субота, 04. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Владимир Путин: После бомбардовања Југославије 1999. требало је да схватимо шта ће се догодити са светом и са Русијом

Kоментари (93) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 09 март 2018 11:20
Недовољно
Бар шта пише овде, Путин није рекао оно што ЛАЖЕ ВУЧИЋЕВ ИНФОРМЕР.
ВУЧИЋЕВ ИНФОРМЕР КАЖЕ ДА ЈЕ ПУТИН ИЗЈАВИО ДА ЈЕ "РУСИЈА ТРЕБАЛА РАТОВАТИ ЗА СРБИЈУ 1999." ШТО ОВДЕ НЕ ПИШЕ НИТИ СЕ ДА ИЗВЕСТИ ТАКАВ ЗАКЉУЧАК ИЗ ОВОГА ШТО ЈЕ ОВДЕ НАПИСАНО.

ВУЧИЋ И СВЕ ВУЧИЋЕВО ЛАЖУ БЕЗ ОГРАНИЧЕЊА У СВИМ СИТУАЦИЈАМА.
ВУЧИЋ. НАОПАКО "ВОДИ" ДРЖАВУ.
Препоруке:
143
9
2 петак, 09 март 2018 11:35
Мики
СМРТ фашистичком западу.
Нека је лака земља Милици Ракић.
Препоруке:
125
5
3 петак, 09 март 2018 11:35
Ратко
Када ће православље схватити да пословица ,,Латини су старе варалице'' није измишљотина из скривене камере него тешко искуство? Запад нема душу. То је сотонска колевка. Треба их држати као медведа на дистанци и сарађивати са њима само еконопмски и то потпуно хладнокрвно са уговореним чврстим гаранцијама. Зар су Руси заборавили како је Хитлер преварио Стаљина а потом побио 20 милиона Руса. Зар после тога може ико веровати Западу?! И данас у ЕУ постоји чиста фашистичка творевина Хрватска на усташким темељима. Да ли Ватикан или било ко са запада упућује неке критике на рачун тога, Не и неће, а православни свет их мазохистички зове пријатељима и партнерима.
Препоруке:
128
5
4 петак, 09 март 2018 12:02
пензионер Цвико
У време док је прављен овај документарни филм, НАТО из месеца у месец довлачи нове снаге и технику у руско окружење. Ових дана читамо како НАТО спрема маневре за чије извођење доводе око 45.000 војника. Каква је судбина раније доведених снага? Вратили су се кућама или су им ровови и контејнери постали нови дом? Да ли је Путиново спомињање Југославије напомена да су спремни на све? Научили су лекцију? Чињеница је да Русија јача војне потенцијале са Северном полу, близина Америке и правац преко Пољске. Са југа, концентрација снага на Балкану јер је то пут да се преко Украјине стигне до "трбуха Русије". Крајњи исток НАТО прстена је варљив. Русија покушава да придобије Турску. Можда ће им то и поћи за руком али у Турчина вера није јача страна карактера. НАТО приговара Турској због куповине ракета а Грчка у својој армији има доста руске технике. Њих не дирају толико ... И још се одвија много тога испод жита. Тројка бивше Југе, састала се у Мостару под морате ... Тема: НАТО путеви и Југи...
Препоруке:
76
8
5 петак, 09 март 2018 12:22
Ништа није случајно
Захваљујући јачању Русије на челу са Путином сада можемо да сагледамо сценарио за освајање ресурса Блиског Истока и освајање тржишта Европе од стране САД и сателита. Овде је требало распарчати Југославију а затим бомбардовати Србију да јој се уништи економија и створи тзв држава Косово и да немоћна Србија никад не буде у стању да поврати окупирани део територије.
У том моменту је Русија била на коленима. Планирани сценарио са измишљеним доказима од употребе бојних отрова против ОБК, Рачак и др су били оправдање за НАТО злочинце. Исти сценарио се стално понавља од коришћења хемијског оружја до невиних жртава у свим случајевима разарања држава Блиског Истока - Ираку,Авганистану,Либији, Сирији, Ирану. ВЕЋ ВИЂЕНО! ОНО ШТО СЕ НИЈЕ ОЧЕКИВАЛНО ЈЕ ДА ЋЕ РУСИЈА И КИНА ПОСТАТИ ВЕЛЕСИЛЕ И СТВОРИТИ ЕВРОАЗИЈСКИ САВЕЗ НАСУПРОТ НАТО алијанси!
Да Бог да да нам Путин победи опет!
Препоруке:
78
7
6 петак, 09 март 2018 12:25
ANALITICAR
Rusija je pametno izvukla zakljucke iz agresija NATOa na nas Srbe, Libiju, Irak, Jemen i Ukrajinu. Vec cetiri godine od 2014 u Rusiji su porazene prozapadne strukture a Rusija koja se naljutila je izvela spektakularnu operaciju KRIM 2014 a sjajno joj ide i u Siriji 2015 2018 . najnovija informacija da rusko-sirijsko-iranske snage su predghradje DAMASKA ozloglasenu istocnu Gutu izgleda 50% oslobodile. Heroji imaju oko 200 poginulih do sada a vahabisti imaju bukvalno strasne gubitke. Koliko je Rusija vojno mocna govori prilog lista bliskog Pentagonu gde USA priznaje da je Rusija vec sada ostvarila ako ne apsolutnu pobjedu a ono makar relativnu u Siriji. List americke armije se divi fantasticnoj obuci Rusa i hrabrosti u Siriji i pogotovo izvanrednoj koordinaciji armija - diplomatija Rusije. Rusima ipak ostaje zebnja jer USA i Britanija i Kanada naoruzavaju i obucavaju Ukrope a Rusija ima poprilicne gubitke u Siriji i Ukrajini mada je ruska armija ogromna. Pad nataliteta u Rusiji
Препоруке:
55
6
7 петак, 09 март 2018 12:36
ANALITICAR
2

Moram da napomenem da je rat u Siriji potpuno razbio blok ZAPADA i vahabista(Katar, UAE, Turska, Saudi Arabija) tako da sada vahabiste u Siriji gotovo da je prestao naoruzavati Katar koji je sada blizak Iranu, Kini, Turskoj i Rusiji. Dakle, radikalno iza vahabista ostaju Izrael, Zapad i americka duboka drzava. Sada imamo sukob Saudi Arabije i Turske a Turska je uz Iran i Katar. Time je Erdogan pokazao da je veliki drzavnik. Rusi su ga spasili da ga USA ne ubije. Erdogan i Turska dok su bili uz Ameriku su trpili poraze. Sada kada vode samostalnu politiku Turska je veoma mocna . Komandosi turske armije i turska Zandammerija koja je jedna od najjacih na svijetu upravo ostvaruju velike pobede nad Kurdima i dosli su u Siriji u regiji Afrin samo 5 kilometara do centra Afrina. Uz Tursku na njenoj strani su i proturski vahabisti i FSA. Kurdi su u bezizlaznoj situaciji. Rusija je dala Turskoj zeleno svjetlo kart blans da udare po kurdima jer su Amerikanci uz Kurde. Rusija je najjaca.
Препоруке:
32
12
8 петак, 09 март 2018 12:57
Оливер Кромвел
Сада ће да се јаве баба ванге,апокалиптичари који ће овде да пискарају како само што није избио нуклеарни рат,НАТО за ускрс напада Русију и сличне небулозе а поента је сасвим другачија.Русији је требало 15 година да укапира да је падом Берлинског зида трајно промењен поредак и да оно што је важило више не важи и да на темељима тог срушеног поредка Америка гради нови.Русија је направила велику стратешку грешку повлачењем својих трупа са Косова 2003 а то су урадили због кредита са запада и надајући се да ће учествовати у подели карата у новом Америчком поредку,упоредо са тим ишао је напад Американаца на Ирак пре тога Авганиста.Ми смо сада дошли дотле да Лавров моли Вучића за дипломатски статус четворице ватрогасаца а пре само 15 година су имали читав батаљон до зуба наоружан на тлу Србије и то све легално под покровитељством УН.Сада је јако тешко да се тај точак историје врати,чак ни Косово и Бондстил више немају значај осим као нарко карго центар,после уласка Бугара и Румуна у ЕУ.
Препоруке:
52
11
9 петак, 09 март 2018 13:05
Оливер Кромвел
Према његовим речима, гледано уназад тешко је рећи да ли је лоше или добро ако су народи Југославије тежили независности.

„Можда је то и добро а да ли је требало тако радити,

Народи Југославије своје постојање дугују Србији а Југославија је нажалост српска творевина то би Путин требао да зна и за разлику од СССР-а који је био идеолошка тамница та и таква несретна Југославија је формирана на принципу јединства јужнословенских народа у једну велику држава како више никада не би били угњетавани од стране спољног фактора,нажалост та држава се претворила у гробницу српства.Поражавајуће је да Путин доводи уопште у питање неке чињенице и чак сматра да је можда и уреду било то што је повампирена НДХ кроз лик Туђмана добила независност да не причам о Алији бившем омладинцу Ханџар дивизије,Словенцима који су радили за рачун БНД-а,Иридентистима на Косову итд.По Путиновој логици су и нацисти у Кијеву легитимни јел ето и они теже независности и окретању према западу.
Препоруке:
49
18
10 петак, 09 март 2018 13:11
zadatak broj jedan!
Sve će im to Vučić oprostiti sveobuhvatnim,pravno obavezujućim sporazumom...Srbije i"kosova"(obavezujućim,kao i svi međunarodni ugovori),čime će staviti tačku na sve druge akte protiv zločinaca iz nato.
I dati im legalitet za agresiju i okupaciju Srbije i secesiju dela njene teritirije.
niko
Препоруке:
39
2
11 петак, 09 март 2018 13:15
Оливер Кромвел
ANALITICAR-ви само као Википедија бацате информације на гомилу и понављате оно што понавља већина русофила овде а то су често неутемељене фразе.Као прво Русија није извукла никакве поуке,да јесте не би повукли војску са Косова не би им се десила Јужна Осетија а 2014 и УКрајина где су извукли Крим и парче Домбаса дудуше до темеља разрушено али зато у 85% остале Украјине влада про-нацистички режим.Да је Русија нешто схватила не би јој нацисти спалили у Одеси 100 људи,не би на Балтику 1 000 000 Руса остало без основних грађанских права.А Србија и подржавање Вучићевог режима је тек посебна прича и просто је невероватно да нико у Москви не види аналогију са Милом Ђукановићем,с тим што Србија није брдовити чир на задњици Европе већ пупак Балкана и улог је енормно велики.Што се тиче Сирије ту ћемо тек да видимо ко је победио и имали уопште победника у тој несретној држави која се по мени већ распала на најмање 2 ако не и 3 државе.
Препоруке:
50
25
12 петак, 09 март 2018 13:25
Устала је поносна и будућа савезничка нуклеарна светска велесила, антифашистичка и антитерористичка Русија!
Священная война - Свети рат (The Sacred War)
Alexandrov Red Army Choir (2018)
Традиционный концерт посвященный Дню защитника Отечества и 100-летие образования Красной Армии
https://www.youtube.com/watch?v=tjkM9tFeej4
Препоруке:
60
7
13 петак, 09 март 2018 13:32
Ozbiljno
Najumniji i najhrabriji ljudi su nam ostavili u nasledje svoja dela. Mnogi od njih su platili glavom svoju hrabrost. Nase je samo da to procitamo. Vecina izgleda ceka da im mediji podare istinu. Neverovatno.
Препоруке:
31
1
14 петак, 09 март 2018 13:39
ANALITICAR
OLIVER KROMVEL

Da ste rusofil kao sto niste znali bi da list Pentagona kaze da najvazniji rat od 1945 Siriju dobija Rusija. Da ste rusofil kao sto niste znali bi da kada je krenulo ludilo na Majdanu Ukrajina je 2014 imala pazite podatak 45 miliona ljudi a sada nema ni 37, to su ti Ukropi za koje Vi kazete da dobijaju rat kontra Rusa.

Sa druge strane Rusija je imala 144 miliona u vreme Majdana a sada ima 146.8 miliona ljudi. Plus tu nisam uracunao Donecku i Lugansku Republiku. Ako njih uracunam Ukropi ne kontrolisu od predratnih 45 miliona ni 35 miliona a Rusija ima skoro sa Doneckom, Luganskom 149 miliona. Ko tu dobija rat ako ubjedljivo najvaznija strateska tacka Ukrajine Krim je sada ruska pri cemu je 11 000 ukro vojnika preslo u rusku armiju. Samo lani migracioni saldo Ukrajina Rusija je bio 40 000 ljudi vise je otislo u Rusiju nego u UKR. Ako spominjete nacisticko ubistvo Rusa u Odesi zasto ne kazete da od 50 nacista koji su ubijali Ruse vec za sada je ubijeno 10 do 12 .
Препоруке:
35
19
15 петак, 09 март 2018 13:42
Shvatili
nisam siguran,s obzirom da su u Ukrajini doziveli dva Majdana, pribojavaju se, verovatno, a cemu se nadaju, bolje da ne znam.Inace, Jelcinova Rusija je nasledila naoruzanje od SSSR-a, a vecina oruzja u Putinovoj Rusiji je i dalje iz Jelcinove Rusije, npr. strateski bombarderi Tu-160 koje je Jelcin, sa raketama H-55 dobio za otpis duga od Ukrajine.Svih sest podmornica Akula (projekat 941)su bile operativne (Putin ih je zamenio sa tri Boreja i najneuspelijom, po procentu uspesnih lansiranja, raketom Bulava, ostatak strateske podmornicke flote je iz tog vremena, od jurisnih su trenutno operativne dve podmornice 971 i dva Jasena, flota koju je Jelcin imao na raspolaganju je bila 20 puta jaca).
Препоруке:
16
15
16 петак, 09 март 2018 14:01
цео филм
https://www.youtube.com/watch?v=9Bxik6kLEbM
Препоруке:
3
0
17 петак, 09 март 2018 14:04
jelcin se otegao...
Nisu narodi Jugoslavije težili nezavisnosti, niti je narod Jugoslavije ko šta pitao, već je Jugoslaviju rasturio Zapad - Nemačka (Hrvatska i Slovenija) i Amerika (BiH) uz pomoć domaće komunističke elite - "zadatak sam obavio, Jugoslavije više nema"?! I gle čuda, baš tog našeg predsednika odlikovaše u Moskvi, a ovih dana odbi prestižnu nagradu mesto nobelovca Orhana Pamuka u muslimanskom Sarajevu pod američkim protektoratom. Jugoslavija je bila potrebna zbog "ravnoteže među zvezdama", a posle pada Berlinskog zida stvari su se iz osnove promenile, što su neki ovde znali da iskoriste na štetu svog naroda, kako bi danas crne udovice uživale u luksuzu u Moskvi ili pevale:"Moj Beograde" za SNS a nas proglasili krivcima za genocid.
A naknadna pamet nam neće pomoći.
Препоруке:
31
10
18 петак, 09 март 2018 14:18
како комунистичко исприање мозга постане општа патологија бивших Срба
Оливер Кромвел
Народи Југославије своје постојање дугују Србији а Југославија је нажалост српска творевина

Југославија никада није била "српска творевина". И прва и друга и трећа, су настале одлуком Британије, Француске, САД и СССР, а трећа и неонацистичке немачке европске уније.

А "народи" југославије од другог светског рата када су измишљене три "нације" дугују Брозовој окупаторској банди и изродима од Српског народа, који су поништили резултат другог светског рата и сарадницима нациста из два рата словеницма, хрватима, турцима, мађарима, бугарима, шиптарима уз помоћ натогораца, и окупирали Српски народ поделивши га у пет "држава", после четири године изазивања нациста да убију што више Срба, и наставком убијања Срба и затварања од 20 октобра до данашњег дана.

Сада у Србији на власти исти они издајници и пљачкаши који су убијали и хапсили Српски народ од 1941-2000 јер је већина постала антиСрпска фукара и гласа за Вучића, Дачића и Шешеља...
Препоруке:
49
21
19 петак, 09 март 2018 14:57
Prolaznik
Bravo Bacuska ! Lekovito posipanje pepelom.
Препоруке:
18
25
20 петак, 09 март 2018 15:16
Kolateral
Pa mnogo ste bili naivni, ko siparice.
Препоруке:
23
12
21 петак, 09 март 2018 15:49
Мирјана
@како комунистичко исприање мозга постане општа патологија бивших Срба

Ја заиста не могу својим очима да верујем како ви резонујете. Јесте ли некад чули да постоје ИДЕАЛИ за које се неко бори, па макар и по цену сопственог живота? Тако је настала Југославија по којој нечасно пљујете и треба да вас је стид. То је био признат антифашистички рат. Како сада на власти могу бити људи из 1941???? Ови на власти сада су КРИМИНАЛЦИ, а сви су Срби, за вашу информацију. Како ћете то објаснити? Само тражите кривца за очигледну ДОМАЋУ ИЗДАЈУ.
Препоруке:
44
33
22 петак, 09 март 2018 16:42
Coki
@ како комунистичко исприање мозга постане општа патологија бивших Срба .... u pravu ste.... sve tzv. jugoslavije su poturene Srbiji da spasu hrvate, i u prvom i u drugom ratu posle dva genocida ... i tzv kralj i tito su radili za istog gazdu.... a danas na vlasti su njihova deca i unuci koji takodje rade za istog gazdu... samo se oblace druga odela..... A ti putko bolje da cutis, tapses, primas, nagradjujes zlotvore Srbije... kasno si sec setio... vi Rusi uvek spavate a budite se samo kad vam fasisti stignu pred Moskvu, kad vam sve pobiju... idi putko u tvoju voljenu Siriju, tamo trcite, ratujete, ne pitate koliko kosta... sa Kosova ste pobegli.. tisina ...
Препоруке:
17
27
23 петак, 09 март 2018 16:45
gavrilo
Bog neka Te cuva!Ja sam mali, neznatan,zapravo obican covjek,ali mislim isto tako, samo sto mislim da je glavni zalogaj u ovoj igri povampirenog fasizma koji predvode SADisti i EU bila i ostace RUSIJA!BOG nem
ka Vas cuva, sve ste vidjeli i pripremi te se jer FASISTI ce doci....
Препоруке:
20
2
24 петак, 09 март 2018 16:51
neko ko ne razume Mirjanu
-da li vi gospođo Mirjana stvarno mislite da je IDEAL pripadnika srpske vojske iz prvog svetskog rata bio stvaranje Jugoslavije(jer Jugoslavija je stvorena posle tog rata)? Gde ste do tih podataka došli? Ko je to pitao te mučenike koji su im ideali?
-možda vi mislite da je IDEAL Srba bio da podrži onog što je u prvom ratu bio u agresorskoj vojsci a onada je u drugom ratu postao vrhovni komadant i koji je imao lep put od sirotinje koja je kuvala jednu svinjsku glavu više puta (u Kumrovcu) do čoveka koji je imao sve (vile, odmarališta, svoj voz, svoj brod....)? Ko je pitao koga za šta. Sve je nametnuto?
Kad to shvatite biće vam lakše nego da živite u lažima!
Препоруке:
31
23
25 петак, 09 март 2018 16:55
@Mirjana
Jugoslavija je nastala pre "priznatog antifasistickog rata", a "ideal" mnogo, mnogo pre, ali cisto sumnjam da je i jedan Srbin na Ceru 1914-e znao da, zapravo, gine za Jugoslaviju.Ne pravite razliku izmedju ideala i ideologije, mada se u ime oba dobro ubija.
Препоруке:
20
18
26 петак, 09 март 2018 17:32
Slavomir Srpski
U ovim izjavama Putina se vidi i izvesna autokritika i njegove vlasti poslednjih 18 godina!

Jer nisu shvatili sta ce da se dogodi sa svetom sve negde (barem) do 2008 godine, dakle posle 8 godina Putinove vlasti.

Sve do tada su iskreno verovali svojim zapadnjim ParNjorima, ostavljali Srbe na nisan NATO-albancima, da bi mogli da sednu na fotelju G7 !

Prakticno tek kada su ih udarili na Gruziji malo su se trgli iz te zapadnoljubljenicke pomame, a Ukrajinu su dozeveli dak su se zabavljali u Sociju.

Dakle od 2008 do danas je prorteklo 19 (DESET) godina da bi tek sada shvatili gde su, izgubivsi i najverniju ljubljenu Bugarsku, a zatim i Njegosevu svijetlu Cernuju Goru!
Препоруке:
15
8
27 петак, 09 март 2018 18:33
Slavomir Srpski (2)
Ipak da ne bidnem odvec grub prema moskovskoj oligarhiji, sto se tice dogadjanja Ukrajine, dok su se sepurili na igrama u Sociju, ipak jedno pojasnjenje za domacu upotrebu:

Naime iz Kremlja je ovih dana izasla poverljiva vest da sto se tice dogadjaja u Kijevu ipak n isu potpuno spavali: sada Kremalj tvrdi da su sa SAD imali dogovor da Kijevska ondasnja vlast ne koristi vojsku da izadje u grad i zaustavi rulju (kao sto je Moskva porucila Kijevskoj pro-ruskoj ondasnjoj vlasteli), dok su SAD obecali da nece rusiti Kijevsku vlast na ulicama.

Dakle veliki Rusi (velikij Putin) su verovali kao i mali Rusi (mali Slobo) da je americka rec snaznija od bozanske zakletve, pa su verovali u americke poslanike.

Oni su im verovali a ovi izvrsili ipak udar i prekrsili obecano.

Dakle barem dva puta su verovali lazovima: nije im bilo dovoljno sto im je Gorbacov-Jeljcin verovao 20 godina ranije, nego im je i Putinova dvorska svita opet verovala. Dva puta namagarceni? Bese to kraja 2013 !
Препоруке:
19
6
28 петак, 09 март 2018 19:18
uzrok i posledice
I Rusija ima svoje interese na Balkanu.Ocigledno da Jugoslavija nije bila njihov interes.Zasto?Zato jer je kao celina bila vojno mocna a okrenuta zapadu zbog Slovenijei Hrvatske.Jugoslavija je dugo zbog ideoloske svadje prakticno bila na ivici rata sa SSSR i deo zapadnog saveza. Rusiju je u Jugoslaviji devedesetih predstavljao Milosevic i Kadijevic ali i sparatisti u Hrvatskoj i Sloveniji,sve bivsi komunisti.Za Ruse je bilo korisnije da Jugoslaviju podeli,da se smanji njena vojna moc a Srbija da se okrene od NATO.Zato je bombardovanje bilo pogodno za njihove planove.Ko ide u savez sa onim ko ga je bombardovao?SAD su tu napravili gresku jer ne poznaje dovoljno nas mentalitet i istoriju.Najvecu republiku i najbrojniji narod Balkana su izgubili kao saveznika,verovatno zauvek.Sto je u istoriji uvek bilo kobno po velike osvajace.Naravno da zapad ne odustaje i pokusava na sve nacine da privoli Srbe na saradnju u NATO raznim ucenama oko ulaska u EU i KiM.
Препоруке:
16
11
29 петак, 09 март 2018 19:49
brzi
Svi ste zaboravili da je u RF predizborno vreme za predsedničke izbore i Putin da bi dobio još jedan absolutni mandat treba mu ovakva izborna promiđba jer mu drugo ni ne preostaje jer se domačim postignučima ne može hvaliti ( minimalna plata 165 dolara a prosečna plata u RF 450 dolara) i onda treba tražiti vanjskog neprijatelja radi koga se treba žrtvovati.
Zapitajte se zašto niko nije plakao za rusima kada su se posle pada berlinskog zida povlačili iz država varšavskog pakta? Zapitajte se zašto se ruska diaspora iz 90. godina ne vrača u RF? I najbitnije zapitajte se zašto je uopšte nastao berlinski zid i zašto u tom "ruskom raju" nije bilo ni slobode kretanja.
Inače Putin je stabilizovao RF to je istina i ima podršku ostatka sveta jer obavlja onaj posao što u RF ostatak sveta ponajviše interesuje a to je kontrola nukleranog arsenala RF. Sve ostalo su priče za žutu štampu ili kafanu, i energenti i sirovine. Svet može da preživi bez RF a RF nikako ne može da preživi bez ostatka sveta.
Препоруке:
11
35
30 петак, 09 март 2018 20:49
Србољуб
https://vimeo.com/151558395
Препоруке:
5
0
31 петак, 09 март 2018 21:05
anti nsp
dobro ste se setili.
Препоруке:
4
0
32 петак, 09 март 2018 21:06
Dr Rade Pajovic,Florida
Sve to nekako izlazi na isto!Zapad,Zapad,Zapad...svemocan,niko mu nista ne moze!Ne slazem se!Mnogo sta je trulo u drzavi...Prvo:uzasna,besmislena pojava socijalnih razlika,ravna katastrofi.Preko 60% domacinstava nema u kuci 400 dolara u slucaju necega!Katastrofalno zagadjenje zivotne sredine,citave regije nekada industrijskih gradova,napustene,trunu I oko sebe sire pustos.Gradovi,gradovi sa blokovima napustenih kuca napravljenih of loseg materijala koji trunu!Saobracajnice u losem stanju,mozete da redjate beskrajno.Oni koji ovom zemljom vladaju ne daju ni pet para za to!Ratujuci gotovo po celom svetu,sire demonokratiju I ljudka prava!Siguran sam da ni oni vise u to ne veruju!
Препоруке:
20
2
33 петак, 09 март 2018 21:38
Fernando Kouto
Uzrok i Posledice# Tacno tako sve je tacno sto si napisao.Amerikanci su napravili gresku sto su Srbiju bombardovali.Ali opet sa druge strane veliko je pitanje dali se bombardovanje iz Americkog ugla moglo izbeci? Jer je u Beogradu 1999 sedeo covek Kremlja okruzen gomilom generala nad kojima je Kremalj imao kontrolu.Tacno je i to da Amerika danas pokusava da ispravi tu gresku prema Srbiji da bi Srbija stala na stranu Zapada.Nebi iskljucio mogucnost da Amerika Srbiji dozvoli neku vrstu geopolitickog prosirenja prema zapadnom delu bivse SFRJ.U zamenu za prelazak Srbije u Zapadno okrilje.
Препоруке:
3
31
34 петак, 09 март 2018 22:09
@brzi
Zapitaj se ti, zasto "komentarises" na ovom sajtu?
Препоруке:
21
0
35 петак, 09 март 2018 22:12
Арчибалд Рајс
Сјајан интервју Путина који је узнемирио језуите и натофиле на овом сајту. Знам да им није лако, волели би да виде презадужену и гладну Русију за време прозападне марионете Јељцина, али је Русија вратила своје кредите истерала западне лешинаре из енергетског сектора Русије и сада је просечна плата колика год била око 10 пута већа него за време пијаног Јељцина који је извршавао сваку наредбу запада. Колико је лоше Русима говори и чињеница да им се држава за време Путина проширила на Крим, да им је плата скочила 10 пута у односу на 90-те, да су 2017. били највећи извозници жита, да имају војну армаду која интервенише и ван Русије без проблема и зато и Путин упркос бесу западњака убедљиво побеђује сваке изборе, јер се добро сећају Руси како су живели док им је земљом дириговао запад и његове марионете.
Препоруке:
29
9
36 петак, 09 март 2018 22:17
Srbski alkar
Pa Vladimire ko te prevari i nagovori od tvojih da daš odlikovanje stipici mesiću 2006 godine.
Препоруке:
14
7
37 петак, 09 март 2018 23:28
brzi
@@brzi
Zato komentarišem ovde da se neki od komentatora probude iz maštanja i bajčinskih snova te vrate u realnost.
Препоруке:
5
17
38 петак, 09 март 2018 23:40
Велизар М.
Учешће у овим коментаторским дискусијама постаје бесмислено. Невероватно, и после оволико година пишу се исте бесмислице, исти поједностављени прикази стања, исте баналности. Па шта ви очекујете?! Да ће Путин рећи "еее укапирали смо, ево са' ће лансирамо булаве и топоље, ма што нисмо раније"?! Побогу!
Када Путин каже
После бомбардовања Југославије 1999. требало је да схватимо шта ће се догодити
то има пренесено значење.
Схватили су они одлично још тада, ако не и раније. Да нису, Јељцина би наследио Степашин а не Путин. Али да су се тада супротставили - изгубили би. Пропалу совјетску економију дотукла је Јељцинова либерализација. Није се то могло санирати за пар година а та санација још траје и трајаће. Треба се спремити (а то подразумева неке компромисе), треба понегде и црту повући (Украјина и Сирија) али не сме се упецати на удицу. Да ли је било грешака? Сигурно, не могу се избећи. Зато престаните да Русију само идеализујете или оцрњујете. Будите бар мало реални.
Препоруке:
14
4
39 субота, 10 март 2018 00:09
Fernando Kouto
Srbski Alkar# Jeljcin je i Tudjmana odlikovao ordenom Zukova.Tudjmana je ordenom odlikovao i Ambasador Kerestedzijanc.Mesica je Putin odlikovao.A isti taj Mesic je prosle godine odrzao neko predavanje u Ruskoj Akademiji nauka i umetnosti u Moskvi.
Препоруке:
8
7
40 субота, 10 март 2018 00:21
ANALITICAR
U momentu kada je RUSIJA postala globalna sila broj 1 u Srbiji vlada mrak izdaje. Totalna kradja na izborima. U SRBIJI OD DVIJE HILJADITE NIJEDNI IZBORI NISU BILI REGULARNI. NIJEDNI. Kao prvo Kostunica nije dobio Milosevica . Kao drugo Tomislav Nikolic nije dobio Borisa Tadica. Kako moze da u Srbiji u kojoj je broj stanovnika pao na ispod 7 miliona da gradjana sa pravom glasa ima 6 miliona i 700 000. Srbija je bez Kosmeta kada je pao Sloba imala 7.5 miliona. Na to dodajte 200 000 nasih gradjana izbeglih sa Kosmeta. To je 7.7 miliona. Od toga oduzmite 70 000 beba puta 18 godina od dosmanlijske revolucije. Tu niko nema prava glasa jer jos nisu punoletni. To Vam je vec 6.35 miliona a od toga oduzmite jedno 300 000 koji su u svet otisli . To Vam je 6.05 miliona i od toga oduzmite da je Srbija izgubila jedno 550 000 zbog negativnog prirastaja. To znaci da Vucic u startu ima milion i 200 000 glasova mrtvaca i nepostojecih glasaca. Bude li Zapadu trebalo Ceda ce biti Predsednik
Препоруке:
10
10
41 субота, 10 март 2018 00:27
Coki
Jos jednom saljem komentar, izvinite .... putko ne glumataj, vas najvise na balkanu intersesuje hrvatska zbog toplog mora... gledali ste mirno kako nas bombarduju... sad posle dve decenije se kajete.. posle ..... kajanja... nikad se necete oprati zbog toga.. @@@ Srbski alkar... da u pravu ste. mesicu nagrada... rusi odvratni ste ....
Препоруке:
15
8
42 субота, 10 март 2018 00:29
ANALITICAR
2

U Srbiji sve je trulo. Apsolutno sve. Najjaci srpski obavestajac, najmocniji Srbin sveta u obavestajnim sluzbama koji u Kremlju vodi rusku bezbednost uz Putina, Nariskina, Fradkova, Bortnikova beogradjanin Srbin patriota doktor Dusan Dundjer koji je obavestajni mag. Tih, pametan , mocan kaze da je Srbija totalno okupirana, da se na Izborima nikada nece izabrati patriotska vlast. Da Vucic za 23 April 2018 sprema veleizdaju i da ce se ici na kradju na Referendumu ne bili Kosmet izbacio iz Ustava. Dusana Dundjera su tri strane drzave ovlastile da ih zastupa. Ej bre. Srbija ne koristi tog mocnog coveka. Ima agremane da zastupa tri strane drzave. On kaze da NATO PAKT Srbe truje, da su svi izbori od nasilnog rusenja Slobodana Milosevica potpuno namesteni. Da Vucica i Dacica u Kremlju niko ne ceni. Da Vucic i Dacic ne da nisu prva ili druga liga. Oni su deseta liga i Rusija ih uopste ali uopste ne ceni. Smatra ih poltronima, izdajnicima, i nisu nikakvi Srbi, patriote I RUSOFILI
Препоруке:
9
6
43 субота, 10 март 2018 00:36
uzrok i posledice
@Srbski alkar
"Pa Vladimire ko te prevari i nagovori od tvojih da daš odlikovanje stipici mesiću 2006 godine".
Radeci kao separatista(zadatak je izvrsen Jugoslavije vise nema),radio je i za ruske interese.Rusi su u Jugoslaviji na svim stranama imali svoje ljude i igrali su se sa zapadom.Greska koju su SAD napravile
bombardovanjem nije moguce lako ispraviti.Srbija je devedesetih imali populaciju koja je odrasla na Coca coli i americkim filmovima i napraviti takvu gresku moze samo covek koji ne poznaje prilike ni mentalitet Srba.Srbi dugo pamte prijateljstva,emotivni su, ali jos duze neprijateljsta i izdaje.
Препоруке:
9
2
44 субота, 10 март 2018 00:55
Мирјана
За коментаторе који ме уче историји:

Не могу да верујем да смо живели у истој земљи.Колико је било дволичњака, запрепашћена сам. Никада нисам била члан ни једне политичке странке, а верујем да су цењени коментатори били чланови комунистичке партије. Ако нам ишта у Србији не недостаје, то су прелетачи, опортунисти. Они обично бивају најострашћенији критичари, али само и увек претходне власти... Јосип Броз је умро 1980-те. Хоћете ли га критиковати и за Београдске изборе, ове од прошле недеље?
Препоруке:
19
12
45 субота, 10 март 2018 01:08
mrljavko
Fernando Kouto, ne treba verovati onome koji ti je jednom noz u ledja zario. Zarice ti i drugi put. Ne brini, kad god mu bude potrebno. Naravno uvek ce imati neku zvaku za opravdanje. Licemerno lice ne popravlja svoje gresku, vec je deklarise kao brigu za drugoga. Neverovatno da mislis da u Srbiji rastu samo tikve i budale. Inace ne bi pisao tako urnebesne gluposti.Pises, da su bili sve sami generali Kremlja. Gde si ti to procitao. Pa sta onda. Pa i ti generali nisu ono sto ti ovi tvoji drugi "generali" dolivaju u mozak. Mozda je mnogo verovatnije su ovi drugi tvoji mnogo, mnogo zli.
Препоруке:
5
2
46 субота, 10 март 2018 01:32
Боба
Русија и даље касни за догађајима поготово на Балкану јер делују реактивно не мешајући се. Геополитички ми јесмо у њиховој зони интереса и тешка је грешка на њихову сопствену штету што су иако опседнути својим проблемима превидели фаталну улогу Србије у свим спољнополитичким догађањима у задња два века.
Ако то схвате можда ће се нешто и суштински променити.
Препоруке:
6
8
47 субота, 10 март 2018 02:45
@brzi
Da li ti sebi licis na coveka koji "budi" druge ljude?Ako je odgovor potvrdan, leci se!Mada, posto ti nikoga ne "budis", vec trolujes i izivljavas se, tvoj je slucaj malo tezi.
Препоруке:
9
2
48 субота, 10 март 2018 02:53
@Mirjana
Mi zivimo sa posledicama 1914-e, a kamoli titoizma.
Препоруке:
8
9
49 субота, 10 март 2018 03:11
@Mirjana
"То је био признат антифашистички рат".

Да је био антифашистички он би почео 6. априла кад су фашисти напали Југославију а не два месеца касније кад су фашисти напали Русију.
Да је био антифашистички ти борци против фашизма за које ви кажете да су имали идеале, не би мирно гледали како Србима у Загребу већ априла 1941.стављају на руке траке са латиничним словом "P" (православац) и одводе их у логоре смрти.
Да је био антифашистички та назови народноослободилачка борба би почела у Хрватској где је народ већ од априла изложен најстрашнијем терору усташа и нациста а ти антифашистички идеалисти би организовали диверзије по цену од 100 Хрвата за једног Немца.
Али та борба, госпођо, није била антифашистичка него је била антисрпска. И зато, кад су оценили да је дошао тренутак за почетак лова у мутном, "антифашисти" су напустили фашистичко-усташку НДХ и почели са "антифашистичком" борбом у Србији по цену од 100 Срба за једног Немца.
Препоруке:
10
8
50 субота, 10 март 2018 09:37
Hemus
Za komentatora "brzi"

Pratim tvoje komentare koji su puni potcenjivanja, omalovažavanja, ruganja prema Srbima a i drugim slovenskim narodima ( recimo, Rusima).
I tačno je, budiš nas....postajemo svesniji šta se dogadja i uspešno nas okrećeš protiv takvih kao što si ti.
Ne okrečeš ti nas ni protiv nekakve politike, niti ideologije, niti nacije, niti vere, već protiv sitnodušne, malogradjanske pakosti koja izbija iz tvojih komentara.
To ti je ona ista pakost koja je podsticala razne male Ignacije u bavarskim pivnicama u prvoj polovini 20 veka.
Препоруке:
15
4
51 субота, 10 март 2018 09:51
Neša
Nije Rusija neuka, shvatila je ona, ali su joj instalirani neoliberali pa je ćutala. Ko god mislio da je Srbija na strani Rusije živi u zabludi. Dolar joj je draži, čak i bezvredan. Novi Tito će ponoviti Istorijsko ne.
Препоруке:
3
5
52 субота, 10 март 2018 09:53
Fernando Kouto
Mrljavko# U Beogradu je postojao tzv Crveni orkestar skracenica za Generalsku crvenu bandu ciji je gazda bio u Moskvi.Svi ti generali su bili pod Milisevicevom i Ruskom komandom izuzev Perisica.Svi ti generali su kordinisano razbijali SFRJ u sadejstvu sa takodjer Ruskim generalima i politicarima na Hrvatskoj i Slovenackoj strani.Zapad je toj Ruskoj nomenklaturi u Srbiji i Hrvatskoj pokusao parirati preko Jovice Stanisica i niza drugih DB saradnika.Zapad je u Bosni igrao na muslimane jer su naj manje bili involvirani u te Ruske strukture.Zato budi siguran da je potpuno sve istina ono sto Vuk Draskovic govori.Rusija sa svojom operativom u Srbiji i Hrvatskoj je napravila svo zlo od 1990 do 1995 a i pre toga.
Препоруке:
3
16
53 субота, 10 март 2018 09:57
Hemus
Za Mirjanu
Slažem se sa tvojim komentarima.
Naši preci su nešto radili, onako kako su znali, umeli, razumeli i mogli.
Mi, današnje generacije, ništa ne radimo, slabo šta razumemo, nemamo ideale, snove, planove ( samo lova i trange-frange)....tako sedimo i pljuckamo na pretke, žalimo se, kavječemo, jer nam preci nisu ostavili u nasledje da nam sve bude potaman, pa da svaki Srbin ( to nam je nejveći ideal) vozi "merdžu".( "merdža" je argument koji se poteže u svakoj diskusiji, naročito onim diskusijama kapitalizam vs socijalizam, "istok" vs "zapad", prosto rečeno, "merdža"je mera svih stvari, da parafraziram Protagoru)
Tako, ovo uporno kmekanje nad stvaranjem Jugoslavije, potom na zlu komunističku vlast, titoiste, brozovce i tako te, postaje već ofucano i opasno zaudara na glupost i ispraznost.

Povika na vuka, a lisice meso jedu.
Препоруке:
16
1
54 субота, 10 март 2018 09:58
Raćel
/Za Olivera Kronvela/ Apsolutno ste u pravu! Taj" Analitičar" je ista ona osoba, sada se preselila na NSPM , pre toga bila na sajtu Fakti.Nisi mogao ni jednu stranicu da okreneš, a da nje nije bilo, u ogromnim količinama ! I tačno ste primetili , ha..ha... Vikipedija. Ona je "đak Resavske škole" I da vam kažem, nećete od te osobe nikako da se otkačite, "jer ona najbolje zna". A i nema mere niti sluša savete , kad joj se napiše:"Daj bre, skrati se malo"! Ona je kao buldožer, gura li gura! Avanti, S........a, samo napred, eto i ovde su te pročitali!!!
Препоруке:
8
1
55 субота, 10 март 2018 10:11
Fernando Kouto
Hemus# Nisam primetio da Brzi# pise nesto protiv Srba.On ne pise nista ruzno ni protiv Rusa vec samo kritikuje s punim pravom Rusku politiku prema Srbiji.Sta to znaci pise protiv Slovena? Pa i Hrvati su Sloveni dali to znaci da nas Srbe Hrvati vole?Bosnjaci su Sloveni dali nas i oni zbog toga vole? Montegrini su Sloveni Dali nas i oni vole?Madjari su velikim delom Slovenskog porekla dali nas i oni Vole?Mani se tih Sovjetskih panSlavistickih teorija.Pan Slavizam je skoro isto sto je i rasizam.Pan Slavizam je obicno zatvaranje u Slovenske torove.To upravo radi Orban i cela Ustocna Evropa.Dali nama treba zatvaranje sebe samih u takve torove? Ja smatram da ne treba.Jer je to oblik rasizma a u kasnijoj fazi to prerasta u Naci Fasizam.
Препоруке:
4
15
56 субота, 10 март 2018 10:15
Hemus
Ne razumem mnoge komentatore na ovom portalu.
Šta zapravo hoće od RF i Putina, ili ruskog naroda.
Nije valjda da toliki od vas trolaju?
A nije valjda i da toliki od vas razmišljaju ko mala deca?
Kad se sve sabere i oduzme, ispada da mnogi priželjkuju da se Rusi sad imaju ponašati ko Ameri.
Dakle, ako su stali na noge, postali sila, onda imaju tako i da se ponašaju, a model "sile" moćne države, imperije je....naravno, SAD.
Tako, se od Rusa očekuje da uredjuju druge države, postavljaju vlade, predsednike, premijere.
Zato se ljutimo na Ruse što "podržavaju" Vučića i ostale zvaničnike iz Srbije.....a ne, recimo, patriotsku opoziciju.
Pobogu!
Ruska Federacija neće da glumi Amerikance.
A to što su Srbi do daske amerikanizovani i ne umeju da izadju iz tog suludog obrasca razmišljanja,i ne vide ništa drugo, to je druga stvar.
Rusi saradjuju sa nama koliko i šta mogu.....šta da vam kažem, od g...na se pita ne pravi.
Препоруке:
15
3
57 субота, 10 март 2018 10:19
ANALITICAR
Racel

Nemojte se blamirati damo i pokazivati malogradjanstinu. Moja malenkost nije ostavljala komentare na FAKTIMA. Znam da sam Vam ljubiteljima Zapada i petoj koloni rak rana. Da sa mnom ne mozete izici na kraj. Navikli ste da Srbi gube pa Vam se ja kao Srbin koji vas pobedjuje ne uklapam u klise. Mozda ste naletili na profija koji je "amater". Nemojte se blamirati. Pisao sam samo na NSPM i na SRPSKIM NACIONALISTIMA.
Препоруке:
7
6
58 субота, 10 март 2018 10:40
Fernando Kouto
Hemus# Rusi bi bili jos gori nego Amerikanci kad bi oni koim slucajem bili vodeca sila Sveta.Pa seti se koliko je SSSR pobio miliona sopstvenih ljudi? SSSR je okrutan bio koliko i Hitlerov Rajh.Pokusaj da zamislis primitivni Rusko Sovjetski kulturoloski poredak da zavlada Svetom? To bi po zlocinima preraslo i Hitlera i danasnju imperijalnu Ameriku i ISIS i sve druge grupe i drzave.Imedju dva zla Imperijalne Amerike i Zapada i sa druge strane Putinove Rusije.Srbija mora izabrati manje zlo i manju stetu a to je Zapad.Jer je to jedina civilizacija koja ima maksimalan progres na svim nivoima.
Препоруке:
7
16
59 субота, 10 март 2018 10:44
mrljavko
koliko samo ovde ima budala. Sve same sveznalice. Sve dozivljavaju kroz sebe i sve se svodi na svoju naopaku odbranu. Pamet sujete porodica i sveta u kojem see krecu. Postidjen sam od njihove filozofske pameti i poznavanja detalja.
Препоруке:
2
1
60 субота, 10 март 2018 10:44
Raćel
/za Analitičara/ Ne verujem da sam se prešla, isti stil, isto sve! Ali, sve je moguće!!! Drugo, da znate, nisam ono što napisaste, Rusiju, Ruse i Putina zaista gotivim, a jesam Eurofob, doslovce! Ako pratite komentare, mogli ste da uočite! Budite mi pozdravljeni!
Препоруке:
5
2
61 субота, 10 март 2018 10:49
Mирјана
@Hemus: Хвала на подршци. Потпуно се слажем са Вашим коментарима. Изгледа да је немогућа мисија објаснити појединцима да их хране погрешном историјом, ради разбијања сваке могућности осећаја јединства и солидарности међу нама. Можда читањем праве литературе? Ево најновијег текста једног изузетног писца, новинара, ратног репортера, Andre Vltchek-a:
"Зашто западњаци не подносе Русе" https://journal-neo.org/2018/03/08/why-the-west-cannot-stomach-russians/
Препоруке:
8
1
62 субота, 10 март 2018 10:53
Hemus
Za Fernanda Kouta

Nisi razumeo moj komentar.
Kakav panslavizam!?
A i šta ima loše u panslavizmu i kakve veze panslavizam ima sa rasizmom?
I znaš li ti uopšte šta je rasizam, ili samo slepo preuzimaš terminologiju sa zapadnih mejnstrim portala, a time i obrazac razmišljanja.
Sloveni rasa?
Budibogsnama i andjeli božji!
Fernando, idi i miriši cveće u proleće!
Препоруке:
13
2
63 субота, 10 март 2018 10:56
ANALITICAR
Racel

Prvo me neosnovano optuzite a onda mi se izvinjavate. U redu prihvatam izvinjenje ali nemojte tako bas naglo. Pogotovo sto ste dama. Unesite malo kulture i stabilnosti sto nama muskarcima zene inace unose. I nije mi znanje Wiki - radim recimo izmedju 28 i 30 godina za nas narod . Ruzno je da nekoga koga ne znate da ga diskvalifikujete. Zbog takvih stvari prestao je da pise na NSPM legendarni pukovnik Goran Jevtovic.
Rusija Racel ne voli SNS i pogotovo Vucica ali Rusija jako puno voli nas srpski narod.
Препоруке:
8
3
64 субота, 10 март 2018 11:29
Raćel
/Za Analitičara/ A gde vi videste da se ja izvinjavam? Ali neka bude, eto sada!Na Faktima je bila jedna osoba, što kažu braća Rusi Užas! doslovce.A lepo je i što mi na lep način ukazujete na moju neosnovanu sumnju. Pozdrav i zaista sam pravi Rusofil, a SNS fob, doslovce.
Препоруке:
5
2
65 субота, 10 март 2018 11:33
Fernando Kouto
Hemus# Pan Slavizam je Ruski imperijalni projekt nastao u SSSR.Nakon raskida Tita i Staljina.Rusi su tu Pan Slavisticku pricu poturali svim Verskim organizacijama u Jugoslaviji a narocito nasoj Srpskoj Crkvi.Da skratim pricu. Pan Slavizam je Ruski mostobran za prisustvo na Balkanu.To je slamka za koju Rusi zele da se drze na Balkanu.A to je opasno i to se nesme dozvoliti jer je jako opasno.Pitam se kako se to Pan Slovenstvo ne ukoreni kod Hrvata Slovenaca Bosnjaka Crnogoraca? Vec samo kod Srba na svu srecu u relativno malom broju.
Препоруке:
4
15
66 субота, 10 март 2018 11:58
ANALITICAR
FERNANDO KOUTO

Koja je americka poplava tebe izbacila na NSPM. Pises DJUBRE OD PROPAGANDE koju pisu antisrbin crnogorski General Blagoje grahovac inace veleizdajnik Srbije i CG.
Te tvoje nebuloze o tome da su Rusi razbili SFRJ pise jos samo kvisling Darko Trifunovic sluga USA. Amerika je bombardovala Srbe a ne nasa majka Rusija. Amerika je naoruzavala ustase da proteraju moju bracu i porodicu iz RSK a ne Rusija sram te bilo olosu jedan. Americka CIA i svapski BND su jos 1967 imali plan o razbijanju SFRJ. U Nemackoj jos 1970 ih je Nemacka dozvolila ustasama slobodno delovanje kontra SFRJ. Razbijac SFRJ Silajdzic je bio americko pakistanski agent. Naveo si Perisica , znaci cak i ti kao moralni patuljak priznajes da je taj sljam razarao Srbe. Bakir i Alija Izetbegovic britanska sluzba MI6. Aleksandar Trifunovic iz KOSa americka linija. Tudjman agent Zapada. Tito agent Londona i vatikana. Stane Dolanc takodje. Kako te nije sramota da Rusiju optuzujes sram te bilo neznalico
Препоруке:
14
8
67 субота, 10 март 2018 12:42
Fernando Kouto
Analiticar# Slobo i Tudjman su agenti Moskve.Te svoje price okaci macku o rep.Te price mozes prodavati neukim ljudima ali meni ne mozes nikako.A ti i dalje ljubi majcicu Rusiju.
Препоруке:
3
15
68 субота, 10 март 2018 13:00
Fernando Kouto
Analiticar# General Grahovac je sigurno obavesteniji o Ruskoj ulozi u razbijanju Jugoslavije nego ti.Generala Grahovca sam imao priliku upoznati licno prilikom promocije njegove knjige Banditosi ili ubice drzava.Izvanredno je remek delo ta njegova knjiga.Preporucio bi ti da kupis tu knjigu u Laguni neces se pokajati.Otvorice ti nove vidike.Ja sam to sto je Grahovac napisao u svojim knjigama i ranije znao.Ali tebi i slicnim Kremljoljubima bi preporucio Grahovcevo remek delo Banditosi ili ubice drzava.
Препоруке:
4
15
69 субота, 10 март 2018 13:01
@Mirjana
Ja zivim u jednoj posledici titoizma, SAP Vojvodini, koje se necemo osloboditi nikada (druge posledice SAP KiM, izgleda, hocemo).
Препоруке:
4
10
70 субота, 10 март 2018 13:04
Mирјана
Изузетно добар текст, као и онај претходни, за неупућене:

https://cluborlov.blogspot.de/2018/03/better-nukes-for-safer-planet.html
Препоруке:
5
1
71 субота, 10 март 2018 13:07
Mislilac
Darko Trifunovic je veliki covek i patriota koji je mnogo ucinio za Srbiju i Republiku Srpsku i ovaj "analiticar" moze samo da mu zavidi na velikom znanju i argumentima koje poseduje. Postoji lep izraz za takve ruso(pato)fili.
Препоруке:
4
11
72 субота, 10 март 2018 13:23
Fernando Kouto
Mislilac# Gospodin Darko Trifunovica je divan covek.Vrlo uljudan veoma obavesten o temama koim se bavi.I sto je veoma nitno veliki je Patriota.Sto bi se reklo do sitni crevaca poznaje Rusko obavestajno propagandno delovanje u Srbiji.A ovim Kremljoljupcima takav covek remeti idealisticku sliku o Rusiji.Koju su stvorili slusajuci Milosevicevsko Kremljovsku propagandu.O zloj Americi i Zapadu i pravednoj covekoljubivoj majcici njihovoj Rusiji.
Препоруке:
4
15
73 субота, 10 март 2018 13:52
/
da se ne bi svadjali,mislim da je svima odgovaralo rasturanje ozbiljne i velike drzave na balkanu (rusiji,usa,nemackoj,mozda englezima i nije,ali oni ne predstavljaju nesto znacajno vise)
Препоруке:
1
10
74 субота, 10 март 2018 14:36
brzi
@@brzi
Ja ne "budim" nikoga nego samo i izključivo konstatujem relane materjalno utvrđene činjenice koje se u najviše slučajeva ne sviđaju šizofrenim ljudima sa suviše emotivne mašte.
Препоруке:
4
12
75 субота, 10 март 2018 14:44
brzi
@Hemus
Ukazivanje na realno činjenično stanje nije podcenjivanje ili omaložavanje, baš suprotno, nego ukazivanje i na mane koje postoje.
Препоруке:
3
12
76 субота, 10 март 2018 14:51
Fernando Kouto
\# Zapadu nikako nije odgovaralo razbijanje Jugoslavije.Medjutim koliko god Zapad bio mocan on nije mogao spreciti to razbijanje.Jer su ljudi Moskve sedeli u svim republikama od Triglava do Djevdjelije izuzev muslimanskog dela u Bosni.Tu je nemoguce bilo sacuvati Jugoslaviju uprkos nekim Americkim intervencijama ekonomskog tipa.Nakon sto je Jugoslavija razbijena.Americi nije preostalo nista drugo nego u novo nsstalom stanju pokusati izvuci maksimum.Taj Americki maksimum je sve novo nastale drzave uvesti u NATO.A onda ponovno pokusati na eks prostoru bivse SFRJ stvoriti neki novi vid Jugoslavije.Nad kojom ce Srbija imati kontrolu kao neka vrsta satisfakcije za gubitak Kosova.
Препоруке:
1
15
77 субота, 10 март 2018 15:20
zeljko za olivera
Rusija podrzava onoga za koga ste glasali,ako vam nametne drugog opet bi se ti zalio.Tebi niko nebi bio dobar.
Препоруке:
4
1
78 субота, 10 март 2018 16:02
@Mirjana
Da biste znali da je to "izuzetno dobar tekst za neupucene", morali biste da budete upuceni u naoruzanje, sto Vi niste (kada sam ja kupovao knjige o naoruzanju SSSR-a na egleskom, ni gradjani SSSR-a nisu znali kakvo sve oruzje imaju, danas sa internetom i ruskim sajtovima sve je dostupno, pa npr. mozete naci ruske tekstove o zastarelosti podvodnih hidroakustickih sistema koji stite teritorijalne vode Rusije, pa kada to povezete sa stanjem podmornicke flote i protivpodmornickih mogucnosti flote (Rusija nije napravila brod veceg deplasmana od fregate, a to znacajno suzava polje borbenih dejstava protivpodmornicke flote) flote, vidite da americki nosaci aviona nisu najveci problem).
Препоруке:
2
8
79 субота, 10 март 2018 16:51
uzrok i posledice
Legitimno je imati svoje lobiste u nekoj drzavi(placene ili ideoloski bliske, pre ovo drugo)ali je kriminalno napasti vojno neku drzavu i pri tom izmisliti razlog da bi se to opravdalo.Jasno je da iza prica o hemijskom, atomskom i bioloskom oruzju razbijenih drzava stoji samo izgovor. Da je Irak posedovao takvo oruzje ne bi bio napadnut,nego bi se sa njim pregovaralo,kao sada sa Severnom Korejom. Nikada se ne napada onaj koji moze da uzvrati, nego tehnoloski nemocne i ekonomski slabe drzave a iza tih napada stoje vrlo prizemni razlozi.Izvori i putevi enegenata su trenutno glavni uzroci stradanja malih drzava i naroda. Posto se mi nalazimo u "predsoblju"Evrope , svi putevi nas doticu, zbog toga nam se sve ovo i dogadja.U ovim okolnostima uzdati se u medjunarodno pravo i UN je u najmanju ruku naivno.Zemlja mora da okonomski ojaca i vojno dobro naoruza a narod da razume svoj polozaj i da bude jedinstven.
Препоруке:
6
1
80 субота, 10 март 2018 17:33
Fernando Kouto
Uzrok i Pisledice#,OK a na cijoj strani Srbija da bude kad ekonomski i vojno ojaca?Jel mislis da bi tad Srbija bila otporna na bilo kakve pritiske sa Istoka I Zapada? Nema govora to naprosto nije moguce pa da smo ne znam koliko jaki.Geografski polozaj Srbije nalaze samo jedno.A to je svrstati se na jednu stranu dali Rusija ili Zapad.Zdravo rezonski gledajuci Srbija pripada Zapadnom bloku.Bez obzira sto smo mi Pravoslavci ali mi pripadamo Zapadu a ne Istoku.Jedna Bugarska koja je Rusko cedo nije se dvoumila oce li na Zapad ili ka Rusiji.Otisli su na Zapad a za nagradu ce dobiti minimum 50% Makedonije.A sta cemo mi dobiti ako ostanemo vam Zapadnog bloka? Izgubicemo ovo sto sad imamo.Zato sto brze pravac u EU i NATO.
Препоруке:
3
14
81 субота, 10 март 2018 18:54
Арчибалд Рајс
За брзог
Ти све што износиш је управо засновано не на чињеницама већ на твојој, да употребим твој израз, шизофреној машти и емоцијама. Руси нису признали Косово и ово што прича Путин и јесте став Русије, а те твоје причице о бившим нацистичким сателитима који су цвећем дочекивали Хитлера а хтели да виде леђа Русима, говори много о тим сатечитским државама који су од нацистичких сателита постали НАТО сателити. И прво је већина тих држава као помоћ нацистичком режиму ушла на територију СССР као Хитлерови савезници на источном фронту, е после када су Руси дошли да намире рачуне кренула је кукњава, типично за западне кукавице.
Препоруке:
6
3
82 субота, 10 март 2018 19:04
Турас
@ Komentari /О.Кромвел и тумачи .
Путин каже : Требало је да схватимо- не он- већ ми . Можда верујете да Путин није знао тада као и данас , шта циља Алијанса . Повлачење Руса са Космета (упркос марша руске бригаде из Р. Србске до Космета), госпон Кромвел (ваше мудровање изненађује) упитати Н. Сандуловића Ђинђићевог саветника ,човек је упознат , , даће вам искрен одговор . Русија господо мудраци на НСПМ тада није могла да парире САД , што ви тумачите да је ВЕРОВАЛА америма .Русија се само ДОГОВАРА са САД знајући да од тога нема ништа . Само свету да покажу да САД лажу .Што се Вучића и данашње Србије тиче , Русија за љубав србског народа акцептира његову владу . Госпођа "Мирјана" је у заблуди и ценим поједине коментаре који јој помажу да разуме србску трилогију од 1914 - 2000г. У сваком случају Србији са Вучићем следе све тежа времена , за која нам нису наша браћа Руси криви .
Препоруке:
7
0
83 субота, 10 март 2018 19:50
@Hemus @ Mirjana
„Naši preci su nešto radili, onako kako su znali, umeli, razumeli i mogli.“

Ваши преци су између осталог после 1945. убили без оптужница и без пресуда десетина хиљада људи, а затим их тајно укопавали у пасје гробнице. Ако су то били народни непријатељи зашто су то радили кришом од народа? Мој предак је један од оних што је убијен маљем у потиљак на Савском мосту код Шапца. Имао је 75 година и држао малу књижару. Без оптужнице, саслушања, доказа, без пресуда неколико хиљада људи -радника, студената, ситних трговаца, сељака, чиновника.. одвођено је ноћу на остатке моста који су Немци минирали пре напуштања Шапца. Ударац маљем у потиљак и жртве су падале директно у Саву. Жене, мајке, сестре су ујутру тражиле да ли се неки леш задржао у шипражју да сахране своје ближње. Та кланица је трајала од 23. октобра 1944. до јуна 1945. Да, пуних седам месеци. Тачан број жртава се не зна. Сава их је односила заједно са лешевима који су полураспаднути пловили из Хрватске.
Препоруке:
4
7
84 субота, 10 март 2018 21:20
Боба
Тешко је оћутати трола Фернанда 'сКота'.Србију нећете увући у НАТО никада, са оним који се служе фашистичким методама Срби нису никада били нити ће па макар инсталирали још сто издајника као шро је Вучић.
А стари борци под Стаљинградом нека се опет спремају да гину за туђине, стока остаје стока.
Препоруке:
8
3
85 субота, 10 март 2018 22:37
Fernando Kouto
Boba# Ratosiljati se Rusije pod hitno.Drugog izbora nema ako mislimo opstati.Naucite se prilagodjavanju to jest menjanju gazda.To je vrlina ozbiljni nacija.Bugari su tu odlican primer.Ako volis Rusiju pa prijatelju sta cekas siroko ti polje.Nama ostavi Srbiju da sa njom uradimo ono sto nismo 1989.Ne smemo po cenu svega vise takvu gresku ciniti.U NATO i EU ovog puta moramo uci po cenu svega.
Препоруке:
2
13
86 субота, 10 март 2018 22:50
Gabrijel
Zamislite , bombardovali su nas "BEZ ODOBRENJA" UN ???

Naivno je verovati da UN , iza ZAVESE nije podrzao bombardovanje Srbije . Gde je bio Savet bezbednosti kada su proterivani Srbi iz Krajine ? Mislite da UN jije video kolone izbeglica i precutno NEDELOVALI za otimacinu srpske imovine u Hrvatskoj koja je formirana od predominantno SRPSKE ZEMLJE.

MISLITE DA SAVET BEZBEDNOSTI UN-a NE ZNA CIJE JE KOSOVO i METOHIJA ???
Препоруке:
6
1
87 субота, 10 март 2018 23:57
Петер РВ
Већина коментара о Русији и Путину су страховито глупи јер не узимају у обзир неоспорне чињенице.Прво, да је Русија свјетска сила која, као таква, има потпуно друкши став према свијету од патуљске Србије која се не може одлучит да изабере -ни вођство ни правац за будућу политику.Друго. Србија је доказала, репетитивним гласањем за хохштаплере који је воде, да је неспособна да схвати њено критично стање.Треће. Народ који не поштује свој отпор према Нато-агресији тешко ће имат симпатије од Русије а камоли од његовог Нато побједника Руси и Путин помажу само оне који се боре као Башара Ал Асада или Русе из Донбаса.Срби су престали да припадају тој категорији!
Препоруке:
11
4
88 недеља, 11 март 2018 00:23
Арчибалд Рајс
За Фернанда Коута
А ја и већина Срба (подршка НАТО-у је испод 10%) кажемо ако волиш НАТО па широко ти поље а остави 90% нас који нисмо за НАТО да одлучујемо а не ти и мањина да одлучујете за нас. Руси нису бомбардовали ову земљу, наневши штету око 100 милијарди долара и нису побили на хиљаде цивила у току бомбардовања, Руси нису бацили осиромашени уранијум који изазива канцер од кога данас умире на десетине хиљада људи у Србији, иначе време полураспада уранијума се мери милијардама година, Руси нису отцепили Косово и признали га као независну земљу. Значи ти и тих 5-6% Срба НАТО-фила имате отворене границе па правац у НАТО, следећи пут када загужвају као у Авганистану или Ираку а ви им дајте и ваше дете да обуку и наоружају и покажите мало ентузијазма, немојте да сутра шаљу туђу децу да гину за америчку нафту већ прво ви своје пошаљите, њима увек фали топовског меса.
Препоруке:
11
1
89 недеља, 11 март 2018 09:19
Fernando Kouto
Arcibald Rajs@ Nas 5-6% NATO fila je jace nego vas 95% Rusofila.Ma Uzalud vam i da vas je 200% Rusofila necete moci spreciti put Srbije u NATO.Sto se tice Rusa kazes nisu nas bombardovali i nisu ocepili Kosovo ma nemoj.A ko je pruzao naj vecu podrsku Siptarskim separatistima nakon 1948 u cilju razbijanja Jugoslavije? Ko je inace maksimalno podrzavao sve anti Srpsko Jugoslovenske teroristicko secesionisticke pokrete ? Pa vasi Rusi oni su gurali i Siptarsku i Hrvatsku i Crnogorsku i VMRO Makedonsku separatisticku pricu.Zato se Rusa moramo resiti.
Препоруке:
2
8
90 недеља, 11 март 2018 09:54
/
Regan i Gorbacov su delili zone interesa-ovaj prvi kao najgori desnicarsko-neoliberalni,naci lik (to se nije krilo da CIA smenjuje po Latinskoj,Srednjoj Americi) podrzavao je nacionaliste i njihove pokrete,kako bi se drzave lakse razdelile,ekonomski slabile MMF-'aranzmanima' i pripremile za zlocinacku sok terapiju (Fridman,Hajek tipa) privatizacija,redukcija,otpustanja,unistavanja sindikata,solidarnosti,znaci svega ljudskog,sto je mrski komunisticki goolag sistem doneo...

Sloba je sve prvi poceo da sprovodi (a neki njega smatraju komunistom i dan-danas),deli sa Franjom pola-pola (oni su americki igraci-naivna je ta prica banditosa,komunistickih generala,te pozicije davno napustili i prilagodili tranziciji,kapitalizmu,slobodnom trzistu,etc.)...

Nacionalizam i kapitalizam su bliski,a fasizam i nacizam su stisnute pesnice raspadajuceg kapitalizma-otud ukrajinci,hrvati,pa i cela istocna evropa je vise sponzorisana iz USA nego iz Evrope,cilj je sve okrenuti ka CARU...
Препоруке:
2
3
91 недеља, 11 март 2018 10:01
Fernando Kouto
Archibald Rajs# I Rusi bi trazili da budemo njihovo topovsko meso.Mi smo to vec bili 1991-1999.To vise nikad ne smemo dozvoliti da budemo Rusko topovsko meso.Ako treba da budemo budimo svoje vlastito topovsko meso.Ali na strani Zapada jer cemo tako vise profitirati.
Препоруке:
3
10
92 недеља, 11 март 2018 12:33
Арчибалд Рајс
За Фернанда Коута
Опет причаш неповезано, како су Совјети форсирали после 1948. оно што су радили титови комунисти а од 1948. СФРЈ је била у свађи са Совјетима и била ближе сарадњи са западом. Сам себе срамотиш. А те фашистичке причице да ће 5-6% да малтретира 95% може али само у фашистичким режимима, у демократији постоји референдум, али су теби ближе те фашистичке методе где се неће чути глас 95% већ вас 5%. Опет понављам, потпуно си одлепио од реалности, Руси нису бацали бомбе са осиромашеним уранијумом, Руси нису признали независност Косова и били ваздушна подршка шиптарским терористима, то су ти твоји савезници из НАТО и то није тешко проверити само ако имаш здраво сећање. И као што рекох, ми смо 1999. бранили своју земљу, нисмо напали НАТО већ је противправно он напао нас, или ти знаш можда за неку одлуку Савета безбедности која им је дозволила напад. Ако толико волиш НАТО широко ти поље ти и твоје дете пушку о раме па правац кланица са муџахединима да гинете за УСА нафту.
Препоруке:
5
2
93 недеља, 11 март 2018 20:11
Србољуб
"Миропорядок 2018" Новый фильм Владимира Соловьева о Путине

https://www.youtube.com/watch?v=9Bxik6kLEbM
Препоруке:
1
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер