недеља, 19. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Морамо спречити Босну да постане неуспела држава

Kоментари (35) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 03 септембар 2010 14:17
sloboda se ne dobija i ne kupuje
Veliko hvala Velikoj Britaniji za sve sto nam kaze. Hvala! Da je nema, postojali bi izgovori za neke medju nama da "nisu znali", "nisu culi", "niko im nije rekao", "to je sve teorija zavere", "imamo prijatelje na zapadu", itd. Hvala, bre, Imperijo! Hvala! Tako, brate, posteno - Alo, Srbi, NE DAMO VAM NISTA I NISTA VAM NIKAD NECEMO NI DATI! Tako, ljudski, bre! Hvala! Posteno i cisto! A ne tuc-muc, ovamo-onamo, idi-mi-dodji-mi...
E, sad, dragi moji Serblji, 'aj`mo, mi lepo, onako, k'o i uvek ; glavu u pesak i da se pokrijemo usima.
Препоруке:
0
0
2 петак, 03 септембар 2010 14:20
мр Милош Д Јовановић
Какав лицемер треба да буде човек па да у два иста случаја говори две различите ствари. Оно што је важило за Космет из истих разлога не може да важи за Републику Српску.
Препоруке:
0
0
3 петак, 03 септембар 2010 14:28
Slaven
Koja prica ! Pa preevise je I za jednog Engleza. Sve bi to imalo itekakvu tezinu da se podrzava cijelovitost Srbije. Ovako je to samo klasicno "spinovanje".
Препоруке:
0
0
4 петак, 03 септембар 2010 14:42
radoznala
jel mu ovo pisao njegov mladi "savetnik" Kristofer Majers?
Препоруке:
0
0
5 петак, 03 септембар 2010 14:57
gavrilo
bosna je imala jednog KALAJA evo ga stize novi!i zasto ne kazete dragi gospodine iz uglanacane evrope da vi najvise volite Srbe kada su na kolcu!
Препоруке:
0
0
6 петак, 03 септембар 2010 15:08
Банаћанин
"Ако ЕУ прихвати сецесионизам у Босни, ефекат на друге регионе на Балкану попут Санџака, Војводине, Прешева и Јужне Србије као и Северног Косова био би врло опасан..."


Како је министар Хејг срочио лепу реченицу! Да ли из радозналости, или због нечег другог, са нестрплјењем очекујем да видим како ће на све обо реаговати Шкотска.
Препоруке:
0
0
7 петак, 03 септембар 2010 17:51
Одбрана и последњи дани
Овај човек је силеџија,тоталитариста, деспот, аутократа као што је и земља, на спољном плану, из које долази.
Препоруке:
0
0
8 петак, 03 септембар 2010 18:23
Troglavski
Sve njihove analize predpostavljaju da su oni bogom dani da budu sefovi planete zauvijek.

Oni ovu krizu tretiraju kao nesto sto ce da prodje.

Proci ce, ali nista vise nece biti kao prije.
Препоруке:
0
0
9 петак, 03 септембар 2010 19:58
драгослав павков
Једном давно неки шкотски племић је рекао да је Енглезима увек боље бити непријатељ него пријатељ;
Ако сте им непријатељ-најпре ће покушати да вас поткупе,па можда нешто и зарадите...
А ако сте им пријатељ-издаће вас и преварити сигурно.
Наша власт на челу са највећим сином балканског народа,господаром катастрофе и ајатолахом рок енд рола,више пута до сада изјаснила се у смислу да "Европа нема алтернативу,да у споровима апсолутно искључује употребу било каквих средстава осим дипломатских,да Косово није територијално и етничко већ демократско питање..."

И кога онда може да изненади текст овог енглеског _________?
Препоруке:
0
0
10 петак, 03 септембар 2010 20:01
Jasna
"Moskva je ozivela secesionizam,za koji su se mnoge vlade u EU nadale da je nestao,a koji zapravo tinja preteci da bukne..."
Ha,ha,ha nenadmasno je anglosaksonsko licemerje,a kraja mu nema!
Препоруке:
0
0
11 петак, 03 септембар 2010 20:50
Неофит77
Од човека који долази из земље која је своје богатство стекла пљачкајући пола света, друго се није могло ни очекивати.
Препоруке:
0
0
12 петак, 03 септембар 2010 21:02
boris65
Енглез сања она времена када је у Москви на власти био пијани Борис.Закаснили сте у Босни.Руси долазе?Не, Руси су већ тамо ,само што их не видите.
Препоруке:
0
0
13 петак, 03 септембар 2010 21:27
Petrushin
Zamislite da je kojim slucajem izjavio:

Moramo pomoci Bosnu (BIH) da postane uspesna demokratska drzava!

Ali onda ne bi bio Englez - jos manje uspjesan politicar! izgleda da se prije podnijeti ostavku nego sto ce "spreciti" bilo koga - i sta!
Препоруке:
0
0
14 петак, 03 септембар 2010 22:30
kosanka
Gospodine Hejg,
Nama je bilo mnogo lakse i bolje bez vaseg uplitanja
u dogadjaje na ovim prostorima.Kada bi EU i SAD-e;tj
njihovi ministri,vodili objektivnu politiku prema
drzavama iz bivse Jugoslavije,onda bi posredovanje
istih dobro doslo.Medjutim,svedoci smo perfidnih
igara Anglosaksonaca,koje samo njima mogu da sluze
na cast.Sada gospodin Hejg kaze da ako se drzave
Balkana eventualno budu primile u EU.Sta to znaci,
da su nasi vladajuci poltroni cinili ustupak za
ustupkom,ucenu za ucenom ,ali od EU i Kosova nema
nista.Zasto se ovim belosvetskim mesetarima ne
uskrati gostoprimstvo u Srbiji,pa da vidimo koje bi
onda bile price.Inace gospodin Hejg bi trebao da
razmisli o Skotskoj i o Severnoj Irskoj.Jednog lepog
dana ce i to doci na red.Lako je deliti savete u
stranim zemljama,a iznad svega biti beskrajno
licemeran i arogantan.
Препоруке:
0
0
15 петак, 03 септембар 2010 23:17
krsto
Hvala bogu da smo se razvjencali sa dojucerasnjim komsijama i zajedno nikad vise i nikad vise.Jedino jedni pored drugih.Ova osoba nek uredjuje odnose u svojoj kuci i sta on ima da se mesa u poslove druge zemlje.
Препоруке:
0
0
16 петак, 03 септембар 2010 23:21
kosanka
Gospodine Hejg,
Nama je bilo mnogo lakse i bolje bez vaseg uplitanja
u dogadjaje na ovim prostorima.Kada bi EU i SAD-e;tj
njihovi ministri,vodili objektivnu politiku prema
drzavama iz bivse Jugoslavije,onda bi posredovanje
istih dobro doslo.Medjutim,svedoci smo perfidnih
igara Anglosaksonaca,koje samo njima mogu da sluze
na cast.Sada gospodin Hejg kaze da ako se drzave
Balkana eventualno budu primile u EU.Sta to znaci,
da su nasi vladajuci poltroni cinili ustupak za
ustupkom,ucenu za ucenom ,ali od EU i Kosova nema
nista.Zasto se ovim belosvetskim mesetarima ne
uskrati gostoprimstvo u Srbiji,pa da vidimo koje bi
onda bile price.Inace gospodin Hejg bi trebao da
razmisli o Skotskoj i o Severnoj Irskoj.Jednog lepog
dana ce i to doci na red.Lako je deliti savete u
stranim zemljama,a iznad svega biti beskrajno
licemeran i arogantan.
Препоруке:
0
0
17 петак, 03 септембар 2010 23:21
Сања БЛ
Од Енглеза ништа ново! Није он проблем, нису проблем његови земљаци, "наши" су проблем, проблем су они који ће највјероватније да промијене резолуцију, да понизе српски народ још једном. Такви су наш највећи проблем.
Препоруке:
0
0
18 петак, 03 септембар 2010 23:39
Ђорђе
''...ЕУ и САД повлачењем оставили политичку празнину за локалне сецесионисте и спољашње мешање.''
Да ли може луђе и безобразније?
п.с. Слободан Јовановић је својевремно рекао да му није јасно како људи попут ових што долазе са Британских острва, уопште владају светом?
Препоруке:
0
0
19 субота, 04 септембар 2010 00:02
Stefan
Sta drugo da kazem nego da je ovaj tekst dokazan pristrasne politike prema Bosnjacima...

Zasto ih Hejg podrzava?

Zato sto mu je glavni savetnik muslimanka izbeglica iz Bosne?

Sta mozemo da uradimo mi protiv toga?

Da platimo lobiste i imamo sto cvrscu spoljnu politiku!

Samo Srbija nema alternativu!
Препоруке:
0
0
20 субота, 04 септембар 2010 08:38
Kiza
Slatko sam se smejao na ovu izlozbu britanske hipokrizije. Nista jadnije od bivse imperije - drce se i u svom bankrotu. Daj boze da se Rusi probude i shvate ko su im najveci neprijatelji u Evropi. Mozda kad ukrste koplja oko BiH. To se sada valja iza brda.
Препоруке:
0
0
21 субота, 04 септембар 2010 08:49
300 + 1
Gospodin se bori za svoj poaliticki zivot. Malo PR strategije mu ne bi lose doslo. Kao na primer jedna pesma Idola.
Препоруке:
0
0
22 субота, 04 септембар 2010 09:24
Danilo
Da,g-dine Hejg,razumjeli smo vas,sve ste nam "fino"objasnili,samo ste zaboravili reci jos jednu(za vas)gorku istinu,a to je da ste se vi tamo,svi zajedno,tesko,nepovratno i zestoko prevarili kad ste srusili bivsu Yugu u koju,radi Slovenaca,Hrvata,Muslimana i jos nekih,Rusi nikada ne bi mogli doci,pa cak ni primirisati,na Balkan i toplo more kao sto vi sami vijekovima govorite.Pa,kad ste razbili Yugu a ostavili tri srpske drzave same samcate,a znali ste da samo Srbi (mnogi Srbi,ne svi)vole Rusiju i da ce preko tih srpskih zemalja Rusi doci na Balkan.Nisam siguran za dvije od tri srpske drzave(Srbija i Crna Gora) da ce u goste pozvati Ruse,ali za jednu sam siguran a to je Republika Srpska kao sto i vi sami,u ovom clanku,rekoste.Da,nedavno ste rekli da treba protjerati Ruse sa Balkana,sto znaci da su oni vec tu.A znamo i sta vas je prevarilo,mislili ste da ce vjeciti vladar u Mosvi biti Jeljcin ili neko slican njemu,pa da cete Srbe razbiti,kao manjine(kao Kurde),po tudjim drzavama da im se vise ni za ime ne zna.
I napokon,poslije ovakvih vasih govorancija Srbima(cak i onim najeuropejskijim) ce biti vise nego jasno da nemaju izbora,ili zvati Rusiju u pomoc ili,prema vasem planu,zauvijek nestati.
A,znate vi dobro,da sa Rusijom na Balkanu ni ova vasa Evropa nikada vise nece biti ista.Zato,Vi g-dine Hejg vristite,ja vas dobro razumijem,ali,bice da je kasno da bilo sta ispravite.
Препоруке:
0
0
23 субота, 04 септембар 2010 13:24
čitateljka iz Srpske
@Danilo,:Svako četiri godine održavaju se izbori i
u Srbiji i Crnoj Gori. Doći će i tamo vlast koja će
pozvati Ruse! Pozdrav.
Препоруке:
0
0
24 субота, 04 септембар 2010 23:18
srb sloven
od coveka koji dolazi iz zemlje koja je nanela nemerljivo zlo po svetu i unistila veliki broj malih naroda, ne moze se ocekivati nista drugo.
Препоруке:
0
0
25 недеља, 05 септембар 2010 01:23
svoja posla
Treba verovati Škotima. Naravno gledati svoja posla i raditi za svoju stvar, a njihovo je da pokušavaju dokle mogu.
Препоруке:
0
0
26 недеља, 05 септембар 2010 14:56
Ана
Да,као што сте од Ирака направили ''успелу''државу!Добро је што ми више не верујемо у те приче,и што Срби по свим истраживањима сматрају Британију својим највећим непријатељем,што је апсолутна истина.Коначно смо прогледали!
Препоруке:
0
0
27 недеља, 05 септембар 2010 15:21
Gordana
Eto,to je ta Evropa koja nema alternativu!!!!!!!
Препоруке:
0
0
28 недеља, 05 септембар 2010 19:39
bez reci
Ако ЕУ прихвати сецесионизам у Босни, ефекат на друге регионе на Балкану попут Санџака, Војводине, Прешева и Јужне Србије као и Северног Косова био би врло опасан, да не помињем Јужну Осетију и Абхазију, Најзад, какву будућност би то донело за два милиона муслимана у Босни који би се нашли стешњени у некој врсти европске Газе између Хрватске и Србије?

Kakav licemer! Nije se setio ni jedne druge oblasti u Evropi ili svetu (a ima ih kod svoje kuce nekoliko) nego sve iz Srbije!
Ovo je nepristojna i vulgarna pretnja - ne budete li bili kooperativni sledi vam ovo!
Ali mene nisu na vlast doveli ovakvi, niti sam u opoziciji posto sam bio na vlasti jer su me doveli ovakvi!
Kakvog je ukusa kolac koji se placa krvlju i suzama oceva i dedova?
Препоруке:
0
0
29 понедељак, 06 септембар 2010 12:18
thinking maize@ коментаторима, "гледе" лицемерја
Оглед о лицемерју Божанственог Беле Хамваша: "Хришћанство-SCIENTIA SACRA II"
(одељак III, "Антихрист", стр. 129-130, "Дерета", Београд, 1999; превео: Сава Бабић)

... 19.
Фарисејство није просто лицемерје, него израђен начин живота, и не заснива се на томе да ли ћу некоме на вашару продати магарицу, мада она није ждребна, него се представљам као морално интактан човек, чак на врло високој равни, човек који сматра важним остваривање хуманих вредности, мада искључиво тежи световном стицању, а морално држање користим као покриће.
20.
Фарисејство је егзистенцијално животно устројство, чији је смисао следећи:
- ко жели да у друштву буде озбиљно прихваћен, треба да остварује његове моралне вредности (часност, поштење, искреност, спремност да се помогне);
- ко жели да стиче, мора да схвати да моралним држањем неће стићи до циља, и отуда треба да запостави часност, поштење, искреност и тако даље.
То двоје не иде заједно. Фарисејство чини оно што не иде, и то систематски изграђује, свој начин стицања у животу покрива привидом моралног држања
.
21.
Морал фарисеја је стратегија самозаштите стицања гласа, угледа, имања, моћи, како би човек сачувао своју социјалну тежину. Човек хоће оно што није могуће, истовремено бити победник у животу и људски истинит. Не може се неждребна магарица продати као ждребна, јер је то вашарски трик, привредни преступ, једноставна превара на социјалној равни и правни преступ. Тиме што фарисеј свој начин живота изграђен искључиво на световном стицању, покрива моралним лицемерјем и не само што жели да се обогати, него жели да живи у привиду интактне превласти, то није трик, и није превара и није правни случај, али чак ни иморалност, него лаж бивства, јер није стварна чињеница, него се доводи у заблуду о правом лицу његовог бића. Фарисејство није друштвена и није морална квареж, него организована корупција бивства.
Фарисејство је прво и најопштије очитовање антихристовске егзистенције.
Препоруке:
0
0
30 понедељак, 06 септембар 2010 23:57
Peter RV
Umjesto da zakljucimo da ovo sto bulazni Hejg je obicna budalastina jednog licemjernog ignoranta, predlozio bih, radje, da ga shvatimo kao neprijatelja Srpstva (i Slovenstva)koji ce nastojati da nam napravi stetu. Poznavanje neprijatelja nema alternativu.
Препоруке:
0
0
31 уторак, 07 септембар 2010 11:14
Мирослав Ђукић
Читање оваквих умотворина пре доручка дефинитивно лоше делује на мој стомак! Видим да је свима у око упала поента од које ми се дефинитивно смучило, а која почиње:
""Ако ЕУ прихвати сецесионизам у Босни, ефекат на друге регионе на...."

Ипак, ја бих наставио ову реченицу овако:

... британским острвима: Шкотској, Велсу, Каналским острвима, Северној Ирској, Ман острву, Корнволу...

Лепо наш народ каже: "Не лаје куца села ради"!
Препоруке:
0
0
32 среда, 08 септембар 2010 00:18
Turas
Tragedija sto Englez veruje u ovo sto govori. Donekle. Nezna da ne mozemo da verujemo jer zivimo na ovim prostorima,koje su oni i njihovi nosioci liberalne demokratije "bili prinudjeni"da bombarduju,doduse "milosrdno",koliko demokratsko poimenje dozvoljava.Takodje izgleda nezna da napravljeni cehovi mora da se plate.Covek se ne pravi Englez,on to i jeste.
Препоруке:
0
0
33 среда, 08 септембар 2010 12:17
Боривоје Илић
У овом се тексту огледа сва бахатост западних сила и дупли стандарди на једном простору. Од Србије се отима Космет а настоји се да се угуши Република Српска у исто време. Одвајање Космета се оправдава непостојањем воље Шиптара да живе у оквиру Србије и великим жртвама током рата 1998/99. Међутим, рат у Босни је однео двадесет пута више живота па се опет зараћени народи гурају у исти казан. Срби нису направили Јасеновац за Шиптаре као Хрвати за Србе али то није спречило НАТО да бомбардује Србе у Хрватској и Босни да би их спречили да се одвоје а Србију зато што је хтела да спречи Шиптаре да се одвоје. Ист5и случај, два аршина.
Препоруке:
0
0
34 среда, 08 септембар 2010 13:55
Митар
Заиста је невероватно да људи могу толико игнорисати вољу других само зато што су они јачи и слично. Стрпљење треба да постане наш начин живљења.
Препоруке:
0
0
35 четвртак, 09 септембар 2010 06:54
Anoniman
А"ко ЕУ прихвати сецесионизам у Босни, ефекат на друге регионе на Балкану попут Санџака, Војводине, Прешева и Јужне Србије као и Северног Косова био би врло опасан.."

Secesionizam kad se tice Srba i pravoslavaca u Juznoj Osetiji u Moldaviji... Ali duh demokratije i prava borba kad se tice muslimana u Bosni i na Kosmetu. Samo sto je cudna ta njihova borba, posto su Bosnjacki lideri i muslimani sa Kosmeta poznato po tome da su saradjivali sa AL Qaidom i Bin Ladenom.

U svemu tome nisu krivi perfidni Englezi i Zapadnjaci, nego Srbi iz Srbije, koji veruju takvim prijateljima, prijatelj koji naredi masovno ubistvo civila tokom NATO bombardovanje, prijatelj koji odobrava etnicko ciscenje Srba i ne Albanaca na Kosmetu, prijatelj koji odobrava pogrom Srba u martu 2004, prijatelj koji cuti i pravi se blesav kad se tice preko 7000 napada Albanski fasista nad srpsku populaciju, prijatelj koji priznaje mafijasku i islamistiku laznu drzavu "KosovA" u stvari prijatelj koji sa osmehom na lice priznaje PLACKU jedne drzave, dali Srbi zele takvog prijatelja? Dali su Srbi, barem oni koji su glasali za stare komuniste, izvinite novih demokrata, dali su postali SENILNI i poltroni da bi prodali drzavu za veceru, zdrav razum nemoze nikakvo da objasni kako je to moguce. Cista patetika.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер