петак, 03. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Вук Јеремић: Вучић је сваким даном све агресивнији и нервознији јер зна да не може да победи у првом кругу - требао је да укаже минимум поштовања према Николићу

Kоментари (50) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 19 фебруар 2017 11:12
Srki
Naravno.Vuce,predlazem da kontaktiras Nikolica i da se dogovorite o nekim stvarima.Pre svega o medjusobnoj podrsci za onog ko bolje prodje
Препоруке:
91
12
2 недеља, 19 фебруар 2017 11:25
Saša
Ja zbilja ne znam da li svi ovi ljudi ovako misle ili im neko piše govore?

Zašto svi pričaju da Vučić ne može da pobijedi u prvom krugu?

PA TREBA PRIČATI DA NE MOŽE DA POBIJEDI UOPŠTE!!!

To je prava politička borba a ne ovo poziranje i teoretisanje što bi bilo kad bi bilo.

Sa ovakvim pričama da li namjerno da li slučajno kandidati samo sami sebe dovode u poziciju statista i objekata.
Препоруке:
124
5
3 недеља, 19 фебруар 2017 11:26
Srki
bez obzira sto u ustavu nije definisano,Vucic mora da podnese ostavku na mesto premjera ako zeli da ucestvuje u predsednickoj kampanji.Zasto? Zato sto ne moze bit istovremeno i predsednik i premjer ni 5 minuta.Jer, ako bude biran za predsednika bit ce barem pol sata i predsednik i premjer.Potrebno je barem pol sata da se sluzbeno resi funkcije premjera,a zapravo i nekolko dana.
Препоруке:
94
6
4 недеља, 19 фебруар 2017 11:34
Жика
Опет ти причаш о њему, а не о свом програму. О њему знамо све и нећемо му дати глас, али не знамо ни коме хоћемо. Кажи нешто шта ћеш да радиш да видимо јеси ли ти тај ког очекујемо. На причи о њему нећеш добити гласове, јер то није никакав програм.
Препоруке:
59
68
5 недеља, 19 фебруар 2017 11:41
Оливера Вучић
али верујем да се неће усудити да ми изађе на телевизијски дуел",

Коме уопште сме?
Само испреплашеним новинарима жуто-лихт јавног сервиса које сме да прекида небројено пута и поставља питања као да је он водитељ.
У ствари и јесте.
Препоруке:
128
0
6 недеља, 19 фебруар 2017 11:42
Небески шетач
@Жика

Жико, човек је преставио свој програм, па немој да обмањујеш. И да ти га пошаље на кућну адресу, и да се сложиш са сваком ставком тог програма, ти опет не би гласао за Јеремића. Ако већ немаш неки бољи аргумент против њега, онда ћути.
Препоруке:
117
7
7 недеља, 19 фебруар 2017 12:00
negi
Samo tako Vuče,polako,kulturno i odmereno bez suvišnih velikih reči.Ne skreći sa glavnog protivnika Vučića bez obzira šta pokušavali da urade,on ti je glavni protivnik i meta.Ostale pominji samo ako koriste da nanesu štetu Vučiću.Pokušaće,kao što su Beba,Vučićević i Mitrović sveli medije na svoj nivo da i tebe svedu na svoj nivo komunikacije i političke borbe.Cilj Vučića i koalicije oko njega je da celu Srbiju svedu na svoj nivo kanalizacije. Čak ne moraš ni da pobediš,glavno je da ih sprečimo da veći deo Srbije svedu na svoj kanalizacioni nivo i da dokažemo da u tome neće uspeti.Glavna bitka će se voditi oko parlamentarnih izbora(koji sada neće biti raspisani) i tada će odlučiti Srbija koja ne pristaje da se spusti na njihov nivo.Tek tada će moći da se normalno odlučuje koje za levu,ko je za desnu,ko je za EU a ko za Rusiju itd. Ali prvo moramo da se otrgnemo i sprečimo da nas uvuku u kanalizaciju.
Препоруке:
84
6
8 недеља, 19 фебруар 2017 12:04
negi
@nebeski šetač....Zna to Žika odlično ali radikal u njemu ne da mu mira.Kao virus,stalno pokušava da se proširi.
Препоруке:
60
6
9 недеља, 19 фебруар 2017 12:09
SULUDI POSMATRAC
*Srki* Procitaj ustav pa lupaj .
Препоруке:
21
3
10 недеља, 19 фебруар 2017 12:15
Nista ne razumem
I iz ovog igraca izviruje jeftina demagogija. Ni on sam ne veruje u ono sto prica, vec peca u mutnom i pokusava da zadobije zbunjene na njegovu stranu. Kao i vecina ostalih podmetnutih kukavicijih jaja u Srpskom gnezdu, govorice sve sto treba da stvori mit o sebi i dopadne se lakovernima, a onda ce kao po obicaju zaboraviti sta je pricao i raditi sta mu se nalozi iz inostranstva i od strane domacih interesnih grupa. Ni on nije lider, nego bukadzija kao i ostali. Nama nije potrebna prefinjenija verzija Vucica ili Tadica, nego neko ko ima vremeplov da vrati Srbiju na pocetnu stanicu pogresnog voza u koji se ukrcala. U pogresnom vozu sve su stanice pogresne. Pa mozemo posle i peske, ali u dobrom pravcu. I neko da pocisti djubre koje se pred vratima nagomilalo. Nijedan kandidat koji ne zna da leti vremeplovom, koristi metlu i ostali pribor za ciscenje, koji ne nudi odgovor na pitanje kako se vratiti na pocetak stanice pogresnog voza i krenuti iz pocetka, nece dobiti moj glas.
Препоруке:
27
65
11 недеља, 19 фебруар 2017 12:28
gandra
taj jeremicev program je gomila fraza - uopsten i apstraktan kao beli list papira - nisam ga cuo da konkretno kaze kakav je njegov odnos prem briselskom sporazumu, problemu kosova, nije precizirao odnos sa rusijom - stvarno je nejasan - ako bih mu dao glas apsolutno ne bih znao za sta sam glasao - sem protiv vucica - u svakom slucaju u prvom krugu glasam za obradovica - a posle - ako jeremic udje u drugi krug - glasacu za njega - cisto kao manje zlo
Препоруке:
42
48
12 недеља, 19 фебруар 2017 12:33
мајор
@Žika

Jedini kandidat za predsednika koji je predstavio program je upravo gospodin Vuk Jeremić. Ti verovatno nisi u toku Žiko, zato što si član SNS i glasaš vučić aleksandra. Naravno da vučić neće da izađe na duel sa Jeremićem, pa nije toliko lud. Njemu ne može pričati o budalaštinama kojima zasipa javnost od jutra do sutra.
Препоруке:
75
8
13 недеља, 19 фебруар 2017 12:46
Goran
Račnunica onoga što je ostalo od DS-a, Živkovića i ostalih nije da se pobedi na predsedničim izborima, već da ojačaju svoje propale stranke uz pomoć Jankovića. Oni se više boje buduće Jeremićeve stranke nego toga da Vučić ostane na mestu premijera i prigrabi i mesto predsednika. Zato Janković nema dozvolu od njih da izjavi ni minimum -- da će Vuka bezrezervno i bezuslovno podržati u drugom krugu.
Препоруке:
51
1
14 недеља, 19 фебруар 2017 12:49
nadam se
budući Predsednik Srbije
Препоруке:
56
7
15 недеља, 19 фебруар 2017 12:54
Čaruga
Jaka vatra i ljuta nervoza!
Za negija i majora
Niko nije tako slep kao oni što neće da vide! Ponovo ista priča o programu i demagogiji! Već viđeno!
Moraću ponovo da aktiviram Botometar!
Препоруке:
47
3
16 недеља, 19 фебруар 2017 13:42
Janko
@Srki Ne treba nikakve dilove da ima ni sa kim iz SNS-a, pa ni Nikolicem. On je i omogucio Vucicu sve ovo sto sada imamo. Najvise bih voleo da imamo nekog kandidata koji bi se javno ogradio od svakog danasnjeg kadra iz SNS-a, SPS-a, SRS-a, pa i DS-a, da u nekoj buducnosti ne zasedne na neku funkciju u novom stranackom odelu.
Препоруке:
29
3
17 недеља, 19 фебруар 2017 13:52
negi
@ništa ne razumem......Razumeš ti odlično ne pravi se naivan,znam da nisi.Da nećeš možda da te Vuk tom svojom "vremenskom mašinom" vrati u period kad si bio mali i igrao se klikera?!
Препоруке:
24
5
18 недеља, 19 фебруар 2017 14:00
завера теорија
Лепо је рекао Асад у интервјуу од пре 3 дана: Западни политичари уопштено не извршавају своја обећања после избора, то је чињеница. По томе, нажалост, Србију можемо сврстати у запад. Ни Милошевић није одржавао обећања, чак. Али после 2000. обећања су толико вратоломна да је то језиво, од Тадићевих пола милиона радних места до Вучићевих благостања која су требала доћи 2014, 2015, 2016, сада је актуекна 2018... НЕ ВЕРУЈЕМ НИЧИЈОЈ ПРИЧИ
Препоруке:
36
6
19 недеља, 19 фебруар 2017 14:01
НИШТА!
Мало размишљање о кандидатима за председника: то вам је отприлике као да се за неку зграду распише конкурс за настојника. Изабрани кандидат може чак и да буде и неки анђео без икакве мане... али – ко су станари? Они су ограничени, тупи, себични, без икакве савести и свести о општем, заједничком, добру (крову и темељу зграде у којој станују). Свако како-тако одржава свој стан, али - улаз, степениште и подрум су у нереду и распадању, прљавштина и сваке гадости на сваком кораку, кров пун рупа, темељи се круне...Међутим – кад им отвориш врата стана: често права апотека и мали рај... Сада – на државу: то је као нека велика зграда за коју важи све ово претходно речено, станари су бирачи: државни чиновници, судије, наставници, лимари, бравари, земљорадници, полицајци, попови, лопови... нико нема свести о заједништву, општем добру. И – шта очекивати од таквог друштва, без обзира кода изабере за председника? Осврните се око себе, погледајте се у огледало, и биће вам јасно: НИШТА!
Препоруке:
29
5
20 недеља, 19 фебруар 2017 14:03
Nikola Nis
Ova vest je dokaz da botovi menjaju strategiju. Tj. dopunjuju svoju verziju softvera. Ili niko ne valja, pa nece da glasaju, ili traze program iako je gospodin Jeremic isti vec izlozio i dobio pozitivne kritike za njega. Ne postoji niti jedno sredstvo informisanja, niti jedna drustvena mreza koja nije pod bot okupacijom. Ljudi iz opozicije treba da se dogovore i poslusaju gospodina Radulovica o potrebi imanja samo jednog kandidata. Samo tako se ovo zlo skida s vlasti. Ako pobedi Jeremic, parlamentarni izbori dolaze kao slag na torti, kao konacna glazura. Pasce lakse od gnjile kruske. Ali samo jedan opozicioni kandidat. Poslusati Radulovica, za sad je sve sto je pricao prosle godine ostvareno u ovoj. ovo je neocekivana prilika za spas Srbije. Jer ako Vucic pobedi, stvarno nam nema spasa...
Препоруке:
37
5
21 недеља, 19 фебруар 2017 14:12
Milos
Vuk ce biti malo manje lepa i malo vise desna verzija Tadica. Novost koju donosi je nesto na sta nasi biraci nisu navikli - uzasto ambiciozan, cak beskrupulozan igrac, koji se od kasnih dvadesetih bavi visokom politikom, bez ikakvog iskustva u oblastima van politike (privredi, kulturi, nauci..). Takvi kadrovi dobro prolaze u tradicionalnim zapadnim demokratijama, gde je ambicija sve. Za Srbiju nisam siguran. Posto nema poliitcku stranku iza sebe, morace da je formira nakon izbora, kako god prosao. E, tu postoji opasnost kao kod SNS-a - pravljenje stranke od bivsih clanova drugih stranaka. Ako pobedi, 90% tih clanova ce biti upravo sadasnji clanovi SNS-a (kazu da ih ima oko 600 000, kao SPS u vreme Milosevicevog zenita). Ako izgubi, to ce biti mahom njegove stare stranacke kolege iz DS-a. Interesantno je da se u kampanji on nece jasno i nedvosmisleno izjasnjavati o tome da li smatra da li Srbija treba da udje u EU i da li treba nastaviti puzajuce priznanje Kosova po diktatu EU i SAD.
Препоруке:
12
27
22 недеља, 19 фебруар 2017 14:21
Небески шетач
@ завера теорија

Па немојте тако. За разлику од осталих који су у кампањи свашта обећавали па после заборавили да испуне, Тадић је своје обећање о пола милиона радних места испунио у потпуности. На крају његовог мандата у Србији је било тачно пола милиона запослених мање него на почетку његовог мандата.
Препоруке:
21
4
23 недеља, 19 фебруар 2017 14:38
negi
@Nikola Niš, Nisu to klasični botovi,to su ljudi koji podržavaju Vučića i sebe su proglasili za "patriote" a nas ubeđuju da Vučić ovim što radi u stvari "samo zavarava zapad" a da će u ključnom trenutku(valjda tamo oko 2051 g) preći na stranu Rusa.Duboko su uvereni u to i pokušavaju da ostale u to uvere.To je ono kad imate budalu i svi znaju da je budala ali svi se ophode pažljivo da ga ne uvrede(nije on kriv što je rođen kao budala) ali budala ko budala misli da je to normalno biti budala i stalno pokušava da ubedi ostale da je on jedini normalan a oni svi budale,dok nekom ne prekipi i postavi ga na pravo mesto.
Препоруке:
24
2
24 недеља, 19 фебруар 2017 14:43
Dragan R
Glavno pitanje ovih izbora je zašto Vučić šalje Nikolića u političku penziju, iako je jasno da bi on uz podršku Vučića (SNS je njegovo privatno vlasništvo) ubedljivo pobedio u drugom krugu? Po meni postoje samo dva razloga. Jedan je medicinski a drugi politički. Vučićeva bolesna priroda je takva da on nema mere u ponižavanju slabijih i u dodvoravanju i puzanju pred jačima. Zato u Srbiji po njegovoj meri ne sme da postoji nikakav, čak ni formalni autoritet, kakav je bio Nikolić na mestu predsednika, prema kome bi on morao da se odnosi sa uvažavanjem.I zato Nikolić mora da ide, ali ne i isključivo zato. Važnije je to što idu godine kada će morati da se donose ,,bolne i teške,, odluke, kakve su promena ustava i izbacivanje KiM iz njega, potpisivanje obavezujućeg pravnog sporazuma sa KiM (čitaj priznanja), demontaže Republike Srpske, uvođenja sankcija Rusiji i ko zna kakve još, a Vučić i njegove gazde sa zapada odlično znaju da Tomislav Nikolić, kakav god do sada bio, to neće dozvoliti.
Препоруке:
28
2
25 недеља, 19 фебруар 2017 15:04
Vucic smiruje avion: http://youtu.be/rS6oJt-8XiE
Vucic smiruje avion:

http://youtu.be/rS6oJt-8XiE
Препоруке:
10
4
26 недеља, 19 фебруар 2017 15:06
Изгледа да нам је избор "до мошњи"
Иако не могу да смислим ни Ханибала Лектора званог Брут, ни оца му Евнуха, званог Диплома, волео бих да нам господин Бриљантин приопћи своје изворе финансирања кампање.

ПС - Добих информацију, путем преко медија да је немогуће ући у озбиљну кампању без бар 5 милијуна евра, па ко велим да питам јер сам интересантан знати КО је алтернатива која нам се нуди насупрот прва два наведена сатрапа.
Препоруке:
9
17
27 недеља, 19 фебруар 2017 15:06
s.p.Lajković
A najgore su mi ove "Žike" koje ne znaju ni sada kome da daju glas???
Neverovatno.

Stvarno mora da si totalni idiot kad u ovoj "ponudi" većinom gramzivih lopovskih političara ne znaš za koga da glasaš.

Uvek ima bar jedan pošten.

Za DVERI, Žiko, za DVERI ako ništa drugo nemaju putera na glavi (još) i imaju najbolji program izlaska iz krize.

Ali sad će opet "Žika" da traži dlaku u jajetu kod Obradovića i zbog te dlake će se zaboraviti: IZDAJA, PRODAJA, IZDAJA , GLUPOST, IZDAJA , NEZNANJE, IZDAJA, POHLEPA itd.itd. Svih dosadašnjih političara koji i dalje konkurišu nesmanjenom energijom za isti posao.

Proklet smo narod mi, Srbi a ne oni za koje se obično misli.
Препоруке:
25
2
28 недеља, 19 фебруар 2017 15:07
Predrag
Vucic je duboko ubedjen da moze SVE i ta njegova ubedjenost ne podleze nikakvoj

korekciji,pogotovu verbalnoj.Posto je,kao mali Napoleon ,postavio sebe za

Prvog konzula - spletkama,obmanama , obilnom podrskom medijske artiljerije

pre nastupa mobilisane i disciplinovane pesadije -sada bi da sam sebe krunise

za monarha.Istorija nas uci da i za takve ima leka : Kutuzov. Posle slede Berezina,
Vaterlo i ...Sveta Jelena.Srbiji je potreban jedan Kutuzov! Pod hitno!
Препоруке:
18
1
29 недеља, 19 фебруар 2017 15:18
.....
Zašto Jeremić treba da polaže račune odakle mu pare, ako to ne čini niko drugi, a ponajmanje ništavno ništa iz Bugojna?
Препоруке:
32
4
30 недеља, 19 фебруар 2017 15:40
Ništa ne razumeš
@Negiću, Da li ti možeš da garantuješ za Jeremića i njegov životopis? Da on nije pod uticajem ni jedne strane ili domaće službe ili interesne grupe? Da li možeš da garantuješ da nije riziк za integritet Srbije i naš opstanak? Ako ne možeš onda si bukač i galamidžija kao i on. Test za kandidate nije šta pričaju i koliko glasno viču. Sve hulje lepo zbore, a rđavo rade. Sumnjam u njegovu nezavisnost. On nije Srpski već tuđi proizvod kao i 90 % njih koji će ce kandidovati. Nekome koga gura Žika Pauk i slični banditi sigurno ne mogu da verujem. Kao što su vadikavi podeljeni u više kolona, tako je i žuti škart iz kruga dvojke krenuo u više kolona. Ako niko od kandidata ne obećava da će ukiniti kriminalne zakone i ugovore koji su i doveli do urušavanja Srbije, već nam uvaljuje harizmu, improvizaciju i dogmu od toga nema ništa. Svako od njih će biti samo prefinjeniji Vučić koji će nas manje iritirati, a na kraju čemo isto propasti. Što se mene tiče Obradović u nedostatku boljeg.
Препоруке:
15
16
31 недеља, 19 фебруар 2017 15:52
...
zaista ne znam zašto se jeremić upušta u zamke naprednjaka. umesto te priče o fantazijama faktor plusa i ipsosa ( a to su samo ispostave istih onih koji su tvrdili da hilari klinton ima 98% šansi da pobedi i da će Brexit biti poražen), on im još daje na značaju?? pa zašto ideš na izbore ako ti je krajnji domet da uđeš u drugi krug? rekao faktor plus? priča mora biti da ide da porazi vučića a ne kako će za vučića biti poraz ako ne pobedi u prvom krugu? ja ne znam stvarno ko su savetnici jeremića, ali kako ćeš animirati birače ako si se predao i pre izbora? idem da pobedim vučića, maštarije ipsosa i levih faktora me ne zanimaju, to bi trebalo da bude poruka...
Препоруке:
16
2
32 недеља, 19 фебруар 2017 16:06
Теоретичар
Потпуна сагласност са коментатором"пет тачкица".
Права је срећа што се појавио неко коме неко даје паре.Бар ће
да има пара за контролу регуларности избора.Да нема Радулови-
ћа,Обрадовића,Јеремића и Велике народне изборне коалиције,на
изборима би била општа крађа.Овако,биће чупаво.
Једини циљ у овим изборима је уклањање владајуће булументе са
политичке сцене.Више се сада и у оваквој Србији не може.
Без обзира ко буде изабран од Обрадовића,Радуловића или Јере-
мића,је огроман успех и нада да нешто у будућности може да се
уради.Са овима до сада,перспектива је мрак.
Препоруке:
20
1
33 недеља, 19 фебруар 2017 16:25
Neša (Glodur)
Eto, sada će "naši strani prijatelji" da podrže i Nikolića da bi pritiskali nedovoljno kooperativnog Vučića (njima niko nikada nije dovoljno poslušan). Cilj je rasturanje jednopartijskog sistema koji sada faktički postoji i koji upravlja Srbijom. Tragično je što ko god da pobedi nastaviće isto.
Препоруке:
8
9
34 недеља, 19 фебруар 2017 16:52
negi
Što bi ja garantovao za Jeremića,nisam osiguravajuća kuća?! Ja samo vidim da je čovek normalan,pristojan i obrazovan ili što bi naš narod rekao "da je u vinklu" i što se mene tiče sve preko toga je čist ćar.Da "nije u vinklu" ne bi mogao da predsedava Generalnom skupštinom UN i da bude drugi kao kandidat za Generalnog sekretara UN,verovatno bi i bio izabran da Ameri i Britanosi nisu stavili veto.Vi ga ovde optužujete "da je strani plaćenik" a u Sarajevu i Prištini su uoči finalnog glasanja "Majke Srebrenice" i ostale mudžahedinske organizacije organizovale proteste nazivajući ga veliko srpskim kandidatom.Sedite brate pa se dogovorite šta je,ne može biti i baba i deda.Na zadnjim izborima sam glasao za listu koju je predvodila gđa.Ivić i Obradović i nisam pogrešio.Gđa.Ivić nije izneverila moj glas i zato je tako i prošla i koliko vidim i ona javno podržava Jeremića.Pa ako me nije izneverila prvi put zašto ne bi i sada poverovao u njen sud koji se poklapa sa mojim viđenjem.
Препоруке:
21
5
35 недеља, 19 фебруар 2017 18:12
Жика
@небески шетач
Нисам ја негирао да Вук није представио свој програм него сам против тога да прича о Вучићу. Вучић само што нам из фрижидера не искаче и има га у прекомерној количини. Зато сам мишљења да му противкандидати не требају уступати свој медијски простор. Нека причају о себи о свом програму, својим намерама. Ако причају о њему као и он о њима онда су исти. Нисам ја ПРОТИВ Јеремића, али нисам ни ЗА без убедљивих аргумената. Веома сам резервисан, јер се испилио из Ђинђићевог гнезда, и то не ценим као врлину, напротив. Зато бих волео од њега да чујем чешће и више о њему самом, а не о Вучићу. Ућуткивати другог је склоност насиљу или искључивости. Дијалог води просперитету, а униформисано мишљење диктатури, коју надам се ни ти не желиш.
Препоруке:
6
5
36 недеља, 19 фебруар 2017 18:20
Neša (Glodur)
Podrška Jeremiću je isto što i podrška DOS-u koji je počeo da rastače državu. Jeremić će ga privesti kraju. Kampanja mu je kopija naprednjačke iz 2012. godine, iz iste kuhinje dolazi. Kako god, Nikolić je, kao Šumadinac, jedini koji poreklo ne vuče van Srbije.
Препоруке:
10
13
37 недеља, 19 фебруар 2017 18:30
@.....
Сви су ништавна ништа, свеједно одакле долазили из Бугојна, Цазина, Бајчетине само што они који су чланови неке партије могу да користе партијске фондове. Е, сад, како се пуне ти партијски фондови то је прилично мутна прича али ако неко нема чак ни те партијске фондове на располагању онда је то двоструко мутна прича.
Препоруке:
5
5
38 недеља, 19 фебруар 2017 19:07
Istoricar
Mislim da je Jeremic napravio dobru analizu ali ne verujem da ljudi u Srbiji dobro razumeju znacenje svega toga. Hteo bih samo da dodam da se Vucic nikad nije promenio i kakav je bio ranije takav je i sad. Agresivnost, vulgarnost i bahatost Vucica moze direktno da se prenese na ponasanje ljudi. Ljudi, po obicaju, uzimaju za idole one koji imaju veliku odgovornost, kao sto su politicari, ili uspesne ljude iz sveta kulture, nauke i sporta. Mislim da Srbija zasluzuje boljeg predsednika od Vucica. To znaci nekog normalnijeg, pristojnijeg i civilizovanijeg.
Препоруке:
8
1
39 недеља, 19 фебруар 2017 20:00
Nista ne razumem
@Negi(2)Ko je Jeremića ranije napadao, a ko ga sada brani ništa ne znači. Svi naši lideri misle to što kažete. Da mogu biti malo "baba", a malo "deda"! Svi misle da su najpametniji, da mogu biti patriote za unutrašnju upotrebu, a sa strancima će se dogovoriti, da su mnogo lukavi. Istu grešku je pravio i Sloba, Đinđić kao i Tadić-Jeremić. Zapad ih svira kao violine. Ni (ne)izbor u UN ne znači overenu patriotsku legitimaciju. U poređenju sa Gutierešom, ovaj naš je bio balav. Ne verujum nabeđenim mesijama sa puterom na glavi. Najbolje bi bilo da se svi okupe oko jednog kandidata gde bi se oročila pobeda na samo 6 do 8 meseci. Koliko treba da se razmontira SPS-DS-SNS krimi hobotnica, oslobode mediji i drzavna uprava, sudovi prorade, pa da budu pravi slobodni izbori. Spoljnom politikom ne moraju da se bave, ko god da pobedi, samo unutrašnjom. Ja se nadam da je Jeremić vredan tvog poverenja. Svi novi predsednici i vlade od 2000. su bili uvek samo gori.Zašto bi Jeremić bio bolji posle svega?
Препоруке:
2
5
40 недеља, 19 фебруар 2017 20:10
моје мишљење - све било је узалуд у годинама које су појеле скакавци
Политика је у Србији порно сапуница којом се баве углађени мангупи - интелектуалне барабе које финансирају домаћи и страни криминалци.
Ти криминалци т.з.в. мафијаши, биснисмени, тајкуни држе под контролом све институције у држави преко својих политичких сателита (странака и њихових посредних и непосредних, зависних и т.з.в. независних лидера и кандидата) извршиоца налога. Они држе министарства, агенције, судове, тужилаштва,полицију, војску, јавна предузећа чак и затворе у којима леже ситни криминалци. Они пишу законе, одлучују о праву на живот, слободи мисли, говора и вероисповести, медијима, праву на приватност, границама државе, води, ваздуху, храни,образовању, миру.
Ми смо на то пристали у име демокртије, где ће на изборима који то нису легитимитет добити они политички представници које нам они наметну преваром, јер су све понуђене кандидате купили на тржишту - пијаци политичара и капитала. И зато су сви константно присутни у тиму, само чекају својих пет минута славе.
Препоруке:
7
1
41 недеља, 19 фебруар 2017 20:49
Zvonimir Bgd
Он је додао да не очекује подршку Томислава Николића, али да сматра да се према бившим председицима треба односити с поштовањем, без обзира на евентуалне грешке које су чинили.

Zasto se g.Jeremic ovog principa ne drzi kada je u pitanju Slobodan Milosevic?
U svojim nastupima, bilo pred domacom, bilo pred medjunarodnom javnoscu, g.Jeremic o pomenutom BIVSEM PREDSEDNIKU govori kao o "diktatoru"! Ovim ne samo sto se nije drzao principa koji drugima osporava, vec je na medjunarodnom planu podupirao teske optuzbe svih nasih neprijatelja kojima su oni sticali lazne argumente protiv Srbije.

Ovog puta, ja verujem da g.Jeremic ima dovoljno razloga da POSTUJE g.Nikolica. Politicki mu je trenutno koristan.

S obzirom da je bivsi kandidat za genseka OUN sada kandidat za predsednika Republike Srbije, njegova kampanja bi morala dokazati da je on za PROMENE. Medjutim, svojom najavom o nastavku puta u EU, najavio je NASTAVAK POLITIKE koja je pogubna po Srbiju.
Препоруке:
1
5
42 недеља, 19 фебруар 2017 20:51
A man with no names
Da, ja sam bezimeni čovek. Ali ne i bezimena bubašvaba.
Moj je onaj kandidat koji zabrani zaprašivanja građana iz NATO aviona.
Dela, da vas čujem, vi politički nitkovi redom.
Ko je pitomiji a ko agresivniji briga me, poštovanja da ukazujete jedni drugima, pa to ja još nisam čuo, da držite do drugoga, da ga ne pljujete. A naše poštovanje, pa to treba da se zasluži.
Ko bi želeo da pomogne zemlji bez interesa.
Može li?
Na koji način?
Šta su vaši ciljevi?
Koje su vaše vizije?
Kada će to biti?
Za godinu, dve, pet, kada?
Kako da vam verujemo?
Vi ste se obezbedili.
A mi duvamo u prste.
A svako od nas bi Srbiju umeo da stavi na noge.
Zašto nećete da se spustite na naš nivo i izdržite prezrive poglede?
Koji vas đavo dovede među prezrene i gladne?
Ajmo da udovoljim i onima koji su verujući.
Možda su čudni ti putevi, ali ako bogu nije teško neka učini da nam sa ma kojom huljom od vas bude bolje.
Koliko, dosad su se mnogi iskreno molili za spas zemlje?
Kome je molitva uslišena?
Препоруке:
2
1
43 недеља, 19 фебруар 2017 21:48
negi
@moje mišljenje.....Prijatelju,kad bi vi znali koliko su indentični samoproglašene srpske"patriote" (okupljene oko DSS) i tzv. građanisti (okupljeni oko DS) vi bi ste se zapnjili, vi ste "braća po materi" samo vam je ćaća različit.I jedni i drugi guslate te vaše izanđale priče iza čega ne stoji ništa,samo je vaša mržnja neprolazna.Jedni su se okomili na Pajtića i smenili ga samo zato što je podržao DSS i g.Ivić u pokušaju da je krađom spreče da uđe u parlament.Sa druge strane samoproglašene srpske "patriote" su još sramnije smenili g.Ivić što se približila demokratskoj opoziciji u cilju zaštite elementarnih demokratskih prava.Isto je danas,građanisti i tvrdo jezgro DS-a na potralima pljuje po Jeremiću optužujući ga da je ruski čovek,dok ovde samoproglašene srpske "patriote" pljuju po Vuku da je zapadni čovek,pritom i jedni i drugi nisu u stanju da izbace svog čoveka,tj.Šutanovca i Miloša Jovanovića i onda se pojavi Vuk Jeremić i pljuvačina.Pa izbacite vaše čelne ljude na megdan.
Препоруке:
5
3
44 недеља, 19 фебруар 2017 21:52
negi
@Zvonimir Bgd. Možda bi mu bolja preporuka bila da je kandidat za Hag?!
Препоруке:
1
3
45 недеља, 19 фебруар 2017 22:07
@Vucic smiruje avion: http://youtu.be/rS6oJt-8XiE
Prica: Dok nam potrcko prica, kapetani se valjaju po putnicima, a avionom ne upravlja niko. I avion mirno leti.

Smisao: Najbolje je da nema ni premijera i predsednika, i Srbija ce se stabilizovati.
Препоруке:
2
1
46 недеља, 19 фебруар 2017 23:12
Zvonimir Bgd

negi

@Zvonimir Bgd. Možda bi mu bolja preporuka bila da je kandidat za Hag?!

Biti kandidat 'za Hag' je najbolja preporuka za svakog srpskog rodoljuba. Ali, i ta prica se zavrsava...
Препоруке:
1
0
47 понедељак, 20 фебруар 2017 00:11
@ negi
Nismo mi nikakvi prijatelji.
Pismo upućeno na pogrešnu adresu.
Nisam član ni DS ni DSS ni neke treće interesne grupacije, pa nemam nameru bilo koga da izbacujem.
A ti guslaj kao potparol pomenutih šta ti drago, jer očigledno tvoja mašta smišlja svašta.
Da želim da se bavim politikom, i da smatram da je to plemenita delatnost u Srbiji i da ima šanse, bavila bih se.
To ne znači da nemam svoj stav. A za tvoje mišljenje nisam pitala.
Препоруке:
2
1
48 понедељак, 20 фебруар 2017 04:39
Brđanin
Ovdje novinari imaju osnovni problem, da li pobjedjuje AV u prvom krugu. Dakle, po njima, njegov izbor je nersporan. Ni Tramp nije imao, po medijskoj procjeni, nikakvu šansu. A pobijedio je.Vuk Jeremić, sa svih strana je napadnut. Mediji su tamo gdje je gazda. I za jednopartizma i za “demokratije” ništa se nije izmijenilo, osim fasade: novinari su robovi onih koji imaju medijske poluge moći. To su sada stranci. Radi se o sloju robova i sad kao nekad, za Tita, samo što je sada suptilnije, robusnije i opasnije djelovanje. Ostala je za pamćenje IZBORNA SKUPSTINA Demokratske stranke, 18. Dec.2010, kad je Jeremić brutalno pokraden.Ako se ne poradu predsjednički izbori, moglo bi se reprizirati američki "šok."
Препоруке:
3
1
49 понедељак, 20 фебруар 2017 08:24
Interesantno
SNS botovi su okupirali Novosti, clanak o Jeremicu pljuvanje, do bola je transparentno pa zakljucujem da se njega najvise plase. Ovo sto je preostalo u tkz. opoziciji je sve sama bornaija: Seselj-beskoristan, Bosko-male sanse, Jankovic-ako ga Sutanovac podrzava, ja necu. Nikolic-kao Mira Markovic nekada i ko ostaje?
Препоруке:
3
2
50 понедељак, 20 фебруар 2017 09:00
negi
@ Skim ti polemišeš?
Препоруке:
0
4

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер