четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Корбин платио цех због покушаја релативизације "брегзита"

Kоментари (121) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 13 децембар 2019 12:17
Никола Ј.
Добар текст. Ипак мислим да за Корбинов пораз није био пресудан његов став о брегзиту, већ, како је наведно, вишегодишња демонизација у свим главним медијима. Управљачке елите ништа не препуштају случају, и виделе су у лабуристичком програму опасност за своје интересе. Зато је Корбин медијски разапет, а гласачи подвргнути "испирању мозга".
Сад кад крене убрзано спровођење неолибералне агенде, и даље срозавање стандарда, биће им јасно за шта су гласали, али неће моћи ништа да промене. Жао ми само ако се Корбин повуче са чела странке, јер је редак пример несаломивог политичара са интегритетом.
Препоруке:
32
22
2 петак, 13 децембар 2019 12:35
ЗР
Још једна коректна анализа аутора.
Препоруке:
32
5
3 петак, 13 децембар 2019 13:00
Спиридон
Да је Брегзит био одлучујући онда не би предизборно истраживање јавног мњeња на тему NHS тј система здравствене заштите показало да Британци у великој већини верују да ће Борис Џонсон средити то питање како треба, него Корбин. Узроци пораза Лабуриста су бројни а на првом месту је изузетна непопуларност Џереми Корбина, или што би лепо рекао лабуриста Себ Денс, од врата до врата, где год да је био је слушао једну те исту причу, а то је да се људи плаше Брегзита и Џонсона али да их далеко више плаши могућност да Корбин буде премијер. Исто то су показала позната истраживања Лорда Ашкрофта, где су испитаници одговарали шта их под 1, 2 и 3 плаши када је могућа Торијевска, односно Лабуристичка влада у питању. Дакле људе је код могуће владе Торијеваца на првом месту плашио управо Брегзит, док је у питању Лабуриста у огромној већини одоговор био Корбин као премијер, на другом месту је био одговор да ће задужити државу а на трећем да имају лош план за економију, а не референдум о Брегзиту...
Препоруке:
8
29
4 петак, 13 децембар 2019 13:08
nenad
Britanci žele da napuste EU - to je bilo vidljivo u noci glasanja na referendumu, jer su, i pored velikog ispiranja mozga i poziva da ostanu u Uniji, izabrali izlazak. Sada je postotak onih koji zele Bregzit puno veći. Takodje, jasno je da ce Britanija postati jedna vrsta evropskog Izraela za SAD. Samo ce se mnogo manje pitati od izraela, koji ponekad vodi Ameriku, a ne obratno. Takodje, Škoti ce otvoriti pitanje nezavisnosti i mnogi koji su bili za Britaniju na referendumu sada ce promeniti misljenje. I, na kraju, EU ce nastaviti da se rastace. Puna je političkih i ekonomskih nezadovoljstava. To je birokratski mastodont koji će zbog neralnih ovlastenja unistiti evropsku ideju i svima eksplodirati u lice sa velikim ekonomski i političkim posledicama.
Препоруке:
47
3
5 петак, 13 децембар 2019 14:35
Спиридон
@ nenad

Britanci žele da napuste EU - to je bilo vidljivo u noci glasanja na referendumu, jer su, i pored velikog ispiranja mozga i poziva da ostanu u Uniji, izabrali izlazak. Sada je postotak onih koji zele Bregzit puno veći.

Мммда, ваљда је управо од те силне жеље да напусте ЕУ, онда и Брегзит партија на челу са патриЈотским херојем Најџел Фараџом добила 2% гласова или у преводу нити једно једино место у парламенту. Када се погледају проценти у освојеним гласовима, види се да заступници Брегзита тј Торијевци плус Фараџ имају 43.6 + 2.0 = 45.6% освојених гласова, док партије које су против Брегзита тј Лабуристи, Либералне демократе, Шкотска национална партија и Зелени имају 32.2 + 11.5 + 3.9 + 2.7 = 50.3% освојених гласова. Не знам само да ли вам је неко јавио да је у Великој Британији на снази већински систем, односно да су број освојених посланика и број освојених гласова два различита Универзума. Из земље Србије се уме свашта привиђати, па и то испирање мозга...
Препоруке:
12
34
6 петак, 13 децембар 2019 15:39
Raćel
Ogroman uspeh Džonsona , nije njegova zasluga, već njegovog odličnog savetnika , koji mu nikako nije dozvoljavao da uđe u bilo koju polemiku, pogotovo , otvoreni duel, sa protivnikom.On je znao da određene propozicije običnom glasačkom mišljenju izgledaju neverovatne i biće podvrgnute dokaznim postupcima, dokazivanju, što Džonson ne bi mogao da izvede.Jer je stara maksima, da čovek, koji hoće da zna šta je istina, ne pravi problem od toga što je očevidno za većinu ljudi.
Činjenica je da prisustvujemo jednom događaju, izgleda velikom, a da nismo ni svesni, jer će, sprovodeći u delo svoju??? nameru/Brgzit/ Džonson,da promeni skoro ceo politički, a možda i geopolitički izgled tkzv. "zapada" a sa tim i sadašnjeg "istoka" koji je u naglom usponu. U ostalom, "pozivam za svedoka vreme,koje je početak i kraj svega"...Pa , što kažu braća Makedonci, Ke vidime!
Препоруке:
27
3
7 петак, 13 децембар 2019 16:14
GO BREXIT!
Напред, антиимперијалистички, антиколонијални, антифашистички, суверенистички, самоуправни, антибирократски, демократски и разиграни социјализам ☆
Препоруке:
29
3
8 петак, 13 децембар 2019 16:54
Чим левичари пиште добро је. Иначе Европа је постала мрачни континент управо настанком идеје о "Уједињеној Европи" - у нацистичкој Немачкој. Уједињење Немачке и ЕУ донело нам је грађански рат на Балкану. Њихов полагани распад вратиће слободу свим европским народима без обзира на све тешкоће на том путу. За Србију ће значити полагано ослобађање од опсене ЕУ иако ће то потрајати јер смо ноторно познати по томе да се тешко ослобађамо заблуда.
Препоруке:
41
10
9 петак, 13 децембар 2019 17:05
итд или ...
Разлози Корбиновог пораза су вероватно вишеструки, оно што из сопственог искуства боравка у УК могу да поделим јесте што је аутентичним Англима пун кофер разних обојених и друговераца који су преплавили УК, претпостављам да Корбину није помогло то што је нека Фајзија или црнопута дама била у трци за неке округе (прва изгубила друга добила), док су торијевци имали листом белце аутентичне Енглезе, тако да питање "босанског лонца" на енгл. начин и то што су они засићени тим либералним левичарским мантрама - не треба занемарити. Оно што је апсурд и што нико није очекивао је да је рурална постиндустријска Енглеска, традиционално упориште лабуриста, овај пут листом дала поверење торијевцима, док је у градовима дошло до промена и ту је та мелтинг пот прича лабуриста нашла потврду, свакако недовољну, али је дошло до те врсте преокрета такође.
Препоруке:
32
3
10 петак, 13 децембар 2019 17:14
итд или ...2
Иначе видна је забринутост због резултата избора што се Шкотске и Ирске тиче, јер су у обе регије забележени раст националиста насупрот униониста. Никола Стрџен је изјавила да је Џонсон добио гласове да влада УК, али не и да одлучује о судбини Шкотске у ЕУ, најавила референдум за отцепљење Шкотске и апликацију за останак Шкотске у ЕУ, у Ирској су националисти однели такође превагу у односу на унијонисте, те се види како УК пуца по шавовима - најзад! Обично су другима разарали земљу, сада маца куца на њихова вратанца! Ко се не сећа Фокланда (Аргентина) Гибралтар (Шпанија) и низа територија које су отели другима и које нико не поставља питање, сем Хонг Конга наравно где им Американци помажу да дестабилизују додатно Кину! Шта су закували другде био би ред да и сами кусају! најзад!
Препоруке:
30
4
11 петак, 13 децембар 2019 17:15
Raćel /za Spiridona/
"Не знам само да ли вам је неко јавио да је у Великој Британији на снази већински систем, односно да су број освојених посланика и број освојених гласова два различита Универзума. Из земље Србије се уме свашта привиђати, па и то испирање мозга..."
Molim vas, to zaista ne znam, objasnite mi, jer vam verujem! I, naravno, dajem vam poen, zaslužen i pitanje: A gde ste do sada? Nije vas bilo!
Препоруке:
9
9
12 петак, 13 децембар 2019 20:08
Константин
Торијевци имају много дубљи друштвени захват у скоро све класе. Могу да окупе и тајкуне и наследну аристократију и средњу класу и бољестојећи део радничке класе. Лабуристима су остали само особе ванбританског порекла, интелигенција (тј. секуларно свештенство) и део радничке класе који се још држи вере у синдикалну борбу. Чак ни медији сада нису били благонаклони према лабуристима као раније. Кад се брегзит оконча, Џонсон ће ''шкотску'' поломити као наполитанку, с обзиром да њена ''аутономија'' правно-формално ни не постоји.
Препоруке:
19
2
13 петак, 13 децембар 2019 21:10
Korbin i njegovo preduzece
su u brk 17.4 miliona stanovnika koji su IZABRALI dostojanstvo i suverenitet da od..bu a da ce ON organizovati "referendume" dok ne dobije zheljeni rezultat.
Zahvalni stanovnici su nagradili Korbina odlaskom u penziju i ribolov.
UK je poznata po dobrom ribolovu.
Srecno mu bilo.
Препоруке:
19
7
14 петак, 13 децембар 2019 21:54
Па...
... је л' то добро за нас четнике? Или - не?

Не рече!?
Препоруке:
14
3
15 субота, 14 децембар 2019 00:29
brzi
Korbin i laburisti su pobedili sami sebe još pre izbora radi posve promašene agende i strategije predizborne kampanije. To što su nudili Laburisti na ovim izborima teško bi prošlo i skandinavskim zemljama koje su kao društva mnogo socialno osteljivije od polu darwinistične Britanije. U stvari se radi o dvoje ljudskih osobina: alavosti i ljubomori. I te osobine najbolje su vidljive baš kot britosa kde manje imučni slojevi staonvništva permanentno napdajau imučnije od sebe ali neče da menjaju društveno uređenje iako bi to uradili sa lakočom jer su večina, absolutna. Brexit uopšte nije bilo pitanje izbora nego kakav Brexit i na toj tački su laburisti pali jer su umesto kakavog nudili anti Brexit. Kod strategije kamapnije pogrešili su u tome što su torijcima dozvolili da oni vode kamapaniju i nameču teme, u stvari samo jednu: Brexit umesto da su preuzeli iniciativu i vođenje kampanije onako kako laburistima najviše odgovara.
Препоруке:
14
7
16 субота, 14 децембар 2019 09:38
Спиридон
@ Raćel /za Spiridona/
Не знам само да ли вам је Molim vas, to zaista ne znam, objasnite mi

У Великој Британији је одувек на снази већински једнократни систем, односно онај са процентуално највише гласова у својој изборној јединици је победник. Торијевци су појединачно најјача партија, па су скоро свугде победили сем у великим градовима севера тј Ливерпул, Манчестер, Шефилд и Њукастл, односно у Бирмингему, Велсу и Лондону. У суштини, откако су Лабуристи изгубили своје традиционално упориште у Шкостској у корист Шкотске националне партије, њихове шансе за било какав успех су само у домену теорије. Борис Џонсон је ишао около будалесао се за све паре а то се простом и слабо образованом пуку допало а посебно јер им се гуслала та нека њима драга ксенофобна прича, која је популарна код безјака свугде ових дана. Корбин је опет изузетно непопуларан а и кампања им је била очајна, плус се он сам замерио коме не треба. У преводу, Брегзит је у овој причи није био толико битан...
Препоруке:
10
17
17 субота, 14 децембар 2019 10:22
Спиридон
@ brzi
U stvari se radi o dvoje ljudskih osobina: alavosti i ljubomori. I te osobine najbolje su vidljive baš kot britosa kde manje imučni slojevi staonvništva permanentno napdajau imučnije od sebe ali neče da menjaju društveno uređenje iako bi to uradili sa lakočom jer su večina, absolutna

У преводу, десни популизам увек побеђује онај леви, из простог разлога јер се та алавост и припадајућа љубомора много лакше са мало спина претворе у ксенофобну мржњу против људи друге вере и различите боје коже, него што ће се окренути против “својих”. Историја се само понавља, па је после оног првог трагичног извођења са Сер Освалд Мозлијем сада дошло време за кловнове какав је Борис Џонсон, па су тако и у земљи Србији оне некадашње похвале Führer-у и упоређивања са Светим Савом сада одмениле ове нове патриЈотске снаге које се информишу у интернет земљи шарлатанији, у свему воле да виде глобалистичку заверу и да комедија буде заиста потпуна, воле друге да називају фашистима...
Препоруке:
8
14
18 субота, 14 децембар 2019 11:42
Nemo
djonson je,kao i vucic deo elita

nikakve magle o bezjacima to nece sakriti
Препоруке:
5
9
19 субота, 14 децембар 2019 13:24
супервизор
невероватно је како корбин није схватио шта жели радничка класа коју он наводно заступа, она је управо та која је извела брексит, а он им нуди некакве мутне одговоре по питању брексита, уместо да буде највећи заговорник истог - ипак је тај његов наводни марксизам без додира са стварношћу - мислим да су му намере биле добре, али џабе кад не уме да сабере 2 + 2
Препоруке:
18
1
20 субота, 14 децембар 2019 14:35
itd ili...
Ko je pratio I Kanal 4 I ITV I nasumicne ankete ljudi koji su traicionalno glasali laburiste mogao je da primeti konstantu - Corbin im je bio neprihvatljiv. Takodje Boris nije mogao zbog blokade Parlamenta da izvede Brexit zato je I raspisao izbore zato je Brexit I bio (logicno) tema izbora. Otuda glasaci laburista kazu da ce sledeci put glasati Labur bez Corbina.
Препоруке:
13
2
21 субота, 14 децембар 2019 15:16
itd ili...2
Inace ovo je istorijski gledano najveca pobeda Torijevaca tj Borisa posle Margaret Tacer dok je ovo najgori rezultat laburista od 1930. Borisa su videli kao najkraceg premijera a ispao je dugovecniji od svih predhodnika pri cemu su mu I Tramp I Putin expreno cestitali. Lakoca kojom on miri UK u svom govoru je nauk za mnoge koji dele opstvene narode politikom. Itina I Corbin je rekao da nije hteo da deli narod I zato se nije izjanjavao o Brexitu.
Препоруке:
8
1
22 субота, 14 децембар 2019 16:44
Konzervativac
Nije mogla doci bolja vijest iz V.Britanije. Sve cestike. Konacno i nepovratno propada EU i djavolja ideologija olicena u liberalnom globalizmu, multi-kulti, NVO, "ljdskim pravima", rodnoj ravnopravnosi, ISO-9ooo, zabrani pusenja u prostorijama, istopolnim brakovvima, obavezi vezivanja pojasa u autu i bezbroj drugih gluposti i budalastina koje normalni ljudski um ne moze pojmiti a kamo li prihvatiti. Hvala nebesima! Djonsone, sve cestitke!
Препоруке:
16
9
23 субота, 14 децембар 2019 17:12
итд или ...
Нема места поређењу између Џонсона и Вучића, Џонсон је краљевске крви (истина ванбрачне активности енглеског краља су у питању) дакле он не мора да се доказује, овај који је био мали од Шешеља мора, итекако, сви смо жртве тог његовог избора тада и садашњег морања ради опстанка и којечега још.
Препоруке:
10
3
24 субота, 14 децембар 2019 17:34
Raćel / za Spiridona/
Hvala za odgovor, ali to nije ono što sam ja očekivala, jer sam to i znala. Mislila sam da postoji nešto , što sam propustila, što ne znam. Činjenic je da je Džonson pobedio, budalast ili ne, ali pobedio je. Ili se pojedinima čini da je budalast, kao što nam predstavljaju ovde i Trampa, a slušam, gledam i čitam , na medijima, da Tramp vodi dobru politiku, hoće mir ? neće ratove?. I kome verovati!?A Britanija/Engleska/ je uvek, takva kakva je, vodila dobru politiku za svoj narod, a naročito sebe.
I ne odgovoriste mi, zašto vas duže nije bilo na komentarima?
Препоруке:
9
1
25 субота, 14 децембар 2019 17:48
Raćel / итд или /.
E, od Vas se nisam nadala da upoređujete jednu krv sa drugom. /Vučića i Džonsona/?! Krv je krv, kad je od zdravih prethodnika. Ali ćinjenica je da su te "plave krvi" pune otrova, infekcija , naslednih boleti, zbog rodosknavljenja, uopšte loše genetike. Sa svim ostalim se slažem. A, sada, da dodam, glasam za Bregzit, sa kojim počinje rastur Eu, kakva je sada, jer nizašta nije./Sem da rađa sve veću administraciju i neradnike, koje mi, raddnici, izdržavamo./ Ja se slažem za staru maksimu:svaka vaška, obaška. Pa onda, da izađemo na megdan.Pozdrav i dobro veče.
Препоруке:
7
4
26 субота, 14 децембар 2019 19:52
итд или ...Raćel
Зашто вам смета то поређење, крв је поменута код Џонсона и он вам није типичан пример тога о чему причате, има од Турске, нешто Руске наводно а највише немачке крви као и јеврејске /сестра Рејчел/као и њихова краљевска породица уосталом која је немачка династија засела па узела непостојеће име Виндзор за неуки пук. Завршио је Итон ако не грешим,у сваком случају један од Ајви лиг Унија, баханалио се поприлично на студијама /Бурлингтон клуб у коме је био са Кемероном, који га је извукао из анонимности да би сада Камерон био у анонимности а Џонсон већ најуспешнији политичар у реду Торијеваца од Маргарет Тачер, оптужују га да не уме да држи шлиц затвореним. Ишао је од врата до врата чак је и пите пекао у оквиру своје кампање, све супротно од Корбина. Победник је Џонсон а Корбин највећи губитник од 30тих година прошлог века у редовима лабуриста, свидело се то некоме или не.
Пријатно вече и вама
Препоруке:
8
4
27 субота, 14 децембар 2019 20:03
итд или ...Raćel 2
ps.
Поента мог коментара није била крв већ други део коментара, штета што се са њим ниште сложили
Препоруке:
7
2
28 субота, 14 децембар 2019 20:12
/
баханалио се ....извукао из анонимности


....zasto uvek licno
Препоруке:
1
8
29 субота, 14 децембар 2019 20:22
naravno da su se smejali
"Корбин је заступао идеју да ће, уколико освоји власт, најпре постићи споразум о напуштању ЕУ који је повољнији за Британију од Џонсоновог, а потом ће бити одржан референдум на коме ће се Британци опредељивати између таквог споразума и останка у Унији. Када је у две телевизијске дебате са Џонсоном изнео такав програм, публика у студију се смејала."

Naravno da ono što može da prođe u Makedoniji (ili Srbiji) ne može da prođe u Britaniji.
Препоруке:
10
2
30 субота, 14 децембар 2019 20:38
итд или .../
О анонимности и Камеруну је изјавила Борисова Сестра Рејчел на Скају у оквиру дебатног програма

око Баханалија Бурлингтон клуба писао је још Гардијан, изгуглајте

ништа лично
Препоруке:
8
4
31 субота, 14 децембар 2019 22:19
пензионер Цвико,
Човек је платио цех. Па шта? Има, може му се. Чврсто је обећао да више неће да плаћа цех. Поштено а ови наши? Смејурија...
Препоруке:
3
2
32 субота, 14 децембар 2019 22:37
Raćel za итд или
Sudeći po odgovorima, Vi niste pročitali ni moj prvi komentar, a komentar upućen lično Vama, ste površno pročiali. Ja sam protiv upoređivanja ljudke krvi/sem kad su u pitanju krvne grupe i Rh faktori. Krv je krv. To što su neki završili Iton, Kembrridž ili ,ha..ha.. Megatrend ,je njihova stvar, a krv ostsje krv. A neki što su se nekada, na lopovski način obogatili i uzeli si ime knez, kralj, princ, lord i sl opet ne menja krv na stvari. A sa ostalim Vašim komentarima se skoro uvek slažem i lajkujem ih. Opet, dobro veče!
Препоруке:
3
8
33 недеља, 15 децембар 2019 00:09
итд или ...
Прочитала Ваш први коментар али нисам довољно пратила кампању ни дуеле, мало ми то заморно а и боли ме уво за њих, тако да не знам на ког саветника мислите? стога нисам ни коментарисала

Алистера Кембела као саветника Блера и лабуриста сам одслушала код Пирса (Морнинг Британ или тако нешто) и уживала како га је Пирс шетао око тога како немају осећај нити се лабуристи осећају обавезним да спроведу народну вољу ако се са истом не слажу.

Пирс га је буквално опет убацио у машину око лажи, а мени је то баш легло онако после лажи на рачун нас 90тих,јер хтели то да признамо или не нас су и америчке демократе (левичари) и енглески лабуристи (левичари) Блера бомбардовали, овај пут су лагали око тога да се да се спроведе нови референдум нација окреће ка опцији опстанка у ЕУ, онда га јеПирс подсетио на резултате избора где је још јаче потврђена решеност Британаца да оду из ЕУ.
Препоруке:
13
1
34 недеља, 15 децембар 2019 00:18
итд или...Рећел
пребројте колико ја поменух крв у коментару а колико Ви па ће вам бити јасно ко на крви инсистира, Ви или ја.
Препоруке:
11
2
35 недеља, 15 децембар 2019 01:05
čisto onako
"Budalasti" Boris je kao gradonačelnik Londona pokrenuo jedan od najuspešnijih programa za razvoj start up kompanija u svetu. Vlasnici sitnog biznisa u UK ga skoro stoprocentno podržavaju zbog toga.
Pre nego što je bio uspešan gradonačelnik Londona, bio je uspešan novinar. Takođe se odrekao USA državljanstva na koje je imao pravo po mestu rođenja kad je počeo da se bavi politikom jer je smatrao da nije u redu da se osoba koja ima rezervno državljanstvo bavi politikom u Britaniji.
Препоруке:
9
0
36 недеља, 15 децембар 2019 09:34
Raćel za итд или
Zapanjena sam sa vašim zadnjim odgovorom, a vi razmislite, ako hoćete, zašto! Ako nećete, ne morate!
Препоруке:
3
9
37 недеља, 15 децембар 2019 11:18
итд или...Раћел
Мислим да куцате на погрешна врата, ја нисам из тог филма, Ви очигледно видите нешто и чега нема па чак ни аргументи квантитета не могу да Вас разувере да код мене не постоји проблем који Ви видите.
Препоруке:
11
1
38 недеља, 15 децембар 2019 14:00
Raćel za итд или
"Мислим да куцате на погрешна врата, ја нисам из тог филма, Ви очигледно видите нешто и чега нема па чак ни аргументи квантитета не могу да Вас разувере да
код мене не постоји проблем који Ви видите."
To Vi kažete! A šta ste hteli da kažete, nije mi jasno?Ne znam :ni vrsta ni film.Vi ste pomenuli krv, a ja sam kako znala i umela, odgovorila. To što se često spominje reč KRV, to je da bih bila jasnija, jer ste vi prvo dotakli, a hteli ste da kažete "plava" krv i Iton i ostali univeziteti.A bolje vi meni dajte argumente kvaliteta, a kvantiteta ima na pretek. Pozdrav.
Препоруке:
2
9
39 недеља, 15 децембар 2019 19:37
itd ili...
Ja I pored najbolje volje ne razumem sta Vi hocete od mene? Da se slozim da je ubijanje vlasnika Deinjskih vila da bi se komunisti uselili u tako otetu imovinu u redu? Meni nije u redu I nikada nece biti! To sto je neko plave krvi ne daje nikome pravo da ga zverski ubije zato sto taj isti nije! Romanovi I drugi su zrtva takvih za koje ne postoji hijerarhija ssem ako oni nisu na vrhu-tzv crvena burzoazija
Препоруке:
10
1
40 недеља, 15 децембар 2019 19:59
Спиридон
@ итд или...

Завршио је Итон ако не грешим,у сваком случају један од Ајви лиг Унија

Просто блистате својим знањем (по обичају), још само да вам неко јави како су у Ivy league једино и само универзитети у Америци, односно да Eton College није уопште универзитет већ колеџ што му име лепо и каже тј у преводу на српски средња школа у коју се иде од 13. до 18. године. Па је тако и Борис у складу са својим пореклом и материјалним стањем тамо био док није после тога отишао на Oxford, где је завршио факултет. Шта кажете живели ви у Енглеској...
Препоруке:
5
12
41 недеља, 15 децембар 2019 20:20
итд или ...
Спиридоне моја грешка у брзини, али заиста мислим да не мења суштину, ја заиста немам намеру да коментарима посвећујем толико пажње нити да импресионирам као што Ви имате, ил не дај Боже едукујем како Ви умишљате Вашу мисију, рецимо да сам довољно остварена, што ме наводи на закључак да Ви нисте
Ко не зна то што сте ви написали, његов проблем, уверена сам да њих има јако мало, али то ваше подцењивање је одурно! Одрастите!
Препоруке:
10
4
42 недеља, 15 децембар 2019 20:27
итд или ...Спиридону
Аууу Спиридоне, радила Википедија видим, око Оксфорда и осталих детаља! Па Вама само Википедија доста, не треба да живите ван својих два метра, имате цео свет на длану пардон Википедију?!?!?
Препоруке:
12
4
43 понедељак, 16 децембар 2019 07:58
Спиридон
@ итд или ...Спиридону
Аууу Спиридоне, радила Википедија видим, око Оксфорда и осталих детаља!

Госпођо моја драга, са обзиром да сте се управо избламирали за медаљу са Ivy league где јој место није у UK, односно са Eton-ом кога сте прекрстили у Uni, што-но се популарно у земљи Енглеској за факултет каже, онда бих ја на вашем месту прешао у stealth mode док се срамота не заборави. Иначе хвала заиста на питању, не гледајте себе у огледалу па мени лепити ваш свети грал знања и гуглање са Википедијама, јер сте тамо прошли пут да се подсетимо нашли оне чувене Тито-Черчил књиге које сте онда славодобитно потурили као кукавичије јаје, измисливши при томе да сте их прочитали и да оне садрже оне ваше фантазмагорије.
Такође хвала и на том питању, довољно ми је било да само погледам ваш коментар и да видим колико ништа Ivy league & Eton не знате, тако да држите се ви ваших трач рубрика у The Sun-у, видите да вам одлично иду те теме око ванбрачне деце. За боље уосталом и нисте...
Препоруке:
3
7
44 понедељак, 16 децембар 2019 08:07
Спиридон
@ итд или ...Спиридону
Спиридоне моја грешка у брзини, али заиста мислим да не мења суштину, ја заиста немам намеру да коментарима посвећујем толико пажње нити да импресионирам као што Ви имате, ил не дај Боже едукујем како Ви умишљате Вашу мисију, рецимо да сам довољно остварена, што ме наводи на закључак да Ви нисте

Код вас баш нешто често умеју те брзинске грешке да се десе ако смем да приметим...
Иначе, како вам је остало да у вашу гаргантуанску колекцију фантазмагоричних теорија придодате још једино да је Земља равна плоча па да збирка буде заиста комплетна, онда ћу и ову најновију скоро па ингениозну претпоставку о мојој (не)оставарености схватити и овај пут као похвалу. Почели сте са тиме да сам СНС бот а дошли сте прошли пут чак до тога да нисам уопште ни Србин, тако да шта вам кажем одлично вам иде. Само ви наставите, једино себе и свој тетрапак патриЈотски светоназор показујете тиме....
Препоруке:
3
7
45 понедељак, 16 децембар 2019 10:04
Спиридон
@ čisto onako
"Budalasti" Boris je kao gradonačelnik Londona pokrenuo jedan od najuspešnijih programa za razvoj start up kompanija u svetu.

Ако смем да приметим, чини ми се да нисте баш пратили његове бројне подвиге током предозборне кампање, чим нисте на прави начин схватили шта се тачно подразумева под будалесањем. Елем, мене је то понекад подсећало на Белог Трговчевића а посебно оно када су га обесили на неку жичару са све кацигом и две британске заставице у рукама, па је он тако махао одозго као кловн у неком циркусу тј само му је она капа за дворску будалу фалила и то у Union Jack бојама па да све буде на свом месту. Но, сада је то популарно, или ти што су Енглези гори од Америке, хоће и они свог Трампа да имају. У суштини, да није Трампа Борис би био апсолутни шампион политичког будалесања. Све у свему на власти су данас лидери потпуно синхронизовани са тактом времена у овом новом риалити свет спектакла облику, које је касни капитализам себи у част створио...
Препоруке:
3
3
46 понедељак, 16 децембар 2019 10:09
итд или...
Спиридоне није у Сану то објављено већ је сам Борис то у потрази за својим коренима у документарцу пронашао и поделио са јавношћу.
Видите нити сам Википедија нити The Sun користила као изворе, за остале ступидарије које ви сматрате врхунском бламажом јер имате тако ниско мишљење о саговорнику да мислите да сте пронашли да он не зна нешто што је опште место, немам разлога да одговарам, имам паметнија посла од злог ситничавог старца инфантилне провинијенције коме је Милошевић иако давно под земљом и даље тема (ах како хришћански и "славски") и никако да крене даље од тог западњачког наратива и погледа на српску историју па до равне плоче и презира према слову Ј и родољубљу, све замишљајући да је просветитељ а то код таквих карактера не бива реално, ваљало би најпре себе да просветите и просветлите.
Остајте добро и смирено и уживајте у предивном дану по могућности у природи и у добром друштву
Препоруке:
10
2
47 понедељак, 16 децембар 2019 10:18
итд или...
што се УК тиче да и то на Кембриџу рекох ли Вам, имам и диплому пре давних 30 г да посведочи, али волите Ви да верујете да су родољуби приглупи, необразовани, волите да уклапате људе у ваше калупе који су одраз ограничености вашег ума, када се калуп покаже погрешан ви се убисте да докажете да је човек погрешан а не калуп, увек после дијалога са Вама, размишљам колико мало има разлике у вашој искључивости и оних ликова са дугим мантилима титовим главосечама рецимо? мало више пристојности, увиђавности, културе према саговорнику у вашем је интересу, ипак сте јако осетљиви на третман који Ћирјаковић показа према женама, а да ли ви помало личите на то против чега сте наводно? патетични сте у тој својој нарцисоидности и за крај можда је боље бити срећан него увек у праву Спиридоне? ви никада готово нисте у праву, оријентишите се на срећу, можда Вам пође за руком.
PS за вашу информацију у животу нисам читала The Sun али не знам никога у мом окружењу да је то читао, можда Ваши читају или Ви?
Препоруке:
10
1
48 понедељак, 16 децембар 2019 10:44
итд или...
кога занима порекла Џонсона из његових уста

https://www.youtube.com/watch?v=n9mG6iK3kkQ

на основу истраживања сопственог!
Препоруке:
8
1
49 понедељак, 16 децембар 2019 11:06
итд или...BBC o Џонсону 2 део
http://www.bbc.co.uk/whodoyouthinkyouare/new-stories/boris-johnson/how-we-did-it_2.shtml

дате и назнаке преко које линије је реч о краљевском пореклу
Препоруке:
7
1
50 понедељак, 16 децембар 2019 11:11
Спиридон
@ итд или...

Значи сада смо дошли већ и до ситничавог старца, који наравно није ни Србин а у слободно време је СНС бот. Просто превазилазите саму себе...!?
Елем, ја бих се на вашем месту запитао а зашто мене тј вас уопште занимају такве глупости око ванбрачне деце, односно зашто их тако поносно презентирате у својим коментарима. Тако да је моја The Sun опаска сасвим на свом месту, јер се ви тим трач ”знањем” и напајате из тих као документараца, намењених простом а доконом пуку. Иначе хвала на питању, читам претежно књиге и то оне праве, мислим не као ви оне које сте тек изгуглали а које као фол садрже доказе за ваше фантазмагоричне теорије. Мада шта се и ја чудим јер то сте ви, Запад се настрашније патриЈотски мрзи али се зато обожавају Гај Ричи и његови бофл филмови, поноси се некакавом квази-русофилијом а нема се појма ни ко је Павел Лунгин а камоли било шта друго. И наравно патриЈотски бинго Џеј у виду најневероватнијих теорија завера у које тако убеђено а надобудно верујете...
Препоруке:
2
7
51 понедељак, 16 децембар 2019 11:47
Спиридон
@ итд или...
итд или...BBC o Џонсону 2 део
http://www.bbc.co.uk/whodoyouthinkyouare/new-stories/boris-johnson/how-we-did-it_2.shtml

дате и назнаке преко које линије је реч о краљевском пореклу

Само се без потребе и даље бламирате, односно ви очигледно не схватате да су то занимације за припросту руљу, да има чиме испирати уста са тим глупостима око тога шта је радила чукунбаба Борис Џонсона, као и наравно та примитивна опсесија краљевским пореклом. Видите за разлику од вас, мене је комедијант случај неким својим само њему знаним путевима одвео да стицајем неких чудних околности упознам и на неки начин уђем да не кажем ородим се са једном од заиста великих краљевских породица Запада, додуше одавно већ без круне. Не видим заиста ама ништа специјално у њима искрен да вам будем, али добро нисмо сви исти...
Препоруке:
1
9
52 понедељак, 16 децембар 2019 11:55
итд или...
Баш сте се изнервирали, није ми била намера, или јесте? макар мало?

Баш сте на крај срца, па не морају сви делити ваше филмофилске склоности, ја нисам у том фазону, можда када дођем у Ваше године, Ви сте чак и нетрпељиви и искључиви у тумачењу филмова што је невероватно ваше читање је увек једино исправно!

Што ми замерате на тим књигама, па ништа нисте изгубили што сте их прочитали? у чему је проблем, мало сте се забавили, а ја одахнула од Вас! за мене је то била поента

Понекад се превише у својој искључивости приближите некима против којих сте наводно стога су недоумице око ваших ставова русофобије, аутошовинизма логичне и њих делим са већином коментатора када су ваши коментари у питању. Имате отклон у старту и квази супериоран положај према саговорнику што увек указује на несигурност, за то не кривите друге, ја сам се само подухватила посла да кушате своју горку травку које делите другима.
Препоруке:
11
1
53 понедељак, 16 децембар 2019 12:25
итд или...
Видите када вам побијем аргумент да је то петпарачка литература /Сан/ и наведем да је он то сам изрекао у ББЦ емисији вама се ја бламирам јер цитирам његове речи о његовом пореклу? чак ми учитавате и да сам ја фасцинирана, при чему сам се једино успротивила да су Борис и Вучић иста елита, факат је да нису! ако ико подилази тим сентиментима везаним за фасцинацију плавом крвљу онда је то сам Џонсон и ББЦ, свакако не ја, чињенице су чињенице, у прилог те тврдње да се Вучић и Борис не могу изједначавати навела сам изворе, ни мање ни више, нема разлога да ми учитавате нешто што није речено, али то је тако типично од Вас, просто не умете да губите! Престаните да се бламирате, да вас цитирам.
Препоруке:
9
1
54 понедељак, 16 децембар 2019 12:31
итд или...
Надам се да сте сада разумели зашто ако се служите као СНС заменом теза, стављањем речи у уста које никада нису изречене (у овом случају написане) којима се онда сами разрачунавате у монологу попут великог Вође, сматрам да сте усвојили методологију СНС ботова те сумњам у то да сте и сами из те приче тј филма.

И да не делим ваш укус када је реч о филмовима, биг дил, да није ваш укус мерило свега? верујем да није, да није ваш поглед на свет једини валидан? свакако да није, па пустите људе да имају различито мишљење па свет би био бескрајно досадан мизерно место за живот да само Спиридони (квази просветитељи) корачају овом Планетом.
Препоруке:
8
1
55 понедељак, 16 децембар 2019 12:39
Спиридон
@ итд или...
Баш сте на крај срца, па не морају сви делити ваше филмофилске склоности, ја нисам у том фазону, можда када дођем у Ваше године

Што ми замерате на тим књигама, па ништа нисте изгубили што сте их прочитали? у чему је проблем, мало сте се забавили, а ја одахнула од Вас! за мене је то била поента
Госпођо моја драга, јако сте храбри и то не зато што се мало чега плашите, већ што се авај мало чега стидите, па тако не само да вас није срамота измишљотина око оних књига, већ им само придодајете нове, шифра та ваша као поента.
Иначе хвала на питању, чини ми се ипак да бих ја требао да дођем у ваше године не ви у моје, а и за вашу информацију русофилство подразумева љубав према руској култури а не обожавање Кремља, јер се такво нешто зове кремљољуБство. Е видите русофили би ваљда требало да знају ко је Павел Лунгин, а не да су им пуна уста Русије са освртима на јефтин бофл Гај Ричија и шта је радила Борисова чукунбаба. Поразмислите о Сану, за вас је као створен...
Препоруке:
1
8
56 понедељак, 16 децембар 2019 14:56
Eh @Spiridon
Gospodine, spuštate se na nivo koji Vama ne odgovara. Naišli ste izgleda, ne profesionalnog posetioca sajta, dokoličara,koji sem što izmilja, i to debelo, hoće i uspeva u tome, da to prebaci drugome.Moj Vam je savet, uz dužno poštovanje, okanite se takvih žena, jer su u stanju i ovako sa velike razdaljine i bez otvaranja usta ili pokazivanja lika, da zagorčaju čoveku dan! Ona misli da je pobedila, zato što je dobila nekoliko lajkova?! Ne, izgubila je. A sada da dodam svoje mišljenje, posebno od gornjeg.Neko, ko je ranije imao taj logo, nije tako pisao i čini mi se da je bio muškog roda!Izgleda da je ova "ukrala" taj znak, jer i ja više ne prepoznajem tu osobu, tj. stil izražavanja, hoću reći pisanja.! Budite pozdravljeni, uz želju da imate prijatan dan.
Препоруке:
1
9
57 понедељак, 16 децембар 2019 15:11
итд или...
Спиридоне видим да сте пажљиво одгледали ББЦ епизоду коју сам линковала иако сматрате то пучком забавом, шта рећи о вашем лицемерју?
Најпре је било то мене госпођу занима а та занимација је на нивоу неког трачерског магазина
Када Вам ни то младићу, није прошло јер је реч о државној британској ТВ станици, онда сте одгледали?
Зашто? верујем да бисте нешто и Ви научили, за промену. Ето још једна мистерија која је постојала за Вас а опште је позната у УК захваљујући ББЦју, је разрешена!
Шта рећи о подметачинама типа те веровање у теорије завере те у равну плочу те којешта које пројектујете на друге? не заслужују никакав одговор

Што се књига тиче, присетите се, рекла сам да немам намеру да одговарам на теме које Ви мени задајете, одавно из школе изађох, али видим младићу, ви још нисте! Бејасте уверени да Вам је упалило, жао ми је али не радим туђе задатке, седите и сами урадите истраживање.
Препоруке:
9
1
58 понедељак, 16 децембар 2019 15:22
итд или...
Видите Спиридоне ви специфично гледате ограничавајући само на културу духовну и братску сродност па и љубав према Русији појединаца попут мене, за мене је Иван Иљин тај кога читам а то што не гледам Лугина, не стигох још, знате младићу, мала дечица, обавезе, живот једном речју, жена има пуно шешира, треба жонглирати. Но стићи ћу и да одгледам Лугина јер ми је Одушевљени Ћирјаковићев тапшач сугерисао, а верујем у његов укус и струку (философија), у Вас ни ваше оцене немам поверења, да извинете.
Препоруке:
10
1
59 понедељак, 16 децембар 2019 16:31
itd ili...
To je oduvek bio moj nik samo su komentari bili u muskkom rodu. Eto Vas komentar je tipican primer zenomrsca! Sta mislite o takvim muskarcima kao sto ste vas dvojica I kako bojite dan drugima?
Препоруке:
10
1
60 понедељак, 16 децембар 2019 17:02
itd ili...
Spiridone verujem da Racel ceka da joj se obratite gde ste bili I tako to...
Препоруке:
9
1
61 понедељак, 16 децембар 2019 17:24
итд или...Еh
Ја за Вас нисам ова, имајте елементарне културе у комуникацији а вашу мржњу према женама, било да сте жена или мушкарац, каква замишљате да сам ја оставите за себе, не спуштајте се на тај ниво за које другог упозоравате да се спушта или не!
Леп дан вам желим
Препоруке:
10
1
62 понедељак, 16 децембар 2019 19:28
nemo
itd .....


nemojte sa njim ...

treba raspravljati sa ljudima...
Препоруке:
14
1
63 понедељак, 16 децембар 2019 19:58
Спиридон
@ итд или...
Спиридоне видим да сте пажљиво одгледали ББЦ епизоду коју сам линковала иако сматрате то пучком забавом, шта рећи о вашем лицемерју?

Госпођо драга, ни на памет ми није пало ако ми верујете, или ти у преводу видео сам једино тај ваш линк и пратеће одушевљено објашњење од које је краљевске гране Борис и онда исти само копирао у свој коментар. Имам заиста паметнија посла у свом животу него да се бавим таквим глупостима, односно не гледајте себе у огледалу по стоти пут вам кажем јер се ја заиста не спуштам на ниво гледања такве врсте примитивног садржаја. Имам вас уосталом да сазнам све што ме (не) занима а на тему теорија завера, припадајућих трачева о прабабама британских политичара, као и шта има ново у бофл филмовима Гај Ричија...
Препоруке:
1
12
64 понедељак, 16 децембар 2019 20:31
Спиридон
@ итд или...
Видите Спиридоне ви специфично гледате ограничавајући само на културу духовну и братску сродност па и љубав према Русији појединаца попут мене, за мене је Иван Иљин тај кога читам а то што не гледам Лугина, не стигох још, знате младићу, мала дечица, обавезе, живот једном речју, жена има пуно шешира, треба жонглирати. Но стићи ћу и да одгледам Лугина...

Под један није Лугин већ Лунгин, а под два Иљин вам је тзв опште место које претежно има везе са вашим политичким ставовима да не кажем сад патриЈотизмом а не са квалитетом било чега што је он написао. Надам се да и вас не треба да подсећам да се управо тај исти Иван Иљин дивио црнокошуљашима, називао их својом браћом, сањао о увођењу руског фашизма, односно ламентирао како је могуће да су Италијани успели тамо где су Руси посрнули, односно на крају баладе тврдио да је основни разлог за то што је фашизам лош у томе што је направио једнопартијску државу, док би онај прави требао да буде непартијски фашизам...
Препоруке:
1
11
65 понедељак, 16 децембар 2019 20:42
Спиридон
@ итд или...
Што се књига тиче, присетите се, рекла сам да немам намеру да одговарам на теме које Ви мени задајете, одавно из школе изађох, али видим младићу, ви још нисте!
Ах, па гле чуда, сад сам се већ подмладио па постадох од ситничавог старца некакав недозрели младић. Шта да вам кажем, него да са вама макар никад да није досадно, јер ви примењујете у хроничном недостатку аргумената тзв шпагети методу тј бацате тако неке инфантилне ad hominem пошалице као шпагете, па као шта се од њих залепи на зид
Елем, колико мене сећање служи ви сте сами прво тврдили да је гдин Агатон приложио доказе за ваше Тито Черчил фантазмагорије, па се човек онда јавио и објаснио вам да не измишљате ту свашта, па су онда докази као били у тим неким књигама, па сте онда на моје упорно инсистирање да кажете о којим се издањима ради, отишли на Гугл и нахватали нешто на брзину. На крају се наравно испоставило да је и то била само још једна у низу ваших измишљотина...
Препоруке:
1
14
66 понедељак, 16 децембар 2019 21:37
итд или ...
Спиридоне Ви стално исто проверите шта Вам је ко од коментатора тада говорио на ту тему, мене сте у једном тренутку помешали са поменутим, и дошло је до неспоразума са њим! Није ни чудо, мало је карактера и тешко је ако с времена на време имате времена да размените своја размишљања у гужви свакодневног живота, бити довољно прецизан и у тако мало пренети све што знате или шта мислите.Не знам што се чудите око тога ситничави старац зановетало трансформације у младића? па нико никога овде не зна ни како изгледа ни ко је, просто само можете да закључите о некоме на основу тога шта он изабере да подели са Вама, а опет остаје сумња да неко фабрикује лик и да лечи комплексе са неком фиктивном личношћу, а тек о присвајању туђих никова да и не говоримо, или наступању под вишеструким никовима, али све је то део игре, макар ја то тако видим. На почетку сам користио/ла само ... а онда су ме назвали "тачкасти" па сам додао/ла оне итд, иначе дуго сам на НСПМ и сведок сам пада пристојности коментара
Препоруке:
7
0
67 понедељак, 16 децембар 2019 21:44
итд или ...
Спиридоне последњи пут, баш сте претерали, врло сте злонамерни, одакле вам то да сам одушевљена било чијим пореклом, то је било пуко констатовање Борисових корена и подршке које ужива и по том основу?!?! Мене сте нашли да опљунете а Ваш Запад и ББЦ и екипу која је спиновала у корист елитистичког фаворита, вам није пало на памет? "Храбро" јуначки по жени још ударити, али то више говори о Вама, рекох ли вам Ћирјаковић је за Вас - Витез према женама!

Јако ми Вас је жао, цитирах Вам Иљина већ једном на ту вашу подметачину, прилично сам згрожена постојањем човека са таквим карактером као што је Ваш, исто је било са Владиком Николајем, и тада сте пљували по њему а ја цитирах аргументе који су обарали ваше пљувачке мрачне тезе о двојици великих људи према мом погледу на свет.
пс. Н сам испустила у брзини (авај опет) превише времена губим са Вама

Немо
у праву сте! Баш јесте!
Препоруке:
8
1
68 понедељак, 16 децембар 2019 21:52
итд или ...
http://www.nspm.rs/prikazi/bela-ideja-i-rusko-nacionalno-svejedinstvo.html

за све друге да виде шта Иљин пише а како га јадни Спиридон интерпретира!
Препоруке:
8
1
69 уторак, 17 децембар 2019 02:42
Ikarov pad.....@..ITD ili
"иначе дуго сам на НСПМ и сведок сам пада пристојности коментара"
I ne znate koliko ste u pravu! Zato što ste i vi doprineli tome, uzeli ste jedan svađalački ton, koji dolikuje samo jednoj poluobaveštenoj ili poluobrazovanoj ili poluvaspitanoj osobi.Ali dobro je i tako, jer se tako čovek uči i sagledava svoje greške, te ih ispravlja. Prvi započnete napad, pa ga posle toga pripišete drugom. Primer sa poređenjem krvi izvesnih, gde niste bili u pravu, da biste to prebacili drugoj osobi,tobože koliko puta je upotrebila reč KRV, što uopšte nije bilo relevantno.Po pisanju, mislim da ste već u dobrim godinama, te malo više povedite računa o stilu izražavanja, hoću reći pisanja.>Ne ljutite se, ovo vam je dobrobit savet, skratite tu svoju zlobu,a istssknite bar malo dobrote, jer po
Препоруке:
1
6
70 уторак, 17 децембар 2019 10:56
itd...@ Racel
Mislim da niste kompetentni da donosite ikakve zakljucke jer nemate uvida u celovitost price I napade kojim sam izlozen/a pogledajte raspravu sa doticnim na temu Cirjakovica I Antonicev text, ja ne delim vase komunitickke ideje o tome da se svako podjednako ima ubijati ako hocete da mu nesto otmete a pokrivate se jednakoscu pri cemu ste vi jednakiji. Sto se mojih godina tice to zaista ne mozete znati kao ni ostalo sta mislite da ste meritorni da sudite! Mene vasi lajkovi a ni stavovi ne zanimaju (uzgred)
Препоруке:
5
2
71 уторак, 17 децембар 2019 11:18
itd ili...ikkarov pad
Ako mislite da doprinosite kulturi komunikacija sa time sto me kvalifikujete kao poluobavestenu,poluintelektualnu I svadjalicom nnazivate, onda se I Vi nad sobom zamislite I pogleddajte u sebe duboko sta znaci Vasa zloba ideologija koju delite ili sta je to sto Vas toliko privlaci analfabeti Spiridonbu koji Vas edukuje I vapijete za jos?! Al avaj osstajete bez odgovora
Препоруке:
5
1
72 уторак, 17 децембар 2019 12:06
nemo
- ikar

Nije sve u relativizovanju-neko napravi gresaka,a neko je los.


Iako ne treba primati k' srcu,tesko je nositi se sa namernim zlobama. Nisu to provokacije.


Opet,treba ignorisati,a kritike uvazavati. Jedno sa drugim nema veze .
Препоруке:
4
1
73 уторак, 17 децембар 2019 14:26
Спиридон
@ итд или...

Спиридоне последњи пут, баш сте претерали, врло сте злонамерни, одакле вам то да сам одушевљена било чијим пореклом, то је било пуко констатовање Борисових корена и подршке које ужива и по том основу?!...”Храбро" јуначки по жени још ударити, али то више говори о Вама

Госпођо моја драга, као што већ рекох ја бих се на вашем месту запитао зашто гледам такву врсту садржаја, а колико сте само пуко констатовали се видело из ваших коментара. Мени видите не пада на памет да се бавим таквом врстом примитивних глупости, али нисмо сви исти. Покушавам такође само да схватим на који начин сте ви од мене угрожени као жена, а посебно јер сте сами представљали као мушкарац врло свесно и то месецима. Ви сте драга моја госпођо за мене само опонент у расправи као и сви други, тако да ме пустите тих ваших шпагета, јер пошто вам се они ваши јефтини ad hominem старац, младић, бот напади нису залепили на зид сад се одједном ви претварате у некакву жртву. Мало већ отужно...
Препоруке:
1
6
74 уторак, 17 децембар 2019 14:45
itd ili...
Spiridone mene zaista ne zanima ni sta vi mislite ni sta gledate dopustite da svako ima pravo da bira a ponajmanje sam htela da dozvolim da lazete uporno oko Cirjakovica I Vladike Nikolaja I Iljina, to da Vam ocutim necu I nisam! Meni ste Vi otuzni!
Препоруке:
6
2
75 уторак, 17 децембар 2019 14:49
itd ili...
Spiridone jednom mi rekoste da se gubim sa sajta, valjda vam je to I dalje intencija, ali nemam nameru. Ovo je sajt koga dugo pratim I ne pada mi napamet da zbog siledzije koji nema ni elementarne pristojnosti ne komentarisem ili ne citam NpM
Препоруке:
6
2
76 уторак, 17 децембар 2019 14:58
Спиридон
Spiridone jednom mi rekoste da se gubim sa sajta, valjda vam je to I dalje intencija, ali nemam nameru. Ovo je sajt koga dugo pratim I ne pada mi napamet da zbog siledzije koji nema ni elementarne pristojnosti ne komentarisem ili ne citam NpM

Госпођо моја драга, ваша склоност ка измишљању, вређању саговорника на теме СНС бота, аутошовинистичког издајника, ситничавог старца, недозрелог младића или неког ко у сваком случају није ни Србин, што само говори о степену аутистичног шовинизма у вашој глави, пошто је у вашем тетрапак свету очигледно увреда рећи некоме да није Србин, односно у овој најновијој итерацији глумљењу жртве, заиста превазилази све границе. Никада никоме на НСПМ-у нисам рекао да се губи одавде, односно покушавам само да схватим да ли сте баш толико безобразни да свесно измишљате или вам се по вашем обичају, у брзини, учинило да сте прочитали нешто што ја нисам ни написао...
Препоруке:
2
6
77 уторак, 17 децембар 2019 15:10
Спиридон
@ итд или...

Јако ми Вас је жао, цитирах Вам Иљина већ једном на ту вашу подметачину,

Дакле ево Иљина из 1933-те, чланак: Национал-социализм. Новый дух.I.
Где можете прочитати ове речи...
Нови дух националсоцијализма има наравно позитивне дефиниције: родољубље, веру у идентитет немачког народа и снагу немачког генија, осећај части, спремност за жртвену службу. Овај дух, чини се, срж читавог покрета, за сваког искреног националсоцијалисту, он гори у свом срцу, напреже мишиће, звучи у његовим речима и блиста у очима. Довољно је видети ове вернике, довољно је видети ову дисциплину да бисте схватили значење онога што се догађа и запитајте се: „има ли човека на свету који не би хтео да створи покрет таквог успона и таквог духа? Једном речју, овај дух, повезан је са немачким националсоцијализмом, са италијанским фашизмом. Међутим, не само с њим, већ и са духом руског белог покрета
http://iljinru.tsygankov.ru/works/vozr170533full.html
Паметном доста...
Препоруке:
1
7
78 уторак, 17 децембар 2019 15:20
itd ili...
Sve sto kod nas ima izdato od Iljina (Logos) sam procitala na taj Vas citat ne naidjoh niti ga smatram relevantnim za ukupnost njegovog dela. To sto ne uspevate da vidite lepotu I plemenitost I filosofiju pravoslavne religije vec tragate za senkom meni mnogo govori o Vasem karakteru. Senka senku trazi! Da ne bih I ja postala kao Vi klonucu se vase toksicnosti jer Vama na svetlo ne vredi pokazivati slepi ste kod ociju a dusa Vam mracnaM Volela bih da gresim I da sam Vas preostro ocenila no taj rigoleto u svakom Vasem komentaru je nepodnosljiv za mene te bih Vas oslobodila svog prisustva u komunikaciji.
Препоруке:
6
2
79 уторак, 17 децембар 2019 15:24
Спиридон
@ итд или...

А такође, ако вам Национал-социализм. Новый дух.I. није био довољан, онда вам од срца препоручујем да прочитати Иљинов чланак за трећи број часописа Русский колокол из 1928, кога можете пронаћи овде...
https://vtoraya-literatura.com/publ_673.html
Где је Иљин почевши од 54. странице написао чланак под насловом О русском фашизме, кога иначе завршава овим речима...
Дух руских фашиста - родољубни, вољни и активни, није за осуђивање! Ја сам баш због тог духа и узео перо у своје руке. Али бих рекао својој браћи фашистима: Чувајте се и то не без разлога од стране „политике“! У њој је опасност од корупције и губитка позитивног фашистичког духа ...
Препоруке:
2
7
80 уторак, 17 децембар 2019 15:36
itd ili...ili pametnom dosta
Ovaj vas izvor vam je kao I Levadu sto ste citirali a ja vam rekla da su oni strani agenti (prvi put sam se srela sa vasom toxicnosti po javni prostor tada) ignorisali ste tu cinjenicu pa sam vas uputila na njihov sajt na kome su sami napisali dda su strani agenti ali ni to nije vredelo objasnila sam vam da je Putin taj zakon o str agentima odd Amerike prepisao pa sam se naganjala sa vama I oko toga da li oni potpadaju po to...sve u svemu moji motivi su bili da ne trujete javni prostor rodoljubivog sajta, od zene dosta! ne smatram vas dostojnim protivnikom!
Препоруке:
6
2
81 уторак, 17 децембар 2019 15:43
itd ili...
Pardon prvi put sam na vase podmetacine reagovala kada ste stavili link negog Muslimana o broju Srba na KiM, tad sam Vas raskrinkala, pa ste posegnuli za Wikipedijom sto je podjednako groteskan izvor, tada sam Vam rekla da mislim da niste Srbin jer takvu dozu manipulacije u korist Ssiptara ni jedan Srbin posle svega ne bi koristio u dijalogu argumentima. Cemu onda cudjenje? Usledilo je Vasse prebrojavanje krvnih zrnaca I teza da ako smo Srbi onda smo I Romi..dug je spisak vasih pokusaja ali mene pamcenje dobro ssluzi
Препоруке:
5
2
82 уторак, 17 децембар 2019 15:46
itd ili...
Ili onomad kad sloziste pricu o Slobinom nevidjenom obezbedjenju a ja coveka gledala svaki put u kolima kako ide mojom ulicom bez ikakve pratnje, ali ne odustajete, ja nisam dobro videla tih godinu dana u odnosu na to sta vam je neko sa Krsta rekao (neviddjeno jer je bilo I nepostojece) pa ste mi zalepili najgore etikete iz C0tih - sto ne bi I ja Vama?
Препоруке:
6
2
83 уторак, 17 децембар 2019 15:54
itd ili...
Nije mi to nista poznato ali rekoh Vam vasi izvori ako nisu original Iljinovo delo za mene su sumnjivi jer tako citiraste I Levadu, pa oblatiste Vladiku Nikolaja na slican nacin, izvinicete me sto cu uzivati u lepoti ovvog dana I svoje vreme posvetili vrednijim ljudima no sto ste vi a Vama preporucujem duhovni rast I manje Gibona I Rima a tek onog Nemca odd pre 100 g sa kojim ste fascinirani..ps izvinjavam se na pravopisnim greskama adminu (telefon je u pitanju nemam dobar pregled)
Препоруке:
6
2
84 уторак, 17 децембар 2019 16:08
Спиридон
@ Спиридон

Госпођо драга надам се само да смо после предочених доказа са моје стране коначно утврдили да моје напомене за Иљина нису биле никакве подметачине, већ само и једино истина, болна али непобитно историјски тачна, коју су вама заборавили да саопште колико ми се чини. Такође, ко је од нас овде гледао BBC, Kanal 4 и ITV се може видети читајући ваше сопствене коментаре, али то је то ваше чувено Гај Ричи-Борисова чукунбаба-ББЦ документарци-кремљољуБство, у коме ви онда мене у том патриЈотском салто-мортале заносу без имало стида и образа оптужите да су мој Запад & ББЦ и екипа која је спиновала у корист елитистичког фаворита...
Сачекајте ви то гледате, пратите, о плавој крви Борисовој све знате а онда на мене показујете прстом...
O tempora, o mores...
Препоруке:
2
6
85 уторак, 17 децембар 2019 16:18
nemo
Treba gledati kontext uvek...

Nacionalizam,imperijalizam je postojao kod austrougara,nemaca,rusa,turaka,pa se Iljin nastavio,a firer zacementirao totalno....

To je bilo vreme kada su ljudi- u pr. sv. ratu - jedva cekali u rat (militantni,skoro kao sada).

Ne daj Boze nikom ,sto kazu ,ne ponovilo se
Препоруке:
5
2
86 уторак, 17 децембар 2019 16:19
Спиридон
@ итд или...

Ovaj vas izvor vam je kao I Levadu sto ste citirali

Ако смем да приметим, пренет је од речи до речи оригинални Иљинов чланак кога је он написао 1933 године. То што се вама не свиђа истина, није разлог да по вашем обичају покушавате да је побијете својим измишљотинама о страним агентима, а посебно јер је тај сајт колико ја видим, што му и само име http://iljinru.tsygankov.ru каже посвећен лику и делу Ивана Иљина тј на њему можете пронаћи информације о свему што је он написао.
Понављате се ако смем да приметим, јер када год вам неко пружи неки непобитан доказ, ви у немоћи да га оповргнете идете онда у те тако типичне фантазмагорије и теорије завера, где ништа наравно није случајно.
Иначе исти чланак можете наћи на сто и педесет места, јер га је Иљин написао док се дивио Хитлеру, Мусолинију и нацистима, а ако вам он није био довољан имали сте и онај други са оригинал pdf скенираним часописом Руско звоно из 1928, или је и то можда нека подметачина...!?
Препоруке:
1
7
87 уторак, 17 децембар 2019 16:26
Спиридон
@ itd ili...

Pardon prvi put sam na vase podmetacine reagovala kada ste stavili link negog Muslimana o broju Srba na KiM, tad sam Vas raskrinkala, pa ste posegnuli za Wikipedijom sto je podjednako groteskan izvor, tada sam Vam rekla da mislim da niste Srbin jer takvu dozu manipulacije u korist Ssiptara ni jedan Srbin posle svega ne bi koristio u dijalogu argumentima.

Авај, разочараћу вас у питању је био званичан податак Исељеничког Комесаријата Краљевине СХС тј Југославије, а то што по педесети пут у немоћи понављате једну те исту лаж о Википедији и некаквом раскринкавању, само говори на шта сте све спремни. Шифра књиге на тему Тито- Черчил...
Иначе само доказујете моју тезу о аутистичном шовинисти, јер по вама људи који нису Срби су некакви манипуланти и лажови, јер да сам Србин онда то ваљда не бих могао...
Страшно, шта ви и то са поносом причате. Како вас само није срамота...
Препоруке:
1
6
88 уторак, 17 децембар 2019 16:36
Спиридон
@ итд или...

Nije mi to nista poznato ali rekoh Vam vasi izvori ako nisu original Iljinovo delo za mene su sumnjivi jer tako citiraste I Levadu, pa oblatiste Vladiku Nikolaja na slican nacin

Дакле идемо још једном, ево вам линк за скидање оригиналног PDF скеинраног часописа Русский колокол. № 3» (1928)
https://vtoraya-literatura.com/pdf/russky_kolokol_1928_3_text.pdf
На страни 54 вам је чланак Ивана Иљина који се зове О руском фашизму, прочитајте па се и сами уверите.
А онај други сајт тј Ильин.Ру је као што рекох посвећен лику и делу Ивана Иљина, па за себе и своју мисију они сами кажу ово...
Цель Интернет-проекта - представить сетевому сообществу необозримое и мощное, как сама жизнь, литературное и философское творчество Ивана Александровича Ильина

Наравно код вас чим вам се истина не допада, одмах буду неки страни агенти. Лепо ја вама рекох Земља равна плоча вам само недостаје у колекцији фантазмагоричних теорија завера ...
Препоруке:
1
7
89 уторак, 17 децембар 2019 16:47
Спиридон
@ итд или...

Николај Велимировић - Кроз тамнички прозор, глава LXXVII
To Европа не зна, и у томе је сва очајна судба њена, сва мрачна трагедија њених народа. Она пре свега не зна чија је. Онда она не зна ко јој је пријатељ а ко непријатељ. зове Оцем а кога Сином, због чега је попљувано у њој очество и синовство, родитељство и чадство. Она ништа не зна осим оног што јој Жидови пруже као знање. Она ништа не верује осим оног што јој Жидови заповеде да верује. Она не уме ништа да цени као вредност док јој Жидови не поставе свој кантар за меру вредности. Њени најученији синови су безбожници по рецепту Жидова...
Сва модерна гесла европска саставили су Жиди, који су Христа распели: и демократију, и штрајкове, и социјализам, и атеизам, и толеранцију свих вера, и пацифизам и свеопшту револуцијуи капитализам и комунизам. Све су то изуми Жидова, односно оца њихова ђавола
Препоруке:
2
8
90 уторак, 17 децембар 2019 16:54
Спиридон
@ итд или...

Николај Велимировић, предавање на Коларцу 1935 године...
Ипак се мора одати поштовање садашњем немачком Вођи, који је као прост занатлија и човек из народа увидео да је национализам без вере једна аномалија, један хладан и несигуран механизам. И ево у XX веку он је дошао на идеју светога Саве, и као лаик подузео је у свом народу онај најважнији посао, који приличи једино светитељу, генију и хероју
Препоруке:
1
9
91 уторак, 17 децембар 2019 18:39
itd ili...
Postovani gospodine Vi nemate mere ne razumete da kada se izblamirate sa Levadom kao Maric u sinocnoj Cirilici (njihovo cuveno istrazivanje po kome Rusi ni medju 10 ne vole Srbe tacnije ne pominju) nema razlike, niste kredibilan sagovornik.
Препоруке:
10
1
92 среда, 18 децембар 2019 08:43
Ikarov pad@itd ili
Draga, ili dragi, jer ste čas jedno, čas drugo, kazati za Spiridona da je analfabeza je neprevaziđena glupost i neznanje. Možemo ili možete da kažete bilo šta o njemu, ali da je analfabeta?! Ta, nemojte, molim Vas! Mislim da mu, posle ovako izjavljene gluposti, dugujete jedno veliko izvinjenje! Da, želim i ja Vama lep dan.
Препоруке:
1
7
93 среда, 18 децембар 2019 09:47
Спиридон
@ итд или...

Госпођо моја драга, чини ми се некако да би особа која је свесно потурала непостојеће доказе за своје фантазмагоричне теорије, као ви у случају оних књига о Титу и Черчилу, треба мање да прича на тему бламирања и губитка поверења, али авај као што рекох ви сте ужасно храбри и то не зато што се мало чега бојите већ што се мало чега стидите. Међутим, у хроничном недостатку аргумената, ви увек посежете за понављањем једне те исте лагарије у нади да ће се она после десет понављања постати неким чудом истина. Тако да, хвала на питању сви моји извори су валидни и што је најбитније тачни, односно немам обичај да потурам којекакве опскурне патриЈотске вебсајтове, као ви што сте урадили када је она друга измишљотина о Енглезима ауторима Устава из 1974 у питању. Уосталом, најбоље огледало вас и вашег тетрапак погледа на свет је она ваша прича како сам ја потурио податке неког муслимана, што по вама значи да су исти аутоматски лажни, па сте онда помислили да ја и нисам Србин...
Препоруке:
1
6
94 среда, 18 децембар 2019 10:32
итд или...
Иљин је 1937 отишао из Немачке (иако делимично Немачког порекла) у Швајцарску где се трајно настанио, а наш Владика Николај, кога тако срамно блатите, завршио је у нацистичком логору Дахау!Толико о контексту на који Немо лепо указује! али ви не разумете контекст, већ сте врло ускогруди у Вашем поимању света, без способности за повезивањем чињеница макар и оне као што је савезничко бомбардовање Србије по Титовим инструкцијама дакле далеко пре 1948 и ћоравих кутија. Ту ћете се морати познати на контекст, да бисте то могли морате уважити мој претходни!Иначе то што у оваквим дуелима имате подршку алтер ега или Раћел којој никако да се обратите, авај већ виђено. Извињење само мени ВИ дугујете, обојица или како год!
Препоруке:
7
1
95 среда, 18 децембар 2019 10:41
итд или...
Спиридоне ви сте храбрији далеко од мене јер се баш ничега не стидите! Подмећете да бисте некога облатили, зар пошто ЈУ више не постоји, после одрубљених српских глава којима су и шиптари и муџахедини (муслимани) из БиХ играли фудбал, Вама још увек није јасно да ту постоји антисрпска прича и Ви кривите онога-мене који вас упозорава да су подаци дотичног Муслимана можда погрешни?

А видим да смо се вратили на Устав 1974, ту сам Вам лепо линковала чланак истраживача и историчара који је по енглеским архивама истраживао и његов закључак, али не ви сте и квалификованији од њега и његови закључци који наравно као уосталом свачији нису у складу са Вама, не постоје!

Па Ви видите ко одбија истину, ваљда сте нарцисоидна структура личности која воли да је увек у праву обично то значи озбиљне недостатке у смислу остварености, те ми Вас је жао, окрените се тим сегментима који су лоши, истресање на жену на НСПМу није део решења већ део Вашег проблема! ако ме разумете...
Препоруке:
7
1
96 среда, 18 децембар 2019 10:55
Спиридон
@ Ikarov pad

Не бих ја обраћао превише пажње на те госпођине ad hominem шпагете, а још мање очекујем било какво извињење. Морам признати да се заиста ретко среће такав психолошки профил, који познаје једино и само жељену истину као категорију. У преводу код наше итд или... може постојати као реалност само оно у што она жели да то буде истина, док је све остало изван тих граница некаква подметачина. Својевремено сам ја изнео податак о некаквом индексу неједнакости а све према Credit Suisse и њиховом Global Wealth Databook-у, што се у сматра глобалним еталоном за такву врсту података. Истог секунда је то наравно одбачено са њене стране уз пратеће објашњење да има тамо неки документарац о некој холандској банци или такво већ нешто, који наравно благе везе нема са Credit Suisse или тачношћу њихових података, али ето и Credit Suisse је банка па је све то наравно повезано. Тако да она просто тако реагује на оно што јој се не уклапа у уверења, тј све су лажи, страни агенти и аналфабете...
Препоруке:
1
7
97 среда, 18 децембар 2019 11:04
итд или...
Као што Вам рекох ваља читати а када се много чита иде се даље, дакле информацију да је Уств 1974 писан у америчкој амбасади дали су Руси а др наука са сајта НСПМ у авај енглеским архивама потврду нашао на следећем линку http://www.nspm.rs/kuda-ide-srbija/britanska-politika-prema-jugoslaviji-1941-1944-%E2%80%93-osnovni-izvor-ustava-sfrj-iz-1974.html
потврдио, где је ту подметање - нигде! а где сте ту ви? само треба да се покријете ушима и да се застидите макар једном, да докажете да нисте СНС бот којима ништа није страно па ни лаж.
Препоруке:
7
1
98 среда, 18 децембар 2019 11:12
итд или...
Спиридоне појма Ви немате доказ је овај ваш коментар, цео свет пише да је Борис победио због Брексита сем Вас, па када толико промашите, тражите да скренете пажњу на другога и заподевате кавгу да киднапујете тему на коју коментари треба да буду, ако то није СНС бот замена теза понашање, не знам шта је, а ви се као увредисте? није него, биће да истина Вама ипак није најјача страна! А оно тетрапак, па човече маните се те реторике, то је тако пасе! изађите из СМ времена, тим пре што је он сада посао за историчаре а Ви то свакако нисте, јер нико не зна ни Вашу струку ни постигнућа, али зато сте "храбри" а у ствари безстидни да блатите Иљина и Николаја Велимировића? и још се чудите дилемама везаним за ваше знање, добру вољу и којешта још?
Препоруке:
7
1
99 среда, 18 децембар 2019 11:42
итд или...
Аман Спиридоне Кредит Свис није никакав репер за тако нешто, већ тада сам вам рекла да је УН искључив репер за такве констатације с обзиром на усаглашену методологију (планетарним консенсузом донету) за таква истраживања и последичне закључке!

Који део вама овде није јасан? Који Кредит Свис човече? Да ли Ви имате неку струку? ово очигледно није
Препоруке:
6
1
100 среда, 18 децембар 2019 13:11
Спиридон
@ итд или...

Аха значи сада сте већ прешли на резервну УН коту, пошто је да се подсетимо шта је првобитно био разлог зашто у податке из Credit Suisse годишњег извештаја, на кога се иначе позива цео свет сматрајући га и више него валидним, не треба веровати...
скоро су дошли у жижу јер су пратили и шпијунирали бившег запосленог (Арапин беше) уплашени да им не одведе кадрове у УБС аајте молим вас, мало више поштовања према себи у изношењу аргумената. Видим нисте одгледали оног узбуњивача Холанђанина о банкама
Ето тако ви размишљате, чим вам се нешто нађе ван тетрапака, дакле има тај неки Арапин, и био је тај неки Холанђанин узбуњивач. Какве сад тај Арапин и тај узбуњивач Холанђанин имају везе са тим извештајем то само ви знате, али по обичају у хроничном недостаку аргумената ви увек по аутоматизму нападате извор ма колико валидан био, односно било шта што нађете било где у некој опскурној интерент недођији а што потврђује ваше наводе је за вас као у камену уклесано...
Препоруке:
0
6
101 среда, 18 децембар 2019 13:25
Спиридон
@ итд или...
цео свет пише да је Борис победио због Брексита сем Вас,

Под један то није тачно, а под два то се иначе да вам помогнем зове argumentum ad populum или ти позивате се на мишљење већине. Како да вам кажем, цео свет је некад мислио да је Земља равна плоча, а после се испоставило да нису били у праву ма колико их је било...
Што се тиче Иљина, да се подсетимо прво било да је сајт Ильин.Ру некаква страна агентура, па је онда било да то пошто то ви нигде нисте нашли у књигама преведеним на српски да то мора бити нека подметачина. Па сте онда схватили да је то ипак истина али сам ја један зао човек који је тражио и нашао зло, као да сам се ја а не он дивио Хитлеру, а сада сте видим сазнали да је он пред рат коначно схватио оно што је сваком са два грама мозга било јасно око нациста. Иначе да вам помогнем није ни тада схватио у потпуности, јер се радовао Хитлеровом нападу на СССР, тј називао је то пресудом бољшевицима. Тако да колико знате толико и причате...
Препоруке:
0
6
102 среда, 18 децембар 2019 13:26
Ikarov pad @ itd ili
"Да ли Ви имате неку струку? ово очигледно није."
Eh...eh...ah..ah... A Vaša jeste!?Vi ste zaista poput Krvata, nemate ni stida ni srama i prekinite ovu raspru, vi podbadate sve, vi ste rođen-a- ...ne, neću reći šta, jer mi moje lepo vaspitanje to ne dozvoljava! Basta...basta! Dosta, zavežite, molim Vas, već jednom, osoba ste u dobrim godinama, imate i prilično obrazovanja, nadam se i vaspitanja. ali znanja malo, a to malo ,loše upotrebljavate! i...prekinite!
Препоруке:
1
6
103 среда, 18 децембар 2019 13:34
Спиридон
@ итд или...
Као што Вам рекох ваља читати а када се много чита иде се даље, дакле информацију да је Уств 1974 писан у америчкој амбасади дали су Руси а др наука са сајта НСПМ у авај енглеским архивама потврду нашао на следећем линку http://www.nspm.rs/kuda-ide-srbija/britanska-politika-prema-jugoslaviji-1941-1944-%E2%80%93-osnovni-izvor-ustava-sfrj-iz-1974.html
потврдио, где је ту подметање - нигде! а где сте ту ви?

Госпођо драга, по свом добром старом обичају понављате у недоглед једне те исте фантазмагорије, у нади да ће непрекидним понављањем они добити на тежини. Дакле под један, који тачно Руси и на основу којих тачно доказа, ево питам вас два месеца то исто питање, па не знам можда овај пут коначно сазнамо и то. Такође, око тог текста кога у очају потурате, вам је све сто пута објашњено. Дакле то што је неко нашао непотписани документ из 1943 у коме неко предлаже поделу Југославије на Велику Србију, Хрватску и Словенију никакве везе нема са Уставом из 1974...
Препоруке:
1
5
104 среда, 18 децембар 2019 13:44
Спиридон
@ итд или...
Подмећете да бисте некога облатили, зар пошто ЈУ више не постоји, после одрубљених српских глава којима су и шиптари и муџахедини (муслимани) из БиХ играли фудбал, Вама још увек није јасно да ту постоји антисрпска прича и Ви кривите онога-мене који вас упозорава да су подаци дотичног Муслимана можда погрешни?

Госпођо драга, из вас само проговара ваш аутистични шовинизам, који ето тако у очају када се нађе сатеран уза зид, прелази у ту неку отужно-патетичну причу. Зашто лепо не кажете да су за вас у вашем малом тетрапаку сви осим Срба некакви зли људи, некакви манипуланти и лажови. Изнет вам је званичан податак преузет из архиве Исељеничког комесеријата Краљевине СХС тј Југославије а ви сте исти пошто вам није био унутар тетрапака, одмах прогласили за лаж неког муслимана. За то да је то имало везе са било каквим муслиманом ви нисте наравно имали било какав доказ, али је ето било погодно да би се исти прогласио лажним. Како вас само није срамота...
Препоруке:
1
6
105 среда, 18 децембар 2019 13:48
itd ili...
Spiridone meni je Vas bas zao, nikakav rezervni polozaj UN sam Vam od starta rekla da je jedini validan izvor za takve analize, al covek za koga su Levada studije narucene I placene od SAD relevantne normalno da ne zna mnogo. Moja misija je da Vas naucim ili makar da ne sirite svoje neznanje. Uzivajte u danu u dobrim ljudima - pridruzite im se ako mozete, podvig je to u dobroti I slavljenju svog roda, odbacite autosovinizam kao pogled na svoj nacion, savet Vam je inajdobronamerniji. Ne bih Vas vise zadrzavala ali nemojte ni Vi mene-oboje imamo pametnijeg posla
Препоруке:
6
1
106 среда, 18 децембар 2019 13:56
Спиридон
@ итд или...

Па Ви видите ко одбија истину, ваљда сте нарцисоидна структура личности која воли да је увек у праву обично то значи озбиљне недостатке у смислу остварености, те ми Вас је жао, окрените се тим сегментима који су лоши, истресање на жену...

Госпођо под један, да ли ви то о мени или ипак о себи причате, јер смо се ваљда уверили да ћете ви посегнути буквално за свиме што вама падне на памет, само да би некако били у праву, односно да вам није страно ни измишљање непостојећих доказа. Уосталом најбољи пример докле сте ви спремни да идете је управо у тој причи са истресањем јер сте се представљали месецима као мушкарац, а онда сте коначно и то тешка срца и не сами од себе признали да сте ипак жена. Међутим букавлно само пет коментара после и истог тог дана, сте већ мене оптуживали да се лоше понашам према вама као жени, јер сте се досетили да би могли и то да искористите у расправи. Ваша бескрупулозност дакле заиста нема граница...
Препоруке:
1
6
107 среда, 18 децембар 2019 14:25
Спиридон
@ итд или...

Иначе да се подсетимо, овај текст сте ви приложили прошли пут као доказ када се говорило о Енглезима и Уставу из 1974...
http://glasholmije.rs/истраживања-из-прошлости-васојевића-и-црне-горе/енглези-и-тито
Ево цитата који показује о каквом се то тексту ради
Иста особа је замењена, на предлог енглеске тајне службе пољским Јеврејином Јозефом Валтером, обученим да успешно и брзо замени умрлог Јосипа Броза Све то лично је надгледао Черчил. И такав човек као што је Тито доведен је на овај простор да у народ усади комунизам, разруши веру у Бога и испуни задатке које су му задали моћници и његови ментори Енглези. Сасвим је нормално да смо ми Срби најлошије прошли од свих народа, јер је и он био следбеник Дизраелија. Да је историја скуп фалсификата, чак и када је обична ствар у питању, види се по датуму Титове смрти. Стотине њих који су и данас живи знају да је умро још у фебруару месецу, али је за датум његове смрти одабран 4. мај, највећи празник Илумината...
Препоруке:
0
6
108 среда, 18 децембар 2019 15:08
Спиридон
@ итд или...
Spiridone meni je Vas bas zao, nikakav rezervni polozaj UN sam Vam od starta rekla da je jedini validan izvor za takve analize, al covek za koga su Levada studije narucene I placene od SAD relevantne normalno da ne zna mnogo. Moja misija je da Vas naucim ili makar da ne sirite svoje neznanje.

Није тачно, немојте измишљати по обичају, јер ни поменули УН нисте тј само сте рекли да се Credit Suisse бави инвестиционим улагањима и онда истог момента прешли на тог неког Арапина и оног Холанђанина, пошто сте ваљда били под утиском неког youtube документарца, мајке целокупног вашег знања.
Такође, преклињем вас престаните више са понављањем тих ваших измишљотина о Левади, зато што ма колико их понављали неће постати истина ма колико то ви желели. Иначе за вашу информацију једини грех Леваде је што су радили свој посао одговорно и професионално, тј што за разлику од ВЦИОМ-а и ФОМ-а нису хтели да фризирају своја истраживања, па су се замерили коме није требало...
Препоруке:
1
7
109 среда, 18 децембар 2019 16:07
Спиридон
@ итд или...

Тако да госпођо моја драга, све што ви знате у било којој расправи је да бацате шпагете, па шта се залепи од тога. Када вам један назови доказ не прође, ви ћете одмах гуглати нешто ново и само бацати неке нове фантазмагорије док се опоненту не досади. Потпуно исти систем примењујете и када су докази опонента који излазе из вашег тетрапака, јер ма колико исти непобитно тачни и поуздани они били, ви ћете и рукама и ногама копати да нађете било шта, ма колико то умишљено било а што би на неки начин облатило извор и сврстало га у непоуздан. Па су то увек неки муслимани или страни агенти, односно у сваком случају подметачине и мистериозне завере да се протуре лажи. Верујте ми да за све ове године нисам видео некога ко ментално више личи на чувени лик Илије Чворовића, него што сте то ви. Таква аутистичност, такво тврдоглаво одбијање да се суочи са чињеницама, односно слепо веровање у све што је унутар оног малог тетрапака, ма колико то невероватно било, оставља без текста...
Препоруке:
1
7
110 среда, 18 децембар 2019 16:41
itd ili...
Ikarovom padu
Ta ne jedite se, eto pametniji popusta pa ne bih vise da stojim na putu vase ljubavi (bilo da je istopolna ili ne) prepustam Vas opsenaru Spiridonu, svako se slicnom raduje
Spiridone
Dosadni ste vise sa tim podmetacinama I laziranjem, ne navodite mi linkove knjige covece knjige-rekoh vam gde ih ima 13 tomova Vladike Nikolaja za pocetak d
Препоруке:
5
3
111 среда, 18 децембар 2019 17:00
Kognitivna disonanca
Поштовани итд или...

са задовољством читам Ваше постове и дивим Вам се због јачине уверења и огромног стрпљења и трпељивости коју показујете према лику са којима нико од нас не комуницира,
топло Вам саветујем и да Ви престанете, није вредан, што Немо рече није човек.
Свако добро! и свака част! дубоки наклон!
Препоруке:
7
1
112 среда, 18 децембар 2019 17:11
итд или ...
Илија Чворовић је лик са којим се заиста не поистовећујем нити имадох икада икакве сличности и карактеристике, "задивљује" ме ваша дрскост према некоме о коме ништа не знате али сте у стању да га стављате у неке ваше ментално ограничене фиоке!

фасцинантни сте негде били једно време, онако Мефистофелијански лик, нека вам буде тај ваш мрак, ваљда ствар навике, можда у другима видите тетрапаке и Илију зато што у самом себи имате, аутопројекција беше?

моја процена је да сте вероватно направили гадне компромисе да бисте били ту где сте па бисте све нас који нисмо да уверите да сте ви у праву, да релативизујете и Иљина и Владику, али да себе издигнете, незрело, неостварено биће, штета, има пуно бољих начина да боље о себи мислите
Препоруке:
8
1
113 среда, 18 децембар 2019 17:24
It gets more interesting
Биће пре да је хер Шпира који никако не воле истину, али шта ћете, није свакоме истина ни дата, сада знамо да је то у случају хер Шпире са разлогом,

велики поздрав за итд или ...

и на крају

Nolite dare sanctum canibus, neque mittatis margaritas vestras ante porcos, ne forte conculcent eas pedibus suis, et conversi disrumptam vos

(не бацајте бисере пред свиње) драга дамо!
Препоруке:
7
1
114 среда, 18 децембар 2019 19:23
Спиридон
@ It gets more interesting

и на крају

Nolite dare sanctum canibus, neque mittatis margaritas vestras ante porcos, ne forte conculcent eas pedibus suis, et conversi disrumptam vos

(не бацајте бисере пред свиње) драга дамо!

Ако се ја не варам, то се у оригиналу каже овако некако...
Μη δώσετε το άγιο στα σκυλιά, ούτε να ρίξετε τα μαργαριτάρια σας μπροστά στους χοίρους, μήπως τα καταπατήσουν με τα πόδια τους και στραφούν και σας ξεσκίσουν...
Али то сте ви патриЈотићи моји, који ни толико елементарног знања ни о чему немате да не знате чак ни толико да је Библија у оригиналу написана на (старо)грчком, односно да се позивањем на латински у суштини само позивате на превод кога иначе вековима већ раби управо исти онај Запад, кога ви као фол толико мрзите. Међутим, тако то иде када неуки желе да се праве паметни...
Препоруке:
1
5
115 среда, 18 децембар 2019 19:30
Спиридон
@ Kognitivna disonanca
Поштовани итд или...

са задовољством читам Ваше постове и дивим Вам се због јачине уверења и огромног стрпљења и трпељивости коју показујете према лику са којима нико од нас не комуницира

Елем, мислим да је узрок тог одсуства комуникације што сте ишли својом патриЈотском за у пескић пластичном лопатицом на багер, па се одређеног броја покушаја јавио условни рефлекс. Од тада, се примењује та метода непотписаног добацивања системом баба иза каце. Не превише храбро али беганова мајка закукала није, што-но-се каже... Што је сигурно, сигурно је...
Препоруке:
1
5
116 среда, 18 децембар 2019 20:01
Спиридон
@ итд или...

Госпођо моја драга, ја се видите за разлику од вас не бавим задирањем у ваш приватни живот, нити јефтиним покушајима да унизим опонента лепећи му сенилни старац, недозрели младић, не-Србин етикете. Дакле не интересује ме било шта о вама, јер сте за мене само опоненет у расправи. Е видите, управо на основу онога како себе сами презентирате овде у коментарима сте али пресликани оригинал Илије Чворовића, односно код вас све увек своди на некакве завере и ону његову легендарну максиму да ништа није онако како на први поглед изгледа. Ви дакле имате тај свој мали тетрапак, и чим неко мисли другачије, чим неко искочи из граница помишљивог, он је самим тиме некаква зла и неостварена личност. За све ово време ви за те ваше фантазмагорије нисте изнели нити један једини иоле валидан аргумент, а пошто мојим аргументима не можете ништа, онда бацате те ваше ad hominem и остале шпагете, потпуно аутистично одбијајући да прихватите било шта што није унутар маленог вам тетрапака...
Препоруке:
2
4
117 среда, 18 децембар 2019 20:12
Спиридон
@ итд или...

Иначе, чисто да не буде забуне, ви што се мене тиче слободно наставите на ту неостварени човек тему, или шта год да вам ново падне на памет. Искрен да вам будем, силно ме забављате из простог разлога, што ја да не верујете стицајем околности знам како изгледа та моја као неоствареност, незрелост, сенилна ситничавост, односно ти као моји компромиси које ми ви тако олако а паушално лепите. Мислим, само напред супер вам иде, и претежно о вама говори ако смем да приметим, не и о мени...
Препоруке:
1
5
118 среда, 18 децембар 2019 20:21
itd ili... it gets,kogn I dr.
Najljubaznije zahvaljujem sto ste nasli vremena da citate ovaj moj skromni pokusaj odbrane istine kakvoj sam u porodici (deda predratni pravnik) ucena. Ja to dugujem svojim precima I porodicnoj istoriji. Svako prema svojoj savesti, ja sledim njihov zavet I to sa velikim ponosom.
Jos jednom hvala I svako dobro ps izvinite ako sam nekoga ispustila (los mi pregled na telef)
Препоруке:
5
1
119 среда, 18 децембар 2019 20:38
Спиридон
@ итд или...

Прашћајте ми огреших се о вас!?? Оптужих вас наиме да нисте изнели никакве доказе, што просто није тачно, и извињавам се још једном. Ево још мало оног вашег доказа из текста који сте ономад прилижили...
Када је шаха Резу Пахлавија у Ирану заменио верски вођа Хомеини, који је годинама живео у изгнанству у Паризу, многи који су знали Хомеинија тврдили су да тај човек, који је дошао у Иран, није био прави Хомеини...
Мржња према хришћанству и уништавање народа који верује у Христа, јесте и судбина Србије. Већ сутра то ће бити Грчка, коју ће разорити унутрашњим немирима, јер су је већ ставили под своју покорност финансијским задужењем, које Грци немају шансе никада да врате. Та мржња је толико велика, да су, када се Други светски рат већ завршио, а Јапанци нудили предају 14. фебруара, Американци „морали“ да баце атомску бомбу 6. августа.
И то, гле случајности, на једина два хришћанска града у Јапану – Хирошиму и Нагасаки. Случајност?

Значи даље више нема...
Препоруке:
1
5
120 среда, 18 децембар 2019 20:56
Спиридон
@ итд или...

Najljubaznije zahvaljujem sto ste nasli vremena da citate ovaj moj skromni pokusaj odbrane istine kakvoj sam u porodici (deda predratni pravnik) ucena. Ja to dugujem svojim precima I porodicnoj istoriji. Svako prema svojoj savesti, ja sledim njihov zavet I to sa velikim ponosom.

Госпођо, па немојте тако, ево најежио сам се просто. Ако су преци и дуг према њима и ти завети зачињенимпоносом у питању, онда је то нешто сасвим друго. Покушавам додуше да схватим какве везе имају ваши преци са овом нашом малом расправом, али но добро нека то остане недоречено, ипак је завет у питању. Елем, чисто да вам помогнем... Дакле када гдин Kognitivna disonanca каже ми, он у суштини мисли на самог себе, који се расточио у осамнаест различитих надимака, али но добро битно је да је њему лепо и забавно.
Да частите у сваком случају, ето и обожаваоце имате. Еј, није то мала ствар...

П.С. Купите бољи телефон, ако на том већ ништа не видите...
Препоруке:
1
5
121 среда, 18 децембар 2019 21:28
itd ili...
Ja bih kupila ali nema boljeg-sta cete!
Bas ste se potrudili ali moram Vas razocarati to nisam ja taj deo o Homeiniju mi je potpuna novost mislim da ste opet nesto pomesali kao I prosli put! Prascam jer prastati je ljudski! Ja u vasu privatnost ne zadirem ali ostalo mi je upecatljivo to nadmeno samokarakterisanje "ja ne radim da bih zivotario vec da imam" to reci u ovakvom okruzenju I da je istinito. A mislim da nije, je nedopustivo. Zato sam pomislila da ste nerealizovani kada se tako hvalisete,uostalom mislim da vam manjka I kulture I to hronicno, objasnjavali ste mi gde nisam zivela, sa kim nisam razgovarala, sluzili se istim ovim sto meni zamerate. Ponavljam to mi je bio ciljj da budem vas odraz da sebe bolje vidite!
Препоруке:
5
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер