Pa, zar Tadić u osnovi NEMA dobru politiku, koju doduše nedovoljno dobro sprovodi?
Preporuke:
0
0
2
subota, 15 maj 2010 09:54
Nenad
Nekoliko puta sam pisao komentar u vezi uspona Tomislava Nikolića, ali mi isti nije objavljen na stranicama ovog portala. Kao prvo, za uspeh Nikolićeve stranke kao i rušenje SRS-a, isključivo su zaslužni Amerikanci. Ovo sve što se dešava je samo vraćanje dugova Amerima po nekim privatnim stvarima. Dakle Nikolić je otišao mečki na rupu, pa sada mora da odrađuje posao i vraća ”tanke za kukuriku” onako kako mu se naredi iz Vašingtona. Na ovaj način Ameri kontrolišu političku scenu u Srbiji i drže na uzdi Borisa Tadića, u stilu ako ti nećeš imamo mi rezervu. Priča o nekom preporodu i znanju Tomislava Nikolića ne pije vodu. Hijene u Srbiji poput raznih preletača i grebatora, a zarad privilegija i lagodna života, su to osetili, i polako napuštaju Borisa Tadića i njegove poluge vlasti. Dakle oni kojima je bolje da budu uz vlast, a nikako na vlasti polako menjaju stranu. Vidimo da su i neki konobari to shvatili pa brže bolje menjaju stranu kako bi i dalje uživali i privilegijama (koje im ne pripadaju) a da ništa ne rade jer i ne umeju da rade.
Preporuke:
0
0
3
subota, 15 maj 2010 10:48
Dejan P.
Nije mi samo jasno otkad je Nikolicu toliko vazno sta ce Zapad misliti o njemu i njegovoj stranci odnosno postupcima iste.Da to nije slucajno priblizavanje stavovima DS-a?Ima tu neceg sumnjivog.
Preporuke:
0
0
4
subota, 15 maj 2010 11:16
naivan
A i 15o kvadrata nije nesto - kad se bavis politikom.
Jos i da je neki fakultet zavrsio - sigurno bi bilo nekoliko ari na Dedinju...
A principi - koji principi? Covek je iskreno rekao nedavno na televizijei, otprilike: "sto da se zalazem za nesto principijelno, tesko ostvarivo, ako to u Srbiji nema ko da ceni, i samo ce da me kosta ?!"...
Preporuke:
0
0
5
subota, 15 maj 2010 12:32
Uroš
Kako smešno zvuče sad primedbe Vučića oko Bajatovićeve plate od 14,000 evra kad Nikolić iz opozicije kupuje stančuge od 400,000. Ala su ga Amerikanci i Subotić napunili. Samo oni ne daju pare za džabe. Verovatno očekuju od njega bar 40 miliona evra kad dođe na vlast.Što bi rekao Numidijski kralj u Rimu posle podmićivanja "O grade koji ćeš brzo propasti samo dok ti se nađe kupac!" Teško nama sa takvim korumpiranim!
Preporuke:
0
0
6
subota, 15 maj 2010 13:45
Goran Jevtović
Da nije strašno i da sa sobom ne vuče posledice, bilo bi smešno.
Onako kako su razvodnili političku scenu u Srbiji i obesmislili svaku odbranu srpskog naroda, sada to isto treba da urade u RS. I uspeće da odvuku dobar broj glasova. Po zadacima naravno. Onih koji daju "povoljne kredite" za rešavanje stambenog pitanja.
Preporuke:
0
0
7
subota, 15 maj 2010 14:43
saša r.
Predsednik Tadić ponižava, kako Republiku Srpsku, tako i Srbiju, a najviše sebe, to je nesporno. A g-din Vučić izjavljuje da se "u Srebrenici dogodio stravičan zločin". Protivno mnogim svedocima ovog događaja, obaveštajcima, svetskim intelektualcima, koji traže s razlogom da se slučaj Srebrenica detaljno ispita, Vi i g-din Vučić ( koji ste nosili natpise s Bulevarom Ratka Mladića ), izašli ste s takvom izjavom u javnost! Borili ste se protiv deklaracije o Srebrenici? A kako? Baš tog dana su mi došle na vrata dve aktiviskinje iz SNS, sa pitanjima da li sam za Vas, i da li sam za prevremene izbore?!:)) Čudna neka borba za braću preko Drine, g-dine Nikoliću.
Radikale nikad nisam voleo, ali sam ih poštovao upravo zbog odanosti prema utamničenom lideru. Moram priznati da sam bio oduševljen Vašom izbornom kampanjom od pre dve-tri godine, jer je svaka reč bila na svom mestu.
Ali, zatočeni lider se ne ostavlja na cedilu, makar ne od svojih najbližih! Mogli ste pronaći neku sintezu, samo da ste to želeli. Pričate o poslušništvu, pa zašto niste napustili Šešelja dok je bio u punoj snazi i moći, uostalom kakva je to stranka, porodica ili država u kojoj se ne zna ko drži visak, a ko meša malter. Nemojte mi reći da u Vašoj stranci postoji samoupravljanje.:))
Rekli ste da niste više za "Šešeljeve granice", ali nam niste rekli koje su to "Vaše granice". G-dine Nikoliću, apsolutno mi je nebitno da li će Srbijom vladati NATO fanovi ili NATO domaćini.
Preporuke:
0
0
8
subota, 15 maj 2010 15:06
Stevan Petrović
Toma Nikolić kaže da ga nimalo neće ugroziti dolazak Vojislava Šešelja u Srbiju... Pogledajte samo vrh SNS-a i pogledajte njihove članove i glasače. Niko od tih članova i glasača ne može da zna šta će reći vrh SNS-a povodom nekog aktuelnog pitanja. Ja slušam prof. Antića na Pravnom fakultetu i prosto ne mogu da poverujem da on više nije radikal. Jedan novinar je napisao da je najveći uspeh Tome što je zadržao milion glasača koji dan danas sanjaju Republiku Srpsku Krajinu. Mislim da je to njegov najveći problem i njegov teg. Njega birači i članstvo ne razumeju i što duže vreme bude prolazilo sve će biti jasniji SNS i njegov predsednik. Njegovi glasači su protiv Haga, protiv NATO-a, protiv Evrope... ali jedino što ih spaja sa Tomom je nezadovoljstvo!
Mislim da je prvi čovek SNS-a Aleksandar Vučić. On je vrlo inteligentan čovek i za ovakvu Srbiju njemu Toma mnogo znači. Toma Nikolić je čovek koji je radnim danima političar, poslanik, predsednik stranke a preko vikenda je seljak koji sa svojim seljacima u Bajčetini peče rakiju i suši meso. Naprednjaci su vrlo šarolika ekipa. Tu su Antić, Cvetanović, Tihomir Arsić, Ljušić, ljudi koji su iskreni nacionalisti a sa druge strane imamo Cvijana, Gorana Kneževića i druge iz DOS-a. Glavni problem je što birači ne znaju njihovu politiku, kao što je ne zna ni njihovo članstvo pa ni sam vrh stranke. To će iskoristiti Vojislav Šešelj. Aleksandar Martinović je pre nekoliko dana prosto rečeno razbio mladog Nikolu Selaković na RTS-u, a zamislite šta će Vojislav Šešelj uraditi Tomi Nikoliću!
Preporuke:
0
0
9
subota, 15 maj 2010 15:24
Simić Manojlo
Izbor između Tadića i Nikolića , biranje je manjeg zla .
Tadić od samog početka , a Nikolić učeći u hodu ,
govore ko ona Pitija iz Delfa .
Prisiljen da biram između ova dva zla , ja ću da
izaberem Vojislava Koštunicu .
Preporuke:
0
0
10
subota, 15 maj 2010 15:32
Šicer
Niko na današnjoj "političkoj" sceni Srbije nema intelektualni kapacitet i visprenost da uradi bilo šta korisno za srpski narod. Ovaj intervju odiše banalnim, zvuči isprazno. Bojim se da je to refleksija pravog stanja nacije. Trulež.
Preporuke:
0
0
11
subota, 15 maj 2010 17:01
Sanja BL
Sigurno će da odvuku dobar broj glasova, ali ja ne vjerujem da će to da bude neki značajan broj. Nemaju oni ovde nekoga prepoznatljivog, a Vučić i Nikolić ne mogu puno da pomognu. Iskreno, g. Nikoliću, ništa vam ne vjerujem. Ponižavali biste nas isto kao Tadić da ste na vlasti. Mislim zapravo, iako ne živim u Srbiji, da ste oslonac jedan drugom i da se nadopunjujete. Kako koji "kiksne" drugi mu pripomogne da se podigne. Sve vlasti u Srbiji će ubuduće da gledaju kako da se riješe Republike Srpske. Ovi koji su imali namjeru da nam pomognu, plašim se da neće preći cenzus, kad god da budu izbori. DS, Naprednjaci, da ne govorim o LDP i Čanku, svi ste vi protiv RS jer "Evropa nema alternativu" i jer je "vrlo važno" šta se na zapadu misli o vama. DSS je nažalost na izdisaju i ako se ne desi nešto konkretno u skorije vrijeme biće ispod crte. Nama bi pametnije bilo da se okrenemo sebi i da gledamo u Rusiju. Od Srbije u skorije vrijeme (zvanične Srbije) ništa dobro ne možemo očekivati.
Preporuke:
0
0
12
subota, 15 maj 2010 17:22
Napile se ulice...
Tako ide u jednoj pesmi "Bijelog dugmeta" - a u Srbiji je mnogo "pijanih" ulica, koje nose imena svakavih i svakojakih! Neproverenih i sumnjivih, "heroja" i "foliranata" - eto, mene ne bi cudilo da i Jovo Kapicic, onaj Titov zlocinac, dobije ulicu u Beogradu kad "odapne", a nece zar ni taj vecito ziveti, sa tolikim nevinim na dusi! Nikolic u svojoj "besedi" veli da Djindjicu onda ne bi dao ulicu, a sada "mozda bi"! A na osnovu cega, Nikolicu? Zato sto je bio izvrsilac zute "revolucije", koja Srbiju kosta buducnosti, mozda i opstanka? Ulicu nije zasluzio ni Milosevic - i on se previse igrao sudbinom Srba, posebno onih preko Drine. Nikolicu, pogledaj kako Nemci i drugi kulturni (ipak: kulturni!) narodi imenuju ulice! U jednoj cetvrti sve su ulice dobile ime po cvecu: Ulica lala, Ulica ljubicica, Ulica jorgovana itd. U drugoj po stablima: Ulica kestenova, Ulica borova, Ulica hrastova. U trecoj po rekama - u nasoj verizji bilo bi: Moravska ulica, Drinska ulica, Dunavska ulica itd. Tako se, moj Nikolicu, stvara u narodu osecaj za lepo i osecaj za ozbiljnost drzave, koja ne daje po hitnom postupku ulicu, pa i celi bulevar, kojekakvima! Kad je onomad Tito umro, Davico, njegov knjizevni propagatopr, agresivan da agresivniji ne moze biti, predlagao je da i Jugoslavija promeni ime, da bude "Titoslavija"! Eto dokle moze ici ludost kad se u prvi plan stavljaju pojedine licnosti, za koje naknadno utvrdimo da su prevaranti i hohstapleri! Inace, ja bih predlozio da Beograd koliko sutra dobije sledece ulice: Ulicu Nebojse Krstica, Ulicu Marka Karadzica, Ulicu Sonje Biserko, Ulicu Natase Kandic, Bulevar Dragana Sutanovca, kao i Titov trg Borisa Tadica (udvojeno lepse zvuci!). A i ti ces, Tomo, doci na red. Eto, da iz buduce Aleje Vojislava Seselja vodi i buduci Sokak Tomislava Nikolica! Ipak je tebe Seselj rodio, zar se ne secas? I Seselj, kakav je da je, nije se menjao, a Tomo jeste, i opet ce, ako bude srece!
Preporuke:
0
0
13
subota, 15 maj 2010 22:26
Prizrenka
U dualistički isforsiranoj atmosferi Tadić vs. Nikolić, KOŠTUNICA nema alternativu!
Preporuke:
0
0
14
subota, 15 maj 2010 22:53
Zdravko
Sjeća li se ko ovih najnovijih izbora u Crnoj Gori? I sjećate li se da je tamo prije tih izbora bila na jednoj strani Milova stranka a na drugoj bukadar malih opozicionih stranaka. I bogami, nije došlo do bilo kakvih saveza, ukrupnjavanja, udruživanja, te raštrkane opozicije. I normalno i ligično da su se ove male razjedinjene stranke na izborima provele ko bos po trnju a da je Milova stranka apsolutno pobijedila. U Republici Srpskoj, pak, dešava se nešto totalno suprotno. Sve opozicione stranke formirale su blok stranaka sa jedinim ciljem da sruše Mileta Dodika. I normalno, i logično njihove šanse su daleko veće nego onih kukavaca u Crnoj Gori. E sad se postavlja krucijalno pitanje. Da li su to stranački ljudi u Crnoj Gori glupi a ovi u Republici Srpskoj pametni, ili da li to Milo bolje i pravednije vlada od Mile? Ma ne, odgovor je jednostavan, Milorad Dodik u Republici Srpskoj se oteo kontroli Imperiji a Milo Đukanović je na vrhuncu svog podaništva. Dakle, strani ambasadori rade posao! Vozač u OHR-u inače moj dobar prijatelj mi je rekao da strani ambasadori, prije svega američki, britanski i ini u Banjaluci opsjedaju prostorije opozicionih stranaka, međuostalom i agenture ovog nesretnika iz intervjua. Strane ambasade su skrojile i rasturanje Srpske radikalne stranke i stvorile ovakvog Tomislava Nikolića. Ova činjenica samo govori o snazi i moći Imperije i o slabosti i nemoći domaćih političara, a pogotovo Tomoslava Nikolića u kojega smo se mnogi s ove strane Drine kleli, i koji je u svojim nadahnutim i prkosnim i bezobraznim govorima budio nadu da Srbi mogu i da stoje. Ovakav politički lom kao što se desio na relaciji Šešelj-Nikolić na ovim prostorima i u našim ljudima nije viđen od sukoba Staljin-Tito. I što je najgore ovakav Nikolić predstavlja jedinu nadu Srbije i dobija izbore u opštinama. Još jedna pobjeda Imperije! Aferim!
Preporuke:
0
0
15
nedelja, 16 maj 2010 11:20
Dejan
Nikome ne može da se promeni ukorenjeno mišljenje, pa neću ni da pokušavam.
Setite se samo da je Nikolić dobio, kao član Miloševićeve vlade, stan od 175 kvadrata, koji je verovatno otkupio pod nepovoljnijim uslovima od onih par stotina hiljada stanova koje je Milošević "udelio" narodu skoro besplatno početkom 90-ih. Stanova u kojima verovatno i dosta Nikolićevih kritičara stanuje.
Ne slažem se sa dobijanjem stana od Miloševićeve vlade, pogotovo ne toliko velikog.
Samo se pre toga setite da je bila aktuelna priča da je jednom političaru vladajuće koalicije na ostavinskoj raspravi prijavljeno preko 20 stanova.
U Beogradu postoji problem tzv. "zaštićenih stanara", ljudi koji žive u stanovima koji su svojina drugih ljudi.
Umesto da reši to pitanje, stranka jednog velikog monarhiste i demokrate, je podelila stotine stanova svojim ljudima.
Stičem utisak da su ljudi koji pričaju da je Nikolić kupio novi stan od stranih para, slični jednom Mladom Gospodinu, koji nije bio ni rođen kad se sve ovo odigravalo, pa tako iznosi neargumentovana mišljenja.
Imam dovoljno godina da sve pamtim. Ovi što imaju 20 godina su srećom mahom nacionalno orijentisani. Problem je što su postali svesni sebe tek posle 5. oktobra, a ja se sećam prvih izbora decembra 90-te, Mitevićeve televizije, bio sam 9. marta na ulici (sa ocem, imao sam 15). Idućeg dana je tenk bio stacioniran na ulazu ka Predsedništvu kod Andrićevog venca.
Svaki stav poštujem, ali oni koji su tada bili bebe ili deca, kao i oni koji su bili u Srpskoj Krajini ili RS prosto ne znaju ceo kontekst i priču o višestranačju kod nas.
Važno je da mrze Nikolića, a ne vide da Koštunica sada radi opoziciji ono što je uradio Demokratskoj stranci 93., kada je očekivao da će da postane predsednik stranke, pa je otišao kad nije postao predsednik.
O podršci govori što je povukao četvrtinu DS, ne 4/5 kao što je Nikolić povukao iz SRS.
Isto i danas, sa 5% neće postati premijer. Žao mi je. Malo glasova, malena i snaga.
Preporuke:
0
0
16
nedelja, 16 maj 2010 12:46
Za dobrim konjem prašina se diže
Reče neko od komentatora, povodom nekog drugog teksta, da se gorke istine sastoje ( i ) u činjenici da se pojedinci menjaju!
DA,Naravno.
1. Ali to ne smeju da čine sa AROGANCIJOM kvazimoralnog pobednika - tj. ljudski i politički je ukusno da OBJASNE zašto su ranije mislili ( i delali )na jedan a sada to čine na drugi način.
2. Iracionalno je da iz pseudomorala generišu imperativno očekivanje da su SADA ( konačno i trajno ) u pravu niti da se narod NEĆE zapitati da li može da im veruje ako su već skloni OPORTUNOM, dnevnopolitičkom menjanju sudova, mišljenja, stavova i lične, odnosno političke filozofije.
Preporuke:
0
0
17
ponedeljak, 17 maj 2010 00:02
Milodan
Uvodnik do prvog pitanja je sve u stilu "dok te mamim šećerom te 'ranim". Videćemo kada (i ako) dođu na vlast da li će se izvinjavati. Hoće kao sada demokrate ili Koštunica kao premijer. Tražite sada intervju od Koštunice. Neće biti nikakvih problema. Kako god se Nikolić i Vučić ponašali nikada ne treba gubiti iz vida činjenicu da u njima čuči jedan mali Šešelj koji se s vremena na vreme iz njih javi i sve im pokvari. Prva ljubav zaborava nema. Demokratija u SNS je na zavidnom nivou, kao i u ostali strankama, ni jedna nije liderska. Svako malo pa iz anonimnosti iskrsne jedan talentovan političar koji ozbiljno ugrožava pozicije predsednika ili, barem, njegovog zamenika. Istina Tadić i vladajuća koalicija nemaju strategiju u vođenju politike. Nema prioriteta, Kada je potrebno oni koketiraju sa Dodikom što je za unutrašnju upotrebu a kada treba zadovoljiti međunarodne faktore tada, zbog "saradnje u regionu", trči u naručje Silajdžiću. Sve mu nekako dođe na "cik-cak". A Toma i SNS u vezi sa Deklaracijom o Srebrenici. Uh! To je bio za njih ogroman problem. Treba zadržati postojeće birače ali i steći nove. Njihov stav o Deklaraciji je bio u funkciji dolaska na vlast a to se stiče na izborima na kojima glasaju i oni za i oni protiv Dekleracije. Neće da im se zamere. Ni jednima ni drugima. Inteligentno, nema šta. Milorad Dodik uvek ima jasan stav prema Srbiji. Uvek je uz vlast. Kada Toma i njegovi dođu na vlast u Miletu će imati "iskrenog" saradnika kao i Tadić sada. Naravno, ukoliko Dodik u međuvremenu ne zglajzne. Što se tiče ulaska Srbije u NATO, za sada postoji politička odluka o vojnoj neutralnosti i tako će biti dok se ta odluka ne promeni. Pojedinačni-lični stavovi o tome su potpuno irelevantni. Dokle će se političari zaklinjati u EU i Kosovo? Zašto atakujete na našu inteligenciju? Srbija neće ući u EU ni sa Kosovom ni bez Kosova. Zašto? Za sada je nemoguće da povratimo Kosovo a ulazak u EU bez Kosova zahteva od Srbije mnogo toga u vezi sa Kosovom ali ne i formalno priznanje.
Preporuke:
0
0
18
ponedeljak, 17 maj 2010 07:50
Sale
Po pitanju srebreničke deklaracije - otkada to reakcija eu-ropskih zvaničnika ima istu težinu kao i reakcija srpskog naroda?
Nije li takav način gledanja na stvari skandalozan sam po sebi?
Preporuke:
0
0
19
ponedeljak, 17 maj 2010 08:29
Vukadin
Protivno mnogim svedocima ovog događaja, obaveštajcima, svetskim intelektualcima, koji traže s razlogom da se slučaj Srebrenica detaljno ispita, Vi i g-din Vučić ( koji ste nosili natpise s Bulevarom Ratka Mladića ), izašli ste s takvom izjavom u javnost!
Pa dogodio se strašan zločin. Šta je drugo streljanje nekoliko stotina ljudi, što je inače najmanji broj žrtava s kojim se barata!?
Da se razumemo, ja nisam pristalica nekog "objektivnog" morala, posebno ne u međunarodnim odnosima. Da "svi" govore kako je u Srebrenici bio "strašan zločin", najbolje bi nam bilo da to eskevirima, koliko je moguće elegantno. Ako "svi" govore da je tamo bio "genocid", ako to uđe u dokumente UN, onda je "strašan zločin" ono najmanje loše sa čime možemo proći.
Naravno, "svi", to je Zapad, "zlatna milijarda". Oni su u padu, ali nas i dalje okružuju i sposobni su da zadaju udarce. Mudrost je takve udarce izbegavati, koliko je moguće. To je realnost.
Realnost je vidljiva i na svim lokalnim izborima, što se tiče odnosa SNS - SRS. Naravno, ja mogu razumeti da neki bar na internetu žele malo od toga da pobegnu, pa neka im... Dugo će takvi biti veoma nezadovoljni vlašću u Srbiji.
Preporuke:
0
0
20
ponedeljak, 17 maj 2010 11:38
Ljubitelj cirkusa
Od Nikolića i Vučića daleko su intrigantniji oni koji ih kao razumeju!
Kakva je samo akrobatika potrebna za to!
Preporuke:
0
0
21
četvrtak, 20 maj 2010 19:08
metamorfoza
Toma Radikal usao u americku ambasadu a izisao Toma liberal, da mu ceda zebra pozavidi.
Preporuke:
0
0
22
petak, 21 maj 2010 18:50
Božo Bjelak
Čestitke i saglasnost sa Nenadom.Iz pouzdanih izvora znam (isključivo se uvijk služim činjenicama)kako i ko je razbio radikale.Zapad će biti u ljubavi sa Nikolićem dok potpuno ne razore radikale, kako bi se Šešelj jednoga dana vratio na te razvaline. Kada se to dogodi,a dogodiće se, jer vladari iz sjeneke, posebno M16, sve do detalja isplaniraju, pustiće niz vodu Nikolića. Taj poluintelektualac, zajedno sa onim zamjenikom, za koga je sada Imperija zla i otac i majka, toga nije svjestan. Molim da se niko ne uvrijedi, ipak Nikolić razmišlja provincijski. Neosporno je da ima solidan kvocijet inteligencije, ali mu nedostaje obrazovanje. Nije dovoljno edukovan. Lako je prepoznati intelektualca koji je ponešto preskočio u naobrazbi. O moralu neću ni da govorim. Njegov intervju u novogodišnjem „Kuriru“ je nemoralan, jer su svi loši osim njegove malenkosti. Osvrt na taj intervju objavljen je na Mreži Vidovdan. I u ovom intervjuu niko ne valja niti je valjao, od Miloševića do Đinđića, Šešelja i tako redom.
Jos i da je neki fakultet zavrsio - sigurno bi bilo nekoliko ari na Dedinju...
A principi - koji principi? Covek je iskreno rekao nedavno na televizijei, otprilike: "sto da se zalazem za nesto principijelno, tesko ostvarivo, ako to u Srbiji nema ko da ceni, i samo ce da me kosta ?!"...
Onako kako su razvodnili političku scenu u Srbiji i obesmislili svaku odbranu srpskog naroda, sada to isto treba da urade u RS. I uspeće da odvuku dobar broj glasova. Po zadacima naravno. Onih koji daju "povoljne kredite" za rešavanje stambenog pitanja.
Radikale nikad nisam voleo, ali sam ih poštovao upravo zbog odanosti prema utamničenom lideru. Moram priznati da sam bio oduševljen Vašom izbornom kampanjom od pre dve-tri godine, jer je svaka reč bila na svom mestu.
Ali, zatočeni lider se ne ostavlja na cedilu, makar ne od svojih najbližih! Mogli ste pronaći neku sintezu, samo da ste to želeli. Pričate o poslušništvu, pa zašto niste napustili Šešelja dok je bio u punoj snazi i moći, uostalom kakva je to stranka, porodica ili država u kojoj se ne zna ko drži visak, a ko meša malter. Nemojte mi reći da u Vašoj stranci postoji samoupravljanje.:))
Rekli ste da niste više za "Šešeljeve granice", ali nam niste rekli koje su to "Vaše granice". G-dine Nikoliću, apsolutno mi je nebitno da li će Srbijom vladati NATO fanovi ili NATO domaćini.
Mislim da je prvi čovek SNS-a Aleksandar Vučić. On je vrlo inteligentan čovek i za ovakvu Srbiju njemu Toma mnogo znači. Toma Nikolić je čovek koji je radnim danima političar, poslanik, predsednik stranke a preko vikenda je seljak koji sa svojim seljacima u Bajčetini peče rakiju i suši meso. Naprednjaci su vrlo šarolika ekipa. Tu su Antić, Cvetanović, Tihomir Arsić, Ljušić, ljudi koji su iskreni nacionalisti a sa druge strane imamo Cvijana, Gorana Kneževića i druge iz DOS-a. Glavni problem je što birači ne znaju njihovu politiku, kao što je ne zna ni njihovo članstvo pa ni sam vrh stranke. To će iskoristiti Vojislav Šešelj. Aleksandar Martinović je pre nekoliko dana prosto rečeno razbio mladog Nikolu Selaković na RTS-u, a zamislite šta će Vojislav Šešelj uraditi Tomi Nikoliću!
Tadić od samog početka , a Nikolić učeći u hodu ,
govore ko ona Pitija iz Delfa .
Prisiljen da biram između ova dva zla , ja ću da
izaberem Vojislava Koštunicu .
Setite se samo da je Nikolić dobio, kao član Miloševićeve vlade, stan od 175 kvadrata, koji je verovatno otkupio pod nepovoljnijim uslovima od onih par stotina hiljada stanova koje je Milošević "udelio" narodu skoro besplatno početkom 90-ih. Stanova u kojima verovatno i dosta Nikolićevih kritičara stanuje.
Ne slažem se sa dobijanjem stana od Miloševićeve vlade, pogotovo ne toliko velikog.
Samo se pre toga setite da je bila aktuelna priča da je jednom političaru vladajuće koalicije na ostavinskoj raspravi prijavljeno preko 20 stanova.
U Beogradu postoji problem tzv. "zaštićenih stanara", ljudi koji žive u stanovima koji su svojina drugih ljudi.
Umesto da reši to pitanje, stranka jednog velikog monarhiste i demokrate, je podelila stotine stanova svojim ljudima.
Stičem utisak da su ljudi koji pričaju da je Nikolić kupio novi stan od stranih para, slični jednom Mladom Gospodinu, koji nije bio ni rođen kad se sve ovo odigravalo, pa tako iznosi neargumentovana mišljenja.
Imam dovoljno godina da sve pamtim. Ovi što imaju 20 godina su srećom mahom nacionalno orijentisani. Problem je što su postali svesni sebe tek posle 5. oktobra, a ja se sećam prvih izbora decembra 90-te, Mitevićeve televizije, bio sam 9. marta na ulici (sa ocem, imao sam 15). Idućeg dana je tenk bio stacioniran na ulazu ka Predsedništvu kod Andrićevog venca.
Svaki stav poštujem, ali oni koji su tada bili bebe ili deca, kao i oni koji su bili u Srpskoj Krajini ili RS prosto ne znaju ceo kontekst i priču o višestranačju kod nas.
Važno je da mrze Nikolića, a ne vide da Koštunica sada radi opoziciji ono što je uradio Demokratskoj stranci 93., kada je očekivao da će da postane predsednik stranke, pa je otišao kad nije postao predsednik.
O podršci govori što je povukao četvrtinu DS, ne 4/5 kao što je Nikolić povukao iz SRS.
Isto i danas, sa 5% neće postati premijer. Žao mi je. Malo glasova, malena i snaga.
DA,Naravno.
1. Ali to ne smeju da čine sa AROGANCIJOM kvazimoralnog pobednika - tj. ljudski i politički je ukusno da OBJASNE zašto su ranije mislili ( i delali )na jedan a sada to čine na drugi način.
2. Iracionalno je da iz pseudomorala generišu imperativno očekivanje da su SADA ( konačno i trajno ) u pravu niti da se narod NEĆE zapitati da li može da im veruje ako su već skloni OPORTUNOM, dnevnopolitičkom menjanju sudova, mišljenja, stavova i lične, odnosno političke filozofije.
Nije li takav način gledanja na stvari skandalozan sam po sebi?
Pa dogodio se strašan zločin. Šta je drugo streljanje nekoliko stotina ljudi, što je inače najmanji broj žrtava s kojim se barata!?
Da se razumemo, ja nisam pristalica nekog "objektivnog" morala, posebno ne u međunarodnim odnosima. Da "svi" govore kako je u Srebrenici bio "strašan zločin", najbolje bi nam bilo da to eskevirima, koliko je moguće elegantno. Ako "svi" govore da je tamo bio "genocid", ako to uđe u dokumente UN, onda je "strašan zločin" ono najmanje loše sa čime možemo proći.
Naravno, "svi", to je Zapad, "zlatna milijarda". Oni su u padu, ali nas i dalje okružuju i sposobni su da zadaju udarce. Mudrost je takve udarce izbegavati, koliko je moguće. To je realnost.
Realnost je vidljiva i na svim lokalnim izborima, što se tiče odnosa SNS - SRS. Naravno, ja mogu razumeti da neki bar na internetu žele malo od toga da pobegnu, pa neka im... Dugo će takvi biti veoma nezadovoljni vlašću u Srbiji.
Kakva je samo akrobatika potrebna za to!