Sjajan tekst uz jednu malu primedbu. Reč nauka ne bi trebalo stavljati pod znake navodnika. Postoje segmenti nauke koji je relativizuju i to je duga priča. Nauku najviše dovodi u pitanje njena instrumentalizacija od strane politike. U krajnjem ishodu ova instrumentalizacija završava sa pretvaranjem nauke i naučnika u ideologe ili propagandiste. Sa druge strane, upravo je postmodernizam dokrajčio nauku sa potpunim dovodjenjem u pitanje objektivnosti koja je inače ključni postulat nauke, posebno društvene. Taj isti postmodernizam koji nauku izjednačava sa umetnošću- vidi Fajerabend: ''Nauka kao umetnost'', je takođe odgovoran za fenomen relativizacije polova, roda i rodnog identiteta. Socijalni konstruktivizam kao integralni deo postmodernističkog pristupa je u stvari obična glupost. Dakle, šta nam kaže socijalni konstruktivizam? On samo ističe činjenicu da sredina determiniše pojedinca. To u stvari nije nikakvo otkriĆe, jer se upravo cela sociologija bazira na ovoj tezi, između ostalog.E sad s obzirom da je postmodernizam napravio zbrku čak i u oblasti pola, seksa, seksualnih orijetacija relativizujući sve to, uz relativizaciju svih drugih pojmova kao što su država, nacija, patriotizam,nauka,umetnost, naučna istina, vrednosna nepristrasnost,objektivnost, odbacujući sve te pojmove zajedno kao puke konstrukcije, stavljanjem pojma nauke pod znake navodnika mi se u stvari pridružujemo baš toj relativizaciji.Itd, itd.
Preporuke:
0
0
2
sreda, 30 septembar 2009 13:58
Ivan
Oni koji danas pišu o društvenim pojavama (mislim na takve kao što su dvojica naučnika iz Jovaninog teksta) prave istu grešku kao i toliki drugi "uski" stručnjaci - tradiciju shvataju ideološki a ne antropološki. Pa nije heteroseksualni odnos u njoj hvaljen jer su heteroseksualci u prošlosti bili jači, već zato što za razliku od homoseksualnog korespondira sa osnovnim čovekovim potrebama. A čovek, preduzeće, Dizni, samo konstatuje u nekom obliku tu potrebu. Ovakva izvrtanja tradicije i ostalih čovekovih tekovina bila bi smešna da nisu tužna. Tužna su jer toliko negiranje osnovnih ljudskih potreba ne može nikad da izađe na dobro, pa ni u ovom slučaju. Dok je u nama bar gram tog iskonskog, humanog koda. Kraj priče! One racionalne, ne pravne. A šta će sad neko da naklapa...
Preporuke:
0
0
3
sreda, 30 septembar 2009 13:59
Srbija će opstati
A što se tiče Diznija i crtaća, implicitna kritika ideologije homoseksualizma ukazuje naravno na činjenicu da je američka kulturna industrija počela da odbacuje neoliberalizam kojeg je baš SAD i nametala ostalim društvima, posebno manje razvijenim. A to znači da je taj famozni neoliberalizma uzdrman u skoro svim sektorima: politika, ekonomija, kultura, međunarodni odnosi itd.
Preporuke:
0
0
4
sreda, 30 septembar 2009 14:04
Dijete Grujica
Treba samo primetiti da su ti filmovi pravljeni za vreme "stare uprave" koja je odražavala mišljenje tihe američke većine.Kako korporacija Dizni već izvesno vreme nije u istim rukama (identitet vlasnika izostavljen iz razloga političke korektnosti), za očekivati je da ćemo ubrzo imati i neku novu Snežanu sa sedam patuljčica ili zaljubljene prinčeve koji usvajaju kinesko dete radi produženja dinastije...
Izvinjavam se ali ironija mi pomaže da ne poludim u susretu sa ovakvom stvarnošću.
Preporuke:
0
0
5
sreda, 30 septembar 2009 14:06
brm
a šta tek reći o popaju i olivi... nagrdiše onog latentnog homoseksualca Badžu
Preporuke:
0
0
6
sreda, 30 septembar 2009 14:18
mima
E pa ne slažem se da nauka ne može odgovoriti koje zlo je opasnije, ova novoustanovljena , kako kažete ,,kvir" ideologija je pogubna, krajnje bolesna i degenerisana vizija sveta.Da li smo mi normalni, da li smo zaista postali takvi robovi ,,Novog doba" i njegove patološke filozofije da ćemo dozvoliti da ovakve zamisli i tvrdnje prođu.Dok se najgrublje vređa nacija, porodica, religija,tradicija,na pijedestal se uzdiže perverzija i bolest.Pomišljam da se ostvaruju reči Otkrovenja Jovanovog, ovo su zadnja vremena.
Preporuke:
0
0
7
sreda, 30 septembar 2009 15:18
The Tao
Sta je lose u kritici diznijeve hetoroseksualne propagande. Srbija je spremna za homoseksualnost od momenta kada je dala svoj glas Borisu Tadicu. Od samog pocetka se znalo ko su mu mentori i za koga radi. Neoliberalni kapitalizam koristi ''ugrozenost'' homoseksualaca da slomi kicmu onima koji jos nisu shvatili da svi imamo pravo da budemo hipnotisani do mere da nam je eksploatacija normalnost. I sami homoseksualci su kolateralna steta sistema ali toga jos nisu svesni jer su animirani spektaklom. Cak sta vise, oni su danas nosioci spektakla jer imaju izrazenu estetsku crtu koja ima privilegiju da dominira spektaklom. Oni su jedni od nosioca neoliberalnog kapitalizma podsticuci halucigeno dejstvo spektakla. Ne mozete i jare i pare. Ako ste za dominaciju heteroseksualnosti onda lepo morate naci neku drugu ''alternativu'' a ne se kleti u Evropsku Uniju i vrednosti posmoderne zapadne civilizacije kao jedinu.
Preporuke:
0
0
8
sreda, 30 septembar 2009 15:23
zam
Najveci problem nije u nama, ljudima, kad je u pitanju prihvatanje ili ne, nego u majci prirodi koja je musku i zensku vrstu podarila razlitim i u razlicitim kolicinama, hormona, feromona i sl. supstanci koje nasi organi luce nezavisno od bilo kakvog drustvenog, socijalnog i dr. opredeljenja ili karakteristika, i onda je neke stvari koje predstavljaju zaista caroliju, nemoguce preneti na platno, a da ne izgleda iskrivljeno. Unutrasnju snagu majke koja zatekne u opasnosti svoje dete i dobija iznenadan poriv i gotovo nadljudsku sposobnost da ga izbavi, ni jedan od partnera u muskom homoseksualnom odnosu nikada nece imati sve i da odgaja dete od prvog momenta, kao ni druge majcinske instinkte, momenat srece i zadovoljstva koji majku obliva nakon cina porodjaja, ili vezu sa detetom koja se stvara prilikom dojenja, kada dete i po mirisu posle nekog vremena moze raspoznati da li mu je majka prisutna ili ne... U zenskom homoseksualnom odnosu jedna od zena moze priustiti sebi to, ali bi druga strana ostala uskracena, a to moze u odnosu proizvesti samo udaljavanje...Ima jos mnogo primera, ali smesno ih je uopste i navoditi, jer sama cinjenica da je u danasnjem relativno civilizovanom svetu potrebna bilo kakva borba za prihvatanje ovakvih odnosa dokazuje njihovu neprirodnost. Nazalost i pre medicicne, tehnike, tehnologije i dr. sama priroda je pravila selekciju prema ljudima i drugim stvarima, zivim i ne zivim, u prirodi.Od ljudi do stena, majka priroda je nalazila nacin da menja, ono sto nije bilo u skladu sa njom. Dve stvari vezane za zivi svet koje ga pokrecu su ostale iste: razmnozavanje i lanac ishrane. Danasnji izgled prirode i drustva i upotreba resursa moze svima omoguciti zadovoljavanje svih potreba, pa i homoseksualne prirode.Ipak to izgleda nije dovoljno za neke, pa kroz banalne primere od decijeg zabavnog programa, vaspitanja i zivota uporno namecu novu filozofiju, koja nas ne vodi ama bas nicemu...
Preporuke:
0
0
9
sreda, 30 septembar 2009 15:32
sweety
Ma da , razne banalne rasprave mozemo naci svuda..Od parova koji svoju decu kao cirkusku atrakciju izlazu iskrivljenom nacinu zivota, pa do rasprava o crtanim filmovima. A ja mislila da postoji neka kreativna sloboda stvaranja i izrazavanja...Da se izvinim unapred nekom sto sam heteroseksualne orijentacije i recite mi gde mogu da odem i ostvarim svoje pravo da odmorim mozak i ne cujem rec homoseksualizam bar na nekoliko dana?!
Preporuke:
0
0
10
sreda, 30 septembar 2009 15:37
veteran
EUropa je odavno "gejnuta". "Gej" je "in". EUropa nema alternativu, kaže naša današnja vlast, poslušni izvršioci i nastavljači radova "Milosrdnog anđela" u mirnodopskim uslovima. Zbog toga je potrebno da svakog dana smanjujemo naše varvarstvo , a da istovremeno svakog dana malo više "kvirnemo". Ovo je najlakše u kulturi, pre svega u pozorištu, u kome su "gej" predstave odavno nahrupile na beogradske scene. Ni ja ne želim da ne budem u ovom trendu oslobođenja i prihvatanja Drugosti, pa evo mog malog "gej" predloga našim vrlim pozorištarcima:
"Romeo i Julija" svakako spadaju u vrhove svetskog pozorišta i svetske kulture. Predlažem im, dakle, da izvrše jednu malu dramaturšku izmenu, da Julija postane Julije i da nam pruže užitak da gledamo kako su se voleli Romeo i Julije. Dramaturški zahvat je zaista minimalan, potrebno je Julijine replike prebaciti iz ženskog u muški rod. Jedva čekam ovu premijeru i siguran sam da će u prvom redu sedeti ambasadori svih zemalja koji su tako zdušno podržali (nažalost neodržanu) "Paradu ponosa".
Preporuke:
0
0
11
sreda, 30 septembar 2009 17:46
slazem se sa veteranom
I onda bi takodje Otelo mog'o da davi Dezmonda, a princevi ce spasavati druge princeve, gospe ce ubijate zmajeve i peti se uz kiku drugih gospi, i svi ce da zive srecno do kraja svog politicki korektnog zivota.
Preporuke:
0
0
12
sreda, 30 septembar 2009 19:08
Steva Nadrljanski
... a kod Rozenkranca i Gildensterna imamo već gotov materijal!
Preporuke:
0
0
13
sreda, 30 septembar 2009 19:22
Mixajlo
Iskreno, ne mislim da je na delu bilo kakva "bitka". Naime, poslednji put kad sam proveravao i Amerika i Srbija bile su slobodne zemlje, čiji ustavi garantuju slobodno izražavanje mišljenja. Ovo naravno znači da će se u javnoj sferi naći puno toga što vam se ne dopada, i puno toga što je prosto glupavo (kvir-teoretičarska trbunjanja, kreacionističke besmislice, tupavi konspirološki traktati navodnih "geopolitičara", itd.) Proglašavati svaku takvu situaciju početkom nekakve "ozbiljne bitke", izgleda mi smešno i paničarski.
Kako god tu stajale stvari, porediti tekst iz američkog naučnog časopisa, kakav god on bio, sa jedne strane, i negiranje elementarnih ustavnih prava učesnicima Povorke ponosa, sa druge, pa još i zaključiti da se radi o nekakvim ravnopravnim opcijama u "bici za dečije umove", skandalozno je.
Preporuke:
0
0
14
sreda, 30 septembar 2009 19:41
Violeta
Secate li se da je pre nekih deset-dvanaest godina u jednom beogradskom pozoristu izvedena predstava u kojoj je Salomu igrao tada mlad glumac... kako se bese zvase... a reziser je bio ... ko ono bese...
Preporuke:
0
0
15
sreda, 30 septembar 2009 20:49
Rodoljub
Dizni je poodavno na meti raznih verskih ili radikalnih grupa, koje svaka za sebe ima inkorporirane teorije zavere ili neku gnusobu koju Dizni subliminarno podmeće deci i odraslima. To su javni podaci, i Dizni ih ne krije. Ovakvim "pikanterijama" se samo ciljano podiže rejting nekoj od zainteresovanih strana.
A što se tiče ove "analize" - ko ju je naručio, taj će je i platiti, nas se to ama baš ne tiče! Pa nećemo valjda sada da počnemo da gledamo Paju Patka kroz tu "prizmu"?
Elem, Paja ima devojku, ali nema nameru da je ženi, niti da se ozbiljno vezuje. Ima tri sestrića na grbači (GDE mu je ta sestra - veštica koja mu je ostavila rođenu decu?). Tu je i Baja, koji je, navodno, deda toj deci, ali nije jasno da li je Pajin otac, ili je otac toj Pajinoj sestri, što bi značilo da je Baja Pajin očuh, a sestra mu je polusestra?
Uuu, stvarno ima ovde pikanterija...
Da i ne spominjem grešnog Sunđer Boba-Kockalonea, koji je, valjda, prototip "LGBT-poslenika", jer ume da bude i mama i tata i sestra i brat i sve živo! Jedino što ga vadi je da nije seksualno agresivan, tj. osim što ponekada obuče lepu suknjicu, nije nimalo zao i nenametljivo šeta svoju sunđersku ASEKSUALNOST kroz Koralovo. :)
Svejedno, niko me neće naterati ne znam kakvim "analizama" da gledam crtaće kroz tu prizmu.
Preporuke:
0
0
16
sreda, 30 septembar 2009 22:37
Mala Sirena
Prilicno naivno. Kao da je homoseksualnost ideologija, pa da se siri propagandom ili grip, pa da se siri kapljicno.
Preporuke:
0
0
17
četvrtak, 01 oktobar 2009 04:15
Heterofobija
Ove "analize", ustvari bezocni napadi na velicanstveni prirodni trougao mati - otac - dete, krajnje su HETEROFOBICNE! One vrcaju od mrznje prema heteroseksualcima, pa i prema samom heteroseksualnom ustrojstvu sveta! Jedno pitanje "kvier" aktivistima i propagatorima: ako je homopfobija greh, zasto mislite da je heterofobija vrlina? Napokon, vecina heteroseksualaca je u sustini ravnodusna u pogledu drugacije, homoseksualne opredeljenosti, dakle homofobije je vrlo malo! Ali je zato heterofobija ugradjena u kvier- i gej-ideologiju! Pitanje za sudije i tuzioce: kad cete poceti sa prepoznavanjem i procesuiranjem bezocne heterofobije, koja pokusava da razori same temelje srpskog, jos uvek heteroseksualnog drustva? Ko treba da vam da dozvolu, pa da otvorite oci i da vidite ko je tu "fobican", pa i - manican! Ne heteroseksualci, homoseksualci takodje ne - ali to sigurno jesu militantni ideolozi i propatatori gej-svetlije-buducnosti za celu Srbiju, i sire!
Preporuke:
0
0
18
četvrtak, 01 oktobar 2009 06:09
Vreme odrastanja @Mala Sirena
"Prilicno naivno. Kao da je homoseksualnost ideologija, pa da se siri propagandom ili grip, pa da se siri kapljicno." Da li Vi zaista tako mislite? Onda ste Vi naivni! Ili se samo pravite naivni? Jer, ostavimo sada homoseksuaklnost po strani - ali zar ne postoji gej-pokret? Pazite, nije vise u pitanju samo da li je neko homo- ili heteroseksualan, radi se o pokretu, koji zastupa sasvim odredjenu, uostalom vrlo militantnu i vrlo prepoznatljivu ideologiju! Koja se siri propagandom - u tu svrhu se i podigla tolika galama oko "parade". Da je skromnije zamisljena, ne bi se niko bunio, proslo bi bez incidenata, ali i bez pompe! Ali, pokretu-ideologiji "gejizma" treba pompa, oni kao da vrse drzavni puc! A drzava im jos daje "logistiku", placa im taj otvoreni udar na sve nacionalne, porodicne i drzavne vrednosti! Ali, Vi ste "mala" sirena - ima vremena, odrascete! Pocnite, evo, odmah, nakon citanja ovog komentara!
Preporuke:
0
0
19
četvrtak, 01 oktobar 2009 07:05
Anonymous
@Mala sirena
Mala sireno, ne znam ko je naivan, ali da li zelis da kazes da je homoseksulanost prirodna?
Nista prirodnije nema od heteroseksualnosti jer je, bioloski gledano, cilj svih zivih visecelisjkih organizama da se razmnozavaju.
Tekst u udzbenicima koji se odnosi na razmnozavanje cu ti ukratko prericati - valjda ce biti dovoljno jasno: Kada se ljudi ne bi razmnozavali - izumrli bi, kada i poslednji covek (u prirodi je sve upravo ovako crno - belo, bez ikakve filozofije). Dakle, izumrli bi i homoseksualci!
Inace, sto se mene tice, neka homoseksualci osnuju Homo Diznija, pa nek crtace prilagode sebi ako ce im biti lakse!
Preporuke:
0
0
20
četvrtak, 01 oktobar 2009 10:31
Dag
Borba za prevaspitanje dece je već daleko odmakla. Tome teži svaka ideologija da bi formirala podanike. Ova najnovija je ipak temeljitija od prethodnih. Već imamo obavezno predškolsko obrazovanje, škole roditeljstva, telefone za žalbe na roditelje... Učitelji su dobrim delom već prevaspitani na kursevima koje je organizovala država.
Ipak je atak na formiranje normalne seksualnosti kod dece najmonstruozniji zahvat socijalnog inženjeringa. To je samo naizgled u duhu ravnopravnosti i zaštite manjina (homoseksualne manjine). Radi se o pokušaju seksualnog porobljavanja većine.
Zamislite samo psihoseksualni razvoj deteta u porodici sa jednim roditeljem ili sa roditeljima istog pola. Dobiće se čitave generacije reproduktivno i moralno nekompetentnih osoba promenljivog i fluidnog roda. Genocidni totalitarizam! Gde su psiholozi? Da li su svi prodali dušu đavolu ugledajući se na dr Fausta?
Preporuke:
0
0
21
četvrtak, 01 oktobar 2009 11:19
Mala Sirena
Vreme odrastanja@ Ja zaista ne znam koja je to "militantna", a jos manje "prepoznatljiva" ideologija, ne prepoznajem. Sta to oni zapravo hoce? Ako mi objasnite, bicu zahvalna. Jer ja sam mislila da oni hoce da ih ne tuku po autobusima, da ih ne ismevaju i ne diskriminisu pri zaposljavanju. Pa to mi ne izgledaju tako strasne i opasne zelje.
Preporuke:
0
0
22
četvrtak, 01 oktobar 2009 11:36
Mala Sirena
Anonymous@ Mislim da je prirodna jer je ima otkad je sveta i veka, uvek u priblizno istom procentu. Mislim takodje da nije dobra za odrzavanje ljudske vrste (kao ni nerotkinje i verovatno jos neki), pa je zato valjda priroda tako i uredila da ih ima znatno manje. Ne plasim se uopste da ikako mogu da me zaraze, suvise sam izrazito, duboko u dusi, heteroseksualna. U tome me nikakve parade ne mogu pokolebati. Prosto, volim muza i radujem se sto i on voli mene. I nas dvoje zajedno blagonaklono gledamo na homoseksualce, prilicno ravnodusno, s pomalo zaljenja, jer mislimo da im je zivot komplikovaniji od naseg. Nadam se da mi je uspelo da Vam pojasnim svoj stav. Srdacan pozdrav, M.S.
Preporuke:
0
0
23
četvrtak, 01 oktobar 2009 15:23
gorštak
Šta da se kaže na celu stvar osim - grozota i užas. Ko je uopšte dozvolio da se heteroseksualni odnos ( bolje je nazivati ga prirodnim ), svede na puko ''opredeljenje'', kad je on nešto toliko imanentno ljudskom rodu (kao disanje ili hodanje), da se uopšte ne može ni problematizovati, kamoli izjednačavati sa drugim navodnim ''opredeljenjima''. To je kao kada bi neko rekao da je hodanje na rukama stvar ''opredeljenja'', jednako prirodno kao i hodanje nogama, što je apsurd.
Dakle, dok s jedne strane imamo zabrinutost kod dela javnosti i udruženja građana koji se pribojavaju da će paradiranje seksualnih manjina loše uticati na decu i njihovu predstavu o "normalnom" seksualnom opredeljenju, s druge strane imamo levičarske kvir ideologe zabrinute zbog iste stveri - kvarenja mladeži – ali ovaj put heteroseksualnim agitovanjem Diznija. U svakom slučaju, očigledno je da bitku za dečje umove ni jedna strana ne shvata ni najmanje neozbiljno.
Pitanje je da li će „nauka“ ikada pouzdano utvrditi koje je od ova dva zla gore i opasnije.
Meni ostade nejasna poslednja autorkina rečenica iz citiranog odlomka. Da li ona sama zaista smatra da se radi o ''dva zla'' tj. da je borba protiv uticaja tzv. ''seksualnih manjina'' na dečje umove ''jednako zlo'' kao i borba istih tih ''manjina'' za uticaj na dečje umove? Ili ona smislom rečenice zapravo ironiše stav takozvane ''nauke'' čija se lažnost i potvrđuje upravo nasilnim izjednačavanjem prirodnog i neprirodnog? Nadam se da je u pitanju ovo drugo, na šta upućuje i reč nauka koju autorka stavlja pod navodnike, ali čini mi se da je u tom slučaju i izraz ''dva zla'' u citiranoj rečenici trebalo staviti pod navodnike (pošto se ne radi o dva nego jednom zlu, a to je ''kvir ideologija'')?! Ako je ne mrzi, neka odgovori kratkim komentarom, da ne bih bio u dilemi.
Preporuke:
0
0
24
četvrtak, 01 oktobar 2009 23:45
Sirena iz "autobusa"
"Ja zaista ne znam koja je to 'militantna', a jos manje 'prepoznatljiva' ideologija, ne prepoznajem. Sta to oni zapravo hoce? Ako mi objasnite, bicu zahvalna. Jer ja sam mislila da oni hoce da ih ne tuku po autobusima, da ih ne ismevaju i ne diskriminisu pri zaposljavanju." Mala Sirena nastavlja da se pravi naivna i nevesta! Nema ideologije (sto bi oni onda da pale srpsku zastavu?), nema podrske nezavisnom Kosovu (kakve veze to ima, ta njihova podrska, sa paradom - to pitajte njih, organizatore neodrzane parade), nema saradnje sa antisrpskim NVO, nema mrznje prema heteroseksualcima, nema nicega - nego oni, jadni (a kontrolisu medije u Srbiji!) hoce da ih vise niko ne tuce "po autobusima"!? Ne, Sireno - oni (ne mislim pritom na homseksualce generalno, nego na funkcionere i aktiviste gej-pokreta) hoce da preuzmu vlast u Srbiji, pa da onda Srbiju preurede po svome! Uz podrsku inostranih neprijatelja Srbije (i njih sam izmislio, oni su samo malo "setkali" po srpskom nebu 1999.godine), i uz razdragane povike izgubljenih srpskih dusa, koje mrze sve svoje!
Preporuke:
0
0
25
petak, 02 oktobar 2009 12:52
Mala Sirena
Sirena iz "autobusa"@ Tako mozemo svi da skrpimo pricu (malo cinjenica + malo maste) o jednom te istom, a da se sve razlikuju. Sto je najlepse, sve zvuce apsolutno verodostojno i nijedna se ne moze do kraja proveriti. To je isto prirodno, ljudski.Znate onaj film "Rasomon"?
Preporuke:
0
0
26
petak, 02 oktobar 2009 14:40
kiziano
Mislim da je to veliki Diznijev propust na koji bi trebali da obrate paznju u buduce.Mogli bi da naprave crtani o kraju civilizacije gde su glavni i poslednji likovi na zemlji Adam i Steva koji se vole do kraja zivota i naravno covecanstva.Mislim da bi deca najbolje tad shvatila tesku dusevnu,fizicku i svakako mentalnu bolest "HOMOSEKSUALIZAM".Navijajmo za Dizni.
Preporuke:
0
0
27
petak, 02 oktobar 2009 15:16
ana
Danas čuh da se u poljske VRTIĆE uvodi učenje tolerancije pomoću bajke o dva mužjaka pingvina koji odgajaju napušteno pingvinče...
Preporuke:
0
0
28
petak, 02 oktobar 2009 17:41
BB jedan
Da li neko zna zašto se gej parada naziva "parada ponosa"? Da li to znači da heteroseksualci treba da se stide?
Preporuke:
0
0
29
subota, 03 oktobar 2009 22:57
J. Reynolds
Da li je neko pročitao ceo sporni tekst? Guglanjem nisam uspeo da ga nađem, a čini mi se da su sve reakcije, komentari i kritike pisani na osnovu abstrakta koji je lako naći.
Mislim da ne bi bilo loše pročitati sve, pa komentarisati. Ako neko ima link ka tekstu (koji ne treba platiti, to sam našao), neka ostavi ovde. Tema je zanimljiva, ali mislim da se barata sa malo konkretnih informacija. Unapred hvala.
Preporuke:
0
0
30
sreda, 07 oktobar 2009 09:03
stone
kako da se slobodno izjasnim protiv homoseksualizma olicenog u egzibicijalistickom ulicnom nastupu, protiv kog u obliku privatne intimne seksualnosti nemam nista da kazem, a da me neko ne prozove kao homofobicnu i diskriminatorsku osobu? Koji bi to bio adekvatan nacin, s'obzirom na moje ljudsko pravo slobodnog izrazavanja? Vise puta cula sam rec homoseksualizam u poslednjih mesec dana, nego sto sam rec heteroseksualizam pomislila za ovih mojih trideset godina!Podrska ulicnom iskazivanju seksualnosti- tvrdim da je to posao dokonih ljudi, ciji su zivoti toliko monotoni i dosadni, da im je potrebno spanske serije i tudjih intimnih stavova da vide i cuju uzivo i javno, kao i da takve stavove iznose i na taj nacin privlace paznju javnosti.I vec sam negde cula nekog ko se pitao sta bi to imali da kazu o prici o snezani i sedam patuljaka....
Izvinjavam se ali ironija mi pomaže da ne poludim u susretu sa ovakvom stvarnošću.
"Romeo i Julija" svakako spadaju u vrhove svetskog pozorišta i svetske kulture. Predlažem im, dakle, da izvrše jednu malu dramaturšku izmenu, da Julija postane Julije i da nam pruže užitak da gledamo kako su se voleli Romeo i Julije. Dramaturški zahvat je zaista minimalan, potrebno je Julijine replike prebaciti iz ženskog u muški rod. Jedva čekam ovu premijeru i siguran sam da će u prvom redu sedeti ambasadori svih zemalja koji su tako zdušno podržali (nažalost neodržanu) "Paradu ponosa".
Kako god tu stajale stvari, porediti tekst iz američkog naučnog časopisa, kakav god on bio, sa jedne strane, i negiranje elementarnih ustavnih prava učesnicima Povorke ponosa, sa druge, pa još i zaključiti da se radi o nekakvim ravnopravnim opcijama u "bici za dečije umove", skandalozno je.
A što se tiče ove "analize" - ko ju je naručio, taj će je i platiti, nas se to ama baš ne tiče! Pa nećemo valjda sada da počnemo da gledamo Paju Patka kroz tu "prizmu"?
Elem, Paja ima devojku, ali nema nameru da je ženi, niti da se ozbiljno vezuje. Ima tri sestrića na grbači (GDE mu je ta sestra - veštica koja mu je ostavila rođenu decu?). Tu je i Baja, koji je, navodno, deda toj deci, ali nije jasno da li je Pajin otac, ili je otac toj Pajinoj sestri, što bi značilo da je Baja Pajin očuh, a sestra mu je polusestra?
Uuu, stvarno ima ovde pikanterija...
Da i ne spominjem grešnog Sunđer Boba-Kockalonea, koji je, valjda, prototip "LGBT-poslenika", jer ume da bude i mama i tata i sestra i brat i sve živo! Jedino što ga vadi je da nije seksualno agresivan, tj. osim što ponekada obuče lepu suknjicu, nije nimalo zao i nenametljivo šeta svoju sunđersku ASEKSUALNOST kroz Koralovo. :)
Svejedno, niko me neće naterati ne znam kakvim "analizama" da gledam crtaće kroz tu prizmu.
Mala sireno, ne znam ko je naivan, ali da li zelis da kazes da je homoseksulanost prirodna?
Nista prirodnije nema od heteroseksualnosti jer je, bioloski gledano, cilj svih zivih visecelisjkih organizama da se razmnozavaju.
Tekst u udzbenicima koji se odnosi na razmnozavanje cu ti ukratko prericati - valjda ce biti dovoljno jasno: Kada se ljudi ne bi razmnozavali - izumrli bi, kada i poslednji covek (u prirodi je sve upravo ovako crno - belo, bez ikakve filozofije). Dakle, izumrli bi i homoseksualci!
Inace, sto se mene tice, neka homoseksualci osnuju Homo Diznija, pa nek crtace prilagode sebi ako ce im biti lakse!
Ipak je atak na formiranje normalne seksualnosti kod dece najmonstruozniji zahvat socijalnog inženjeringa. To je samo naizgled u duhu ravnopravnosti i zaštite manjina (homoseksualne manjine). Radi se o pokušaju seksualnog porobljavanja većine.
Zamislite samo psihoseksualni razvoj deteta u porodici sa jednim roditeljem ili sa roditeljima istog pola. Dobiće se čitave generacije reproduktivno i moralno nekompetentnih osoba promenljivog i fluidnog roda. Genocidni totalitarizam! Gde su psiholozi? Da li su svi prodali dušu đavolu ugledajući se na dr Fausta?
Pitanje je da li će „nauka“ ikada pouzdano utvrditi koje je od ova dva zla gore i opasnije.
Meni ostade nejasna poslednja autorkina rečenica iz citiranog odlomka. Da li ona sama zaista smatra da se radi o ''dva zla'' tj. da je borba protiv uticaja tzv. ''seksualnih manjina'' na dečje umove ''jednako zlo'' kao i borba istih tih ''manjina'' za uticaj na dečje umove? Ili ona smislom rečenice zapravo ironiše stav takozvane ''nauke'' čija se lažnost i potvrđuje upravo nasilnim izjednačavanjem prirodnog i neprirodnog? Nadam se da je u pitanju ovo drugo, na šta upućuje i reč nauka koju autorka stavlja pod navodnike, ali čini mi se da je u tom slučaju i izraz ''dva zla'' u citiranoj rečenici trebalo staviti pod navodnike (pošto se ne radi o dva nego jednom zlu, a to je ''kvir ideologija'')?! Ako je ne mrzi, neka odgovori kratkim komentarom, da ne bih bio u dilemi.
Mislim da ne bi bilo loše pročitati sve, pa komentarisati. Ako neko ima link ka tekstu (koji ne treba platiti, to sam našao), neka ostavi ovde. Tema je zanimljiva, ali mislim da se barata sa malo konkretnih informacija. Unapred hvala.