Русија неће стати иза сваког решења које Александар Вучић направи, већ само иза оног које је у складу са Резолуцијом 1244 СБ УН и уставно-правним оквиром Републике Србије.
--
Лажни русофил и лажни цар,је ГО!
хејтер
Препоруке:
110
4
2
среда, 18 јул 2018 06:43
Конобар
Има Србија паметних људи.Славиша Ристић је више учинио за Србију за 7 дана него Вучић за 7 година.Како уклонити челичну капу изнад медија у Србији? Како народ Србије упознати са ставом Русије? Актуелна власт гази Устав Србије и Резолуција 1244 СБ УН. Шиптари у ''преговорима'' имају платформу, Срби је немају јер Срби имају ''вођу''. А ''вођи'' смета овакав народ јер српски народ неће да трпи издајнике и велеиздајнике.
Препоруке:
112
3
3
среда, 18 јул 2018 06:45
пензионер Цвико
Све у свему, Резолуција 1244 УН је изнад намере да се мења Устав Србије, те "бриселског споразума" као и свих компромиса, дијалога, све за ништа, итд. Сада је само питање тренутка за задњи, чин јер ОВАЈ очигледно не одустаје. Зашто би ми одустали? Зато хладне главе, збијмо своје редове око "Отаџбине" и не допустимо финале велеиздајничког чина. "Отаџбина" је наша, ми смо њени, сви ми смо "Отаџбина".
Препоруке:
86
3
4
среда, 18 јул 2018 07:01
okolo naokolo
sve ste vi to lepo obrazložili, samo niste glavno - šta će rusija uraditi kad vođa potpiše sporazum?
Препоруке:
54
16
5
среда, 18 јул 2018 07:13
пензионер Цвико
У целој овој причи никако не треба сметнути са ума политику чланица НАТО-а чији амбасадори у својим акредитивима те осталим актима, признају Србију у границама како је то дефинисано Уставом односно Косово и Метохија је саставни део Србије. Истовремено велик број тих чланица је на Косову и Метохији отворио своје амбасаде чиме се отвара питање њиховог статуса у Србији. Да је Ивица Дачић прави министар спољних послова Србије, он би те чланице НАТО које су отвориле амбасаде у Приштини позвао, да се изјасне о поступку који је у супротности са њиховим акредитивима у Београду и Међународној конвенцији о амбасадама.
Препоруке:
73
3
6
среда, 18 јул 2018 07:48
Expres
Bojim se da bi sve ovo moglo ubrzati proces kao što se desilo u Crnoj Gori koja je ekspresno ušla u NATO, tako i Srbija bi mogla ekspresno potpisati obavezujući sporazum u vezi sa Kosovom i Metohijom, sve 'u strahu" Zapada "od ruskog mešanja" i uticaj.
Препоруке:
36
13
7
среда, 18 јул 2018 07:49
Nefeli
U Vučićevom političkom / a možda i privatnom/ životu su laži i istina toliko isprepletani , da i najpametniji čovek, a bez čitanja drugih članaka i praćenja drugih medija, teško može da dokuči šta je šta.Ovaj ćlanak je odličan, sve je jaso i sažeto rečeno i šteta je , kako ja mislim, da neće biti preneti ili će samo ukratko, a nerazumno, biti preneti na i u zvaničnim medijima.Ovde je pored svih neverovatnih, a istnitih pojedinosti, jezgro istine o Vučiću i razbojnicima sa i oko njega.Videli smo, od ranije, da oni , zahvaćeni ljudskoj nezahvalnosti i pohlepi, ignorisali su Ustav a i mišljenje naroda a i najvećih umova, koje trenutno imamo. Neko reče i u pravu je :Car je go! Da VUČIĆ JE ZA NAS, OBAVEŠTENE, ODAVNO GO I GOVORIMO TO GLASNO, ALI ON NEĆE DA ČUJE!!! Precenio je sebe, a podcenio Srbe i istoriju, a ona se ponavlja! Na kraju da kažem, da sam posle mnogo vremena, uživala čitajući ovaj tekst. Slava Rusiji, Putinu, a posebno Srbima sa Kosmeta.Uz njih sam od poče.
Препоруке:
66
7
8
среда, 18 јул 2018 08:02
Expres
Moja pretpostavka koji su sledeći potezi?
Diskreditirati opoziciju na način da ju se optuži da "priziva strani (čitaj ruski) intervencionizam i mešanje u unutrašnja pitanja Republike Srbije". Ništa me ne bi začudilo "da se ko i u Crnoj Gori pronađe neka ruska veza", te poput Crne Gore "da se situacija podigne na vanredno hitni nivo delovanja", te sve za posledicu ima ekspresno potpisivanje sporazuma u vezi sa Kosovom i Metohijom i ekspresno ulazak Srbije u Evropsku uniju a posle i NATO pakt.
Препоруке:
34
11
9
среда, 18 јул 2018 08:18
Gospodar Zarin
Ovakav, za nas najbolji, stav Rusije je sasvim očekivan iz raznih razloga, ali, na žalost, nije presudan.
Samo Srbija, jedina na svetu, ima legalitet&legitimitet u aspiracijama, pa ako kvislinški režim prizna Nato tvorevinu Kosovo, sve je gotovo.
Širom će se otvoriti vrata svakome da uradi šta hoće potpuno legalno&legitimno.
Rezolucija 1244 biće prevaziđena novim stanjem, putem međusobnog sporazuma, nove rezolucije ili nekog drugog dokumenta koji će novo stanje verifikovati.
Iako je primer drugačiji, isti princip vredi i za Krim. Ako Ukrajina prizna prisajedinjenje Krima Rusiji, nema te države&institucije koja to može osporiti. Zato mi je npr. uvek bilo sumanuto komentarisanje da Krim zavisi od Trampa - Jenkiji ne moraju baš nikada da priznaju povratak Krima u Rusiju, koga briga, to ništa ne menja.
Dakle, podrška Rusije teritorijalnom integritetu Srbije je neprocenjiva samo u slučaju da i Srbija insistira na teritirijalnoj celovitosti.
U protivnom, Rusija je nemoćna...
Препоруке:
43
5
10
среда, 18 јул 2018 08:18
Rale
-opozicija treba pitat Vucica i Djurica zasto u 5 godina pregovaranja nisu resili povratak 200 hiljada prognanih Srba na Kosovo i dat im rok od 2 meseca da to urade
Препоруке:
51
2
11
среда, 18 јул 2018 08:26
neobevesten
Pre neki dan dobio sam gomilu minusa zbog sumnje u kvalitet srpskog naroda da se digne i uspravi. To nije važno, nije ovo fejsbuk pa da se "lajkujemo". Ali ako vam ogledalo pokaže vaše pravo lice, nemojte ga razbijati, nije ono krivo za to. Ova vest i akcija (za svaku pohvalu) biće prećutana u svim medijima i neće dopreti ni do koga drugog osim do nas koji to već znamo. Rusija i Putin su, to je izvesno, pomogli Vučiću da pobedi na izborima za Predsednika, pa sad ovi političari iz trećeg plana ne mogu da zamene tu javnu podršku našem izdajniku. Treba pitati i T. Nikolića zašto je odustao od kandidature, da li zbog dve vikendice na Savi ili su ga Rusi "ohrabriki" u tome?
Zašto ove vesti nema ni na Sputnjiku Srbije, zvaničnog glasila Kremlja. Ali zato redovno ima Lazanskog, poslanika SNS.Zašto SPC opet gromoglasno ćuti? A možda smo zaista takvi, slabi a jaki na rečima (tastaturi)?
Препоруке:
40
6
12
среда, 18 јул 2018 08:27
Dikoic
mislim da bi u Srbiji davno doslo do gradjanske pobune da Vucic nije uspeo da stavi vodje navijaca pod svoju kontrolu. Kljuc i pokretac gradjanske neposlusnosti su upravo oni. Ne razumem zasto opozicija ne uradi kontra meru i ne dobije navijace za sebe.
Препоруке:
18
15
13
среда, 18 јул 2018 08:35
Srki
Vucic je poceo da se vadi kako trpi silne pritiske za predaju Kosova. To nije istina. On je to vec davno dogovorio, jer stalno ponavljanje da ce pokusat da izvuce 'bar nesto' sto je jasan znak da je to vec dogovoreno. Pored jasne podrske 2 najvece sile sveta, Kine i Rusije, te Indije kao cetvrte najjace sile sveta, uopste nema potrebe trpit 'pritiske' angloamerikanaca i Nemaca koji su jako mali u odnosu na pomenute sile koje podrzavaju Srbiju.U pitanju je klasicna izdaja sa zeljom da se opravda pred srpskom javnoscu a preko kontrolisanih medija. Pa eto, trpio je silne pritiske, morao je! Nije istina. Veleizdajnik je davno dogovorio predaju Kosova.
Препоруке:
47
3
14
среда, 18 јул 2018 08:44
Srbija na Kosovu nema nista
izjava zbog koje Vucica javni tuzioc odma treba da strpa u zatvor, a ako nece on onda vojska treba da strpa u zatvor i javnog tuzioca i Vucica, na bazi ustava Srbije, jer ne funkcionise trodeoba vlasti i politicko-ustavno uredjenje Srbija na Kosovu ima
-drzavnu imovinu,sto znaci drzavne sume,rudnike,infrastrukturu
-cetvrtina stanovnistva Kosova je Srpsko,od toga 200 hiljada prognanih pod hitno vratiti na Kosovo
-SPC ima oko 1500 objekata
-profnani gradjani imaju brojne nekretnine
Препоруке:
48
2
15
среда, 18 јул 2018 08:47
пензионер Цвико
@ Expres,
Посве је јасно да ће основа за оптужбу или тврдњу бити да Русија преко Ристића и "Отаџбине" "преноси" руски утицај на земљу Србију.
Препоруке:
23
5
16
среда, 18 јул 2018 09:12
UZAS!
Vucicevi mediji, kroz usta njegovih vazalskih analiticara, intenzivirali su blacenje dela srpskog naroda kojem je stalo do ocuvanja Srbije - sve cesce su, na racun srpskih rodoljuba, u upotrebi uzasni kvalifikativi: "sovinisti", "homofobi" pa cak i "fasisti"! Mislim da je ovo naopasnije od svega sto nam radi nasa vlast, koja ne preza da najgore ocrni sopstveni narod! Ovo se stvarno dogadja prvi put u istoriji Srbije (a nas visoki vodja obozava da se dici necim sto se za njegove strahovalde navodno desava prvi put u istoriji)!!!!
Препоруке:
33
0
17
среда, 18 јул 2018 09:16
Nefeli
/za ekspres/ Ali vi zaboravljate da on ne može ništa da uradi, jer krši Ustav, koji je neprikosnoven! Samim tim, to je VELEIZDAJA, a ona se sankcioniše. Srbiji je samo potreban pravi vođa, jer ovi uopšte nisu jaki, kako se njima čini. Treba samo Beograd/ najsrbofobskiji grad na svetu/ da izađe, jer mi, iz unutrašnjosti niti imamo vođu niti para. A svi gradonačelnici su postavljeni uz pomoć SNS ili SPS i dobili su "vizu" da mogu neograničeno da kradu, oni su, prosto rečeno kabadahije i u sprezi su sa sudstvom, policijom...Srbija nema domaćina, lopovi i razbojnici su na vlasti. Dokle?!
Препоруке:
43
0
18
среда, 18 јул 2018 09:36
A vrhunac...
A vrhunac Vucicevog bezobrazluka jeste to sto svoj kukavicluk proglasava za hrabrost!
Препоруке:
44
0
19
среда, 18 јул 2018 10:01
Dragan
Očigledno da je AV dobio pare i podršku da “završi Kosovo”.
Kako da se odupremo? I ako se odupremo kako dalje?
Препоруке:
36
1
20
среда, 18 јул 2018 11:02
Дино Зоранић
Спас Србије је на Истоку!
Препоруке:
39
1
21
среда, 18 јул 2018 11:58
браво
Добро је што сте изнели да очекујете да више улажу капитал.
Ко има интерес улаже и капитал.
Препоруке:
19
0
22
среда, 18 јул 2018 12:42
итд или ...
јел има шансе да се обзнани да је ово провизоријум, да смо окупирани и као такви ни на седницу парламента не смемо ставити ствари које су у националном интересу?
Русија то није, зато и ако Бог да, расправљаће о овој теми.
Да подсетим, Вучић пре него ће постати премијер, обишао је западне престонице да се усагласи одн да му одобре састав владе, па је онда дошао у Србију и обавестио нас ко је у његовом тиму,
Николићу пар сати пре ЕУ честитала на победи
Статут СНСа на енглеском, писао Монтгомери, нису стигли ни да га преведу
Вилибалд Ерић непосредан сарадник поменутог премијера па председника сведочи да је запад у корист Вучића наместио односно толерисао крађу први пут у другом кругу, коме нису причали о титовим ћоравим кутијама, ето пар деценија после исте праксе за нове генерације а њега нема али систем остао
док су били радикали нон стоп се талили са влашћу као изађу кобајаги протествују па се усвоје закони који су били против интереса земље
и треба ли даље?
Препоруке:
37
0
23
среда, 18 јул 2018 12:49
Expres
. среда, 18 јул 2018 10:16 Nefeli
/za ekspres/ Ali vi zaboravljate da on ne može ništa da uradi, jer krši Ustav, koji je neprikosnoven!
Toliko "neprikosnoven" da svaka "šuša" javno govori "nemamo tamo ništa" i "pljuje na preambulu", što je i greota i sramota, Ali istina.
Препоруке:
24
5
24
среда, 18 јул 2018 13:01
кукавичлик као "храброст"
не треба инверзије да нас чуде, пише о томе Орвел а ми живимо Животињску фарму
све је као у искривљеном огледалу
високи стандарди су они од стране колонијалних сила
цивилизација је тамо где се индијанци тамане, при чему су индијанци староседеоци а американцима се називају окупатори и узурпатори, па цео свет то прихватио, не питајући се колико је то далеко одн управо супротно истини...
отуда и овај храбар као кукавица
иста кухиња
штанцују их
Препоруке:
19
0
25
среда, 18 јул 2018 13:14
Миле666
Небитно је да ли ће овај став Русије доћи до народа.Доћи ће до вучића а то је најважније.То да ће он сада напасти опозицију да руским утицајем покушава да дестабилизује Србију не стоји.Тако би он морао да се отворено стави на страну запада и окрене леђа Русији што би само отежало његову ионако никакву позицију.Исту ствар би требало урадити и са Кином.Шта год да вучић на своју руку потпише,док се око тога не усагласе сталне чланице савета безбедности неће моћи да заживи као одрживо решење.
Препоруке:
20
2
26
среда, 18 јул 2018 17:19
Ах
//Како уклонити челичну капу изнад медија у Србији?
Пробајте да парирате Вучићу његовим рецептима - ако он продаје рог за свећу штампајући '(Дез)Информер' за 10 динара, штампајте дневни информатор, назовите га 'Народни Дневник' или како год хоћете и делите га за 5 динара или бесплатно. Средства се могу наћи од реклама и добротворних прилога. Ако цела опозиција не може да скупи за једне новине онда вам је труд узалудан нажалост. Србија није информатичко друштво и пар интернет медија неће решити проблем медијске окупације коју спроводи Вучић.
Препоруке:
26
1
27
среда, 18 јул 2018 17:19
Tурас
@ РФ. И рез.1244 о КиМ .
Вукадиновићева опаска да ће пре руска Дума да расправља о КиМ него Скупштина Србије , колико истинита толико зачуђујућа . Србском народу се господо ускраћује истиниост информација о преговорима Вучића са шиптарима у Бриселу . Вучићевско косметска трагедија увијена његовим еуфемизмом и лажима , лажном бригом о миру , са злочинцима ОВК , (зарад поштеђивања "наше деце" о евен. сукобу) само је издајничка реторика у циљу обмане и гурања Србије у територијално цепање и сигуран рат . Јер шиптари би тек тада кренули са програмом Велике Албаније .
РФ . не може и неће(то Вучић зна)да се меша у унутрашње послове Србије . Али може да направи преседан - например јавно публикован услов даље сардње са србском владом - у случају компромитовања Руско-србске сарадње по Косметском питању . Овакав један меморандум од Русије добио би публицитет и тада би испливале лажи нашега дебила , скочили би другосрбијанци и про западни полтрони .Тада би се видело ко су беле вране .
Препоруке:
17
1
28
среда, 18 јул 2018 19:00
Драган Р
@okolo naokolo
Зашто се питате шта ће Русија урадити кад ,,вођа,, препише Космет Шиптарима као да је његова татковина? Што се не питате шта ћемо ви и ја и наш народ урадити? Одговор на оба питања је једно велико НИШТА. На жалост, иако бих волео да није тако, једно велико НИШТА је и то што је Славиша Ристић чуо у Русији, јер се Железњак тамо пита колико и Мартиновић у Србији. Уосталом да је став Русије заиста такав не би Путин примао Вучића пред сваке изборе, нити би му на памет падало да најесен долази у Србију. А зашто га прима и зашто долази, друга је прича и тиче се тога какви смо ми а не какви су они. А такви смо да су од нас сем Руса и Бога сви дигли руке, а и Руси се изгледа спремају.
Препоруке:
14
3
29
среда, 18 јул 2018 19:30
Сима
Ма, мени је најзанимљивије како "објективна" телевизија Н1 ни речју не пропрати ову конференцију за штампу.
Железњакову изјаву су парафразирали онако "у фусноти" у склопу врло детаљног ударног прилога од "историјски тешким преговорима у Бриселу".
Што ти је објективно новинарство!
Препоруке:
15
0
30
среда, 18 јул 2018 20:27
Nista ne razumem
Razbuca Slavisa Fatmira kao Bugarsku skupstinu. Treba da krenu i po ostalim zemljama koje ne priznaju Kosovo i sto vise pisu po njihovim novinama. To probija medijsku blokadu Vucicevih medija. Lako je Siptarima u Briselu kad se dve vrste Siptara dogovaraju medju sobom. I nekada davno su Turci bili po gradovima, a Srbi po brdima. Danas su poturice naprednjaci zaposeli gradove, a uz njih je i sirotinja raja koja se hrani na njihovom koritu. Srba ima van gradova jos malo. Jednom smo se oslobodili i opet cemo. Medjutim, kako spreciti da nas ponovo zajasu poturice i nesoji, vec drugu generaciju posle svakog oslobodjenja, to je vec drugo pitanje.
Препоруке:
17
0
31
четвртак, 19 јул 2018 13:56
Nefeli
/za exspres/
Da, u pravu ste, svaka šuša može da govori o tome i da kuša da li može nešto da radi! ALI, DAJ DA VIDIMO ŠTA MOŽE DA URADI?!Da ne ponavljam Bećkovića i ostale, tj pitanja i odgovore. A , uostalom, ako je tako, zašto nas dvoje uopšte vodimo ovu polemiku.?!Dakle, Ustav je tu, a i razgovor Putina i Trampa, koji hoće, čini mi se, da vrate nekakvo poštovanje međunarodnoj politici i pravu, kojima sada ovi svi, na političkoj sceni, brišu noge.Nadam se nekakvom pokretu na bolje.A i vi, koliko vidim iz vaših komentara.!
Препоруке:
7
0
32
субота, 21 јул 2018 21:15
Zvezda nam ne treba, hoćemo krst
Ovo je jasno da posle ovog vučić ide sa svojom bagrom sam na ledinu, i marš odavde. Rusija neće dozvoliti izdajnički sporazum zbog sebe, to je sada jasno... Sada samo neke strateške investicije i kuš odaleg vučić i njegov koalicioni partner ubica srba i koljač srpske dece haradinaj i tači. Ne postoji ni jedan razlog da se miriš sa ne pokajanim ubicama, to jasno i biblija govori..
Препоруке:
1
0
33
понедељак, 23 јул 2018 11:09
Љиљана
Чувајмо свој србски идентитет и менталитет, јер ми НЕМАМО резервну отаџбину.
--
Лажни русофил и лажни цар,је ГО!
хејтер
Diskreditirati opoziciju na način da ju se optuži da "priziva strani (čitaj ruski) intervencionizam i mešanje u unutrašnja pitanja Republike Srbije". Ništa me ne bi začudilo "da se ko i u Crnoj Gori pronađe neka ruska veza", te poput Crne Gore "da se situacija podigne na vanredno hitni nivo delovanja", te sve za posledicu ima ekspresno potpisivanje sporazuma u vezi sa Kosovom i Metohijom i ekspresno ulazak Srbije u Evropsku uniju a posle i NATO pakt.
Samo Srbija, jedina na svetu, ima legalitet&legitimitet u aspiracijama, pa ako kvislinški režim prizna Nato tvorevinu Kosovo, sve je gotovo.
Širom će se otvoriti vrata svakome da uradi šta hoće potpuno legalno&legitimno.
Rezolucija 1244 biće prevaziđena novim stanjem, putem međusobnog sporazuma, nove rezolucije ili nekog drugog dokumenta koji će novo stanje verifikovati.
Iako je primer drugačiji, isti princip vredi i za Krim. Ako Ukrajina prizna prisajedinjenje Krima Rusiji, nema te države&institucije koja to može osporiti. Zato mi je npr. uvek bilo sumanuto komentarisanje da Krim zavisi od Trampa - Jenkiji ne moraju baš nikada da priznaju povratak Krima u Rusiju, koga briga, to ništa ne menja.
Dakle, podrška Rusije teritorijalnom integritetu Srbije je neprocenjiva samo u slučaju da i Srbija insistira na teritirijalnoj celovitosti.
U protivnom, Rusija je nemoćna...
Zašto ove vesti nema ni na Sputnjiku Srbije, zvaničnog glasila Kremlja. Ali zato redovno ima Lazanskog, poslanika SNS.Zašto SPC opet gromoglasno ćuti? A možda smo zaista takvi, slabi a jaki na rečima (tastaturi)?
-drzavnu imovinu,sto znaci drzavne sume,rudnike,infrastrukturu
-cetvrtina stanovnistva Kosova je Srpsko,od toga 200 hiljada prognanih pod hitno vratiti na Kosovo
-SPC ima oko 1500 objekata
-profnani gradjani imaju brojne nekretnine
Посве је јасно да ће основа за оптужбу или тврдњу бити да Русија преко Ристића и "Отаџбине" "преноси" руски утицај на земљу Србију.
Kako da se odupremo? I ako se odupremo kako dalje?
Ко има интерес улаже и капитал.
Русија то није, зато и ако Бог да, расправљаће о овој теми.
Да подсетим, Вучић пре него ће постати премијер, обишао је западне престонице да се усагласи одн да му одобре састав владе, па је онда дошао у Србију и обавестио нас ко је у његовом тиму,
Николићу пар сати пре ЕУ честитала на победи
Статут СНСа на енглеском, писао Монтгомери, нису стигли ни да га преведу
Вилибалд Ерић непосредан сарадник поменутог премијера па председника сведочи да је запад у корист Вучића наместио односно толерисао крађу први пут у другом кругу, коме нису причали о титовим ћоравим кутијама, ето пар деценија после исте праксе за нове генерације а њега нема али систем остао
док су били радикали нон стоп се талили са влашћу као изађу кобајаги протествују па се усвоје закони који су били против интереса земље
и треба ли даље?
/za ekspres/ Ali vi zaboravljate da on ne može ništa da uradi, jer krši Ustav, koji je neprikosnoven!
Toliko "neprikosnoven" da svaka "šuša" javno govori "nemamo tamo ništa" i "pljuje na preambulu", što je i greota i sramota, Ali istina.
све је као у искривљеном огледалу
високи стандарди су они од стране колонијалних сила
цивилизација је тамо где се индијанци тамане, при чему су индијанци староседеоци а американцима се називају окупатори и узурпатори, па цео свет то прихватио, не питајући се колико је то далеко одн управо супротно истини...
отуда и овај храбар као кукавица
иста кухиња
штанцују их
Пробајте да парирате Вучићу његовим рецептима - ако он продаје рог за свећу штампајући '(Дез)Информер' за 10 динара, штампајте дневни информатор, назовите га 'Народни Дневник' или како год хоћете и делите га за 5 динара или бесплатно. Средства се могу наћи од реклама и добротворних прилога. Ако цела опозиција не може да скупи за једне новине онда вам је труд узалудан нажалост. Србија није информатичко друштво и пар интернет медија неће решити проблем медијске окупације коју спроводи Вучић.
Вукадиновићева опаска да ће пре руска Дума да расправља о КиМ него Скупштина Србије , колико истинита толико зачуђујућа . Србском народу се господо ускраћује истиниост информација о преговорима Вучића са шиптарима у Бриселу . Вучићевско косметска трагедија увијена његовим еуфемизмом и лажима , лажном бригом о миру , са злочинцима ОВК , (зарад поштеђивања "наше деце" о евен. сукобу) само је издајничка реторика у циљу обмане и гурања Србије у територијално цепање и сигуран рат . Јер шиптари би тек тада кренули са програмом Велике Албаније .
РФ . не може и неће(то Вучић зна)да се меша у унутрашње послове Србије . Али може да направи преседан - например јавно публикован услов даље сардње са србском владом - у случају компромитовања Руско-србске сарадње по Косметском питању . Овакав један меморандум од Русије добио би публицитет и тада би испливале лажи нашега дебила , скочили би другосрбијанци и про западни полтрони .Тада би се видело ко су беле вране .
Зашто се питате шта ће Русија урадити кад ,,вођа,, препише Космет Шиптарима као да је његова татковина? Што се не питате шта ћемо ви и ја и наш народ урадити? Одговор на оба питања је једно велико НИШТА. На жалост, иако бих волео да није тако, једно велико НИШТА је и то што је Славиша Ристић чуо у Русији, јер се Железњак тамо пита колико и Мартиновић у Србији. Уосталом да је став Русије заиста такав не би Путин примао Вучића пред сваке изборе, нити би му на памет падало да најесен долази у Србију. А зашто га прима и зашто долази, друга је прича и тиче се тога какви смо ми а не какви су они. А такви смо да су од нас сем Руса и Бога сви дигли руке, а и Руси се изгледа спремају.
Железњакову изјаву су парафразирали онако "у фусноти" у склопу врло детаљног ударног прилога од "историјски тешким преговорима у Бриселу".
Што ти је објективно новинарство!
Da, u pravu ste, svaka šuša može da govori o tome i da kuša da li može nešto da radi! ALI, DAJ DA VIDIMO ŠTA MOŽE DA URADI?!Da ne ponavljam Bećkovića i ostale, tj pitanja i odgovore. A , uostalom, ako je tako, zašto nas dvoje uopšte vodimo ovu polemiku.?!Dakle, Ustav je tu, a i razgovor Putina i Trampa, koji hoće, čini mi se, da vrate nekakvo poštovanje međunarodnoj politici i pravu, kojima sada ovi svi, na političkoj sceni, brišu noge.Nadam se nekakvom pokretu na bolje.A i vi, koliko vidim iz vaših komentara.!