уторак, 14. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Аустрија: Независни кандидат Александер Ван дер Белен нови председник Аустрије, Норберт Хофер признао пораз

Kоментари (51) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 недеља, 04 децембар 2016 20:02
има дана за мегдана
Штета.
Понекад су жеље веће од могућности.
хејтер
Препоруке:
53
7
2 недеља, 04 децембар 2016 20:10
брљ
К`о да је то једва дочек`о ?
Препоруке:
23
3
3 недеља, 04 децембар 2016 20:22
čitalac
čudno da neko prihvati rezultate posle 60% izbrojanih glasova
Препоруке:
40
7
4 недеља, 04 децембар 2016 20:38
Novi svetski poredak
Nemci su prvi počeli, Nemci će poslednji odustati.
Препоруке:
31
6
5 недеља, 04 децембар 2016 20:41
brzi
@čitalac

Nije čudno ako izgubiš u izbornim okružjima kde si očekivao da češ pobediti. Inače austrijski izbori su su bili pod suštinskim uticajem brexita kde se na kraju pokazalo da oni koji su sve vreme navijali za izlazak VB iz EU nemaju nikakvog plana kako i što dalje. Na tu englesku prigodu je pao Hofer u Austriji i na toj engleskoj prigodi na izborima koji sleduju padaju svi populisti ako neče pre izbore predstaviti jasnih i realnih planova kako če da izvedu svoje programe ( obečanja) ako pobede na izborima. Prva sledeča na testu istinotosti je Le Penova u Francuskoj.
Препоруке:
10
50
6 недеља, 04 децембар 2016 20:48
negi
Koga samoproglašene srpske "patriote" podrže mora da propadne.
Препоруке:
23
53
7 недеља, 04 децембар 2016 21:09
Peki
Kroz razgovor sa gastarbajterima sam saznao da vecina Srba u Becu ili ne glasa ili glasa za van der Belena. To je dobar pokazatelj nivoa obrazovanja i nacionalne svesti medju gastosima, koji se ,izmedju ostalog, skoro svi dive vucicu.
Препоруке:
69
4
8 недеља, 04 децембар 2016 21:14
неовавештени
недеља, 04 децембар 2016 19:41 brzi
@čitalac

Причате глупости.
И ви и неги.
Хофер је јасно дефинисао проевропску политику,уз услов да се Унија редефинише.
хејтер
Препоруке:
42
1
9 недеља, 04 децембар 2016 21:17
фрљ
Па кад њихов `кућни` фашизам баш лепо кохабитира са `левицом`, шта ће им десничар на челу ?
Препоруке:
26
2
10 недеља, 04 децембар 2016 21:22
brzi
@Peki

Ne dive se gastosi toliko Vučiću koliko razmišljaju mozgom i novčanikom a ne srcem. Znaju vaši gastosi nešto što mnogi u Srbiji ne znadu a to je da se za srce ne dobija ništa nego se novac zarađuje mozgom jer jedino novcem možeš da dobiješ neko blago ili uslugu.
Препоруке:
9
50
11 недеља, 04 децембар 2016 21:29
brzi
@neovavešteni

Hofer je počeo pričati o EU kada je bilo jasno da je Brexit pušiona na celoj crti za britance. Inače je ove Hofere, La Penove i njima slične najlakše definisati kao komunjare bez komunističkih insignia, takav jim je program i način rada ( mnogo galame i gotovo ništa suštine).
Препоруке:
6
48
12 недеља, 04 децембар 2016 21:51
Zvonimir Bgd
Уставни суд Аустрије поништио је резултате другог круга избора у мају након тужбе Слободарске партије у вези са неправилностима при пребројавању гласова који су пристигли путем поште.

Deluje kao da su 'slobodarci' sami sebi zabili autogol. Na kraju se ispostavlja da su izbori ponavljani sve dotle dok to obezbedi interese globalistickih gospodara Evrope.

Nista ovo ne znaci za druge zemlje (Francuska, Holandija, Nemacka..). Tek ce se videti ko tamo koga slusa...
Препоруке:
29
4
13 недеља, 04 децембар 2016 21:55
Zvonimir Bgd
@ необавештени

Vrlo ste dobro obavesteni. Mislim da su ti njegovi zadnji istupi znatno ostetili bazu glasaca na koje je mogao da racuna.
Препоруке:
18
0
14 недеља, 04 децембар 2016 22:02
Арчибалд Рајс
Обзиром да је кандидат деснице који није био наклоњен ЕУ имао преко 48% гласова то говори колико је бирократија ЕУ популарна јер је против ње гласала скоро половина становништва што је до пре 5-6 година било незамисливо. Доказ да се идеји ЕУ не пише добро у будућности.
Препоруке:
47
1
15 недеља, 04 децембар 2016 22:23
negi
@neobavešteni U pravu ste,jeste glupost ali morao sam malo da ih pecnem.Inače,samoproglašene srpske "patriote" ne znaju ni kada su gladni a kamoli za šta se zalaže Belen a za šta Hofer.
Препоруке:
7
25
16 недеља, 04 децембар 2016 22:31
negi
@Zvonimir Bgd. I prvi put je pobedio Van der Belen,ali je sud poništi iz proceduralnih razloga.Sada je pobeda daleko ubedljivija.Hofer bolje da se nije žalio na rezultate prvog puta jer je razlika tada bila veoma mala.Ovo je već ubedljiv poraz.
Препоруке:
9
21
17 недеља, 04 децембар 2016 22:43
врљ
Тај Белен зна руски ?! `Бели` Рус, који је временом - позеленео ?
Препоруке:
8
2
18 недеља, 04 децембар 2016 22:48
Арчибалд Рајс
За брзог
Твоје прогнозе и аналитика су се најбоље показале на Русији и Сирији где си пре две године предвиђао пропаст Русије за годину дана санкција а прошле године си предвиђао дебакл Асада, сва твоја аналитика се своди на идеолошкој острашћености и оној народној, што је баби мило то јој се и снило. На крају увек се осрамотиш и испаднеш смешан.
Препоруке:
39
3
19 недеља, 04 децембар 2016 23:02
haralampije@negi i slicni
Ma sta kazete,izgubio zbog ,,srpskih patriota,,?Jeste to naucili od vucica,jovanovica,kandic,biserko...da ljepite etikete i odredjujete tko je patriota a tko ne?Pa zar ne vidite tko se u tako iskljucivim ljudima krije;kao dobos ste,unutra prazni a stvarate veliku buku.
Istina je vaznija i od demokratije!!!
Препоруке:
22
2
20 недеља, 04 децембар 2016 23:10
Zvonimir Bgd

negi

I prvi put je pobedio Van der Belen,ali je sud poništi iz proceduralnih razloga.Sada je pobeda daleko ubedljivija.Hofer bolje da se nije žalio na rezultate prvog puta jer je razlika tada bila veoma mala.Ovo je već ubedljiv poraz.

Potpuno si u pravu.
Препоруке:
7
7
21 недеља, 04 децембар 2016 23:17
negi
@harlampije A šta je istina određujete vi?! Taj opis sa dobošem savršeno odgovara opisu samoproglašenim srpskim "patriotama" i na tome sam vam zahvalan.
Препоруке:
2
12
22 понедељак, 05 децембар 2016 00:18
brzi
@Arčibald Rajs

Šta su postigli rusi i Asad u Siriji? Zaglibili kod Alepa. Da su neke baje pregazili bi ISIS i Al Quaidu kao što je Patton u drugom ratu šetao kroz ratišta i uz to oslobađao teritorije od nacista. Alep je za Asada i ruse to što je bio za vas Vukovar, i jedan i drugi grad su bez ikakvog značaja za konačni rezultat rata ali su idealni za prljanje imena. ISIS i Al Quaida se nalaze u pustinjama između Eufrata i granica Sirije sa Irakom, Turskom i Saudiskom Arbijom i u toj pustinji su bezbedni jer ni rusi ni Asadova armija nije uradila još ni koraka preko reke Eufrat. Toliko o jačini rusa i Asada.I biče još gore kada če se u tu sirisku pustinju smestiti još ISIS i Al Quaida jedinice iz Iraka, tada če i Asad i rusi opustiti bilo kakvu nadu da pređu Eufrat. I vi ste 93. slavili Veliku Srbiju a onda se dogodio Gotovina i penzionisani američki generali i malo je falilo da se ne dogodi da svi srbi živte u jednoj državi ali istočno od Drine.
Препоруке:
5
36
23 понедељак, 05 децембар 2016 01:13
Čovek
http://www.zerohedge.com/sites/default/files/images/user5/imageroot/2016/11/29/Austria%20vote%20map.jpg

Ova mapa sve govori. Isto kao u SAD za Hilari, establišment krade glasove u najvećim gradovima.
Препоруке:
5
1
24 понедељак, 05 децембар 2016 07:06
Патриота из Топлице
@брзи
Ваш антируски и антисрпски став су константни, ви сте доследни непријатељ у свакој прилици, макар она немала никакве везе са поменутим. То колико су Руси и Асад заглавили видећемо, али смо већ веома добро видели колико је вајна Америка допринела свом том ужасу. Али, величати "шетњу" генерала Патона и његово ослобађање "територија" у светлу историјске истине о Победи над нацистима у II светском рату је пристрасно и смешно. Патонова "шетња" у односу на херојски поход руских армија је малена ратна епизода. Никада нећу разумети "наше" људе који се спрдају са патриотизмом, мрзе Русију и воле највећу грабљивицу савременог света и отимача Косова. Памтим причу мог оца, заробљеног официра краљевске војске: када је у зиму 1943. преко разгласа у логору саопштено да трупе Вермахта под Стаљинградом прелазе у "стратегијску одбрану", официри ЈВ, који наравно нису волели СССР, су се радовали као деца, јер су веровали у браћу Русе и њихову Победу! Слава народу победнику!
Препоруке:
21
3
25 понедељак, 05 децембар 2016 10:43
луди скретничар
Нек` се деца мало радују.
Препоруке:
6
1
26 понедељак, 05 децембар 2016 11:01
мица домаћица
Аустрија - сестра Немачке, неће ваљда сестра сестру да изневери у тешким тренуцима. ЕУ нема алтернативе, јасно. Што би се онда једили што уместо Курте није победио Мурта.
Препоруке:
3
4
27 понедељак, 05 децембар 2016 13:31
@brzi, Ренфилд
Није ми јасан ваш коментар о Асаду и Русима. За време колико траје руска интервенција, постигнуто је више него што је Коалиција урадила. Колико дуго траје НАТО интервенција и Ираку и шта је за то време урађено? Упоредите време утрошено на једно и друго (постигуто у Ираку и Сирији) па ћете добити читаву слику. Уз то, узмите у обзир да освајање градића није исто што и узимање једног велеграда као што је (био) Алепо. Само острашћено поредите неупоредиво.
Препоруке:
12
1
28 понедељак, 05 децембар 2016 14:45
brzi
@@brzi, Renfild

Rusi i Asadova armija se oko Alepa naguravaju več gotovo godinu dana a u to vreme se ISIS i Al Quaida koncentrišu u sisriskoj pustinji, istočno od reke Eufrat prema vanjskim granicama Sirije. I da vas obavestim baš radi te pustinje je počelo sve događanje u Siriji, kroz tu pustinju je predviđen arapski gaso i nafto vod prema Turskoj i dalje Europi. Da je bio Asad malo mudriji i dozvolio izgradnju te infradtrikture za fosilne energente nikakvog rata nebi bilo u Siriji i
Препоруке:
3
14
29 понедељак, 05 децембар 2016 15:02
brzi
@Patriota iz Toplice

Ja nikada nisam sporikao ruskih žrtava u drugom svetskom ratu ali sam sporikao na kakav način su sve te žrtve prouzručene na ruskoj strani, pre svega radi šarlatanstva ruskog oficirskog kadra, drugačije se ne može protumačiti podatak da su imali rusi cca 10 miljona mrtvih vojnika doku su imali ameri i englezi zajedno cca 1 miljon mrtvih vojnika uz činjenicu da su rusi osim istočne i srednje Europe ratovali izključivo na domačoj teritoriji dok su ameri i englezi ratovali gotovo izključivo na tuđoj teritoriji ( poznato je iz vojnih izvora da ako ratuješ na tuđoj teritoriji da ti treba mnogo veče snage nego ako rat vodiš na vlastitoj teritoriji). I te ruske žrtve nemaju nikakve veze sa patriotizmom nego izključivo sa spomenutim šarlatanstvom oficira i ruskog političkog rukovodstva.
nastavak
Препоруке:
4
16
30 понедељак, 05 децембар 2016 15:12
brzi
@Patriota iz Toplice
nastavak
Sporičete mi da vas mrzim. Kde ste to pročitali. Nikada nisam nikde napisao da vas mrzim nego izključivo ukazujem na pogreške koje ste uradili da ste doši u situaciju u kakvoj se nalazite. I što je najkobnije po vas same je činjenica da ništa ne učite iz vlastitih pogreška iz prošlosti. šta vam vredi da ste ratno osvojili KiM u balkanskom ratu kada ste posle tog rata počeli sami da svoj narod sa KiM izseljavate u Srbiju i strancima prodali koncesije za koriščenje prorodnih dobra na KiM. sa takvom politikom bilo je samo pitanje vremena kada če vam se dogoditi to što vam se dogodilo i da nije bilo drugo svetskog rata i podele teritorija posle tog rata u teheranu i na Jalti priča sa KiM vam bi se dogodila več tada posle drugog svetskog rata.
nastavak2
Препоруке:
5
13
31 понедељак, 05 децембар 2016 15:25
brzi
@Patriota iz Toplice
nastavak2
Po vašem niku predviđam da ste barem rodom iz južne Srbije i dobro su vam poznate prilike koje se vam događaju. Ali moli bih vas da se zapitate sledeče stvari. Ko vas več gotov jedan vek tera da se sa tog teritorija izseljavate, pre svega u Beograd, ponajviše u njegov novi dio, ruglo zvano Novi Beograd. Zašto vam to pišem? Zato jer je taj ko je kreirao tu i takvu politiku suštinski krivac za večinu vaših nesreča. Ali to nisu nikakvi svetski močnici ili marsovci nego vaši političari vašeg roda i iz vaših krajeva koji su smislili izgradnju novog grada u močvari na ušču dviju reke umesto da bi narod naseljavali na tada novoj teritoiji zvanoj KiM. Ista priča kao sa KiM bi se dogodila i sa Vojvodinom da posle drugo rata Tito u "8. ofanzivi" nije naselio Vojvodine sa ličkim i hercegovačkim srbima.
Препоруке:
5
11
32 понедељак, 05 децембар 2016 16:33
Диоген
Чисто да се подсетимо: Аустрија је (и са овом садашњом гарнитуром, дакле без Хофера) била поприлично про-руски оријентисана. Маргина са којом је Хофер изгубио изборе (за председника, који су много мање битни него парламентарни) указује да ће следеће године на парламентарним бити весело. Не знам која је била излазност, али скоро 50 % гласача је било за Хофера. Тако да ја то не бих "славио" као пораз конзервативаца.

Уосталом, неги и брзи - пукао вам је Ренци као звечка, па Хилари, па она Цецка у Бугарској, па у Молдавији добио изборе про-руски кандидат, па Брегзит...
А што се тиче Алепа - поређења ради, у џунглама Вијетнама трули 9000 америчких хеликоптера и авиона, а Америма су требале године па нису ништа урадили. Колико ја пратим вести, Асад је још на власти и проширио је територију коју контролишу, а Алеп сада брзо пада, у Турску се више не шверцује нафта... Да сте ви на месту Путна - сигуран сам да бисте ви то брже и боље одрадили! Него, шта би у Мосулу?
Препоруке:
8
1
33 понедељак, 05 децембар 2016 17:03
Диоген
@Брзи

Јеси указао на неке занимљиве моменте српске и руске историје. Јеси у праву да је Стаљин побио веома способне официре Црвене армије, али Стаљин је ипак ослободио Београд (а и Љубљану и Загреб, типујем да си Словенац по начину писања, а можда и Хрват). Патон је имао муњевито напредовање зато што се америчка држава, како кажу, договорила са мафијашким босовима да им помогну да уђу на Сицилију. Са друге стране, Црвена армија је у кратком року (и уз велике жртве!) прешла 1000 км и ушла у Берлин, јер је Черчил хтео да разоружа и преобуче нацистичке дивизије, да их удружи са својима, и да заједно нападне Стаљина. А Стаљин је то открио - тзв. Operation Unthinkable, нађи на интернету.
Срби јесу правили глупости кроз историју, и неке си исправно навео. Али Срби никада нису јуришали на Стаљинград, а зезнули смо Аустро-угарску/Немце у Првом и Другом светском рату. Због нас су се распадала царства.
Што се тиче Словенаца и Хрвата, неки нас воле а неки не
Препоруке:
9
1
34 понедељак, 05 децембар 2016 18:13
Aрчибалд Рајс
Za brzog
Опет се враћамо на почетак, значи предвиђао си потпуни слом Асадове армије а сад та иста армија не да се слама већ сваког дана осваја нове територије, а то што се полако крећу око Алепа је због тога што нису они усташе и кољач Готовина да намерно убијају цивиле, најмањи проблем им је био да изруче неколико стотина хиљада килограма бомби и побију 300.000 цивила што је ваша усташка величанствена тактика у Олуји али не и тактика Руса. А Патон се прошетао Европом јер су му се нацисти предавали да не би пали у руке Руса и погледај колико су прешли хиљада километара Руси од Москве испред које су били нацисти до Берлина а колико Патон који је само из Француске прешао у Немачку. Знам да боли али Асад сваким даном шири територију а терористи заиста остају у пустињи, на чистини без цивила као живог штита што је и циљ Руса. А тек о Руској економији која је ове године имала већи извоз хране него оружја говори колико су поуздана твоја идеолошки обојена пророчанства. Смешан си.
Препоруке:
8
1
35 понедељак, 05 децембар 2016 19:02
negi
@Diogen Zašto meni,pukao vam je Renci,valjda to treba da interesuje Italijane,kao i Austrijance ko će im biti predsednik a ne mene i vas.To i jeste naš problem što svuda pokušavamo da zabodemo naš nos,dok našu kuću treba da uređuje neko drugi.Ili ovi što šatro brane Rusiju pored živih Rusa ili Siruju pored živih Sirijaca a nisu bili u stanju da zaštite svoj narod.Ja o tome uvek pišem,use u svoje kljuse,ne kukaj i ne čekaj da drugi uradi tvoj posao umesto tebe,ne fantaziraj i ne sanjaj, već iskoristi iskustva drugih.Najgore što može da ti se desi je da na tebi drugi stiču iskustvo.Mi to uporno radimo i ja to kritikujem.Okomili ste se na @brzog koji nam svima kao dobronameran Slovenac ukazuje na neke loše stvari i razmišljanja,ali ne mislim da ima lošu nameru,naprotiv. A ta priča,propašće Amerika i Engleska,pa kad nisu propale,ajde sad propašće EU možete da pričate maloj deci. I na kraju zašto misliš da bi Srbija bila u boljem položaju da EU propadne,kakve bi koristi imali?
Препоруке:
1
6
36 понедељак, 05 децембар 2016 19:30
negi
@brzi Neoprezno si ušao u priču oko Vukovara i ako si u pravu.Vukovar je bio bezvezna bitka koja nije imala nikakav strategijski značaj,ali je Hrvatska iskoristila za političku promociju.Srbiju je svesno i namerno deo JNA iskoristio za neke svoje ciljeve,koji su se kao i sve ostalo kad je JNA u pitanju pokazali jalovi(ili možda ne,jer se preko Vukovara satanizovala Srbija i Srbi) ali ostavimo to istoričarima da utvrde.Za Siriju nisi u pravu, Rusi su ti koji namerno odugovlače.Sirija služi Rusima da u realnim uslovima isprobaju čitavu paletu svoje vojne moći, usput ostalima pokazujući tu moć.Pomažući Asada, Rusi su ga potpuno marginalizovali ali je bar izbegao sudbinu Sadama,Mubaraka i Gadafija.Asad se ništa ne pita i biće kako se SAD i Rusija dogovore,što Lavrov i ne krije. Kad su u pitanju samoproglašene srpske "patriote" u pitanju ne uzimaj to zdravo za gotovo,kod većine ovde to je obično i prazno busanje u grudi junačke u koje ni oni sami ne veruju ali vole da se ku.če.
Препоруке:
1
7
37 понедељак, 05 децембар 2016 20:43
Aрчибалд Рајс
За негија
Хе, хе, хе, и шта кажеш, брзи је добронамеран Словенац. Па мора да си пропустио неке приче овог поглавниковог јуноше, једна од њих је да за покољ Срба у Јасеновцу и другим логорима искључиву кривицу сноси СПЦ која се на време није нагодила са Ватиканом а касније и са усташама (а они су познати као људи од речи који поштују договор). Можда теби ОВО личи на Словенца, а мени више на дечкија који воли са запењеном њушком да урла ''За дом спремни!''. Добронамеран је колико и неонациста који убеђује Јевреје да су за Аушвиц одговорни рабини и јеврејски банкари а не изопачена неонацистичка банда на челу са Хитлером. Овде је само ипак обазрив јер је ово један од ретких сајтова где се релативизацију геноцида над Србима углавном не толерише.
Препоруке:
8
1
38 понедељак, 05 децембар 2016 21:17
brzi
@negi

Vukovar i Alepu imata jednačaj u nebitnosti za ciljeve rata, svako u svom ratu. U siriskom ratu suštinska je pustinja. Jer ako se rat završi sa granicom na Eufratu sve žrtve su bile đaba jer se taj rat vodi pre svega radi ekonomskih interesa, izgradnje gaso i nafto voda iz arapskog zaljeva prema Turskoj koji ide preko siriske pustinje zato se i ISIS i Al Quaidu iz Iraka tera u tu sirisku pustinju da se ubedi Asada i ruse da če biti cena veoma paprena ako pređu Eufrat. Ako si primetio Latakija i Tartus nikoga ne interesuje nego i samo i izključivo koridor gasovoda. Priče i pregovori oko te infrastrukture stari su 16 godina i uzrok su za sva događanja u širem arapskom regionu, siriski rat je samo šlag na torti konflikta koji se vratio onde kde je i počeo.
Препоруке:
1
6
39 понедељак, 05 децембар 2016 21:34
brzi
@Diogen

Hvala za napomenu o operaciji Unthinkable, koja je bila roku na srce teško izvodljiva u onim uslovima. Ne treba zaboraviti da je bilo iz zapadnog saveza 3 godine intenzivnog ratovanja od afrike preko mediterana i atlantika kroz alpe i ardene do Berlina. Ta operacija je bila najviše u interseu Cherchila da dobije još jedne izore jer bi trebala početi 4 dana pre izbora u VB.
Rusi su posle oslobođenja Beograda praktički napustili tlo Jugoslavije i usmerili se preko Mađarske prema Berlinu dok sta Zagreb i Ljubljana bila oslobođena praktički poslednji dan rata u največi meri od strane jedinica prekomorskih brigada.
Препоруке:
2
7
40 понедељак, 05 децембар 2016 21:44
negi
@ Arčibald Rajs Nisam siguran da si u pravu,ali ne želim o tome da otvaram diskusiju.Komentator @brzi je dosta dugo prisutan na ovom sajtu i bar meni,su zanimljivi njegovi komentari i kad nije u pravu jer unosi onaj pogled sa "strane" u naše diskusije. I sam sam dosta puta polemisao sa njegovim stavovima ali to ne znači da ga treba omalovažiti i oterati od diskusije uvredljivim etiketama.Naprotiv,mislim da doprinosi kvalitetu diskusija pogotovo što mislim da je nemačkog porekla(nepristojno bi bilo pitati ga) i da ga zanima naša diskusija, a usput i vežba konverzaciju sa nama. U svakom slučaju ne šteti diskusiji i dobro je što je neko ko nije "naš" zainteresovan za naše diskusije i pokušava da se uključi.
Препоруке:
2
3
41 понедељак, 05 децембар 2016 21:46
brzi
@Arčibald Rajs

Opet svračaš činjenice. Ja svo vreme tvrdim da je Jasenovac i ustaški pokret uopšte posledica nekomuniciranja između Vatikana i SPC. Ponavljam još jedan put za sve: Otomani su pre kraj svoje ere sklopili sa Vatikanom dogovor o uslovima života svoga naroda na vatikanskoj teritoriji i muslimanima u BiH svo vreme od pada otomana nadalje nije sfalio ni las sa glave jer su bili pod vatiokanskom zaštiom. Sličan dogovor bi morala uraditi i SPC sa Vatikanom oko uslova života pravoslavnog življa na vatikanskoj teritoriji (u BiH i Hrvatskoj) i nebi bilo nikakvog ni ustaškog pokreta ni klanja srba u ratovima. Ali SPC nije htela ni da komunicira sa Vatikanom i dogodilo se sve ono što se dogodilo. Zato i svo vreme apelujem da pitajte svoje vladike šta su uradili za narod da nebi stradao jer ako su mogli otomani kao muslimani uraditi dogovor sa Vatikanom mogla bi ga i SPC. To je sva suština.
Препоруке:
1
5
42 понедељак, 05 децембар 2016 21:54
negi
@brzi U pustinju možeš pobeći iz nužde ali u njoj ne možeš živeti.Konačno da je tako kako ti kažeš ISIS ne bi ni zauzimao ove gradove koje sada gubi već bi se držao pustinje.Asad je preživeo i kakva će biti njegova sudbina na čelu Sirije ne odlučuje više on već njegovi saveznici Rusija i Iran uz dogovor sa SAD,što Lavrov već radi.Ali neka o tome oni dumaju,mi imamo preča posla u našoj kući zvanoj Srbija.
Препоруке:
5
0
43 понедељак, 05 децембар 2016 23:21
Арчибалд Рајс
За брзог
Веома брзо си се вратио на своја неонацистичка лупетања о кривици СПЦ, а није крива гомила затуцаних католичких клерофашистичких звери која је поклала на стотине хиљада српских, јеврејских и ромских жена и деце. Јесу ли и рабини криви што нису са Ватиканом склопили уговор на време, вероватно их не би клали у Јаеновцу или убијали у Аушвицу. Човече, како те није срамота да износиш такве изопачене тезе, то је као када би сад неонациста отишао на неки јеврејски сајт да убеђује Јевреје како је геноцид над њима плод неспоразума и грешке рабина који на време нису склопили уговор са Ватиканом или Хитлером или је грешка јеврејских банкара који су опљачкали немачки народ, што је био омиљени изговор нацистичког смећа у Немачкој које је оправдавало убиства недужних Јевреја. Не знам како те није срамота да износиш те неонацистичке брљотине. Ако се нечег гадим то су неонацисти који оправдавају покољ недужних.
Препоруке:
4
0
44 уторак, 06 децембар 2016 00:08
Aрчибалд Рајс
За брзог
Муслимане нисте убијали јер сте схватили да не можете да кољете и Србе и њих одједном јер сте малобројнији, хтели сте прво да покољете православне. Иначе ти си права слика и доказ да се у ЕУ дефинитивно буди нацизам, све је почело етничким чишћењем и злочинима у Олуји које је запад толерисао, затим маршевима хитлерових ветерана у Риги, потом изједначавања комунизма и нацизма, да би на крају председниуца општине Јасеновац данас изјавила да нема ништа против поздрава за дом спремни. Ти си само један продукт западног извитопереног друштва у коме нацизам несметано буја.
Препоруке:
4
0
45 уторак, 06 децембар 2016 00:14
brzi
@negi

Želim vam svu sreču kod rešavanja iz teškoča ali apelujem na vas, i patrijote i drugosrbjance da imate uvek u mislima najprije sebe, i kao pojedince i kao državu i kao naciju, pre rusa, amera ili bilo koga več. Kada se to kod vas promeni uradili ste tri četvrtine posla.
Препоруке:
0
3
46 уторак, 06 децембар 2016 14:24
brzi
@Arčibald Rajs

Zašto mešaš sve i svašta oko drugog rata; nacizam, ustaštvo, jevreje, srbe,....Priča je veoma prosta. Vatikan je jasno dao do znanja zaračenim stranama na njezinoj teritoriji ko je pod njihovom zaštitom i svi ti su bili netaknuti, svi ostali koji nisu imali te zaštite bili su pušteni na milost i nemilost onoga ko je u ratno vreme kontrolirao tu teritoriju.Ne sporim da je ustaški pokret bio zlo ali taj pokret je bio samo i izključivo posledica događanja jednog veka na toj teritoriji, od drugog srbskog ustanka i načertanija nadalje sa ubistvom hrvatskog poslanika u skupštini Jugoslavije kao incialnom kapslom za radnje ustaškog pokreta na tlu NDH za vreme drugog svetskog rata.
Препоруке:
1
4
47 уторак, 06 децембар 2016 17:39
Aрчибалд Рајс
Не лупетај глупости, не само да нису спречавали већ су католичке наказе у мантијама и подстицале клања и истребљења православних и Јевреја није било мало католичких свештеника који су окрвавили руке. Веровати на реч кољачима деце и организацији која је данас препуна педофила је исто као и веровати проститутки у борделу да је невина. Мада, овим поређењем вређам проститутке, оне су много поштеније особе, ако ништа друго немају крв недужне деце на рукама.
Препоруке:
3
1
48 уторак, 06 децембар 2016 18:21
brzi
@Arčibald Rajs

Zašto bi katolički popovi sprečavali bilo kakvu obradu ljudi koji nisu bili pod njihovom zaštitom. Kde ti je tu logika? Zašto bi se zalagao za nekoga koji neče ni da komunicira sa tobom? Napisao sam ti u poslednjim komentarima da su bili na vatikanskoj teritoriji u vreme rata pod zaštitom svi koji su dogovorili uslove života sa Vatikanom na vatikanskoj teritoriji svi ostali su bili prepušteni na milost i nemilost ratne vlasti. Judi nisu ništa pregovarali nit SPC sa vatikanom oko uslova života njihoovg naroda na vatikanskoj teritoriji i na kraju i judi i srbi ste prošli kako ste prošli
Препоруке:
1
3
49 уторак, 06 децембар 2016 21:07
Aрчибалд Рајс
За брзог
Опет се правиш луд, они нису спречавали већ су били налогодавци и извршитељи покоља а не неко ко штити или не штити. Не да је то радио неко други на њиховој како ти кажеш територији већ је то била основна њихова замисао и дело, уз то су наравно искористили затуцане католичке буздоване Хрвате за клање жена и деце али су и сами крвавили руке. То легло звери најмање подсећа на цркву. Нема то везе са било каквом заштитом па и бројну децу широм света су давали у католичка сјеменишта па их договор њихових родитеља са Ватиканом није спашавао од силовања од стране фратара. Једноставно звери су звери, а као и свим сотониним слугама омиљене жртве су им деца и нејаки.
Препоруке:
2
0
50 уторак, 06 децембар 2016 23:15
brzi
@Arčibald Rajs

Vičeš katolici to katolici ono. A šta su radili pravoslavni popovi? Šta je radio pop Đujić? Bavio se evangeliem? Svim drugim osim svojim evangeliskim poslom.
Kako to onda da nisu katolički popovi usmerili ustaša na bošnjake ako su oni avtonomno vodili politiku i odlučivali šta če da ustaše rade? Kde ti je logika da katolici surađuju sa muslimanima, pričam to za lokalni nivo ako nije bilo sa strane Vatikana striktnog naređenja ko je zaštičen a ko ne i sa kom se surađuje a sa kom ne. Sve što ti pričaš u svojim komentarima samo potvrđuje moju tezu o dogovorima sa Vatikanom. Ustaše su od prvog dana tačno znale ko je zaštiten a ko ne, zaštičenih se nisu pipali a nezaštitene su obrađivali po svojim postupcima. I pitanje bitno za vas nije zašto su vas ustaše obrađivale nego zašto je uošte došlo do toga da ste se našli na spisku nezaštičenih osoba. I to morate da pitate svoje vladike da vam jednom za uvek objasne što jim više vredi; vaši životi ili tokratski sukob?
Препоруке:
0
2
51 среда, 07 децембар 2016 17:11
Aрчибалд Рајс
Da te podsetim Srbija je pred prvi svetski rat sklopila konkordat sa Vatikanom, to nije sprečilo austrougarske i hrvatske zveri da vešaju civile po Mačvi i širom Srbije a sve uz blagoslov Vatikana. Tako da si se opet upleo u sopstvene laži pokušavajući krivicu za klanje civila da premestiš od onih koji su je naredjivali i izvršavali na one koji su i sami bili poklani a to su pravoslavni sveštenici.
Препоруке:
2
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер