Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Đorđe Vukadinović: Apsolutno je jasno da se ova štetočinska i lažno-patriotska vlast ne može rušiti bez jedne jasne i jake nacionalne i državotvorne linije

Komentari (23)
1 sreda, 02 jul 2025 10:58
Nn
Bravo, Djordje!
Preporuči komentar:
199
171
2 sreda, 02 jul 2025 11:20
Keune
U Srbiji je jako puno stranaka.To je uradio rezim u saradnji sa stranim faktorom.Par stranaka su nesto vece.I dosta njih je u dogovoru sa rezimom.Cak postoji pokazatelj kolko su u dogovoru sa rezimom.Broj zaposlenih u drzavnim firmama.Rezim ta mesta cuva iskljucivo za stranke koje zele saradjivati.Tako smo nedavno za POKS culi da ima dosta zaposlenih u gradskoj cistoci.Od kud im ta radna mesta?Naravno od saradnje sa rezimom.Drugacije ih ne bi dobili.Povrh toga, malo koja opoziciona stranka javno izlazi sa pogledima na status Kosova, clanstvo u EU i drugo.U toj situaciji jedina realna snaga koja moze rusiti rezim su gradjani i to je u toku.Zapravo, jos samo mediji drze Vucica na vlasti i lojalisti.Dokle ce bit para za njih, ne znam.Otvorenu diktaturu ce morati hteli ili ne sankcionirati iz EU.Njima je najvise odgovarala prikrivena diktatura.Po sistemu,ne slusas?Oduzet cemo ti posao,egzistenciju.Najbolji primer je prevoznik iz N.Sada
Preporuči komentar:
159
125
3 sreda, 02 jul 2025 11:28
Pavle
Netačno Đorđe, problem je što se kao glavna i jedina alternativa ovoj vlasti nameće ovaj sve bolesniji i nasinliji oblik blokiranja života. Nema tu sreće. I to nije bacanje koski i botovanje nego suva činjenica. Ako je to alternativa, neka nam je Bog u pomoći, mada ni od toga nema vajde jer ko se čuva i Bog ga čuva, a mi očigledno ne umemo da se čuvamo.
Preporuči komentar:
109
115
4 sreda, 02 jul 2025 11:33
Nikol Pasinjan
Srbi i Srbkinje, ne razmisljajte, ne filozofirajte, nego o-stanite uz Vuçica na vodi do kraja! Ne nasedajte na provokacije, nego Uçinite sve da Rio Tinto bude srce vase otadzbine - nezavisno-lAVovsko-parizersko-Ukletto-izumiruci za eU spremni SAD!
Preporuči komentar:
46
49
5 sreda, 02 jul 2025 12:12
Mile
To je osnovni problem tz.anacionalne i prozapadno orijentisane opozicije.Na političkoj sceni ne postoji istinska,odgovorna i razumna nacionalna i patriotska opcija koja se nebusa u prsa već radi i deluje u nacionalnom interesu i brani slobodu i nezavisnost Srpskog naroda i ne trguje sa tim(zašta smo platili strašnu cenu kroz istoriju).Iz tog razloga ovaj štetočina Šešeljevog tipa zajedno sa SPS i dalje vlada.Narod je svestan što nema te opcije i bira po principu između dva zla(ono uslovno manje) između radikalsko demagoško režim i haos obaranjem tog režima i otvaranje šanse prozapadno opoziciji i udbaškim strankama da uzmu vlast.Dok se ovi novi namire nastavljajući rasprodaju nacionalnih interesa narod i država će još dublje potonuti.Otuda je ovaj oportunizam i uslovna ravnodušnost.
Preporuči komentar:
86
45
6 sreda, 02 jul 2025 12:42
po običaju
Po običaju, odlična i realna analiza.
Preporuči komentar:
84
75
7 sreda, 02 jul 2025 13:58
Potomak
Re Pavle

Alternativa su izbori, pošteni,koje smo inače imali na dve godine pa što ne bi i sada.

Re Mile

Sve tačno sa tim da je država toliko propala i zadužena, toliko bahata u krvi da misliti da je manje zlo da ostanu,da se ne rizikuje tek još veća propast.
Nacionalna opcija je postojala sa Koštunicom koji je ugušen, a Vučić je ceo nacionalni korpus prevario, kupio, ucenio, i pošto je to pre svega običan svet oni ne mogu lako da se iščupaju iz toga, a nacionalna alternativa se ne vidi. Sa druge strane ovde je upravo reč o samom opstanku građana i države i sami gledati je zlo samo po sebi.
Preporuči komentar:
60
41
8 sreda, 02 jul 2025 15:28
jadni smo
Slazem se sa g. Vukadinovicem. Srbiji je potrebna jedna nacionalna, patriotska politicka linija. Bice jako tesko u globalistickom okruzenju,sa titinim nasledjem i siromastvom,koje ljude pretvara u pokupljivu robu. Pitam se,ima li homogena grupa kvalitetno obrazovanih,moralnih i nepokolebljivih ljudi,koja bi bila sposobna da izdrzi pritisak spolja i iznutra. Suvise smo zabrazdili,zaduzili se i ponizili kao zemlja i ostali skoro bez prijatelja.
Preporuči komentar:
49
52
9 sreda, 02 jul 2025 15:35
Ivan Grozni
A šta bi podrazumevala ta nacionalna i državotvorna linija? Sukob sa NATO?
Preporuči komentar:
57
55
10 sreda, 02 jul 2025 17:06
Dragan R
@Ivan Grozni
1.
To što pišete nije neznanje, već jeftina demagogija. Navešću neke primere. Ne zbog vas, jer vas očigledno istina ne zanima, već zbog drugih ljudi koji prate NSPM. To što je nova vlast nakon 5.Oktobra otpočela saradnju sa EU i NATO nakon decenije sukobljavanja, jeste državotvorna i patriotska linija. Ali to što je faktički tu saradnju otpočela zvaničnim prijemom od strane najviših funkcionera (Koštunica i Đinđić)dokazanog neprijatelja našeg naroda, zlikovca Havijera Solane je kompradorska, izdajnička i kolonijalna politika koja poništava sve napred rečeno. Isto, ako ne i gore važi i za Vučićevu saradnju i "druženje" sa Klintonom, Blerom i Šrederom. Ratovali su i drugi među sobom pa sada sarađuju. Npr znamo šta su Nemci radili Jvrejima, pa je danas sasvim normalno da nemački ministri i kancelar dođu u posetu Izraelu. Ali zamislite da je neki izraelski premijer primio nakon drugog svetskog rata nekog iz najviših nacističkih krugova?
Preporuči komentar:
11
2
11 sreda, 02 jul 2025 17:12
Đorđe, u pravu ste
Međutim, pokazali smo koliko smo sposobni za stvaranje jake, jasne i državotvorne linije nedavno, kad smo sramno oćutali otkačinjanje KiM od Srbije u Radikalovoj režiji.
Da li smo tada protestvovali na ulicama? Da li su na ulicama protestvovale makar nacionalne, desničarske i sl. "snage"?
Eto koliki nam je potencijal sa te državotvorne strane za rušenje ovog kako tačno rekoste, lažno-patriotskog režima. Dodao bih - radikalskog u suštini.
Preporuči komentar:
10
3
12 sreda, 02 jul 2025 17:16
@ Ivan Grozni
Posredno ste i tačno napisali ko, između ostalih, stoji iza ovog narcisoidnog samodršca.
Preporuči komentar:
12
2
13 sreda, 02 jul 2025 17:22
Dragan R
@Ivan Grozni
2.
Ima i drugih sličnih, na prvi pogled manje važnih primera, ali koji isto tako određuju karakter politike koja se vodi u Srbiji. Npr, činjenica je da je dobra (ili bar podnošljiva) saradnja sa SAD od krucijalne važnosti za Srbiju i da zbog toga i brojni ustupci koje Srbija kao mala zemlja mora da čini zbog toga ne izgledaju nerazumno. Ali u takve sigurno ne spada prihvatanje Kristofera Hila za ambasadora SAD u Srbiji. Dotični je bio direktno angažovan na pripremi agresije NATO na Srbju i kao takvom Srbija je morala da odbije njegovo imenovanje. Ne javno, ne na sva usta ali odlučno: Pošaljite koga hoćete ali njega ne. To su te tanke crte (crvene linije) koje dele državotvorno i patriotsko od kompradorskog, izdajničkog i kolonijalnog. A zbog takvih odluka ne izbijaju ratovi.
Preporuči komentar:
12
3
14 sreda, 02 jul 2025 17:25
Legalista
@ Pavle
Ma kakve blokade. Promenu režima treba ostvariti samo kroz institucije sistema.
Uzgred, zahvaljujući Vučiću i njegovim poltronima, u Srbiji nema institucija sistema.
Preporuči komentar:
9
3
15 sreda, 02 jul 2025 17:38
Dragan R
@Ivan Grozni
3.
Takođe, iako znamo da nam je Dejtonski sporazum nametnut silom i protivno volji srpskog naroda u BiH, jasno je da je apsolutno poštovanje tog sporazuma državotvorna i patriotska politika. Ali isto tako i da je ćutanje na njegovo kršenje i nasilno menjanje na štetu našeg naroda kompradorska, izdajnička i kolonijalna politika. O KiM da i ne govorim. Šta je državotvorna i patriotska politika kada je KiM u pitanju. Pa isto što i kada je u pitanju RS. Samo insistiranje i istrajavanje na onome što je već dogovoreno, potpisano i od strane najviših instanci međunarodne zajedice verifikovano. Na žalost mi smo već do sada bezbroj puta prešli te crvene linije i ne znam da li nas uopšte više bilo ko ozbiljno shvata za bilo šta, ali i kada bi se sada stavili u pamet verujem da bi mogli da očuvamo bar gram dostojanstva i šanse za budućnost našeg naroda i države. Naravno, sloboda ima svoju cenu, ali je ona svakako manja od cene kolonijalnog ropstva u koje stmoglavo padamo.
Preporuči komentar:
10
2
16 sreda, 02 jul 2025 18:27
Duškko
Solidan komentar. To je to.
Preporuči komentar:
8
2
17 sreda, 02 jul 2025 18:36
Aleksandar
Ivan Grozni
A šta bi podrazumevala ta nacionalna i državotvorna linija? Sukob sa NATO?

Ne rat, već potpuno distanciranje od njih.

To znači ne, rasprodaji i prodaji, ne, komadanju i , dezintegraciji i ne, slabljenju Srbije radi ulaska u EU, kao što smo to radili 1918. i 1945.godine radi stvaranja Jugoslavije. Danas uništavamo Srbiju pod izgovorm ulaska u EU koja nam kao ni Švajcarcima, Norvežanima ili Islanđanima nije neophodna. Uopšte, ne zavisimo od EU kada se radi o demokratizaciji države, borbe proti korupcije, ekonomskog razvoja. To isključivo zavisi od nas samih, a nikako od stranaca. Stranci ovde provode i realizuju svoje uske interese.

To, takođe, znači i ne favorizavanju stranog kapitala i gušenje naše domaće privrede. To znači ne, i deindustralizaciji zemlje, uništavanju obrazovnog sistema, slabljenju odbrambenih sposobnosti zemlje.....sve to je nacionalno-patriotska i demokratska opcija....koja, nažalost,danas u Srbiji
Preporuči komentar:
11
3
18 sreda, 02 jul 2025 18:42
Uzrok i posledice
U razvijenim demokratijama svaka ozbiljna partija podrazumeva da se ne ide na ustrb zajednickih tj.nacionalnih interesa.A kod nas imamo partije koje su spremni da svoje nacionalne interese zanemare,radi svoje vlasti!?Naravno da ce svako od njih braniti taj svoj pogled tvrdnjom da je upravo to -nacionalni interes.Konacno ,poznajem dosta proverenih patriota koji imaju sasvim razlicite poglede na to koji su nam prioriteti i nacionalni interesi.Mislim da bi to pitanje morali da razmotre i stave ga svakoj vladajucoj partiji ,najumniji pripadnici nase drzave.Nacionalni interesi nisu stvar jedne partije i nisu za pogadjanje.U pitanju je ekzaktna nauka i drzavno iskustvo.Kada bi to imali bilo bi lakse na izborima i svaka vlast koja dodje samo bi nastavljala put koji su vec prethodni presli.Hvaliti se sa svojim patriotizmom i zbog tog imati prednost na izborima nije normalno.To bi trebalo da bude osnova svake politicke partije.
Preporuči komentar:
7
0
19 sreda, 02 jul 2025 19:01
Dragan R
Sa stavom gospodina Vukadinovića da se "ova štetočinska i lažno-patriotska vlast ne može rušiti bez jedne jasne i jake nacionalne i državotvorne linije" sam apsolutno saglasan. Na žalost, ja takvu u ovom trenutku u Srbiji ne vidim, ali bih voleo da pročitam njegovo mišljenje o tome. Što se tiče pitanja koje na kraju postavlja gospodin Vukadinović ja sam ga sebi postavio i na njega odgovorio još pre nego što je AV došao na vlast. Naime, ubrzo nakon rasturanja SRS i formiranja SNS meni je bilo jasno da će politika te partije biti izdajnička, a samim tim i štetočinska. Diktatorska crta vlasti koju predvodi Vučić uopšte nije ni bila upitna jer je to deo njegovog karaktera. Otprilike od tada, pa sve do danas u Srbiji i ne postoji jaka i jasna državotvorna i patriotska linija i ja zbog toga na izbore uopšte ne izlazim. Da li time pomažem opstanku AV? Ne. Nema to veze sa mnom i meni sličnima. Kada se kao alternativa pojave drugačiji ljudi i ideje, a ne njegove finije kopije, pašće sam kao gnjila kruška
Preporuči komentar:
11
0
20 sreda, 02 jul 2025 21:20
Ah
Srbiji je potrebna nova šestojanuarska diktatura sa zabranom rada svih postojećih stranki i hapšenjem Vučića i njegovih mafijaša. To podrazumeva i da se zabrane lažovske propagandne medijske imperije mafije na vlasti.

Naravno sve bi bilo ograničenog trajanja dok se ne uredi društvo - pre svega korumpirano tužilaštvo i sudstvo.

To bi jedino mogla da uradi vojska i zato su je uškopili. Svejedno svi trebaju da prozivaju upravo vojsku dok se ne sete da im je uloga da brane narod i državu a ne mafijašku vlast.
Preporuči komentar:
9
3
21 sreda, 02 jul 2025 21:53
Stop briselskim štafetama
Lažna dihotomija - neću da biram između Ane Brnabić i Marinike Tepić. Nisam neutralan i gde je sakrivena ta nacionalna i suverenistička linija pošto ja, kao i mnogi drugi u današnjoj Srbiji, nikako ne mogu da je nađem!?
Preporuči komentar:
15
3
22 sreda, 02 jul 2025 23:06
Zvonce
@ Dragan P

Kakav ste Vi upeglani NATO lobista. Baš ste se usavršili. Prevazišli ste Akademiju mladih SNS lidera, ali to ipak nije dovoljno upeglano još. Mora tu u Vašem slučaju ipak da se obnovi gradivo iz spinovanja, zamena teza, mućenja vode... Moraćete na sledeći nivo igrice, na neku dodatnu obuku u te Vaše NATO centre odakle ste deluje i došli. Antisrpski bot širih razmera, pronicljivijem oku je to sasvim jasno.
Preporuči komentar:
11
10
23 četvrtak, 03 jul 2025 09:30
Ivan Grozni
Vidim da je moj komentar izazvao dosta reakcija. Da ne bih odgovoarao pojedinačno, pokušaću ovako. Tzv. državotvorna politika kod nas se shvata na sledeći način. Dajte nam rusku bazu, ali nam takođe dajte i bezvizni režim sa EU, mogućnost da radimo i školujemo se u EU, da koristimo EU fondove itd. Neko je napisao kako nam je Dejtonski sporazum nametnut. Nije nam nametnut već nam je poklonjen. Setimo se stanja na frontu pre primirja. Hrvatska vojska je bila pred Banjalukom. Pretila je opasnost od gubitka čitavog zapadnog dela RS. Ne znam u čemu je problem da se prihvati realnost. Srbija je u zapadnoj sferi uticaja.
Preporuči komentar:
3
5
Pošaljite komentar
[ Nazad na tekst]

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner