ne prodje jedan,jedini dan da se najmanje hiljadu puta sa svih rezimskih medija ne spomene evropa,put u evropu,evropske vrednosti,kandidatura,evropski komesar i slicne nebuloze...titovi pionircici su samo zamenili idole i umesto druga tite i KP sada se klanjaju jelku kacinu,stefanu fileu i EZ...ali,cilj im je i u proslosti i danas istovetan: unistiti sve sto je Srpsko,nacionalno,domacinsko...nastavljaju tamo gde su njihovi ocevi u koznim kaputima stali! agresivni su,bezobrazni,pokvareni,grlati i uvek zedni srpske krvi...kako svaka tiranija i zulum imaju svoj pocetak i kraj i ova evro posast ce proci,samo da li smo mi izvukli neke pouke i da li cemo im po ko zna koji put oprostiti i onda za dvdesetak godina opet slusati njihove naslednike kako nas vredjaju,hapse i ponizavaju sa pricom da Kina nema alternativu!
Препоруке:
101
3
2
уторак, 10 мај 2011 11:53
Ala
Odlicno zapazanje-EU talibanizam(ucenje) groteskno je koliko i lomunisticko zaglupljivanje ili amerikanizcija medija.
Kako to objasniti tupamarosima u vladajucoj koaliciji,rezimskim medijima i institucijama.
Препоруке:
82
3
3
уторак, 10 мај 2011 12:24
Marko Gay
Ne razumem protiv cega se autor buni.
Najbezbolniji nacin da Srbija postane satelit SAD je da njen narod sam zeli da ona to postane.
A najefikasniji i najbezbolniji nacin da se ta zelja i potreba formiraju je njihova proizvodnja putem masovnih medija.
Da li autor smatra da bi bilo bolje da umesto sargarepe SAD u Srbiji izvadi stap?
Препоруке:
4
90
4
уторак, 10 мај 2011 12:36
Немања Влаховић
Знате, шта је Европа? Ne mnogo značajno poluostrvo u Zapadnoj Aziji.
Препоруке:
66
4
5
уторак, 10 мај 2011 12:42
!!!
izuzetan tekst...samo da sumiramo, sta nam je to doslo iz evrope: bombardovanje siromasnim uranijumom, krediti sa jezivim kamatama, podrska taciju i otcepljenju kosova, ucenjivanje, izolacije....i jos nesto, ne idem ja u evropu, ja jesam u evropi, sa balkana, da, na balkanu se rodila demokratija, ne u briselu.
Препоруке:
73
4
6
уторак, 10 мај 2011 13:03
Sara
,,Marko", možda bi ,,najbezbolniji" taj put u evropsku ,,obećanu zemlju" bio ako bismo se organizovano, mirno i dostojanstveno podvrgli kolektivnom ispiranju mozga ili lobotomiji (pod anestezijom, da ne ,,boli"), tako da nam izbrišu iz sećanja sve što nas čini ,,slobodnomislećim" ljudima i ostave nam taman toliko da verujemo da je EU raj na Zemlji, da je K.Ešton lepotica samo takva i da je Obama čekani ,,Mesija".
Препоруке:
63
2
7
уторак, 10 мај 2011 14:02
Влада Канада
Потомци оних породица, које су славиле АВНОЈ, организовале ношење штафете вољеном сину свих наших народа, уживале, у то време, огромне привилегије у форми бесплатних станова, касније откупљених за неколико марака, добро плаћених и утицајних положаја и тако даље, учествују добровољно и са великим ентузијазмом у сличним манифестацијама и данас, само овог пута посвећених, путу без алтернативе, путу у Јевропу. После доласка комуниста, у Србији је владао најнечаснији слој становништва, који ништа није вредео, нити је касније могао нешто да научи. Од таквих очева постали су садашњи слављеници Јевропе. Не пада ивер далеко од кладе.
Препоруке:
70
4
8
уторак, 10 мај 2011 15:40
Одбрана и последњи дани
Добро поређење.Наравно да добровољно певају песмице.Нико их не тера на то. Није ми јасно зашто је Аустрији онолико стало да Грчка не изађе из Евро-зоне? И што их Брисел задржава у Унији ако су им толики терет? Колико пута сам чуо како неко каже-Као да је Европи стало до Србије.Ако им није стало зашто нас онда не оставе на миру?Зашто нас терају да испуњавамо којекакве услове? Где је интерес Брисела да у Унију учлањују државе са пропалом економијом као што је Србија, Румунија, Бугарска, Грчка и још неке?
Препоруке:
50
2
9
уторак, 10 мај 2011 15:46
Даг
Ритуали су стари (лед је пробијен играњем кадрила), а културни образац који се намеће је туђински, као и онај претходни - комунистички. Звезда остаје звезда, без обзира на боју (комунистичку црвену или неокомунистичку жуту). Она је симбол културног поробљавања.
Препоруке:
47
2
10
уторак, 10 мај 2011 17:12
с нужним разликама
Већ неколико година ни мало не сумњам да су ове власти (и опозиција је у овој држави слична властима, па важи и за њу) у идеолошком и практичком смислу у основи комунистичке. Не да не сумњам, већ као зрео и искусан човек видим то до краја.
Препоруке:
36
2
11
уторак, 10 мај 2011 18:20
Citalac
Potpuno tragikomicno ovo fantaziranje komentatora o "jednakosti" komunisticke i antikomunisticke EU zvezde, i mastarije o tome da 'isti ljudi' slave okupaciju od strane EU i bastine tekovine antifasiticke borbe. Naprotiv, gospodo. Danasnje EU-balondzije su slika i prilika "zlatne dece" BG 1941-44 koja su sedela po pozoristima i bastama i prezirala "sumnjake". Mi ovde izgleda nemamo sukob kvislinske EU-paradigme i nacionalnog otpora, nego EU-kvislinga i begunaca iz obrenovicevskog vremeplova koji negiraju citav srpski XX vek.
Препоруке:
12
33
12
уторак, 10 мај 2011 18:40
Globuster
@Marko Gay
Pretpostavljam da si i ime izabrao da sto vise isprovociras. Steta ako je tvoj tekst samo provokacija. Jer to je kljucno: Da li su Srbi spremni da trpe batine sve dok Amere ne zabole ruke. A da bi se umorili treba im puno i imaju jako tesku ruku... Kad o tome mislim ja taj odgovor za sebe ne znam.
Препоруке:
23
5
13
уторак, 10 мај 2011 19:08
Nikiola
Bravo za autorku!
Pozdrav!
Препоруке:
28
2
14
уторак, 10 мај 2011 19:29
Ђорђе Ивковић
А, извршено је научно испитивање по овом питању. Резултат:
ГОДИШЊЕ 55.000 ПУТА
Ако узмемо да је за пет дана реч „Европа“ изговорена/написана 750 пута, то значи да ћете је чути/видети најмање 55.000 пута за годину дана (шта ће тек бити кад крене изборна кампања, не смемо ни да помислимо). Питајте лекара да ли бисте преживели попушених 55.000 цигарета годишње. Питајте зубара шта би вам се десило после 55.000 жвака. Питајте нутриционисту шта би од вас остало после 55.000 сарми. А кога да питамо о ефектима по психу човека, који чује 55.000 пута годишње исту реч? Психолога, психијатра, коалиционо?
Како у једном минуту можете изговорити 52 пута реч „Европа“, то значи да у овој години отприлике 17,5 сати вашег живота можете провести уз ту чаробну реч.
преузето са сајта "слободанјовановић"
Препоруке:
38
2
15
уторак, 10 мај 2011 19:30
Jelena
@ citalac niste u pravu i potpuna je istina da isti ljudi koji bastine partizanske tekovine i njihovi vrli potomci su sada najveci evrounijati...a da ne bi govorila bez dokaza spmenucu imena i njhovu izrazitu komunisticku proslost i komunisticke porodice: borka pavicevic,gorica mojevic,dragoljub micunovic,jovo kapicic-zvani jovo kapa,drug mrkonjic ,vuk jeremic,boris tadic,ivica dacic,dinastija krkobabic itd,itd...
Препоруке:
39
5
16
уторак, 10 мај 2011 20:20
Арчибалд Рајс
Иако се слажем да су испирање мозга широким народним масама преузели од комуњара, за евроталибане је тачније одређење - неољотићевци, јер и они изручију непријатељу припаднике свог народа и величају оне који су им разорили земљу бомбама, баш као Љотић некада.
Препоруке:
25
6
17
уторак, 10 мај 2011 21:39
Panayotovich
Kako god obrnes - tragedija.
Препоруке:
21
1
18
уторак, 10 мај 2011 21:43
Турас
Увек ће за овакве љигаво улагивачке поступке већ у сваком смислу изнурене Србије да владајућа олигархија пронађе изговор.Али неће бити неопходан.Јер та ЕУ комедија је за србско медиско замлаћивање.Улазак у ЕУ је сваким даном све даљи од Србије јер Европа нас има на "даљинском"управљачу.Присутнос у ЕУ једне привредно и економски руиниране државе која би ЕУ касније коштала као Грчка, господи у Бриселу није на крај памети .Елем,који то комичари о томе певају?
Препоруке:
21
1
19
уторак, 10 мај 2011 22:51
Drug Tito
"Свака сличност јесте (можда) ненамерна, али више него упадљива. Како и не би била, када је позадина и оних некадашњих комунистичких, и ових данашњих евро-ритуала мање-више иста. Једино су црвене, комунистичке звезде замениле оне жуте, европске."
Ni priblizno isto. Naprotiv bas.
Препоруке:
7
8
20
уторак, 10 мај 2011 23:11
primarius
@Citalac
Vrlo interesantno i duhovito.
Najbolji komentar dade Citalac a ne zato sto je u pravu ili ne, nego sto je dobro definisao ovaj sukob.
Autorka na najvulgarniji nacin obesmisljava vrednosti evropeizacije Srbije ne otkrivajuci nam sta je sustinski lose za nas u tome i sta je alternativa tom stavu. Evrofanatizam je naravno drustvena pojava kojoj se moze rugati sa bilo koje pozicije. Uzgred, sprdnje su podjednako dostojni i etnofanatizam i rusofilija i slicna ideoloska srljanja.
I jos nesto, predpostavljam da je autorka odrasla i obrazovala se u vreme stafeta i ispiranja mozga. Pa kako se ona razvi u ovako britkog i slobodnog mislioca? Kako joj ne isprase mozak? Mozda se stvarno teleportovala iz obrenovicevske Srbije s pocetka veka?
Препоруке:
4
38
21
уторак, 10 мај 2011 23:39
Давид
Европска унија је економска и политичка заједница пре свега. После тога иде клутура, наука итд. Према томе сами темељи Европе су изграђени на капитализму собзиром да је САД ''помагала'' поновну изградњу после рата, лансирајући се тако у статус суперсиле, пишући устав за многе земље осовине.
Људи који нас гурају у Европу никако не могу бити комунисти, јер се сама суштина ЕУ портиви њиховој идеологији. У Европи влада суров неокапитализам, нема ни турне било какве социјалне солидарности. Јесте се за време Броза неговао титоизам, таква фанатичност се може поредити са овом европском, али то просто нису исти људи. Не владају и у Хрватској, Босни и осталим екс југословенским земљама комунисти али се свугде прича о Европи као о некаквој утопији где се уласком у исту сви проблеми решавају магичним штапићем. Европска унија, као и америчко осионо понашање, се проширило управо после пада СССР-а.
Препоруке:
8
18
22
уторак, 10 мај 2011 23:56
Дејан
Португалију чека отплата 7 милијарди дуга сада у јуну. Грчка се љуља, па се доводи у питање и опстанак Еврозоне каква је данас. У Шпанији је незапосленост 21%.
За то време је Словачка одбила да приложи свој део помоћи Грцима (око 800 милиона евра), а Финска се нећка око помоћи Португалији.
Европу ће да уништи она "европска вредност" која је проширила религију и културу овог континента по целом свету.
То је себичност, похлепа, саможивост.
Нормално је да потомци оних који су уништавали цивилизације по свету због злата данас неће да се испомажу. У генима им је поквареност и лаж, култура ниских удараца под маском високих идеала.
Проблем је што се не граничимо са Русијом, него смо окружени њима.
Ђоном на њих не можемо, немамо снаге нити би било резултата.
Остаје нам да сачекамо њихов пад и да не таласамо док су још јаки.
Пратите Русију, и сетите се Либије, пратим шта ће Руси практично да ураде за референдум у РС, јер као и ЕУфорија и друге фантазије су опасне.
Препоруке:
27
1
23
среда, 11 мај 2011 01:23
Senka
Odlican tekst , svaka pohvala autorki.
Препоруке:
13
2
24
среда, 11 мај 2011 03:09
Шаљапин
Само још да се ухвате за ручице, и потећиће мед & млеко.
Препоруке:
18
1
25
среда, 11 мај 2011 03:32
Симић Манојло
Искрене честитке "Јелени" !
Овом низу динароидних презимена, недостају Јакшићи,
Прокићи, да поменемо само најагресивније заробљене
умове.
Њихови су очеви, пристигли из ко зна којих планинских јаруга, вододерина и Полача Доњих и
горњих, наступајући иза руских вишецевних "каћуша"
и највећих тенкова до тада виђених у свијету, пред
којима су се Немци, панично и у великом нереду
повлачили из Београда, у правцу запад-северозапад,
арлаучући "хура" и "ми смо вас ослободили",пуцајући
увис, окупирали Београд у октобру 44.,саопштавајући
нам да су га ослободили. И одмах започели отимачине
најбољих кућа и станова београдске господе,заправо
тадашње "европске" средње класе у повоју(период од
1919.-1941. био је прекратак да би Београд, развијајући и ширећи базу, тј.средњу класу,постао
потпуно "европски", али је био на правом путу),
масовне егзекуције, прогоне, протеривања и
расељавања, и све то без суђења, или са импровизованим "партизанским", "народним"судовима.
Што каже Владимир
Препоруке:
9
4
26
среда, 11 мај 2011 03:50
Симић Манојло
наставак;
Како каже Владимир Дедијер, када је требало да стрељају неког "народног непријатеља", а он тражио
неку законску форму,динароидни, ултравиолентни
партизански сдељачићи сау рекли:" Ма ајмо ми њега
стрељат вечерас, па ћемо сутра наћ неког правника
да то лијепо напише."
Највеће чинове "генерала" и титуле "Народних
Хероја",друг Тито је додељивао онима који су починили највише злочина над Србима(Сава Ковачевић,
Владо Шегрт, Петар Драпшин и заправо сви) о чему се
водило рачуна приликом усељавања у најбоље куће и
станове, нарочито у "кругу двојке", у којима су и
рођени ови данашњи жути партизани, "еуропејци" и
"демократе".
И сасвим је у праву Јована Папан: звезда је само
променила боју.
После најсрамнијег периода у читавој нашој историји
титоизма, наступила је "жута фаза"(ко у Ван Гога)
партизанштине, а стара настрана идеологија,
замењена је новом идеолошком флоскулом, "Европа
нема алтернативу", елиминишући тако једно од
основних "људских права"- право на избор.
Препоруке:
22
3
27
среда, 11 мај 2011 06:23
Горан Станковић
Оно што мени смета у тој мантри је директна пропорционалност свега ЛОШЕГ што се догађа у Србији и толике приче о ЕУ-и. Само мали пример-жена тренера Зенге нам рече колико јој смета ПРЉАВИ Београд. И колико се од тада слика Београда променила? Смета ми и површно ниподаштавање вредносног система СФРЈ ( мислим на морални систем појединца и социјалну сигурност). Учествовао сам на слету ( то је у то време била привилегија ), родитељи радили и живели смо нормално. Речју, постојала је нада у још боље сутра. Данас, за потребе политичке елите ( ако је то био слет онда ), млади се саплићу и замуцкују на тривијалним локалним перформансима. Рећи ћете да смо онда живели на кредитима ( бар су сви осетили ). Добро, колико је пара ушло у Србију рецимо од 200.године? А шта нам данас саопштава аналитичар Стаменковић? Непотизам ( наследно право функција ) је иначе природно стање у демократски неразвијеним друштвима.
Препоруке:
9
2
28
среда, 11 мај 2011 07:42
Станимир Трифуновић
Европска идеологија је, као и комунистичка, попут леда: док се не истопи тврда је као камен, а чим се истопи, ни трага од ње ни трага неће остати.
Препоруке:
29
2
29
среда, 11 мај 2011 09:21
Душан Ариљевић
Садржај текста указује на намеру да се "одради тема" по сваку цену. Ауторка се послужила већ опробаном методом: представиће оне што теже учлањењу у ЕУ „остацима претходног система“ закачиће им (црвену) звезду о ревер да ствар буде (идеолошки) јасна ... и готова прича. Све би тоо могло бити тако да да стварнст није другачија. Г. Јована Папан није у „сукобу са Европом“ већ са стварношћу. Како иначе објјаснити разлоге који мотивишу скоро све народе и грађане европског континента да прихвватају ЕУ као могуће решење уређенијег живота. Зашто би Срби у том погледу били „посебна врста“? На крају, „неизоставно штиво“ словеначког аутора Митје Великоње, на које се ауторка текста тако основано позива, очито не пролази код Словенаца. Покушај да се то „штиво ували Србији“ је већ виђена идеологија!
Препоруке:
4
27
30
среда, 11 мај 2011 09:37
Старац Фочо
Одличан текст. Прочитао сам сада поново и овнај стари њен о поменутој књизи. Добра дијагноза.
Иначе, друг Примаријус и друг Давид нису ништа схватили.
Аргументи друга Примаријуса су слаби, да не кажем неку грубљу, али можда ипак тачнију, реч, по више основа. Ваљда му је жао, или криво, што агресивна пропаганда оног времена није успела свима да испере мозак. То је та теза: "шта фали, ако би свима испрали мозак онда бисмо живели у слози и миру". Коме није јасно шта са том тезом не ваља, томе се не може ни објаснити.
Друг Давид, пак, када бих му рекао да, рецимо, овај сто и ова столица имају исту боју, вероватно би одговорио: "Не могу сто и столица бити исто, сто је за писање, а столица је за седење, уједно, столица има и металних делова, а сто је од дрвета..." и тако би још неко време образлагао свој став, који, пажљиви читалац ће приметити, нема никакве везе са тезом да сто и столица имају исту боју.
Препоруке:
10
2
31
среда, 11 мај 2011 10:08
Сима Марић
недостајале су још само пионирске мараме. Штета!
Препоруке:
15
1
32
среда, 11 мај 2011 10:34
Старац Фочо
Само кратако надовезивање на коментар Душана Ариљевића.
"Како иначе објјаснити разлоге који мотивишу скоро све народе и грађане европског континента да прихвватају ЕУ као могуће решење уређенијег живота."
Слично питање сте Ви вероватно постављали и у другој половини прошлог века:
Како иначе објаснити разлоге који мотивишу скоро све народе и грађане европског континента да прихватају комунизам као могуће решење уређенијег живота.
Препоруке:
23
3
33
среда, 11 мај 2011 11:59
Симић Манојло
& Горан Станковић
У заблуду доводи мешање становишта "добро се живело
са дугорочним Титиним пројектом, нарочито после
Устава 1974.г.
Американци су, након што су постали сигурни у
Титин раскид са Стаљином, а касније захлађене
односе са СССР-ом, у Титин пројекат упумпали
100 милијарди долара, у периоду 1962.-78.
У то време, тај новац био је толики да је било
могуће изградити једну потпуно нову Државу.
А наш друг Тито, ма љубичица бела, пошто је био
добар инвеститор-планер, изгради не једну, него
8 Држава. И свих 7 на рачун Србије и Срба.
Препоруке:
13
2
34
среда, 11 мај 2011 12:28
Citalac
Problem nije autorkino povezivanje fenomenologije EU-manije sa nekadasnjim proslavama Titovih rodjendana (da lici, lici, mada je ovo sad nekako hladnije, "stranjskije" i zloslutnije, onaj soc-kic dodje nekako drag sa ove tranziciono-robovlasnicke tacke na kojoj se nalazimo), nego preterivanje komentatora. Pa Vlada Kanada (dobar komentator, s kojim se mnogo vise slazem nego sto se ne slazem) kaze da su danasnji EU-mani ljudi koji su nekad otkupili drustvene stanove (?). Ziveli smo u drzavnoj a ne trzisnoj ekonomiji. Licno mi se svidja koncept u kojem su firme stambeno zbrinjavale ljude koji su im ostavljali 40 god. radnog staza, ali to nije vazno ovdse. Poenta je da su drustveni stan otkupili i moji roditelji (ja za svoj stan danas moram banci da ostavim OGROMNO ucesce, zenicu oka i zdrave organe :D), i roditelji SVIH ljudi koje poznajem, i verovatno svih komentatora koji pisu iz ovdasnje vremenske zone. Povezivati pola veka jedne zemlje sa danasnjim EU-kvislinzima je smesno.
Препоруке:
9
3
35
среда, 11 мај 2011 12:37
Citalac
Daleko je neodbranjivije ovo Jelenino nabrajanje danasnjih kvislinga kao "partizanske dece" sto je klasicna relativizatorska finta. Niti se politicke vrednosti nasledjuju krvlju i DNKom, niti milioni potomaka srpskih partizana i zrtava fasizma zasluzuju da se gurnu u isti kos sa stavovima Borke Pavicevic (to je kao da ste rekli "Borka voli da pije vodu i svi koji piju vodu misle sto i njen NVO"). I na slican nacin nastupa i g. Simic, i tu naprosto racionalnog dijaloga ne moze biti, jer se ovde gaji em prebrajanje regionalnih podobnosti, em se gura sve u isti kos. OK, hajde da rehabilitujemo SVE nevine zrtve posleratnih nepocinstava. Ima takvih ljudi. Ali nemojmo da u tu pricu guramo one koji su pobegli sa Svabama i one koji su saradjivali s njima tokom rata. Kome je imovina oduzeta nepravedno, neka mu se vrati. Ali oni koji su POBEGLI pred kacusama, e srce mi se cepa sto su im oduzeli imovinu:D. I neka su. I danas bi trebalo oduzimati onima koji rade za neprijatelje svoje zemlje
Препоруке:
10
4
36
среда, 11 мај 2011 12:44
Ђорђе Ивковић
уторак, 10 мај 2011 21:20
Арчибалд Рајс
Иако се слажем да су испирање мозга широким народним масама преузели од комуњара, за евроталибане је тачније одређење - неољотићевци, јер и они изручију непријатељу припаднике свог народа и величају оне који су им разорили земљу бомбама, баш као Љотић некада.
Препоручи коментар:
+14 -5
На страну питање каква је заиста била Љотићева идеологија. Наши "евроталибани" сви одреда су потомци ортодоксних титоиста. И управо ова ситуација кристално јасно детектује морално-политичку бит "титоизма" - без икаквих проблема, можда трунке нелагоде, деца елитног титоистичког кадра се пресалдумила у неољотићевце, односно у нешто што се код нас, са правом или не, поистовећује са квислинзима. Све једно да ли су у питању "милошевићевци", "стамболићевци" или "туђмановци". Тако су научени. Тако су васпитани! Управо бандоглаво одбијање доброг дела народа да се прихвате и овако јасне чињенице нас и вуку у пропаст.
Препоруке:
10
2
37
среда, 11 мај 2011 15:02
Душан Ариљевић
@Старац Фочо
Слично питање сте Ви вероватно постављали и у другој половини прошлог века:
Како иначе објаснити разлоге који мотивишу скоро све народе и грађане европског континента да прихватају комунизам као могуће решење уређенијег живота.
Комунизам је био наметнут па онда „прихваћен“ као последица моћи и утицаја светских силла на крају и после Другог светског рата. Изједначавање комунизма и ЕУ је у сваком погледу немогуће. Ко то жели доказује да су бабе и жабе исто јер су именице женског рода. Још нешто о прихватању комунизма. Мађари, Чеси и Пољаци крваво су платили своју намеру да напусте „црвени брод“ ту ни пропаганда Великог брата са истока није могла да спречи побуне, такозване контрареволуције. Народи су се ПРОТИВИЛИ и све се завршило како је и морало. С друге стране, у ЕУ се улази добровољно. Најинтресантније је то што унију нико не напушта. Прогнозери њеног краха никако да поеннтирају. Није лако бити губитник, разумем их.
Препоруке:
3
19
38
среда, 11 мај 2011 15:47
Старац Фочо
@Душан Ариљевић
Да, нисам ни мислио да ћете се Ви сложити са мојим коментаром. За Вас је то све јако различито.
Тако ће по Вама, када и ми једног дана уђемо у ЕУ, све то бити добровољно. Ко ће се још тада сећати свих насилних и ненасилних видова присле. То ће бити праве трачарије спрам дивота које нас у том комунистичком рају, ух, извињавам се, хтедох рећи ЕУ рају чекају, као и наше историске опредељености ка комунизму... опет погреших, како сам трапав, треба да стоји "ка ЕУ".
Исто тако, правити коначан закључак о стабилности ЕУ на основу чињенице да још из ње нико није изашао, а са друге стране занемаривати многе показатеље њеног урушавања (који ће евентуално тек у будућности допринети њеном распрадању) је врло површно, а на моменте и наивно. Али Вас разумем, није лако бити губитник.
Препоруке:
10
3
39
среда, 11 мај 2011 17:36
Радгост
Ако нисте могли да саставите чланак без позивања
ма Великоњу,мислим,нисте морали ни да пишете.
Препоруке:
4
0
40
среда, 11 мај 2011 18:31
Citalac
@ Dusan Ariljevic
Da, ali su prethodno Sovjeti platili oslobodjenje Madjarske (i spasavanje iste iz reda porazenih naci-zemalja), Ceske i Poljske sa MILION zivota svoje mladosti. Sta je trebalo, da pozovu Trumana i Ajka da tamo instaliraju rakete uperene u moskovske skolice? Intervencija u Ceskoj jeste bila glupa, ali opravdanija nego americka na drugom kraju sveta, u Vijetnamu. I ne preterujte sa slobodarskim impulsima Madjara i Poljaka. U Madjarskoj danas u kabinetima sede DEKLARISANI nacisti (Jobik) a po Poljskoj divljaju rusofobne zute novine i antisemitski biskupi sa crnokosuljaskim naci-omladinama. I jedni i drugi mrze period SSSR. A oko toga da niko z EU ne ide, pitanje. Neki bi rado izasli (Grcka, Irska, Portugalija) ali im banke ne daju dok ne plate ulozeno sa VELIKOM kamatom. Danasnja Madjarska je zemlja-bordel. Nisam siguran da sredovecni Madjari bas sa uzasom pamte SVAKI segment svoje varsavske proslosti. Tada su izvozili sir i salamu a danas Mendi Brajt
Препоруке:
11
3
41
среда, 11 мај 2011 18:37
Citalac
PS I "Veliki brat sa istoka" (stvarno zvucite kao najava Glasa Amerike iz 1958) nije imao nikakvu propagandu. Tojest, medijska umeca SSSR behu TOLIKO trapava da im niko nije verovao ni kad govore istinu. Tada je Amerika bila flavor of the month. Danas se vremena osetno menjaju i nekdasnje podsmevanje Pravdi i Aganjoku danas se odnosi na SiEnEn i BibiSi, docim Rusi imaju sasvim solidno PR-hendlovanje artikulacije svojih poruka za svet. Gledajte RT i CNN jedan za drugim.
Препоруке:
13
2
42
среда, 11 мај 2011 20:32
Душан Ариљевић
@Citalac
I ne preterujte sa slobodarskim impulsima Madjara i Poljaka.
Био сам врло јасан у вези побуна. О мађарској наци прошлости немам никаквих дилема али то не искључује појаве (и догађаје) као што је 56-та. Уосталом нема „савршених“ националних историја.
Intervencija u Ceskoj jeste bila glupa, ali opravdanija nego americka na drugom kraju sveta, u Vijetnamu.
Интервенција у ЧХ је била неоправдана а Американци нису „интервенисали“, они су водили један ужасан рат (зато су га изгубили). Није ми јасно зашто оправдавате једно зло другим. Личи ми све то на једну расправу коју сам имао са војним коментатором једног дневног листа чије га читалаштво прижељкује за министра војног а свела се на закључак (његов), да постоје добри и лоши агресори и (мој) да ту нема никакве разлике. Реч је била о Авганистану, СССР-у и САД.
Препоруке:
4
9
43
среда, 11 мај 2011 20:52
SJ
Danska (sengenzona) za dve-tri nedelje uvodi pasosku kontrolu za sve putnike iz istocne Evrope. Sada ostaje da se vidi ko ce primer da sledi. Zar to ne lici malo na pocetak kraja ... U ostalom, ni jedna imperija nije trajala dugo. Sto se je vise sirila kraj joj je bio sve blizi.
Препоруке:
7
1
44
среда, 11 мај 2011 21:01
Citalac
@ Dusan Ariljevic
Cesku i Vijetnam sam pomenuo iskljucivo u kontekstu tadasnje spoljnopoliticke trke velesila (u tom kontekstu su ih 'citali' ne samo istoricari nego i Breznjev, Gromiko, Dzonson i Kisindzer). Naravno da je americka agresija bila daleko brutalnija i pogubnija po narod Vijetnama. Rekoh samo da su Sovjeti - u skladu sa tadasnjim principima odnosa dveju usamljenih velesila - ipak imali daleko odrziviji razlog da brane sopstveno 'dvoriste' (jer gubitkom Ceske bi dobili NATO-rakete na par stotina km od granice) nego Amerikanci da pod maglovitom 'borbom za slobodu' preoru ejdznt orindzom i napalmom zemlju za koju, pre toga, jedva da je iko u SAD ikada i cuo. Ali svakako su razumljiva i legitimna osecanja i ceskog naroda kad su im tudji tenkovi presli granicu. Male narode uvek treba razumeti kad se nadju kao domine velikih. Kao i Cesi, Kubanci, Vijetnamci, Latinoamerikanci, i ostali tokom Hladnog rata. Ili mi Srbi po njegovom kraju
Препоруке:
6
1
45
среда, 11 мај 2011 21:07
Citalac
Oko Madjarske ista stvar. Pored zdravorazumske i svakog postovanja vredne zelje da madjarski narod izbori vecu slobodu unutar sovjetskog bloka, bilo je i onih mracnih agenata koji su taj trevolt iskoristili samo zato jer suy mrzeli Ruse i tugovali sto se Drugi svetski rat nije drugacije zavrsio. O tome sam govorio. A ove "dobre i lose agresore" ste mi Vi lepo dodali; nikad u zivotu nisam smatrao tako nesto. Sto samo ojacava moju anti-EU poentu ovde :): Rusija je prijateljska zemlja koja nas nicim ne ponizava i nista ne trazi, nego nas postuje i zalaze se za one civilizacijske i demokratske interese koji su i nasi. Sa druge strane, EU nam sece deo po deo zemlje, prekraja istoriju, negira nase zrtve i namece nam zig naroda zlocinca.
Zato bismo se onda gurali za ulazak tamo? pogotovo sto 'paket' podrazumeva i sve glasnije obznanjivan ulazak u NATO koji nas je ubijao pre svega desetak godina (a Srbe u Bosni par godina pre)
Препоруке:
10
1
46
среда, 11 мај 2011 21:53
Арчибалд Рајс
За Душана Ариљевића
Ма јок, ЕУфанатици уопште не личе на комуњаре, само имају сличне слетове или како су се већ звале те некада (и сада) огавне манифестације испирања мозга деци. На телевизији се као у време Броза и не чује друга страна, иако према задњој анкети једва 55% становништва подржава улазак у ЕУ (значи половина је против). Друго, тамо влада толика демократија да су 2 пута понављали референдум у Ирској о Лисабонском уговору, стим да су други пут и пале претње Ирцима о последицама у случају поновног противљења. Да су пукли и на другом референдуму вероватно би га понављали до бесвести док не би добили оно што желе.
Препоруке:
12
3
47
четвртак, 12 мај 2011 05:20
Ultravisitor
Ciji novci placaju ovu manifestaciju - ritual birokratskih gurua? Verovatno narod koji nije u toku sta se desava dok prati rijaliti bludnike.
Препоруке:
5
1
48
петак, 13 мај 2011 09:24
Татијана
Дан Европе је био и прошао у мајмунисању. Видели смо сироту децу коју су малтретирали и од њих тражили да изгледају као да се лудо забављају савлађивањем некаквих дебилних препрека на кривудавим стазицама у свим могућим смеровима. Али наравно, нема два путића већ је само један, а њиме се иде тамо, успут буди речено, где нико неће ни нас ни нашу сироту децу. Зашто ми онда тражимо од наше деце да се мајмунишу? Видели смо и политичаре који су говорили о свему о чему немају појма, а највише су говорили о европским вредностима о којима тек појма немају. И није им јасно да у Европи постоје људи, који нису политичари и да се њима јежи кожа од тоталитарног бирократског и надасве недуховног и неевропског менталитета понизног подаништва златном телету у срцу Европе, а још и знају шта су то стварне и непролазне вредности. Једна од тих вредности је слобода. Е, она се не стиче придруживањем тлачитељима, већ борбом против њих.
Препоруке:
4
0
49
петак, 13 мај 2011 16:31
губернатор
#Ариљевић#
Срби не могу због 15% територије и 90% протераног народа са исте. Други "еуропски" народи тај проблем немају. Али тебе и сличне боле уво за те бедне проценте, пошто ћемо ионако у ЕУ сви бити срећни заједно...највише они који унесу у исту нелегално стечену имовину.
Бедно и јадно...
Препоруке:
1
1
50
петак, 13 мај 2011 17:22
луди скретничар
Ко нам даје право да манипулишемо и заглупљујемо сопствену децу!?
Kako to objasniti tupamarosima u vladajucoj koaliciji,rezimskim medijima i institucijama.
Najbezbolniji nacin da Srbija postane satelit SAD je da njen narod sam zeli da ona to postane.
A najefikasniji i najbezbolniji nacin da se ta zelja i potreba formiraju je njihova proizvodnja putem masovnih medija.
Da li autor smatra da bi bilo bolje da umesto sargarepe SAD u Srbiji izvadi stap?
Pretpostavljam da si i ime izabrao da sto vise isprovociras. Steta ako je tvoj tekst samo provokacija. Jer to je kljucno: Da li su Srbi spremni da trpe batine sve dok Amere ne zabole ruke. A da bi se umorili treba im puno i imaju jako tesku ruku... Kad o tome mislim ja taj odgovor za sebe ne znam.
Pozdrav!
Ако узмемо да је за пет дана реч „Европа“ изговорена/написана 750 пута, то значи да ћете је чути/видети најмање 55.000 пута за годину дана (шта ће тек бити кад крене изборна кампања, не смемо ни да помислимо). Питајте лекара да ли бисте преживели попушених 55.000 цигарета годишње. Питајте зубара шта би вам се десило после 55.000 жвака. Питајте нутриционисту шта би од вас остало после 55.000 сарми. А кога да питамо о ефектима по психу човека, који чује 55.000 пута годишње исту реч? Психолога, психијатра, коалиционо?
Како у једном минуту можете изговорити 52 пута реч „Европа“, то значи да у овој години отприлике 17,5 сати вашег живота можете провести уз ту чаробну реч.
преузето са сајта "слободанјовановић"
Ni priblizno isto. Naprotiv bas.
Vrlo interesantno i duhovito.
Najbolji komentar dade Citalac a ne zato sto je u pravu ili ne, nego sto je dobro definisao ovaj sukob.
Autorka na najvulgarniji nacin obesmisljava vrednosti evropeizacije Srbije ne otkrivajuci nam sta je sustinski lose za nas u tome i sta je alternativa tom stavu. Evrofanatizam je naravno drustvena pojava kojoj se moze rugati sa bilo koje pozicije. Uzgred, sprdnje su podjednako dostojni i etnofanatizam i rusofilija i slicna ideoloska srljanja.
I jos nesto, predpostavljam da je autorka odrasla i obrazovala se u vreme stafeta i ispiranja mozga. Pa kako se ona razvi u ovako britkog i slobodnog mislioca? Kako joj ne isprase mozak? Mozda se stvarno teleportovala iz obrenovicevske Srbije s pocetka veka?
Људи који нас гурају у Европу никако не могу бити комунисти, јер се сама суштина ЕУ портиви њиховој идеологији. У Европи влада суров неокапитализам, нема ни турне било какве социјалне солидарности. Јесте се за време Броза неговао титоизам, таква фанатичност се може поредити са овом европском, али то просто нису исти људи. Не владају и у Хрватској, Босни и осталим екс југословенским земљама комунисти али се свугде прича о Европи као о некаквој утопији где се уласком у исту сви проблеми решавају магичним штапићем. Европска унија, као и америчко осионо понашање, се проширило управо после пада СССР-а.
За то време је Словачка одбила да приложи свој део помоћи Грцима (око 800 милиона евра), а Финска се нећка око помоћи Португалији.
Европу ће да уништи она "европска вредност" која је проширила религију и културу овог континента по целом свету.
То је себичност, похлепа, саможивост.
Нормално је да потомци оних који су уништавали цивилизације по свету због злата данас неће да се испомажу. У генима им је поквареност и лаж, култура ниских удараца под маском високих идеала.
Проблем је што се не граничимо са Русијом, него смо окружени њима.
Ђоном на њих не можемо, немамо снаге нити би било резултата.
Остаје нам да сачекамо њихов пад и да не таласамо док су још јаки.
Пратите Русију, и сетите се Либије, пратим шта ће Руси практично да ураде за референдум у РС, јер као и ЕУфорија и друге фантазије су опасне.
Овом низу динароидних презимена, недостају Јакшићи,
Прокићи, да поменемо само најагресивније заробљене
умове.
Њихови су очеви, пристигли из ко зна којих планинских јаруга, вододерина и Полача Доњих и
горњих, наступајући иза руских вишецевних "каћуша"
и највећих тенкова до тада виђених у свијету, пред
којима су се Немци, панично и у великом нереду
повлачили из Београда, у правцу запад-северозапад,
арлаучући "хура" и "ми смо вас ослободили",пуцајући
увис, окупирали Београд у октобру 44.,саопштавајући
нам да су га ослободили. И одмах започели отимачине
најбољих кућа и станова београдске господе,заправо
тадашње "европске" средње класе у повоју(период од
1919.-1941. био је прекратак да би Београд, развијајући и ширећи базу, тј.средњу класу,постао
потпуно "европски", али је био на правом путу),
масовне егзекуције, прогоне, протеривања и
расељавања, и све то без суђења, или са импровизованим "партизанским", "народним"судовима.
Што каже Владимир
Како каже Владимир Дедијер, када је требало да стрељају неког "народног непријатеља", а он тражио
неку законску форму,динароидни, ултравиолентни
партизански сдељачићи сау рекли:" Ма ајмо ми њега
стрељат вечерас, па ћемо сутра наћ неког правника
да то лијепо напише."
Највеће чинове "генерала" и титуле "Народних
Хероја",друг Тито је додељивао онима који су починили највише злочина над Србима(Сава Ковачевић,
Владо Шегрт, Петар Драпшин и заправо сви) о чему се
водило рачуна приликом усељавања у најбоље куће и
станове, нарочито у "кругу двојке", у којима су и
рођени ови данашњи жути партизани, "еуропејци" и
"демократе".
И сасвим је у праву Јована Папан: звезда је само
променила боју.
После најсрамнијег периода у читавој нашој историји
титоизма, наступила је "жута фаза"(ко у Ван Гога)
партизанштине, а стара настрана идеологија,
замењена је новом идеолошком флоскулом, "Европа
нема алтернативу", елиминишући тако једно од
основних "људских права"- право на избор.
Иначе, друг Примаријус и друг Давид нису ништа схватили.
Аргументи друга Примаријуса су слаби, да не кажем неку грубљу, али можда ипак тачнију, реч, по више основа. Ваљда му је жао, или криво, што агресивна пропаганда оног времена није успела свима да испере мозак. То је та теза: "шта фали, ако би свима испрали мозак онда бисмо живели у слози и миру". Коме није јасно шта са том тезом не ваља, томе се не може ни објаснити.
Друг Давид, пак, када бих му рекао да, рецимо, овај сто и ова столица имају исту боју, вероватно би одговорио: "Не могу сто и столица бити исто, сто је за писање, а столица је за седење, уједно, столица има и металних делова, а сто је од дрвета..." и тако би још неко време образлагао свој став, који, пажљиви читалац ће приметити, нема никакве везе са тезом да сто и столица имају исту боју.
"Како иначе објјаснити разлоге који мотивишу скоро све народе и грађане европског континента да прихвватају ЕУ као могуће решење уређенијег живота."
Слично питање сте Ви вероватно постављали и у другој половини прошлог века:
Како иначе објаснити разлоге који мотивишу скоро све народе и грађане европског континента да прихватају комунизам као могуће решење уређенијег живота.
У заблуду доводи мешање становишта "добро се живело
са дугорочним Титиним пројектом, нарочито после
Устава 1974.г.
Американци су, након што су постали сигурни у
Титин раскид са Стаљином, а касније захлађене
односе са СССР-ом, у Титин пројекат упумпали
100 милијарди долара, у периоду 1962.-78.
У то време, тај новац био је толики да је било
могуће изградити једну потпуно нову Државу.
А наш друг Тито, ма љубичица бела, пошто је био
добар инвеститор-планер, изгради не једну, него
8 Држава. И свих 7 на рачун Србије и Срба.
Арчибалд Рајс
Иако се слажем да су испирање мозга широким народним масама преузели од комуњара, за евроталибане је тачније одређење - неољотићевци, јер и они изручију непријатељу припаднике свог народа и величају оне који су им разорили земљу бомбама, баш као Љотић некада.
Препоручи коментар:
+14 -5
На страну питање каква је заиста била Љотићева идеологија. Наши "евроталибани" сви одреда су потомци ортодоксних титоиста. И управо ова ситуација кристално јасно детектује морално-политичку бит "титоизма" - без икаквих проблема, можда трунке нелагоде, деца елитног титоистичког кадра се пресалдумила у неољотићевце, односно у нешто што се код нас, са правом или не, поистовећује са квислинзима. Све једно да ли су у питању "милошевићевци", "стамболићевци" или "туђмановци". Тако су научени. Тако су васпитани!
Управо бандоглаво одбијање доброг дела народа да се прихвате и овако јасне чињенице нас и вуку у пропаст.
Како иначе објаснити разлоге који мотивишу скоро све народе и грађане европског континента да прихватају комунизам као могуће решење уређенијег живота.
Комунизам је био наметнут па онда „прихваћен“ као последица моћи и утицаја светских силла на крају и после Другог светског рата. Изједначавање комунизма и ЕУ је у сваком погледу немогуће. Ко то жели доказује да су бабе и жабе исто јер су именице женског рода. Још нешто о прихватању комунизма. Мађари, Чеси и Пољаци крваво су платили своју намеру да напусте „црвени брод“ ту ни пропаганда Великог брата са истока није могла да спречи побуне, такозване контрареволуције. Народи су се ПРОТИВИЛИ и све се завршило како је и морало. С друге стране, у ЕУ се улази добровољно. Најинтресантније је то што унију нико не напушта. Прогнозери њеног краха никако да поеннтирају. Није лако бити губитник, разумем их.
Да, нисам ни мислио да ћете се Ви сложити са мојим коментаром. За Вас је то све јако различито.
Тако ће по Вама, када и ми једног дана уђемо у ЕУ, све то бити добровољно. Ко ће се још тада сећати свих насилних и ненасилних видова присле. То ће бити праве трачарије спрам дивота које нас у том комунистичком рају, ух, извињавам се, хтедох рећи ЕУ рају чекају, као и наше историске опредељености ка комунизму... опет погреших, како сам трапав, треба да стоји "ка ЕУ".
Исто тако, правити коначан закључак о стабилности ЕУ на основу чињенице да још из ње нико није изашао, а са друге стране занемаривати многе показатеље њеног урушавања (који ће евентуално тек у будућности допринети њеном распрадању) је врло површно, а на моменте и наивно. Али Вас разумем, није лако бити губитник.
ма Великоњу,мислим,нисте морали ни да пишете.
Da, ali su prethodno Sovjeti platili oslobodjenje Madjarske (i spasavanje iste iz reda porazenih naci-zemalja), Ceske i Poljske sa MILION zivota svoje mladosti. Sta je trebalo, da pozovu Trumana i Ajka da tamo instaliraju rakete uperene u moskovske skolice? Intervencija u Ceskoj jeste bila glupa, ali opravdanija nego americka na drugom kraju sveta, u Vijetnamu. I ne preterujte sa slobodarskim impulsima Madjara i Poljaka. U Madjarskoj danas u kabinetima sede DEKLARISANI nacisti (Jobik) a po Poljskoj divljaju rusofobne zute novine i antisemitski biskupi sa crnokosuljaskim naci-omladinama. I jedni i drugi mrze period SSSR. A oko toga da niko z EU ne ide, pitanje. Neki bi rado izasli (Grcka, Irska, Portugalija) ali im banke ne daju dok ne plate ulozeno sa VELIKOM kamatom. Danasnja Madjarska je zemlja-bordel. Nisam siguran da sredovecni Madjari bas sa uzasom pamte SVAKI segment svoje varsavske proslosti. Tada su izvozili sir i salamu a danas Mendi Brajt
Био сам врло јасан у вези побуна. О мађарској наци прошлости немам никаквих дилема али то не искључује појаве (и догађаје) као што је 56-та. Уосталом нема „савршених“ националних историја.
Интервенција у ЧХ је била неоправдана а Американци нису „интервенисали“, они су водили један ужасан рат (зато су га изгубили). Није ми јасно зашто оправдавате једно зло другим. Личи ми све то на једну расправу коју сам имао са војним коментатором једног дневног листа чије га читалаштво прижељкује за министра војног а свела се на закључак (његов), да постоје добри и лоши агресори и (мој) да ту нема никакве разлике. Реч је била о Авганистану, СССР-у и САД.
Cesku i Vijetnam sam pomenuo iskljucivo u kontekstu tadasnje spoljnopoliticke trke velesila (u tom kontekstu su ih 'citali' ne samo istoricari nego i Breznjev, Gromiko, Dzonson i Kisindzer). Naravno da je americka agresija bila daleko brutalnija i pogubnija po narod Vijetnama. Rekoh samo da su Sovjeti - u skladu sa tadasnjim principima odnosa dveju usamljenih velesila - ipak imali daleko odrziviji razlog da brane sopstveno 'dvoriste' (jer gubitkom Ceske bi dobili NATO-rakete na par stotina km od granice) nego Amerikanci da pod maglovitom 'borbom za slobodu' preoru ejdznt orindzom i napalmom zemlju za koju, pre toga, jedva da je iko u SAD ikada i cuo. Ali svakako su razumljiva i legitimna osecanja i ceskog naroda kad su im tudji tenkovi presli granicu. Male narode uvek treba razumeti kad se nadju kao domine velikih. Kao i Cesi, Kubanci, Vijetnamci, Latinoamerikanci, i ostali tokom Hladnog rata. Ili mi Srbi po njegovom kraju
Zato bismo se onda gurali za ulazak tamo? pogotovo sto 'paket' podrazumeva i sve glasnije obznanjivan ulazak u NATO koji nas je ubijao pre svega desetak godina (a Srbe u Bosni par godina pre)
Ма јок, ЕУфанатици уопште не личе на комуњаре, само имају сличне слетове или како су се већ звале те некада (и сада) огавне манифестације испирања мозга деци. На телевизији се као у време Броза и не чује друга страна, иако према задњој анкети једва 55% становништва подржава улазак у ЕУ (значи половина је против). Друго, тамо влада толика демократија да су 2 пута понављали референдум у Ирској о Лисабонском уговору, стим да су други пут и пале претње Ирцима о последицама у случају поновног противљења. Да су пукли и на другом референдуму вероватно би га понављали до бесвести док не би добили оно што желе.
Срби не могу због 15% територије и 90% протераног народа са исте. Други "еуропски" народи тај проблем немају. Али тебе и сличне боле уво за те бедне проценте, пошто ћемо ионако у ЕУ сви бити срећни заједно...највише они који унесу у исту нелегално стечену имовину.
Бедно и јадно...