Zgodno su se složila ona dva naslova: "Velika čistka u SNS" i "Podmladite vaginu za ...".
Preporuke:
163
2
2
ponedeljak, 09 decembar 2013 17:49
Zoran Đorđević
SNS jeste partija koja je osnovana uz veliku inostranu podršku a bez ideologije, ali je i pored neprestane propagande koja je nastojala da nas ubedi u suprotno, sada već jasno da je nemoguće voditi državu bez ideje i logike, a da stranka za koju bukvalno može da se kaže da je nastala skupljanjem s koca i konopca nije sposobna niti da ostvari ni deo predizbornih obećanja, niti da izdrži ozbiljna iskušenja koja je u narednom periodu očekuju.
Nedavno sam ovde napisao da je SNS bez Vučića jedno veliko ništa - duplo golo. Ne vidim drugog i trećeg, sve samo sitna boranija. Skupljeni s koca i konopca.
Preporuke:
82
38
3
ponedeljak, 09 decembar 2013 18:12
kamo dalje rodjace
Pa samo formiranje sns, cjepanje od radikala dosta podsjeca na situaciju sa dos-om.
Toma ima ulogu Kostunice. Vucic Djindjica.
Sad Toma pocinje da smeta.
Nijemi namjera da sam zlurad pa da poredim sudbinu Djindjica sa Vucicom, ovdje mi je daleko vise zapala u oko analogija Toma - Kostunica. U pocetko koristio - sada lijevo smetalo
Preporuke:
120
4
4
ponedeljak, 09 decembar 2013 18:16
sofi
SNS je partija lumpenproletarijata, štagod to značilo. Bez izvorno sopstvenog kadra, sa otpacima iz različitih tabora, kadrovima na vodećim pozicijama koji ili leče sopstvene komplekse ili ostvaruju potisnute ambicije ... objektivno jeste partija niskih dometa. Brzo prazne repertoar i obrađuju jedan te isti hit, reklo bi se jezikom estrade. Oni ne mogu da funkcionišu bez onostrane podrške. Zbog toga lebde između ,,podupirača''.
Sukob koji se nagoveštava pre bi mogao da koristi Nikoliću nego Vučiću. Nikolićeva pozicija je ipak državnička, a Vučićeva je partijska i dnevnopolitička. Nikolić može i da ćuti (što bi bio dobar savet) i da ostane na svojoj poziciji, a Vučić mora da se izjašnjava što nosi rizik greške. Iskreno, svima je dobro poznat domet Nikolića i to je prihvaćeno kao takvo, dok je Vučić počeo da ulazi u zonu razočaranja.
Preporuke:
151
4
5
ponedeljak, 09 decembar 2013 18:20
Forever Jang
U SNS-u se dešava klasični Šojićizam.
Preporuke:
168
3
6
ponedeljak, 09 decembar 2013 18:23
Jasna*
"Dugo se suskalo o neslaganju izmedju Nikolica i Vucica,a cini se da je pocetak izgradnje Juznog toka ovu dvojica jos vise udaljio...
Drugi front prema Nikolicu drzi Dinkic ,covek sklon aferama i zakulisnim radnjama ,sa podrskom spoljnih struktura..."
A ja bih dodala i treci front prema Nikolicu cine aktivisti tzv "patrioskih" stranaka sa "istancanim" osecajem za "patriotizam" ,kao i u vreme S. Milosevica kojeg su besumucno klevetali, rusili i na kraju srusili.Ah kako je lepo videti srpske aktiviste "patriotske",nagonjene svojim istancanim osecajem za patriotizam, ponovo na istom zadatku sa Dinkicem i spoljnim strukturama.Opet su im se "istancani" osecaji za patriotizam i drzavni interes spojili sa interesom spoljnih struktura u rusenju proruskog Kazandzije,Tome Bajcetine,Mastera,Tome Diplome...No Toma je jos dobro i prosao u poredjenju sa Diktatorom,Slobom Sadamom,bandom crvenom,ludakom,izdajnikom i sl.E to su patriote i njihov istancani osecaj za patriotizam i drzavni interes.
Preporuke:
39
59
7
ponedeljak, 09 decembar 2013 18:40
Trećepozivac
... stranka za koju bukvalno može da se kaže da je nastala skupljanjem s koca i konopca...
Bravo! I više nije poterebno ništa reći.
Preporuke:
122
3
8
ponedeljak, 09 decembar 2013 18:46
Sinisa Bogdanovic
Slozicemo se da su racuni dosli na naplatu. Ali dimenzije dubioze u koju smo zapali kao drustvo se najvise ogledaju u ovom "naprednom raspadu" - stranci bez ideje, principa, morala, skupini ljudi koje povezuje samo i jedino materijalna dobit.
Preporuke:
86
1
9
ponedeljak, 09 decembar 2013 18:49
Drinko Končarević
Ovo je još jedna neugodna lekcija da se stranka ne može formirati bez Statuta, Programa i naravno članova. Od osnivanja, SNS nije imao članstvo, već su ljudi prilazili toj stranci zbog interesa ličnih ili svojih naredbodavaca. U lične interese spada i psihološka potreba jednog broja ljudi, da imaju političkog tatu, koji će drugima pokazati zube. Šešelj, npr. Za svaku partiju ovakvi članovi su beskorisni ali svojim kvantitetom mogu da ugroze stranku. Inače, podobni su za manipulaciju. Slabost SNS-a novijeg datuma jeste prevara birača po pitanju KiM, vidljiv nenapredak na ekonomskom planu i sada najnovije borba za vlast a opet radi zaštite nečijih interesa koji nisu narodni već se samo tako opisuju. Još na početku rada stranke, koja je osnovana u Skupštini Srbije, suprotno praksi, gen. Delić je ušao u SNS, video o čemu se radi i potom vratio u SRS. Trebalo mu je verovati. A sad, svejedno je. Do 25-januara svašta može da se desi. Njihov problem ali da ne bude po našim glavama i novčanicima.
Preporuke:
107
2
10
ponedeljak, 09 decembar 2013 19:04
@Zoran Đorđević
Nedavno sam ovde napisao da je SNS bez Vučića jedno veliko ništa - duplo golo. Ne vidim drugog i trećeg, sve samo sitna boranija. Skupljeni s koca i konopca
A u lemu je to pa Vučićeva veličina? U naduvanom kultu, kao sa Tadićem donedavno.
Čitaste li vi ovo:
http://www.srpskikulturniklub.com/napred-unazad
Preporuke:
109
2
11
ponedeljak, 09 decembar 2013 19:11
Ljuba
Miškovićeva lobistička agencija vredi svake pare!
Preporuke:
36
8
12
ponedeljak, 09 decembar 2013 19:11
@Zoran Đorđević
http://www.srpskikulturniklub.com/napred-unazad
Poruka mora jasna da bude
i govor tela da prati glas.
Kako drugačije lagati ljude,
kako im prodati nadu i spas.
Prste na prste nežno nasloni
usana pupoljak blago otvori,
bedž sa revera odmah ukloni,
da bi te čuli–tiho govori
Umesto listera ti džins navuci
dvaput na košulji podvij rukave
i sve to belom majcom podvuci,
da budeš kežual kao film strave.
I stalno hapsi,narod to voli
tuđa je muka najslađa hrana
Po tuđem dupetu šiba ne boli
dva su joj kraja jedina mana
I kad na pitanja odgovor nemaš
ciničnim tonom ponovi isto
onda udahni,ko da se spremaš
da sve im objasniš jasno i čisto.
Na taj ćeš način kupiti vreme
mesto rešenja pitanja nudi
vešto preskači sve važne teme
kad’nemaš kuda ti bivše kudi
Napredan ti si, čovek bez mana
umesto bedža govori značka,
al’ mozak nije mi popila vrana
ja dobro pamtim. E, tu je tačka!
Preporuke:
120
2
13
ponedeljak, 09 decembar 2013 19:27
Deprimirani srpski rodoljub
Ne mogu da verujem kako su se i neki intelektualci primili na ovu predstavu o navodnom sukobu unutar SNS-a!
Sve i da zaista postoji navodni raskol unutar SNS-a od kakvog je to uopste znacaja za sve nas?! Za srpsku stvar?!
Kakva je razlika izmedju Tome i PP-a izmedju Tominih ljudi i Vucicevih ljudi unutar SNS-a?!
Sve je to ista bulumenta veleizdajnika, dva jajeta od iste kokoske, sve moj do mojega i nemojte sada tu da se zavaravamo i lazemo!
Sta mene briga i da dodje do rascepa SNS-a na dva dela ili koliko vec delova i frakcija kada su oni vec izdali sve sto su mogli da izdaju i kada su vec napravili nepopravljivu stetu na Kosmetu i odradili prljave poslove.
Sada cemo mi lepo jelte svi skupa citava javnost da se lepo zabavljamo i bavimo medjusobnim svadjama u taboru veleizdajnika jelte?!
Nije ni cudo sto smo ovako propali! Ako se neko zaista primio na ovu farsu i predstavu za ovcoizovani narod i ekremizovanu srpsku javnost onda zaista nema reci...ne znam...zivimo u ludari!
Preporuke:
135
3
14
ponedeljak, 09 decembar 2013 19:47
kome treba ISTINA?!
*Oliver Antić je KRIV kao autor govora koji je Predsednik Nikolić pročitao u Ujedinjenim nacijama.
Preporuke:
49
2
15
ponedeljak, 09 decembar 2013 20:04
Pol Korektan
Isti narod je 'rodio' Miloševića, Tadića, Nikolića. Isti narod, iste etno-kulturno-povesne sudbine stvara i trenutni odnos sila u okviru svoga suvereniteta /ako toga još uopšte ima/. Prvog od navedenih šefova pamtićemo po ratu i ekonomskoj krizi iz '93, ali i po tome što je stotinama hiljada ljudi omogućio da otkupe stanove za siću. Drugi je omogućio epohalnu pljačku države. Zadnji iz niza je imao svoju ulogu u svim predhodnim 'podelama'. Koju je tada izgovorenu repliku etički kodirao i kako? Šta je zaista od svega rečenog verovao, a govorio je mnogo? Sva ta *dela* su posledice stila vladanja poznatog kao DESPOTIJA gde su odluke u rukama jednog čoveka. Kada se ultimativno nametana demokratija shvaćena na neoglobalistički način pod pretnjom od velikih sila umeša u despotiju - eto problema! Počev od ustava pa do sudstva u Srbiji ništa nije rešeno. Miševi koje je Kusta na nekom mitingu pomenuo nisu pobegli od straha, već su se zavukli u rupe da izgrizu i ono malo što je još preostalo.
Preporuke:
28
10
16
ponedeljak, 09 decembar 2013 20:06
Panta
Sve je već viđeno i objašnjeno. Ima kod Herodota jedan deo gde opisuje ravnotežu u prirodi. On opisuje jednu vrstu zmije,koja kada je mužjak oplodi odeče mu glavu. Međutim, kada se zmiji zametnu mladi oni njoj pojedu utrobu.
Dakle, kazna stiže po prirodnim zakonima.
Preporuke:
68
1
17
ponedeljak, 09 decembar 2013 20:11
fristajlo
Meni ovo liči na plaćeno novinarstvo...
Preporuke:
39
2
18
ponedeljak, 09 decembar 2013 20:56
Pol Korektan
Pol Korektan@
FRISTAJLO
Da, novinari bi trebali da rade besplatno.
Da li je to plod Vaše pesničke slobode ili je to glas roba koji peva o slobodi?
Preporuke:
18
7
19
ponedeljak, 09 decembar 2013 21:36
Zalosna sova
Pocinje u SNS fajront i obracun, pepeljare, sifon od sode, noga od stola ili stolice i naravno noz u ledja.Tu ni milicija ne ulazi dok ne svane beli dan.Najgore je za Radomira mora da bira izmedju tate i Vucica koga da udari, a Toma kada bude plakao kako mu je Vucic oteo stranku izaci se Seselj iz Haga da ga utesi sa "sta radis kume" ? Evropa place za njima.
Preporuke:
54
1
20
ponedeljak, 09 decembar 2013 21:46
Branko Ivić
SNS je nastala od otpada,nastavila je da ga skuplja,pretvorila se u totalni otpad a tako će i završiti - u otpadu !
Preporuke:
78
1
21
ponedeljak, 09 decembar 2013 21:49
Blato
Tesko da cemo se iz blata iskobeljati. A to blato sve vise postaje zivi pesak. Srbija ide- nikuda.
Preporuke:
31
2
22
ponedeljak, 09 decembar 2013 22:12
fristajlo
Pol Korektan
Da, novinari bi trebali da rade besplatno.
Da li je to plod Vaše pesničke slobode ili je to glas roba koji peva o slobodi?
Ne, novinari bi trebali da rade, a ne da sede po kafanama i čekaju ko će da im plati klopu za članak. To sam video previše puta, da bih i jednom verovao "Va bank". Vidite Vi to sa branšom...
A "to" je plod iskustva u "novinarstvu" u Srbiji. I to onom ozbiljnom.
O robu, koji peva o slobodi ne znam dovoljno; o tome nemam iskustva.
Preporuke:
25
2
23
ponedeljak, 09 decembar 2013 22:21
von Taube
ponedeljak, 09 decembar 2013 20:27
Deprimirani srpski rodoljub
...Sve je to ista bulumenta veleizdajnika, dva jajeta od iste kokoske, sve moj do mojega i nemojte sada tu da se zavaravamo i lazemo!
Sta mene briga i da dodje do rascepa SNS-a na dva dela ili koliko vec delova i frakcija kada su oni vec izdali sve sto su mogli da izdaju ...
Slažem se ! Odlično rečeno. Svaka čast
Šteta štoovo nije ednji vek (zbog poznatih "sankcija" sličnima), i što u Srbiji potoji previše tupavog sveta...tj. obiluje glupacima...
Preporuke:
25
7
24
ponedeljak, 09 decembar 2013 23:29
Lj
Tako mlada a već napredna:
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3Ahttp%3A%2F%2Fwww.021.rs%2FNovi-Sad%2FVesti%2FProtekcije-za-cerku-Jorgovanke-Tabakovic-u-RFZO.html
Preporuke:
19
0
25
ponedeljak, 09 decembar 2013 23:32
Pol Korektan
fristajlo@
Pol Korektan
Pitanje za laku noć:kakvo je to Vaše ''ozbiljno'' novinarsko iskustvo sa novinarima koji se prodaju za večeru? Ako pod ozbiljnim podrazumevate ozbiljni delikt kada intelektualac, a posebno onaj koji ima moralnu obavezu da ''istinito, pravovremeno i nepristrasno'' obaveštava javnost u sredstvima informisanja / a to je novinar /, sve te principe proda za večeru tada to jeste ozbiljno kao prestup protiv javnosti. Ali nama se čini da Vi ne mislite na tu vrstu ozbiljnog. Iz konteksta se podrazumeva da vi *ozbiljnim* smatrate količinu delikata žderanja i prodavanja za večeru kojima ste bili svedok, da ozbiljnim smatrate to što ste se sami uverili da postoji kršenja i srknavljenje esnafske časti, skrivanje istine zbog materijane dobiti.Branšu ne poznajemo osim kao i drugi van nje - preko onoga što nam dolazi putem raznih medija.
Preporuke:
2
11
26
ponedeljak, 09 decembar 2013 23:50
fristajlo
Pol Korektan
da ozbiljnim smatrate to što ste se sami uverili da postoji kršenja i srknavljenje esnafske časti, skrivanje istine zbog materijane dobiti.
Da, na to mislim.
Određeni politički stavovi bogato se nagrađuju kod novinara- urednika; ovi sitni, to rade za manje.
Informisanje ne postoji u Srbiji; samo kreiranje javnog mnjenja.
Ko hoće da bude informisan- mora da prati mnogo medija, da se osposobi da prepoznaje laž i interes, pa tako sazna šta je zaista istina.
Stvar talenta, obrazovanja i dedukcije.
Preporuke:
20
0
27
utorak, 10 decembar 2013 00:14
Student
Najljigaviji lik u ovoj medijskoj splačini je onaj urednik Informera(ime svima poznato).
Preporuke:
17
0
28
utorak, 10 decembar 2013 07:17
von Taube
nema tu nikakve ideologije, osim....stoga prestanite ( namerno i nenamerno) da pominjete priče tipa ove.
jedino će se razilaziti ako im (strani) gazda tako odluči. Jer najzad, on ih je stvorio,- pa nemaju čak ni taj "kapacitet" razdora (osim naravno, ako to gazda naredi, kao u slučaju njihove veleizdaje SRS-a.)
Dakle, sve dok postoje i takve "mrvice", oni će biti "složna braća":
Od početka nastanka ove stranke ja je zovem second hand stranka. Pošto se kanta napunila, stigla "gradska čistoća" da je istrese. Ništa čudno.
Preporuke:
24
0
30
utorak, 10 decembar 2013 08:13
G.S.
Nije teško zaključiti da je SNS konglomeracija svega onoga što je odgovaralo EU da je,nekoliko sati pre iznošenja rezultata glasanja,proglasi za pobednika i da joj čestita.samo budala danas ne zna na koji način su izbori pokradeni.
Preporuke:
16
0
31
utorak, 10 decembar 2013 08:37
G.S.
kad se razbije jezgro tupamarosa iz SNS,predlažem da se uvedu kazne za kriminal,na način kako to rade Arapi,Kinezi i Koreja,a o čemu se ne govori mnogo!
Preporuke:
17
0
32
utorak, 10 decembar 2013 09:33
mislisvojomglavom
Kad čitam ove komentare prosto ne mogu da verujem da ima još onih koji ne obožavaju ppv-a, pa mi lepo počne dan.
Oni koji ga obožavaju i podržavaju su Srbiji već naneli ogromnu štetu koja je najvidljivija na kosovskom pitanju i u državnoj upravi gde stvari funkcionišu isključivo po principu "tako ja kažem"...znate li ime prvog pregovarača i oficira za vezu? Znate li kako ćemo tek skupo platiti ovu eroziju državne uprave?
Preporuke:
21
0
33
utorak, 10 decembar 2013 09:36
brm
šta se dogodilo sa Bebi DŽejn?
Preporuke:
2
9
34
utorak, 10 decembar 2013 10:20
@brm
šta se dogodilo sa Bebi DŽejn?
Pitaj onoga ko nije ubio Loru Palmer
Preporuke:
9
0
35
utorak, 10 decembar 2013 10:56
brm
čim se probudim prva misao mi je - šta se dešava u SNS, a druga šta se dešava u DS. Kad bolje razmislim njih i sanjam.
Preporuke:
11
6
36
utorak, 10 decembar 2013 12:28
@brm
nije tebi lako
Preporuke:
14
2
37
utorak, 10 decembar 2013 12:40
Slavomir Srpski
To da je SNS skupljena sa konca i konopca ne daje pravu sliku. Ta nezadovoljna i gladana druzina, sposobna za svakoliku izdaju radi nesto novca i vlasti,pokazuje taj mentalitet "lumpenproletariata",to jeste bezocne borbe za vlast bez ikakve ideologije i sistema vrednosti.
Ali takvu halapljivu gomilu je pripremila zapadna info-inteligencija sa Montgomerijem na celu, da se zloupotrebi radi zapadnih interesa, pa su u tu neinteligentnu masu halapljivaca ubacene poluge onih koji bi dobro odradili posao za zapande ambasadore,a koji jos nisu iscedjeni kao mokre krpe(Tadic i kamarila iz DS).
Dakle situacija je mnogo komplikovanija nego sto se zeli prikazati,kao i to da u SNS zapadna agentura ima najveci uticaj,pocevsi od pulena Vucica: ambicioznog halapljivca bez sposobnosti i vrednosti (sto zapad trazi),tako da po svemu zavisi od svojih nalogodavaca.Videcemo kako ce se raspuci to drustvo, posto gladnih ima isuvise a kolaca za podelu sve manje pa nezadovoljstvo u redovima SNS sve vise!
Preporuke:
21
1
38
utorak, 10 decembar 2013 12:59
Neša
Podela u SNS postoji poodavno. Sa jedne strane je tabor Nikolić, Antić, Radić... stari prekaljeni kadar donekle proruski orijentisan a sa druge Vučić usamljen u sprovođenju mera EU uglavnom pogubnih po Srbiju. I tako, umesto sukoba dve struje u SNS zapravo imamo sukob dve civilizacije, Zapada i Istoka.
Preporuke:
15
2
39
utorak, 10 decembar 2013 13:00
Neša
Podela u SNS postoji poodavno. Sa jedne strane je tabor Nikolić, Antić, Radić... stari prekaljeni kadar donekle proruski orijentisan a sa druge Vučić usamljen u sprovođenju mera EU uglavnom pogubnih po Srbiju. I tako, umesto sukoba dve struje u SNS zapravo imamo sukob dve civilizacije, Zapada i Istoka.
Preporuke:
3
3
40
utorak, 10 decembar 2013 16:59
OKVIR
Pre nego nas zajaha politicki duet, diplomirani i.....- sa sve dodatkom koferceta, nadao sam se da ce radikalno/naprdno clanstvo biti kakva takva kocnica tom placenickom dvojcu. Kad vidi ti djavola kako je velik - pa to naprdno clanstvo - je zuce i od najzucih. Ljudi, pa oni su sve vreme imali u dusi i srcu cedinu politiku - toliko su se u praksi pokazali jednodusno naprdni. Kolektivno i na taster ko kad palis sijalicu, te radikalno naprdjene patriote u punom sastavu pojurise u valjda naprdnu eUropu koju mora da su uvek drzali u srcima, tako da im jadni sporac Ceda Jovanovic sav sokiran i isprepadan naprdnom tutnjavom prema europi, ostade bez politike i bez teksta.Nas mucenik - ceda sporac - bi trebao da pod superhitno udje u naprdnjake, jadnicak bi bio najmanje - naprdni europljanin u toj druzini, da ne kazem lumpenproleterskoj F.....I!!!Jos cemo se mi nauzivati u onom sta ce ta.... da nam priredi.Umereni (desni deo) demokrata se pokazase rodoljubi spram ove f....!
Preporuke:
7
6
41
utorak, 10 decembar 2013 20:46
Bojan Todorović
Zanimljivo je sa koliko neskrivene zluradosti većina komentatora nada ozbiljnim lomovima, rascepu pa ( što da ne ? ) i raspadu SNS. Baš kao da odmah tu, pred vratima, stoji u pripravnosti neka dobra ( valjda „patriotska“, obzirom da je ova „izdajnička“ ) alternativa, sposobna i spremna da uskoči na upražnjeno mesto, izvuče zemlju iz krize i povede je u svetlu budućnost.Kao da današnja opozicija nije do juče bila na vlasti i vodila istu, jednako „izdajničku“ , ako ne i „izdajničkiju“ politiku, a na unutrašnjem planu se debelo iskompromitovala nesposobnošću i koruptibilnošću? Kao da ta tako željena „patriotska“ opcija nije na dalekim marginama, van svake sfere uticaja i bez izgleda da se ikada u njih vrati?Izvorišta „patriotskih“ opcija su tako različita i nespojiva, njihovi akteri rasuti u tako velikom dijapazonu da je od šansi da ostvare IKAKAV upliv u vlast ( a ne kamoli da je uzmu ) manja samo šansa da se slože i ostvare bilo kakvu saradnju.
Preporuke:
1
6
42
utorak, 10 decembar 2013 20:47
Bojan Todorović
Tu su obožavaoci Miloševića koji ( na njihovu žalost ) nije među živima, Šešelja i SRS koji su praktično nestali sa scene i sveli se na nekoliko opskurnih likova, Koštunice i DSS čija nemerljiva lenjost i mrzovolja u kombinaciji sa nesposobnošću i ksenofobijom garantuje sporo, ali sigurno političko umiranje, šačica polukriminalnih klerofašističkih grupa i par entuzijasta ( kao Vukadinović ) bez izgleda da ogromni sajber – elan koji prosto prašti ovde iz virtuelnih prevede u realne sfere. Makar u nekom procentu.
Naravno, tu je i velika, moćna bratska Rusija, sa svojim još moćnijim liderom Velikim Vladimirom, ali kako stvari stoje – oni za ovu spasonosnu opciju i ne znaju, nisu ni spremni da se sa njom upoznaju, a najmanje su spremni da se sa njom bakću.
Izgleda da ne znaju ni za fantastični plan SAVEZA sa Srbijom i sve su prilike da će ovu šansu koja se pruža jednom u karijeri Putin propustiti.
Preporuke:
2
9
43
utorak, 10 decembar 2013 20:48
Bojan Todorović
Šalu na stranu – meni ovo otvoreno navijanje za raspad SNS deluje kao, recimo, navijanje protiv domaće fudbalske reprezentacije jer sastav nije onakav kakav bismo mi hteli.
Bez obzira što na klupi nemamo nikoga drugog i što će nam svako prepucavanje samo otežati ionako lošu poziciju.
Imamo li mi vremena i snage za takav luksuz?
Nije li neodgovorno saplitati i sabotirati te, kakve – takve, igrače ( ni ja ih ne volim ) ako već znamo da alternativu nemamo ?
Nikakvu, a ne kamo li boljiu?
Može li inat i mržnja zaista da toliko pomuti zdravo rezonovanje da se neko nada još jednom sunovratu sopstvene države samo da bi isterao kapric i nahranio bolesnu sujetu?
Preporuke:
1
10
44
sreda, 11 decembar 2013 07:58
Lola
po meni je ovo igra teranje zeca na čistinu , tj da se vidi koliku podršku i od koga Nikolić ima .....kad se to bude znalo onda je sve ostalo stvar tehnike ......ne znam zašto ali ona vest oko podmalađivanja se izgleda odnosi na vuĆka .
Preporuke:
4
0
45
četvrtak, 12 decembar 2013 17:05
Ovo je već previše
Znate ko će u nedelju da bude u koaliciji na izborima u Odžacima?
SNS-SPO.
kraj sveta.
Ili početak opamećivanja blentavog sersbkog naroda...
Toma ima ulogu Kostunice. Vucic Djindjica.
Sad Toma pocinje da smeta.
Nijemi namjera da sam zlurad pa da poredim sudbinu Djindjica sa Vucicom, ovdje mi je daleko vise zapala u oko analogija Toma - Kostunica. U pocetko koristio - sada lijevo smetalo
Sukob koji se nagoveštava pre bi mogao da koristi Nikoliću nego Vučiću. Nikolićeva pozicija je ipak državnička, a Vučićeva je partijska i dnevnopolitička. Nikolić može i da ćuti (što bi bio dobar savet) i da ostane na svojoj poziciji, a Vučić mora da se izjašnjava što nosi rizik greške. Iskreno, svima je dobro poznat domet Nikolića i to je prihvaćeno kao takvo, dok je Vučić počeo da ulazi u zonu razočaranja.
Drugi front prema Nikolicu drzi Dinkic ,covek sklon aferama i zakulisnim radnjama ,sa podrskom spoljnih struktura..."
A ja bih dodala i treci front prema Nikolicu cine aktivisti tzv "patrioskih" stranaka sa "istancanim" osecajem za "patriotizam" ,kao i u vreme S. Milosevica kojeg su besumucno klevetali, rusili i na kraju srusili.Ah kako je lepo videti srpske aktiviste "patriotske",nagonjene svojim istancanim osecajem za patriotizam, ponovo na istom zadatku sa Dinkicem i spoljnim strukturama.Opet su im se "istancani" osecaji za patriotizam i drzavni interes spojili sa interesom spoljnih struktura u rusenju proruskog Kazandzije,Tome Bajcetine,Mastera,Tome Diplome...No Toma je jos dobro i prosao u poredjenju sa Diktatorom,Slobom Sadamom,bandom crvenom,ludakom,izdajnikom i sl.E to su patriote i njihov istancani osecaj za patriotizam i drzavni interes.
A u lemu je to pa Vučićeva veličina? U naduvanom kultu, kao sa Tadićem donedavno.
Čitaste li vi ovo:
http://www.srpskikulturniklub.com/napred-unazad
Poruka mora jasna da bude
i govor tela da prati glas.
Kako drugačije lagati ljude,
kako im prodati nadu i spas.
Prste na prste nežno nasloni
usana pupoljak blago otvori,
bedž sa revera odmah ukloni,
da bi te čuli–tiho govori
Umesto listera ti džins navuci
dvaput na košulji podvij rukave
i sve to belom majcom podvuci,
da budeš kežual kao film strave.
I stalno hapsi,narod to voli
tuđa je muka najslađa hrana
Po tuđem dupetu šiba ne boli
dva su joj kraja jedina mana
I kad na pitanja odgovor nemaš
ciničnim tonom ponovi isto
onda udahni,ko da se spremaš
da sve im objasniš jasno i čisto.
Na taj ćeš način kupiti vreme
mesto rešenja pitanja nudi
vešto preskači sve važne teme
kad’nemaš kuda ti bivše kudi
Napredan ti si, čovek bez mana
umesto bedža govori značka,
al’ mozak nije mi popila vrana
ja dobro pamtim. E, tu je tačka!
Sve i da zaista postoji navodni raskol unutar SNS-a od kakvog je to uopste znacaja za sve nas?! Za srpsku stvar?!
Kakva je razlika izmedju Tome i PP-a izmedju Tominih ljudi i Vucicevih ljudi unutar SNS-a?!
Sve je to ista bulumenta veleizdajnika, dva jajeta od iste kokoske, sve moj do mojega i nemojte sada tu da se zavaravamo i lazemo!
Sta mene briga i da dodje do rascepa SNS-a na dva dela ili koliko vec delova i frakcija kada su oni vec izdali sve sto su mogli da izdaju i kada su vec napravili nepopravljivu stetu na Kosmetu i odradili prljave poslove.
Sada cemo mi lepo jelte svi skupa citava javnost da se lepo zabavljamo i bavimo medjusobnim svadjama u taboru veleizdajnika jelte?!
Nije ni cudo sto smo ovako propali! Ako se neko zaista primio na ovu farsu i predstavu za ovcoizovani narod i ekremizovanu srpsku javnost onda zaista nema reci...ne znam...zivimo u ludari!
Dakle, kazna stiže po prirodnim zakonima.
FRISTAJLO
Da, novinari bi trebali da rade besplatno.
Da li je to plod Vaše pesničke slobode ili je to glas roba koji peva o slobodi?
Da li je to plod Vaše pesničke slobode ili je to glas roba koji peva o slobodi?
Ne, novinari bi trebali da rade, a ne da sede po kafanama i čekaju ko će da im plati klopu za članak. To sam video previše puta, da bih i jednom verovao "Va bank". Vidite Vi to sa branšom...
A "to" je plod iskustva u "novinarstvu" u Srbiji. I to onom ozbiljnom.
O robu, koji peva o slobodi ne znam dovoljno; o tome nemam iskustva.
Deprimirani srpski rodoljub
...Sve je to ista bulumenta veleizdajnika, dva jajeta od iste kokoske, sve moj do mojega i nemojte sada tu da se zavaravamo i lazemo!
Sta mene briga i da dodje do rascepa SNS-a na dva dela ili koliko vec delova i frakcija kada su oni vec izdali sve sto su mogli da izdaju ...
Slažem se ! Odlično rečeno. Svaka čast
Šteta štoovo nije ednji vek (zbog poznatih "sankcija" sličnima), i što u Srbiji potoji previše tupavog sveta...tj. obiluje glupacima...
http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache%3Ahttp%3A%2F%2Fwww.021.rs%2FNovi-Sad%2FVesti%2FProtekcije-za-cerku-Jorgovanke-Tabakovic-u-RFZO.html
Pol Korektan
Pitanje za laku noć:kakvo je to Vaše ''ozbiljno'' novinarsko iskustvo sa novinarima koji se prodaju za večeru? Ako pod ozbiljnim podrazumevate ozbiljni delikt kada intelektualac, a posebno onaj koji ima moralnu obavezu da ''istinito, pravovremeno i nepristrasno'' obaveštava javnost u sredstvima informisanja / a to je novinar /, sve te principe proda za večeru tada to jeste ozbiljno kao prestup protiv javnosti. Ali nama se čini da Vi ne mislite na tu vrstu ozbiljnog. Iz konteksta se podrazumeva da vi *ozbiljnim* smatrate količinu delikata žderanja i prodavanja za večeru kojima ste bili svedok, da ozbiljnim smatrate to što ste se sami uverili da postoji kršenja i srknavljenje esnafske časti, skrivanje istine zbog materijane dobiti.Branšu ne poznajemo osim kao i drugi van nje - preko onoga što nam dolazi putem raznih medija.
Da, na to mislim.
Određeni politički stavovi bogato se nagrađuju kod novinara- urednika; ovi sitni, to rade za manje.
Informisanje ne postoji u Srbiji; samo kreiranje javnog mnjenja.
Ko hoće da bude informisan- mora da prati mnogo medija, da se osposobi da prepoznaje laž i interes, pa tako sazna šta je zaista istina.
Stvar talenta, obrazovanja i dedukcije.
jedino će se razilaziti ako im (strani) gazda tako odluči. Jer najzad, on ih je stvorio,- pa nemaju čak ni taj "kapacitet" razdora (osim naravno, ako to gazda naredi, kao u slučaju njihove veleizdaje SRS-a.)
Dakle, sve dok postoje i takve "mrvice", oni će biti "složna braća":
Protekcije za ćerku Jorgovanke Tabaković u RFZO
Mileni Tabaković, ćerki guvernerke NBS Jorgovanke Tabaković, .....
Oni koji ga obožavaju i podržavaju su Srbiji već naneli ogromnu štetu koja je najvidljivija na kosovskom pitanju i u državnoj upravi gde stvari funkcionišu isključivo po principu "tako ja kažem"...znate li ime prvog pregovarača i oficira za vezu? Znate li kako ćemo tek skupo platiti ovu eroziju državne uprave?
Pitaj onoga ko nije ubio Loru Palmer
Ali takvu halapljivu gomilu je pripremila zapadna info-inteligencija sa Montgomerijem na celu, da se zloupotrebi radi zapadnih interesa, pa su u tu neinteligentnu masu halapljivaca ubacene poluge onih koji bi dobro odradili posao za zapande ambasadore,a koji jos nisu iscedjeni kao mokre krpe(Tadic i kamarila iz DS).
Dakle situacija je mnogo komplikovanija nego sto se zeli prikazati,kao i to da u SNS zapadna agentura ima najveci uticaj,pocevsi od pulena Vucica: ambicioznog halapljivca bez sposobnosti i vrednosti (sto zapad trazi),tako da po svemu zavisi od svojih nalogodavaca.Videcemo kako ce se raspuci to drustvo, posto gladnih ima isuvise a kolaca za podelu sve manje pa nezadovoljstvo u redovima SNS sve vise!
Naravno, tu je i velika, moćna bratska Rusija, sa svojim još moćnijim liderom Velikim Vladimirom, ali kako stvari stoje – oni za ovu spasonosnu opciju i ne znaju, nisu ni spremni da se sa njom upoznaju, a najmanje su spremni da se sa njom bakću.
Izgleda da ne znaju ni za fantastični plan SAVEZA sa Srbijom i sve su prilike da će ovu šansu koja se pruža jednom u karijeri Putin propustiti.
Bez obzira što na klupi nemamo nikoga drugog i što će nam svako prepucavanje samo otežati ionako lošu poziciju.
Imamo li mi vremena i snage za takav luksuz?
Nije li neodgovorno saplitati i sabotirati te, kakve – takve, igrače ( ni ja ih ne volim ) ako već znamo da alternativu nemamo ?
Nikakvu, a ne kamo li boljiu?
Može li inat i mržnja zaista da toliko pomuti zdravo rezonovanje da se neko nada još jednom sunovratu sopstvene države samo da bi isterao kapric i nahranio bolesnu sujetu?
SNS-SPO.
kraj sveta.
Ili početak opamećivanja blentavog sersbkog naroda...