недеља, 19. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Реквијем за Либију

Kоментари (114) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 19 јул 2011 00:01
Страдија
Да се не заносе сви тзв мањи народи и државе који(е) не буду "кооперативни" према натовцима биће на мети и у положају у којем је Либија тренутно,јер све је мање ресурса и послова за западне земље пре свега САД.
Препоруке:
116
2
2 уторак, 19 јул 2011 00:13
.
Пуца ми срце када гледам оне снимке и можда чак и личније схватам ово бомбардовање него оно...

А још горе ми је што не могу ништа да учиним осим писања по разним сајтовима и ширење ЈуТјуб линкова који говоре о истини. Али све је то - јалово.

Боже помози. Молим те.
Препоруке:
140
2
3 уторак, 19 јул 2011 00:21
Jelena
Svaka cast na tekstu! Isti zlocinci koji su bombardovali Srbiju da bi oteli Kosovo,sada zlocinacki bombarduju Libiju da bi im oteli naftu.Tacno je i da Kina i Rusija trguju sa zlocincima sa Zapada.
Препоруке:
125
4
4 уторак, 19 јул 2011 00:22
Agent MI6
И док песимисти сматрају да је то доказ слабости и немоћи Русије и Кине да се озбиљно супротставе вољи западних империјалиста у стварима до којих је овима збиља стало и на којима инсистирају, оптимисти, пак, покушавају у томе да пронађу елементе лукавства и намере да се запад увуче у један бесперспективан пустињски рат и тако избламира и ослаби


Prema klasifikaciji gospodina Vukadinovića ja još ispadoh optimista. Lično mislim da bi među optimiste trebalo svrstati svakoga ko očekuje da stradanje nedužnih civila u Libiji bude što pre okončano a građanima te zemlje omogućeno da na slobodnim izborima izglasaju državno rukovodstvo po svojoj meri. Ja, pak, kao realista procenjujem da će kriza u Libiji potrajati još godinama nakon završetka vazdušne intervencije NATO uz moguću podelu zemlje na istok i zapad.
Препоруке:
21
48
5 уторак, 19 јул 2011 00:36
Здравко
Првога маја 1995. кад су у злочиначкој операцији злочиначке хрватске државе званој "Бљесак" страдали Срби Славоније у медијском етеру Србије су се могле видјети само Првомајске прославе и остале застрашујуће глупости. Четвртог аугуста те исте године када је у коначном етничком чишћењу нова НДХ разријешила питање Срба у Хрватској у "Олуји", то је у цетралном Дневнику у Србији била тек вијест за двадесету минуту. А онда се Предсједник Милошевић у опроштајном говору 2001. године жалио да је био наиван и да је преварен и да ће бити што бити не може. Што се касније и десило!Али авај!Е тако ће мечка да заигра пред вратима и свим оним данашњим силама које пред овим очигледним хитлеровским чином агресије забадају главу у пијесак. А само те силе могу стати на мегдан овим фашистима. А хоће ли? Неће, јер сматрају да није најбољи тренутак и калкулишу и сами себи о глави раде. Коме ли ће они да дају опроштајне говоре грдне ране? Мрак од кога очи боле
Препоруке:
104
1
6 уторак, 19 јул 2011 00:41
Обсервантес
Тиме што су се усудили да у ХХ веку остваре три геноцида над српским народом, учинили су фаталну грешку. Тада је започет „Армагедон“ садашње цивилизације. У будуће, последње рационално време ће се рачунати до трећег напада на Србе (у ХХ веку) а почетак пораза монструозног, ирационалног времена од тренутка напада на Либију. Ударити хорским злочином на Србе то је већ био симптом (за актуелни цивилизацијски „пресек здравља“). Понављају „причу“ после тога (Ирак...). Завршити с Либијом , е то је већ синдром (tres colegium faciunt- тројица чине друштво). Синдром немилосрдно указује на глобалну болест која има трајање. „Оркестар за сахране предуго свира“ иако је тешко оболео. Жао ми је планете што је талац болести у којој трпе и флора и фауна због странпутице еволутивно залуталих, некад примата а данас дисхармоничне антиживотне и антиеколошке врсте.
Препоруке:
102
0
7 уторак, 19 јул 2011 00:50
Srdjan D.N.
Pakost smatram za jednu od najgorih osobina koju neko moze da pokaze. A uhvatio sam sebe da me ista obuzela kada su juce, prekjuce kineski zvanicnici protestvovali zbog nekog sastanka na kome su Dalajlama i domacini izdali neko saopstenje o Kini i Tibetu. Nastranu to sto mi nikako nije jasno da Kinezi kao mudar narod ne znaju za onu poslovicu o djavolu i tikvama.
Препоруке:
71
0
8 уторак, 19 јул 2011 01:19
саша р.
Жесток текст, браво!
Пуковник Гадафи је врло интелигентна особа, тако да му није било тешко да схвати намере глобалиста.
Могао је да бира између две опције; да савије кичму, допусти да му пљачкају државу док га мрцваре и њиме бришу патос, или да изабере борбу и иде до краја.
Изабрао је ово друго, и то ради јако добро. Издајници су пришли побуњеницима одмах на почетку, тако да он сад има потпуно здрав официрски кадар.
Што је најважније, вође племена и народ су се збили уз свог лидера, и Гадафи је сада много снажнији него што је био на самом почетку.
Што се тиче Русије и Кине, не видим никакву разлику између платонске љубави према нама 1999-е и изостанка исте према Либији 2011-е.
Господине пуковниче, само у се и у своје кљусе!
Препоруке:
75
1
9 уторак, 19 јул 2011 01:24
Fristajlo
Nikada nisam imao mnogo simpatija za libijski sistem i njegovu kombinaciju islama, socijalizma i neposredne demokratije, niti za Gadafijev bizarni i ekstravagantni stil, a još manje za njegovu ambiciju da „izvozi revoluciju“.

Ova primedba je po malo i neumesna, i štrči iz teksta; a zašto bi trebalo da imate simpatije?
Zar to nije unutrašnja stvar Libije? Valjda je dovoljno da se njima, Libijcima dopada?
Što se izvoza revolucije tiče- šta tek reći za "američku"? Pri tom, mišljenja sam da Libija ima svako pravo da je po malo i izvozi, jer je to samo odgovor na napade na njih koji traju malo duže od te "izvozne grane" džamahirije, a i inače je sporno koliko je taj "izvoz" intenzivan...
Naravno, potpuno se slažem sa tekstom; samo sam hteo da ukažem na to koliko smo svi, vremenom, navikli na taj manir petljanja i formiranja "stava" o nečemu o čemu, realno- ne znamo dovoljno. Gadafi je uspešan vladar jednom neobičnom miksu naroda, jezika, plemena, ljudi; poštujmo to.
Препоруке:
54
2
10 уторак, 19 јул 2011 01:32
Milan Nedic
Jedno pitanje za sve? Koliko vas ima,a da mu clan porodice ili on sam ne poseduje barem jedan par NIKE patika? Ceo svet finansira bestijalnu USA. Ceo svet je AMERIKA ,o tome se radi. Na delu je sistemska kriza morala i casti celog "NAPREDNOG" covecanstva !
Препоруке:
54
3
11 уторак, 19 јул 2011 02:42
Uskokovic Sasa
Molim Boga da Libijci spasu svoju otadzbinu od zapadnih zlocinaca. Neka sami izaberu hoce li Gadafija ili ne. Smeo bih da se opkladim ako im zavlada ova fukara od pobunjenika da ce praviti Gadafija od blata vec za koju godinu.
Препоруке:
52
0
12 уторак, 19 јул 2011 02:57
Kiza
Ako su hteli da ohrabre Zapad na jos veci medjunarodni fasisticki teror, Kinezi, Rusi i Indijci su uradili pravu stvar. Inace je trebalo da se spakuju i odu kuci umesto sto sede u UN. Time sto uspeva da progura svoj teror pored uspavanih Rusa i Kineza, Zapad opet svima pokazuje da je "superioran" i da "zasluzuje" da vodi covecanstvo u bilo koju moralnu i fizicku rupu u koju odluci.

Potpuno isto kao kad grupa silezdija updane u voz, a svi putnici gledaju na drugu stranu dok terorisu jednog po jednog. A kad mecka dodje do njih, onda kukaju i mole za pomoc o drugih indiferentnih. Kao: "nisam ja sad dovoljno jak da se usprotivim citavoj grupi, cekacu bolja vremena, kad se siledzije zamore, itd itd"
Препоруке:
40
0
13 уторак, 19 јул 2011 04:13
Деда Мразов лиферант
Никада нисам имао много симпатија за либијски систем и његову комбинацију ислама, социјализма и непосредне демократије, нити за Гадафијев бизарни и екстравагантни стил, а још мање за његову амбицију да „извози револуцију“.

Ово је ваша грешка, јер је либијски политички систем нешто најбоље што је могуће остварити у земљама арапског говорног подручја, а Гадафи највећи идеолог и ктитор будућег уједињавања Африке ван канџи западног колонијализма, његова помоћ и финансирање Менделе и Афричког Националног конгреса га чине херојем за већину африканаца, а његова историјска улога је овековечена речима из "Зелене књиге": Црна раса ће овладати светом. Гадафи је тренутно највећи револуционар Африке и његово наслеђе је неизбрисиво, па ако ви желите реквијем, можда ће Гадафи умрети, али као што је рекао велики боливијски револуционар Тупак Катари тренутак пре него што су га растргли на комаде: Ја умирем, када се вратим-биће нас на милионе. Ако њега уморе, претвориће се у милионе.
Препоруке:
47
1
14 уторак, 19 јул 2011 04:37
Боки
Да убијају још један народ и државу. Нашу су већ убили ево има једну деценију чим 'наша' власт држи главу у песку и аминује бомбардерима и злочину који се одвија пред нашим очима.

Да изгледа као да само можемо да ћутимо и памтимо, али не лажимо се можемо далеко више да урадимо а то више је да скинемо српски део злочиначке глобалистичке коалиције са власти.
Јер и ћутање је одобравање а одобравање је саученисштво у злочину.

ПС
Не тражите оправдање у Кини и Русији које играју шаховску партију у којој је улог њихов опстанак.
Ту прерано офирање може да кошта главе.
Препоруке:
39
1
15 уторак, 19 јул 2011 07:26
gavrilo
Tako je,zlocin i sami odobravamo jer nam je kratka pamet a VLADA petokolonaska!
Препоруке:
36
0
16 уторак, 19 јул 2011 08:11
Тачно је да мали народи увек служе за поткусуривање,поготово кад се сами подмећу(или их подмећу њихови природни ресурси).Да је Кина од '49 стално улазила у сукобе ради малих народа(држава) које је Америка нападала,никад не би достигла садашњи степен развоја(пример СССР).Но није далеко дан кад ће Кина устати у заштиту права(како их она буде тумачила) других (па и малих) држава.Ако мени не верујете,питајте Мајк Малена начелника здружених генералштаба САД.
Препоруке:
29
2
17 уторак, 19 јул 2011 08:55
miki
Danas je devetnaesti jul 2011. i 123. dan zlocinacke agresije protiv Libije.
Препоруке:
36
0
18 уторак, 19 јул 2011 09:13
marko nemanjic
odavno je jasno da zlo vodi glavnu rec u svetu. zlo i glupost.
mnogi narodi kiji cute, to rade zbog mogucih interesa koje ce ostvariti nakon pokoravanja libije (ako do toga zaista i dodje)ili zato sto u podsvesti drze da se to isto (agresija) moze dogoditi i njima.
rusi kao po obicaju pokusace da nesto istrguju sa zapadom (mada ruku na srce gadafi je cuvao svoje novce u zapadnim bankama, ulagao sredstva u zemlje zapadne evrope i davao unosne poslove zapadnim kompanijama).
kina uveliko ima sklopljene energetske aranzmane sa ostalim zemljama, te ima dovoljno resursa za nastavak puta ka svetskoj dominaciji i nadamo se nekom novom poretku (gde ce biti nesto vise sunca i za nas ovakve opljackane, izdane, ponizene..).
nek nam je Bog upomoc svima.
Препоруке:
21
0
19 уторак, 19 јул 2011 09:24
polako
Полако, не журите са реквијемом, Либија још није умрла. док год се воде борбе, исход никада није потпуно познат.
Препоруке:
51
0
20 уторак, 19 јул 2011 09:26
meni se dopada
Мени се допада то што је Гадафи осавременио друштвени систем, и што је у традиционално друштво увео елементе социјализма и непосредне демократије. Он је сигурно био свестан да више од тога не може, да прави неки 'чисти' политички систем, морао је да крене од либијске реалности.
Препоруке:
39
0
21 уторак, 19 јул 2011 09:26
Danilo
Po kojim je to zakonima,zemaljskim ili nebeskim Rusija duzna da brani cijeli svijet od agresora,imperijalista i fasista?

Dok je Rusija 70 godina odvajala od usta svojih gradjana da bi se naoruzala i odbranila od ludih imperijalista,pola svijeta im se smijalo i rugalo kako im omladina nema farmerice,a djeca zvakace gume.
Koliko je Rusa izginulo braneci i sebe i cijeli svijet,pa,ko im rece hvala?

A Zapad se,sirom planete,hvali na sva usta,obozavaju se Holivudske limunade i sanja se njihova "demokratija".

A kada ti isti ljubitelji zapadne "demokratije" postanu njihova meta,onda se Rusi zovu u pomoc i ako se ne odazovu po njima se osipa drvljem i kamenjem,vise nego na agresora.

Uostalom,od koga Rusija da brani svijet?

Od NATO-drzava,koje se kunu u demokratiju,humanost,kulturu,civilizaciju.

Je li demokratija i humanost to sto su radili juce Srbiji,a danas Libiji?

Ne boji se Rusija nikoga.

Vidjeli smo kako Rusija brani svoje prave prijatelje,J.Osetiju i Abhaziju.
Препоруке:
56
1
22 уторак, 19 јул 2011 09:36
Радмило
Није лако Русији. Није лако.
У борби против истог непријатеља, исте фашистичке коалиције, у којој су победили и дотукли Хитлера, изгубили су десетине милиона бораца и народа.
Резултат?
Повампирење фашизма у горем облику.
Поход фашиста на Исток постао је поход на "све што им падне као интерес".
Нисте чули за интерес Америке?
Њихов најмањи интерес је Америка, њихов интерес је свака тачка на земљи о коју могу да се очешу.
Русија је дужна да јача, а не да слаби.
Јака Русија - сигурна Србија.
То је разлог да се у Србији налази марионетски режим Запада. Лутке које не умеју да не слушају.
Знају унапред шта да раде, шта су им планирали за будуће улоге.
Не постоји било какав захтев који Српска коалиција на власти, 126, неће прихватити.
Нема, па то нам је.
У задње време слабо се чују.
Спустили се у мишју рупу.
Ипак, прогурали су право на женидбу Гејова.
Мушки. Светска ствар.
Препоруке:
45
0
23 уторак, 19 јул 2011 09:42
Marko Gay
А хоће ли? Неће, јер сматрају да није најбољи тренутак и калкулишу


Здравко, nije stvar u tome da nece, Kina i Rusija procenjuju da ne mogu i nadaju se da ce vremenom ojacati. A mi znamo da nece, nego da ce naprotiv jos oslabiti, uz nasu pomoc.

@ . & VUkadinovic

Prema lepom Miroslavu (Lazanskom), pobunjenici (saveznici NATO-a) su brojni, popularni i podrzani od stanovnistva u velikom delu Libije. Koliko je opravdano u takvoj situaciji govoriti o ubijanju jednog naroda?

Zbog cega je politicko nezadovoljstvo u Libiji uopste doslo do tog nivoa? Zasto u Svajcarskoj nema raspolozenja za oruzanu pobunu medu kulturno heterogenim - i do zuba naoruzanim - stanovnistvom, a u Libiji ima?

Mesanje u gradanski rat i unutrasnje politicke sukobe je inace uobicajeno i drevno: u pretenzijama na englesku krunu, Francuzi su pomagali skotsku kraljicu Mary, a Spanci sve i svakog.
Препоруке:
5
49
24 уторак, 19 јул 2011 09:48
nataša
Nije dovoljno biti zdrav i pametan da bi se opstalo. Danas je opstanak uslovljen primenom nauke i filozofije.
Rešenje je u egzistencijalnoj filozofiji i treba detaljno proučavati, ako nije kasno, Žan Pol Sartra, ili možda Viktora Frankla. Možda se u njihovim delima krije neki ključ za egzistencijalnu enigmu koju imamo.
Možda bi trebalo poći od one maksime da čovek ne može kontrolisati ništa i nikoga ako ne kontroliše sebe.

A to da je svet otišao u ... gde ne treba, pogledajte taj mrak, ne samo Libija, zatiranje država i naroda, nego i "bankroti" i "spašavanja" pogledajte situaciju sa medijima, ubiše juče onog novinara, pa onda Asanž.

Imamo jedno povampirenje nacizma.
Treba učiti od Frankla!
Препоруке:
17
2
25 уторак, 19 јул 2011 09:51
Дејан
Јесте злочин.

Али Русија и Кина гледају своје интересе, неће као Срби да вичу "Трст је наш" за Словенце, или да гину у партизанима да би и хрвати данас себе убрајали у антифашисте.

Русија је направила амбициозни план да до 2020. уложе у осавремењивање наоружања неколико стотина милијарди долара, или око 20 милиона долара дневно.

Америка има војни буџет од 2 милијарде долара дневно.

Истовремено је Гадафи био у задњих пар година потпуно окренут Западу, порука Русије и Кине је - ево ти твоји пријатељи.

Ово не значи да сам против Гадафија или да то све подржавам, али требао је као Сирија да понуди другу поморску базу Русији у Медитерану, данас би Либија била и даље под његовом влашћу.
Препоруке:
50
1
26 уторак, 19 јул 2011 10:06
апис
Када прочитам "Реквијем за Либију", Ђорђа Вукадиновића, имам утисак да све оно што ја мислим , а не умем да изговорим, Ђорђе напише. Искрено,, плашим се да га превише хвалим , јер нема од тога никакву корист. Потпис на сваку реч.
Препоруке:
28
4
27 уторак, 19 јул 2011 10:09
@Обсервантес
Propast zapadne 'civilizacije' (vec dugo vremena se ne moze okarakterisati kao stvarna cvilizacija, jer ta rec ima pozitivne konotacije), ali nikako propast civilizacije uopste.

Budite sigurni da se ne ponasaju sve zemlje kao Zapad, niti kao Srbija. Ima i normalnih zemalaj, samo sto mi to, od silnog blata oko nas, ne mozemo videti.

Jedno je sigurno, Rusija je napravila FATALNU gresku sa Libijom. Kina MOZE sebi priustiti (MADA je I NJOJ ovo opasno, i indirektna pretnja) da Libija NE DAJ BOZE padne, ali Rusiji je ovo krajnje opasno, jer je sledeca meta Sirija. Suvise su se Rusi opustili (a mozda i nisu, jer, istina, mi ne znamo sta se tacno desava iza scene), a i suvise su se necasno ponasali. Pokazali su da prema svojim saveznicima nisu dovoljno posteni, i to ce ih kostati.
Препоруке:
15
6
28 уторак, 19 јул 2011 10:21
александар
Ваљда је од свега најсмешније, или најтрагичније, како ко гледа, оно сада већ легендарно обавештење за јавност некаквог "међународног тужиоца" некаквог "међународног суда у Хагу", извесног Луса Морена Окампа, да је брат Гадафи увезао "камионе" вијагре, и "наредио" "фронтални напад" на "жене побуњеника" у офанзивној акцији "масовног силовања" ради сламања "демократског либијског покрета".
Сасвим је извесно и очигледно да је сироти Окампо деловао као "независни и непристрасни међународни тужилац", да не кажемо тужибаба, и да његово "приопћење" нема, али заиста нема, ама баш никакве везе са "ратним напорима" Нато.
Готово истоветно као када су нас оптуживали за "масовна силовања и геноциде" и то услед рата који је Нато водио против нас.
У све горе наведено, у ту сасвим очигледну ратну пропаганду намењену имбецилима, и даље верују још само домаћи корисни идиоти, који се још увек куну у "међународну правду" и "међународну заједницу".
Препоруке:
37
1
29 уторак, 19 јул 2011 10:37
@@
Изузетан текст .Бестијалије ђавољег семена.Постигли се потпуни ефекат, потпуну апатију и незаинтересованост за било чију па и сопствену судбину, сумрак цивилизације.Подршка Либији!
Препоруке:
27
1
30 уторак, 19 јул 2011 10:39
Ружичасти пантер
@Страдија
Ни велике земље не би требало да се заносе. Својевремено су биле "кооперативне" у Минхену. Знамо како се то завршило.

@Fristajlo
У праву сте за цитирану реченицу. Звучи као обавезан наклон владајућем клишеу. Мада, можда је тај наклон обавезан: текст је у "Политици" прилично цензурисан.
Препоруке:
18
0
31 уторак, 19 јул 2011 10:43
Pavlehn
Boraveci u Libiji iz koje sam izasao kad su vec pocela ratna dejstva,brodom Sveti Stefan,dakle vidjevsi svojim ocima diktaturu koju je sprovodio Predsednik Gadafi,koja je daleko od uzora u zapadnim zamljama ali koja je najvise licila na komunizam sa dusom kako su zvali Brozov rezim ciji sam iskreni protivnik.Da ne nabrajam benefite koji su bili dostupni svakom stanovniku Libije,besplatna voda,struja ,skolstvo,zdravstvo,odsustvo svake vrsta drzavnog poreza,veliki drzavni projekti izgradnje puteva,zeljeznice,stambenih projekata itd.E sad licno mislim da je Pukovnik napadnut upravo zato sto je los primjer odnosa izmedju drzave odnosno vlasti i naroda.
Препоруке:
31
3
32 уторак, 19 јул 2011 10:58
Dijasporac
Gadafi je izgubio osećaj realnosti, njegovo nauružanje je zastarelo, g-din Lazanski je o tome govorio, on nema ćime braniti libijsko nebo, raketni sistemi stari tridesetak godina itd.
On je osokolio zapad svojom glupošću, novac je držao kod njih,francuske avione je hteo da kupi, koketirao je sa neprijateljima.

Šta ima Rusija sa Gadafijem ? Da je kupio 100 milijardi vojne opreme ne bi ga darnuli, poklonio je poverenje zapadu, nije Rusija Sovjetski Savez, on je sedeo na milijardama a drugi da troše svoje resurse za njegovu odbranu, ima li to logike !
Препоруке:
27
3
33 уторак, 19 јул 2011 11:03
Дејан
@ Danilo

[Dok je Rusija 70 godina odvajala od usta svojih gradjana da bi se naoruzala i odbranila od ludih imperijalista,pola svijeta im se smijalo i rugalo kako im omladina nema farmerice,a djeca zvakace gume.
Koliko je Rusa izginulo braneci i sebe i cijeli svijet,pa,ko im rece hvala?

A Zapad se,sirom planete,hvali na sva usta,obozavaju se Holivudske limunade i sanja se njihova "demokratija".

A kada ti isti ljubitelji zapadne "demokratije" postanu njihova meta,onda se Rusi zovu u pomoc i ako se ne odazovu po njima se osipa drvljem i kamenjem,vise nego na agresora.

/quote]

Одлично запажање.

Кад сам на једном америчком сајту написао да је у Хладном рату СССР био страна која је морала да се брани од америчког насиља, нико није изгледа ни разумео. Само сам добио негативне коментаре. Америчка заблесављена и злочиначка јавност не повезује однос Русије према другим земљама са голом силом, обешћу и агресијом сопствене земље. Заслужују свако зло које их снађе
Препоруке:
25
1
34 уторак, 19 јул 2011 11:28
наташа @ Милан Недић
По вашем испаде да смо сви као ви "капои". Нисмо "капои" као Милан Недић су били у већим и мањим нацистичким логорима изабрани по нечовечности логораши који су за рачун есесоваца злостављали друге логораше.
Дух "капоа" који сте прихватили, што се види из вашег ника није ни логика, ни економија, ни политика, а понајмање филозофија. Какве везе имају патике Најки, или што Шутановац рече Ауди, са пљачком матреријалних и интелектуалних богатстава света.
Америка се финансира/ла на други начин. Ви "капои" сте по логорима истресли и задњи динар и задњи златник из џепова улогорених Јевреја, Срба и других антифашиста. Затим сте то дали својим газдма есесовцима. Затим су Руси победили есесовце на бојном пољу, а онда су есесовци, ваше газде, те златнике, дијаманте, уметниче слике и остало дали Рокфелеровој фондацији а она њима папире. Тако се финансира САД, а не производњом патика Најки. Њих праве обесправљени радници разних нација и вера за надницу да преживе.
Симбол САД је гангстеризам.
Препоруке:
23
3
35 уторак, 19 јул 2011 11:34
Vera Nastasovic
Sasvim ste u pravu. Celo covecanstvo polako ali sigurno ide prema svom kraju. Pa kako drugacije da se protumaci to sto se najavljuje legalizacija koriscenja marihuane, legalizagija gej brakova? Sve tradicionalne ljudske vrednosti gube znacaj, dekadencija dominira. Srbija i Libija imaju isti znacaj i sudbinu iskrojenu od strane svetskih mocnika. Tragicno je sto Rusija nije dovoljno jaka, a Kina nije dovoljno zainteresovana da stane na kraj novom kolonijalizmu i nacizmu. Ostaje nam da se nadamo da ce vrhuska u Americi napraviti gresku i isprovocirati Kineze ili Ruse da konacno nesto preduzmu.
Препоруке:
17
0
36 уторак, 19 јул 2011 11:35
Petar
Vidim dosta komentara ovde u vezi ponasanja Rusije i Kine u vezi rata u Libiji,pa da i ja onda kazem svoje misljenje.1) Rusija- Na stranu te teorije o gledanju svojih interesa,cinjenica je da se Rusija ponasa kao SSSR 1939(tako se naravno ponasa od 1999),na pomolu je i pakt sa djavolom o nenapadanju. To je dokaz da ih sopstvena istorija bas nista nije naucila.2) Kina- Oni glume svetsku silu,ali to sem donekle u korejskom ratu nijednom nisu dokazali.Moje licno misljenje je da su to kukavice koje bi opet dozvolile da ih Japan tlaci.
Pozdrav
Препоруке:
16
7
37 уторак, 19 јул 2011 11:42
Miroslav Domanovic
Covek ste od drustvene struke i nauke, cije misljenje sve vise cenim kako prolazi vreme ... mozda i zahvaljujuci bas ovom stajtu, a ne nekim ranijim TV emisijama.

Pomenuste ukidanje blanko ostavki kao nesto sto ce da doprinese vecoj samostalnosti poslanika, a meni odavno nesto nije jasno u vezi sa tim: zasto glasanje u skupstini nije tajno a ne javno? Po meni se tek tajnim glasanjem moze doci do realnog misljenja poslanika, a to opredelenje bi ukinulo svaku sumnju u moguci i pretpostavljeni uticaj nekoga na poslanike - jer bi kontrola jednostavno bila nemoguca.

Ima li gde u svetu da je glasanje u skupstini tajno? Ako nema - zasto se onda svi svesno lazemo o nezavisnosti poslanika i ustvari o - sustini demokratije?
Препоруке:
13
0
38 уторак, 19 јул 2011 12:02
Dalibor Conic
Gospodine Vukadinovicu...

Svaka čast za ovaj i sve vaše tekstove i želim Vam sve najbolje...

Jedan ste od retkih u ovoj zemlji koji ima hrabrosti da misli svojom glavom...

Sa poštovanjem...
Zaječarac
Препоруке:
18
1
39 уторак, 19 јул 2011 13:21
Milan Nedic@natasa
Vi ste jedna osoba sa komunjarskom svescu,koja istoriju ne tumaci racionalno,vec striktno ideoloski.Spremni ste i na bezocno laganje ,radi ostvarenja komunjarske bezbozne utopije.Citajte malo o vezama Wall street-a sa NAcistima i Komunistima.Videcete da su ta dva ideoloska pokreta samo instrumenti u ostvarivanju Novog Svetskog poretka.
Препоруке:
10
14
40 уторак, 19 јул 2011 13:47
slobodan 50
odavno je sve izrečeno, trošimo struju i vreme bezveze...međutim, meni je posebno atraktivna i istinita misao i termin mog najboljeg prijatelja, pa da je podelim sa ostakom poštenih građana ostatka srbije; kaže čovek: skloniti se od "ENERGETSKIH VAMPIRA", kako bi sačuvali svoju ekološku svest i zdravlje...đorđe, očigledno, ne haje mnogo za ekologiju...i dalje svi misle, da znaju epilog u libiji...tako, šta dalje reći?da, novak je sa devojkom na odmoru, a boris je stalno u društvu svojih prijatelja...neznam dalje šta da pišem.prijatno svima.neznam da li sam napisao, novak je sa devojkom na odmoru.kupaju se i kažu da im je lepo.ponekad idu i na sladoled, a ako saznam nešto novo , javiću Vam se...pozdrav od ostatka poštenog građanina BG pašaluka.
Препоруке:
23
1
41 уторак, 19 јул 2011 14:18
срђан цонић
Да не окрећемо главу да памтимо да сведочимо и да подсећамо. Кључна реченица за крај. Колико смо ми далеко од сведочења подсећања памћења говори чињеница да немамо ниједан празник којим се обележава дан устанка против фашизма да се годишњице злочиначког бомбардовања Србије од моста код Варварина до воза у Грделичкој клисури у медијима готово и не говори а аналитичари их и не спомињу а ти исти медији о рату у Либији преносе само пропагандне информације западних гласила. Колико се сећам у Новом Београду после бомбардовања запаљен је вечни пламен да нас вечно подсећа на Нато злочине. Испоставило се да је то био само пламичак. Неко ће рећи угашен је због Мире Марковић. Али ја само подсећам да се не заборави. Али у Србији ће се одмах повести расправа о улози Мире Марковић а не о памћењу злочина. То им је био и циљ који су можда остварили. Можда . . .јер малу Милицу из Батајнице нико нормалан не може да заборави.
Препоруке:
21
2
42 уторак, 19 јул 2011 14:43
Ружичасти пантер @ наташа
И Виктор Франкл и егзистенцијализам упућују човека на самог себе. У одређеној мери то је у реду, али доведено до крајњих консеквенци то подразумева пасивност и скепсу у погледу могућности деловања на друштвено окружење. Кад је Либија у питању, данас се целокупна светска јавност понаша „франкловски“. Сви се труде „да опстану“ (али свако за себе) што ће коначно довести до пропасти свих.
Препоруке:
20
1
43 уторак, 19 јул 2011 14:49
Angel
Još jedan pokazatelj da se stvari kreću od lošeg ka gorem - saradnja Kine i Rusije za zapadnim zločincima pomera tas vage koji sve više preteže na stranu zla i toj strani prilazi sve više onih koji će kasnije zbog toga gorko žaliti.
Препоруке:
12
0
44 уторак, 19 јул 2011 14:59
nataša @ Milan Nedić
Može biti da je moja svest ideologizirana i to ideologijom komunističke provinijencije, a možda i nije. Trenutno sam u fazonu filozofije egzistencijalizma.
Međutim vaša svest sigurno nema u osnovi nikakvu ideologiju, ako ste Milan Nedić i ako politički mislite kao on.
Milan Nedić nema nikakvu ideologiju, on ima samo svoj karakter, svoj "obraz" koji mu je dozvoljavao da daje obezbeđenje Nemcima dok odvode najbolje Srbe u logore u Nemačkoj, to su uglavnom bili Srbi monarhisti, odani Kralju Otadžbini, zatim da volovskim žilama na regularnoj osnovi premlaćuju nedužne srpske seljake, kojima je strano da im Nemci preuzmu i državu i sva prava, da po nalogu Gestapoa strelja u Jajincima i Banjici, a onda posle im taj isti njihov karakter i"obraz" dozvoli da budu "komunistički" doušnici, doušnici hrvatskih i slovenačkih komunista i da nastave zlostavljanje srpskih, a) komunista, b) monarhista, c) jevreja.
Kod vas nedićevaca nema nikakve ideologije, vi ste takvi kavi ste bez ideologije.
Препоруке:
8
5
45 уторак, 19 јул 2011 15:14
nataša @ ružičasti panter
Hvala dragom Bogu da se neko ne slaže sa razlogom i idejom da zna zašto se ne slaže.
Obično se na ovkvim sajtovima diskusija pretvori ili u nekritičko podržavanje ili nekritičko negiranje.
Franklova filozofija egzistencijalizma i logoterapija su sigurno izazovne teme.
Pominjanje Frankla u mom slučaju je bilo u cilju da predočim kako mi današnja Srbija liči na jedan koncentracioni logor i bojazan da se ceo svet pretvori u takvo nešto.
Amerika se mora pobediti vojnički, ali trebaće vremena i pitanja golog opstajanja će se postaviti, ako već nisu.
Slažem se da je jedan nacionalni odgovor na situaciju, ali nacionalni u najpozitivnijem ljudskom smislu neophodan. Franklovski princip "Sebe branim, drugima ne škodim" je ono na čemu sad i odmah možemo insistirati.
Препоруке:
6
0
46 уторак, 19 јул 2011 15:15
Milan Nedic@natasa
Natasa,suplja vam je prica i puna lazi.Ali O.K svako ima pravo na svoj rezon i svoj stav.Ja Nedica probam da predstavim objektivno,a vi natasa budite iskreni pa recite kakvi su plodovi komunizma na nasim prostorima?Gorki,jel' da?Razorena je srpska crkva i srpska tradicija.Srpski narod je pretvoren u puki LUMPEN-PROLETERIJAT.
Препоруке:
7
7
47 уторак, 19 јул 2011 15:42
slobodan 50
milane, jabuko sa grane, ako je neko kriv, MI SMO KRIVI!!!milane, pusti više prebacivanje i kuknjavu, da su nam drugi krivi, da su bili pravi-pobedili bi, ALI NISU!!!.to je to.bez ljutnje i uvreda.istina.tužna.KO MORA DA ČUVA TRADICIJU?KO, MORA DA, ČUVA CRKVU?KO, MORA DA, RAĐA I ČUVA DECU?KO MORA, DA ČUVA EKONOMSKI I POLITIČKI SUVERENITET SVAKE ZEMLJE?moram da bežim, zbog "energetskih vampira", nego, ako mogu da ti pomognem u rasvetljavanju činjenica i istina u životu....teško je to...
Препоруке:
15
0
48 уторак, 19 јул 2011 15:44
nataša @ Milan Nedić
Što se vi niste kao Milan Nedić brinuli za srpku Crkvu kad ste bili "Predsednik vlade Srbije" i kad su vaši saveznici srpskog Patrijarha, Gavrila Dožića i vladiku Nikolaja Velimirovića, vodili u logor Dahau, kad su vaše kolege iz iste koalicije, Hitlerove, u koju su doduše oni ušli kao članovi, skoro pa punopravni, po svojoj volji želji i planu, za razliku od nedićevaca koje su Nemci izabrali jer su im takvi karakteri odgovarali, dakle vaše kolege ustaše i balisti su rušili i palili i manastire i ubijali monahe i sveštenike srpske Crkve, a nedićevci su unapred volovskom žilom tukli "usijane srpske glave" koje su bile spremne da se tome suprostave. A tek danas, ekumenizam itd, opet u režiji modernih nedićevaca.
za vreme srpskih komunista ( mislim na Miloševićev režim ) je sagrađen Hram Svetog Save, koga bi ovi najrađe preimenovali u hram svetog Alojzija i niko nije našu SPC ugonio pod skute Papi, kako to sad moderni nedićevci rade.
Препоруке:
10
3
49 уторак, 19 јул 2011 16:09
Боки
//Petar
Vidim dosta komentara ovde u vezi ponasanja Rusije i Kine u vezi rata u Libiji,pa da i ja onda kazem svoje misljenje.1) Rusija- Na stranu te teorije o gledanju svojih interesa,cinjenica je da se Rusija ponasa kao SSSR 1939. (tako se naravno ponasa od 1999), na pomolu je i pakt sa djavolom o nenapadanju. To je dokaz da ih sopstvena istorija bas nista nije naucila.

Наивни Петре. Да је Русија пробала да се супротстави Немачкој 1939-те не би преживела. Само две године касније Немцима је недостајало два месеца да уђу у Москву.
Паметном доста, али МИ никад нисмо из историје ништа научили. Руси јесу.
Да јесмо не би се трудили са неоусташама да заједно гинемо под новим Стаљинградом.
Препоруке:
9
1
50 уторак, 19 јул 2011 16:30
Milan Nedic@natasa
"i niko nije našu SPC ugonio pod skute Papi, kako to sad moderni nedićevci rade".E vidis tu gresis.Nisu ovi na vlasti moderni nedicevci,vec moderni Brozovci t.j partizani ,isti oni sto su streljali Nedica.U vreme Broza su sluzili internacionali,a danas sluze globalistima.Danas vladaju deca KOMUNIZMA,Nedic je prokazan bas od takvih!
Препоруке:
9
2
51 уторак, 19 јул 2011 17:02
Milko Grbović
Јесте објављено у "Сатирикону", али може се поновити.Сетимо се да се бомбардовање назива "Одисејева зора"

ОДИСЕЈА

Пут до славе и богатства
пут до трона
одувек је дотицао
из галона.

Непослушне одмах сравне
без пардона
за почетак прво иде
„no fly“ зона

Кад ти баце товар бомби
килотона
милосрђем то прогласе
на сва звона

Свако знаде шта га чека
и шта носи
ко жандарму светском хоће
да пркоси.

Доба прошло и будуће
прича иста
Не признају Мухамеда
Буду, Христа
Одисеју место зоре
сутон блиста

Рефрен:
Одисеја,
Одисеја
стаза бомби до јевтиног
петролеја.
Препоруке:
18
0
52 уторак, 19 јул 2011 17:42
nataša @ Milan nedić
Donedavno sam imao toleantan odnos prema nedićevcima, mislio sam žandari ko žandari, šta oni znaju. U uslovima kad ne postoji nacionalna strategija ni država ljudi mogu da se snalaze kako znajum pa i da sarađuju sa okupatoprima. Banjica i Jajinci zaslužuju poseban tretman. Ali, šta je bilo posle rata.
U svetlu novih saznanja, a to je uloga Dragija Jovanovića i Toze Vujkovića i njihovih brigada, koje je Broz pripremao od 1945 tri godine za odračun sa pravim srskim komunistima i partizanima, onima koji su voleli slobodu kao što je ja volim više nego ptica na grani i Rusiju, e za obračun sa njima je Broz upotrebio nedićevce.
Njihovi biološki i politički naslednici vladaju Srbijom.
Sav politički repertoar se iscrpjuje sa rečenicom, samo da Srbijom zavladaju Nemci i da oni zavedu red, biće sve u redu i Kosovo, i Srpska i privreda i penzije i td itd.

Batić, Dušan Mihajlović, Boris Tadić, Palma Marković, Dačić, Đinđić, oni su vama naslednici srpskih partizana komunista i rusofila?
Препоруке:
10
3
53 уторак, 19 јул 2011 18:02
Дејан
Пошто се прича о Русији и Кини, да напоменем још нешто.

Кина има интерес да постане прва светска економска сила. Са тим по аутоматици долази и војна надмоћ.

Кинези то могу да постигну само растом производње и извоза. Неће они на нама и несврстаној братији да зараде. Они морају да имају огроман извоз у Америку, Канаду, ЕУ, Аустралију - у оне који имају новца.

Кини не одговара љуљање чамца, Кини не одговара банкрот Америке, Кини не одговара сукоб са Западом.

Кад ојачају, шутнуће Американце из Азије и наметнуће своју вољу у целој Азији. Нема доброћудних велесила, постоје само немоћни и они којима се може да раде шта хоће.

Руси чекају да Америка даље ослаби. Пред њима је, ако буду паметни, добра будућност. Сви причају о нафти и гасу, а нико не прича колико у тој степи има обрадиве површине, још ако заиста постоји глобално загревање, има да хране целу планету.

Сад ће да се каче због Гадафија који је давао паре Саркозију за предизборну кампању...
Препоруке:
18
0
54 уторак, 19 јул 2011 18:09
Неутралан
Наташа, Милане, браћо Срби,
истина је да су обе стране имале своје илузије и своје промашаје. Оставимо их прошлости. Претходно би ипак Наташини партизани требало да сиђу са свог пиједестала непогрешивости.
А како у будућност? Па једноставно, да се присетимо наше девизе - само слога Србина спасава. А можемо да послушамо и Наташи драгог Франкла - у се и у своје кљусе.
Немојмо допустити да неки млади Вукадиновић једног (не тако далеког ) дана пише текст "Реквијем за Србију".
Препоруке:
14
0
55 уторак, 19 јул 2011 18:11
Гордана Сандаљ
Нико не помену измишљени хладни рат између беле и црвене петокраке? Чуди ме да нико не помиње планирани напад на Иран, а Русију у том контексту?Исто тако, нико се не сећа силиконске долине у Либији и да ли је у њој Гадафи сместио експлозив.Ако га је тамо сместио,неће он изгубити као што ни ми нећемо.Ово је само привремено и сви се чувајте „ ЕНЕРГЕТСКИХ ВАМПИРА.“Важно је да сваког дана верујемо да ћемо зло победити.Немамо право да мислимо другачије али и делујмо у том смислу, јер у супротном неће нас бити.Мисао је енергија и увек мислите да побеђујемо,па ће се то једном догодити.Умлатимо све што је лоше,та победа се рачуна и у овом виртуелном свету. Гадафи побеђује!
Препоруке:
13
0
56 уторак, 19 јул 2011 18:21
Milan Nedic@natasa
Pa i Milan Nedic je voleo slobodu.Castan oficir iz prvog svetskog rata.Ali natasa cemu sloboda ako narod izgine?Partizani su bili instruirani od strane kominterne da prave diverzije.Taj banditizam se nije smeo dozvoliti zbog djavolske naredbe 1 ubijen Nemac - 100 Srba.Mala je Srbija bila da bi mogla da se na pravi nacin suprotstavi Vermahtu.Pa pogledajmo bitku na Sutjesci.U toj bitci je poginulo 20 Nemaca i preko 50 000 Srba ,da li je to eticki i svrsishodno delovanje protiv okupatora?
Препоруке:
11
3
57 уторак, 19 јул 2011 18:33
Štirlic @ Nataša
Batić, Dušan Mihajlović, Boris Tadić, Palma Marković, Dačić, Đinđić, oni su vama naslednici srpskih partizana komunista i rusofila?

Нажалост, Наташа, јесу. Српски комунисти (руководство)су слепо слушали Коминтерну и спроводили њену политику сузбијања „великосрпског империјализма“. У то име су створили аутономне покрајине – резултат знамо.

Сада Батић, Михајловић, Тадић... слепо слушају Брисел и Вашингтон и завршавају започето дело српских комуниста- коминтерноваца. Име централе се променило али је суштина остала иста – интернационална идеологија.

П.С. Бити русофил,партизански борац, не значи аутоматски бити комуниста коминтерновац као што бити франкофил, англофил.... не значи аутоматски бити ЕУфил.
Препоруке:
13
0
58 уторак, 19 јул 2011 18:39
Nikola
Odličan tekst. Trebalo bi pokrenuti akciju brojanja dana koliko NATO zločinci bombarduju Libiju.
Препоруке:
9
1
59 уторак, 19 јул 2011 18:43
nataša @ Milan nedić
Na Sutjesci je poginulo između 7 i 45 Nemaca i oko 5 000 Srba partizana.
Ta akcija je bila u vojnom smislu i više od besmislene i imala je za cilj da se navodno prebaci 7000 parizana kako bi se obračunali sa crnogorskim četnicima.
Ne razlikujete Broza, jednog Kominterninog partijskog aparatčika i višestrukog agenta od jedne časne i slobodarske vojske kakva je bila partizanska. Sa druge strane Draža je bio i dobar čovek i promišljen strateg, ali je zato njegova vojska bila raspuštena i nesposobna za veće manevre.
Nedić je bio nemački poslušnik i ništa drugo. Mobilisao je srpsku žandarmeriju i većina njih su greškom, zbog nekog sledovanja i slično služili okupatoru i to vrlo nevoljko.
Taktika udara malim jedinicama je bila jako dobro osmišljena, ja bih čak aktivirao snajperiste u samom Beogradu i većim gradovima da prikucam Nemce za zemlju. Jednostavno trebalo se boriti, boriti i samo boriti. Nedićevci su se našli na suprotnoj strani.
Препоруке:
9
7
60 уторак, 19 јул 2011 18:46
Вања
Данило, браво за коментар!
Po kojim je to zakonima,zemaljskim ili nebeskim Rusija duzna da brani cijeli svijet od agresora,imperijalista i fasista?

Dok je Rusija 70 godina odvajala od usta svojih gradjana da bi se naoruzala i odbranila od ludih imperijalista,pola svijeta im se smijalo i rugalo kako im omladina nema farmerice,a djeca zvakace gume.
Koliko je Rusa izginulo braneci i sebe i cijeli svijet,pa,ko im rece hvala?

A Zapad se,sirom planete,hvali na sva usta,obozavaju se Holivudske limunade i sanja se njihova "demokratija".

A kada ti isti ljubitelji zapadne "demokratije" postanu njihova meta,onda se Rusi zovu u pomoc i ako se ne odazovu po njima se osipa drvljem i kamenjem,vise nego na agresora.

Uostalom,od koga Rusija da brani svijet?

Od NATO-drzava,koje se kunu u demokratiju,humanost,kulturu,civilizaciju.

Je li demokratija i humanost to sto su radili juce Srbiji,a danas Libiji?

Ne boji se Rusija nikoga.
Препоруке:
6
1
61 уторак, 19 јул 2011 18:47
Сајт постоји @Nikola
Постоји сајт "Истина о Либији" на српском језику. Воде га домаћи волонтери и либијски студенти у Србији и земљама бивше Југославије. На насловној страни пише који је дан бомбардовања у питању. Само што они рачунају други дан за почетак бомбардовања од Ђорђа.

Уз допуштење администратора: http://istinaolibiji.com/
Препоруке:
14
0
62 уторак, 19 јул 2011 19:09
Peter RV@ Fristajlo
Odlican komentar sa kojim se naravno potpuno slazem.
Fraza koju navodite kvari jedan inace dobar tekst.
##########
Dva pitanja za sve citaoce :
Govori se mnogo o tome kako Rusija i Kina nijesu zelele sukob sa Zapadom oko Libije.
U cemu bi bio sukob da su 'vetirali' ovu agresiju?
(Dali ne-odobrit zlocin, zlikovcu, znaci da moras bit u ratu sa njim? Odkad je Bushov slogan 'ili si snama ili protiv nas' prihvacen kao kao pravilo igre?)
Drugo. Sto su Rusi i Kinezi konkretno zaradili, izdajuci Gadafija i Libiju? (Ostavimo se fantazija te zagonetne 'sahovske igre' sto je ekvivalentno rec -'nista')
Препоруке:
9
1
63 уторак, 19 јул 2011 19:58
НСПМ web
Коментаре који се не држе теме (конкретно: оне који се односе на Други светски рат и расправу четници-партизани) нећемо више објављивати.

Хвала на разумевању.
Препоруке:
20
1
64 уторак, 19 јул 2011 20:02
Milan Nedic@PeterV
UN institucija podignuta na placu porodice Rokfeler.UN je jedna burleskna organizacija,koja nicemu svrishodnom ne sluzi.UN je obican instrument Novog Svetskog Poretka.Rusija i Kina su drzave sa sistemima u korenu istim ko USA dakle sekularni i bezbozni t.j. materijalisticki. USA,RUSIJA,KINA imaju bratske relacije ,bolno ,ali istinito!
Препоруке:
11
2
65 уторак, 19 јул 2011 20:13
*С*
''Преломни догађај се вероватно одиграо у ноћи између 30. априла и 1. маја када су у плански изведеном убилачком нападу НАТО бомбардера убијени Гадафијев најмлађи син и троје унучади старости од четири месеца до три године''


Потпуно сте у праву.
Препоруке:
13
0
66 уторак, 19 јул 2011 20:19
Гадафи из СЕРБИЈЕ
Слободан и поносан Либиски народ неће поклекнути под ударе НАТО фашиста, убеђен сам у то.


Иначе одлична анализа г. Вукадиновића
Препоруке:
14
1
67 уторак, 19 јул 2011 20:26
Анализа
Шта је постигао Нато за ових 122 дана бесомучног бомбардовања, ја мислим НИШТА. Гледано геостратешки, мислим да су преценили себе и своје војне способности, неће успети авионима, ткз побуњеницима из Бенгазија НИШТА да постигну, краткотрајна освајања појединих подручија и сл....

наравно , о цивилним жртвама се не води рачуна......
Препоруке:
17
0
68 уторак, 19 јул 2011 20:35
@Анализа
Из твојих уста у божије уши........
Препоруке:
9
0
69 уторак, 19 јул 2011 20:46
Слађана
Анализа
Нису ни бомбардујући Југославију успели по првобитном плану да за неколико дана остваре циљ. Када нису могли ништа војним циљевима, бомбардовали су цивилне циљеве. И онда нису очекивали да ће људи певати на мостовима, па су запретили да ће сравнити Београд и ту је био крај - Милошевић је попустио. За очекивати је да ускоро Гадафију поставе такав ултиматум.
Препоруке:
18
0
70 уторак, 19 јул 2011 20:47
Jos jedan "tribalac"
Ruzan potez Rusije je sasvim ocekivan. Genocid sproveden nad Srpskim narodom je izmedju ostalog bio test slovenske solidarnosti, koja se pokazala kao nepostojeca i tog momenta "Ruska ideja" je sahranjena. Izdaja Srbije od strane Jeljcinove Rusije i napustanje Kosova i Metohije od vojske Putinove Rusije postavili su temlje Putinovog otpora zapadnom intervencionizmu pravo u zivo blato koje je progutalo Rusku ideju ostavljajuci Putina u poziciji generalnog direktora autisticne Rusije a ne vodece figure Ruske federacije kao svetla na kraju tunela za sve obespravljenje, opljackane i ubijene tokom decenije americkog monopola. Najdramaticniji primer do koje mere je raskrinkana autisticna Rusija i njen generalni direktor predtavlja cinjenica da je Zapad integrisao najrazlicitije drzave od vodecih zapadnih pa do zabacenih pacifickih ostrva u priznanju lazne drzave Kosovo, dok Rusija nije mogla da namakne ni 5 drzava da prizna Osetiju iako je stanovnistvo pretrpelo masakr na dan olimpijskih ig..
Препоруке:
12
4
71 уторак, 19 јул 2011 20:48
Влада Канада
Срби се масовно солидаришу са Либијцима и Гадафијем. Вековима потлачени и понижавани, непрестано нападани од западним народа и њихових, а нама суседних, савезника, Срби се увек солидаришу са слабијем и навлаче мржњу јаких. Да ли се ми Срби солидаришемо са сами собом? У земљи у којој живимо догађа се исто. Окупациона власт у Србији, слична се спрема и за Либију, уништава све српско, традицију, историју, економију, културу, Цркву, школство, спорт, укратко, све што један народ чини народом. Срби изумру у Србији. А ми Срби бринемо бригу Либије и племена, са којим немамо ништа заједничко, само нашег садашњег, а њиховог будућег окупатора. Када ћемо ми Срби почети да решавамо наше проблеме, који угрожавају наш опстанак? Када ћемо ми Срби почети борбу против окупатора и његовог режима у Србији, чије су последице катастрофалне, а ми све то мирно посматрамо, као да се то догађа неком другом? Ми Срби немамо више времена за чекање и сакривања иза женских сукања. Или више нећемо бити Срби.
Препоруке:
19
2
72 уторак, 19 јул 2011 21:02
Анализа
Слађо

У потпуности се слажем са вама. Мада сам убеђен да Гадафи неће пристати на никакве ултиматуме, без обзира на цивилне жртве. Мислим да ће покушати да га убију....
Препоруке:
8
0
73 уторак, 19 јул 2011 21:12
Tribalac~~~~!
Hvala na lepim rečima... baš taj Putin, uh,uh šta nam radi, ma to se on dogovorio sa Tadićem...uh,uh, baš su autistični, ne razumeh ko, ko, uh,uh ~~~~~!
Препоруке:
2
6
74 уторак, 19 јул 2011 21:12
libijski dinar
Libija je po površini
17. na svetu
1.759.540 km²

Kako NATO zamišlja da osvoji tu državu bez upotrebe kopnenih trupa?
Препоруке:
15
0
75 уторак, 19 јул 2011 21:21
STEFAN
Tekst je odlican i naravno istinit,kako prvi tako i drugi deo...ali mi smo nemocni...nazalost...
Препоруке:
11
2
76 уторак, 19 јул 2011 21:27
mare
Sto se tice blanko ostavki i berze poslanika...pa mene to ne plasi,poslednjih 10 god niko ne radi nista u interesu i za Srbski narod ! Berza je davnih dana otvorena i funkcionise bezprekorno za malo novca dobijes mnogo izdajnika,divota! ZIVEO GADAFI !
Препоруке:
14
0
77 уторак, 19 јул 2011 21:59
IZDRŽI!!!!!!!!!
Велика Социјалистичка Народна Либијска Арапска Џамахирија
Препоруке:
18
0
78 уторак, 19 јул 2011 22:03
Мало о Либији
Према подацима из 2010. године у Либији је живело око 6.461.254 житеља, од чега чак 90% у уском приобалном појасу. У поређењу са њеном површином има веома мали густину насељености, свега око 3,4 становника по км². То је сврстава у државе света са веома ретко насељеном теиторијом. У зависности од крајева у којем се мери, она варира од око 50 становника до мање од једног на километру квадратном. Око 90% становништва живи на мање од 10% површине земље, махом уз обалу Средоземља. Највећи део, око 88%, живи у градовима од којих су највећи Триполи, Бенгази и Ал Бајда. Скоро половина либијске популације је млађе од 15 година, па је полна и старосна пирамида Либије изузетно повољна и правилна.
Препоруке:
9
0
79 уторак, 19 јул 2011 22:04
Мало о Либији - НАСТАВАК
Најбројнија етничка група су Арапи и арабизовани Бербери (око 97%), који насељавају северни део земље. На западу има мањих група Бедуина и Туарега, док југоисточни квадрант насељава народ Тебу и једним мањим делом Хауса. Значајан удео чине и досељеници из из Бангладеша, Кине и Филипина. Треба напоменути да постоји и мања заједница Италијани, сходно историјски приликама око Другог светског рата. Становништво Либије је племенски веома раздељено. Триполитанију насељавају заједнице Варфала, Бусајг и Зинтан, у Фезану су Хутман, Хасфа, Тубу и Туарези, док је у Киренајци стање још хетерогеније — Мугарба, Зуваја, Дарса, Арафа, Абајда, Бараса, Маџабра и др
Препоруке:
9
0
80 уторак, 19 јул 2011 22:05
Мало о Либији - НАСТАВАК 2
Око 90% становништва говори арапским језиком и варијантом либијског арапског. Остали се служе берберским и језиком нафуса углавном, док мањи број говорника отпада на домари, тамахак, гамадес и др.

У погледу вероисповести Либија је је веома хомогена. Чак 97% становништва исповеда ислам (сунити). Остала три процента представљају мање заједници коптских хришћана, римокатолика, Јевреја, будиста.
Препоруке:
7
1
81 уторак, 19 јул 2011 22:09
Мало о Либији - НАСТАВАК 3
У рељефу Либије могу се издвојити три целине: Средоземно приобаље, Либијска пустиња и Сахара. Средоземно приобање обухават узак појас од границе са Тунисом до границе са Египтом. У њему је концентрисан највећи део становништва (око 95 %). У западном делу око Триполија истиче се плодна низија Џефара, грађена од седиментних стена, на југу се издиже плато Џабал Нафуса висине 800 метара. Џефара се наставља у Триполитанију, где је копно увучено и чине га бројне лагуне и заливи (Мали и Велики Сирт). Даље ка истоку наставља се Киренајка у чијем пределу се истиче планина Џебел ел Ахдар висине 876 метара.
Препоруке:
5
1
82 уторак, 19 јул 2011 22:11
Мало о Либији - НАСТАВАК 4
Средоземна приобална низија јужније о низије Џефара прелази у камените пустиње Хамада ел Хамра и Хамада Тингерт, које неприметно залазе у песковита простанства Едејен Убари и Едејен Музрук. У крајњим југозападним деловима Либије издижу се висоравни Тасилин Аџер и Џадо. Они ка истоку прелазе у подгорине Тибестија у чијем се севеном делу пружа Серир Тибести, шљунковити плато. Источни и југоисточни квадрант Либије захвата Либијска пустиња. Она је грађена од камбријских метаморфних стена и прекривена је моћним слојем кварцног песка. Ово је најсувљи и најнегостуљубивији предео Либије и Сахаре уопште Од залива Велики Сирт до платоа Енеди у Чаду готово да нема нити једен оазе или насељених пункта. Пустиња се ка југу благо издиже од 100 до 500 метара надморске висине. У централном делу Либије доминира вулкански плато Ел Харуџ ел-Асвад висине 1200 метара. Највиша тачка државе је Бику Бити (2.267 м) на Тибестију, а најнижа тачка је Сабхат Гизајил — 47 метара.
Препоруке:
5
1
83 уторак, 19 јул 2011 23:26
Fristajlo
Analiza
Šta je postigao Nato za ovih 122 dana besomučnog bombardovanja, ja mislim NIŠTA.-------
naravno , o civilnim žrtvama se ne vodi računa......

Na žalost, postigao je ogromnu štetu i razaranja, a o žrtvama da i ne govorim. Lično, strahovito me pogađa svaka žrtva NATO agresije, ma gde u svetu; svaku srušenu kuću doživim kao svoju štetu, jer znam kako je praviti je.
No, to samo moje divljenje libijskom narodu i vođstvu čini dubljim i većim; kamo sreće da smo i mi bili tako hrabri i istrajni kao oni.
Bili smo, dok u Beogradu ne nestade struje...
Препоруке:
17
0
84 уторак, 19 јул 2011 23:36
Зоран
У праву је писац, али су му текстови утопистичког типа. Тешко да иједна сила буде другачија или је била другачија од ових сада. Отуда следи да је идеализам леп али непрактичан и некористан по један народ. Ако ништа друго небитан је у околностима у којима се налази деценијама.
Препоруке:
2
0
85 уторак, 19 јул 2011 23:36
наташа @ NSPM
У тексту, а и у коментатрима се помиње Русија.
Антируско иступање у Србији датира од Другог светског рата и има своје дефинисане носиоце међу Србима. То су стари и нови недићевци. Такви коментари имају везе и са текстом и са коментарима, али, слажем се да су даља детаљисања на ту тему непотребна.
Препоруке:
6
6
86 среда, 20 јул 2011 00:37
SANDINISTA
Сајт постоји @Nikola
Постоји сајт "Истина о Либији" на српском језику. Воде га домаћи волонтери и либијски студенти у Србији и земљама бивше Југославије. На насловној страни пише који је дан бомбардовања у питању. Само што они рачунају други дан за почетак бомбардовања од Ђорђа.

Уз допуштење администратора: http://istinaolibiji.com/

Da, taj sajt postoji samo ga vode nepoznata lica iz BH-federacije i nije nažalost na srbskom nego na bošnjačko-htvatskom mada u nedostatku boljeg i taj je dobar da se vesti iz Libije saznaju prve ruke.Tu imate i lajv striming libijske državne televizije pa neko ko zna arabski može da prati vesti direktno i po ceo dan.Što se tiče razlike u brojanju dana agresije na libiju tajna je u tome što to ažuriraju sa malim zakašnjenjem.
Препоруке:
9
0
87 среда, 20 јул 2011 01:05
банедрал
Изгледа да једноставно више немамо снаге низашта ,па ни за туђу муку и страдања!Бог нека је у помоћи свим јадним несрећним људима у Либији и нека барем Он проба да их сачува од ових злодуха када ми(обичан свет) нисмо у стању!
Препоруке:
9
0
88 среда, 20 јул 2011 01:40
Обсервантес
@Обсервантес, уторак, 19 јул 2011 10:09 --- Мислим да се варате. Незаборавите 52 (педесет две земље – и словима) је напало Србију што директно (сипањем бомби и хирошима –нагасаки еквивалентима) што индиректно, оперативном логистиком и непојмљивом пропагандом ( „гебелс на куб... на н-ти“). Таква некритичка а организована хистерија удружених је, богме, дијагноза per se. Знате, не мора појединац да буде баш начитан да би препознао(вођен алгоритмима колективног искуственог и сопственог рационалног) „ технолошко – медијски постмодернизам“ неофашизма.
Препоруке:
14
0
89 среда, 20 јул 2011 01:48
Обсервантес
... Дијагноза овде није само удар на Србију. Знају Срби да су се историјски потврђени а умивени зликовци преобукли (они који су сахранили најмање седам осмина реалног биолошког капацитета овог народа). Поента је у нереаговању тзв. „здравих“ који чине колективитет човечанства. То би пре говорило да „здравих“ нема или да су „изнутра већ довољно контаминирани“ кад су им уштоповали реакцију на очигледну неправду и за, један век већ трећи пут, поновљено сатирање Срба. Српско питање је увек било космичко питање и тест, историја каже. На том тесту је данашња цивилизација поново пала. Да ли ће бити поправних испита за њу? Тешко. Надокнада Србима је немогућа све и да они покајнички на томе инсистирају. Српски креативни романтизам и универзализам (потврђен оним што су Срби већ дали цивилизацији) је оно што свету данас недостаје и чини га дизабилитетним. Срби су дали све од себе. Преживели и живи Срби данас сведоче Богу. То њих мори и чак би и то да сакрију.
Препоруке:
17
1
90 среда, 20 јул 2011 12:41
SLOBODAN 50
danas je 20.07.2001.i 124. dan uništavanja države libije od ostatka zapadne hemisfere...meni je malo bolje, pada kiša i pobegao sam od energetskih vampira sa tv...
Препоруке:
12
0
91 среда, 20 јул 2011 13:26
Још мало о Либији
Године 1934. Италија је прихватила име Либија (које су користили Грци за читаву северну Африку, осим за Египат) као званично име колоније, која се састојала од провинција: Киренаика, Триполитанија и Фезан. Краљ Идрис I, емир Киренаике, био је вођа покрета против италијанске окупације између два светска рата. Од 1943. до 1951. Триполитанија и Киренаика су биле под британском управом, док су Французи контролисали Фезан. Године 1944. Идрис се враћа из егзила у Каиру, али је одбијао да обнови сталну резиденцију у Киренаики све док нису уклоњени неки аспекти стране контроле 1947. године. Према мировном споразуму из 1947. године, Италија се одрекла свих права на Либију.
Препоруке:
7
0
92 среда, 20 јул 2011 13:26
Још мало о Либији 2
Генерална скупштина Уједињених нација је 21. новембра 1949. године донела резолуцију у којој се каже да Либија треба да постане независна пре 1. јануара 1952. године. Идрис је представљао Либију у предстојећим преговорима. Када је Либија прогласила независност 24. децембра 1951, била је прва држава која је постигла независност кроз УН и једна од првих европских колонија у Африци која је добила независност. Либија је проглашена уставном и наследном монархијом под краљем Идрисом.

Проналажење значајних нафтних резерви 1959. године и приходи који су уследили од продаје, омогућили су једној од најсиромашних држава на свету да се развије и стекне значајно богатство. Иако је нафта драстично унапредила финансије Владе, незадовољство је настало због претеране концентрације националног блага у рукама краља Идриса и националне елите. Незадовољство је расло заједно са појавом насеризма и арапског национализма у северној Африци и Блиском Истоку.
Препоруке:
5
0
93 среда, 20 јул 2011 13:27
Још мало о Либији 3
Мала група официра, предвођена двадесетосмогодишњим војним официром Моамером ел Гадафијем, извршила је 1. септембра 1969. државни удар против краља Идриса. У то време, Идрис је био у Турској на медицинском третману. Његов сестрић Саид Хасан ар-Рида ас-Сануси, постао је краљ. Било је јасно да револуционарни официри који су објавили збацивање краља Идриса, нису хтели Саида да именују за краља и да му препусте управљање државом. Саид је убрзо схватио да има знатно мању моћ као нови краљ него раније када је био само принц. Пре истека 1. септембра, Саид Хасан ар-Рида је формално збачен од стране револуционара и стављен у кућни притвор. У међувремену, револуционари су укинулу монархију и прогласили нову Либијску Арапску Републику. У Владиним извештајима и у медијима Гадафи је постао, и дан-данас је, „братски лидер и вођа револуције“.
Препоруке:
6
0
94 среда, 20 јул 2011 13:50
Још мало занимљивости о Либији
Клима Либије је средоземна у уском приобалном појасу између Триполија и Тобрука. Одликују је средње јануарске температуре од око 12°С (Триполи 11,1, а Бенгази 13,3°С) и средње јулске око 25°С (Триполи 27,2°С). На ово поднебље велики утицај имају ветрови који у зимској половини године дувају с мора на копно. Они доносе већу количину падавина, које се смањују у правцу запад-исток. У периоду од новембра до марта у приобаљу се излучи у просеку око 150-400 милиметара талога. У планинском делу Киренаике падне и до 600 мм, а ка југу се нагло смањује на свега 100 мм годишње.
Препоруке:
4
0
95 среда, 20 јул 2011 13:50
Још мало занимљивости о Либији 2
Даље ка унутрашњости клима поприма типичан пустињски карактер. Средње јануарске температуре су изнад 10°С, а јулске око 35°С. Екстремне вредности достижу и преко 50°С, док се преко дана песак угреје на 60-70 Целзијуса. Овај део Либије под утицајем је пасата који дувају преко целог дана током зиме у правцу северозапад-југоисток. Н југу дува харматан, који је продужетак пасата. То је изузетно сув и топао ветар. Под утицајем Атлантске депресије у Либијској пустињи честе су пешчане олује. У централном и јужном дели Либије падавине су изузетно оскудне. Годишња количина је мања од 100 милиметара (Едејен Музрук - 10 мм). Подгорине Тибестија и Тасилин Аџера примају свега око 120 мм талога. Услови за живот у деловима Либије јужније од средоземног појаса су изузетно неповољни и сурови.
Препоруке:
5
0
96 среда, 20 јул 2011 13:51
Још мало занимљивости о Либији 3
Недостатак падавина има за последицу недостатак сталних река или потока, а око 20 сталних језера су слана. Повремених и изузетно кратких токова има у приобаљу - Вади ел-Хамим, Вади Замзам, Вади Бај ел-Кабир и др. Уадији се јављају и на југу у подгорини Тибестија и Тасилин Аџера. Распоређивање ограничених количина воде је посао због чека је чак створен Секретаријат за бране и водене ресурсе, а наношење штете изворима воде се може казнити високим новчаним и затворским казнама.
Препоруке:
5
0
97 среда, 20 јул 2011 13:52
Још мало занимљивости о Либији 4
Влада је изградила мрежу брана у вадијима, сувим речним коритима, који се претворе у бујице после јаких киша. Ове бране се користе и као резервоари за воду и као контрола поплава и ерозијама. Области око вадија су густо насељене јер је ту земљиште погодно за земљорадњу, а вода се кроз бунаре доводи на површину. Међутим, у многим вадијима количина воде у земљи опада, посебно у областима где је интезивна пољопривреда и близу великих градских центара. Због тога је влада преусмерила пројекте о контроли воде у подручја где је потражња за подземном водом мање изражена. Такође је предузела широки пројекат пошумљавања.
Препоруке:
6
0
98 среда, 20 јул 2011 13:53
Још мало занимљивости о Либији 5
Привреда Либије заснована је на планској производњи, чија окосница су експлоатација нафте и гаса. Захваљујући томе има највећи БДП-а по становнику у Африци. Индекс хуманог развоја највећи јој је на континенту. Монетарна јединица Либије је динар, који је еквивалентан износу од 1.000 дирхама. Чланица је Уједиљених нација, Арапске лиге и ОПЕК-а.
Препоруке:
7
0
99 среда, 20 јул 2011 15:26
Бели Орао
Није тачно да је М. Лазански рекао да су побуњеници бројни. Уосталом то се види по снимцима. Увек се врти пар тојота на којима су "набуџени" митраљези 12,7мм.
Препоруке:
7
0
100 среда, 20 јул 2011 16:45
slobodan 50
samo jaka srbija je sreća za građane srbije a kako, da srbija postane srećna zemlja?valjda promenom vlasti, loših zakona, loših navika, itd...šta onda mora da se uradi? da se promeni "društvo", prijatelji...ili je ovako dobro, nego nemamo šta da radimo, pa trošimo malo struju i krivimo kičmu uz comp? da, nole je na plaži,kiša je pala.prijatan dan.
Препоруке:
10
1
101 среда, 20 јул 2011 20:54
ivan3012
Ne secam se godine,davno je bilo ali amerika je bila spremna da napadne neku manju zemlju..To se nije ni krilo..Savet bezbednosti oun je kao i uvek bio nemocan.SSSR je cutao sve vreme..Nije se protivio,niti davao bilo kakve komentare.Samo je Leonid Iljic dan ili dva pre americke intervencije upotrebio tadasnji crveni telefon i kazu sasvim mirno rekao.Krenite,i Crvena Armija ce vas zaustaviti silom.Kazu da je u americi nastala panika i pometnja..Odmah su pocela masovna izvinjavanja SSSR-u..Ocigledno tmurni i strogi Breznjev je vec tada znao kako se sa sljamom komunicira i postupa..Kad je SSSR pokazivao zube,zapad je bio mirniji od bubice...
Препоруке:
13
0
102 четвртак, 21 јул 2011 14:16
Pol Korektan
''Moć nije institucija,to nije struktura sile nekome dostupna;to je ime dato strateški kompleksnim situacijama u datom društvu.Ako centralnost moći u kojoj možemo da učestvujemo ili kojoj se možemo suprotstaviti više ne postoji,tada je nemoguće izmeriti moć(u centru nema ničega za merenje).Ako je sila raspoređena poput mreže ,otpor mora svuda zauzeti mesto i to na svaki način;ako je moć upotrebljena na bezbroj tačaka ona mora biti menjana tačku po tačku.''(Fuko)
Strukturom svoga teksta Đ.V drži u 'pogonu' princip borbe protiv ravnodušnosti. Zloupotreba moći odvija se simultano u vremenu i prostoru-sada i tamo i tu.Licemerno okretanje glave od pokolja nad libijskim narodom je,paradoksalno,atak na sopstveno Telo/porodicu,narod,državu.../i opšte principe humanosti.Dozvoliti agresiju/direktnu ili indirektnu/defetističan je čin sa elementima suicidnog-*samoubistvo iz zasede.* Ultimativno se podrediti moralnom imperativu:''Ne čini drugom što sebi ne bi učinio!''znači biti Građanin Sveta.
Препоруке:
3
0
103 четвртак, 21 јул 2011 21:29
Бели Орао
@Иван 3012. Иване не мешајте Леонида Брежњева и Владимира Иљича Лењина. С обзиром да је сматрам случајно, плус за Вас.
Препоруке:
4
0
104 петак, 22 јул 2011 07:34
Bojan Todorović
Možda su se svi političari sa Vama složili oko toga ( privatno ? ) ali ja Vam tvrdim da će se malo ko od građana koji te iste političare plaćaju da bi radili u NJIHOVOM a ne sopstvenom ili partijskom interesu složiti sa Vama.
I javno i privatno.
A evo i zašto.
Zato što Vaš konsenzus sa akterima političkog života podrazumeva kao prihvaćeno ponašanje koje je nemoralno i nepošteno do te mere da ga možemo svrstati u čistu političku prostituciju.

E, sad, obzirom da su nam ( po Vama ) SVI političari trgovci svojom pozicijom bez morala i skrupula – bolje je da ih zaključavamo u špajz i vezujemo za radijatore jer će – čim popustimo – početi da se prodaju za novac.
Nemojte me pogrešno shvatiti, ne pokušavam da nađem moral tamo gde ga nema, ali umesto da svakoga unapred proglašavamo pokvarenjakom koga valja zaključavati – zar nije bolje pustiti ih da se slobodno kreću, a onda praviti trijažu, dobre nagraditi a loše kazniti ?
Препоруке:
0
5
105 петак, 22 јул 2011 07:35
Bojan Todorović
Sledeća greška je u proceni da će pojedinac ( poslanik ) lako i ne razmišljajući ugroziti interes građana i Države i istrgovati njime a stranke to neće, već su, naprotiv, one čuvari interesa glasača.
I tu stvari po mom mišljenju stoje obrnuto.
Siguran sam da bi poslanik uveren u sopstvene stavove i ideje, samouveren i svestan svoje pozicije vrlo često ( iz raznih razloga ) načinio poteze koji bi više bili u interesu glasača, nego što to čini partijski okovan i pokoran centrali.
Ili Vi imate utisak ( možda dokaz ?) da su partijske vrhuške čuvari interesa glasača pa im treba dati vlast da bičuju i menjaju obesne poslanike koji žele da štete državi?

Pojedinac je po definiciji slabiji i podložniji oceni, proceni i sankcijama i siguran sam da bi uvek više vodio računa o svojim potezima ako bi znao da će pred glasačima sutradan on sam, lično snositi sankcije ili ubrati zasluge.
Ne Đorđe, koliku god Vi alergiju imali na sam pomen Brisela – ovde se radi o čisto našem interesu.
Препоруке:
0
5
106 петак, 22 јул 2011 07:51
Marko Gay
@ Pol Korektan

Licemerno okretanje glave od pokolja nad libijskim narodom je,paradoksalno,atak na sopstveno Telo/porodicu,narod,državu.../i opšte principe humanosti.


Sve ste lepo citirali Foucaulta, ali kojeg libijskog naroda? Onog u Bengaziju? Ili onog u Tripoliju?

Libijski narod u Bengaziju Zapad mazi i pazi.

Sto se libijske drzave tice, ne vidim kako bi ona mogla pasti u komu a kamoli preminuti. Jer vlasti u Bengaziju priznate su: "libijska vlada (u Tripoliju) je mrtva, zivela libijska vlada (u Bengaziju)".
Препоруке:
1
2
107 петак, 22 јул 2011 12:05
Пера Straight @ Marko Gay
Либијски народ у Бенгазију? Вероватно сте мислили на америчку пету колону?
Препоруке:
5
0
108 петак, 22 јул 2011 14:16
Вељко
Хвала за високо морално штиво које ме је лично постидело због мог пасивног односа према планетрном злу.

Такође морална подука првенствено младима, али и онима који се још сећају својих протеста против рата у Вијетнаму.
Препоруке:
4
0
109 петак, 22 јул 2011 14:53
Pol Korektan
@Marko Gay
Cudno je da Vi kao pripadnik gay populacije imate potrebu da razdvajate i diskriminišete umesto da spajate.Da li je to znak da niste svesni onoga što govorite ili je to simptom podeljene ličnosti?Možda je to uz sve nabrojano i znak površnosti?Dakle;predpostavljam da želite da Vas ljudi prihvate bez polne/sexualne/diskriminacije a dok to želite Vi diskriminešete Druge/naravno kao bajagi,u intenciji.../.Sada je to određena grupacija ljudi u Libiji(predpostavljam da ste na strani *pobunjenika*)a potom će se naći već neko drugi i tako u nedogled...Ovaj Vaš gaf bih pre okarakterisao kao mix ne-svesti-ne-znanja sa latentnim rasizmom nastalim kao odgovor na /mal/tretman koji je vršen nad Vama/...rasizam zbog sexualnog opredeljenja/.Vaš stav u vezi libijskog naroda i implikacije tog stava naziva se :''Radom u korist svoje štete.''
Kada sam rekao ~narod~ mislio sam na sve ljude koji stradaju u NATO destrukciji ljudskih i materijalnih poseda suverene države Libije.
Препоруке:
4
0
110 петак, 22 јул 2011 17:06
Констатација ситуације
Сјајан аналитички текст.
Препоруке:
2
0
111 петак, 22 јул 2011 19:40
nataša @ Pol Korektan
Marko se zeza, na neki idiosinkratični način duhovit ili samo njemu ili njegovoj maloj grupi istomišljenika koji uopšte ne moraju biti homoseksualci ili samo homoseksualci. Pokušava da nervira idući na stavove za koje pretpostavlja da iritiraju većinu.
Neozbiljan sagovornik. Obratite pažnji na sadržaj, on ne zna što bi moji seljaci rekli "ni gde veže ni gde dreši".
Препоруке:
3
0
112 субота, 23 јул 2011 10:45
Marko Gay
@ Pol Korektan

Cudno je da Vi kao pripadnik gay populacije imate potrebu da razdvajate i diskriminišete umesto da spajate.


U zvanicnim saopstenjima, NATO ne razdvaja nego "spaja" libijski narod, tvrdeci da je ovo rat celog libijskog naroda (kome NATO pomaze) protiv okrutnog Gadafija i nekolicine njegovih pomagaca (koje NATO bombarduje).

Posto kazete da pod libijskim narodom podrazumevate sve one "koji stradaju u NATO destrukciji", pretpostavljam da sve koji zive na pobunjenickim teritorijama ne racunate. Jer oni ne da ne stradaju od NATO-a nego dobijaju ogromnu vojnu i humanitarnu pomoc.

Podeljenost libijskog naroda u tekucem gradanskom ratu za mene je nesporna. Verujem da i Lazanski to potvrduje u svojim izvestajima s terena.

Stvarno zanimljivo mi je sledece pitanje:

Zasto je legitimnost Gadafijevog sistema neposredne demokratije dovedena u pitanje od tako velikog broja ljudi kojima bi taj sistem trebalo da bude u interesu, bar na papiru?
Препоруке:
0
2
113 субота, 23 јул 2011 12:38
Пера Straight @ Marko Gay
"Stvarno zanimljivo mi je sledece pitanje:

Zasto je legitimnost Gadafijevog sistema neposredne demokratije dovedena u pitanje od tako velikog broja ljudi kojima bi taj sistem trebalo da bude u interesu, bar na papiru?"

Из истих разлога из којих својевремено НИЈЕ доведена у питање легитимност Хитлеровог нацистичког режима или Мусолинијевог фашистичког.
Из истих разлога из којих се данас НЕ доводи у питање легитимност америчког система демократије који је у интересу једног процента популације и који производи десетине милиона бескућника и бедника. Тај разлог је – манипулација људима.
Препоруке:
4
0
114 четвртак, 28 јул 2011 16:02
Veselko
Hvala na posteno napisanom tekstu. A sto se Gadafijevog sistema vladavine tice, on je napredniji od mnogih u svetu, a po stepenu gradjanske (i zeske) emancipacije prednjaci u arapskim zemljama. Prozivka Rusije i Kine, tice se i nas, nase podrske, kao i svih slobodoumnih gradjana na planeti. Svi smo zajedno odgovorni, pa delujmo stoga zajednicki i na ovom planu.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер