четвртак, 16. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Тренутак истине

Kоментари (97) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 понедељак, 19 јул 2010 22:13
Благоје
Тако је, на пример, „непопустљиви“ Коштуница, поред осталог, непосредно након 5. октобра пристао да затражи пријем Уједињене нације, прихватио „преуређење“ СРЈ и Хашком трибуналу изручио буквално читав државни и војни врх.


Хвала Богу да неко овако нешто напише. И после он треба да води националистичку Србију против жуте власти. Ма то су све превртљивци једни и Николић и Шешељ и Коштуница, све то су наивчине и неспособњаковићи који брукају саму идеју српског национализма, најбоље што могу да ураде сви они у пакету јесте да се коначно склоне свима нама са очију па да коначно лепо већ једном признамо да праве опозиције жутој медиоктратији и еутопији у Србији просто и једноставно НЕМА.
Препоруке:
0
0
2 понедељак, 19 јул 2010 22:31
Милутин
Тако је, на пример, „непопустљиви“ Коштуница, поред осталог, непосредно након 5. октобра пристао да затражи пријем Уједињене нације, прихватио „преуређење“ СРЈ и Хашком трибуналу изручио буквално читав државни и војни врх.

Овде ја проналазим неколико кључних речи, а прва мећу њима је - поред осталог
И онда Вукадиновићу лепе етикете да је ДСС-аналитичар. Да излази из Коштуничиног шињела итд. Скоро неко није написао краћу реченицу у којој је приковао Коштуницу уза зид, и суочио га са његовим (не)делима. Али то би и требало да буде мисија мислећег интелектуалца. Браво за то. Убојито. Ја бих само још ствари назвао другим, ја кажем, правим именима. Ето толико.
Препоруке:
0
0
3 понедељак, 19 јул 2010 22:40
Злослути
Тренутак, ја бих рекао, свима нама већ поодавно познате истине! Јер, каква год да била та "историјска одлука", па све и да буде експлицитно и недвосмислено у нашу корист (а неће бити), Србија не може урадити ништа што би, конкретно и ваљано, вратило точак историје и Косово у окриље Србије. А знамо и зашто! Све док Америка подржава "независну наказу", не постоји реална шанса да се било шта промени у нашу корист, па чак ни тих тричавих "пар аргумената".
Препоруке:
0
0
4 понедељак, 19 јул 2010 22:45
паја патак
Oво није ни први, а нажалост, ни последњи “тренутак истине“. Отприлике сваке деценије следи нови. На ствари гледам са одстојања, али и са тугом и симпатијом за Србе, који су имали велику несрећу да на свом челу током последњих преко 100 година имају благо речено: политичке неписмењаке и занесењаке. Цена за то је ужасна; плаћа се и плаћаће се. Докле? Треба се надати да ће то једном и Богу досадити, па ће можда и престати, и онда шта остане – остане.
Препоруке:
0
0
5 понедељак, 19 јул 2010 22:48
Милош
Професоре Вукадиновићу, ова анализа је најхладнија и најрационалнија коју сам читао у последње 3 године.

Потребна нам је нова ИНТЕЛЕКТУАЛНА ЕЛИТА и то је чини ми се кључ!

P.s. Одлично!
Препоруке:
0
0
6 понедељак, 19 јул 2010 23:03
Илија
Мудри Латини.
Имају играче за сваку опцију. За оштрију политику ту је премијер, за блажу председник, али вуку ка истом циљу. Ко не верује, нека погледа (доба је интернета, сада је бар лако) с времена на време хрватске новине и државну тв.
Уз то што је председник Хрватске потписник тужбе за геноцид против Р.Србије, погледајте колико је ратних злочинаца добило смањење казне, и (са тим он лично нема везе, али говори о стању на терену) какве се фарсе од истрага и суђења за ратне злочине воде у Хрватској.
ПС
Док пред.Србије обилази Вуковар, могао би отићи и до вуковарске касарне и упитати свог колегу зашто су сва изложбена оруђа окренута према Србији.
Препоруке:
0
0
7 понедељак, 19 јул 2010 23:47
Гаврило
Браво на анализи.
У Србији и нема праве опозиције. Постоји само олигархија која је поделила улоге по моделу "добар и лош полицајац" да би у свакој комбинацији сачували своје интересе а свакој ситуацији они побеђују.
Олигархија је ту да замајава народ и да черупа што више без страха од последица.
Србија је потребна алтернатива.
Србији је потребан трећи пут.
Препоруке:
0
0
8 понедељак, 19 јул 2010 23:57
bez reci
ZA vise od dva veka koliko je ljudi dalo svoje zivote da bi ih sada pojedinci tako jevtino davali za mrvu vlasti i saku srebra?
Препоруке:
0
0
9 уторак, 20 јул 2010 00:27
Blagoji i Milutinu
Ni prof. Vukadinovic ne moze da da ne "udari" po Kostunici!! Steta, inace bi bio dobar tekst.

Ispade da je Kostunica imao neogranicenu vlast da radi sta hoce i upravlja Srbijom kako mu je volja. E, nije bas tako. Vreme je da se prozovu DS / Djindjic, pa sad Tadic i njihovi bespogovorni sledbenici iz DS i ostalih partija koji su i u KOstunicino vreme vladali Srbijo. Treba ih svaki dan prozivati zbog nedela koja su pocinili zamajavajuci Srbiju "ulaskom u EU", bezalternativnim , sramnim obecanjima.
A vi Blagoja i Milutine i dalje zivite u La,la-Eu-la,la land.
Препоруке:
0
0
10 уторак, 20 јул 2010 00:33
Историја као лоша учитељица!
И шта сад?!
Препоруке:
0
0
11 уторак, 20 јул 2010 00:45
Благоје
Ја не знам да ли сте Ви уопште прочитали мој коментар, нити откуда сте закључили да неко овде живи у "ЕУ-лалала" земљи, па бих Вас молио за сврсисходност ове дискусије да прво прочитате лепо коментаре, па онда пишете.

А ова објашњења те Коштуница није имао ово, није имао оно, ма знате шта, Коштуница је заузимао једну од водећих функција у држави, имао више од 2.5 милиона људи иза себе, могао је да уради шта год хоће, а место тога обећавао је нашим војницима и полицајцима све и свашта само да би отишли у Хаг, он је тај који је увео паролу о "сарадњи" с Хагом, и сви покушаји да се то опере су јадни и бедни и патетични. Доста је Србији таквих квази патриота који се сете да србују тек кад нису у власти, и Вукадиновић има сва права овог света да јасно и гласно каже да нам такви нису потребни. Вид` молим те, цео војни и полицијски врх послао у Хаг, а он јадан није могао ништа, ја само не знам како апологете такве политике није срамота да правдају тако што.
Препоруке:
0
0
12 уторак, 20 јул 2010 00:47
Мики
Латини су заиста мудри.Када је наш председник поклонио књигу Јосиповићу,на снимку се јасно види да му није баш стало да се слика са "онаквом" књигом у руци.Штавише,приближио ју је Тадићу када су почели блицеви.А да не говоримо о садржини књиге коју је Јосиповић поклонио Тадићу.Изгледа да ће Срби још дуго бити заљубљеници у "YU митологију".
Препоруке:
0
0
13 уторак, 20 јул 2010 00:52
troglavski
Ne bih da zloslutim, ali sve mi se nekako čini da će u četvrtak pobedu proglasiti obe strane, s tim što će posle „presude“ MSP pozicija Srbije verovatno biti ojačana sa par novih argumenata, a Kosova za desetak i kusur novih priznanja.
------------------------
Nisam siguran, meni se cini da se sad ovima u Briselu prevce stomak, jer bi da oni pisu rezoluciju zajedno sa Srbijom
Препоруке:
0
0
14 уторак, 20 јул 2010 01:00
Шта сад?
Неко је поставио питање "И шта сад?".
Тренутак истине је и тренутак просветљења, тренутак када су све карте отворене, тренутак када су све опције пред нама, тренутак када ...
Да не дужим тренутак објављивања мишљења МСП је пажљиво одабран да би се манипулисало перцепцијом како код срба тако и код албанаца. Реакције ће бити минималне и у суштини помешане.
Пуно ће се спиновати јавно мнење али чисто реда ради. Праве ствари ће се дешавати с јесени али тада ће се емоције смирити (тако је планирано) односно срби ће лећи на руду.
А можда се неко и преварио у рачуници.
Можда ће се стратегија показати недовољно успешном а приближава се јесен, празни новчаници, почетак школске године, бесни родитељи а незадовољни просветни радници, број незапошљених ће се повећати за пар десетина хиљада, Динкић је одлучио да распише изборе (ко пита Тадића или Парламент када о изборима одлучује његова светост високоуважени, племенити, шифрирани Динкић лично) ...
И шта сад?
Шерпе, лонци, пиштаљке, шетње, ...
Уа Тадић, Уа Јеремић, Уа САД, Уа ЕУ, Уа ОУН, Уа Динкић, Уа ...

Чисто да нам буде лакше. А и шетња са вентилацијом плућа прија. Боље се осећамо. Проверено.
Препоруке:
0
0
15 уторак, 20 јул 2010 01:02
Boba
Recite nam , prof. Vukadinovicu, da li je Srbija ikada imala veceg neprijatelja od Tadica?

Intenzitetom kojim rusi sve sto je iole patriotsko i dobro u Srbiji, Tadic i njegovi sledbenici mogu samo da se porede sa americkom /EU imperijskim zlodelima pocinjenim protiv Srba i Srbije.
Препоруке:
0
0
16 уторак, 20 јул 2010 01:31
Историја као лоша учитељица!
Свако овде, изгледа, поверује да су претходници били глупи и неспособни и да ће баш он успети да се са странцима нагоди и при том очува и своју власт и виталне националне интересе. И да се у односу на то исплати претходно прогутати пар жаба и прихватити неколико „мањих“ уступака. Тако је, на пример, „непопустљиви“ Коштуница, поред осталог, непосредно након 5. октобра пристао да затражи пријем Уједињене нације, прихватио „преуређење“ СРЈ и Хашком трибуналу изручио буквално читав државни и војни врх.

Види види шта је тај Коштуница све урадио?! Ма није џаба сва та повика на њега, него шта?! Транин ли један! Ајде да га се већ једном решимо и да се већ једном окренемо животним проблемима, уосталом, будућност не може да чека, јел` да? Тај стално кочи (осим кад не кочи, него толико тога стигне да упропасти - к`о Немци кад су однели све што нисмо имали пре рата)!
Лако је овако, зар не?
А лако је и тако како је написано.
Упрошћавање ничему не води осим, можда, естради; трећем путу сигурно не!
Препоруке:
0
0
17 уторак, 20 јул 2010 01:39
OKVIR
Ja na to gledam iz druge "perspektive".
To je NJIHOV trenutak istine, ma kakav da bude, nama moze malo ili pomoci ili odmoci, ovakvima kakvi smo ( u "ovom vremenu" ).
Narodi "igraju" kroz vekove.
Jos malo pa ce da protekne ceo VEK kako smo usli u "lonac za kuvanje zabe". Tragicnih sto godina.
Pored drugog, imamo i takve koji vole da hvale ( u delu ""srpskog"" NVO sektora ), medjutim oni su mali doprinos "lonca". Ali, npr. veliki doprinos "lonca" su navedenei politicari ( tacnije "politicari" ) sa njihovim "politikama" zadnjih dvadesetak godina. Po meni, svi sem jednog ili dvojice, su brinuli samo za "svoje" pojedinacne/stranacke interese ( a bogami i debelo licne/familijarne ). Princip negativne selekcije, posle 1945, pokazuje kakvi su se mogli pentrati navise ( ali da ne zaboravimo ni nase "prijatelje" spolja koji su u zadnjih deset/dvadeset godina nama podastirali "kandidate za nas izbor").
Cenjeni gospodine Vukadinovicu, Vi ste nam lepo analizirali njihove "domete".
Medjutim, doci ce neki novi mladi ljudi. Jednom prilikom sam ih gledao i slusao pre nekoliko godina kad su isli u talasima.
Препоруке:
0
0
18 уторак, 20 јул 2010 01:47
3S - Stidi Se, Srbijo! - @Историја као лоша учитељица!
Ma, znate i Vi da istorija ne moze biti ni dobra ni losa uciteljica, nego da mi mozemo biti dobri ili losi djaci! Tako je to i u pravoj skoli, secate se: neki djaci blistaju, neki nauce ponesto, drugi se muce, provlace ili "padaju" - a svi imaju istog ucitelja! A Srbi - posebno oni iz Srbije, izvinjavam se sto ih izdavajam - tesko da se mogu nazvati i djacima, jer oni po obicaju beze sa casova na kojima se upravo o njihovoj sudbini odlucuje! Pa prepustaju drugima da o njihovom zivotu odlucuju! Prepustaju Tadicu, da on to lepo "sredi" sa Zapadom, i pomazu Tadicu u sredjivanju Kostunice, koji je jedini cuvao bar minimum srpskog nacionalnog i drzavnog interesa! I, Tadic je to lepo "sredio" - uskoro ce cela Srbija pod onu Tarabicevu sljivu. Ako nam je kralja Aleksandra - coveka nesposobnog i prekog - nametnuo 1.svetski rat, ako nam je Tita - coveka sposobnog, ali nazalost antisrpski nastrojenog - nametnuo Cercil, ako nam je cak i Milosevica nametnuo tada uoceni problem Kosmeta, Tadica smo sami prihvatili, tj. poverovali smo bljutavom "marketingu" njegovih drugova sa zurki! Zarad tog smesnog manekencica Srbija se odrekla (ipak) dostojanstvenog i doslednog Kostunice - i evo rezultata! Tadic je Srbiju ubacio u orbitu poslusnosti, i odsad ce svi od Srba i njihovih "drzavnika" zahtevati da budu poslusni, bar koliko je Tadic bio! A bio je, i uzivao je mnogo u tome, znajuci da to ide na racun Srbije, kao i na njegov bankovni racun! Srbija ako propadne - a na dobrom je putu - mora i da se stidi sto je izabrala svoju propast! Hoce li tu propast zvati Tadicevim ili Nikolicevim imenom, manje je vazno. Ja verujem da cak ni jedna Natasa Kandic ne bi vukla takve "poteze" kako to cine prvo Tadic, sad i Nikolic!
Препоруке:
0
0
19 уторак, 20 јул 2010 02:38
Дејан
Овакво релаксирање ситуације по принципу - "сви су они исти", просто коси по грудима када цури из овог пера.
Па да су можда и скривене намере у питању, тим оружјем се други користе, ми смо голоруки, наоружани само ИСТИНОМ!!!
Препоруке:
0
0
20 уторак, 20 јул 2010 05:44
Deyan
Zalosno je,a valjda i Srpski da se u gore navedenim komentarima gotovo ni jedan ne"poklapa"i da gotovo svaki gradanin Srbije ima drugacije misljenje,ja bi to nazvao 8 i po = 8 i po.
Latini jesu stare varalice,tu misao sam cuo pre 23 g. od jedne katulicke casne sestre,nije mi bilo u tom trenu jasno ali sam nazalost naucio kroz sve ove godine.
Hrvati si izgradili svoju Maticu Hrvatsku koja im kao vlada u sijenci vlada drzavom,nacijom i crkvom ,i ma ko bio na vlsati mora da procita "govor" pre no sta podje na binu da prica u ime Hrvatske.Zbog takvog stava,nemojte da se cudite zasto vladari HR. imaji samo drugaciju boju glasa...a sustimna je ista braniti interese svoje,i samo svoje Hrvatske drzave.
Ne zelim da branim "vladare" drzave Srbije, bilo one pocetkom proslog stoljeca pa sve do danasnjeg dana ,svi oni imaju putera i to debelog na glavi.
Ali vratimo se vladama od pre 25god. na ovamo .
Svi oni su se debelo zalagali za vladavinu svojih ideala i fotelja,vladavinu licnih interesa tj. svacijih samo ne onih ciji jesU bili"zastupnici"
S.Milosevic je vladao u ime sebe i svoje partije , a ni to mu nije bilo dosta pa su osnovali "Jul"da bi pokupili glasove centra ...
Sa druge strane opozicija,sve se cinilo da se srusi ta koalicija,i ni pakt sa Djavolom nije bio sraman samo da se srusi prvi. Onog dana 5.Okt. kada je pao Sotona uzjahao je Srbiju Djavo,i opet jadni narod kao i u prvom slucaju pati i strada ...
Nitko,nikada nije uradio nista za narod ,za boljitak svojih pokoljenja , vec svi u sebi govore;"neka traje dok traje...u mutnoj vodi riba ne vidi."Zalosno je to koliko netko nece da vidi propast svega oko sebe , zalosno je to koliko nitko nece da pridje jednom drugom da pomogne , sta se desilo ljudima koji su nekoc bili tako drustveni ljubazni i sve ono sta je nekoc cinilo ponos covijeka ...
Svi ko pirane gledaju "meso" kako bi preziveli te podizu ruku u vodi za spas...samo da bi zabludili narod tj. NAS.
Latini kazu :
SRBIN SRBINU VUK!
Препоруке:
0
0
21 уторак, 20 јул 2010 06:37
саша р.
Г-дине Вукадиновићу, ово је било - ни по бабу, ни по стричевима, већ тачно у центар. Једино се бојим да су они, ипак, добро проучили историју. Ако се не варам, док су стари краљ Петар, Врховна команда и војска преживљавали албанску голготу и сав онај кошмар, тадашња српска "елита" се шетала по европским метрополама и љуљушкала на јахтама, чекајући тренутак да се после пет година "тешког злопаћења" врати у земљу и настави свој поход. То се и десило, на огромно згражавање свих тада честитих Срба и г-дина Арчибалда Рајса.
Њихов божански пут следили су и "наследници", који су априла 1941, не заборавивши да притом понесу и сво злато са собом, наставили "мукотрпан посао" својих предака, с том разликом што је са њима у Лондон пошао и генералштаб.
Сада, скоро сто година после првог "похода српске елите по звездама", с поносом можемо рећи, да ће се у првој таквој прилици, на такву мисију по иностранству, одважити и режим и опозиција. Рачуни по иностранству су спремни, кофери се за час спакују, чека се само прва опасност, и сви ћемо бити сведоци - ТРЕНУТКА ИСТИНЕ.
Као што можемо видети из приложеног, једина права истина није ни историја, ни библија, већ приче Броја Један из Алана Форда. Тужно, али истинито!
Препоруке:
0
0
22 уторак, 20 јул 2010 06:41
Ангел
Косово је на силу отето, и ако се буде враћало, вратиће се опет силом, јел га милом они који су га силом отимали вратити неће.
Препоруке:
0
0
23 уторак, 20 јул 2010 07:42
Екрем
Чињеница да нико, ама баш нико, ништа физички не предузима против ових злотвора, говори о степену папучарства, кастрираности, недостатка правих алфа мужјака у Србији који су при том генетски Срби. Нема. Стерилитет. Јаловост. Импотентност. Неспособност. Биолошко истребљење. Та и таква нација и треба да пропадне, што пре то боље.
Препоруке:
0
0
24 уторак, 20 јул 2010 07:59
Ivan Dr
Donji komentar sam poslao pre pet minuta na sajtu Politika. Sve mi se čini da neće biti objavljen. Hajde da proverimo...

Gospodine Vukadinoviću,
Vaši članci su melem za dušu. Uvek apsolutno procenjujete stvari i ne libite se da ih jasno nazovete pravim imenom.
Kamo sreće da imamo više takvih jasnih i nedvosmislenih novinara i profesora kao što ste Vi, Slobodan Antonić, Miroslav Lazanski... Želim Vam PRAVDU u tužbi protiv Basare.
Zadovoljstvo je čitati članke na Vašem sajtu "Nova Srpska politička misao".
Samo napred jer, jednog dana mora doći do otrežnjenja svih gradjana Srbije.
Препоруке:
0
0
25 уторак, 20 јул 2010 08:34
Jasna Simonović
Prebacivanje sa "političkog na pravni teren" je svakako jako važno, ne samo u MSP i ne samo u vezi proglašenja Kosova, već i svugde...(Mene mišljenja asociraju na mišljenja Sav. Min.zdravlja i spoljne trgovine koja je Trgovinski sud u Beogradu, a i vrhovni, tretirao kao mrtvo slovo na jednom važ
nom trgovinskom postupku)..

Ali! Možda ne bi bilo loše tražiti pravno mišljenje i o celom našem pravnom sistemu (sa sve Ksovom!) u kome tužilaštvo ne reaguje na zloupotrebu ustavnih obaveza, zakona, Hipokratove zakletve, časti, itd, u kome strukovne organizacije, privredne i advokatke i sudske komore ne reaguju "ni na sebe"...a što je autor u malom delu tek donekle analizirao u svom nadahnutom tekstu...
Ne reaguje niti tužilaštvo, niti narod...Tek poneki "trenutak" teksta na nspm-sajtu...Šteta!

ps Samo da još ta Jugohemija reši te "Mileusnić sukobe interesa" pa da se svi "vakcinišemo" protiv "srpske berze u Londonu"...tako nekako...
Препоруке:
0
0
26 уторак, 20 јул 2010 09:40
Божо Бјелак
Господине Вукадиновићу, у четвртак побјеђује само једна страна, она која је већ побиједила. Не можете себи приписати да сте раније осмислили шта је значило и шта значи обраћање МСП. Прије "великог дипломатског успјеха" Јеремића и дипломатских аматера, моја маленкост и још један бивши колега дипломата, обратили смо се писмима и Прдсједнику Србије и предсједнику Владе и министру иностраних да не траже мишљење суда и зашто. То је управо била намјештаљка владара из сјенке (наговор) да Србија затражи мишљење, које ће бити позитивно за шиптаре, тј. да нису прекршене норме међународног права проглашењем државе фантома, а онда ће доћи до ланчаног признавања. Објашњавали смо у разним листовима, мрежама, стручно шта је то МСП, ко су судије и из којих земаља ( 10 судија из земаља које су признале ту државу) и, наравно, шта ће се десити. Сви који су о томе одлучивали били су глуви. Накнадну памет не признајем себи, наравно ни другима.
Препоруке:
0
0
27 уторак, 20 јул 2010 09:45
Зоран
Ајд да пробам да се присетим.
Како би ми било драго да нисте потпуно у праву, г-дине Вукадиновићу.
Како би ми било драго да нисте у праву пола од овога.
Најдраже би ми било да власт у Србији води просрпску политику, да мисли о народу и земљи, па да ви не морате да пишете овакве текстове него да будете обичан, да не кажем досадан, универзитетски професор-филозоф.
Али, док нас влада води у амбис и пропаст, наставите да будете тај који ће да упозорава, јер можда се неко спаси, па искочи из кола која сулудо иду у пропаст, можда неко прикочи, напослетку, можда се сви спасемо.
Ето, шта је ту проблематично администратору Политикиног сајта, па није пустио коментар?
Истина?
Препоруке:
0
0
28 уторак, 20 јул 2010 10:04
б.с.
Нисам веровала да ће стварност тако отворено да нам пљуне у лице!
Било је мучно на ТВ посматрати Наташу Кандићи и њено одушевљење посетом Иве Јосиповића. Та жена никад није покренула питање српских жртава из 1945. и других, блиских година. Када би те жртве биле пописане, именоване, кости подвргнуте ДНК анализи, онда бисмо видели колики су били злочини комуниста у Србији.
Ово последње је шамар Србима од Тадића, еда би показао да ће и да бије ако се бунимо. Хрватске заставе нису смеле да се покаче по граду у коме тапију на хрватске земљишне претензије цементира покојник на Дедињу.
Покорно молим, СВИ прочитајте књигу академика Василија Крестића "Геноцидом до Велике Хрватске", мала, брзо се чита-дуго памти.
И још само ово: 1915, године, када је пао Београд, Аустроугарске власти су одмах на челна градска места поставиле Хрвате. Мислите да ће бити другачије? Мислите да ће Хрвати имати милости према нама? Неће. Они хоће да се подбоче под Калемегдан. И хоће да им граница са Бугарском буде на Морави. Где смо ту ми?
Полатиничени, појугословењени, позападнобалканисани, поунијаћени под звездом петокраком.
Пишите светом ћирилицом. Ово мора да поменем независно од теме, јер су ћирилицу створили Свети људи, два брата Ћирило и Методије. Навикавајте се поново да пишете ћирилицом,јер ако Хрвати наш језик зову хрватским а ми пишемо латиницом имена својих градова, река, планина, лична имена...каква је онда разлика између нас и њих? Остала је још само вера да се промени, а они на то и рачунају. Јер им је Тито утро пут обезбоживањем српског народа. Значи, у свом drang nach Osten, Немачка ће увек користити хрватску као ударну полугу.
Немам је ништа против Хрвата, али имају они против мене, а ја имам децу
Препоруке:
0
0
29 уторак, 20 јул 2010 10:34
X
Дискутанту који, уместо да се потпише, било именом или неким псеудонимом, обраћа Благоју и Милутину, да питам у вези речи:
Vreme je da se prozovu DS / Djindjic, pa sad Tadic i njihovi bespogovorni sledbenici iz DS i ostalih partija koji su i u KOstunicino vreme vladali Srbijo.


Ко је њима омогућио да владају СРбојом?
Ко је био тада најпопуарнији у СРбији, и дао сву власт ЗЂ?
Коштуница је учинио више за ДС него сви њнеи чланви од оснивања.

У последњој валди чији је премијер био, дао је већину минстарстава ДС и Г17 и увек бивао прегласан

Нисам радикал, али сећамо ли се шта су му ба пута нудили радикали: Да сам формира мањинску владу, коју ће они подржати, и имати комотну, апсолутну већину, а да испоштује само минимум националних и државних интереса.

Уместо тога, први пут је формирао владу, мањинску, са Г17, уз подршку СПС, други пут је пет са Г17 и ДС, где је кључна минсуарства дао другма, задржао сам полицију.

Нисам ни Томин "фан", али не знам како уопште збри са њим после оног тродневног боравка не челу скупштне.

ПО тадашњем уставу, гувернера НБЈ је бирао председник СРЈ, то јест-Коштуница. Како је изабран тадашеи гивенрер, Динкић? Упадом уз кризни штаб и калашњикове, бар се тако писало.И то је све аминовао тадашњи председник СРЈ.
У чије је време разорен банкарски систем?
У чије је време увознички лоби завладао?

Немојмо рећи да је цео тај дуг Србије направила ова влада, за 2 године.

Ова влада је само наставила "светли пут" ВК, ни по чему није направила отклон, а он је сад као критикује.
Дволичнст без премца.
Препоруке:
0
0
30 уторак, 20 јул 2010 11:17
брм
није лоше није лоше..мислим на реакције на овај текст..

једно глупо питање за све кометаторе а и Вукадиновића
Шта мислите зашто САД "подржава ту наказу од државе" у срцу Европе?
ко још има војних полицијских и административних капацитета и воље да колико топлико обузда и контролише
а) легло најмоћније мафије на свету
б) демографски најексплозивнији део Европе - младе очајно без посла, образовања, перспективе А ЈОШ БЕЛЕ ПУТИ - милион идеалних летача авионима у куле близнакиње и носача пластичних експлозива око паса..

ДАЧИЋЕВА МИЛИЦИЈА?

стари римљани су културним народима признавали статус слободних грађана равноправних осталим Римљанима...међу оним дивљим су размештали војне логоре....

национализам води међу оне питоме..културализам је намењен дивљим..а председник нам се слика пре д ју лексиконом.. шјор Иво бежи од камера ко ђавоод крста.. а после амери криви
Препоруке:
0
0
31 уторак, 20 јул 2010 12:32
Зоран Поповић
Да, тренутак истине се ближи. Ближи се тренутак када ће се видети сврсисходност пута који је изабрала српска дипломатија (2008. - 2010.).
Мишљење суда је тражила Ген. скупштина ОУН, па је као такво намењено ОУН, а неможе бити разлог за било какво славље на обе стране. Ово мишљење би приближно било исто да су све судије у МСП Кинези или Руси.
Мишљење МСП је само још један корак, мали или мањи. Никако пресудан.
Право Србије на КиМ је неотуђиво и без обзира на наведене лоше потезе "суђених нам вођа". Борба за то право се увек водила у Србији и од нас Срба је само зависила.
Ево, 24. августа се навршава 1600 година како је један дуг наплаћен. У тих 16 векова смо се подизали-падали али опстајали. Опстанак је услов живота.

P.S. Хрвати никада нису били Латини. Воде порекло од Срба и прилично глупо је приписивати им мудрост или лукавство.
Препоруке:
0
0
32 уторак, 20 јул 2010 13:15
Ђорђе Вукадиновић
Само сам протрчао кроз коментаре. Већ више пута сам запазио исти коментар под различитим именима, а који се састоји од само једног питања: "И шта сад"? Нисам уопште стекао утисак да је то малициозно, нити да се тиме жели потценити текст или аутор. Али питање јесте право, тешко и озбиљно - ово кажем само зато да буде јасно да сам га свестан и да га имам на уму. Што се пак тиче коментара типа да сам, ето, и ја "напао Коштуницу" и сл, морам рећи да су ти коментатори (не)свесно преузели део ставова и "аргументације" од мојих (и нспм-ових) "другосрбијанских" аутора. Наиме, нема сумње да је смо дсс бранили од неоснованих дргосрбијанских оптужби за "повратак на Милошевићеву политику", "атентат на Зорана Ђинђића", као и од напада на, пре свега, Коштуничину косовску политику - иако смо и ту имали замерки. И ту се ништа не мења. Али ако сте заиста пратили моје текстове као и сајт нспм онда знате да то никада није била некритичка лакировка "лика и дела". А друга је ствар што је у једном великом делу јавности било какво разумевање за било који Коштуничин потез доживљавано као скандал и ужас. Но, немојмо, тј. немојте сада да упадамо ни у другу врсту догме - оне о Коштуничиној непогрешивости - којој су склони неки коментатори. Не, господо, грешило се итекако и није овај њихов суноврат само последица "жуте" завере и мрачних спољних сила. Нити "глупог" и "незахвалног" народа. Али то је већ тема за неку другу и ширу причу.
Препоруке:
0
0
33 уторак, 20 јул 2010 13:22
толико о томе
Приметио сам у данашњим вестима да је председник Србије г.Тадић јуче латиницом написао посвету председнику Хрватске г. Јосиповићу у књизи која је његов лични поклон госту из суседне државе. Толико о личном језичком и културном интегритету, о поштовању Устава Србије, о државотворном осећају и националном осећању ...
Љубиша В. Јовановић
Препоруке:
0
0
34 уторак, 20 јул 2010 13:22
komentar nije potrban
http://www.slobodnaevropa.org/content/press_klub_dimitrije_boarov/2101304.html
Препоруке:
0
0
35 уторак, 20 јул 2010 13:30
ББ један
Као легалиста и као частан човек који поштује задату реч, Коштуница је био дужан да реагује на киднаповање и испоручивање Слободана Милошевића у Схевенинген јер је југословенски устав изричито забрањивао екстрадицију наших држављана. Покушаји да се овај срамни чин оправда (Коштуница је наводно обавештен тек кад је британски војни транспортер са Милошевићем већ атерирао у Хаг) – остављају мучан утисак. Коштуница је у то време био председник СРЈ и они који су руководили овом операцијом имали су уставну и законску обавезу да га обавесте. Или су они то учинили, у том случају Коштуница је саучесник у једном нелегалном чину, или они то нису учинили, у том случају је био дужан да поднесе оставку.
Препоруке:
0
0
36 уторак, 20 јул 2010 13:33
Миленко Глишић
Господин председник Тадић који се тако лако одриче тужби за геноцид над Србима могао би нашег "тиохог сусједа" да запита:
Драги сСусјед, за прошлих сто година где нестаде мој народ?
полазећи од аустроугарског пописа из 1910.

Königreich Kroatien und Slawonien

Kroatisch: 1.638.354 (62,5 %)
Serbisch: 644.955 (24,5 %)
Deutsch: 133.418
Ungarisch: 105.047
Slowakisch: 20.884

наводим извор:
http://de.wikipedia.org/wiki/Österreich-Ungarn
Препоруке:
0
0
37 уторак, 20 јул 2010 14:17
Завереник
Наказа се силом одржава, јер је то, уствари, дистрибутивни центар дроге за Европу! А која стиже из Авганистана, где се производи под будном паском НАТО-а, читај Пентагона. Све је то више пута показано целом свету, кроз разне "едукативне филмове", од којих се један италијанске производње вртео и на овом сајту, а неспорно је доказано одбијањем, од стране НАТО пакта, руске понуде за заједничко спаљивање авганистанских долина, засађених маком. Тобоже, сељаци Авганистана су тако, тако сиромашни, па им НАТО алијанса не може одузети једини извор прихода, нема срца! Уосталом, ми најбоље од свих знамо, да се ради о једном правом, милосрдном анђелу! А и цветови мака су тако, тако црвени...
П.С.Онима што већ оштре пера на овај мој коментар, спремајући се да још једном напуне уста светском завером против Срба, препоручујем претходно проучавање "мапе пута" авганистанске деце, која су се "изненада, кад им време није", појавила у Србији. Јер, та деца су стигла тим "непостојећим" путем дроге, директно из Авганистана, а преко "независне Косове".

Ако је дрога прави разлог за рат у Авганистану, зашто то неби био један од разлога за успостављање минијатурне, марионетске државице у срцу Европе, поготово што се налази у појасу зелене трансверзале, због које се и догађа ово изненадно ускрснуће одавно згасле отоманске империје, а што нас све наводи да оде и Санџак, али то је друга тема, за другу прилику... А и много је завере за само један коментар.
Препоруке:
0
0
38 уторак, 20 јул 2010 14:54
@@
Гос`н Ђорђе , текст је пун погодак . Коментари су пун погодак.Божо Бјелак - коментар је пун погодак.Изгледа почело да нам пуца пред очима.
Препоруке:
0
0
39 уторак, 20 јул 2010 15:31
Дејан
Као што ништа друго не схватају, тако ни Тадићева дружина изгледа не схвата да Хрватима служимо само као средство да представе себе као земљу посвећену добросуседским односима и стабилности региона.

Кад уђу у ЕУ, ако уопште дођемо у прилику да постанемо члан, а нећемо, понашаће се као Словенци око Пиранског залива.

Стид после одласка петооктобарског режима ће да нас пече деценијама.

Што се пресуде МСП тиче, мени ту није јасна суштинска ствар. Косовска независност је или законита и заснована на међународном праву или незаконита и противна међународном праву.

15 судија који седе у МСП требају да имају довољно професионалног и личног интегритета да на јасно срочен захтев и питање, дају исто тако јасан и недвосмислен одговор.

У супротном нема смисла обраћање том суду.

Једна мала напомена за Г-дина Вукадиновића.

Ценим сваку непристрасну критику наших политичара. У овом чланку сте критиковали све. Сенку на Вашу непристрасну оцену бацила је чињеница да сте Тадића критиковала због садашњих поступака, Коштуницу за поступке из прошлости, док сте тандем Николић-Вучић критиковали због онога што би могли да ураде у будућности.

Искрено, ни ја не знам каква би била влада са СНС, НС, ПС и можда ДСС.

Не знам ни да ли ће ова опција моћи 2012. да освоји већину.

Претпостављам да, без обзира што сте политички аналитичар, то не знате ни Ви.

Ова власт је показала неизмерни капацитет за манипулацију и лажљивост. Забрињава и то што су у тренуцима угрожености више пута најавили да неће тек тако отићи, чак ни губитком избора.

Са таквима се борба не води у рукавицама, већ исто тако бескрупулозно. Ако у овој земљи и после свега на локалним изборима победи "Коалиција за ЕВРОПСКИ...", онда је јасно да слуђенима не треба ићи "уз длаку".

Да такав план успева, говоре резултати локалних избора и одсуство анкета јавног мњења у медијима.

Уосталом СРС је испод цензуса, док је ДСС у непријатној "зони неизвесности". Резултати све говоре.
Препоруке:
0
0
40 уторак, 20 јул 2010 15:52
Мари
Шта да се ради?
За почетак, г. Вукадиновићу, оснујте странку! ОДМАХ!
Имате доста присталица (укључујући и мене)!
Доста је писања!
Дела на сунце!
Препоруке:
0
0
41 уторак, 20 јул 2010 16:54
Марко
Потпуно се слажем и потписујем испод коментара "ББ један". (А наравно да се, већ по обичају, слажем са коментаром господина Вукадиновића.) Све је ту речено и све је јасно. Ту је, на "необавештености" приликом Милошевићевог изручења, почела да пуца Коштуничина морална вертикала, а богами и његов рејтинг. При томе, напомињем да за Милошевића никада у животу нисам гласао, али неке ствари су напросто недопустиве, а ми Срби смо их учинили - и то више пута.
Препоруке:
0
0
42 уторак, 20 јул 2010 17:52
Јасна Симоновић
Ђорђе Вукадиновић,

"И шта сад"? Добро је да сте "протрчавањем кроз коментаре" уочили ово питање и да сте "свесни и да га имате на уму"...Лепо би било да "и шта сад" ставите на "нспм друм"...

А ако бисте издвојили мало више времена, барем за коментаре при вашим текстовима (верујте, чак сам и ја - коментаторка - из разних коментара извукла бисерне пелцере за неке своје друге делатности, хвала свима!) можда бисте нашли и понеки сувисли "помоћни знак" за "шта сад" - сад...

Па тако можда "и шта сад", баш као и дилема "бити ил не бити" постане и одговор...Одговор нормалног живота...

Све најбоље...
Препоруке:
0
0
43 уторак, 20 јул 2010 17:53
@ X
Eh, "X" ne pratis. Na pitanja :

..."Ко је њима омогућио да владају СРбојом?
Ко је био тада најпопуарнији у СРбији, и дао сву власт ЗЂ?
Коштуница је учинио више за ДС него сви њнеи чланви од оснивања.
У последњој валди чији је премијер био, дао је већину минстарстава ДС и Г17 и увек бивао прегласан...."

Na sam dan 5. oktobra 2000. godine Djindjic @ Col. su molili i kumili Kostunicu da se prihvati da stane na celo DOS-a. Oklevao je , ne zbog toga da vise "ucarti" nego sto je znao jos 1992. godine kad je osnovao DSS skim ima posla.

U pravu si Kostunica je ucinio mnogo dobrog Srbiji, jer je jedini od vajnih "srpski" politicara i tzv politicke elite u Srbiji koji ima hrabrosti da kaze narodu da su Srbi da govore srpski jezik ( a ne nas kao drugovi iz DS i ostalih pro-zapadnih a vise anti srpskih parija u Srbiji); da je jedina "alternativa Srbije- EU strasna i kobna laz po Srbiju i Srbe; itd....
Nije Kostunica uhapsio Milosevica i sramno ga izrucio Inkviziciju u Hagu vec Djindjic i Ceda Jovanovic citaj DS - i Otporasi!!!

I da skratim... Kostunica jeste bio / i sad je kod razumnig glasaca/ popularan politicar 2000. godine ali nikada nije mogao da ima vecinsku vladu u Jugoslaviji pa posle u pro-zapadnom ostatku Srbije. Zasto zato sto je po kljucu mortao da titra i Crnogorcima i svim ostalim a najvise "pro-zapadnom DS i G17 plus, koji su od tada rasprodavali sve sto je vredno u Srbiji rasturali vojsku; izdavali drzavu i narod.

Mja jedina poruka DSS da ne ide u nikakvu koaliciju sa bilo kime na sledecim izborima i po cenu da neispune kvorum.

Jer kako stvari izgledaju DS nema nameru da prestane da rasprodaje, ponizava i izrucuje Srbiju svakom ko to zatrazi; dok i NIkolic/Vucic najavljuju isti kurs isto rastojanje kao sto je to zdusno ovih dve i kusur godina radio TAdic@Co.
Препоруке:
0
0
44 уторак, 20 јул 2010 18:12
александар
Изванредно Вукадиновићу.
Не бих се бавио оним "косовским" делом Вашег текста.
У овом тренутку ме више преокупира "посјет" овог "високог и уваженог" госта из онога што се данас зове Хрватском.
Срамота, стид и осећање погружености, то је оно што ме мори. Осећам дубоко понижење.
Тај и такав нам је дошао као апсолутни победник у Београд, славодобитно се смешећи. Наши "врховници" се убише од понизних осмејака и поступака, а шјор поклања књигу о "Вуковару".
Срба у ономе што се назива Хрватском више нема, за уништење, геноцид и нестанак Срба тамо више нико и не помишља да приупита, признање "косове" више није важно, није важно ни што је тај врли "уљудни, културни и образовани" врховник писао најодвратнију тужбу против наше земље (има ли ишта циничније него да оно што је настало на нестанку и уништењу Срба тужи за геноцид Србију).
Није важно ни то што су "правници" те државе на расправи у Хагу директно позивали и тзв. "vojvodinu" да крене у "независност" као "косова", јер је и она као "Титова покрајина била конститутивни елемент федерације - СФРЈ".
Ништа нема везе. Ми развијамо "добросуседске односе".
Е па, стварно би волео да ми неко објасни, због чега морамо да "развијамо добросуседске односе" са оним што се зове Хрватска. Ако нам је оно што се назива Хрватском "добар сусед" како ли изгледају лоши суседи.
Какав је то неприродни порив.
Какву корист од тих "добросуседских односа" би могла да има моја земља.
Збиља, чему ти односи, када Срба тамо више нема, а толико колико их је остало, не треба им заштита Србије, штитиће их сам шјор Иво као икебану и кућне љубимце да их показује "Еуропи" и да се хвали демократичношћу.
Ваљда да наши "грађани" летују тамо и остављају са муком стечене парице, ваљда да "њихови" бизнисмени покупују и оно мало што нису покуповали до сада. Или да нам и даље долазе Северине, Стублићи и остали Драгојевићи, да нам такође узимају парице.
Нико не може толико да нас мрзи колико ми сами можемо да се понижавамо и пузимо.
Препоруке:
0
0
45 уторак, 20 јул 2010 18:20
Екрем
Потпуно се слажем са констатацијом да је изненадно и ничим изазвано "отопљавање" односа између Србије и Хрватске у потпуној функцији формалних припрема за улазак Хрватске у ЕУ. Циничност и понижавање које нам "председник" приређује је потпуно на линији свих безбројних понижења које нам се сервирају систематски већ дуже време. Није то случајно. То је апсолутно намерно. Тадић, шаљивџија, поклања неку плиткоумну књигу о СФРЈ (шта год да је тема) Јосиповићу, а Јосиповић Тадићу поклања књигу о Вуковару (шта год да је тема). Понижење је у овом случају двоструко, јер Срби, бар ја то тако доживљавам, испадају с једне стране југоносталгичне овце (има неке патетике у томе, али и спрдачине са српским националним идентитетом ако то уопште постоји), а а с друге стране крвници који су, је ли, "сравнили са земљом" Вуковар. Овај чин Тадића је монструозан, граничи се са злочином, без постојања било каквог дигнитета, елементарног поноса ког ваљда и најпримитивнији облици живих органиѕама имају по биолошком дифолту. Ништа није случајно, одлазак у Румунију док сепаратистичко-терористичке снаге у координацији са америчко-европским окупаторима "проглашавају независност", тражење мишљења неког квазимеђународног суда, резолуција о Сребреници, извињавање Хрватској, редом све до једног потеза. Ништа случајно, све намерно, с дубоким преумишљајем и планирањем до танчина. Е сад, реакција Срба на све то је апсолутно никаква? Како то разумети? Ако замислите људско биће које се бесомучно може мрцварити, пљувати, вређати, на кога се може уринирати и на други га начин вулгаризовати, а да при томе то биће апсолутно не реагује ни на који начин, онда се намеће само један закључак. То биће је мртво. Мртва уста не говоре, мртво тело се не помера, мртво тело трпи све облике иживљавања. Спски народ одаје утисак рашчерупане лешине над којим се спроводе бизарне сеансе.
Препоруке:
0
0
46 уторак, 20 јул 2010 18:40
Velimir Zamurovic
Komentar ? Sta bi moglo da se ovome doda ili skrati
sve je kristalno jasno, izuzev smucenosti ovog naroda i pojedinaca kojji sebe zamisljaju kao neke
intelektualce-mozak ovog napacenog naroda.Vecina
cuti a podrepasi cak i pljeskaju vlasti,osudjuju sve koji se drznu da podignu umorne kapke narodnog
vida i masu svojim "antifasistickim zastavama".
Препоруке:
0
0
47 уторак, 20 јул 2010 19:37
Новосађанка
http://www.nspm.rs/hronika/boris-tadic-odnosi-srbije-i-hrvatske-temelj-stabilnosti-jugoistocne-evrope.htm
"Увек можете рачунати на мене…и у мени ћете увек имати савезнике за интересе, културни индентиет и посебности Хрвата у Војводини"…
Поводом тужбе и контратужбе за геноцид, поднетих пред Међунаордним судом правде, Тадић је рекао да би било добро да се проблем реши вансудским поравнањем, док је Јосиповић навео да су тужбе поднете због решавања одређених проблема и ако се они могу решити ван суда - "тим боље".
Тако шта може рећи, и урадити, само неразуман или подлац!
Препоруке:
0
0
48 уторак, 20 јул 2010 20:12
хиперборајац
Екреме , Екреме ...
Та смрт ми се привиђа задњих тридесетак година ,још од доба када сам видео реакцију Срба на смрт Друга Тита.
Само понекад ми се чини да је смрт "клиничка".
Ово што се ради овде (НСПМ) и на пар других сајтова ( да ме модератор не грди као пре неки дан што их "рекламирам") обезбеђује да смрт не буде безгласна.
Ђорђе Вукадиновић одрађује свој део посла.Мушки.
Препоруке:
0
0
49 уторак, 20 јул 2010 20:15
Јасна Симоновић
Новосађанка, ви сте у праву ...Колико ми је познато, а вероватно ће знати правници на овом сајту да нам тачно објасне, мислим да се кривична дела не могу вансудски правно поравњавати, без процесуирања, поготово ако су та кривична дела или дело геноцидна ... мислим да би то био атак и на "повојни" глобални, а не само на "измрцварени" међународни правни систем...
Препоруке:
0
0
50 уторак, 20 јул 2010 22:34
Ђорђе Ивковић
Коштуница крив ?!
Што се не вратите оригиналу:
" НЕКА ВИСИ ПЕДРО!"
Кукавице и лицемери!
Шта је Коштуница објективно могао да уради са 15% подршке у народу?
Да ли је Коштуница, уместо "саветодавног мишљења" захтевао да се тужи једна земља (за пример) па да се тзв. "међународни суд" примора да јасно пресуди, или бар да му се максимално отежа `изврдавање`?
Зашто јасно не кажемо: "саветодавно мишљење" (sic!) - за које смо знали у напред да ће бити бљутаво двосмислено - Тадићевом режиму треба само као алиби за коначу предају Косова и Метохије?
Зашто околишимо: Зашто јасно и гласно не кажемо да је РЕЖИМ БОРИСА ТААДИЋА ВЕЛЕИЗДАЈНИЧКИ?
Да ли је Коштуница "вратио мандат народу" због неслагања да се прихвати "мисија" "ЕУЛЕКС"?
Шта је, у датим политичким околностима, могао друго?
Па што га нисмо због таквог става подржали на следећим изборима?
Нека нико не правда свој кукавичлук и лицемерство "Коштуницом".
И, да додамо: негдашњи "екстремистички" коментари, често цензурисани на НСПМ због `оштрине`, сада се показују само као реални, пошто цела ситуација са разумом нема везе, па их не можемо крстити са `разумни`.
Још једном се показало да нису "сви екстремизми исти". Али, кога брига, ко се тих полемика још сећа, док овако нагутани жаба постајемо дремљиви, уз мало жгаравице.
Препоруке:
0
0
51 уторак, 20 јул 2010 22:43
ау миле
Питам се ,зар у Србији осим Вукадиновића, Антонића, Вучелића и још неколицине интелектуалаца, нема никог паметног, храброг и моралног да каже истину, о нашем пропадању и деградацији, на које, као овце које воде на клање, немо пристајемо.
Препоруке:
0
0
52 уторак, 20 јул 2010 23:27
Екрем
На жалост, иако то не прави неку велику разлику, мислим да смрт није клиничка. То да та смрт не остаје без гласа захваљујући гласовима пар људи (игле у пласту сена) типа Вукадиновић и Антонић такође не прави никакву разлику. Каква је корист од таквих вапаја? И не треба тражити вођу у оваквим тренуцима. Треба да се деси народ. То је оно што фали, и то је оно што ту смрт чини тако стварном. То какви су Тадић и булумента нити је за чуђење, нити је нека мудрост. Имала је Србија, има, и имаће издајника за извоз. Такав смо народ. Ко не цени и не поштује себе, не треба ништа добро да очекује.
Препоруке:
0
0
53 уторак, 20 јул 2010 23:43
хиперборејац
АУУУУУ Миле... где нађе Вучелу..АМАН !
Па Србима стварно нема спаса кад су овако трапави.
Несхватљиво је преко чега све Срби могу да пређу , шта све да забораве ... колику рупу да превиде.
Препоруке:
0
0
54 уторак, 20 јул 2010 23:59
Peter RV
Djordje Vukadinovic korektno tvrdi da nasi politicari nijesu u stanju da izvuku pouku -ni iz nase najnovije istorije. Kako da se ovo razumije?
Dali su glupi (ili skroz pokvareni do srzi)?
Milosevic je trebao da im da lekciju sa njegovim
predajom Krajine i manipulacijom sa RS.( Njegov najveci 'uspjeh' je bio Dejton, gdje je on potpisao sve sto mu je Holbruk zahtijevao). Nagradili su ga Rambouille-om i 'milosrdnim andjelom'. Ovdje je bio primjer covjeka koji je radio sve da zadovolji Zapad (osim da mu odobri okupaciju drzave).
Dolazi onda Kostunica koji misli da ce odusevit demokratski Zapad, sa njegovim neprikosnovenim demokratskim akreditivom. Poceo nije lose, jer se sastao sa Milosevicem (Mene je ovdje zavrtio jer sam mislio da se tu radi o kontinuitetu otpora zapadnoj agresiji prema Srbima).Odtad, sve nizbrdo.
Setao se po Evropi kao neka demokratska kaciperka,bez da je shvatio da Zapad ne trazi 'demokrate' nego satrape i sluge. Napisao sam mu bio jedno pismo da ga upozorim da je Djindjic njihov covjek, a ne on. U Parizu su neki pokusali da ga upozore, ali on nije htjeo da ih cuje. Kad je on dozvolio da Djindjic izruci Milosevica Hagu, zabio je stim glogov kolac mojemu poverenju. Poslje je bilo jasno da mu anglo-americki ambasadori diktiraju ministre (Draskovic, Dinkic itd).
Njegov najveci frakas,medjutim, je bio onaj nakazni crnogorski referendum. Broj Crnogoraca koji zive u Srbiji , je barem jednak broju Crnogoraca u CG. Kostunica nista nije ucinio da im omoguci da se izraze po crnogorskom separatizmu.
Milosevic je imao opravdanja. Nije imao presedana da mu sluzi kao vodic, ostao je sam pred nadmocnim neprijateljima i njegov poraz je bio neminovan.
Kostunica nema nikakvoga. Sudbina mu je bila dala jedinstvenu priliku da pomogne Srbiji da se uzdigne. On ju je profuckao.
Препоруке:
0
0
55 среда, 21 јул 2010 00:10
Дејан
-Коштуница-
Једини који је бар покушао да нас ослободи од више зала (у најбољем случају - два) је сада на "стубу срама", када бих могао на тај исти стуб би се и лично попео, јер је то данас моралан чин, с обзиром ко тај срам дефинише (Тома, Дачић, Борис, Тачи, Косор, Кандић ...).
Смета нам што је био између две ватре, што је хтео да нас помири, што је само бирао мање зло, јер доброга нема ни на видику ....смета нам јер је савест, јер је сведок српског проклетства, којег желимо хитно да се ослободимо.
Јел му то замерамо што је чинио уступке западу, јел ми то мислимо да је могло и другачије...??? Ко покушава да изједначи уступке (Милошевић, СОФА.. ) са уступцима (Сребреница, Војводина, Косово, Еулекс ....) тај бога ми, има лошу намеру (и те како лошу)!!!
Препоруке:
0
0
56 среда, 21 јул 2010 00:53
Екрем
Проблем политике Војислава Коштунице је јаловост и непотентност. Без обзира на "поштење" које се за њега пословично везује, он је тип особе која је крајње непродуктивна, чим год да се бави. Ђинђић је имао потребну потентност, али је имао погрешне намере. Радикале и СНС појео је примитивизам. Они су заправо први почели са отвореним понижавањем овог народа, претварајући Скупштину, као парламент Србског народа, у хаос. Сеансе су директно преношене путем медија, а народ се забављао на рачун сопствене части и поноса. Драшковић, исподпросечни "писац", у политици се мува од памтивека познатијег под презименом Шпиљак Мика. Има још много коцкица у том трагичном колажу, но и ово горе наведено сасвим је довољно.
Препоруке:
0
0
57 среда, 21 јул 2010 01:25
Сокенекос
Прво да потпишем коментар Г. Ивковића.
Па онда да додам да је ДСС-ов рејтинг на граници цензуса обрнуто сразмеран веровању народа илузији (коју је од политичара изгледа само ВК схватао као такву): «Европа нема алтернативу.» Значи, кад год ДСС и ВК у својим врло ретким јавним наступима (немају уопште приступ медијима) помену «лажну државу Косово» и своју «државотворну политику», залуђени народ углавном прокоментарише у себи: «ма иди до ђавола и ти и Косово. Ми хоћемо да живимо!» Ово нисам дословце чуо само једанпут из уста потенцијалних бирача у Србији. И бирали су како су бирали.
@Петер РВ – можда ви знате више од мене, али ми се чини у консталацији снага ВК у време свог активног боравка на власти да није могао да уради више ни под разно. Од првог дана (када је био само искориштен да доведе олош на власт јер народ олошу са правом није веровао), ВК-у се константно бацају клипови у точкове. Мило мафијаш је био тај који је уз помоћ ЕУ успео да обесправи гласове црногораца из Србије, ВК је у Брисел лично однео списак тих грађана Србије. Ипак, иза њега је остао највећи правни акт државе, устав, а без тог темеља којег Србија није имала од 1945. није био могућ никакав напредак. И то му је пошло за руком на једвите јаде. Погледајте ко је данас на власти: сви његови бивши тзв коалициони партнери. Зар је са оваквима могло више да се уради? Свака друга комбинација значила је изолацију. Реално, није имао много тога на располагању, а меидији су учинили своје. Није народу крив ВК што верује медијима. Свако има главу, нека мисли њоме. Али, народ “хоће да живи на рачун косовских великомученика”. Е па, ето нека живи. Што му ИМФ преко Динкића да кроз уста, узме му кроз нос. Него, сви да се сложимо са чланком Г. Вукадиновића, када ћемо прочитати тај програм партије националног спаса па да се бацимо на посао подршком и да спасимо шта се спасти може. До онда, ја и даље остајем уз најбољег од најгорих, овог што га уби принципијелност.
Препоруке:
0
0
58 среда, 21 јул 2010 03:46
Spasi Srbiju Kostunice!
Da nije Kostunice Srbija ne bi imala Ustav. Svuda kuda je isao , gde god je govorio, govorio je u korist i u ime Srbije. Jedini on na kraju svoga govora kaze: "Zivela Srbija!"
To i misli i svojim radom pokazuje.

Kad su Djindjic, Tadic, Cvetkovic, Draskovic, Djelic, Jovanovic, Korac, Nikolic, Seselj, Vucic,pa onaj iz G17 i ostali na bilo koji nacin, onako zdusno , stali u odbranu Srba i Srbije?

NIKAD! To se vidi po njihovim delima, Vojvodina, Kosovo, Raska, Hag, NATO, Srpska pravoslavna crkva....pa onda sve "alternative" od EU do novog osmanlijskog carstva; priznavanja "gencida", unistavanja jezika, kulture, privrede, vojske; strasna zaduzivanja....

Milosevic je trebalo da odgovara za svoja nedela, ali nikako kod jos vecih zlikovaca , u Hagu, vec kod kuce. U Srbiji....
Препоруке:
0
0
59 среда, 21 јул 2010 08:25
Jovan
"...насмејани и добро расположени председници у шетњи Калемегданом... ма, милина. Не буним се, само констатујем..." prijateljski odnosi predsednika i politicara dve susedne zemlje se prenosi i na gradjane tih zemalja koji ce u tom slucaju lakse komunicirati, putovati i prelaziti granicu. A ovo Vase buntovnicko "ma milina" nikako se ne uklapa u to da se ne bunite vec samo konstatujete.
Препоруке:
0
0
60 среда, 21 јул 2010 09:33
XY
Питање „Шта сад?“ требало је поставити пре октобра 2000. године. Јасно је било да Милошевић и ЈУЛ нису решење, али су Ђинђић, Коштуница, Драшковић, Пешићка..... то били још мање. Финансирани и инструирани споља, без икаквог програма и идеје (осим мантре о „друштву тржишне економије и парламентарне демократије“), са једином жељом да се дочепају власти, међусобно супротстављени а окупљени у „заједнички рушилачки подухват“ под палицом Мадлен Олбрајт – они су, свако на свој начин, ову земљу довели до тачке на којој се сада налази. Од њих и њихових спонзора се друго није ни могло очекивати. Питање „Шта сад?“ - требало је поставити много, много раније.
Препоруке:
0
0
61 среда, 21 јул 2010 09:52
брм
@ @x
ovaj deo mi baš nije jasan:
"zato sto je po kljucu morao da titra i Crnogorcima"
по ком кључу?
којим Црногорцима? Јочићу, Никитовићу, својој супрузи?
или СНП Булатовићевој екипи из Савезне владе која се једина бунила против изручења Милошевића и изазавала скоро пад владе?

жељни смо овако утемељених анализа
Препоруке:
0
0
62 среда, 21 јул 2010 10:08
брм
@ Spasi Srbiju Kostunice!

"Da nije Kostunice Srbija ne bi imala Ustav"
такав Устав какав је он донео имала је још од 74.

није Коштуницин грех ни што је био необавештен, ни што не зна да се смеје...

његов грех је управо тај Устав..ееејјј бре ДОКТОР ПРАВА, члан екипе која је страдала критикјујући устав из 74. да донесе Устав који предвиђа аутономне покрајине!!!???
Устав по ком Србија није само држава српског народа већ и ннекаквих неименованих грађана!!!

па дао је на тацни уставни основ и Косову и Војводини да се отцепе, после одлуке које већ комисије да се СФРЈ РАСПАЛА (зар то није тачно??)и да су њени делови - сада ентитети...

да је на тацни Србију некаквим неименованим...
Борис само разрађује његову концепцију са овим цуркусом од десрбизације и мањинизације становништва

а имао је мандат и подршку народа БАШ КАО И МИЛОШЕВИЋ да укине ту совјетску територијалну организацију и уведе нормалн као у свим нормалним државама (Европе, Америке..где год погледате)....


@ завереник

хвала што си ми отворио очи - стварно та дрога се није шверцовала пре независности Косова није се раније (хиљадама година) производила у Авганистану и није ишла преко Турске и СФРЈ (под контролом УДБ-е) у Европу... штавише ови силни уметинци 70-их и 80-их у СФРЈот нису умрли од дрога... то запад лаже
Препоруке:
0
0
63 среда, 21 јул 2010 10:50
Љубиша Спасојевић
Да, да, председници су прво газили по улици кнеза Михајла, а потом се релаксирајући шетали по Калемегдану. Опаска о српским заставама у Загребу је драгуљ скоро једнаког сјаја оном о Шутановчевој патњи због изостанак са параде у Москви.
Препоруке:
0
0
64 среда, 21 јул 2010 11:12
Џон Шепард
Не разумем како се све Ђорђеве колумне овог типа увек и очас претворе у борбу коментатора за и против лика и дела В.Коштунице.

Штета.
Препоруке:
0
0
65 среда, 21 јул 2010 11:14
хиперборејац
Погледајте коментаторе на НСПМ...половина верује да је пропаст почела баш 5 октобра и баш Коштуницом
`Ајде мало да "бранимо" тог Коштуницу.Припадао је малоборојнима који су схватали уставно самоубиство Срба почетком седамдесетих.Шта ли су радиле његове данашње алтернативе?
Наравно пошто немамо информације из "прве руке" остаје нам само толико омиљена "аналитика" илити можда некакав "феноменолошки" приступ
За почетак Коштуница је врло траљав политичар.
Он никада није ни хтео да буде политичар.Он је хтео да буде државник.Имао је ту клицу у себи,то су знали и они тамо на Западу и ми овде.
Никада није имао подршку у народу.И она ,окупацијом изнуђена,подршка народа важила је само за тај дан , 5,октобар 2000-те.И тада је било 51,2%.Срби су се на нивоу статистичке грешке одрицали Милошевића и спашавали упропашћену земљу.Следећег јутра,6.октобра,имао је против себе мржњу 48,8% Срба који су волели Милошевића и латентну мржњу још 40-ак процената оних који су волели Ђинђића, Шешеља,Вука, оног Михајловића,Батића ...(да поједноставим приказ политичких опција лидерима, уштеде простора ради) Остало је било његово.Са тим је требало да мења Србију.Своју слабашну позицију ,бомбардовану тешком артиљеријом стране и домаће "машине за прљање", срозао је слабом дневнополитичком вештином.Сетите се само вајних сарадника..Маршићанин,Лончар,Михајлов,неки ЈУЛ-овци, онај из Смедерева , несретни Јочић.(види врло луцидан чланак оног Тијанића о "плавом киту и планктону" у неком НИН-у )Сетите се избора политичких сабораца..Палма,Веља.Његови "кадровици" најурили су све старе чланове из ДСС-а.Тиме је одсекао и своју другу ногу.
После је статистика дошла по своје .Компромиси, компромиси , компромиси..Просто није имао снаге.Народ га једноставно није хтео
Замало да буде "отац нације"..замало.Нацији вероватно и није требао отац.Немојте сметнути са ума српску памет:данас,2010,још се за сваки Дневник РТСа чује Милошевићева шпица.
Препоруке:
0
0
66 среда, 21 јул 2010 12:34
Vladimir
Ne bih da se upustam u odbranu lika i dela Kostunice.

Jedino sto mogu da primetim, da je Kostunica lakmus zbivanja oko Srbije.

Kostunica je pravio greske, naravno, ali sta su te greske.

Da li jei greska bilo to sto je u Srbiji pokusao da funkcionise kao predsednik drzave sa jasnim ovlascenjima, u Srbiji gde je visoka funkcija automatski CARSKA, pa se petlja i u Kosovo i u bulevarske platane, i u povredjene kucice..

Kostunicina greska je i to sto nije obelodanio losu politiku svojih koalicionih partnera.

Kostunicina tragedija je sto ga je zapad prozreo u zelji da ojaca Srbiju, koja nikome jaka ne treba, sem gradjanima Srbije..

Da li je njegova greska sto nije BAHAT, pa je PROGLASEN impotentnim, politicki, da li je njegovo smenjivanje "svojih" ministara politicka impotencija, koju nemaju trenutni "prepotentni" i energicni...
Da li prepotentni Tadic moze da smeni par svojih ociglednih nesposobnjakovica, ili Dacic da smeni bahatog glavesinu Bajatovica?

Najveca Kostunicina greska je sto nije bio BAHAT, alav u svom sektoru, tada bi zaboravili, valjda, i na lose saradnike i lose blisko okruzenje....

Pa ako mu je TO najveca greska, i ne mesanje u stvari koje mu nisu u ingerenciji, bas me briga za Kostunicu, sta je sa Srbijom?

Znaci Srbiji su NEOPHODNI jos bahatiji, skoro pa diktatori, koji ce da kidaju, kradu, i da biju, ako treba..

Da li Srbija vapi za tim "trecim" putem

Neku novu "intelektualnu elitu" koja radi svoj posao, takodje bi proglasili za neobavestenu, za impotentnu i sporu...

Nema skoro leka za Srbiju
Препоруке:
0
0
67 среда, 21 јул 2010 12:53
@brm
Koliko se secam 'Kostunicin" Ustav je jedva usvojen bas zato sto je ostatak tvrdokornih "pro-zapadnjaka" u tadasnjoj (citaj i sadasnjoj) vladi bio svestan da ce tesko biti ignorisati "Kostunicin" Ustav , onda kada oni sklone Kostunicu i pocnu razaranje Srbije.

To se vii danas kad i po cenu da Srbija "nema alternativu, i po cenu da Ameri govore kako je Kosovo "bespovratno izgubljen", u stvari zahvaljujutci tom Ustavu Kosovo (i Vojvodina) ce biti deo Srbije sve dok zuti ne potpisu kapitulaciju, prekrse Ustav i konaco uniste Srbiju.
Препоруке:
0
0
68 среда, 21 јул 2010 13:48
300 + 1
Г. Џон Шепард,

Онда заиста не увиђате колико овде има убачених зликоваца.
Препоруке:
0
0
69 среда, 21 јул 2010 14:15
Завереник за брм
У питању је КОНТРОЛА производње, прераде и путева дроге! Нови господари, нови и контролори, нова и шема и организација... Али, то је само за оне који ЗАИСТА желе да отворе очи и спознају ИСТИНУ
Препоруке:
0
0
70 среда, 21 јул 2010 14:23
луди скретничар
#брм#

Потписујем све што сте навели у вези Устава. Коштуница је њиме отворио пандорину кутију из које су излетели: Статут, региони, општи избор (чистка) судија...видећемо шта је следеће.
Препоруке:
0
0
71 среда, 21 јул 2010 15:27
брм
за Завереник
a шта сам ја друго написао?
зар не почиње кометар - ко МОЖЕ ДА КОНТРОЛИШЕ..?
Милошевић је уништио државу и све институције и није више могао да КОНТРОЛИШЕ.. е па неко мора
Препоруке:
0
0
72 среда, 21 јул 2010 15:48
Boba Borojevic
U pravu su oni koji vicu "Spasi Srbiju iz ludnice , Kostunice!".

Jer nema nikog drugog kome bi se Srbi obratili i ko bi istinski i svojski radio na zaustavljanju sunovrata Srbije, sem Kostunice i DSS-a.

Sro se tice "Kostunicinog" Ustava. Za one koji ga kude evo pitanja za razmisljanje. Zar Kostunica tim Ustavom nije bar donekle onemogucio i otezao rasturacima Srbije: Tadicu, Jovanovicu, Nikolicu,Dinkicu,Djelicu, Draskovicu, Palmi, Cvetkovicu, Seselju (imenujte ih dalje - puna ih je sadasnja politicka scena u Srbiji) da ladno, lazima i prevarama uniste Srbiju?

Cak i da je sklopio savez sa Radikalima, umesto da sto je rasisao opste izbore, ta vlada bi bila kratkog daha jer je tadasnja EU-foricna masina, zahuktana do izbezumljenosti i puna praznih obecanja vec odavno pokupila misli Srba zeljnih da im se laze o predivnom zivotu posle srmti (i.e. ulaska u EU).

Na sve smo kao narod (ber glasacka vecima)pristajali: da unistimo Kostunicu, da predao Kosmet, da se "otarasimo" Vojvodine i sad da "pregovaramo" sa EU o "Kosovu".

Tu nam, braco moja, niko no sami mi ne moze pomoci.
Препоруке:
0
0
73 среда, 21 јул 2010 15:59
брм
"u stvari zahvaljujutci tom Ustavu Kosovo (i Vojvodina) ce biti deo Srbije"
насмејасте ме
Препоруке:
0
0
74 среда, 21 јул 2010 17:00
Ljubitelj pokera
Ipak, Milošević je imao najmanje iluzija o Zapadu i zapadnoj demokratiji. Kad se sve sabere i oduzme, on je jedini pokušao da se odupre "novoj realnosti" koja se uspostavljala posle pada SSSR-a. Da li je to radio na pravi način, i da li je to uopšte bilo moguće u datim okolnostima 90-ih godina, to je drugo pitanje. Koštunica je živeo u nekom imaginarnom svetu idealne demokratije a Djindjić je uvidjao da je u toku nova podela karata u svetu i smatrao je da može da bude ravnopravan partner u toj igri. Jedno je prevideo - "stil" igre velikih igrača.
Препоруке:
0
0
75 среда, 21 јул 2010 17:06
@ брм
брм
"u stvari zahvaljujutci tom Ustavu Kosovo (i Vojvodina) ce biti deo Srbije"
..."насмејасте ме..."

Pa "brm" ne citiraste do kraja napisanu recenicu kojoj se smejete.

Da sam u pravu kad rekoh da ce i Kosovo-Metohija i Vojvodina biti pravno/legalno deo Srbije sve dok "zuti' ne uzurpiraju USTAV i amadmanima ili prevarom prekrse postojeci "Kostunicin" Ustav RS Srbije , pokazuje i muke Amerike, EU, Tadica @Co da raznim "slatkim pilulama" razlude Srbiju i otmu od Srbije ono sto je uvek bilo njeno.

Smejte se, smejte.
Da sam na vasem mestu ja bih plakao - naricao!
Препоруке:
0
0
76 среда, 21 јул 2010 17:30
Завереник за брм
Не знам ја шта си ти написао, знам само оно што је објављено, али твој коментар упућен мени лично не почиње са "ко може да контролише", већ је иронично обојен и очигледно без слуха за друге изворе осим свезнајућих БЛИЦА, ДАНАСА, Б92 и сл. Немам ништа против да наставиш да се информишеш тамо где ти прија, само онда не схватам зашто се појављујеш и на НСПМ, који је свима омогућио увид и у неке друге изворе информација?!

Марионетско Косово је створено као дистрибутивни центар авганистанске дроге за Европу! У Бондстил слећу авиони који директно преносе дрогу из Авганистана. То се баш и не крије превише, јер су амерички војници који опслужују летачке екипе о томе већ понешто и испричали. А било је и "самоубистава" међу њима. Жалосно је што о томе пишу страни новинари, док наши "чисте сопствено двориште", по препорукама "НВО и ЛДП патриота", пропагиране у режимским медијима.
Препоруке:
0
0
77 среда, 21 јул 2010 18:23
Божо Бјелак
Честитам појединим коментаторима, који су се у овом контексту осврнули на посјету предсједника Србима "братске земље“ Хрватске. Као што су владари Србије насјели "нешто" јачим владарима у вези тражења мишљења МСП, наговора да сједну са шиптарима за сто и то у страној земљи (што је аутомацки значило да су шиптари постали равноправан субјект у преговорима), тако сада насједају Хрватима (Јосповићу). Познато је да та ЕУ захтијева од сваке будуће чланице да уреди односе са сусједима. Зато Хрвати не бирају средства да пред том ЕУ и свијетом покажу како су има Срби браћа, или -како то захтијевају ЕУ и Империја зла - „да се прошлост заборави“. Заборавити прошлост за Хрвате је највећи успјех. Послије тога нико више ни у Парламенту Европе ни било гдје, неће споменути крваве пирове Хрвата. Некада смо се шалили, када је неко био наиван, говорили смо: „прави си Генералић“. И умјесто да Хрвати буду Генералићи, Срби по ко зна који пут у историји показују трагикомичну наивност. Ко год је гледао и слушао интервју Јосиповића на Јавној ТВ и чувеног Н. Стефановића, не може, а да не буде понижен и несрећан. Јосиповић је обећао велики помак, а то је да ће бити на путевима (таблама, путоказима) њихове лијепе и плаве исписано Србија, или Београд. То је и најзначајнији дио интервјуа. Када Тадић оде у Вуковар и поклони се Овчари, сва злодјела и геноциди Хрвата биће поништени, опроштени. Србијо, да ли се још даље може срљати.
Препоруке:
0
0
78 среда, 21 јул 2010 21:34
Neko iz Vojvodine
@брм
Prvo svi Vi koji govorite da je Kostunicin UStav razbija Srbiju i da je los... . Tada su protiv tog Ustava GLASNO vikali LDP, Canak, NVO i EU i SAD su bili protiv. Drugo, sada Dinkic da regioni ne mogu biti usvojeni JER TO NEDA USTAV. Isto Pajtic,i ostali Vojvodjanski separatisti traze da se Ustav promeni jer ne mogu dobiti ono sto oni hoce. Statut Vojvodine je u stvari je kvazi Ustav ali ako se secate 1 verzija je bila jos gora i JEDINO je taj Kostunicin UStav sprecio da se ta 1 verzija usvoji. A za KiM pre godinu dana neko iz Americke Administracije (zaboravio ko) je izjavio da su oni najvise zamerili Kostunici taj Ustav jer im dao jos dodatnih problema u razbijanju Srbije tj. sada je teze njihovim marionetama. A za one koji prozivaju Kostunicu sto nije ukinuo AP...opet covek NIKADA nije imao podrsku naroda kao sto su neki drugi nasi politicari. Nije imao podrsku naroda da je usvoji sam i trebali su mu jos Nikolic + Tadic i MORAO je da im da neke ustupke. Pa Sloba sa 50%+ vise glasova je probao da ukine AP i trpeo ozbiljne posledice zbog toga. Zbog tog cina i onda medijsko spinovanje i propagande, mnogi u Vojvodini primili onu pricu kako svi "kradu" od Vojvodini a neki su postali i separatisti. Da je Kostunica ukinuo AP narucito Vojvodinu em nebi dobio podrsku Tadic mozda i Nikolica tj. nebi prosao Ustav a i da bi prosao spinovanje i propaganda bi ucinili da Vojvodina "zapali" sa separatizmom. Kostunica jeste gresio u njegovim mandatima ali verujem da nije imao puno opcija i i dalje njemu najvise verujem. 18/02/2008 kada je CTV iz Kanade radio intervju sa Holbrukom pitali su ga kako da smire situaciju i da totalno uspostave "Kosova" kao drzavu tj. da li da udju u K. MItrovicu da odmah eliminisu otpor ili sta vec... a on se smeje i kaze da on a i u Americkoj Administraciji znaju i da ce raditi na to da uspostave novu Vladu sa Tadicem na celu a da se skloni Kostunica sa scene jer im on najvise smeta. Nas narod to ne vidi ili nece da vidi
Препоруке:
0
0
79 четвртак, 22 јул 2010 04:21
Ultravisitor
Mnogo komentara koji nemaju smisla i koji se svode na optuzivanje onih koji su mozda najmanje krivi ako uopste mogu snositi bilo kakvu krvicu za trenutno stanje. Kada saberemo sve dogadjaje iz pretodnih razdoblja, od raspada SFRJ do raspada Srbije, mozemo primetiti da je narod jedini i iskljucivi krivac. Prvo, ratovi koji su vodjeni u bivsim republikama SFRJ-a su bili podmukli bez proglasenja ratnog stanja. Narodu Srbije je takvo stanje uveliko odgovarola jer se mogao kockati sa Jezdom i Dafinom i sanjati ono sto i danas sanja kockajuci se sa laznim obecanjima kojim ih pumpaju Tadic i ekipa. Razlika izmedju Milosevicevog i Tadicevog rezima je nikakva. Prvi je sve davao pruzajuci kvaziotpor dok drugi sve daje besplatno. I u jedno i u drugom slucaju radi se o politickim analfabetama koje pate od kompleksa nize vrednosti. Prvi je voleo da se slika sa casom viskija koju je ispijao sa srpskim krvopijama dok drugi glumi politicku velicinu i kao umisljeni lik trci okolo demonstrirajuci naivnost i lakomislenost. Narod je ijednog i drugog gledao i gleda. Jedina koji moze da promeni rezim u Srbiji je CIA i placenicima iz srpskog naroda a toga u Srbiji niej nikada falilo.
Препоруке:
0
0
80 четвртак, 22 јул 2010 09:12
Vidoje
- Trebalo bi da ucimo od Hrvata elementarne stvari kako da se odnosimo prema svojoj drzavi i svom narodu. ponovo su nam dali lekciju. A, uskoro ulaze i u EU za razliku od nas.
- voleo bih takodje da nam neko objasni da li je uslov u Srbiji da se neko bavi javnim radom (politicka podobnost) distanciranje od Kostunice i DSS. Kostunica nije DSS, u njegovoj stranci ima vise ljudi ravnih njemu i iskusnih i mladih.
Prateci medije zadnjih godina stice se utisak da stranke i ne postoje. To samo oslikava nas mentalitet koji je navikao na vodju, diktatora. Pa Srbija je imala na vlasti samo jednog iole normalnog vodju, Kostunicu u zadnjih 100 godina. I Djindjic je proveo dve godine na vlasti sam sa par pajtasa, ignorisuci Milosevicev ustav a sprecavajuci donosenje novog. Da ga Kostunica nije tada izgurao jos be imali ustav SRJ. Poltronski mentalitet mnogo voli vodju. To i Boris kao psiholog zna.
Препоруке:
0
0
81 четвртак, 22 јул 2010 09:40
брм
@Neko iz Vojvodine

кад је Милошевић пробао да укине АП и КО му није дао? апсолутна СПС већина у парламенту? радикали? тадашњи СПО? ДС у ком су тада били и Коштуница и Чавошки?

ко је деценију побеђивао на изборима гласовима шачице Срба са Косова?

аргументом - добар је (Коштуницин Устав) јер су други предлози још гори - стварно сте ме поклопили

Занима ме само и какоо то Коштуница никад није имао подршку народа за промене? па зашто су га уопште довели 5. октобра? мислим на народ не на стране службе

Коштуница је победио на изборима 2000. и имао је апсолутну подршку народа да промени систем..ко је минирао промену он или Ђинђић? ко се ослонио на старе службе и тајкине? ко је увео у савезну владу црногорски СНП, на основу резултат комичних бојкотованих избора из Милошевићевог доба?

уосталом борити се 10 година против неке власти за своју, а немати припремљене своје варијанте Устава и основних закона, него килавити 3-4-година чак и са порменом симбола и имена земље..ТО ИМА САМО У УЧМАЛОЈ СРБИЈИ...ово важи за све не само за Коштуницу
Препоруке:
0
0
82 четвртак, 22 јул 2010 10:53
Дејан
Браво Ђорђе !!!!!
Успео си да нас чак и овде, разделиш, поделиш, расточиш, располовиш ....
Ово није замерка, само је констатација да међу Србима, подела никада доста. Понашамо се као размажени брачни пар, који се препире око прљавих тањира, усисавања, гледања телевизије ... а породица нам пропада. Немам ја више илузија да ћемо спасити ту породицу, јер назад више нема, али не треба доливати уље на ватру, не треба лоше чинити још лошијим.
Данас је некако постало модерно, да ако мало попљујемо Коштуницу, можемо мало да се и окористимо о нешто ситно, мало, можда и мало веће, сваком по заслузи, или бар обезбедимо карту за даље. Довољно је одрећи се Коштунице, и систем вас прихвата, какви год да сте. Мало га подкачите, и послодавац вас бар неће гледати попреко и аутоматски вас искључити из игре(посла), малкице кажете коју лошу и купили сте бар сутрашњи дан, али прекосутра је и даље неизвесно....
....а шта када њега више не буде било, када потрошимо и сваки могући изговор да нам је за све крив и да би све било другачије. Да ли ћемо се тада погледати у огледало и рећи себи у брк ИСТИНУ ...???
Препоруке:
0
0
83 четвртак, 22 јул 2010 13:03
брм
@ Дејан
коначно сам схватио - Коштуница је једини чији лик и дело не смемо да оспоравамо - аргументима нарочито
по Милошевићу, Ђинђићу, Николићу, Чеди може рафалном паљбом
е па мој проблеме је што ја нисам гласао ни за једног од горе наведених - већ за Коштуницу ЗАТО ШТО САМ ЈЕДИНО ОД ЊЕГА НЕШТО ОЧЕКИВАО
Препоруке:
0
0
84 четвртак, 22 јул 2010 13:15
Vladimir
@Dejan
Necemo nikada sebi reci istinu, ni u brk ni u bradu.
Kako da kolektivno priznamo ono sto nam se ne svidja.


@brm

Zasto uopste pokusavate sa jednostavnom logikom da ucestvujete u komentarima.Etiketiranje nam nije potrebno. Sta imamo od toga, opravdanje za neka dela-nedela?
Tooliko pojednostavljenje situacije je gotovo sramno.

Sta biste VI ucinili u okruzenju Milosevicevih i stranih tajkuna, dece generala, najstarije stare i manje stare udbe, stare i nove agencije za bezbednost i KOS-a, Sorosa i NVO, pritisaka nekoliko medjunarodnih sluzbi, uz obilato ucesce lokalnih i medjunarodnih kriminalaca, uz narod koji je zeleo promene, kojem je obecan evropski standard= bolji zivot, uz tezak poraz i kapitulaciju na Kosovu...?

Sta bi VI ucinili, a da jednostavno, kao vasi argumenti, ne odete iz zemlje?

Koji su potezi bili moguci, da se ocuva Srbija i nastavi razvoj. KO nije zeleo da se podigne standard gradjanima, vec samo eliti i birokratiji, ko je zeleo novac samo u svojoj kasi, KO nije uradio ni jedan most, ni JEDAN kilometar koridora 10?

Kostunica, ili mi svi smozadovoljni.

A ovi "potentni" i "informisani", eto, sve bi bilo kada bi bilo, da nije krize, verovatno bi se birokratija samougusila..

KO je smislio 24 ministarstva, 120 i vise Agencija, lokalnu SAMOupravu(a '60-e su davno prosle) koja ima vise novca od lokalne privrede? KOME je najveci "izvoznik" iz Srbije US steel?

JEDAN Kostunica je dovoljno opravdanje, valjda to treba da zgutamo, kao legendarnu zabu, meta za kritiku i sakrivanje od podmukle namere, i gradjana i biraca...
Kostunica ima 12 mil.$ akcija u banci, na Forbsovoj listi je, ima vinograde..

Pa nece bas proci takvo pojednostavljenje, pogotovo sto se kroz tih 10 godina provlaci VLAST dve bitne stranke, DS i G17, neprekidno, ili u Vladi ili u gradu Beogradu.
DSS im nije smetao u njihovim "uspesnim" politicki potentnim, EUforicno ubrzanim resorima.
Препоруке:
0
0
85 четвртак, 22 јул 2010 14:24
Stefan za G. Vukadnovica i NSPM
Mi smo Srbi veoma poznati po tome sto uvek kasnimo i ne gledamo dugorocno. Ne mogu da izbegnem osecaj da se ova Vlada i Tadic spremaju da uskoro za "kompromis" tj. neku vrstu podelu ili mozda totalno priznavanje KiM kao drzavu (i to verovatno bez referenduma) sto je protivustavno.... Tako da bi zamolio, da od analiticara (Vi Gospodine Vukadinovicu, Antonic, i drugi), do politicke partije (prvenstveno mislim o Kostunici i DSS-u tj. poruka i njima i bilo koja druga partija koja je ISKRENO za KiM) i drugi intelektualci koji imaju i dalje malo nacionlne svesti u sebi da SE ORGANIZUJETE I DA BUDETE SPREMNI DA se sa svim legalnim i mirnim nacinima SPRECITE ili da se BORITE protiv takve strategije jer je to IZDAJA. Ovde se radi o nasoj drzavi, o 15% teritorije, o nasim gradjanima na KiM (a bogami i u Presevu kao sto je Blic pisao), o nasoj istoriji, o ekonomskog znacaja KiM koji ima prirodne rezurse, itd. Statut Vojvodine i Deklaracije o Srebrenici su klasicni primeri kako je ova Vlada uspela a otpor je bio manje vise patetican narucito od strane DSSa i ostatak tzv. "opozicije" i KiM je suvise vazna tema da pustite da se isti ishod desi. Mozda gresim ali ako ovo planiraju da rade ovi iz Vlade onda analiticarski tekstovi i clanci nece biti dovoljno... ovde morate da rizikujete malo
Hvala na prostor i G. Vukadinovicu bravo za tekst.
Препоруке:
0
0
86 четвртак, 22 јул 2010 15:46
OKVIR
Dve su grupe faktora na gadan nacin isprepletene.
-Ovo zlo spolja koje ovde ostvaruje, na doslovno konkvistadorski nacin, svoj interes.
-Ovi "izabrani alavci" koji misle samo na sad i sebe. Oni su muka zato sto - brinu za tudji interes dok im oni spolja to dozvole. Dozvola istice kad se prelazi na sledecu fazu u politici prema Srbima. Tad se "istroseni" menjaju sa vec unapred pripremljenom ekipom koja - se SAMA ponudila.
Nasa muka je u tome sto se izvor tih novih poslusnika - NISTARIJA !!! samoobnavlja, svima ispred nosa i nikom nista tj. nizbrdo i dalje sa njima, dok ne napune svoje dzepove i dok ne dodje nova faza !!!

Medjutim praksa je pokazala da svi politicari nisu vodili losu politiku gledano iz perspektive interesa Srba kao naroda. Kostunica je svakako protiv tih alavaca i politicar koji je u datim okolnostima ucinio sta je mogao. Ucinio je znatno vise nego sto se moglo i ocekivati od politicara koji je imao samo petnaestak procenata podrske. Sto se tice njegovih gresaka, bilo ih je ( gledano iz nase perspektive " odozdo gledano " - ko mu vec sta stavlja na teret ). Medjutim imalo bi smisla lamentirati nad tim " njegovim greskama " tek u slucaju da je imao dva/tri puta vecu podrsku u narodu.
Zato gospodo, VI koji krivite Kostunicu za ovo i ono, budite razumni. Ako mislite da je pravac Kostunicine politike bio dobar a nije dovoljno daleko odmakao u tom pravcu onda kritikujte biracko telo. Ali pre toga " oderite " po ovim i tudjim slugama. Valjda su oni imali nadmocnu podrsku biraca u zadnjih deset godina. A onom zlu spolja mnogo i ne mozemo a posebno zato sto je svakakvih medju nama ( no njima se moze skinuti maska ).
Na kraju, slazem se sa g. Vukadinovicem da je i Kostunica gresio medjutim nije to moguce porediti ( ni u kom smislu niti je na istom stepenu tezine ) sa onim sto npr. cini ova ekipa sada.
Препоруке:
0
0
87 четвртак, 22 јул 2010 18:05
Станимир Трифуновић, раније ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
Аутор текста манипулише са квазиамбивалентним ставом према Војиславу Коштуници покушавајући да створи илузију о једнакој критичкој дистанци и према тзв. другосрбијанским ставовима и према ставовима В.Коштунице и на тај начин формално уравнотежи своје критичке анализе према обема странама.
Ако се међутим погледа карактер критика, лако се закључује да је реч о различитим квалитетима истих.

А, ИСТИНА је увек ЈЕДНА!
Вера ИЛИ невера!
Препоруке:
0
0
88 четвртак, 22 јул 2010 19:51
Boba Borojevic
@ Stefan za G. Vukadnovica i NSPM

Stefane, upravu ste. Ono sto treba cela Srbija a pogotovu opozicija da uradi da TRAZI NEOPOZIVU OSTAVKU dosadasnjeg predsednika Srbije B. Tadica; msp. V. Jeremica i predsednika vlade RS Cvetkovica.

Ova trojica "gospoda" su pokazali da su apsolutno nesposobni i nespremni da upravljaju Srbijom.

Da imaju casti i postenja vec sada bi bili pred mikrofonima ili u Pralamentu sa svojim ostavkama. Ovaj ce narod Srbije morati da ih moli da se sami predaju.
Препоруке:
0
0
89 четвртак, 22 јул 2010 22:12
Конзервативац
@Станимир Трифуновић, раније ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ

Ако хоћете рећи да је г-дин Ђорђе Вукадиновић почео опортуно да маневрише у својим анализама које се односе на Воју Коштуницу како би избегао оштре осуде актуелног режима и задобио статус објективног, критички настројеног политичког аналитичара, слажем се са Вама. Коштуници се тражи "длака у јајету" у свим сферама друштвеног и политичког живота за које је тобож одговоран да би се релативизовале катастрофалне грешке режима по питању политике према Космету. Јер, колико сам разумео, овај текст је доминантно био мотивисан очекиваном одлуком МСП.
Препоруке:
0
0
90 четвртак, 22 јул 2010 22:36
Ником ништа
МСП дроби Србију, а баба се чешља...

У Јапану, када би председник или ресорни министар доживео овакав ЈАВНИ КРАХ прокламоване политике, извршио би харикири!

У нормалним државама, политичари после овако громогласног неуспеха, који успут носи и несагледиве последице по државу, поднели би бар неопозиву ОСТАВКУ!

У Србији, КРИВЦИ ЗА НАЦИОНАЛНУ КАТАСТРОФУ ће, највероватније, отићи на ОДМОР у Црну Гору... Да чорба буде гушћа, отићи ће и опозиција... А ако зрело размислим, отићи ћемо и ми...
Препоруке:
0
0
91 четвртак, 22 јул 2010 23:02
Памтилац
12.ЈУН 2008.
САМО ДА БИ ЈЕДАН ЧОВЕК ОТИШАО
Слободан Антонић

"Изгледа да је тај човек, ма шта о њему мислили, ипак некако незгодан. Изгледа да је почео да смета. Незгодан је, ваљда, зато што му се не може пребацити да је диктатор, као оном пре њега. Не могу му се пребацити ни ратни злочини. Не може се ни купити, некако је задрт. Ухватио се Косова 2004, таман кад су на њега сви заборавили. Узнемирио јавност, чак окупио странке. Србија је први пут, после 2000, пружила отпор. И пошто се Русија умешала, од плана да Косово „падне шап'том” није било ништа. На питању Косова, уз највећу и најбогатију земљу света стало је 40 земаља, уз малу Србију 150. Непојамно.

Тај човек је постао сметња. Зато на његовом примеру треба показати како пролази свако ко пружи отпор. Зато ће он од великог демократе, преводиоца „Федералистичких списа”, тумача Токвила, победника над Милошевићем, пошто га последњи пут провучемо кроз наше телевизије и наше новине, постати себични, мали политичар из Белановице, бедни властољубац за кога нико не сме да каже ни једну лепу реч...

... Све ће коначно бити приватизовано, све интегрисано, Руси ће бити враћени на своје место, Косово послато у историју, Београд ће, као што је и ред, поново молити за пријем у НАТО, Брисел ће се, као што је и ред, поново сетити неког услова, медији ће поново објашњавати како „ЕУ нема алтернативу”... И све ће бити како треба. А и ми ћемо бити задовољни".
Препоруке:
0
0
92 петак, 23 јул 2010 01:41
Седамнаести новембар
Страшно је бити мали и немоћан а на мети великих и моћних. Зашто смо на њиховој мети? Највероватније зато што смо некада били бунтовни, а велики то не подносе. Осим тога смо и непредвидиви. И зато нашим мукама вероватно није дошао крај.
Препоруке:
0
0
93 петак, 23 јул 2010 09:41
Станимир Трифуновић, раније, ПЕТИ ЕЛЕМЕНТ
По правилу не реплицирам на коментаре, али овог пута чиним то да бих појаснио своје мишљење:

@Конзервативац

Не мислим да господин Вукадиновић покушава да релативизује катастрофалну политику актуелног режима
према Косметском питању ( као и према осталим аспектима друштвеног, економског и политичког живота ), шта више, један је од ретких преосталих аутономних и суверених критички настројених интелектуалаца у Србији чија лична филозофија функционише Кантовски ( или Хегеловски, исправиће ме сам професор):"Оно што мислим не морам рећи, али оно што кажем сигурно мислим".
Коментаришући текст желео сам да имплицитно потенцирам важност прављења значењских разлика у квалитету критика које упућује Коштуници са једне стране, односно "другосрбијанцима" са друге стране. Ради се о структуралним разликама које не деформишу ни дневну ни историјску истину о анализираним актерима.
Напослетку, ИСТИНА је ЈЕДНА, а професор Вукадиновић не продаје веру за вечеру.

@Памтилац

Велики текст професора Антонића.
И велика истина.
Препоруке:
0
0
94 уторак, 27 јул 2010 16:13
Orlando Blum
Dosta vise kompradora! Nece oni podneti ostavku, sa kukom su dosli, motika ce ih oterati. Gde god se pojavi Tibor Varadi i mlađani japiji iz naseg MIP-a da brane Srbiju, to je propala stvar. Zasto nisu angazovali zenu zmaja Smilju Avramov, druge profesionalce iz sveta? Pokrenuli su postupak u Hagu koji nije imao sanse za uspeh, a zavrtali ruke vladici Aretmiju da odustane od privatnih tuzbi koje su imale sve sanse na uspeh? U trenutku priznanja Kosova od strane US, UK, Holandeza i drugih njihovih satrapa, trebalo je pokrenuti tuzbe pred Americkim okruznim sudovima, a zasto ne i sudom u Spaniji, Rusiji, Kini, svakim drugim sudom gde se moze voditi postupak protiv funkcionera trece zemlje zbog narusavanja ljudskih prava, otimanja imovine, mucenja, vadjenja organa Srba. Zasto nema tuzbe u Srbiji? Ne zaboravimo da su se sva ubistva, otmice i torture Srba desavale pod pokroviteljstvom zemlja koje su priznale Kosovo i nadgledale Albanske zlocince, dakle sponzora! U Americi je trebalo tuziti njihove lidere i Albanske narko vodje na osnovu Alien Tort Claims Akta (ATCA) za mucenje i pomaganje u mucenju Srba, njihovom progonu i otimanju imovine. Crkva je lepo trebala da tuzi da joj se vrati zemlja na Kosovu! Na osnovu Alien Torta Americki funkcioneri su mogli biti tuzeni od strane Srpske Drzave, crkve, firmi, pojedinaca pred Americkim okruznim sudovima, za stetu na Kosovu koju su Srbi pretrpeli i oni bi se tom sudu morali ODAZVATI. Bosanski Srbi su trebali da tuze na osnovu tog akta Holbruka, Klintona i to drustvo za stetu zbog gubitka 20 % teritorije u Bosni. Srbi u Hrvatskoj Klajna, Holbruka, Klintona i Vokera. Bosanski Muslimani su koristili Alient Tort alat protiv Karadzica, a Albanci protiv Milosevica i dobili. Vratimo im istom merom. Treba uzeti dobar tim prevejanih advokata u Americi kao sto je Artemije hteo, naci fin okruzni sudic, odvojiti par miliona dolarcica i udariti zmiju u glavu! Slicno uraditi i u Spaniji!
Препоруке:
0
0
95 уторак, 27 јул 2010 16:35
Orlando Blum
Da dodam... Taci, Ceku, Ahtisari, Riker i zvanicnici drugih zemalja sponzora nelegalne secesije, su mogli biti tuzeni pred Americkim sudovima i na osnovu "Foreign Sovereign Immunities Act" (FSIA) iz 1976. godine, a moguce i po drugim osnovama. Trebalo je traziti zaplenu njihove imovine u Americi, bez obzira imaju je ili ne, radi presedana, recimo zbog stete od nezakonite privatizacije na Kosovu. Trebalo je tuzuti i Man-ki-buna za pokroviteljstvo u narusavnju medjunarodog prava povodom secesije! Americki zvanicnici su morali biti tuzeni na osnovu Americkih zakona za pomaganje UCK i stetu koju su Srbi zbog toga pretrpeli, i za pomaganje Hrvatske u operaciji Oluja, bombardovanje Srbije i svako drugo krsenje medjunarodnog prava! Hvala Tiboru Varadiju, Predsjedniku, Ministru sto nisu pokrenuli sve te postupke koje smo mogli lako da dobijemo, nego su nam mazali oci njihovim jalovim, propalim i stetocinskim radnjama. Kao sto neko rece, bolje je imati PRIJATELJA medju NEPRIJATELJIMA, nego neprijatelje medju “prijateljima”. Mi imamo ovo drugo, zato smo tako i prosli! Dosta vise intelektualnog zuluma nase prodane kvazi elite.
Препоруке:
0
0
96 уторак, 27 јул 2010 21:44
glumac
Kao i uvek:konkretan i nepristrasan.Dakle niciji osim srpski.Ali oni koji se grabe da budu vodje ovog naroda niti citaju niti slusaju umlje ovog naroda,pa ispada da je sve dzabe i bez smisla.Ja nemislim tako,nego treba naci nacina da se izadje iz ove malodusnosti i ravnodusnosti,resenja uvek ima!!!
Препоруке:
0
0
97 уторак, 27 јул 2010 22:27
willie nelson
Obitelj srpskog predsjednika Borisa Tadića, supruga Tanja i dvije kćeri, 12-godišnja Maša i 9-godišnja Vanja, nedavno su tri dana provele na Brijunima, potvrđeno je iz Ureda hrvatskog predsjednika...Ženski dio obitelji Tadić odmarao se u rezidencijalnoj Vili Jadranka i, naravno, s obzirom na to da su bile gošće predsjednika, trošak njihova kratkog ljetovanja podmirila je hrvatska država...bile iznimno zadovoljne pažnjom domaćina i rekle su kako bi voljele doći i iduće ljeto...http://www.jutarnji.hr/boravak-supruge-i-djece-predsjednika-srbije-na-brijunima-potekao-je-u-najvecoj-tajnosti-/850298/
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер