четвртак, 02. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Слободан Антонић: Ова власт ће сама да се уруши; Вучић је ауторитарац, али није диктатор - идеологија му је мало патриотизма, мало атлантизма

Kоментари (39) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 25 април 2018 00:31
mp 1
NE slazem se sa nekom od tvrdnji g. Antonica. Smatram da je on uljuljkan u svojoj profesuri i zatvoren u vrlo usku ljusturu njeg. sveta koji je svet muskaraca; zato i ne vidi ono sto se dogadja..

Antonic kaze: Mi objavljujemo kolumne ..koliko obicnog sveta cita te kolumne? ili zna za njih?
Valjda Antonicu je normalno da vi kao pisac se zapitate koliko je ljudi procitalo ono sto ste napisali? ja bih se zapitala.
Vucicev rezim je diktatorski i tiranijski,on NE podnosi ni jednu kritiku, nesposoban je da shvati sta to znaci kritika; veoma lose je obucavan na pravnom; ne znam ko mu je davao desetke; ko god da ga je ocenjivao ucinio je i njemu i drzavu najgore moguce. Vucic je NEsposoban i da vodi porodicu a ne drzavu. On je NEskolovan, NEvaspitan, NEkulturan zao..jednom recju primitivac koji je opasan jer je osvetoljubiv..da ne bih isla u vise detalja ali g. Antonic neka se samo seti njeg. pretnji i mobinga..
Препоруке:
55
27
2 среда, 25 април 2018 00:35
Causa Spectandum
Tacno profesore, nije diktator i ne sledi ideologiju.Vlast bez ideologije uvek znaci odsustvo etike. On je narcis, potpuno zakocen u emotivnom razvoju, a sta ga cini izuzetno opasnim.
SA diktatorima je relatvno lako - buna, pucnjava i gotova prica, dok je ovoga tesko isprofilisati, a svasta mu grozomorno moze pasti na pamet. No, kraj price ovakvih je - posle mene potop, a do potopa .... Kraj se blizi, videcemo uskoro rasplet. Nadam se ne previse krvav.
Препоруке:
54
4
3 среда, 25 април 2018 00:48
Ђука
Такви као Латинка су разорили Југославију. Коча Поповић се крајем шесдестих продао Западу, а потпуну контролу је преузео сменом Ранковића. Ово остало (од Латинке до Шешеља) су само његова деца, са којима је правио представе. Кад је Тито хтео да хапси руководство Хрватске, они су их подржали (назови српско руководство). Јасно и једни и други су играчи Запада. Тад смо реално капитулирали.
Препоруке:
45
4
4 среда, 25 април 2018 00:52
U čemu je Vučijevo zlokobno neoliberalno politikanstvo po državnost naše države i sami život ljudi
patriotsko?!
Препоруке:
37
2
5 среда, 25 април 2018 01:29
Наивчине
Тако су мислили и за дон Мила. А сада, ко би да га руши,
сам ће да се пуши. Ништа се не дешава само од себе, осим у природи. А ми неприродни. Без етике, свести и самосвести, осећања припадности ентитету, идеје, идеологије, солидарности, родољубља, - нема државе, нације, слободе ни појединца, ни колективитета.
Препоруке:
36
0
6 среда, 25 април 2018 01:41
Клементина
Наш народ би заправо рекао да је владар .и.кица, које се мудро дочепао окупатор. Остаје да се разјасни порука коју ...кица шаље уклапањем прстића које јавно чини Меркелова а које је било својствено генералу неоусташи др. Њофри.
Препоруке:
18
0
7 среда, 25 април 2018 02:05
хмм
И ја по први пут не могу да се сасвим сложим са господином Антонићем. Мислим да Вучић јесте диктатор. Милошевић, кога је проф. Антонић својевремено онолико нападао је за Вучића оличење демократије. А такође мислим и да код Вучића нема ни п. од патриотизма, него се само повремено лажно "патриотски" продуцира да би прикрио своју издају и свој "атлантизам" и тако обмануо своје не баш много паметне и образоване бираче.
Препоруке:
35
1
8 среда, 25 април 2018 05:21
Totem, penzija i smisao zivota
Stvarno, koja je razlika između redovne profesure i penzije?! Za komitetlijske mozgove - nikakva! Od istinskog rada - čista nula u oba slučaja! A sta ćete, to je bit naučnosti srpske nauke, posebno one rodjene i stasale u socijalizmu i koja sada "slobodoumno" i "otvoreno" kritikuje komuniste (ono sto su nekad sami bili a jos uvek u primozgu i danas jesu)... Mir na Balkanu dobiće istinsku šansu tek kad pocrkavaju svi ostareli Titovi pioniri, ti fantomi slobodoljublja i kameleonstva kakve svet nije video, slobodoumni komitetlije koji su sposobni transformirati se u bilo sta: u patriote, zelene, žute, crne, kapitaliste, moraliste, umetnike, naucnike, ali u srcu uvek nose - Tita i Partiju! To se moze zameniti s Poglavicom/Voždom i Plemenom, ali to ne menja suštinu tog totemistickog sklopa u vecnom traganju za istinskim totemom... To sto pri tome ko nuspojava dolazi politicki(a cesto gotovo i pravi) kanibalizam, nema veze, TOTEM MORA POSTOJATI...
Препоруке:
18
12
9 среда, 25 април 2018 05:45
Спиридон
И поред најбоље воље не бих се сложио у много чему са професором Антонићем.
Под један интернет у Србији за информисање користи не више од десет процената становништва, док остатак који зна шта је то исти користи за сурфовање бескрајним пространствима залупљујућег садржаја и социјалних-види моју слику-мрежа. О делу популације који под интернет информисањем подразумева слепо веровање у сваку бајку или бабарогу која му се тамо јефтино прода, не бих сада.
Под два лустрација је била могућа и неопходна а Латинка је у том тренутку била и овако и онако на домаку осме деценије живота. Међутим вајни “ослободиоци” су похитали да финансијски обезбеде унуке и да се поделе на две стране, од којих је свака брже боље потрчала да придобије за своје потребе људе из претходног режима.
Под три последњи оперетски самодржац земље Србије има маузолеј горе на Дедињу и владао је до своје смрти, односно седели су исто тако моји на зиму 1946-1947 и причали једни другима да Тито и његови неће још дуго...
Препоруке:
20
3
10 среда, 25 април 2018 06:45
мањкаће нам вођа
Ееее!
Липши магаре до зелене траве.
Па ко ће да нас уведе у земљу Недођију без срца,Космета?
нико
Препоруке:
10
0
11 среда, 25 април 2018 06:46
Roj
Sramota je da se uruse sami od sebe, njih treba nokautirati
Препоруке:
20
0
12 среда, 25 април 2018 07:21
Peđa
U pravu je profesor da je narod korumpiran, ali ne zbog opasnosti od gladi kako on kaže. Narod je prihvatio da bude korumpiran, zbog toga što ne vidi nikakvu alternativu Vučiću, nema tog "svetla na kraju tunela", potpuna tama na političkoj sceni, nema vere u bolje sutra. Narod razmišlja, daj šta daš, jer i onako bolje neće biti. To nije opravdanje da bi neko izgubio obraz, ali takav je narod, ne treba ga idealizovati i opravdavati. Potpuno je narod zaslužio Vučića i on im zna meru tj. cenu, a to je 2000 dinara.
Препоруке:
22
3
13 среда, 25 април 2018 07:55
100za jednog ,
da li ima gorijih od 91 do danas .
Препоруке:
11
4
14 среда, 25 април 2018 08:03
уплашио се Антонић претњи диктатора Вучића
Вучић је диктатор и то патолошки.
Вучић ЛАЖНО понекад глумата “патриотизам” да би завео осиромашени и обесправљени народ.
Дакле, обе Антонићеве тврдње су ПОГРЕШНЕ.
РАЗУМЕМ ЈА АНТОНИЋА. Схватио је да је полиција приватна и да га нико од Вучићевих разбојника и уличара који су му претили испод прозора НЕЋЕ ЗАШТИТИТИ.
ПРОСТО, ДРЖАВА ЈЕ ПРИВАТНО ВУЧИЋЕВА, ПА САД ВИДИ, НАРОДЕ...
Препоруке:
23
5
15 среда, 25 април 2018 08:07
Deda Mile ima farmu
Ne bih da ponavljam misli i ideje sadržane u prethodnim komentarima sa kojima se apsolutno slažem.
Dodao bih još i činjenice, ne mišljenje nego činjenice, u vezi teze da je AV kukavica i da nije sposoban ni za dobro ni za loše.
Za dobro svakako da nije, a zar sve ovo što radi nije dokaz da je za loše itekako sposoban, a kud ćete uvaženi profesore veće i lošije stvari od Briselskog sporazuma.
Препоруке:
16
2
16 среда, 25 април 2018 09:17
Коста
Антонићеве колумне су симпатичне али су далеко од инспиративних у смислу политичког окупљања. То су критике власти које задовољавају потребу њиховог писца за националним прегалаштвом, али оне не мотивишу Србе. Ево рецимо у овом интервјуу Антонић каже да је Вучко и патриота. Е па није патриота јер предаје КиМ итд. Његова естрадна политика нема везе са патриотизмом. Вучко је политичка старлета.
Својим пискарањем Антонић неће постићи много. Пише се већ 18 година против прозападних власти и резултати су слаби. Негде наши Интелектуалци губе партију од непријатеља јер је он увек корак испред њих. Интелектуалци нису кадри да излуче народну вољу, нити да формулишу политичку платформу, о идеологији да не говоримо која ће окупити Србе. А знате због чега? Због тога што пишу и причају а ветар носи њихове речи. Сиђите мало у српски народ и покажите му како делате о велике интелектуалне громаде. Пушкин је имао преко 20 двобоја, а вас Интелектуалце Вучић чак ни не дира на вашим узвишеним функцијама
Препоруке:
16
4
17 среда, 25 април 2018 09:38
Антонићев маневар
Антонићу, уважени професоре,
Схватам ово као маневар у циљу избегавања диктаторових разбојничких претњи преко својих уличарских разбојника, које чини свакоме ко каже критичку мисао.
Иначе, не верујем да си прешао пут од "Вихора смећа" до овога текста, а стварнос у Вучићевој ПРИВАТНОЈ СРБИЈИ ЗНАМО.
Препоруке:
10
3
18 среда, 25 април 2018 09:47
итд или ...
Антонић занимљиво као и увек али и храбро гледа на ствари! Задовољство га је читати и слушати. Парадоксално је да је пружио и другачији поглед на Вучићеве мане, сагледавајући их из другог угла! Освежавајући поглед!

"и. Он нема храбрости нити за неко велико добро, нити за неко велико зло. И добро је што је тако."
Препоруке:
9
3
19 среда, 25 април 2018 10:14
ако ниси сигуран за особу "ко је", погледај одакле "потиче"
Антонић је постао "познат" код милошевићеваца и титоиста, тврдећи да су претходни "деда" и два "оца" боља од ова нова два "сина" настала у "противприродном политичком блуду између "комуниста" и "четника", иако је цела "породица" антиСрпска фукара.

Код нас је лустрација била немогућа јер смо имали два „стара режима“, један је Милошевићев и други комунистички режим. Како сте могли да лустрирате Ивицу Дачића или Александра Вучића а да не лустрирате и Латинку Перовић, која је била секретар Комунистичке партије Србије, дакле, једне тоталитарне партије? Али Латинка је „мајка друге Србије“, ко је њу смео да такне?! Зато није било лустрације.

Лустрација није могла да буде извршена јер током опште дегенерације, дебилизације, вулгаризације и криминализације од 1944-2000 издајничка и пљачкаштка профитерска фукара постала већина што је и дан данас, када гомиле инфантилних "зазивају" Броза, брачни пар Марковић и време када су они пљачкали и издавали Српски народ.
Препоруке:
11
8
20 среда, 25 април 2018 10:30
небитан
Ми говоримо слободно и отворено оно што мислимо, упозоравамо и саветујемо, а народ нека сам одлучи о својој судбини.


Ако имате дете од 5-6 година, хоћете ли га пустити да само одлучује о себи? Мислим да се ми који мало више размишљамо можемо сложити да је Српски народ, са својим темељно заосталим стањем свести, морала и части, практично на нивоу малог детета и да ако се пусти да потпуно "сам" одлучује без неке корисне саветодавне улоге, одлучиће управо незрело, непромишљено и краткоталасно као што чини последњих 60 година, бирајући комунисте, СПС, ДОС, ДС и СНС као своје вође и идеологе. А што се тиче улоге интелектуалаца, ако мислите да је јавни говор једино што треба да чине, баците поглед на Русију где највећи умови тесно сарађују са властима у обликовању идеја и идеологије. Наравно, за тако нешто су потребне и власти које су отворене за сарадњу па вас донекле и разумем што сте дигли руке од просветитељске улоге у земљи која слуша некаквог вучића.
Препоруке:
6
6
21 среда, 25 април 2018 10:36
Srki
srpski intelektualci su jedna velika nula.Dokaz tome je upravo cinjenica da je samo stotinak njih potpisalo dokument koji podrzava da Kosovo ostane u Srbiji.Samo stotinak intelektualaca,sa jednim pasivnim dokumenrom!Prema svakodnevnom terorisanju vlasti i zeljom da se nametna kapitulacija.Srpski intelektualci su jedna velika nula,jer su poput Antonica,pasivni,bez konkretnih akcija ili osmisljenih ideja kako unapredit politicki sistem.To sto Antonic jednom nedeljno napise nekakvu kritiku je jako,jako nedovoljno,bez ikakvog efekta.Umesto da predloze zakone koji bi regulisali nacin smene celnih ljudi u strankama, lokalnim vlastima ili celom drustvu.Umesto da inzistiraju na tajnom glasanju svih clanova stranaka,umesto da inzistiraju na neutralnim clanovima RIK-a,umesto da zahtevaju jednaki udeo u medijima i da u vezi s tim traze pravdu u evropskim sudovima,oni se zadovoljavaju individualnim kritikama u vidu novinskih clanaka.Umesto da zahtevaju korektne izbore voditelja srpskih ustanova...
Препоруке:
14
8
22 среда, 25 април 2018 10:46
mp 1
Zelim da javno protestujem protiv komentatora br 19 koji govori o protiv prirodnom bludu bla bla ..sve sto ne valja na nasim prostorima prema ovom nepotpisanom se desilo mozes misliti od 44..smatram da nspm ili bilo kom portalu
NE prilici ovakav komentar..vulgaran je i pun mrznje prema vlasti od 45e do ...
A sta Srbija i bivsa kraljevina je bila cvece ..kao da ne znamo da je sudbinu i politiku na ovim prostorima odredio dogovor na Jalti ..mi se nismo nista tu pitali. niti nasi
stari !
Mrznja prema komunistima je patoloski problem boelsnog uma. Jeste komunista je bilo svakakvih ali da li neko ovde sme da kaze jednu ruznu rec protiv na pr. Vukice Mitrovic? da vidim tog "majstora" pametnjakovica ..!
Medju komunistima je bilo odlicnih ljudi ..da nije ne bi drzava opstala ..sto su Srbi bili NEsposobni da je pretvore u nesto bolje a imali su veliku sansu 1990e u vreme reformske vlade ..to NIKO drugi nije kriv nego Srbi sami !
pogresno i nakaradno ste radili za sta nisu krivi komunisti
Препоруке:
9
11
23 среда, 25 април 2018 10:48
Srki
prva stvar koja upada u oci je da su srpski intelektualci neorganizovani.Da nemaju nikakve vredne ideje koje bi menjale drustvo na bolje.Stavise,cak ni individualnih naucnih radova nema na tu temu.Nikako mi nije jasno,kako srpski intelektualci dozvoljavaju da jedan Dacic u SPS na izborima za predsednika stranke pita da li je neko protiv toga da on kao kandidat bez jednog proutukandidata bude predsednik SPS po peti put?Uz konstataciju da je jednoglasno izabran cak i bez suzdrzanih glasova!Kako to da to ni jednom srpskom intelektualcu ne smeta,ukljucujuci i Antonica?Kako?Kako?A to je sustina nevolje u Srbiji.Kadrovisanje stranackih vrhova i ustanova, spijunima, kriminalcima i potkupljivim ljudima!Nedemokratskim,diktatorskim,turskim nacinom biranja tih ljudi!I niko da od srpskih intelektalaca to primeti!Ljudi poput Markovica iz SPS, a koji za sebe smatra da je intelektalac,jednostavno se prave da to ne vide i povinuju se takvom turskom poimanju demokratije!To nisu pravi intelektualci
Препоруке:
13
2
24 среда, 25 април 2018 11:17
мала примедба
Артур Кларк, познати писац научне фантастике и такође и врхунски инжењер, је једном приликом дефинисао интелектуалце као особе чије образовање превазилази њихову интелигенцију. Занимљиво, никад није био у Србији, а описао је типичног српског интелектуалца.
Препоруке:
8
3
25 среда, 25 април 2018 12:00
...узгред
Углавном је у праву. Само, једно је политичка мисао а друго - пракса. Зар у иједном друштву данашњице, игде постоји високи проценат популације који би се константно трудио да буде квалитетно информисан и да прати разумне анализе о стању и кретањима у друштву ?
Практичари - политичари се окрећу `просеку` - вишим процентима популације. Или, се задовољавају специфичним, нижим али довољним за опстанак на политичкој сцени. Изванредан теоретичар не мора да буде и успешан политичар; различите `интелигенције` су ту у питању. Макрон, рецимо, се намеће сада и као мислилац, са филозофским склоностима. Од времена Платона постоји идеја о филозофима на врху лествице владања. ( Иако је сам Платон добио `лекцију` тиме што га је један тиранин -продао у робље, доказујући тиме реалну надмоћ `практичара` ?!)
Оно, што је старије од Платона, јесте `политичка` историја из Старог Завета. Власт је била благословена у мери који су поједини цареви владали богоугодно. И обратно. Ово никад није `застарело`.
Препоруке:
5
0
26 среда, 25 април 2018 12:39
Анти - југословен
Већина коментатора се не слаже или што шта замера овом интелектуалцу, Србину, родољубу. Што уопште није чудно, јер смо се пре сто година одрекли српства и идентификовали са југословенством, касније смо одбацили Православље и Светосавље. Пошто смо изгубили себе, сада нема ни нас. Првог децембра ове године се навршава век антисрпства, ако 2. децембар, 2018. дочекамо са оваквим ставовима и јединством, плашим се да следећих сто година нећемо преживети.
Препоруке:
8
2
27 среда, 25 април 2018 12:50
комуњарска профитерска фукара која се дочепала стана и пензије током злочиначке комунистичке окупације 1944-2000, жели још орден и поштовање за пропаст Српског народа
mp1
Mrznja prema komunistima je patoloski problem boelsnog uma. Jeste komunista je bilo svakakvih
Medju komunistima je bilo odlicnih ljudi da nije ne bi drzava opstala
која "држава"
Брозови дегенерици увек тврде да ко помене у негативном контексту "комунисте", "милошевићевце" "вучићевце" је мрзитељ.

"комунисти", нису били комунисти, јер они који јесу били, убијени су, или пљунули на "партију" Броза

"комунисти" словенци, хрвати, мађари, турци, бугари, шиптари и натогорци били "наци-социјалисти", док су "срби комунисти" били и остали обична профитерска издајничка дегенерисана фукара, који су дегенерисали и сопствену децу.

За време "доброг комунизма" од 1941-2000 Срби су остали без територија Јужне и Старе Србије, Српске црнегоре, територија западно од Дрине, територија добијених Тријанонским споразумом и Српског мора,

140000км2 изгубљено захваљујући "добрим комунистима" а сада као оматорела профитерска фукара гласа за Вучића и Дачића за 5000, тоалет папир
Препоруке:
9
5
28 среда, 25 април 2018 12:52
...
Arthur Clark je Englez te se stoga njegova opservacija odnosi ne engleske intelektualce pre svih!
Ako bismo se procenjivali engleskim ocima samoubili bi se ili makar bili svi Vucici!
Препоруке:
3
2
29 среда, 25 април 2018 13:01
на интеренету се на жале сиромашни који немају, него алави који би продали све за "вечеру"
Обичан човек, поготову онај који је сиромашан, боји се за сваки динар који има. Он зна да је за њега хиљаду динара мање месечно опасност да се спусти испод границе између ситости и глади.

Зато немојмо замерати сиромашнима што продају своје гласове за две хиљаде динара. Можда бисмо и ми на њиховом месту урадили исто ако бисмо са те две хиљаде нахранили породицу.

Смешно. Вучићу се продају они који су навикли да имају, који су се дочепали посла преко везе, неспособни партијски лезилебовићи,

док сиромашни не обраћају пажњу ни на Вучића ни на гласање јер по искуству знају да ко год дође у дегенерисаној Страдији на власт највећа је шанса да ће бити нека од дегенерисаних Брозових протува, што се показало као тачно, јер стагнирамо поново од 2008 и просечних плата од 418 евра (836 марака незамисливих 90тих)

јер се највише подмићује пензионерска брозова банда која из опљачканох станова, је увек незадовољна јер им се повећавају трошкови за вишак квадрата (станова)
Препоруке:
5
4
30 среда, 25 април 2018 13:27
мала примедба
@...

Да су српски "интелектуалци" размишљали као Енглези, данас би Будва, Бока и Дубровник били у Србији. Толико.
Препоруке:
8
1
31 среда, 25 април 2018 14:49
Slavomir Srpski, Puna podrska Antonicu
Javljam se posel procitane svake reci Antonica, i ni jedna nije na neispravnom mestu. Mozda penzioneri ne znaju za internet, ali ostali svakako da, pa mogu ako zele da se informisu.Kritikovati intelektualce sto ne prave bune i revolucije je kao kritikovati Marksa ili Engelsa. Nisu intelektualci aktivisti da prave barikade na ulicama. Sto se tice lustracije potpuno mu dajem pravo: od jos preziveli Jugoslovena (od ove bolesti samo Srbi ovde boluju), i od brojnih prezivelih Slobinaca (ovde pogotovo), jasno je zasto nije bilo moguce: i pozicija i Opozicija u Srbiji su titina deca podeljena oko Pro-kontro-Slobo.Sto se tice uloge kukavice Ace Srbina tacno je da nije i ne moze da kao kukavica bude i diktator. On zna da sibicari, a to narod voli izgleda. Ako ostane kukavica nece napraviti najvece zlo, kako rece Antonic.Ali izgleda da je Antonic nazuljao mnoge "intelektualce", koji su veci rusofili od Srba (da ne kazem Rusa).
Препоруке:
5
1
32 среда, 25 април 2018 15:22
Slavomir Srpski, Tri vredne poruke
Mislim da ovaj sazet ali vrlo precizan i u neku ruku iritirajuci tekst koji gazi mnoge urbane legende opozicije, zasluzuje posebnu kolumnu.

Jer poruke su vrlo jasne,osvezujuce za slepilo sadasnje opozicije:

1. "Ova vlast ce sama da se urusi". Ovim se predocava da sadasnja opozicija razbijena izmedju grazdansko-zute i malobrojne desno-patriotske struje, apsolutno nije u stanju bilo sta da menja. To se jasno vidi po radu Skupstine. Dakle samo unutrasnje samo-razbijanje SNS-koalicije,moze da donese promene.

2. Razbija urbanu legendu da intelektualci treba da budu najveci balvan-dizaci revolucija. Takvim kuku-lele prozicvkama,i ovde,u stvari se pokazuje nedozrelost nacije,nesposobnost za promene.

3. Rabija mit velikog Vozda Ace Srbina,srozavajuci ga na ono sto realno jeste: sitni samodrzac ne mozdabidne diktator. A kako nije pokazuje koliko smo svi MI slabi,kada to koristimo kao izgovor SVIH nasih nesposobnosti i kukavicluka.

Bas nije lepo sto nas postavi pred ogledalo!
Препоруке:
5
0
33 среда, 25 април 2018 16:06
Ђука
@комуњарска профитерска фукара...

Ко ти је овде комуниста мајке ти? Знаш ли уопште шта је комунизам? Кладим се да ништа прочитао о томе ниси. Тако то иде. Што се мање чита, то се острашћеније бране убеђења. Краљевину идеализујете малтене као да је била нека Велика Србија, а реално Србија је престала да постоји њеним формирањем. Да не причам како су третирани наши непријатељи у тој краљевини док су солунци добили право да просе. Тито је бар помлатио и усташе и балије. Према четницима је био превише благ. Углавном су добијали по 5 година док су усташе стрељане, а они су били савезници током рата. Врло лепо сарађивали и заједно се борили против партизана. Што се краљевине тиче, у тој краљевини се надничило по цео дан за џаче брашна. Лоповске елите су владале, нешто као данас. Црква пресликана. Удворичка. Како који краљ дође, нико бољи пре њега. Што се Броза тиче, погледај демографску и економску слику Срба пре и после њега и видећеш колико си у заблуди.
Препоруке:
5
7
34 среда, 25 април 2018 16:12
Tao
@ Srki : "srpski intelektualci su jedna velika nula."
Tacno. Nedostaje jedino dopuna ove konstatacije koja glasi "intelektualci su jedna velika nula, kako u Srbiji tako u celom svetu". Danas, kao retko kada pre u novijoj istoriji, svet se nalazi u stanju potpune kontrole nazovi-intelektualaca, nazovi-medija, nazovi-naucnika, nazovi-verskih dostojanstvenika. Diktatura je stvar svesti i kulture slobode. A u Srbiji gde 2018. aktivn odeluju komesarke Latinka i Sonja, svest i kultura slobode su takve takve da je Vuciceva diktatura autoritarizam, i gde je samo tiranija prihvacena kao diktatura. U ovom eksperimentu treba posebno obratiti paznju na ulogu savremenih nazovi-intelektualaca Evrope i zapadnog sveta.
Препоруке:
5
1
35 среда, 25 април 2018 16:46
mp 1
Ja mislim Slavomire da ste vi sve dopisali sta Antonic nije napisao sa namerom da mu organizujete misli i tekst da bude sve ono sto nije rekao a eto vi mu dodali u najboljoj nameri.
Nije to u redu. Svako neka stoji iza onog sto je napisao; neka Antonic popravi svoj tekst ! a ne da mu Slavomir dodaje sta nije receno; ali slazem se sa Slav analizom.
skolovani svet kod nas zovu intelektualcima sto mislim da je pogresan termin; Mislim da valja medju nama prepoznati ko su patriote i ko voli svoj narod i za njega se bori ..i to ne cini radi nikakve materj. koristi.

Imate veoma skolovane sposobne ljude koji rade za Vucica i za rezim i pravdaju se da eto moraju;tu zive pa moraju. Nesto i oni zadrze za sebe ali mora da se zaradi za zivot; tako i Antonic prima platu u tom rezimu..mora da bude koliko toliko u akademskim granicama; nije sporno,ali neukog sveta je najvise i oni ljudi NE znaju sta im se dogadja.

Mora da bude masovni bunt ! Kako u Francuskoj se bune i bor a ne moze u srb?
Препоруке:
3
1
36 среда, 25 април 2018 20:08
Gresis,
Antonicu! Ni Tadiceva vlast nije se srusila sama od sebe, nego od onih koji su je postavili, kad je prestala da ispunjava naloge. Tako ce biti i sa Vucicem! Obecao je da ce uraditi ono sto Tadic nije mogao (jer su ga u tome Vucic i Nikolic sprecavali kao opozicija!): predati Kosovo Siptarima, okrenuti Srbiju protiv Rusije, napustiti Republiku Srpsku itd. Ko ce biti sledeci, koga ce dovesti umesto Vucica? Pa, nekoga ko ce obaviti ono sto Vucic nije mogao, ili nije smeo. Kad su Englezi u UN podneli rezoluciju o genocidnosti Srba, to je u Srbiji podrzalo dvoje: Z. Mihajlovic otvoreno, a Vucic precutno, jer nije nikad rec rekao protiv te rezolucije - Nikolic jeste, cak je pisao engleskoj kraljici. Jankovic Srbe naziva genocidnim narodom, otpisuje Kosovo, ali posto nema iza sebe jaku stranku trazi se drugi nacin da se takav jedan dovede na vlast. U tom pogledu Jankovic je gori od Vucica, ali u civilizacijskom je Vucic bez premca. Dikkator moze i podici zemlju - Vucic je unistava do temelja.
Препоруке:
6
0
37 среда, 25 април 2018 22:32
и брозови пописи потврђују да брозови идлолопоклоници лажу
Ђука
Ко ти је овде комуниста? Што се Броза тиче, погледај демографску и економску слику Срба пре и после њега и видећеш колико си у заблуди.

1990 је било 2 милиона комуниста, а нарочито оних из 70-80тих који су и сада већина

Извод из пописа 1948-1981

---------------- 1948 ------ 1981 --индекс
--- Срби - 6547117 - 8140507 - 24%
шиптари- 750430 - 1730878 - 231%
--- турци - 808921 - 1999870 - 247%
-- бугари - 810126 - 1341598 - 166%
натогорци- 402703 -- 579043 - 133%

Три измишљене "нације" "македонци", "муслимани" и "црногорци" са шиптарима од 2772180 до 5651389 или ~3 милиона више становника док су Срби најбројнији народ под окупацијом Броза за само 24 процента 1.6 милиона док је у јужној и источној Србији мањи за милион.

Данас Срби су окупирани на КиМ, босни, најцрњојгори, мајоризовани у бјрм, словенији протерани из хрватске и то све по Брозовом АВНОЈу и уставу из 1974

Ко хвали Броза или је Српски непријатељ или озбиљно поремећен.
Препоруке:
0
3
38 среда, 25 април 2018 22:48
mp 1
Srbi su proterani iz Hrvatske zbog Broza ..kakvo lupetanje..kakvo glupiranje ..a onda i igra sa procentima
Pa evo nacionalisti svoj ste na svome od 1990e, evo od 2000e i uradili ste nesto dobro i pozitivno?
Ja mislim da vam je glavna motivacija bila kradja i na zalost mrznja.
Srbi su proterani u Oluji i drugim akcijama 1995e ali prethodno su ih vrhuske iz Beograda gurnule u rat..za proterivanje i stradanje odgovorni su podjednako i Beograd i Zagreb ..jeste bivsi komunisti koji su promenili boje radi pljacke..ali kad je u pitanju plen i lova onda prestaju razlike da li je neko komunista i nacionalista ..neki ljudi i rodjenu majku prodaju za pare, a nacionalizam im je samo paravan.. to je zalosna istina.
Od Broza NE ocekujem da voli Srbe, on je bio internacionalista, neki kazu mason..ali ocekujem od Srba koji hoce vlast da budu dostojni a ne dripci..
Sad cete imati jednog lopova i sadistu kao ministra finansija; banda se docepala vlasti. evo nisu komnisti nego su zli kapitalisti
Препоруке:
2
2
39 четвртак, 26 април 2018 08:22
како објаснити дегенерисаној особи да јој је испран мозак, и да све што "зна и мисли" је последица тешке дегенерације од испирања мозга
mp 1
Srbi su proterani iz Hrvatske zbog Broza ..kakvo lupetanje..kakvo glupiranje ..a onda i igra sa procentima
Pa evo nacionalisti svoj ste na svome od 1990e, evo od 2000e i uradili ste nesto dobro i pozitivno?
Ja mislim da vam je glavna motivacija bila kradja i na zalost mrznja.

Броз ти је усадио мржњу према Српском народу, и као сви Брозови јањичари увек оправдавате Броза.

Србија је још увек под окупацијом вас Брозових јењичара и дегенерика, предвођених Вучићем, Дачићим и Шешељем

Од 1941-2000 убијате и издајете Српски народ, а онда сопствене комунистичке злочинце Милошевиће, Шешеља, Вучића, Николића, Драшковића називате "националистима" иако су се давно одрекли Српства да би постали чланови Брозове окупационе злочиначке банде.

Званичне податке јавно доступне на сајту Републичког завода за статистику, називаш "игром са процентима" што само доказује ниво поремећености вас припадника брозове окупаторске банде, јер сте највеће зло које је икада снашло Србију
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер