субота, 18. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Чија је Босна и Херцеговина

Kоментари (44) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 05 септембар 2011 18:43
Nostradamus
Hvala profesor. Na zalost u pravu ste kao i mnogo puta prije 100%.Ako ne bude pameti kod hriscana, desice im se upravo ovo, i da se ne kaze da nisu na vreme upozoreni.
Препоруке:
67
9
2 понедељак, 05 септембар 2011 19:16
Car_Lazar
Nema od toga nista.
Pred nama ( Srbima ) je jedan veliki zadatak a to je zbacivanje trenutnog rezima i vracanje nacionalnim vrednostima i naravno vracanje svih Srbskih teritorija ( Crna Gora, Kosovo i Republika Srbska ) u jedinstvenu Srbsku drzavu u kojoj ce biti preko 11 miliona Srba, povratak starim prijateljima i jacanje saradnje kako nacionalne tako i vojne, jacanje ekonomije, obnova drzave i naravno obnova i jacanje Srbske vojske do te mere da bude sila na balkanu ( onda ce uslediti vracanje Republike Srbske Krajine ), sa tom "realnoscu" niko ne bi mogao da ignorise Veliku Srbiju i njen kapacitet...
Sve ce to uslediti, korak po korak, onog trenutka kada neko pametan skapira da NE TREBA I NE SME da postoji drzavna granica ismedju jednog naroda ( Srba )...
ZIVELA VELIKA SRBIJA!!!
Препоруке:
71
19
3 понедељак, 05 септембар 2011 19:50
наташа
Седео сам четири године у истој клупи са једним Хрватом у једној БиХ гимназији и дан данас га сматрам најкоректнијим човеком кога сам икад упознао и код кога никада нисам видео ни трунку мржње према Србима. Можда сам ја био више подозрив према Хрватима иако себе сматрам очишћеним од националних предрасуда.
Дакле, Професор Влајки није ни први ни једини Хрвата у БиХ који нема ни трунке мржње према Србима. Ја у ствари мислим да је већина БиХ Хрвата емоционално увек била наклоњена Србима.

Али Влајки не креира хрватску националну политику.

Проблем са Хрватима је хрватска национална политика креирана у Бечу и усмерена на конфронтацију са Србима и злочиначке активности малог броја хрватских никоговића које и Хрвати презиру.

Српски проблем је Аустрија и Турска.

Бошњачки проблем је Турска и неколицина привилегованих. Воле Турску јер им нуди привилегије, а не подносе је нарочито кад оду тамо, јер су свесни да културолошки немају ништа са Турцима, поготово језички.
Препоруке:
83
10
4 понедељак, 05 септембар 2011 20:53
александар
Добри професоре.
Па хрватска национална политика ће пре извршити самоубиство, односно самоубојство, него да направи пакт са Србима.
Мржња ће увек бити јача од користи.
Неке ствари нису рационалне и никада неће бити рационалне.
Сагласно томе, Срби из Српске треба да воде само своју политику, а основа те политике је никада не улазити у било какву стратешку (тактичка, краткотрајна може) са хрватском националном политиком.
Стравично искуство говори да ће хрватска и муслиманска национална политика (уз малу помоћ западних "пријатеља") на крају увек бити удружене против српске.
Другим речима, ласно ће се они договорити против нас.
Него, подршка Додику.
У Бога се уздамо да ће бити на висини задатка у предстојећем периоду, и да ће, када притисци постану несносни организовати Србе на свеопшту непослушност и блокаду Тамног вилајета. Да покаже да нећемо пристати на укидање Српске.
Надамо се и да већ ради на припреми народа и потенцијала Српске на сваки начин за тешка времена која долазе.
Препоруке:
62
6
5 понедељак, 05 септембар 2011 21:06
Симеон Сребреница
Бекир прети жешће нег АЛИЈА.
За много нежније позиве Шешељ робија већ 10-так година.
Срамота.
Препоруке:
67
6
6 понедељак, 05 септембар 2011 23:27
Турас
Нажалост госп.Влајки то није могуће а и Ви то знате,знате и зашто.Космополитизам на Балкану није могућ.Са тиме се заносе више Срби(југословени)него Хрвати.Ови други данас имају националну да не кажем националистичку државу,док Срби иако би то са правом историским морали да имају,оспорава им се кроз глупачку синтагму велике Србије.Да не напомиљем НДХ као геноцидну државу 41-45г.Ву лгарно је госп.Влајки тражити од мене да заборавим поклане у Јасеновцу,који је био гори од свих немачких логора заједно.Спремни смо да опростимо али само да у својим школама учите своја поколења каква сте зверства чинили. Да они, као немци што су знали за нацисте,тако и млади хрвати уче о Старчевићу,Павелићу,Степинцу итд.Онда можемо да говоримо о помирењу,које би спонтано дошло а не кроз квази Тадићеву и Јосиповићеву политику.Пријатељски поздрав.
Препоруке:
43
6
7 уторак, 06 септембар 2011 00:15
Averoes
BIH je zemlja onih ljudi koji je zele. Oni koji svjesno hoce da BIH vise nema, ne mogu se zaliti sto ih BIH nece. Jer BIH je bila i bice, jer ce uvijek biti jaci oni koji je zele, nego oni koji hoce da je uniste.
Препоруке:
15
75
8 уторак, 06 септембар 2011 01:19
BB
Bsnjacko-Turska?? hahhahaaa
Bosnjaci ne vole Tursku. Turska je bila okupator. Radi tog istorijskog iskustva Bosanci i Hercegovci ne vole Tursku. Ovaj put je Emil visokok skocio. Ai on je svakako iz Spita ne druzi se sa bosnjacima, ne moze covek sve znati.
Bosna i Hercegovina nikad nece biti Turska. Niti je to interes Turske. Turska ima druge interese. Interesantno je da je Tadic stalno poziva Tursku u goste.
Препоруке:
7
35
9 уторак, 06 септембар 2011 01:21
ccdd
bosna nikad nije bila srpaks teritorija vec bosanska. Tek od 92-95 je srpska teritorija ali i to pod navosnicima.
Препоруке:
8
58
10 уторак, 06 септембар 2011 03:14
Srboljub Savic
Izgleda, da ne razumemo profesora Vlajkija.
"Hiltleri iz malog sokaka" svoju malenkost naduvavaju
uz velike ... Bosnjaci iz Raske oblasti i BiH, u
Turskoj vide "zastitnika"-a jedini izvor svoje moci
i sopstvenog bogatstva.
Turska vidi BiH i Rasku oblast, kao svoje buduce
teritorije-garant bespogovornog ulaska u EZ i jacanja svoje moci.
SAD (bez obzira na price za javnost) zele i jacu
Tursku(protiv Rusije)i vecitu ranu u Evropi-da se
ne smiri i okrene radu.
Kako se na RS i Dodika vrsi nevidjen pritisak, kako
Srbija ne mari za opstanak Srba, to ne cini nista
(cak obrnuto) da spreci "otomanizaciju" BiH, pa i
dobrog dela Srbije.
Dok je suverenitet davno priznate Jugoslavije,
pocepan kao stari papir, to se floskule o granicama
BiH i KiM-njihovim "tvorevinama", proglasavaju
svetinjama (zato nema podrske hrvatskom entitetu).
Turska BiH sa "Sandzakom", uvod je u trajno resenje
"juznoslovenskog pitanja"-nestanak, prvo Srba, potom i ostalih.D1
S. Savic
Препоруке:
27
5
11 уторак, 06 септембар 2011 03:41
Srboljub Savic
D2. Slovenci su, vec danas, zadovoljni kao, prvi
ex YU "europeici". Medju Hrvatima, jacace novokomponovani "europejci", koji ce svim silama
nastojati da se otresu svega sto bi ih povezivalo
sa slovenstvom (muka ce mozda biti jezik, toliko
izvorni, a nemacki se i ne bori za primat u EZ).
Tako, sta god ko mislio, BiH je pitanje opstanka
Juznih Slovena.
[Na eventualno podsecanje o opstanku, u Otomansko i Austrougarskoj imperiji, ne treba zaboraviti:
- da je nekoliko miliona pripadnika Juznih Slovena
nestalo iseljavanje i asimilovanjem i da
iseljavanje nije prestalo(iz BiH, intenzivirano),
pa se smanjujemo dok drugi (Turska 400 %, Nemacka
30%, samoza 50 godina) rastu;
- da u Turskoj imperiji, Srbi nisu bili unistavani
programom genocida (pored svih stradanja u
ratovima, ustancima, ...)
- da je Austrougarska imperija (i Nemacka
podsticala najpogubniji sukob Hrvata i Srba,
perfidno podrzavajuci hrvatski genocid nad
Srbima (vecem narodu).
S. Savic
Препоруке:
20
4
12 уторак, 06 септембар 2011 06:37
Slađana @ Averoes
[guote]BIH je zemlja onih ljudi koji je zele. Oni koji svjesno hoce da BIH vise nema, ne mogu se zaliti sto ih BIH nece. Jer BIH je bila i bice, jer ce uvijek biti jaci oni koji je zele, nego oni koji hoce da je uniste.[/guote]

Zameni BIH sa Jugoslavija i stavi prst na čelo.
Препоруке:
45
5
13 уторак, 06 септембар 2011 06:59
Сизиф
@ Averoes

Твоја порука је патетични исказ немоћи и живота у илузијама. Звучиш као Раде Шербеџија и југоносталгичари у тренутку када су први рафали парали ваздух Сарајева.
Препоруке:
39
4
14 уторак, 06 септембар 2011 08:33
гаврило
цијеним ПАМЕТ и ЛОГИКУ г-дина Влајкија,цијеним и разборитост коју показује у овим деликатним временима и жељу како се одупријети надирућем НЕОИСЛАМУ.ништа се није промјенило од доласка Турске на Балкан,ништа! Срби су ратовали сами тако ће и сада бити.Ватикан се договорио што могу Турци да узму, што им дају а најбоље је да се сви ратови и конфликти воде по земљама гдје је Србски народ како би био сведен испод минимума "реметилачког фактора".г-дине ВЛАЈКИ, картел је одлучио да СРБИ морају да нестану и да њихове земље буду раздијељене сваком према заслузи.Рвати неће да ризикују, они хоће само да је њихово чисто, сваки савез са Србима иде у корист њихове штете, јер то Светски Лихвари не дозвољавају.И да не дужим: СРБСКИ Народ мора бити покорен у сваком смислу, разједињен, расјепкан и доведен у ситуацију да непредставља ништа односно да буде на нивоу РАЈЕ, наравно модерне како не би ни знао да је само РОБ и да ради за ЛИХВАРСКИ КАРТЕЛ!Америка и ЕУ су само војници који раде по наредби...
Препоруке:
28
5
15 уторак, 06 септембар 2011 09:04
thinking maize@ Averoes
BiH !? NE-BiH !!!
Препоруке:
33
4
16 уторак, 06 септембар 2011 11:05
б.с.
Позивате Хрвате да се уједине са Србима или Србе да се уједине са Хрватима?
Господине, ви сте недавно написали чланак у коме изјављујете да ћете "РАДИТИ НА ТОМЕ ДА СЕ РЕПУБЛИКА СРПСКА ПРИКЉУЧИ ХРВАТСКОЈ"...???
Препоруке:
9
15
17 уторак, 06 септембар 2011 11:31
из Републике Српске
@б.с.
Молим Вас да напишете кад је Емил Влајки написао тај чланак, односно гдје је објављен (дајте нам интернет адресу), како би и ми прочитали како ће то потпредсједник Републике Српске радити на томе да Српску прикључи Хрватској.
Кад прочитам текст честитаћу Вам на реакцији, тим прије што ни предсједник Додик ни било ко други од високих руководилаца у Српској није, колико знам, реаговао на тај текст потпредсједника Влајкија.
Препоруке:
27
2
18 уторак, 06 септембар 2011 15:50
nostradamus
Nisu vazni retki komentrari poturica i kvislinga u NSPM, cinjenica je da ih sve vise cita srbsku stampu, jer je Avaz i hrvatska glasila dno dna, tamo vise nemaju sta procitati.
Препоруке:
20
5
19 уторак, 06 септембар 2011 16:28
sred.bosna
Jasno je da je Vlajki IZNIO samo MOGUĆNOST.
Da bi se ta mogućnost i realizirala potrebno je MNOGO , MNOGO toga uraditi , a za to što je potrebno niti turci zajedno s poturicama nemaju niti slučajno snage niti moći. Ovaj tekst ima jednu drugu namjeru Vlajkija.

pa na samom Balkanu ima jednako, ako ne i više, kršćana koliko ima turaka u Maloj Aziji i poturica na balkanu zajedno.
Препоруке:
3
3
20 уторак, 06 септембар 2011 18:51
Jasam Kobidrugi
Браво гаврило. Једини смислен коментар. Повежимо се.
Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
Препоруке:
2
3
21 среда, 07 септембар 2011 22:45
из Републике Српске
@б.с.
Не јављате се да нас упутите на текст који би "раскринкао" др Емила Влајкија? Мислили сте да ћемо Вам тек тако повјеровати? Због тога сте се чак потрудили да пишете ћирилицом?
Схватам да Вам смета мишљење уваженог др Влајкија, али други пут измислите нешто што је вјероватно.
Овако као да само потврђујете тачност вицева о Муји или о Суљи.
Препоруке:
7
2
22 четвртак, 08 септембар 2011 01:08
vc
Slađana @ Averoes
Evo umjesto BiH stavih Jugoslavija po tvom savjetu:
[guote]jugoslavija je zemlja onih ljudi koji je zele. Oni koji svjesno hoce da Jugoslavije vise nema, ne mogu se zaliti sto ih Jugoslavija nece. Jer jerguslavija je bila i bice, jer ce uvijek biti jaci oni koji je zele, nego oni koji hoce da je uniste.[/guote]

Slađana ko treba stavi prst na čelo?
Jugoslavije nema jos od 1990.
Препоруке:
3
3
23 четвртак, 08 септембар 2011 09:24
б.с@република српска
"Моји приоритети ће бити вишеструки. Прво, борба против исламизације ових простора. Друго, инсистирање на паралелним и специјалним везама са Хрватском, а на концу конца и са свим другим земљама у окружењу. Треће, напори за стварање хрватског ентитета унутар Федерације БиХ. Четврти приоритет ће, наравно, бити борба против демонизације српског народа."
Ово је цитат из текста под насловом "Могу да будем врло користан за РС", са сајта НСПМ.
У страха су велике очи, каже народ, можда су и моје превелике, то је због тога што су хрватски апетити за туђим територијама неутаживи! Осим тога не видим зашто би се градиле паралелне и специјалне везе са Хрватском, ако је већински народ у РС српски народ.
Препоруке:
2
3
24 четвртак, 08 септембар 2011 11:32
дада
Изрека ''НЕДАЈ БОЖЕ ДА СЕ СРБИ СЛОЖЕ?? не односи се само на Србе прасвославне вероисповести, него се односи на све Србе, свих вера, јер они који владају светом добро знају ко су Срби (СОРАБИ), зато они раде све да би завадили србе православне, исламисте и католике и остале, Размислите и склопите све коцкице кроз целу историју. У памет се сорабски народе свих вероисповести, да би се могли сачувати од западних рептира који увек желе да се пролива крв Сораба јер им је то храна. Па измишљају којекакве нације на овим просторима да би лакше владали овим простором. Сви срби говоре истим језиком а то је СРБСКИ. Али они који желе да владају овим просторима називају Србски језик неким другим језицима. Обичан народ од политичке елите неће добити ништа. Опамети се СОРАБСКИ народе немојте размишљати само о томе штаће те Усе насе и Подасе.
Препоруке:
2
1
25 четвртак, 08 септембар 2011 12:28
Marko2
ja kao Hrvat ne vidim nikakvu opasnost za Hrvate od strane Bosnjaka. Takodjer ne vidim problem u izjavi Davoglua. Ako mogu Srbi da svojataju hrvatsku Krajinu na osnovu 'historijskog prava', zasto ne bi Turci svojatali Bosnu na osnovu jos duzeg perioda istog prava. Sem toga nekorektno je negirati Bosnjacima prava da u drzavi BiH ostvare svoje nacionalne interese, koje Hrvati i Srbi ostvaruju u svojim maticnim drzavama.

Konacno, Turci su u Bosni korz 500 godina ostavili kulturne i vjerske objekte, dok su Srbi do temelja porusili sve nesrpsko u samo 5 godina, od crkvi do imena ulica i gradova. Zato kao Hrvat ako vec moram birati 'nadglednika' za BiH, uvijek biram danasnju Tursku prije nego Srbiju.

Naravno svesrdno se nadam da ce BiH zavrsiti kao multikulturna i visenacionalna drzava. Ali ono Sto Srbi zele je da sebicno uniste drugima drzavu, otimajuci dio na kojem su postali vecina nakon sto su pretjodno istjerali sve ostale. E bogami tako to nece ici, nista od pakta SR-HR
Препоруке:
6
11
26 четвртак, 08 септембар 2011 12:42
alkar@dada
netriba srbiji većih neprijatelja od vas ali vam neću objasnjavat jer nećete shvatit...dovoljno je da pročitate pamflet koji ste napisali
Препоруке:
2
4
27 четвртак, 08 септембар 2011 13:34
Алфред
За Марко2

Као прво, мало је глупо написати да Турци имају веће и дуже хисторијско право на овим подручјима од Срба. (Види хисторијска документа из средњевјековне Босне, нпр.-повеља Стефана 1. Котроманића).

Као друго, Срби у данашњој Хрватској нису од прекјучер. А што се тиче уништавања несрпског власништва, то стоји, али не превазилази уништавање не... власништва на другим старнама. Још, што се тиче Срба у данашњој Хрватској,мислим да је њихова невољност да се потчине новој НД Хрватској након 2. свј. рата оправдана. Наравно, као што и други народи више не желе да живе са Србима тако ни они не желе више са њима. Територијално питање је једна друга ствар и још није ријешено.

Као треће, назови српско-хрватски пакт је производ чињенице да се у овој БиХ гура политика коју Срби не желе. Важно: Срби не мрзе БиХ, они мрзе и одбацују ПОЛИТИКУ која се на силу форсира од стране једне етничке групе и МЗ. Наставак слиједи...
Препоруке:
4
2
28 четвртак, 08 септембар 2011 13:45
Алфред
Наставак...

Срби не виде у Хрватима никакву нити помоћ, спас а камоли заједничко виђење ствари. Што се мене лично тиче, Срби би требало да се приклоне договору са Бошњацима али је проблем што они данас одбацују свако другачије виђење БиХ осим оног што они желе јер их на то наговара МЗ. И ту је тренутно крај потенцијалном рјешењу, данас. Срби би морали бјежати од Хрвата и на сваки начин избјећи било какав договор са њима. За сада се Бошњаци уздају у МЗ али су у суштини сами на Балкану и то МЗ и те како користи а то исто покушава и Турска за своје интересе. Али, убрзо, када се ствари промјене, а ствари се увијек мјењају, показаће се ко се залетио.

На крају, разумијем мржњу према Србима, али само се мало присјетите да Срби имају разлог за много већу мржњу према и муслиманима и Хрватима. Покушавам замислити каква би тек мржња била да су улоге кроз историју биле замијењене. Не дај Боже.
Препоруке:
4
4
29 четвртак, 08 септембар 2011 14:03
из Републике Српске
@б.с.
Хвала што сте се коначно јавили и разјаснили нам на шта сте мислили.
По Дејтонском споразуму, Федерација БиХ има право на специјалне и паралелне везе са Хрватском, као што има Република Српска са Србијом. Споразум Федерације БиХ и Хрватске никада није склопљен. Можда је др Влајки мислио на тај споразум, за што залагање потпредсједника Републике Српске има већу тежину него једног универзитетског професора, што је до избора прошле године био др Влајки.
Било је и више идеја и приједлога да Србија склопи споразум о специјалним и паралелним везама и са Федерацијом БиХ (чини ми се, са српске стране), па је можда др Влајки и на то мислио. Не знам.
У праву сте кад помињете хрватске апетите према територијама. Увјерена сам да др Емил Влајки није из те приче. Уосталом, др Влајки је, колико знам, постао градјанин Републике Српске по први пут тек доста послије рата. И то нешто говори, зар не?
Препоруке:
3
2
30 четвртак, 08 септембар 2011 18:56
alkar@iz republike srpske
vi zaista pričate ono sta ne stoji-O HRVATSKIM ASPIRACIJAMA NA TUĐI TERITORIJ.ako vam je dokaz nikad provjereni dogovor milošević-tuđman,nebi se ja ni tomu čudio od ta dva lika,ali činjenice govore ovo-I PORED POBJEDE U RATU U HRVATSKOJ NISMO PROŠIRILI AVNOJEVSKE GRANICE HRVATSKE NI ZA mm, A IMALI SMO PRILIKU 95.g SMO DOSLI DO BANJALUKE,po dogovoru s izetbegovićem,I NARAVNO JE DA SMO SE VRATILI NAKON DAJTONA.vi nas vojno niste vratili. nama danas NEUM i bosansko primorje dijeli zemlju na dva dijela i prelazimo dvi granice do dubrovnika,A SVE JE TU HRVATSKI ZIVALJ I VOJNO JE BILO U NASIM RUKAMA 95.g i i i i i i i sta i??? NISTA.NISMO TO UZELI JER NIJE NASE.....ODAKLE VAMA PRAVO NAS PROGLASAVAT ZA ONE KOJI KRADU TUĐI TERITORIJ.....KOJI SMO MI TO TUĐI TERITORIJ UZELI NAKON SAMOSTALNOSTI? aj nađite nam neku drugu manu,ova je čista laž....jedino ako vi ne mislite da je i avnojevska hrvatska bila srbija pa je mi ukrali...to me ne bi iznenadilo od vas...
Препоруке:
3
6
31 четвртак, 08 септембар 2011 20:44
iz Republike Srpske
@alkar
Imate selektivno pamćenje. Zaboravili ste pokliče s početka devedesetih o "hrvatskoj granici na Drini" i o hrvatskom barjaku "na vrh gore Romanije". Mi nismo, previše nas je to podsjećalo na NDH, kada ste vi koji "ne želite" tudje teritorije prisvojili čitavu Bosnu i Hercegovinu.
Predobro znamo kako nam je bilo kad ste u BiH bili na vlasti vi i "hrvatsko cvijeće". Zar to nisu bile otvorene aspiracije?
Nažalost, 1995. godine ste se pridružili "svom cvijeću" i pustošili srpske teritorije na zapadu BiH. I još niko zbog toga nije odgovarao!
O, ostali bi vi u BiH, i te kako, ali već je Badinterova komisija bila zaključila da nekadašnje administrativne granice izmedju republika postaju državne, niste se mogli proširiti. Zato su i neke opštine sa većinskim srpskim stanovništvom u tom dijelu BiH postale dio Federacije BiH, odnosno hrvatskih županija (i ukinute Herceg-Bosne).
Препоруке:
4
2
32 четвртак, 08 септембар 2011 23:12
iz Republike Srpske (nastavak)
@alkar
U medjuvremenu sam se prisjetila često ponavljanog Tudjmanovog poredjenja Hrvatske s kiflom, koju treba "popuniti", "podebljati",..., kako bi Hrvatska ličila "na nabubrelu žemlju", a ne na kiflu.
Vi se toga ne sjećate i ne znate čime je "otac nacije" htio da popuni "hrvatsku kiflu"?
Препоруке:
4
2
33 петак, 09 септембар 2011 10:50
Marko2 za @Alfred
vi kazete "Teritorijalno pitanje je jedna druga stvar i još nije riješeno"

Ta se teza trajno provlaci kroz srpsku politiku i javno misljenje. Teza da je srpski teritorij sve sto Srbi smatraju da je njihovo, klasicni teritorijalni ekspanzionizam iz 19. vijeka. To je naravno apsolutno nerazumna teza, ali ta uporno ponavljana teza ce imati sasvim konkretne posljedice.

Sto znaci da ce u nekom slijedecem pokusaju realizacije Srbija mozda biti nadomak Zagreba, ali je jednako moguce da ce Hrvatska biti u Zemunu ili dalje. Jer jedno je sigurno, slijedeci potencijalni vojni sukob nece biti samo na teritoriju Hrvatske vec ce generatora nestabilnosti trebati neutralizirati na njegovom vlastitom teritoriju. Bit ce to sukob do konacnog rjesenja. To trebaju imati na umu svi zagovaratelji teze o 'nerijesenom teritorijalnom pitanju'

Imate dobar pimjer na gubitku Kosova ali jos vam izgleda nije 'svanulo'
Препоруке:
2
0
34 петак, 09 септембар 2011 12:18
alkar
nemojte vi mene,koji nikada nisam podrzavao tuđmanovu politiku u bih,učiti sta je on reka a sta je bilo moguće i posteno...bih je drzava,samostalna i priznata...ja je kao takvu ,a i 99 % hrvata,postujemo i priznajemo...nismo se mi povukli sta ste vi nas vojno vratili jer ste već bili na drini...vratili smo se jer to nije nasa drzava,a tamo smo bili po dogovoru bih-hrvatska uz odobrenje un-a....i to nisu zapadne srpske zemlje,već suverena bih,koja ce opstati pa rusili je vi kao i onda i danas...spominjete badintera i njegove granice,naravno da smo to postovali..a vi?ni onda ni danas-stalno nka teznja da se promijene i to tako da rs pripojite srbiji...evo vam juče dosa sorensen pa izjavi da je dajton mrtav i da ce dodik letit,to ja već dugo pisem na ovom sajtu ali se vi pravite gluvi ili glupi...rs ne priznaje bih i tu je problem...nećete srbiju dovuć priko drine..nikad.pokusate li nato će to lako rijesit,ali znate vi to bolje od mene
Препоруке:
3
2
35 петак, 09 септембар 2011 15:19
Srpkinja iz Hercegovine
@alkar
Nije valjda da se u Hrvatskoj više poštovala Vaša nego Tudjmanova riječ?
Vi živite u drugoj državi, zbog čega brinete brige Republike Srpske? Hvala, nisu nam potrebni ni Vaši savjeti ni Vaše prijetnje NATO-om.
Препоруке:
3
2
36 петак, 09 септембар 2011 17:25
alkar
mozda ste i u pravu neman se ja sta misat u stvari druge drzave....da ste tako baren mislili 90-99 pa svojoj braci srbima savjetovali da se ne misaju u poslove drugih drzava hrvatske,slovenije,bih....zalite se administratoru pa ako mi zabrani ja se neću javljat pa vi uzivajte u svojim jednakim stavovima,sta će vam vasu idilu remetit moji suprotni stavovi... ja za tuđmana nisan glasa nikad,ali većina je i sta se tu sad triba govorit.demokracija je.
Препоруке:
2
1
37 петак, 09 септембар 2011 18:00
Srpkinja iz Hercegovine
@alkar
Hoćete reći da Srbi koji su generacijama živjeli u Hrvatskoj nisu bili njeni državljani, da je za njih Hrvatska bili neka druga država? Ili da meni, čiji su svi preci koljenima unazad Srbi iz Hercegovine, nije domovina Bosna i Hercegovina, da nismo imali prava da u njoj branimo vlastita ognjišta? Pa eto, vi ste Srbe, ostatke u II svjetskom ratu zaklanog naroda, "demokratski" protjerali iz Hrvatske, a u BiH nas je bilo procentualno više pa smo se odbranili, sebe i Republiku Srpsku. I sad to vama i vašim istomišljenicima smeta, htjeli bi da Srpska nestane, čak prijetite NATO-om. Pa, ako vi imate NATO, imamo i mi Rusiju, ne onu Jeljcinovu, nego ovu Putinovu. Istina, Rusi nikoga ne bombarduju, ali znaju način da nas zaštite. Od takvih.
Pišite koliko hoćete, očito nemate gdje drugo.
Препоруке:
1
3
38 петак, 09 септембар 2011 20:21
alkar
ako je srbija po ustavu drzava srpskog naroda i ostalih zasto onda nebi hrvatska bila drzava hrvata i ostalih..po čemu ste vi srbi specificni da bi nebi bili manjina sa svim pravima kao i druge manjine,a ne konstitutivni narod?TAKO SU I ALBANCI MORALI BITI KONSTITUTIVNI NAROD U SRBIJI A VI NE SAMO DA STE IH GURNULI U MANJINE NEGO STE IM I AUTONOMIJU UKINULI.o čemu vi pricate ..a i sta vi meni imputirate mijesanje u stvari drugih drzava kad vi iz bih komentirate stanje u hrvatskoj i srbiji.nijedna nije vasa zemlja...ali svak pa i vi i ja imamo pravo na demokratično promisljanje i javljanje....
Препоруке:
3
1
39 петак, 09 септембар 2011 20:27
ALKAR
a kad su to vas rusi zastitili na terenu...provali na kosovu nakon kumanovskog sporazuma pa ih ameri potjerali...provjerite...oni vas samo deklarativno pomazu tj verbalno...a od toga nemate koristi..neće oni ratovat za vas..samo se vi nadajte...evo,nađite mi primjer,osim par stotina ruskih kriminalaca koji su ratovali u ratovima devedesetih na vasoj strani,kad su to oni u devedesetima ozbiljno vama pomogli....
Препоруке:
3
1
40 петак, 09 септембар 2011 21:15
Srpkinja iz Hercegovine
@alkar
Pomogli su da se Srbija krajem II svjetskog rata oslobodi od fašista. Malo li je?
Препоруке:
0
4
41 недеља, 11 септембар 2011 11:23
alkar@srpkinja
pomogli su,naravno..pitate li se zasto i kako?prvo je vjerovatno zelja da se slomije fasizam..a sve drugo je njihov interes...pogledajte,sve zemlje koje su pomogli osloboditi su ostale u njihovim rukama,politički ili vojno-sve osim yug su kasnije postale dio varsavskog pakta..europa je podijeljena na zone utjecaja,ruse smo zapali mi i ostali iz vars. pakta...oni su mislili kontrolirat sve ono sta oslobode-osvoje..tako je bilo do rusenja berlinskog zida.to samo poltički slijepac ne vidi...a to sta su silovali po vojvodini...to je prica za snimit film.informirajte se..smucit ce vam se...
Препоруке:
1
0
42 недеља, 11 септембар 2011 21:32
Srpkinja iz Hercegovine
@alkar
Već mi se smučilo. Zbog rušenja Berlinskog zida. Kao i svim pravim antifašistima. Pogledajte šta se sve u svijetu poslije toga desilo. Ali, vama se to dopada. Zato i pjevate: Danke Dojčland.
Vaše i moje vidjenje su potpuno suprotstavljeni. To neće promijeniti prepiska na NSPM-u. Zbogom.
Препоруке:
0
3
43 понедељак, 12 септембар 2011 10:01
alkar@srpkinja
odoste vi,aj barem ste se pristojno pozdravili na rastanku..odoste u nedostatku povijesnih dokaza i neargumentiranosti vasih stavova koji su vasi,postujem,ali su u najvećoj mjeri ognjistarsko-populistički, da ne kazem politikantski i sluze ne za istinu već za "srpsku stvar"..ali naucili smo mi na te guslarske fazone.i još nesto-pad berlinskog zida je pad komunizma a ne antifasizma...jer najveći antifasisti su bili amerikanci i rusi,podnijeli su najveći teret u oslobađanju od nacizma i fasizma..razlika su komunizam/kapitalizam od antifasizam.. a sad vas lipo i srdacno pozdravljan.u zdavlju!
Препоруке:
2
2
44 субота, 17 септембар 2011 01:20
dra
Samo da primetim da je potpuno neprimereno junaciti se tudjom snagom. Ostavljam na razamisljanje na sta takvi postupcu ukazuju, mada se zakljucak namece...
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер