Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

U Srbiji se priprema udar na „Južni tok“

Komentari (79) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 11 februar 2011 13:53
Angel
Jednom izdajnici vazda izdajnici. Posledica takve politike će biti da Srbija od Južnog toka neće imati nikakvu ekonomsku korist a da će poremetiti odnose sa jednim od retkih prijatelja - Rusijom. I to je sve što se može izroditi od ovakve bezumne ujdureme
Preporuke:
0
0
2 petak, 11 februar 2011 14:11
Milan
Obradovao me je ovaj text. Uvek cu glasati za stranku koju Rusija ne podrzava.
Preporuke:
0
0
3 petak, 11 februar 2011 14:40
saša r.
Ne želim da podržim Nikolića i Vučića, jer je njihovo ophođenje prema čoveku koji ih je stvorio i uzdigao, u najmanju ruku vrlo nekorektno.
Kao skoro svaki Srbin, ja volim Ruse.
Ali, njihovo ponašanje prema Lukašenku postaje vrlo simptomatično. Čovek koji im je dopustio da instaliraju raketni štit u svojoj zemlji, zaslužio je da bude tretiran na mnogo korektniji način. Nasuprot tome, vidimo česte napade Putina i Medvedeva na njega. A vrlo šokantno je delovala poslednja Lavrovljeva izjava - da Lukašenko ne postupa demokratski prema opoziciji i nevladinim organizacijama - i to baš prema onima iza kojih stoji EU i SAD, onih koji su mimo volje ogromnog broja glasača hteli da ga sruše. Čudno, zar ne?! Da li i Rusija, kao i SAD, želi oko sebe poltrone, preko kojih će moći da muze sve što joj treba. Evro - američka bahatost nam je dobro poznata, ali od Putina je ovo vrlo iznenađujuće i alarmantno.
Preporuke:
0
0
4 petak, 11 februar 2011 14:50
TOPOLj
Tomislav Nikolić,Aleksandar Vučić i uopšte njihova partija tzv.SNS,to je podvala Srbiji slična američkoj podvali START.Samo Rusija nije Srbija i na tu podvalu neće nasjesti.Ogromna je Rusija,beskrajno velika,sa preko 17 miliona kvadratnih kilometara,i veoma je lako sakriti na tajne lokacije rusko atomsko oružje,posebno novo a prikazati nešto drugo, odnosno starije ili čak ni to.Tako je to u ozbiljnoj državi.A Srbija,šta je sa Srbijom?Današnja Srbija,to nije Srbija sa slavnom srpskom tradicijom i istorijom.Ovo je Srbija koja je već odavno ušla u NATO i mislim da u autorskom tekstu poštovane Ane Filimonove nedostaje ova konstatacija.Ona je nažalost tačna i mora se smoći snage o njoj progovoriti.Na političkoj sceni Srbije su kriminalci proizvedeni u laboratoriji petog oktobra.Oni koji zaslužuju lisice na rukama i višegodišnje robije,oni su vlast u Srbiji.
Preporuke:
0
0
5 petak, 11 februar 2011 15:09
TOPOLj
Nastavak...Vrijeme je da se iz Moskve pooštri retorika prema zvaničnom Beogradu,odnosno aktuelnoj vlasti.I gospođa Filimonova dala je ovim svojim autorskim tekstom veliki doprinos.Ja sam već jednom napisao da tu retoriku treba pooštriti.Pa dosta je bilo lažnih mesija i njihovih praznih priča.Današnja vlast u Srbiji se odrekla KiM.To je primjer loše države.A primjer prave i odgovorne države je kad se zvaničmom Tokiju jasno stavi do znanja da ne gura nos tamo gdje mu nije mjesto.Riječ je o Kurilskim Ostrvima.Nikolić i Vučić ali i njihova partija su neko kome treba staviti do znanja da su najobičniji špekulanti kojima ne treba ništa vjerovati.Najbolje je u Srbiji osnovati jednu prorusku stranku.To je neko kome bi ja vjerovao.Ovim danas ne vjerujem apsolutno ništa.Dosta puta sam čuo:"Eh da je Srbija imala atomsku bombu".I šta bi se desilo?Kakvi izrodi vladaju Srbijom,to bi atomsko oružje bilo predano u ruke generalima iz Pentagona.Oni bi njime upravljali. Ovo je žalosna istina.
Preporuke:
0
0
6 petak, 11 februar 2011 15:34
kk
Naprednjaci će sve manje moći da sede na dve stolice. Mnoge stranke u Srbiji zastupaju američke interese kao i SNS, zašto se onda stide toga? Kada zastupaju taj kurs onda valjda i veruju da je to dobro i za SNS i za Srbiju. Ako i sami ne veruju u to što rade kako da im birači veruju. Ovako im se ceo program sveo da zajedno sa poštenim JUL-om, Karićima i NS pozivaju na borbu protiv korupcije. Realna situacija u Srbiji je takva da nijedna stranka ne bi smela ni da pominje korupciju u protivničkom taboru, ako imaju bar malo obraza. To važi i za SNS, kao i za sve druge. Inače, stranka koja kontroliše više medija je manje korumpirana i obrnuto. Žalosno , ali istina.
Preporuke:
0
0
7 subota, 12 februar 2011 01:21
Svetislav Kostić
U tekstu, iz bilo kog razloga, izostavljen je itekako krupan „detalj“. Naime, da je direktno Boris Tadić taj koji kao predsednik Srbije već 7.septembra 2006. u Vašingtonu potpisao Sporazumom o statusu vojnih snaga SAD u Srbiji (SOFA).

U Vašingtonu tom prilikom Tadić je izjavio: “Moja filozofija je veoma jasna. Novo mesto Srbije u svetu je to da bude stožer kolektivne i bezbednosne arhitekture NATO-a“.

Druga izjava i Tadićeva poruka, glasila je: “Prošle nedelje sam puno radio na tome da naša Vlada odobri slanje jednog kontigenta vojske za operaciju NATO saveza “ISAF”, u Avganistanu.

Da Srbi ginu zarad globalističkih interesa američkih okupatora? Vlada Srbije tada nije ovlastila Tadića da zastupa ovakve stavove u Vašingtonu. To nisu učinili ni građani Srbije. Nakon ovih podaničkih izjava, Tadić je parafirao Sporazum SOFA. Američka strana može u svako doba da ga izvuće iz ladice.

Pomozi sam sebi, pa će i Bog da ti pomogne. A jer Srbi sami sebi ne pomažu, neće ni Bog Srbiji.
Preporuke:
0
0
8 subota, 12 februar 2011 01:36
Biljana Nikolić
Zašto je ovaj tekst u hronici? Prebacite ga među tekstove pa da "razvijemo malo širu diskusiju". Ovde neće dobiti pažnju koju zaslužuje.
Preporuke:
0
0
9 subota, 12 februar 2011 17:55
Miloš Kikić
Ova žalopojka gospođe Filimonove neće mnogo pomoći da se ruske pozicije poboljšaju ovde. Bolje bi bilo da pogledaju kako to Amerikanci rade pa, ako mogu, ugledaju se na njih i daju gas do daske da nadoknade propušteno, a ako ne mogu onda da se pomire sa sudbinom. Šta drugo reći?
Preporuke:
0
0
10 subota, 12 februar 2011 18:12
Jovan Stojković Babunski
Autorki bi bilo pametnije da je argumentovano opovrgla tvrdnje ove političarke iz SNS, a ne da igra na kartu diskreditovanja njene partije.Ovako me ostavlja u dilemi da li su tvrdnje možda i istinite.
Preporuke:
0
0
11 subota, 12 februar 2011 18:15
Jasna
Ne bih rekla da su 2006.kada su potpisivani ovi sporazumi sa Amerikom ,kojima je kako Ana Filimonovna kaze Srbija priznala okupaciju,bili na vlasti ni Vucic ,ni Nikolic ,ni SNS .
Preporuke:
0
0
12 subota, 12 februar 2011 18:44
slobodan45
hoće li neko da mi objasni, koje potpisao ovaj "loš" ugovor za državu srbiju?koje bio tada na vlasti?nije baš najjasnije, u stvari, čini mi se, da je ovakvo ispiranje mozgova krenulo posle mitinga sns-a...čini mi se gore, nego za vreme čika slobe.
Preporuke:
0
0
13 subota, 12 februar 2011 18:59
Stanimir Trifunović
Dugo veje nad Srbijom. Mnogo je tragova ostavljeno...
Preporuke:
0
0
14 subota, 12 februar 2011 19:00
nataša @ Miloš Kikić
Gde vi vidite žalopojke? Gde vidite nenadoknadiv ekonomski gubitak za Rusiju koji može prouzrokovati bilo koja srpska vlada i njihova odluka?
Ja u ovom tekstu osim preciznih činjenica vidim i žaljenje za gorkom sudbinom srpskog naroda koji je izložen maltretiranju od raznih neprijatelja kojima idu na ruku pre svega vlasti, ali i deo opozicije koji se priprema da preuzme vlast.
Ono što je karakteristično za srpsko-ruske odnosa danas je da Rusija ima mali i skoro nikakav uticaj na srpsku politiku kasko državnu tako i ekonomsku.
Sa druge strane trgovinska razmena sa Rusijom i aktivnost naših građevinaca tamo je jedina svetla tačka današnje srpske situacije.
Srbija je u sveri energije zavisna od inostranstva pa e zavisna i nikada neće biti u tom smislu nezavisna.
Jedino što može da bira hoće li gas i naftu da kupuje od Rusa direktno ili će taj isti gas i naftu da kupuje od kvaziaustrijskih firmi, tj firmi u vlasništvu Tačija i Halimija sa sedištem u Beču.
Preporuke:
0
0
15 subota, 12 februar 2011 19:04
Milena Matić
sve velike sile nastupaju sa položaja hegemonije, to valjda i vrapci znaju...da je naš odnos prema "braći Rusima" histerično-nezrelo-kontradiktoran, toga smo svi svesni....podržavam predlog jednog od komentatora da bi sami Rusi trebali da podignu ulog, pa da se zna šta oni hoće - u suštini, mi znamo šta hoće Ameri, ali nismo sigurni šta hoće Rusi; osim jedne BITNE stvari - Rusi ne žele nezavisno KiM!!! da li je to dovoljno da se malo spustimo na zemlju, pa koliko smo se ponizili prema direktnim neprijateljima?, mogli bi možda malo i prema koalicionim partnerima?.....
Na taj način, armija SAD i privatne vojne kompanije koje sarađuju sa njom u Srbiji uživaju pravo „pravne eksteritorijalnosti“. Baš kao u okupiranoj zemlji.
Ovo me brine!
A to da je u Srbiji manir zabiti nož kumu u leđa, znamo još od Karađorđa! SNS je PROJEKAT, i taj koji ga je napisao i koji ga finansira sigurno ne želi dobro našoj Republici! Sretan vam bio dan Republike, 15. februar!
Preporuke:
0
0
16 subota, 12 februar 2011 19:09
a4
A da nije u pitanju strah ucenjenog/ih haskim "sudom", a?
Preporuke:
0
0
17 subota, 12 februar 2011 20:01
Starac Milija
E pa sada dragi sugrađani zemlje Srbije naše pojedinačne snage su male, ali bez naše građanske podrške ništa ne biva. Setite se toga na sledećem političkom mitingu i na sledećim izborima. Setite se braćo da postoji naša odgovornost, i ako im ne damo podršku - ovi likovi iz SNS neće proći.
Preporuke:
0
0
18 subota, 12 februar 2011 20:24
aleksandar ,oslobodjen za malo
Ovo je raskrinkavanje pravo u centar mete, jos ako podsetimo ljude, kako je Toma govorio o Moskvi i ugovoru, i kako je glasao u skupstini za verifikaciju tog sporazuma, sadasnji salto mortale ne bi mogao da objasni ni Vucicu, sve u svemu bravo za obe Ane.
Molim komentatore patriote da pazljivije procitaju tekst pa da ga onda komentarisu,mozda nesto i nauce iz teksta, pa shvate da ne moramo da se uverimo da je neko prodana dusa tako sto ce mo ga pustiti bez borbe da dodje na vlast, onda bi valjda i vrapcima bilo jasno, nema Srbija vremena za jos jedan eksperiment in vivo.
Pozdrav svima koji misle svojom glavom !!!
Preporuke:
0
0
19 subota, 12 februar 2011 20:48
Biljana Nikolić
Na velika zvona SNS je objavio sklapanje protokolaranog sporazuma SNS i JR kao jasan znak ruske podrške SNSu, a TN je izjavio da će učiniti sve na zbližavanju Srbije i Rusije. citat sa sajta SNS
U saopštenju se dodaje da su strane izrazile spremnost da podrže komercijalne, uzajamno korisne projekte u oblasti isporuka energenata kao ključnog elementa energetske bezbednosti Evrope zasnovane na ekonomskom pragmatizmu, a ne na političkoj situaciji.
I niko drugi (EU, SAD)nije zaslužio slovo kritike da nas obmanjuje nego samo Putinova Rusija!?
Preporuke:
0
0
20 subota, 12 februar 2011 21:20
Biljana Nikolić@Jasna i slobodan 45
Sporazumi su ratifikovani u skupštini Srbije 2009 i za njih SNS nije imao primedbe, ali za gasni sporazum, SNS ima primedbe.

Do ratifikacije su prazno slovo na papiru. Ako ste mislili da ih prikačite Koštunici i njegovoj parlamentarnoj većini, niste uspeli.

Ako mislite ko je potpisao i ratifikovao "loš" gasni sporazum - onda je odgovor Koštunica.

Pokažite malo više političke pismenosti ili manje beskurpuloznoti.
Preporuke:
0
0
21 subota, 12 februar 2011 21:51
Jasna
@Biljana Nikolic
A vi pokazite malo manje ostrascenosti!
Ja podrzavam Kostunicin gasni sporazum sa Rusima i ne dopada mi se uopste ovo "cackanje"istog od strane Nikolica,ali ona tri sporazuma potpisao je Kostunica dr Vojislav ,tako da uzalud pokusavate da ih prikacite nekom drugom!
Preporuke:
0
0
22 subota, 12 februar 2011 23:17
Biljana Nikolić @Jasna
ZAKON O POTVRĐIVANjU SPORAZUMA IZMEĐU VLADE SRBIJE I CRNE GORE I VLADE SJEDINjENIH AMERIČKIH DRŽAVA

Drugi sporazum je potpisan sa Ministarsvom odbrane Srbije -

TREĆI - SOFA - potpisao TADIĆ

Koštunica nije dozvolio da ni jedan od tih sporazuma stupi na snagu za vreme njegove parlamentarne većine u Skupštini, ratifikovani su 2009.


Nemojte nas Jasna bombardovati vašim ostaršćenim neznanjem. Naravno da ću ostrašćeno braniti istinu.
Preporuke:
0
0
23 nedelja, 13 februar 2011 00:13
Alexander "X"
Srbija ne poznaje amerikance. Americka administracija radi 24/7/365 po celom svetu, vodi je ista grupa ljudi po 20-30 nekada cak po 40 godina. Demokratska i Republikanska stranka su pandam VISA-MASTERCARD koje se smenjuju da bi se mase zadovoljile. Isti projekat je smisljen i za Srbiju. DS=VISA, SNS=MASTERCARD ili obratno pa menjaj po potrebi, vlasnik je isti, USA. Amerikanci su kao kancer kada udju u tkivo, cepaju ga svakim danom bez predaha ni napamet im ne pada da posustanu. Uplivali su na silu u Srbiju, dobili slobodnu teritoriju i sada se diskutuje kako im dodatno udovoljiti. Svakim danom spisak zahteva ce se povecavati dok se organizam-drzava ne raspadne. Amerikancima se jednostavno ne moze udovoljiti tako opstaju. Istoriski Srbija nikada na kolenima nije bila blize zapadu nego u proteklih nekoliko DOS-ovih gladnih godina. Takodje nikada nisu bile vece armije mojih sugradjana koji obilaze kontejnere, gladni u sopstvenoj zemlji pod vodjstvom Demokratske Stranke.
Preporuke:
0
0
24 nedelja, 13 februar 2011 00:15
Stefan Dušan
Gde Ruskinja udari, tu trava ne raste! Sjajan tekst. Ko i dalje veruje u kompaniju Thoma Nicolich & Alex Voochich - ili je plaćenik, ili beskrajno glup čovek. U oba slučaja - ne interesuje me. Idemo dalje.
Preporuke:
0
0
25 nedelja, 13 februar 2011 00:19
Alexander "X"
Deo-2: Da se ne lazemo mnogo u cemu se sagledava ta demokratije. Da zivite bez potrosnje energije, resursa ili hrane, da ne pijete vodu jer se moze nekome prodati i po mogucnosti da ne disete. Sta drzava Srbija danas ima, kuda ide, ko je vodi i kome ce biti predata? Trenutna vlast jedva ceka dan da nas nekome da na djuture. Koliki je dug napravljen da bi se razvio novi sistem internacionalnih konekcija i moze li to narod preziveti. Drzava sa 24 milijarde evra spoljnog duga, drzava bez materijalnih rezervi, drzava bez privrednih resursa, drzava bez kapitala ili moralnih vrednosti, drzava gladnih gradjana, drzava nezaposlenih, drzava u kojo domacini vise ne smeju da peku rakiju bez opstinskog odobrenja. Srbija drzava koja samo sopstvenim gradjanima je najgori neprijatelj na svetu. Da li se to zove demokratija i da li je to kurs ili pravac takozvani JEDINA ALTERNATIVA. Po starom dobrom srpskom obicaju: i alternative i demokratiju i ovakvu perspektivu za sledece pokolenje.
Preporuke:
0
0
26 nedelja, 13 februar 2011 00:34
Toreador
U svim varijantama ovaj tekst gospođe Filimonove je, ne toliko dobar, koliko koristan.

Da ne objašnjavam zašto, nisam ovdje uspio objasniti ni jednostavnije stvari. Nastavite ovako Ana. Be ironišem. Treba razviti atmosferu linča na SNS (ne SNP, krupnu grešku pravite). Ima dosta korisnih posledica.
Preporuke:
0
0
27 nedelja, 13 februar 2011 06:17
Danilo-1
Dragi komentatori,nemojte se svadjati,pokusajmo zajedno odgonetnuti tajnu ovog nelogicnog clanka.G-dja Ana Filimonova napada Nikolica i Vucica drvljem i kamenjem kao najvece neprijatelje Rusije.Zasto ona to radi,kad su Nikolic i Putin sklopili partijski pakt isto kao i Kostunica-Putin?Nikolic je podrzao gasni sporazum sa Rusima.Nikolica na Zapadu smatraju proruskim covjekom koji igra igru da ih prevari.
Nikolica i Vucica u Washingtonu juce nazivaju bivsim saradnicima Milosevica i nema ih na mol.dorucku.Ne vjeruju im.
Tadic je dao NIS i potpisao gasni sporazum zato sto je Putin nagovorio Tomu da mu preda predsjednicke izbore i Tomo je to ucinio 2 sata nakon zavrsenog glasanja.Inace,zasto bi Srbija prodala,i to jeftino,NIS Rusima kada se zna da su odnosi Beograda i Moskve na najnizoj mogucoj tacki?Kako su SAD i EU dozvolila prodaju NIS-a Rusima i gasni sporazum,kada i danas guraju Bugare da anulisu taj sporazum o "Juznom Toku",za koji se zna da je strateskog znacaja?
Preporuke:
0
0
28 nedelja, 13 februar 2011 06:42
Danilo-2
Mora se priznati da je potpisivanje gasnog sporazuma i prodaja NIS-a cudna stvar,ako znamo da Srbija od 2000 god nije dala Rusima da unese bilo kakav kapital u Srbiju pa cak ni kupovinu Kulske banke koju su godinama trazili.
Dalje,zasto zvanicna ruska politika (Lavrov i Curkin u SB.UN.) traze objasnjenje zasto je Seselj u pritvoru 8 godina bez presude.A juce se D.Todorovic zhvaljuje Rusiji na stalnoj podrsci.Znaci,Rusi sklapaju dogovor sa Tomom,a ti isti Rusi imaju odlicne odnose sa Seseljom.Kako to?
Ako Tomo uspijeva varati Ruse,svaka mu cast,u sta ja sumnjam.Ili se film rezira u Moskvi.
Zasto se ovih dana formiraju novi pokreti,rekao bih,patriotski,Nasi-1389 i Dveri.Je li to,mozda,koncentrisanje desnih snaga.
Da li Ana Filimonova ovim clankom unosi zabunu u necije redove?Da li je ovo ruska sahovska partija?
Putin,kao prozapadni igrac,dolazi na vlast uz pomoc Berezovskog,Gusinskog i Cubajsa,pa onda okrece curak.Prevareni tajkuni bjeze u London.Zapad o toj "prevari" i danas bruji.
Preporuke:
0
0
29 nedelja, 13 februar 2011 08:27
naša raša
Dočim je članak dobar, i vredan čitanja, i za svaku pohvalu, ipak stoje dve zamerke.

Jedna je suštinska: Tadića je kao kandidata za predsednika podržao Putin, tadašnji predsednik Rusije, i nije ga se odrekao ni kada su došli skupštinski izbori, gde je taj isti Tadić bio nosilac liste. Ne bi se moglo ni zamisliti da niko u Rusiji nije znao ko je i kakav je taj Tadić. Dakle, Rusija je vrlo smišljeno i namerno pomogla da jedan takav dođe na vlast u Srbiji. Sada prebacivati Srbiji što je izabrala čoveka koji je Zapadu naklonjen a protiv Rusije, licemerno je. Majčice Rusijo, gde si bila kad je gusto bilo? Možda ne bi bilo loše osvrnuti se i na taj aspekt srpske politike.

Druga je zamerka tehnička: domen .gov.yu nije u upotrebi već nekoliko godina. Stavljanje ukaznica na dokumente na tom internetskom domenu, neozbiljno je i ne uliva poverenje u sadržaj članka. Šteta, jer je članak važan, dobar, i vredan pažljivog razmatranja, pogotovu ako u Srbiji bude izbora. Ako bude...
Preporuke:
0
0
30 nedelja, 13 februar 2011 10:23
Aleksandar Milović
Ako NSPM dozvoli...
GOSPOĐO BILjANA NIKOLIĆ dugujem Vam izvinjenje.
Vi znate zbog čega.
Čitajući Vaše komentare, iako imam mnogo RADIKALNIJE stavove, mogu samo da zaključim da ste jedna divna žena, koju sam nepotrebno uvrijedio.

Najiskrenije se izvinjavam!
Nadam se da mi ne zamjerate!?
Preporuke:
0
0
31 nedelja, 13 februar 2011 10:56
Milanu Sonjinom
Od vas se drugo i ne očekuje.
Preporuke:
0
0
32 nedelja, 13 februar 2011 11:38
Miloje
Ljudi, pogledajte ovu fotografiju: T. Nikolić i fizički liči na brata Rizu Haljimija. Moral, psihologija i fizički izgled se vremenom usklađuju.
Hvala autorki teksta što širi istine u potpuno zamračenoj Srbiji.
Preporuke:
0
0
33 nedelja, 13 februar 2011 11:38
za Toreador
Štamparska greška u tekstu je rutinska greška koja ne menja karakter ANTIRUSKOG istupawa SNS, niti MENJA štetnost sporazuma sa USA koji nisu meta napada SNS.
Krituku da pravi veliku grešku, mnogo je primernije uputitii SNS nego Ani Filimonovoj.
Preporuke:
0
0
34 nedelja, 13 februar 2011 11:40
Zoran Đorđević
Još pre deset dana napisao sam ovaj komentar na tekst "Jedina alternativa Srbije":

četvrtak, 03 februar 2011 21:55
Zoran
Na sledećim izborima mora da se pojavi neka stranka koja će otvoreno da se izjasni da je protiv EU i da je za saradnju sa Kinom i Rusijom. Naravno, mora da ima i njihovu podršku. Niko nema iluzija da će je oni dati zbog neke bratske ljubavi, ili čega sličnog, nego zbog svojih interesa, ali treba proceniti da li bi uklapanje u njihove interese bilo bolje za Srbiju. Tek onda će narod imati za šta da glasa. Jedni će biti za jedne, drugi za druge, ali izlaznost će biti velika, mogu da se kladim.


Ne bih ništa ni dodao ni oduzeo.
Preporuke:
0
0
35 nedelja, 13 februar 2011 11:56
Jasna
@Biljana P.
Pa ko je bio premijer te VLADE kada su potpisivani Sporazumi sa USA? I zasto bi uopste bilo bitno koje Ministarstvo ga je potpisalo?Ako je Kostunica kako kazete sprecio njihovu primenu, sve dok je bio mandatar Vlade,zasto je UOPSTE dozvolio njihovo potpisivanje za vreme njegovog mandata?
Ja se slazem sa svim Vasim komentarima, sem kad nekriticki i ostrasceno branice Kostunicu,slusajuci Vas ispade Kostunica neprikosnoveni i neustrasivi borac , za srpsku stvar,ako je tako zasto je pomogao ZUTOJ BANDI, da se docepa vlasti i citavih OSAM godina bio u Vladi sa tom istom bandom,koja je unistila zemlju i koje cemo se tesko,(ako i ikada) osloboditi?
Ili to mozda nije bio on,nego nam se samo ucinilo?
Preporuke:
0
0
36 nedelja, 13 februar 2011 13:43
Lalegator
AntiRusi i rusofobi u Srbiji nikako da shvate da će samo Srbija imati neverovatne štete,jer naravno da nas Britanija i SAD neće posebno nagraditi niti EU nekim ekspresnim prijemom. U slučaju nekih preispitivanja gasnih sporazuma može nam se desiti da Rusija izabere za centralno mesto gasovoda recimo Albaniju,pa će kraci ka Srbiji ići iz pravca Kosova koje će nam naravno naplaćivati tranzit,a Rusija želi da Srbija bude ta u kojoj će biti glavni čvor kad gasovod pređe iz Rusije preko Bugarske ka Srbiji i RS.Ruska Fedearacija nema vremena da čeka nikoga jer je pritiskaju pre svega evropski partneri kojima je to vitalni interes.
Preporuke:
0
0
37 nedelja, 13 februar 2011 13:55
Sergej
izvinjavam se za gresku i za moj srpski. Samo da kazem sta opoziciona stranka mora odrediti svoj stav prema glavnom problemu. To je SAD. Tu Vucic cuti, i sve je jasno. I kao glavni problem on odreduje nije sasvim los sporazum sa Rusijom. Akcentiram: tu ima nedostatke, ima los rad. Ali sigurno nisu takvi kakvi u sfrerama "saradnji" sa zapadnjim faktorima. Jos jedan put izvinjavam se za srpski!
Preporuke:
0
0
38 nedelja, 13 februar 2011 14:17
Sergej Rus
Nastavak: kada Vucic zele ne pamptim tacno kako on je rekao (nesto u smislu normalizacije odnosa sa SAD), sta SAD je broj 1... To je to! Broj 1. Samo za Srbiju njihova politika - politika potpunog unistenja. I otvorena deklaracija Vucica u toku vizita u SAD ima jasnu poruku: on ce nastaviti ovaj kurs. Kurs, koji utvrden je vec u ovim STRASNJIM ugovorima!!! I drugo: a glavni problem za njega - Juzni tok. Rusi su zive samo od nafti. Unistenje Juznog toka (simbolicno - u Srbiji!) - unistenje Rusiji. (ako nije ona, sutra OUN ce priznati nezavisnost Kosova).
Preporuke:
0
0
39 nedelja, 13 februar 2011 15:53
Biljana Nikolić@Aleksandar M.
Naravno da prihvatam izvinjenje časnog čoveka!
Preporuke:
0
0
40 nedelja, 13 februar 2011 16:42
VVS - 1
Rusi, draga braćo, dobro je što ste uočili u kom pravcu deluje stranka Tome Nikolića. Uprkos tome, nemojte nikad zaboraviti da bar polovina srpskog naroda oduvek voli Rusiju i podržava najtešnje veze sa vama, svojom istorodnom i istovernom braćom. Odavno je poznato, a tako će uvek i ostati, da dokle postoji srpska država, dotad će i Rusija imati oslonac i prijatelja na Balkanu.
Ipak, moram priznati da su me neki vaši potezi, iako iskrenog rusofila, veoma razočarali, počev od stalnog produžavanja rada pravnog čudovišta Haškog tribunala, pa do odsustva aktivnije uloge u srpskom društvu. Zašto su srpski mediji u rukama (samo) Amerikanaca i Nemaca? Da li je osnivanje i finansiranje nekoliko medije u Srbiji toliko teško ili skupo? Zašto se Rusi nisu pojavili kao kupci kada su se srpski mediji prodavali u bescenje? Zar je moguće da na sprskoj političkoj sceni ne postoji nijedna stranka niti organizacija koja zaslužuje poverenje veću i aktivniju podršku?
Preporuke:
0
0
41 nedelja, 13 februar 2011 16:46
VVS - 2
Draga braćo, Srbija je u teškoj i nezavidnoj situaciji, pritisnuta sa svih strana, u rukama neprijatelja i domaćih prodanih duša. Sve kritike su na mestu, ali nama je potrebna veća pomoć i podrška iskrenih prijatelja.
Preporuke:
0
0
42 nedelja, 13 februar 2011 16:48
zi
Moram da citiram onog izdajnika:"Siri dalje", sirite istinu medju prijateljima i omladinom, da znaju ko je SNS.
Preporuke:
0
0
43 nedelja, 13 februar 2011 18:46
Aleksandar Milović
Privet brate Sergej!
Vaš srpski je mnogo bolji nego moj ruski.
Svakome ko iole prati istorijat nastanka SNS je jasno čemu služi ta stranka, no međutim o tome bi trebao da povede računa i ruski ambasador, te svojim (ne)prisustvovanjem određenim događanjima može da pokaže svoj stav.
Srdačan pozdrav iz okupirane Srbije!
Preporuke:
0
0
44 nedelja, 13 februar 2011 19:47
Biljana Nikolić@Danilo-1
Dragi Danilo Toreadore,
nelogično je upoređivati VETOM PUTINA I GASNIM SPORAZUMOM potvrđenu saradnju dvojice lidera dve zemlje, sa sporazumima između dve partije od kojih jedna nije na vlasti. Sporazum SNS-JS pogazila je SNS tri meseca posle potpisivanja i nema više moralnog prava da se poziva na njega. (Za Vašu informaciju DSS-JS od 2007. do danas imaju 3 potpisana protokola o konkretnoj saradnji a poslednji je 2010-2012).
Navedite ko, gde i kad je na zapadu od 2008. do danas izjavio da je Nikolić proruski čovek.
U pravu ste,SNS još mora dokazivati USA, ali ste zaboravili da istaknete trud SNS da se dokaže USA.

Kad napišete da je jedan lider nagovorio drugog da preda vlast lošijem od sebe, jeste li svesni da ste NIKOLIĆA PROGLASILI PRODANOM DUŠOM koja je izdala svoje birače? Nagoveštavate li Vi to dalju "prodaju" Nikolića na sledećim izborima?
sledi nastavak
Preporuke:
0
0
45 nedelja, 13 februar 2011 20:15
Biljana Nikolić@Danilo-1
Znaci,Rusi sklapaju dogovor sa Tomom,a ti isti Rusi imaju odlicne odnose sa Seseljom.Kako to?
Lako, kad imate stavove,principe i osećaj za pravdu.
Kad nemate, onda izvrćete činjenice, napadate, omalovažavate, lažno optužujete i blatite, druge potcenjujete a sebe uzdižete, podmećete,(naravno vodeći računa da je izneto sa vaše strane nemoguće proveriti) da bi zaštitili svoj interes.

Tako i na konkretan tekst na konkretnu kritiku, Vi iznosite samo Vama znane podatke i teorije koji degradiraju predsednika PUTINA iz ozbiljnog državnika u nedoslednog spletkaroša na nivou Tomislava Nikolića.

Nije li Vaš i Tomin cilj da isprovocirate Rusiju kako bi povukla VETO u UN a Toma konačno otišao na molitveni doručak?
Preporuke:
0
0
46 nedelja, 13 februar 2011 22:02
Sergej
Draga braca! Kada je bilo bombardovanje Srbije, SVI NA SVAKOM KORAKU pricali samo o tome, ne preterujem! Bol je bila neverovatna, svi su mislile sta to je kraj izdaje! Nemojte da sumnjati - za Ruski narod Srbi braca zauvek. Ali Elcin je inistio svaku opoziciju. Sada veoma sporo i samo i odredenoj sferi u RF ima oporavak. A u drugim - teska situacija. Zapadu u prvom redu su potrebni mi (resursi), sve ostalo - samo priprema. I oni radi sve za to, ofanziva protiv RF ide u svim pravcima. Moramo izdrzati se. Sta je sada u srpsko-ruskim odnosima? Ugovor o slobodnoj trgovini, Kosovo (nepriznanje), Juzni tok, RF bori se za Telekom. Velikoj intervencije nece biti, mislim, ali Srbija uradi nesto za sebe, Rusija ce podrzati, sve ukazuje na to. Mosda pogresno mislim, ali cini mi se ovako...
Preporuke:
0
0
47 ponedeljak, 14 februar 2011 12:55
Shooter_64
Do kada će se među Srbima provlačiti priča o "bratskom" ruskom narodu? Pri tome se, naravno, prvenstveno misli na rusku državu.

Da ne idemo daleko u istoriju, ali ti isti Rusi nisu spriječili (a mogli su, bez ikakvih problema) nepravedne sankcije prema Srbiji, bombardovanje od strane NATO-a...

Kad shvatimo da svijetom ne vladaju prijateljstva među narodima, nego isključivo i jedino interesi - možda ćemo i bolje živjeti, bolje odrediti svoje prioritete...

Jasno je da su nam Amerikamci neprijatelji, ali mi nije jasno po čemu su nam Rusi prijatelji? Zar samo zato što pustiše koju suzu zbog sudbine siromašnih rođaka na Balkanu?
Vjerovanje u rusko prijateljstvo je slično vjerovanju u Boga - ni jedno ni drugo nismo vidjeli, ali se to ne smije dovoditi u pitanje.

Kao što reče jedan od komentatora, Rusi moraju da pokažu Srbima da su prijatelji. Da urade nešto. A ne samo da lamentiraju nad tim što nas ne opljačkaše onoliko koliko to uspješe naši zapadni neprijatelji...
Preporuke:
0
0
48 ponedeljak, 14 februar 2011 14:33
Sergej Bulajić
Krivična odgovornost za potpisane sporazume se bez ikakvog izgovora mora tražiti. Od toga se ne sme odustati ni po koju cenu, jer takvi sporazumi imaju dalekosežne posledice. Mora se ukinuti njihovo važenje nekom novom skupštinskom rezolucijom.
Snagu Ruske Federacije ne treba ni potcenjivati, a ne treba ni precenjivati.
U svakom slučaju treba pokazati volje i želje da se brani ono što nam je ostavljeno u nasleđe od naših predaka. Oni su davali svoje živote i prolivali svoju krv za našu slobodu i dostojanstvo. Budimo dostojni naših predaka.
Preporuke:
0
0
49 ponedeljak, 14 februar 2011 14:41
sin Dragan za STRELAC64
Meni su prijatelji Srbije sve države koji nisu priznale Kosovo i Metohiju, a RUSIJA JE NAJVEĆI PRIJATELj dokle god drži veto u UN.
Da znaš šta je država, da ceniš i voliš svoju državu, da poštuješ rodnu kuću svoju, nikad ovakvo pitanje ne bi postavio. Ti bi sobu rođenog brata prodao da bi svoju sobu opremio, a brata na ulicu isterao! Rusija ti državu brani a ti je ne smatraš prijateljem, malo ti?!
Pucaš u srce Srbije i najjača leđa Srbije, zarad svog boga Tome Nikolića.
Preporuke:
0
0
50 ponedeljak, 14 februar 2011 18:23
Velja
@Shooter_64

Rusija nikada nije bombardovala niti na koji drugi način vojno uništavala Srbiju.

Rusija je 1914. momentalno ušla u rat na strani Srba, što je do te mere ugrozilo da je uništena u revoluciji.

Kad je Rusija bila slaba da nije mogla ni sebi pomoći, nije mogla ni Srbiji.

Kad god je Rusija bila jaka i Srbija je mogla da bira. Na žalost, mi smo u takvim prilikama trgovali i cenkali se, umesto da iskoristimo priliko i čvršće se vežemo za svog najpouzdanijeg saveznika iz reda Moćnih.

Od svih velikih sila, zainteresovanih u određenoj meri za Zapadni Balkan, a tu računam: Anglo-amerikance, Nemce, Turke i Ruse, jedino je Rusiji cilj jaka Srbija. Ostalima su to pre svega Hrvatska, muslimanska BiH i Albanija.

Tako da je naša orijentacija ka Rusiji potpuno racionalna stvar. Uvek se podmuklo i površno podmeće teza da je to prvenstveno emotivne prirode.
Istina je da se naši i ruski interesi u velikoj meri poklapaju.
Preporuke:
0
0
51 ponedeljak, 14 februar 2011 22:01
@ Sergej Bulajić
U svakom slučaju treba pokazati volje i želje da se brani ono što nam je ostavljeno u nasleđe od naših predaka. Oni su davali svoje živote i prolivali svoju krv za našu slobodu i dostojanstvo. Budimo dostojni naših predaka.


Da niste mozda slucajno zaboravili da je Zelezara Smederevo poklonjena amerikancima za $23 miliona, aluminijumski kombinat za $320,000, JESU LI I ZA TO PRECI KRVARILI ILI JE PALO SA NEBA PA KAKO DOSLO TAKO I OTISLO.
Preporuke:
0
0
52 utorak, 15 februar 2011 10:59
Shooter_64
@sin Dragan

Da znaš šta je država, da ceniš i voliš svoju državu, da poštuješ rodnu kuću svoju, nikad ovakvo pitanje ne bi postavio...

Tvoj komentar je upravo potvrda onog što sam napisao - ne smije se nekim Srbima uopšte dovoditi u pitanje rusko "prijateljstvo". A, zapravo, sve se smije preispitivati i razmatrati, pogotovo kad za to postoje opravdani razlozi. Naravno, ukoliko nismo zlonamjerni.

Amerikance (iliti "zapad") ne volim, ali isto tako ne želim bezuslovno da volim Rusiju.
To je bila suština mog komentara.
Preporuke:
0
0
53 utorak, 15 februar 2011 11:40
sin Dragan za STRELAC64
ali isto tako ne želim bezuslovno da volim Rusiju.


Ne moraš je uopšte voleti, ne moraš je ni ceniti, ne moraš joj ni biti zahvalan. OSTAVI JE BAR NA MIRU, ne pominji je po lošem, jer boljeg od nje nemaš.
Preporuke:
0
0
54 utorak, 15 februar 2011 11:42
Shooter_64
@Velja

Naši i ruski interesi se zaista u velikoj mjeri poklapaju. To stvarno nema nikakve veze sa emocijama - nego sa interesima.

I šta je sada naš problem? SNS i Toma ne žele pomoć Rusije, ili Rusija ne želi da se baš previše unosi u naše muke?

Ipak imam utisak da je "problem" do Rusije. Kada bi oni konačno odlučili i javno rekli (kao što to kažu Amerikanci za mnoge države) da Srbija potpada pod ruski nacionalni interes, sve bi bilo lakše.
Ovako nas "zapad" optužuje da smo "eksponenti ruske politike na Balkanu", a Rusija se baš i ne trudi mnogo da to opravda.

Naravno, ne kažem da nisu baš ništa učinili za nas, ali nisu dovoljno. Pa mi i stradamo zbog toga što zapadne zemlje nas smatraju "zonom ruskog interesa".
Zato Rusija ima bar moralnu obavezu da to sprovede u djelo. Pa da se barem zna gdje je ko.

Čitajući tekst gospođe Ane, imam utisak da su baš Rusi odustali od "južnog toka", pa sad traže žrtveno jagnje u Srbiji da bi se opravdali. Žalosno.
Preporuke:
0
0
55 utorak, 15 februar 2011 13:45
Toreador
Podržavam napade Rusije na SNS.

Danilo je dobro namirisao neke stvari, ali neću o tome mnogo. Nije u interesu Srbije i Rusije.

Jako je korisno napadati SNS i treba se potruditi da izgube što veći broj desnih glasova. Evo i ja ću dati svoj doprinos.

Mislim da je ovaj Anin tekst pokazao da je Nikolić zapadni čovjek i da treba učiniti sve da ga spriječimo da dođe na vlastu mjesto Tadića.

Radikali i eventualno DSS su dobar izbor i ne smijemo ponoviti grešku poslije 5. oktobra kada smo rekli bilo ko samo ne Milošević.

Dobro razmisliti kome idu naši desni glasovi.

Ne znam šta Dveri i Naši traže na izborima. Ko je smislio taj idiotluk? Samo komadaju nacionalne glasove.
Preporuke:
0
0
56 utorak, 15 februar 2011 14:17
Biljana Nikolić@Shooter_64
Nemate Vi utisak, Vi imate zadatak,nameru i cilj.
Zadatak Vam je da obesmislite podršku Rusije Srbiji kao beznačajnu po koristi a ujedno jako štetnu za odnose sa zapadom.
Namera Vam je da pristanak SNSa na uslov zapada da se gasni sporazum stavi ad akta, predstavite kao interes Rusije da se povuče.
Cilj je pokazati da Srbija nije vredna prijateljskog zalaganja za njene interese, što bi olakšalo priznavanje lažne države pod Tačijem na teritoriji Srbije.
Preporuke:
0
0
57 utorak, 15 februar 2011 18:24
Miša
U tekstu se spominje da Srbija godišnje gubi 250mil. samo od nekorišćenja sopstvenih izvora nafte. U tekstu nadalje, autorka nigde to ne opovrgava, ali navodi da će ukupno investiranje Rusa biti do 2015. 1 milijarda. Prostom računicom 7godina x 0.25=1.75milijardi naših para Rusi će do 2015.da isisaju iz Srbije. Tim parama su platili NIS, investiraće i ostaće im još i bakšiša. Znam, sada će rusofili reći da oni ipak nas vole, a ljubav je slepa, pa...
Spominjete Sartid da je dat za 25miliona, a niko ne spominje da je taj Sartid preko Beogradske banke već bio povukao preko 1.9milijarde od austrijskih i nemačkih banaka. Điki je sa jakom zaledjinom uspeo da otpiše B.banku i dugove za koje je garantovala, ali je zato taj Sartid (u kome su pre toga gajili pečurke) morao da pokloni, a verovatno je i on zato 2m pod zemljom.
Inače NIS je prodat za 400mil., a u trenutku prodaje je imao 190 Jugopetrolovih pumpi, a gde je ostala imovina? Ako jedna pumpa košta oko 2mil., samo u njima je 380mil.!
Preporuke:
0
0
58 utorak, 15 februar 2011 18:44
Miša
Hoćete još brojki?
Na žurkama koje ti "naftaši" prave a plaćaju našim parama, pije se šampanj od 10000$, a konobar ujutru nalazi novčaice od 500evra nakačene na lusteru. U pitanju je jedan Bg restoran, na jednoj terasi... Znam, znam ali mi smo braća i oni nas vole...
Pa kad nam onako bratski kažu:"Vi se ništa ne pitate gde će ući gasovod u Srbiju"
Iz Stiga svake noći tutnje cisterne sa bušotine Sirakovo, a stižani nemaju ni dolar od toga. Pa bar da nam snize cene goriva, srede ekologiju u Pančevu... Ne, oni onako bratski cede suvu drenovinu.
Nego Srbi moji, rad, rad i samo rad, "u se' i u svoje kljuse". Ovakvi kakvi smo niko nas neće i gledaju samo da nas zloupotrebe. Tek ako smo jaki i dovoljno samosvojni bićemo cenjeni.
Topolj&Co., izadjite iz 1945., ovo je ipak 2011.
Preporuke:
0
0
59 utorak, 15 februar 2011 19:41
@Miša
Smanji malcice zec od trinaest kila i sampanjac od $10,000. Po modelu Zelezare Smederevo i vasoj zutoj matematici koliko je NIS bio duzan. Logika sta je poklonjeno amerima to nije nista ni vredelo, US steal-u skocila vrednost akcija posle kupovine Smedereva, Drzavni Sekretar Powel licno dosao u Beograd da se zahvali. Drzava se cardala u poslednjih deset godina sve sto je vredelo je otislo, vlast su drzale DEMOKRATE.

Slazem se da se revizira NIS-ov ugovor ali se zalazem da se reviziraju i ugovori iz kabineta za Beocin, Majdanpek (kolika je cena bakru danas) pivare uljare secerane.....................................
i da prestane da se drobi o cetiri milijarde na Kipru jer ih ocigledno nema i da prestane da se NIS poredi sa BP-jem jer to ocigledno nije. Zuti su kao skakavci opeljesili i ugovore sklopljene sa Rusima ali i sa amerima zar ne.
Preporuke:
0
0
60 utorak, 15 februar 2011 20:09
SMRT NATO PAKTU
@misa
NATO bankari iz Srbije godišnje izvuku bar 2 milijarde dolara.I nikog ništa ne pitaju.
Takođe, NATO bankarska ekipa koja vlada Srbijom
u poslednjih 10 godina je vratila industriju
u 19.vek.A poljoprivredu u 20.

Ako se bezuslovno ne okrenemo Rusiji,
nas više neće biti.
Neki ovde to i hoće.
Preporuke:
0
0
61 utorak, 15 februar 2011 20:38
Miša
Prvo, nisu ugovori opljačkani, nego smo mi, a da li su žuti, crveni, crni, šareni, sve jedno mi je.
Inače, ovo što sam naveo o šampanjcu nije lovačka priča, to veče su došli i izbacili sve goste iz lokala. Konobare su na kraju častili sa po 10000.
Inače nije to ništa neobično, npr. jedan direktor hotela (onog kada se predje gazela) zna za veče da napravi ceh po par hiljada evra, pa tako par puta mesečno, a ovih što prave po 1-2000 za veče ima po takvim lokalima ne mali broj.
Naravno da treba da se uradi revizija svega i svakoga, pa čak kako su i stanovi otkupljivani za po par stotina maraka.
Nego, mene je izritirao članak i naslov zbog propagande, pa sam zato opleo po braći. Inače, i ovim drugim nemam dobro mišljenje, čak suprotno, ali oni nisu spominjani u tekstu. Zato sam i rekao "u se' i svoje kljuse". (Gosn. Topolj bi rekao-"u se' i svoje Ruse"-unapred Vam se izvinjavam, ali ste mi nekako upečatljivi sa Vašom bezrezervnom rusofilijom). Sve najbole
Preporuke:
0
0
62 utorak, 15 februar 2011 20:43
Shooter_64
@Biljana Nikolić

Cijenjena gospođo (ili gospođice) Nikolić,
ne ljutite se što sa Vama i ostalima ne dijelim bezuslovnu ljubav prema Rusiji.
I nemojte mi neosnovano davati veliki značaj, pa da zbog par komentara zaključite da sam ja "čovjek sa ciljem, namjerom i zadatkom".

Međutim, ovdje nije razgovor o tome da li mi volimo Ruse ili ne, nego o interesima države Srbije.
A tu se može mnogo toga reći. Ili je to možda tabu tema?
Da li je moguće da se nakon jeftine prodaje NIS-a sada dovodi u pitanje "Južni tok"? Pa još se pri tom neko dosjeti da su za to (najednom) krivi samo Toma i Vučić, odnosno njihova nova, prozapadna politika.
Ko brani Gaspromu da završi posao koji je obećao? Niko. Svaki uspješan projekat glasači nagrađuju, a to čak i ova vlast prepoznaje. I opozicija.

Što se tiče "štete" koju nam Rusija čini - pročitajte šta sam napisao. Ja sam za to da se oni izjasne, pa da bar zaista postanemo dio njihovog nacionalnog interesa.
A ne da stradamo samo zbog verbalne podrške.
Preporuke:
0
0
63 utorak, 15 februar 2011 21:03
Miša
@SMRT NATO PAKTU, Proguglajte malo gde Rusija danas kupuje 30% svog naoružanja i sa kim ima ugovor o bezuslovnoj razmeni informacija, pa će te shvatiti kakvu ste besmislicu rekli.
Takva logika nas je i koštala da nas sada ima 7mil., a ne 70mil. Kako ljudi ne shvataju da mi moramo da se maknemo iz bitke slonova, inače ćemo biti kolateralna šteta. Mora mnogo pametno da se odigra, jer više neće biti popravnog, jer u suprotnom će biti:"Predsednik države Grocke je najavio skoro učlanjenje u NATO da bi se zaštitio od agresorskog napade neprijateljski nastrojene države Mladenovac, jer im sa severa preti i neprijateljska dunavska alijansa država Pančevo i Kovin"-razbucaće nas, a novonastali patuljci će sami hrliti u NATO. Iskreno, voleo bih da grešim, ali sve mi na to miriše.
Preporuke:
0
0
64 utorak, 15 februar 2011 21:36
Miša
@@Miša-Još samo ovo, što se tiče matematike (žute) kako je vi nazvaste. US Steel_u je skočila vrednost ne zato što je Sartid toliko vredeo (za vreme Matkovića u njemu su stvarno gajili pečurke), nego što su uspeli da pokrenu sve visoke peći (prethodno to u Sartidu nisu nikad uspeli), što su dobili jeftinu radnu snagu, jeftinu struju i što ne moraju da poštuju ekološke standarde (merna stanica u Radincu-preko puta fabrike, je i dan danas pokvarena, po kućama se taloži crvena prašina). Dalje, sprečili su prodor ukrajinskog čelika i sa čeličanom u Košicama postali su ozbiljan igrač u istočnoj Evropi. A poseta Colin Powell_a je bio čist marketing u smislu i ovde smo glavni, a Sartid samo povod.
Dalje, spominjete BP i NIS, mešate babe i žabe, uporedjute globalnu i lokalnu kompaniju. Da ste spomenuli LUK Oil i BP, to ima smisla.
Kažete, nije NIS toliko vredan. Verujte jeste, jer bez NISa i EPSa nema ni ove države, to su žile kucavice, a ako nekome date to, taj kontroliše i sve ostalo.
Preporuke:
0
0
65 utorak, 15 februar 2011 22:19
Biljana Nikolić@Shooter_64
Ja u klin, vi u ploču!
Ljubav za ljubav, pare za pare, veto za ??? Ne znam da li je veto iz ljubavi, prijateljstva, principa, ruskog interesa, za pare, za jare, za gasni sporazum, za NIS, za šta god daje - VREDI! Bar u ovom trenutku, jer niko drugi neće, ni pod kojim uslovima, da nam pomogne više od Rusije.
Bezrezervno volim svoju porodicu i Srbiju, naravno sa Kosovom i Metohijem.
Ako vam je broj u niku godište, onda imate dovoljno životne zrelosti da postavite prioritete po važnosti.
Preporuke:
0
0
66 utorak, 15 februar 2011 23:50
@MISA
US Steel_u je skočila vrednost ne zato što je Sartid toliko vredeo (za vreme Matkovića u njemu su stvarno gajili pečurke), nego što su uspeli da pokrenu sve visoke peći (prethodno to u Sartidu nisu nikad uspeli), što su dobili jeftinu radnu snagu, jeftinu struju i što ne moraju da poštuju ekološke standarde (merna stanica u Radincu-preko puta fabrike, je i dan danas pokvarena, po kućama se taloži crvena prašina). Dalje, sprečili su prodor ukrajinskog čelika i sa čeličanom u Košicama postali su ozbiljan igrač u istočnoj Evropi


Kada se vec napinjete iz petnih zila procitajte sta sami kazete. Znaci US se isplati da postane kljucni igrac u istocnoj evropi. Moje pitanje jos jednom zasto se nama nista nije isplatilo? Miso Srbine cement se prodavao kao alva na vasaru. Zasto je cela zemlja prodata, sa ili bez NIS-a, da li mi uopste postojimo vise na ovim meridijanima i ko nas bilo sta pita. Da li je ovo drzava ili necija stranka?
Preporuke:
0
0
67 sreda, 16 februar 2011 00:00
Velja
@Miša

Ekonomika složenih sistema kao što je nacionalna naftna kompanija se po nekom mom iskustvu modelira sistemom složenih, obično diferencijalnih jednačina.
Stim u vezi mi vaša "matematika" 7h0.25 =1.75 mi deluje adekvatno za opis mesečne potrošnje ulja u nekom domaćinstvu, ali deluje poprilično trivijalno, da nekažem vulgarno, da bi se njome opisao ekonomski model NIS-a.
Bilo bi takođe dobro da malo obrazložite tvrdnju da država gubi 250 miliona dolara zbog datih koncesija na eksploataciju. Kako je izračunata ta cifra?
Preporuke:
0
0
68 sreda, 16 februar 2011 07:08
Danilo
@Toreador,
Vidim da Vi jedini ovdje ne citate redove,nego izmedju redova,tako to rade inteligentni ljudi,bravo,brate.Kaze g-din Toreador".....ali necu o tome mnogo.Nije u interesu Srbije i Rusije",eto,to je to,pametnom dosta.
Necu da odgovaram onome ko ne dijeli moje misljenje,nema smisla.
Do sada nije bilo vrijeme za preuzimanje vlasti u Srbiji,trebalo je da se sam narod uvjeri gdje ih je dovela "zuta" kuga.
Medjutim,i oni koji dodju na vlast,a zna se ko ce doci,morace jedno vrijeme igrati "zutu" igru samo zato sto je drzava dovedena do bankrota(u miru i bez sankcija) i sto se bez kredita od MMF i banaka ne mogu vise podijeliti ni plate,a ni penzije.A znamo da samo jedna nepodjeljena plata i penzija rusi vlast.Kada se,vremenom,izidje iz te krize,uz pomoc nasih pravih prijatelja,pocece nova era za Srbiju kojoj ce sunce prestati izlaziti na Zapadu,nego ce,kao sto je i Bog odredio,ponovo poceti izlaziti na Istoku,a zalazice na Zapadu.
A Tomo ce,za mnoge,biti grom iz vedrog neba.
Preporuke:
0
0
69 sreda, 16 februar 2011 07:09
Miša
@Velja-Moj komentar se odnosi na tekst i na činjenice iz istog i samo logički povezujem stvari, nemam uopšte nameru da radim ekonomsku analizu NISa-"to što smo naftnu kompaniju NIS „prodali za 400 miliona dolara, a srpske rezerve nafte iznose 250 miliona evra godišnje – niko zdravog razuma ne može podržati takvu odluku države“;"ovo je iz prvog pasusa, a Ana F. nigde dalje to nije opovrgla, tako da u ovon tekstu šljaka vulgarna matematika-7x0.75=1.75
Inače, gosn. Veljo, nemojte biti smešni, kakav sistem dif. jednačina u ekonomiji, pa još u ekonomiji NISa. Da li one obuhvataju zlatne padobrane, provizije, lumpovanja u Slavoniji, cice iz Madjarske... Mada ne sporim, postoji mogućnost da se u delu poslovanja, npr. segment proizvodnje, napravi mat. model i da se kao f-ja cilja postavi maksimiziranje profita ili minimizaranje troškova ili neki drugi cilj i da se za to izračuna verovatnoća ostvarivosti. Ali, to je naka druga priča, važno je da vi znate šta su dif. jenačine.
Preporuke:
0
0
70 sreda, 16 februar 2011 07:37
Miša
@@Miša-Meni je zanimljivo da vidim šta ljudi oko mene misle i kako se sučavaju sa činjenicama, to je svrha mojih komentara, niti se naprežem, niti pokušavam da išta dokažem, samo imam dovoljno slobodnog vremena za praznik.
Vidite, Sartid je bio socialna ustanova za rešavanje svega i svačega, samo ne za pravljenje profita, dok ove nove samo profit i zanima. Da li Satid nije mogao, nije imao sa čime ili šta već, ne znam, ali kada se podvuče crta da je dobro radio, nije.
Inače, zbog sitnih interesa oni bi prodali i rodjenu majku, ako bi mogli i nas same, a kamoli cementare, šećerane,...; da li je to smišljeno negde spolja i da li smo mi samo detalj na slici ne mogu da kažem. Ali krivi smo i mi, jer smo mnogo čekali, zarad svojih lični, malih interesa. Radnicima je bilo važnije da dobiju neku crkavicu, da smisle gde će okrenuti prase, nego gde će sutra raditi i od čega će živeti, ali zato znaju da kukaju.
Preporuke:
0
0
71 sreda, 16 februar 2011 07:51
Miša
Iskreno, divim se ljudima u autobuskom preduzeću "Jugoprevoz"-Kruševac (možda sam pogrešio naziv firme), koji su se sami okupili i otkupili firmu i sada su svoj na svome, ne može nijedna vucibatina da ih vuče za nos.
Inače, pitate se da li postojimo, naravno da postojimo, ali nas niko ništa ne pita zato što nemamo svoje ja. Nećemo da mućnemo glavom i da zavrnemo rukave, već bi samo da slugenjarimo Rusima, Amerima, Evropi i da čekamo da nam bacaju mrvice.
I za kraj (evo ga novi radni dan i nemam više slobodnog vremena), da je ovo ovde dobro, nije, i da nešto mora da se menja, mora[/b]. Pozdrav svim ljudima dobre volje
Preporuke:
0
0
72 sreda, 16 februar 2011 13:40
Veljko
Treba imati dobar stomak da bi se svarili brojni komentari i nerazumna i jalova sporenja gladnih u porobljenoj paradržavi.

A otpora agresoru i domaćim izdajnicima ni od kuda. Pa čak ni jasnog prepoznavanja kandidata koji se sami preporučuju za sledeće izdajstvo.
Preporuke:
0
0
73 sreda, 16 februar 2011 15:44
Velja
@Miša

Mante se vi proste logike, kad je reč o ekonomici složenih sistema. Ako ne razumete najbolje neke aspekte nemoje ni komentarisati.
Ekonomika je egzaktna nauka i ozbiljna analiza nekog ekonomskog sistema podrazumeva i modele opisane diferencijalnim jednačinama. Ne znam kako bi se drugačije analizirala dinamika takvih sistema ili povratni efekti. Bez ozbiljne analize koja podrazumeva kvantitativno izražavanje uticaja i veza svih relevantnih faktora, nemoguće je donositi validne zaključke. Prosta logika i "zdrav razum" su korisni kao prva pomoć, ali često oće da navedu na pogrešne zaključke, kad je reč o složenim pojavama.
Međutim vašem prostom logiciranju se čak i zdrav razum buni: ako su rezerve 250 mil. dolara godišnje, ne shvatam kako Srbija gubi tih 250 miliona zbog koncesija!?

Što se tiče lumpovanja i kupleraja, pa nemojte mi reći da je to svojstveno samo NIS-u? Zašto vama u celoj srpskoj ekonomiji smeta prvenstveno NIS?
Preporuke:
0
0
74 sreda, 16 februar 2011 15:59
Biljana Nikolić @Danilo
Medjutim,i oni koji dodju na vlast,a zna se ko ce doci,morace jedno vrijeme igrati "zutu" igru -

Nema više vremena da bilo ko igra žutu igru inače neće Srbija dočekati to vaše istočno Sunce!

Nije ovo konkurs za najmaštovitiji izlaz Srbije iz propasti, uozbiljite se malo.

MMF će dati pare samo i samo ako ispunimo zshteve EU i USA, iako nas deru kamatama. I zarađuju na nama i ucenjuju nas. Kakve koristi da li nas zadužuje Žika ili Laza kad su uslovi ostaju ucenjivački?
Preporuke:
0
0
75 četvrtak, 17 februar 2011 11:11
Zoran
Samo dve rečenice zaslužuje ovako obiman tekst i većina komentara"Srbi opametite se najzad,dosta teorije zavere, ovi što su na vlasti su uništili sve. Volim Ruse, ali zašto plačemo na tudjem groblju pogledajmo sebe i svoje interese, budimo jedared racionalni u politici, dosta više sa pričom da smo najbolji,najlepši, najpametniji...Počnimo da delamo.
Preporuke:
0
0
76 petak, 18 februar 2011 22:57
aleksa
Srbija bi trebalo da ima najbolje moguce kulturne,politicke i ekonomske odnose sa Rusijom.
Mi jesmo braca,ali ipak nam "kese nisu sestre".
Od svih zemalja koje su usle u projekat izgradnje
"JUZNOG TOKA"jedino je Srbija morala da ,prakticno pokloni svoju nacionalnu naftnu kompaniju.Da ne bi bilo zabune,mislim da NIS,EPS,TELEKOM i ostala strateska preduzeca ne bi smela biti prodata nikome i nikada i ni pod kakvim uslovima.Osim toga,u preduzecu koje ce graditi gasovod, Rusi imaju 51% vlasnistva,samo preduzece je registrovano u Svajcarskoj(zbog manjeg poreza),a izgleda da ce i trasu kroz Srbiju odrediti Gasprom.Ne mogu da verujem da nije mogao da se postigne bolji sporazum.Sada je vec kasno, i sporazum treba postovati.Sto se tice SNS-a,videcemo kada i ako dodju na vlast kako ce se ponasati.Uostalom,ni Vladimiru Putinu ne bi dozvolili da dodje na vlast,da savrsenom mimikrijom nije uspeo da sakrije svoje prave namere.
Preporuke:
0
0
77 subota, 19 februar 2011 12:40
Biljana Nikolić@aleksa
Očekivati od Rusije da sudbinu svog kapitalnog projekta stavi u ruke Srbije u kojoj prozapadne snage
imaju presudni uticaj u vlasti,(danas i u opoziciji) je NEBULOZNA. Za razliku od Srbije, Rusija je ozbiljna država i kao takva, normalno da je energetski sektor u Srbiji izmakla iz šapa Evrope i tako predupredila mogućnost ucena od strane zapada kad je Južni tok u pitanju.

U svakom evropskom projektu i srpskom projektu koji se finansira iz EU, investitor postavlja pod kojim uslovima će dati novac i kakve preporuke moraju imati firme da bi mogle biti angažovane. Uvek su to firme iz zemlje investitora koje naše firme,za male pare,uzimaju kao podizvođače.

Kad i ako dovedemo na vlast patriotske snage koje misle svojom glavom i za Srbiju, koje zapad ne savetuje i ne ucenjuje, koje ne kritikuju Rusiju još iz opozicije, imaćemo i veće poverenje Rusije.
Preporuke:
0
0
78 subota, 19 februar 2011 13:03
Biljana Nikolić @aleksa
Montgomerijevi saveti SNSu da izjednači ucene zapada, oduzimalje Kosova i Metohije zarad ulaska u EU, sa sporazumom oko Južnog toka, pokazuju da Montgomeri radi za srpske pare u interesu Amerike. Vidite, Montgomeri kao lobista, mora da prijavi svaki ugovor i prihod od lobiranja kako bi američka administracija imala uvid i mogućnost kontrole i praćenja da li je Motgomerijev rad u suprotnosti sa intersima Amerike.
Gde SNS i vi u svemu tome vidi interes Srbije?
Preporuke:
0
0
79 subota, 19 februar 2011 21:58
rusofil
Pa mi smo kao narod potpuno degenerisani.Verovatno svi ratovi 20 veka odneli su ono što valja pa nas sad vode Marsovci.Mislim da kod nas definitivno postoji psiho moment koji se može prepoznati kao mazohizam.Pa mi uporno štitimo interese onih koji su nas skupo koštali u prethodnom veku.Zato braći Rusima predlažem da nas propisno išamaraju pa ćemo ih ponovo poštovati.Nažalost svi navodi iz teksta g.đe Filimonove su istiniti.Sartid je poklonjen i još gore jedan je od najvećih dužnika EPS-u.Ovaj narod nema pojma.Eto slučajno sam u branši energetike pa većina navoda uvažene koleginice iz SNS-a smatram političkim panfletom a nikako stručnom analizom.Pošto ovi naši Marsovci sa prozapadnim stavovima usrećuju narod verujem da će uskoro biti i dva miliona nezaposlenih. Rusima predlažem da se okanu ovakve Srbije, da nam zalupe sva vrata, a da naše kompanije tretiraju ko zapadne.Bojim se da će promenom kursa prema Srbiji Rusija nesumnjivo mnogo izgubiti.Možda dožive ekonomski slom.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner