Većina vaših čitalaca uveliko učestvuje u toj farsi na raznorazne načine. Vaše i moje odbijanje učešća u toj farsi je beznačajno i neće pokolebati nikog.
Preporuke:
0
0
2
utorak, 29 mart 2011 00:37
Putin
Putin je u Beogradu napravio pravi zemljotres, ulazak ruskog premijera u lozu marakane sa borcima vukovarskog ratista a danasnjim motoristima je poruka za sebe, da ne govorim o podrsci nacionalistima i navijacima. Shvatio je zapad Putinovu poruku sa marakane,a i Tadic,u to sam siguran.Putin je razgovarao sa predsednicima Srbije i Srpske, obuhvatio je znaci obe srpske drzave, druzio se sa srpskom omladinom, posetio hram na Vracaru... Krupne stvari su na dnevno redu, to svi znamo, ali od nas malo zavisi.
Preporuke:
0
0
3
utorak, 29 mart 2011 01:24
Alexander "X"
Iskljucivanje, obezbedjenje sebe je karakteristicno za opoiziciju Srpskog Naroda. Srpska opozicija radje ceka da padne vlada nego da je sama rusi. To je najbolji deo dizajna novog svetskog poretka, da otupi i odsece inteligenciju drustva pa da onda pokosi sta vec nije samo od sebe otpalo. To sto Kostunica nece ucestvovati u predaji Kosova nece zadrzati Kosovo. To sto cu ja ovde iskritikovati poziciju takodje nece pomoci gubitku drzave. Gospodo svi mi ovde srljamo u sopstvenu kolonizaciju iz koje nema izlaza. Dopunjujemo se nadmudrujemo i takmicimo ko ce trenutno stanje da sto bolje definise. Dicimo se intelektom koji samo sebi sluzi, nicemu drugom. Ni zemlji ni drustvu ni porodici, sve se razbija na atome u pobrojanom redu. Zar srpski intelekt nikada nije nasao model da se udruzi, zar nikada nije osetio potrebu da se iskaze, da ukloni ego i da ne pristaje na ovakav jadnjikav nacin prezivljavanja i da sve ovo spreci. Zar Srbi ne znaju kako da kazu ne.
Preporuke:
0
0
4
utorak, 29 mart 2011 01:32
Alexander "X"
Sta je to sa nama Srbima sta nama stvarno fali u glavi. Zar je moguce da je od svega ostalo samo konstatovanje i izvinjenje. Da li je ovo jos uvek nasledjeno urodjeno bojanje od vlasti i dali mi razumemo sta je vlast. Koliko vazduha u plucima mozemo da kompresujemo dok ne eksplodiramo. Zasto ne disemo ravnomerno. Zasto se uvek sve zavrsava revolucijom na ovim prostorima. Da li to sto dolazi a sto svi slute, mozda moze da se spreci i kontrolisano prevazidje. Zasto Srbi bitisu? Zasto se ne zahvale ovoj vlasti, prestroje i krenu dalje, svi smo paralizovani i cekamo da nam se zivot desi. Zasto brilijantni analiticari ne razbiju ovu vlast na paramparcad, umesto da se ogradjuju i izvinjavaju. Toliko je sansi da su to manje vise ziceri.
Preporuke:
0
0
5
utorak, 29 mart 2011 03:46
Ružičasti panter
„....ako ne promenimo odnos prema sebi, prema prijateljima i neprijateljima, a naročito prema državi i prema radu, ni tri Putina nam ne mogu pomoći.“
Danas vladajuća shvatanja o tome ko nam je prijatelj, ko neprijatelj, kakvi smo mi, Srbi, i da li uopšte imamo pravo na sopstvenu državu i na njenu odbranu - uspostavljena su 5. oktobra. Scenario je tada napisan, sada se samo igra poslednji čin drame.
Preporuke:
0
0
6
utorak, 29 mart 2011 04:11
Kekelj
@Putin
... Krupne stvari su na dnevno redu, to svi znamo, ali od nas malo zavisi.
Znate kako je, onaj ko unapred proglasi da od njega ništa ne zavisi, sigurno postaje gubitnik i od njega sigurno stvari ne zavise. I hvala dragom Bogu da ne zavise. Budućnost je za odlučne i samouverene, za one koji znaju kud idu i šta im je cilj. Od mene sve zavisi, a da li zavisi i od Vas, i vas u širem smislu, to odlučite sami.
Preporuke:
0
0
7
utorak, 29 mart 2011 05:20
Dragan Bogosavljev
Postovani Gospodine Vukadinovicu,
Za razliku od Vas, ja cu rado ucestvovati u toj farsi i dacu svoj glas gospodinu Nikolicu na buducim izborima. Smisao toga, nije u simpatijama prema istom ili toj politici, no u mojoj zelji da se uticaj Borisa Tadica smanji sto je moguce vise. Cini mi se, sumnjam da je pogresno, da gore spomenutog, niko drugi ne moze da ''skine''. Politika se mozda nece promenuti ali mi Toma deluje dosta smenjivije, ne bude li brze dobrobiti od eventualne njegove vladavine.
Preporuke:
0
0
8
utorak, 29 mart 2011 06:31
@Putin
Ne gospodine, koji ste se potpisali sa Putin, OD NAS MNOGO ZAVISE, a ne kako ste Vi zavrsili tekst.Od nas zavisi dali ova sadasnja politicka kamarila ce da vlada Srbijom, ili ce da ode u istrijski zaborav.Da odu Dinkici, Sutanovci, Tadici i svi ostali.
Preporuke:
0
0
9
utorak, 29 mart 2011 06:59
slobodan45
Velika je Amerika. Ima je na svim kontinentima.
* Mi ovaj rat nismo izazvali. Pucali smo u najboljoj nameri.
* Drugi prave haos. Mi napadamo sve redom.
* Amerika visoko uzdiže moralne ideale, i samo sa te visine baca bombe na neposlušne.
* Rakete koje dolaze iz zemalja s razvijenom demokratijom još u toku leta pretvaraju se u humanitarne pošiljke.
* Ja sam žrtva ratnih strahota. Kad god nekoga ubijem, užasno se potresem.
* Da nema humanih ratova, svet bi ogrezao u zločinu.
* Da si živ, i tebi bi bilo milo što te je ubio osvedočeni humanista.
* Koliko još ljudi treba da pogine da bi se sprečila humanitarna katastrofa?
* Kad Sever, Istok i Jug stupe u Zapadni savez, ponovo ćemo se orijentisati pomoću mahovine.
* Pitanje pobednika je rešeno. Ostalo je još samo da se odigra utakmica.
* I strpljenje me je izdalo. U pitanju je, dakle, zavera širih razmera.
* Ako mene lažu, lažem i ja vas. Jer, ja sam njihov najbolji saradnik.
komentar prvi od g.a.baljka...
Preporuke:
0
0
10
utorak, 29 mart 2011 07:59
Dr Milanko
Postovani gospodine Vukadinovicu,
Slazem se sa vasim stavom u potpunosti. Nema se tu sta dodati ili oduzeti. Cinjenica je da sam i ja jedan od onih koji je osetio atmosferu na Marakani samo cini da mi je sve jos jasnije. Putin jeste dsao kao prijatelj, ako politicar moze biti prijatelj. Ako moze, onda to samo Putin moze biti, pravi i iskreni prijatelj. Borisu mora biti sve jasno, pogtovu ako je cuo sta mu je skanirano na Marakani, i to bez ijednog zvizduka i neslaganja. Pomalo je licemerno da to niko ne pominje ili ne sme. Bilo je i Borise, spasi Srbiju i ubi se, ali i vulgranija varijanta. Ovo drugo skandiranje svakako ima veze sa odrzavanjem parade ponosa.
Znam jedno, da na politickoj seceni Srbije se nista nece promeniti dok neko ne kaze otvoreno: Mi smo za Srbiju po svaku cenu! Mi smo za saradnju sa onima koji imaju prijateljski odnos prema nama! Realpolitika, pa to je Rusija!
Preporuke:
0
0
11
utorak, 29 mart 2011 08:01
Nebojša Prpić
Ona nije smogla snage, a jedan deo to očigledno ni ne želi, da se tome suprotstavi,
Jedan deo? Nekih 99,999% naše „elite“.
Čak ni onih 0,0001% , koji se svodi na ministarku koja je pošto-poto morala da se pojavi na stadionu, ne menjaju stvar.
Dotična, ako je već morala da se nađe tu, trebalo je da Vladimiroviču tutne u ruke ceduljicu sa rečima „Ne mislim ja što i Mlađa“
Preporuke:
0
0
12
utorak, 29 mart 2011 08:15
Starac Milija
Svakako da je od izuzetne važnosti kako ćemo glasati na sledećim izborima. Jedan broj ljudi na žalost misli da je sve određeno i rešeno bez njihove saglasnosti i da se tu ne može ništa promeniti. Nije mali broj našeg sveta koji veruje u "fatum" i sudbinu, stavljajući sebe i svoje potomke i bližnje u pasivnu ulogu u životu i u ulogu žrtve. Ne možemo tako da živimo! Moramo da činimo šta je najbolje i šta najbolje možemo a ostalo nije naša briga.
Što se posete Putina tiče, i Marakane, videlo se koliko je našem narodu potreban Spasilac. Potrebno je ipak za dorobit ovog društva da sve više ljudi pronađe ono najbolje u sebi (spasioca) i da transformiše svoj život na bolje. Bez toga, bez zdravih, vrednih i čestitih ljudi nema naprednog društva, ne zaboravimo to. Ne možemo tražiti večiti spas izvan nas, moramo tražiti nešto pozitivno u sebi, i sami činiti ono što tražimo od drugih.
Preporuke:
0
0
13
utorak, 29 mart 2011 08:17
Nenad
Moze mnogo da se filozofira,i da se na razlicite nacine tumaci marakana.Ja mislim da je Putin jednostavno popularan u srbiji,i da ga ljudi gotive,sto bi se reklo.Zasto.Pa jer je hrabar,jer zna sta hoce,jer je uveo red,a i mi srbi po prirodi stvari trazimo jakog coveka oko koga se okupljamo.Mi samo zelimo jednog Putina i u srbiji.Nekog sa harizmom i autoritetom,sa srcem,da rastera miseve i da svakog postavi na svoje mesto.Demokratija,ovde nikad nece funkcionisati kao na zapadu,jer mi postujemo ljude a ne institucije.
Preporuke:
0
0
14
utorak, 29 mart 2011 08:18
MP
Đorđe:"U tom kontekstu prilično tragikomično deluje povremeno zaklinjanje čelnika SNS kako oni „ni po koju cenu“ neće praviti koaliciju sa DS. Kao da je to za bilo koga – sem, naravno, za neposredne učesnike u raspodeli kolača – uopšte bitno u situaciji kada između njihovih politika praktično nema nikakve razlike i kada se oni pojavljuju kao, ako je moguće, još i veći evroentuzijasti od već umornih i potrošenih demokrata."
Posle jasno iznesenog stava Putina(pre toga puno puta Kunuzina) da je intres Rusije da Srbija bude u EU,jasno je zašto je SNS uzela to(Evrointegracije) za jedan od svojih strateških ciljeva.Osim toga DS osam godina (2001-2008)nije želeo da čuje o bilo kakvoj saradnji sa Rusijom i Kinom,a sve vreme je puzajući(Guzenbauer) priznavao "Kosovo".Pored toga sve je radio da Srbiju uvuče na mala vrata u NATO(Šutanovac&ko).
Mislim da su to tri izrazito velike razlike,pored bezbroj malih,a vrlo bitnih(ekonomija,razvoj,socijalna pravda,obrazovanje.....)
Preporuke:
0
0
15
utorak, 29 mart 2011 08:22
Siniša
O našoj vlasti najbolje govori činjenica da je "naš" predsednik odmah sutradan otputovao u Brisel po "svoje" mišljenje i stav u vezi sa posetom Putina.
Preporuke:
0
0
16
utorak, 29 mart 2011 08:27
Jasna Simonović
E, gdine Đorđe, kad "farsa" počne retko ko može biti izuzet! A na bolji scenarij niko nije stavio veto..."Nevinost naroda" kao neprikosnovena samoupravna kategorija u pravnoj sledbenici SFRJ prosto je "zemljotresna"...a meni je (s)tresno da ste se i vi "navukli" na opsesivan fudbalski epilog Marakane, kao da ne znate da je "superepilog" bio u željenoj poseti Hramu Svetoga Save gde su satima čekali obični ljudi(od poznatih prepoznah Prestolonaslednika Aleksandra Karađorđevića sa suprugom) da samo pozdrave Putina (ne da kukaju nas uzme kao siročiće), a najpre da prepoznaju dušu ruskog naroda kroz svog predstavnika, a u tom svetom činu neposredan štit gdina Putina od ovozemaljskih guranja, tiskanja, znatiželje i ostalog bio je Patrijarh Irinej...Hvala...
ps Mislim da "eu-ropska" alternativa ima svoj smisao u "eu-ruskoj alternativi" samo ako serbia-američka alternativa nađe svoju logičnu prijateljsku (bez ne)replikaciju...tako nekako
Preporuke:
0
0
17
utorak, 29 mart 2011 08:30
Jasna Simonović
Izvinite na ovom dodatku: Naslov teksta nije dobar...Ili "tuđeg" pod navodnice ili bez "tuđeg"...mislim...
Preporuke:
0
0
18
utorak, 29 mart 2011 08:39
Bijek
Vaša rečenica: "Nema u svetu (a bogme ni u samoj Rusiji) mnogo mesta na kojima ruski lideri mogu računati na takvu dobrodošlicu i ni njima ne ide u račun da takav poklon izgube i proigraju." u stvari mnogo govori o našem narodu, na žalost.
Preporuke:
0
0
19
utorak, 29 mart 2011 08:57
N
Predlažem da se pokrene peticija protiv kažnjavanja Karoline Brkljač,koja je dobila otkaz zbog one greške na „kajronu“ RTV kada je,uz ozveštaj o sastanku Putina i Tadića, otkucala „Povtrda neprijateljstva“.
Naprosto,žena je napisala istinu. To je jedina tačna vest iz domena politike koju je državna televizija izrekla poslednjih godina.
Može Tadić ponavljati milion puta mantru o prijateljstvu, ali za 7 godina apsolutne vladavine, ni jednim gestom, ni jednim postupkom, osim praznim frazama,nije pokazao da želi dobro ne samo Putinu i ruskom narodu, nego ni sprskom.
Sve je, ali apsolutno sve radio u korist i srpske i ruske štete. Da li je hteo ili morao ne znam i nije važno. Ne opravdava ga.
A ne mislim ni da Putin njega baš doživljava kao prijatelja.
Znači, gospođo Karolina, nemojte se više pravdati! Verovatno vam se negde u podsevsti smučilo licemerje kojim ste okruženi, i neki deo vašeg biće je odlučio da kaže istinu.
Preporuke:
0
0
20
utorak, 29 mart 2011 09:39
@Dragan Bogosavljev
Neće Toma smeniti Tadića,nego će zauzeti njegovo mesto izvršioca naloga sa zapada.
Meni je to jasno, drugi će se uveriti ako SNS dođe na vlast.
Toma ili Tadić, to je kao kad dugove iz Inteze reporogramiraš u Erste banci.
Preporuke:
0
0
21
utorak, 29 mart 2011 10:18
Brane
Da, u toj farsi siguran sam neće većina učestvovati!!Jesmo mi prost narod ali nismo narod koga zlotvor može više od jedanput prevariti iako svakodnevno i na svakom koraku iz naših glava pokušavaju izbrisati duh i tradiciju.
Preporuke:
0
0
22
utorak, 29 mart 2011 10:22
...
@Dragan Bogosavljev,
Nadam se postovani Dragane da ima vrlo malo ljudi u Srbiji koji su poput vas spremni da svoj glas na izborima daju okupatorsko nato/eu ekspoziturama pod sifrovanim nazivima DS, SNS, G17+, LDP, LSV, SPS ... kojima Srbija ima alternativu !
Nadam se da je ljudima u Srbiji vise stalo do Srbije i svog naroda od EU i NATO pakta, iskreno se nadam i molim da je tako. U suprotonom mozemo da se pozdravimo sa samim sobom, ko ostane zadnji neka ugasi svetlo i okaci kljuc o ekser.
Preporuke:
0
0
23
utorak, 29 mart 2011 10:28
Stanimir Trifunović
Zašto mi se čini da u ovom tekstu ima pomirljivog tona?
Preporuke:
0
0
24
utorak, 29 mart 2011 10:37
nataša @ MP
Te tri razlike, a i više manjih o kojima pričate se ne mogu primeniti na politiku, odnosno razliku politika DS-a i SNS-a.
Te razlike postoje, ali u odnosu između politika SRS-a i DS-a, za koju su se Nikolić i Vučić godinama zalagali, iako je nisu lično kreirali, prema vlastitom priznanju to je kreirao Šešelj, a oni nisu mogli u kreiranju politike da učestvuju, nego samo da se za nju zalažu. To je i bio razlog njihovog dal' napuštanja, dal' izbacivanja iz SRS-a.
Dakle odnos prema EU, Rusiji, NATO paktu za koji vi kažete da se razlikuje između DS i SNS ne stoji.
Ne može Nikolić da baštini politiku za koju se verbalno zalagao, a koju nije kako sam kaže kreirao, i da na toj razlici privlači glasače iako o istim pitanjima sada ima sasvim drugačiji stav.
Nema razlike MP između DS-a i SNS-a. To su iste smešne maroionete i prevaranti, spremni za najveću izdaju naroda i deržave iz niskih pobuda.
Preporuke:
0
0
25
utorak, 29 mart 2011 10:44
Vladimir
Da je farsa to samo slep covek ne vidi i ja u toj farsi sigurno necu ucestvovati.Srbija ostaje bez Kosova i postaje kolonija to se otvoreno radi pred ocima celokupne javnosti.Ako neces Tadica evo ti Tome a obojica su zlo za Srbiju.Ako narod ne otvori oci pre izbora kasnije nema kajanja postacemo robovi.
Preporuke:
0
0
26
utorak, 29 mart 2011 11:02
Alter@Dragan Bogosavljev
Ta mant`te se vise Tome! Nije on tema ovog teksta. A kad vec pominjete, objasnite: zasto bismo glasali za Tomu koji javno kaze da ce nastaviti postojecu politiku, samo jos delotvornije i efikasnije, osim ako niste za ovakvu politiku koja sobom nosi katastrofu za katastrofom narodu i drzavi. Bila bi radost videti da neko ovde ukaze na sasvim kontra opciju, za politiku alternative. Na taj drugi, treci, peti put koji nije posut stradanjem i na cijem kraju ne ceka provalija. A mi takvim putem idemo i sekta koja nas drzi u svojim kandzama strogo pazi da neko ne smugne u siprag kraj puta. Toma i ovaj postojeci su dva lica Janusa. Srbiji treba alternativa koja kaze: NATO- ne hvala! Evropa-moze, ali ne po svaku cenu!Sada se cini da bi za takav stav imali snaznu podrsku i da onaj krik- Spasi Srbiju iz ludnice Putine!- ne bi ostao bez odjeka. Po meni, taj hepening na Marakani zabio je kolac u lazne babaroge kako smo sami na svetu, okruzeni natovcima i da po Mujinom cinimo sto i svi Turci.
Preporuke:
0
0
27
utorak, 29 mart 2011 11:08
Dušan Ariljević
Gospodine Vukadinoviću Vi ste analitičar i ovo Vam je sasvim na mestu: „I tako će nezadovoljni narod u jednom trenutku dobiti kakav-takav odušak i iluziju promene, a zacrtana igra nastaviti da se nesmetano odvija do kraja.“
Međutim ovo što sledi je već stav političara, liči na proglas. Nemam ništa protiv kao čitalac ali da se razumemo treba „da se zna šta je šta“; (sledi citat): „Ne kažem da je ovo sve već gotovo i zacementirano, ali sam siguran da se taj scenario uveliko događa. Ne znam da li se još može sprečiti, ali barem znam da u toj farsi moja malenkost, baš kao i većina čitalaca ovog teksta, sigurno neće učestvovati". Do duše možda se varam u proceni jer NSPM jeste svojevrstna politička tribina.
Na kraju svaka čast za Vašu iskrenost prema "svojima": „Postoji danas u Srbiji jedna vrsta fanatičnih rusofila sklonih da Rusiju brane čak i u stvarima zbog kojih se sami Rusi stide i izvinjavaju. „ Od ranije, ja ih jednostavno nazivam rusofanaticima. Ne vidim ništa loše u tome.
Preporuke:
0
0
28
utorak, 29 mart 2011 11:54
srdjan conic
Znaci problem je u tome sto nas Srbe Rusija i Putin pozivaju da volimo samo nase sunce i samo Srbiju. To i jeste sizofrena situacija zato je i Putin bio iznenadjen podrskom srpskog naroda. Cinjenica je da se u danasnjem trenutku interesi Srbije i Rusije kao i u duzem istorisjkom periodu podudaraju.Zbog toga je i pomalo nespretno poredjenje odnosno poistovecivanje rusofila i evroatlantista jer je uradjeno povrsno i sa tezom da i jedni i drugi vole tudje sunce i da su zato u krajnjoj liniji isti. Zato se od analiticara kakav je Djordje ocekuje da uvek bude iskren duboko promisljen i da ne daje olake ocene. Jer kao sto je jasno a sto je Djordje vec analizirao da bi u mnogim situacijama Srbija trebalo da se ugleda na Republiku Srpsku tako je i jasno da su Srbi bolje sagladali polozaj Jeljcinove Rusije kao sto je to video i Lukasenko recimo. Ovde se ne radi o tome da Srbi hoce da budu veci Rusi od Rusa vec o iskonskom kriku za opstankom koji samo Rusija i Rusi mogu da shvate.
Preporuke:
0
0
29
utorak, 29 mart 2011 12:41
Jasna Simonović
Starac Milija....savršen komentar...hvala...
Preporuke:
0
0
30
utorak, 29 mart 2011 13:35
Miloje
Sunce ruskog neba nije tuđe za Srbe. To je osnovna pogrešna nit Vukadinovićevog teksta.
Preporuke:
0
0
31
utorak, 29 mart 2011 13:38
Mr X
Ne slazem se sa defetistima,cije sam komentare procitao,smatram da ako smo za zivot,za boljitak,za svoju decu i potomke,onda moramo da se borimo! I uvek ima nade,zato cu da glasam za one koje cije face necu videti na glavnim medijima,koji nece imati para za skupe bilborde i plakate!
GLASACU ZA DVERI SRPSKE!!!
Oni su jedini od kojih covek jos uvek nesto dobro,realno i pametno moze cuti!
IMA NADE
Preporuke:
0
0
32
utorak, 29 mart 2011 13:42
Biljana Nikolić @MP
Niko iz Rusije nikada nije izgovorio da je ulazak Srbije u EU u interesu Rusije.
Putin je rekao da nema ništa protiv ali da će zajedno sa srpskom stranom raditi odnosno paziti da taj ulazak ne ugrozi srpsko-ruske odnose.
Još manje je Tomu stav Rusije opredelio da postane evroatlantista.
Ispade da Rusija više voli da nam Evropa bude veći saveznik od nje same i da Rusija podstiče,gura naše političke partije da budu okrenute Evropi.
Preporuke:
0
0
33
utorak, 29 mart 2011 14:07
g.loci
sve je dobro ,sve je u redu,...ali toliko dobre price o putina, vuci mi na nekakvom kolapsu srpskog intelektualizma!!!
svaka ponuda mora iz nutra dolaziti ( NAROD i njena elita) ,jer strana ponuda je "nemorlna ponuda", ma koloko to zvucilo spasalska!
Preporuke:
0
0
34
utorak, 29 mart 2011 14:07
Milan
Za razliku od Vas, ja cu rado ucestvovati u toj farsi i dacu svoj glas gospodinu Nikolicu na buducim izborima. Smisao toga, nije u simpatijama prema istom ili toj politici, no u mojoj zelji da se uticaj Borisa Tadica smanji sto je moguce vise. Cini mi se, sumnjam da je pogresno, da gore spomenutog, niko drugi ne moze da ''skine''. Politika se mozda nece promenuti ali mi Toma deluje dosta smenjivije, ne bude li brze dobrobiti od eventualne njegove vladavine.
Ima jedan odličan komentator ovde na NSPM koji je na ovo najbolje odgovorio:
Ako na sledećim izborima Nikolić, Tadić i ostali sateliti kojima Evropa nema alternativu, osvoje dovoljan broj glasova da sastave proevropsku/antisrpsku izdajničku vladu, onda ovaj narod i ova zemlja stvarno ne zaslužuju da postoje!
Preporuke:
0
0
35
utorak, 29 mart 2011 14:11
Saša
zaključno sa spektakularnom predstavom na Marakani
Samo što se ta spektakularna predstava ne može videti kroz srpski medijski mrak. Ko hoće da se informiše, može to samo uraditi na You Tube, i to samo na snimcima napravljenim amaterskim kamerama. Prava komunistička strahovlada.
Preporuke:
0
0
36
utorak, 29 mart 2011 14:19
Milan
Posle jasno iznesenog stava Putina(pre toga puno puta Kunuzina) da je intres Rusije da Srbija bude u EU
Ni Putin ni Konuzin niti bilo ko drugi iz Rusije nikada nisu niti će ikada reći da je interes Rusije da Srbija bude u Evropskoj uniji.
Oni su rekli ono što je i trebalo da kažu, a to je stav koji je neutralan po tom pitanju.
Ali čak i da su rekli, to nikako ne može da bude opravdanje za evrofanatičnu politiku, ta politika je upravo i dovela Srbiju do stanja u kakvom je sada i jedino odustajanje od nje može biti preduslov bilo kakvog oporavka.
Preporuke:
0
0
37
utorak, 29 mart 2011 14:20
Petrov
Bas ste me razocarali g-dine Vukadinovicu; moze li to malo bolje ...tudje sunce ...Putin le lepo i jasno rekao nekoliko stvari pa bih od mudrog nesto i naucila: imate previse partija (znaci ne mozete da zavrsite ni jedan posao ...evo kod nas ima posla treba nam vase znanje i iskustvo ...ko razume shvatice i naravno ako Srbija udje u nato ona ne moze biti prijatelj Rusije ...stoga nas vrlo i (tuzno neuspesni) predsednik Tadic (nikolic je jos tuzniji i gori) nikako da shvati da ne moze da udje u NATO jer je to suprotno onome sto tvrdi da je Srbija mala zemlja koja vodi miroljubivu politiku ...ulaskom u NATO mi bi postali neprijatelj Rusije narod to nece ; Kako je kratkovida vlada u Beogradu tako lose i prolazi; Ne slazem se sa Vama da smo jadni bedni ...bas me cudite Vukadinovicu; i jadni i bedni imaju neko ljudsko dostojanstvo ...setite se Hristove poruke mozda ce vam biti jasnije.
Preporuke:
0
0
38
utorak, 29 mart 2011 14:51
Statistika
A mene licno raduje da je broj komentara istog teksta: Politika-NSPM = 42-37, i to jos u gostima.
Preporuke:
0
0
39
utorak, 29 mart 2011 15:14
@Petrov
"Ne slazem se sa Vama da smo jadni bedni ...bas me cudite Vukadinovicu; i jadni i bedni imaju neko ljudsko dostojanstvo ...setite se Hristove poruke mozda ce vam biti jasnije."
Postovani "Petrov", pročitajte vi ponovo i pažljivije tekst g. Vukadinovića, pa će Vam možda biti jasnije. To jest, videćete da je ovo sa "jadnima i bednima" bila ironija, odnosno opisivanje načina na koji uglavnom naši evrofanatici nas predstavljaju. A g. Vukadinović se upravo protiv takvog predstavljanja bori.
PS. Sve pohvale ѕa odličan, pošten i hrabar tekst.
Preporuke:
0
0
40
utorak, 29 mart 2011 16:04
nataša @ petrov
Razgovarao sam sa jednim ambasadorom na neke teme, kad me je iznenada upitao sledeće pitanje: "Ko je glavni Putinov čovek u Srbiji". To je vrlo em skupo, em teško pitanje, za šta glavni.
Ko mu završava oposlove u Vladi.
Malo sam razmislio i rekao mu: "Evo častiću vas sa tačnim odgovorom. Sve što Putin treba da završi u sropskoj vladi ide preko Šredera"
Glavni Putinov čovek u Srbiji je Šreder. Ja to zaista mislim. Ako bi se Koštunica, ili Nikolić, ili Tadić, ili bilo ko, Mrkonjić, Škundrić, Čeda je pristupačan, moguće da će ga kupiti Putin, ako već nije, dakle ako se bilo ko od njih založi za bilo šta, od Južnog toka do elektrana na gas, nema šanski da oni drugi prihvate. Ali kad Šreder kaže, Južni Tok, ili kad sutra kaže, kakve nuklearke, elektarne na gas, to će biti izvršeno ma ko da je na vlasti, jer Srbijom i dalje vlada tajna nemačka policija.
Zato Putin i plaća Šredera.
Preporuke:
0
0
41
utorak, 29 mart 2011 17:07
Ent
Sve u svemu ipak treba izaci na sledeche izbore i glasati za najjaccu opozicionu stranku (SNP). Ubedjen sam da oni samo glume da su proevropski orjentisani. Vuk dlaku menja ali cud nikada. Ako glasamo za manje nacionalno opredeljene stranke nista od smene oviz plutokrata zato sto ce se glasovi izgubiti. Mislim da je bilo kakva druga vlast bolja od ove.Ovi su bre vec 11 godina na vlasti. Postali su ne smenjivi.
Preporuke:
0
0
42
utorak, 29 mart 2011 17:08
Jasna
"A istovremeno i uzurbano se priprema jednako kooperativna ,kvazi alternativa..."
Mogli bi oni Djordje da pripremaju sta god hoce ,da to narod nece,ali to narod ocigledno hoce,jer da nije tako ne bi ta "kvazi jednakokooperativna alternativa" belezila toliki rast rejtinga,dok nekooperativni se bore za opstanak.E sad zasto je to tako,mozda biste vi analiticari mogli da nam objasnite.
Osim toga vecina naroda ucestvovala je i glasala za farsu 5.oktobra(kada je smenjen jedan nekooperativan rezim i vecina,ako zanemarimo ono paljenje skupstine,sve sa glasackim listicima,se opredelila za drugi kooperativan).Ta farsa dan danas traje.A ucesnici se samo smenjuju.
Preporuke:
0
0
43
utorak, 29 mart 2011 17:15
Sajber Mileva
Za Petrova:
Ne slazem se sa Vama da smo jadni bedni ...bas me cudite Vukadinovicu; i jadni i bedni imaju neko ljudsko dostojanstvo
Ne bih da branim g. Vukadinovića, ali računam da šojam "jadni i bedni" ne znači "siromašni", nego baš onakvi kakvi smo mi Srbi:jadni i ebdni, bez dostojanstva. Naša vlast je takva prema njneim mentorima, a mi smo takvi jer za takvu valst glasamo.
Preporuke:
0
0
44
utorak, 29 mart 2011 20:02
prorok
a istovremeno im se užurbano priprema najmanje jednako kooperativna kvazi-alternativa, za slučaj da se ovi kojim čudom usprotive, ili, verovatnije, za slučaj da potpuno izgube podršku i legitimitet (A sve druge opcije ili potpuno blokiraju ili oddržavaju negde na ivici cenzusa.) I tako će nezadovoljni narod u jednom trenutku dobiti kakav-takav odušak i iluziju promene, a zacrtana igra na staviti da se nesmetano odvija do kraja.Ovo je apsolutna istina.
Preporuke:
0
0
45
utorak, 29 mart 2011 20:16
Petrov
U odgovoru onima koji su mi se obratili: vise puta sam cula gospodina Vukadinovica da govori o nasoj zemlji kao siromasnoj itd ...mi i jesmo siromasni pokradeni smo gore od najperfidnijih pljacki do sada ...na ovim prostorima ...mislim da izmedju redova gospodin Vukadinovic zaista misli da smo jadni bedni ali slabo podseca svoje citaoce na ljudsko dostojanstvo; i to mi smeta; u njegovim tekstovima nedostaje po maloi duhovnost ..vizija ako bas hocete;; Ne znam ko su glavni ljudi koji odradjuju poslove u Srbiji za Putina ali verujem da je svoje kritike dao jasno i sa tim kritikama se slazem iako nikad nisam bila Rusofil, ali sada posle dvadeset i kusur godina zivota i putovanja po zapadnom svetu verujem da su Rusi prijatelji dok je zapad opsednut sobom i sovjim interesima bio i ostao;
sto se tice nasih izbora oni se kako god okrenete nameste; to je nesto o cemu su se zapadnjaci pobrinuli; nase bi bilo da ih sprecimo da nam ponovo nameste izbore i svoje kandidate ...
Preporuke:
0
0
46
utorak, 29 mart 2011 20:40
Peter RV@Dragan Bogosavljev
Znaci sav vas vidik se sveo na "mrzim Tadica" ?
Preporuke:
0
0
47
utorak, 29 mart 2011 20:46
Dijasporac
G-dine Vukadinoviću , politika te SNS je bila zakamuflirana, nejasna, mnogi naši intelektualci su se zalepili na Tomine reči a onda ste Vi velemajstorski počeli "skidati cara".
Najpre sa onom deklaracijom o Srebrnici, pa komparacija sa pravom desnicom u Srbiji , na kraju se ispostavilo da Toma ima rezervni dres... Borisa Tadića, svaka čast.
Nema nam spasa sa DS i SNS, ovi drugi bi bili i kooperativniji(gladniji su), šta će Putinu Tadić, Toma, Putin je bio eksplicitan, neko je već napisao Rusi odrađuju poslove preko Šredera a Srbija sa ovakvom ekipom može igrati šotu sa Albancima, šansa postoji, ne verujem da će ovaj naš narod da prestane da veruje u evropska čuda, mediji se poigravaju sa većinom ljudi u Srbiji,nažalost.
Još o Putinovoj poseti, vlast je to prikrila, oduševljenje naroda ali nije sakriveno od Rusa, slali smo materijale RIA NOVOSTIMA i dalje !
Preporuke:
0
0
48
utorak, 29 mart 2011 21:55
Čeda pretvorio Srbiju u rusku guberniju!
Poslednji rasistički ispad Čedomira Jovanovića sasvim je jasno pokazao da je Čedina Liberalnodemokratska partija - sestra bliznakinja Liberalnodemokratske partije Vladimira Žirinovskog.
Mislim da ni Srbiji ni Rusiji neće svanuti sve dok ovakve ekstremističke desničarske partije ne budu stavljane van zakona i dok ovakav govor mržnje njihovih lidera, Jovanovića i Žirinovsog, ne bude sankcionisan.
Ako svi akteri na našoj političkoj sceni odmah ne osude ovaj užasan govor mržnje Čedomira Jovanovića, to će značiti samo jedno: da je Čedi, LDP-u i Drugoj Srbiji, pošlo za rukom da od Srbije naprave jednu običnu rusku guberniju!
Preporuke:
0
0
49
utorak, 29 mart 2011 22:37
Bojan Todorović
Najpre – da izrazim svoje razočarenje :
Šta je sa Putinovom posetom? Šta je sa tekstom o tom tako željenom i iščekivanom događaju?
ZAŠTO se o tome ćuti kao zaliveno, a posle onako gromoglasnih najava i priprema?
Treba li da citiram sve što je o tome pričano i pisano koliko pre par nedelja?
Treba li da ga poredim sa ovim mukom i ništavilom koje usledi posle?
Ako izuzmemo oduševljenje koje izaziva vulgarnost opskurnih huliganskih hordi – mrtva tišina !!
Zašto patriote ?
Zar Putinovi predlozi nisu prevazišli sva očekivanja?
Zar se nije zadržao duže nego planirano, a u razgovoru sa predsednikom – duplo duže?
Zar nije paket Srbiji procenjen na deset milijardi ?
Zar nije sve proteklo u najboljem redu ?
Izgleda da ste Vi „patriote“ u Putinu videli Staljina i priželjkivali nešto drugo?
Korbač, čizmu i pesnicu.
Izgleda da Vas za Srbiju, njenu privredu i međunarodnu poziciju uopšte nije briga, već samo da li će Putin da vuče uši Tadiću?
Čudnog li patriotizma....
Preporuke:
0
0
50
utorak, 29 mart 2011 22:39
Branislav Aleksandar Julius
Za Natašu;
Da li je zato 6. aprila 2009. godine na Uskrs Tadić bio u Nemačkoj na proslavi Šrederovog rođendana? Sećate se, zar ne? TV Tijanićeva je u Dnevniku prikazala samo fotke, ništa snimak. A Hadži Draganova Politika ni to.
Preporuke:
0
0
51
utorak, 29 mart 2011 22:56
MS
Ocene o vladajućoj garnituri su sasvim na mestu. Vlast će sve učiniti da se dodvori Zapadu, samo da bi se održala, pa nije problem biti servilan, ponižen, osramoćen itd. Ova garnitura koja trnutno vlada je najjadnija u Istoriji Srbije, to je evidentno, jer ne samo da smo jadni u spoljnoj politici, već i u ekonomskoj situaciji u zemlji.
Ono što nije dobro u tekstu je, izjednačavanje SNSa sa aktuelnim režimom, jer takvo mišljenje autora nema nikakvog opravdanja ni realne podloge u delovanju SNSa.
Čak, mislim da Naprednjaci imaju vrlo dobar pristup i ideje u rešavanjѕ unutrašnjih prblema kao i izbalansiranu politiku prema Zapadu i sa druge strane prema Rusiji, Kini..., što može da predstavlja dobar put za ekonomski oporavak Srbije i vraćanje dostojanstva zemlji u spoljnoj politici. Sada je to i jedina opcija za spas od totalnog propadanja i zato će imati podršku većine građana, koji više ne nasedaju na laži.
Zato bi autor mogao da, svoju ličnu netrpeljivost prema Naprednjacima ostavi po strani.
Preporuke:
0
0
52
utorak, 29 mart 2011 23:05
Dr
@Bojan Todorovič Čedinjev
ZAŠTO niste popili lek?
Putin otišao pre nedelju dana, a vi ste još uvek pod stresom...
Preporuke:
0
0
53
sreda, 30 mart 2011 02:44
Tsar Planinac
Hvala gospodinu Vukadinovicu.Nema Srbiji spasa i opstanka ako nastave da je vode ovi sto bi samo da se dugovima i rokadama odrzavaju na prestolu...A ako kojim slucajem vlast dobiju ovi novopeceni evropljani sa jos jacim "evropskim vrednostima i suncima" onda kako stvari stoje a sto neko negde ovde vec rece, Srbija ne zasluzuje da postoji kao drzava!Dali je moguce da ne postoji nacin i potencijal da se otresemo i jednih i drugih?!.Nemamo pravo da im i dalje dozvoljavamo da smanjuju drzavu vredjajuci nam zdrav razum "evropskim vrednostima".Boze kako mi se zgadio taj termin "evropske vrednosti".Pa imamo li i mi nekih vrednosti ili nam samo nekakve evropske trebaju?!A sto se tice onih koji ne gotive Putina,gotivice Papu rimskog.Razlika je ta sto ovog prvog nemoraju da gotive a onog iz Rima ce morati da vole!!!
P.S.Izvinite sto pisem na latinici.
Preporuke:
0
0
54
sreda, 30 mart 2011 07:23
MP
@NATAŠA Tačno je da Nikolić i Vučić nisu kreirali politiku SRS,ali je isto tako logično da su se u velikom broju slučajeva sa njom slagali i da promenom (osnivanjem stranke) nisu morali sve od dobrih stavova SRS po automatizmu da odbace.A setite se kako je Dačić posle izbora 2008.odmah prvo odleteo u Moskvu i odatle se vratio kao evrofanatik.
@Biljana Nikolić Lično je ambasador Kunuzin septembra 2008 meni objašnjavao zbog čega Srbija treba da je u EU.A što se tiče toga šta Rusija voli u pogledu savezništva ,mogli ste videti iz odnosa Nemačke i Rusije,kojima se sve više priklanjaju Franciska i Engleska.
Preporuke:
0
0
55
sreda, 30 mart 2011 08:42
@MS
izbalansiranu politiku prema Zapadu i sa druge strane prema Rusiji, Kini
SNS ima zapadnog savetnika, hvali se da se svi evropski zvaničnici obavezno sastaju sa njima kad dođu u Srbiju, na 30 poseta zapadu dolazi jedno privatno putovanje u Moskvu, ni jedna kritika zapadu i napad na Južni tok, ne pominju Kosmet i obećavaju brži ulazak u EU.
izjednačavanje SNSa sa aktuelnim režimom je na mestu, jer takvo mišljenje autora ima apsolutno opravdanja i realnu podlogu u delovanju SNSa.
zato će imati podršku većine građana, koji još uvek nasedaju na laži.
Zato bi MS mogao da, svoju ličnu NAKLONOST prema Naprednjacima ostavi po strani, ako je iskren i pošten.
Preporuke:
0
0
56
sreda, 30 mart 2011 08:44
Beli Orao
@Bojan Todorović. Prijatelju, samo mi recite šta je pozitivno urađeno u zadnjih 10 godina i sve je 0.K.?
Pa zar niste videli da je vlast skrivala dolazak Putina. On ih je namagračio utakmicom koja je ranije zakazana, a razlog je da se vidi gostoprimstvo Beograđana. Putin je bio toliko odušecljen da su ga jedva sprečili da siđe u masu.
Kako Vam nije jasno da Srbi ne vole one koji bombarduju i ugnjetavaju druge narode, a to ovi od početka rade. Mislim prvo na Engleze i njihove sledbenike.
Nemci su samo izmišljeni kao loši momci i uvek ih pređu da rade naopako, da bi opet oni vladali...
Preporuke:
0
0
57
sreda, 30 mart 2011 11:16
OKVIR
Bas me interesuje sta Vi podrazumevate pod terminom "tudje sunce"?
Ova vlast je stigla kao bonus - poklon Srbima - od nato-a ( pre svega USA, Nemacka i usa privesak V. Brit.).
Razlog?
Da obave ono sto ti fasisti nisu uspeli da dovrse u zadnjoj deceniji 20-og veka. Dakle ova vlast radi za strance i sebe ( to im je dozvoljeno ), a narod ?! - pa sta tu normalan covek moze da kaze ??? Sa ovom vlascu za vratom - bice sve losije i losije. SNS je svakako deo ove zute price. Dakle sa takvima ima promene - ali u pravcu potpune PROPASTI.
Rusofilstvo i "ono drugo"?
Mala apstrakcija: zamislimo da ne postoje USA, Nemacka, ... ili bar zamislimo da nisu uradile sve ono ( u zadnjem desetlecu 20-og veka ) STA URADISE !!!
Koliko bi tada bilo Rusofila ?
"ono drugo" - to je kad te neko bije i ubija ti clanove familije a ti ga volis - natofilstvo = nekrofilstvo.
Ja licno mislim da je Rusofilstvo podmetanje - onim Srbima kojima je stalo do Srbije !!!
Dakle etiketiranje.
Preporuke:
0
0
58
sreda, 30 mart 2011 12:34
Saša
@g.Loci
svaka ponuda mora iz nutra dolaziti ( NAROD i njena elita) ,jer strana ponuda je "nemorlna ponuda", ma koloko to zvucilo spasalska!
Nemojte mi samo reći da je ponuda koju ste vi dobili od NATO, moralna. To je bila duboko monstruozna ponuda pa ste je vi ipak oduševljeno prihvatili, i zajedno sa njima etnički očistili Kosovo. Možda i mi dobijemo nešto takvo od Rusa, ali da li ćemo prihvatiti, to je pitanje. Vi jeste, a mi još ne znamo.
Preporuke:
0
0
59
sreda, 30 mart 2011 13:01
Čeda nije kriv!!!
@Čeda pretvorio Srbiju u rusku guberniju!
Niste u pravu, Čeda je žrtva! Jedan mlad čovek, koji se formirao u turbulentnim devedesetim, okružen notornim rasistima, autoritarnim intelektualcima i poklonicima dela nemačkog naciste Karla Šmita, uopšte nije imao priliku da se formira kao normalna zrela ličnost modernih liberalnih shvatanja. Lako je optuživati Čedu, ali zamislite kako bi vama bilo da su vas godinama indoktrinirali islamofobkinja Vesna Pešić, šmitovac Nenad Prokić ili eugeničarka Latinka Perović? Čedi je potrebna pomoć i podrška dobronamernih ljudi i stručnjaka... Jer, Čeda ne misli svojom glavom, on je samo žrtva dugogodišnje manipulacije...
Preporuke:
0
0
60
sreda, 30 mart 2011 15:10
@Bojan Todorovic
Zašto patriote ?
Gospodine kojo intelektualnoj ili politickoj grupi vi pripadate ako otvoreno prozivate patriote?
Zar je u ovoj zemlji sramno biti patrijota, da li je kaznjivo, sta je vaznije u karakteru od patriotizma?
Sva ova pitanja ne trebate meni ovde da odgovarate ali bar na neka odgovorite sami sebi pred ogledalom.
P.S. Dodje Putin odose iz bondstila, nije li to neka vrsta prevrata?
Preporuke:
0
0
61
sreda, 30 mart 2011 17:51
Jasna Simonović
G.Loci...
Dobar komentar...jedino mislim da intelektualizam ne treba da ima nacionalni prefiks...Intelektualac je osoba koja razumom prevazilazi minorne ljudske "primatne" (pre)okupacije, tako nekako...
Takođe, mislim da ponude spolja ne moraju više da budu "nemoralne ponude" (mislim da se nemoral danas globalno lakše prepoznaje), ali ste u pravu da su bitnije ponude iz naroda i elite (ko su oni?), ali se nažalost takve ponude, koje su ispred očiju, najteže vide...(Bolje se još uvek, nažalost, vide bešumni migovi, radioaktivni nevidljivci i sumanuti bogohulnici)...
ps U očekivanju moralne ponude za "balkanske beskućnike" možda ne bi bilo loše za početak obezbediti krov na sunčanu energiju...može li to?
Preporuke:
0
0
62
sreda, 30 mart 2011 19:39
Odbrana i poslednji dani
Ne bih rekao da se može biti član EU, a da nisi član NATO pakta. Pogotovo ako si jadna i nikakva država.Postavlja se pitanje šta ćemo mi njima ovakvi kakvi sad jesmo?
Preporuke:
0
0
63
sreda, 30 mart 2011 19:53
aleksandar
Preterujete, gosn. Todoroviću. Preterujete.
Ovaj komentar je malčice ispod Vašeg uobičajenog prefinjenog nivoa, na koji ste nas poglavito navikli.
Vaša suptilna, osetljiva, patriotska dušica u najplemenitijem smislu te reči, dakle, nije mogla mirno da izdrži tu najezdu istočnog prvoslavnog varvarina, diktatora i kanibala.
"Kanibal" ante portas.
Morao je da izađe sav taj jed iz Vas, pa makar i nedelju dana posle. Neka, neka, zdravo je to. I bolje da je to izašlo iz Vas, nego da ste zadržali u sebi.
Bilo, ne ponovilo se.
Daće Bog, pa će uskoro nama u posetu baronesa Keti Ešton sa sve svojim uzvišenim demokratskim štapom i šargarepom, i, eto prilike da zaboravite ceo ovaj patriJotski košmar, da zaboravite primitivne horde koje priželjkuju čizmu i korbač.
Preporuke:
0
0
64
sreda, 30 mart 2011 20:57
joca
Čeda pretvorio Srbiju u rusku guberniju:
Kako se Čeda može porediti sa Žirinovskim?
Žirinovski nastupa sa patriotskih pozicija, a Čeda obrnuto. Pored Čede, Čanka, Kandićke i ostalih, drugi dušmani nam ne trebaju. O ovih je previše da nas upropaste.
Preporuke:
0
0
65
sreda, 30 mart 2011 21:15
Biljana Nikolić za MP
Zaista bi bilo neprimereno da Vam protivrečim šta Vam je ambasador Rusije rekao u "poverenju",tim pre što to nije zvaničan stav Rusije i stav koji ambasador javno iznosi. Pogledajte njegov poslednji intervju, ima ga u foto vestima na NSPM.
Zato ću ipak nastaviti da verujem svojim ušima i očima,odnosno izjavi Putina od pre neki dan koju sam lično čula zajedno sa celokupnom srpskom javnošću.
U toj izjavi nema pomena da je ulazak Srbije u EU interes Rusije, niti da Rusija to smatra interesom Srbije. Ima samo poštovanja odluke srpskih vlasti ako one ne ugrožavaju Ruske interese i rusko srpske odnose.
Teško ću poverovati da ambasador Rusije radi na svoju ruku.
Preporuke:
0
0
66
sreda, 30 mart 2011 21:26
g.loci
jasna simonovic,
"ps U očekivanju moralne ponude za "balkanske beskućnike" možda ne bi bilo loše za početak obezbediti krov na sunčanu energiju...može li to?"
.....svakako bas mi je i nekako struka.
Vi ste stvarno jedna osoba,koja duboko analizirate stvari i to sa jednim dubokim humanim preduslovima. to je stavrno za postovanje, namera je vaznije od svacega a u Vas gledam samo dobru nameru, a to mogu reci jer do sada ni u jednom Vasem komentaru nisam naleteo da ne bi bilo humano nastrojeno. Postovanje.
Ja moram da priznam da po nekad kliznem, sa namerom da objasnim nekome za neku ne/pravdu ili tako nesto,..... ali sve je tako tesko?!!!!tako absurdno!!??? ZIVOT nije juce nije ni sutra nego sad.
pozdrav
Preporuke:
0
0
67
sreda, 30 mart 2011 22:19
Zoran
"Siguran sam da je i sam ruski premijer ostao pomalo zbunjen toplinom dočeka, tačnije rečeno, erupcijom emocija i oduševljenja koje ga je dočekalo kada se pojavio na Marakani."
Ne bih rekao da je bio zbunjen. Znao je on to još pre, tako da Slovencima nije pravio nikakav uslov oko NATO-a, a nama jeste.
Preporuke:
0
0
68
četvrtak, 31 mart 2011 21:48
Bojan Todorović
@Beli Orao
Pa iskreno.... malo toga. Gotovo ništa !
Rekao bih da bismo bili na istom mestu – ko god da je bio na vlasti. Vi ili ja ili neko treći.
Nema inicijative, nema vizije, nema napretka, nema koraka i konkretnih poteza. Sve što se dešavalo bilo je iznuđeno i stihijski. Drugačije se činilo dok je Đinđić bio živ, ali – naravno – nemamo garancija da bi ZAISTA mogao da načini radikalne promene.
Ali ovde se ne radi o tome. Ovde je suština sukoba i rasprave u tome što pojedinci pokušavaju da nesposobnost i nepoštenje aktuelne vlasti stavljaju u ravan sa potezima diktatorskog režima koji nam je sve užase i doneo.
Štaviše – pristalice svrgnutog diktatora nas punih usta ubeđuju da je to bila prava politika, a da je zlo nastupilo njegovom smenom.
Nemam razloga da štitim ove koji se ničim dobrim nisu istakli, ali da amnestiram ( ili čak glorifikujem ) ratne zločince koji su nas zavili u crno – svakako neću.
Bombardere ne voli niko. Pitajte građane Vukovara, Sarajeva....
Preporuke:
0
0
69
četvrtak, 31 mart 2011 23:10
Bojan Todorović
@ stidljivi
Niste me razumeli.
Bio sam ironičan, želeći da potenciram svu neiskrenost tog nazovi patriotizma.
Ne znam da li ste pratili tekstove i komentare pre dolaska Putina, ali egzaltiranost, očekivanja i oduševljenje u njima su bili na granici histerije.
Od poziva na ulice sa „malim zastavicama“ preko procene da će prvo Koštunici čestitati rođendan a zatim javno osuditi bombardovanje, do nagađanja kako će Tadića streskati o pod i najuriti u mišju rupu. Najvažnije od svega je bilo čvrsto ubeđenje da će poseta doneti konačnu prekretnicu u opredeljenju „ za Evropu“ ili „za Rusiju“ i baciti „evropski put“ na smetlište.
Avaj....!
Zagrljaji, osmesi, pozdravljanje, slikanje, poziranje.... ni traga od batina ! Ugovori, saradnja, krediti, pokloni i sve to sa izdajnikom Tadićem ! Ko se još setio „patriota“ i njihove „iskrene“ bratske ljubavi.
Ali vrhunac razočarenja mora da je bila izjava da Rusija nema ništa protiv srpskog ulaska u EU ??!!
Preporuke:
0
0
70
četvrtak, 31 mart 2011 23:13
Bojan Todorović
Doduše – druga postava. Najbolji od najboljih nisu tu:
Uroš lučonoša je u Kinšasi – na dužem službenom putu.
Simpatična Đenovska Spajdermen grupa – takođe na oko tri godine.
Partizanova sekcija francusko-srpskog prijateljstva – na službenom putu. Dužem.
Njeni lideri – otišli da tetki daju lek. I eto.....
Ali ne mari. I druga postava treba da se dokaže. A i osvetlali su obraz – nema šta.
Izneli su zavidnu dozu mržnje ( u novorečniku – patriotizma ) i dobru dozu poltronskog ulizivanja ( bratska ljubav ).
Neka.
Sevap je.
Posle onoliko kiše – da malo i njih ogreje sunce, da imaju čemu da se raduju.
I jesu. Od svih događaja tog dana, od ugovora, kredita, planova, južnog toka, „patriote“ je najviše obradovalo skandiranje huligana.
Sve zajedno vesti o poseti ( desetak ) nisu imale toliko komentara koliko ova.
E šta ti je pravi patriotizam.....
Preporuke:
0
0
71
petak, 01 april 2011 07:53
Jasna Simonović
G.Loci...Najlepše hvala na lepim rečima...
Eto, ja bih da nekako dobre namere pretočim u "moralnu ponudu" ali nekako meni pak ne ide sa imovinsko-poslovno-pravnim imetkom, kao da ga nisam pravno i humano zaštitila na samom vrhu "globalne piramide", pa čak ni ljudi od velikog poštovanja ne umeju mi dati savet šta dalje...Pa je, eto,u nedostatku dobrog saveta, uvek najbolje zakačiti se o "sunčani zrak" i drago mi je da baš vi radite na energiji toliko važnoj za obilje nuklearki koje prkose i "Bogu i Darwinu"...
Da li znate imamo li mi odavde vlasnički udeo u "sunčanom krovu" ili samo kao što smo navikli vredno fizikališemo do "sudnog časa"?...
Ja bih volela da vlasnički udeo ovog dela planete bude dovoljan da obezbedi budućnost ne samo ljudima koji ove žive, već i životinjama, biljkama, vodi, vazduhu, itd.
Sve najbolje...
Preporuke:
0
0
72
petak, 01 april 2011 08:08
Jasna Simonović
G.Loci....Posebno mi se sviđa vaša rečenica: ZIVOT nije juce nije ni sutra nego sad.
Da, SAD je presek prošlosti i budućnosti, i kao neka pokretna traka "sad" ne treba da beži od prirodnog izvora "prošlosti koja postaje budućnost", pa onda nema šanse niti da sklizne dalje od "našeg početka" koji zovemo "život"...tako nekako...
A teškoće onda mogu biti samo dobra mlečna kiselina i još bolji izazov apsurdu....
Meni je npr. apsurdno da uopšte može nacionalno da se pravi duboki krivični istraživački rad kao da nikada nisu postojali Jugosloveni...pa su sve krivi neki preci...Ili još apsurdnije, zar baš niko iz bivše nije pravno zaštitio neko parče zemlje gde treba...Ne može se dugo visiti na krovu čak i kad ga čovek poseduje...
Preporuke:
0
0
73
petak, 01 april 2011 11:18
Todorović Bojan
Nedostaje deo između drugog i trećeg:
Da maler bude veći – uz onoliko grljenje rukovanje i slikanje – izvežbani pozer Tadić je bio u elementu:
Za glavu viši i krupniji, nasmejan i raspričan kao da mu daju oskara – skroz je u zapećek bacio važnog gosta. Onako sitan, naizgled zbunjen i uplašen Putin je ličio na seljačića u gradu( kako samo izgled vara )
Stvarno – poražavajuće za umišljene patriote i neshvaćene rusofile. Kako da iskažu svoju ljubav a kako tek da im ona bude uzvraćena u mizernih dva minuta i trideset sekundi ( možda još koja stotinka ) koliko je Putin procenio da treba da im posveti?
Ali nije sve izgubljeno!
Ima ko da i njih reprezentuje:
Mladost, lepota, budućnost Srbije, ponos i dika „patriota“.
Obrijanih glava, tetovirani, sa ožiljcima, nebrojanim godinama robije i debelim policijskim dosijeima, sa fantomkaka u džepu, skrivenim palicama pištoljima i noževima i – naravno - zabranom pristupa na civilizovane stadione i među normalne ljude i navijače.
Preporuke:
0
0
74
petak, 01 april 2011 11:40
g.loci
Jasna Simonovic
Nema na cemu,
„Sadasnjost“ za mene je pocelo pred ca. 2-3 godine. Bilo jedno dobro iskusenje,a sada mi je puno puno lakse u svakudnevnicu. Sve je to nekako metodicno regulirano i nastrojeno, korak po korak. Tu nema neki “menagement recept” koji sluzi kao putokaz, nego samo methodicni sistem koji pocinje sa preduslovom “sta mogu ja da radim za sebe, a ne sta mogu drugi da rade za mene”.
Dakle sve najbolje
Preporuke:
0
0
75
petak, 01 april 2011 19:15
Jasna Simonović
G.Loci,
Zaista je dobar vaš "metodičan princip" (kako i dolikuje životu u sređenoj zemlji, mislim da ste pomenuli da živite u Švajcarskoj, ako nisam pogrešila)...Već mi mnogo znači taj dobar "savet" pa ću pokušati da (za)radim za sebe, a ne samo za druge...(kada bi postojala olimpijada davalaca uspešnih poslovnih ideja i saveta, verovatno bih bila u prva tri mesta iz ovog regiona)...
ps lep termin "menadžment recept"!...Baš bi bilo dobro da se neki dobar globalni menadžment recept ispili sa ovog domena....Ali, da sad prepotentnošću (koja je tako tipična za jugoslovenske nadobudnike moje generacije) ne pokvarim sliku koju je vaš komentar upriličio o meni na nspm-u (i uđem u menadžersko sladostrašće koje živim od 1990 godine bez novčane metodike! Da je barem se moglo Putinu došapnuti na uvo o "otetoj" commission na naše farmaceutske poslove u Rusiji) šaljem vam lep pozdrav ....
Preporuke:
0
0
76
petak, 01 april 2011 23:34
saša r.
@Todorović Bojan
Ku-ku Bojane, pa Vama Putin ne izlazi iz usta :)
Evo Vama "terapija" pred spavanje, pa ćete zaboraviti Putina.
http://www.youtube.com/watch?v=0u8VvyqhJEU
Klin se klinom izbija!:)
Preporuke:
0
0
77
subota, 09 april 2011 18:19
Zoran
@ Bojan Todorovic
Postovani Bojane. Imate odlicano zapazanje i slazem sa skoro svim onim sto ste napisali kritikujuci a priori patriote ali nemojte se svrstavati u redove izdajnika.
Lepo je sto naglasavate istinu ma koliko bolela, ali nemojte stajati na stranu neprijatelja i potencirati srpsku krivicu zbog Sarajeva i Vukovara.
Oni su ratovali protiv nas i mi smo ratovali protiv njih. To je zakon ljudskog roda. Izgubili smo, stisnimo zube do sledeceg rata,pripremimo se bolje.
Znam da ce te reci da ne zelite sledeci rat. Ne zelim ga ni ja ali je to zakon prirode.
Druga zabluda koju iznosite je Djindjic. Ne pravite od njega ni Tita ni Slobu ni Putina. Poklonio je najvaznije Srpske firme, Zelezaru, Merimu, Tigar a ostale vazne upropastio Prvu Petoletku, 14 Oktobar itd. Njegova price kod mene ne bi prosle ni kada sam imao 15 godina.
Setite se samo sta je pricao o Windowsu i UNIX-u.
Preporuke:
0
0
78
subota, 09 april 2011 18:32
Zoran
@ Bojan Todorovic
Ono sto vas izvodi iz domena kulturne diskusije je ocenjivanje visine. Mene su roditelji ucili da nisu vazne fizicke osobine coveka vec duhovne i da je krajnje nekulturno smejati se necijim fizickim nedostacima. Ja sam visok 2.02 ali se ne slazem da je za predsednika vazno da lici na zirafu.
Tacno je da Putin nece umirati zbog nas kako neki misle. A BT nista pametno ne ume da kaze osim da mantrira sa EU,EU,EU. Tvrdi da ce demokratiju braniti svim silama (znaci nema veze sta narod misli) i jos svasta. Nekima visina sluzi da pokazu sve kvalitete a nekima i da pokazu sve nekvalitete. Pod diktatorom ste imali otpor B92 Studio B a koga sada imate protiv rezima u kome ljudi gladuju a policija ubija ljude kada se ne slazu sa idejom ambasadora SAD.
Danas vladajuća shvatanja o tome ko nam je prijatelj, ko neprijatelj, kakvi smo mi, Srbi, i da li uopšte imamo pravo na sopstvenu državu i na njenu odbranu - uspostavljena su 5. oktobra. Scenario je tada napisan, sada se samo igra poslednji čin drame.
Znate kako je, onaj ko unapred proglasi da od njega ništa ne zavisi, sigurno postaje gubitnik i od njega sigurno stvari ne zavise. I hvala dragom Bogu da ne zavise. Budućnost je za odlučne i samouverene, za one koji znaju kud idu i šta im je cilj. Od mene sve zavisi, a da li zavisi i od Vas, i vas u širem smislu, to odlučite sami.
Za razliku od Vas, ja cu rado ucestvovati u toj farsi i dacu svoj glas gospodinu Nikolicu na buducim izborima. Smisao toga, nije u simpatijama prema istom ili toj politici, no u mojoj zelji da se uticaj Borisa Tadica smanji sto je moguce vise. Cini mi se, sumnjam da je pogresno, da gore spomenutog, niko drugi ne moze da ''skine''. Politika se mozda nece promenuti ali mi Toma deluje dosta smenjivije, ne bude li brze dobrobiti od eventualne njegove vladavine.
* Mi ovaj rat nismo izazvali. Pucali smo u najboljoj nameri.
* Drugi prave haos. Mi napadamo sve redom.
* Amerika visoko uzdiže moralne ideale, i samo sa te visine baca bombe na neposlušne.
* Rakete koje dolaze iz zemalja s razvijenom demokratijom još u toku leta pretvaraju se u humanitarne pošiljke.
* Ja sam žrtva ratnih strahota. Kad god nekoga ubijem, užasno se potresem.
* Da nema humanih ratova, svet bi ogrezao u zločinu.
* Da si živ, i tebi bi bilo milo što te je ubio osvedočeni humanista.
* Koliko još ljudi treba da pogine da bi se sprečila humanitarna katastrofa?
* Kad Sever, Istok i Jug stupe u Zapadni savez, ponovo ćemo se orijentisati pomoću mahovine.
* Pitanje pobednika je rešeno. Ostalo je još samo da se odigra utakmica.
* I strpljenje me je izdalo. U pitanju je, dakle, zavera širih razmera.
* Ako mene lažu, lažem i ja vas. Jer, ja sam njihov najbolji saradnik.
komentar prvi od g.a.baljka...
Slazem se sa vasim stavom u potpunosti. Nema se tu sta dodati ili oduzeti. Cinjenica je da sam i ja jedan od onih koji je osetio atmosferu na Marakani samo cini da mi je sve jos jasnije. Putin jeste dsao kao prijatelj, ako politicar moze biti prijatelj. Ako moze, onda to samo Putin moze biti, pravi i iskreni prijatelj. Borisu mora biti sve jasno, pogtovu ako je cuo sta mu je skanirano na Marakani, i to bez ijednog zvizduka i neslaganja. Pomalo je licemerno da to niko ne pominje ili ne sme. Bilo je i Borise, spasi Srbiju i ubi se, ali i vulgranija varijanta. Ovo drugo skandiranje svakako ima veze sa odrzavanjem parade ponosa.
Znam jedno, da na politickoj seceni Srbije se nista nece promeniti dok neko ne kaze otvoreno: Mi smo za Srbiju po svaku cenu! Mi smo za saradnju sa onima koji imaju prijateljski odnos prema nama! Realpolitika, pa to je Rusija!
Jedan deo? Nekih 99,999% naše „elite“.
Čak ni onih 0,0001% , koji se svodi na ministarku koja je pošto-poto morala da se pojavi na stadionu, ne menjaju stvar.
Dotična, ako je već morala da se nađe tu, trebalo je da Vladimiroviču tutne u ruke ceduljicu sa rečima „Ne mislim ja što i Mlađa“
Što se posete Putina tiče, i Marakane, videlo se koliko je našem narodu potreban Spasilac. Potrebno je ipak za dorobit ovog društva da sve više ljudi pronađe ono najbolje u sebi (spasioca) i da transformiše svoj život na bolje. Bez toga, bez zdravih, vrednih i čestitih ljudi nema naprednog društva, ne zaboravimo to. Ne možemo tražiti večiti spas izvan nas, moramo tražiti nešto pozitivno u sebi, i sami činiti ono što tražimo od drugih.
Posle jasno iznesenog stava Putina(pre toga puno puta Kunuzina) da je intres Rusije da Srbija bude u EU,jasno je zašto je SNS uzela to(Evrointegracije) za jedan od svojih strateških ciljeva.Osim toga DS osam godina (2001-2008)nije želeo da čuje o bilo kakvoj saradnji sa Rusijom i Kinom,a sve vreme je puzajući(Guzenbauer) priznavao "Kosovo".Pored toga sve je radio da Srbiju uvuče na mala vrata u NATO(Šutanovac&ko).
Mislim da su to tri izrazito velike razlike,pored bezbroj malih,a vrlo bitnih(ekonomija,razvoj,socijalna pravda,obrazovanje.....)
ps Mislim da "eu-ropska" alternativa ima svoj smisao u "eu-ruskoj alternativi" samo ako serbia-američka alternativa nađe svoju logičnu prijateljsku (bez ne)replikaciju...tako nekako
Naprosto,žena je napisala istinu. To je jedina tačna vest iz domena politike koju je državna televizija izrekla poslednjih godina.
Može Tadić ponavljati milion puta mantru o prijateljstvu, ali za 7 godina apsolutne vladavine, ni jednim gestom, ni jednim postupkom, osim praznim frazama,nije pokazao da želi dobro ne samo Putinu i ruskom narodu, nego ni sprskom.
Sve je, ali apsolutno sve radio u korist i srpske i ruske štete. Da li je hteo ili morao ne znam i nije važno. Ne opravdava ga.
A ne mislim ni da Putin njega baš doživljava kao prijatelja.
Znači, gospođo Karolina, nemojte se više pravdati! Verovatno vam se negde u podsevsti smučilo licemerje kojim ste okruženi, i neki deo vašeg biće je odlučio da kaže istinu.
Meni je to jasno, drugi će se uveriti ako SNS dođe na vlast.
Toma ili Tadić, to je kao kad dugove iz Inteze reporogramiraš u Erste banci.
Nadam se postovani Dragane da ima vrlo malo ljudi u Srbiji koji su poput vas spremni da svoj glas na izborima daju okupatorsko nato/eu ekspoziturama pod sifrovanim nazivima DS, SNS, G17+, LDP, LSV, SPS ... kojima Srbija ima alternativu !
Nadam se da je ljudima u Srbiji vise stalo do Srbije i svog naroda od EU i NATO pakta, iskreno se nadam i molim da je tako. U suprotonom mozemo da se pozdravimo sa samim sobom, ko ostane zadnji neka ugasi svetlo i okaci kljuc o ekser.
Te razlike postoje, ali u odnosu između politika SRS-a i DS-a, za koju su se Nikolić i Vučić godinama zalagali, iako je nisu lično kreirali, prema vlastitom priznanju to je kreirao Šešelj, a oni nisu mogli u kreiranju politike da učestvuju, nego samo da se za nju zalažu. To je i bio razlog njihovog dal' napuštanja, dal' izbacivanja iz SRS-a.
Dakle odnos prema EU, Rusiji, NATO paktu za koji vi kažete da se razlikuje između DS i SNS ne stoji.
Ne može Nikolić da baštini politiku za koju se verbalno zalagao, a koju nije kako sam kaže kreirao, i da na toj razlici privlači glasače iako o istim pitanjima sada ima sasvim drugačiji stav.
Nema razlike MP između DS-a i SNS-a. To su iste smešne maroionete i prevaranti, spremni za najveću izdaju naroda i deržave iz niskih pobuda.
Međutim ovo što sledi je već stav političara, liči na proglas. Nemam ništa protiv kao čitalac ali da se razumemo treba „da se zna šta je šta“; (sledi citat): „Ne kažem da je ovo sve već gotovo i zacementirano, ali sam siguran da se taj scenario uveliko događa. Ne znam da li se još može sprečiti, ali barem znam da u toj farsi moja malenkost, baš kao i većina čitalaca ovog teksta, sigurno neće učestvovati". Do duše možda se varam u proceni jer NSPM jeste svojevrstna politička tribina.
Na kraju svaka čast za Vašu iskrenost prema "svojima": „Postoji danas u Srbiji jedna vrsta fanatičnih rusofila sklonih da Rusiju brane čak i u stvarima zbog kojih se sami Rusi stide i izvinjavaju. „ Od ranije, ja ih jednostavno nazivam rusofanaticima. Ne vidim ništa loše u tome.
GLASACU ZA DVERI SRPSKE!!!
Oni su jedini od kojih covek jos uvek nesto dobro,realno i pametno moze cuti!
IMA NADE
Putin je rekao da nema ništa protiv ali da će zajedno sa srpskom stranom raditi odnosno paziti da taj ulazak ne ugrozi srpsko-ruske odnose.
Još manje je Tomu stav Rusije opredelio da postane evroatlantista.
Ispade da Rusija više voli da nam Evropa bude veći saveznik od nje same i da Rusija podstiče,gura naše političke partije da budu okrenute Evropi.
svaka ponuda mora iz nutra dolaziti ( NAROD i njena elita) ,jer strana ponuda je "nemorlna ponuda", ma koloko to zvucilo spasalska!
Ima jedan odličan komentator ovde na NSPM koji je na ovo najbolje odgovorio:
Ni Putin ni Konuzin niti bilo ko drugi iz Rusije nikada nisu niti će ikada reći da je interes Rusije da Srbija bude u Evropskoj uniji.
Oni su rekli ono što je i trebalo da kažu, a to je stav koji je neutralan po tom pitanju.
Ali čak i da su rekli, to nikako ne može da bude opravdanje za evrofanatičnu politiku, ta politika je upravo i dovela Srbiju do stanja u kakvom je sada i jedino odustajanje od nje može biti preduslov bilo kakvog oporavka.
Postovani "Petrov", pročitajte vi ponovo i pažljivije tekst g. Vukadinovića, pa će Vam možda biti jasnije. To jest, videćete da je ovo sa "jadnima i bednima" bila ironija, odnosno opisivanje načina na koji uglavnom naši evrofanatici nas predstavljaju. A g. Vukadinović se upravo protiv takvog predstavljanja bori.
PS. Sve pohvale ѕa odličan, pošten i hrabar tekst.
Ko mu završava oposlove u Vladi.
Malo sam razmislio i rekao mu: "Evo častiću vas sa tačnim odgovorom. Sve što Putin treba da završi u sropskoj vladi ide preko Šredera"
Glavni Putinov čovek u Srbiji je Šreder. Ja to zaista mislim. Ako bi se Koštunica, ili Nikolić, ili Tadić, ili bilo ko, Mrkonjić, Škundrić, Čeda je pristupačan, moguće da će ga kupiti Putin, ako već nije, dakle ako se bilo ko od njih založi za bilo šta, od Južnog toka do elektrana na gas, nema šanski da oni drugi prihvate. Ali kad Šreder kaže, Južni Tok, ili kad sutra kaže, kakve nuklearke, elektarne na gas, to će biti izvršeno ma ko da je na vlasti, jer Srbijom i dalje vlada tajna nemačka policija.
Zato Putin i plaća Šredera.
Mogli bi oni Djordje da pripremaju sta god hoce ,da to narod nece,ali to narod ocigledno hoce,jer da nije tako ne bi ta "kvazi jednakokooperativna alternativa" belezila toliki rast rejtinga,dok nekooperativni se bore za opstanak.E sad zasto je to tako,mozda biste vi analiticari mogli da nam objasnite.
Osim toga vecina naroda ucestvovala je i glasala za farsu 5.oktobra(kada je smenjen jedan nekooperativan rezim i vecina,ako zanemarimo ono paljenje skupstine,sve sa glasackim listicima,se opredelila za drugi kooperativan).Ta farsa dan danas traje.A ucesnici se samo smenjuju.
Ne bih da branim g. Vukadinovića, ali računam da šojam "jadni i bedni" ne znači "siromašni", nego baš onakvi kakvi smo mi Srbi:jadni i ebdni, bez dostojanstva. Naša vlast je takva prema njneim mentorima, a mi smo takvi jer za takvu valst glasamo.
sto se tice nasih izbora oni se kako god okrenete nameste; to je nesto o cemu su se zapadnjaci pobrinuli; nase bi bilo da ih sprecimo da nam ponovo nameste izbore i svoje kandidate ...
Najpre sa onom deklaracijom o Srebrnici, pa komparacija sa pravom desnicom u Srbiji , na kraju se ispostavilo da Toma ima rezervni dres... Borisa Tadića, svaka čast.
Nema nam spasa sa DS i SNS, ovi drugi bi bili i kooperativniji(gladniji su), šta će Putinu Tadić, Toma, Putin je bio eksplicitan, neko je već napisao Rusi odrađuju poslove preko Šredera a Srbija sa ovakvom ekipom može igrati šotu sa Albancima, šansa postoji, ne verujem da će ovaj naš narod da prestane da veruje u evropska čuda, mediji se poigravaju sa većinom ljudi u Srbiji,nažalost.
Još o Putinovoj poseti, vlast je to prikrila, oduševljenje naroda ali nije sakriveno od Rusa, slali smo materijale RIA NOVOSTIMA i dalje !
Mislim da ni Srbiji ni Rusiji neće svanuti sve dok ovakve ekstremističke desničarske partije ne budu stavljane van zakona i dok ovakav govor mržnje njihovih lidera, Jovanovića i Žirinovsog, ne bude sankcionisan.
Ako svi akteri na našoj političkoj sceni odmah ne osude ovaj užasan govor mržnje Čedomira Jovanovića, to će značiti samo jedno: da je Čedi, LDP-u i Drugoj Srbiji, pošlo za rukom da od Srbije naprave jednu običnu rusku guberniju!
Šta je sa Putinovom posetom? Šta je sa tekstom o tom tako željenom i iščekivanom događaju?
ZAŠTO se o tome ćuti kao zaliveno, a posle onako gromoglasnih najava i priprema?
Treba li da citiram sve što je o tome pričano i pisano koliko pre par nedelja?
Treba li da ga poredim sa ovim mukom i ništavilom koje usledi posle?
Ako izuzmemo oduševljenje koje izaziva vulgarnost opskurnih huliganskih hordi – mrtva tišina !!
Zašto patriote ?
Zar Putinovi predlozi nisu prevazišli sva očekivanja?
Zar se nije zadržao duže nego planirano, a u razgovoru sa predsednikom – duplo duže?
Zar nije paket Srbiji procenjen na deset milijardi ?
Zar nije sve proteklo u najboljem redu ?
Izgleda da ste Vi „patriote“ u Putinu videli Staljina i priželjkivali nešto drugo?
Korbač, čizmu i pesnicu.
Izgleda da Vas za Srbiju, njenu privredu i međunarodnu poziciju uopšte nije briga, već samo da li će Putin da vuče uši Tadiću?
Čudnog li patriotizma....
Da li je zato 6. aprila 2009. godine na Uskrs Tadić bio u Nemačkoj na proslavi Šrederovog rođendana? Sećate se, zar ne? TV Tijanićeva je u Dnevniku prikazala samo fotke, ništa snimak. A Hadži Draganova Politika ni to.
Ono što nije dobro u tekstu je, izjednačavanje SNSa sa aktuelnim režimom, jer takvo mišljenje autora nema nikakvog opravdanja ni realne podloge u delovanju SNSa.
Čak, mislim da Naprednjaci imaju vrlo dobar pristup i ideje u rešavanjѕ unutrašnjih prblema kao i izbalansiranu politiku prema Zapadu i sa druge strane prema Rusiji, Kini..., što može da predstavlja dobar put za ekonomski oporavak Srbije i vraćanje dostojanstva zemlji u spoljnoj politici. Sada je to i jedina opcija za spas od totalnog propadanja i zato će imati podršku većine građana, koji više ne nasedaju na laži.
Zato bi autor mogao da, svoju ličnu netrpeljivost prema Naprednjacima ostavi po strani.
ZAŠTO niste popili lek?
Putin otišao pre nedelju dana, a vi ste još uvek pod stresom...
P.S.Izvinite sto pisem na latinici.
Tačno je da Nikolić i Vučić nisu kreirali politiku SRS,ali je isto tako logično da su se u velikom broju slučajeva sa njom slagali i da promenom (osnivanjem stranke) nisu morali sve od dobrih stavova SRS po automatizmu da odbace.A setite se kako je Dačić posle izbora 2008.odmah prvo odleteo u Moskvu i odatle se vratio kao evrofanatik.
@Biljana Nikolić
Lično je ambasador Kunuzin septembra 2008 meni objašnjavao zbog čega Srbija treba da je u EU.A što se tiče toga šta Rusija voli u pogledu savezništva ,mogli ste videti iz odnosa Nemačke i Rusije,kojima se sve više priklanjaju Franciska i Engleska.
SNS ima zapadnog savetnika, hvali se da se svi evropski zvaničnici obavezno sastaju sa njima kad dođu u Srbiju, na 30 poseta zapadu dolazi jedno privatno putovanje u Moskvu, ni jedna kritika zapadu i napad na Južni tok, ne pominju Kosmet i obećavaju brži ulazak u EU.
izjednačavanje SNSa sa aktuelnim režimom je na mestu, jer takvo mišljenje autora ima apsolutno opravdanja i realnu podlogu u delovanju SNSa.
zato će imati podršku većine građana, koji još uvek nasedaju na laži.
Zato bi MS mogao da, svoju ličnu NAKLONOST prema Naprednjacima ostavi po strani, ako je iskren i pošten.
Pa zar niste videli da je vlast skrivala dolazak Putina. On ih je namagračio utakmicom koja je ranije zakazana, a razlog je da se vidi gostoprimstvo Beograđana. Putin je bio toliko odušecljen da su ga jedva sprečili da siđe u masu.
Kako Vam nije jasno da Srbi ne vole one koji bombarduju i ugnjetavaju druge narode, a to ovi od početka rade. Mislim prvo na Engleze i njihove sledbenike.
Nemci su samo izmišljeni kao loši momci i uvek ih pređu da rade naopako, da bi opet oni vladali...
Ova vlast je stigla kao bonus - poklon Srbima - od nato-a ( pre svega USA, Nemacka i usa privesak V. Brit.).
Razlog?
Da obave ono sto ti fasisti nisu uspeli da dovrse u zadnjoj deceniji 20-og veka. Dakle ova vlast radi za strance i sebe ( to im je dozvoljeno ), a narod ?! - pa sta tu normalan covek moze da kaze ??? Sa ovom vlascu za vratom - bice sve losije i losije. SNS je svakako deo ove zute price. Dakle sa takvima ima promene - ali u pravcu potpune PROPASTI.
Rusofilstvo i "ono drugo"?
Mala apstrakcija: zamislimo da ne postoje USA, Nemacka, ... ili bar zamislimo da nisu uradile sve ono ( u zadnjem desetlecu 20-og veka ) STA URADISE !!!
Koliko bi tada bilo Rusofila ?
"ono drugo" - to je kad te neko bije i ubija ti clanove familije a ti ga volis - natofilstvo = nekrofilstvo.
Ja licno mislim da je Rusofilstvo podmetanje - onim Srbima kojima je stalo do Srbije !!!
Dakle etiketiranje.
Niste u pravu, Čeda je žrtva! Jedan mlad čovek, koji se formirao u turbulentnim devedesetim, okružen notornim rasistima, autoritarnim intelektualcima i poklonicima dela nemačkog naciste Karla Šmita, uopšte nije imao priliku da se formira kao normalna zrela ličnost modernih liberalnih shvatanja. Lako je optuživati Čedu, ali zamislite kako bi vama bilo da su vas godinama indoktrinirali islamofobkinja Vesna Pešić, šmitovac Nenad Prokić ili eugeničarka Latinka Perović? Čedi je potrebna pomoć i podrška dobronamernih ljudi i stručnjaka... Jer, Čeda ne misli svojom glavom, on je samo žrtva dugogodišnje manipulacije...
Gospodine kojo intelektualnoj ili politickoj grupi vi pripadate ako otvoreno prozivate patriote?
Zar je u ovoj zemlji sramno biti patrijota, da li je kaznjivo, sta je vaznije u karakteru od patriotizma?
Sva ova pitanja ne trebate meni ovde da odgovarate ali bar na neka odgovorite sami sebi pred ogledalom.
P.S. Dodje Putin odose iz bondstila, nije li to neka vrsta prevrata?
Dobar komentar...jedino mislim da intelektualizam ne treba da ima nacionalni prefiks...Intelektualac je osoba koja razumom prevazilazi minorne ljudske "primatne" (pre)okupacije, tako nekako...
Takođe, mislim da ponude spolja ne moraju više da budu "nemoralne ponude" (mislim da se nemoral danas globalno lakše prepoznaje), ali ste u pravu da su bitnije ponude iz naroda i elite (ko su oni?), ali se nažalost takve ponude, koje su ispred očiju, najteže vide...(Bolje se još uvek, nažalost, vide bešumni migovi, radioaktivni nevidljivci i sumanuti bogohulnici)...
ps U očekivanju moralne ponude za "balkanske beskućnike" možda ne bi bilo loše za početak obezbediti krov na sunčanu energiju...može li to?
Ovaj komentar je malčice ispod Vašeg uobičajenog prefinjenog nivoa, na koji ste nas poglavito navikli.
Vaša suptilna, osetljiva, patriotska dušica u najplemenitijem smislu te reči, dakle, nije mogla mirno da izdrži tu najezdu istočnog prvoslavnog varvarina, diktatora i kanibala.
"Kanibal" ante portas.
Morao je da izađe sav taj jed iz Vas, pa makar i nedelju dana posle. Neka, neka, zdravo je to. I bolje da je to izašlo iz Vas, nego da ste zadržali u sebi.
Bilo, ne ponovilo se.
Daće Bog, pa će uskoro nama u posetu baronesa Keti Ešton sa sve svojim uzvišenim demokratskim štapom i šargarepom, i, eto prilike da zaboravite ceo ovaj patriJotski košmar, da zaboravite primitivne horde koje priželjkuju čizmu i korbač.
Kako se Čeda može porediti sa Žirinovskim?
Žirinovski nastupa sa patriotskih pozicija, a Čeda obrnuto. Pored Čede, Čanka, Kandićke i ostalih, drugi dušmani nam ne trebaju. O ovih je previše da nas upropaste.
Zato ću ipak nastaviti da verujem svojim ušima i očima,odnosno izjavi Putina od pre neki dan koju sam lično čula zajedno sa celokupnom srpskom javnošću.
U toj izjavi nema pomena da je ulazak Srbije u EU interes Rusije, niti da Rusija to smatra interesom Srbije. Ima samo poštovanja odluke srpskih vlasti ako one ne ugrožavaju Ruske interese i rusko srpske odnose.
Teško ću poverovati da ambasador Rusije radi na svoju ruku.
"ps U očekivanju moralne ponude za "balkanske beskućnike" možda ne bi bilo loše za početak obezbediti krov na sunčanu energiju...može li to?"
.....svakako bas mi je i nekako struka.
Vi ste stvarno jedna osoba,koja duboko analizirate stvari i to sa jednim dubokim humanim preduslovima. to je stavrno za postovanje, namera je vaznije od svacega a u Vas gledam samo dobru nameru, a to mogu reci jer do sada ni u jednom Vasem komentaru nisam naleteo da ne bi bilo humano nastrojeno. Postovanje.
Ja moram da priznam da po nekad kliznem, sa namerom da objasnim nekome za neku ne/pravdu ili tako nesto,..... ali sve je tako tesko?!!!!tako absurdno!!??? ZIVOT nije juce nije ni sutra nego sad.
pozdrav
Ne bih rekao da je bio zbunjen. Znao je on to još pre, tako da Slovencima nije pravio nikakav uslov oko NATO-a, a nama jeste.
Pa iskreno.... malo toga. Gotovo ništa !
Rekao bih da bismo bili na istom mestu – ko god da je bio na vlasti. Vi ili ja ili neko treći.
Nema inicijative, nema vizije, nema napretka, nema koraka i konkretnih poteza. Sve što se dešavalo bilo je iznuđeno i stihijski. Drugačije se činilo dok je Đinđić bio živ, ali – naravno – nemamo garancija da bi ZAISTA mogao da načini radikalne promene.
Ali ovde se ne radi o tome. Ovde je suština sukoba i rasprave u tome što pojedinci pokušavaju da nesposobnost i nepoštenje aktuelne vlasti stavljaju u ravan sa potezima diktatorskog režima koji nam je sve užase i doneo.
Štaviše – pristalice svrgnutog diktatora nas punih usta ubeđuju da je to bila prava politika, a da je zlo nastupilo njegovom smenom.
Nemam razloga da štitim ove koji se ničim dobrim nisu istakli, ali da amnestiram ( ili čak glorifikujem ) ratne zločince koji su nas zavili u crno – svakako neću.
Bombardere ne voli niko. Pitajte građane Vukovara, Sarajeva....
Niste me razumeli.
Bio sam ironičan, želeći da potenciram svu neiskrenost tog nazovi patriotizma.
Ne znam da li ste pratili tekstove i komentare pre dolaska Putina, ali egzaltiranost, očekivanja i oduševljenje u njima su bili na granici histerije.
Od poziva na ulice sa „malim zastavicama“ preko procene da će prvo Koštunici čestitati rođendan a zatim javno osuditi bombardovanje, do nagađanja kako će Tadića streskati o pod i najuriti u mišju rupu. Najvažnije od svega je bilo čvrsto ubeđenje da će poseta doneti konačnu prekretnicu u opredeljenju „ za Evropu“ ili „za Rusiju“ i baciti „evropski put“ na smetlište.
Avaj....!
Zagrljaji, osmesi, pozdravljanje, slikanje, poziranje.... ni traga od batina ! Ugovori, saradnja, krediti, pokloni i sve to sa izdajnikom Tadićem ! Ko se još setio „patriota“ i njihove „iskrene“ bratske ljubavi.
Ali vrhunac razočarenja mora da je bila izjava da Rusija nema ništa protiv srpskog ulaska u EU ??!!
Uroš lučonoša je u Kinšasi – na dužem službenom putu.
Simpatična Đenovska Spajdermen grupa – takođe na oko tri godine.
Partizanova sekcija francusko-srpskog prijateljstva – na službenom putu. Dužem.
Njeni lideri – otišli da tetki daju lek. I eto.....
Ali ne mari. I druga postava treba da se dokaže. A i osvetlali su obraz – nema šta.
Izneli su zavidnu dozu mržnje ( u novorečniku – patriotizma ) i dobru dozu poltronskog ulizivanja ( bratska ljubav ).
Neka.
Sevap je.
Posle onoliko kiše – da malo i njih ogreje sunce, da imaju čemu da se raduju.
I jesu. Od svih događaja tog dana, od ugovora, kredita, planova, južnog toka, „patriote“ je najviše obradovalo skandiranje huligana.
Sve zajedno vesti o poseti ( desetak ) nisu imale toliko komentara koliko ova.
E šta ti je pravi patriotizam.....
Eto, ja bih da nekako dobre namere pretočim u "moralnu ponudu" ali nekako meni pak ne ide sa imovinsko-poslovno-pravnim imetkom, kao da ga nisam pravno i humano zaštitila na samom vrhu "globalne piramide", pa čak ni ljudi od velikog poštovanja ne umeju mi dati savet šta dalje...Pa je, eto,u nedostatku dobrog saveta, uvek najbolje zakačiti se o "sunčani zrak" i drago mi je da baš vi radite na energiji toliko važnoj za obilje nuklearki koje prkose i "Bogu i Darwinu"...
Da li znate imamo li mi odavde vlasnički udeo u "sunčanom krovu" ili samo kao što smo navikli vredno fizikališemo do "sudnog časa"?...
Ja bih volela da vlasnički udeo ovog dela planete bude dovoljan da obezbedi budućnost ne samo ljudima koji ove žive, već i životinjama, biljkama, vodi, vazduhu, itd.
Sve najbolje...
Da, SAD je presek prošlosti i budućnosti, i kao neka pokretna traka "sad" ne treba da beži od prirodnog izvora "prošlosti koja postaje budućnost", pa onda nema šanse niti da sklizne dalje od "našeg početka" koji zovemo "život"...tako nekako...
A teškoće onda mogu biti samo dobra mlečna kiselina i još bolji izazov apsurdu....
Meni je npr. apsurdno da uopšte može nacionalno da se pravi duboki krivični istraživački rad kao da nikada nisu postojali Jugosloveni...pa su sve krivi neki preci...Ili još apsurdnije, zar baš niko iz bivše nije pravno zaštitio neko parče zemlje gde treba...Ne može se dugo visiti na krovu čak i kad ga čovek poseduje...
Da maler bude veći – uz onoliko grljenje rukovanje i slikanje – izvežbani pozer Tadić je bio u elementu:
Za glavu viši i krupniji, nasmejan i raspričan kao da mu daju oskara – skroz je u zapećek bacio važnog gosta. Onako sitan, naizgled zbunjen i uplašen Putin je ličio na seljačića u gradu( kako samo izgled vara )
Stvarno – poražavajuće za umišljene patriote i neshvaćene rusofile. Kako da iskažu svoju ljubav a kako tek da im ona bude uzvraćena u mizernih dva minuta i trideset sekundi ( možda još koja stotinka ) koliko je Putin procenio da treba da im posveti?
Ali nije sve izgubljeno!
Ima ko da i njih reprezentuje:
Mladost, lepota, budućnost Srbije, ponos i dika „patriota“.
Obrijanih glava, tetovirani, sa ožiljcima, nebrojanim godinama robije i debelim policijskim dosijeima, sa fantomkaka u džepu, skrivenim palicama pištoljima i noževima i – naravno - zabranom pristupa na civilizovane stadione i među normalne ljude i navijače.
Nema na cemu,
„Sadasnjost“ za mene je pocelo pred ca. 2-3 godine. Bilo jedno dobro iskusenje,a sada mi je puno puno lakse u svakudnevnicu. Sve je to nekako metodicno regulirano i nastrojeno, korak po korak. Tu nema neki “menagement recept” koji sluzi kao putokaz, nego samo methodicni sistem koji pocinje sa preduslovom “sta mogu ja da radim za sebe, a ne sta mogu drugi da rade za mene”.
Dakle sve najbolje
Zaista je dobar vaš "metodičan princip" (kako i dolikuje životu u sređenoj zemlji, mislim da ste pomenuli da živite u Švajcarskoj, ako nisam pogrešila)...Već mi mnogo znači taj dobar "savet" pa ću pokušati da (za)radim za sebe, a ne samo za druge...(kada bi postojala olimpijada davalaca uspešnih poslovnih ideja i saveta, verovatno bih bila u prva tri mesta iz ovog regiona)...
ps lep termin "menadžment recept"!...Baš bi bilo dobro da se neki dobar globalni menadžment recept ispili sa ovog domena....Ali, da sad prepotentnošću (koja je tako tipična za jugoslovenske nadobudnike moje generacije) ne pokvarim sliku koju je vaš komentar upriličio o meni na nspm-u (i uđem u menadžersko sladostrašće koje živim od 1990 godine bez novčane metodike! Da je barem se moglo Putinu došapnuti na uvo o "otetoj" commission na naše farmaceutske poslove u Rusiji) šaljem vam lep pozdrav ....
Ku-ku Bojane, pa Vama Putin ne izlazi iz usta :)
Evo Vama "terapija" pred spavanje, pa ćete zaboraviti Putina.
http://www.youtube.com/watch?v=0u8VvyqhJEU
Klin se klinom izbija!:)
Postovani Bojane. Imate odlicano zapazanje i slazem sa skoro svim onim sto ste napisali kritikujuci a priori patriote ali nemojte se svrstavati u redove izdajnika.
Lepo je sto naglasavate istinu ma koliko bolela, ali nemojte stajati na stranu neprijatelja i potencirati srpsku krivicu zbog Sarajeva i Vukovara.
Oni su ratovali protiv nas i mi smo ratovali protiv njih. To je zakon ljudskog roda. Izgubili smo, stisnimo zube do sledeceg rata,pripremimo se bolje.
Znam da ce te reci da ne zelite sledeci rat. Ne zelim ga ni ja ali je to zakon prirode.
Druga zabluda koju iznosite je Djindjic. Ne pravite od njega ni Tita ni Slobu ni Putina. Poklonio je najvaznije Srpske firme, Zelezaru, Merimu, Tigar a ostale vazne upropastio Prvu Petoletku, 14 Oktobar itd. Njegova price kod mene ne bi prosle ni kada sam imao 15 godina.
Setite se samo sta je pricao o Windowsu i UNIX-u.
Ono sto vas izvodi iz domena kulturne diskusije je ocenjivanje visine. Mene su roditelji ucili da nisu vazne fizicke osobine coveka vec duhovne i da je krajnje nekulturno smejati se necijim fizickim nedostacima. Ja sam visok 2.02 ali se ne slazem da je za predsednika vazno da lici na zirafu.
Tacno je da Putin nece umirati zbog nas kako neki misle. A BT nista pametno ne ume da kaze osim da mantrira sa EU,EU,EU. Tvrdi da ce demokratiju braniti svim silama (znaci nema veze sta narod misli) i jos svasta. Nekima visina sluzi da pokazu sve kvalitete a nekima i da pokazu sve nekvalitete. Pod diktatorom ste imali otpor B92 Studio B a koga sada imate protiv rezima u kome ljudi gladuju a policija ubija ljude kada se ne slazu sa idejom ambasadora SAD.