Dragane, da opet ponovim na ovom portalu, možeš odma u političku penziju, "celzijus" bi sanjao na sledećim izborima.
Preporuke:
147
4
4
sreda, 17 avgust 2022 14:58
Samuilo Samarićanin
Lupetanje na kilometar...Dobri moji..., kakva "politička elita" je stvorena u javnosti.
Preporuke:
138
3
5
sreda, 17 avgust 2022 15:06
Citalac
Ovaj Đilas kao da ne zna šta se Srbiji sve dešavalo u proteklih 30 godina od strane neprijateljske unije i država. Mi sad treba da zaboravimo sav užas i zlo koje su sipali na nas i da poverujemo u holivud, cnn, pentagon. Mislim ajde da smo Česi ili Slovaci pa da proguram mamac ali Srbi da progutaju ovu priču. O da i nije samo trideset godina ta priča nego sto godina vode genocidnu politiku protiv nas. Od kaplara Broza koji je pucao na Srbe do Đilasa koji je kao opozicija Vučiću. Bedno i jadno.
Preporuke:
120
8
6
sreda, 17 avgust 2022 15:07
Dragan Đilas?
ako je i od druga Đilasa, mnogo je!
Preporuke:
128
4
7
sreda, 17 avgust 2022 15:25
api
Sve partije koje se se izjasnile za sankcije Rusiji se borite za deo kolaca koji iznosi 18% birackog tela. Da ste se tako odredili pre aprilskih izbora cenzus bi bio previsok, isto i ako bi sada novi izbori bili raspisani.
Preporuke:
118
1
8
sreda, 17 avgust 2022 15:28
TVA
Bilo bi lepo da nam kazete da li imate imovinu u Evropi, pa se mozda zato zalazete za uskladjivanje spoljne politike.
Preporuke:
130
2
9
sreda, 17 avgust 2022 15:45
Sam svoj
Kakva nakaradna logika?!
Preporuke:
120
2
10
sreda, 17 avgust 2022 15:57
dux
Samo slepac bi sad pokusavao da udje u nekakvu EU pod ovim uslovima.
Preporuke:
118
1
11
sreda, 17 avgust 2022 16:00
fraziranje i friziranje
Jad i beda, duhovna i moralna, srpske opozicije i vlasti.
Ali zato su materijalno obezbedjeni.
Svi do jednog su korumpirani prljavim parama iz EU-VB-USA kase.
Zar ni malo pameti nemate, ponavljete kao deca fraze i frazice?
Jedini način da rat prestane je da konačno počnu pregovori.
Preporuke:
86
4
12
sreda, 17 avgust 2022 16:00
Dušan
Znači, da ne bismo bili optuženi da podržavamo genocid treba da stanemo uz one koji tvrde da Rusija vrši genocid u Ukrajini. Brilijantno!
Preporuke:
135
1
13
sreda, 17 avgust 2022 16:02
..ti ... žutu
Dosta si ti trovao i pljačkao ovaj narod!
Preporuke:
104
2
14
sreda, 17 avgust 2022 16:03
Mi
Morali smo i pod Staljingrad, pa nismo!
Preporuke:
101
2
15
sreda, 17 avgust 2022 16:04
Korisni idioti
Još samo da Đilas i Borko Stefanović kažu s kim su se dogovorili da daju ovakve izjave. S nekim ko misli isto što i oni, ali ne sme da javno kaže.
Eto čemu služi naša, navodno, opozicija.
Preporuke:
112
2
16
sreda, 17 avgust 2022 16:10
gavrilo
Ne znam, ne razumijem ovog klošara političkog! Glup i bahat jer 80 posto Srba se protivi sankcijama ali ajde kao i svaka svinja na američkom koritu...
Preporuke:
95
2
17
sreda, 17 avgust 2022 16:10
pa kako
sad ce EU da juri proizvode iz srbije
a ima liniju fronta vecu od 3500 km
ima 12 miliona izbeglica i
potpuno rasulo ukrajine kao zemlje koja je 2x veca od francuske
kakve gluposti
daj malo opameti se
uplasio si se cega ????
da ce rusi pobediti EU I NATO
i hoce
nemoguce je izdrzati toliku liniju fronta i 60-80 000 potpova i raketa i bombi svaki dan ....
doci ce oni do berlina za 3 meseca
sa 25 miliona izbeglica ....
Preporuke:
77
1
18
sreda, 17 avgust 2022 16:12
Đilas je neonacista i izdajnik
To je dokazao više puta. A koliki je lopov i lažov to je očigledno. Kako je postupio sa ciganima, kako je pretio beograđanima, kao nam je uveo bus plus, kako je lično kadrirao po beogradskim preduzećima... I sada poziva na nasilje prema braći Rusima...
Preporuke:
85
1
19
sreda, 17 avgust 2022 16:26
Kumovi
Gde je onaj njegov kum i bliski politički saradnik, Mlađa Đorđević? Već dugo nit' romori, nit' govori. Što se ne javi i prokomentariše ovo što mu kum priča? Svojevremeno se izdavao za velikog rodoljuba i tobože rusofila.
Preporuke:
63
8
20
sreda, 17 avgust 2022 16:32
I deseti Stari Jug-Bogdane
Nema ništa gore od polu-pametnog čoveka. A Đilas ili je takav, ili se mnogo dobro pretvara da jeste.
Predlaže da uvedemo sankcije da nas ne bi optužili za ovo i ono. A ko će da nam pomogne ako uvedemo sankcije, a opet nas optuže? Koga konkretno Đilas misli da bismo pridobili? Albance, Hrvate, muslimane iz Bosne? Ili njihove gospodare što su im od naše otadžbine oteli pa poklonili?
Čak Vučić 100 puta pametnije kaže, dajte datum za pristupanje EU, pa da se usaglašavamo.
U Slobino vreme, takvi kao Đilas su predlagali da pogazimo sve državne interese zarad boljeg života. I to je bilo sporno. Ali danas predlažu da svesno izaberemo lošiji život, a da još i pogazimo nacionalne interese. Pa normalno da Vučić dobija izbore. I on gura narodu prst u oko, ali Đilas gura u oba oka.
Preporuke:
34
2
21
sreda, 17 avgust 2022 16:42
DŽukac
Žuto ...!
Preporuke:
30
2
22
sreda, 17 avgust 2022 16:43
Eto vidite
Da ste kojim slučajem vi pobedili na izborima, Đilas bi vam nametnuo svoju volju jer je nasilnik i diktator. Nije vam još jasno?
Preporuke:
23
3
23
sreda, 17 avgust 2022 16:54
Kursula
Nije ovo slučajno, ovo je đilasova kandidatura za novu vladu. A, možda se veći dogovorio sa lažnim brozom, po instrukcijama novog namesnika Hila.
Nema veze što je 83% građana protiv uvođenja sankcija, važno je da su se njih dvojica dogovorili sa kaubojem.
Nadam se da je Jeremiću sada jasno ko mu je, u suštini, predlagao kandidate na prošlim izborima.
I, gle čuda, odjednom prestaše sve priče o pokradenih 645 miliona evra? Znači, ako si sa lažnim brozom, možeš slobodno da stavljaš narodne pare u privatni džep. Sve će to narod pozlatiti!
Preporuke:
77
2
24
sreda, 17 avgust 2022 17:00
Ovaj unapred optužuje srpski narod
Ovo je opasan i neodgovoran tekst. On unapred sugeriše da bi naši neprijatelji mogli da nas optuže za genocid. Pa jel već nisu, i sad treba da se pravdamo i dodvoravamo tim istim agresorima i neprijateljima srpskog naroda. Kako su samo sinhronizovani. Ambasadori im daju domaći zadatak, nakon toga nekoliko nebitnih likova, raznih advokata i plaćenih laprdala pojavljuju se na Hepѕ TV i raznim drugim medijima i pljuju po Rusiji, zatim nastupa Borko ili Marinika, a onda teža artiljerija Đilas pa Vučić. Ispade kao svi su za Evropu, a znamo da to zastupa apsolutna manjina naroda, a od političara samo oni čiji su bankarski računi u inostranstvu. A Amerika im daje do znalja da može sve to da zapleni i da ih pohapsi zbog raznih kriminalnih radnji. I odjednom svi pametni i proatlantski nastrojeni kao i ambasador Hil koji im daje zadatke i rokove u kojima to moraju završiti. Eto, to je Srbija danas. Srbi su pošten i dobrodušan narod ali izdan i prodan od grupe skorojevića, kriminalaca i ubica.
Preporuke:
71
2
25
sreda, 17 avgust 2022 17:02
da vidimo
Ako bi se povukle nemacke? Kompanije iz srbije
Bila bi katastrofa?
Odakle nemacke kompanije u srbiji
U bezpravnoj zemlji?
Gde je dezintegrativna ekonomija?
I stavi sankcije vec Ste ih stavili
Jedino ima avio saobracaj Srbija Istanbul Moskva?
Nista necete dobiti ...
Bezveze je misliti o tome?
Ali rusija ce vas razneti?
Zemlja drzi front Sa 35 zemalja i to ti je zapad?
Rusika : Zapad ...
Raznece vas Jer svaki Dan se siri...
Preporuke:
49
2
26
sreda, 17 avgust 2022 17:04
nebitan
žuta banda je izgleda odustala od borbe za vlast jer sa ovakvim stavovima imaće 0,1% na sledećim izborima. Ili to, ili se nadaju da će ih njihovi zločinački zapadni gospodari smestiti na vlast nekim prisilnim metodom, pa im nije onda ni bitno šta će da lupetaju. Jer okupaciona vlast ne mora da mari šta misli okupirani narod.
Preporuke:
73
2
27
sreda, 17 avgust 2022 17:11
Spanulis
Neka mi neko navede samo jednu,jedinu razliku izmedju Vucica i ovog Djilasa! U svemu su kao jednojajcani blizanci...i jedan i drugi u su politici nekoliko decenija i obojica su bili na pocetku siromasni kao crkveni misevi,a pogledajte ih danas...obojica se slazu oko bezglavog srljanja ka EU,istovetni su im pogledi oko Kosmeta..totalno anacionalni i svakako su im istovetni pogledi oko uvodjnja sankcija Rusiji samo sto ovaj veleizdajnik na vlasti se boji rekacije naroda pa i same Rusije...da ne govorim koliko su im istovetni pogledi oko Srebrenice,parade gejeva,medijskoj cenzuri itd itd
Preporuke:
77
5
28
sreda, 17 avgust 2022 17:16
u se,na se i poda se...pa i propali
Đile 'zna' narodni interes,kao što je znao šta treba uraditi posle 5 okt...i evo gde smo...ali re 'AGRESIJA' na Srbiju nikako da izusti...on ne bi poslušao narodnu volju, bolje mu je nato...
Preporuke:
31
1
29
sreda, 17 avgust 2022 17:30
mrljavko
odkuda li ti znas sta je interes Srbije.
Tvoja fantazije i napori uskladjivanja politile sa EU su trenutno tako minorni u momentu kada se opsta medjunarodna politika lomi i to preko kolena.
Ocigledno da ce se svet promeniti i to pod hitno i i NATO i ta EU.
Sa isto toliko argumenata kojima tvrdis da treba da se ujednoglasavamo sa EU, moze se tvrdi da cemo sutra sa promenom svetskih odnosa koji se tresu iz temelja, biti bas postovani zbog svih neusaglasavanja sa tom naopakom politickom zajednicom, ali ne od ove EU, nego nove neke drugacije EU pameti, jer je ova tako naopaka.
Njom manipulativno upravlja Amerika koja im je sela za vrat, pa se sad tako trudis da i nama sto vise sedne za vrat.
Ocigleno da covek koji nema ostrijih, jacih i odlucnijih vizija, vec je obican nizak prilepak na osnovu svojih trenutnih utiska ko je jaci hegemon i koji se pred slabijima mnogo trti i nije za politiku.
Vise je za bucne kafanske raspravke negde blizu Bajlonijeve pijace.
Preporuke:
25
2
30
sreda, 17 avgust 2022 17:34
drchabor
Ajde za početak daj primer žrtve...
Preporuke:
9
1
31
sreda, 17 avgust 2022 17:35
mrljavko
brizna li je tako ova prozapadna koza.
Preporuke:
27
2
32
sreda, 17 avgust 2022 17:45
Razlika
@ Spanulis
Neka mi neko navede samo jednu,jedinu razliku izmedju Vucica i ovog Djilasa!
Evo jedne: prvi se nesto necka vec duze vreme, a ovaj drugi bi to odmah, ali nema vlast.
Preporuke:
40
2
33
sreda, 17 avgust 2022 17:49
Milojko nisandzija
Nikad više žuti. Oni su sve srpske žrtve istrgovali. Makar nas neuki radikali sahranili.
Preporuke:
19
4
34
sreda, 17 avgust 2022 18:03
olosh
Sutra mogu da nas optuže da „podržavamo rat u Ukrajini, genocid“
Oni (da, da, nasi evropski prijatelji) nas juce, danas i sutra optuzuju za lazni genocid u Srebrenici. I zamislite, bas su zli Rusi sprecili da to prodje u skupstini UN.
Otkacite se vise od Srba paraziti izdajnicki!
Preporuke:
41
1
35
sreda, 17 avgust 2022 18:14
Radovan
Što reče neko, lako je Vučiću da vlada kada ima ovakvu opoziciju
Preporuke:
39
1
36
sreda, 17 avgust 2022 18:34
od goreg,najgore
Ćutao pre izbora...
Preporuke:
23
1
37
sreda, 17 avgust 2022 18:48
Bubašinter
Interes Srbije je da puca sebi u glavu - moramo da uskladimo svoj autošovinizam sa fašizmom Evrope. Sutra mogu da nas optuže da „podržavamo rat na Kosovu i METOHIJI, genocid nad bubašvabama“!
Preporuke:
38
1
38
sreda, 17 avgust 2022 18:53
Teoretičar
Ja sam mislio sa ovo priča Milenkov,Orlić ili Bizon,kad ono Dragan Đilas,
poznat kao "tvrdi opozicionar"...
Preporuke:
35
3
39
sreda, 17 avgust 2022 18:58
Oposum
Begaj bre avetinjo jedna blesava, skini nam se bar ti s vrata, ne lupetaj gluposti, ako je i od tebe, mnogo je. Šta je sad, gazde naredile da posle silnih glumatanja i rijaliti predstava i bajagi glumljenja opozicije Vučiću sada postaneš njegov glasnogovornik gavrane crni i da zboriš ono što ta protuva misli, pa da on zatim nastupi sa malo "blažom" varijantom i ne uvede sankcije Rusiji odmah nego malo kasnije? Begajte nam bre s očiju obojica, dok metla nije proradila! Dogorelo je vucibatino do nokata, da sam na vašem mestu pazio bi šta bi mlatio u ovim teškim trenucima dok narod srpski grca u problemima. Tvoj Vučić i ti, zreli ste za metlu.
Preporuke:
37
3
40
sreda, 17 avgust 2022 19:12
Šicer
Interes Srbije je da se otarasi svih iz bivsih i sadasnjih vlada, ukljucujuci i pomenutog u clanku.
Preporuke:
45
1
41
sreda, 17 avgust 2022 19:19
Duls
Intelektualna i politicka kanalizacija.
Djilas+ Marinika+Borko= trojanci Vucica i Hila.
Preporuke:
47
3
42
sreda, 17 avgust 2022 19:20
Zapad preko insajdera
Hoce mece da odvoji od mecke, pa da ga onda na miru dotuce...
Preporuke:
29
1
43
sreda, 17 avgust 2022 19:36
Frajeru...
... što to ne reče pre izbora jasno i glasno, nego prećuta kao general SRCE!
Preporuke:
39
1
44
sreda, 17 avgust 2022 20:02
hocu da vidim
Tepicku i naravno Djilasa na celu kolone p... Pride-a, tako ce potvrditi evropski kurs!
Inace, koje ti to sankcije uvodis RUSIJI?!
hoces da ih sprecis da jedu nase jabuke jer ovogodisnji plod saljes fasistima Ukrajine? Ili mozda neces da koristis njihove energente? Pa probaj, ali samo ti i tvoja partija od 5%, alo covece, tek svaki dvadeseti gradjanin iz nekih nepojmljivih razloga glasa za tebe! Mozda nagovoris Vulina da posalje par Lazara nacistima? Mozda onaj soc-prosvetar zabrani Tolstoja, baci poneku njegovu lektiru na lomacu, ili neki suludi 'uticajni' muzicar zabrani Cajkovskog...?
jel' to hocete?
DJilas, Tepic, Borko...sramote srpske!
Preporuke:
22
2
45
sreda, 17 avgust 2022 20:15
Vračar
Jadan Đilas. Čabriro. Preleteo kod Vučića.
Šta će njima Srbija, njima trebaju dolari i upravljanje budžetom.
Preporuke:
32
3
46
sreda, 17 avgust 2022 20:16
Na djubriste istorije
Internet sve pamti pa i ovakve glupe izjave!
Preporuke:
36
1
47
sreda, 17 avgust 2022 20:38
Raka iz Barande
Ah kako je malo potrebno da komunjarsko radikalske "žeton" patriJote krenu da izlivaju radikalsku retoriku koju potiskuju u sebi!
Da li je Đilas, ili bilo ko drugi ko zagovara sankcije vređao i pljuvao po onima koji su protiv sankcija???
Politički stav je nešto sa čim možete ili ne morate da se slažete, ali uvrede, ponižavanje, kletve samo pokazuju nivo nekulture, neobrazovanja, nevaspitanja, nivo frustriranosti mediokriteta koji misle, valjda, da se na taj način dokazuju kao rodoljubi, ne shvatajući da time samo sebe ponižavaju!
Preporuke:
1
35
48
sreda, 17 avgust 2022 20:48
Đilase Vučiću, Zabela te čeka!
Dok izdajničko-lopovska bagra na čelu sa Vučićem, Đilasom, Dinkićem, Draškovićem, Čankom, Tadićem, Biserkom... ne bude na robiji nema budućnosti Srbiji ni našoj deci.
Spremte se četnici!
Preporuke:
32
4
49
sreda, 17 avgust 2022 20:59
Rašomonac
Kaži nam još da svaki građanin Srbije treba da potpiše da prihvata ideologiju sodomske suprematije i obavezuje se da je to jedino društveno prihvatljivo ponašanje, pošto treba i to da nam ogadiš.
Preporuke:
21
3
50
sreda, 17 avgust 2022 21:23
Aha
Duboko grlo duboke države ali plitke pameti.
Sramota je ali ne čudi od ovakvih da ne poznaju ni sopstveni narod ni njegovu istoriju.
Preporuke:
27
1
51
sreda, 17 avgust 2022 21:32
Aha
Duboko grlo duboke države ali plitke pameti.
Sramota je ali ne čudi od ovakvih da ne poznaju ni sopstveni narod ni njegovu istoriju.
Preporuke:
3
1
52
sreda, 17 avgust 2022 22:01
Nacionale
Ej glavonjo,hapsili ste Srpske heroje i predavali Hagu,neće moći više!
Preporuke:
31
3
53
sreda, 17 avgust 2022 22:29
Raketaš
Srbija nema opoziciju!
Srbija će imati... ulicu!
Gledaj, gledaj i pamti narode...
Preporuke:
20
5
54
sreda, 17 avgust 2022 23:06
Dragan, Katun
Vidim, mnoge je "iznenadio i uvredio".
On je jasan od početka, a kome nije bilo jasno i kad je marinika"genocid Srebrenica" nosilac njegove liste i "dobro" prošla na "izborima"-državna stranačka apanaža-masna, ne mora čovek da dreši svoje čekmeže, taj je, da ne budem grub, kratkog pamćenja.
A tek onaj borko, jeremić, i ovi nesoji "parlamentarne" većine.
Držte gaće Srbi, nagrabusili smo definitivno.
Preporuke:
11
2
55
sreda, 17 avgust 2022 23:14
!!!
Jos malo kupovine vremena i sledi uvodjenje sankcija Rusiji , kao i nove isporuke /pomoc / oruzja Ukrajini
Preporuke:
8
3
56
sreda, 17 avgust 2022 23:30
Raka iz Barande
Komentar nika "Milojko nišandžija" dovoljno govori o mentalnom sklopu pojedinih komentatora. Na svu sreću većina srpskog naroda, a pogotovo omladina misli drugačije od tih komentatora bez obzira što jedan te isti lik piše po desetak komentara misleći valjda da time dobija na značaju, na brojnosti...
Poražavajuća činjenica je da ekipa tih tragikomičnih likova nema ni jedan jedini argument koji bi pobio Đilasove argumente, nego gomilom uvreda i nekakvih floskula iz komunjarsko radikalskog propagandnog miljea pokušava da parira Đilasu!
Dvadeset, od poslednjih trideset godina, u Srbiji je na vlasti komunjarsko radikalska ekipa i oni stalno kukaju na nekog drugog, pri tome debelo unovčavajući svoj patriJotizam. Bajatović prima mesečno 34000 evra, socijalista... Tetkin Vulin socijalista stan od 200000, Toma prepošteni radikal pored četvorosobnog stana iz '99, kad i Vučić, sad u vili na Dedinju!
Argumenti, argumenti...
Preporuke:
2
25
57
četvrtak, 18 avgust 2022 00:03
Posmatrač
Bilo je jasno kojoj se crkvi Đilas & BorkoS mole kada su uoči aprilskih izbora otišli u Vašington po naforu.
Preporuke:
21
0
58
četvrtak, 18 avgust 2022 00:37
Slavko Stanisavljevic zp Strpce,Kosovo i Metohija
Da li je to onaj Dragan Djilas koji je kukao na sav glas govoreci:"Vlast se ne libi da napadne ne samo mene vec i moju decu.Da li je to onaj Dragan Djilas .koji je sa Marinikom Tepic drzao brifing ???konferencije za stampu i "napadao"vlast A.Vucica i da ne pitam vise sam cu dati odgovor Dragan Djilas je ljudsko smece i smrdljivo G...o,zarad svojih licnih interesa spreman je da zrvuje gradjane Srbije i svoj narod.Sa ovakvim mafijasima,vlast ili opozicija svejedno narod u Srbiji jednostavno nema sanse da pobedi.Penzioneri,kao najbrojnije biracko telo.policija i vojska i jos mnogo izdajnika koji su na platnom spisku raznoraznih Sorosa a gde su snage,nase koji zelimo smenu ovih izdajnika da nam ne piju vise krv kao krpelji.Boze smiluj nam se i oslobodi nas okova da budemo slobodni da budemo svoji na svojemu.Pozdrav iz Vankuvera.
Preporuke:
7
3
59
četvrtak, 18 avgust 2022 06:43
Hejter
Član glavnog obora,Raka iz Barande,podržava Đilasa.
Ma voli on i Vučića.
Preporuke:
8
1
60
četvrtak, 18 avgust 2022 07:41
Raka iz Barande
Mogu obojica dežurnih komunjarsko radikalsih "žeton" patriJota da lupaju minuse koliko god hoće, da pišu nebulozne komentare ali ne mogu promeniti realnost! Argumenti, argumenti, argumenti...
Preporuke:
1
10
61
četvrtak, 18 avgust 2022 07:51
ZR
SSP = SNS.
Preporuke:
3
2
62
četvrtak, 18 avgust 2022 08:33
Deda
Rekoh li ja da je dobro sto je Vucic na vlasti, da je ovaj, sve bi bilo gotovo. Sa Vucicem je lose, ali ne toliko koliko bi bilo sa Djilasom.
Preporuke:
4
5
63
četvrtak, 18 avgust 2022 09:05
mrljavko
Rako, argumenti su svakako da ne treba koristiti ulicarski jezik prilikom komentara, ali isto tako su argumenti da ti tesko lupetas stalno monotono upotrebljavajuci nekoliko vec tvojih otrcanih frazerskih izraza ozlojedjenosti i na kraju argumenti su da tebe palcaju preko odredjenih kamala sa Zapada za ovaj tvoj smesni paprikas koji stalno iznosis slovom i borjem oko 1730 dolara mesecno na deviznu stednju u inostranstvu, a nesto crkavice pride dobijas za dzeparac iz jedne bratske drzavice, u kojoj svakako nije Baranda.
Dakle kad ti znas koliko ko potkrada, evo da ti kazemo da i mi o tebi nesto znamo.
Nije pametno biti suvise rogat, zar ne.
Preporuke:
5
1
64
četvrtak, 18 avgust 2022 09:10
student
@Kursula
Potpisujem vas komentar.
U toku je unutar "srpske elite" aktuelna trgovina za ministarska mesta i sticanje statusa koja cuva do sad "steceno bogatstvo" ili stvara situaciju za njeno uvecanje.
Kosovo I METOHIJA, I rat na istoku, kao I problematika prostog naroda u Srbiji su u drugom i trecem planu.
Dokaz, bas niko ni od "opozicije" ni od "pozicije" nije se izjasnjavao vezano za problem Ratara prethodnih Dana, a kamoli da se stavi na njihovi stranu.
Preporuke:
6
1
65
četvrtak, 18 avgust 2022 09:11
mrljavko
Rako, kafance kod Bajlonijeve pijace prima otvorena srca sve dobrodosle, pa utvrdjuj tamo te tvoje sve same cinjenice.
Preporuke:
7
1
66
četvrtak, 18 avgust 2022 09:14
Posto Djilas, Vucic i ostali lopovi
ne mogu bez samoubilacke EU (a znamo i zasto, da im nebi ta ista oduzela lovu kao VB ruskim oligarsima!), neka slobodno izaberu EUtanaziju i odu tamo, name nece nedostajati, a nama je nekako bolje u svojoj zemlji, za koju smo se uvek borili! Umesto ovih oloshi koje su nam i nametnuli sa Zapada, treba da postavimo na vlast one koji ce od NATO traziti otstetu za bespravno GENOCIDNO "milosrdno" bombardovanje osiromasenim uranijumom, ukljucujuci unistavanje kompletne privrede nase zemlje. Od Nemacke i Hrvatske i dodatne otstete za genocide koje su pocinili u dva Svetska rata nad Srbima, ali i za ove devedesetih.Takvi politicari trebaju Srbima, a NE oni koji ce izlaziti sa idejama da ce neko nas optuziti za izmisljene "genocide"! I, na zalost ove dvojice, izsluzenih i dotrajalih slugu Zapada koji nas neodoljivo potsecaju na one koji su se u Avganistanu vesali po krilima aviona,dolazi novi Svetski poredak u kome vise nikome nece biti bitno da li ga optuzuju njihovi (zapadni) mentori!
Preporuke:
7
2
67
četvrtak, 18 avgust 2022 09:24
mrljavko
Hejter, pa nemoj bas tako.
Vucic je evidentno zavanici drzavnik jedne drzave, bez obzira dal' je dobar ili los i kom' se svidja a kom se ne svidja, dok su rik Djilas i Raka iz Barande nista slicno ni slucajno, vec cankogrizala i trndomorska zakerala.
Preporuke:
2
3
68
četvrtak, 18 avgust 2022 09:31
@Raka...
argument je da ti p...s uz vetar!
Preporuke:
6
3
69
četvrtak, 18 avgust 2022 09:47
Stole
Hej, hej Đilase, vrati pare...
Preporuke:
7
1
70
četvrtak, 18 avgust 2022 10:01
Raka iz Barande
@ Hejter
Raka nikada, ali nikada, nije bio član ni DS-a ni SSP-a, a nikada nije ni glasao za Đilasa niti za jednu opciju u kojoj je bio dotični! Jednostavno radi se o principu!
Na Đilasove argumente reagujte i replicirajte argumentima a ne uvredama. Problem je što komunjarsko radikalske "žeton" patriJote na politiku gledaju laički i zasnivaju je na ličnim frustracijama i ličnoj mržnji prema DOS-u, DS-u, Đilasu ili bilo kome iz demokratskog miljea.
Jasno je da će te "patriJote" uvek stati uz Vučića jer njihovim ušima prijaju radikalske bajke, bez obzira na svo zlo koje je Vučić napravio.
PatriJote i dalje žive u ubeđenju da su ljudi iz opozicije strani plaćenici, agenti, poslušnici ambasada i ostale radikalske budalaštine,
Da su Tadić i Koštunica radili ovako kao Vučić, potpisivali sve i svašta pa još bi bili na vlasti, to je valjda svakom jasno ko ima malo pameti.
Preporuke:
2
5
71
četvrtak, 18 avgust 2022 10:40
Siromah
Raka iz Barande,
A koji su Djilasovi argumenti_ Pretpostavke, masta i ono: " Sto je babi milo..."
A da, glavni mu je argument da sacuva ono sto je pograbio pa bi i jos. Mada ni ovi "protiv" kojih je nisu bolji>
Preporuke:
8
3
72
četvrtak, 18 avgust 2022 10:44
Raka iz Barande
@ mrljavko
Tebi ozbinjno nije dobro i što pre budeš potražio pomoć biće bolje po tebe.Korišćenjem zamenice "mi" u rečenici "mi ponešto znamo o tebi" dovoljno govori o nekoj tvojoj frustriranosti i opsednutosti, a tek o ostalim budalaštinama nemam nameru ni da komentarišem.
Preporuke:
6
4
73
četvrtak, 18 avgust 2022 12:45
Milan Rakic
Taaako brate, kaži napokon jasno i glasno koji si i odakle si...(I da si protiv Vučića, haha)
Preporuke:
6
0
74
četvrtak, 18 avgust 2022 13:51
ha ha
I šta kažete, oni koji su glasali za ovog su intelektualci?
Preporuke:
6
2
75
četvrtak, 18 avgust 2022 14:28
Aleksandar
Da odustanemo od strateški važnih stvari kao što je savez sa Rusijom zbog toka što klovnovi iz Evrope mogu da izmisle neku budalastu oprtužbu protiv nas. Au, kakav genije!
Preporuke:
8
2
76
četvrtak, 18 avgust 2022 18:01
LI ČAN ČE
Kursula, ima jedna bolja reč umesto poslednje u Vašem komentaru "Pomlatiti"
Ali zato su materijalno obezbedjeni.
Svi do jednog su korumpirani prljavim parama iz EU-VB-USA kase.
Zar ni malo pameti nemate, ponavljete kao deca fraze i frazice?
Jedini način da rat prestane je da konačno počnu pregovori.
Eto čemu služi naša, navodno, opozicija.
a ima liniju fronta vecu od 3500 km
ima 12 miliona izbeglica i
potpuno rasulo ukrajine kao zemlje koja je 2x veca od francuske
kakve gluposti
daj malo opameti se
uplasio si se cega ????
da ce rusi pobediti EU I NATO
i hoce
nemoguce je izdrzati toliku liniju fronta i 60-80 000 potpova i raketa i bombi svaki dan ....
doci ce oni do berlina za 3 meseca
sa 25 miliona izbeglica ....
Predlaže da uvedemo sankcije da nas ne bi optužili za ovo i ono. A ko će da nam pomogne ako uvedemo sankcije, a opet nas optuže? Koga konkretno Đilas misli da bismo pridobili? Albance, Hrvate, muslimane iz Bosne? Ili njihove gospodare što su im od naše otadžbine oteli pa poklonili?
Čak Vučić 100 puta pametnije kaže, dajte datum za pristupanje EU, pa da se usaglašavamo.
U Slobino vreme, takvi kao Đilas su predlagali da pogazimo sve državne interese zarad boljeg života. I to je bilo sporno. Ali danas predlažu da svesno izaberemo lošiji život, a da još i pogazimo nacionalne interese. Pa normalno da Vučić dobija izbore. I on gura narodu prst u oko, ali Đilas gura u oba oka.
Nema veze što je 83% građana protiv uvođenja sankcija, važno je da su se njih dvojica dogovorili sa kaubojem.
Nadam se da je Jeremiću sada jasno ko mu je, u suštini, predlagao kandidate na prošlim izborima.
I, gle čuda, odjednom prestaše sve priče o pokradenih 645 miliona evra? Znači, ako si sa lažnim brozom, možeš slobodno da stavljaš narodne pare u privatni džep. Sve će to narod pozlatiti!
Bila bi katastrofa?
Odakle nemacke kompanije u srbiji
U bezpravnoj zemlji?
Gde je dezintegrativna ekonomija?
I stavi sankcije vec Ste ih stavili
Jedino ima avio saobracaj Srbija Istanbul Moskva?
Nista necete dobiti ...
Bezveze je misliti o tome?
Ali rusija ce vas razneti?
Zemlja drzi front Sa 35 zemalja i to ti je zapad?
Rusika : Zapad ...
Raznece vas Jer svaki Dan se siri...
Tvoja fantazije i napori uskladjivanja politile sa EU su trenutno tako minorni u momentu kada se opsta medjunarodna politika lomi i to preko kolena.
Ocigledno da ce se svet promeniti i to pod hitno i i NATO i ta EU.
Sa isto toliko argumenata kojima tvrdis da treba da se ujednoglasavamo sa EU, moze se tvrdi da cemo sutra sa promenom svetskih odnosa koji se tresu iz temelja, biti bas postovani zbog svih neusaglasavanja sa tom naopakom politickom zajednicom, ali ne od ove EU, nego nove neke drugacije EU pameti, jer je ova tako naopaka.
Njom manipulativno upravlja Amerika koja im je sela za vrat, pa se sad tako trudis da i nama sto vise sedne za vrat.
Ocigleno da covek koji nema ostrijih, jacih i odlucnijih vizija, vec je obican nizak prilepak na osnovu svojih trenutnih utiska ko je jaci hegemon i koji se pred slabijima mnogo trti i nije za politiku.
Vise je za bucne kafanske raspravke negde blizu Bajlonijeve pijace.
Neka mi neko navede samo jednu,jedinu razliku izmedju Vucica i ovog Djilasa!
Evo jedne: prvi se nesto necka vec duze vreme, a ovaj drugi bi to odmah, ali nema vlast.
Oni (da, da, nasi evropski prijatelji) nas juce, danas i sutra optuzuju za lazni genocid u Srebrenici. I zamislite, bas su zli Rusi sprecili da to prodje u skupstini UN.
Otkacite se vise od Srba paraziti izdajnicki!
poznat kao "tvrdi opozicionar"...
Djilas+ Marinika+Borko= trojanci Vucica i Hila.
Inace, koje ti to sankcije uvodis RUSIJI?!
hoces da ih sprecis da jedu nase jabuke jer ovogodisnji plod saljes fasistima Ukrajine? Ili mozda neces da koristis njihove energente? Pa probaj, ali samo ti i tvoja partija od 5%, alo covece, tek svaki dvadeseti gradjanin iz nekih nepojmljivih razloga glasa za tebe! Mozda nagovoris Vulina da posalje par Lazara nacistima? Mozda onaj soc-prosvetar zabrani Tolstoja, baci poneku njegovu lektiru na lomacu, ili neki suludi 'uticajni' muzicar zabrani Cajkovskog...?
jel' to hocete?
DJilas, Tepic, Borko...sramote srpske!
Šta će njima Srbija, njima trebaju dolari i upravljanje budžetom.
Da li je Đilas, ili bilo ko drugi ko zagovara sankcije vređao i pljuvao po onima koji su protiv sankcija???
Politički stav je nešto sa čim možete ili ne morate da se slažete, ali uvrede, ponižavanje, kletve samo pokazuju nivo nekulture, neobrazovanja, nevaspitanja, nivo frustriranosti mediokriteta koji misle, valjda, da se na taj način dokazuju kao rodoljubi, ne shvatajući da time samo sebe ponižavaju!
Spremte se četnici!
Sramota je ali ne čudi od ovakvih da ne poznaju ni sopstveni narod ni njegovu istoriju.
Sramota je ali ne čudi od ovakvih da ne poznaju ni sopstveni narod ni njegovu istoriju.
Srbija će imati... ulicu!
Gledaj, gledaj i pamti narode...
On je jasan od početka, a kome nije bilo jasno i kad je marinika"genocid Srebrenica" nosilac njegove liste i "dobro" prošla na "izborima"-državna stranačka apanaža-masna, ne mora čovek da dreši svoje čekmeže, taj je, da ne budem grub, kratkog pamćenja.
A tek onaj borko, jeremić, i ovi nesoji "parlamentarne" većine.
Držte gaće Srbi, nagrabusili smo definitivno.
Poražavajuća činjenica je da ekipa tih tragikomičnih likova nema ni jedan jedini argument koji bi pobio Đilasove argumente, nego gomilom uvreda i nekakvih floskula iz komunjarsko radikalskog propagandnog miljea pokušava da parira Đilasu!
Dvadeset, od poslednjih trideset godina, u Srbiji je na vlasti komunjarsko radikalska ekipa i oni stalno kukaju na nekog drugog, pri tome debelo unovčavajući svoj patriJotizam. Bajatović prima mesečno 34000 evra, socijalista... Tetkin Vulin socijalista stan od 200000, Toma prepošteni radikal pored četvorosobnog stana iz '99, kad i Vučić, sad u vili na Dedinju!
Argumenti, argumenti...
Ma voli on i Vučića.
Dakle kad ti znas koliko ko potkrada, evo da ti kazemo da i mi o tebi nesto znamo.
Nije pametno biti suvise rogat, zar ne.
Potpisujem vas komentar.
U toku je unutar "srpske elite" aktuelna trgovina za ministarska mesta i sticanje statusa koja cuva do sad "steceno bogatstvo" ili stvara situaciju za njeno uvecanje.
Kosovo I METOHIJA, I rat na istoku, kao I problematika prostog naroda u Srbiji su u drugom i trecem planu.
Dokaz, bas niko ni od "opozicije" ni od "pozicije" nije se izjasnjavao vezano za problem Ratara prethodnih Dana, a kamoli da se stavi na njihovi stranu.
Vucic je evidentno zavanici drzavnik jedne drzave, bez obzira dal' je dobar ili los i kom' se svidja a kom se ne svidja, dok su rik Djilas i Raka iz Barande nista slicno ni slucajno, vec cankogrizala i trndomorska zakerala.
Raka nikada, ali nikada, nije bio član ni DS-a ni SSP-a, a nikada nije ni glasao za Đilasa niti za jednu opciju u kojoj je bio dotični! Jednostavno radi se o principu!
Na Đilasove argumente reagujte i replicirajte argumentima a ne uvredama. Problem je što komunjarsko radikalske "žeton" patriJote na politiku gledaju laički i zasnivaju je na ličnim frustracijama i ličnoj mržnji prema DOS-u, DS-u, Đilasu ili bilo kome iz demokratskog miljea.
Jasno je da će te "patriJote" uvek stati uz Vučića jer njihovim ušima prijaju radikalske bajke, bez obzira na svo zlo koje je Vučić napravio.
PatriJote i dalje žive u ubeđenju da su ljudi iz opozicije strani plaćenici, agenti, poslušnici ambasada i ostale radikalske budalaštine,
Da su Tadić i Koštunica radili ovako kao Vučić, potpisivali sve i svašta pa još bi bili na vlasti, to je valjda svakom jasno ko ima malo pameti.
A koji su Djilasovi argumenti_ Pretpostavke, masta i ono: " Sto je babi milo..."
A da, glavni mu je argument da sacuva ono sto je pograbio pa bi i jos. Mada ni ovi "protiv" kojih je nisu bolji>
Tebi ozbinjno nije dobro i što pre budeš potražio pomoć biće bolje po tebe.Korišćenjem zamenice "mi" u rečenici "mi ponešto znamo o tebi" dovoljno govori o nekoj tvojoj frustriranosti i opsednutosti, a tek o ostalim budalaštinama nemam nameru ni da komentarišem.