недеља, 28. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Јово Бакић: 22. децембра одржаћемо оснивачки конгрес, нећемо сарађивати ни са режимом, ни са СзС; Питање евроинтеграција и Косова су питања за залуђивање грађана

Kоментари (57) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 01 децембар 2019 14:39
супервизор
била би фора да тамо у тој странци већина изгласа неизлазак на изборе - пробуђени јово би истог часа напустио ту странку - једини му је циљ, то јест задатак, да извуче ову групацију на лажне изборе
Препоруке:
100
19
2 недеља, 01 децембар 2019 14:43
contradictio in terminis
"... каже Бакић који истиче да се залажу за демократски социјализам...".Е, па тај Бакић би требало да схвати да демократија и социјализам никада и нигде нису могли да иду, нити ишли заједно. То су два неспојива појма. Мада, питање је шта тај уопште подразумева под демократијом - односно социјализмом.
Препоруке:
62
23
3 недеља, 01 децембар 2019 14:44
итд или ...
нема ту ништа импресивно, чиста копија САД, грасрутс покрети и остале ступидарије, било и за очекивати, танко, безидејно и бездуше и духа.
Препоруке:
67
18
4 недеља, 01 децембар 2019 14:50
sens propre
Pitanje Kosova ne može da bude periferno jer to je ne samo državno već i patriotsko pa na kraju i sasvim društveno pitanje. Primarno je socijalno pitanje samo je stvar u tome da se ono prelama kroz sva druga pitanja pa je tako i fundamentalno pitanje opstojanja Srbije i kao države i kao društvene zajednice. Nova partija se neizostavno mora osnivati na učenju Karla Marksa i ostalih klasika socijalizma. Samo na taj način može se očekivati dalji napredak. Sve drugo je čista zabluda i gubitak vremena i duha.
Препоруке:
46
14
5 недеља, 01 децембар 2019 14:59
Tarabuc
Jovo Bakić opet narodu prodaje ciglu.
Препоруке:
94
18
6 недеља, 01 децембар 2019 15:02
супервизор
што се сзс тиче, било би за пад вучића добро да се раскине та коалиција и да свако крене самостално, овакав сзс само служи ђиласу да изиграва некакву политичку снагу, а реалност је да нема више од 1%, да не говорим да док је ђилас у опозицији нема шанси да се вучић скине...и двери и народна странка би ојачали да се одвоје од ђиласа
Препоруке:
32
24
7 недеља, 01 децембар 2019 15:03
Бојан, Приштина
Нисам веровао али и од Вучића има горих, чак има их колко хоћеш
Препоруке:
77
26
8 недеља, 01 децембар 2019 15:06
Голуб
Јово, мани се олитике, није то за тебе.
Препоруке:
79
17
9 недеља, 01 децембар 2019 15:07
Јовиша Видић од Рудина
Хоће ли се Јошка Броз кандитовати за генералног секретара?
Вероватно ће Вучић одршити кесу на општу радост.
Препоруке:
69
13
10 недеља, 01 децембар 2019 15:16
Вељко Даниловић
"На универзитетима се на првој години учи шта је држава" - Да ли се на универзитетима учи и шта је колонија?
Да ли то Јово прави партију за планету Земљу или за колонију Србију? Са овим својим ставовима, могао би да се кандидује на изборима било које државе у свету.
Препоруке:
69
11
11 недеља, 01 децембар 2019 15:16
Zoran
Još jedan izaslanik UDBE tj.Vučića.pričao do juče da će naprednjake juriti motkama po ulicama i da neće vučić otići putem izbora.sad izlazi na takve izbore.il su ga kupili ili zapretili ali mislim da je i jedno i drugo.
Препоруке:
83
15
12 недеља, 01 децембар 2019 15:17
TAČNO TAKO
"Основна питања су како ми живимо, на који начин треба да организујемо сопствено друштво да бисмо били поносни грађани Републике Србије", истакао је.
Препоруке:
12
51
13 недеља, 01 децембар 2019 15:18
ЗР
Као што рекох, Удба ради прековремено и викендом, избори се ближе...
Препоруке:
72
14
14 недеља, 01 децембар 2019 15:19
Vladimir Nadzor
E fino si zaključio. Ko prstom u g...

Odmah, Bakiću, prekini da se baviš politikom, pre nego išta počneš. Najbolje je.

Mitroviću ćeš da konfiskuješ njegovo jer je činio zločine, a Albancima ćeš da pokloniš državno jer su isto činili zločine. Pa ti si valjda neki logičar i držiš puno do principa...

Ti si pročitao u knjizi šta je država... Dovoljno je da kukavica pitaš o Kosovu, i on od erudite odmah postaje retardirani rider.

Nemoj da počinjes politikom. Evo nisi ni počeo, a već si Vučića učinio boljim nego što jeste.
Препоруке:
84
14
15 недеља, 01 децембар 2019 15:29
Oposum
"На који начин ће било ко од нас решавати проблем Косова ако тамо већ две деценије немамо ни војску ни полицију? На универзитетима се на првој години учи шта је држава - државу дефинишу, између осталог, војска и полиција преко које се испољава монопол на легитимну употребу силе. Ако немате монопол на легитимну употребу силе на некој територији, та територија није ваша", закључио је социолог Јово Бакић.

Bruka jednog, mislio sam, ozbiljnog i odgovornog čoveka. Ovom izjavom Bakić baca veliku sramotu na samog sebe. Jesi li ti čuo za Ustav Srbije Bakiću? To prvo, drugo, poznaješ li kategoriju okupacije? Ta kategorija postoji u međunarodnom ratnom pravu! Jesi li čuo možda za Rezoluciju 1244 Bakiću? Kako te nije sramota da sve te domaće i međunarodne norme bacaš u đubre i da mimo svega toga sebi dozvoljavaš da kažeš da Kosmet nije naš jer tamo nemamo vojsku i policiju? O ne, nećeš ti zameniti sumanutog Bugojanca veruj mi! Sa takvom retorikom i takvim stavovima nikada!
Препоруке:
84
9
16 недеља, 01 децембар 2019 15:35
mars, ...
...jedno drugosrbijansko! Plkjujes na one koji dadose svoje zivote za Kosovo. K'o velis, kad je mogaoYelcin da pljuje na sovjetske junake, mozes i ti na svoje sopstvene?! Idiote, vazno je da ti je maska spala. Ucenjen si i nemas kud nego da postanes baraba. Gori si od Kockice, glupog graditelja gondole!
Препоруке:
74
8
17 недеља, 01 децембар 2019 15:38
.....
Никад нећу гласати за тебе
Препоруке:
74
10
18 недеља, 01 децембар 2019 15:39
Конобар
Јово, Јово...

Навукао си прво патриоте (додуше кратко), родољубе...и крећеш у бразду СНС секте.Види се то из авиона, Јово.

Ко нема пилеће памћење зна...Радикали (Воја, Тома, Вучко...)деценију и по су навлачили цео српски народ...после тај исти народ УВОДЕ у Западни Либерализам... за награду пљачкају где шта стигну, ноћом затварају у апс узбуњиваче, по дану ''отварају''...шта све не отварају...И то се види из авиона...Зовем их либералне гњиде...

Јово, народ је варан, варан и преварен небројано пута...а пет ратова је ''изнео''у 20.веку.Истрошен је,избезумљен, слуђен,збуњен - док секта снс дере кожу, пресушила бара, разграбљено је све што је за грабеж и ево их саде хектаре марихуане у Србији...(коме ли су је наменили Јово?)
Препоруке:
65
8
19 недеља, 01 децембар 2019 15:41
Kosmet je Srbija. Antikolonijalna, celovita, samoupravna i demokratska Srbija nema bolju alternativu. Mondijalisti sa levice i desnice neće pokolebati slobodarski deo gradjana u oslobodjenju i osvajanju prave slobode.
Kolonijalni MMF eksploatatori i antisuvereni, protivprirodni i neoliberalni kriminalci mogu da padnu na smetlište istorije. Imperijalističko-kapitalističko-eksploatatorska EUtanazija životnosti nam nije potrebna, jer nismo ni pro-NATO nekrofili. Srbija treba da bude suverena, socijalno pravedna i raspevana! Ekološki, pronatalitetni i antibirokratski socijalizam je skora razigrana realnost. Komunizam je radikalna budućnost.
Препоруке:
51
6
20 недеља, 01 децембар 2019 15:41
салонски левичар
Претходница Трилатерале у Србији је НВО East-West Bridge. Чланови ове организације су потпредседница Владе Зорана Михајловић, која је замрзла статус, Бојан Костреш из ЛСВ, Горан Свилановић, Марко Благојевић, Ненад Боровчанин, принцеза Јелисавета, социолог Јово Бакић…
http://www.nin.co.rs/pages/article.php?id=90085
--
Зар од некога ко је део система дубоке државе,можете очекивати било шта што може нашкодити систему?
Или Вучићу,који је његов колега исте организације(Ковачић..).
хејтер
Препоруке:
60
7
21 недеља, 01 децембар 2019 15:42
Pravo lice udbasa
bolje ne pocinji u politici,zavrsio si karijeru pre nego sto si je i zapoceo ne racunajuci Levicu Srbije i pokrete u kojima si bio.Bice zestoka konkurencija Belom preletacevicu da osvoji 0,1% glasova,bojkot.
Препоруке:
51
8
22 недеља, 01 децембар 2019 16:14
пензионер Цвико,
Судећи по коментарима и од Јове левичара има још левијих. Уствари то нису "леви" већ људи искусни, који се не дају тако лако преварити. Јовин образац се остварио више пута у другим земљама, наравно. И код нас је то примењено али са другим циљем који је Прелетачевић остварио. Јово користи постојећи потенцијал који се обликује пред изборе и гле чуда, тај ново формирани потенцијал-странка победиће на изборима. Проверена логика? Ако се то не деси, Јова ће да промени презиме у Прелетачевић. Важна активност у изборима, овај пут јесте бојкот, као мера за раскид са свима који су до сада обећавали, лагали, крали сами или су то другима уз провизију омогућавали. За бојкот није потребна странка. Није никакав проблем за месец дана бојкота избора организовати још једне изборе али без ових садашњих потенцијала ако су то уопште потенцијали за народ ала левичари.
Препоруке:
21
16
23 недеља, 01 децембар 2019 16:16
ralence
Опет се потврђује да сви они “Интелектуалци “ који су се излегли под једном истом квочком кокодачу на исти начин. Кога ће овај Јова да мења и са којим људима. Пошто нема 10000 гласова сакрива се под крило друге квочке а пошто нема пара да води политику молиће Државу да му баце неке мрвице да преживи у дворишту Србије. Баба каже овакве треба терати са ус.аном мотком да не сер. по дворишту.
Препоруке:
43
7
24 недеља, 01 децембар 2019 16:19
супервизор
пазите тај израз лица - "добро, проваљен сам да радим за дб, па шта - брига ме, задатак је задатак - дружба је дружба, а служба је служба"
Препоруке:
45
8
25 недеља, 01 децембар 2019 16:37
Uvek neki Jovo Vacić
Koliko Jova mi u Srbiji imamo i zašto?

Zašto bilo kakav novi pokret ili stranka u Srbiji uvek slučajno idu baš politici Zapada na ruku? U ovom slučaju glumeći lažnu opoziciju sa strankom osnovanom baš pred izbore...
Препоруке:
36
6
26 недеља, 01 децембар 2019 16:51
Ееро Од Бакионице
“...А у 19. веку Србија је важила као рај за сиромашног човека"
А онда сте Ви Левичари одлучили да такву Србију ликвидирате!
Препоруке:
45
10
27 недеља, 01 децембар 2019 16:52
пензионер Цвико,
Већ у старту добио сам два минуса. Иначе не држим до поентирања. Важно је оно што сам написао. Никакви минуси то не могу да измене или могу само да потврде исправност оног што сам написао. Хвала им на подршци.
Препоруке:
9
14
28 недеља, 01 децембар 2019 16:59
,,,
Latinka u (cvenom)crnom
tj. mutant
Препоруке:
37
7
29 недеља, 01 децембар 2019 17:07
Differance
Koliko zlonamernih komentara, svi se u sve razumeju. Bravo druže Jovo!
Препоруке:
10
60
30 недеља, 01 децембар 2019 17:26
011
Da li se ikad ljudi u Srbiji pitaju koliko kostaju sve te nove stranke i ko to finansira? Ova vlast je opasna, kriminogena u sta smo se uverili mnogo puta, tesko mi je da poverujem da ce Bakic i njegovi istmisljenici moci da promeni na bolje.
U ovo vreme ici na ruku Vucicu, a sve ovo pricati je sta ??

Ako Bakic kaze da je socijalsta po uverenju onda Trilaterala nije mesto za njega.
Препоруке:
34
5
31 недеља, 01 децембар 2019 17:29
ANALITICAR
Dovoljno je kazati da je Bakic clan East West Bridge _ Rokefelerove antisrpske komisije za Srbiju skupa sa srbomrscima Anom Brnabic, veleizdajnikom Goranom Svilanovicem, americkim sramnim agentima Markom Blagojevicem (CESID) i Zoranom Mihajlovic. Skupa sa Kovacicem, Tahirom Hasanovicem i ostalom antisrpskom masonskom bagrom. Tu je takozvani sociolog i levicar Bakic. Levicar kod Rokefelera. Da nije tragicno bilo bi smesno .

Bakic je kao i Anasonovicka i Sutanovac, lazni levicar i lazni opozicionar. Njegov zadatak dobijen od centrale je da svojim stetnim delovanjem ubedi narod da je Vucic izdajnik i neprijatelj Srbije dobro resenje za Srbe. Katastrofa, Srbija nije blizu ambisa. Srbija pada strmoglavo u ambis i za sobom vuce i Republiku Srpsku jer mnogi idioti u Srpskoj malogradjanski kopiraju izdajnicku razbijenu Srbiju. KATASTROFA
Препоруке:
54
9
32 недеља, 01 децембар 2019 18:07
Па наравно да друга Јову заболе нешто за Косово. Такви су у Дрездену на конгресу КПЈ разбијали ондашњу Југославију а сада би да разбијају Србију. И онда и сада радили су и раде за глобалну масонерију.
Препоруке:
46
8
33 недеља, 01 децембар 2019 18:21
nikadsnobom
..Jovo Bakic - globalista i predstavnik "duboke drzave"..Lukavo navukao deo naroda "hrabrim izjavama",a onda pokazao pravo lice..Gomila izdajnika i destruktivaca je pokrenuta da bi se odrzao aktuelni kurs razaranja Srbije..Bice veoma tesko odrzati zemlju i narod..
Препоруке:
41
6
34 недеља, 01 децембар 2019 18:31
александар
Е црни Бакићу, Бакићу.
Нисмо имали "војску и полицију" на нашој територији ни за време Отомана, па то не значи да то није била наша територија.
Срам те било, и тебе и твоје присташе.
Врли Јово се вероватно поноси партизанштином и позива на њу, али тенденциозно не усваја један од њихових главних лајтмотива, да се окупација не сме признати и да "туђе нећемо, своје не дамо". Јово је селективни патлиџан који "левичари" али није спреман да се бори за националне интересе против "западних пријатеља". Јој разлике у односу на друге другосрбијанце, мож мислити.
Препоруке:
42
4
35 недеља, 01 децембар 2019 18:34
Левичари
По Јови и његовим левичарима,чим ти неко упадне у стан или узурпира неку имовину, ствар је решена, проблем мање, јер немаш ту шта да решаваш. По овоме како Јово објашњава ствари, њима не треба ни ужа Србија, довољно би им био и Београд, да они левичаре. Ако не ни цео Београд, доста би била и општина Стари Град, да замени Бастаћа и он би тада био конструктивна опозиција Весићу и Вучићу. То је по свој прилици и договорено, Вучић је можда и оценио да у Београду више никад нема шансе, па боље да београдски напредњаци гласају за Јову, него да само потроше гласове, а немају шансу да изгласају напредњака.
Препоруке:
35
4
36 недеља, 01 децембар 2019 19:02
све је у њиховим рукама
Све су инструментализовали, просвету, културу, цркву, медије... Одмалена уче децу. Језива је мржња према нижој раси, да затру сваки траг гамади.
Препоруке:
18
1
37 недеља, 01 децембар 2019 19:33
Горштак
Питање Косова и Метохије је најважније државно тј. национално питање од ког зависи судбина земље, опстанак српског народа као таквог, и његово место у историји.

Ако то не знаш, друже Бакићу - онда ништа не знаш.

Дакле, или друг Јово ништа не зна, или је јако покварен и заводи народ неким левичарским сентиментом са циљем да забашури и потпомогне велеиздају. Ја лично мислим да су обе ствари у питању, али то не мења ствари и није никакво оправдање.

Узгред, тај профил левичара који су уз друга Бакића Ћирјаковић нештедимице коментарише. И ту има свакојаких глобалистичких догми политичке коректности, политике идентитета, аутошовинизма и борбе против злог српског национализма под маском левичарске традиције, аутоколонијалних мантри о српској кривици за све злочине у окружењу, чак и досадног уџбеничког левичарења и распредања - само оне главне леве (радничке и народске) идеје нема.
Препоруке:
34
4
38 недеља, 01 децембар 2019 19:44
R.P.F.
Pa, i gospodin Vukadinovic zagovara izlazak na izbore. Ne mozete zabraniti coveku da misli svojom glavom. Takodje, gospodin Bakic je rekao da pitanje KiM, kao I pitanje EU, sluze za zamajavanje naroda. Tu je potpuno u pravu. Nisam primetio da je rekao da treba priznati Kosove, vec da mi kao napacena I mafijom okupirana drzava nemamo kapacitet da resimo to pitanje u nasu korist...
Препоруке:
10
31
39 недеља, 01 децембар 2019 19:49
синиша бр.4.
Дакле, на пример парадаис из Бугарске који је јефтинији накупци сматрају да ће на великој количини м,ного да зараде оштећује и домаћу производњу, али и загађује околину. Треба довести те силне хладњаче и камионе. Колико је то испарења угљен диоксида.

Па онда еколошке последице и на крају замена обожавања предмета са обожавањем вредности, као што су знање, солидарност, лепота, хуманост и љубав и слично.

Једно од залагања које се почело јављати и код нас је да се ради мање, мање зарађује, и живи нормалније. Не купују непотребне ствари. Не робиује потрошњи и конзумацији.

Смањила би се гојазност. Смањеило би се загађење.

Дакле НЕ ЈАЧЕ, НЕ ВИШЕ, НЕ БРЗЕ, НЕГО УМЕРЕНИЈЕ, СКРОМНИЈЕ И ХУМАНИЈЕ.

Нама је потребан политички покрет у коме би се тражила умереност скромност и чување вредности. Од људског живота до воде и шума.

Први захтб у складу са декроаснсом је

ЗАБРАНИТИ СТРАНЕ ИНВЕСТИТОРЕ И ПОДИЗАЊЕ НЕПОТРЕБНИХ И ПО СВЕ И ЗА СВЕ ШТЕТНИХ ФАБРИКА.
Препоруке:
18
2
40 недеља, 01 децембар 2019 20:21
Згрожен актуелним стањем у сваком погледу
Сарађиваћете ви са режимом, као и досад - индиректно - посредством Трилатерале.
Препоруке:
24
4
41 недеља, 01 децембар 2019 21:02
Levičari bez Marksa
Jovo, u ovoj zemlji i državi se, pre svega, moraju rešavati polit-ekonomska pitanja a takvih je među vama veoma malo. Vi bi kao i brojni komunisti i levičari pod partijski barjak ali da ne bude Marksa. Kao da svi bežite od ovom opasnog tipa i još opasnijeg njegovog nauka. Dok ne shvatite i ne produbite njegovu misao od vas kao i od ovih jadnih i bednih komunista nema ništa, zapravo, ostećete da visite na nekakvim moralističko-socijalim temama.
Препоруке:
9
3
42 недеља, 01 децембар 2019 21:05
bole
Sve najbolje gospodine Bakiću .Imate pravo da osnujete stranku i to je pravo svakog građanina pa samim tim i vaše !Imate pravo da vam građani pruže šansu ...Ne mojte samo ko ovi sadašnji jedno obećaju pa zaborave šta su obećali ...
Препоруке:
8
3
43 недеља, 01 децембар 2019 21:09
56
Јово, нису Срби свиња у корлату па да им је важно само се најести и завалити се у свој брлог. Срби имају душу, а душа Србинова је Косово. Дакле, Косово није никакво лудило нити залуђивање но срце и душа српског народа. Чему та бездуховна социјална пројекција. Искусили смо је у педесетогодишњем периоду и није нам потребна поново у том издању. Нећемо, Јово, да смо као сити, а да нам се сећање затире, да нам кости у јамама труну, а да их не смемо избавити и сахранити како то доликује људима. Нећемо, Јово,Брозов социјализам. Можемо те подржати у одузимању имовине онима који су се пљачком обогатили, али небулазни о залуђивању Косовом, БИА-е ти.
Препоруке:
18
4
44 недеља, 01 децембар 2019 21:41
Tragovi mu smrde Trilateralom
i šta onda reći? a i Koraćev naslednik, dovoljno!
Препоруке:
23
5
45 недеља, 01 децембар 2019 22:31
Ј. Бакић, УПОРНИ ПРЕВАРАНТ - ОДВРАТНО
НИСАМ ГУБИО ВРЕМЕ ДА ЧИТАМ НОВУ БУАЛАШТИНУ Ј. БАКИЋА С ОБЗИРОМ ДА САМ ГА ВЕЋ ПРОЧИТАО ЗА СВЕ ЊЕГОВЕ ПОДЛЕ НАМЕРЕ КОЈЕ УПОРНО ПОКАЗУЈЕ И КОЈЕ ЋЕ ПОКАЗИВАТИ.
Имам смисленијих активности него читати нешто ружно што је већ прочитано.
Ј. Бакић је по сценарију написаном у антисрпској кухињи планиран да појача корпус издаје Србије и уништавања Срба и Србије. Зато је одређено време показивао "отпор" и вербалну агресију на постојећу издајничку власт, када је, поред осталог, говорио и писао да ће "народ моткама по улици јурити бластодршце...", да ће користити и пушке,.. И НИКО ДА НАПАДНЕ БАКИЋА У КАНАЛИЗАЦИОНИМ МЕДИЈИМА, НИТИ КО ДА ОПОМЕНЕ ТУЖИОЦЕ ДА ПРЕДУЗМУ "КОРАКЕ" КАО ШТО ТО РАДЕ СА ДРУГИМА КОЈИ ДАЈУ СЛИЧНЕ ИЗЈАВЕ. ДОГОВОР...
Због на тај начин упорно исказаних ПОДЛИХ намера, Бакић је одвратна особа.
Српски народ је на такав ПОДЛИ начин већ преварен, и трпи тешке последице, и не би смео себи допустити још једну превару таквог обима, односно појачање постојеће преваре
Препоруке:
26
4
46 недеља, 01 децембар 2019 22:38
Турас
@"Већ се до сада показало да обе струје олигархије нападају једну странку која још није ни формирана, и то нас чини радосним", нагласио је Бакић.
Да госн Бакићу и А. Вучића чини радосним . Он би се потврдио газдама да има опозицију и стабилизовао власт на следећим изборима . То је задатак који сте ви "левичари" добили од истога газде . Само овај народ је толико изваран да никакве приче нити обећања не пролазе . Бојкот је једина стварност која ремети ову власт све друго је издаја .
Препоруке:
17
4
47 недеља, 01 децембар 2019 22:56
Бранко
Немојте се љутити на Јову а нити му приписивати закулисне намере. Јово је једноставно, човек скромне интелигенције. Сваки његов јавни наступ обилује изјавама несхватљивим за једног универзитетског професора.
Препоруке:
16
3
48 недеља, 01 децембар 2019 23:16
MP 1
Procitala sam Bakicev intervju u Vremenu; Intervju daje presek stanja u Srbiji. Bakic misli da ce njihova grupa moci da motivise glasace, da ali sta ce se ponuditi tim potencijalnim glasacima? Nije dovoljno imati program, treba da budes u stanju da sprovedes program u delo. Ovo je sada veoma osetiljivo vreme u kojem se u politici nalazi dosta ljudi bez integriteta a Srbija ima mnogo problema.
Meni bi bilo logicnije da se NEkompromitovani ljudi okupe u samo jednu kolonu sa jasnih nekoliko ciljeva. Bakic stavovi o KIM, to ne bi naislo na podrsku ni u jednoj zemlji. Otimanje teritorije od strane NATO je jedinstven primer. A samo KIM nije u stanju da bude ni samostalno ni nezavisno. Bakic je dobro procenio Srbijom vladaju Vucic i njegova piramida vlasti sa oligarsima; Ta vlast je za narod i naciju krajnje destruktivna i opasna. Neko bi ocekivao od odgovornog socijaliste da prvo misli o odrzanju drzave. Tek kad je drzava stabilna moze da se prica o socijal demokratiji.
Препоруке:
13
2
49 недеља, 01 децембар 2019 23:27
Драгославић
Зар и Бакић лажна опозиција? Сергеј одбио пола милиона, Бели 150 хиљада...скупило се на гомили 650 хиљада...
Ајд' сад Бакићу, стисни се, па кажи да нећеш на фалшне изборе.
Препоруке:
17
2
50 понедељак, 02 децембар 2019 01:20
menjajmo nesto
auuu koliko komentara, znaci da je ustalasao zabokrecinu, sto je dobro.
ipak, ima nesto sto mi se ne dopada u ovom intervjuu, recimo taj deo oko kosova.
ako ce pobeda ovog pokreta da donese najavljene promene sto se tice ove dve televizije - samo to bi bilo dobro!
Препоруке:
3
9
51 понедељак, 02 децембар 2019 08:09
gavrilo
ako nema policije i vojske teritorija nije vasa... da ali ta je teritorija OKUPIRANA JOVO, a okupirana teritorija se vraca sa Vojskom i policijom kao sto kaze rezolucija 1244!
Препоруке:
11
2
52 понедељак, 02 децембар 2019 09:03
ЛИ ЧАН ЧЕ
Еби да Јово до сада си ме успео преварити, Бога ми више нећеш.
Препоруке:
11
1
53 понедељак, 02 децембар 2019 09:27
цмок Торонто
Да се ујединимо...канадска Комуна.Цвико је добродошао.
Препоруке:
2
1
54 понедељак, 02 децембар 2019 10:19
Srbin
Osnivanje stranke na staljinov rodjendan ili bivsi dan armijr. Ako zapne moze i na 13 maj
Препоруке:
1
1
55 понедељак, 02 децембар 2019 15:58
Coek ot narot
Pa evo i mi polupismeni uvidjamo da je ovija coek ucijenjen ot UDBA.Jadnicak.
Udba udba nasa sudba.
Jedinata sluzba koja usye radi brezprekorno ot 1945 godina.
Препоруке:
5
0
56 уторак, 03 децембар 2019 11:36
Djordje
Mnogo bi bilo bolje da potpuno izbegava temu Kosova i da se bavi isključivo socijalnim problemima.
Препоруке:
0
1
57 уторак, 03 децембар 2019 14:22
Калауз
Да ли ово тазе комуњаре прете са 22.12.1941.г или се бодре ? У позајмљеној странци.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер