Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Postoje „crvene linije“ preko kojih Srbija ne sme da pređe

Komentari (31) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 12 decembar 2009 19:37
El Jefe
Nasa vlada ne pravi probleme Baraku Obmani.Fundamentalno tacno zapazanje.Nevolja se sastoji u tome sto pravi probleme SVOM narodu.
Preporuke:
0
0
2 subota, 12 decembar 2009 20:42
Charles de Gaulle
Pojedini odgovori iz ovog intervjua zvuče kao da ih daje komandant Waffen SS u nekoj okupiranoj zemlji - ne pravite probleme, ne prelazite crvenu liniju, inače... Srbija je beznačajna mrlja na geopolitičkoj karti, za Kosovo nikad nismo čuli, oteli smo ga iako ne znamo zašto, ali crveni svileni gajtan je tu, oko vašeg vrata, i "administracija" novopečenog nobelovca će ga pritegnuti ako prostačkog razbojništva i siledžijstva? Ovakav "frame of mind" neće se dobro završiti za njegove nosioce i promotere, pa ni za poslušnike, i oni o tome treba da misle. A Srbija treba ozbiljno da misli o svojoj orijentaciji dok još ima vremena.
Preporuke:
0
0
3 subota, 12 decembar 2009 21:26
MM
Jel ovo portparol četvrtog rajha ?
Ovo je još jedna demonstracija sile nad međunarodnim pravom.
Videli smo kako to rade i njegove kolege Evropljani, ako ne može da prođe ustav, promenite samo naziv u sporazum i preskočite sud narodne volje, pošto korumpirane vlade prihvataju sve.

Totalitarizam.
Preporuke:
0
0
4 subota, 12 decembar 2009 21:28
Darko Stanojević
Dokle će više da po našim medijima defiluju ovakve spodobe, dostojni naslednici Kisindžera i Bžežinskog?

"Niksonov institut"? Kakvo divno ime, predsednik koji se proslavio lažima, kao i njegov "đetić", Klinton. Nikson, čovek posle koga američki predsednici listom prestaju da budu karizmatične ličnosti i vođe, a postaju aparatčici svojih lobista. Zaključno sa ovim poslednjim, Obmanom.

Otidnite i vidite sami čime se bave na tom "institutu". Nas uopšte nemaju u agendi, pa ne znam kako je ovaj čovek uopšte i došao na red da bude intervjuisan u "Danasu", osim što je, što on sam reče, "Srbija, ruski pulen", pa smo, eto, "prirodna prepreka" u postupku krljanja Rusije.

"Srbija uopšte nema imidž" - veli ovaj veselnik Dmitrij. Naravno da ga nema, a Bogu hvala... nema ni "brend". Neka to zadrže za sebe i svoje balkanske vehabijske pulene, kao i svu mržnju koju im sipaju u glave.

Srbija ima svoj lik, svoj duh, ali ovim sa raznih "instituta" nije dato da ga vide i upoznaju. Za to treba da se malo poživi ovde. :)

------

Čujem danas Žarkovića da se žali da štampani mediji u Srbiji propadaju (valjda se za svoj brine), da RTS pokupi svima posao i sve žive reklame, traži da se ukinu reklame na "jadnom servisu"... itd.

Znate šta, Žarkoviću!? Samo vi nastavite da objavljujete ovakve i slične intervjue i ubrzo ćete turiti ključ u bravu, na žalost "niksonovaca" a na radost srpskih rodoljuba.

Da i ne govorim da g.Tijanić neće propustiti priliku da vas sve izede za užinu. Sa i bez reklama.
Preporuke:
0
0
5 subota, 12 decembar 2009 21:32
Vladimir
Doticni gospodin je naveo poprilicno realna razmisljanja.

NAS je problem da li umemo da citamo.

Da li se stalno zaboravlja da nas ima samo 7 miliona, da li je odurno ako americki drzavljanin spominje retrogradnu rec patriotizam, da li je normalno pricati racionalno o trenutnoj iracionalnoj vlasti...

Mozda ce nam biti malo bolje ako stavimo prst na celo..a mozda i ne...
Preporuke:
0
0
6 subota, 12 decembar 2009 21:52
dragos
Jezivo iskreno. Ura za Dacici, Tadici i evropski integrici...
Preporuke:
0
0
7 subota, 12 decembar 2009 22:06
Biljana
Demokratija? Sloboda? Istina? Pravda? Humanost? Ili ko kome smesti? Baš nas briga što smo pogrešili, može nam se. Marš u ćošak, nemam sad vremena za probleme koje sam ti stvorio, moram da stvaram veće probleme drugima. Slobodan si da me slušaš i radiš kako ti kažem. Pustio sam te da se družiš sa Rusijom, ali pazi da ne preteraš. Braću ćemo da ti bijemo a ti mirno da gledaš da ne bi i ti dobio. Predsedniče i vlado, dovedeni ste da budete pastiri, držite ovce u toru.
Preporuke:
0
0
8 subota, 12 decembar 2009 23:48
Teofilo Stivenson
Osiono, bezobrazno i ignorantski. Ako ne znaju zbog cega su otimali Kosovo, zasto su to cinili+ U pitanju je svetska sila, a ne plahi, nekontrolisani tinejdzer koji ne zna sta radi, ili to radi 'od sile', limitiran testosteronom.

Kada ste poslednji puta u 'Danasu' procitali ovako krotak, gotovo udvaracki intervju sa politicarem koji sebe naziva 'srpskim patriotom', a da pritom novinar postavlja slagvort pitanja? Sramota.
Preporuke:
0
0
9 subota, 12 decembar 2009 23:53
Zdravko
Čudno je to kako je ista retorika Turaka Osmanlija, pred Kosovski boj, Turaka dahija pred Bunu na dahije, generala Poćoreka 1914. pred slom na Ceru i Kolubari, generala Lera 1941. uoči bombardovanja Beograda. Sa ovakvim nemanima se još nismo sreli. Jesmo okusili njihovo "humanitarno bombardovanje" i proglas da će u slijedećem krugu paklenog zasipanja uranijumom legitimni vojni ciljevi biti tvornice, škole i dječiji vrtići. Ovo je arogantno prosipanje sile nad nejakim, oholost bez granica. Ali to su prijatenji vladajućim strukturama u Srbiji. To su saveznici. Ali, ima i ona narodna, ko s đavolom tikve sadi o glavu mu se razbijaju.
Preporuke:
0
0
10 nedelja, 13 decembar 2009 01:03
G. Junior
Jedno im se mora priznati…Svi cipovani placenici americke administracije trabunjaju jednu te istu plocu pa tako i ovaj gospodin.
1…”Zasluga je Obamine administracije da ona ne traži nametanje američkih interesa drugim narodima i zemljama, pa ni Srbiji”... Laz. Tzv. Obamina administracija je sa nesmanjenom zestinom nastavila da namece svoje interese zemljama po svetu i samo su metodi delovanja korigovani zavisno od globalne situacije. Par skorijih primera: Orkesrirali su drzavni puc u Hondurasu da bi smenili predsednika Zalaju koji nije delio njihove demokratske “vrednosti”; Krenuli da grade novu vojnu bazu u Kolumbiji; Na sve nacine pokusavaju da destabiliziju Iran; U Pakistanu su pojacali tajni rat; U Avganistan salju jos vise topovskog mesa; Ponovo cackaju Novu Koreju, itd. itd. A sto se jadne Srbije tice, tu oni imaju svoje vec dobro ukorenjene marionette koji ce njihove naredbe oko sakacenja i slabljenja drzave da objave kako treba, pa ih to za sada puno ne brine.
2. ..”Osim toga, SAD ne žele konfrontaciju, nego saradnju sa Rusijom u pitanjima koja su važna za američki nacionalni interes”..Laz. Gruzija i Ukrajina su u svezem secanju. Politika prosirenja NATO-a na Ruske granice se ne menja i to njihovi NATO generali ne zaborave da pomenu u maltene svakom interviju. Cinjenica je da su trenutno preokupirani okupacijom u Iranu, Avganistanu, i tajnim ratovima u Iranu I Pakistanu, pa su trenutno zagrizli vise nego sto mogu da progutaju.
3. ..”Ali, upravo SAD mogu da obezbede globalno vođstvo za rešenje kriza”..Laz. Voleo bih da mi ovaj gospodin navede par primera kriza koje su SAD pozitivno resili uzevsi u obzir sve vazece zakone i civilizacijske norme koje danas postoje u svetu. Sa druge strane, tesko je pronaci bilo koje savremene krize po svetu, bilo da su ekonomske, politicke, vojne, i sl. koje nisu bile direktno inicirane od strane SAD ili njihovih marioneta.
Preporuke:
0
0
11 nedelja, 13 decembar 2009 01:34
gredjani@gmail.com
"Mr. Simes was born in Moscow and graduated from Moscow State University with an M.A. in history. From 1967 to 1972, he was a research assistant and later a research associate at the Institute of World Economy and International Affairs (an influential foreign policy think tank in the Soviet Union at that time) where he also studied at a post-graduate level prior to emigrating to the U.S. in 1973."

Dakle prvo Tovaris U borbi za Rodinu Pa potom Mister
Patriot.
Preporuke:
0
0
12 nedelja, 13 decembar 2009 02:53
Kiza
Vidim da vecina ljudi u komentarima kritikuje ovog americkog birokratu. Mislim da nije zasluzio. On samo otvoreno kaze ono sto americka administracija misli. Dakle, tuzna istina je da je, s njihovoh stanovista, Srbija mrav a Amerika je slon. Koliko je slona briga za duhovni opstanak mrava (Kosovo)? Gdin Sajms samo kaze da mrav treba da bude poslusan i srecan da nije zgazen, a ne da se bori za svoja prava. Odluka dzina je konacna odluka i nece biti promenjena. Ja mogu samo da dodam: da, dokle dzin ne zagrize prasinu (da prevedem njihovu frazu). Nije Amerika prvio carstvo koje je Srbiji nanelo nepravdu, a nijedno carstvo nije vecito trajalo. Ja verujem da srpski narod ima vise vitalnosti nego sto americke birokrate i politicari shvataju.
Preporuke:
0
0
13 nedelja, 13 decembar 2009 03:09
Milan
Tik-tak, vreme radi za nas, što bismo mi prelazili Drinu, kad je sva BiH srpska, sve sami Srbi- pravoslavni i islamski. A za KiM budite sigurni da ćemo se vratiti, mi Srbi se uvek vraćamo, takvi smo, što izgubimo nađemo, što nam otmu, vratimo. I na to nečekamo po par hiljada godina, mi smo malo nestrpljiviji.
Preporuke:
0
0
14 nedelja, 13 decembar 2009 04:41
Aleksandar
Kaze Sajms (rus koji je prebegao sedamdesetih pravo u niksonovog savetnika):

SAD ne žele konfrontaciju, nego saradnju sa Rusijom

U svtlu NATO opkoljavanja Rusije stotinama baza—samo u Avganistanu se trenutno grado 9 novih baza velicine Bondstila—ovako nesto moze da izgovori samo neko ko je potpuno neozbiljan diletant ili pak profesionalni lazov.

Zatim kaze:

Srpska vlada nije samo u osnovi demokratska vlada i proatlantska, nego je to vlada koja ne pravi probleme.

U Americi ima jedna izreka "squeaky wheel gets oiled" pa suprotno onome sto Sajms navodi kao pozitivno, da eto Srbija ima vladu koja Obami ne pravi probleme, mora da se okarakterise kao negativo: Ako hoces da se nesto resi, onda Amerikancu moras da pravis probleme (inace ten e vidi I ne cuje).
Preporuke:
0
0
15 nedelja, 13 decembar 2009 06:49
Zapadni Covek
Kome u Srbiji jos nije jasno, posle svega sto je Zapad uradio Srbima, a razbio je srpski narod,podelio ga,pobio,proterao i otima mu teritorije,i posle ovog intervjua u kome je gospodin otvoreno, mada ne bas sasvim do kraja, rekao sta Amerika i njeni prijatelji spremaju Srbima, kojim pravcem treba da ide Srbija i u koga treba da gleda, i kome jos nije jasno da to pre svega treba da bude Rusija, taj je ili placen da to ne vidi i da radi protiv interesa svog naroda ili je neuracunljiv.
Preporuke:
0
0
16 nedelja, 13 decembar 2009 06:58
Zapadni Covek
@za Biljanu
Biljana, ma nisu oni pogresili, to on samo tako kaze. Oni imaju plan koji mi dobro razumemo i trude se da ga ostvare. Kao i sto znas, cilj im je Rusija. Bondsteel je na tom pravcu.
Preporuke:
0
0
17 nedelja, 13 decembar 2009 12:35
Blagoje Jovović
Dobro, ja mislim da se ne treba puno uzbuđivati oko ovoga. Mislim, kao da je sad rečeno nešto što mi nismo znali. Ono što moramo razumeti, to je da svet funkcioniše upravo po ovim pravilima navedenim u članku. Mi se moramo tome prilagoditi, svidelo se to nama ili ne. Ne treba puno filozofirati o nekoj velikoj svetskoj nepravdi, mi tu ne možemo ništa. Pogledajte sve ostale oko nas, Hrvate, Bugare... briga njih za pokvarenost sveta, oni ćute i rade svoje. Ja znam da je ovakav model ponašanja potpuno stran našem dinarskom temperamentu, ali možda bismo se trebali malkice ugledati na njih, i gledati svoja posla. Svetska politika zna da se promeni u sekundi, a sa njom i ljudi i izjave ovog tipa. Do tada, mi strpljivo moramo čekati svoj momenat, i ne odstupati ni za pedalj od svojih nacionalnih ciljeva.
Preporuke:
0
0
18 nedelja, 13 decembar 2009 14:07
MP
Tekst:"Šta Kosovo znači za Ameriku?

- Ja sam nemam odgovor. "

Pa pročitaj šta je Milovan Drecun pisao 1992. i 1993. godine.
Preporuke:
0
0
19 nedelja, 13 decembar 2009 14:07
Biljana
@Zapadni Covek - verujem da znaju i šta su radili i šta rade i šta će da rade. U komentaru sam samo bukvalno prevodila na srpski američku diplomatiju. Slažem se sa Vama.
Preporuke:
0
0
20 nedelja, 13 decembar 2009 14:24
MP
Ima li crvenih linija koje Amerika ne sme da pređe?Ima podosta.Pogotovo u posleednje vreme.A biće ih sve više.
Preporuke:
0
0
21 nedelja, 13 decembar 2009 17:04
Odbrana i poslednji dani
Za americku administraciju i one koji njenu politiku objasnjavaju svetu mora se priznati da su dosledni. U lazima.
Preporuke:
0
0
22 nedelja, 13 decembar 2009 17:11
Sarlo Akrobata
Sve moderne siledzije su zavrsile kao sto im i dolikuje. Napoleona su kao ludaka zatocili na ostrvo. Hitler se polio benzinom i izgorio u vetar. Imperije o kojima su sanjali nisu uspostavljene. Hteli su da vladaju svetom, ali im se omaklo. Bice da su zagrizli prevelik komad kao sto to danas i Amerika radi.
Preporuke:
0
0
23 ponedeljak, 14 decembar 2009 00:54
šarka
Nikad mi nije bilo jasno zašto se mi bavimo temama koja za nas nisu apsolutno bitna. "Da li se mi dopadamo Americi" ili "šta oni misle o nama". Pitanja koja su totalno ne suvisla. Šta mi imamo od toga da im odgovaramo ili ne odgovaramo. Ništa. Imamo li mi neki plan, program, nacionalnu strategiju, šta nam je važno, a šta nije!! Nije bitno da li se mi nekome doapdamo ili ne! Bitno je da li oni drugi mogu biti u službi naših državnih i nacionalnih interesa (koje u međuvremenu moramo da odredimo); da li je pravo vreme za to što nama treba i što tražimo; da li time što nekome prilazimo dobijamo i koliko; i sl. Budimo JAKI I DRUGI ĆE NAS CENITI, BUDIMO SLABI, I MANJI NOD NAS ĆE NAS GAZITI.
Preporuke:
0
0
24 ponedeljak, 14 decembar 2009 02:08
Peter RV
Dimitri Sajms je jedan od onih americkih 'prijatelja' Srba, koji nas konstantno savjetuju sto da radimo da bi se dopali Americi.
Smatraju se vaspitaci primitivaca. Da ih pretvore u sluge njihove imperije.(Neki drugi poznati je jedan Thomas Fleming).
Nekad se prave dobrocudni mudraci ali cesce kao strogi i arogantni tutori. Nasi ulizicki mediji ih tretiraju kao intelektualne supermane umjesto da ih postave na svoje mjesto. Tako, oni uvijek sa njihovim 'crvenim linijama'sto ocigledno predstavlja prijetnje-kao da ih se nijesmo vec nasitili.
Njima treba objasnit da to mozda nece bit Amerika koja ce crtat 'crvene linije' nego neko drugi. Nasi mediji, nazalost, nemaju kicmu za to.
Preporuke:
0
0
25 ponedeljak, 14 decembar 2009 08:47
Cernisevski
Šta Kosovo znači za Ameriku?

- Ja sam nemam odgovor. Sa stanovišta američkog nacionalnog interesa, ne vidim da je to na bilo koji način u američkom interesu.

- i ovaj gospodin pretenduje da bude neki analiticar, sta li ?
Preporuke:
0
0
26 ponedeljak, 14 decembar 2009 13:46
Satan Panonski
Ne razumem sve ove reakcije. Gospodin iz američke administracije je samo poručio da - izuzev "prelaska crvenih linija", tj. vojne agresije na BiH i Kosovo (indikativno je da se Vojvodina u tekstu nigde ne spominje) - režim Borisa Tadića (koji je isto tako retrogradan i fašistoidan kao i režimi Slobodana Miloševića i Vojislava Koštunice) može da radi šta god mu se prohte.

Glavna nevolja i Miloševića i Koštunice je u tome što su previše pravili probleme američkoj administraciji, sve ostalo bi - manje-više - bilo nevažno. D. Sajms je samo poručio Tadiću da ne pravi greške kao njegovi prethodnici, odnosno da se ne konfrontira sa SAD-om - a za sve ostalo (maćehinski odnos prema Vojvodini, faktička nesloboda medija, agresivna i dvolična spoljna politika, tržišno neutemeljeni ekonomski aranžmani sa Rusijom, neizručivanje osoba okrivljenih za ratne zločine i rasprostranjena korupcija i tajkunizacija zemlje) Tadićev režim ima otvoren put i široko polje.

U skladu s time, stvarno ne razumem toliku količinu nezadovoljstva izrečenu u ovim komentarima: Iz glavne svetske sile poručeno je da Tadić na unutrašnjepolitičkom planu zapravo može slobodno da ostvari sve ono što Milošević i Koštunica nisu mogli, a oni koji su po načinu razmišljanja bliski dvojici poslednjepomenutih su nezadovoljni.

Zaista nezahvalno!
Preporuke:
0
0
27 ponedeljak, 14 decembar 2009 17:18
thinking maize
Za "pisca", kao i raznu g-du, a posebno g-dina Satana Panonskog. Eto, vrli Dimitri (kako interesantno zvuči jedno grčko i istočno-hrišćansko ime napisano na latinici!), nam reče da i u vreme SEKE mnogi dolaze po mišljenje u Vašington! Jedino "zaboravi" da kaže, a što je g-din Ob(m)ana bio u Pekingu? Poželeo čovek da prošeta Kineskim Zidom? Možda da pomazi pandu? Da jede štapićima svinjetinu u ljutom soja-sosu? Ajte, ne zasmejavajte me g-dine Dimitri! A sada za g-dina
Satana Panonskog!Siguran sam da mislite da bi
"g-din" Čeda Jovanović i društvo bili ne samo demokratski i evroatlantski nastrojeni, kao i što ne bi pravili probleme našem "dobrotvoru" Sjedinjenim Državama Amerike! Već smatrate i da bi mediji procvetali pod njima (npr. Aleksandar Tijanić postavljen za glodura B-92, a Veran Matić imenovan za glodura RTS-a!), tajkuni suzbijeni (podržavljena Miškovićeva imovina, a za glavnog upravnika određen Mlađan Dinkić!), stari (Ratko Mladić i Goran Hadžić) i novi (Dodig, Koštunica i Amfilohije!) "ratni zločinci" uhapšeni i izručeni Hagu, raskinuti "štetni" aranžmani sa Rusima (renacionalizovan NIS, pa potom prodat Bedžetu Pacoliju!) i uspostavljeni dobrosusedski odnosi (razmenjeni ambasadori sa "prijateljskom" Vojvodinom i Kosovom!)! Možda će tada i "g-din" Hašim Tači biti proglašen za počasnog građanina KRUGA DVOJKE!
Znate, sve je to "lepo" "dragi" "g-dine" Satane Panonski (baš LEP NICK IMATE!), ali srpski narod je "malo glup" za tu Vašu "dobrotu"! Ne shvata! Nije "prosvetljen" kao Vi! Ili kao "g-din" Čeda Jovanović! Ili kao "g-din" Crni Gruja! Šta ćete!
BAŠ IMATE PEH SA OVIM NARODOM!
Preporuke:
0
0
28 ponedeljak, 14 decembar 2009 19:20
@thinking maize
uzeste mi reči iz usta... da se ja ne mučim i kuckam..potpisujem. HVALA.
Preporuke:
0
0
29 ponedeljak, 14 decembar 2009 19:52
Satan Panonski
@thinking maize

Sve ovo što ste napisali izvrsno zvuči, samo imam stanovitu skepsu u odnosu na mogućnost da Čeda Jovanović bude kvalitativan pomak u odnosu na njegove prethodnike (s obzirom na to da se LDP u ovom skupštinskom sazivu pokazao kao rezervni vladajuće koalicije), a isto važi i za Mlađana Dinkića (bio je deo i Koštuničine i Tadićeve bulumente u vreme ugovaranja aranžmana za NIS) i za Verana Matića (njegova uređivačka politika se suštinski ne razlikuje od Tijanićeve, tako da nekakva "rokada" tu ništa posebno ne bi promenila).

Što se tiče komplimenta vezanog za moj nick - hvala!
Preporuke:
0
0
30 ponedeljak, 14 decembar 2009 19:59
aleksandar
Satan Panonski kome je pravo ime bilo Ivica Čuljak Kečer je bio pravi ustaški sledbenik za vreme poslednjeg rata, a ako me pamćenje ne vara, kao vrli "za dom spremni" vojnik, i Pavelićev i Tuđmanov bojovnik je i poginuo negde u Slavoniji.Pre rata je bio osuđen zbog ubistva i izvesno vreme je proveo na psihijatrijskoj klinici. Nešto je kao i sviruckao, odnosno imao je neku pank grupu, ali je na kraju pobedio onaj politički - izrazito antisrpski deo vaspitanja i obrazovanja.
To za nas Srbe zlokobno i neprijateljsko ime je evo osvanulo i na ovom našem srpskom sajtu.
Njegov korisnik je očigledno nezadovoljni stanovnik naše srpske severne pokrajine, Srema, Banata ili Bačke.
Izbor nadimka na ovom sajtu, višekratno pominjanje nekakvog "maćehinskog" odnosa naše Srbije prema "vojvodini" i nekakvog, u Srba nikada postojećeg imaginarnog "fašizma", nam jasno ukazuje na svetonazor ovog našeg Satana.
Pojmovima "antifašizma" odnosno "fašizma u Srbiji" u našoj zemlji najviše voli da se gađa čelnik jedne male stranke opasnih namera koja se na čistom hrvatskom pismu odaziva kao LSV. I taj takođe misli i predano godinama agituje i propoveda da je Srbija "maćeha", valjda je zato i tražio suverenitet i razdvajanje od svoje zemlje 1991. godine u pismu lordu Karingtonu.
Ja bih našem Satanu samo poručio da se za fašizam i nacizam obrati sledbenicima i obožavateljima onog pravog pokojnog Satana Panonskog čiji je nadimak prisvojio.
Kao i to da je Srbija jedna, jedinstvena i nedeljiva, te da nema kćeri da bi se prema njima ponašala "maćehinski".
Može se i drugačije misliti, nije sporno ni zabranjeno, ali ne bih nikom preporučio da bilo kakve satanske ideje poput onih iz pisma gore pomenutog "antifašiste" lordu Karingtonu pokuša da sprovede u praksi, posebno ne u mom rodnom mestu - Novom Sadu, u mom zavičaju - Sremu, Banatu i Bačkoj.
Taj će slušati oluju.
Preporuke:
0
0
31 utorak, 15 decembar 2009 04:19
Adem
Ponekad je dobro znati ponešto o sagovorniku pre nego što se krene sa komentarima. Gospodin Sajms je bio protivnik kosovske nezavisnosti, što i objašnjava njegov odgovor - naime on smatra da nije bilo u američkom interesu kreirati nezavisnost Kosova.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner