Demografija je jasna - kina je u mnogo goroj situaciji od indije, zbog onog katastrofalnog zakona koji je dozvoljavao samo jedno dete po porodici..... Zato će oni za nekoliko godina biti kao japan.... Mada je i to bolje od slepog i bespogovornog služenja zapadu.
Preporuke:
38
23
2
petak, 26 oktobar 2018 05:54
Spiridon
Krajnje iskren da budem ali zaista bez i najmanje trunke malicioznosti, pročitao sam naslov teksta i očekivao analitički prilaz problemu razvoja civilizacija sa malo geopolitike. Na moje veliko iznenađenje tekst je započeo i nastavio dalje pričom o Južnom toku, gasovodima sa naglaskom na one koje pravi Rusija, ispostavilo se da je autor koliko shvatam ekonomista a zatim sam i saznao da je Rusija takođe u Evropi, koji su problemi i podele na šiite i sunite na Bliskom istoku, kao i da od te američke demokratije nema ništa, jer dolazi vreme dugovečnih kultura, iako sve to ima isključivo veze sa ekonomijom.
Nešto ja tu propuštam očigledno, ili može ipak biti da autor svet posmatra kroz neku drugačiju prizmu od ove moje pa se očigledno ne razumemo. Dakle pokušavam samo da shvatim kakve veze imaju dugovečne kulture sa ekonomijom, kada se taj isti Ajfon o kome autor govori prvo osmišlja u Americi, zatim proizvodi u Kini jer je jeftina radna snaga a onda potom prodaje i koristi u celom svetu...
Preporuke:
17
54
3
petak, 26 oktobar 2018 05:55
Spiridon
Takođe priča sa gasom i gasovodima je tipična priča u kojoj kapitalizam kao sistem kreira konflikte, pa je tako ceo Prvi svetski rat i započeo zato što su Nemci želeli da naprave tadašnju verziju Južno-Severno-Turskih tokova, koja se zvala pruga Bagdad-Istanbul-Beograd-Beč-Berlin i da sa njom transportuju iračku naftu. Tako da nije Sirija preferirala rutu gasovoda iz Irana, iz prostog razloga što niko nije ni planirao da se taj gasovod sagradi a posebno jer je tada Iran bio pod sankcijama.u prevodu, pre će biti da je Rusija isto kao Engleska pre jednog veka pogledala trasu konkurentskog gasovoda i videla tamo Siriju, kao što je Engleska 1910-11 na trasi pruge Bagdad-Berlin videla Srbiju, pa se ta silna “ljubav” Rusa i Engleza ka svojim interesima na kraju olupala nama nekada a Sirijcima danas o glavu, pošto im je od zemlje ostalo jedno veliko ništa, ali dobro “naši” su kao pobedili. Isto tako problemi i podele na Bliskom istoku su mnogo dublje nego te šiiti suniti, ali kao nebitno...
Preporuke:
14
51
4
petak, 26 oktobar 2018 08:34
SVE, SVE i samo SVE
shto ODVAJA civilizovane Narode Istoka od zapadnih krvolochnih zveri je KOREKTAN i progresivan razvoj.
Preporuke:
27
4
5
petak, 26 oktobar 2018 10:23
Zoran Đorđević
Takođe, predložio je da se duž Južnog toka kroz Srbiju naprave četiri gasne elektrane velikog kapaciteta za proizvodnju struje za izvoz (“Kao što rade Austrijanci, jer je skuplja struja nego gas”).
To je pametan predlog.
Kvalitetne struje, iz izvora koji malo zagađuju okolinu, sve više će trebati za punjenje električnih automobila.
Preporuke:
30
3
6
petak, 26 oktobar 2018 12:32
penzioner Cviko
Okreni, obrni, u celoj priči Amerika još uvek vodi glavnu reč, koja se zove "bacanje klipova u točkove razvoja sveta". Na sreću sveta, to okretanje, obrtanje neće još dugo da traje. Nažalost postoji mogućnost da u očaju, Amerika baci klip što se zove rat, kao njen poslednji trzaj.
Preporuke:
38
1
7
petak, 26 oktobar 2018 16:08
tema za razmišljanje
@Spiridon
Dakle pokušavam samo da shvatim kakve veze imaju dugovečne kulture sa ekonomijom, kada se taj isti Ajfon o kome autor govori prvo osmišlja u Americi, zatim proizvodi u Kini jer je jeftina radna snaga a onda potom prodaje i koristi u celom svetu...
U Srbiji je radna snaga jeftinija nego u Kini pa se ipak u Srbiji ne proizvodi ništa. A osim Ajfona, u Kini se proizvodi i npr Huaveji koji je u potpunosti osmišljen u Kini, uključujući i procesor i čipset. I koji je sve veća konkurencija Ajfonu. Što se tiče niže klase smartfonova, tu kineske kompanije potpuno dominiraju. E da, Motorola odeljenje mobilnih telefona danas je u vlasništvu kineske kompanije Lenovo. Za one koji ne znaju, Motorola je izmislila mobilni telefon. To je bilo sedamdesetih, kada su Kinezi svi bili obučeni u radna odela i išli biciklima na posao, a titosloveni su se dupetali pred Bugarima i Rumunima sa farmericama iz Trsta.
Preporuke:
39
4
8
petak, 26 oktobar 2018 17:55
penzioner Cviko
@ tema za razmišljanje,
Mi smo imali državu, odnosno TRŽIŠTE sa oko 24 milona stanovnika. Iz osnova ekonomije, znamo da što je tržište veće, to su mogućnosti da društvo (od jedinke do zajednice) bude bogatije, veće. Suprotno ovom zakonu, narod je prihvatio tvrdnje političara da što smo manji, razbijeniji, to će nam biti bolje, dakle bićemo bogatiji. Osim lopova koji su postali ugledni građani svoje republike, ja ne vidim da se neko obogatio kroz neku privrednu aktivnost. Poštujući ekonomske zakone, nema objašnjenja da se neko pošteno obogatio u uslovima gašenja proizvodnje. To je apsurd potvrđen činjenicom, dok smo se mi razbijali, drugi su se razvijali.
Preporuke:
12
11
9
petak, 26 oktobar 2018 18:11
Spiridon
@ tema za razmišljanje
U Srbiji je radna snaga jeftinija nego u Kini pa se ipak u Srbiji ne proizvodi ništa. A osim Ajfona, u Kini se proizvodi i npr Huaveji koji je u potpunosti osmišljen u Kini, uključujući i procesor i čipset. I koji je sve veća konkurencija Ajfonu. Što se tiče niže klase smartfonova, tu kineske kompanije potpuno dominiraju.
Tja, prevelika je u Srbina pamet da bi se on zamlaćivao sa nekim tričarijama, mi smo zato svetski šampioni u geostraktičkom puštanju gasova i razotkrivanju globalističkih zavera, po glavi stanovnika.
Što se tiče Huaveija tj Kineza i njihovih telefona, moram da priznam da im savršeno dobro ide kopiranje Ajfona, još malo pa će i ekipu Samsung - Južna Koreja da prestignu. U suštini uvek čovek zna unapred kako će tačno izgledati sledeći Huavei, tako što pogleda Ajfon i zamisli kako bi izgledala jeftina kopija istog...
Preporuke:
4
29
10
petak, 26 oktobar 2018 20:46
tema za razmišljanje
@penzioner Cviko
Slovenija? 2 miliona stanovnika i dobro im ide, uopšte ne plaču za SFRJ. Island, 300 hiljada stanovnika. Malta, 400 hiljada stanovnika. Kipar, 800 hiljada stanovnika, Turska im okupirala 40% ostrva, a standard neuporedivo veći nego u Srbiji. Da ne spominjem gradove-države Singapur i Hong Kong, fantastično prosperiraju. Dokle god Srbi budu plakali za titoslavijom, nema napretka. A lopovi nisu posledica raspada titoslavije već nesposobnosti naroda da kontroliše vlast.
Preporuke:
33
4
11
petak, 26 oktobar 2018 21:04
@Spiridon
Uporan i tvrdiglav, teska i gorka kombinacija, tesko pada na zeludac. A ni svet ne ferma te osobine, ode svojim putem, nasuprot.
Inace, Busatlija je pametan covek, mudar cak i dobro vidi kuda ce reka promene.
Amerika, ceo zapadni svet ima samo jednu sansu, a tu mu je Svevisnji poslao, takodje nasuprot..Donald se vika. Amerika je pred totalnim krahom, unutrasnjim totalnim ratom svih protiv svih i jedina sansa je da se totalno povuce u svoju ljusturu i obnovi se iznutra, procisti od ludila globalizma i pseudodemokratije. U stvari, izvorne ideje Amerike su Sloboda i Republika. One bombe imaju tu nalepnicu, ako se stvar dobro razume. Dakle, Amerika u svom dvoristu ima par vekova da delje zanat o postajanju imperijom. Zasad je pala jer je poletela, doduse i zavedena Necastivim silama, pa je i pad tezak.
Ako se pak stvar otrgne i njihove elite odbiju "Put Trube" bice EVAPORISANI. Ovo pisemo da se i okolne tvrde glave presaldume. Sila i Moc su dosle na zemnu ravan da prociste Svet.
Preporuke:
15
2
12
petak, 26 oktobar 2018 21:09
penzioner Cviko
@ tema za razmišljanje
@penzioner Cviko,
Slovencima baš i ne cvetaju ruže ... ili cvetaju, jer su opstali i na razbijenom jugo tržištu... I kao što ste napisali na kraju, narod nije bio u stanju da kontroliše lopove. U tome je problem. Kod mene ne postoji plač za titoslavijom. Ja samo hoću da naglasim da što je broj stanovnika jedne zemlje veći, veće je i tržište, razvija se proizvodnja, lakše se otplaćuju krediti. Sve bivše jugorepublike danas imaju veći dug od Jugoslavije. Zar hoćete da kažete da je to dobro. Redovi pred kontejnerima koje imamo danas u svim bivšim republikama ne mogu biti osnova za vraćanje kredita. Sve smo dali strancima jer ne znamo da vodimo privredu a kad naš čovek ode u inostranstvo, relativno lako postiže i ostvaruje položaj rukovodioca. I u čemu je problem? U lopovima i budalama koje biramo da vladaju sa nama.
Preporuke:
11
3
13
petak, 26 oktobar 2018 21:34
Spiridon
@ tema za razmišljanje
Slovenija? 2 miliona stanovnika i dobro im ide, uopšte ne plaču za SFRJ. Island, 300 hiljada stanovnika. Malta, 400 hiljada stanovnika. Kipar, 800 hiljada stanovnika, Turska im okupirala 40% ostrva, a standard neuporedivo veći nego u Srbiji. Da ne spominjem gradove-države Singapur i Hong Kong, fantastično prosperiraju.
Sede ljudi i rade nema tu mnogo mudrosti, Singapur je na primer između ostalog uspeo tako što je ulagao izuzetno puno u obrazovanje. Kod nas međutim sve počinje i završava sa mlaćenjem prazne geostraktičke slame, sa čekanjem da Amerika propadne, da Rusi prodaju još nekome S400, sa pričom da će bez ruskog gasa Univerzum da stane i navijanjem za te stare kulture. Za to vreme zemlja da je čoveku tužno da gleda tu bedu i taj jad, gde narod pretežno gleda neki polusvet sličan sebi kako se psuje u rijaliti programima a cela ekonomija na zasniva na dođem ti i na tome ko je iz koje stranke, ko je kome kum i prijatelj...
Preporuke:
10
14
14
petak, 26 oktobar 2018 22:02
Spiridon
@ petak, 26 oktobar 2018 22:04 @Spiridon
U stvari, izvorne ideje Amerike su Sloboda i Republika. One bombe imaju tu nalepnicu, ako se stvar dobro razume. Dakle, Amerika u svom dvoristu ima par vekova da delje zanat o postajanju imperijom. Zasad je pala jer je poletela, doduse i zavedena Necastivim silama, pa je i pad tezak.
Ako se pak stvar otrgne i njihove elite odbiju "Put Trube" bice EVAPORISANI. Ovo pisemo da se i okolne tvrde glave presaldume. Sila i Moc su dosle na zemnu ravan da prociste Svet
Au znači tako...!? Nečastive sile, Put Trube, došle su ta Sila i ta Moć na tu jednu zemnu ravan, ne bi li pročistili taj Svet, a onaj nesretni zaluđenik što je pravio te bombe pa slao ljudima jer je bio ubeđen da je onaj bezjak i šarlatan Tramp novi mesija, on je znači bio heroj koliko shvatam, borac za slobodu zlatnu.... Uf, ima da sijam k’o božićna jelka idućih šest dana, samo od ovog zaslepi me moć patriJotsko-mističnog “mudrovanja”...!? Ne pazi, jako nema šta!? Jako...
Preporuke:
2
14
15
petak, 26 oktobar 2018 22:10
Spiridon
@ petak, 26 oktobar 2018 22:04 @Spiridon
Inače primećujem po tonu i vokabularu, da ste pohađali ubrzani večernji kurs pravoslavlja, lova na veštice, vampire i saznavanje tajni Univerzuma sa osvrtom na apokaliptičnu-hrišćansku mistiku, koji je išao svojevremno na TV Palma tamo devedesetih, u ona “sretna” vremena...
Preporuke:
3
17
16
petak, 26 oktobar 2018 22:35
Spiridon
@ petak, 26 oktobar 2018 22:04 @Spiridon
U stvari, izvorne ideje Amerike su Sloboda i Republika. One bombe imaju tu nalepnice
Samo da ne zaboravim, mogao bih se zakleti kako sam koliko pre par sati video neki skoro pa potpuno isti komentar na temu apokaliptična mistika i nečastive sile glede ovih bombi u Americi, samo je taj neko tvrdio kako je sve to jedna najobičnija fals fleg nameštaljka, a šta drugo uostalom. Sada smo znači uznapredovali, pa je za te bombe koliko shvatam ipak odgovoran taj neki borac za slobodu, koji se bori protiv tih nečastivih sila jer začula se truba, eto nama apokalipse, Sila i Moć su na zemnoj ravni, pročišćenje se sprema... Samo da se čovek naježi, koliko je to jako... Bije to samo, pa k’o Černobilj zrači...
Preporuke:
3
23
17
subota, 27 oktobar 2018 17:57
s.j. Odličan tekst. Samo...
Ne bih da cepidlačim, ali to o 7.500 godina trajanja nije baš tačno, a i ne slažem se s stavljanjem Indije u isti koš s Kinom. Indiji će biti vrlo teško da dostigne kineski uspeh. Kina je za proteklih tridesetak godina izvukla pola milijarde svojih stanovnika iz siromaštva. Indiji, pak, isto nije pošlo za rukom ni toko znatno dužeg perioda.
Preporuke:
10
3
18
subota, 27 oktobar 2018 18:41
/////////
japi kinez\amer/rus\indijac je JAPI
Danas Kinezi kupuju po Africi,Srbiji,Nemackoj-kakva kultura kineska,vincanska,singapur T J A ni
sedi,radi......skaci,trci,plivaj
Cuvenih 1 % je oznacio Zinovjev kao " elitu " u svakoj zemlji,koja je jednaka po fizickim,mentalnim,kulturnim karakteristikama.Opsednuta prevashodno trima ciljevima:
SEX,NOVAC,NASILJE
(rock & roll i ono trece je iscezlo na margine)
Birokratiju ne samo da nije video kao prepreku,vec i kao nezaobilazno SREDSTVO uspeha EU,multi-korporacija,a najtuznije je sto su komunistima isti prigovarali (a ovi se upecali,poceli sa stednjom i raspali).Zato se opet treba setiti dece postkomunizma i treba text razumeti.Decica nista ne znaju i treba da slusaju cike (i da veruju na rec o obrazovanju,I Q,nacitanosti i pored sve njihove net-prisutnosti.
Preporuke:
2
8
19
nedelja, 28 oktobar 2018 04:23
Spiridon
@ /////
Zato se opet treba setiti dece postkomunizma i treba text razumeti
Bogami sinko, ti onoj izreci da se uvek treba čuvati ljudi od jedne jedine knjige daješ jedno sasvim novo značenje. O čemu god da je tema od ruskih gasovoda do engleskog fudbala, eto ti tebe iznova sa tom sada već legendarnom rečenicom da se treba setiti dece postkomunizma (Branka Budena). No dobro, i to je neki napredak u odnosu na one što pričaju o Sili i Moći koje su se spustile na zemnu ravan.
Inače tekst kao tekst je pomalo simplifikovano a navijačko štivo u kome se lične želje, čestitke i pozdravi onda transformišu sa malo verbalne ekvilibristike u analizu, po kojoj je ekonomski uspeh ekvivalentan starosti kulture. Moje pitanje je vrlo jednostavno, ako je to baš tako a zašto onda ista ta Indija i Kina kao najstarije kulture nisu već odavno ekonomski i kulturno porobile svet, već je to uradio Zapad i ta mlada američka demokratija?! Tako da pustimo se priča što je milo to se baš slučajno i snilo...
Preporuke:
5
9
20
nedelja, 28 oktobar 2018 04:40
Spiridon
@ s.j. Odličan tekst. Samo...
Ne bih da cepidlačim, ali to o 7.500 godina trajanja nije baš tačno, a i ne slažem se s stavljanjem Indije u isti koš s Kinom.
Pa sad, ne bih ni ja da cepidlačim ali tekst predstavlja pokušaj objektivnog prikaza geopolitičko-ekonomskog trenutka ali tako da “naši” moraju da pobede na kraju. Tako se i Indija našla tu, uz Rusiju i njene gasovode, odnosno neizbežnu Kinu, jer se prosto uklapa u unapred zadati ram da je Zapadu došao crni petak, samo što nije, evo ga iza ćoška. U stvarnosti, kada izostavimo Kinu o kojoj bi još i mogli pričati ali ne zbog hiljadugodišnje kulture, već zbog pristupa problemu geopolitičko-ekonomske nadmoći, mi imamo Indiju koja je tu gde jeste i Rusiju koja živi i umire sa svojim gasovodima i cenom nafte, pošto su joj to jedini proizvodi, odnosno BDP cele majčice Rusije ne dobacuje čak ni do Teksasa u “zloj” Americi ili ti da budemo precizni Teksas šiša Rusiju za skoro pa 50% većim BDP. Tako da, lepo sve to zvuči ali...
Nešto ja tu propuštam očigledno, ili može ipak biti da autor svet posmatra kroz neku drugačiju prizmu od ove moje pa se očigledno ne razumemo. Dakle pokušavam samo da shvatim kakve veze imaju dugovečne kulture sa ekonomijom, kada se taj isti Ajfon o kome autor govori prvo osmišlja u Americi, zatim proizvodi u Kini jer je jeftina radna snaga a onda potom prodaje i koristi u celom svetu...
Kvalitetne struje, iz izvora koji malo zagađuju okolinu, sve više će trebati za punjenje električnih automobila.
Dakle pokušavam samo da shvatim kakve veze imaju dugovečne kulture sa ekonomijom, kada se taj isti Ajfon o kome autor govori prvo osmišlja u Americi, zatim proizvodi u Kini jer je jeftina radna snaga a onda potom prodaje i koristi u celom svetu...
U Srbiji je radna snaga jeftinija nego u Kini pa se ipak u Srbiji ne proizvodi ništa. A osim Ajfona, u Kini se proizvodi i npr Huaveji koji je u potpunosti osmišljen u Kini, uključujući i procesor i čipset. I koji je sve veća konkurencija Ajfonu. Što se tiče niže klase smartfonova, tu kineske kompanije potpuno dominiraju. E da, Motorola odeljenje mobilnih telefona danas je u vlasništvu kineske kompanije Lenovo. Za one koji ne znaju, Motorola je izmislila mobilni telefon. To je bilo sedamdesetih, kada su Kinezi svi bili obučeni u radna odela i išli biciklima na posao, a titosloveni su se dupetali pred Bugarima i Rumunima sa farmericama iz Trsta.
Mi smo imali državu, odnosno TRŽIŠTE sa oko 24 milona stanovnika. Iz osnova ekonomije, znamo da što je tržište veće, to su mogućnosti da društvo (od jedinke do zajednice) bude bogatije, veće. Suprotno ovom zakonu, narod je prihvatio tvrdnje političara da što smo manji, razbijeniji, to će nam biti bolje, dakle bićemo bogatiji. Osim lopova koji su postali ugledni građani svoje republike, ja ne vidim da se neko obogatio kroz neku privrednu aktivnost. Poštujući ekonomske zakone, nema objašnjenja da se neko pošteno obogatio u uslovima gašenja proizvodnje. To je apsurd potvrđen činjenicom, dok smo se mi razbijali, drugi su se razvijali.
Tja, prevelika je u Srbina pamet da bi se on zamlaćivao sa nekim tričarijama, mi smo zato svetski šampioni u geostraktičkom puštanju gasova i razotkrivanju globalističkih zavera, po glavi stanovnika.
Što se tiče Huaveija tj Kineza i njihovih telefona, moram da priznam da im savršeno dobro ide kopiranje Ajfona, još malo pa će i ekipu Samsung - Južna Koreja da prestignu. U suštini uvek čovek zna unapred kako će tačno izgledati sledeći Huavei, tako što pogleda Ajfon i zamisli kako bi izgledala jeftina kopija istog...
Slovenija? 2 miliona stanovnika i dobro im ide, uopšte ne plaču za SFRJ. Island, 300 hiljada stanovnika. Malta, 400 hiljada stanovnika. Kipar, 800 hiljada stanovnika, Turska im okupirala 40% ostrva, a standard neuporedivo veći nego u Srbiji. Da ne spominjem gradove-države Singapur i Hong Kong, fantastično prosperiraju. Dokle god Srbi budu plakali za titoslavijom, nema napretka. A lopovi nisu posledica raspada titoslavije već nesposobnosti naroda da kontroliše vlast.
Inace, Busatlija je pametan covek, mudar cak i dobro vidi kuda ce reka promene.
Amerika, ceo zapadni svet ima samo jednu sansu, a tu mu je Svevisnji poslao, takodje nasuprot..Donald se vika. Amerika je pred totalnim krahom, unutrasnjim totalnim ratom svih protiv svih i jedina sansa je da se totalno povuce u svoju ljusturu i obnovi se iznutra, procisti od ludila globalizma i pseudodemokratije. U stvari, izvorne ideje Amerike su Sloboda i Republika. One bombe imaju tu nalepnicu, ako se stvar dobro razume. Dakle, Amerika u svom dvoristu ima par vekova da delje zanat o postajanju imperijom. Zasad je pala jer je poletela, doduse i zavedena Necastivim silama, pa je i pad tezak.
Ako se pak stvar otrgne i njihove elite odbiju "Put Trube" bice EVAPORISANI. Ovo pisemo da se i okolne tvrde glave presaldume. Sila i Moc su dosle na zemnu ravan da prociste Svet.
@penzioner Cviko,
Slovencima baš i ne cvetaju ruže ... ili cvetaju, jer su opstali i na razbijenom jugo tržištu... I kao što ste napisali na kraju, narod nije bio u stanju da kontroliše lopove. U tome je problem. Kod mene ne postoji plač za titoslavijom. Ja samo hoću da naglasim da što je broj stanovnika jedne zemlje veći, veće je i tržište, razvija se proizvodnja, lakše se otplaćuju krediti. Sve bivše jugorepublike danas imaju veći dug od Jugoslavije. Zar hoćete da kažete da je to dobro. Redovi pred kontejnerima koje imamo danas u svim bivšim republikama ne mogu biti osnova za vraćanje kredita. Sve smo dali strancima jer ne znamo da vodimo privredu a kad naš čovek ode u inostranstvo, relativno lako postiže i ostvaruje položaj rukovodioca. I u čemu je problem? U lopovima i budalama koje biramo da vladaju sa nama.
Sede ljudi i rade nema tu mnogo mudrosti, Singapur je na primer između ostalog uspeo tako što je ulagao izuzetno puno u obrazovanje. Kod nas međutim sve počinje i završava sa mlaćenjem prazne geostraktičke slame, sa čekanjem da Amerika propadne, da Rusi prodaju još nekome S400, sa pričom da će bez ruskog gasa Univerzum da stane i navijanjem za te stare kulture. Za to vreme zemlja da je čoveku tužno da gleda tu bedu i taj jad, gde narod pretežno gleda neki polusvet sličan sebi kako se psuje u rijaliti programima a cela ekonomija na zasniva na dođem ti i na tome ko je iz koje stranke, ko je kome kum i prijatelj...
Ako se pak stvar otrgne i njihove elite odbiju "Put Trube" bice EVAPORISANI. Ovo pisemo da se i okolne tvrde glave presaldume. Sila i Moc su dosle na zemnu ravan da prociste Svet
Inače primećujem po tonu i vokabularu, da ste pohađali ubrzani večernji kurs pravoslavlja, lova na veštice, vampire i saznavanje tajni Univerzuma sa osvrtom na apokaliptičnu-hrišćansku mistiku, koji je išao svojevremno na TV Palma tamo devedesetih, u ona “sretna” vremena...
Samo da ne zaboravim, mogao bih se zakleti kako sam koliko pre par sati video neki skoro pa potpuno isti komentar na temu apokaliptična mistika i nečastive sile glede ovih bombi u Americi, samo je taj neko tvrdio kako je sve to jedna najobičnija fals fleg nameštaljka, a šta drugo uostalom. Sada smo znači uznapredovali, pa je za te bombe koliko shvatam ipak odgovoran taj neki borac za slobodu, koji se bori protiv tih nečastivih sila jer začula se truba, eto nama apokalipse, Sila i Moć su na zemnoj ravni, pročišćenje se sprema... Samo da se čovek naježi, koliko je to jako... Bije to samo, pa k’o Černobilj zrači...
Danas Kinezi kupuju po Africi,Srbiji,Nemackoj-kakva kultura kineska,vincanska,singapur T J A ni
sedi,radi......skaci,trci,plivaj
Cuvenih 1 % je oznacio Zinovjev kao " elitu " u svakoj zemlji,koja je jednaka po fizickim,mentalnim,kulturnim karakteristikama.Opsednuta prevashodno trima ciljevima:
SEX,NOVAC,NASILJE
(rock & roll i ono trece je iscezlo na margine)
Birokratiju ne samo da nije video kao prepreku,vec i kao nezaobilazno SREDSTVO uspeha EU,multi-korporacija,a najtuznije je sto su komunistima isti prigovarali (a ovi se upecali,poceli sa stednjom i raspali).Zato se opet treba setiti dece postkomunizma i treba text razumeti.Decica nista ne znaju i treba da slusaju cike (i da veruju na rec o obrazovanju,I Q,nacitanosti i pored sve njihove net-prisutnosti.
Inače tekst kao tekst je pomalo simplifikovano a navijačko štivo u kome se lične želje, čestitke i pozdravi onda transformišu sa malo verbalne ekvilibristike u analizu, po kojoj je ekonomski uspeh ekvivalentan starosti kulture. Moje pitanje je vrlo jednostavno, ako je to baš tako a zašto onda ista ta Indija i Kina kao najstarije kulture nisu već odavno ekonomski i kulturno porobile svet, već je to uradio Zapad i ta mlada američka demokratija?! Tako da pustimo se priča što je milo to se baš slučajno i snilo...