Већина ваших читалаца увелико учествује у тој фарси на разноразне начине. Ваше и моје одбијање учешћа у тој фарси је безначајно и неће поколебати никог.
Препоруке:
0
0
2
уторак, 29 март 2011 00:37
Putin
Putin je u Beogradu napravio pravi zemljotres, ulazak ruskog premijera u lozu marakane sa borcima vukovarskog ratista a danasnjim motoristima je poruka za sebe, da ne govorim o podrsci nacionalistima i navijacima. Shvatio je zapad Putinovu poruku sa marakane,a i Tadic,u to sam siguran.Putin je razgovarao sa predsednicima Srbije i Srpske, obuhvatio je znaci obe srpske drzave, druzio se sa srpskom omladinom, posetio hram na Vracaru... Krupne stvari su na dnevno redu, to svi znamo, ali od nas malo zavisi.
Препоруке:
0
0
3
уторак, 29 март 2011 01:24
Alexander "X"
Iskljucivanje, obezbedjenje sebe je karakteristicno za opoiziciju Srpskog Naroda. Srpska opozicija radje ceka da padne vlada nego da je sama rusi. To je najbolji deo dizajna novog svetskog poretka, da otupi i odsece inteligenciju drustva pa da onda pokosi sta vec nije samo od sebe otpalo. To sto Kostunica nece ucestvovati u predaji Kosova nece zadrzati Kosovo. To sto cu ja ovde iskritikovati poziciju takodje nece pomoci gubitku drzave. Gospodo svi mi ovde srljamo u sopstvenu kolonizaciju iz koje nema izlaza. Dopunjujemo se nadmudrujemo i takmicimo ko ce trenutno stanje da sto bolje definise. Dicimo se intelektom koji samo sebi sluzi, nicemu drugom. Ni zemlji ni drustvu ni porodici, sve se razbija na atome u pobrojanom redu. Zar srpski intelekt nikada nije nasao model da se udruzi, zar nikada nije osetio potrebu da se iskaze, da ukloni ego i da ne pristaje na ovakav jadnjikav nacin prezivljavanja i da sve ovo spreci. Zar Srbi ne znaju kako da kazu ne.
Препоруке:
0
0
4
уторак, 29 март 2011 01:32
Alexander "X"
Sta je to sa nama Srbima sta nama stvarno fali u glavi. Zar je moguce da je od svega ostalo samo konstatovanje i izvinjenje. Da li je ovo jos uvek nasledjeno urodjeno bojanje od vlasti i dali mi razumemo sta je vlast. Koliko vazduha u plucima mozemo da kompresujemo dok ne eksplodiramo. Zasto ne disemo ravnomerno. Zasto se uvek sve zavrsava revolucijom na ovim prostorima. Da li to sto dolazi a sto svi slute, mozda moze da se spreci i kontrolisano prevazidje. Zasto Srbi bitisu? Zasto se ne zahvale ovoj vlasti, prestroje i krenu dalje, svi smo paralizovani i cekamo da nam se zivot desi. Zasto brilijantni analiticari ne razbiju ovu vlast na paramparcad, umesto da se ogradjuju i izvinjavaju. Toliko je sansi da su to manje vise ziceri.
Препоруке:
0
0
5
уторак, 29 март 2011 03:46
Ружичасти пантер
„....ако не променимо однос према себи, према пријатељима и непријатељима, а нарочито према држави и према раду, ни три Путина нам не могу помоћи.“
Данас владајућа схватања о томе ко нам је пријатељ, ко непријатељ, какви смо ми, Срби, и да ли уопште имамо право на сопствену државу и на њену одбрану - успостављена су 5. октобра. Сценарио је тада написан, сада се само игра последњи чин драме.
Препоруке:
0
0
6
уторак, 29 март 2011 04:11
Кекељ
@Putin
... Krupne stvari su na dnevno redu, to svi znamo, ali od nas malo zavisi.
Знате како је, онај ко унапред прогласи да од њега ништа не зависи, сигурно постаје губитник и од њега сигурно ствари не зависе. И хвала драгом Богу да не зависе. Будућност је за одлучне и самоуверене, за оне који знају куд иду и шта им је циљ. Од мене све зависи, а да ли зависи и од Вас, и вас у ширем смислу, то одлучите сами.
Препоруке:
0
0
7
уторак, 29 март 2011 05:20
Dragan Bogosavljev
Postovani Gospodine Vukadinovicu,
Za razliku od Vas, ja cu rado ucestvovati u toj farsi i dacu svoj glas gospodinu Nikolicu na buducim izborima. Smisao toga, nije u simpatijama prema istom ili toj politici, no u mojoj zelji da se uticaj Borisa Tadica smanji sto je moguce vise. Cini mi se, sumnjam da je pogresno, da gore spomenutog, niko drugi ne moze da ''skine''. Politika se mozda nece promenuti ali mi Toma deluje dosta smenjivije, ne bude li brze dobrobiti od eventualne njegove vladavine.
Препоруке:
0
0
8
уторак, 29 март 2011 06:31
@Putin
Ne gospodine, koji ste se potpisali sa Putin, OD NAS MNOGO ZAVISE, a ne kako ste Vi zavrsili tekst.Od nas zavisi dali ova sadasnja politicka kamarila ce da vlada Srbijom, ili ce da ode u istrijski zaborav.Da odu Dinkici, Sutanovci, Tadici i svi ostali.
Препоруке:
0
0
9
уторак, 29 март 2011 06:59
slobodan45
Велика је Америка. Има је на свим континентима.
* Ми овај рат нисмо изазвали. Пуцали смо у најбољој намери.
* Други праве хаос. Ми нападамо све редом.
* Америка високо уздиже моралне идеале, и само са те висине баца бомбе на непослушне.
* Ракете које долазе из земаља с развијеном демократијом још у току лета претварају се у хуманитарне пошиљке.
* Ја сам жртва ратних страхота. Кад год некога убијем, ужасно се потресем.
* Да нема хуманих ратова, свет би огрезао у злочину.
* Да си жив, и теби би било мило што те је убио осведочени хуманиста.
* Колико још људи треба да погине да би се спречила хуманитарна катастрофа?
* Кад Север, Исток и Југ ступе у Западни савез, поново ћемо се оријентисати помоћу маховине.
* Питање победника је решено. Остало је још само да се одигра утакмица.
* И стрпљење ме је издало. У питању је, дакле, завера ширих размера.
* Ако мене лажу, лажем и ја вас. Јер, ја сам њихов најбољи сарадник.
komentar prvi od g.a.baljka...
Препоруке:
0
0
10
уторак, 29 март 2011 07:59
Dr Milanko
Postovani gospodine Vukadinovicu,
Slazem se sa vasim stavom u potpunosti. Nema se tu sta dodati ili oduzeti. Cinjenica je da sam i ja jedan od onih koji je osetio atmosferu na Marakani samo cini da mi je sve jos jasnije. Putin jeste dsao kao prijatelj, ako politicar moze biti prijatelj. Ako moze, onda to samo Putin moze biti, pravi i iskreni prijatelj. Borisu mora biti sve jasno, pogtovu ako je cuo sta mu je skanirano na Marakani, i to bez ijednog zvizduka i neslaganja. Pomalo je licemerno da to niko ne pominje ili ne sme. Bilo je i Borise, spasi Srbiju i ubi se, ali i vulgranija varijanta. Ovo drugo skandiranje svakako ima veze sa odrzavanjem parade ponosa.
Znam jedno, da na politickoj seceni Srbije se nista nece promeniti dok neko ne kaze otvoreno: Mi smo za Srbiju po svaku cenu! Mi smo za saradnju sa onima koji imaju prijateljski odnos prema nama! Realpolitika, pa to je Rusija!
Препоруке:
0
0
11
уторак, 29 март 2011 08:01
Небојша Прпић
Она није смогла снаге, а један део то очигледно ни не жели, да се томе супротстави,
Један део? Неких 99,999% наше „елите“.
Чак ни оних 0,0001% , који се своди на министарку која је пошто-пото морала да се појави на стадиону, не мењају ствар.
Дотична, ако је већ морала да се нађе ту, требало је да Владимировичу тутне у руке цедуљицу са речима „Не мислим ја што и Млађа“
Препоруке:
0
0
12
уторак, 29 март 2011 08:15
Starac Milija
Svakako da je od izuzetne važnosti kako ćemo glasati na sledećim izborima. Jedan broj ljudi na žalost misli da je sve određeno i rešeno bez njihove saglasnosti i da se tu ne može ništa promeniti. Nije mali broj našeg sveta koji veruje u "fatum" i sudbinu, stavljajući sebe i svoje potomke i bližnje u pasivnu ulogu u životu i u ulogu žrtve. Ne možemo tako da živimo! Moramo da činimo šta je najbolje i šta najbolje možemo a ostalo nije naša briga.
Što se posete Putina tiče, i Marakane, videlo se koliko je našem narodu potreban Spasilac. Potrebno je ipak za dorobit ovog društva da sve više ljudi pronađe ono najbolje u sebi (spasioca) i da transformiše svoj život na bolje. Bez toga, bez zdravih, vrednih i čestitih ljudi nema naprednog društva, ne zaboravimo to. Ne možemo tražiti večiti spas izvan nas, moramo tražiti nešto pozitivno u sebi, i sami činiti ono što tražimo od drugih.
Препоруке:
0
0
13
уторак, 29 март 2011 08:17
Nenad
Moze mnogo da se filozofira,i da se na razlicite nacine tumaci marakana.Ja mislim da je Putin jednostavno popularan u srbiji,i da ga ljudi gotive,sto bi se reklo.Zasto.Pa jer je hrabar,jer zna sta hoce,jer je uveo red,a i mi srbi po prirodi stvari trazimo jakog coveka oko koga se okupljamo.Mi samo zelimo jednog Putina i u srbiji.Nekog sa harizmom i autoritetom,sa srcem,da rastera miseve i da svakog postavi na svoje mesto.Demokratija,ovde nikad nece funkcionisati kao na zapadu,jer mi postujemo ljude a ne institucije.
Препоруке:
0
0
14
уторак, 29 март 2011 08:18
МП
Ђорђе:"У том контексту прилично трагикомично делује повремено заклињање челника СНС како они „ни по коју цену“ неће правити коалицију са ДС. Као да је то за било кога – сем, наравно, за непосредне учеснике у расподели колача – уопште битно у ситуацији када између њихових политика практично нема никакве разлике и када се они појављују као, ако је могуће, још и већи евроентузијасти од већ уморних и потрошених демократа."
После јасно изнесеног става Путина(пре тога пуно пута Кунузина) да је интрес Русије да Србија буде у ЕУ,јасно је зашто је СНС узела то(Евроинтеграције) за један од својих стратешких циљева.Осим тога ДС осам година (2001-2008)није желео да чује о било каквој сарадњи са Русијом и Кином,а све време је пузајући(Гузенбауер) признавао "Косово".Поред тога све је радио да Србију увуче на мала врата у НАТО(Шутановац&ко).
Мислим да су то три изразито велике разлике,поред безброј малих,а врло битних(економија,развој,социјална правда,образовање.....)
Препоруке:
0
0
15
уторак, 29 март 2011 08:22
Синиша
О нашој власти најбоље говори чињеница да је "наш" председник одмах сутрадан отпутовао у Брисел по "своје" мишљење и став у вези са посетом Путина.
Препоруке:
0
0
16
уторак, 29 март 2011 08:27
Jasna Simonović
E, gdine Đorđe, kad "farsa" počne retko ko može biti izuzet! A na bolji scenarij niko nije stavio veto..."Nevinost naroda" kao neprikosnovena samoupravna kategorija u pravnoj sledbenici SFRJ prosto je "zemljotresna"...a meni je (s)tresno da ste se i vi "navukli" na opsesivan fudbalski epilog Marakane, kao da ne znate da je "superepilog" bio u željenoj poseti Hramu Svetoga Save gde su satima čekali obični ljudi(od poznatih prepoznah Prestolonaslednika Aleksandra Karađorđevića sa suprugom) da samo pozdrave Putina (ne da kukaju nas uzme kao siročiće), a najpre da prepoznaju dušu ruskog naroda kroz svog predstavnika, a u tom svetom činu neposredan štit gdina Putina od ovozemaljskih guranja, tiskanja, znatiželje i ostalog bio je Patrijarh Irinej...Hvala...
ps Mislim da "eu-ropska" alternativa ima svoj smisao u "eu-ruskoj alternativi" samo ako serbia-američka alternativa nađe svoju logičnu prijateljsku (bez ne)replikaciju...tako nekako
Препоруке:
0
0
17
уторак, 29 март 2011 08:30
Jasna Simonović
Izvinite na ovom dodatku: Naslov teksta nije dobar...Ili "tuđeg" pod navodnice ili bez "tuđeg"...mislim...
Препоруке:
0
0
18
уторак, 29 март 2011 08:39
Bijek
Vaša rečenica: "Нема у свету (а богме ни у самој Русији) много места на којима руски лидери могу рачунати на такву добродошлицу и ни њима не иде у рачун да такав поклон изгубе и проиграју." u stvari mnogo govori o našem narodu, na žalost.
Препоруке:
0
0
19
уторак, 29 март 2011 08:57
Н
Предлажем да се покрене петиција против кажњавања Каролине Бркљач,која је добила отказ због оне грешке на „кајрону“ РТВ када је,уз озвештај о састанку Путина и Тадића, откуцала „Повтрда непријатељства“.
Напросто,жена је написала истину. То је једина тачна вест из домена политике коју је државна телевизија изрекла последњих година.
Може Тадић понављати милион пута мантру о пријатељству, али за 7 година апсолутне владавине, ни једним гестом, ни једним поступком, осим празним фразама,није показао да жели добро не само Путину и руском народу, него ни спрском.
Све је, али апсолутно све радио у корист и српске и руске штете. Да ли је хтео или морао не знам и није важно. Не оправдава га.
А не мислим ни да Путин њега баш доживљава као пријатеља.
Значи, госпођо Каролина, немојте се више правдати! Вероватно вам се негде у подсевсти смучило лицемерје којим сте окружени, и неки део вашег биће је одлучио да каже истину.
Препоруке:
0
0
20
уторак, 29 март 2011 09:39
@Dragan Bogosavljev
Неће Тома сменити Тадића,него ће заузети његово место извршиоца налога са запада.
Мени је то јасно, други ће се уверити ако СНС дође на власт.
Тома или Тадић, то је као кад дугове из Интезе репорограмираш у Ерсте банци.
Препоруке:
0
0
21
уторак, 29 март 2011 10:18
Бране
Да, у тој фарси сигуран сам неће већина учествовати!!Јесмо ми прост народ али нисмо народ кога злотвор може више од једанпут преварити иако свакодневно и на сваком кораку из наших глава покушавају избрисати дух и традицију.
Препоруке:
0
0
22
уторак, 29 март 2011 10:22
...
@Dragan Bogosavljev,
Nadam se postovani Dragane da ima vrlo malo ljudi u Srbiji koji su poput vas spremni da svoj glas na izborima daju okupatorsko nato/eu ekspoziturama pod sifrovanim nazivima DS, SNS, G17+, LDP, LSV, SPS ... kojima Srbija ima alternativu !
Nadam se da je ljudima u Srbiji vise stalo do Srbije i svog naroda od EU i NATO pakta, iskreno se nadam i molim da je tako. U suprotonom mozemo da se pozdravimo sa samim sobom, ko ostane zadnji neka ugasi svetlo i okaci kljuc o ekser.
Препоруке:
0
0
23
уторак, 29 март 2011 10:28
Станимир Трифуновић
Зашто ми се чини да у овом тексту има помирљивог тона?
Препоруке:
0
0
24
уторак, 29 март 2011 10:37
наташа @ МП
Те три разлике, а и више мањих о којима причате се не могу применити на политику, односно разлику политика ДС-а и СНС-а.
Те разлике постоје, али у односу између политика СРС-а и ДС-а, за коју су се Николић и Вучић годинама залагали, иако је нису лично креирали, према властитом признању то је креирао Шешељ, а они нису могли у креирању политике да учествују, него само да се за њу залажу. То је и био разлог њиховог дал' напуштања, дал' избацивања из СРС-а.
Дакле однос према ЕУ, Русији, НАТО пакту за који ви кажете да се разликује између ДС и СНС не стоји.
Не може Николић да баштини политику за коју се вербално залагао, а коју није како сам каже креирао, и да на тој разлици привлачи гласаче иако о истим питањима сада има сасвим другачији став.
Нема разлике МП између ДС-а и СНС-а. То су исте смешне мароионете и преваранти, спремни за највећу издају народа и державе из ниских побуда.
Препоруке:
0
0
25
уторак, 29 март 2011 10:44
Vladimir
Da je farsa to samo slep covek ne vidi i ja u toj farsi sigurno necu ucestvovati.Srbija ostaje bez Kosova i postaje kolonija to se otvoreno radi pred ocima celokupne javnosti.Ako neces Tadica evo ti Tome a obojica su zlo za Srbiju.Ako narod ne otvori oci pre izbora kasnije nema kajanja postacemo robovi.
Препоруке:
0
0
26
уторак, 29 март 2011 11:02
Alter@Dragan Bogosavljev
Ta mant`te se vise Tome! Nije on tema ovog teksta. A kad vec pominjete, objasnite: zasto bismo glasali za Tomu koji javno kaze da ce nastaviti postojecu politiku, samo jos delotvornije i efikasnije, osim ako niste za ovakvu politiku koja sobom nosi katastrofu za katastrofom narodu i drzavi. Bila bi radost videti da neko ovde ukaze na sasvim kontra opciju, za politiku alternative. Na taj drugi, treci, peti put koji nije posut stradanjem i na cijem kraju ne ceka provalija. A mi takvim putem idemo i sekta koja nas drzi u svojim kandzama strogo pazi da neko ne smugne u siprag kraj puta. Toma i ovaj postojeci su dva lica Janusa. Srbiji treba alternativa koja kaze: NATO- ne hvala! Evropa-moze, ali ne po svaku cenu!Sada se cini da bi za takav stav imali snaznu podrsku i da onaj krik- Spasi Srbiju iz ludnice Putine!- ne bi ostao bez odjeka. Po meni, taj hepening na Marakani zabio je kolac u lazne babaroge kako smo sami na svetu, okruzeni natovcima i da po Mujinom cinimo sto i svi Turci.
Препоруке:
0
0
27
уторак, 29 март 2011 11:08
Душан Ариљевић
Господине Вукадиновићу Ви сте аналитичар и ово Вам је сасвим на месту: „И тако ће незадовољни народ у једном тренутку добити какав-такав одушак и илузију промене, а зацртана игра наставити да се несметано одвија до краја.“
Међутим ово што следи је већ став политичара, личи на проглас. Немам ништа против као читалац али да се разумемо треба „да се зна шта је шта“; (следи цитат): „Не кажем да је ово све већ готово и зацементирано, али сам сигуран да се тај сценарио увелико догађа. Не знам да ли се још може спречити, али барем знам да у тој фарси моја маленкост, баш као и већина читалаца овог текста, сигурно неће учествовати". До душе можда се варам у процени јер НСПМ јесте својеврстна политичка трибина.
На крају свака част за Вашу искреност према "својима": „Постоји данас у Србији једна врста фанатичних русофила склоних да Русију бране чак и у стварима због којих се сами Руси стиде и извињавају. „ Од раније, ја их једноставно називам русофанатицима. Не видим ништа лоше у томе.
Препоруке:
0
0
28
уторак, 29 март 2011 11:54
srdjan conic
Znaci problem je u tome sto nas Srbe Rusija i Putin pozivaju da volimo samo nase sunce i samo Srbiju. To i jeste sizofrena situacija zato je i Putin bio iznenadjen podrskom srpskog naroda. Cinjenica je da se u danasnjem trenutku interesi Srbije i Rusije kao i u duzem istorisjkom periodu podudaraju.Zbog toga je i pomalo nespretno poredjenje odnosno poistovecivanje rusofila i evroatlantista jer je uradjeno povrsno i sa tezom da i jedni i drugi vole tudje sunce i da su zato u krajnjoj liniji isti. Zato se od analiticara kakav je Djordje ocekuje da uvek bude iskren duboko promisljen i da ne daje olake ocene. Jer kao sto je jasno a sto je Djordje vec analizirao da bi u mnogim situacijama Srbija trebalo da se ugleda na Republiku Srpsku tako je i jasno da su Srbi bolje sagladali polozaj Jeljcinove Rusije kao sto je to video i Lukasenko recimo. Ovde se ne radi o tome da Srbi hoce da budu veci Rusi od Rusa vec o iskonskom kriku za opstankom koji samo Rusija i Rusi mogu da shvate.
Препоруке:
0
0
29
уторак, 29 март 2011 12:41
Jasna Simonović
Starac Milija....savršen komentar...hvala...
Препоруке:
0
0
30
уторак, 29 март 2011 13:35
Милоје
Сунце руског неба није туђе за Србе. То је основна погрешна нит Вукадиновићевог текста.
Препоруке:
0
0
31
уторак, 29 март 2011 13:38
Mr X
Ne slazem se sa defetistima,cije sam komentare procitao,smatram da ako smo za zivot,za boljitak,za svoju decu i potomke,onda moramo da se borimo! I uvek ima nade,zato cu da glasam za one koje cije face necu videti na glavnim medijima,koji nece imati para za skupe bilborde i plakate!
GLASACU ZA DVERI SRPSKE!!!
Oni su jedini od kojih covek jos uvek nesto dobro,realno i pametno moze cuti!
IMA NADE
Препоруке:
0
0
32
уторак, 29 март 2011 13:42
Биљана Николић @МП
Нико из Русије никада није изговорио да је улазак Србије у ЕУ у интересу Русије.
Путин је рекао да нема ништа против али да ће заједно са српском страном радити односно пазити да тај улазак не угрози српско-руске односе.
Још мање је Тому став Русије определио да постане евроатлантиста.
Испаде да Русија више воли да нам Европа буде већи савезник од ње саме и да Русија подстиче,гура наше политичке партије да буду окренуте Европи.
Препоруке:
0
0
33
уторак, 29 март 2011 14:07
g.loci
sve je dobro ,sve je u redu,...ali toliko dobre price o putina, vuci mi na nekakvom kolapsu srpskog intelektualizma!!!
svaka ponuda mora iz nutra dolaziti ( NAROD i njena elita) ,jer strana ponuda je "nemorlna ponuda", ma koloko to zvucilo spasalska!
Препоруке:
0
0
34
уторак, 29 март 2011 14:07
Милан
Za razliku od Vas, ja cu rado ucestvovati u toj farsi i dacu svoj glas gospodinu Nikolicu na buducim izborima. Smisao toga, nije u simpatijama prema istom ili toj politici, no u mojoj zelji da se uticaj Borisa Tadica smanji sto je moguce vise. Cini mi se, sumnjam da je pogresno, da gore spomenutog, niko drugi ne moze da ''skine''. Politika se mozda nece promenuti ali mi Toma deluje dosta smenjivije, ne bude li brze dobrobiti od eventualne njegove vladavine.
Има један одличан коментатор овде на НСПМ који је на ово најбоље одговорио:
Ако на следећим изборима Николић, Тадић и остали сателити којима Европа нема алтернативу, освоје довољан број гласова да саставе проевропску/антисрпску издајничку владу, онда овај народ и ова земља стварно не заслужују да постоје!
Препоруке:
0
0
35
уторак, 29 март 2011 14:11
Саша
закључно са спектакуларном представом на Маракани
Само што се та спектакуларна представа не може видети кроз српски медијски мрак. Ко хоће да се информише, може то само урадити на You Tube, и то само на снимцима направљеним аматерским камерама. Права комунистичка страховлада.
Препоруке:
0
0
36
уторак, 29 март 2011 14:19
Милан
После јасно изнесеног става Путина(пре тога пуно пута Кунузина) да је интрес Русије да Србија буде у ЕУ
Ни Путин ни Конузин нити било ко други из Русије никада нису нити ће икада рећи да је интерес Русије да Србија буде у Европској унији.
Они су рекли оно што је и требало да кажу, а то је став који је неутралан по том питању.
Али чак и да су рекли, то никако не може да буде оправдање за еврофанатичну политику, та политика је управо и довела Србију до стања у каквом је сада и једино одустајање од ње може бити предуслов било каквог опоравка.
Препоруке:
0
0
37
уторак, 29 март 2011 14:20
Petrov
Bas ste me razocarali g-dine Vukadinovicu; moze li to malo bolje ...tudje sunce ...Putin le lepo i jasno rekao nekoliko stvari pa bih od mudrog nesto i naucila: imate previse partija (znaci ne mozete da zavrsite ni jedan posao ...evo kod nas ima posla treba nam vase znanje i iskustvo ...ko razume shvatice i naravno ako Srbija udje u nato ona ne moze biti prijatelj Rusije ...stoga nas vrlo i (tuzno neuspesni) predsednik Tadic (nikolic je jos tuzniji i gori) nikako da shvati da ne moze da udje u NATO jer je to suprotno onome sto tvrdi da je Srbija mala zemlja koja vodi miroljubivu politiku ...ulaskom u NATO mi bi postali neprijatelj Rusije narod to nece ; Kako je kratkovida vlada u Beogradu tako lose i prolazi; Ne slazem se sa Vama da smo jadni bedni ...bas me cudite Vukadinovicu; i jadni i bedni imaju neko ljudsko dostojanstvo ...setite se Hristove poruke mozda ce vam biti jasnije.
Препоруке:
0
0
38
уторак, 29 март 2011 14:51
Statistika
A mene licno raduje da je broj komentara istog teksta: Politika-NSPM = 42-37, i to jos u gostima.
Препоруке:
0
0
39
уторак, 29 март 2011 15:14
@Петров
"Ne slazem se sa Vama da smo jadni bedni ...bas me cudite Vukadinovicu; i jadni i bedni imaju neko ljudsko dostojanstvo ...setite se Hristove poruke mozda ce vam biti jasnije."
Постовани "Петров", прочитајте ви поново и пажљивије текст г. Вукадиновића, па ће Вам можда бити јасније. То јест, видећете да је ово са "јаднима и беднима" била иронија, односно описивање начина на који углавном наши еврофанатици нас представљају. А г. Вукадиновић се управо против таквог представљања бори.
ПС. Све похвале ѕа одличан, поштен и храбар текст.
Препоруке:
0
0
40
уторак, 29 март 2011 16:04
nataša @ petrov
Razgovarao sam sa jednim ambasadorom na neke teme, kad me je iznenada upitao sledeće pitanje: "Ko je glavni Putinov čovek u Srbiji". To je vrlo em skupo, em teško pitanje, za šta glavni.
Ko mu završava oposlove u Vladi.
Malo sam razmislio i rekao mu: "Evo častiću vas sa tačnim odgovorom. Sve što Putin treba da završi u sropskoj vladi ide preko Šredera"
Glavni Putinov čovek u Srbiji je Šreder. Ja to zaista mislim. Ako bi se Koštunica, ili Nikolić, ili Tadić, ili bilo ko, Mrkonjić, Škundrić, Čeda je pristupačan, moguće da će ga kupiti Putin, ako već nije, dakle ako se bilo ko od njih založi za bilo šta, od Južnog toka do elektrana na gas, nema šanski da oni drugi prihvate. Ali kad Šreder kaže, Južni Tok, ili kad sutra kaže, kakve nuklearke, elektarne na gas, to će biti izvršeno ma ko da je na vlasti, jer Srbijom i dalje vlada tajna nemačka policija.
Zato Putin i plaća Šredera.
Препоруке:
0
0
41
уторак, 29 март 2011 17:07
Ent
Sve u svemu ipak treba izaci na sledeche izbore i glasati za najjaccu opozicionu stranku (SNP). Ubedjen sam da oni samo glume da su proevropski orjentisani. Vuk dlaku menja ali cud nikada. Ako glasamo za manje nacionalno opredeljene stranke nista od smene oviz plutokrata zato sto ce se glasovi izgubiti. Mislim da je bilo kakva druga vlast bolja od ove.Ovi su bre vec 11 godina na vlasti. Postali su ne smenjivi.
Препоруке:
0
0
42
уторак, 29 март 2011 17:08
Jasna
"A istovremeno i uzurbano se priprema jednako kooperativna ,kvazi alternativa..."
Mogli bi oni Djordje da pripremaju sta god hoce ,da to narod nece,ali to narod ocigledno hoce,jer da nije tako ne bi ta "kvazi jednakokooperativna alternativa" belezila toliki rast rejtinga,dok nekooperativni se bore za opstanak.E sad zasto je to tako,mozda biste vi analiticari mogli da nam objasnite.
Osim toga vecina naroda ucestvovala je i glasala za farsu 5.oktobra(kada je smenjen jedan nekooperativan rezim i vecina,ako zanemarimo ono paljenje skupstine,sve sa glasackim listicima,se opredelila za drugi kooperativan).Ta farsa dan danas traje.A ucesnici se samo smenjuju.
Препоруке:
0
0
43
уторак, 29 март 2011 17:15
Sajber Mileva
За Петрова:
Ne slazem se sa Vama da smo jadni bedni ...bas me cudite Vukadinovicu; i jadni i bedni imaju neko ljudsko dostojanstvo
Не бих да браним г. Вукадиновића, али рачунам да шојам "јадни и бедни" не значи "сиромашни", него баш онакви какви смо ми Срби:јадни и ебдни, без достојанства. Наша власт је таква према њнеим менторима, а ми смо такви јер за такву валст гласамо.
Препоруке:
0
0
44
уторак, 29 март 2011 20:02
prorok
а истовремено им се ужурбано припрема најмање једнако кооперативна квази-алтернатива, за случај да се ови којим чудом успротиве, или, вероватније, за случај да потпуно изгубе подршку и легитимитет (А све друге опције или потпуно блокирају или оддржавају негде на ивици цензуса.) И тако ће незадовољни народ у једном тренутку добити какав-такав одушак и илузију промене, а зацртана игра на ставити да се несметано одвија до краја.Ovo je apsolutna istina.
Препоруке:
0
0
45
уторак, 29 март 2011 20:16
Petrov
U odgovoru onima koji su mi se obratili: vise puta sam cula gospodina Vukadinovica da govori o nasoj zemlji kao siromasnoj itd ...mi i jesmo siromasni pokradeni smo gore od najperfidnijih pljacki do sada ...na ovim prostorima ...mislim da izmedju redova gospodin Vukadinovic zaista misli da smo jadni bedni ali slabo podseca svoje citaoce na ljudsko dostojanstvo; i to mi smeta; u njegovim tekstovima nedostaje po maloi duhovnost ..vizija ako bas hocete;; Ne znam ko su glavni ljudi koji odradjuju poslove u Srbiji za Putina ali verujem da je svoje kritike dao jasno i sa tim kritikama se slazem iako nikad nisam bila Rusofil, ali sada posle dvadeset i kusur godina zivota i putovanja po zapadnom svetu verujem da su Rusi prijatelji dok je zapad opsednut sobom i sovjim interesima bio i ostao;
sto se tice nasih izbora oni se kako god okrenete nameste; to je nesto o cemu su se zapadnjaci pobrinuli; nase bi bilo da ih sprecimo da nam ponovo nameste izbore i svoje kandidate ...
Препоруке:
0
0
46
уторак, 29 март 2011 20:40
Peter RV@Dragan Bogosavljev
Znaci sav vas vidik se sveo na "mrzim Tadica" ?
Препоруке:
0
0
47
уторак, 29 март 2011 20:46
Dijasporac
G-dine Vukadinoviću , politika te SNS je bila zakamuflirana, nejasna, mnogi naši intelektualci su se zalepili na Tomine reči a onda ste Vi velemajstorski počeli "skidati cara".
Najpre sa onom deklaracijom o Srebrnici, pa komparacija sa pravom desnicom u Srbiji , na kraju se ispostavilo da Toma ima rezervni dres... Borisa Tadića, svaka čast.
Nema nam spasa sa DS i SNS, ovi drugi bi bili i kooperativniji(gladniji su), šta će Putinu Tadić, Toma, Putin je bio eksplicitan, neko je već napisao Rusi odrađuju poslove preko Šredera a Srbija sa ovakvom ekipom može igrati šotu sa Albancima, šansa postoji, ne verujem da će ovaj naš narod da prestane da veruje u evropska čuda, mediji se poigravaju sa većinom ljudi u Srbiji,nažalost.
Još o Putinovoj poseti, vlast je to prikrila, oduševljenje naroda ali nije sakriveno od Rusa, slali smo materijale RIA NOVOSTIMA i dalje !
Препоруке:
0
0
48
уторак, 29 март 2011 21:55
Čeda pretvorio Srbiju u rusku guberniju!
Poslednji rasistički ispad Čedomira Jovanovića sasvim je jasno pokazao da je Čedina Liberalnodemokratska partija - sestra bliznakinja Liberalnodemokratske partije Vladimira Žirinovskog.
Mislim da ni Srbiji ni Rusiji neće svanuti sve dok ovakve ekstremističke desničarske partije ne budu stavljane van zakona i dok ovakav govor mržnje njihovih lidera, Jovanovića i Žirinovsog, ne bude sankcionisan.
Ako svi akteri na našoj političkoj sceni odmah ne osude ovaj užasan govor mržnje Čedomira Jovanovića, to će značiti samo jedno: da je Čedi, LDP-u i Drugoj Srbiji, pošlo za rukom da od Srbije naprave jednu običnu rusku guberniju!
Препоруке:
0
0
49
уторак, 29 март 2011 22:37
Bojan Todorović
Najpre – da izrazim svoje razočarenje :
Šta je sa Putinovom posetom? Šta je sa tekstom o tom tako željenom i iščekivanom događaju?
ZAŠTO se o tome ćuti kao zaliveno, a posle onako gromoglasnih najava i priprema?
Treba li da citiram sve što je o tome pričano i pisano koliko pre par nedelja?
Treba li da ga poredim sa ovim mukom i ništavilom koje usledi posle?
Ako izuzmemo oduševljenje koje izaziva vulgarnost opskurnih huliganskih hordi – mrtva tišina !!
Zašto patriote ?
Zar Putinovi predlozi nisu prevazišli sva očekivanja?
Zar se nije zadržao duže nego planirano, a u razgovoru sa predsednikom – duplo duže?
Zar nije paket Srbiji procenjen na deset milijardi ?
Zar nije sve proteklo u najboljem redu ?
Izgleda da ste Vi „patriote“ u Putinu videli Staljina i priželjkivali nešto drugo?
Korbač, čizmu i pesnicu.
Izgleda da Vas za Srbiju, njenu privredu i međunarodnu poziciju uopšte nije briga, već samo da li će Putin da vuče uši Tadiću?
Čudnog li patriotizma....
Препоруке:
0
0
50
уторак, 29 март 2011 22:39
Бранислав Александар Јулиус
За Наташу;
Да ли је зато 6. априла 2009. године на Ускрс Тадић био у Немачкој на прослави Шредеровог рођендана? Сећате се, зар не? ТВ Тијанићева је у Дневнику приказала само фотке, ништа снимак. А Хаџи Драганова Политика ни то.
Препоруке:
0
0
51
уторак, 29 март 2011 22:56
МС
Оцене о владајућој гарнитури су сасвим на месту. Власт ће све учинити да се додвори Западу, само да би се одржала, па није проблем бити сервилан, понижен, осрамоћен итд. Ова гарнитура која трнутно влада је најјаднија у Историји Србије, то је евидентно, јер не само да смо јадни у спољној политици, већ и у економској ситуацији у земљи.
Оно што није добро у тексту је, изједначавање СНСа са актуелним режимом, јер такво мишљење аутора нема никаквог оправдања ни реалне подлоге у деловању СНСа.
Чак, мислим да Напредњаци имају врло добар приступ и идеје у решавањѕ унутрашњих прблема као и избалансирану политику према Западу и са друге стране према Русији, Кини..., што може да представља добар пут за економски опоравак Србије и враћање достојанства земљи у спољној политици. Сада је то и једина опција за спас од тоталног пропадања и зато ће имати подршку већине грађана, који више не наседају на лажи.
Зато би аутор могао да, своју личну нетрпељивост према Напредњацима остави по страни.
Препоруке:
0
0
52
уторак, 29 март 2011 23:05
Др
@Бојан Тодорович Чединјев
ЗАШТО нисте попили лек?
Путин отишао пре недељу дана, а ви сте још увек под стресом...
Препоруке:
0
0
53
среда, 30 март 2011 02:44
Tsar Planinac
Hvala gospodinu Vukadinovicu.Nema Srbiji spasa i opstanka ako nastave da je vode ovi sto bi samo da se dugovima i rokadama odrzavaju na prestolu...A ako kojim slucajem vlast dobiju ovi novopeceni evropljani sa jos jacim "evropskim vrednostima i suncima" onda kako stvari stoje a sto neko negde ovde vec rece, Srbija ne zasluzuje da postoji kao drzava!Dali je moguce da ne postoji nacin i potencijal da se otresemo i jednih i drugih?!.Nemamo pravo da im i dalje dozvoljavamo da smanjuju drzavu vredjajuci nam zdrav razum "evropskim vrednostima".Boze kako mi se zgadio taj termin "evropske vrednosti".Pa imamo li i mi nekih vrednosti ili nam samo nekakve evropske trebaju?!A sto se tice onih koji ne gotive Putina,gotivice Papu rimskog.Razlika je ta sto ovog prvog nemoraju da gotive a onog iz Rima ce morati da vole!!!
P.S.Izvinite sto pisem na latinici.
Препоруке:
0
0
54
среда, 30 март 2011 07:23
МП
@НАТАША Тачно је да Николић и Вучић нису креирали политику СРС,али је исто тако логично да су се у великом броју случајева са њом слагали и да променом (оснивањем странке) нису морали све од добрих ставова СРС по аутоматизму да одбаце.А сетите се како је Дачић после избора 2008.одмах прво одлетео у Москву и одатле се вратио као еврофанатик.
@Биљана Николић Лично је амбасадор Кунузин септембра 2008 мени објашњавао због чега Србија треба да је у ЕУ.А што се тиче тога шта Русија воли у погледу савезништва ,могли сте видети из односа Немачке и Русије,којима се све више приклањају Франциска и Енглеска.
Препоруке:
0
0
55
среда, 30 март 2011 08:42
@МС
избалансирану политику према Западу и са друге стране према Русији, Кини
СНС има западног саветника, хвали се да се сви европски званичници обавезно састају са њима кад дођу у Србију, на 30 посета западу долази једно приватно путовање у Москву, ни једна критика западу и напад на Јужни ток, не помињу Космет и обећавају бржи улазак у ЕУ.
изједначавање СНСа са актуелним режимом је на месту, јер такво мишљење аутора има апсолутно оправдања и реалну подлогу у деловању СНСа.
зато ће имати подршку већине грађана, који још увек наседају на лажи.
Зато би МС могао да, своју личну НАКЛОНОСТ према Напредњацима остави по страни, ако је искрен и поштен.
Препоруке:
0
0
56
среда, 30 март 2011 08:44
Бели Орао
@Бојан Тодоровић. Пријатељу, само ми реците шта је позитивно урађено у задњих 10 година и све је 0.К.?
Па зар нисте видели да је власт скривала долазак Путина. Он их је намаграчио утакмицом која је раније заказана, а разлог је да се види гостопримство Београђана. Путин је био толико одушецљен да су га једва спречили да сиђе у масу.
Како Вам није јасно да Срби не воле оне који бомбардују и угњетавају друге народе, а то ови од почетка раде. Мислим прво на Енглезе и њихове следбенике.
Немци су само измишљени као лоши момци и увек их пређу да раде наопако, да би опет они владали...
Препоруке:
0
0
57
среда, 30 март 2011 11:16
OKVIR
Bas me interesuje sta Vi podrazumevate pod terminom "tudje sunce"?
Ova vlast je stigla kao bonus - poklon Srbima - od nato-a ( pre svega USA, Nemacka i usa privesak V. Brit.).
Razlog?
Da obave ono sto ti fasisti nisu uspeli da dovrse u zadnjoj deceniji 20-og veka. Dakle ova vlast radi za strance i sebe ( to im je dozvoljeno ), a narod ?! - pa sta tu normalan covek moze da kaze ??? Sa ovom vlascu za vratom - bice sve losije i losije. SNS je svakako deo ove zute price. Dakle sa takvima ima promene - ali u pravcu potpune PROPASTI.
Rusofilstvo i "ono drugo"?
Mala apstrakcija: zamislimo da ne postoje USA, Nemacka, ... ili bar zamislimo da nisu uradile sve ono ( u zadnjem desetlecu 20-og veka ) STA URADISE !!!
Koliko bi tada bilo Rusofila ?
"ono drugo" - to je kad te neko bije i ubija ti clanove familije a ti ga volis - natofilstvo = nekrofilstvo.
Ja licno mislim da je Rusofilstvo podmetanje - onim Srbima kojima je stalo do Srbije !!!
Dakle etiketiranje.
Препоруке:
0
0
58
среда, 30 март 2011 12:34
Саша
@g.Loci
svaka ponuda mora iz nutra dolaziti ( NAROD i njena elita) ,jer strana ponuda je "nemorlna ponuda", ma koloko to zvucilo spasalska!
Немојте ми само рећи да је понуда коју сте ви добили од НАТО, морална. То је била дубоко монструозна понуда па сте је ви ипак одушевљено прихватили, и заједно са њима етнички очистили Косово. Можда и ми добијемо нешто такво од Руса, али да ли ћемо прихватити, то је питање. Ви јесте, а ми још не знамо.
Препоруке:
0
0
59
среда, 30 март 2011 13:01
Čeda nije kriv!!!
@Čeda pretvorio Srbiju u rusku guberniju!
Niste u pravu, Čeda je žrtva! Jedan mlad čovek, koji se formirao u turbulentnim devedesetim, okružen notornim rasistima, autoritarnim intelektualcima i poklonicima dela nemačkog naciste Karla Šmita, uopšte nije imao priliku da se formira kao normalna zrela ličnost modernih liberalnih shvatanja. Lako je optuživati Čedu, ali zamislite kako bi vama bilo da su vas godinama indoktrinirali islamofobkinja Vesna Pešić, šmitovac Nenad Prokić ili eugeničarka Latinka Perović? Čedi je potrebna pomoć i podrška dobronamernih ljudi i stručnjaka... Jer, Čeda ne misli svojom glavom, on je samo žrtva dugogodišnje manipulacije...
Препоруке:
0
0
60
среда, 30 март 2011 15:10
@Bojan Todorovic
Zašto patriote ?
Gospodine kojo intelektualnoj ili politickoj grupi vi pripadate ako otvoreno prozivate patriote?
Zar je u ovoj zemlji sramno biti patrijota, da li je kaznjivo, sta je vaznije u karakteru od patriotizma?
Sva ova pitanja ne trebate meni ovde da odgovarate ali bar na neka odgovorite sami sebi pred ogledalom.
P.S. Dodje Putin odose iz bondstila, nije li to neka vrsta prevrata?
Препоруке:
0
0
61
среда, 30 март 2011 17:51
Jasna Simonović
G.Loci...
Dobar komentar...jedino mislim da intelektualizam ne treba da ima nacionalni prefiks...Intelektualac je osoba koja razumom prevazilazi minorne ljudske "primatne" (pre)okupacije, tako nekako...
Takođe, mislim da ponude spolja ne moraju više da budu "nemoralne ponude" (mislim da se nemoral danas globalno lakše prepoznaje), ali ste u pravu da su bitnije ponude iz naroda i elite (ko su oni?), ali se nažalost takve ponude, koje su ispred očiju, najteže vide...(Bolje se još uvek, nažalost, vide bešumni migovi, radioaktivni nevidljivci i sumanuti bogohulnici)...
ps U očekivanju moralne ponude za "balkanske beskućnike" možda ne bi bilo loše za početak obezbediti krov na sunčanu energiju...može li to?
Препоруке:
0
0
62
среда, 30 март 2011 19:39
Одбрана и последњи дани
Не бих рекао да се може бити члан ЕУ, а да ниси члан НАТО пакта. Поготово ако си јадна и никаква држава.Поставља се питање шта ћемо ми њима овакви какви сад јесмо?
Препоруке:
0
0
63
среда, 30 март 2011 19:53
александар
Претерујете, госн. Todoroviću. Претерујете.
Овај коментар је малчице испод Вашег уобичајеног префињеног нивоа, на који сте нас поглавито навикли.
Ваша суптилна, осетљива, патриотска душица у најплеменитијем смислу те речи, дакле, није могла мирно да издржи ту најезду источног првославног варварина, диктатора и канибала.
"Канибал" ante portas.
Морао је да изађе сав тај јед из Вас, па макар и недељу дана после. Нека, нека, здраво је то. И боље да је то изашло из Вас, него да сте задржали у себи.
Било, не поновило се.
Даће Бог, па ће ускоро нама у посету баронеса Кети Ештон са све својим узвишеним демократским штапом и шаргарепом, и, ето прилике да заборавите цео овај патриЈотски кошмар, да заборавите примитивне хорде које прижељкују чизму и корбач.
Препоруке:
0
0
64
среда, 30 март 2011 20:57
јоца
Čeda pretvorio Srbiju u rusku guberniju:
Како се Чеда може поредити са Жириновским?
Жириновски наступа са патриотских позиција, а Чеда обрнуто. Поред Чеде, Чанка, Кандићке и осталих, други душмани нам не требају. О ових је превише да нас упропасте.
Препоруке:
0
0
65
среда, 30 март 2011 21:15
Биљана Николић за МП
Заиста би било непримерено да Вам противречим шта Вам је амбасадор Русије рекао у "поверењу",тим пре што то није званичан став Русије и став који амбасадор јавно износи. Погледајте његов последњи интервју, има га у фото вестима на НСПМ.
Зато ћу ипак наставити да верујем својим ушима и очима,односно изјави Путина од пре неки дан коју сам лично чула заједно са целокупном српском јавношћу.
У тој изјави нема помена да је улазак Србије у ЕУ интерес Русије, нити да Русија то сматра интересом Србије. Има само поштовања одлуке српских власти ако оне не угрожавају Руске интересе и руско српске односе.
Тешко ћу поверовати да амбасадор Русије ради на своју руку.
Препоруке:
0
0
66
среда, 30 март 2011 21:26
g.loci
jasna simonovic,
"ps U očekivanju moralne ponude za "balkanske beskućnike" možda ne bi bilo loše za početak obezbediti krov na sunčanu energiju...može li to?"
.....svakako bas mi je i nekako struka.
Vi ste stvarno jedna osoba,koja duboko analizirate stvari i to sa jednim dubokim humanim preduslovima. to je stavrno za postovanje, namera je vaznije od svacega a u Vas gledam samo dobru nameru, a to mogu reci jer do sada ni u jednom Vasem komentaru nisam naleteo da ne bi bilo humano nastrojeno. Postovanje.
Ja moram da priznam da po nekad kliznem, sa namerom da objasnim nekome za neku ne/pravdu ili tako nesto,..... ali sve je tako tesko?!!!!tako absurdno!!??? ZIVOT nije juce nije ni sutra nego sad.
pozdrav
Препоруке:
0
0
67
среда, 30 март 2011 22:19
Зоран
"Сигуран сам да је и сам руски премијер остао помало збуњен топлином дочека, тачније речено, ерупцијом емоција и одушевљења које га је дочекало када се појавио на Маракани."
Не бих рекао да је био збуњен. Знао је он то још пре, тако да Словенцима није правио никакав услов око НАТО-а, а нама јесте.
Препоруке:
0
0
68
четвртак, 31 март 2011 21:48
Bojan Todorović
@Beli Orao
Pa iskreno.... malo toga. Gotovo ništa !
Rekao bih da bismo bili na istom mestu – ko god da je bio na vlasti. Vi ili ja ili neko treći.
Nema inicijative, nema vizije, nema napretka, nema koraka i konkretnih poteza. Sve što se dešavalo bilo je iznuđeno i stihijski. Drugačije se činilo dok je Đinđić bio živ, ali – naravno – nemamo garancija da bi ZAISTA mogao da načini radikalne promene.
Ali ovde se ne radi o tome. Ovde je suština sukoba i rasprave u tome što pojedinci pokušavaju da nesposobnost i nepoštenje aktuelne vlasti stavljaju u ravan sa potezima diktatorskog režima koji nam je sve užase i doneo.
Štaviše – pristalice svrgnutog diktatora nas punih usta ubeđuju da je to bila prava politika, a da je zlo nastupilo njegovom smenom.
Nemam razloga da štitim ove koji se ničim dobrim nisu istakli, ali da amnestiram ( ili čak glorifikujem ) ratne zločince koji su nas zavili u crno – svakako neću.
Bombardere ne voli niko. Pitajte građane Vukovara, Sarajeva....
Препоруке:
0
0
69
четвртак, 31 март 2011 23:10
Bojan Todorović
@ stidljivi
Niste me razumeli.
Bio sam ironičan, želeći da potenciram svu neiskrenost tog nazovi patriotizma.
Ne znam da li ste pratili tekstove i komentare pre dolaska Putina, ali egzaltiranost, očekivanja i oduševljenje u njima su bili na granici histerije.
Od poziva na ulice sa „malim zastavicama“ preko procene da će prvo Koštunici čestitati rođendan a zatim javno osuditi bombardovanje, do nagađanja kako će Tadića streskati o pod i najuriti u mišju rupu. Najvažnije od svega je bilo čvrsto ubeđenje da će poseta doneti konačnu prekretnicu u opredeljenju „ za Evropu“ ili „za Rusiju“ i baciti „evropski put“ na smetlište.
Avaj....!
Zagrljaji, osmesi, pozdravljanje, slikanje, poziranje.... ni traga od batina ! Ugovori, saradnja, krediti, pokloni i sve to sa izdajnikom Tadićem ! Ko se još setio „patriota“ i njihove „iskrene“ bratske ljubavi.
Ali vrhunac razočarenja mora da je bila izjava da Rusija nema ništa protiv srpskog ulaska u EU ??!!
Препоруке:
0
0
70
четвртак, 31 март 2011 23:13
Bojan Todorović
Doduše – druga postava. Najbolji od najboljih nisu tu:
Uroš lučonoša je u Kinšasi – na dužem službenom putu.
Simpatična Đenovska Spajdermen grupa – takođe na oko tri godine.
Partizanova sekcija francusko-srpskog prijateljstva – na službenom putu. Dužem.
Njeni lideri – otišli da tetki daju lek. I eto.....
Ali ne mari. I druga postava treba da se dokaže. A i osvetlali su obraz – nema šta.
Izneli su zavidnu dozu mržnje ( u novorečniku – patriotizma ) i dobru dozu poltronskog ulizivanja ( bratska ljubav ).
Neka.
Sevap je.
Posle onoliko kiše – da malo i njih ogreje sunce, da imaju čemu da se raduju.
I jesu. Od svih događaja tog dana, od ugovora, kredita, planova, južnog toka, „patriote“ je najviše obradovalo skandiranje huligana.
Sve zajedno vesti o poseti ( desetak ) nisu imale toliko komentara koliko ova.
E šta ti je pravi patriotizam.....
Препоруке:
0
0
71
петак, 01 април 2011 07:53
Jasna Simonović
G.Loci...Najlepše hvala na lepim rečima...
Eto, ja bih da nekako dobre namere pretočim u "moralnu ponudu" ali nekako meni pak ne ide sa imovinsko-poslovno-pravnim imetkom, kao da ga nisam pravno i humano zaštitila na samom vrhu "globalne piramide", pa čak ni ljudi od velikog poštovanja ne umeju mi dati savet šta dalje...Pa je, eto,u nedostatku dobrog saveta, uvek najbolje zakačiti se o "sunčani zrak" i drago mi je da baš vi radite na energiji toliko važnoj za obilje nuklearki koje prkose i "Bogu i Darwinu"...
Da li znate imamo li mi odavde vlasnički udeo u "sunčanom krovu" ili samo kao što smo navikli vredno fizikališemo do "sudnog časa"?...
Ja bih volela da vlasnički udeo ovog dela planete bude dovoljan da obezbedi budućnost ne samo ljudima koji ove žive, već i životinjama, biljkama, vodi, vazduhu, itd.
Sve najbolje...
Препоруке:
0
0
72
петак, 01 април 2011 08:08
Jasna Simonović
G.Loci....Posebno mi se sviđa vaša rečenica: ZIVOT nije juce nije ni sutra nego sad.
Da, SAD je presek prošlosti i budućnosti, i kao neka pokretna traka "sad" ne treba da beži od prirodnog izvora "prošlosti koja postaje budućnost", pa onda nema šanse niti da sklizne dalje od "našeg početka" koji zovemo "život"...tako nekako...
A teškoće onda mogu biti samo dobra mlečna kiselina i još bolji izazov apsurdu....
Meni je npr. apsurdno da uopšte može nacionalno da se pravi duboki krivični istraživački rad kao da nikada nisu postojali Jugosloveni...pa su sve krivi neki preci...Ili još apsurdnije, zar baš niko iz bivše nije pravno zaštitio neko parče zemlje gde treba...Ne može se dugo visiti na krovu čak i kad ga čovek poseduje...
Препоруке:
0
0
73
петак, 01 април 2011 11:18
Todorović Bojan
Nedostaje deo između drugog i trećeg:
Da maler bude veći – uz onoliko grljenje rukovanje i slikanje – izvežbani pozer Tadić je bio u elementu:
Za glavu viši i krupniji, nasmejan i raspričan kao da mu daju oskara – skroz je u zapećek bacio važnog gosta. Onako sitan, naizgled zbunjen i uplašen Putin je ličio na seljačića u gradu( kako samo izgled vara )
Stvarno – poražavajuće za umišljene patriote i neshvaćene rusofile. Kako da iskažu svoju ljubav a kako tek da im ona bude uzvraćena u mizernih dva minuta i trideset sekundi ( možda još koja stotinka ) koliko je Putin procenio da treba da im posveti?
Ali nije sve izgubljeno!
Ima ko da i njih reprezentuje:
Mladost, lepota, budućnost Srbije, ponos i dika „patriota“.
Obrijanih glava, tetovirani, sa ožiljcima, nebrojanim godinama robije i debelim policijskim dosijeima, sa fantomkaka u džepu, skrivenim palicama pištoljima i noževima i – naravno - zabranom pristupa na civilizovane stadione i među normalne ljude i navijače.
Препоруке:
0
0
74
петак, 01 април 2011 11:40
g.loci
Jasna Simonovic
Nema na cemu,
„Sadasnjost“ za mene je pocelo pred ca. 2-3 godine. Bilo jedno dobro iskusenje,a sada mi je puno puno lakse u svakudnevnicu. Sve je to nekako metodicno regulirano i nastrojeno, korak po korak. Tu nema neki “menagement recept” koji sluzi kao putokaz, nego samo methodicni sistem koji pocinje sa preduslovom “sta mogu ja da radim za sebe, a ne sta mogu drugi da rade za mene”.
Dakle sve najbolje
Препоруке:
0
0
75
петак, 01 април 2011 19:15
Jasna Simonović
G.Loci,
Zaista je dobar vaš "metodičan princip" (kako i dolikuje životu u sređenoj zemlji, mislim da ste pomenuli da živite u Švajcarskoj, ako nisam pogrešila)...Već mi mnogo znači taj dobar "savet" pa ću pokušati da (za)radim za sebe, a ne samo za druge...(kada bi postojala olimpijada davalaca uspešnih poslovnih ideja i saveta, verovatno bih bila u prva tri mesta iz ovog regiona)...
ps lep termin "menadžment recept"!...Baš bi bilo dobro da se neki dobar globalni menadžment recept ispili sa ovog domena....Ali, da sad prepotentnošću (koja je tako tipična za jugoslovenske nadobudnike moje generacije) ne pokvarim sliku koju je vaš komentar upriličio o meni na nspm-u (i uđem u menadžersko sladostrašće koje živim od 1990 godine bez novčane metodike! Da je barem se moglo Putinu došapnuti na uvo o "otetoj" commission na naše farmaceutske poslove u Rusiji) šaljem vam lep pozdrav ....
Препоруке:
0
0
76
петак, 01 април 2011 23:34
саша р.
@Todorović Bojan
Ку-ку Бојане, па Вама Путин не излази из уста :)
Ево Вама "терапија" пред спавање, па ћете заборавити Путина.
http://www.youtube.com/watch?v=0u8VvyqhJEU
Клин се клином избија!:)
Препоруке:
0
0
77
субота, 09 април 2011 18:19
Zoran
@ Bojan Todorovic
Postovani Bojane. Imate odlicano zapazanje i slazem sa skoro svim onim sto ste napisali kritikujuci a priori patriote ali nemojte se svrstavati u redove izdajnika.
Lepo je sto naglasavate istinu ma koliko bolela, ali nemojte stajati na stranu neprijatelja i potencirati srpsku krivicu zbog Sarajeva i Vukovara.
Oni su ratovali protiv nas i mi smo ratovali protiv njih. To je zakon ljudskog roda. Izgubili smo, stisnimo zube do sledeceg rata,pripremimo se bolje.
Znam da ce te reci da ne zelite sledeci rat. Ne zelim ga ni ja ali je to zakon prirode.
Druga zabluda koju iznosite je Djindjic. Ne pravite od njega ni Tita ni Slobu ni Putina. Poklonio je najvaznije Srpske firme, Zelezaru, Merimu, Tigar a ostale vazne upropastio Prvu Petoletku, 14 Oktobar itd. Njegova price kod mene ne bi prosle ni kada sam imao 15 godina.
Setite se samo sta je pricao o Windowsu i UNIX-u.
Препоруке:
0
0
78
субота, 09 април 2011 18:32
Zoran
@ Bojan Todorovic
Ono sto vas izvodi iz domena kulturne diskusije je ocenjivanje visine. Mene su roditelji ucili da nisu vazne fizicke osobine coveka vec duhovne i da je krajnje nekulturno smejati se necijim fizickim nedostacima. Ja sam visok 2.02 ali se ne slazem da je za predsednika vazno da lici na zirafu.
Tacno je da Putin nece umirati zbog nas kako neki misle. A BT nista pametno ne ume da kaze osim da mantrira sa EU,EU,EU. Tvrdi da ce demokratiju braniti svim silama (znaci nema veze sta narod misli) i jos svasta. Nekima visina sluzi da pokazu sve kvalitete a nekima i da pokazu sve nekvalitete. Pod diktatorom ste imali otpor B92 Studio B a koga sada imate protiv rezima u kome ljudi gladuju a policija ubija ljude kada se ne slazu sa idejom ambasadora SAD.
Данас владајућа схватања о томе ко нам је пријатељ, ко непријатељ, какви смо ми, Срби, и да ли уопште имамо право на сопствену државу и на њену одбрану - успостављена су 5. октобра. Сценарио је тада написан, сада се само игра последњи чин драме.
Знате како је, онај ко унапред прогласи да од њега ништа не зависи, сигурно постаје губитник и од њега сигурно ствари не зависе. И хвала драгом Богу да не зависе. Будућност је за одлучне и самоуверене, за оне који знају куд иду и шта им је циљ. Од мене све зависи, а да ли зависи и од Вас, и вас у ширем смислу, то одлучите сами.
Za razliku od Vas, ja cu rado ucestvovati u toj farsi i dacu svoj glas gospodinu Nikolicu na buducim izborima. Smisao toga, nije u simpatijama prema istom ili toj politici, no u mojoj zelji da se uticaj Borisa Tadica smanji sto je moguce vise. Cini mi se, sumnjam da je pogresno, da gore spomenutog, niko drugi ne moze da ''skine''. Politika se mozda nece promenuti ali mi Toma deluje dosta smenjivije, ne bude li brze dobrobiti od eventualne njegove vladavine.
* Ми овај рат нисмо изазвали. Пуцали смо у најбољој намери.
* Други праве хаос. Ми нападамо све редом.
* Америка високо уздиже моралне идеале, и само са те висине баца бомбе на непослушне.
* Ракете које долазе из земаља с развијеном демократијом још у току лета претварају се у хуманитарне пошиљке.
* Ја сам жртва ратних страхота. Кад год некога убијем, ужасно се потресем.
* Да нема хуманих ратова, свет би огрезао у злочину.
* Да си жив, и теби би било мило што те је убио осведочени хуманиста.
* Колико још људи треба да погине да би се спречила хуманитарна катастрофа?
* Кад Север, Исток и Југ ступе у Западни савез, поново ћемо се оријентисати помоћу маховине.
* Питање победника је решено. Остало је још само да се одигра утакмица.
* И стрпљење ме је издало. У питању је, дакле, завера ширих размера.
* Ако мене лажу, лажем и ја вас. Јер, ја сам њихов најбољи сарадник.
komentar prvi od g.a.baljka...
Slazem se sa vasim stavom u potpunosti. Nema se tu sta dodati ili oduzeti. Cinjenica je da sam i ja jedan od onih koji je osetio atmosferu na Marakani samo cini da mi je sve jos jasnije. Putin jeste dsao kao prijatelj, ako politicar moze biti prijatelj. Ako moze, onda to samo Putin moze biti, pravi i iskreni prijatelj. Borisu mora biti sve jasno, pogtovu ako je cuo sta mu je skanirano na Marakani, i to bez ijednog zvizduka i neslaganja. Pomalo je licemerno da to niko ne pominje ili ne sme. Bilo je i Borise, spasi Srbiju i ubi se, ali i vulgranija varijanta. Ovo drugo skandiranje svakako ima veze sa odrzavanjem parade ponosa.
Znam jedno, da na politickoj seceni Srbije se nista nece promeniti dok neko ne kaze otvoreno: Mi smo za Srbiju po svaku cenu! Mi smo za saradnju sa onima koji imaju prijateljski odnos prema nama! Realpolitika, pa to je Rusija!
Један део? Неких 99,999% наше „елите“.
Чак ни оних 0,0001% , који се своди на министарку која је пошто-пото морала да се појави на стадиону, не мењају ствар.
Дотична, ако је већ морала да се нађе ту, требало је да Владимировичу тутне у руке цедуљицу са речима „Не мислим ја што и Млађа“
Što se posete Putina tiče, i Marakane, videlo se koliko je našem narodu potreban Spasilac. Potrebno je ipak za dorobit ovog društva da sve više ljudi pronađe ono najbolje u sebi (spasioca) i da transformiše svoj život na bolje. Bez toga, bez zdravih, vrednih i čestitih ljudi nema naprednog društva, ne zaboravimo to. Ne možemo tražiti večiti spas izvan nas, moramo tražiti nešto pozitivno u sebi, i sami činiti ono što tražimo od drugih.
После јасно изнесеног става Путина(пре тога пуно пута Кунузина) да је интрес Русије да Србија буде у ЕУ,јасно је зашто је СНС узела то(Евроинтеграције) за један од својих стратешких циљева.Осим тога ДС осам година (2001-2008)није желео да чује о било каквој сарадњи са Русијом и Кином,а све време је пузајући(Гузенбауер) признавао "Косово".Поред тога све је радио да Србију увуче на мала врата у НАТО(Шутановац&ко).
Мислим да су то три изразито велике разлике,поред безброј малих,а врло битних(економија,развој,социјална правда,образовање.....)
ps Mislim da "eu-ropska" alternativa ima svoj smisao u "eu-ruskoj alternativi" samo ako serbia-američka alternativa nađe svoju logičnu prijateljsku (bez ne)replikaciju...tako nekako
Напросто,жена је написала истину. То је једина тачна вест из домена политике коју је државна телевизија изрекла последњих година.
Може Тадић понављати милион пута мантру о пријатељству, али за 7 година апсолутне владавине, ни једним гестом, ни једним поступком, осим празним фразама,није показао да жели добро не само Путину и руском народу, него ни спрском.
Све је, али апсолутно све радио у корист и српске и руске штете. Да ли је хтео или морао не знам и није важно. Не оправдава га.
А не мислим ни да Путин њега баш доживљава као пријатеља.
Значи, госпођо Каролина, немојте се више правдати! Вероватно вам се негде у подсевсти смучило лицемерје којим сте окружени, и неки део вашег биће је одлучио да каже истину.
Мени је то јасно, други ће се уверити ако СНС дође на власт.
Тома или Тадић, то је као кад дугове из Интезе репорограмираш у Ерсте банци.
Nadam se postovani Dragane da ima vrlo malo ljudi u Srbiji koji su poput vas spremni da svoj glas na izborima daju okupatorsko nato/eu ekspoziturama pod sifrovanim nazivima DS, SNS, G17+, LDP, LSV, SPS ... kojima Srbija ima alternativu !
Nadam se da je ljudima u Srbiji vise stalo do Srbije i svog naroda od EU i NATO pakta, iskreno se nadam i molim da je tako. U suprotonom mozemo da se pozdravimo sa samim sobom, ko ostane zadnji neka ugasi svetlo i okaci kljuc o ekser.
Те разлике постоје, али у односу између политика СРС-а и ДС-а, за коју су се Николић и Вучић годинама залагали, иако је нису лично креирали, према властитом признању то је креирао Шешељ, а они нису могли у креирању политике да учествују, него само да се за њу залажу. То је и био разлог њиховог дал' напуштања, дал' избацивања из СРС-а.
Дакле однос према ЕУ, Русији, НАТО пакту за који ви кажете да се разликује између ДС и СНС не стоји.
Не може Николић да баштини политику за коју се вербално залагао, а коју није како сам каже креирао, и да на тој разлици привлачи гласаче иако о истим питањима сада има сасвим другачији став.
Нема разлике МП између ДС-а и СНС-а. То су исте смешне мароионете и преваранти, спремни за највећу издају народа и державе из ниских побуда.
Међутим ово што следи је већ став политичара, личи на проглас. Немам ништа против као читалац али да се разумемо треба „да се зна шта је шта“; (следи цитат): „Не кажем да је ово све већ готово и зацементирано, али сам сигуран да се тај сценарио увелико догађа. Не знам да ли се још може спречити, али барем знам да у тој фарси моја маленкост, баш као и већина читалаца овог текста, сигурно неће учествовати". До душе можда се варам у процени јер НСПМ јесте својеврстна политичка трибина.
На крају свака част за Вашу искреност према "својима": „Постоји данас у Србији једна врста фанатичних русофила склоних да Русију бране чак и у стварима због којих се сами Руси стиде и извињавају. „ Од раније, ја их једноставно називам русофанатицима. Не видим ништа лоше у томе.
GLASACU ZA DVERI SRPSKE!!!
Oni su jedini od kojih covek jos uvek nesto dobro,realno i pametno moze cuti!
IMA NADE
Путин је рекао да нема ништа против али да ће заједно са српском страном радити односно пазити да тај улазак не угрози српско-руске односе.
Још мање је Тому став Русије определио да постане евроатлантиста.
Испаде да Русија више воли да нам Европа буде већи савезник од ње саме и да Русија подстиче,гура наше политичке партије да буду окренуте Европи.
svaka ponuda mora iz nutra dolaziti ( NAROD i njena elita) ,jer strana ponuda je "nemorlna ponuda", ma koloko to zvucilo spasalska!
Има један одличан коментатор овде на НСПМ који је на ово најбоље одговорио:
Ни Путин ни Конузин нити било ко други из Русије никада нису нити ће икада рећи да је интерес Русије да Србија буде у Европској унији.
Они су рекли оно што је и требало да кажу, а то је став који је неутралан по том питању.
Али чак и да су рекли, то никако не може да буде оправдање за еврофанатичну политику, та политика је управо и довела Србију до стања у каквом је сада и једино одустајање од ње може бити предуслов било каквог опоравка.
Постовани "Петров", прочитајте ви поново и пажљивије текст г. Вукадиновића, па ће Вам можда бити јасније. То јест, видећете да је ово са "јаднима и беднима" била иронија, односно описивање начина на који углавном наши еврофанатици нас представљају. А г. Вукадиновић се управо против таквог представљања бори.
ПС. Све похвале ѕа одличан, поштен и храбар текст.
Ko mu završava oposlove u Vladi.
Malo sam razmislio i rekao mu: "Evo častiću vas sa tačnim odgovorom. Sve što Putin treba da završi u sropskoj vladi ide preko Šredera"
Glavni Putinov čovek u Srbiji je Šreder. Ja to zaista mislim. Ako bi se Koštunica, ili Nikolić, ili Tadić, ili bilo ko, Mrkonjić, Škundrić, Čeda je pristupačan, moguće da će ga kupiti Putin, ako već nije, dakle ako se bilo ko od njih založi za bilo šta, od Južnog toka do elektrana na gas, nema šanski da oni drugi prihvate. Ali kad Šreder kaže, Južni Tok, ili kad sutra kaže, kakve nuklearke, elektarne na gas, to će biti izvršeno ma ko da je na vlasti, jer Srbijom i dalje vlada tajna nemačka policija.
Zato Putin i plaća Šredera.
Mogli bi oni Djordje da pripremaju sta god hoce ,da to narod nece,ali to narod ocigledno hoce,jer da nije tako ne bi ta "kvazi jednakokooperativna alternativa" belezila toliki rast rejtinga,dok nekooperativni se bore za opstanak.E sad zasto je to tako,mozda biste vi analiticari mogli da nam objasnite.
Osim toga vecina naroda ucestvovala je i glasala za farsu 5.oktobra(kada je smenjen jedan nekooperativan rezim i vecina,ako zanemarimo ono paljenje skupstine,sve sa glasackim listicima,se opredelila za drugi kooperativan).Ta farsa dan danas traje.A ucesnici se samo smenjuju.
Не бих да браним г. Вукадиновића, али рачунам да шојам "јадни и бедни" не значи "сиромашни", него баш онакви какви смо ми Срби:јадни и ебдни, без достојанства. Наша власт је таква према њнеим менторима, а ми смо такви јер за такву валст гласамо.
sto se tice nasih izbora oni se kako god okrenete nameste; to je nesto o cemu su se zapadnjaci pobrinuli; nase bi bilo da ih sprecimo da nam ponovo nameste izbore i svoje kandidate ...
Najpre sa onom deklaracijom o Srebrnici, pa komparacija sa pravom desnicom u Srbiji , na kraju se ispostavilo da Toma ima rezervni dres... Borisa Tadića, svaka čast.
Nema nam spasa sa DS i SNS, ovi drugi bi bili i kooperativniji(gladniji su), šta će Putinu Tadić, Toma, Putin je bio eksplicitan, neko je već napisao Rusi odrađuju poslove preko Šredera a Srbija sa ovakvom ekipom može igrati šotu sa Albancima, šansa postoji, ne verujem da će ovaj naš narod da prestane da veruje u evropska čuda, mediji se poigravaju sa većinom ljudi u Srbiji,nažalost.
Još o Putinovoj poseti, vlast je to prikrila, oduševljenje naroda ali nije sakriveno od Rusa, slali smo materijale RIA NOVOSTIMA i dalje !
Mislim da ni Srbiji ni Rusiji neće svanuti sve dok ovakve ekstremističke desničarske partije ne budu stavljane van zakona i dok ovakav govor mržnje njihovih lidera, Jovanovića i Žirinovsog, ne bude sankcionisan.
Ako svi akteri na našoj političkoj sceni odmah ne osude ovaj užasan govor mržnje Čedomira Jovanovića, to će značiti samo jedno: da je Čedi, LDP-u i Drugoj Srbiji, pošlo za rukom da od Srbije naprave jednu običnu rusku guberniju!
Šta je sa Putinovom posetom? Šta je sa tekstom o tom tako željenom i iščekivanom događaju?
ZAŠTO se o tome ćuti kao zaliveno, a posle onako gromoglasnih najava i priprema?
Treba li da citiram sve što je o tome pričano i pisano koliko pre par nedelja?
Treba li da ga poredim sa ovim mukom i ništavilom koje usledi posle?
Ako izuzmemo oduševljenje koje izaziva vulgarnost opskurnih huliganskih hordi – mrtva tišina !!
Zašto patriote ?
Zar Putinovi predlozi nisu prevazišli sva očekivanja?
Zar se nije zadržao duže nego planirano, a u razgovoru sa predsednikom – duplo duže?
Zar nije paket Srbiji procenjen na deset milijardi ?
Zar nije sve proteklo u najboljem redu ?
Izgleda da ste Vi „patriote“ u Putinu videli Staljina i priželjkivali nešto drugo?
Korbač, čizmu i pesnicu.
Izgleda da Vas za Srbiju, njenu privredu i međunarodnu poziciju uopšte nije briga, već samo da li će Putin da vuče uši Tadiću?
Čudnog li patriotizma....
Да ли је зато 6. априла 2009. године на Ускрс Тадић био у Немачкој на прослави Шредеровог рођендана? Сећате се, зар не? ТВ Тијанићева је у Дневнику приказала само фотке, ништа снимак. А Хаџи Драганова Политика ни то.
Оно што није добро у тексту је, изједначавање СНСа са актуелним режимом, јер такво мишљење аутора нема никаквог оправдања ни реалне подлоге у деловању СНСа.
Чак, мислим да Напредњаци имају врло добар приступ и идеје у решавањѕ унутрашњих прблема као и избалансирану политику према Западу и са друге стране према Русији, Кини..., што може да представља добар пут за економски опоравак Србије и враћање достојанства земљи у спољној политици. Сада је то и једина опција за спас од тоталног пропадања и зато ће имати подршку већине грађана, који више не наседају на лажи.
Зато би аутор могао да, своју личну нетрпељивост према Напредњацима остави по страни.
ЗАШТО нисте попили лек?
Путин отишао пре недељу дана, а ви сте још увек под стресом...
P.S.Izvinite sto pisem na latinici.
Тачно је да Николић и Вучић нису креирали политику СРС,али је исто тако логично да су се у великом броју случајева са њом слагали и да променом (оснивањем странке) нису морали све од добрих ставова СРС по аутоматизму да одбаце.А сетите се како је Дачић после избора 2008.одмах прво одлетео у Москву и одатле се вратио као еврофанатик.
@Биљана Николић
Лично је амбасадор Кунузин септембра 2008 мени објашњавао због чега Србија треба да је у ЕУ.А што се тиче тога шта Русија воли у погледу савезништва ,могли сте видети из односа Немачке и Русије,којима се све више приклањају Франциска и Енглеска.
СНС има западног саветника, хвали се да се сви европски званичници обавезно састају са њима кад дођу у Србију, на 30 посета западу долази једно приватно путовање у Москву, ни једна критика западу и напад на Јужни ток, не помињу Космет и обећавају бржи улазак у ЕУ.
изједначавање СНСа са актуелним режимом је на месту, јер такво мишљење аутора има апсолутно оправдања и реалну подлогу у деловању СНСа.
зато ће имати подршку већине грађана, који још увек наседају на лажи.
Зато би МС могао да, своју личну НАКЛОНОСТ према Напредњацима остави по страни, ако је искрен и поштен.
Па зар нисте видели да је власт скривала долазак Путина. Он их је намаграчио утакмицом која је раније заказана, а разлог је да се види гостопримство Београђана. Путин је био толико одушецљен да су га једва спречили да сиђе у масу.
Како Вам није јасно да Срби не воле оне који бомбардују и угњетавају друге народе, а то ови од почетка раде. Мислим прво на Енглезе и њихове следбенике.
Немци су само измишљени као лоши момци и увек их пређу да раде наопако, да би опет они владали...
Ova vlast je stigla kao bonus - poklon Srbima - od nato-a ( pre svega USA, Nemacka i usa privesak V. Brit.).
Razlog?
Da obave ono sto ti fasisti nisu uspeli da dovrse u zadnjoj deceniji 20-og veka. Dakle ova vlast radi za strance i sebe ( to im je dozvoljeno ), a narod ?! - pa sta tu normalan covek moze da kaze ??? Sa ovom vlascu za vratom - bice sve losije i losije. SNS je svakako deo ove zute price. Dakle sa takvima ima promene - ali u pravcu potpune PROPASTI.
Rusofilstvo i "ono drugo"?
Mala apstrakcija: zamislimo da ne postoje USA, Nemacka, ... ili bar zamislimo da nisu uradile sve ono ( u zadnjem desetlecu 20-og veka ) STA URADISE !!!
Koliko bi tada bilo Rusofila ?
"ono drugo" - to je kad te neko bije i ubija ti clanove familije a ti ga volis - natofilstvo = nekrofilstvo.
Ja licno mislim da je Rusofilstvo podmetanje - onim Srbima kojima je stalo do Srbije !!!
Dakle etiketiranje.
Niste u pravu, Čeda je žrtva! Jedan mlad čovek, koji se formirao u turbulentnim devedesetim, okružen notornim rasistima, autoritarnim intelektualcima i poklonicima dela nemačkog naciste Karla Šmita, uopšte nije imao priliku da se formira kao normalna zrela ličnost modernih liberalnih shvatanja. Lako je optuživati Čedu, ali zamislite kako bi vama bilo da su vas godinama indoktrinirali islamofobkinja Vesna Pešić, šmitovac Nenad Prokić ili eugeničarka Latinka Perović? Čedi je potrebna pomoć i podrška dobronamernih ljudi i stručnjaka... Jer, Čeda ne misli svojom glavom, on je samo žrtva dugogodišnje manipulacije...
Gospodine kojo intelektualnoj ili politickoj grupi vi pripadate ako otvoreno prozivate patriote?
Zar je u ovoj zemlji sramno biti patrijota, da li je kaznjivo, sta je vaznije u karakteru od patriotizma?
Sva ova pitanja ne trebate meni ovde da odgovarate ali bar na neka odgovorite sami sebi pred ogledalom.
P.S. Dodje Putin odose iz bondstila, nije li to neka vrsta prevrata?
Dobar komentar...jedino mislim da intelektualizam ne treba da ima nacionalni prefiks...Intelektualac je osoba koja razumom prevazilazi minorne ljudske "primatne" (pre)okupacije, tako nekako...
Takođe, mislim da ponude spolja ne moraju više da budu "nemoralne ponude" (mislim da se nemoral danas globalno lakše prepoznaje), ali ste u pravu da su bitnije ponude iz naroda i elite (ko su oni?), ali se nažalost takve ponude, koje su ispred očiju, najteže vide...(Bolje se još uvek, nažalost, vide bešumni migovi, radioaktivni nevidljivci i sumanuti bogohulnici)...
ps U očekivanju moralne ponude za "balkanske beskućnike" možda ne bi bilo loše za početak obezbediti krov na sunčanu energiju...može li to?
Овај коментар је малчице испод Вашег уобичајеног префињеног нивоа, на који сте нас поглавито навикли.
Ваша суптилна, осетљива, патриотска душица у најплеменитијем смислу те речи, дакле, није могла мирно да издржи ту најезду источног првославног варварина, диктатора и канибала.
"Канибал" ante portas.
Морао је да изађе сав тај јед из Вас, па макар и недељу дана после. Нека, нека, здраво је то. И боље да је то изашло из Вас, него да сте задржали у себи.
Било, не поновило се.
Даће Бог, па ће ускоро нама у посету баронеса Кети Ештон са све својим узвишеним демократским штапом и шаргарепом, и, ето прилике да заборавите цео овај патриЈотски кошмар, да заборавите примитивне хорде које прижељкују чизму и корбач.
Како се Чеда може поредити са Жириновским?
Жириновски наступа са патриотских позиција, а Чеда обрнуто. Поред Чеде, Чанка, Кандићке и осталих, други душмани нам не требају. О ових је превише да нас упропасте.
Зато ћу ипак наставити да верујем својим ушима и очима,односно изјави Путина од пре неки дан коју сам лично чула заједно са целокупном српском јавношћу.
У тој изјави нема помена да је улазак Србије у ЕУ интерес Русије, нити да Русија то сматра интересом Србије. Има само поштовања одлуке српских власти ако оне не угрожавају Руске интересе и руско српске односе.
Тешко ћу поверовати да амбасадор Русије ради на своју руку.
"ps U očekivanju moralne ponude za "balkanske beskućnike" možda ne bi bilo loše za početak obezbediti krov na sunčanu energiju...može li to?"
.....svakako bas mi je i nekako struka.
Vi ste stvarno jedna osoba,koja duboko analizirate stvari i to sa jednim dubokim humanim preduslovima. to je stavrno za postovanje, namera je vaznije od svacega a u Vas gledam samo dobru nameru, a to mogu reci jer do sada ni u jednom Vasem komentaru nisam naleteo da ne bi bilo humano nastrojeno. Postovanje.
Ja moram da priznam da po nekad kliznem, sa namerom da objasnim nekome za neku ne/pravdu ili tako nesto,..... ali sve je tako tesko?!!!!tako absurdno!!??? ZIVOT nije juce nije ni sutra nego sad.
pozdrav
Не бих рекао да је био збуњен. Знао је он то још пре, тако да Словенцима није правио никакав услов око НАТО-а, а нама јесте.
Pa iskreno.... malo toga. Gotovo ništa !
Rekao bih da bismo bili na istom mestu – ko god da je bio na vlasti. Vi ili ja ili neko treći.
Nema inicijative, nema vizije, nema napretka, nema koraka i konkretnih poteza. Sve što se dešavalo bilo je iznuđeno i stihijski. Drugačije se činilo dok je Đinđić bio živ, ali – naravno – nemamo garancija da bi ZAISTA mogao da načini radikalne promene.
Ali ovde se ne radi o tome. Ovde je suština sukoba i rasprave u tome što pojedinci pokušavaju da nesposobnost i nepoštenje aktuelne vlasti stavljaju u ravan sa potezima diktatorskog režima koji nam je sve užase i doneo.
Štaviše – pristalice svrgnutog diktatora nas punih usta ubeđuju da je to bila prava politika, a da je zlo nastupilo njegovom smenom.
Nemam razloga da štitim ove koji se ničim dobrim nisu istakli, ali da amnestiram ( ili čak glorifikujem ) ratne zločince koji su nas zavili u crno – svakako neću.
Bombardere ne voli niko. Pitajte građane Vukovara, Sarajeva....
Niste me razumeli.
Bio sam ironičan, želeći da potenciram svu neiskrenost tog nazovi patriotizma.
Ne znam da li ste pratili tekstove i komentare pre dolaska Putina, ali egzaltiranost, očekivanja i oduševljenje u njima su bili na granici histerije.
Od poziva na ulice sa „malim zastavicama“ preko procene da će prvo Koštunici čestitati rođendan a zatim javno osuditi bombardovanje, do nagađanja kako će Tadića streskati o pod i najuriti u mišju rupu. Najvažnije od svega je bilo čvrsto ubeđenje da će poseta doneti konačnu prekretnicu u opredeljenju „ za Evropu“ ili „za Rusiju“ i baciti „evropski put“ na smetlište.
Avaj....!
Zagrljaji, osmesi, pozdravljanje, slikanje, poziranje.... ni traga od batina ! Ugovori, saradnja, krediti, pokloni i sve to sa izdajnikom Tadićem ! Ko se još setio „patriota“ i njihove „iskrene“ bratske ljubavi.
Ali vrhunac razočarenja mora da je bila izjava da Rusija nema ništa protiv srpskog ulaska u EU ??!!
Uroš lučonoša je u Kinšasi – na dužem službenom putu.
Simpatična Đenovska Spajdermen grupa – takođe na oko tri godine.
Partizanova sekcija francusko-srpskog prijateljstva – na službenom putu. Dužem.
Njeni lideri – otišli da tetki daju lek. I eto.....
Ali ne mari. I druga postava treba da se dokaže. A i osvetlali su obraz – nema šta.
Izneli su zavidnu dozu mržnje ( u novorečniku – patriotizma ) i dobru dozu poltronskog ulizivanja ( bratska ljubav ).
Neka.
Sevap je.
Posle onoliko kiše – da malo i njih ogreje sunce, da imaju čemu da se raduju.
I jesu. Od svih događaja tog dana, od ugovora, kredita, planova, južnog toka, „patriote“ je najviše obradovalo skandiranje huligana.
Sve zajedno vesti o poseti ( desetak ) nisu imale toliko komentara koliko ova.
E šta ti je pravi patriotizam.....
Eto, ja bih da nekako dobre namere pretočim u "moralnu ponudu" ali nekako meni pak ne ide sa imovinsko-poslovno-pravnim imetkom, kao da ga nisam pravno i humano zaštitila na samom vrhu "globalne piramide", pa čak ni ljudi od velikog poštovanja ne umeju mi dati savet šta dalje...Pa je, eto,u nedostatku dobrog saveta, uvek najbolje zakačiti se o "sunčani zrak" i drago mi je da baš vi radite na energiji toliko važnoj za obilje nuklearki koje prkose i "Bogu i Darwinu"...
Da li znate imamo li mi odavde vlasnički udeo u "sunčanom krovu" ili samo kao što smo navikli vredno fizikališemo do "sudnog časa"?...
Ja bih volela da vlasnički udeo ovog dela planete bude dovoljan da obezbedi budućnost ne samo ljudima koji ove žive, već i životinjama, biljkama, vodi, vazduhu, itd.
Sve najbolje...
Da, SAD je presek prošlosti i budućnosti, i kao neka pokretna traka "sad" ne treba da beži od prirodnog izvora "prošlosti koja postaje budućnost", pa onda nema šanse niti da sklizne dalje od "našeg početka" koji zovemo "život"...tako nekako...
A teškoće onda mogu biti samo dobra mlečna kiselina i još bolji izazov apsurdu....
Meni je npr. apsurdno da uopšte može nacionalno da se pravi duboki krivični istraživački rad kao da nikada nisu postojali Jugosloveni...pa su sve krivi neki preci...Ili još apsurdnije, zar baš niko iz bivše nije pravno zaštitio neko parče zemlje gde treba...Ne može se dugo visiti na krovu čak i kad ga čovek poseduje...
Da maler bude veći – uz onoliko grljenje rukovanje i slikanje – izvežbani pozer Tadić je bio u elementu:
Za glavu viši i krupniji, nasmejan i raspričan kao da mu daju oskara – skroz je u zapećek bacio važnog gosta. Onako sitan, naizgled zbunjen i uplašen Putin je ličio na seljačića u gradu( kako samo izgled vara )
Stvarno – poražavajuće za umišljene patriote i neshvaćene rusofile. Kako da iskažu svoju ljubav a kako tek da im ona bude uzvraćena u mizernih dva minuta i trideset sekundi ( možda još koja stotinka ) koliko je Putin procenio da treba da im posveti?
Ali nije sve izgubljeno!
Ima ko da i njih reprezentuje:
Mladost, lepota, budućnost Srbije, ponos i dika „patriota“.
Obrijanih glava, tetovirani, sa ožiljcima, nebrojanim godinama robije i debelim policijskim dosijeima, sa fantomkaka u džepu, skrivenim palicama pištoljima i noževima i – naravno - zabranom pristupa na civilizovane stadione i među normalne ljude i navijače.
Nema na cemu,
„Sadasnjost“ za mene je pocelo pred ca. 2-3 godine. Bilo jedno dobro iskusenje,a sada mi je puno puno lakse u svakudnevnicu. Sve je to nekako metodicno regulirano i nastrojeno, korak po korak. Tu nema neki “menagement recept” koji sluzi kao putokaz, nego samo methodicni sistem koji pocinje sa preduslovom “sta mogu ja da radim za sebe, a ne sta mogu drugi da rade za mene”.
Dakle sve najbolje
Zaista je dobar vaš "metodičan princip" (kako i dolikuje životu u sređenoj zemlji, mislim da ste pomenuli da živite u Švajcarskoj, ako nisam pogrešila)...Već mi mnogo znači taj dobar "savet" pa ću pokušati da (za)radim za sebe, a ne samo za druge...(kada bi postojala olimpijada davalaca uspešnih poslovnih ideja i saveta, verovatno bih bila u prva tri mesta iz ovog regiona)...
ps lep termin "menadžment recept"!...Baš bi bilo dobro da se neki dobar globalni menadžment recept ispili sa ovog domena....Ali, da sad prepotentnošću (koja je tako tipična za jugoslovenske nadobudnike moje generacije) ne pokvarim sliku koju je vaš komentar upriličio o meni na nspm-u (i uđem u menadžersko sladostrašće koje živim od 1990 godine bez novčane metodike! Da je barem se moglo Putinu došapnuti na uvo o "otetoj" commission na naše farmaceutske poslove u Rusiji) šaljem vam lep pozdrav ....
Ку-ку Бојане, па Вама Путин не излази из уста :)
Ево Вама "терапија" пред спавање, па ћете заборавити Путина.
http://www.youtube.com/watch?v=0u8VvyqhJEU
Клин се клином избија!:)
Postovani Bojane. Imate odlicano zapazanje i slazem sa skoro svim onim sto ste napisali kritikujuci a priori patriote ali nemojte se svrstavati u redove izdajnika.
Lepo je sto naglasavate istinu ma koliko bolela, ali nemojte stajati na stranu neprijatelja i potencirati srpsku krivicu zbog Sarajeva i Vukovara.
Oni su ratovali protiv nas i mi smo ratovali protiv njih. To je zakon ljudskog roda. Izgubili smo, stisnimo zube do sledeceg rata,pripremimo se bolje.
Znam da ce te reci da ne zelite sledeci rat. Ne zelim ga ni ja ali je to zakon prirode.
Druga zabluda koju iznosite je Djindjic. Ne pravite od njega ni Tita ni Slobu ni Putina. Poklonio je najvaznije Srpske firme, Zelezaru, Merimu, Tigar a ostale vazne upropastio Prvu Petoletku, 14 Oktobar itd. Njegova price kod mene ne bi prosle ni kada sam imao 15 godina.
Setite se samo sta je pricao o Windowsu i UNIX-u.
Ono sto vas izvodi iz domena kulturne diskusije je ocenjivanje visine. Mene su roditelji ucili da nisu vazne fizicke osobine coveka vec duhovne i da je krajnje nekulturno smejati se necijim fizickim nedostacima. Ja sam visok 2.02 ali se ne slazem da je za predsednika vazno da lici na zirafu.
Tacno je da Putin nece umirati zbog nas kako neki misle. A BT nista pametno ne ume da kaze osim da mantrira sa EU,EU,EU. Tvrdi da ce demokratiju braniti svim silama (znaci nema veze sta narod misli) i jos svasta. Nekima visina sluzi da pokazu sve kvalitete a nekima i da pokazu sve nekvalitete. Pod diktatorom ste imali otpor B92 Studio B a koga sada imate protiv rezima u kome ljudi gladuju a policija ubija ljude kada se ne slazu sa idejom ambasadora SAD.