четвртак, 02. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Вук Јеремић на оснивачкој скупштини Народне странке: Београдски избори ће бити прва победа опозиције ако буде памети

Kоментари (53) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 22 октобар 2017 15:33
jeeeeeeeee - ziveooooooooooo
ZIVEO
JEEEEEEEEEE


ZIVEOOOOOOOO
BRAVO SAMO DUH VELIKIH , SAMO U LEPO
NYC LJUDI SU NAJBOLJI NA SVETU
JEEEEEEEE

ZIVEOOOOOOOO
Препоруке:
51
68
2 недеља, 22 октобар 2017 16:21
Slavomir Srpski
Ovo bi moglo da postane nukleus opozicije Vucicevom majmunisanju Srbije i njegovom unistavanju srpskih institucija na Kosovu i Metohiji.

Narodna stranka bi svakako kao takva morala da ima pre svega jak nacionalni interes Srbije, a on se danas neminovno mora da postigne po pitanju opstanka Kosova i Metohiji u Srbiji, otezavanjem daljeg razbijanja srpskih institucija na terenu. Pocevsi od tkzv. "polaganju zakletve Haradinaju os strane srbskih sudija".

Eto, ocekujem prvo od vodjstva ove nove stranke da pokrene akciju otpora po pitanju opstanka srbskog pravodudja na KIM, kao i zalbu Ustavnom sudu prema pritisku Predsednika i vlade ("odobrenja") koji vrse na sudije na KIM da iznevere svoj Ustav i da postanu Haradinajevi janicari.

Eto, to je pre svega najaktuelnije danasnje pitanje za one koji brane nacionalne interese Srbije, a sto se cini da bi Narodna strnka morala. Ako zeli da bude prepoznata kao takva od ovog preostalog srbskog naroda.
Препоруке:
115
78
3 недеља, 22 октобар 2017 16:39
I neizostavno...
I neizostavno, narodnjaci treba da obecaju - i da se tog obecanja pridrzavaju - da Srbije ni pod kakvim uslovima nece u NATO!
Препоруке:
118
52
4 недеља, 22 октобар 2017 16:46
Slavomir Srpski (2)
Dakle ocekujem brzo saopstenje Narodne stranke po pitanju uterivanja srbskih sudija (protiv zakonski i protiv Ustavno) u Haradinajev tor.

Drugo: strateska razlicitost u odnosu na stranke na vlasti. Recimo da se zamene prioriteti po pitanju nacionalnog interesa.

Umesto Vucicevog najbitnijeg stava da nam je najvaznije ulazak u EU, mislim da nova stranka treba kao nacionalno opredeljena stranka da ima u svojoj zizi kao PRVI strateski cilj sledeci:


BORBA ZA OCUVANJE TERITORIJALNOG INTEGRITETA DRZAVE SVE SA KOSOVOM I METOHIJOM- PRVI NACIONALNI DRZAVNI INTERES i STRATESKI NAVAZNIJI CILJ.

Dakle aktivna borba za ocuvavanje srbskih institucija i imovine na KIM, pa cak i ako TO uspori evrointegracije. Ne mogu da neke evrointegracije budu bitnije za srbski narod od ocuvanja njene istorijske, kuturne i duhovne kolevke.

Ne moze. I po tome najjaca opoziciona stranka MORA da ima i drugaciji cilj i prioritet od Vuciceve SNS.
Препоруке:
90
53
5 недеља, 22 октобар 2017 16:54
Турас
@ недеља, 22 октобар 2017 16:21 Slavomir Srpski
Нисте једини са таквим жељама . Само ? Мама ми је говорила као детету , птичица која лепо пева , у... се у гнездо . Не реће овај ни једну конкретну . Шта са неуставним бриселским споразумом ? Шта са братском Русијом ? Под којим условима сарадња са западом ;да нас даље уцењују и да шире рватске и потуричке територије ? Шта је за Јеремића национална а шта "грађанска Србија" ? Шта са "инвестицијама". У ту врсту лоповине не верују више ни мала деца ?
Ја сам"Славомире" веровао да Јеремић није козер који се шета по салама са "београдским високим друштвом"
Веровао сам да ће (обзиром на углед)да крене међу народ са ужом групом истомишљеника . Од села до села . Па онда по свим градовима . Овај народ треба "разбудити" тако што крећући се кроз њега стекнеш његово поверење . Никако седењем по београдским салама и бла , бла са Синишом и осталим мудрацима . Таква Србија је превазиђена! У такву нико не верује !
Препоруке:
75
59
6 недеља, 22 октобар 2017 17:18
Оливер Кромвел
Slavomir Srpski (2) нема од тога пријатељу ништа,мени се пре свега несвиђа тај снобизам,код Јеремића је све некако прескупо,стерилно,говори су му као напамет научени,нема харизме,нема јасне ставове,није он за политичара мада би могао да буде одличан амбасадор или дипломата за то има херца,политика захтева и неке друге вештине.
Препоруке:
90
76
7 недеља, 22 октобар 2017 17:35
Мики
Јеремићу од мене нећеш добити никад глас зато што желиш Србију у ЕУ.
Препоруке:
85
71
8 недеља, 22 октобар 2017 17:45
Димитрије
Слажем се са Славомиром да је велики принципијелни пропуст што већ на оснивачкој скупштини није заузет јасан став поводом утеривања судија у Харадинајев тор на КиМ. Уколико Јеремић то брзо не учини онда нема шта да тражи на политичкој сцени и џабе се трудио да формира странку.
Препоруке:
59
23
9 недеља, 22 октобар 2017 17:47
Старац Фочо Од Стотину Љета
Турас и Оливер Кромвел

У праву сте.
Ми смо имали Трампа пре Трампа, од кога је вероватно овај амерички научио занат: избори се не добијају у Београду, већ у Бабушници.
То што интелектуалци причају звучи много лепо, ал не добија изборе. На изборима гласају људи заборављени од друштва, незапослени без наде, сељаци којима нико нема да откупи принос, мали привредници који не могу да наплате свој рад; ето одједном кандидата који говори баш њима, а не тамо неким интелектуалцима, људима удобно заваљеним у фотеље, са сталним платама, радним местима... Тај кандидат им обећава брда и долине, каже све што им нико није рекао, износи баш њихове проблеме а не тамо неке неразумљиве изразе и тајне политичке шифре. Тако се добијају избори.
А онда тај исти обрне ћурак наопако и крене да прави глупости, ради против народа и државе, постане најгора ноћна мора - али сад је касно. Али на следећим изборима опет исто гласају. Нада је чудо.

ЖИВЕЛА СРБИЈА
ДА УМРУ ДУШМАНИ
Препоруке:
36
12
10 недеља, 22 октобар 2017 17:54
Petar B.
Mislim da je g. Jeremic na pravom putu sa ovakvim programom. Ovo je donekle modernizovana idejna "kopija" programa koji se primenjivao pocetkom 20. veka, kada je Srbija naglo napredovala u razvoju,razvila institucije moderne drzave, a sve to uz jasan nacionalni okvir, samopouzdanje u svoje mogucnosti i ponos u svoje ljude.

Prisustvo mnogih znacajnih ljjudi, poput g. Kovacevica ili g-dje Raskovic Ivic to i dokazuje. Ocekujem da ce Narodna stranka postati jedna od dve vodece politicke snage neke nove i bolje Srbije.

Za razliku od drugih komentatora, moj savet g. Jeremicu je da se sada previse ne dotice "uzarenih" tema, osim da pokaze da to moze bolje, jer ce g. Vucic i njegova propagandna masinerija svaku kontroverzu odmah iskoristiti za sejanje razdora u opoziciji.

Narodna stranka treba da se sada fokusira na pobedu protiv diletantizma, bahatosti, nesposobnosti i primitivizma, jednom recju protiv g. Vucica i ovog rezima.

Puno srece!
Препоруке:
213
46
11 недеља, 22 октобар 2017 18:04
Zasto je Vucic na vlasti?
Zato sto ljudi sile SAMI SEBE na samoobmanjivanje da je Vucic patriota, na isti nacin na koji se sile da je ovo opozicija.To se, inace, naziva "biranje manjeg zla" koje, manje zlo, po manje zlo, uvecava zlo.Ovaj mehanizam samoobmanjivanja se najbolje ogleda u jugonostalgiji (najnoviji primeri su "proslave" juniorskih titula prvaka sveta u kosarci i fudbalu u Bormiju i Cileu!?), kao prizeljkivanju povratka necega sto je imalo takav uzasan kraj (samo budala ponavlja isto ocekujuci drugaciji ishod) i sto je pocivalo na trgovini politicke slobode za standard (na istom principu pociva i razmena prihvatanje nasilja i etnickog ciscenja na KiM za buducnost u EU, zbog cega je jugonostalgija sastavni deo EUropesticke ideologije)zbog cega (odricanja od politicke slobode)nam se raspad SFRJ pokazuje kao cin spolja i nekoliko ljudi iznutra, kao sto nam se Vuciceva vlast cini kao sinergija spoljasneg u jednog unutrasnjeg autokrate.Razlog, medjutim lezi u onom neupitnom, u SFRJ socijalizmu, a u...
Препоруке:
20
11
12 недеља, 22 октобар 2017 18:06
за кромвела
да ли мислите да политичар мора обавезно да буде лажов и лопов? и мафијаш?
Препоруке:
58
20
13 недеља, 22 октобар 2017 18:08
Bgd
Smatram da bi bilo najvaznije kada bi se politicari kojima je zemlja i narod zaista u srcu dogovorili oko minimuma kojim ce se zastititi gradjani, narod Srbije znaci najsire moguce kao i njihovi osnovni zivotni interesi, pravo na zivot, na dostojanstvo, na rad, na zaradu dostojnu pojedinca, na minimum zivotnih uslova. Koji je to minimum nacionalnih i narodnih interesa ispod kog se ne moze ici?
Da li se Narodna stranka i slicne u svojim principima uopste bave istragom bogacenja ljudi u Srbiji od 1990e god? Za imovinu i poslove vece od na pr 300 hiljada evra na pr i vise. Uvek sam za uspesnu privatnu inicijativu ali ne za otimacinu koja je bila u Srbiji devedesetih i nastavila se posle dve hiljaditih.
Korupcija i kriminal u punom zamahu.
Jeste Srbija okupirana zemlja ponovo ne tako vidljivo ali okupirana i u tim uslovima treba zastiti min interesa ljudi. TO je poveci zadatak i to ne samo za ove Narodnjake.
Препоруке:
42
28
14 недеља, 22 октобар 2017 18:08
Zasto je Vucic na vlasti?
...danasnjoj Srbiji u EUropeizmu.Posto su ove sustinske stvari neupitne, politika se svodi na politicare.Elem, oni koji ovo vide kao opoziciju trebalo bi da lako mogu da shvate kako neko vidi Vucica kao patriotu.
Препоруке:
9
10
15 недеља, 22 октобар 2017 18:45
Бојан, Приштина
Прва и друга Србија постоје, друга Србија није велика по бројности али је добро позиционирана и њена западна залеђина је устоличила да буде мејн-стрим у сваком сегменту дрштва.

Напредњаци су тренутни најбољи јањичари друге Србије.

Јеремић нема шта да мири оно што је непомирљиво, нису то четници и партизани који имају различите идеолошке погледе. Овде идеологије нема.

Прва Србија је оно што је Србија одувек била а друга Србија је она издајничка, колаборантска дилетанстски кисмополитска.

Другој Србији префикс "европски" импонује док се префикса "српски" стиди, или јој је у најбољу руку небитан.
Препоруке:
79
79
16 недеља, 22 октобар 2017 19:02
Стари Вујадин
Чекам снимак на ЈУТЈУБУ да погледам интегрални говор Јеремића пре него што изрекнем коначни суд, али први утисак је разочарење. Или Вук има лоше саветнике или он сам прави лошу процену онога што треба да изрекне на оснивачкој супштини. Ако су га други саветовали или су неспособни или злонамерни. Ако је сам донео одлуку за овакав говор, онда он не разуме у каквој политичкој ситуацији се Србија налази. У Србији није нормално и редовно стање, па да се тактизира и глуми пристојност јер то је забога свечарска прилика - ОСНИВАЧКА СКУПШТИНА. Већина мојих пензоса са којима сам причао не разуме о чему овај човек прича. Љут лек на љуту рану. Није ти ово, Вуче, Скупштина УН. Ако ниси спрееман за храбар наступ требало је да предложиш Санду за председника. Она уме да буде и јасна и оштра, а да остане пристојна. А гласао сам за тебе пре неки месец.
Препоруке:
29
28
17 недеља, 22 октобар 2017 19:14
Bgd
Vucic ima vlast u Srbiji zato sto EU i SAD misle da je to u redu. Sta je tacno po sredi i kakvi dogovori postoje se ne zna. Narod se ne samoobmanjuje. Ima raznih motiva zasto ljudi glasaju za vlast. Neki zato sto misle da preko toga ostvare svoje ambicije i zarade i dalje ih ne zanima. Neki zato sto su primorani, a neki jer su im glasovi kupljeni. Stalno se u Srbiji zaboravlja da se izbori namestaju i da su ljudi van Srbije po belom svetu u najvecem broju protiv izdajnickih i destruktivnih rezima kakav je Vucicev rezim i da se sprecavaju da glasaju. Sto se tice njegove medijske masinerije to je jalova masinerija koja podstice sve najgore u ljudima Kada strani sponzori shvate da Vucic ne moze da se odrzi zbog masovnog nezadovoljstva, onda ce nestati i podrska. Ali za sada to nezadovoljstvo jos uvek usprkos svemu nije toliko masovno da mogu da procene da im Vucic i kamarila nisu vise potrebni. Tamo gde je veliko ekonomsko siromastvo i zaostalost tesko da ima prostora za demokratiju.
Препоруке:
25
20
18 недеља, 22 октобар 2017 19:15
Старац Фочо Од Стотину Љета
@за кромвела

Ваше питање је нејасно и чини се веома наивно.
Ако до сада нисте схватили да за умне, поштене и неподмитљиве људе нема места у политици, Ви мора да сте ванземаљац у посети планети Земљи. Понесите молим Вас поруку Вашим вођама у сазвежђу УлтраПлус237 да политичари на планети Земља представљају најгоре међу људским расом, и ако нису најгори кад почињу каријеру, у рекордном року постану покварени као мућци.
Није, међутим, реч о поквареним политичарима, то је било и биће. Ради се о изградњи и очувању државног апарата, који чува уставни поредак и закон без обзира на то који политички ветар дува државом. Морам да признам да од тите наовамо ми тај апарат немамо, јер је лоповима и харангерима уређена држава највећи непријатељ (као што је тити и комунистима била инструмент диктатуре).
Препознаћете поштеног политичара по томе што ће да напише Устав и крене да гради државу, а не свој банковни рачун, али не брините: народ ће да га смени. Погледајте под "Воја Коштуница".
Препоруке:
27
27
19 недеља, 22 октобар 2017 19:23
Спиридон
@ Оливер Кромвел

У свакој нормалној и уређеној земљи Јеремића би сматрали егземпларом како треба да изгледа, понаша се и говори млад и изузетно талентован политичар. Међутим проблем земље Србије је као што већ хиљаду пута рекох, управо у томе што празлукић лутрија село-град кулови а.к.а. огромна већина бирача воле да гласају себи сличне, те што имају тог херца, што се заклињу, плачу, лажу, мажу, лапају и јуре стално неке издајнике. За њих Јеремић говори стерилно, све је то неки снобизам, ништа то не ваља, нама еј бре вођа треба а не овај што не уме да подвикне и да запрети. Зато смо ту где јесмо, оно што ваља побеже да не животињари у септичкој јами обасјаној новогодишњим осветљењима и ружичастим Задругама а оног куловског корова све више, више и више. Ако вала, то је нама наша борба дала, да заувек имамо нашег Вођу и Титу маршала...
Препоруке:
44
27
20 недеља, 22 октобар 2017 19:39
Спиридон
@ Бојан, Приштина

Не знам, нешто се не сећам да смо ми малобројни Срби из времена пре Слобе а за врема Тита, нешто себе делили на те неке прве, друге и осме Србије. Међутим дође онај твој Слоба, па вас научи свачему нечему а на првом месту да се играте тих титоистичких игара, ови наши а ови њини, друг Слоба је рекао вако, а друга Бора Јовић нако. Хоће то, увек било и биће, гори Слобин посрбица од сваког Србина, научио то татко Слоба да се класно, мислим хоћу рећи, национално диференцира и да одмах из момента зна ко су:
Издајници српског народа предајте се...
Ово мора да су наши!
Како знаш?
Познајем им речник.
Другарице посадимо цвеће, куда прве Србије срБска војска креће, јер ко другачије каже, он мора да је другосрбијански издајник што му Сорош дао паре да клевеће а богами и да лаже...
Пети конгрес сложно гласа, гласаћемо друга Титу и Ђиласа...
Препоруке:
17
29
21 недеља, 22 октобар 2017 19:55
Djokica
@Bojan Pristina

Da su Garasanin i Nikola Pasic tako nazadno mislili kao ti, sada bi mi jos koristili volove i orali zemlju. Srbija je uvek bila evropska ali svoja. Bar do sada i povratka poturica u vidu Vucica I bande.
Препоруке:
113
39
22 недеља, 22 октобар 2017 20:54
protiv diktature
Nije mi jasno otkud Svetozar Čiplić kod Jeremića u stranci, i to potpredsednik? Koliko mi je poznato, Čiplić je građanski i proautonomaški orijentisan...
Препоруке:
8
28
23 недеља, 22 октобар 2017 21:37
1
Јеремић је на оснивачкој скупштини странке, као прави лидер, заузео став о свим најважнијим питањима у земљи. Што се тиче ЕУ рекао је да није спреман да присиљава чланове да мењају своје мишљење, било да су за или против уласка. Исто је рекао и за НАТО.

Критиковао је све потезе власти на Косову и Метохији, укључујући и улазак Албанаца у све међународне институције на КиМ, судство нарочито. Осудио је чињеницу да Србија под Вучићем и Дачићем није добила ни мрвицу уступака због имплементације споразума.

Нарочито је истакао да ће свој мандат ограничити, и да неће бити доживотни председник странке, као што то радо чине председници осталих странака које уствари и нису странке него политичка предузећа за крађу државних пара.

Ова скупштина била је скуп правих лидера, праве опозиције, а из чисте сујете нису дошли лидери лажне опозиције. Ту изузимам Двери, које припадају истинској опозицији.
Препоруке:
13
3
24 недеља, 22 октобар 2017 21:43
"Пантер" @Djokica @Bojan Pristina (1)
Da su Garasanin i Nikola Pasic tako nazadno mislili kao ti, sada bi mi jos koristili volove i orali zemlju. Srbija je uvek bila evropska ali svoja. Bar do sada i povratka poturica u vidu Vucica I bande.

Превиђате битну ствар. Ни Гарашанина ни Николу Пашића нису никакви петоразредни европски чиновници долазили да преслишавају да ли су и колико променили домаће законодавство и да ли су уградили њихове идиотске прописе о свињцима, кокошињцима, краставцима и слично. Иначе највећи модернизатор Србије је био књаз Милош захваљујући коме је Србија 1844, дакле у време када је још увек била део Османског царства, добила модеран Грађански законик. Оно што је битно, то је да је Србија, та мала самоуправна кнежевина, била четврта европска земља после моћне Наполеонове Француске (1804), моћне Аустрије под Маријом Терезијом (1811) и Краљевине Холандије (1838) која је усвојила такав законик, који после Устава представља најважнији правни акт у једној земљи- темељ модерне државе.
Препоруке:
9
5
25 недеља, 22 октобар 2017 21:46
"Пантер"@ Djokica @Bojan Pristina (2)
Израду законика је иницирао Милош Обреновић, закон је израдио Јован Хаџић, Србин из Војводине угледајући се претежно на аустријски законик, а усвојен је 1844. за време Уставобранитеља. То је најуспешнији „трансплант“ у институционалном систему Србије јер га је Хаџић, уз помоћ угледних Срба оног времена, прилагодио нашем менталитету тако да се његове најважније одредбе практично још увек примењују. Захваљујући том законику Србија је почела убрзано да се мења и модернизујe - без пацки европских комесара.
Препоруке:
10
3
26 недеља, 22 октобар 2017 21:48
којот
@Petar B.
@Спиридон,
Слажем се у потпуности.
Зар није боље описменити Бабушницу, него од ње правити образац за будућу Србију?
Ко воли батине, нека иде код Ердогана!
Наравно, подршка за Јеремића и опозицију која жели да се уједини за једини циљ, који је тренутно важан!
Препоруке:
13
4
27 недеља, 22 октобар 2017 21:49
Мићко
То што говори за београдске изборе ми се скроз свиђа. Делом ми се свиђа и оно што Никола Јовановић говори о економији. А остало ми је, што се тиче те странке, углавном само смути па проспи.
Препоруке:
6
7
28 недеља, 22 октобар 2017 22:03
Oливер Кромвел
Спиридон-превише сте оштри према сопственом народу,он јесте припрост,слабо образован али да ли мислите да је на западу много боље,да ли мислите да ови што су гласали за Трампа или Оланда вреде више ја мислим да не,мени је посао такав да сам у сталној интеракцији са људима има их свакаквих,добрих али и тоталних примитиваца,политика је ствар могућег,то значи причај тако да те народ разуме.Што се тиче фалинки у нашем менталитету то је већ озбиљна тема за науку која се зове социјална антрополигија,мане нашег менталитета могуће је лечити једино образовањем и културом по мени ту канџија,сила или утеривање страха не помаже,народ је такав какав је треба радити са њим,немојте сметнути са ума да у овој земљи има барем још 30 одсто популације за коју се вреди борити,то барем нашој деци дугујемо,поздрав и свако добро.
Препоруке:
12
4
29 недеља, 22 октобар 2017 22:14
Оливер Кромвел
Старац Фочо Од Стотину Љета ви мало идеализујете ствари,савршени политичари стопроцентне патриоте,добри мужеви и очеви,друштвено одговорни никада нису постојали барем не у комплетном пакету.Видите пријатељу данашњим мерилима краљ Милутин би спадао у развратнике,неморалне људе али је опет и поред свих својих фалинки оставио неизбрисив позитиван траг у нашој историји,Карађорђе,Милош,Душан сви су они имали неке фалинке па су и поред тога оставили српском народу јаку државу у аманет.Проблем ви не детектујете на прави начин,ми живимо у пост демократском добу,левица и десница су нестале,политичке странке постају апсурд,интересне групе,погледајте ко је постао председник Америке ко је победио на изборима у Чешкој,па покрет пет звездица у Италији,па онај несретни Прелетачевић,народ више не верује у политичаре и партије а за сада нема адекватне замене за постојећи политички систем,код нас је то још огољеније јел смо ми разорено друштво ван сваке контроле.
Препоруке:
16
3
30 недеља, 22 октобар 2017 22:19
Zabrinuti
"Тежићемо помирењу такозване грађанске и националне Србије, јер је та подела је штетна и наметнута". Gospodine Jeremicu, licnost koja je u sebi imala i nacionalnu i gradjansku crtu je bio Milan Rakic. A ko nam je tu podelu nametnuo, ko je nametnuo bezbroj podela u Srbe, ko nam je mesto sloge i sabornog nacina zivota u duhu nase Vere nametnuo partijasenje? Ako Vi zaista imate u sebi duha poput ljudi-div ljudi pocetkom XX veka kako neko pomenu doba napretka Srbije u vreme Kralja Petra I, odlicno. Ali, ne odgovarate na bolna pitanja nase svakodnevice, Briselski sporazumi, EU, lustracija... Cime Vi i Vasi saradnici grantujete ispunjenja vasih predizbornih obecanja, ma kakva ona bila, bila ona i savrsena? Cime? Red politicara, ne mislim na vas licno, u Srbiji decenijama ne vredi, na zalost, ni pisiva boba, cast retkim izuzecima. Ne cusmo da se borite da korenito razorite ovaj pogubni nametnuti nam sistem, da konacno i Srbi pocnu da zive zivotom dostojnim coveka. Nadam se da shvatate...
Препоруке:
6
6
31 недеља, 22 октобар 2017 22:27
Zabrinuti
... svu tragiku naseg zivota, kao naroda. Istine radi, do ovog stepena raspolucenosti nije nas doveo samo rezim ili rezimi od 1990.-te, nego rezim od 1944. godine, KPJ, koji pod raznim imenima opstaje i dan danas, u XXI veku. Umlje smo zamenili bezumljem, zatrovani su svi nasi duhovno izvori, Svetinje popljuvane, vrlina obesmisljena. da li nameravate da se bavite vracanjem Srba sebi, svojim korenima, svojoj slavnoj istoriji i slavnim precima koje sistematski pokusavaju da nam izbrisu iz pamcenja, poput Prvovencanog i Varnave Rosica, ova 2017. godina nije samo Andriceva i njegoseva jubilarna. Vi lepo govorite, obrazovani ste, imate gospodske manire, plenite pojavom i Vi i supruga, elegancija i stil. Slika, savrsena. Ali, cime ojadjenom i sludjenom narodu garantujete ispunjenje svega sto javno propovedate kao program svoje stranke, cime? politicari u Srbiji po svojim obecanjima i izjavama su nadmasili i cuvenu bracu Andersen i barona Minhauzena.
Препоруке:
5
6
32 недеља, 22 октобар 2017 23:41
:)
Нек је са срећом и нек учини за Србију још више него што је учинио у влади Мирка Цветковића.
Препоруке:
5
6
33 недеља, 22 октобар 2017 23:53
Немања@Петар Б.
Што се тиче ове ваше задње констатације,ви сте апсолутно у праву,Србији је потребна алтернатива.Та прича опозиције коју понављају већ пету годину,да ћемо ми боље,јаче и лепше са правим дипломама а исто ко Вучић то је смешно и то је дефинитивно поразна политика без икакве шансе да сруши Вучића.

Што се тиче очувања територијалног суверенитета и интегритета на Косову,па јако је тешко да се очува нешто што већ немамо 18 година.Ми немамо тамо суверенитет па да би га чували,ми морамо да га повратимо.Што се тиче 4 општина на северу које су се очувале и у рату и прогону из 2004 године,а Вучић их предао Албанцима да за узврат није добио ништа то је већ друга прича и ту је Јеремић био врло јасан око тих бриселских споразума помоћу којих је Вучић предао север Албанцима.

Што се тиче Еу,кратко речено то опште није тема која треба да нас оптерећује јер нити ћемо ући,нити на нас ко озбиљно рачуна тамо и управо због те чињенице нема потребе да правимо компромисе са њима и издајемо наше интересе.
Препоруке:
10
6
34 понедељак, 23 октобар 2017 00:05
Е мој мики ниси у праву@Мики
То није тачно.Став Вука Јеремића је следећи.Србија скоро неће ући у Еу,и питање да ли ће икад ући,а по својо прилици ће овај простор остати тампон зона између еу и блиског истока.И складно тој чињеници да нас нико озбиљно ни не рачуна,и да немамо илузије да ћемо бити пуноправни члан,ми треба да видимо шта ћемо да урадимо са нашом Србијом без тих подела на еу и против еу.И оно што је најважније,данас је Вук јеремић рекао да никад ни он ни нико из руководства неће лобирати,тражити или на било који начин мешати у одлуку чланова Народне странке да ли они оће у еу или неће.
Препоруке:
13
3
35 понедељак, 23 октобар 2017 00:36
Драган, Катун
Срећан Вам почетак! Надам се да ће Вас разумети-подржати-препознати они на које рачунате.
Није ми јасно због чега Чеда Антић-можда као опуномоћеник мале изузетне госпођице са којом сте плодно сараџивали док сте били на челу МИП-а. Тим који доија обично се не мења. Шта је по среди?
Препоруке:
2
7
36 понедељак, 23 октобар 2017 00:57
g. jeremicu
Objasnite pravnicima medjunarodnog prava da srbija ima idiota koji je vodi sa svim idiotima sveta ???

*ako srbija ima zakone i ustav a ima onda nemoze da izlazi na izbore na kosovu po zakonima kosova ????
a da to ne odobri parlament srbije ???
ovde se slavi pobeda nekakve liste srba vucicevih mafijasa koji slave pobedu a da su pri tome dali pun legitimitet legalitet i demokratksi potencijal jer izlaze na izbore lokalne po zakonima republike nezavisne drzave kosova ???

pa ko normalan bi se tome radovao pravnici placu i svi placu na sve to ...ima li neko normalan da to shvati ????
vi cujete katalanski paralament to je prava demokratija oni ima da rasprave svaki detalj da misle da smisle da svet cuje sve a ne da donose gluposti koje milosevicevi imbecili donose 30 godina i nema groba slavnog srbina koji se neprevrce kad ih cuje oni se raduju pobedi e cujte to a izbori republike kosova ??? ima li boga da cuje bol jad i tugu?
Препоруке:
8
5
37 понедељак, 23 октобар 2017 08:04
Тања Пауновић
Какво разочарење, замислите председник Политичког савета Народне странке је Чедомир Антић, човек који се отворено залаже за разбијање Републике Србије тако што у својим јавним наступима предлаже "спасоносно решење " тзв. поделу Републике Србије тако да се део Косова и Метохије поклони националној мањини.Тако значајну функцију поверити особи која отворено и без устезања крши Устав Републике Србије уместо да се бави оним што му је образовање и сведочи о историјским чињеницама. У скорије време овај човек иде и даље и сматра да је и за ово "спасоносно решење" касно и да се требамо помирити са реалношћу на његов начин.
Подсећам да је господин Јеремић током председничких избора изгубио најмање 20 посто гласова након срамне изјаве блиског сарадника Владимира Тодорића о некаквом геноциду.Сви у Републици Србији су дужни да поштују Устав Републике Србије који у члану 8. прописује да је територија Републике Србије јединствена и недељива.
Препоруке:
15
7
38 понедељак, 23 октобар 2017 09:02
BoSa
Precizno i jasno, pametnom dovoljno!

Nova novozelandska premijerka, Jacinda Ardern, u svom prvom intervjuu poručila je kako je kapitalizam „nesumnjivi promašaj“ koji uništava ljude s niskim primanjima u njenoj zemlji i širom sveta.

Poručila je kako će, kada preuzme vlast idućeg meseca u sklopu dogovorene koalicije levog centra, intenzivno raditi na sledecem:

„Plate se ne nose s inflacijom. Koja je svrha ekonomskog rasta kada imamo jednu od najgorih situacija po pitanju beskućništva u razvijenom svetu?“, poručila je 37-godišnja premijerka.

„Kada imate tržišnu ekonomiju sve se svodi na to priznajete li ili ne da je tržište izneverilo i gde je intervencija potrebna. Je li tržište izneverilo naš narod? Da. Kako možete reći da ste uspešni kada imate ekonomski rast od oko 3% i najveću stopu beskućništva u razvijenom svetu? Moramo raditi na tome da ljudi imaju mogućnost imati smisleni, ugodan život, gde svojim radom mogu preživeti i podupirati svoje porodice“, istakla je.
Препоруке:
9
0
39 понедељак, 23 октобар 2017 09:05
gandra
gradjansku srbiju cini populacija od nekih 10 do 15 % - a nacionalisticku cini ostatak od nekih 90% - to mirenje koje vuk pominje je za njega potpuno beskorisno - nece dobiti ni jedan jedini glas od te gradjanske srbije - a tera od sebe 90% populacije - druga je tema sto zastupnici nacionalisticke srbije - seselj, vucic, dacic lazu svoje birace i prevode ih zedne preko vode
Препоруке:
6
8
40 понедељак, 23 октобар 2017 09:10
Slavica Popović
Vaš tekst o osnivanju narodne stranke mi daje nadu da bi ona mogla da ujedini školovanje, pametne, vredne i poštene građane Srbije radi stvaranja uslova da nam u otadžbini ostanu deca i unuci! Majka sam i baka i penzionerka koja je samo svojim radom stekla penziju za pristojan i još uvek plodotvoran život u kome mogu da doprinosim svojoj porodici i svojoj otadžbini. U penziji sam od januara 2013 i već od novembra 2014 ona mi je umanjena za više od sto evra, mesečno. To je novac koji sam stekla kao ličnu svojinu namenjenu mojoj deci i unucima, a ona mi je razbojnički oteta, kršenjem Ustava. Zato tragam za istomišljenicima sa kojima bih mogla da radim na zbacivanju ovog nenarodnog i pljačkaškog režima. Ako me osećaj ne vara, a prevarila sam se više puta u opredeljivanju za "pravu stranu", možda bih u ovoj stranci mogla da dajem doprinos delujući lokalno, u opštini Rakovica u kojoj živim. Treba mi informacija za kontakt sa strankom u Rakovici. Moja imejl adresa je Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
Препоруке:
5
4
41 понедељак, 23 октобар 2017 09:15
Мићко
@Тања Пауновић

Јесте, а шта тек са оним кад се у време Г17 залагао за одвајање Црне Горе па сад лије крокодилске сузе над положајем Срба у Монтенегру? Лик који заслужује поверење, нема шта. Уме лепо да прича, не сумњам ни да је добар историчар, један је од коаутора Историје Републике Српске, има спремљену књигу и о РСК, али као политичару не бих му дао ни две нацртане овце да их чува.
Препоруке:
7
3
42 понедељак, 23 октобар 2017 12:48
Keserovic
Cedomir Antic!? Dovidjenja, prijatno...
Препоруке:
11
5
43 понедељак, 23 октобар 2017 13:04
Старцу Фочи од стотину љета
Ви сте то тек сада схватили?!
Препоруке:
1
2
44 понедељак, 23 октобар 2017 13:26
tsnenad
Nova snaga, okupljena oko obrazovanih i postovanih, nekompromitovanih mladih politicara moze doneti samo dobro ovoj Srbiji, moze pokrenuti progres, moze vratiti ugled, moze doneti NADU, moze osigurati buducnost, moze osloboditi Srbiju od tiranije i straha, samo napred
Препоруке:
3
5
45 понедељак, 23 октобар 2017 15:00
Keserovic
@tsnenad

Auuuu...nije se ni ispilio a vec ima botove...
Препоруке:
8
2
46 понедељак, 23 октобар 2017 15:35
Comment ca va?
Ne beše li ovaj čovek ministar spoljnih poslova u izdajničkoj vladi Borisa Tadića?
Препоруке:
9
1
47 понедељак, 23 октобар 2017 19:08
Boban
Ja ću ipak glasati za Dveri .Deluju mi naivnije i poštenije od ove gospode.Kad bi se tu zagrebalo moglo bi svašta da se nađe.Ali da ne kvarimo " medeni mesec" pričom o mladinom devojačkom životu.
Препоруке:
5
1
48 уторак, 24 октобар 2017 00:51
Немања@Кесеровићу,Тањи Пуановић,Микију
Ваш став о Чедомиру Антићу је ваше право,и неби о томе полемисао.Додао би само једно,да је тачно да је једна од идеја Антића на којој он стоји већ 15 година јесте подела Косова.Можемо се слагати са њом или не,али не можемо човека укорити као да он у истом тренутку жели централизовану Босну,федерализовану Србију и Војводину уставом из 1974 године.Напротив он се на сваком месту бори за српске интересе,брани србе у региону и вероватно једини бави њима,и верујем да би сви овде потписали 99% његових предлога и идеја и за Војводину,и за Србију,и критику према Ђукановићу и идеје о Републици Српској.

Друго оно што је јако битно,смешно је тражити длаку у јајету.Народна странка већ сад по неким мојим проценама има пар хиљада чланова,а ако жели да буде озбиљна организација мораће имати и преко 150 000 колико је ДС има на врхунцу славе(не рачунајмо и не обраћајмо пажњу на ових пола милона чланова снс то ником паметном не треба).И ви стваро очекујет да ће те са 150 000 чланова НС слагати?
Препоруке:
0
1
49 уторак, 24 октобар 2017 00:55
Немања@Кесеровићу,Тањи Пуановић,Микију
Он ће бити на челу или члан нисам са сигуран политичког савета,тако је на скупштини и представљен,али ни један његов савет или сугестија неће се узимати здраво за готово и бити политика НС уколико то не усвоје страначки органи.

Просто не могу да схватим,да неко каже е нећу никад да глсам за те народњаке који су јуче основани,немате појма ни шта предлажу ни за шта се залажу нита немате појма а већ знате да се не слажете са њима јер сте нашли једног само једног члана са којим се не слажете у политици према косову.Одговорно тврдим да политика поделе косова неће бити политика НС.Иначе немојте ме држати за ре,али мислим да Антић чак и неће бити члан Народне странке него само део политичког савета.
Препоруке:
0
1
50 уторак, 24 октобар 2017 08:04
Тања Пауновић
Косово и Метохија је стуб државности Републике Србије и однос сваког појединца према територијалном интегритету и суверенитету РС је ствар поштовања Устава РС.Политички савет странака је тело од најважнијег значаја у коме треба да седе искључиво јасно опредељени људи према државној целовитости, ту не може бити компромиса.
Препоруке:
1
0
51 уторак, 24 октобар 2017 14:44
Немања@Тања Пауновић
Политички савет јесте важан,али далеко да је најзначајнији.По статуту Народне Странке,он има искључиво саветодавну улогу која се базира на предлозима председнику странке и осталим органима,нити је обавезујући нити је свето писмо.Значи ни једна његова одлука неће проћи уколико нема подршку осталих страначких органа као што је главни одбор или скупштина странке.

Прич журимо да решавамо нешто што дефинитивно не можемо ате о држави на Косову и Метохији,то је неозбиљно,јер ми државу тамо немамо и док ви браните државу на косову Вучић укида последње знаке држава не једном малом делу косова и метохије то је север косова.А то је Антић говорио 15 година,он је бранио државу где је било,а то је на северу.Ни ја се не слажем са њим,али нападати човека који нуди решење је смешно.У крајњем случају подела косова је тренутно једино решење,ако ћемо га данас решавати то је једино решење које је могуће.Лично сам против тога,дефинитвно против,јер прво нико нам неће дати поделу,друго нема потребе ни да
Препоруке:
0
1
52 уторак, 24 октобар 2017 14:45
Немања@Тања Пауновић
га решавамо на данашњи дан.Ни генерација Антића,а ни млађи неће решити питање Косова,а да то буде како тако задовољавајуће по наше интересе.

Причате такође о суверенитет и интегритету,кажете Антић га руши,шта човек има дањ да прича са неким ко га руши.И то је лажна оптужба и замена тезе.Оптужујете човека да руши суверенитет на Косову,који ми већ 18 година немамо,јер вас подсећам да ми немамо право да вршимо политичку власт на косову већ дужи период и да томе сигурно није крив Антић.

Интегритет је такође право односно прицип кој је ве нарушен,и то није крив Антић.

За све сте то напали Антића,а он је човек који је само рекао бранимо Србију и Србе тамо где можемо где још имамо и Срба и суверенитета.
Препоруке:
0
1
53 четвртак, 26 октобар 2017 16:45
Stanka
Zelim Vam puno srece u budjenju naroda , a kada ga probudite nemojte da ga izneverite. Malo je ljudi ostalo , a vreme ne radi za populaciju prosecne starosti oko 50 godina.
Препоруке:
0
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер