Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Austrija: Nezavisni kandidat Aleksander Van der Belen novi predsednik Austrije, Norbert Hofer priznao poraz

Komentari (51) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 04 decembar 2016 20:02
ima dana za megdana
Šteta.
Ponekad su želje veće od mogućnosti.
hejter
Preporuke:
53
7
2 nedelja, 04 decembar 2016 20:10
brlj
K`o da je to jedva doček`o ?
Preporuke:
23
3
3 nedelja, 04 decembar 2016 20:22
čitalac
čudno da neko prihvati rezultate posle 60% izbrojanih glasova
Preporuke:
40
7
4 nedelja, 04 decembar 2016 20:38
Novi svetski poredak
Nemci su prvi počeli, Nemci će poslednji odustati.
Preporuke:
31
6
5 nedelja, 04 decembar 2016 20:41
brzi
@čitalac

Nije čudno ako izgubiš u izbornim okružjima kde si očekivao da češ pobediti. Inače austrijski izbori su su bili pod suštinskim uticajem brexita kde se na kraju pokazalo da oni koji su sve vreme navijali za izlazak VB iz EU nemaju nikakvog plana kako i što dalje. Na tu englesku prigodu je pao Hofer u Austriji i na toj engleskoj prigodi na izborima koji sleduju padaju svi populisti ako neče pre izbore predstaviti jasnih i realnih planova kako če da izvedu svoje programe ( obečanja) ako pobede na izborima. Prva sledeča na testu istinotosti je Le Penova u Francuskoj.
Preporuke:
10
50
6 nedelja, 04 decembar 2016 20:48
negi
Koga samoproglašene srpske "patriote" podrže mora da propadne.
Preporuke:
23
53
7 nedelja, 04 decembar 2016 21:09
Peki
Kroz razgovor sa gastarbajterima sam saznao da vecina Srba u Becu ili ne glasa ili glasa za van der Belena. To je dobar pokazatelj nivoa obrazovanja i nacionalne svesti medju gastosima, koji se ,izmedju ostalog, skoro svi dive vucicu.
Preporuke:
69
4
8 nedelja, 04 decembar 2016 21:14
neovavešteni
nedelja, 04 decembar 2016 19:41 brzi
@čitalac

Pričate gluposti.
I vi i negi.
Hofer je jasno definisao proevropsku politiku,uz uslov da se Unija redefiniše.
hejter
Preporuke:
42
1
9 nedelja, 04 decembar 2016 21:17
frlj
Pa kad njihov `kućni` fašizam baš lepo kohabitira sa `levicom`, šta će im desničar na čelu ?
Preporuke:
26
2
10 nedelja, 04 decembar 2016 21:22
brzi
@Peki

Ne dive se gastosi toliko Vučiću koliko razmišljaju mozgom i novčanikom a ne srcem. Znaju vaši gastosi nešto što mnogi u Srbiji ne znadu a to je da se za srce ne dobija ništa nego se novac zarađuje mozgom jer jedino novcem možeš da dobiješ neko blago ili uslugu.
Preporuke:
9
50
11 nedelja, 04 decembar 2016 21:29
brzi
@neovavešteni

Hofer je počeo pričati o EU kada je bilo jasno da je Brexit pušiona na celoj crti za britance. Inače je ove Hofere, La Penove i njima slične najlakše definisati kao komunjare bez komunističkih insignia, takav jim je program i način rada ( mnogo galame i gotovo ništa suštine).
Preporuke:
6
48
12 nedelja, 04 decembar 2016 21:51
Zvonimir Bgd
Ustavni sud Austrije poništio je rezultate drugog kruga izbora u maju nakon tužbe Slobodarske partije u vezi sa nepravilnostima pri prebrojavanju glasova koji su pristigli putem pošte.

Deluje kao da su 'slobodarci' sami sebi zabili autogol. Na kraju se ispostavlja da su izbori ponavljani sve dotle dok to obezbedi interese globalistickih gospodara Evrope.

Nista ovo ne znaci za druge zemlje (Francuska, Holandija, Nemacka..). Tek ce se videti ko tamo koga slusa...
Preporuke:
29
4
13 nedelja, 04 decembar 2016 21:55
Zvonimir Bgd
@ neobavešteni

Vrlo ste dobro obavesteni. Mislim da su ti njegovi zadnji istupi znatno ostetili bazu glasaca na koje je mogao da racuna.
Preporuke:
18
0
14 nedelja, 04 decembar 2016 22:02
Arčibald Rajs
Obzirom da je kandidat desnice koji nije bio naklonjen EU imao preko 48% glasova to govori koliko je birokratija EU popularna jer je protiv nje glasala skoro polovina stanovništva što je do pre 5-6 godina bilo nezamislivo. Dokaz da se ideji EU ne piše dobro u budućnosti.
Preporuke:
47
1
15 nedelja, 04 decembar 2016 22:23
negi
@neobavešteni U pravu ste,jeste glupost ali morao sam malo da ih pecnem.Inače,samoproglašene srpske "patriote" ne znaju ni kada su gladni a kamoli za šta se zalaže Belen a za šta Hofer.
Preporuke:
7
25
16 nedelja, 04 decembar 2016 22:31
negi
@Zvonimir Bgd. I prvi put je pobedio Van der Belen,ali je sud poništi iz proceduralnih razloga.Sada je pobeda daleko ubedljivija.Hofer bolje da se nije žalio na rezultate prvog puta jer je razlika tada bila veoma mala.Ovo je već ubedljiv poraz.
Preporuke:
9
21
17 nedelja, 04 decembar 2016 22:43
vrlj
Taj Belen zna ruski ?! `Beli` Rus, koji je vremenom - pozeleneo ?
Preporuke:
8
2
18 nedelja, 04 decembar 2016 22:48
Arčibald Rajs
Za brzog
Tvoje prognoze i analitika su se najbolje pokazale na Rusiji i Siriji gde si pre dve godine predviđao propast Rusije za godinu dana sankcija a prošle godine si predviđao debakl Asada, sva tvoja analitika se svodi na ideološkoj ostrašćenosti i onoj narodnoj, što je babi milo to joj se i snilo. Na kraju uvek se osramotiš i ispadneš smešan.
Preporuke:
39
3
19 nedelja, 04 decembar 2016 23:02
haralampije@negi i slicni
Ma sta kazete,izgubio zbog ,,srpskih patriota,,?Jeste to naucili od vucica,jovanovica,kandic,biserko...da ljepite etikete i odredjujete tko je patriota a tko ne?Pa zar ne vidite tko se u tako iskljucivim ljudima krije;kao dobos ste,unutra prazni a stvarate veliku buku.
Istina je vaznija i od demokratije!!!
Preporuke:
22
2
20 nedelja, 04 decembar 2016 23:10
Zvonimir Bgd

negi

I prvi put je pobedio Van der Belen,ali je sud poništi iz proceduralnih razloga.Sada je pobeda daleko ubedljivija.Hofer bolje da se nije žalio na rezultate prvog puta jer je razlika tada bila veoma mala.Ovo je već ubedljiv poraz.

Potpuno si u pravu.
Preporuke:
7
7
21 nedelja, 04 decembar 2016 23:17
negi
@harlampije A šta je istina određujete vi?! Taj opis sa dobošem savršeno odgovara opisu samoproglašenim srpskim "patriotama" i na tome sam vam zahvalan.
Preporuke:
2
12
22 ponedeljak, 05 decembar 2016 00:18
brzi
@Arčibald Rajs

Šta su postigli rusi i Asad u Siriji? Zaglibili kod Alepa. Da su neke baje pregazili bi ISIS i Al Quaidu kao što je Patton u drugom ratu šetao kroz ratišta i uz to oslobađao teritorije od nacista. Alep je za Asada i ruse to što je bio za vas Vukovar, i jedan i drugi grad su bez ikakvog značaja za konačni rezultat rata ali su idealni za prljanje imena. ISIS i Al Quaida se nalaze u pustinjama između Eufrata i granica Sirije sa Irakom, Turskom i Saudiskom Arbijom i u toj pustinji su bezbedni jer ni rusi ni Asadova armija nije uradila još ni koraka preko reke Eufrat. Toliko o jačini rusa i Asada.I biče još gore kada če se u tu sirisku pustinju smestiti još ISIS i Al Quaida jedinice iz Iraka, tada če i Asad i rusi opustiti bilo kakvu nadu da pređu Eufrat. I vi ste 93. slavili Veliku Srbiju a onda se dogodio Gotovina i penzionisani američki generali i malo je falilo da se ne dogodi da svi srbi živte u jednoj državi ali istočno od Drine.
Preporuke:
5
36
23 ponedeljak, 05 decembar 2016 01:13
Čovek
http://www.zerohedge.com/sites/default/files/images/user5/imageroot/2016/11/29/Austria%20vote%20map.jpg

Ova mapa sve govori. Isto kao u SAD za Hilari, establišment krade glasove u najvećim gradovima.
Preporuke:
5
1
24 ponedeljak, 05 decembar 2016 07:06
Patriota iz Toplice
@brzi
Vaš antiruski i antisrpski stav su konstantni, vi ste dosledni neprijatelj u svakoj prilici, makar ona nemala nikakve veze sa pomenutim. To koliko su Rusi i Asad zaglavili videćemo, ali smo već veoma dobro videli koliko je vajna Amerika doprinela svom tom užasu. Ali, veličati "šetnju" generala Patona i njegovo oslobađanje "teritorija" u svetlu istorijske istine o Pobedi nad nacistima u II svetskom ratu je pristrasno i smešno. Patonova "šetnja" u odnosu na herojski pohod ruskih armija je malena ratna epizoda. Nikada neću razumeti "naše" ljude koji se sprdaju sa patriotizmom, mrze Rusiju i vole najveću grabljivicu savremenog sveta i otimača Kosova. Pamtim priču mog oca, zarobljenog oficira kraljevske vojske: kada je u zimu 1943. preko razglasa u logoru saopšteno da trupe Vermahta pod Staljingradom prelaze u "strategijsku odbranu", oficiri JV, koji naravno nisu voleli SSSR, su se radovali kao deca, jer su verovali u braću Ruse i njihovu Pobedu! Slava narodu pobedniku!
Preporuke:
21
3
25 ponedeljak, 05 decembar 2016 10:43
ludi skretničar
Nek` se deca malo raduju.
Preporuke:
6
1
26 ponedeljak, 05 decembar 2016 11:01
mica domaćica
Austrija - sestra Nemačke, neće valjda sestra sestru da izneveri u teškim trenucima. EU nema alternative, jasno. Što bi se onda jedili što umesto Kurte nije pobedio Murta.
Preporuke:
3
4
27 ponedeljak, 05 decembar 2016 13:31
@brzi, Renfild
Nije mi jasan vaš komentar o Asadu i Rusima. Za vreme koliko traje ruska intervencija, postignuto je više nego što je Koalicija uradila. Koliko dugo traje NATO intervencija i Iraku i šta je za to vreme urađeno? Uporedite vreme utrošeno na jedno i drugo (postiguto u Iraku i Siriji) pa ćete dobiti čitavu sliku. Uz to, uzmite u obzir da osvajanje gradića nije isto što i uzimanje jednog velegrada kao što je (bio) Alepo. Samo ostrašćeno poredite neuporedivo.
Preporuke:
12
1
28 ponedeljak, 05 decembar 2016 14:45
brzi
@@brzi, Renfild

Rusi i Asadova armija se oko Alepa naguravaju več gotovo godinu dana a u to vreme se ISIS i Al Quaida koncentrišu u sisriskoj pustinji, istočno od reke Eufrat prema vanjskim granicama Sirije. I da vas obavestim baš radi te pustinje je počelo sve događanje u Siriji, kroz tu pustinju je predviđen arapski gaso i nafto vod prema Turskoj i dalje Europi. Da je bio Asad malo mudriji i dozvolio izgradnju te infradtrikture za fosilne energente nikakvog rata nebi bilo u Siriji i
Preporuke:
3
14
29 ponedeljak, 05 decembar 2016 15:02
brzi
@Patriota iz Toplice

Ja nikada nisam sporikao ruskih žrtava u drugom svetskom ratu ali sam sporikao na kakav način su sve te žrtve prouzručene na ruskoj strani, pre svega radi šarlatanstva ruskog oficirskog kadra, drugačije se ne može protumačiti podatak da su imali rusi cca 10 miljona mrtvih vojnika doku su imali ameri i englezi zajedno cca 1 miljon mrtvih vojnika uz činjenicu da su rusi osim istočne i srednje Europe ratovali izključivo na domačoj teritoriji dok su ameri i englezi ratovali gotovo izključivo na tuđoj teritoriji ( poznato je iz vojnih izvora da ako ratuješ na tuđoj teritoriji da ti treba mnogo veče snage nego ako rat vodiš na vlastitoj teritoriji). I te ruske žrtve nemaju nikakve veze sa patriotizmom nego izključivo sa spomenutim šarlatanstvom oficira i ruskog političkog rukovodstva.
nastavak
Preporuke:
4
16
30 ponedeljak, 05 decembar 2016 15:12
brzi
@Patriota iz Toplice
nastavak
Sporičete mi da vas mrzim. Kde ste to pročitali. Nikada nisam nikde napisao da vas mrzim nego izključivo ukazujem na pogreške koje ste uradili da ste doši u situaciju u kakvoj se nalazite. I što je najkobnije po vas same je činjenica da ništa ne učite iz vlastitih pogreška iz prošlosti. šta vam vredi da ste ratno osvojili KiM u balkanskom ratu kada ste posle tog rata počeli sami da svoj narod sa KiM izseljavate u Srbiju i strancima prodali koncesije za koriščenje prorodnih dobra na KiM. sa takvom politikom bilo je samo pitanje vremena kada če vam se dogoditi to što vam se dogodilo i da nije bilo drugo svetskog rata i podele teritorija posle tog rata u teheranu i na Jalti priča sa KiM vam bi se dogodila več tada posle drugog svetskog rata.
nastavak2
Preporuke:
5
13
31 ponedeljak, 05 decembar 2016 15:25
brzi
@Patriota iz Toplice
nastavak2
Po vašem niku predviđam da ste barem rodom iz južne Srbije i dobro su vam poznate prilike koje se vam događaju. Ali moli bih vas da se zapitate sledeče stvari. Ko vas več gotov jedan vek tera da se sa tog teritorija izseljavate, pre svega u Beograd, ponajviše u njegov novi dio, ruglo zvano Novi Beograd. Zašto vam to pišem? Zato jer je taj ko je kreirao tu i takvu politiku suštinski krivac za večinu vaših nesreča. Ali to nisu nikakvi svetski močnici ili marsovci nego vaši političari vašeg roda i iz vaših krajeva koji su smislili izgradnju novog grada u močvari na ušču dviju reke umesto da bi narod naseljavali na tada novoj teritoiji zvanoj KiM. Ista priča kao sa KiM bi se dogodila i sa Vojvodinom da posle drugo rata Tito u "8. ofanzivi" nije naselio Vojvodine sa ličkim i hercegovačkim srbima.
Preporuke:
5
11
32 ponedeljak, 05 decembar 2016 16:33
Diogen
Čisto da se podsetimo: Austrija je (i sa ovom sadašnjom garniturom, dakle bez Hofera) bila poprilično pro-ruski orijentisana. Margina sa kojom je Hofer izgubio izbore (za predsednika, koji su mnogo manje bitni nego parlamentarni) ukazuje da će sledeće godine na parlamentarnim biti veselo. Ne znam koja je bila izlaznost, ali skoro 50 % glasača je bilo za Hofera. Tako da ja to ne bih "slavio" kao poraz konzervativaca.

Uostalom, negi i brzi - pukao vam je Renci kao zvečka, pa Hilari, pa ona Cecka u Bugarskoj, pa u Moldaviji dobio izbore pro-ruski kandidat, pa Bregzit...
A što se tiče Alepa - poređenja radi, u džunglama Vijetnama truli 9000 američkih helikoptera i aviona, a Amerima su trebale godine pa nisu ništa uradili. Koliko ja pratim vesti, Asad je još na vlasti i proširio je teritoriju koju kontrolišu, a Alep sada brzo pada, u Tursku se više ne švercuje nafta... Da ste vi na mestu Putna - siguran sam da biste vi to brže i bolje odradili! Nego, šta bi u Mosulu?
Preporuke:
8
1
33 ponedeljak, 05 decembar 2016 17:03
Diogen
@Brzi

Jesi ukazao na neke zanimljive momente srpske i ruske istorije. Jesi u pravu da je Staljin pobio veoma sposobne oficire Crvene armije, ali Staljin je ipak oslobodio Beograd (a i Ljubljanu i Zagreb, tipujem da si Slovenac po načinu pisanja, a možda i Hrvat). Paton je imao munjevito napredovanje zato što se američka država, kako kažu, dogovorila sa mafijaškim bosovima da im pomognu da uđu na Siciliju. Sa druge strane, Crvena armija je u kratkom roku (i uz velike žrtve!) prešla 1000 km i ušla u Berlin, jer je Čerčil hteo da razoruža i preobuče nacističke divizije, da ih udruži sa svojima, i da zajedno napadne Staljina. A Staljin je to otkrio - tzv. Operation Unthinkable, nađi na internetu.
Srbi jesu pravili gluposti kroz istoriju, i neke si ispravno naveo. Ali Srbi nikada nisu jurišali na Staljingrad, a zeznuli smo Austro-ugarsku/Nemce u Prvom i Drugom svetskom ratu. Zbog nas su se raspadala carstva.
Što se tiče Slovenaca i Hrvata, neki nas vole a neki ne
Preporuke:
9
1
34 ponedeljak, 05 decembar 2016 18:13
Arčibald Rajs
Za brzog
Opet se vraćamo na početak, znači predviđao si potpuni slom Asadove armije a sad ta ista armija ne da se slama već svakog dana osvaja nove teritorije, a to što se polako kreću oko Alepa je zbog toga što nisu oni ustaše i koljač Gotovina da namerno ubijaju civile, najmanji problem im je bio da izruče nekoliko stotina hiljada kilograma bombi i pobiju 300.000 civila što je vaša ustaška veličanstvena taktika u Oluji ali ne i taktika Rusa. A Paton se prošetao Evropom jer su mu se nacisti predavali da ne bi pali u ruke Rusa i pogledaj koliko su prešli hiljada kilometara Rusi od Moskve ispred koje su bili nacisti do Berlina a koliko Paton koji je samo iz Francuske prešao u Nemačku. Znam da boli ali Asad svakim danom širi teritoriju a teroristi zaista ostaju u pustinji, na čistini bez civila kao živog štita što je i cilj Rusa. A tek o Ruskoj ekonomiji koja je ove godine imala veći izvoz hrane nego oružja govori koliko su pouzdana tvoja ideološki obojena proročanstva. Smešan si.
Preporuke:
8
1
35 ponedeljak, 05 decembar 2016 19:02
negi
@Diogen Zašto meni,pukao vam je Renci,valjda to treba da interesuje Italijane,kao i Austrijance ko će im biti predsednik a ne mene i vas.To i jeste naš problem što svuda pokušavamo da zabodemo naš nos,dok našu kuću treba da uređuje neko drugi.Ili ovi što šatro brane Rusiju pored živih Rusa ili Siruju pored živih Sirijaca a nisu bili u stanju da zaštite svoj narod.Ja o tome uvek pišem,use u svoje kljuse,ne kukaj i ne čekaj da drugi uradi tvoj posao umesto tebe,ne fantaziraj i ne sanjaj, već iskoristi iskustva drugih.Najgore što može da ti se desi je da na tebi drugi stiču iskustvo.Mi to uporno radimo i ja to kritikujem.Okomili ste se na @brzog koji nam svima kao dobronameran Slovenac ukazuje na neke loše stvari i razmišljanja,ali ne mislim da ima lošu nameru,naprotiv. A ta priča,propašće Amerika i Engleska,pa kad nisu propale,ajde sad propašće EU možete da pričate maloj deci. I na kraju zašto misliš da bi Srbija bila u boljem položaju da EU propadne,kakve bi koristi imali?
Preporuke:
1
6
36 ponedeljak, 05 decembar 2016 19:30
negi
@brzi Neoprezno si ušao u priču oko Vukovara i ako si u pravu.Vukovar je bio bezvezna bitka koja nije imala nikakav strategijski značaj,ali je Hrvatska iskoristila za političku promociju.Srbiju je svesno i namerno deo JNA iskoristio za neke svoje ciljeve,koji su se kao i sve ostalo kad je JNA u pitanju pokazali jalovi(ili možda ne,jer se preko Vukovara satanizovala Srbija i Srbi) ali ostavimo to istoričarima da utvrde.Za Siriju nisi u pravu, Rusi su ti koji namerno odugovlače.Sirija služi Rusima da u realnim uslovima isprobaju čitavu paletu svoje vojne moći, usput ostalima pokazujući tu moć.Pomažući Asada, Rusi su ga potpuno marginalizovali ali je bar izbegao sudbinu Sadama,Mubaraka i Gadafija.Asad se ništa ne pita i biće kako se SAD i Rusija dogovore,što Lavrov i ne krije. Kad su u pitanju samoproglašene srpske "patriote" u pitanju ne uzimaj to zdravo za gotovo,kod većine ovde to je obično i prazno busanje u grudi junačke u koje ni oni sami ne veruju ali vole da se ku.če.
Preporuke:
1
7
37 ponedeljak, 05 decembar 2016 20:43
Arčibald Rajs
Za negija
He, he, he, i šta kažeš, brzi je dobronameran Slovenac. Pa mora da si propustio neke priče ovog poglavnikovog junoše, jedna od njih je da za pokolj Srba u Jasenovcu i drugim logorima isključivu krivicu snosi SPC koja se na vreme nije nagodila sa Vatikanom a kasnije i sa ustašama (a oni su poznati kao ljudi od reči koji poštuju dogovor). Možda tebi OVO liči na Slovenca, a meni više na dečkija koji voli sa zapenjenom njuškom da urla ''Za dom spremni!''. Dobronameran je koliko i neonacista koji ubeđuje Jevreje da su za Aušvic odgovorni rabini i jevrejski bankari a ne izopačena neonacistička banda na čelu sa Hitlerom. Ovde je samo ipak obazriv jer je ovo jedan od retkih sajtova gde se relativizaciju genocida nad Srbima uglavnom ne toleriše.
Preporuke:
8
1
38 ponedeljak, 05 decembar 2016 21:17
brzi
@negi

Vukovar i Alepu imata jednačaj u nebitnosti za ciljeve rata, svako u svom ratu. U siriskom ratu suštinska je pustinja. Jer ako se rat završi sa granicom na Eufratu sve žrtve su bile đaba jer se taj rat vodi pre svega radi ekonomskih interesa, izgradnje gaso i nafto voda iz arapskog zaljeva prema Turskoj koji ide preko siriske pustinje zato se i ISIS i Al Quaidu iz Iraka tera u tu sirisku pustinju da se ubedi Asada i ruse da če biti cena veoma paprena ako pređu Eufrat. Ako si primetio Latakija i Tartus nikoga ne interesuje nego i samo i izključivo koridor gasovoda. Priče i pregovori oko te infrastrukture stari su 16 godina i uzrok su za sva događanja u širem arapskom regionu, siriski rat je samo šlag na torti konflikta koji se vratio onde kde je i počeo.
Preporuke:
1
6
39 ponedeljak, 05 decembar 2016 21:34
brzi
@Diogen

Hvala za napomenu o operaciji Unthinkable, koja je bila roku na srce teško izvodljiva u onim uslovima. Ne treba zaboraviti da je bilo iz zapadnog saveza 3 godine intenzivnog ratovanja od afrike preko mediterana i atlantika kroz alpe i ardene do Berlina. Ta operacija je bila najviše u interseu Cherchila da dobije još jedne izore jer bi trebala početi 4 dana pre izbora u VB.
Rusi su posle oslobođenja Beograda praktički napustili tlo Jugoslavije i usmerili se preko Mađarske prema Berlinu dok sta Zagreb i Ljubljana bila oslobođena praktički poslednji dan rata u največi meri od strane jedinica prekomorskih brigada.
Preporuke:
2
7
40 ponedeljak, 05 decembar 2016 21:44
negi
@ Arčibald Rajs Nisam siguran da si u pravu,ali ne želim o tome da otvaram diskusiju.Komentator @brzi je dosta dugo prisutan na ovom sajtu i bar meni,su zanimljivi njegovi komentari i kad nije u pravu jer unosi onaj pogled sa "strane" u naše diskusije. I sam sam dosta puta polemisao sa njegovim stavovima ali to ne znači da ga treba omalovažiti i oterati od diskusije uvredljivim etiketama.Naprotiv,mislim da doprinosi kvalitetu diskusija pogotovo što mislim da je nemačkog porekla(nepristojno bi bilo pitati ga) i da ga zanima naša diskusija, a usput i vežba konverzaciju sa nama. U svakom slučaju ne šteti diskusiji i dobro je što je neko ko nije "naš" zainteresovan za naše diskusije i pokušava da se uključi.
Preporuke:
2
3
41 ponedeljak, 05 decembar 2016 21:46
brzi
@Arčibald Rajs

Opet svračaš činjenice. Ja svo vreme tvrdim da je Jasenovac i ustaški pokret uopšte posledica nekomuniciranja između Vatikana i SPC. Ponavljam još jedan put za sve: Otomani su pre kraj svoje ere sklopili sa Vatikanom dogovor o uslovima života svoga naroda na vatikanskoj teritoriji i muslimanima u BiH svo vreme od pada otomana nadalje nije sfalio ni las sa glave jer su bili pod vatiokanskom zaštiom. Sličan dogovor bi morala uraditi i SPC sa Vatikanom oko uslova života pravoslavnog življa na vatikanskoj teritoriji (u BiH i Hrvatskoj) i nebi bilo nikakvog ni ustaškog pokreta ni klanja srba u ratovima. Ali SPC nije htela ni da komunicira sa Vatikanom i dogodilo se sve ono što se dogodilo. Zato i svo vreme apelujem da pitajte svoje vladike šta su uradili za narod da nebi stradao jer ako su mogli otomani kao muslimani uraditi dogovor sa Vatikanom mogla bi ga i SPC. To je sva suština.
Preporuke:
1
5
42 ponedeljak, 05 decembar 2016 21:54
negi
@brzi U pustinju možeš pobeći iz nužde ali u njoj ne možeš živeti.Konačno da je tako kako ti kažeš ISIS ne bi ni zauzimao ove gradove koje sada gubi već bi se držao pustinje.Asad je preživeo i kakva će biti njegova sudbina na čelu Sirije ne odlučuje više on već njegovi saveznici Rusija i Iran uz dogovor sa SAD,što Lavrov već radi.Ali neka o tome oni dumaju,mi imamo preča posla u našoj kući zvanoj Srbija.
Preporuke:
5
0
43 ponedeljak, 05 decembar 2016 23:21
Arčibald Rajs
Za brzog
Veoma brzo si se vratio na svoja neonacistička lupetanja o krivici SPC, a nije kriva gomila zatucanih katoličkih klerofašističkih zveri koja je poklala na stotine hiljada srpskih, jevrejskih i romskih žena i dece. Jesu li i rabini krivi što nisu sa Vatikanom sklopili ugovor na vreme, verovatno ih ne bi klali u Jaenovcu ili ubijali u Aušvicu. Čoveče, kako te nije sramota da iznosiš takve izopačene teze, to je kao kada bi sad neonacista otišao na neki jevrejski sajt da ubeđuje Jevreje kako je genocid nad njima plod nesporazuma i greške rabina koji na vreme nisu sklopili ugovor sa Vatikanom ili Hitlerom ili je greška jevrejskih bankara koji su opljačkali nemački narod, što je bio omiljeni izgovor nacističkog smeća u Nemačkoj koje je opravdavalo ubistva nedužnih Jevreja. Ne znam kako te nije sramota da iznosiš te neonacističke brljotine. Ako se nečeg gadim to su neonacisti koji opravdavaju pokolj nedužnih.
Preporuke:
4
0
44 utorak, 06 decembar 2016 00:08
Arčibald Rajs
Za brzog
Muslimane niste ubijali jer ste shvatili da ne možete da koljete i Srbe i njih odjednom jer ste malobrojniji, hteli ste prvo da pokoljete pravoslavne. Inače ti si prava slika i dokaz da se u EU definitivno budi nacizam, sve je počelo etničkim čišćenjem i zločinima u Oluji koje je zapad tolerisao, zatim marševima hitlerovih veterana u Rigi, potom izjednačavanja komunizma i nacizma, da bi na kraju predsedniuca opštine Jasenovac danas izjavila da nema ništa protiv pozdrava za dom spremni. Ti si samo jedan produkt zapadnog izvitoperenog društva u kome nacizam nesmetano buja.
Preporuke:
4
0
45 utorak, 06 decembar 2016 00:14
brzi
@negi

Želim vam svu sreču kod rešavanja iz teškoča ali apelujem na vas, i patrijote i drugosrbjance da imate uvek u mislima najprije sebe, i kao pojedince i kao državu i kao naciju, pre rusa, amera ili bilo koga več. Kada se to kod vas promeni uradili ste tri četvrtine posla.
Preporuke:
0
3
46 utorak, 06 decembar 2016 14:24
brzi
@Arčibald Rajs

Zašto mešaš sve i svašta oko drugog rata; nacizam, ustaštvo, jevreje, srbe,....Priča je veoma prosta. Vatikan je jasno dao do znanja zaračenim stranama na njezinoj teritoriji ko je pod njihovom zaštitom i svi ti su bili netaknuti, svi ostali koji nisu imali te zaštite bili su pušteni na milost i nemilost onoga ko je u ratno vreme kontrolirao tu teritoriju.Ne sporim da je ustaški pokret bio zlo ali taj pokret je bio samo i izključivo posledica događanja jednog veka na toj teritoriji, od drugog srbskog ustanka i načertanija nadalje sa ubistvom hrvatskog poslanika u skupštini Jugoslavije kao incialnom kapslom za radnje ustaškog pokreta na tlu NDH za vreme drugog svetskog rata.
Preporuke:
1
4
47 utorak, 06 decembar 2016 17:39
Arčibald Rajs
Ne lupetaj gluposti, ne samo da nisu sprečavali već su katoličke nakaze u mantijama i podsticale klanja i istrebljenja pravoslavnih i Jevreja nije bilo malo katoličkih sveštenika koji su okrvavili ruke. Verovati na reč koljačima dece i organizaciji koja je danas prepuna pedofila je isto kao i verovati prostitutki u bordelu da je nevina. Mada, ovim poređenjem vređam prostitutke, one su mnogo poštenije osobe, ako ništa drugo nemaju krv nedužne dece na rukama.
Preporuke:
3
1
48 utorak, 06 decembar 2016 18:21
brzi
@Arčibald Rajs

Zašto bi katolički popovi sprečavali bilo kakvu obradu ljudi koji nisu bili pod njihovom zaštitom. Kde ti je tu logika? Zašto bi se zalagao za nekoga koji neče ni da komunicira sa tobom? Napisao sam ti u poslednjim komentarima da su bili na vatikanskoj teritoriji u vreme rata pod zaštitom svi koji su dogovorili uslove života sa Vatikanom na vatikanskoj teritoriji svi ostali su bili prepušteni na milost i nemilost ratne vlasti. Judi nisu ništa pregovarali nit SPC sa vatikanom oko uslova života njihoovg naroda na vatikanskoj teritoriji i na kraju i judi i srbi ste prošli kako ste prošli
Preporuke:
1
3
49 utorak, 06 decembar 2016 21:07
Arčibald Rajs
Za brzog
Opet se praviš lud, oni nisu sprečavali već su bili nalogodavci i izvršitelji pokolja a ne neko ko štiti ili ne štiti. Ne da je to radio neko drugi na njihovoj kako ti kažeš teritoriji već je to bila osnovna njihova zamisao i delo, uz to su naravno iskoristili zatucane katoličke buzdovane Hrvate za klanje žena i dece ali su i sami krvavili ruke. To leglo zveri najmanje podseća na crkvu. Nema to veze sa bilo kakvom zaštitom pa i brojnu decu širom sveta su davali u katolička sjemeništa pa ih dogovor njihovih roditelja sa Vatikanom nije spašavao od silovanja od strane fratara. Jednostavno zveri su zveri, a kao i svim sotoninim slugama omiljene žrtve su im deca i nejaki.
Preporuke:
2
0
50 utorak, 06 decembar 2016 23:15
brzi
@Arčibald Rajs

Vičeš katolici to katolici ono. A šta su radili pravoslavni popovi? Šta je radio pop Đujić? Bavio se evangeliem? Svim drugim osim svojim evangeliskim poslom.
Kako to onda da nisu katolički popovi usmerili ustaša na bošnjake ako su oni avtonomno vodili politiku i odlučivali šta če da ustaše rade? Kde ti je logika da katolici surađuju sa muslimanima, pričam to za lokalni nivo ako nije bilo sa strane Vatikana striktnog naređenja ko je zaštičen a ko ne i sa kom se surađuje a sa kom ne. Sve što ti pričaš u svojim komentarima samo potvrđuje moju tezu o dogovorima sa Vatikanom. Ustaše su od prvog dana tačno znale ko je zaštiten a ko ne, zaštičenih se nisu pipali a nezaštitene su obrađivali po svojim postupcima. I pitanje bitno za vas nije zašto su vas ustaše obrađivale nego zašto je uošte došlo do toga da ste se našli na spisku nezaštičenih osoba. I to morate da pitate svoje vladike da vam jednom za uvek objasne što jim više vredi; vaši životi ili tokratski sukob?
Preporuke:
0
2
51 sreda, 07 decembar 2016 17:11
Arčibald Rajs
Da te podsetim Srbija je pred prvi svetski rat sklopila konkordat sa Vatikanom, to nije sprečilo austrougarske i hrvatske zveri da vešaju civile po Mačvi i širom Srbije a sve uz blagoslov Vatikana. Tako da si se opet upleo u sopstvene laži pokušavajući krivicu za klanje civila da premestiš od onih koji su je naredjivali i izvršavali na one koji su i sami bili poklani a to su pravoslavni sveštenici.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li mislite da će zgrada Generalštaba biti srušena i na njenom mestu sagrađen hotel?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner