среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Одстрел Зорана Ћирјаковића – моћ компрадора и аутошовинистичке елите

Kоментари (116) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 09 октобар 2019 07:41
.
Антонићу царе!
Препоруке:
117
4
2 среда, 09 октобар 2019 07:48
Zoran
"Један од организатора протеста „1 од 5 милиона” у говору је, на демонстрацијама 13. јула, напао Ћирјаковића, а две недеље доцније „1 од 5 милиона” чак је објавио и проглас у ком позива да се тог дана изађе и демонстрира „против Јутки, Ћирјаковића и Симоновића”."

Pa jel ti protesti "1 od 5 miliona" prodrzavni?
Препоруке:
54
5
3 среда, 09 октобар 2019 08:25
одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Сада би било лепо да га приме на државни ФПН или Филозофски, да заштите човека, а да нашој омладини неко отвара очи...али, и те установе су под дугогодишњом окупацијом и ускоро ће пасти у руке овог јада које се представља као напредно, грађанско, толерантно, а кипти на сваки помен различитог...и лепо их је Ћира именовао, и лепо је Антонић то овековечио у тексту, а биће и књига на ту тему сигуран сам.
Препоруке:
105
1
4 среда, 09 октобар 2019 09:27
Спиридон
@ одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Сада би било лепо да га приме на државни ФПН или Филозофски, да заштите човека, а да нашој омладини неко отвара очи... ..али, и те установе су под дугогодишњом окупацијом и ускоро ће пасти у руке овог јада које се представља као напредно, грађанско, толерантно, а кипти на сваки помен различитог...

То би заиста било одлично, мислим да Ћиру следећег октобра запосле као предавача на ФПН-у. Не знам, можда да види човек са Мајом Гојковић а посебно јер је и она сама згрожена оним што му се дешава рекла да је срж проблема та самопрозвана елита која је себи дала за мисију да нас све овде који се не слажемо са њима просветли, натера да мислимо као и они и очигледно да имају проблем са изношењем другачијег мишљења. Што лепо рече Вучић, презирем ту лажну елиту која презире свој народ...
Препоруке:
20
33
5 среда, 09 октобар 2019 09:51
синиша бр.2.
И студентица једанаест година млађа се заљуби у њега, а богами и он у њу. И затекну их негде у кбинету како се љубе. Скандл. Њега избаце са посла а њу са факултета. Не би то био велики проблем, он је био психолог и тада је то била дефицитарна струка него га избаце и из партије. Е то је већ био проблем. Није могао нигде да се запосли.

А морао је од нечега да живи. И његов отац га одведе на железницу и упише на курс за машиновође. И човек је радио као машиновођа. Морао је да храни породицу. Оженио је ону студентицу због које је изгубио посао, а она избачена са факултета. И вози он воз, а у међвремену је завршио и последипломске студије исто у вези тих тестирања.

Како је постојало железничко здравство и како је требао неко ко уме да тестира учеснике у саобраћају након једно пет година га пребаце да ради као психолог у железничком дому здравља. 1992. је побегао из Сарајева у Данску. Чули смо се око 2000. године, он је био у Данској, а ја у Америци.
Препоруке:
35
4
6 среда, 09 октобар 2019 10:27
No DR
Antoniću care!
Препоруке:
59
3
7 среда, 09 октобар 2019 10:36
одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Спиридоне,

Алудирао сам на прогоне на тим факултетима који наликују онима из титоизма. Секељ је само најпознатији, имало их је тада много и има их и данас на поменуте две институције, тихи, латентни, идеолошки прогон,,некада у име једне, данасс у име друге идеологије. Завршио сам студије на том факултету и знам изнутра шта се ради, а што се споља не види.

Ћирјаковић је заиста један од оних који на најбољи начин повезује грађанско и национално, критикује и један и други екстрем, као и Антонић, Ковић, Копривица и многи други. И добро је што је проговорио, страдаће али је душу спасио.

Избацили би они и аутора овог текста, али не могу јер има референце које га чувају.
Препоруке:
63
2
8 среда, 09 октобар 2019 10:37
одушевљени Ћирјаковићев тапшач
И није човек из исте екипе као Маја Гојковић, не знам зашто му то приписујете.
Препоруке:
54
2
9 среда, 09 октобар 2019 10:38
Marko
Druga Srbija je zlo još gore od današnje vlasti. Ekipa 1 od 5 miliona je leglo autošovinista, kultur marksista, jugoslovena...
Odvratna jedna ekipa.
Препоруке:
83
5
10 среда, 09 октобар 2019 11:08
Raćel
Zaista je velika sramota imati udela , a nemati moralnih odličja u odstrelu jednog izuzetnog profesora i čoveka, kakav je g-din. Ćirjaković.Moram da priznam da sam zatečena time, jer ruku na srce, posle isključenja Tv Srpske i A tv/takođe iz Srpske/ nemam prilike da čujem dobru političku emisiju, sa dobrim gostima. Ćirjaković je bio jedan od takvih.Ćirjakpvić nije time izgubio ni čast ni dostojanstvo, na protiv, još više je izložio preziru one koji se razmeću, a što proističe od mana njihovog karaktera.To što su se na njega obrušili Ćosić, Pešić, novinari Peščanika i sl, ja davno za njih nemam reči, sem prezira. Ali, mene , u slučaju Ćirjakovića , čudi da su studenti, čiji je on omiljeni profesor, ćutali. I ćute! Znam, kada su spremali odstrel Koviću , bilo je dosta organizovanog neslaganja među svima, čak sam i ja potpisala, a sada, sem ovog odličnog teksta, ostaje ćutanje.Kako nemam "karaktera" da zaključim da mi je on bio jedan od omiljenih gostiju, pa bilo gde gosto
Препоруке:
47
2
11 среда, 09 октобар 2019 11:11
Спиридон
@ одушевљени Ћирјаковићев тапшач
И није човек из исте екипе као Маја Гојковић, не знам зашто му то приписујете

Ништа ја никоме не приписујем, већ само констатујем односно да цитирам
Професор Ћирјаковић пролази кроз један медијски линч одређеног дела нашег друштва који су самопрозвана елита која је себи дала за мисију да нас све овде који се не слажемо са њима просветли, натера да мислимо као и они и очигледно да имају проблем са изношењем другачијег мишљења, рекла је председница Скупштине Србије Маја Гојковић.
Препоруке:
12
31
12 среда, 09 октобар 2019 12:27
софи
Помињаћу, увек исвуда, са гадошћу и највећим презиром, реч аутошовинизам.
Зоране, издржи, ниси сам!
Препоруке:
66
2
13 среда, 09 октобар 2019 12:31
Knele
@Спиридон
I šta hoćeš tim citiranjem da istakneš? Budi drugosrbijanac do kraja, lepo reci da podržavaš hajku na Ćirjakovića od strane tvojih istomišljenika, nema razloga da se foliramo da je od svega najbitnije šta je rekla Maja Gojković.
Препоруке:
59
4
14 среда, 09 октобар 2019 13:07
александар
Да, ово је било врло предвидиво. Друга Србија или Антисрбија, иако се ради о отужном малом скупу минорних личности без икаквих квалитета, заслугом колонијалних господара држи у потпуности културу, образовање и део утицајних медија под својом шапом у поробљеној Србији, а посебно у Београду.
Дуга је њихова рука и памћење.
Ово је упечатљива порука за све оне који се дрзну да се каче са њима.
Не бих се кладио да ће сироти Ћира икада више видети наставу.
Жао ми је само што је господин Пиваш, кога иначе веома ценим због његових сјајних текстова и коментара испао наиван у овом случају.
А Шпирица ко Шпирица, њему се иначе не треба претерано чудити.
Препоруке:
38
1
15 среда, 09 октобар 2019 13:26
Бранко Павловић
Ћирјаковић заслужује сваку подршку.

Одлично је што нам је Антонић дао прилику да се потпишемо.
Препоруке:
81
2
16 среда, 09 октобар 2019 13:29
Ненад Пиваш
Не знам стварно чему толико одушевљење Ћирјаковићем. Зар је заиста довољно да другосрбијански празноглавци неког попљују па да тај заслужи ореол? Да ставимо сада, за ову прилику, на страну његово неприхватљиво понашање према Исидори Петровић (иако то није ни најмање незанемарљиво). У чему се то огледа његова интелелктуална бистрина? Човек се представља као некакав левичар, а недавно је на Хепију код Марића хвалио економску политику Сингапура. Економска политика Сингапура се свакако може хвалити, и лично сматрам да има многе добре стране, али неко ко себе сматра за левичара, а то подразумева барем критику, ако не и борбу против капитализма, то не би смео да чини. Такође, релативно је чест гост год Марића у Ћирилици, а то баш и није уобичајно за људе којима је Вучић несклон (изузетак су једино неки из дијаспоре). Сада схватам да се тај термин "аутошовиниста" многима осладио, али ја му лично никада нисам био склон и поменуте ћу пре звати другосрбијанцима и антинационалистима.
Препоруке:
22
63
17 среда, 09 октобар 2019 13:53
Ненад Пиваш
@александар

Хвала на лепим речим, али заиста мислим да у овој ситуацији нисам испао наиван. Већ сам поменуо да поменута Исидора Петровић и ја имамо доста заједничог друштва и да сам за чињеницу да је Ћирјаковић малтретира сазнао знатно пре него што је читава тема дошла на интернет и у медије. Са самом Исидором ја нисам у контакту, али у нашем заједничком друштву постоје и особе које су мање-више на тој истој линији алтерглобалистичке левице и феминизма (што мени није ни најмање блиско, да се разумемо!). И само је ствар случаја што је Ћирјаковић за своју мету одабрао баш Исидору, а не неку од њих. Тако да ја у овој ситуацији не могу да осуђујем Драгојла, без обзира што пише за мени одвратни Бука магазин из Републике Српске, јер је само бранио Исидору. Јер бих исто тако и ја био принуђен да браним неку од својих пријатељица којима је исто то, са истим тим Ћирјаковићем, лако могло да се деси.
Препоруке:
12
46
18 среда, 09 октобар 2019 14:08
пензионер Цвико,
Генерално, у Србији се не прашта "бити успешан". Не постоји стрпљење да се саслуша и друга страна, одмере њени аргументи, већ се одмах приступа сечи иако пословица каже три пута мери, један пут сеци. Није Ћирјаковић једини. Пракса је у Србији да чим неко не ради како неко у власти изнад сматра да треба (значи у његовом интерсу), мора да се одстрели. Недавно, имали смо случај да је академик Петровић, физичар добио отказ пред пензијом... То што је признат у свету није била мера за ове на власти. Сетимо се и брачног пара Ајдачић који су у Институту у Винчи доживљавали велике непријатности. Има још много случајева чак и са смртним исходом као што је то било са мојим оцем који је био официр и професор. Није био послушан а они изнад нису поштовалли струку и науке. Данас нема ЈНА. Њихова деца пресвукла су своја политичка одела. Тако је то кад се не поштује струка поготово од стране оних који су купили или добили диплому на основу распродаје а потом узели власт у своје руке...
Препоруке:
30
4
19 среда, 09 октобар 2019 15:14
Спиридон
@ Knele
I šta hoćeš tim citiranjem da istakneš? Budi drugosrbijanac do kraja, lepo reci da podržavaš hajku na Ćirjakovića od strane tvojih istomišljenika, nema razloga da se foliramo da je od svega najbitnije šta je rekla Maja Gojković

Будите и ви патриЈоте до краја, па се немојте стидети већ реците да подржавате оно што је рекла Маја Гојковић, односно да и ви мислите као Вучић да има та једна лажна елита коју треба презирати јер она презире Србију. Иначе хвала на питању имам авај само једног јединог истомишљеника на целом свету и то сам ја сам, па ако није проблем да макар покушате ако икако можете у комуникацији са мојом маленкошћу да избегавате те навијачке Партизан - Звезда пошалице...
Препоруке:
11
38
20 среда, 09 октобар 2019 15:26
Душан Ковачев
Случајни сусрет није „прогањање“. Субјективни осећај није „угрожавање безбедности“. Прогонитељи су они који Ћирјаковића неоправдано оптужују, јавно вређају и јавно позивају његовог послодавца да га отпусти. Прогонитељи Ћирјаковића се представљају као жртве и прогоњеног представљају као свог прогонитеља! Ћирјаковић је доживео сајбербулинг и то је својеврсни вид мобинга. Чим се Антонић први пут изјаснио у прилог Ћирјаковића и он је доживео сајбербулинг. Мобинг против Ћирјаковића је произвео последице по Ћирјаковићев стаус на његовом послу! Злоупотребом права би његови противници да врате у живот кажњавање за деликт мишљења и јавног иступања.
Свака подршка храбром и поштеном Зорану Ћирјаковићу!
Препоруке:
62
2
21 среда, 09 октобар 2019 15:35
итд или ...
На жалост ништа неочекивано, но није ни неочекиван овакав људски Антонићев текст којим је стао на страну Ћирјаковића!

Свака част обојици!

Негде је часна позиција Ћирјаковића за разлику од Весне Пешић, можда је овај чланак управо као и цео "случај" Ћирјаковић истерао на брисани простор примитивизам и ограниченост ума другосрбијанаца! Кога они штите то свакако није неко вредан, тако испада, сами су за то криви, острашћени бедници!
Препоруке:
48
1
22 среда, 09 октобар 2019 15:46
Спиридон
@ одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Алудирао сам на прогоне на тим факултетима који наликују онима из титоизма.
У ком тачно смислу прогони, мислим је л’ могу неки примери са конкретним разлозима за отказе или ми под појмом прогон подразумевамо само оног који се ових дана представља на твитеру као Џендер "Пепси" Вучетић, политички квир - Оклеветани Зоран Ћирјаковић, мртва уста која говоре. Медијски стрељан од стране протува под командом моћног Југослава Ћосића и лажљиве Јоване Глигоријевић...?!
Чисто да питам, да не буде после неспоразума, дакле има ли било који други професор на факултету који користи овакав вокабулар, узима ето тако ваљда из шале презимена својих колега као што је професорка др Радина Вучетић, при томе се и изругујући њиховом физичком изгледу. Колико ја нешто знам она није била из оне Јована Глигоријевић & Co. приче од летос. Покушавам само да схватим да ли неко од вас схвата да ту нешто у његовом понашању није у реду, или је све наши-њихови па удри...?!
Препоруке:
11
38
23 среда, 09 октобар 2019 15:50
Raćel /penzioner Cviko/
I ne znate koliko ste u pravu!"Пракса је у Србији да чим неко не ради како неко у власти изнад сматра да треба (значи у његовом интерсу), мора да се одстрели." Da, tačno. Tu harangu sam osetila na svojoj koži, samo što u mom slučaju nije bila prosveta u pitanju, nešto takođe važno za opstanak naroda. Ovo nisu reči utehe Ćirjakoviću, ne... proći će vreme i kockice u mozaiku će se sklopiti i on će biti na dobitku, kao i uvek u životu. Prošla sam ja kroz to i na kraju je ispalo da sam bila na dobi tku. I Zoran će doživeti to, naročito sa svojom lepom i simpatičnom pojavom i odličnom elokvencijom.Ali da dodam i maksimu jednog istočnjačkog mudraca"Pozivam za svedoka vreme, koje je početak i kraj svega, da je svaki čovek uvek na gubitku"! Da, uprkos onom gornjem, eto ..ostaje to, uvek je čovek na gubitku, ali, to je već filozofija, a to spada van okvira,trenutno, mog interesovanja.!
Препоруке:
20
4
24 среда, 09 октобар 2019 15:53
Pera
@Nenad Pivaš

Prvo si napadao doktora Jovana Deretića, a sada napadaš i Ćirjakovića. Napadaš sve najbolje Srbe, i to u vreme kada su žrtve napada udruženog zločinačkog poduhvata drugosrbijanaca i autošovinita. Sa druge strane branio si Jovu Bakića, koji je možda pametniji od njih?!
Препоруке:
27
9
25 среда, 09 октобар 2019 16:03
Спиридону о лицемерју
па и ви Спиридоне узимате нечије туђе име а врло је евиденто да се зовете Милан ...који је од 95-2000те био у САД и сада ради у обсерваторији, задојен је западном цивилизацијом, има не месијански него гле чуда просветитељски комплекс и при том мрзите Ћирјаковића не због тога за шта га произивате, већ зато што је Ћирјаковић прозвао вашу усвојену отаџбину Америку у АФРИЦИ! манте се ћорава посла да друге критикујете који људима отварају очи о тој вашој "идеалној" цивилизацији о чијој супериорности говоре њихове статистике?! озбиљан научник па макар и са америчког државног универзитета не посеже за аргументацијом из статистике (С Пинкер) ни из Википедије.
Дакле, ваш проблем са Ћирјаковићем је његова књига о Африци у којој он деконструиште сва зверства свакојаке природе коју Западна "цивилизација" чини на тлу тог континента!
Препоруке:
47
2
26 среда, 09 октобар 2019 16:19
Спиридону о лицемерју 2 део
Пошто нисте били у Србији у време када смо ми остали били и радили због санкција САД за 5 марака месец дана, по вама нису падале њихове бомбе, у Африку вероватно нисте ни крочили, ви просто не можете да прихватите да сте заслепљени лажима а ми смо (срећа у несрећи) првом њиховом бомбом схватили ко су они!

Зато бранимо Ћирјаковића јер је он прогледао и риче гласно о томе шта је видео и чему сведочи!

Ви то још нисте схватили! Када порастете јавиће вам се само!

Другосрбијанци и Вучићеви су најбољи другари са нашим злотворима, те не стављајте Ћирјаковића у тај кош, ви сте у природном блуду (ви другосрбијанци) са Вучићем и екипом, Блером и Клинтоновима.

Па све западне новине пишу о дубокој држави у САД али ви у то не верујете?! али вереујете у то да је наша служба урадила сва могућа зверства ?!

Такмичење у штеточинству по Србију се захуктава друга Србија избија опасно на врх!
Препоруке:
41
1
27 среда, 09 октобар 2019 16:20
пензионер Цвико,
@ Raćel /penzioner Cviko/,

Ја сам увек у праву али и то је релативно. Ако би то колико сам у праву хтели да прикажемо графички, нпр. помоћу Гаусове криве, онда је резултат следећи: на левом крају, почетку испод криве су смештени људи који Вас безгранично воле без обзира на Ваше мане а на другом, десном крају су људи који вас не воле, мрзе, без обзира на Ваше врлине. Сви остали између ове две крајности траже решење, можда компромис и у томе им време прође. Наравно нико испод криве није везан за тачку на којој је тренутно. Сви шетају испод Гаусове криве тако да се немојте изненадити ако на вас неко загрми са неке друге тачке, са тачке са које га нисте очекивали. Поздрав.
Препоруке:
15
2
28 среда, 09 октобар 2019 16:27
Спиридон
@ Спиридону о лицемерју
па и ви Спиридоне узимате нечије туђе име а врло је евиденто да се зовете Милан

Прави Спиридон је био мој предак, стрељан од стране Тите и његове шумске банде, да му ни дан дању ни гроба не знам, односно мој надимак је нека врста сећања на њега. Толико о лицемерју, али шта знају о томе потомци оних Титиних или носиоца споменице Јорган планине у периоду 1941-1944...
Препоруке:
11
23
29 среда, 09 октобар 2019 16:51
Спиридон
@ Душан Ковачев
Случајни сусрет није „прогањање“. Субјективни осећај није „угрожавање безбедности“. Прогонитељи су они који Ћирјаковића неоправдано оптужују, јавно вређају и јавно позивају његовог послодавца да га отпусти. Прогонитељи Ћирјаковића се представљају као жртве и прогоњеног представљају као свог прогонитеља! Ћирјаковић је доживео сајбербулинг и то је својеврсни вид мобинга

А баш некаквим скоро па невероватним случајем, ви и прогоњени Ћирјаковић делите исте политичке ставове. Да погађам ви би исто овако реаговали и када би ситуација била обрнута, мислим када би неки ваш неистомишљеник био изложен том сајбербули-прогону од стране људи који са вама деле исти поглед на свет... Извињавам се заиста што уопште питам нешто толико очигледно, тј знам са сигурношћу да би баш тако било али чисто ето да проверим...!?
Препоруке:
7
38
30 среда, 09 октобар 2019 17:20
одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Ненад Пиваш

Зар је заиста довољно да другосрбијански празноглавци неког попљују па да тај заслужи ореол?


Ви сте, Ненаде, критичар Ћирјаковића, видите како лепо полемишете са његовим тезама, а тај Драгојле му је претио због субјективног осећаја његове другарице да је прогања. Та другарица и њена екипица, то нису жене, то су роспије, оне и Басара и екипа су ово изрекле о њему...јавно...мене стомак заболи кад стигнем до пола.

https://nepismenidjavoljiadvokat.blogspot.com/2018/11/odjeci-i-reagovanja-40.html?m=1

Није га, дакле, неко само попљувао, него су га сатрли, оболео човек од тога. На њега се острвило "кусо и репато", са свих страна су га ударили јер је био у тој јазбини и зна "како је бити другосрбијанац и аутошовиниста" и пише о томе и то их боли.
Препоруке:
30
3
31 среда, 09 октобар 2019 17:22
Aleksandar
Istini za volju, Sekelj nije bio zasluzio ni da se bavi "naucnim radom" a kamo li da predaje studentima!
Препоруке:
6
22
32 среда, 09 октобар 2019 17:26
Спиридон
@ Ненад Пиваш
Не знам стварно чему толико одушевљење Ћирјаковићем. Зар је заиста довољно да другосрбијански празноглавци неког попљују па да тај заслужи ореол?

Имаш сад прилику да на делу посматраш шта тачно значи појам филозофија чопора, где никакви аргументи не помажу и где би ти сада могао да им покажеш чак и видео снимак где њихов херој млати бејзбол палицом из чиста мира неку од тих “лажљивих” другосрбијанки и сви би запамти моје речи рекли да је она крива, односно да је тај снимак лажан. Не можеш ти објаснити аргументима и било каквом људском уму знаном логиком било шта људима који себе једино виде као некакве мале хобите који се боре противу тог неког сатанистичко-глобалистичког зла и домаћијех издајника аутошовинистичке провинијенције. Имају они и имају ти неку њихови непријатељи, трећег нема и не може ни да га буде тј ако ниси са њима ти си исто један издајник који је ту послат да клевеће и лаже, односно ту си само да би њих космички битне поколебао...
Препоруке:
9
36
33 среда, 09 октобар 2019 17:50
одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Спиридоне

Провео сам шест година на том спрату филозофског на коме седи и Антонић. Доживео сам највећу могућу академску неслободу на тој институцији, имао сам утисак да сам у 60им и да браним либерализам у сред комунизма.

Многи ни не дођу у ситуацију да их избаце, тамо се ствари филтрирају на основним студијама, одређује се ко може а ко не може даље, толико је асистената који се поломе као људи, постану безлични јер уђу у машину, неће да се замерају јер им то отежава напредовање. Имате касте унутар катедри и јасно схватите подобност или неподобност. Потпуна идеолошка острашћеност и искључивост - доживео сам је, не могу да је докажем, али ме нико не може убедити да је није било...дај боже да су ти људи сазрели и променили се.

Има доста људи кроз различите периоде, али неки од њих су Небојша Шулетић, Александар Пражић, Александар Гордић (аутор текса Човек или србин), избачени због идеолошких или струковних разликаћ треба бити тамо иако нема научне референце
Препоруке:
25
1
34 среда, 09 октобар 2019 18:00
АгатонФонПетровић
Ненад Пиваш

да ли знате да је исидора петровић на твитеру рекла да је она прва почела. ево твита:


isidora
@frompolarland
·
Jul 10
Zaboravila sam da napomenem da je najverovatnije bio trigerovan time što sam jednom za njega na tviteru napisala da je glup. U vreme kad sam imala tipa 300 pratilaca, ako je to uopšte bitno.
Препоруке:
23
0
35 среда, 09 октобар 2019 18:01
Knele
@Спиридон
Mene za razliku od tebe ne zanima sta je rekla Maja Gojkovic, nije me je zanimalo 91-ve, ne zanima me ni sad. Ne vredi bacanje prašine u oči, podržavaš progon i medijski linč coveka, meni je to dovoljno da drugi vide, jer me tvoje misljenje ne zanima ni najmanje. Za vas drugosMrdijance, sa velikim "M" i prozapadne ulizice ja nisam nikakav patriJota, već rodoljub, cisto za tvoju informaciju. Lepo je znati gde radiš, tacno sam znao da si neki uhljeb na budžetu, i uopste me ne cudi. Nakacio si se na budzet ovog naroda koga mrzis, "radis" u opservatoriji (mozete misliti koliko je ozbiljno to), a svi znamo da se tamo bez veze ne ulazi. Vise posvecujes rada ovom sajtu nego "radu", toliko o tebi.
Препоруке:
27
4
36 среда, 09 октобар 2019 18:06
александар
Поштовани господине Пиваш, моја опаска да сте по мом мишљењу испали наивни, не односи се на неко моје "одушевљење" Ћирјаковићем или на негирање Вашег права да о њему не мислите добро односно да стајете у заштиту Ваше пријатељице.
Односила се на Ваш коментар од пре пар месеци, чини ми се на првом Антонићевом тексту у вези са овом темом.
Ако се не варам, а чини ми се да добро памтим, изразили сте сумњу да Другосрбијанке које су у сукобу са Ћирјаковићем имају моћ да му науде. Ја сам стајао на становишту да је дуга рука Друге Србије и да могу да се кладим да ће Ћира добити отказ.
Ето, није још добио отказ, али је Друга Србија показала ту своју тајанствену неформалну моћ, која није ни мало наивна и безазлена.
Само на то сам мислио, да ме не разумете погрешно.
Препоруке:
27
1
37 среда, 09 октобар 2019 18:17
одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Аман заман Спиридоне,

Не делим са Ћирјаковићем многе ствари, он је левичар а ја нагињем ка класичном либерализму, он је атеиста а ја верујем у Бога и део сам Цркве Православне, ви сте стварно заслепљени што рече неко.

Коментар Душана Ковачева је сјајан. Штета што Петар Петковић, Младеновић, Бакарецв нису остали на тој линији него су поклекли под теретом егзистенције и ушли у СНС секту
Препоруке:
23
1
38 среда, 09 октобар 2019 18:35
фрљ
Прогоњен - прослављен. Ав-тошовинисти могу слободно да пљују увис...
Препоруке:
15
1
39 среда, 09 октобар 2019 18:40
Спиридон
@ Спиридону о лицемерју 2 део
Пошто нисте били у Србији у време када смо ми остали били и радили због санкција САД за 5 марака месец дана, по вама нису падале њихове бомбе, у Африку вероватно нисте ни крочили, ви просто не можете да прихватите да сте заслепљени лажима а ми смо (срећа у несрећи) првом њиховом бомбом схватили ко су они!

Па сад, авај разочараћу вас, јер сам под један живео у Србији са пет марака месечно на зиму 1993 на 1994, а такође сам био у Београду док су падале бомбе на пар стотина метара од мог некадашњег стана са све мојом маленкошћу у њему, тако да пре ће бити да ви немате појма шта значе те бомбе него ја. Ех да, док сам ја себи самом месио хлеб и живео са пар марака месечно, ваш херој је за чврсту валуту продавао Американцима причу о злим Србима, тако да мислим да би било боље њега да питате како је и са колико долара живео мсесечно...
Препоруке:
8
16
40 среда, 09 октобар 2019 18:44
Спиридон
@ одушевљени Ћирјаковићев тапшач
а тај Драгојле му је претио због субјективног осећаја његове другарице да је прогања.

А ви колико примећујем знате са стопостотном сигурношћу да је у питању био само тај један субјективни осећај прогањања, које су оне авај саме и тражиле тј измислиле јер то нису жене већ роспије. Мислим, да се ви питате и да није био само субјективни, све би то било оправдано па је л’ да...Тако им и треба, што-но-се-каже...
Препоруке:
3
18
41 среда, 09 октобар 2019 18:47
Спиридон
@ Спиридону о лицемерју
а врло је евиденто да се зовете Милан

Ех да, слагао вас пасуљ када сте гледали у њега, односно ако сте консултовали неку баба врачару нека вам врати паре, јер авај не зовем се Милан а одакле вама та сомнабулна идеја са све том Америком то само ви Бога на небесима знате... Мада ни за њега баш нисам сигуран...
Препоруке:
3
17
42 среда, 09 октобар 2019 18:49
Knelova zamena
@Спиридон је био мој предак, стрељан од стране Тите

Je li tvoj predak spasavao u Pranjanima one što su razvalili Niš, Podgoricu, Leskovac, Beograd? Kad budeš shvatio zašto je 1944 sravnjena Podgorica, Leskovac, Niš, delovi Beograda, možda ćeš shvatiti, zašto onom pravom Spiridonu "nije bilo dobro" kad su Titini došli na vlast. Akcija Haliard nije mogla "pametnije" da se završi za one koji su spasavali pilote koji sipaju bombe na nas. Pozdrav za Opservatoriju!
Препоруке:
16
3
43 среда, 09 октобар 2019 19:10
Спиридону о лицемерју 3 део
а вама Спиридоне да покажу депеше које су из титовог штаба слате савезницима (Западу) да бомбардују мете у Србији од Лесковца па надаље јер тамо немају подршку? да ли на вас делује заслепљеност чопора западњачким светлима? мислим да ДА!

Све је то исто тако било и када сте ви били под јорган планином у ЊуЈорку!
Препоруке:
18
2
44 среда, 09 октобар 2019 19:28
Спиридон
@ одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Није га, дакле, неко само попљувао, него су га сатрли, оболео човек од тога. На њега се острвило "кусо и репато", са свих страна су га ударили јер је био у тој јазбини и зна "како је бити другосрбијанац и аутошовиниста" и пише о томе и то их боли

Па што није човек избегавао штрес када се разболео од њега, него уместо у неку бању или на планину да се лечи а он правац у осиње другосрбијанско гњездо код Јове Бакића на промоцију у изблазирани Миксер...?!! Да му није можда доктор препоручио ту једну клин се клином избија терапију, за брже оздрављење...?!?
Препоруке:
2
22
45 среда, 09 октобар 2019 19:38
Влада
,, Исто као што и националиста не мора бити шовиниста, а да мрзи или презире други народ."

Је л ово грешка ако неко може да ми каже? Како није шовиниста а мрзи остале? Можда треба да пише да националиста не мора да буде шовиниста па да мрзи остале?
Препоруке:
8
0
46 среда, 09 октобар 2019 20:00
Nodirips
Ne daj se Nenade. Oni hoće da te pokolebaju, i da ponovo izgubiš svoju intelektualnu bistrinu, jer dobro znaju da si nekada pisao za Desnu misao i da si tada imao sasvim različito društvo, pre nego što si počeo da se družiš sa Isidorom i vašim sadašnjim zajedničkim društvom.
Препоруке:
14
0
47 среда, 09 октобар 2019 21:35
Спиридон
@ одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Има доста људи кроз различите периоде, али неки од њих су Небојша Шулетић

Колико ја примећујем Шулетић сматра Радоша Љушића као коловођу целе те приче, па само не знам да ли је и он део те аутошовинистичке завере пошто колико ја знам он је све само не било какав другосрбијанац тј колико мене сећање нешто служи он је био прво у ДСС-у па после постао интелектуална перјаница напрдњака. Ево, може бити да ја ту нешто пропуштам па ме ви слободно исправите, јер ако је сад још и Радош који је цео живот носио вунене чарапе испао другосрбијанац, онда могу да кажем како сам буквално све у животу чуо...
Препоруке:
6
14
48 среда, 09 октобар 2019 21:44
Ненад Пиваш
@Одушевљени Ћирјаковићев тапшач

Драгојло му није претио, већ је бранио Исидору. Јесте том приликом користио мало оштрији речник, али то се у таквим ситуацијама спонтано догоди. Не мислим ни да је Исидора "роспија", а још мање да заслужује да јој Ћирјаковић, мало мало па "случајно" приређује ситуације у којима јој се јавља "субјективни осећај прогона". Ја сам био на поменутој трибини и видео сам Ћирјаковића како унезверено иде около гледајући лево-десно. Оно јесте и мени се некада дешава да, када шетам сам, размишљам о некој петој ствари па и да се намрштим у складу са тиме, али у случају Ћирјаковића то је било нешто другачије, личио је на Баџу/Квргу из Попаја - сликовито гледано то је био тај израз лица. А колико је био фокусиран на саму трибину, види се по томе што је текст назвао "О фашистички оријентисаним усташама Јова Бакића" и што ту тему прежвакава, иако је то за читаву тему дискусије било апсолутно небитно. Намере доласка су му очигледно биле друге.
Препоруке:
1
18
49 среда, 09 октобар 2019 21:45
Ненад Пиваш
@Одушевљени Ћирјаковићев шаптач

А пошто видим да смо изгледа колеге социолози, живо бих волео да видим какву сте то тортуру претрпели на трећем спрату. Ево рецимо ја као конзервативац, што је свима било познато, јер су студије социологије такве да се доста дискутује на вежбама и предавањима, нисам имао никаквих проблема. Ни код покојне Оливере Милосављевић, ни код Јова Бакића, ни код Тодора Куљића, ни код Ђокице Јовановића, ни код Милана Вукомановића, ни код Младена Лазића. Чак су многи од њих волели и имали и имају још увек добро мишљење о мени. Оно јесте, јесам био мање-више идеолошки усамљен, али нисам осетио стигму и стекао сам пријатеље без обзира на то што углавном нису на мојој политичкој линији. Између осталог ту су неки и који се активно друже са Исидором Петровић, коју додуше ја знам тек површно. Али реч је о њеним истомишљеницама и саборкињама и само је ствар случаја што Ћирјаковић њих није изабрао за мету. Да јесте, читали би сте о мени, а не о Драгојлу.
Препоруке:
3
19
50 среда, 09 октобар 2019 21:57
Ненад Пиваш
@александар

Бојим се да није реч о некој моћи поменутих особа, већ да је Ћирјаковић својим понашањем нашстетио угледу установе на којој предаје, услед чега је закључено да им он доноси више штете него користи. Мислим да је у томе цела ствар, а не о неком страху од свемоћних другосрбијанки.

@Спиридон

Морам признати да јесам изненађен, али ипак бирам да о НСПМ публици имам боље мишљење. А нарочито о самом Антонићу, кога држим за једног од вечих интелектуалаца у Србији. Утолико пре ме изнеђује што је човек његовог калибра толико одушевљен једним оличењем интелектуалне осредњости какав је Ћирјаковић.
Препоруке:
6
19
51 среда, 09 октобар 2019 22:32
Спиридон
@ одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Не делим са Ћирјаковићем многе ствари, он је левичар а ја нагињем ка класичном либерализму...

Коментар Душана Ковачева је сјајан. Штета што Петар Петковић, Младеновић, Бакарецв нису остали на тој линији него су поклекли под теретом егзистенције и ушли у СНС секту

Мммдааа, сем односа према другосрбијанцима, одушевљености његовим текстовима и тапшачког надимка њему у част, заиста вас скоро па ништа не веже. Иначе да погађам, ваши политички ставови се савршено поклапају и са онима гдина Ковачева, па одатле та потреба да се брани истомишљеник тј да се и њему тапше. Ех, надам се само да ће неки млади човек тако и вама једног дана надимке и аплаузе да посвећује.
Него а која је то тачно линија мислим та Петковић-Бакарец-Младеновић, пошто примећујем да се и за те напрдњачке улизице има разумевања, пошто сте ваљда били на тој истој линији, или нисте сада сам већ збуњен пошто ви кажете да ништа ту не зависи од тога ко тачно које дресове носи...
Препоруке:
6
19
52 среда, 09 октобар 2019 22:45
Звонимир Бгд

Спиридон
...па ако није проблем да макар покушате ако икако можете у комуникацији са мојом маленкошћу да избегавате те навијачке Партизан - Звезда пошалице...

Је л' на пример овако:

Спиридон
@ Звонимир Бгд
Пишите најбоље војвода Воји да вам он јави шта треба да мислите на дату тему, тј какав је тачно тај тајни план а до тада статирање у кукурузу и никако да се истрчава с изјавама.
?

Спиридон
...има ли било који други професор на факултету који користи овакав вокабулар...при томе се и изругујући њиховом физичком изгледу.

А што само физичком изгледу? Може и говорној мани. На пример, овако:

Спиридон
Што-би-но се рекло вадикали...

Лекције о понашању и начину обраћања, а овамо све газећи око себе разне саговорнике које без проблема називате геацима, шарлатанима и сл. Оно што очекујете од других према себи не примењујете ви сами према другима. Отуд и дупли стандарди према г.Ћирјаковићу. Бедно.
Препоруке:
22
2
53 среда, 09 октобар 2019 23:00
Милан Шећеровић
Случајни Срби били би најзадовољнији да Ћирјаковић, Антонић, Липмар и слични заврше као Џулијан Асанж. Можда у Хагу или, још боље, у Гуантанаму.
Неће да бидне!
Цареви остају цареви! Док је таквих Србија није покорена.
Препоруке:
25
3
54 среда, 09 октобар 2019 23:13
Gledač
Ko o čemu...
Nije stvar u Ćirjakoviću i politici. Stvar je što se poneo kao džukac na netu. Kao pomahnitali klinac u osveti devojci koja ga je otkačila. Mator čovek koji od sebe pravi budalu na internetu a još se time i hvali. A ovo Antonićevo dopunjavanje i osvežavanje samo služi da se skrene pažnja i mobiliše masa koja ni ne razmišlja već rado utrčava u određemu grupu samo reagujući na ključne reči.
Препоруке:
9
23
55 среда, 09 октобар 2019 23:59
Упркос...
...свим ‘променама’ Србијом још увек владају ‘црвени пионири’ фамозне ‘љубичице беле’
Препоруке:
17
1
56 четвртак, 10 октобар 2019 01:14
Спиридон
@ Ненад Пиваш
Морам признати да јесам изненађен, али ипак бирам да о НСПМ публици имам боље мишљење.

Слични се сличнима радују, односно Ћирјаковић само ради што би сви они подсвесно или свесно желели само то не смеју или не могу. Он је нека варијанта патриЈотског сајбер хајдука који се одметнуо у интернет гору јер није могао више да трпи аутошовинистичкога зулума, па онда у заседама сачекује зле другосрбијанце, сачекује што на твитеру што испред зграда по Београду беломе граду.
Мени је цела појава занимљива управо са социолошке тачке посматрања, тј покушавам да посматрам целу причу као неку уврнуту варијанту Бурдијеовог хабитуса као културно несвесног, то јест уврежених матрица које онда само афективно усмеравају њихове перцепције...
Препоруке:
2
18
57 четвртак, 10 октобар 2019 01:22
Спиридон
@ Gledač
Nije stvar u Ćirjakoviću i politici. Stvar je što se poneo kao džukac na netu. Kao pomahnitali klinac u osveti devojci koja ga je otkačila. Mator čovek koji od sebe pravi budalu na internetu a još se time i hvali. A ovo Antonićevo dopunjavanje i osvežavanje samo služi da se skrene pažnja i mobiliše masa koja ni ne razmišlja već rado utrčava u određemu grupu samo reagujući na ključne reči

Они нису никада у свом животу размишљали, већ увек и само слушали шта им се саопштава као она једина истина на тевеју, односно они су само продукт своје околине и образовања у виду вечерње школе срБства код професора Милошевића и дописног курса о теоријама завере и Новом СвеЦком Поретку који су са десетком положили код професора Чворовића...
Препоруке:
3
18
58 четвртак, 10 октобар 2019 01:48
АгатонФонПетровић
Ненад Пиваш
одговорили сте свим осталим коментаторима који су вас поменули осим мени. што мене прескочисте?

ако мислите да сам слагао око тога да је исидора петровић прва почела да вређа ћирјаковића и да је то сама признала на твитеру имам ја принтскрин њеног твита који сам цитирао. ако треба могу да поставим тај принтскрин на имгур и да пустим линк овде.
Препоруке:
15
0
59 четвртак, 10 октобар 2019 05:59
одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Спиридон

Моје "интернет име" сам позајмио од вас, управо зато што нисам то што ви мислите да јесам, да се мало шалим и на свој рачун.

Мени су ДССовци били здраво језгро нације, као и неки радикали, попут Мировића или покојног Красића. Баш бих вас волео да видим у њиховој улози, да имате њихов избор, да десетак петнаест година будете активни у политици, а онда одједном немате од чега да живите. Да ли бисте изабрали неки обични посао за 300 евра или прешли у други табор! Они су бар некако невидљиви, несрећни Јованов је трагикомична фигура.

Знате, ја се не бавим тим стварима до детаља, има њих још само сам истакао нека имена која су ми пала на памет, има их на Правном, има их у НС. Љушић делује као човек власти, комунистички кадар, можда је пикирао САНУ па му не дају тамо па се сад свети јер не може да иде до врха а догурао толико високо.
Препоруке:
16
2
60 четвртак, 10 октобар 2019 08:01
одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Ненаде

Трудим се бити непристрасан, немам разлога да верујем ни вама ни Ћирјаковићу. Ви сте ту изнутра, ја ствари посматрам споља, немам другове у тим друштвима. Пристрасни сте, дозвољавате да је Драгојле спонтано користио оштар језик, а не дозвољавате да је Ћирјаковић некад користио оштар језик. Ко је први почео не знам, ко се бранио не знам, али рећи да су оне угрожене, а он насилник је грешка.

На трећем спрату филозофског је још једно одељење, тамо сам дипломирао, иако за своје колеге сматрам и људе са других смерова. Није тортура, само је осећај неслободе, осећај да ако нешто кажеш слободно то ти се узме за зло. Ако вам се експлицитно каже - то је боље не читати, тако не треба мислити, ти аутори су забрањени, то нису филозофи...дипломци филозофије не знају ништа о Марксу, Ничеу, Фукоу, Хајдегеру, осим нас који то самостално проучимо да не би имали рупе у знању. Они које то занима, за њих су студије мучење, ја сам студирао логику и аналитичку мисао па нисам толико оштећен.
Препоруке:
15
1
61 четвртак, 10 октобар 2019 08:18
итд или ...
Дакле када треба посматрати овај акт као прогон неистомишљеника Спиридон увек убаци (као папагај) исто па ако прође прође, удара на Ћирјаковића лично, то је бесмислено, овде је реч о методу, једноумљу, неслободи, свему ономе што би Спира требало да цени и против чега се наводно боји код Титових наследника али не Спира је на тој страни, остали слободњаци су на Слобиној страни?!, не постоји ни једно оправдање да се човек одстрели, ако ико то би Спиридон требао да зна с обзиром на преткову судбину, што се тиче идентитета Спиридоне није реч о Чворовићима, лако је било сабрати два и два и још одслушати неког лика са вашим ставовима а и сами сте назначили да сте астрофизичар, скарадно је да сада ико то користи да вам не дај боже прети као што ваше "даме" прете Ћирјаковићу а ви га блатите увек истим ступидаријама чим му се име помене! Но некада је добро да човек који вређа схвати да и други то могу да се макар мало емпатије, ако је то могуће, у њему пробуди и престане да простаклуком одговара
Препоруке:
16
1
62 четвртак, 10 октобар 2019 08:39
Гледање у пасуљ или баба врачара
па наравно да нисте Милан, Спиридоне, да сте прошли штао и сви ми ако не и горе баштинећи антикомунистичке идеје предака које сте ето тако пригрлили у другој Србији све окружени њиховим потомцима и тако верни остали том Западу и тим вредностима друге Србије - непоколобљиви, а што се тиче вунених чарапа неспојивих са другом Србијом, имате Басару, већи сељак од њега не постоји, на Кипру су се згражали ко нам је амбасадор, пијан, до поднева се не појављује, непротоколарно обучен а и недовољно учен при чему је његов ниво обраћања саговорницима идентичан тим патриотима како их ви видите примитивним!
такви неће бити прогоњени али они који гоовре као Ћирјаковић истину и пишу истину, не треба да постоје
ако то што ви говорите о овом човеку није све супротно вашим декларативним вредностима онда стварно?!?
Препоруке:
12
1
63 четвртак, 10 октобар 2019 09:16
Eh
"Мени је цела појава занимљива управо са социолошке тачке посматрања, тј покушавам да посматрам целу причу као неку уврнуту варијанту Бурдијеовог хабитуса као културно несвесног, то јест уврежених матрица које онда само афективно усмеравају њихове перцепције..."
Poštovani Spiridone, molim Vas , objasnite mi šta ste hteli da kažete tom rečenicom?Možda delujem glupo, ali zaista je ne razumem, kako god okrenem, ne uklapa mi se!
Drugo, ovde se neki komentatori, koji sami sebe protažiraju kao visoko obrazovane, a prave gramatičke greške, koje i osnovci možda
ne prave. Samo jedan primer, oni često pišu će mo, umesto ćemo!Izvinjavam se za pravo, koje dajem sebi, a možda ne treba!
Препоруке:
11
1
64 четвртак, 10 октобар 2019 09:25
одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Доживео сам, Ненаде, да аутор овог текста излази из оне мале учионице поред тоалета, да разговарам са млађим колегом који прокоментарише "ево га овај фашиста" и наравно да у таквим случајевима полудим. Питао сам га због чега тако мисли, шта је читао од Антонића, отприлике "човек важи за фашисту, тако га јавност перципира".
Препоруке:
17
0
65 четвртак, 10 октобар 2019 09:31
Nista ne razumem
На његовом примеру, наиме, показано је да ће бити цензурисани, медијски сатрти и статусно маргинализовани сви који се супротставе паразитској структури што је, попут осмог путника, запосела српско друштво.
...реч која обара све њихове posh маске, која их огољује и приказује онаквим какви јесу. Као касту трутова спремних на сваку грађанску нискост, не би ли одбранили своје одвратне привилегије.

Srbija ima 1.5 miliona osmih putnika - trutova koji radi svojih budzetskih privilegija, ucesca u deobi plena, podrzavaju svako nepocinstvo kompradorsko autosovinistickih uzurpatora. Treba poredititi mentalitet nasih autosovinistickih uzurpatora sa kapoima iz Nemackih konc logora ili crncima gonicima roboba iz zapadne Afrike koji su druge crnce okivali u lance i prodavali Englezima i Holandjanima za djindjuve. Dakle radi se o najodvratnijem soju ljudi i izopacenju u okviru naseg naroda. Tim ljudima treba pruziti priliku da se lece, a osmog putnika odstraniti iz tela naseg naroda.
Препоруке:
17
0
66 четвртак, 10 октобар 2019 09:56
Zivka
''Оно што је парадоксално, међутим, јесте да је Секеља ликвидирала владајућа партија, док је Ћирјаковић, пак, уклоњен снажним притиском наводно опозиционе „друге Србије“.''
Све је речено - деле власт и не одмеравају снаге, не мешају се другом у посао, тако опстају, мељући Ћирјаковиће, с времена на време.
Мераче следћег.
Препоруке:
15
0
67 четвртак, 10 октобар 2019 12:12
Спиридон
@ Гледање у пасуљ или баба врачара
па наравно да нисте Милан, Спиридоне, да сте прошли штао и сви ми ако не и горе баштинећи антикомунистичке идеје предака које сте ето тако пригрлили у другој Србији све окружени њиховим потомцима и тако верни остали том Западу и тим вредностима друге Србије - непоколобљиви, а што се тиче вунених чарапа неспојивих са другом Србијом

Покушавам само да схватим којом је ингениозном методом неком уопште пало на памет да сам тај неки Милан из опсерваторије, али као небитно. Елем, Радош је био и остао окорели српски националиста из антикомунистичке породице, односно та прича о вуненим чарапама је само нека пошалица од пре двадесет и кусур година на тему његовог односа према свету. Иначе хвала на питању благе везе немам са том вашом Другом Србијом још мање сам веран Западу али сам за разлику од вас Србин целог свог живота, и то је та непомерљива разлика јер ви имате тај јањичарски зилотизам док Титин празилукаЦ из џепова воња ли воња...
Препоруке:
2
13
68 четвртак, 10 октобар 2019 12:21
Спиридон
@ итд или ...
Дакле када треба посматрати овај акт као прогон неистомишљеника Спиридон увек убаци (као папагај) исто па ако прође прође, удара на Ћирјаковића лично, то је бесмислено, овде је реч о методу, једноумљу, неслободи, свему ономе што би Спира требало да цени и против чега се наводно боји код Титових наследника али не Спира је на тој страни, остали слободњаци су на Слобиној страни?!

Извињавам се али то да је ово некакав прогон неистомишљеника сте ви господо моја патриЈотска малко умислили у својим главама, док хладне чињенице говоре да се ваш херој понашао недостојно позиције професора на факултету, односно да је малтетирао неке особе па онда као последицу своје жеље да се представи жртвом у целој тој причи добио шта је добио када је и друга страна решила коначно да проговори. Ено вам Ненада Пиваша као сведока целе те приче који за све ово зна већ дужи период, или је можда и он по вама евентуално индоктриниран да учествује у тој завери да се отера ваш херој...
Препоруке:
2
14
69 четвртак, 10 октобар 2019 12:33
Спиридон
@ одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Мени су ДССовци били здраво језгро нације, као и неки радикали, попут Мировића или покојног Красића. Баш бих вас волео да видим у њиховој улози, да имате њихов избор, да десетак петнаест година будете активни у политици, а онда одједном немате од чега да живите. Да ли бисте изабрали неки обични посао за 300 евра или прешли у други табор! Они су бар некако невидљиви, несрећни Јованов је трагикомична фигура.

А да ми онда схватимо и Вучића, јер и он је колико схватам некада био део тог здравог ДСС & вадикали језгра или више није сада сам већ тотално изгубио компас. Мислим, видео човек да од оне старе вадикалске приче нема ‘леба, па ко вели дај да ја имам за Лоро Пјана јакнице и Ерменегилдо Зегна патике уместо крај са 300 еврића крајем да састављам. Не хајде и њега да разумемо онда, мислим што да не када смо и ове остале.
Нико драги мој није дотичнима крив што не знају ништа у животу да раде сем да продају лагарије мучном народу. Нико...!??
Препоруке:
4
15
70 четвртак, 10 октобар 2019 12:58
александар
Да се у конкретном случају не ради ни о каквој "недостојности" за рад у настави, као што Шпирица тврди, види свако ко има очи и није острашћен.
Многобројним другосрбијанским професорима који су апсолутно недостојни и неподобни да предају нашој деци никада длака са главе није фалила иако сасвим отворено мрзе своју земљу и народ.
Имате рецимо пример "професора" Milenka Perovića из мог родног дичног Новог Сада. Тај врли утемељивач "montenegrinskog autohtonog jezika", мрзитељ свега српског, који ко зна чему учи нашу децу, а мислим да је чак предавао етику, правоснажно је осуђен за мобинг против колеге, и, ником ништа. И даље колико чујем нормално ради. Наравно, врли је аутономаш и montenegrin у сред Србије.
О Дубравки Стојановић или Николи Самарџићу не бих трошио ни речи колико су достојни да уче нашу сироту децу. Ја сјајних "професора" и људи пуних "достојности и врлина", понављам, могу само да мислим чему уче нашу децу.
Чик да их неко помери, заседале би Уједињене нације.
Препоруке:
17
0
71 четвртак, 10 октобар 2019 13:11
александар
А "уважени" Љушић, више није никакав "националиста". Шпирица очигледно није пратио његив "лик и дело" последњих година.
Као и многи негдашњи тврди "националисти", и Љушић је преверио и окренуо ћурак.
Вајдица, ваљда, наши људи су склони да мењају мишљења, а разлоге можемо само да наслућујемо. Има вероватно одређене везе са пуним чанком качамака и са дебљим вуненим чарапама.
Довољно говори и то да наступа удружено са поменутим "генијима" историјске науке, Дубравком Стојановић и Николом Самарџићем против професора који исказују јавно свој патриотизам.
Такође, речито о свему говори у његова метаморфоза о решавању питања нашег КиМ, која се може мерити само са метаморфозом једног Дрецуна, Бакареца, Шормаза или Петковића.
Вајдица је вајдица.
Препоруке:
12
1
72 четвртак, 10 октобар 2019 13:25
It gets more interesting
Најтужније је што да Самарџића померите за њега би једино, не треба карикирати са УН, никоме они баш нису толико значајни сем самима себи, и то би било сасвим довољно ургирао само један а тај се зове Владимир Беба Поповић, па ви видите ко је тај келнер који жари и пали на Философском и у Србији, а стоји иза вајне друге Србије и аутошовиниста! Е то вам је мера њихових леђа и њихових празилука титове провинијенције што им из џепа вире! а да је Спиридон у том друштву и поред такве породичне приче, нећу се престати чудити!
Препоруке:
11
0
73 четвртак, 10 октобар 2019 13:27
итд или ...Спиридону злонамерном
Побогу Спиридоне одакле нађосте радикале и ДСС у истој причи?!?! да ли сте ви нормални? из ког сте ви филма? то је човече болесно!
Препоруке:
12
0
74 четвртак, 10 октобар 2019 13:35
Спиридон
@ АгатонФонПетровић
ако мислите да сам слагао око тога да је исидора петровић прва почела да вређа ћирјаковића и да је то сама признала.
Госн Агатоне то што је неко написао за некога на твитеру да је овај глуп, не значи да дотични има право после тога да се понаша како се понашао.Иначе та Исидора, ко год она па била, вам управо то и каже да не може отприлике да верује да им се накачио лик само зато што је она једном давно на, у то време слабо посећеном, твитер налогу рекла за њега да је глуп.
Тако да, ено вам уосталом његовог твитер налога, па ми реците да ли тако треба да се понаша професор факултета...!??
Препоруке:
2
14
75 четвртак, 10 октобар 2019 14:05
Спиридон
@ александар
А "уважени" Љушић, више није никакав "националиста". Шпирица очигледно није пратио његив "лик и дело" последњих година.
Као и многи негдашњи тврди "националисти", и Љушић је преверио и окренуо ћурак.
Довољно говори и то да наступа удружено са поменутим "генијима" историјске науке, Дубравком Стојановић и Николом Самарџићем против професора који исказују јавно свој патриотизам.

Одлично, има ли неки било који доказ да они наступају заједно тј да су део некакве завере против професора који исказују јавно свој патриотизам, или да закључимо како је ово милион и прва патриЈотска фантазмагорија слична оној Спиридон = Милан из опсерваторије, односно чувени систем доказивања ништа није случајно нити онако као што на први поглед изгледа. Тако да, Радош воли власт и све што уз њу иде и то је свима добро позната ствар још из времена те пошалице о вуненим чарапама, али он и другосрбијанци је већ нешто сасвим друго. Тако да има ли неких доказа или да завршимо причу...
Препоруке:
2
14
76 четвртак, 10 октобар 2019 14:11
Спиридон
@ итд или ...Спиридону злонамерном
Побогу Спиридоне одакле нађосте радикале и ДСС у истој причи?!?! да ли сте ви нормални? из ког сте ви филма? то је човече болесно!

А да ми мало за промену пратимо фабулу радње што-но-се каже, тј да обратимо за промену пажњу и на остале коментаре а не само на Спиридона...
Тако да жалите се свом младом одушевљено тапшастом истомишљенику за ту ДСС & Радикали причу, јер ја сам се авај само надовезао на његов здраво језгро нације коментар карикирајући целу причу, односно доводећи је до апсурда са Вучићевим примером...
одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Мени су ДССовци били здраво језгро нације, као и неки радикали,
Препоруке:
2
11
77 четвртак, 10 октобар 2019 14:24
итд или ...Спиридону злонамерном 2
па ви сте ту тезу доводили до апсурда зато сам се вама обратио а не почетном коментатору кога сте ви реинтерпретирали на свој начин, не пребацујте одговорност ваших интерпретација, човече, токсични сте!
Препоруке:
13
0
78 четвртак, 10 октобар 2019 14:38
Спиридон
@ александар
Да се у конкретном случају не ради ни о каквој "недостојности" за рад у настави, као што Шпирица тврди, види свако ко има очи и није острашћен

Тја, само да вас подсетим како је ваш имењак бранио Јутку сличним методама, односно да је свако ко није острашћен и ко има очи видео да имају ти неки они који су преко те као фол недостојности хтели нешто сасвим друго...
Вучић је казао и да Јеличић није ништа слагао када је казао да је напад на њега, заправо напад на председника.

„Он није слагао ништа, они су кампању водили против мене“, рекао је Вучић не прецизирајући ко су „они“.

Тако да, увек има та нека завера, односно није никад поента у недостојности већ у том једном нападу на неке много веће ствари...
Препоруке:
3
9
79 четвртак, 10 октобар 2019 15:04
Спиридон
@ итд или...
Побогу Спиридоне одакле нађосте радикале и ДСС у истој причи?!?! да ли сте ви нормални? из ког сте ви филма? то је човече болесно!
одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Мени су ДССовци били здраво језгро нације, као и неки радикали,

па ви сте ту тезу доводили до апсурда зато сам се вама обратио а не почетном коментатору кога сте ви реинтерпретирали на свој начин, не пребацујте одговорност ваших интерпретација, човече, токсични сте!
Хајде се само одлучите, која је од ове две верзије тачна, пошто се плашим да се искључују међусобно.
Дакле да ли сте за опцију
1. Болесно је доводити радикале и ДСС у исту причу, односно то само ненормалан човек може да уради.
Или сте ипак може бити за накнадна памет опцију
2. Није апсолутно никакав проблем у томе да се ДСС и Радикали доведу у исту причу, проблем је токсична интерпретација, која је да се подсетимо била ако треба схватити Младеновића и Мировића, зашто да не схватимо и Вучића ондаК...
Препоруке:
2
10
80 четвртак, 10 октобар 2019 15:34
АгатонФонПетровић
Спиридон али прочитајте и остали
ми смо ову расправу већ водили испод Антонићевог текста:
Токсични југославизам или - зашто су код Срба југословенство и југоносталгија израженији него код других екс-ју народа?!

мени је у једном тренутку цркао компјутер па сам морао да престанем. када је поправњен прочитао сам дискусију поново. то што сте на све моје доказе шта су оне радиле вереглали вашу једну те исту причу није ме изненадило. али ме изненадило то што сте тврдили да је целу причу први објавио курир. оне су тачно навеле медије који су пренели ћирјаковићев текст и нису поменуле курир.
такође сте тврдили да се ћирјаковић појављивао у улазима у којима оне живе иако то оне никада нису рекле.
цела дискусија је и сада доступна испод текста чији сам наслов навео и свако се може уверити у ово што ћу рећи: Спиридоне ви сте лажов!
Препоруке:
11
0
81 четвртак, 10 октобар 2019 15:47
александар
За госн. Шпирицу.
За доказе се обратите професору Ковићу.
Ако он лаже, онда и ја лажем, може бити.
А Ви као не знате да наступају заједно?
Ма није могуће? Стварно?
Препоруке:
16
1
82 четвртак, 10 октобар 2019 18:01
Спиридон
@ александар

То да наступају заједно једино ви знате а и то је више плод једног чврстог уверења које онда савија реалност у жељеном смеру. Радош је иначе пре неколико месеци од Шутелића тражио управо то му овај пружи било какав доказ за те фантазмагоричне тврдње о његовој наводној другосрбијанштини. Међутом као одговор добио једно велико ништа умотано у ма немам ја сад времена да се надмудрујемо када ето сви као јако добро знамо ту неку истину и онда навео неке примере типа, ето Радош не држи часове већ 20 година и како је његов уџбеник историје за трећи разред гимназије лош. Чисто да се подсетимо реч је о потпуно истом уџбенику историје за кога су Радоша пре две године оптуживали да је етноцентричан и да вређа осећаје Албанаца називајући их Шиптарима...!??
Дакле Радош кога исти ти његови другосрбијанци пре само пар година оптужују да је великосрпски националиста, сада постаде њихов човек тј аутошовиниста а да изгледа ни сами другосрбијанци немају појма какво су појачање добили...
Препоруке:
1
11
83 четвртак, 10 октобар 2019 18:06
Спиридон
@ александар

Тако да има ли било какав доказ за те фантазмагорије или да закључимо како по обичају измишљате ствари које вам се уклапају у тетрапак виђење света. Да ли на филозофском постоје нека лична трвења, да ли је Радош, кога иначе не подносим чисто да се разумемо, у то умешан то ме не интересује, односно не желим да губим време на локална оговарања и ко са киме пије кафу, тј ко је аванзовао а ко није. Дакле има ли било каквог доказа да је Радош Љушић другосрбијанац и као такав да је учествовао у некој завери са циљем одстрањивања патриотски настројених професора са факултета или нема...!? Ако има, дајте да их чујемо а ако нема дајте да завршимо са тим измишљотинама...
Препоруке:
0
9
84 четвртак, 10 октобар 2019 20:04
александар
Госн. Шпирице, ја нисам ни поменуо да је вунени Љушић другосрбијанац. Поново измишљате и трабуњате по старом добром обичају.
Рекао сам да је преверио и од тврдог "националисте" постао умиљато, умерено протестантско германофилско маче које је апсолутно спремно да се одрекне Косова нашег и које сада тврди да у прошлом веку нисмо требали да се супротстављамо швапским агресорима (са чим се, претпостављам, Ваш предак Спиридон не би баш сложио). Дакле, овај данашњи Љушић није кругдвојкаш, али јесте "европеизовани" препарирани мали миш, сушта супротност оном некадашњем бескомпромисном српском "лаву - националисти".
Нешто слично Дрецуну, Шормазу и Бакарецу.
А то да удружено са Самарџићем и Стојановићком те подршком која му стиже од peščanikovaca и сличних хоће да протера Ковића и пар других професора патриота, то изгледа само Вама није познато.
Не знам какве доказе хоћете?
Читајте Ковићеве интервјуе, ја њему верујем.
Па нећу ваљда моралној громади Љушићу да верујем?
Довиђењце.
Препоруке:
12
0
85 четвртак, 10 октобар 2019 21:39
Спиридон
@ александар
Госн. Шпирице, ја нисам ни поменуо да је вунени Љушић другосрбијанац.

Значи можемо да закључимо како нема никаквих доказа о било каквом удруживању Љушића са другосрбијанском камарилом а све у циљу протеривања “неподобних” патријотски оријентисаних професора. Иначе хвала на питању читао сам и оно што је Ковић имао да каже на дату тему, односно све што имам да кажем је како је напричао којекакву гомилу фантазмагорија у коју само патриЈота може да поверује тј свесно и намерно меша тј надувава Љушићеве бабе па их онда намерно спаја са Самарџићевим другосрбијанским жабама јер то онда има већи ефекат код жељене популације, шифра погледајмо се у огледалу. Дакле исти Љушић кога Самарџићеви оптужују да пише великосрпске уџбенике историје, одједном постаје аутошовиниста зато што је нешто рекао око Принципа и првог светског рата а онда Ковић одједном ту убаци Самарџића па каже е исто тако он данас мисли за Американце, значи њих двојица су повезани...
Феноменално...
Препоруке:
0
12
86 четвртак, 10 октобар 2019 21:40
одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Ви сте Спиридоне елитиста, имате факултет, струку, дружите се са сличнима, путујете, немате поткожно искуство како капитализам меље нас на дну! Немате ни емпатије за обичног човека! Некад су вас прогонили идеолошки па се сада светите свима.

Шта значи то да не знају ништа да раде, већина ради оно што мора, мали број вас ради оно што је изабрао, што воли, упала вам кашика у мед и то представљате као сопствени труд и рад. Знате колико вредних и образованих знам који прашињаре за 250 до 300 евра, не могу да напредују, не могу доћи у позицију налик вашој.

Ово јесу трутови, бивши ДССовци, продане душе, али ја не знам да ли бих на њиховом месту бирао другачије, зато их не осуђујем али ни не хвалим њихов чин. Јовановић да нема то место на Правном би урадио исто. Најлакше је паметовати из свог малог сигурног царства "ја бих ово, ја бих овако".

Љушић је потписник да ти људи остану без посла, небитно је да ли је другосрбијанац, прикључио се групи идеолошки острашћених
Препоруке:
13
1
87 четвртак, 10 октобар 2019 22:27
Meho
Jedna četvrtina nastavnog osoblja i administracije sa Singidunuma je ostala bez posla 1. oktobra ili nešto ranije, zbog slabijeg upisa studenata i smanjenja troškova uprave privatnog univerziteta. Nema u tome politike niti paralela sa Sekeljom. G. Čirjaković je na polovini šeste decenije i asistent je, bez doktorata. Sekelj je bio asistent pre tridesete. Ovaj tekst je spinovanje, nedostojno akademskog nivoa. Da je g. Ćirjaković simpatični publicista, nesporno je, profesor nije i ne može biti bez formalnih uslova.
A čudna "srpska" reč koju spominjete nije se odomaćila, preko 99 procenata našeg stanovništva ne zna šta je to. I to je spinovanje, izmišljanje ili laganje.
Препоруке:
1
9
88 четвртак, 10 октобар 2019 22:27
Спиридон
@ одушевљени Ћирјаковићев шаптач

Љушић је потписник да ти људи остану без посла, небитно је да ли је другосрбијанац, прикључио се групи идеолошки острашћених

Радош Љушић кога сам ја знао то никада не би урадио, не знам нисам баш толико близак као ви са тиме шта се дешава на филозофском факултету данас али мени то просто звучи невероватно. Мислим заиста, Радош и Самарџић... Па њих двојица су два различита Универзума, још откако је Никола престао да пише за Погледе и постао граЏанер тамо,пре двадесет и кусур година...
Препоруке:
1
7
89 четвртак, 10 октобар 2019 22:57
Спиридон
@ одушевљени Ћирјаковићев тапшач

А мени се чини да ви причате напамет, односно и не знате ко су ми пријатељи и колико имају или немају, као што очигледно нисте у току са мојим ставовима о капитализму или искуствима са тиме како он меље. Иначе једном давно сам био у тој некој ситуацији за коју ви кажете да не знате како би поступили, па сам се окренуо и отишао и ево ме ту где јесам...
Препоруке:
0
7
90 четвртак, 10 октобар 2019 23:33
одушевљени Ћирјаковићев тапшач
Мехо

Он ради докторат годинама уназад, мислим да га је пријавио на ФПН. Нема звање професора, него предавача, био је новинар, а на факултету поред ствари којима се научно бави предаје и ствари везане за новинарско искуство, као да преноси занат. Нису сви на ФДУ доктори па предају вештине које знају, у којима су се доказали. Има књигу и академске радове. Знам ја оних који имају по три књиге написане, докторат и двадесет радова па не умеју да одрже двадесет минута, а камоли двочас. Немојте те глупе формализме да користите.

Разлог није тржишни, него идеолошки.
Препоруке:
11
1
91 петак, 11 октобар 2019 01:47
Спиридон
@ АгатонФонПетровић

али ме изненадило то што сте тврдили да је целу причу први објавио курир. оне су тачно навеле медије који су пренели ћирјаковићев текст и нису поменуле курир.
такође сте тврдили да се ћирјаковић појављивао у улазима у којима оне живе иако то оне никада нису рекле.

Ништа од тога нисам тврдио, не измишљајте...
Препоруке:
2
8
92 петак, 11 октобар 2019 12:21
итд или ...конвертити као тема
http://www.politika.rs/scc/clanak/37348/STARA-LjUBAV-ZABORAVA-NEMA
Препоруке:
5
0
93 петак, 11 октобар 2019 17:06
АгатонФонПетровић
Спиридон али прочитајте и остали

ово сте написали у вашим коментарима испод текста ''Токсични југославизам или - зашто су код Срба југословенство и југоносталгија израженији него код других екс-ју народа?!'' где смо водили расправу о ћирјаковићу и прогоњенима

Спиридон петак, 27 септембар 2019 09:10

ако неко види тог истог човека испред зграде како га чека


Спиридон петак, 27 септембар 2019 09:52

Као што рекох већ једном приликом, не може свачији текст да се објави у Куриру.


позивам све да прочитају шта се онда дешавало. моћи ће да виде и да ме упућујете да прочитам ћирјаковоћев текст који је пренела НСПМ, али ће видети да се ни једном речју ниста осврнули на то када см вам пустио линк с антонићевим текстом који је такође објавила НСПМ у коме се износу другачија верзија свега.

изгледа да је ненад пиваш учио од вас јер је одговорио на све коментаре о исидори петровић осим на мој у коме сам цитирао њен твит.
Препоруке:
6
0
94 петак, 11 октобар 2019 18:09
Спиридон
@ АгатонФонПетровић
петак, 27 септембар 2019 09:52 Спиридон
@ АгатонФонПетровић
Као што рекох већ једном приликом, не може свачији текст да се објави у Куриру. Ја иначе причам већ ево седам година једну те исту причу а то је да постоји одлично смишљена тактика коју власт маестрално спроводи, где је медијска пропаганда подељена према циљним групама, па се свакој пева песма на увце која правац у срци рањено гађа.
среда, 25 септембар 2019 19:47 Спиридон
@ АгатонФонПетровић
Дакле само то вам све говори о датом господину, јер је први глумио жртву и показивао прстом, све заборављајући да је био малко неваљао, да је ето тако све случајно стајао и чекао да неко изађе из зграде па да га као Илија Чворовић прати, па да је мало отварао лажне налоге на твитеру где се представља као онај кога је све тако, ето центар града, срео.
Ево изволите црно на бело, да не буде после Спиридоне ви сте лажов. Ево вам шта сам тачно рекао. Дакле шта од овога није тачно...!??
Препоруке:
0
6
95 петак, 11 октобар 2019 19:26
АгатонФонПетровић
Спиридон али прочитајте и остали

оне никада нису тврдиле да се ћирјаковићев текст појавио у куриру. то сте ви тврдили.

оне никада нису рекле да их је он чекао да изађу из неке зграде. то сте ви тврдили.

иначе хвала што сте пустили ваш коментар о ћирјаковићевој наводној сачекуши који сте написаи у

среда, 25 септембар 2019 19:47

ја сам цитирао ваш коментар од:

петак, 27 септембар 2019 09:52

овим сте ми помогли у томе да докажем да сте не једном, већ више пута током дискусије, измишљали и тврдили нешто што ни саме прогоњене никада нису рекле
Препоруке:
6
0
96 петак, 11 октобар 2019 20:15
АгатонФонПетровић
Спиридон али прочитајте и остали

извињавам се што сам навео погрешно време коментара.

у питању је

петак, 27 септембар 2019 09:10

а не

петак, 27 септембар 2019 09:52
Препоруке:
4
0
97 петак, 11 октобар 2019 20:27
Спиридон
@ АгатонФонПетровић

Одакле вама уопште идеја да ја причам уопште о Ћирјаковићу помињући текст у Куриру, само ми то објасните...!?? Одакле, дајте да чујем...!?? Текст о коме ја причам, нема везе са овим случајем него са нечим сасвим другим али ви нисте пратили расправу и нисте схватили на шта се тачно алудира.
Такође, видим да сте сада променили плочу, па смо од сачекивања у улазу дошли до тога да је испред зграде тј на улици. Јесу, пријавиле су управо то да су га стално све као случајно сретале, буквално како изађу на улицу, па сте га ви оправдавали како је град мали и како се људи ето тако случајно срећу...
Ако вам нешто није јасно, дајте да све лепо разјаснимо уместо што тако паушално показујете прстом називајући ме лажовом а да се нисте ни удостојили да пажљиво прочитате моје речи...
Препоруке:
0
6
98 петак, 11 октобар 2019 20:59
Спиридон
@ АгатонФонПетровић

А ево вам и тај део, где Јована Глигоријевић каже да их Ћирјаковић између осталог пресреће и на улици, све некако случајно ваљда шетајући баш туда...
https://twitter.com/jovanana/status/1150100787600584705?lang=en
Дакле, измишљам ли тј лажем госн Агатоне или не...
Препоруке:
1
6
99 петак, 11 октобар 2019 22:37
Спиридон
@ АгатонФонПетровић

Иначе ако вас интересује нађите његов интервју за Балкан инфо где се још и сам хвали да он зна име да не кажем сад чега (што је он иначе без икаквог стида експлицитно рекао), за којим пати Јелена Лалатовић, јер ето мали је град, те да су он и неки Табашевић убеђивали тог некога да из хуманитарних разлога има однос са њом, те да би се она тако осећала испуњено...!??!!
О чему ми даље више да причамо госн Агатоне...!?? Је л’ овако треба да се понаша професор факултета...!??! Који је ово шешељевски примитивизам и простаклук и то оне најгоре могуће врсте. Професор факултета, кога су као одстранили из идеолошких разлога...
Препоруке:
0
7
100 петак, 11 октобар 2019 23:02
Cira, Krle, Antonic & Djuka
Antonic ponavlja Djukine pre neki dan izgovorene recenice o "dubokoj drugoj Srbiji". Dakle, rezimska propaganda.

Cirjakovic druguje sa Krletom.

https://twitter.com/streljanikvir/status/1182745950625914881

Zakljucke neka svako sam izvede.
Препоруке:
1
8
101 петак, 11 октобар 2019 23:06
АгатонФонПетровић
ми смо дискутовали о афери ћирјаковић и ни о чему другом. ваши коментари били су намењени мени и тој расправи. ако сте ви дискутовали на више фронотова па сте мислили да ја пратим све те расправе -не пратим их. овако како сте ви то написали то је могло да се односи на њега. шта сте ви хтели да кажете у контексту ваших осталих расправа није на мени да тумачим нити ме се то тиче.

цела ова афера водила се преко интернета и све је забележено. ово је прва таква афера у србији и зато сам је помно пратио. кажете:''Јесу, пријавиле су управо то да су га стално све као случајно сретале, буквално како изађу на улицу''. нису то рекле.
истога дана када је на Н1 рекла да их он прогања исидора петровић је на твитеру рекла:
''isidora@frompolarland
Jedno vreme sam ga često vidjala dok šetam kera. To je 99.99% bila slučajnost, ali poenta je da se nisam osećala nimalo prijatno. 1:50 PM · Jul 10, 2019''
имам принтскрин овог твита ако треба.
Препоруке:
6
1
102 петак, 11 октобар 2019 23:20
АгатонФонПетровић
Спиридон


а ево шта иста та коју помињете поручује ћирјаковићу

https://twitter.com/jovanana/status/1063408723014635520
Препоруке:
6
0
103 субота, 12 октобар 2019 00:20
Спиридон
@ Cira, Krle, Antonic & Djuka
Dakle, rezimska propaganda.

По мени савршен спој режимске пропаганде и полезные дураки. У преводу власт већ седам година преко својих људи у одређеним медијима гусла ту своју Сорош, друга Србија, Жута патка, аутошовинисти, Украјински сценарио причу, јер знају јако добро да је то једини начин да анестезирају национално бирачко тело које је од времена Милошевића дресирано да у свему види неку заверу. Нажалост, тешко је то објаснити људима који неће да слушају...
Препоруке:
1
8
104 субота, 12 октобар 2019 04:13
Спиридон
@ АгатонФонПетровић
кажете:''Јесу, пријавиле су управо то да су га стално све као случајно сретале, буквално како изађу на улицу''. нису то рекле.
истога дана када је на Н1 рекла да их он прогања исидора петровић је на твитеру рекла:
''isidora@frompolarland
Jedno vreme sam ga često vidjala dok šetam kera. To je 99.99% bila slučajnost, ali poenta je da se nisam osećala nimalo prijatno. 1:50 PM · Jul 10, 2019''.

Мислите на ову Исидору госн Агатоне...
Налазио је за сходно да се креће око радних места тих жена да би оне могле да га срећу. То је све ескалирало кроз претходне две године, надале смо се да ће престати и мислиле смо да смо саме, жао нам је што раније нисмо објавили писмо, рекла је Исидора Петровић из Не давимо Београд.
Дакле имате ли нешто да изјавите, или да закључимо како сте се малко залетели са оним што сте рекли о мени и том као наводном лагању. Иначе покушавам да вам нађем још експлицитнији опис кога сам својевремено прочитао...
Препоруке:
0
4
105 субота, 12 октобар 2019 05:13
одушевљени тапшач
Јел се то не сме дружити са Крстићем? Ко зна колико дуго се познају а да то уопште не мора имати везе са овим данас, обојица су из Београда. Дружи се он и са Чедомиром Антићем, а не дели многе његове ставове.

Спиридоне, ви се борите против црно-беле слике стварности, а истовремено је сваким коментаром потхрањујете. Сад је и Антонић за Вучића!

Није свака опозиција иста
Препоруке:
7
1
106 субота, 12 октобар 2019 14:11
Спиридон
@ одушевљени тапшач
Није свака опозиција иста

Ако смем да приметим, инсистирање на таквим ставовима може једино да користи власти а никако опозицији. Уколико ви не схватате основну ствар а то је да је у Вучићевој Србији потпуно бесмислена свака та прича, зато што не постоје најосновнији предуслови да уоппште егзистира политички дијалог на било ком плану. Тако да, докле год ви будете усмеравали своју пажњу на у овом тренутку ефемерне ствари, он ће весело да трља рука управо зато што је он себе поставио на позицију да је и највећи Европљанин и русофил коме Путин орден додељује, да проповеда ЕУ веберовштину у исто време док на други ревер качи орден од СПЦ, док му друштво прави Додик. Не, ви сте толико опседнути том неком својом причом, да сте заборавили да имате један далеко пречи посао, односно да то што ви тражите длаку у јајету сваки пут када неко други а не ви изађе на улицу, једино Вучићу иде у прилог. Причам то већ седам година, али не вреди глувима шапутати...
Препоруке:
1
5
107 субота, 12 октобар 2019 14:21
Спиридон
@ АгатонФонПетровић
овако како сте ви то написали то је могло да се односи на њега. шта сте ви хтели да кажете у контексту ваших осталих расправа није на мени да тумачим нити ме се то тиче.


Госн Агатоне, тај мој коментар почиње тако што ја јасно кажем, као што рекох већ једном приликом, што значи да се односи на нешто што сам ја рекао негде на неком другом месту раније, а када погледате и остатак тог коментара ви видите да се нигде не помиње било шта што је везано конкретно за аферу, већ да ја покушавам да вам најпријатељскије укажем на неке сасвим друге ствари. Како сте ви од тога што сам ја желео да вам кажем, дошли до онога што сте рекли овде ми је заиста велика непознаница. Тако да ако смем да приметим, малко сте се ту залетели и без потребе ме оптужили да сам рекао нешто што очигледно нисам, и што и сами верујем схватате сада.
Свако добро, надам се да смо сада све разјаснили...
Препоруке:
0
5
108 субота, 12 октобар 2019 14:39
Спиридон
@ одушевљени тапшач

Иначе ја све време покушавам да вам објасним да борба против примитивизма и простаклука мора бити апсолутни приоритет. Један од основних проблема земље Србије и јесте управо тај рецидив шешељевштине, та неподношљива лакоћа показивања прстом на те неке издајнике, који се онда чашћавају најгорим могућим увредама уз пратеће фантазмагоричне теорије завера како су ти људи део неког мистериозног кабала. Ово вам причам као неко ко све то посматра са стране, и јер ме је госн Агатон својим коментаром натерао да ту онда претурам по твитер налозима како једне тако и друге стране, не бих ли му доказао да знам шта сам рекао и да стојим иза тога. Дакле господо моја драга, друга страна претежно збија шале на ваш рачун, јер они су урбана екипа која добро барата речима и добро им просто иде то твитовање тј изражавање у кратким формама. Ваша страна изгледа јако лоше, препуна неког беса и увек у неком грчу. Исход те борбе је лако предвидљив а ви како год желите...
Препоруке:
0
6
109 субота, 12 октобар 2019 15:36
АгатонФонПетровић
суСпиридон


да, мислим баш на ту исидору. као што сам и рекао она је твит који сам цитирао написала истог дана после гостовања на Н1. зашто је написала тај твит? можда зато што је схватила да се није добро изразила и да је њена изјава превише оптужујућа или је можда интернет почео да бива преплавњен коментарима који су доводили у сумњу оно што је рекла.

оно што је неспорно је и да је сама признала да је она прва увредила ћирјаковића.
Препоруке:
7
0
110 субота, 12 октобар 2019 15:45
АгатонФонПетровић
Спиридон
иначе мислим да ће ова афера заувек променити србију. када неко убудуће изнесе овакве оптужбе као што су то оне учиниле завршиће на суду где ће морати да то доказује. очевидно је да је то једини начин да се спречи линч који уништава нечију каријеру.

и није то само српска специфичност. да је пласидо доминго поднео тужбе не би му се десило исто што и кевину спејсију.

случај који смо могли да видимо овде у вестима када је оснивачица француског mee too осуђена показује да је то једини начин.
Препоруке:
6
0
111 недеља, 13 октобар 2019 03:57
Спиридон
@ АгатонФонПетровић

Уколико ви не схватате да изјава број један
Налазио је за сходно да се креће око радних места тих жена да би оне могле да га срећу
и изјава број два
Jedno vreme sam ga često vidjala dok šetam kera. To je 99.99% bila slučajnost, ali poenta je da se nisam osećala nimalo prijatno

Немају никаквих додирних тачака у смислу да ни на који начин она друга не оповргава ону прву, онда вам ја заиста не могу помоћи...
Препоруке:
0
5
112 недеља, 13 октобар 2019 11:22
итд или ...
Мислим да нам ваља из прошлости извући поуку, било је запушите нос на нас који воњамо у ДОСу (Чанак) и гласајте за нас, да срушимо Милошевића, сада опозиција готово двадесет година касније продаје исту причу, проблем је у Вучићу а не у нама, опет ваљда треба да запушимо нос на ликове који су имали своју шансу, да су ваљали не би одиграли тако како су - створили СНС Мики Ракић и амерички амбасадор, сви су у дилу док се ми овде ложимо и скачемо једни другима за врат! Врло згодно за власт и оне што су били па планирају поново и ове што су били па су сада, зар не?Уосталом новинар Драган Јовановић је одавно јавно на Балкан Инфоу рекао да је његов пријатељ у кога верује својим очима видео Ђиласа који седи са братом АВ у ресторану на или близу Хиподрома?! Тако исто Саша Јанковић, потпуни промашај! О Сергеју не треба ни речи трошити.
Отуда позиција др Милоша Јовановића ДССа је мени, иако мало коме на овом порталу, врло разумљива и прихватљива, трећи путје увек најбољи а он искључује испушене
Препоруке:
4
0
113 недеља, 13 октобар 2019 11:38
итд или ...
Мислим да нам ваља из прошлости извући поуку, било је запушите нос на нас који воњамо у ДОСу (Чанак) и гласајте за нас, да срушимо Милошевића, сада опозиција готово двадесет година касније продаје исту причу, проблем је у Вучићу а не у нама, опет ваљда треба да запушимо нос на ликове који су имали своју шансу, да су ваљали не би одиграли тако како су - створили СНС Мики Ракић и амерички амбасадор, сви су у дилу док се ми овде ложимо и скачемо једни другима за врат! Врло згодно за власт и оне што су били па планирају поново и ове што су били па су сада, зар не?Уосталом новинар Драган Јовановић је одавно јавно на Балкан Инфоу рекао да је његов пријатељ у кога верује својим очима видео Ђиласа који седи са братом АВ у ресторану на или близу Хиподрома?! Тако исто Саша Јанковић, потпуни промашај! О Сергеју не треба ни речи трошити.
Отуда позиција др Милоша Јовановића ДССа је мени, иако мало коме на овом порталу, врло разумљива и прихватљива, трећи путје увек најбољи а он искључује испушене
Препоруке:
4
0
114 недеља, 13 октобар 2019 18:59
Спиридон
@ итд или...
Отуда позиција др Милоша Јовановића ДССа је мени, иако мало коме на овом порталу, врло разумљива и прихватљива, трећи путје увек најбољи а он искључује испушене

Мислите позиција истог оног др Милоша Јовановића због кога су ДСС напустили Марко Јакшић и Славиша Ристић, односно истог оног Милоша Јовановића чији су чауши Борко Илић и Мирослав Петковић на тој истој седници Главног одбора напали на најпримитивнији начин и господина Вукадиновића који је онда због тога напустио њихов политички клуб, да би на крају баладе и Санда Рашковић била избачена из странке...!?? Ми дакле причамо о човеку који је епитом лажне опозиције промовисане од стране Вучића и његовог режима, чија је једина политика да се свим силама бори не против Вучића, већ против опозиције. Одлично, сада се коначно разумемо, значи и ви сте похађали очигледно предавања код покојног новинара у цивилу, који је исто тако имао прилику да гусла ту своју причу у свим могућим режимским медијима...
Препоруке:
1
8
115 понедељак, 14 октобар 2019 13:30
итд или ...
новинар у цивилу вам је Нови Стандард претпостављам? не нисам никада походио тај сајт а камоли коментарисао тамо, исто сам и тада мислио о њему као и ви, у том се слажемо, што се Милоша тиче сложићемо се да се не слажемо, ви имате свој а ја свој став, оба су легитимна, време ће показати ко је од нас двоје у праву! ја се кладим на Милоша и на ДСС, као што сам се својевремено од кад могох законски да гласам кладио на Коштуницу, шта ћете, традиционалиста сам као и Владета Јанковић, као и Самарџић и други који су остали верни томе да је Косово наша егзистенцијална, духовна и морална вододелница, пасионирани сам читалац Викиликса и увек се сетим шта су и Александар Поповић и други из ДССа говорили о КиМ, зато су маргинализоани, али сложићу се са вама да је памет маргинализована, само што је нас двојица видимо на различитим местима у Србији. Штета је што је др Марко Јакшић отишао из ДССа и штета је што је гомила људи напустила Двери, било би боље да нису јер ко се не избори за глас у оквиру
Препоруке:
4
0
116 понедељак, 14 октобар 2019 13:35
итд или ...2
релативно мале групе људи и партијског система, како очекујете да се избори у Скупштини где ће бити вишеструко надјачан или са западним алама и њиховим омчама које нам континуирано стежу?! истина ја нисам ни у једној групи просто зато што сам увек био ван тог чопор фазона, никако ми не иде у главу да се људи не организују када су им заједнички проблеми и да не иду фронтално против онога ко им та права угрожава? нешто као социјални активизам, то је комунизам утерао страх у косте а касније и илузија демократије је отупела оштрицу те врсте активизма за коју мислим да је једина будућност јер политичке партије су углавном део система и они се сви међусобно играју па чији број запад извуче то су они што највише дају странцима, испадне победник а ми се онда међусобно (бесмислено) оптужујемо која партија и који државник је овакав или онакав! Пропаганда је чудо, највише бомби у историји САД је бацио Обама и највише миграната 300 мил протерао и то није био проблем а Трамп јесте, све вам је тако
Препоруке:
4
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер