Sad je već sasvim očigledno da je svaki potez sadašnje vlade pod upravom SNS i aleksandra vučića (namerno pišem malim slovima) loš. Što bi se reklo: za šta se god uhvate- osuši se!
Tako je to i sa ekspertima. Da je njima stalo do eksperata, našli bi ih u Srbiji koliko god treba. Međutim, nevolja sa ekspertima je što neće da slušaju vučića. Elspert je ekspert, a "ekspert" je nešto drugo. "Ekspert" će da radi po diktatu: vučića, MMF-a, Brisela.., a ekspert to neće. E zato je naša vlada puna "ekperata" a nema eksperata.
Preporuke:
70
1
2
ponedeljak, 02 septembar 2013 21:25
Goran Jevtović
O MMF-u, Svetskoj banci, Evropskoj investicionoj banci i inima (sve su to organi i famozne institucije bankarsko-trgovačkih korporacija na čelu sa familijom Rotšild, operativnim vladarima sveta)... najbolje svedoči DŽon Perkins, čuveni, a njihov ekspert, koji je sam za sebe priznao da je bio u timu pravih ekonomskih ubica.
Evo šta on, između ostalog, kaže:
"Radili smo na mnogo različitih načina. Najpre, kada bi bila identifikovana zemlja trećeg sveta koja je posedovala resurse koji su krucijalni, kao što je to nafta, nastupili bi sa ambicijom da se zemlja sa takvim resursima zaduži kod MMF-a i Svetske banke, sestrinske organizacije Fonda, pri čemu novac nikada ne bi zapravo odlazio toj zemlji nego velikim korporacijama, realizatorima infrastrukturnih projekata kakvi su elektrane, saobraćajnice, industrijska postrojenja.
Novac kojim se zemlja zadužuje, po pravilu odlazi sa jedne strane nekolicini familija u toj zemlji (kojima donosi veliko bogatstvo)
Preporuke:
63
3
3
ponedeljak, 02 septembar 2013 21:26
Goran Jevtović
2.
i ide korporacijama, a nikada ne donosi dobro većini ljudi koji tokom tog procesa osiromaše u tolikoj meri da više ne mogu ni da plaćaju troškove za struju, ili da kupuju benzin kako bi vozili kola autoputevima koji se od tog novca naprave.
A, industrijski parkovi, industrijska postrojenja, ne zapošljavaju mnogo ljudi. U isto vreme zemlja se optereti dugovima koje ne može da vrati i to je naš trenutak, onaj na koji smo čekali i računali. Tada se mi vraćamo u tu zemlju i kažemo: „pošto ne možete da vratite dugove, vi ćete po ceni koju mi odredimo (a to je veoma niska cena i nipošto ne odgovara tržišnoj), prodati našim kompanijama svoje izvore nafte, najprofitabilnija preduzeća, izvore vode i mineralnih bogatstava. I mi ćemo ih onda eksploatisati, bez obaveze da poštujemo bilo kakve zakone o zaštiti prirodne sredine. Mi ne dopuštamo da rad tih kompanija uslovljavate bilo kakvim ekološkim zakonskim ograničenjima.
Ili, dozvolite nam da napravimo vojnu bazu na vašem tlu.
Preporuke:
55
4
4
ponedeljak, 02 septembar 2013 21:26
Goran Jevtović
3.
Nisam bio u stanju da korumpiram demokratski izabranog predsednika Ekvadora, H.Roldosa i panamskog predsednika Torihosa.
Obojica su bili ubijeni. CIA je podržala „šakale“ da to urade zato što se ova dva predsednika nisu mogla korumpirati, podmititi i uceniti na bilo koji način.
Kada sam završio Poslovnu školu na Bostonskom univerzitetu, bio sam regrutovan od strane „National Security Agency“, agencije za nacionalnu bezbednost, najveće nacionalne agencije tog tipa i, rekao bih, najtajnovitije špijunske organizacije.
Prošao sam kroz ogroman niz testova, veoma obimnih testova, testova detektora laži, psiholoških testova, tokom poslednje godine koju sam proveo na koledžu. I pošteno je reći da su me identifikovali kao izuzetno dobar potencijal za „ekonomskog ubicu“. Oni su takođe identifikovali brojne slabosti u mom karakteru, koje su im omogućile da me relativno lako zavrbuju, da me uvuku u taj posao.
Preporuke:
52
4
5
ponedeljak, 02 septembar 2013 21:27
Goran Jevtović
4.
Mislim da su te slabosti univerzalne, ili barem dominantne i da predstavljaju tri najopasnije droge naše kulture: novac, moć i seks.
Retki su oni koji nemaju slabost prema barem jednoj od njih.
Dok sam još bio u mirovnim jedinicama, bio sam doveden i regrutovan u američku privatnu korporaciju „Čas T. Mejn“ („Chas. T. Main“), konsultantsku firmu iz Bostona koja je imala oko 2.000 zaposlenih. Radi se o veoma slabo profilisanoj firmi koja je u stvari obavljala ogroman broj poslova, koje sam ja definisao kao poslove plaćenog ekonomskog ubice, i gde sam se uspeo na sam vrh.
Dakle, NSA me je regrutovala i prepustila ovoj korporaciji u čiji se rad više nije mešala, što je pametan sistem u kojem se privatna kompanija pojavljuje na sceni kako bi korumpirala zvaničnike i visoke političare u nekoj zemlji. Ukoliko bi krenulo nepovoljno, u smislu razotkrivanja ovih poslova, sva krivica bi pala na privatnu industriju, a ne na vladu SAD..."
NAĐIMO SE U OVOJ PRIČI, SRBI PREVARENI !
Preporuke:
62
4
6
ponedeljak, 02 septembar 2013 21:33
perkins
grdnih li imena,a jos grdi prezimena,sve skupljeno zbrda zdola,preko koca do konopca
Preporuke:
48
0
7
ponedeljak, 02 septembar 2013 21:56
Jasna*
"U dosadasnjoj praksi strane savetnike placale su Medj.Organizacije ,i oni su neka vrsta kontrolora kako se trosi strana pomoc".
Ovim je skoro sve receno,medjutim da je novinar "Vremena" napisao "oni su neka vrsta kontrolora u okupiranoj zemlji...",tada bi bilo sve receno.
Preporuke:
48
0
8
ponedeljak, 02 septembar 2013 21:59
fristajlo
Vlada SNS sa prirepcima= Vlada Milana Nedića pod Gestapo-om; dozvoljeno joj je samo figuriranje.
Dok god ne shvatimo da je Srbija okupirana- nećemo se snaći u ovom haosu, i biće sve gore.
Ne postoji bezbolna varijanta spasa, čekanje znači pogoršanje, a pasivnost propast.
Ne radi se tu o tome da su Vuči ili Dačić izdajnici; sve i da hoće- oni ne mogu da "mrdnu"...
Preporuke:
48
4
9
ponedeljak, 02 septembar 2013 23:13
Guru
Skupio čopor vukova da nam čuva ovce! Zato nam je ovako dobro.
Preporuke:
25
0
10
utorak, 03 septembar 2013 06:50
Ružičasti panter
Sistem koji sprovode MMF i Svetska banka je neuporedivo ubitačniji po zemlju-žrtvu od klasičnog kolonijalizma. U klasičnom kolonijalnom sistemu imperijalne sile su o svom trošku gradile infrastrukturu - aerodrome, pruge, industrijske objekte - neophodne za eksploataciju kolonije. Sada zemlja-žrtva uzima kredite kod MMF-a i Svetske banke da bi sama finansirala sopstvenu eksploataciju, odnosno da bi eksploatatoru "olakšala posao".
Preporuke:
34
0
11
utorak, 03 septembar 2013 09:35
spiritus sancti
@Fristajlo
Ne bi bilo zgoreg da malo i Vi, kao i većina komentatora, promenite vokabular. Prvo: Nedić i okupaciona vlast sa ovim nemaju nikakve veze, drugo, terminom "crna trojka" se označavaju četnici, a ovde su izdajnici partizani - komunisti, treće: zašto se koristi termin drugoSRBIJANSTVO, za likove koji pripadaju KPJ-LDP ideologiji? Ako je jako bitno da se piše ćirilicom, valjda je isto tako bitno da to pisanje ima ne samo srpski naboj, već i elementarnu logiku. Ovako je tek opoziciono, a i dalje vesternističko. Zašto drugoSRBIJANSTVO, a ne JUGOSLOVENSTVO (kao kontra srpstvu, pa i srbijanstvu)? I zašto crna trojka u negativnom kontekstu, a ne udba? Ovaj krš su stvorili Tito, KPJ i Jugoslavija. Nedić, kralj, četnici, sa ovim nemaju nikakve veze. Naprotiv, oni su OSVETILI Kosovo, koje ova partizanska psotmoderna predaje.
Preporuke:
30
6
12
utorak, 03 septembar 2013 09:43
Beli Orao
Mnogo buke oko već viđenog.
Suština teksta....
Izgleda da smo ipak mnogo bogati.
Preporuke:
12
1
13
utorak, 03 septembar 2013 10:22
Rapid
@spiritus sancti
Nedić, kralj, četnici lete u nebo......
tebi nije potrebno staviti povez na oči. Ti si takav dospeo na ovaj svet. Blago tebi. Nastavi, interesantan si!
Preporuke:
3
20
14
utorak, 03 septembar 2013 10:46
Lapovac
I da dopunim Ružičastog Pantera, a onda se Amerika dosetila, pošto nije bila kolonijalna sila, da preko Ujedinjenih nacija nad kojima je prvo uspostavila kontrolu, smrsi račune kolonijalnim silama (formalno pomogne kolonijama da se oslobode bivših kolonizatora) a uspostavi novi, napredniji i po nju jeftiniji neokolonijalizam. Nemačka je to ćutke gledala 20-30 godina, pa pošto nije nije mogla da im parira vojnom silom, dosetila se da oko sebe napravi neki recimo Novi Komonvelt (EU) u kome bi jače zemlje neokolonijalno eksploatisale slabije. Engleska i manje Francuska se sad češkaju po glavi, ali im za sada još uvek odgovara, pa samo mrmljaju.
Neka mi neko objasni, po mogućnosti na univrzitetsko-profesorskom nivou, kako može da egzistira zajednica navodno ravnopravnih država u kojima su cene proizvoda iste a cene rada se razlikuju i do deset puta.
Preporuke:
16
0
15
utorak, 03 septembar 2013 10:49
teletabis
Ja, i pored dobre volje, ne mogu da shvatim ovaj moj narod. Kao SNS je stranka perspektive. Ovo je u stvari bućkuriš isluženih i promašenih tipova u politici. Zašto niko ne obuče iznošeno odelo, izlizane cipele i tako živi - opušteno. Ne, svi volimo novo. A kad dođu izbori glasamo za izanđale i izvetrele političare. Posle sednemo i kukamo i pišemo komentare - e pa kasno je tad.
Preporuke:
17
0
16
utorak, 03 septembar 2013 11:24
s.p.Lajković
Naprednjaci su obični DILETANTI kao i ostali pre njih ali su okolnosti malo drugačije. Kako "genijalcu" Vučiću nije palo na pamet da pozove nekog kineskog, indijskog, novozelandskog ili ruskog stručnjaka, nego samo dokazane lopuže i hohštaplere ?
Preporuke:
23
0
17
utorak, 03 septembar 2013 11:47
spiritus sancti
Rapid
U pravu si: Tito se borio za osvećenje Kosova dok je kralj držao drezdenski kongres KPJ, Vrhovni štab NOVJ nije obećavo Albancima Kosovo već Nedić i četnici, a Ustav iz 1974 nije Ustav SFRJ, već Kraljevine Srbije. Milan Rakić nije bio doborovoljac u srpskim četnicima 1912, već borac Prve proleterske, sa sve Pekom, Kočom, Šurdom i Jaretom. Za to vreme ti si bio Paja Patak i pitao se u čudu: Čemu ovo služi, a još i ne radi?
Preporuke:
23
3
18
utorak, 03 septembar 2013 16:04
The Tao of Groove
Dovodjenje stranih "savetnika" je dimna zavesa za kolonijalni status Srbije koji je na snazi od 5. oktobra, datuma od kada Srbijom vladaju zemlje kvinte preko svojih ambasada u Beogradu kao i desetina "NVO" instaliranih od porodilista (ministarstvo zdravlja) do pogrebnih preduzeca (predsednistvo Srbije).
Tako je to i sa ekspertima. Da je njima stalo do eksperata, našli bi ih u Srbiji koliko god treba. Međutim, nevolja sa ekspertima je što neće da slušaju vučića. Elspert je ekspert, a "ekspert" je nešto drugo. "Ekspert" će da radi po diktatu: vučića, MMF-a, Brisela.., a ekspert to neće. E zato je naša vlada puna "ekperata" a nema eksperata.
Evo šta on, između ostalog, kaže:
"Radili smo na mnogo različitih načina. Najpre, kada bi bila identifikovana zemlja trećeg sveta koja je posedovala resurse koji su krucijalni, kao što je to nafta, nastupili bi sa ambicijom da se zemlja sa takvim resursima zaduži kod MMF-a i Svetske banke, sestrinske organizacije Fonda, pri čemu novac nikada ne bi zapravo odlazio toj zemlji nego velikim korporacijama, realizatorima infrastrukturnih projekata kakvi su elektrane, saobraćajnice, industrijska postrojenja.
Novac kojim se zemlja zadužuje, po pravilu odlazi sa jedne strane nekolicini familija u toj zemlji (kojima donosi veliko bogatstvo)
i ide korporacijama, a nikada ne donosi dobro većini ljudi koji tokom tog procesa osiromaše u tolikoj meri da više ne mogu ni da plaćaju troškove za struju, ili da kupuju benzin kako bi vozili kola autoputevima koji se od tog novca naprave.
A, industrijski parkovi, industrijska postrojenja, ne zapošljavaju mnogo ljudi. U isto vreme zemlja se optereti dugovima koje ne može da vrati i to je naš trenutak, onaj na koji smo čekali i računali. Tada se mi vraćamo u tu zemlju i kažemo: „pošto ne možete da vratite dugove, vi ćete po ceni koju mi odredimo (a to je veoma niska cena i nipošto ne odgovara tržišnoj), prodati našim kompanijama svoje izvore nafte, najprofitabilnija preduzeća, izvore vode i mineralnih bogatstava. I mi ćemo ih onda eksploatisati, bez obaveze da poštujemo bilo kakve zakone o zaštiti prirodne sredine. Mi ne dopuštamo da rad tih kompanija uslovljavate bilo kakvim ekološkim zakonskim ograničenjima.
Ili, dozvolite nam da napravimo vojnu bazu na vašem tlu.
Nisam bio u stanju da korumpiram demokratski izabranog predsednika Ekvadora, H.Roldosa i panamskog predsednika Torihosa.
Obojica su bili ubijeni. CIA je podržala „šakale“ da to urade zato što se ova dva predsednika nisu mogla korumpirati, podmititi i uceniti na bilo koji način.
Kada sam završio Poslovnu školu na Bostonskom univerzitetu, bio sam regrutovan od strane „National Security Agency“, agencije za nacionalnu bezbednost, najveće nacionalne agencije tog tipa i, rekao bih, najtajnovitije špijunske organizacije.
Prošao sam kroz ogroman niz testova, veoma obimnih testova, testova detektora laži, psiholoških testova, tokom poslednje godine koju sam proveo na koledžu. I pošteno je reći da su me identifikovali kao izuzetno dobar potencijal za „ekonomskog ubicu“. Oni su takođe identifikovali brojne slabosti u mom karakteru, koje su im omogućile da me relativno lako zavrbuju, da me uvuku u taj posao.
Mislim da su te slabosti univerzalne, ili barem dominantne i da predstavljaju tri najopasnije droge naše kulture: novac, moć i seks.
Retki su oni koji nemaju slabost prema barem jednoj od njih.
Dok sam još bio u mirovnim jedinicama, bio sam doveden i regrutovan u američku privatnu korporaciju „Čas T. Mejn“ („Chas. T. Main“), konsultantsku firmu iz Bostona koja je imala oko 2.000 zaposlenih. Radi se o veoma slabo profilisanoj firmi koja je u stvari obavljala ogroman broj poslova, koje sam ja definisao kao poslove plaćenog ekonomskog ubice, i gde sam se uspeo na sam vrh.
Dakle, NSA me je regrutovala i prepustila ovoj korporaciji u čiji se rad više nije mešala, što je pametan sistem u kojem se privatna kompanija pojavljuje na sceni kako bi korumpirala zvaničnike i visoke političare u nekoj zemlji. Ukoliko bi krenulo nepovoljno, u smislu razotkrivanja ovih poslova, sva krivica bi pala na privatnu industriju, a ne na vladu SAD..."
NAĐIMO SE U OVOJ PRIČI, SRBI PREVARENI !
Ovim je skoro sve receno,medjutim da je novinar "Vremena" napisao "oni su neka vrsta kontrolora u okupiranoj zemlji...",tada bi bilo sve receno.
Dok god ne shvatimo da je Srbija okupirana- nećemo se snaći u ovom haosu, i biće sve gore.
Ne postoji bezbolna varijanta spasa, čekanje znači pogoršanje, a pasivnost propast.
Ne radi se tu o tome da su Vuči ili Dačić izdajnici; sve i da hoće- oni ne mogu da "mrdnu"...
Ne bi bilo zgoreg da malo i Vi, kao i većina komentatora, promenite vokabular. Prvo: Nedić i okupaciona vlast sa ovim nemaju nikakve veze, drugo, terminom "crna trojka" se označavaju četnici, a ovde su izdajnici partizani - komunisti, treće: zašto se koristi termin drugoSRBIJANSTVO, za likove koji pripadaju KPJ-LDP ideologiji? Ako je jako bitno da se piše ćirilicom, valjda je isto tako bitno da to pisanje ima ne samo srpski naboj, već i elementarnu logiku. Ovako je tek opoziciono, a i dalje vesternističko. Zašto drugoSRBIJANSTVO, a ne JUGOSLOVENSTVO (kao kontra srpstvu, pa i srbijanstvu)? I zašto crna trojka u negativnom kontekstu, a ne udba? Ovaj krš su stvorili Tito, KPJ i Jugoslavija. Nedić, kralj, četnici, sa ovim nemaju nikakve veze. Naprotiv, oni su OSVETILI Kosovo, koje ova partizanska psotmoderna predaje.
Suština teksta....
Izgleda da smo ipak mnogo bogati.
Nedić, kralj, četnici lete u nebo......
tebi nije potrebno staviti povez na oči. Ti si takav dospeo na ovaj svet. Blago tebi. Nastavi, interesantan si!
Neka mi neko objasni, po mogućnosti na univrzitetsko-profesorskom nivou, kako može da egzistira zajednica navodno ravnopravnih država u kojima su cene proizvoda iste a cene rada se razlikuju i do deset puta.
U pravu si: Tito se borio za osvećenje Kosova dok je kralj držao drezdenski kongres KPJ, Vrhovni štab NOVJ nije obećavo Albancima Kosovo već Nedić i četnici, a Ustav iz 1974 nije Ustav SFRJ, već Kraljevine Srbije. Milan Rakić nije bio doborovoljac u srpskim četnicima 1912, već borac Prve proleterske, sa sve Pekom, Kočom, Šurdom i Jaretom. Za to vreme ti si bio Paja Patak i pitao se u čudu: Čemu ovo služi, a još i ne radi?