Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Trgovina organima i istinom

Komentari (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 14 oktobar 2012 18:13
Vera Sobat
Najmucniji PORAZ SVIH NAS je to sto NATASA KANDIC i SONJA BISERKO -

MOGU DA RADE OVO STO RADE !!!

Srpski narode......TREBA DA STIDIS sto CUTIS !!!!
Preporuke:
127
1
2 nedelja, 14 oktobar 2012 18:32
BASILIJE
S. B. Mislim da ima osnova da se sumnja u verodostojnost samog svedoka na osnovu detalja koje smo mogli čuti u njegovom iskazu i koji zvuče sasvim neuverljivo. Ti zahvati zahtevaju nekavu stručnu kvalifikaciju. Mislim da se suviše išlo sa detaljima koji ne zvuče uverljivo.

Poznate su različite situacije povodom kojih je, i pored egzaktnih dokaza koji bi bili u prilog Srbije i srpskog naroda, S.B. vršila njihovo omaložavanje i optuživala Srbiju. Tako će i u ovom slučaju, sasvim izvesno, njen krajnji stav da bude kako su srbi sami sebi vadili organe kako bi vlast u Srbiji profitirala.
Preporuke:
74
1
3 nedelja, 14 oktobar 2012 18:38
plitko oranje
Osvrnuo bih se samo na misljenje gos. Dmitrovica o grupi strucnjaka.I sam sam bio tog misljenja,cak je bila i ideja da se moja bivsa zena ukljuci u to kao vrhunski marketor[svetskog kalibra],ali postojala je realna opasnost fizicke likvidacije.Mislim da su slicni razlozi i za prestanak izlazenja Argumenta.Odlicni odgovori,ali je zalosno sta i ne treba biti neki strucnjak,za sve to sta gos .Dmitrvic kaze.Izuzetno cenim tog gospodina.Ako niko nije reagovao na Stainer eksperiment sa zivim ljudima u Hrvatskoj nekoliko meseci pre Oluje{a nadjeni su ljudi -15 mislim-Bog im pomogao]ovo je ssamo stoti deo.Tamo se derala koza,vadila srca i jetre sa zivih ljudi,ali ne za prodaju.Bilo kako, ne od ledine ,nego mozda i zericu dublje,mada je to to moj licni pesimizam,ali ne nadjoh mesta ni optimizmu.
ps;Bilo bi lepo malo cesce cuti gos. Dmitrovica
Preporuke:
56
0
4 nedelja, 14 oktobar 2012 19:47
albanopolis
nije jasno ko je involviran,kolike su razmere zločina(po svemu sudeći-male/neusporedive sa srebrenicom/),jake su indicije da je u pitanju neka šira međunarodna mreža...i šta radi srpska propagandna mašinerija? stvar poopštava kako bi se prikazalo albance kao satansko pleme kanibala šta predstavlja dobro poznatu srpsku tradiciju demonizacije Drugog(zanemarivši sopstvenu sliku u ogledalu)još od vladana đorđevića.sve to može da funkcioniše samo u svrhu manipulacije sopstvenim narodom jer srpska elita verovatno vrlo dobro zna s kim se u ovom slučaju "zakačila".kao i uvek, istina je za srbe relativna stvar i slučaj organa treba da posluži u procesu amortizovanja i relativizacije srpskih zlodela...i ništa više!interesantna je zgroženost srpske javnosti tom temom i potpuna ravnodušnost kad su u pitanju žrtve Drugih stradale od srpskih zločinaca(a one su puno brojnije od ovog slučaja).ta vrsta totalne otupelosti samo je indikator morbidne atmosfere koju putem medija stvara srpska propaganda
Preporuke:
5
82
5 nedelja, 14 oktobar 2012 20:24
balista
Čak je i Dik Marti "sa skepsom dočekao tvrdnje srpskog tužilaštva da su mu oni pomogli tako što su ga snabdeli dokazima o zločinima"!E pa sad,ako ni on ne veruje u srpski smisao za istinoljublje,ko bre vama može da veruje??To je dobro,srpska "logika dokazivanja" raskrinkana je u celom svetu i iz ovoga je jasno vidljiva totalna kompromitovanost srpske pozicije koja,kao i uvek uostalom,lovi u mutnom.Relativizacija srpskih zločina vaša je unutrašnja stvar,ceo svet,čak i Dik Marti zna s kim ima posla.Eto dokle vas je dovela vaša superiorna "politička pamet" koje kobajagi imate više od komšija...
Preporuke:
5
75
6 nedelja, 14 oktobar 2012 21:11
Mrks
molim citaoce da ne odgovaraju ovim drugosrbijancima koji se potpisuju sa albanopolis i balista, nema svrhe!
Preporuke:
45
1
7 nedelja, 14 oktobar 2012 21:44
Trgovina mozgom - @Balista
"...čak i Dik Marti zna s kim ima posla.Eto dokle vas je dovela vaša superiorna 'politička pamet' koje kobajagi imate više od komšija..." Da si stvarno Siptar - ne bih ti odgovarao, razumem da Siptari imaju svoju "istinu", ili laz, svejedno, i da ih time svakodnevno bombarduju. Medjutim, tvoj srpski, "Balisto", je savrsen, pokazuje, dakle - da si Srbin! E, sad, sto se ti kao Srbin deklarises kao "balista", to pokazuje nesto! Pokazuje da je trgovina organima otisla i dalje nego sto se misli. Neki, poput tebe, za sitan novac su cak i svoj mozak prodali! Oni misle da su i dalje zivi, ali nisu, veruj mi - zaudara od njih na kilometre!
Preporuke:
42
1
8 nedelja, 14 oktobar 2012 21:56
balista @ Trgovina mozgom
Hvala na komplimentu u vezi mog jezika.A tvoje reči su,bojim se,najprimenjivije na tebe lično(pa ne moram valjda da kažem "na tebe te ljično" da bi bio Albanac?!)
Preporuke:
2
47
9 nedelja, 14 oktobar 2012 22:01
@balista
Niste dobro procitali odgovor gospodina Dmitrovica o "srpskoj pameti":

"Srpska politička pamet je tog nivoa da su tu političku pamet porazili oni koji nemaju ni delić tradicije političke i istorijske koju imaju Srbi. Dakle, Šiptari, Hrvati Slovenci, ko god je hteo u tuču sa srpskom političkom pameću, taj je tu pamet porazio, tako da je nemam osnova za pozitivna očekivanja. Tu treba da se krene od činjenice da se danas ratovi dobijaju pre svega medijski."
Preporuke:
30
1
10 nedelja, 14 oktobar 2012 22:33
ben
Niko se ozbiljno ne bavi istragom o kupoprodaji ljudskih (srpskih)srca,bubrega itd.To je tabu tema.Zašto ćuti Srpsko lekarsko društvo?(uzgred ja se ne sećam da su bilo šta objavili u vezi posledica od osiromašenog uranijuma).Zašto se malo ne ispitaju,a moguće je,transplatacije u bližoj i daljoj okolini (Turska,Izrael itd) za dati vremenski period kada su čerečili nesretne Srbe.Organi ne mogu da ostanu duže vreme van tela.Nije transplatacija kao vadjenja zuba pa je broj veliki!
Preporuke:
21
0
11 nedelja, 14 oktobar 2012 22:39
Decko iz B.
1.Vukčević i Vekarić moraju jednom za uvek da se izbace iz te institucije . Za tolike pare možemo valjda da nđemo nekog kvalifikovanog u Srbiji!? Ako ne tu, onda neka bude Stranac, samo te likove da ne gledamo više!2.Za mene je priča o Agenciji Rader i Fin isfabrikovana priča. Nije bilo problem da smo odbili njih. U SAD Administraciji su već odavno znali šta ću da rade sa SFRJ kada se raspadne. Dali bi dao Agenciji neke pare ili ne, ništa nebi se menjalo. I Šiptarska OVK je bila Teroristička, i po potrebi pomilovana u Ustanci koji se bore protiv zla. Problem je u tome da za vreme kada je bio g. Jovanović Ministar inostrani ništa nije učinjeno za kontrapropagandu. Ni do danas neznam zbog čega služe toliko Ambasade u inostranim Državama kada Ambasadori ništa ni čine po političkim pitanjima! Mogu da pišu otvorena pisma lokalnim Novinama kada lažu, ali oni ništa rade.Nek se raspuste te ljudi ako nemogu ili neću aktivnije da ulaze u polemiku sa zapadom!
Preporuke:
32
0
12 nedelja, 14 oktobar 2012 22:40
Perica
2008-me po objavljivanju knjige Karle del Ponte tadašnji srpski konzul, podpredsednik Srpskog saveta i predsednik Srpskog društva su odbili da na bilo koji način učestvuju u kampanji upoznavanja Velike Britanije sa tim zločinom.

Da li im nije bilo isplativo ili su dobili od nekoga neka naređenja...
Preporuke:
35
0
13 nedelja, 14 oktobar 2012 23:00
Impuls
Ovo ne sme postati medijska priča sa već poznatim ishodom, nego ozbiljna i temeljna istraga,na kojoj Srbija mora insistirati. Kakav je to način da se ovakvim pitanjem bave u kontekstu "ukidanje nagledane nezavisnosti". Svedočenja uzeta u istrazi nikako ne smeju postati predmet javne špekulacije, služeći savim nekoj drugoj svrsi. Ovo pitanje bi trebalo biti potpuno odvojeno od političkih razgovora srpske vlasti i nametnute šiptarske instalacije. Naravno koristiti kao argument, ali pre svega rasvetliti ulogu udruženog zločinačkog poduhvata izmedju "plemena" i zapadnih "humanitaraca". Ali ovako srpsko tužilaštvo probnim balonima krpi iskrivljenu realnost srpske političke scene, koja opet, jedva čeka da beskrajno debatuje a pri tom ništa ne radi. Pozdrav.
Preporuke:
23
0
14 nedelja, 14 oktobar 2012 23:26
albanopolis @ impuls
"kakav je to način..."-to je način srpske političke pameti kojoj je glavna karakteristika ono šta vi zovete "albanske svećice" + tipični srpski smisao za intrige...
Preporuke:
0
22
15 ponedeljak, 15 oktobar 2012 00:11
Slobodan
Komentari g-đe Smajlović su potpuno konstruktivni, g-din je takođe jasan u svojim ocenama, mada su previše pesimističke. Što se tiče "dičnog" predstavnika "naših" "nevladinih" organizacija, nema se šta dodati - verujem da u svetskoj istoriji nema primera sličnih dela da su prošla bez kazne.
Preporuke:
18
0
16 ponedeljak, 15 oktobar 2012 02:28
Zdravko
Ja bih se ipak bazirao na rečenice gosp. Smajlović "Srbi i kad im krv poteče, ljudi nekako misle da to i nije tako strašno kao kad je neko drugi žrtva. Mi smo u ovaj vek ušli sa tim strašnim teretom." Taj teret su nam gosp. Smajlović okačili. A kad nekom okačiš to zvono onda su ti svi putevi za eliminaciju tog naroda otvoreni. Provjereno više puta.Treba li navoditi bezbrojne primjere udruženog zločinačkog poduhvata satanizacije srpskog naroda. Udruženi strani zavojevači i domaći izdajnici. Režiseri, sudije, političari, glumci i ostale NVO. Neko za pare a neko iz pogrešnog ubijeđenja da se bori za demokratiju protiv diktature, a neko iz straha. Uglavnom rezultati su porazni a bojim se i "konačnog riješenja" za moj narod. Ova omča se još uvije steže jer haška satrapija i sinovi još uvijek proizvode tone laži i uzgajaju mržnju za jednokratnu upotrebu. Vrijeme ne radi za nas a bojim se da ga odgovorni troše na budaleštine. Mi smo definitivno narod sa poništenim kolektivnim pravima. Kako dalje?
Preporuke:
16
0
17 ponedeljak, 15 oktobar 2012 02:37
s.j. Mislim da nisam jedini koji je preskakao od Smajlovićke do Smajloviće, po svaku cenu izbegavajući 'S.B'
Kao što gospođa Smajlović navodi, trebali smo ih naterati u situaciju koja bi ih primorala da upotrebe veto - a to bi izazvalo takav skandal, da bi nam i samo bilo od koristi.

Ono što smo mi učinili je, konkretno, ništa.

Neka se stide sve odgovorne institucije ove države.
Preporuke:
21
0
18 ponedeljak, 15 oktobar 2012 07:44
Beli Orao
Da je tema o Pinku do sada bi bilo 100 komentara ili grešim?
Preporuke:
12
0
19 ponedeljak, 15 oktobar 2012 10:25
Vukadin
Jeste, jeste... sad treba mnogo vremena, ne izlaziti u javnost, dignitet žrtava... a da li je SB tako digla glas protiv srebreničkih manekena, s kojima se već neki "Bošnjaci" sprdaju. Recimo da je predsednik udruženja Majki Srebrenice muškarac...
Preporuke:
9
0
20 ponedeljak, 15 oktobar 2012 12:18
Φιλοσοφία
@albanopolis
Gospodine, pa nama je i cilj da sa zlocincima albanske nacionalnosti bude kao i sa zlocincima u Srebrenici: da im se sudi i da budu obiljezeni kao zlocinci! Mi, Srbi, nemamo problem da se zlocinci srpske nacionalnosti osude, te zato ih ima u Hagu. A vi se vasim zlocincima ponosite i imate ih za heroje. to mi govori mnogo o vasem narodu i rasi. Ne treba vama srbi da kazu sta ste i ko ste, vi to vec sami znate. Ali nisu samo Srbi u pitanju. Iste zlocinacke poduhvate ste vrsili i prema Grcima a sada i prema Makedoncima. Dakle, bice da je u vama problem, a ne Drugima koji vas okruzuju.
Preporuke:
16
0
21 ponedeljak, 15 oktobar 2012 12:20
Ivan Aleksić
Albanopolis? To mu dođe kao oksimoron.
Preporuke:
12
0
22 ponedeljak, 15 oktobar 2012 13:31
Impuls
albanopolis

Pa hajde da porazgovaramo o radu srpskog tužilaštva kad ste baš navalili. Samo ne znam koliko je umesno pričati sa vama na ovu temu, kad ja spominjem istražnu radnju, tj. istragu, a vi političku intrigu. Drugo da je na Kosovu instalirana šiptarska vlast se ne može osporiti. Kosovo je dragi gospodine oteto iz pravnog poretka Srbije, voljom stranih faktora, te su ti faktori instalirali marionete,koje služe, opet kažem, geo-strateškim interesima onih koji su ih tu i postavili. Povrh svega čak sumnjam da ste šiptar, jer cinizam i kontriranje svakako nisu valjani argumenti. Pozdrav
Preporuke:
11
0
23 ponedeljak, 15 oktobar 2012 17:39
@ impuls
dragi gospodine,kosovo je oteto iz pravnog poretka osmanlijskog carstva,voljom stranih faktora,te su tu vašu državu instalisali na albanski teritorij,a koja je služila nekim drugim geo-strateškim interesima.zapravo,živimo u epohi ispravljanja istorijskih nepravdi i albanci imaju konačno priliku živeti kao narod slobodan od 100-godišnje srpske despocije.verujem da ovu šansu nećemo prokockati.o detaljima istrage ne mogu da razgovaram jer nisam u njih upućen,samo sam komentarisao stav dika martija prema vašem tužilaštvu šta je interesantna indikacija koja dosta jasno upućuje na neke zaključke...pozdrav!
Preporuke:
1
11
24 ponedeljak, 15 oktobar 2012 17:55
albanopolis @ filosofia
a ko npr. smatra ratnog zločinca mladića herojem,a?lepo vam je rekao filking...nego,video sam već neke vaše komentare,stvarno nema smisla da razgovaram sa jednom tako samodopadnom ličnošću(koja se predstavlja kao filosofia,a o filosofiji pojma nema)...pozdrav i zbogom
Preporuke:
1
15
25 ponedeljak, 15 oktobar 2012 18:24
albanopolis @ ivan aleksić
ako je vaša kultura takva da niste čuli za albanopolis onda verujem da ne znate ni šta je oksimoron...proverite u enciklopediji(ako je imate, jer literaturu iz istorije sigurno nemate,a ni teorija književnosti vam nije jača strana)ili bar negde na ne baš pouzdanom internetu-vama bi i to moglo da bude od koristi
Preporuke:
1
14
26 ponedeljak, 15 oktobar 2012 18:38
Turas
Rade,rad sa Sonjom Biserko automatski nas upozorava na mistifikaciju priloga.Samim tim je bez značaja.
Preporuke:
7
0
27 ponedeljak, 15 oktobar 2012 19:44
nepotpisani guslar od juce@albanopolis
Ako je Kosovo otrgnuto iz pravnog poretka osmanskog carstva,sta cemo sa Albanijom,koja je stvorena 1912. godine,a koja je bila deo tog carstva.Pa tu je Makedonija,oblast Soluna...A da ne govorimo o Srbiji i Crnoj Gori,koje su se drznule da se otrgnu iz zagrljaja "bolesnika na Bosforu".Da su Karadjordje i Milos zivi,odgovarali bi za protivustavno delovanje i ratne zlocine!
Preporuke:
8
0
28 ponedeljak, 15 oktobar 2012 20:06
Impuls
albanopolis

A vi tvrdite da su šiptari poreklom Turci. Pa zašto vi vežete sudbinu Turske i Kosova, a pri tom pričate o Albanskoj državi? Albanci, koliko sam upućen imaju svoju državu. Da vas opet podsetim da je Kosovo bilo okupirano 523 godine do povratka u okvir države Srbije.Zašto uporno vežete svoju sudbinu, tj. vaše vođe vežu sudbinu vašeg plemena, za nekog drugog. Mi smo Kosovo sami vratili tamo gde i pripada. Kosovo mi nismo izgubili, a još manje ste ga vi dobili,jer su sadašnje strukture šiptara postavljene da ispunjavaju sve zapovesti svojih gospodara. Ali bojim se da opijeni svojim trenutnim zanosom šiptari ne uviđaju da kad prestanu biti korisni, sam gazda će ih oterati kao kuče sa praga. A mi se nikad nećemo pomiriti sa otetim. Nikad! Pozdrav
Preporuke:
16
1
29 ponedeljak, 15 oktobar 2012 22:45
Φιλοσοφία
albanopolis, bas ste me nasmijali. U nedostatku argumenata, karakterizacija. Da mi je ime u licnoj karti Filosofia, mozda bi mogli da me nazovete samoljubivom, ali nije. Slijedeci put se nadam nekom argumentu od Vas. Ovako sve ostaje na nivou posalice i doskocice... A stvari sa zlocinom trgovine organima su vrlo ozbiljne i vrlo strasne!
Preporuke:
8
0
30 ponedeljak, 15 oktobar 2012 23:04
Φιλοσοφία
A sada malo istorije za gospodina koji se poistovjecuje sa utvrdjenjem tzv. albanopolis. E, sad, obzirom da je ovo jos jedno od mnogih prekrajanja istorijskih cinjenica koje u Albaniji zdusno cine, ne treba se iznenaditi sto ovakav naziv ne postoji ni u jednom spisu iz rimskog doba. Obala danasnje Albanije je bila naseljena Grcima, otuda i stari Drac ili grčki Δυρράχιον, odnosno starije Επίδαμνος, zatim Άγιοι Σαράντα, Αργυρόκαστρο i tako dalje. Ono što se tendenciozno danas čini u Albaniji je da se arheološki lokaliteti iz doba antičke Grčke prozivaju albanskim (kao i srpska kulturna baština na Kosovu) i da se grčka manjina utapa u albanski nacionalni korpus. Albanopolis nikada nije postojao pod takvim imenom, čak ni u vrijeme Vizantije, kada su Arbanasi i dosli na Balkansko poluostrvo iz Centralne Azije. Oni su dovedeni kao vojnici, na isti nacin kao i Turci Seldzuci nesto kasnije. Dakle, Vizantija je na neki nacin njihova evropska ulaznica.
Preporuke:
10
0
31 ponedeljak, 15 oktobar 2012 23:24
@ filosofia
izgleda da ste i iz istorije polagali ispite kao i na filosofiji.pitajte one u beču šta misle o vašoj "istoriji"...valjda ste čuli za beč i valjda znate da on nije u albaniji?ako ne verujete,proverite na mapama,beč je ucrtan čak i u srpskim atlasima...a možda su oni inferiorni u odnosu na vas kad je istorija u pitanju?sve je moguće kod ovako skromnih osoba...
Preporuke:
2
10
32 utorak, 16 oktobar 2012 00:02
Φιλοσοφία
O, pa gospon neznani albanopolisu, pa nije valjda onaj Bec Béni Kállay-a koji je izmisljao nove nacije na Balkanu, korigovao istorisjke podatke i stvarao nikad do tad postojeci bosnjacki korpus od koga Bosnu i danas glava boli. Austro- Ugarska je mnogo toga promjenila na papiru i ne bih mnogo vjerovala njihovim lexicon-ima iz tog perioda. Vjerujte vi knjigama i istoriji, a u njoj ni Albanije ni albanopolisa... Tek negdje 1913. godine se pominje Albanija kao drzava. Do tada niti istorijskih spomenika koje Albanci, zapravo Arbanasi, izgradise, niti pisanih spomenika o njihovoj kulturi i eventualnoj knjizevnosti.Stoga ta sklonost da se prisvaja tudje, bolje i starije, da li od Srba, da li od Grka.
Preporuke:
10
0
33 utorak, 16 oktobar 2012 00:39
albanopolis @ impuls
pa kako se vi to razgovarate sa mnom?gde sam ja to rekao da su albanci poreklom turci?to čak ni implicite ne proizlazi iz mojih reči nego je to vaš argument ad hominem...kako je moguć razgovor kad vi uvredama uvijenim u pristojan ton udarate ispod pojasa?
Preporuke:
0
11
34 utorak, 16 oktobar 2012 01:25
@ filosofia naduvana ko ćurka
a znate li možda ko pominje albanopolis u istoriji?po vama niko?
Preporuke:
0
9
35 utorak, 16 oktobar 2012 02:07
@ filosofia
možda mi nećete verovati,ali mene neobično raduje vaš lični stupanj kulture...
Preporuke:
3
3
36 utorak, 16 oktobar 2012 10:30
Impuls
albanopolis

Vi gospodine implicirate kad govorite o 1912-oj godini, pa u tom kontekstu nastavljate o vašim pretenzijama ka delu srpske teritorije,koje su vam vaši međunarodni gospodari dali,otevši tu teritoriju od Srbije. Šta tu ima uvredljivo? Što sam rekao da će vas najuriti kao psa sa praga kada ispunite svoju svrhu? Sem ako neku drugu nepravdu niste imali na umu? Pozdrav
Preporuke:
4
0
37 utorak, 16 oktobar 2012 13:10
thinking maize@ onako uzgred, o šiptarskom (zašto da ne "šiptarski", pa to je SRPSKI IZGOVOR albanskog NACIONALNOG IMENA!) PROVOCIRANjU i srpskom ISHITRENOM REAGOVANjU!
Draga Braćo Srbi i Sestre Srpkinje, DOKLE ćete VIŠE da se STAVLjATE u uloga bika Ferdinanda, pa ko POSLEDNjE BUDALE REAGUJETE na CRVENU MULETU, NE VIDEĆI MEDIJSKI MAČ!? Uostalom i onaj hrvatski veselnik "alkar" pokazuje VIŠE VISPRENOSTI u polemici sa nama, nego ovi ŠIPTARSKI PROVOKATORI, pa ZAŠTO da im POKLANjAMO TOLIKU PAŽNjU! Pošto VEĆINA Šiptara ispoveda islam, valja im odgovoriti SAMO i JEDINO u stilu DREVNE ARAPSKE POSLOVICE o karavanima i izvesnim domaćim životinjama! Baš kako neko ZAPOČE, pa "pade"! Prema tome: "Your Serbian is excelent! You are so cleaver! Lucky you!" etc., etc. i tako dalje, KOJEČEMU, UGLAVNOM NIČEMU, pošto to PLEME JAVNO NE ZAVREĐUJE TOLIKU PAŽNjU! Ali ZATO, pri nekom (za sada imaginarnom!) srpskom Institutu za strategiju, albanske studije moraju biti od NAJVEĆE VAŽNOSTI, barabar u rangu studija hrvatskog PRAVAŠTVA i inih naših ZNAČAJNIH NEPRIJATELjA! Klinci bi rekli: "Samo OPUŠTENO i COOL!" Treba biti SPREMAN kada Dragi i Višnji Bog DOPUSTI da se "STVARI IZOKRENU"...
Preporuke:
10
1
38 utorak, 16 oktobar 2012 13:55
Φιλοσοφία
Misleci kukuruzu, a otkud vam ideja da je albanopolis Albanac. Pa, on je Srbin i zato i diskusija. Ali i to je vise jedan chitchat. Stvarna borba se vodi na zelenoj coji, a tamo nam nema pristupa. Zato, ne potresajte se toliko. Pa ovo je ipak cyber svijet.
Preporuke:
5
1
39 utorak, 16 oktobar 2012 15:11
thinking maize@ Φιλοσοφία
Pratim vaše postove i cenim ih, ali činite ISTU GREŠKU, kao i većina komentatora i većina Srba, a to je da NACIJU poistovećujete sa NARODOM, iako su to DVE RAZLIČITE KATEGORIJE! Mogu se te dve kategorije SKORO POKLAPATI, kao kod npr. Japanaca, ali NAJČEŠĆE je to RAZLIČITO! Ukratko, NACIJA je KULTURNA KATEGORIJA, a NAROD ETNIČKA i JEZIČKA KATEGORIJA! Dokaz je jedna od NAJSTARIJIH NACIJA u svetu, jevrejska nacija, a ni braća Grci nisu daleko od toga! Po svemu sudeći 5/6 DANAŠNjIH Jevreja su POTOMCI istočnoevropske grupacije Jevreja-Aškenaza, formirane u RANO MODERNO DOBA, a koja PO SVEMU SUDEĆI vuče poreklo od srednjovekovnih JUDAIZOVANIH Hazara, koji su od njihove subkavkaske domovine u donjem slivu Dona i Volge NATERANI na migraciju ka Istočnoj Evropi velikom mongolskom najezdom početkom 13-tog veka! Ergo, 5/6 MODERNIH Jevreja su to po KULTURI, ali NE i PO ETNOSU! Tako su i tzv. "drugosrbijanci" po ETNOSU Srbi, ali po "kulturi" to NISU! Zato goreimentovanog RADNO TRETIRAM kao "ŠIPTARA"!
Preporuke:
4
1
40 utorak, 16 oktobar 2012 15:42
Φιλοσοφία
Slažem se sa Vama u definiciji, ali ne u praksi. Naime, lakim odricanjem od svega što odstupa od naše definicije naroda, nas dovodi do određenog čistog karaktera, ali dovodi i do ogromnih rascjepa, gdje drugi nije lako prihvaćen ako razmišlja drugačije ili čak pogrešno u slučaju drugosrbijanaca. Uzmite primjer našeg odjeljivanja od Srba islamske vjere. Naravno da je sva ta priča orkestrirana iz Beča još u 19. vjeku, ali mi smo olako napustili borbu za takvo nacionalno jedinstvo. Primjer da je to moguće je u Grčkoj, gdje imate stanovnike Trakije o čiju nacinalnost se otumaju Grci i Turci. Ti ljudi su međutim Grci islamske vjere. Poenta je da moramo održavati taj široki zagrljaj gdje će svako ko je rođen u Srbiji biti ponosan da se zove Srbinom. Ne treba biti osoran i grub. Treba saslušati i argumentima se suprotstavljati. Ako ti ljudi nastave da stvaraju tenzije, barem će otići iz ovog narodnog korpusa sa sviješću da su napustili a ne otjerani, a tu je velika razlika.
Preporuke:
3
1
41 utorak, 16 oktobar 2012 16:59
@ "filosofia" i "historia"
pošto vaše nereagovanje držim potvrdom izrečenih stavova,evo vam,za informaciju:ptolomej,u svom čuvenom delu "geographica"(III,12,20)spominje ilirsko pleme albanoi i njihov glavni grad albanopolis.postojanje grada albanopolisa nepobitno je potvrđeno.na teritoriju rimske kolonije scupi(današnje skoplje)otkriven je spomenik na kojem se spominje grad albanopolis.pošto ovu istorijsku činjenicu može da proveri prosečan gimnazijalac evidentno je da imate lepu sklonost ka falsifikovanju istorijskih činjenica.slično je i s ostatkom vaše "istoriografije".osim šta nemate pojma o filosofiji(što i nije neki greh),jasno je i kakva je vaša tendencija u tumačenju istorije(što nije bezazleno,samo vi toga niste svesni).da li znate išta o šljivama?ili o jabukama?ma kako bilo,zahvalan sam vam jer je ovo 1.put da sam kako-tako smisleno završio jedan razgovor.zahvaljujem i moderatorima na strpljenju.pozdrav svima!
Preporuke:
1
5
42 utorak, 16 oktobar 2012 17:19
albanopolis @ impuls
ništa ja ne impliciram,to je vaše unapredno pred-rasuđivanje.po čemu je kosovo "srpski "teritorij"?zato šta su velike sile toga vremena odlučile,u skladu sa svojim interesima,kakva će biti geostrateška arhitektonika toga prostora(a zašto vam se ne sviđa savremena geostrateška situacija,takođe stvorena od strane velikih sila?)zato šta je tu nekad bila srednjovekovna srpska država?pa šta?niste uleteli u prazan prostor,niti vam ga je bog dao,nego su slavenska plemena, ne baš civilizovanim metodama(na žalost,uobičajenim u svim vremenima), osvajala taj teritorij koji je već bio naseljen starosediocima.suštastvena razlika između toga i 99.ne postoji.i zašto vi mislite da u prošlost treba ići tačno do granice koju vi određujete?da biste lakše konstruisali lepu sliku o sebi i razvili lažan mit o mučeništvu kao opravdanje za nove ratove i ubijanja nedužnih budućih generacija?takve bajke su u savremenom svetu dekonstruisane,to može da prođe samo kod vas.a ono o "pragu",isto je primenjivo na 99.
Preporuke:
0
5
43 utorak, 16 oktobar 2012 17:21
thinking maize@ Φιλοσοφία, secundo
Kažete: "...sva ta priča orkestrirana iz Beča još u 19. vjeku, ali mi smo olako napustili borbu za takvo nacionalno jedinstvo." Prva greška! Sva ta "priča" je orkestrirana u Vatikanu 1600-to i ne znam koje, osnivanjem Zavoda svetog Jeronima radi "propagande jedine prave vere među Ilirima" (sic!), a kao odgovor na knjigu Mavra Orbina "Kraljevstvo Slovina" iz 1601-ve. "Izvođač radova" je bila monarhija "njegovog apostolskog veličanstva" sa sedištem u "carstvujuščoj Vijeni". Otud i Benjamin pl. Kalaj, Vama Srbima iz Bosne veoma dobro poznat, ali otud i Jernej Kopitar, CENZOR "Ilirske kancelarije njegovog apostolskog veličanstva" I... KO-AUTOR naše moderne ćirilice, zajedno sa Savom Mrkaljem i Vukom Karadžićem! Potonja Kominterna, bila je samo ORUĐE austromarksizma, levice i OSVETNIKA K und K monarhije! Otuda i Broz i Titići! Pred nama je AUTENTIČNI Titić, ergo VERNI sin (a da to i nezna!) "jedine svete apostolske crkve"! Ne vredi ga UBEĐIVATI ARGUMENTIMA! Uostalom, PROČITAJTE "Gorski vijenac"!
Preporuke:
5
1
44 utorak, 16 oktobar 2012 17:32
thinking maize@ Φιλοσοφία, tertio
Naravno, NE MISLIM da ODRODE valja fizički uklanjati, ali OVO ŠTO SE ODIGRAVA pred našim očima je jedan KULTURNI RAT! Uostalom, pročitajte ovde na NSPM-u kritiku predsednika Srbije Tomislava Nikolića od Čede Jovanovića!? G-din Jovanović govori o nekom "patriotizmu"!? Ono jes da je još u februaru 2001 "Otpor" govorio o nekom "novom patriotizmu", ali imali smo DOVOLjNO vremena da se uverimo da je TAKAV "patriotizam" OBRNUTO SRAZMERAN dubini naših džepova! Tj. ŠTO SU NAŠI DŽEPOVI PRAZNIJI, to je "patriotizam" "drugosrbijanaca" i "žutokrata" sve veći i veći! Pošto je to tako, a TAKO je, ZAŠTO da g-dina Jovanovića i njegove fanove, od kojih je jedan i goreimentovani "drugosrbijanac" zovomoga "balista" brenzujem!? Znači, počeo je PRVI od srpskih ratova 21-og veka, KULTURNI RAT, RAT za NAŠE DUŠE! NAJTEŽI SRPSKI RAT u 21-om veku! Jer, "ne bojte se onoga što će pogubiti Vaša tela, bojte se onoga što će pogubiti Vaše duše, čime će pogubiti i Vaša tela"!? Nadam se da nema potrebe da navodim izvor!?
Preporuke:
6
1
45 utorak, 16 oktobar 2012 17:37
@ thinking maize
baš je lepo šta osećate potrebu da raščistite stvari oko nacije i naroda.a način kako to izvodite upućuje na potrebu da promenite nik.možda "obesmišljeni kukuruz"?ha,ha,ha...
Preporuke:
1
5
46 utorak, 16 oktobar 2012 17:39
thinking maize@ Φιλοσοφία, quattro
A našu ZABLUDELU islamsku braću, Montenegrine, Jugoslovene srpskog porekla (komunisti, "drugosrbijanci", "žutokrate"), kao i ponekog makedonstvujuščeg i katolika PRIDOBIĆEMO pošto DOBIJEMO OVAJ PRVI RAT, pa onda RAT za BOGATU Srbiju, a ako treba i još poneki rat! Uostalom, Vi kao filosof ZNATE da je "RAT OTAC SVEMU"! Kao i da se RAT NE VODI SAMO ORUŽJEM!? Svako dobro! PS. Nisu Vas obavestili da je Treći Svetski rat već počeo!? I da smo mi Srbi doskora bili na PRVOJ BORBENOJ LINIJI!? Pa, pošto smo u NEPRIJATELjSKOJ POZADINI, pruža nam se IZUZETNA ŠANSA za partizansko-četničko-komitski rat 21-og veka protiv Imperije! Prema tome, "Sa Ovčara i Kablara" i "Spremte se, spremte" u sajber-spejsu!
Preporuke:
4
1
47 utorak, 16 oktobar 2012 21:17
Φιλοσοφία
@Thinkin maize
Sve ste odlično napisali. U potpunosti se slažem sa vama. Sasvim sam svjesna činjenice da već deceniju i više traje borba za nadmoć i rat civilizacija. S tim što je to Hantington prenio na rat islama sa hrišćanstvom, a prije da je ovo rat sile protiv identiteta neovisno o vjeri. A bez identiteta, kakvi su kod nas drugosrbijanci, i bez ličnosti jedan narod je bezglav i lako porobljiv. A pošto borba postaje sve više metafizička, borba tame i svjetlosti, smisla i besmisla, nama je ostavljeno da se opredjelimo. Čitajte Luču Mikrokozmu, dragi misleći i promišljajući kukuruze! Pozdrav!
Preporuke:
0
0
48 utorak, 16 oktobar 2012 21:33
Φιλοσοφία
@albanopolis, meni je drago sto vam je prijala diskusija. Medjutim, sugerirala bih vam da slijedeci put malo korigujete te nepotrebne rijeci unizavanja sagovornika jer ne zvuci noble a moguce je da vam sagovornik odgovori osornije i grublje. Ja vam ne odgovaram, jer sam svesna svojih dometa ali i svog porijekla, koje me cini samouvjerenom u svemu sto vam pisem. Sada, sto se tice Ilira, nikakva teza o tzv. gradu Albanopolisu ne potvrdjuje da su Albanci Iliri. Dakle, ne postoje zapisi i spomenici koji potvdjuju anticko ili rano srednjevjekovno postojanje Albanaca. Vi to mozete namicati, mene kriviti da prikrivan cinjenice, ali bice the other way around. Osim toga, na Balkanu ili Αίμος-u su zivjeli mnogi drugi narodi koji su se utkali danasnje balkanske nacije, te je ta prica o nekakvom pranarodu, albanskom, koji je najstariji, a nemati pri tom nikakve istorijske spomenike i dokaza o tome su veoma sovinisticke i nenaucne (ceste kod Albanaca danas). Pozdrav vam!
Preporuke:
2
0
49 utorak, 16 oktobar 2012 22:04
@ filosofia
uživajte u sebi!pozdrav!
Preporuke:
1
2
50 utorak, 16 oktobar 2012 22:18
seljak bezemljaš
&filozofija
Nije mi namera da budem grub.Razvoj nacija na ovom prostru prekriven je popriličnom maglom.Ni obrazovani se ne snalaze i ponavljaju osveštane fraze.
Srbi su počeli stvaranje države sa kulturom da je nacija zajednica jezika.Ta evropska ideja na kojoj su stvarane evropske nacije skupo ih je koštala.Poraženi izlaze iz dvadesetog veka sa ideologijom da je nacija zajednica religije.To nije bila njihova želja niti su išli u tom pravcu.Pokušaću samo da spomenem nekoliko važnijih razloga zašto se to desilo
Da li znate šta je doživeo Vuk Karadžić zbog eseja SRBI SVI I SVUDA(o Srbima sve tri vere)Napisao je esej 1836 kao filolog a iz godine u godinu raslo je"mišljenje"da je nacionalista.Još za života je rezignirano zaključio"Da će mo biti(svi) narod nesretnih ljudi".
Kada ste spomenuli naše muslimane da vas pitam da li znate šta je i kako radio po BiH Benjamin Kalaj kada je nacija u pitanju.Kada je Kalaj savladan drugi je kalaisao po BiH. nastavak.
Preporuke:
3
0
51 utorak, 16 oktobar 2012 22:49
seljak bezemljaš
nastavak Evo šta piše Milorad Ekmečić u SPOLjNI UZROCI RATA U BiH 1992.g.
"Edvard Kardelj putovao je po Bosni i širio ideju o potrebi da se proglasi posebna muslimanska nacija.U početku je imao malo uspeha u krugu muslimanskih rukovodioca iz vremena partizanskih borbi.Muslimansku inteligenciju,naprotiv sve je više zagrevao i u tome doživeo uspeh ustavnim rešenjima 1974.g.U Bosni se šaputalo da je ideju o muslimanskoj naciji dao Ficroj Meklejn....u Hrvatskoj od 1962 strane službe pomažu rascep".
Nije Kardelj radio na svoju ruku.To je politika KP OD 1923.Komunisti su se posle smene Sime Markovića opredelili za religiozni princip nacije i stvaranje sintetičkih nacija.
Sintetička nacija se gradi okupljanjem različitih delova naroda ili razbijanjem prirodnih etničkih celina,njihovim odvajanjem od celine,izgradnjom veštačke zajedničke svesti.kOMUNISTI SU SVAKOJ TAKVOJ NACIJI STVORILI KULTURNE USTANOVE ZA RAZVOJ IDENTITETA.RAZARANA JE SPC A STVARANE NOVE CRKVE RADI PODRŠKE NOVOJ DRŽAVNOSTI.NASTAVAK
Preporuke:
3
0
52 utorak, 16 oktobar 2012 23:25
seljak bezemljaš
nastavak Deo toga je veštačko formiranje jezika kao deo podrške državnosti.Posebnost jezika im je sidro državnosti.Posle pada komunizma proces se ubrzao pa SE STVARAJU NOVE NACIJE KAKO ŠTO SE KLONIRAJU OVCE.Proces vode organizacije i pojedinci vezani za zapadne sile koje vekovima narušavaju kakvu takvu harmoničnost različitosti balkana.Muslimani su SE preko svoje organizacije GAJRET OD 1903 A NAROČITO OD 1928 DOSTA VEZALI ZA SRPSKU ZAJEDNICU ALI SU PROTIVNICI OKRENULI PROCES NA DRUGU STRANU.Od 1868 do 1995 devet puta su menjali nacionalni identitet uvek uz tuđu pomoć.
Vi ste spominjali Trakiju.Treća konferencija KP(Beograd 1924.g.) ima rezoluciju o makedonskom i TRAKIJSKOM NACIONALNOM PITANjU.O makedonskom sam pisao.Rezolucija je i Trakiju videla kao nezavisnu državu a trakijsk stanovnike kao naciju.Isto i peti kongres Kominterne ali nije uspelo.
Ogromnu ulogu odigrala je katolička crkva.
Proces kroatizacije katolika teče od 1900 od svekatoličkog kongresa u Zagrebu. NASTAVAK
Preporuke:
2
0
53 sreda, 17 oktobar 2012 00:06
seljak bezemljaš
nastavak Tek posle 1918 katolici BiH i Dalmacije koriste hrvatstvo kao svoj identitet.U Istri i Podunavnju to nije završeno.
Katolička crkva stvara gustu mrežu kulturnih,političkih,sportskih,socijalnih društava.Ukupnost tih društava se zove Katolička akcija,Za vreme Alojzija Stepinca ČISTA KATOLIČKA AKCIJA .Kontrolom te mreže društava kontrolišu se katolici i stvara se država u državi.Hrvatski narod nije imao istorijsku snagu da se odupre i da stvara udruženja preko partija.
Nabrojao sam deo protivnika i procesa koji su odvukli nacije tamo gde smo sada.
Za kraj spomenuo bih da su skoro svi dalmatinski intelektualci od 1918 -1945 podržavali jugoslovenstvo i pripadali Organizaciji jugoslovenskih nacionalista.Skoro svi su tragično završili.Niku Bartulovića su komunisti odveli iz italijanskog zatvora i nezna mu se grob.Ivo Tartaglija najveći splitski gradonačelnik umro je u Lepoglavi 1949 osuđen da je pomagao diktaturu kralja Aleksandra.Koliko li je žrtava Jovinog zelnaštva.
Preporuke:
3
0
54 sreda, 17 oktobar 2012 08:12
thinking maize@ neimenovanom šiptaro-"drugosrbijanskom" TROLU
Ti reče: "baš je lepo šta osećate potrebu da raščistite stvari oko nacije i naroda. a način kako to izvodite upućuje na potrebu da promenite nik.možda "obesmišljeni kukuruz"? ha, ha, ha...", pa da te PODUČIM! Ne smeješ se MENI, već Arnoldu Tojnbiju, Samjelu Hantingtonu i inim ANGLOSAKSONSKIM AUTORIMA-EKSPERTIMA za probleme civilizacija! Prema tome, PRVO se PODUČI, pa se onda BILO KOME SMEJ! Moji Srbi iz severne Kosovske Mitrovice sa UVAŽAVANjEM govore o međusobnoj slozi Šiptara, o njihovom TALENTU za jezike, o DRŽANjU do REČI, kad se REČ DA, kao i mnogim drugim lepim LjUDSKIM OSOBINAMA, pri čemu su im ti isti Šiptari SVE UZELI! Ti moji sunarodnici su me PODUČILI da SVAKOG NEPRIJATELjA POŠTUJEM, što ne znači da je TAJ i TAKAV manji moj i mog naroda DUŠMANIN! Vidimo se JEDNOG LEPOG LETA u Prizrenu, "dragi" moj PODSTANARU! Pitaću te nešto oko NEPLAĆENIH "KIRIJA" i ostalih "sitnica"!? Znaš, anglosaksonsko pravo se zasniva na IZUZECIMA! A Hrvati su 1995 već NAPRAVILI JEDAN TAKAV IZUZETAK!
Preporuke:
4
0
55 sreda, 17 oktobar 2012 08:28
thinking maize@ Φιλοσοφία, pa "seljak bezemljaš"
@ Φιλοσοφία: Pročitao "Luču", VIŠE PUTA. To je TRANSCEDENCIJA, a ovo ŠTO NAM se DEŠAVA je OPSTANAK! Svi ćemo na kraju ZAVRŠITI kod NjEGA, a li DO TADA, valja nam POŽIVETI u ovoj "dolini suza"!? Pozdrav.
@ "seljak bezemljaš": SVE POTPISUJEM, samo nemam vremena za tako opširnu elaboraciju. POKUŠAO sam reći isto što i Vi, ali sažeto. Da li mi je uspelo, procenite sami. Sada sam zabavljen VRLO LjUDSKIM STVARIMA, lepo mi je. Pozdrav.
Preporuke:
2
0
56 sreda, 17 oktobar 2012 09:25
Φιλοσοφία
Seljak bezemljaš, hvala na ovako jezgrovitoj analizi. I neobično mi je drago što se vode diskusije, jer Srbi možda po prvi put u istoriji razgovaraju,traže istinu i promišljaju o riješenjima. Zaista smo prošli kroz dugi period duhovnog i fizičkog genocida nad Srbima. Ne bih da duljim, ali pokušavam da razumijem šta to mi kao narod stalno činimo pogrešno u strategiji opstanka. Znamo ko su nam neprijatelji. Zašto smo tako nekoherentni i lako prihvatamo ideologije? Komunizam nas je zaista obezglavio, ali kako i zašto smo mu dopustili? Mislim da je naš vjekovni i najveći problem u našoj povodljivoj i od naroda odrođenoj inteligenciji koja je morala povesti narod, dati mu smisao i pravac.Oni su umjesto toga vidjeli samo paorsku Srbiju koje su se stidjeli i otud nikada na pravi način zastupali. Sve što je seljak uspio svojom hrabrošću, to je učeni Srbin prokockao u diplomatskim pregovorima. BArem danas možemo stvoriti neki program i vratiti Srbiji snagu.
Preporuke:
1
0
57 sreda, 17 oktobar 2012 09:59
thinking maize@ Φιλοσοφία
Izvinite na slobodi Poštovana (izvinite i Vi g-dine "bezemljaš"!), odgovori se kriju u razmišljanjima dvojice mudraca, jednog našeg osporavanog i drugog, davno mrtvog, koga njegovi Angli& Sasi UPORNO SKRAJNjUJU! Radi se o Dobrici Ćosiću i njegovoj primedbi o "SRPSKOJ KUĆI PODIGNUTOJ POSRED DRUMA"! Ovome ne treba ništa dodati, sem teze Arnolda Tojnbija ("Proučavanje istorije") o ZAKOČENIM CIVILIZACIJAMA! Razlozi za ZAKOČENjE raznih društava/civilizacija su prirodna (Eskimi) i društvena ograničenja (npr. kod osmanske civilizacije), spoljašnja i unutrašnja. OČIGLEDNO je da su unutrašnja ZAKOČENjA naše SRPSKE podcivilizacije (SASTAVNI deo glavne, balkanske grane ISTOČNO-PRAVOSLAVNE/vizantijske civilizacije), mnogo manje uticala na naš 20-to vekovni NEUSPEH, nego ZDRUŽENA SPOLjAŠNjA ZAKOČENjA! Ipak, ZDRUŽENI SPOLjNI PRITISCI mnogo bi manje na nas delovali da se UPORNO ne forsiraju PRIČE o "modernizaciji" i to od strane NEUSPEŠNIH Srba, tj. "Srba"! Ergo, VREDNOSNA VERTIKALA je BRANA srpskim VETROGONjAMA!
Preporuke:
4
0
58 sreda, 17 oktobar 2012 11:05
Φιλοσοφία
Naravno da su spoljni faktori mnogo jači, naročito kada smo kao liska na vjetru. No, pokušavam da kažem šta mi možemo da promjenimo, šta je u našoj moći. Znamo šta su nam drugi radili i ko su neprijatlji, a tu ne možemo ništa promjeniti. Grci su na primjer u jednako teškoj poziciji kao mi sa tom razlikom što su oni u poslednjem vjeku napravili nekoloiko odličnih diplomatskih poteza. Paradoks je da upravo narodi koji prolaze pritisak i nevolje, rađaju sjajne bisere kulture i duhovnosti. Reći ćete- od toga se ne živi. Međutim, kada smo imali najjaču viziju o identitetu, imali smo i najjaču državu. Posmatrano iz te transcedentne hrišćanske perspektive, koju smo kukuruze pominjali, mi nismo izgubili već dobili. Bila bi sreća kada bi bilo dovoljno duhovnih i harizmatičnih ličnosti da to ovom narodu kažu i daju mu smisao i viziju, temeljenu na veličanstvenoj prošlosti. Ovako smo kao smušeni, čekamo od Zapada da nam kaže ko smo i šta smo.
Preporuke:
4
0
59 sreda, 17 oktobar 2012 14:27
zoran
Put, Istina i Život.

Srbsko srce Jovanovo.wmv
Preporuke:
2
0
60 sreda, 17 oktobar 2012 14:32
unutrašnji organi
'……..Srbi i kad im krv poteče, ljudi nekako misle da to nije isto tako strašno kao kad je neko drugi žrtva. Mi smo u ovaj vek ušli sa tim strašnim teretom…… Nas će tretirati kao zlikovce zbog čijih rana ne treba plakati...'
za ovakvu percepciju nas,građana srbije,a ko god ode u evropu zna da je to upravo tako kao što je rekla ljilja smajlović,krivi su soros-nato-službenici,takozvani demokrati-žuti i cela srpska bedna intelektualna i kulturna elita,od sanu-a,preko univerziteta,...naravno,mediji zauzimaju počasno mesto u toj namernoj veleizdaji,...dakle čini se,bar po prisustvu i javnosti da se celokupna srbija unisono prijavila da bude kriva i jedina kriva i zauvek kriva,a tužilaštvo,hahaha,vekarić?da nije on neki prijatelj soros-'mocartića'?,uostalom,ta otrovna i uvek gladna pantljičara ubija građane srbije i izjada im unutrašnje organe,a kada ovakve bednike i prostake imamo u svom telu,parazite,koji su u službi 'središnjeg subjekta'-imperije,onda nas oni jedu kao svoj zajednički leš
Preporuke:
4
0
61 sreda, 17 oktobar 2012 20:00
@ thinking maize
ma naravno da nije reč o tojnbiju,hantingtonu i inima,nego o tebi i tvojem tumačenju,viđenju pa onda PRIMENI "pročitanog".iz toga je vidljivo da ti,lično,nisi neprijatelj dostojan poštovanja,ha,ha,ha...(nego možda obesmišljeni i dezorijentisano-disfunkcionalni kukuruz?)
Preporuke:
0
3
62 četvrtak, 18 oktobar 2012 08:05
thinking maize
Pajs da se ne ZAGRCNEŠ Šipac!? Uzgred, pročitaj kod Tojnbija objašnjenje sintagme "ZASPALI na VESLIMA"!? Mislim da smo mi Srbi to već "odradili" (u toku je naše BUĐENjE!), ali ČINI MI SE da to već Vas ZAHVATA!?
Uostalom, KO SE ZADNjI SMEJE...
Preporuke:
4
0
63 četvrtak, 18 oktobar 2012 09:04
thinking maize
E, moj šiptarski podstanaru, imate li Vi Šiptari štampanog Tojnbija na svom maternjem jeziku ili još te SVETSKE KORIFEJE čitate na "okupatorskom"!?
Preporuke:
4
0
64 četvrtak, 18 oktobar 2012 12:49
thinking maize@ Φιλοσοφία ili o tome "KAKO DALjE"
Poštovana, pošto smo raskrinkali onog šiptarsko-"drugosrbijanskog" TROLA (meni je SVEJEDNO da li pripada prvoj, drugoj ili obema "opcijama"!?), red je da Vam odgovorim "glede" Vaše i SVIH NAS DILEME "KAKO DALjE"!? Ispričaću Vam ISTINITI slučaj deteta jedne moje prijateljice. Dotična prijateljica je udovica pilota JNA i prava patriotkinja, pa iako je imala TEŽAK ŽIVOT po POGIBIJI supruga, ipak je IZVELA na PUT decu. Elem, radi se o njenoj kćeri, sad već diplomki jednog društvenog fakulteta. Na kraju studija organizovana im je maturska eksurzija i KAO ŠTO i "priliči" postpetoktobarskoj Srbiji deca su otišla u EU, tačnije u severnu Italiju. Na kraju puta INTERVJUISAO ih je jedan od "naših evropskih prijatelja" sa pitanjem KAKO su oni DOŽIVELI tu ekskurziju, a posebno KAKO im se DOPAO Milano, kao najznačajnija destinacija tog puta. VEĆINA naših studenata "udarila" je u hvalospeve o "tisućljetnjoj kulturi", a dete te moje prijateljice napisalo je da je "Milano najviše podseća na jednu VELIKU Borču"!
Preporuke:
2
0
65 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:09
thinking maize@ Φιλοσοφία ili o tome "KAKO DALjE", SECUNDO et FINITO!
Da, dete moje prijateljice reklo je da je "Milano najviše podseća na jednu VELIKU Borču"! I kad je "naš evropski prijatelj" (PO SVEMU SUDEĆI UPUĆEN u naša UNUTRAŠNjA PITANjA!) upitao ZAŠTO MISLI da "Milano podseća na jednu VELIKU Borču", dobio je odgovor: "Sem onog prelepog trga na kome se nalazi Duomo, kao i Scale, sve što sam videla u tom VELIKOM gradu jesu UNIFORMISANA PREDGRAĐA sa MNOGO MLADIH NEZAPOSLENIH LjUDI, BAŠ kao i u Borči!" Taj "naš evropski prijatelj" rekao je samo: "Vi ste PATRIOTA!" Ergo, za DRŽAVNE SLUŽBE NE SMEJU da se REGRUTUJU ljudi SAMO po STRUČNOSTI (kao što jedna, ZNAMO KOJA, politička "opcija" TROLUJE!), JOŠ MANjE po političkoj pripadnosti, već, OSNOVNO je, po PATRIOTIZMU! A patriotizam može i da se EGZAKTNO PROCENI, kao što se vidi iz PRIMERA! PATRIOTIZAM spada u ono što se već sada smatra DOKAZANIM DRUŠTVENO-PSIHOLOŠKIM ENTITETOM, a to je SOCIJALNA INTELIGENCIJA! Tj. ONAJ koji NEMA OSEĆANjA za ZAJEDNICU, NEPODOBAN je za UPRAVLjANjE tom ZAJEDNICOM!
Preporuke:
1
0
66 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:14
Marko Radovanović
Nemojte mi vređati rodnu Borču Thinking... Ali slažem se sa tom diplomkinjom u načelu. :)
Preporuke:
1
0
67 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:18
@ thinking maize
ma čoveče,ne možeš da prepoznaš stvarnost(još uvek si nesiguran ko sam i šta sam),a svima soliš pamet!da ti nije stomak pretovaren šljivama?pređi na jabuke!
Preporuke:
0
2
68 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:49
thinking maize@ onako usput
G-dine Radovanoviću, Vaša Borča je OK., ali ČINjENICA je da su ta PREDGRAĐA Beograda, do skora mesta stanovanja RADNIČKE KLASE naše prestonice, postala mesta OČAJNIH i NEZAPOSLENIH LjUDI, pri čemu je OČAJ JOŠ VEĆI, zato što ima tu i puno naseljenih Srba, IZBEGLIH ispred "blagodeti" kojekakvih EU-ropskih demo(no)kracija!? Klasičan slučaj je Zemun Polje, gde se DOBAR DEO građana IZDRŽAVA radeći kao SEZONCI u obližnjem Institutu za kukuruz. Dokle je taj institut "dobar" dotle će biti hleba za te ljude! Ali priča se opet o nekom "restruktuiranju", a za Bogdanovićevog vakta POKUŠANO je da se JEDNI OČAJNICI, izbegli Romi sa Kosova, smeste PORED DRUGIH OČAJNIKA, stanovnika Zemun Polja! Izbili su i nemiri, koji su jedva držani pod kontrolom, sve dok pitanje pomenutih Roma nije "rešio" aktuelni LORDMERR Bejograda, ZNAMO KAKO! To Vam je sva priča o Beogradskim PREDGRAĐIMA, pri čemu i u Borči imam prijatelje, pa znam da nije slatko! Npr. deo Borče se zove "MALI ZBEG", što BELODANO svedoči o tom naselju!
Preporuke:
0
0
69 četvrtak, 18 oktobar 2012 13:59
thinking maize@ onako usput, o "drugosrbijasko" i/ili šiptarskom, SECONDO et FINITO!
Znaš "Prijatelju", KO si i ŠTA si, e to me "interesuje" "ko lanjski sneg", jer na STVARNOST tvoja BEZNAČAJNA "egzistencija" AMA BAŠ NIŠTA NE UTIČE! Dal si ŠIPTARSKI ili "drugosrbijanski" TROL, to je IRELEVANTNO, pošto su tvoji "rezultati" JEDNI te ISTI! Znaš, ima Srba koji čitaju oca Tadeja i njegovo: "SAČUVAJ DUŠEVNI MIR PO SVAKU CENU! TO TI JE SVE I SVJA I NAJBOLjA ODBRANA OD SINOVA TAME!" A ti JESI "sin tame", pa ŠTO da se NERVIRAM zbog tvojih PROVOKACIJA!? Uostalom, MUDRI Arapi imaju ZA TAKVE, KAO ŠTO SI TI, jednu izreku o KARAVANIMA i izvesnim DOMAĆIM ŽIVOTINjAMA! Aj ćao i nađi drugu žrtvu!
Preporuke:
2
0
70 četvrtak, 18 oktobar 2012 14:00
Marko Radovanović
@thinking maize

Znam ja to odlično poštovani Thinking. Toga sam se dotakao u tekstu "Na koju stranu?" ovde na NSPM. Šta je mladima u ovoj mojoj Borči urađeno je za neverovati, mogao bih romane da napišem o pojedinačnim sudbinama ljudi koje znam a koji su ovde živeli ili i danas žive.

To je jedan nevidljivi zločin koji nastao kombinacijom delovanja naših bivših komunističkih vlasti i ovih modernih tuđinskih neoliberala. Mi koji smo odrasli u tim mestima smo se našli u najgoroj poziciji - između tog komunističkog čekića i neoliberalnog nakovnja, a ja još spadam u krug osoba koji je imao i dosta sreće (mada, da ne budem lažno skroman, volje sam imao za 5 osoba). Sve u svemu - tuga i čemer.
Preporuke:
2
0
71 četvrtak, 18 oktobar 2012 15:16
@ thinking maize
tvoja ZNAČAJNA "egzistencija" na stvarnost utiče toliko da si postao jedna od glavnih tema u raspravama o poljoprivredi(kako napraviti disfunkcionalan kukuruz).
Preporuke:
0
2
72 četvrtak, 18 oktobar 2012 15:43
Φιλοσοφία
Thinking Maize, to je vrlo dobar primjer zrelosti i patriotizma. Nakon napuštanja Sarajeva, mnogo mi je značilo iskustvo života u zemlji EU. Tada sam vidjela koliko laži se servira našima u Srbiji o tom idealnom mjestu koje je kao što Dostojevski kaže, drago i divno groblje. Lijepo, ali ipak groblje. A mi se možemo spasiti ako samo budemo do kraja ono što jesmo, u suprotnom ćemo postati surogat i nismo prispjeli ni na zapad ni na istok. A kod nas ima i previše potencijala za ono najbolje što možemo dati kao nacija, doslijednost, principijelnost i duhovnu snagu. Što se tiče onog što nam je ostavio režim komunizma, čitajte Selenića koji je emotivna enciklopedija našeg nacionalnog sunovrata. Mislim da sada, i pored toliko poteškoća i napadaja, imamo šansu i mogućnost a i veliki broj sposobnih patriota, da Srbiji pomognemo.
Preporuke:
2
0
73 četvrtak, 18 oktobar 2012 15:48
Φιλοσοφία
@albanopolis,
A ja mislim da vi sve ove provokacije pravite iz proste potrebe da se vama bavimo i da se sa vama družimo. Ukoliko budete dobronamjerni, bićete prihvaćeni, i pored neslaganja. Ali trenutno ste vrlo nedobronamjerni. Ne znam otkud tolika netrpeljivost. Hajde budite dobri, pa ne provocirajte više jer samo sebi kvarite dan.
Preporuke:
1
0
74 četvrtak, 18 oktobar 2012 16:22
@ filosofia
stvar je prosta ko pasulj:zaljubio sam se u vašu duhovnost...pa kako i ne bi,toga nema nigde na svetu...
Preporuke:
0
1
75 petak, 19 oktobar 2012 11:13
thinking maize@Marko Radovanović, pa...
Hvala Marko, a POSEBNO na Vašoj VOLjI! Time POTENCIJALNO spasavate (ne SAMO materijalno, već kao LjUDSKA BIĆA!) ne samo SEBE, već i NEKU ŽENSKU OSOBU, pa onda eventualno bar dva VELIKA-MALA LjUDSKA BIĆA, ako to već niste učinili! Mišljenja sam da bi u naše školstvo pored OBAVEZNOG VRAĆANjA kurseva ETIKE i LOGIKE i to NE u OKVIRU FILOSOFIJE, već kao ZASEBNE predmete, valjalo u okviru nastave srpskog jezika i književnosti OBAVEZNO uvesti i knjige koje se odnose na ljudsku VOLjU! Počeo bih (lični izbor!) sa predivnim "Sedam Sunaca i Sedam Meseca", portugalskog GENIJA iii... komuniste Žozea Somaraga. Sve najbolje! A sad,... šta je to? Neka PROMAJA? Pritvorite ta vrata!
Preporuke:
2
0
76 petak, 19 oktobar 2012 14:16
@ thinking maize
ma to je samo nečija disfunkcija...
Preporuke:
0
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner