Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zašto sam izašao na ulicu 10. oktobra i šta sam tamo video

Komentari (71) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 14 oktobar 2010 16:02
Mladen
Odličan tekst! Veoma važno i autentično svedočenje šta se događalo 10. oktobra. Takođe, dobre su i ocene režima i njegovih poteza.
Jedino mi se procena o 20.000 demonstranata čini preteranom. Kada na ulici bude 20.000 tako besnih i organizovanih ljudi, kao što je bilo 10. oktobra, ovaj režim će biti mrtav!
Preporuke:
0
0
2 četvrtak, 14 oktobar 2010 16:46
Dimitrije
Zamislimo jednu drzavu cija je vlast vecinski sastavljena od pripadnika parafilicara. Sta onda ocekivati od takve vlasti? Namece nam se misljenje da su prava parafilicara ugrozena a u stvari upravo je suprotan slucaj, ugozena su prava normalnih ljudi jer manjina vlada vecinom. Cesto se moglo cuti da homoseksualaca ima 10% pa cak i 15%, medjutim, barem po istrazivanjima koja su nedavno uradjena u Engleskoj, njih ima oko 1% (a znamo da ih na ostrvu ima procentulano vise nego u kontinentalnom delu). Sada mozemo spekulisati i o tome koliko parafilicara ima u Srbiji, srpskom parlamentu i srpskoj vladi (o nevladinom sektoru da i ne govorimo). Mnogi bi se uhvatili za glavu kada bi saznali prave podatke o tome. Ako neko zeli prava onda mora prihvatiti i obaveze. Ako sve mora biti javno onda mora biti javan i podatak koliko clanova srpske vlade i srpskog parlamenta pripada grupi parafilicara. Ako se zeli ravnopravnost onda bi ta ravnopravnost nalagala da nam vladu cine parafilicari samo u broju koji odgovara procentualnoj zastupljenosti parafilicara u drzavi, a ne da taj broj bude 20 ili cak 50 puta veci, jer bi to znacilo da jedan parafilicar ima 20 ili 50 puta vecu zastupljenost u vlasti u odnosu na normalnu osobu.
Preporuke:
0
0
3 četvrtak, 14 oktobar 2010 16:56
Srba
Čestitke autoru, odličan tekst !!!

Samo mi smeta jedna stvar, a koja se stalno provlači. A to je nazivanje SNS opozicionom strankom. SNS nije nastupala na izborima, nije izašla sa programom da se bori za birače. SNS po zakonu ne može da bude u Skupštini. Jedini razlog što oni sede tamo je Boris Tadić odnosno DS koji imaju nalog od svojih gazda da toma sedi tamo, valjda kao nagradu za razbivanje SRSa. SNS samo prividno glumi opoziciju u nekim situacijama, a u 99 % izjava Nikolić ne kritikuje Tadića sto ponižava, rastura, tj. vodi ovu zemlju u ambis (čitaj eu) ne, nikolić mu zamera što to ne radi dovoljno dobro i da bi on to mogao mnogo bolje ako mu se pruži šansa. Tako da imam strah da zapadnjaci ne pokušaju ovo da reše rokadom tadić - nikolić i tako pokušaju da umire gnev ovog izmučenog naroda. Ova vlast mora da padne vrlo brzo, samo se plašim ko će da je zameni. Nadam se neko kome eu ima alternativu. Živela Slobodna SRBIJA !!!
Preporuke:
0
0
4 četvrtak, 14 oktobar 2010 17:09
Ala
Bumerang se vratio DS,Cedi,Ciplicu i svim ideoloski ostrascenim staljinistima nase danasnjice.
Sve neistomisljenike oni bi na Goli otok.
Zar matrica nasilja njihovih oceva nije podudarna njihovoj?
Ako su Dacic i Djilas upozorili, a Vlada i Predsednik dozvolili eskalaciju nemira,onda,kako je red treba da podnesu ostavke.
Krajnje je vreme.
Preporuke:
0
0
5 četvrtak, 14 oktobar 2010 18:03
i tako
Bravo za utiske o demonstrantima, bilo je upravo tako, naglasio bih i ono čemu sam ja prisustvovao a Bakarec nije, da se masa čak i dizala na one koji pokušavaju nešto nesvrsishodno(čime se ne gađa kordon) da slome i ukradu, jednog malog su izbacili i iz pekare kad je hteo da ukrade kiflu i udarili ga po ruci.
Preporuke:
0
0
6 četvrtak, 14 oktobar 2010 18:13
Zašto ?
Da je vlast htela da izbegne sukobe s demonstrantima protiv vladajućeg režima, odnosne sebe, mogla je lako da osigura bezbednost svih učesnika gej-parade.
Recimo, jedan sat pre početka parade, mogla je svih 20 LGBT-ovaca da prebaci u nekoliko kombija na drugo mesto u Beogradu (npr. park Ušće), a ostalo su i tako bili političari, novinari, gosti i drugi koji su mogli svojim prevozom lako da odu na to mesto.
Ali, neko to nije hteo tako?
Preporuke:
0
0
7 četvrtak, 14 oktobar 2010 18:19
Jovana
Gospodine Bakarac,potpisujem svaku vasu rec.
Imam 19 godina,studiram,nisam konfliktna licnost,huligan i sl.i bas kao vi sam prosetala Beogradom 10.10 u znak protesta.
Ovi mladi ljudi koje ste vi spomenuli(ne huligani,i sl.)su konacno poceli da se bude.Mi smo zemlja koju unistavaju tako sto su nam prvo unistili moralne vrednosti.Pa tako da bi bio "evropejac"moras da visis na splavovima,potrzavas nastranost itd.Ako se protivis okarakterisu te kao huligana,fasistu...Na zalost jedini nacin i mesto da iskazes svoje misljenje i stav je ulica.Izbora ocigledno nece skoro biti jer nasla je krpa zakrpu.
Vreme je da se osvestimo da povratimo veru u sebe,a pre svega samopostovanje.
A do tada nek nam je Bog u pomoci.
Preporuke:
0
0
8 četvrtak, 14 oktobar 2010 19:03
Lazar
Imam utisak da neko tiho prizeljkuje da udari srbin na srbina.Ni po jada sto to zele neki spolja nego sto to rade "nasi" iznutra a crkva je jedan od primera kako zavaditi pa vladati.A ona tabla na kojoj pise smrt drzavi(bilo bi smesno da nije tuzno)samo udara pecat na sve uradjeno u proteklih par godina.Pitanje,zasto sve to me pritiska kao vodenicki kamen a odgovora nema.
Preporuke:
0
0
9 četvrtak, 14 oktobar 2010 19:21
Milos Stankovic
Nebojsa, napisali ste jos jedan dobar tekst uz jednu primedbu:
Mislim da je prof. Radovanovic u pravu kada kaze da su isti ljudi napravili nerede 5. oktobra i na Paradi ponosa. Kad kazem isti, ne mislim isti glavom i bradom, vec ljudi koji pripadaju navijackom korpusu. Oni su do sada nebrojeno puta bili instrumentalizovani od strane sivih zona vlasti. Tu ore svega mislim na sledece dogadjaje: 9. mart, 5. oktobar, paljenje dzamija u Beogradu i Nisu za vreme pogroma nad Srbima 17. marta, paljenje americke ambasade posle 17.02.2008. i na kraju Parada ponosa i Djenova. Na primer, i ja sam kao i Vi bio ispred Bajrakli dzamije u noci kada je zapaljena. Vi ste pokusali sa mitropolitom Amfilohijem da sprecite huligane da je zapale, nazalost bezuspesno. Mislim da bih i danas mogao da identifikujem dvojicu kolovodja. Kako je moguce da BIA i policija vec sest godina ne mogu da ih pronadju? Poenta je bilo skrenuti paznju javnosti i medija sa etnickog ciscenja Srba sa Kosova. Ljudi o kojima govorim rade u interesu stranih neprijatelja ove zemlje. Slicno se desilo i sa paljenjem ambasade SAD u Beogradu. Slicno se desilo i 5. oktobra(mislim na nepotrebno paljenje Savezne skupstine i kradju umetnickih dela). Mislim da se iz svega sto sam napisao da zakljuciti ko stoji iza ljudi koji su samo izvodjaci radova.
Preporuke:
0
0
10 četvrtak, 14 oktobar 2010 19:26
lekar
" Ekstremno je upadljivo da u celoj halabuci oko „gej parade“, niko ništa nije pitao stručnjake – psihijatre, psihologe, sociologe, te specijaliste mnogih medicinskih oblasti. Razumljivo je da se oni sami drže po strani, jer njihovi stavovi ne idu na ruku aktivistima LGBT ideologije"

bas gosn' bakarec i njemu slicni "moralisti" su oni koji ne konsultuju naucnu zajednicu.

za njegovu informaciju, svetska zdravstvena organizacija ne smatra homoseksualnost bolescu vec tri decenije.

ostatak teksta je pun slicnih zamena teza, "logicnih" zakljucaka, i sveopste informisanosti.
Preporuke:
0
0
11 četvrtak, 14 oktobar 2010 20:09
Bivša demonstrantkinja
Bravo, Bakarecu! Odlično svedočenje i analiza.
A koliko se na svim TV videlo, na MOBILNOM MAMOGRAFU SU RAZBIJENI PROZORI IZNAD NATPISA "B 92", te sam uverena da je to razlog što se vozilo našlo na udaru.
A zašto vlast, koja navodi mamograf kao primer vandalizma "huligana", ne objavi uzrok zbog koga je mamograf sad u centru prestonice, a pre toga se šetao po Srbiji - POJAVA RAKA KAO EPIDEMIJE U SRBIJI USLED BOMBARDOVANjA OSIROMAŠENIM URANIJUMOM OD STRANE "NATO" PAKTA. Zašto se javno ne iznese procenat povećanja obolelih od raka svake godine - od 1999. do danas, po regionima i na nivou cele države? Vlast se bavi "huliganstvom" tzv. međunarodne zajednice, ali zdušno zastrašuje svoj narod i omladinu. DOSTA!!! Kad vidim ovu vlast i njen učinak, sramota me je što sam 5. oktobra bila ispred Skupštine.
P.S. Nešto tad nisam primetila nigde Tadića, a ni ranije na mitinzima i demonstracijama.
Preporuke:
0
0
12 četvrtak, 14 oktobar 2010 20:12
Žika S. Tadić
za Srbu:

odličan komentar!?!
Preporuke:
0
0
13 četvrtak, 14 oktobar 2010 20:19
k
svaka čast gospodine bakarec, opravdali ste svoje ime. koliko je lepo čitati objektivne tekstove ljudi, koji ne žele da podležu propagandi, i koji svakom rečenicom pogađaju pravo u centar. ovog "demokratskog" ispiranja mozga je već svima preko glave i, kao što ste i sami naveli, parada je bila samo povod za iskazivanje nezadovoljstva. nažalost, time što smo 9. i 10. oktobra pokušali da odbranimo tradicionalne vrednosti ovog naroda, dali smo sotoni povoda da nas opet predstavlja kao divljake žedne krvi koji nikada neće shvatiti evropsku "kulturu". godinama sam verovao da su sve one priče o svetskim zaverama obične budalaštine, kako sam samo naivan bio... ovo što se događa u svetu, mislim na tiraniju jednoumlja, nateralo me je da dublje istražim tu tematiku. mogu samo reći da dobra biti neće ako se ljudi na vreme ne osveste i ne vrate Bogu.
Preporuke:
0
0
14 četvrtak, 14 oktobar 2010 20:35
novi oktobar, početak
Na strani građana Srbije koji su protiv nemorala na ulicama, stoji najveći broj evropskih katolika, pravoslavaca i muslimana, pa i veliki broj protestanata. Srbi u tome ne mogu biti veći evropejci nego što jesu, mogu biti mirne duše u vezi s tim.
Što se tiče demonstranata 10-10-10, uz njih je sigurno dobar deo Srbije, jer su oni protestovali protiv režima, a gej-parada je bila samo povod. Sve više procena, čak i zvaničnih organa, ide u prilog tome da su demonstracije bile politički motivisane, protiv korumpirane i nesposobne vlasti, s čijom se politikom i načinom vođenja države većina građana ne slaže.
Preporuke:
0
0
15 četvrtak, 14 oktobar 2010 20:39
dr klinicki psiholog
Gospodin Bakarec je na pocetku teksta dao odlicno zapazanje. Niko nije pitao psihologe i psihijatre 1973. godine kada je homoseksualnost ukinuta kao poremecaj nasilnim putem. Politicka odluka koja vidimo da je danas tu grupu ljudi pretvorila u tirane, koji traze od svih da im se klanjaju i dive.

Gospodin koji se potpisao kao lekar, treba da zna da je te godine psihologija i psihijatrija dozivela naucni poraz od kojeg se nikada nije oporavila.

Dakle, da i danas vecina psihologa i psihijatara misli da je homoseksualnost bolest, ali mnogi cute jer ako iznesu svoj stav ode im licenca.
Preporuke:
0
0
16 četvrtak, 14 oktobar 2010 20:51
Angel
Dobar tekst. Poduži, al dobar.

Za broj ljudi - samo na terazijama je u jednom trenutku moglo biti po slobodnoj proceni 5.000-6.000 ljudi.

Mitropolit Amfilohije je u selu Klinci 11 oktobra održao sažet govor na liturgiji u vezi sa paradom srama:

„Evo, juče smo gledali kakav je smrad otrovao i zagadio prestoni grad Beograd, najveći smrad sodomski koji je ova savremena civilizacija uzdigla na pijedestal božanstva. Taj smrad je juče zagadio Beograd, grad Presvete Bogorodice. Beograd je bio njen kroz vjekove, nje čedne i cjelomudrene i to je njegov smisao. Grad one koja je Hrista Boga rodila, grad hrišćanski. I eto, u ime nekakvih takozvanih ljudskih prava, juče je zagađen“.

„I vidite, jedno nasilje, nasilje tih obezboženih i nastranih ljudi izazvalo je drugo nasilje. Pa se sad pitaju ko je kriv i tu djecu nazivaju huliganima! A ne pitaju se oni koji su dozvolili da se tim smradom zagadi grad Beograd da nijesu oni doprinijeli time što su dozvolili da ta kuga, ta pošast sodomska oskrnavi Beograd kao što je oskrnavila i druge evropske gradove“.

„Budite uvjereni da je to predukazanje propasti hrišćanskih naroda. Bog će znati kad će udariti Svojim bičem i opomenom, ali se to već polako priprema. Ne mogu se graditi ljudi, narodi, kulture i države na gadosti, nečistoti i smradu, na bezbožništvu“, zaključio je Mitropolit Amfilohije.

http://svetigora.wordpress.com/
Preporuke:
0
0
17 četvrtak, 14 oktobar 2010 20:56
ZerBs
The Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders (DSM) is published by the American Psychiatric Association and provides a common language and standard criteria for the classification of mental disorders. It is used in the United States and in varying degrees around the world, by clinicians, researchers, psychiatric drug regulation agencies, health insurance companies, pharmaceutical companies and policy makers.
The DSM has attracted controversy and criticism as well as praise. There have been five revisions since it was first published in 1952, gradually including more mental disorders, although some have been removed and are no longer considered to be mental disorders, most notably including homosexuality.
Preporuke:
0
0
18 četvrtak, 14 oktobar 2010 20:57
Nesha
Tragikomican pokusaj izvrtanja cinjenica - od cinjenice da je homoseksualizam jos pre tri decenije skinut sa spiska "bolesti", do pokusaja relativizacije huliganstva koje su ti "mladi ljudi" (o, eufemizma!) iskazali. Ali, od druga Bakareca se vise i ne ocekuje.
Preporuke:
0
0
19 četvrtak, 14 oktobar 2010 21:14
Darko Stanojević
G. Bakarec, bilo je ljudi iz medicinske branše koji su osudili paradu, jedan je i naš doajen seksologije (uz ostale oblasti) dr. Jovan Marić.

Nova Srbija (NS) je protiv održavanja Parade ponosa 10. oktobra, jer smatra da je to čisti egzibicionizam i "nepravi način" borbe za svoja prava, izjavio je danas potpredsednik te partije Jovan Marić. Nazivajući taj događaj "parodijom ponosa", Marić je na konferenciji za novinare rekao da NS nijednog trenutka ne može da podrži diskriminaciju, ako postoji, ili nasilje za koje se predviđa da će ga možda biti, ali da pripadnici te populacije svoja prava treba da štite kroz institucije.

"Nisam video u medijima da su na bilo koji način homoseksualne osobe bile žrtve mobinga, da su ih isterali odnekud zbog tog homoseksualnog opredeljenja, da su imali neke probleme na radnom mestu", objasnio je on.

Marić je dodao da je drugi razlog zašto je NS protiv Parade ponosa to što ona "dobrano urušava tradicionalne vrednosti srpskog naroda", protiv nje je Srpska pravoslavna crkva i patrijarh, a "posle patrijarha se ne govori".


Osim Patrijarha, koji je svetački otćutao, ovome se nema šta dodati i oduzeti. A ni vašem tekstu.

Pozdrav!
Preporuke:
0
0
20 četvrtak, 14 oktobar 2010 21:14
Samo pisana reč ostaje
Hvala Bakarecu za pisano svedočenje ovog događaja, jer samo pisana reč ostaje da svedoči za istoriju.

Zato je dobro da svedoci i učesnici napišu svoja svedočenja i učine ih javnim, da se istina širi a odbrana istine pomogne.
Preporuke:
0
0
21 četvrtak, 14 oktobar 2010 21:31
Vlada Kanada
Zašto se ZerBS i Nesha pozivaju na američke i zapadno-europske izvore, ili izvore koje oni kontrolišu. Ovi izvori nisu Apsolutna Istina, da ne kažem Biblija. Nisu oni jedini svet, koji postoji na planeti Zemlji. Neka pogledaju i ruske, kineske, arapske. Što više izvora pročitaju, steći će mnogo objektivnije znanje, ne samo iz ovog, nego iz svih drugih oblasti.
Preporuke:
0
0
22 četvrtak, 14 oktobar 2010 21:31
Copy - Paste
NSPM
„Parada ponosa“ i ostaci Ostataka (evropske) Srbije
Vladislav B. Sotirović
sreda, 13. oktobar 2010

.... "Ta javna podrška tadašnjim rušiocima Beograda, koji su 2000. godine zapalili zgradu Narodne Skupštine koju su dobrim delom opljačkali a zatim oteli vatreno oružje iz policijske stanice Stari Grad (zamislite reakciju vlasti u SAD-u, Britaniji ili Francuskoj da vam fudbalski huligani zaposednu policijsku stanicu i otmu naoružanje) nije ni za kakvo čuđenje obzirom da je verifikacija i legalizacija ovog državnog udara sa parlamentarnom piromanijom trebala da ima iste one političke efekte u Srbiji koji su postignuti godine 1933. u nacističkoj Nemačkoj nakon paljenja državnog Rajhstaga – ukidanje demokratije i zapušavanje usta svima koji protivureče režimu. Međutim, tada, tog 5. oktobra 2000. godine napadi „demokratskih“ fudbal-huligana pod rukovodećom dirigentskom palicom valjevskog hipi-slikara Makija na organe reda nisu bili ujedno i napadi na samu državu kao što je to slučaj sada deset godina kasnije. U međuvremenu, komandant tih huligana iz 2000. godine je oslobođen sudskog procesa za klasičan vandalizam i huliganstvo protiv države i to verovali ili ne od strane samog predsednika države koji je deset godina ranije i sam bio jedan od rušilaca glavnog grada."

- Koga ova vlast pravi ludim?
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 14 oktobar 2010 21:51
Tihomir, Uzice
Bravo Nebojsa!
Ova tvoja jasna,britka,nedvosmislena,i pre svega mudra analiza jeste ono sto i mi iz DSSa ocekujemo mnogo cesce i blagovremeno iz Centrale.
Posle ovoga siguran sam da cemo istrajati.
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 14 oktobar 2010 21:53
Jasna
@gosp lekar
je zaboravio da kaze da se do promene stava da homoseksualnost vise nije bolest,doslo glasanjem ,na nekom americkom kongresu neuropsihijatara,a pre toga se smatralo bolescu.
Dakle do promene stava svetske zdravstvene organizacije,nije se doslo na bazi nekih novih naucnih saznanja i dokaza,vec neuropsihijatri seli pa glasali.A svima je poznato da se glasovi mogu i kupiti.A koliko je gey lobi jak u svetu je opstepoznata cinjenica.
Sto se tice svetske zdravstvene organizacije o primeru korupcije u istoj, imali smo priliku da se uverimo nedavno povodom proglasenja pandemije svinjskog gripa, od strane iste.
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 14 oktobar 2010 21:55
Micca Beg
@Nesha

Demokratsko pravo svakog drustva,zajednice je da oformi pisane i nepisane kodekse shodno svom kulturnom i istorijskom nasledju,tehnoloskom razvoju,aspiracijama...
U muslimanskim zemljama ne da ne bi bilo parade vec bi,nesrecnici,camili u zatvorima.
U GB ,koja vazi za bastion sloboda,i princa Carlsa omalovazavaju zbog takvih sklonosti...
U zapadnim kulturama nepristjno je ulaziti u bilo cije materijalno,porodicno stanje,sklonosti...
Nije problem u demokratskoj vecini Srbije vec agresivnoj manjini homoseksualaca koja vredja monahinje,zeli smrt drzavi i svesno izaziva nerede u Beogradu kako bi zadovoljila svoj ego.
Standardni anti-srpski lobi:Karanovic,Jovanovic,Ciplic i placeni gosti ne bore se za sveukupna ljudska prava...
Oni ne znaju cak ni da glume-klasicna ssmira i kuc.
Sve vise podsecaju na provincijsku amatersku putujucu trupu.
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 14 oktobar 2010 21:57
Robert Lee
za njegovu informaciju, svetska zdravstvena organizacija ne smatra homoseksualnost bolescu vec tri decenije.

Idi begaj...i bas svi treba da verujemo u "renomiranu" svetsku organizaciju ogrezlu u korupciju.
Oni su na primeru svinjskog gripa pokazali o cijem zdravlju brinu - o zdravlju farmacetskih korporacija a nas sve skupa smatraju majmunima, svinjama i zamorcima.
Uz to najveci procenat homoseksualizma se belezi upravo u tzv. "drustvenoj eliti" koja nece stati na ovome. Za ocekivati je da se i drugi poremecaji seksualnosti uskoro skinu sa liste...nekrofili, zoofili, pedofili...
Sve je to samo ljubav, zar ne?
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 14 oktobar 2010 22:26
Dag
A šta je sa parafilijom u vrhu vlasti? Da li su neki od njih bili ucenjeni obelodanjivanjem njihove privatnosti, što je to omiljeni način rada obaveštajnih službi. Mnogo je oko ove Parade srama (čestitam autoru članka!) bilo strastvenih iskaza najviših državnih činovnika. Toliko uzbuđenja ni oko čega! Zašto?
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 14 oktobar 2010 23:03
Goran P. Bg.
Bio sam na ulici 10. da vidim...
Zakljucak: Ponizavanje, teror nad srpskim narodom uz propagandu uz jezive predstavnike drzave, koji su bas preterali u svemu.
Vise se Srbija, umiriti ne moze.
Preporuke:
0
0
29 četvrtak, 14 oktobar 2010 23:17
Zoran
"A možda će mu baš ovaj razuman stav, jednog dana pomoći u osvajanju neke funkcije?"______ A možda će mu sačuvati obraz. Moći će da prođe ulicom i za 10 godina i svakom da pogleda u oči.
Preporuke:
0
0
30 četvrtak, 14 oktobar 2010 23:28
krugodvojkaš
U potpunosti ste preneli i moje utiske.
Pročitavši tekst,kao i komentare na njega, iskreno sam osetio zadovoljstvo što nisam usamljen u stavovima i utiscima od 10-og. Problem je samo što je prijatan osećaj potrajao vrlo kratko,jer sam se setio oko čega sa slažemo.
Preporuke:
0
0
31 petak, 15 oktobar 2010 00:08
SARAKOCEN
Svaka čast Nebojša na odličnom i objektivnom tekstu, a sada nešto sasvim drukčije:Ja bih još jednom o tome kako je došlo do toga da se Homoseksualnost skine sa spiska "bolesti" ili bolje reći poremećaja ličnosti, neko je pomenuo da je bilo na nekom skupu američkih kliničkih psihologa pre otprilike 30 godina i tačno je da se glasanjem došlo do toga da to nije "bolest" i što je najinteresantnije u celoj toj priči rezultat je bio vrlo tesan 2-3 glasa više u prilog današnjem tumačenju tog poremećaja.Što znači da nije baš bilo aklamativno prihvatanje tog stava pa samim tim nema razloga za slavodobitnost gej-aktivista kako imaju "naučnu" potvrdu da je sa njima sve u redu.A sada sledi objašnjenje kako je do tog famoznog "kopernikanskog" obrta u tretiranju homoseksualnosti došlo, a ovo pišem na osnovu priče jednog američkog kliničkog psihologa,srpskog porekla,znači čoveka od struke.Homoseksuaknost se lečila pre tog famoznog kongresa kao teški oblik poremećaja ličnosti otprilike kao i narkomanija dugo i mukotrpno uz velike troškove sa vrlo surovim metodama (elektrošokovi) i sve je to trajalo dugo i bilo je vrlo skupo (otprilike oko 6 meseci u proseku) i često bez ikakvih rezultata, a sve o trošku zdravstvenog osiguranja.Pa su onda došli do Solomonskog rešenja da je bolje da se to skine sa spiska bolesti jer će to biti isplativo svima; državi, jer neće više ništa da je košta,homoseksualcima jer će biti pošteđeni brutalnog postupka odvikavanja od poremećaja a i psiholozima jer će biti pošteđeni frustracija zbog neuspeha tretmana što je bila česta pojava u lečenju tog poremećaja.
Preporuke:
0
0
32 petak, 15 oktobar 2010 00:21
Farmer
Ima jedna nijansa koju autor ne uočava dovoljno. Mediji jesu režimski, ali ne režima formalno na vlasti. Ovi mediji podržavaju Tadića zato što im to neko nalaže, a taj koji to čini se ne zove Tadić. To je jasno i po tome što svaki pokušaj samostalnog delovanja Tadića ovi mediji nepogrešivo identifikuju. Primer je kampanja protiv Jeremića i medijska promocija SNS. Dakle ovaj režim je u šaci.
Preporuke:
0
0
33 petak, 15 oktobar 2010 00:55
TOPOLj
Čedomir Jovanović kaže da DS treba da se ogradi od gluposti koje priča Dragan Đilas.Ovo samo potvrđuje moju ranije izrečenu tezu na ovome sajtu da LDP iz sjenke vlada Srbijom.Jovanovićeva izjava to apsolutno potvrđuje."Smrt državi",parola viđena na gej paradi ekvivalent je onoj iz 2000-te-"Otpor stoko,Otpor".Kroz obadvije parole vrijeđaju se građani Srbije.Pa to se vidi iz aviona.Gospodin Bakarec u ovom tekstu napravio je jednu grešku.Naime,Krsta Mišić(Vasilije Pantelić)nije predao nikakav spisak mladih beogradskih ilegalaca majoru Krigeru(Stevo Žigon)nego Mišićev prethodnik iz 1941-ve s početka njemačke okupacije Beograda.Krsta Mišić je ličnost iz serijala "Povratak Otpisanih".A taj Mišićev prethodnik je lik iz serijala "Otpisani" i skončao je u klasičnoj sačekuši.I kamo sreće poštovani Nebojša da ste Vi u pravu kad je Mišić u pitanju.Da ne bude zabune,ne zbog predaje spiska beogradskih ilegalaca Krigeru,već zbog činjenice da je kraj trećeg rajha već bio na izmaku.Bila bi to lijepa simbolika da se nazire kraj ove agonije.Nažalost sluge američkog fašizma i njihove gazde nastavljaju gaziti Srbiju.Dokle,vidjećemo.
Preporuke:
0
0
34 petak, 15 oktobar 2010 03:22
Jugoslav Erac
Dobar tekst Nebojsa.
Citajuci NSPM tekstove u Australiji, imam neku nadu da moj Narod nije potpuno satrven!
Preporuke:
0
0
35 petak, 15 oktobar 2010 06:56
m. -ić
Poštovani g. Bakarec, vi ste baš jedan od onih kulturnih europskih koji se s paradiranjem ne slažu, ali opet idu da vide. I kao takav, više štete činite Srbiji od onih koji paradiraju. Oni su makar za paradu uzeli pare, a vi ste izašli i time im, verovali ili ne, dali punu podršku i pravo, za džaba.
Trebalo je, ako nemate snage ili volje ili već čega, da sedite iza spuštenih roletni i kraj ugašenog televizora. To su radili mirni i pošteni građani. Ako ste već izlazili, trebalo je i vi da budete u prilici da zaradite koju modricu. To su radili hrabri i pošteni građani. Ovako, hvala na članku, ali nije trebalo.
Preporuke:
0
0
36 petak, 15 oktobar 2010 09:05
Ozren
Poštovanje za sve prisutne.
Ljudi vide, ljudi se bude. Samo hrabro.
Kao što sam napisao više puta:
Naše snage jačaju svakim novim danom!
Preporuke:
0
0
37 petak, 15 oktobar 2010 10:20
A.M.
@SRBA
Svaka vam je na mjestu. Treba dodati i to da je, nažalost, i DSS dio te prevare. Stranka koja se po rezultatima ni po čemu ne razlikuje od DS se uporno predstavlja kao nacionalistička, a u tome uveliko pomaže i "spinovanje" od strane Čede i sličnih, kao on ih napada, a mi trba da vjerujemo da su to protivnici.
Ponekad uključim radio Fokus, to je inače radio SNS, sa nacionalnom frekvencijom. Trebate poslušati emisiju koju vodi Vladimir Đukanović, inače nekadašnji učenik Borisa Tadića. Čovjek izgara u "napadima" na današnju vlast, a oduševljeni aktivisti SNS-a se "uključuju" u emisiju da pokažu koliko je građana Srbije na strani te stranke.
Nema dana da prođe beѕ Tome ili Vučića na nekom dnevniku.
U svakom slučaju san naših prijatelja sa zapada je da "nacionalisti" glasaju za prihvatljivog Koštunicu, još prihvatljivijeg Tomu, a nipošto za "primitivce" iz SRS. U tom smjeru djeluje i većina naših analitičara, sa časnim izuzecima.
Koliko će nas popasti tu priču, vidjećemo na sljedećim izborima.
Preporuke:
0
0
38 petak, 15 oktobar 2010 10:23
Laki
Kompletan tekst. Literarno besprekorno napisan, od uvoda do zaključka. Sadržaj u cjelini, kao i izbor primjera kojima se dokazuje tvrdnja, odlično odabrani.

Bravo Bakarec, pozitivno si me iznenadio. ( Zbog iskrenosti upotrebljavam "si" a ne "ste", a i po novogovoru se insistira na "Ti")
Preporuke:
0
0
39 petak, 15 oktobar 2010 12:48
beba
jao brate, samo ti razmisljaj... struka je iznela svoje misljenje, kao i svetska zdravstvena organizacija. parafilija hahaha

drugo, sta fali ukidanju drzave? si cuo za anarhizam nekad? uci se to iz istorije politickih teorija, ima na FPNu

pozdrav
Preporuke:
0
0
40 petak, 15 oktobar 2010 13:16
Saša Živković
Bravo za komentar! Potvrđujem napisano jer sam i sam učesnik demonstracija od ranih jutarnjih časova a kao član OBRAZ-a želim da kažem još nešto: u ulici Kraljice Natalije su radile prodavnice i nije ukradena niti jedna pomorandža sa izloženih gajbi a kamoli da je nešto razbijeno. Dalje, nikakva komunikacija između članova toga dana nije postojala jer neki prosto nisu imali kredita na mobilnom ni za običnu poruku! Sve je bilo spontano.
Preporuke:
0
0
41 petak, 15 oktobar 2010 14:17
Nebojša Bakarec
Kao odgovor pojedinima, navešću još neke razloge zbog kojih je trebalo i zbog kojih uvek treba zabraniti paradu muželožnika, ženoložnica, sveložnika i nejasnopolnika?
Skarednost nameću kao poželjnu i najmanje, jednako vrednu heteroseksualnosti. Često, zbog propagande, ta „vrednost“ biva prikazivana i kao privlačnija i poželjnija od heteroseksualnosti, jer je „moderna“,“slobodna“, „trendi“,„kul“,“hip“,“in“,lepo upakovana u marketing duginih boja, muzike, šarenih sličica, brendova, predstava. Takođe, „poželjnosti“ skarednog doprinosi podrška "uglednih", koju smo videli u svoj niskosti, evroinstitucija, ambasadora, stranaka, režima, i tzv. umetnika.
Sledeći mehanizam koji se redovno pojavljuje,pored navodne ugroženosti, je da homoseksualci pod prividom borbe za jednaka prava, traže prava koja im ne pripadaju i veća prava nego što ih imaju heteroseksualci.
Omiljeni mehanizam je i etiketiranje protivnika kao fašista i nacista (iako je poznato da su brojni pripadnici vrha nemačkog nacističkog režima bili homoseksualci, što današnji gejovi vešto kriju), kao i nabrajanje poznatih ličnosti iz istorije koje su navodno bile homoseksualci.
Već decenijama se i u pogledu nametanja ovih parafilija koriste oprobane tehnike ispiranja mozga javnosti.
Prva tehnika je desensizacija javnosti, odnosno uspostavljanje neosetljivosti i zamora, rezignacije i sleganja ramenima na pominjanje ovih nastranosti. Cilj je da ljudi na ovo počnu da gledaju kao na nešto normalno i uobičajeno.
Druga tehnika je ometanje. To je psihološki terorizam koji treba da ućutka protivljenje homoseksualnosti, i uopšte izražavanje drugačijeg mišljenja ili čak sprečavanje podrške drugačijem mišljenju.
Treća tehnika je preobraćanje i ona je najkomplikovanija. To je proces tokom koga se predrasude i uopšte stavovi protiv homoseksualaca, posebnim metodama, usmeravaju u korist istih. Koriste se tehnike mimikrije i kameleonstva ali je primarno da različiti mediji i društveni krugovi šire afirmativne stavove o „gej“ populaciji i ponašanju.
Preporuke:
0
0
42 petak, 15 oktobar 2010 14:24
Nebojša Bakarec
I da završim, homoseksualnost kao pojava, nije modernost, već dekadentnost i degenerisanost, nije ni slobodna, već ropska. Nije poželjna, nego nepoželjna. Nije korisna, već štetna. Nije vredna, već bezvredna. Nije plodna, nego jalova. Nije privlačna, nego odvratna. POJAVA! To ne znači, naravno, da su ljudska bića-osobe, koje su pripadnici lezbijskih, pederskih, biseksualnih i transrodnih grupa, bezvredna, nepoželjna i odvratna bića. Kao što na jedan drugačiji način to nisu ni narkomani ili alkoholičari. Da li je homoseksualnost bolest i da li se može lečiti (psihološki i seksualni poremećaj i ometenost, ne podrazumevaju automatski i bolest), ne može se sa sigurnošću ni tvrditi, ni poreći, jer nauka o tome nije dala konačnu reč.
Preporuke:
0
0
43 petak, 15 oktobar 2010 15:23
Maja
Svidja mi se tekst. Da li postoji negde spisak ostecenih tj. unistenih objekata prilikom pederbala?
Meni svi pricaju da je demoliran grad i ti koji tako govore, sve ucesnike svrstavaju u red huligana. Moliv vas dajte neki spisak da sama vidim sta su unistili, posto ja nisam bila na demonstracijama, niti sa imala priliku da se posle nje prosetam.
Preporuke:
0
0
44 petak, 15 oktobar 2010 15:45
bgd1987
Ma ne zanima trenutnu vlast to da li je homoseksualizam bolest ili nije, njih interesuje jedino da se zadrže što više na vlasti dodvoravajući se Briselu i Vašingtonu, pritom plašeći narod da nam preti izolacija, povlačenje stranih investicija, sankcije, bombardovanja, smak sveta itd, sve najgore ukoliko neko drugi dođe na vlast umesto njih... A što je najgore, narod im veruje. Pokvarene medijske manipulacije, blago rečeno odvratne zamene teza imaju efekta na narod koji je ionako preplašen. Mene brine to što srpsku mladost dele i teraju na mržnju, čist primer je onaj policajac koji viče na demonstranta da je 'njegov grad došao da lomi', svaka čast policiji, primali su udarce i kamenice pa i imaju pravo da mrze napadače, ali niko nije došao ničiji grad da lomi. Demonstranti su bili ogorčeni ljudi koji više ne znaju kako da se bore protiv ponižavanja koje trpe svaki dan, nemaštine koja tera ljude da seku sebi prste samo da bi skrenuli pogled javnosti bar na trenutak. Napad demonstranata je bio napad na vlast, potez očajnih ljudi koji ne vide nikakvu perspektivu, nikako na grad, što vlast uporno protura kako bi svoje protivnike proglasili i protivnicima naroda.
Preporuke:
0
0
45 petak, 15 oktobar 2010 15:46
Angel
@Topolj

Čedomir Jovanović kaže da DS treba da se ogradi od gluposti koje priča Dragan Đilas.Ovo samo potvrđuje moju ranije izrečenu tezu na ovome sajtu da LDP iz sjenke vlada Srbijom.Jovanovićeva izjava to apsolutno potvrđuje."Smrt državi",parola viđena na gej paradi ekvivalent je onoj iz 2000-te-"Otpor stoko,Otpor".Kroz obadvije parole vrijeđaju se građani Srbije.Pa to se vidi iz aviona.


http://www.youtube.com/watch?v=TSbxweULFYk
Preporuke:
0
0
46 petak, 15 oktobar 2010 18:48
dragan gnjatovic
svaka cast!
Preporuke:
0
0
47 petak, 15 oktobar 2010 18:49
Jasna
@bgd1987
Apsolutno tacno.
Preporuke:
0
0
48 petak, 15 oktobar 2010 19:26
Goran Jevtović
Gospodine Bakarec, oprostite, ali kao pravovernom Srbinu, i za tekst i za komentare, jednostavno ("po srpski"), BRAVO MAJSTORE i ALAL VERA PRAVOSLAVNA !
Preporuke:
0
0
49 petak, 15 oktobar 2010 19:44
011@Micca Beg
Znači i princ Čarls?
Preporuke:
0
0
50 petak, 15 oktobar 2010 19:58
BB jedan
Bravo za tekst. Zašto niste prisutniji u javnosti?
Preporuke:
0
0
51 petak, 15 oktobar 2010 21:04
Kojs
Bravo Nebojsa.U jednom trenutku sam pomislio da nam nema spasa ali posle ovakvih reci ja se radujem.Ipak nas ima koji sumjamo.Hvala.
Preporuke:
0
0
52 petak, 15 oktobar 2010 22:16
Mk
Svaka cast.Vrlo dobar i izbalansiran tekst
Preporuke:
0
0
53 subota, 16 oktobar 2010 02:49
XYZ
U principu ne čitam dugačke tekstove. Vaš je super.
Preporuke:
0
0
54 subota, 16 oktobar 2010 10:14
Vladimir
Bravo Bakarec, tekst je odlican.
Preporuke:
0
0
55 subota, 16 oktobar 2010 14:03
Dušan Ariljević
Ovaj komentar je pre svega upućen autoru teksta gospodinu Nebojši Bakarecu pa oko hoćete da ga cenzurišete bar ga prosledite autoru teksta, biću Vam zahvalan.
Od 54 objavljena komentara na tekst "Zašto sam izašao na ulicu 10. oktobra i šta sam tamo video" 50 je onih koji svojim sadržajem potvrđuju stavove autora teksta. Četri se protive autoru ali su sva četri manje više sa istom porukom odnosno napisani su kao reakcija na samo jedno, jedino zapažanje (od bar stotinu, koja je N.B. izneo) u veoma opširnom opisu događaja. Odnose se na mišljenje autora teksta o homoseksualcima u medicinskom smislu reči. Možda je to najbolje ilustrovati u drugom "dodatnom javljanju" komentaru N.B.
To ne znači, naravno, da su ljudska bića-osobe, koje su pripadnici lezbijskih, pederskih, biseksualnih i transrodnih grupa, bezvredna, nepoželjna i odvratna bića. Kao što na jedan drugačiji način to nisu ni narkomani ili alkoholičari.

Ova krajnje licemerna konstatacija je najmanje što se može očekivati od ličnosti joja je obrazovana, društveno odgovorna i najpre humana, što G. Bakarec jeste. Naglašavanje da neko nije bezvredan, nepoželjan i odvratan zato što je homoseksualac je ustvari ponižavanje te osobe. A da bi pojačao svoju tvrdnju g: Bakarec "na jedan drugačji način" svrstava-poredi homoseksualce sa narkomanima i alkoholičarima.
Da li je homoseksualnost bolest i da li se može lečiti (psihološki i seksualni poremećaj i ometenost, ne podrazumevaju automatski i bolest), ne može se sa sigurnošću ni tvrditi, ni poreći, jer nauka o tome nije dala konačnu reč.

Šta vredi i kad nauka da reč mi, u ovom slučaju g. Nebojša Bakarec hoće d odluči o konačnosti. Nauka o mnogo čemu ( o svemu) nije dala poslednju reč ali to ne znači da se postojeća, stečena saznanja ne koriste!
Na kraju imam puno primedbi na tekst "Zašto sam izašao na ulicu 10. oktobra i šta sam tamo video" jer se najveći deo sadržaja ne poklapa sa onim što se doggađalo poaslednje nedelje u Beogradu. O tome naknadn.
Preporuke:
0
0
56 subota, 16 oktobar 2010 23:18
Micca@011
Necemo se potresti i ako jeste i ako nije.
U njegovom slucaju to nije samo njegova stvar-narusava bezbednost dinastije(bas kao i njegov deda-stric koji je abdicirao)i sestu najbogatiju porodicu na svetu.E,kad je kapital u pitanju....
Preporuke:
0
0
57 nedelja, 17 oktobar 2010 10:32
vlaja
lekar
" Ekstremno je upadljivo da u celoj halabuci oko „gej parade“, niko ništa nije pitao stručnjake – psihijatre, psihologe, sociologe, te specijaliste mnogih medicinskih oblasti. Razumljivo je da se oni sami drže po strani, jer njihovi stavovi ne idu na ruku aktivistima LGBT ideologije"

bas gosn' bakarec i njemu slicni "moralisti" su oni koji ne konsultuju naucnu zajednicu.

za njegovu informaciju, svetska zdravstvena organizacija ne smatra homoseksualnost bolescu vec tri decenije.

ostatak teksta je pun slicnih zamena teza, "logicnih" zakljucaka, i sveopste informisanosti.

Gospodine "lekar", isti ti lekari iz WHO ( Svetska Zdravstvena Organizacija) koji su proglasili pederastiju normalnom stvari, osumnjiceni su za primanje mita kako bi proglasili AH1N1 veoma opasnim virusom i time omogicili korporaciji Dzozefa Bajdena da proda milione i milione vakcina. Tako da molim vas....!
Preporuke:
0
0
58 nedelja, 17 oktobar 2010 12:12
Branko
Najbolje bi bilo da se još više ljudi okupilo u Beogradu i onemogućilo da se ta sramotna parada i pokrene.
Ali ipak, BEOGRAD JE REKAO -NE- SATANIZMU !
To je za svaku pohvalu !
SVE ZA HRISTA, A HRISTA NIZAŠTA ! ! !
Preporuke:
0
0
59 nedelja, 17 oktobar 2010 13:00
Solomon
Gospodine Bakarec...jedino što mogu reći apropo vašeg teksta,ali zaista iskreno i od srca,jeste sledeće...svaka čast!
Preporuke:
0
0
60 nedelja, 17 oktobar 2010 21:14
Dejan VR
Tamo je najmanje bilo pedera.Većini je to , ipak, samo karakterna osobina.
Preporuke:
0
0
61 ponedeljak, 18 oktobar 2010 00:35
R...
Bolesni ljudi koji su setali ulicama onoga dana borili su se za nesto ne znajuci ni oni za sta. kada biste ih pitali sta je TO niko pojma nema. Kada ih pitate koliko para je ulozeno za bolesni cirkus koji nadam se nikada vise nece prosetati ovim gradom kazu par hiljada eura...e ovako: svaki policajac ce dobiti po 20 posto za mesec oktobar, sto znaci 5600 policajaca puta 5000 hiljada, racunajmo da je plata 25000 hiljada dinara sve to kosta 28 000 000 dinara ili ti 260 000 i nesto eura...+ gorivo koje je potroseno da se doveze tolika milicija iz unutrasnjosti u Beograd...+ sav taj cirkus u organizaciji bolesnih koji je drzava sigurno pomogla odredjenom sumom novca...+ steta od 1 000 000 eura polomljenog grada....zasto je polomljen?...zato sto manjina ima vece pravo od vecine, zato sto se bolesni uzdizu, a biju se normalni i zdravi...znaci za nepotrebnu budalastinu je ulozeno moze se reci i 1 500 000 eura...ako ne i vise..sigurno...da li su se te pare mogle uloziti u humanije svrhe, koliko se ljudi moglo izleciti ovim parama...od 1997-2000 izgradjeno je oko 2-3000 stanova...od 2000, ili ti od demokratskih promena do dana danasnjeg oko 200-300...koliko se stanova moglo izgraditi za ove pare, koliko se ljudi zbrinuti, skole su se mogle izgraditi i vrtici za decu, ups pardon, zasto da nam prave vrtice kada nam jos malo nece trebati, bice vecina u drzavi pederi pa cemo imati sve manje dece..................................
Preporuke:
0
0
62 ponedeljak, 18 oktobar 2010 00:37
R...
da li ste videli koliko dizalica ima po Beogradu da se izgradi nesto...putevi u centru Beograda su katastrofalni, a i sire...bolnice nam oronule, duva kroz njih kao i u nasim vozovima bez grejanja zimi,..odes da operises kataraktu, a tamo dobijes upalu pluca...i taj sektor ce privatizovati...eeeeejjjj da kupi neko i ako slucajno nemas para aj zdravo nema lecenja...jer smo mi srbi takvi, gledamo se kroz novac,hocemo preko noci da postanemo bogati, pa kada propadnemo drugi nam je kriv...i ne znam sto se hvale toliko za ukidanje tih viza i kako sad mozemo lakse da odemo u inostranstvo...zasto da idem kada je to inostranstvo doslo ovde kod nas, evo zbog toga cemo platiti cenu da gledamo bolest na nasim ulicama,a da mi normalni i nasa deca budu prebijani u ime demokratije i Evropske unije koja nam nece sigurno doneti nista dobro, a ne vidim ni sada sta je to dobro do sada sto nam se desilo za poslednjih 10 godina, a tolko su iscekivali demokratrsku vlast,i nema vise price kao pre 5-og oktobra da pare svakoga dana stizu u Srbiju, daju i sakom i kapom, bez viza se moglo ici i u hrvatsku, bosnu, makedoniju, crnu goru pa su i tamo retko isli ljudi, nemoj da smo smesni, koliko samo kosta viza za jednu evropsku zemlju, nekoliko hiljada dinara, e spasili su nas svaka im cast...u pravu je bio pokojni patrijarh Pavle ....Budimo ljudi i ako smo Srbi...smejali smo se tome...
Preporuke:
0
0
63 ponedeljak, 18 oktobar 2010 13:15
Vera Nastasovic
Svaka čast za stavove i tekst. Nema vas mnogo u javnosti, aktivirajte se ako želite dobro ovoj zemlji.
Preporuke:
0
0
64 ponedeljak, 18 oktobar 2010 17:01
nena
Imam utisak da ljudi jednostavno, kao sto su odrzali veru i obicaje pod Turcima i dan danas, iako su "pod tihom okupacijom" zaposlenih koje placaju EU i Amerika da zastupaju njihove interese, imaju razvijenu "kolektivnu svest" i ne primaju se lako na svaku SARENU LAZU koja im se nudi. Nikako ne mogu da shvatim kako nasi ljudi tako lako postaju "janicari" i za malo para i uticaja su spremni da pristanu i urade sve sto se od njih trazi. Bravo za tekst i zapazanja. Citav zivot se ponasam nenasilno, ali vidim da se u stvari u rukavicama i pod formom "demokratije i ljudskih prava" sprovodi nevidjeno nasilje.
Preporuke:
0
0
65 utorak, 19 oktobar 2010 14:32
Pipilentije
Članak je odličan, hvala. Jedina neistina (omaškom) je da su svi prisutni bili iza parole SMRT DRŽAVI. Nisu svi: državni ministar je bio ispred te parole, krčio joj je put.
Preporuke:
0
0
66 utorak, 19 oktobar 2010 16:09
Smiljka Dragas
PARADA POSILJAOCA PORUKA

Jedno je, cini mi, se nesporno - 10.10.2010. poslate su nam na desetine PORUKA. Navescu samo
neke POSILJAOCE:

- NEVLADINE ORGANIZACIJE (MOZE I CIVILNI SEKTOR) inace organizatori Parade - dobro obuceni od strane "DONATORA" koji finansiraju njihove projekte iz oblasti stvaranja i delovanja tzv.
"Civilnog drustva" (usput, i "pederi" i "novinari" i "navijaci", po "Standardima" "DONATORA"
pripadaju korpusu Civilnog drustva),
- DRZAVNI APARAT - koji nekada, a i sada finansiran i obucavan od strane "DONATORA", mora da vrati dugove - pare su pare, nista nije dzabe (nema tu nista nejasno!),
- POLITICKE PARTIJE, i one koje su na vlasti i one koje su u opoziciji (usput, po nekim definicijama one jesu, po nekim nisu deo korpusa Civilnog drustva),
- OLOS, koji uvek nadje nacina da profitira u haosu,
- ANALITICARI - samo bog zna sta sve oni analiziraju,
- MISAONI LJUDI - oni razmisljaju, ne bi da se mesaju, imaju oni preca posla,
- CRKVA - dosledna hiljadama godina,
- MLADI LJUDI

Gde sam ja bila 10.10.2010.? Na ulici; Sta sam radila? Fotografisala ono sto je bilo dostupno. Organizator, finasijer, inicijator, korisnik - JA.
Preporuke:
0
0
67 utorak, 19 oktobar 2010 17:33
Prof.dr Markovic
Precizno, iscrpno i TACNO.U skladu sa svojim imenom.
Hvala Vam gospodine Bakarec.Svima nam se smucilo, a dokle cemo trpeti.Dokle da nas ponizavaju na svaki nacin.I za hriscane je to preko jego!!!
Preporuke:
0
0
68 sreda, 20 oktobar 2010 10:17
Srdjan Milosevic
Slazem se da je organizacija parade bolesnih i izopacenih ljudi bila velika greska.Koliko vidim, ovde se poprilicno skrenulo sa teme i usmerilo na napad na Gospodina Predsednika Tadica,i ostalih koalicionih partnera.Bas kao slucajno,napadaju ih bas oni koji se proglasavaju zastitnicima stare i izlizane politike vojvode od zardjale kasike.Bas me zanima kako bi gospoda iz rasplinutih radikala ovo organizovali? Da se ni oni ne bi sagihjali zarad neke *casti*, pa na su na kraju morali i da kleknu,usput velicali nasu *pobedu* nad celim svetom!Ja sam pratio dogadjanja u Beogradu i takodje psovao one bogohulnike sto su paradirali u ruzicastim tangama ili vec nesto tako,nisam mogao dugo ni da gledam,da na bih morao da kupujem novi televizor.Kada me je cerkica od devet godina pitala sta su to homoseksualci...tu sam *pukao*.Sta reci detetu,a da se ono ne zamisli...narocito ako je prilicno inteligentno.Najlakse je napadati vlast i pljuvati po njima.Ne kazem da su postupili narucito mudro,ali treba malo razmisliti i sagledati problem iz vise perspektiva.Gispodin Boris Tadic je moj predsednik i cvrsto stojim uz njega i Demokratsku Stranku.Mozda nam se u nekim trenucima neke odluke ne svidjaju na prvi pogled...Verujem da ni On ,kao i Gospodin Cedomir Jovanovic,Gospodin Pajtic licno ne gledaju sa odobravanjem na paradiranje po ulicama glavnog grada,ali mudrost u politici se i sastoji u tome da nesto uradite i protiv svojih ubedjenja zarad nekih ciljeva.Osudjujem paradu gadosti i izopacenisti,ali i dalje podrzavam svog Predsednika Borisa.Neko od pametnih ljudi rece da razmatraju da ga proglase najbolim takticerem medju politicarima.Nacionalizam je odavno prestao da bude hit...Treba gledati u buducnost,a na stalno se osvrtati na proslost.Znam da ce ovaj komentar biti obrisan,ali bar sam rekao ono sto mislim...da bi ga obrisali,neko mora i da ga procita...ko razume-shvatice,Pozdrav!
Preporuke:
0
0
69 sreda, 20 oktobar 2010 23:47
zar je preča šaka vlasti od obraza i od časti
Svi zajedno da podržimo ove utamničene momke!!!
Da znaju da su se borili u ime cele Srbije!!!
stop anti-srbima
Preporuke:
0
0
70 četvrtak, 21 oktobar 2010 11:58
Sale BGD
Dakle, čovek je u DSS-u i eto rekao nam je šta on misli. E sad oni koji se s njim slagali pre slažu se i sad. Ovakav dijalog postoji već dugo u polarizovanom svetu... Neko je liberalniji neko konzervativniji. I tako... Dosadno je nekima ... Neki vole da pišu... Volite se ljudi.
Preporuke:
0
0
71 četvrtak, 21 oktobar 2010 20:24
coka
sve je ovo ljudi lepo, ovo sto mi komentarisemo i vidimo sta se oko nas radi, a sta ce da rade ovi mucenici sto su ih pohapsili i sudi ce im kao najgorim fasistima. Oni su prve zrtve a ko zna koliko ce ih jos biti.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner