Ma nije moguce da je neko dirao Golootckog dzelata.
Preporuke:
151
7
2
ponedeljak, 12 decembar 2011 17:01
Dr
Kakva junačina!
Sledeći put napadni nekog ko ima preko 100 god. Kapičić je previše mlad.
Preporuke:
25
139
3
ponedeljak, 12 decembar 2011 17:20
Vlada Kanada
Čuven po zlu, Jovo Kapa je komunistički krvnik, koji nikada nije odgovarao za svoje zločine. Bio je i ostao titonostalgičar, jer je doživeo da je sve u šta je "verovao" pojelo vreme. Uzalud je bio njegov prekovremeni rad po pasjim grobljima za Srbe patriote širom Srbije i Crne Gore, jer su Srbi preživeli njegove streljačke odrede smrti.
Preporuke:
146
6
4
ponedeljak, 12 decembar 2011 17:30
Ljakse Bre
Kasno Marko stiže na Kosovo. Za to je trebalo imati hrabrosti 40-ih.
Ne počinje se obračun od deda i od nejači.
Tako su radile ustaše.
Preporuke:
58
44
5
ponedeljak, 12 decembar 2011 17:33
Arčibald Rajs
Nekad je Kapičić i sistem u kome je on palio i žario prebijao druge, a sad prebijaju njega, iako se ne slažem sa fizičkim nasiljem nad bilo kim, pa i nad Jovom, ipak mi ovo deluje kao zakon karme.
Preporuke:
127
6
6
ponedeljak, 12 decembar 2011 17:37
Sceptical Bystander
Degutantna vest, koliko god da prezirem Kapicica.
Napadacu mogu da porucim da sledeci put potrazi nekoga "svoje velicine", t.j. svojih godina.
Preporuke:
38
52
7
ponedeljak, 12 decembar 2011 17:47
Milan
Divan čoek taj Jovo, nevinašce pravo , veliki demokrata i golootočka majka , dobrotvor i čovekoljubac , pravi samarićanin . U životu žali samo ѕbog toga što nije pobio još više Srba, a ѕaslužili su , banditi reakcionarni . Jovo revolucionar i veliki crnogorac .
Preporuke:
121
6
8
ponedeljak, 12 decembar 2011 17:48
Relja
U demokratskom drustvu nasilje ne sme biti sredstvo za postizanje bilo kakvih ciljeva. Uprkos tome sto neko drugacije razmislja. Ko kod da je napao ovog ostarelog komunistu i prestarelog jugonostalgika ne misli dobro Srbiji i svom narodu. Nasilje nije resenje.
Preporuke:
27
66
9
ponedeljak, 12 decembar 2011 17:59
Harun al Rašid
Nije ni čojstvo ni junaštvo napasti sa leđa čoveka koji je ionako već jednom nogom u grobu, pa makar kakve da je zločine činio u svoje vreme. On je već mrtav dušom, a telom broji dane kada će predstati konačnom Božijem neumitnom sudu, tu će primiti konačnu platu za svoja nedela i zločine.
Kao što reče neko, to je trebalo činiti 40ih, u vreme kada je zločinac činio zločin, i na taj način eventualno sprečiti širenje zla.
Preporuke:
64
4
10
ponedeljak, 12 decembar 2011 18:06
saša r.
Čika Jova Kapičić je pre svega star čovek. Mogu samo da osudim ovakvo ponašanje prema njemu. Istoričari i sudstvo imaju pravo da sude o njegovim liku i delu, ali napasti starog čoveka, ženu ili dete na ulici za mene je nešto najodvratnije.
Ne mogu da isključim sumnju da je ovako nešto mogla da organizuje i neka "prijateljska" strana služba, da bi za to okrivila nekog drugog, i krenula u lov na veštice.
Preporuke:
36
32
11
ponedeljak, 12 decembar 2011 18:17
Jevrem, penzioner
Jovo Kapa zna gde je sahranjen Đeneral Draža, i to krije, ne želeći da otkrije lokaciju. Batine koje je dobio su od SPO, bez obzira što je pokušao da utočište nađe pod krovom LDP. SPO, kojem u zadnje vreme ne cvetaju ruže, svojim delovanjem u zadnjih nekoliko meseci najavio je stare metode delovanja. Na delu je ponovo samovolja čuvenog bračnog para, poznatog po "demokratskim" metodama. Primer je smena ministra Srećkovića, no on je još dobro prošao, kako je prošao Jovo Kapa.
Preporuke:
70
5
12
ponedeljak, 12 decembar 2011 18:24
Sceptical Bystander
@ sasa r.
Kao sto se moze videti iz mog prethodnog komentara, podrzavam sve sto kazete o fizickom napadu na starca kao najnizem od niskih oblika ponasanja.
Istovremeno, mislim da je neumesno ono Vase "cika" uz ime zlocinca Jova Kapicica (isto koliko bi bilo i "cika Pavelic").
Preporuke:
66
3
13
ponedeljak, 12 decembar 2011 18:28
ja
A mozda je Jovo dirktno nekome kriv zbog necijeg oca ili dede? Mozda je kriv i nekom od hiljada grckih komunista koje je ostavio da budu masakrirani kad im je uskratio pomoc posle 1948... niske pobude kao osveta ne opravdavam ali mogu da razumem - neki kazu da je osveta najsladja kad se ohladi? Ne mislim da je lepo tuci matorog coveka ali Jovine zrtve su bile isto tako bespomocne, vezane, zatvorene, gladne, gole i bose. A Jovu nije niko izgladneo i mlatio do smrti, nekoliko modrica je simbolicna mera za zverska mucenja i godine ponizenja i srama. Zlonamerni bi rekli da je dobio sto je trazio, kako je sejao tako zanje... Ili bar da je umeo da se izvine, pokusa da objasni ili tako nesto umesto da se eksponira. Mozda ce i sad da se prsi, kad se oporavi, jer zeli da bude zrtva i svetac? Najgore bi bilo da ne daj boze umre ili da ima trajne posledice. Mozda jos uvek veruje da su njegove zrtve bile opravdano zrtvovane ali onda i drugi mogu da veruju da je opravdano zrtvovati matorog Jovu?
Preporuke:
61
5
14
ponedeljak, 12 decembar 2011 18:45
Iperboreo
Ova vest zanimljivo pokazuje koliko je proslost stalno tu. Stvarno znam da bi trebalo da se zgrozim nad ovim, jer covek je star, a i da nije star ne treba ga tuci nego suditi(pravicno za razliku od toga kako su njegovi radiili)...a opet nekako mi drago. Malo se brinem za sebe.
Preporuke:
47
4
15
ponedeljak, 12 decembar 2011 18:46
Zoran
Naravno da je za svaku osudu napasti starca koji je usput i bolestan.
Demenz je ustanovljen prilikom posrske LDS.
Uzas!
Preporuke:
15
29
16
ponedeljak, 12 decembar 2011 18:46
asa
Da sam ja inspektor ja bi ispitao ko ima materijalnu korist od ovoga tj. motiv .
A prvo bih ispitao Evrofanatike ,jer od ovakih slučajeva oni žive , sada će donacije za projekte Defašizacija Srbije milion evra , finansijeri imaju druge dalekovidnije motive.
Bilo je 90 većih prilika da se obračuna sa komunistima pogotovu u R.Srpskoj ,ali toga nije bilo ,toliko o četništvu i fašizmu , pokazalo se kakav je ko ,kada ima valst .
Preporuke:
48
1
17
ponedeljak, 12 decembar 2011 18:51
Sa Kosova
Jovo Kapičić, dželat nad Srbima, i danas bezobrazno ispoljava verbalni sadizam nad Srbima, a da je mlađi bio bi i fizički aktivan.
Preporuke:
74
4
18
ponedeljak, 12 decembar 2011 19:03
roadrunner
ubeđeni antifašista,jugonostalgičar i protivnik rata i svih nacionalizama,a poslednjih godina svojim izjavama izazivao je gnev najviše onih koji bi da baštine četništvo,nacionalizam i mržnju prema svima koji su druge vere,nacije ili političkog opredeljenja
Protivnik je samo srpskog i najmanjeg patritotizma,i u njegovim nastupima,i pod stare dane,kad većina ljudi postane umerena,i dalje kipti antisrpsvo koje jedva skriva. Pritivnik onih koji baštine četništvo?A treba da baštinimo CG partizanštinu na Dedinju i u svim strukturama vlasti i NVO(dobro, nije samo CG,već i Ličku, Kordunašku i Bos.Krajišku).To je vlast i "elita" u Srbiji zadnjih 60g.Pa čak i Jovim sin je ni manje ni više nego pred.Košarkaškog saveza,a unuk"in"BG glumac.
Što se tiče komenta koji se protive napadu na starca-A treba da uživa u starosti na Dedinju i još se seiri u svim intervjima koje sam video?I on je nekad bio moćan i silan!Ovakvi su silom došli i neće ih oterati Koštunicina DSS saopštenja![/b
Preporuke:
49
6
19
ponedeljak, 12 decembar 2011 19:04
s.j. @ Harun al Rašid
Upravo, brate.
Nema opravdanja za zverstvo, bilo da ono koje je on počinio, ili ovo. Pitanje je i zašto je napadnut (da li zato što je ono što jeste, ili je samo reč o već uobičajenim zverstvima sa naših ulica).. Dotični se srozavaju na njegov nivo. Tačnije, uvek su i bili na istom nivou (ili blizu njega), jer divljak se ne postaje preko noći.
Kasno je, dragi moji, za pravdu, i lažu koju kažu da za pravdu nikada nije prekasno. Nema više pravde. Ovo je jedan starac, i bilo kakvo delo od strane nas je samo odraz našeg osvetoljublja, a nikako neka zakasnela pravda. Sada je na Bogu da radi po svome, a na nama je da oprostimo, i da se pozabavimo žutnilom.
Preporuke:
16
19
20
ponedeljak, 12 decembar 2011 19:08
Jos jedan "tribalac"
Kapicic je jedna prezrenja dostojna osoba a njegove poslednje izjave za medije me duboko vredjaju iako sam rodjen decenijama posle glavnice njegovih antisrpskih nedela.
Izrazito grese oni koji u njemu vide nemocnog starca, snaga Jove Kapicica nije u tome sto moze s nekim da se pesnici na ulici vec sto su njegovi i dan danas na vlasti i cine isto sto je i on cinio.
Preporuke:
55
2
21
ponedeljak, 12 decembar 2011 19:10
Dejan
U Hrvatskoj su nedavno uhapsili Josipa Boljkovca zbog "zločina" počinjenih 1945. Sud u Mađarskoj, koja već dve godine tone u pravi fašizam, je ipak makar sudio Šandoru Kepiru, Ivan Demjanjuk ima 92 godine pa mu se sudi u Nemačkoj.
Ne smatram da je junaštvo udariti na starca, ali problem sa ovom državom je što sud nije ispitao Kapičića o njegovoj ulozi na Golom otoku.
Na Golom otoku su mahom bili komunisti, koje su onako izmrcvarene sadistički mučili njihovi udbaški čuvari.
Preporuke:
45
2
22
ponedeljak, 12 decembar 2011 19:11
gresnik
Greh je udariti coveka - pogotovo starog; ma kakav on bio!
Njemu bi pod hitno trebalo dovesti svestenika da se ispovedi. Dok jos ima vremena!
Preporuke:
15
16
23
ponedeljak, 12 decembar 2011 19:11
s.j. @ asa
Mudro zapažanje! Slažem se da od ovoga imaju više koristi EU-žuto-pejci. Ne bi me inenadilo ni da se dotični sam podvrgao slatkim batinama EU-mučeniptva.
Ako je napad bio od strane 'nas', ne opravdavam.
NARAVNO, mi trebamo gurati ovu priču o auto-batinanju. Nije bitno da li je tačna, jer je u ratu bitna propaganda. NARAVNO, to je samo privremena mera, i ne msemo postati žrtve sopstvene propagande.
Samo mudro, napred!
Preporuke:
15
3
24
ponedeljak, 12 decembar 2011 19:12
Simić Manojlo
Ma đe će na čika Jovu? Nevinog i nedužnog.
Preporuke:
27
4
25
ponedeljak, 12 decembar 2011 19:29
Ludi Vanko
Jeste star ali nije za poštovanje.I danas koristi sva sredstav koja mu se ukažu da bude onaj koji pravda sebe kao dželata.Ne treba ga biti.Nemoćan je da se brani.Treba mu suditi.Ako nekima skidamo krivicu na koju su neprevedno osuđeni, onima koji su krivi a nisu osuđeni, treba krivicu otkrivati i kazniti.Ne zato da bude u zatvoru. Nego da se zna.
Preporuke:
32
2
26
ponedeljak, 12 decembar 2011 19:34
jezivi
saša r.
Sviđaju mi se tvoji komentari, ali se ovde ne slažemo.
Je li Jovo Kapičić, dok je bio mlad i nadobudan, imao obzira perema starima i nemoćnim ili srpskoj deci?
Ovakvi ne zaslužuju milost ma koliko godina imali.
Preporuke:
35
3
27
ponedeljak, 12 decembar 2011 19:37
s.j.@Dejan
Nije tačno da su na Golom Otoku 'uglavom bili komunisti' (ako mislite kao zarobljenici). Bilo je, naravno, nekih partijskih neistomišljenika, ali su oni daleko od većine zarobljeničkog tela.
Preporuke:
19
3
28
ponedeljak, 12 decembar 2011 19:42
Živorad
neću o napadu, time neka se bavi neko drugi.
Ali, reći da je antifašista i antinacionalista, zaista prevazilazi sve dosada rečeno.
Radi se o čoveku, crnogorskom nacionalisti, koji ima prilično fašistički odnos prema Srbima.
To je moje lično mišljenje!
Preporuke:
47
2
29
ponedeljak, 12 decembar 2011 19:44
s.j.@Dejan
A što se Boljkovića tiče, ne stavljajte ga pod istu kapu. Nije isto ono što su komunisti radili Ustašama, i ono što su radili Srbima. Jedno je bilo mera protiv fašista, drugo je bilo podlo poistovećivanja četnika sa fašistima ustašama, u ćilju kaljanja imena svojih 'revolucionalnih' protivnika (poznato je da Drugi svetski rat nije vođen samo protiv stranih snaga, već i da je bio građanski. Svojevrsna 'revolucija', bez pozitivnih konotacija te reči (ako ih ima; Ja lično ne smatram revolucije lošom metodom, a revolucionare arogantnima)).
Preporuke:
17
4
30
ponedeljak, 12 decembar 2011 20:01
Ravna gora vs. Crna gora
Koliko li je srpskih kuća ugasio, da bi mu austrougarski podnarednik dao zasluženi generalski čin?
Preporuke:
47
4
31
ponedeljak, 12 decembar 2011 20:34
cirko
covek se hvalio da nije pobio dovoljno cetnika kad je upao u beograd i da su mu neki izmakli.........izgleda da ga je neki od tih pomazio
Preporuke:
38
3
32
ponedeljak, 12 decembar 2011 21:40
siniša
Pitajte prave srpske komuniste kakav je antifašista Kašpidžić bio.
Preispitajte njegove veze sa Muslolinijem i Gestapoom.
Svojevremeno je Branko Ćopić napisao knjigu "Gluvi barut" koja tretira Kapidžićeve aktivnosuii u ratu.
Gluvi barut je gluvi barut. Ko se gluvim barutom igra taj bude malo oprljen.
Gestapovci udbaši su najgori ljudi na svetu.
Preporuke:
22
3
33
ponedeljak, 12 decembar 2011 22:06
Marko Darković
LDP se predstavlja kao liberalna stranka koja baštini evropske vrednosti a zapravo su sušta suprotna svega. Latinka Perović i Jovo Kapičić su njihove uzdanice, a to su osobe koje su dok su vladale zabranjivale knjige, predstave, filmove, proterali su ljudi sa fakulteta.
Preporuke:
30
2
34
ponedeljak, 12 decembar 2011 22:44
Mitar
Nemam komentar, već prezir i za napadača i napadnutog!
Preporuke:
11
9
35
ponedeljak, 12 decembar 2011 23:20
istina je jedna
Fašizma u Srbiji koliko hoćete. Ali, to je fenomenologija. Njega su inscenirali kako domaći četnici tako i neoliberalna internacionala kapitala. U suštinskom smislu oni su dvojnici. Kapidžić i ovaj razbojnik u svemu nisu bitni. Ko kapira shvatiće, ko ne, neka pita nekog.
Preporuke:
8
9
36
ponedeljak, 12 decembar 2011 23:31
Danilo
Dobro,Jovo Kapidzic je star covjek,sa prosloscu kakvu je imao i nije jedini sa tako nezgodnom prosloscu.Za starca koji je presao devedesetu bilo bi normalno da se zabavlja sa unucima i praunucima,da zivi svoj penzionerski zivot kao i vecina deda i penzionera.Jer,zaboga,treba prepustiti mladima da rade i stvaraju.Medjutim,sta je provokativno u ponasanju Jove Kapidzica je to sto on sa svojih 93 godine solidarisao sa politikom Cede Jovanovica,Mila Djukanovica,od velikog Jugoslovena postao je veliki Crnogorac.Koji je djavo u tom Jovi,zna li on sta radi,pod stere dane on Srbima i Srbiji sipa so na ranu,sta je njemu?Karadzic je 1992 god izgovorio vazne rijeci za srpski narod:"Braco Srbi,nema vise podjele na partizane i cetnike,sada smo svi samo Srbi".Radovan je cetnicki sin,a Ratko partizanski,ali obadvojica su se borili samo za srpsku stvar,kao i svi ostali Srbi.Jovo,sah u ruke pa u park,a ne u politiku.
Preporuke:
24
2
37
ponedeljak, 12 decembar 2011 23:51
Radule
Kao poštovalac pokreta đenerala Mihailovića najoštrije osuđujem ovakav način obračuna sa političkim neistomišljenicima. To nije u duhu Dražinog demokratskog i parlamentarnog uvrenja.Ostareli Titov sluga zaslužio je da bude izveden pred sud. Da se njegovi zločini dokažu, ili opovgrnu u pravičnom sudskom postupku.
Preporuke:
14
4
38
ponedeljak, 12 decembar 2011 23:55
covek iz loznice
pa ,,ovo,,se dogadja kad drzava srbija nema pravi pravosudni sisitem,ili je duboko selektivan,a cinjenica je da je sam,,prebijeni lik se hvalisao svojim okrutnostima,cini mi se da je rekao da bi sve ponovio.pravosudni sistem protiv ratnih zlocina i zlocina protiv covecnosti/gde spada prebijeni lik kao potencijalno optuzeni/ne radi,tj.radi selektivno,a sve zrtve,po samom priznanju ,,prebijenog,,su zasluzile da se isti lik/prebijeni/procesuira!i ako se dokaze krivica,posteno kazni!ali koliko sam vidio,on je svojom izjavom veceras u 2.dnevniku rts-a,rekao da je to politicki napadnut,sto znaci da je vrlo svestan iako u duboko zaslim godinama,pa stoga jos vise da se mu posteno obavi istraga,sudjenje,on se ovom izjavom ,,izruguje,,svojim,po svom vlastitom kazivanju od pre nekog vremena,zrtvama!
Preporuke:
13
1
39
utorak, 13 decembar 2011 00:43
Vlada, Srbija
@ja Potpisujem i ja!
Preporuke:
7
1
40
utorak, 13 decembar 2011 01:11
Janko
Većina komentara je neljudska.
Preporuke:
1
7
41
utorak, 13 decembar 2011 01:40
sumašedši
Zločinci nemaju rasu, naciju, religiju i godine. Zločin ne zastareva.
Preporuke:
8
1
42
utorak, 13 decembar 2011 01:52
Vesna
Ponovo bi sve radio isto kao i pre šezdeset godina, ali nema snage za to, ma da ima dobru volju. U njegovom slučaju trebalo je da deluje pravna država. "Revolucionar, branitelj Jugoslavije" koji u sred Beograda do krajnjeg neukusa podržava svako rasturanje države, ponosio se svojim ličnim doprinosom Golom Otoku i učešćem u ubistvu Draže Mihajlovića...
Preporuke:
8
0
43
utorak, 13 decembar 2011 02:16
Pantljičar
Nisu starci danas kao što su nekad bili. Pre su se i na Golom otoku čelečili....
Preporuke:
8
0
44
utorak, 13 decembar 2011 08:09
Kako kazniti čoveka svedenog na nekoliko instinkta?
Besmisleno je suditi ovom čoveku. Njegova primitivna, elementarna priroda u kojoj preovlađuju nagoni ne zna šta je to savest, krivica, čovečnost. Niti ima kapacitet da to ikada shvati. Šta se radi sa takvim dušama zalutalim u XX vek ne znam, ali sam sigurna da on ne bi mogao ni da razume zašto je kažnjen.
Preporuke:
6
2
45
utorak, 13 decembar 2011 09:48
Topli Zec
I moja baba je pala na ulici pa nije nikoga optuživala. Ali baba nije bila UDBAŠ.
Preporuke:
6
1
46
utorak, 13 decembar 2011 10:19
Sceptical Bystander 3
Alo srpski vitezovi!
Pročitah ove komentare i sa tugom konstatovah da je većina onih koji podržavaju ili makar nalaze opravdanja za fizički napad i linč, pozivajući se na Kapičićevu prošlost i današnje stavove.
Ako je Kapičić napadnut zbog prošlih zločina, za to postoji sud, sve drugo je upravo dokaz da su njegovi i njihovo bezakonje pobedili.
Ako je zbog onoga što zastupa danas, napad je ravan priznanju da su protivargumenti samo u pesnicama.
Opravdavanjem ovog napada devalvirate sebe i ono u šta nominalno verujete!
Preporuke:
2
4
47
utorak, 13 decembar 2011 10:22
nasty
Nije u redu tuci ovog sa 100 godina. Dje ste bili prije 50 godina junaci ??
Preporuke:
2
6
48
utorak, 13 decembar 2011 10:26
Predrag, Holandija
Svakodnevno se premlacuju starci. Ko kaze da je ovaj napad politicki motivisan? Jedino ako nije reziran napad, pa su pozvani mediji i "nevladine organizacije", a coveku nista.
Na kraju krajeva, kako to da jedan navodni antifasista sebe nalazi u fasisticki i rasisticki LDP, koji siri mrznju i poziva na nasilje prema Srbima?
Preporuke:
4
0
49
utorak, 13 decembar 2011 10:50
iz ovih komentara se lepo vidi šta je to četnički duh
Ovi komentari na vest o premlaćivanju starog čoveka, koji se u većini slučajeva ostrašćeni i bez imalo samilosti, pokazuju pravu prirodu četničkog duha: udariti na slabijeg bez milosti, a sagnuti glavu pred jačim. Tako su isto radili i za vreme rata, kada im je glavna vojna aktivnost bila klanje po partizanskim i muslimanskim selima, a okupatorima nismu smeli ni da primirišu. Gde su bili kada se oslobađao Beograd i probijao Sremski front? Eno u Vraniću, klali civile.
Preporuke:
1
10
50
utorak, 13 decembar 2011 11:04
alkar
komunjare golootočke,udbaši ,kleromantijaši,komunjare ortodoksne,četnici ravnogorci,ustašija svake vrste,vehabije kratkogaće-sve to triba zakonom zabranit i na sud.pogledajte malo zadnjih 60 tak god-ko je vise zla nasim narodima nanio od njih.ja kazem niko.ali netriba barba jovu mlatit,stari je to čovik bez obzira na sve,ali da je u zatvoru nebi ima nista protiv
Preporuke:
1
2
51
utorak, 13 decembar 2011 11:18
Topli Zec
@iz ovih komentara se lepo vidi šta je to četnički duh
Dokle god se napadači na ovog UDBAŠA ne osude (ne samo da se lažno uhapse), za mene je ovaj starac pao na ulici i povredio se. A prema zlodelima koje je radio, šta je jedna laž, više manje? Vi koji optužjete četnički duh ne znate ni šta je to duh, jer ste po definiciji ateisti, a takve je Jovo tek satirao.
Preporuke:
9
2
52
utorak, 13 decembar 2011 12:03
Živorad
Ne opravdavam napad.
ali samo da pitam ove koji nas nazivaju "junacima" koliko je godina imao Vojvoda Petar Bojović kada je bio izgažen na kućnom pragu od Kapičićevih, možda i od samog Kapičića? Da imao je 89 godina.
Preporuke:
10
0
53
utorak, 13 decembar 2011 12:29
@Topli Zec
Znam šta je to partizanski duh – heroizam i patriotizam, skromnost i poštenje.
Preporuke:
1
7
54
utorak, 13 decembar 2011 13:16
Petar Petrović
Da smo uspeli u zadnjih 10 godina da raskrstimo sa komunitičkim nasleđem gdin Kapičić be odavno bio u zatvoru!!! Kako su se kleli u SSSR i "čoveka novog kova" 50 godina tako sada klanjaju Evropskoj Uniji i "Evropljanima". Još uvek ti propali generali, jedne propale armije i države koja je propala jer je ONI nisu branili žive, primaju penzije i MRZE SRBE!!! A leševe naših mladih vojnika, Srba, rasutih od slovenačkih granica, kasarni u Hrvatskoj, Dobrovoljačkoj ulici i "Tuzlanskoj koloni" JOŠ NEMAMO PRAVO DA ŽALIMO !!! Daće Bog, doći će Šešelj! Pobeda je naša!!! Pravda za sve žrtve komunističke tiranije!!! Sloboda Srbima!!!
Sledeći put napadni nekog ko ima preko 100 god. Kapičić je previše mlad.
Ne počinje se obračun od deda i od nejači.
Tako su radile ustaše.
Napadacu mogu da porucim da sledeci put potrazi nekoga "svoje velicine", t.j. svojih godina.
Kao što reče neko, to je trebalo činiti 40ih, u vreme kada je zločinac činio zločin, i na taj način eventualno sprečiti širenje zla.
Ne mogu da isključim sumnju da je ovako nešto mogla da organizuje i neka "prijateljska" strana služba, da bi za to okrivila nekog drugog, i krenula u lov na veštice.
Kao sto se moze videti iz mog prethodnog komentara, podrzavam sve sto kazete o fizickom napadu na starca kao najnizem od niskih oblika ponasanja.
Istovremeno, mislim da je neumesno ono Vase "cika" uz ime zlocinca Jova Kapicica (isto koliko bi bilo i "cika Pavelic").
Demenz je ustanovljen prilikom posrske LDS.
Uzas!
A prvo bih ispitao Evrofanatike ,jer od ovakih slučajeva oni žive , sada će donacije za projekte Defašizacija Srbije milion evra , finansijeri imaju druge dalekovidnije motive.
Bilo je 90 većih prilika da se obračuna sa komunistima pogotovu u R.Srpskoj ,ali toga nije bilo ,toliko o četništvu i fašizmu , pokazalo se kakav je ko ,kada ima valst .
Protivnik je samo srpskog i najmanjeg patritotizma,i u njegovim nastupima,i pod stare dane,kad većina ljudi postane umerena,i dalje kipti antisrpsvo koje jedva skriva. Pritivnik onih koji baštine četništvo?A treba da baštinimo CG partizanštinu na Dedinju i u svim strukturama vlasti i NVO(dobro, nije samo CG,već i Ličku, Kordunašku i Bos.Krajišku).To je vlast i "elita" u Srbiji zadnjih 60g.Pa čak i Jovim sin je ni manje ni više nego pred.Košarkaškog saveza,a unuk"in"BG glumac.
Što se tiče komenta koji se protive napadu na starca-A treba da uživa u starosti na Dedinju i još se seiri u svim intervjima koje sam video?I on je nekad bio moćan i silan!Ovakvi su silom došli i neće ih oterati Koštunicina DSS saopštenja![/b
Nema opravdanja za zverstvo, bilo da ono koje je on počinio, ili ovo. Pitanje je i zašto je napadnut (da li zato što je ono što jeste, ili je samo reč o već uobičajenim zverstvima sa naših ulica).. Dotični se srozavaju na njegov nivo. Tačnije, uvek su i bili na istom nivou (ili blizu njega), jer divljak se ne postaje preko noći.
Kasno je, dragi moji, za pravdu, i lažu koju kažu da za pravdu nikada nije prekasno. Nema više pravde. Ovo je jedan starac, i bilo kakvo delo od strane nas je samo odraz našeg osvetoljublja, a nikako neka zakasnela pravda. Sada je na Bogu da radi po svome, a na nama je da oprostimo, i da se pozabavimo žutnilom.
Izrazito grese oni koji u njemu vide nemocnog starca, snaga Jove Kapicica nije u tome sto moze s nekim da se pesnici na ulici vec sto su njegovi i dan danas na vlasti i cine isto sto je i on cinio.
Ne smatram da je junaštvo udariti na starca, ali problem sa ovom državom je što sud nije ispitao Kapičića o njegovoj ulozi na Golom otoku.
Na Golom otoku su mahom bili komunisti, koje su onako izmrcvarene sadistički mučili njihovi udbaški čuvari.
Njemu bi pod hitno trebalo dovesti svestenika da se ispovedi. Dok jos ima vremena!
Ako je napad bio od strane 'nas', ne opravdavam.
NARAVNO, mi trebamo gurati ovu priču o auto-batinanju. Nije bitno da li je tačna, jer je u ratu bitna propaganda. NARAVNO, to je samo privremena mera, i ne msemo postati žrtve sopstvene propagande.
Samo mudro, napred!
Sviđaju mi se tvoji komentari, ali se ovde ne slažemo.
Je li Jovo Kapičić, dok je bio mlad i nadobudan, imao obzira perema starima i nemoćnim ili srpskoj deci?
Ovakvi ne zaslužuju milost ma koliko godina imali.
Ali, reći da je antifašista i antinacionalista, zaista prevazilazi sve dosada rečeno.
Radi se o čoveku, crnogorskom nacionalisti, koji ima prilično fašistički odnos prema Srbima.
To je moje lično mišljenje!
Preispitajte njegove veze sa Muslolinijem i Gestapoom.
Svojevremeno je Branko Ćopić napisao knjigu "Gluvi barut" koja tretira Kapidžićeve aktivnosuii u ratu.
Gluvi barut je gluvi barut. Ko se gluvim barutom igra taj bude malo oprljen.
Gestapovci udbaši su najgori ljudi na svetu.
Potpisujem i ja!
Pročitah ove komentare i sa tugom konstatovah da je većina onih koji podržavaju ili makar nalaze opravdanja za fizički napad i linč, pozivajući se na Kapičićevu prošlost i današnje stavove.
Ako je Kapičić napadnut zbog prošlih zločina, za to postoji sud, sve drugo je upravo dokaz da su njegovi i njihovo bezakonje pobedili.
Ako je zbog onoga što zastupa danas, napad je ravan priznanju da su protivargumenti samo u pesnicama.
Opravdavanjem ovog napada devalvirate sebe i ono u šta nominalno verujete!
Na kraju krajeva, kako to da jedan navodni antifasista sebe nalazi u fasisticki i rasisticki LDP, koji siri mrznju i poziva na nasilje prema Srbima?
Dokle god se napadači na ovog UDBAŠA ne osude (ne samo da se lažno uhapse), za mene je ovaj starac pao na ulici i povredio se. A prema zlodelima koje je radio, šta je jedna laž, više manje? Vi koji optužjete četnički duh ne znate ni šta je to duh, jer ste po definiciji ateisti, a takve je Jovo tek satirao.
ali samo da pitam ove koji nas nazivaju "junacima" koliko je godina imao Vojvoda Petar Bojović kada je bio izgažen na kućnom pragu od Kapičićevih, možda i od samog Kapičića? Da imao je 89 godina.