четвртак, 02. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Вучић и Влада Србије дали одобрење за полагање заклетве српских судија и тужилаца за ступање у правосудни систем “Косова”

Kоментари (56) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 19 октобар 2017 16:13
Вучић и Влада Србије?
можда грешим али, Вучић и Влада Србије немају мандат за то.

Уставни суд шта каже!
Препоруке:
193
8
2 четвртак, 19 октобар 2017 16:18
ничим изазвана срамота
Остаће запамћен.

Битно да следи инструкције и интересе оних који нам га поставише.
А Срби,преведе вас жедне преко воде.
Уз лажни мирис патриотизма и параде кича.
хејтер
Препоруке:
169
8
3 четвртак, 19 октобар 2017 16:20
Мики
Ма Вучићу дај одмах поклони и Бујановац,Прешево, Медвеђу, Санџак и Војводину и тако да добијеш Нобелову награду за мир.
Конузин : " Има ли овде Срба ". Господине Конузин у Србији нема Срба после 5 октобра.
Препоруке:
178
9
4 четвртак, 19 октобар 2017 16:24
Мирослав
Вучић шест година примењује исту тактику, прво ко фол одбије, а онда прихвати. Бљак!!!
Препоруке:
158
8
5 четвртак, 19 октобар 2017 17:16
Сима
Има ли одвратније особе од Вучића?

Па да је Турцима певао на турском, било би мање гадљиво.
Препоруке:
125
4
6 четвртак, 19 октобар 2017 17:32
Jadna Srbijo
Донео нам запад једног дана
Демократију са ТВ екрана
Да нам живот буде ко и њима
Да се лакше манипулише са свима
Све је теже,све више проблема
Лове мало или је ни нема
Ми смо као покусни кунићи
У Европу никад нећеш стићи
Одавно нас праве идиотима
Играју се са нашим животима
Намећу нам сада своју вољу
У будућност одлазимо бољу
Демократија не постоји
Још једна обмана се не броји
Демократија које нема
Лаж и превара,зло не дрема
Ми смо људи сломљеног морала
Убијени у појам до даске
Не може овако ово вечно
Знамо шта се крије иза маске
Одавно нас праве идиотима
Играју се са нашим животима
Намећу нам сада своју вољу
У будућност одлазимо бољу
Демократија не постоји
Још једна обмана се не броји
Демократија које нема
Лаж и превара,зло не дрема.
Препоруке:
58
3
7 четвртак, 19 октобар 2017 17:32
komentar
Srbi NE mogu biti integrisani u nekakav sudski sistem Kosova. To je kvazi institucija. Mozes misliti on je predsednik i on je nekom dao odobrenje ..samo ne znam kome. Cista kretenizacija drustva sa naprednjacima.
Ne sme se pristati !!!
Препоруке:
117
4
8 четвртак, 19 октобар 2017 17:46
Komunista Uvek
G Vucic, niko nema mandat niti ustavno pravo, pa ni Vi niti vlada da rusi ustavno-pravni poredak drzave Srbije! Vi to konstantno cinite dok drzavne institucije vojske i policije ne obavljaju svoju ustavnu duznost i ne postupaju po ustavnim ovlascenjima da sprece to sto im je duznost i obaveza a i pravo istovremeno. A i narod cuti sto je cudo jedno, osim nekih pojedinaca.
Препоруке:
100
3
9 четвртак, 19 октобар 2017 17:48
Dragan P
A šta kaže Ustav na kojim se zakleo ovaj veleizdajnik?
Препоруке:
122
3
10 четвртак, 19 октобар 2017 17:50
ocajan
Вучић је рекао "у праву су, ми смо цела два дана закаснили, а данас је 1.643. дан како они нису применили први базични Бриселски споразум"I sta si ti uradio povodom njihovog kasnjenja od 1643 dana....znamo da si njima na vreme predao kosovo, ukinuo sudstvo, zakon i drzavu i 15% teritorije predao teroristima koja je po ustavu srbija...ti nemas pravo da je sakatis ....i jos se sa time hvalis, sram te bilo!!! Ali sta je ustav za jednog aleksandra vucica, polupismenog i razularenog radikala...i da, sto ne kazes ko su to "ONI" koji kasne ako si tako hrabar jeftina lazovcino....fuj!
Препоруке:
94
3
11 четвртак, 19 октобар 2017 17:56
oki
da budem iskren,za ovakav razvoj dogadjaja (biranje ovog protestantskog zivota) znao sam pre 10-tak godina (ne i personalno resenje); dogovor iznad jeizgleda vec tada pao, i ko to ne shvata, slabo sta shvata; mozda iznudjen, mozda privremen, ovakav ili onakav, ali-dogovor; ispostavilo se sada da on mnogo boli i da ta rana moze biti smrtna;

i tada (u razgovoru) i sada rekao sam da, ako bas mora, neophodno je osigurati rezervni polozaj; odmah da kazem: ja ga ne vidim;

pored toga da se sve to moze da se svede na od strane spoljneg faktora unistenje bica naroda, cini se da postoje i elementi izdaje sustine;

s druge strane, postoje tvrdokorni, uglavnom vrlo casni pokusaji da se ovaj proces zaustavi;

i tu je, pitanje svih pitanja: sta dalje ?
Препоруке:
23
25
12 четвртак, 19 октобар 2017 18:08
Земљо, отвори се!
Прогутај ме да не видим дело овога злотвора
Препоруке:
77
2
13 четвртак, 19 октобар 2017 18:10
48 sati patriotizma
malo li je?!
Препоруке:
71
2
14 четвртак, 19 октобар 2017 18:20
Црна Мамба
Не могу ни Влада ни Вучић дати одобрење да се прекрши Устав Републике Србије као што не могу демократски донети одлуку да опљачкају банку. Одлука се може сматрати демократском само ако се креће у оквиру закона а Устав каже да је судска власт јединствена на територији Републике Србије. Да је скупштина заиста народна покренула би поступак смене Владе и Председника због кршења Устава.
Препоруке:
69
2
15 четвртак, 19 октобар 2017 18:22
pravo i ustav
Ni po Zakonu o predsedniku Republike, ni po Ustavu nemaš ovlaćenje ni pravo na to što si uradio. Samo Narodna skupština ima to pravo i to na sledeći način:

"Ustav Republike Srbije, nadležnost Narodne skupštine u okviru izbornih prava, član 99, stav 3, bira predsednika Vrhovnog kasacionog suda, predsednike sudova, Republičkog javnog tužioca, javne tužioce, sudije i zamenike javnih tužilaca, u skladu sa Ustavom".

Uzgred,
Zakon o predsedniku Republike, nespojivost funkcija i sukob interesa, član 9, stav 1, Predsednik Republike ne može vršiti drugu javnu funkciju ili profesionalnu delatnost; stav 2,Predsednik Republike dužan je da se u svemu povinuje propisima kojima se uređuje sukob interesa pri vršenju javnih funkcija.

Aleksandre Vučiću, srušio si Ustavni poredak Republike Srbije. Ustavni sud i tužilaštvo mora da reaguju, Narodna skupština da pokrene postupak za opoziv predsednika Republike. Srbija je potonula u pravni haos i diktaturu.
Препоруке:
68
2
16 четвртак, 19 октобар 2017 18:33
Београђанин
Па бре ни Милан Недић није дао север Косова Шиптарима.

Ти си највећи издајник у савременој историји Србије. Срам да те буде.
Препоруке:
82
11
17 четвртак, 19 октобар 2017 18:38
Lozime,palime ja sam kaljeva pec
Ako se vec zali na "Pristinu"(Brisel,Vasington...)
sto ne prekine pregovore dok i oni nesto ne urade? Ne,nego je vesto ostavio zadrsku od dva dana da se patri(j)otski obrati narodu.Koga vise folira kad je odavno procitan?
Препоруке:
50
2
18 четвртак, 19 октобар 2017 18:46
Мирјана Ниш
Вучјак, уместо Косовског завета, испуњава и испуни завете Адолфа Хитлера и Анте Павелића. Србима нема места ни у Србији. Повлачимо се са Косова и Метохије, бежимо из "Прешевске долинер", Санџака. Станте турци станте Вуци, не дирајте соколића, ево русе главе моје - рече србин Јанко Гагић.А овај бриселски НАТО Вучјак издаде све, народ, земљу, државу.Могао би да објасни коме - КОМЕ је дао одобрење да се угаси српско судство на КиМ, зашто је ту срамну одлуку донела Влада. Зашто? Па то није влада, то је бриселска испостава, принудна Управа, која финансира сваког министра појединачно. И Андреја који је пробијао полицијски кордон мојих Нишлија, па се сада суди мојим комшијама у Нишу.
Препоруке:
60
2
19 четвртак, 19 октобар 2017 18:58
Фахри Муслиу
Свака част мајсторе. Ни је не бих могао боље!
Препоруке:
57
2
20 четвртак, 19 октобар 2017 19:04
jeli ovo za Ripleya?
predsednik drzave koji radi protiv drzave, ustava? Ja to jos nigde nisam video
Препоруке:
79
2
21 четвртак, 19 октобар 2017 19:08
ovaj covek je neverovatan
sram bilo svakog ko je ikada dao diplomu ovom coveku i uopste da je ikada skolu zavrsio ...

znate sta on govori da nebo nije plavo i da trava ne raste na gore ili stvari koje u ludnici vi mozete da cujete od ludaka ...

samo lud covek prica da je normalno postati albanac a biti srbin ????

samo lud covek prica sta ovaj prica ???
potpuno lud i sve te teorije su za duboko istrazivanje stepena ludila ili shizopherine ko je ovaj ludak ???
potpuno lud covek ????
Препоруке:
61
2
22 четвртак, 19 октобар 2017 19:08
miso
Vec se ponavlja sa istim foliranjem/Bruka
Препоруке:
46
2
23 четвртак, 19 октобар 2017 19:45
ддт
"Што се мене тиче, дао сам одобрење као председник...
Што се мене тиче, ја сам Господ Бог лично.
Препоруке:
35
1
24 четвртак, 19 октобар 2017 19:48
Рајко
@ Мирјано из Ниш
„...Андреја који је пробијао полицијски кордон мојих Нишлија, па се сада суди мојим комшијама у Нишу.“

Мало скретање са ове теме али је битно и треба о томе писати: жандари не смеју бити осуђени јер су добили и извршили наређење „нико не сме да прође“. По ПС-у морају да се бране и примене силу ако буду нападнути или им је извршење задатка онемогућено. Ако није тако, каквог смисла има функција безбедносних снага уопште? Да ли је већи проблем пар буботака (које је неко добио због бахатости) или урушавање институције?
Препоруке:
37
2
25 четвртак, 19 октобар 2017 19:48
Бојан, Приштина
Нека си дао шиптарски сине !

Сад те бар коначно знамо ко си, а знамо ко смо и ми као народ ћутимо на ово твоје забадање ножа у живу рану косовску.
Препоруке:
61
2
26 четвртак, 19 октобар 2017 20:32
Nista ne razumem
Od njega su samo gori clanovi njegove sekte. Da li je njegovo priznanje krivicnog dela olaksavajuca okolnostu u procesu u nekoj novoj Srbiji?
Препоруке:
31
1
27 четвртак, 19 октобар 2017 20:49
Maki
Da li je odobrenje dato pismeno i ako jeste šta piše na njemu?
Препоруке:
29
1
28 четвртак, 19 октобар 2017 20:58
ja
Naslovan strana NSPM je super.....iznad je nas predsednik koji razbija svoju drzavu a ispod njega spanski koji svoju drzavu cuva....naravno kad cuva svoju drzavu ima podrsku drzava....nas predsednik ima podrsku andreja, sinise malog, vulina, nebojse sline, risticevica i nase maje radikalke....drzavnici se malo razlikuju od ove nase protuve i lazovcine!
Препоруке:
36
1
29 четвртак, 19 октобар 2017 21:33
...
Мики Конузин : " Има ли овде Срба ". Господине Конузин у Србији нема Срба после 5 октобра.Dobro je što najzad priznaješ da vi komunistička titoistička, miloševićko šešeljevska, vučićevsko dačićevska gomila antihrista, ne samo da niste Srbi, nego nikad niste ni bili Srbi jer ko je glasao za miloševića i šešelja glasao je i za vučića i dačića...Čim Vučić baci par koski pred izbore odmah prvosrbijanska bedna izdajnička psete ima da prestanu da zavijaju i da glasaju za Vučića i Dačića.Nego zašto dadosmo 180 milijardi evra za 6 MIG29 sa otpada, kad imamo još 6 "orlova" (avion napravljen sa rumunima, za koji su ukrali planove u SAD rumunski špijuni izvor Ion Pacepa šef obaveštajaca Čaušeskua u knjizi Red Horizons ) koji lete
Препоруке:
6
31
30 четвртак, 19 октобар 2017 21:37
Slavomir Srpski
Вучић и Влада Србије дали одобрење за полагање заклетве српских судија и тужилаца за ступање у правосудни систем “Косова”.

Posto pravosudni sitem "Kosova" ne postoji u nasem Ustavu, ne moze predsednik drzave da daje odobrenje (nije njegov posao) niti vlada koja je IZVRSNI organ drzave, to jeste moze da deluje samo u okviru postojecih zakona.

Posto u Skupstini, koja je jedina merodavna za donosenje ili promenu zakona/Ustava, nisu promenjeni sadasnji zakoni niti unesen u njeha "pravosudni sistem Kosova", niti Predsednik niti vlada mogu da krse zakone.

Posto je na Kosovu sada protektorat OUN, ni Predsednik ni vlada Srbije ne mogu da teraju bilo koga tamo da krze sopstveni Ustav. Dakle odgovornost sada dele i srpske sudije na Kosovu ukoliko sami prekrse Ustav (a poznaju ga) i izdaju drzavu.
Препоруке:
31
1
31 четвртак, 19 октобар 2017 21:46
Slavomir Srpski (2)
Da li ce sada srpske sudije na KIM da prekrse Ustav, kome su se zakleli kada su postali sudije, i odreci se Ustava sopstvene drzave da bi je izdali i svoju vernost dali bilo kojoj drugoj instituciji, oni koji bolje od svih nas POZNAJU zakone u Ustav, bice najodgovorniji za takvu veleizdaju.

Nece imati bilo kakvo opravdanje, jer znaju da Predsednik drzave nema ovlascenje da poziva sudije da krse Ustav kome su dali zakletvu, a da takvo ovlascenje nema ni vlada jer je ona samo izvrsni organ i cak ako i daje odobrenje, takvo odobrenje (koje nije u saglasnosti sa postojecim Ustavom) nema bilo kakvu legalnu vrednost.

Naime, sudije na KIM, sda imaju samo jednu legalnu i legitimnu stvar da urade: da traze od Ustavnog suda da odredi legalnost akcije Predsednika drzave Srbije i njene vlade po ovom pitanju. Sve do tada, sudije na KIM moraju da nastave da rade kao do sada u skladu sa Ustavom.

Ili da daju ostavke, pa onda privatno mogu da budu zaposleni u bilo gde.
Препоруке:
28
1
32 четвртак, 19 октобар 2017 22:01
Tao
vUCKo ce sutra da paradira a i biće novi dan, pobede i oslobodjenja. Srbija se dramaticno naouruzala kaze tabloidni predsednik. Sada je jasno zbog cega je nakupio havarisane Mig-ove o narodnom trosku.
Препоруке:
16
2
33 четвртак, 19 октобар 2017 22:19
Molim vas
Да је скупштина заиста народна

da mi navedete JEDAN JEDINI primerak gde to postoji.
Antichka Grchka je imala DEMOKRATIJU, eksperiment je potrajao 57 godina.
Kad su gospodori shvatili da se stadu ne sme poveriti da donosi odluke koje bi mogle biti nekorisne za njihov interes, pronashli su "reprezentativnu" ""demoNkratiju"" koja tiranishe danas.
Interesi NARODA su dijametralno suprotni od interesa hohshtaplera, razbojnika i SVAkojakih krvopija.
Препоруке:
11
2
34 четвртак, 19 октобар 2017 22:29
...
Нису они дали одобрење већ наређење а ако неће онда ће их на то "усмерити" батинаши.
Препоруке:
17
1
35 четвртак, 19 октобар 2017 22:31
koi
@Slavomir Srpski

Da se nadovezem.

Apsurdno je i to ako su AV@comp naterani na ovo, jer je sve to krsenje i medjunarodnih zakona.

Tako je ocigledno, da ce se, na primer, poput Katalonije, pojaviti sve ovo kao problem onima koji sve ovo guraju. Uopste, ako kazu da se u medjunarodnoj politici radi o interesima, sta ako je, poput ovog slucaja, interes drpi i bezi, sto ne razmisljaju sta ako te stignu, a jaci su ?

Da zakljucim. To sto se sve dogadja jeste u ljudskoj prirodi, ali smo svedoci koliko je surovost slepa.
Препоруке:
8
1
36 четвртак, 19 октобар 2017 23:08
Шиптарско зло је наредило (и успело) да растури Србију!
Сада се види још јасније да су влада, посланици СНС/СПС, државни медији и све службе диктатуре саучесници.
Препоруке:
25
1
37 четвртак, 19 октобар 2017 23:46
Gabrijel
Narod vec sest godina SA Vucicem gleda VELEIZDAJU i nije se podigao da ga ZAUSTAVI i KAZNI ZA VELEIZDAJU.

Zar ne vidite da se svima nama SMEJE U LICE i BEZ OPSTRUKCIJE IZDAJE KiM I SRBIJU u celini( i bahati se sa KiM kao da je to njegova babovina).
Препоруке:
21
1
38 петак, 20 октобар 2017 00:39
Slavomir Srpski (3)
Samo da jos razjasnim sledece:

Naime, zelim da vidim zvanicni dokument Predsednika Srbije kao i zvanicni dokument vlade kojim naredjuju sudijama na KIM da krse Ustav.

Mislim da takvi dokumenti ne postoje, jer bi se i Predsednik i vlada zvanicno postavili izvan zakona i Ustava, pa je po meni ovo samo na recima. Dakle oni ODOBRAVAJU (nisam video da izdaju punopravnu NAREDBU) da neke budale (ako su sudije zaista budale) polazu zakletve ne-Ustavnom sitemu psudstva Pristine (zakletvu Taciju ili njegovom saborcu Haradinaju?). Time i Predsednik i Vlada peru ruke, bez da su formalno (osim neformalnog "odobravanja") prekrsili zakone, oim da su izrazili POLITICKU VOLJU.

Jedini koji bi onda bukvalno krsili Ustav bi bili suduje na KIM koji bi poslusali ova "odobravanja". Nadam se da vecina sudija na KIM nije toliko neskolovana i glupa.
Препоруке:
15
1
39 петак, 20 октобар 2017 00:51
Slavomir Srpski (4)
Koliko vidim, ovo neformalno i nelegalno "odobrenje" Predsednika i Vlade da sudije na KIM izvsre veleizdaju Ustava (i svoje zakletve kada su postali sudije po Ustavnim zakonima drzave Srbije), jeste jedan politicki potez adresiranih mamuna na vrhu drzave. Bez legalnog dokumenta Vlade i Predsednika drzave kojim naredjuju sudijama da ucine ovaj akt, za majmune na vrhu drzave (prodane duse), ovo je samo jedan politicki rizik.

Stoga pada jasno u oci zasto je datum od Srede pomeren za Petak (kada ce halabuka oko proslave Migova na Batajnici) maskirati ovaj politicki potez veleizdaje na vrhu drzave.

Oni koji zaista mogu da izvrse veleizdaju bi bili nelojalne sudije na KIM sopstvenom Ustavu Srbije kojem su polagali zakletvu kada su postali zvanicni drzavni sluzbenici profesije Sudija.

Zaista bi bilo tragicno ako na KIM imamo samo nelojalne sudije, spremne da rade protiv sopstvenog Ustava, i da izvrse veleizdaju Srbije.
Препоруке:
21
1
40 петак, 20 октобар 2017 01:13
Неле
... и шта се сада чека, мајку му???
Признао је кривицу пред свима, а ви се двоумите, па сада је ваљда све лакше. Само подигните пријаву и покрените поступке.
И не узимајте за озбиљно приче да је луд и да због тога не подлеже казни, постоје решења и за такве случајеве.
Препоруке:
14
1
41 петак, 20 октобар 2017 01:13
Традиција, али и Божја правда
Затрти крвника!
Препоруке:
13
1
42 петак, 20 октобар 2017 01:37
АВ
До пред краја века,
што се мене тиче,
народ са Космета
ме не узрујава.
Препоруке:
4
1
43 петак, 20 октобар 2017 01:39
Боба
Па наравно да ће да ради за своје а његови Срби нису, то виде сви сем Срба нажалост. Енглези имају изреку ако кваче као патка и изгледа као патка онда јесте патка, према томе у памет се Срби дозовите и схватите да су нам подметнули кукавичје јаје које и кваче као албанци и изгледа као албанац управо да нас докрајче и то не само Србе на Косову - то је само почетак а крај ће бити под шљивама на обронцима Београда ако се не освести народ.
И још нешто - џаба се у квислиншкој Србији позивате на устав који је парче тоалет папира за ова мора се рећи шљам на власти без стида и образа. Србија је укинута 1944-е и лажним референдумом проглашена лажном републиком да је јашу сви уместо Срба.
Постоји историјско и народно право које ако мислимо да преживимо мора да се има у виду и оваквима покаже где им је место. То право каже да је Србија монархија и то ће једног дана многи схватити и довести достојног човека да представља Србију уместо подметнутих кукавичјих јаја које је уништавају.
Препоруке:
7
2
44 петак, 20 октобар 2017 01:49
Броз напредном наследнику:
"Па, нећемо се ваљда држати Устава као пијан плота?"
Не, правићемо циркус од "парламентаризма", држаћемо се пљачке, смејати на ту тему и имати правосуђе независно скоро као моја пудлица на повоцу.
Препоруке:
10
1
45 петак, 20 октобар 2017 01:58
Има ли овде Срба?
Не. Изгледа да су Руси, њихове екселенције амбасадори Конузин и Чепурин последњи часни Срби. Сви ми остали, само смо већ давно скуване жабе. Чак нам је и крекетање све тише. Срам нас било. Овакви и не заслужујемо да нас има.
Препоруке:
9
2
46 петак, 20 октобар 2017 02:22
Betelgeuse
Мики
Ма Вучићу дај одмах поклони и Бујановац,Прешево, Медвеђу, Санџак и Војводину и тако да добијеш Нобелову награду за мир.
Конузин : " Има ли овде Срба ". Господине Конузин у Србији нема Срба после 5 октобра.



Црно-црвени одрадише Косово! Гори не постоје!

Ово су Срби ПРЕ 5. октобра. Најгори, најмрачнији, најгаднији! Нељуди! Милошевићевци и шешељоиди.


Од њих су једино гори њихови следбеници,јер немају ни грам мозга, а глава им служи само за чешљање.
Препоруке:
11
18
47 петак, 20 октобар 2017 05:39
Ултравизитор
Какав народ таква власт. Издајнички народ има издајничку власт.
Препоруке:
10
1
48 петак, 20 октобар 2017 06:40
Vucic dao odobrenje???
Vucic je izdao NAREDJENJE, ili sledi onih 45min. a I ostala kaznjavanja neposlusnih Srba. Znamo mi Vuciceve metode.
Препоруке:
11
1
49 петак, 20 октобар 2017 07:25
Sarajevski dosije Šešelj Nikole Vojislav
Srbija , srpski narod nisu imali većeg neprijatelja u posldenjih trideset godina kao i njegovih lajt sledbenika.
Препоруке:
10
1
50 петак, 20 октобар 2017 07:53
Не клепећи нанулама
Овакво понашање не постоји нигдје на планети земљи, постоји ли у Србији и једна институција да овог клипана завеже у ланце ???????????????????????????
Препоруке:
11
1
51 петак, 20 октобар 2017 08:49
Fiona
Kakvo crno odobrenje, šta ti ima da daješ odobrenje, šta piše u ustavu bre? Za koga treba da sude naše sudije, za Republiku Srbiju ili za neke koljače, dozovite se pameti više!
Препоруке:
11
1
52 петак, 20 октобар 2017 09:50
nenad
Narod veruej Vucicu!
Pricajte sta hocete!
Kosovo je velika Vuciceva igra. Njegovu strategiju ne razumete!
Препоруке:
4
8
53 петак, 20 октобар 2017 10:08
Милан
Ако ово није отворено признање велеиздаје, онда не знам шта јесте.
Штета што немамо државу па да тужилаштво реагује...
Препоруке:
9
2
54 петак, 20 октобар 2017 10:51
телетабис

"Што се мене тиче, дао сам одобрење као председник, а Влада Србије је после данашње седнице дала одобрење"


Што се мене тиче Тебе и владу Србије заболе д*** за Србију!
Препоруке:
6
1
55 петак, 20 октобар 2017 11:26
Nikola
Nisi ti šraf (i kaže se vijak sveznajući)
Nego si klin u točku.
Препоруке:
6
1
56 петак, 20 октобар 2017 14:37
Prestani svakog vdana da držiš govore, sram te bilo!
Dao si odobrenje, misliš da su svi pravnici ne- znalice i da neće pitati na osnovu kog zakona, naglasi član zakona, koji ti daje pravo da ti daješ odobrenja? Pa posle tebe još je i vlada dala odobrenje. Ti si uzurpator vlasti, katastrofa od čoveka, najgore je što te niko neće pitati, osim mene, ko si ti da daješ odobrenja sudijama, šta ti imaš sa pravosuđem druge države. Ili nije pravnik ili je mnogo glup pravnik, sredine nema. Prestani svakog dana da držiš govore, kako na otvaranju radionice nepalskih nudli (rezanaca) tako i na vojnom "prikazu", sram te bilo, od tebe ne može ni nu klozet da se ode, i tamo tvoja glava iskače iz šolje.
Препоруке:
8
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер