразум и међународно право.
Дакле пуно би им, Србима на Косову, више помогли да им нису помагали.
Е то је то даље.
Директно му је рекла: "Или потписуј признање Косова или нема Геј параде у Београду".
svi vi koji ste glasali za ove neka vam ih na savesti, ja sam uvek sa ponosom kazem bio protiv ovakvih ali kao manjina smo nemocni...glasali ste a niste znali ni za sta glasate, brzo ste zaboravili 90-te...uskore nece biti 90-ih, u pravu ste, ali ce biti 7x90-te....kosovo je bezbolno otislo, sta nas briga, sutra pocinje farma! Ja sam sa kosova, znam sta smo sve preziveli, ova migracija je decija igra, svet zna za njih, mi im pomazemo, dobijaju paznju, za nas niko nije znao, vucic je bio ministar tada ako se secate, pobrinuo se da niko ne sazna za nas, secam se da je bila kisa ja i moji smo bili na ulici, niko nam nije ponudio ni parce hleba niti vode, pink nas nije snimao...hvala mu na tome, srpski nema sta...ali ne brinite vi koji brzo zaboravljate, doci ce red i na vas!
Vučić Branković će sada da spinuje ... Neša Dr i Zorana će da objašnjavaju ...
Srbijo blago tebi ...
Вучић је прихватио услове које прописују "господари" света, и здушно учествује у тој фарси. Да ли је уцењен нечим, или заиста верује да нешто постиже тим јурцањем из престонице у престоницу- више и није важно. Ко год други да је на његовом месту- не би постигао ништа више, јер је смисао тог политичког "перформанса" да се не постиже ништа, и да се одржи "статус кво", и да се позиције моћи задрже на истим местима. Данашњи политичари су само глумци, који су прихватили улоге у великом "ријалити-шоу-у" званом демократија нема алтернативу.
Једини начин борбе сада и овде је- излазак из тог зачараног круга "преговора", и доследно инсистирање на Повељи УН, међународним законима који су важећи, и ако се не поштују. За сада; али, доћи ће другачије време.
Треба га сачекати.
Све остало је- губљење КиМ.
nikud dalje do pod krušku
Radi održanja, vlast ima pravo da slavi svoje poraze.
Šta sledi, već je viđeno u bezbroj varijanti.. Oduzimanje života, građanskih prava i imovine.
А шта је са три милиона гласача који заступају исту ту "политику" (Србија што мања, а наши џепови што пунији) коју спроводе Вучић и Дачић
-Александар Вучић — Будућност у коју верујемо (СНС, СДПС, НС, СПО, ПС) 1.736.920
-Ивица Дачић — СПС, ПУПС, ЈС 484.607
-Са Демократском странком за демократску Србију 216.634
-Борис Тадић - Нова демократска странка — Зелени, ЛСВ, ЗЗС, ВМДК, ЗЗВ, ДЛР 204.767
-Савез војвођанских Мађара - Иштван Пастор 75.294
-СДА Санџака - др Сулејман Угљанин 35.157
-Партија за демократско деловање Риза Халими 24.301
-Чедомир Јовановић — ЛДП, БДЗС, СДУ 120.879
-Уједињени региони Србије – Млађан Динкић 109.167
Сви наведени подржавају неонацистичку немачку унију предају Косова шиптарима и Прешево, санџака турцима, и распродају Србије будзашто
и одобравају злочиначко бомбардовње Србије и желе да постану део злочиначке алијансе.
Фукара побеђује у Србији.
Сад ми је лакше, не морам да се надам ничему.
Све то тужити и кривичну пријаву за повреду Устава! А сви да потпишемо!
Чини ми се на први поглед да у симулацији "поретка" на територији Косова и Метохије ЗСО чак неће имати ни пун статус правног лица, већ ће бити нешто налик на групу грађана у смислу грађанско-процесног учесника. У ствари статус је још сведенији, јер је "субјективитет" ЗСО произилази из једног споразума наше Владе са илегалном "владом Косова" и циљеве који су у њему наведени. То је по субјективитет ЗСО још рестриктивније од статусног својства групе грађана у смислу процесног учесника.
Али шта ако је све лаж?
Ko bi na to mogao da odgovori ... verovatno niko. Možda mali akcionari C Marketa.
Siniša druže, humanitarnu pomoć u Srpsku Krajinu ... samo ... pa Slobo je onda najveća izdajica
Ко није помогао Републици Српској Крајини. Мислим пре свега да је за лоше резултате крива ЈНА и касније војска Србије.
Сад ће неко рећи, ми смо помогли да се ослободи ово или оно село, као и у Босни. Јесу, али само зато да би спречили Србе да прегазе душмане. Да би држали Србе под контролом. А у време Олује је било нешто што се још не зна. То је била акција коју су спроводили и планирали генерали НАТО пакта и можда је Србија морала да остане пасивна јер није била спремна за потпуни рат са НАТО-пактом.
Углавном што време вишпе одмиче то ми је Слободан све дражи. Заиста је био величанствен, иако ме није хтео као "српског националисту". Слоба није обични херој, он је антички херој.
Слоба није обични херој, он је антички херој"
А ја сам се увек питао на кога ме подсећа! На Бреда Пита, Ахила у "Троји". Она сукњица, и танге, а кратак мач! Србија се сагињати неће! За разлику од Ђинђића, који је личио на птицу. Свака птица свога копца има.
I sta bi bio rezultat - prognali bi Srbe... Pa se onda vi drzite mrtvog slova na papiru i pominjite rezoluciju 12/44 koliko hocete, ona u ovakvom odnosu snaga u svetu nema nikakvu tezinu.
Асоцијација/Заједница јесте правни субјект дефинисан Статутом а који садржи најмање пет доле наведених елемената.
Dakle, najmanje ono sto je dogovoreno bice deo nadleznosti zajednice.
м) успостављање односа и договора о сарадњи са другим асоцијацијама општина, како домаћим тако и међународним
5)Заједница/Асоцијација ће имати и друге надлежности које могу бити делегиране од стране централних власти.
Znaci da ce ZSO imati i druge nadleznosti. A evo sta se valja iza brega: davanje prava Srbima poreklom sa Kosova da glasaju na kosovskim izborima, kao mera za povratak raseljenih lica.
Tako ce Srbi steci politicki uticaj.
Када говоримо о патриотизму: Један Борис Тадић - кога је руља ономад називала усташом на митинзима које су организовали Николић и Вучић - никада не би пристао на овако малу "компензацију". Срби са Косова и Метохије нису добили практично никаква овлашћења, никакву аутономију. А заузврат је Србија евакуисала своје органе са Севера (сада већ некадашње) своје покрајине. Тако нешто ни Зоран Ђинђић не би урадио, напротив!
Али то је политика коју подржава већина у Србији. Ако и буде превремених избора, опет ће СНС да победи. (Илузија би била очекивати нешто друго.)