Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Senat SAD ratifikovao protokol o pristupanju Crne Gore u NATO

Komentari (43) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 29 mart 2017 01:53
Srbijo moja, kaži NE
trojnom EU-MMF-NATO paktu i kvislinškim bitangama!
Preporuke:
94
7
2 sreda, 29 mart 2017 02:18
Drži reč?
Hajde SAD predsedniče ili budi Donald Tramp ili Donald Dak.
nobodu
Preporuke:
71
5
3 sreda, 29 mart 2017 07:21
boki nemacka
toliko od Trampa i Natoa kao zastarele organizacije.
Preporuke:
89
2
4 sreda, 29 mart 2017 08:22
Slavko
Sta sam vam kaza prije ?? Nema samse da NATO ne uvede Crnu Goru u svoj savez mnogi su se sprdali kako CG ce pojacati NATO sa svoji 1.000 vojnika. Ne radi se o tome vec je na djelu cista geopolitika. Evo sta cu vam i sade kazati sta ce se desiti kroz koju godinu A VI DOBRO UPAMTITE OVAJ MOJ KOMENTAR. Srbija i Srbi su izgubili Krajinu, Zapadnu Bosnu, Kosovo, Crnu Gorui uskoro i Jug Srbije. Ovim je poremecen balans posebno tu mislim na Kosovo. Jer je Kosovo ki teritorija Srbije NASILNO ODUZETA krseci cak i BADINTEROVE ZAKLJUCKE. E da bi se to sade poravnalo i donekle ispravila nepravda prema Srbima. U predstojecem mjenjanju granica na Balkanu Srbiji i Srbima ce ki kompenzacija za gubitak Kosova Juga Srbije i CG biti dato. Bosna ne samo RS vec Bosna BEZ HERCEG BOSNE. Dakle Srbi i muslimani ce uci u naki savez pod okriljem Srbije, zatim Srbima ce biti vraceni Zapadni djelovi Bosne i bice vraceni Sjeverna Dalmacija , Lika i manji dijo Z Slavonije. I tako ce se ispeglati svi gubitci iz 90tije
Preporuke:
13
63
5 sreda, 29 mart 2017 09:12
racel
E, sada je na potezu narod Crnegore, valjda se i on nešto pita. Pa da vidimo te silne Srbe, potomke velikog Njegoša!Da vidimo kome je knjaz Nikola pevao pesmu: onamo , namo, za brda ona...Ukoliko zaista Srbi iz Crnegore ništa ne preduzmu protiv svog ulaska u Nato, koji je i njih bombardovao, onda, SRAM IH BILO, i do veka bili sramotni i prokleti.
Preporuke:
69
11
6 sreda, 29 mart 2017 09:12
GRU
Da su primili Ukrajinu ili Gruziju u NATO bilo bi opasno. Ovako ni za Srbiju ovo nije presudno. Za Crnu Goru jeste, Albanci ce je preuzeti za desetak godina, dobice status naroda u CG i okupirati je i de facto i de iure! Ako ne daj Boze dodje do rata (u narednim mesecima, mozda i nedeljama), Crnogoci treba da se sete kako je bilo civilima u pronemackim zemljama tokom ulaska Crvene Armije 1944/45.
Preporuke:
47
9
7 sreda, 29 mart 2017 09:16
Beograđanin - divide et impera
Prisustvujemo jednom istorijskom trenutku kada se zabija klin unutar jednog naroda, klin koji bi sutra, nekom nesrećom, mogao da se pretvori u krvavi rov. Kao što je isto tako bilo sa rovom između Srba i Hrvata, Srba i Muslima,a Ukropa i Rusa...

I onda još pričaju o 'balkanizaciji' kao nekoj navodno urođenoj odlici balknaskih naroda, a ne kao o posledici delovanja velikih sila.
Preporuke:
65
6
8 sreda, 29 mart 2017 09:34
Sima
Nadali smo se da će Tramp da

Make Serbia great again.

Ali dž, izgleda da će projekat

Make poturice great again.

zapravo da dobije još veći zalet.
Preporuke:
45
3
9 sreda, 29 mart 2017 09:40
ob4cl
Vratimo se u period privatizacija u CG, Deripaske, orgijanja sa nekretninama u CG i nemesanje u 'slobodnu volju' gradjana CG od strane bratske Rusije.

Majdan, Referendum i slaba reforma privrede- tri najveca poraza Putinove Rusije od kada je dosao na vlast.



I nemojte o Siriji, Krimu, kavkaskim vuko****ama...
Preporuke:
23
29
10 sreda, 29 mart 2017 09:45
ob4cl
Srpsko pitanje u CG se brani iskljucivo kucnim vaspitanjem, krsnom slavom, Ostrogom, Moracom i Njegosem.

Dakle, nikakva belokamena Moskva niti Crni Beograd ne mogu pomoci. Ovo su godine velikog testa za narod Crne Gore jer pritisci su gori nego ikad.

Zato manimo se nade u Trampa, dogovora izmedju sila, GRU i slicne iluzije. Narod CG sada bira u svom srcu.
Preporuke:
41
11
11 sreda, 29 mart 2017 09:50
Slavko
sad cu vam napisati i sta ce Hrvati dobiti a sta izgubiti. Hrvatska ki sto sam ranije napisa vraca Srbima Sjevernu Dalmaciju, Liku i manji dijo Z Slavonije to je ono sto gubi. Hrvatska dobija komplet Herceg Bosnu+ komplet Posavinu. Ali ima tu jos nesto sto jos nije definisano. Naime u opticaju je mogucnost da Srbija Hrvatima preda one djelove Apatinsko Somborskog regijona u zamjenu za izlaz na More dolje u Hercegovini u sirini od 30 kilometara.Ono sto je neupitno na Balkanu to JE VELIKA ALBANIJA tu cinjenicu niko ne dovodi u pitanje. E sad posto se Velika Albanija pravi najvecim djelom na Srpskim teritorijama poremecen je BALANS ili RAVNOTEZA zato ce se pristupiti mjenjanju granica i to mirnim putem IZUZEV MAKEDONIJE dolje ce biti zera rata.Zato ce se u narednom perijodu zidati Avuto putevi iz Srbije prema BiH da se Srbi i muslimani povezu jer to ce biti jedan prostor i jedna drzava. Oni koji se tome protive su Dodik i Bakir oni ce biti smjenjeni od strane Rusa i Turaka vrlo uskoro
Preporuke:
3
50
12 sreda, 29 mart 2017 10:00
@ob4cl
Vidi se tvoja emotivnost. Realno samo je majdan ruski poraz. Mada iskreno, Rusija nece da hrani 35 miliona ukrop-lezilebovica. Ako si mislio na Krimski referendum, to je najveca pobeda od Berlina 1945. Ruske reforme su bolne, zato se inace i zovu reforme. I gle cuda, od jeseni 2016. godine imaju uspeha. Plata porasla sa 560 na 620 dolara, nezaposlenost opet ispod 5,6%. I da, zbog Sirije slabici kevcu na Rusiju. Pojeli su nevidjene batine u Siriji, u Donbasu, tesko im ide u Jemenu. Ne mogu da skupe ni 2 000 demonstranata u gradu od 12,5 miliona stanovnika. Crna Gora je poraz ruskih lopova tajkuna, Deripaska i Abramovic vole Putina koliko i Dule Vujosevic Zvezdu.
Preporuke:
37
8
13 sreda, 29 mart 2017 10:16
ob4cl
Naravno da sam emotivan. To me cini Srbinom :)

Ti pomaci o kojima pricate su nista drugo da stabilizacija cene nafte, mada mora se priznati da su i drugi sektori ojacali jer ne trpe pritiske robe sa Zapada usled sankcija.

CG referendum i ulazak u NATO je i ruski poraz jer ce time (ako CG i zvanicno udje u alijansu) izgubiti poslednji pedalj prijateljske obale na Jadranu. Prvi put u istoriji.
Preporuke:
34
5
14 sreda, 29 mart 2017 11:00
Posmatrac
Na slavnom ali trnovitom putu Crne Gore u NATO, Rusi i Srbi su joj podmetali nogu (1)
Amerikanci su joj pruzili ruku.

(1) Mislim na teroristicki pokusaj drzavnog udara i ubistva vladara - drugog Njegosa.
Preporuke:
8
35
15 sreda, 29 mart 2017 11:09
Fetjukovič
Juče podrška Vučiću na izborima, danas Crna Gora u nato - braćo Rusi nemojte nas više braniti, još nismo zaboravili kako ste nas odbranili 1999.
Preporuke:
26
23
16 sreda, 29 mart 2017 11:16
Ko pita
Narod, kada je don Milo prodao i narod i drzavu, samo da ne odgovara za kriminal koji je pocinio poslednjih 20 ljeta. Obican covek se ne pita ni za jotu, drugi misle, drugi glasaju za njega, donose odluke. Obican covek je tu samo kada treba da se glasa, grbaci, i na kraju ratuje.
Preporuke:
20
3
17 sreda, 29 mart 2017 11:19
Očekivanja
... može se uskoro očekivati podstrekavanje Trampove administracije da pojačaju tenzije na korejskom poluostrvu, Kina i Rusija žele da Amerikanci osete svoju " silu", Milo je u ovoj situaciji samo probni kamen da bi se ispitale ambicije Amerikanaca.
Preporuke:
3
6
18 sreda, 29 mart 2017 11:31
Turas
-- Komentari --- Predlog , nije učlanjenje !
Ako Donald Tramp potpiše , to znači ili kapitulaciju TRAMPIZMA u SAD ,ili dogovor sa Putinom .Ovo drugo je moguće samo u naglom zaokretu američke politike sa Evropom - to će biti očito . Tada dolazi do utvrđivanja nove geostrategije u svetu . Rešavanje ukrajinskog pitanja i mnogo drugog . Ali ja u takav dogovor ne verujem , posebno što je RF u prednosti. Više verujem da će time biti podstreknut rat na Balkanu . Jer za koji će nam pištolj migovi i...
Preporuke:
7
11
19 sreda, 29 mart 2017 11:38
CCCC
Slavko, boravio sam ti prije neki dan, tamo početkom marta, nekih 7 dana u Lici u Gospiću.Druže moj tamo i danas se vide tragovi proteklog rata, porušene i oštećene kuće.Druže moj stalno su mi u mislima bili naši Srbi.Možda znaš za neki pension ili motel (ko će mu znati šta je?) "Prašina" (tako se zove "Prašina" tu sam odsjeo, spavao i hranio se.Dosta pusto mjesto, malo naroda.Prelazio sam mostovima preko Bogdanice.Ako si odatle znaćeš za tu riječicu.
Preporuke:
24
4
20 sreda, 29 mart 2017 11:49
77
Slavko... Srbima ce ki kompenzacija ... biti dato. Bosna ne samo RS vec Bosna BEZ HERCEG BOSNE. Dakle Srbi i muslimani ce uci u naki savez pod okriljem Srbije, ...


Slavko u pogledu Hrvatske (Lika, Banija, Korudin kao teritorije koje su u principu srpske ili bile stotinama godina srpske prije nego je hrvatska politika ratom i genocidom otjerala Srbe)lično smatram da Srbi tu ništa neće dobiti nazad izuzev da se desi da to ponovo osvoje vojnim sredstvima, a što je u ovom trenutku teško i zamisliti jer je Hrvatska članica NATO pakta i EU.

U pogledu BiH u principu bilo bi mi drago, jako drago da bude tako ali na tome treba da poradi i sama srpska politika da metodama specijalnog političkog djelovanja "već sada" odgaja buduće političke kadrove koji bi trebali preuzeti vlast i politički uticaj među muslimanima i koji bi aktuelni antisprku politiku umjerili na prosrpsku stranu.Ukoliko neko očekuje čudo, teško da će ga biti?
Preporuke:
17
6
21 sreda, 29 mart 2017 11:52
Slavko
CCCC@ Ja sam ti prijatelju moj od Knina dolje iz Dalmacije njesam iz Like . Njesam cuvo za taj Motel Prasina ako je u Gospicu ki sto velis . Gospic ti je njev bijo u toku rata oni su ga drzali.Vjerovatno si vidijo koliko su to pusti predjeli a to ti je prijatelju sve vecinski Srpsko bilo do 1995. Prakticno sve vecinski Srpsko KOMPAKTNO kad krenes od Zapadne Slavonije preko Korduna , Banije, Like, preko Knina pa skroz dolje skoro do Zadra i Sibenika sve Srpsko u prosjeku 80%. Tako da si moga viditi onu nasu tugu tamo po tijem krajevima i nasta to lici sade.Ali ja onaj sivi kamen volim pa neka je sve sruseno i popaljeno. Tu su nase Crkve , groblja Manastiri tu smo nikli sve nam je u onom kamenu ostalo.
Preporuke:
20
7
22 sreda, 29 mart 2017 11:59
77
Slavko navede..." Bosna ne samo RS vec Bosna BEZ HERCEG BOSNE. Dakle Srbi i muslimani ce uci u naki savez pod okriljem Srbije", ...


Hoće Slavko ali neće "čudom" već aktivnim radom same srpske politike, ukoliko ista uzme nešto od politike Ilije Garašanina. pa aktivno krene u "pripremu kadrova muslimana" koji će u dogledno vrijeme zadobiti utiacj i preuzeti vlast među muslimanima (ima dosta potencijalnih kandidata, samo se treba zainteresovati za njih), zatim da se obnove političke veze sa prosrpskim (dokazanim prosrpski orjentisanim ljudima) tipa Fikreta Abdića i njegovih ljudi. Fikret Abdić je danas načelnik opštine Velia Kladuša i koliko mi je poznato nikada niti jedna srpska politička delegacija nije posjetila Abdića u svojstvu načelnika a čovjek se javno u previranju u vezi sa srpskim referendumo stavio ponovo na stranu Srba (poznata je njegova izjava ko prati politiku i koga zanima).Do srpske je politike, muslimana ima dovoljno?
Preporuke:
12
9
23 sreda, 29 mart 2017 12:19
Juče u Avganistanu - uskoro i u vašem stanu
Ovo me već brine. Ne toliko zbog milogoraca (časnim Crnogorcima svaka čast i dužno poštovanje), već zbog toga što je ova odluka jasan signal da SAD nesmanjenim intenzitetom pripremaju 3. svetski rat!!!
Preporuke:
26
5
24 sreda, 29 mart 2017 12:28
Slavko-Salko
Ne nasedajte na provokacije , jednostavno ignorišite taj komentar
Preporuke:
15
6
25 sreda, 29 mart 2017 12:41
Ne klepeći nanulama @Fetjukovič
Kažete gospodine " ne branite nas više" za Ruse, kažite Vi meni zašto bi Vas neko branio, kakve su obaveze RF prema Srbiji ??? Svi znamo da ozbiljne države traže saveznike, sklapaju se ugovori o vojno-tehničkoj saradnji , sve to ratifikuju parlamenti država potpisnika.Ugovori se sklapaju na pedeset godina ( Jermenija ima ugovor na 43 godine).Ugovorom se precizno definišu obaveze potpisnika, dakle koje vrste nauružanja i količina ,zajednička komanda, eventualno vojne baze, finansijska sredstva,proizvodnja opreme, ciljevi itd. itd.Srbija nema takav ugovor sa RF( čak ni humanitarni centar u Nišu nema status koji ima NATO), Srbija ima potpisana tri ugovora sa NATO paktom, NATO vojska ima status nedodirljivih u Srbiji( diplomatski status) , mogu ući i izaći iz Srbije bez pitanja srpske vlade itd.Sad ja ponovo pitam Vas i slične Vama, šta hoćete od Rusije ??? Hoćete možda da ruski radnik, učitelj , profesor , alimentira potrebe srpske bezbednosti , halo ljudi , dajte malo logike !
Preporuke:
35
2
26 sreda, 29 mart 2017 13:05
Hoce li vojvoda Voja
jos da nosi majice Trumpa?
Preporuke:
34
2
27 sreda, 29 mart 2017 13:12
Krcko
@ Slavko

Hej Slavko, da nisi ti možda neki lik iz knjiga Jovana Radulovića?
Preporuke:
9
5
28 sreda, 29 mart 2017 14:01
Slavko
KRCKO@ Njesam niki lik iz Jovini knjiga. Inace Jovo Radulovic ti je moj komsija sa Polace iz poDinarja gore mi smo ti iz istog sela.
Preporuke:
9
8
29 sreda, 29 mart 2017 14:34
negi
@ Slavko.....I svešto si nabrojao uradiće te ti i ovaj iz Ćipurića za koga ćeš glasati zato što ti je zaposlio ženu u Klinički centar Vojvodine. Sve će te ti i on i slični vama uraditi isto kao što ste postavili karaule u Karlobagu,Karlobagu i Virovitici?!
Preporuke:
14
7
30 sreda, 29 mart 2017 14:51
ANALITIČAR
SLAVKO-SALKO

U pravu ste brate , SLAVKO je bot NATO PAKT-a , NATO podrumaš a dopisuje se sa SSSS to je Amir Čamdžić i sa 77 a i to je Amir Čamdžić . Čamdžić naravno nikada ne propušta da pljune Milorada Dodika ali zanimljivo da nikada ne pljuje kvislinški SDS ( Obren Petrović grad Doboj učlanio u zajednicu gradova turskog sveta ) , Bojo Gašanović kadar SDSa u srpskom Sarajevu srpsku opštinsku zemlju prodavao Arapima ( opština srpski stari grad Sarajevo ) plus je kriminalac Gašanović iz SDSa odlagao po zdrljvlje štetan otpad iz Zenice u srpskom Sarajevu . Njihov kadar Mektić radi za SDA i Bakira i ganja Dodika umesto na Ilidži u Hotelu Holivud da ganja arapske teroriste i po Federaciji BH . Nije to ništa stranku im vodi kriminalac Darko Babalj koga posećuje ambasadorski duo neprijatelji Srba iz USA i ambasade Velike Britanije . Dok su Srbi ratovali Babalj je krao po Ilidži a ima galeriju koju posećuju ambasadori USA / UK . PDP-ovu nesreću iz Trebinja Vučurevića posećuje engleski ambasador !
Preporuke:
15
7
31 sreda, 29 mart 2017 15:00
ANALITIČAR
SLAVKO-SALKO ( nastavak 2 )

Da bi vam brate bilo jasno da su SDA i SDS izašli iz istog šinjela antisrpstva da pojasnim . Amerika je razbila SFRJ uz Nemačku . Bakir i Alija su agenti MI6 ( mladomuslimane kontroliše Britanija ) dok je Radovan Karadžić bio čovek CIA ( vrbovan od strane REND KORPOREJŠNA ) . Složna braća SDA i SDS su Bosnu uveli u rat za račun fašističkog Zapada . Slobodan Milošević je znao da je Karadžić radio za Ameriku s tim što je Amerika slagala Karadžića , Holbruk mu je obećao da ga Zapad neće dirati , Karadžić poverovao a onda ga je Amerika strpala u Hag . Ključni čovek za rušenje Srbije i CG i potpadanje pod Zapad je bio kadar SNPa iz Crne Gore Predrag Bulatović koji je u Saveznoj Skupštini se priklonio izdajničkom DOSu , bandi koja je zapalila srpsku Skupštinu . Tako da vas ne čudi SDS niti Milo Đukanović . To su banditi . Tačno je da je čovek Rotšilda ruski biznismen Oleg Deripaska tajkun a ne treba verovati ni Romanu Abramoviču . Putin zna kako sa tim banditima
Preporuke:
15
7
32 sreda, 29 mart 2017 16:06
Analitičaru ili Ognjene Drakuliću brate
ANALITIČAR
SLAVKO-SALKO

Čovječe kako da pljuje po SDS-u kada je bio na izbornoj listi SDS-a?
Preporuke:
10
3
33 sreda, 29 mart 2017 16:30
ANALITIČAR
Analitičaru

Zašto ljude na NSPM pravite ludacima i budalama ? Zašto pišete pod pseudonimima ? Zašto ne pišete pod imenom i prezimenom ? Zašto se skrivate ?

Budite ljudi , neće Vam niko ništa ali zašto da musliman piše pod SPASOJE ? Zašto od NSPM pravite cirkus ? Je li moram svakih mjesec dana da braći na NSPM objašnjavam ko je ko . Ko se pravi lud ?

Služite srpskim neprijateljima , meni je današnji SDS skup luzera , izdajnika i kriminalaca . Vi nemate nikakav ugled kod Srba ! Vi ste neozbiljni !

Pustite ljude na NSPM , ovo je uz Fond strateške kulture najelitniji srpski portal , pustite ljude na NSPM da razmenjuju mišljenja normalno , ne mutite vodu . Nismo idioti da vaše prljavštine čitamo . Ako ne smijete pisati pod imenom nemojte nikako pisati . Budite muškarci a ne babe . Ja vas provalim odmah ali me zamarate.

Pozdrav
Preporuke:
9
2
34 sreda, 29 mart 2017 16:35
Tu i tamo
U jednoj si stvari principjelno u pravu, nevezano za konkretna lica koja pominješ, a to je da se u politici ne može dogurati daleko ako se nema podrška službi državne bezbjednosti ili kako je danas najčešće slučaj obavještajno-bezbjedonosnih službi.To si dobro "omirisao".
Preporuke:
8
4
35 sreda, 29 mart 2017 17:19
negi
Stvarno ovo nije u redu od Crnogoraca,kako su to mogli da urade a da ne pitaju samoproglašene srpske "patriote" tj.srpske zamlate za dozvolu?! Da li su vama uopšte javili da je Crna Gora suverena i nezavisna država i da može da donosi kakve hoće odluke ili ste negde prespavili i sad se probudili.
Preporuke:
4
14
36 sreda, 29 mart 2017 18:05
Bojan, Priština
E jada i bede, rekao bi da je Jedinstvena Rusija neka vrsta Ruske napredne stranke. Tako da nije čudo što Putin čak i u Vučiću vidi nešto - kao što je do juče video u Milu - pa sad kad su ih je Milo izbaronisao - of i kuku.

Ruska administracija i politika - čista nula !

Kad jednu CG (šaku jada i kamenja) nisu mogli da preotmu u svoju interesnu sferu pored toliko upumpanih miliona i pored toliko naklonjenog naroda, čak i kad je zapad u opadanju privlačnosti - onda ne vrede ništa.

Sreća pa bar tu naftu znaju da crpe, inače nebi bili bolji od nas ovako okupiranih.
Preporuke:
17
8
37 sreda, 29 mart 2017 19:50
BB
@Slavko
U tvojem pisaniju jedino nedostaje MIRKO ,pa da se priča pretoči u jedan dobar strip za decu!
Preporuke:
11
0
38 sreda, 29 mart 2017 21:15
Milan
Meni je najzanimljivije koliko se, u stvari, sve ovo drži u nivou pukog performansa, da ne kažem farse. Mislim, NATO je na neki način još 99-te okupirao ove krajeve, samo je za nas važno etičko pitanje da li će od nas "izabrane" Vlade da potpišu ili ne pristup toj organizaciji u očiglednom raspadanju. Đukanović tamo vojuje za svoj politički opstanak, ovde je Vučić, zbog popularnosti Rusije, dogovorio sa Zapadom da balansira i ne žuri koliko Milo... sve u svemu, već odavno je jasno da NATO uopšte ne mora da pita srpski narod hoće li ili neće da mu se priključe. Njegovi brodovi su već u Boki, po Srbiji se slobodno šeta, na Kosovu ima baze... a zabrinutost Rusije se najbolje očituje u dodreljivanju nam rashodovanih aviona.

Nije li NATO već pre osamnaest godina ovde prešao prag potrebne sile? Zamislite da Hitler nakon aprila 41-ve pita Srbe hoće li u Trojni pakt. Pitao ih je pre toga, oni nisu hteli i onda ih je bombardovao.
Preporuke:
6
0
39 sreda, 29 mart 2017 21:43
Bojan, Priština
Malo jesam rezigniran, neka mi ne zamere kolege komentatori, ali ovim činom je prsten oko Srbije zatvoren - konačno i definitivno zatvoren.

Ka teritorijama ove male pa još i krnje Srbije aspiracije imaju :
1. Bugari
2. Šiptari
3. Mađari
4. Muslimani
5. (čak i) Rumuni
6. Hrvati (koji bilo kakvu priliku nikad ne propištaju)

Sve navedene zemlje su članice NATO pakta. Daj Bože da ga nikad ne bude, ali šta ako dođe do šireg međunarodnog sukoba? Imamo zapad koji nas je bombardovao kad smo i saveznici bili. Imamo skorašnju katastrofičnu situaciju da smo kao narod istrenljeni iz naših rubnih oblasti - šta ako sad krenu da isto rade u ovom što se zove uža Srbija ?

Takve krucijalne stvari se ne prepustaju slučaju. Žalosno, ali to nikoga ne zanima.
Preporuke:
6
4
40 sreda, 29 mart 2017 22:39
BOKA
Čitam komentare i ne znam da li da se smejem ili da plačem. Priča o "crnogorskom narodu",guslanje o prvom crnogorskom separatisti Nikoli Petroviću, proklinjanje napaćene srpske zajednice, koja će na sledećem popisu brojati manje od 25% ukupnog broja stanovništva...

Nije ni čudo što su neprijatelji uspjeli da nam razbiju narod i državu kada Srbi za 69 godina zajedničkog života nisu naučili da prepoznaju svoje ljude, Srbe.
Preporuke:
2
0
41 sreda, 29 mart 2017 22:49
Srbin
Analitičar u što mrziš toliko tog Amira Čamdžića? Znaš li ti da je taj čovjek prije nekoliko dana u kafani punoj Hrvata rekao da je Srbin, kada su poveli priču o Srbima.Misliš da je to malo? Gledali su ga zapreoašteno i u prvom momentu mislili da ih zeza, i čovjek im je ponovo rekao da je Srbin i da pred njim u negativnom kontekstu ne govore ništa.Misliš da bi ti imao toliko petlje analitičari, a on je imao.
Preporuke:
4
0
42 četvrtak, 30 mart 2017 10:15
negi
@ Srbin.....Kakav bre crni ANALITIČAR,to je jedna obična dokona zamlata koja pokušava da se svojim komentarima šlihta Dodiku ne bi li ga udenu o negde.Gugla po raznim sajtovima i onda prosipa "mudrosti" koje je tamo napabirčio.Od skora je otkrio da postoji Rusija i ne možeš više da živiš od njega,kao kad je Kolumbo otkrio Ameriku. Uzimati za ozbiljno čoveka kome je uzor Debeli vojvoda je isto kao očekivati od neplivača da prepliva Lamanš.
Preporuke:
1
3
43 četvrtak, 30 mart 2017 11:03
Slavko
NEGI@ U pravu si za ANALITICARA gogla po raznijem sajtovima pa sklapa naku svoju politiku koju nama odje prosiplje. Ma provalijo sam ja njega odma. Esi vidijo sto je name kivan???Pa zato jer znade da ja u njegove politicke sklepacine ne vjerujem jer sam ga provalijo.
Preporuke:
0
2

Anketa

Da li mislite da će zgrada Generalštaba biti srušena i na njenom mestu sagrađen hotel?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner