субота, 04. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Шта то беше идеологија?

Kоментари (69) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 23 август 2016 19:24
Stanić Milan
Autor teksta prezentuje najviše korištenu definiciju u politikološkom rečniku,međutim ovde je važno reći par reči - kada pojam ideologije ulazi u politikološki rečnik.Naravno,ovaj pojam je vezan za francuske akademike koji se suprostavljaju Napoleonovom cezarizmu.Kasnije će ideologija poprimiti puno širi pojam,jer se kao višedimenzionalna pojava ne javlja samo u politici,nego u filozofiji,moralu,pravu i što treba posebno naglasiti u religiji .

U užem smislu je ipak vežemo najčešće za politiku jer politika prožima sve više različite oblasti društvenog života.Munije definišući špolitiku kaže," da politika nije sve, ali je u svemu.
Što se tiče stranačkog organizovanja,ono ne nosi "zaštitni znak"ideološke pripanosti,radi činjenice što su stranke u Srbiji pre svega izborne konstrukcije, koje zavisno od stranačke hijerarhije omogućuje vertikalnu mobilnost.A,što se tiče prof. dr Koštunice njegov kvantum teorijskog znanja je nesporan,ali ideje???
Препоруке:
17
16
2 уторак, 23 август 2016 19:34
Мићко
Ја сам једном од мог професора чуо следећу причу о Едварду Кардељу. А на рачун уставних експериманата што их је вршио. Као, дошао сељак код Кардеља па му се шали да му крава даје мало млека. Овај му каже да јој укине храну на пар дана па да опет дође. Следећи пут му каже да јој укине и воду. На крају сељак долази и каже како му је крава цркла. А Кардељ вели: "Штета, имао сам још идеја".

Тако и ово. Ма лако је оцењивати са олимпских висина. Али шта РАДИШ? Какав је програм понуђен? Како је камапања вођена? Зашто сте у протеклих 15 година, и интелектуалци и политичари, улупали земљу и сад нема ни извињења, а очекивало би се, а у најмању руку, и неко објашњење, не би ли?! Како је то било могуће?!
Препоруке:
23
15
3 уторак, 23 август 2016 21:07
Цвико
Ми живимо у потрошачком друштву. Немамо новаца а и оно што имамо, оде на враћање дугова и лоповлуке. Дакле трошимо будућност у коју још нисмо крочили. Потрошачком друштву не треба идеологија, већ НОВАЦ. Давно је песник казао "за идеале, гину будале". Истини за вољу, гине се и због новаца. Али шта се може. Новац је све, са новцем можемо све... Ово је правило које је дефинитивно завладало мозговима већине којој је новац прави и једини Бог. Распадом Југе и петим октобром, одбачена је свака идеологија. Само НОВАЦ, НОВАЦ, НОВАЦ, и тако до изнемоглости...Хм, можда ће се неко сетити да има и бољих начина, да се живи боље од овог у којем је све садржано у новцу, хм?
Препоруке:
20
13
4 уторак, 23 август 2016 21:55
(nije)teško je biti fin
Novac je u biti neoliberalne ideologije. Sve je podređeno tržištu - profitu, a radna snaga je roba. Društvene potrebe su jedno, a profit nešto sasvim drugo.
Imperijalizam i globalizam su na delu. Ništa veliko mi tu ne možemo, ali da će trajati večno - neće. U takvom globalnom geopolitičkom procesu nema puno mesta za ideologije desnice i levice, odnosno jedna je isto što i druga i obrnuto. Nije to samo u Srbiji, već i u Francuskoj, Španiji...
Pravda, šta to beše? A ima li suštinske demokratije bez pravde?!
Препоруке:
13
5
5 уторак, 23 август 2016 21:55
Valter brani Sarajevo
Vrh DSS treba da odluči da li je opozicija ovoj vlasti ili je pozicija.Prelazno rešenje nije moguće i neće doneti glasove na narednim izborima.Glasači na Voždovcu i na Vračaru KAZNIĆE sitnosopstvenički DSS na sledećim izborima u ovim opštinama.Danas je bolje da DSS ima 300pravih opozicionih članova tipa Sande Rašković ili Dragana Maršićanina nego 3000 goluba prevrtača.
Препоруке:
41
3
6 уторак, 23 август 2016 21:56
...
Не разумем чему оволико филозофирање у првим коментарима, мада су у основи тачни. Али овде је ствар једноставна. ДСС су годинама нагризали опортунисти и интержџије који су се скривали иза Косова и Војиних леђа. А сад су отворено показали своју праву природу и лице. Зато су и отерали Санду, то јест, натерали је да се повуче.
Препоруке:
46
8
7 уторак, 23 август 2016 22:15
Кнежевић Милан
Ауторка текста подсећа на теорију, а ја ћу подсетити на праксу...
Да- Коштуница је био идеолошки чист, у теорији; у пракси- крајње дискутабилан!
Зар није правио Владе са Ђинђићем, Динкићем,Лабусом, и да не набрајам!?
Како то кореспондира са идеолошком доследношћу, о којој говори Трифковићева?
По том- идеологија деснице и толерисање пљачкашке приватизације у све сиромашнијој и заадуженијој Србији, у којој је био и премијер и преседник- и, као такав- свакако добро обавештен, мени никако не оправдава избор политичког деловања.
Неспорно је био врло учен човек, али неспособан да то употреби у практичној политици; поштен у економском смислу, али врло "еластичног морала" у политичком.
Није он ништа гори од свих, који су се изређали после њега; али- није ни много бољи.
Прецизније- недовољмо бољи.
Нама треба мање "учен"; ближи обичном човеку; најближи сељаку и раднику- који све издржавају на својим "венама"...
Препоруке:
32
8
8 уторак, 23 август 2016 22:28
Ideologija šta je to?
Ideologija je novac.Danas ideologiju možda imaju islamisti a nekada su je imali komunisti.Sve ostalo u politici je samo novac.
Препоруке:
24
4
9 уторак, 23 август 2016 22:38
Ideologija šta je to?
Шта то беше идеологија?


Iz liččnog iskustva znam šta je ideologija? Naprimjer ono što sam doživio u vlastitom iskustvu.Kao dječak sa 14 godina sam razmišljao komunistički o besklasnom društvu, svjestan klasnih razlika, privržen ideji o sveopštoj ravnopravnosti, nisam polagao ništa na novac, smatrao sam novac prljavom stvari, mislio da cijeli svijet treba da bude komunistički i dr.
Препоруке:
15
7
10 уторак, 23 август 2016 23:13
Ideologija šta je to?
Шта то беше идеологија?


Da zaključim sa komentarima.Mislim da bih bio nepravedan ako ne bih napisao da vidim u još jednoj stvari prisustvo ideologije, a to je kod ovih što sebe nazivaju ili ih možda drugi tako nazvaju panslavenima ili panpravoslavnim slavenima, koji žele ujedinjnje svih pravolsavnih slavena u jedan društveno-politički sistem.Mislim da ima tu ideologije, jake ideologije na stabilnim temeljima, koja će sa godinama koje dolazi sve više jačati.Ipak ta kategorija ljudi nije baš u kategoriji onih "ideologija novac", ima kod njih istinske ideologije.
Препоруке:
15
6
11 среда, 24 август 2016 00:29
Jos jedan "Tribalac"
Da sam na dan izbora znao da postoji Uros Jankovic, i da se u DSS pita za nesto - ostao bih kuci.
Препоруке:
22
3
12 среда, 24 август 2016 00:45
Либерални капитализам као идеологија
Све опозиционе партије су 90-их година имале исту политичку идеологију - либерални капитализам. Тачније, сви су се залагали за "парламентарну демократију и тржишну привреду". Истовремено су били против самоуправљања и друштвене својине. И шта сад? Самоуправљање је укинуто, оно што је било друштвено постало је приватно, имамо вишепартијски систем, дакле парламентарну демократију. То је идеологија на коју се позивају све странке укључујући ДСС, СПС, Напредњаке, ЛДП...Програми тих странака се разликују само у детаљима разраде ИСТЕ ИДЕОЛОГИЈЕ.

Према томе, ако на политичкој сцени владају бескрупулозност, користољубље, примитивизам а у земљи беда, сиромаштво, апатија... онда то није последица недостатка идеологије већ напротив израз природе постојеће идеологије.
Препоруке:
28
6
13 среда, 24 август 2016 05:52
Rijaliti Srbija
Ako na Prvoj televiziji jedan šarmantni voditelj u dečijoj emisiji non stop zapitkuje devojčice:"Koliko simpatija imaju?" i kada se nađe jedna koja odgovori sa :"Samo jednu",a on pri tome nastavi da insistira na dva,tri...i na kraju mu dete kaže:"E baš si čudan!",kakvo je to vaspitanje dece? Baš smo smešan a posrnuo narod! Majka Ceca jer je bila Arkanova...Dalje neću! A vi se i dalje čudite... E moj Ristovski,političari u demokratiji su uvek kakav je narod. Valjda je to shvatio i nemački ambasador pa zato pobeđuje na izborima u Srbiji...
Препоруке:
16
2
14 среда, 24 август 2016 07:19
питање
Да ли је припадност масонској секти идеологија или не?
Ако да,да ли је та идеологија изнад осталих,јер већ обухвата све што неку групу везује и на други,регуларан начин(алавост,конвертитство,неморалност..)
Жмурење или ћутање,с главом у песку,није одговор.
хејтер
Препоруке:
11
3
15 среда, 24 август 2016 07:22
Reddy
Autorka u početku greši konstatacijom da...."Данас смо сведоци тога да је политика све мање борба за уверења, и да је она прерасла у борбу за привилегије.". Politika, naime, nikada i nije bila izvorna borba za uverenja već uvek i svuda borba za privilegije, odnosno interese određene klase ili grupe u društvu! To je zakon političkog delovanja u građanskom društvu. Građansko društvo je društvo otuđenih osoba i grupa, jednom rečju, društvo interesa a ne izvorna ljudska zajednica u kojoj se ostvaruju njeni ideali. U ljudskoj zajednici se ostvaruju ljudske vrednosti i tu nije potrebna ideologija dok se u društvu interesa realizuju robni interesi pa je ideologija odgovarajući instrument za njihovu realizaciju. U ljudskoj zajednici se vrši "neposredna razmena" vrednosti, u društvu interesa ovi se posreduju robnim putem. Tako se i radna snaga realizuje kao roba a ne kao izvorna prirodna moć čoveka. Čovek je prisiljen da otuđi svoju prirodnu moć da bi realizovao svoj društveni interes.
Препоруке:
23
6
16 среда, 24 август 2016 07:56
Stanić Milan 2
Ostali smo uskraćeni da se pojam ideologije kao oblika društvene svesti malo šire elaborira od samog autora teksta G-đe D. Trifković,što bi bio predložak za ozbiljniju diskusiju, shvaćajući pre svega NSPM kao časopis za političku teoriju i društvena istraživanja, a ne sizifovu mapu iz 1940.

Iz svog ugla gledanja, u delima Marxa i Engelsa ideologija nije ništa drugo nego superstruktura duhovne nadgradnje dajući joj pre svega klasni karakter.Pojedine kolege pojam ideologije izjednačuju sa novcem reterirajući se na srbsko društvo( i ne samo srpsko u BiH i Hrvatskoj to je mnogo gore jer je osnovni činilac ideologije militantna fundamentalistička religija,a to nosi latentnu opasnost degradacije društvene svesti).U nastavku,nešto želim reći o dezideologizaciji kao fenomena koji se javlja u nedovršenim društvima.
Ideologija je tesno vezana uz političku partiju.Najveći doprinos teorijskoj misli stranačkog organizovanja(po mom ličnom sudu)dali su talijanski autori.(nast)
Препоруке:
10
5
17 среда, 24 август 2016 08:14
Stanić Milan 3
(nast) Gramši dajući definiciju proleterske partije govori o kolektivnom intelektualcu,što će reći da partija nikada ne sme biti apsolutno vlasništvo pojedinca(lidera) ili uske grupe partijskog aparata.N. Bobio govoreći o demokratiji kao "najlošijem obliku vladanja",konstatuje da je "politički sistem izgrađen kao piramida pod pretpostavkom da u jednom društvu postoje različiti stepeni moći,tako da u demokratskom društvu vlast ide oda baze prema vrhu,a u birokratskom društvu suprotno."Tu dolazimo do prelomne tačke pretpolitičkog društva.Ne baveći se pers. sa ličnosti premijera Vlade,na pol. sceni došlo je do čudnog miksa.Desna stranka,bez ikakve ideologije,sa formalnim "levim skretanjima",(opet u simboličkom ponašanju) uvela je srbijansko društvo u slepu ulicu.Zato često u svojim skromnim komentarima poredim državni brod Srbije sa Rembovim "pijanim brodom",bez kormilara i kapetana.Jedan totalno pogubljen,drugom horizont završava u Bajčetini,a treći kao mačor oko vruće kaše...
Препоруке:
11
3
18 среда, 24 август 2016 09:12
Балкански савез
Било би добро када би се сви православне државе ујединили и створиле савез држава - Балкански савез за почетак. Дражи су нам Мађари, Турци, Албанци, Хрвати, Немци...новац не зна за веру, истина, а он је углавном швапски.Ратну одштету нису платили, нити ће. Израелу плаћају, а и Француској, они нису православци, а нису ни имали Броза да се ратне одштете у име Срба одрекне?!
ЕУ нема алтернативу јер ми "цивилизацијски припадамо само Европи" кажу. Да ли и каквој Европи?
http://www.in4s.net/ujedinjeno-pravoslavlje-kako-bi-hipoteticki-izgledala-ujedinjena-pravoslavna-drzava/

Зашто савез свих мање више православних земаља, не би могао функционисати и као секуларна држава односно грађанско друштво, или савез по угледу на ЕУ на пример, по истом принципу као што у бити ватиканско-протестанткска ЕУ без алтернативе функционише?!
Препоруке:
9
1
19 среда, 24 август 2016 09:18
Reddy
@Либерални капитализам као идеологија

Sažeto, ubedljivo i jasno! Bez ostatka.
Препоруке:
16
7
20 среда, 24 август 2016 09:22
златна средина
Најбоље би било да вратимо самоуправљање и укинемо вишепартијски систем. Најмање је нормалних у овој држави, зато је све ненормално.
Препоруке:
18
6
21 среда, 24 август 2016 09:37
ЗР
Добар текст, јасно и у сред среде, браво за Драгану.
Препоруке:
9
6
22 среда, 24 август 2016 09:50
Namera
Poštovana gđo. Trifković,
bez bilo kakve namere da zvučim zlonamerno (i u uverenju da ćete možda ovo i pročitati), već sa potpuno drugom željom i namerom - da svi bolje razumemo stvarnost oko sebe - reći ću vam sledeće.
Ovakav pamflet može da napiše samo neko ko nema osnovna razumevanja međuljudskih odnosa, odnosa moći i organizacije bilo koje vrstе.
Stvarnost je daleko kompleksnija a vama je bolje da nađete snage da ovu kritiku usvojite i zagledate duboko u svoju dušu u potrazi za odgovorima.
I jedna lična napomena: doživeo sam nemalu neprijatnost čitajući ove redove - intelektualnu nelagodu koju čovek doživi kada je izložen banalnosti.
Препоруке:
19
14
23 среда, 24 август 2016 10:32
Stanić Milan 4
Stanić M.- "Liberalni kapitalizam..."

Slažem se sa Vašom ocenom oko stanja i odnosa 90-tih čije "tantalove muke" će osetiti generacije.Ovde je vrlo važno napomenuti,da je našem društvu nametnuta restauracija( u najgorem obliku) stvarajući tzv."kapitalizam periferije." To je bitna razlika od liberalnog kapitalizma jer iza njega stoji jaka državna vlast sa svim atributima prisile,a iza kapitalizma periferije društveni haos koji ne vidi racionalan izlaz.
MIsao Sun Jan Fanga ne zastareva." U ljudskoj delatnosti može da postoji milion različiti zakona,ali zakon vrednosti dolazi na prvo mesto". Ergo.Predugi amortzacioni rokovi i odsustvo prosečnog profita kao pokazatelj dobrog ili lošeg poslovanja reproduktivnih preduzeća,siguran je put u veliku društvenu,nacionalnu i državnu katastrofu.
Препоруке:
15
3
24 среда, 24 август 2016 10:52
neko
i novac JE JEDAN OPSTEPRIHVACENI IDEAL;
Препоруке:
10
4
25 среда, 24 август 2016 11:13
Reddy
@Stanić Milan

Sjajno ste predočili kako i kuda smo zašli. Poenta na mestu uz izvanredne meandre.

Salut!
Препоруке:
11
10
26 среда, 24 август 2016 12:30
Chedomir, Zharko, Vuk
Nenad, Bozhidar, Pavkovicka, Biserko, Kadnicka, Udovicchki i slichni su svetiJonici idealizama ideologija.
Oleksandra nema potrebe pominjati, ON je svetlosne godine iznad sviH.
Препоруке:
10
2
27 среда, 24 август 2016 12:50
...
"Друга дилема је да ли неприродно учешће у власти због два радна места у општини или једног управног одбора у неком предузећу, доноси више користи за појединце или штете за организацију"

Чини ми се да ауторка банализује ствари и даје далеко већи значај но што је потребно учешћем у власти у две београдске ОПШТИНЕ, ако ће то угрозити ДСС као организацију, онда ДСС ни не постоји.

То је тако мали "ћар" да је беспредметно на њему оштрити тему принципијелности! Локални београдски општински проблеми су ипак само то Драгана! не треба претеривати, а још понајмање томе придавати такав значај да се ДСС доводи до поновног раскола.

Узгред ја сам увек гласао за др Војислава Коштуницу или за кога је он рекао, овај пут нисам изашао, управо због речи Бошка Обрадовића из Двери о др Војиславу Коштуници, - где је вама ту била принципијелност????!!!
Препоруке:
10
10
28 среда, 24 август 2016 13:39
mile
Problem je i nastao kada su mnogi (pa i autorka) poverovali da je Kostunica principijelan politicar i da zna da ostvari opsti interes.
Препоруке:
18
8
29 среда, 24 август 2016 14:03
Дуле@mile
Наравно. "Принципијелном" Коштуници није сметало што је на власт дошао државним ударом и одузимањем права гласа прогнаницима са Косова и Метохије који нису могли да гласају у месту боравишта. Да не помињемо противуставна хапшења наших грађана и њихово експедовање страном, а незаконитом, суду у крвавом Хагу.
Препоруке:
18
10
30 среда, 24 август 2016 14:53
Miletu ili Duletu
A za koga ste vi glasali?

Ajde priznajte, za kog principijelnijeg, drzavotvornijeg od Kostunice ste bili?

nema ga


naravno zato samo mozete da mu zavidite vasi mu nisu ni do zgloba, puzaju, size za amerikancima, slusaju pokorno
Препоруке:
15
5
31 среда, 24 август 2016 14:55
Наравно
Vladislav Jovanović: Milošević je čeznuo da se pomiri sa Amerikom

http://www.nedeljnik.rs/nedeljnik/portalnews/vladislav-jovanovic-milosevic-je-ceznuo-da-se-pomiri-sa-amerikom/
Препоруке:
13
2
32 среда, 24 август 2016 15:10
Бошко
Кнежевић Милан

Да- Коштуница је био идеолошки чист, у теорији; у пракси- крајње дискутабилан!
Зар није правио Владе са Ђинђићем, Динкићем,Лабусом, и да не набрајам!?


Не можеш Коштуницу да оптужиш

што није имао довољно сарадника који желе добро Србији.

Коштуница је покушао немогуће и пропао

јер као што се и сада види на изборима 2016те у страдији има само ~200 хиљада Срба патриота гласача
Препоруке:
18
10
33 среда, 24 август 2016 17:03
Мићко
@...

Ма у томе и јесте ствар, нема потребе за превише мудровања. Него:
- Види имаш ли већину у странци за став да нема колборације и трговине. Ако имаш, прави нои статут по коме Председништво одлучује о коалицијама на локалу и кандидуј и изабери у њега људе који експлицтино кажу да неће коалиције са СНС-ом.
- Ако немаш већину, прави другу странку. Нека се Санда и ко је већ од посланика у том фазону отцепи и, наравно, задржи мандат. Па на основу тога пробати нешто зидати.
- Направи програм који је систематска, јасна и одржива алтернатива овоме што се сад ради. Мани се неких морских прича о Камчатки и Путиновог намигивања миговима.Него деда да видимо шта ћемо конкретно са привредом, образовањем и здравством. Ако нећеш ММФ, објасни одакле ћеш исплаћивати плате и пензије.
-Преведи овај програм на језик који може разумети и онај са основном школом. Није ти бирачко тело састављено само од академика, напротив.
- Направи озбиљан план презентовања. Интернет, улица, трибине.
Препоруке:
5
2
34 среда, 24 август 2016 17:28
Како нема идеологије? Па 'У се насе и подасе' је итекако идеологија и то скоро свих који се у Србији баве политиком задњих пар деценија.
Оно што је тачно у овом кратком осврту на тренутну политичку ситуацију и ДСС као илустрацију, је став да мора доћи до промене система политичке репрезентације. То значи да се треба изборити за елиминацију партијског гласања и избор посланика по окрузима по имену и презимену - а не странака које бирају само лакеје у парламент.
Странке треба свести на партијске клубове у парламенту без директног утицаја на избор посланика али и избор службеника државне администрације која такође служи тренутно само као партијско интересно удружење уместо да ради у корист свих.
То подразумева и корениту промену политичко економског система који по угледу на Италију треба да олакша формирање кооператива у малим и средњим предузећима у власништву запослених. (Не то није повратак на самоуправљање али јесте повратак интересима радника и свих запослених и целог друштва).
Препоруке:
6
0
35 среда, 24 август 2016 17:38
Ах
Наравно претходно набројано захтева да се пре свега нађу људи који ће се изборити да се прво заустави сулудо уништавање државе и економије које спроводи интересна клика страних и домаћих муљатора.
То се неће постићи освешћивањем већине којом је увек лако манипулисати преко медија и подмићивањем лажним обећањима.
ДСС ако преживи а и други који би да нешто мењају, мораће да се прво сами освесте у погледу циљева и метода којим се исти могу постићи а затим да обећа пре свега корените економске промене које ће већини а нарочито омладини донети перспективу запошљавања пре свега и то не лажном причом о страним инвеститорима већ домаћим улагањем и подршком домаћој производњи а не страним робовласницима.
Препоруке:
5
0
36 среда, 24 август 2016 18:26
Sten
@Ideologija šta je to?
Ovo nije samo za Vas vec i za sve druge koji veruju da je novac sve. Slazem se jeste. No, ne cini li Vam se da je lakse doci do novca tamo gde ga ima nego tamo gde nema ili gde ga je nedovoljno? Ideologija u dobroj meri utice i na sticanje novca, pa zasto onda ne izabrati ideologiju koja vise obecava u tom smislu. U uspesnom drustvu je lakse i sticati, a i kradje su manje primetne.
Zato verujem da je najveci problem sposobnost ili bolje, nesposobnost, onih koji su na vlasti. Oni niti imaju ideja niti dovoljno znaju ono sto rade, pa na kraju kradje, bolje otvorene pljacke, su jedini pojavni oblik njihovog delovanja.
Препоруке:
7
5
37 среда, 24 август 2016 18:45
Бошко
Ах
Наравно претходно набројано захтева да се пре свега нађу људи који ће се изборити да се прво заустави сулудо уништавање државе и економије које спроводи интересна клика страних и домаћих муљатора.


Објасни ми како "променити свест" народа који добија "домаће васпитање" од својих дегенерисаних и денационализованих родитеља којима је испран мозак током вишедеценијске окупације са култом личности, "морално политичком подобношћу" "учи сине да не мораш да радиш" "нико не може да ме плати колико ја могу мало да радим"

Ако "најстарији и најмудрији" тврде да је општа криминализација 90тих и пљачка фонда друштвених станова као и пензије које су "зарадили" током 10 година санкција "уставна категорија" добијаш већину становништва која је криминализована и своје криминогено понашање преноси на своје потомке.

На кога да се угледају "деца"?

Када највеће станове и пензије имају управо они који су највише допринели уништењу привреде и осиромашењу државе.
Препоруке:
11
12
38 среда, 24 август 2016 19:08
Кнежевић Милан
Бошко
Кнежевић Милан

Не можеш Коштуницу да оптужиш

Могу.
Као председник и премијер- имао је све полуге државе у рукама; знао је добро ко за кога ради, а ко за Србију.
Ко је од те банде ухапшен?
Ако му је апарат државе био "шупаљ" и корумпиран- што то није рекао народу, и затражио помоћ?
Као, рецимо- Ердоган?

што није имао довољно сарадника који желе добро Србији.

Па, ко му је изабрао те и такве "сараднике", Ви и ја?

Коштуница је покушао немогуће и пропао

Покушао је да ону бесплодну теорију, коју је савладао, преточи у праксу; пропао је јер није никад ништа у животу радио, осим што је био- професор...
Кад томе схватите суштину- биће Вам јасније зашто је одговоран. И крив.

јер као што се и сада види на изборима 2016те у страдији има само ~200 хиљада Срба патриота гласача

Вама страст смета да рационално сагледате реалност; имате вишак онога, што Коштуница није имао уопште.
Препоруке:
16
7
39 среда, 24 август 2016 20:01
...
Извињавам се коментатору који би да је Коштуница као Ердоган, тај заиста ништа не разуме!
Препоруке:
9
8
40 среда, 24 август 2016 20:11
Пројекција
је оно када неко штонема види као недостатак некога другог, МК нема кохонес! Коштуница их је свакако имао и када је Ђинђићу рекао да је направио државни удар изручивши председника Милошевића, и када је био надгласан од жутих око Косова и Метохије и вратио мандат народу, и када га народ није изабрао, изашао из политике!

МК
Знате ли неког српског политичара који је тако принципијелно поступио!
Вероватно да не.
Тако то ради професор!
Када то постанете или схватите, биће свима нама боље, можда на изборима најзад ваљано изаберете! или сами нешто урадите макар колико Коштуница у малом прсту,

дотле ваши коментари о вама и вашим недостацима више говоре
Препоруке:
7
7
41 среда, 24 август 2016 20:21
Милисав Бачинац
Пратим г-ђу Трифковић и мој је утисак да се ради о образованој и пристојној жени која врло разложно и разумљиво износи своје ставове и обавезно их поткрепљује неспорним чињеницама или прилозима из универзитетских уџбеника. Дакле, веома је поштујем и доживљавам је као ауторитет. Са друге стране видим прегршт небулозних и злонамерних коментара
Препоруке:
7
9
42 среда, 24 август 2016 20:26
Дуле
Коштуничина "принципијелност" када је одмах после насилног узимања власти пустио из затвора преко хиљаду шиптарских кољача и главосеча правоснажно осуђених од стране надлежних судова. Исто тако је заборавио на правоснажне пресуде наших судова против Клинтона, Блера, Солане и осталих ратних злочинаца, наредбодаваца криминалне агресије на СР Југиславију, са којима се грлио када су после те агресије долазили у Београд да провере како се спроводе њихове наредбе и да се наслађују злом које су нам нанели.
Препоруке:
16
5
43 среда, 24 август 2016 21:01
Бошко
Кнежевић Милан БошкоКнежевић МиланНе можеш Коштуницу да оптужишМогу. Људи који су гласали за Коштуницу су управо они који су и очекивали од њега да поштује све демократске принципе и предизборне и постизборне коалиције, које су му законски и морално ограничавале деловање као поштеном искреном демократијер није турски, комунистички, социјалистички, напредњачки кабадахија и диктатор.Е сада што ти очекујеш да је Коштуница требао да пребија и убија политичке противнике, грађане, као што је то радио милошевић или тито то више говори о теби него о КоштунициКако би ти "спроводио демократију"?Даш реч па "убијеш кума на спавању"?
Препоруке:
8
10
44 среда, 24 август 2016 21:15
Мићко
@Милисав Бачинац

Све је то тачно што сте рекли. Али, свеједно, ако се не предузме оно што сам исписао у претходном коментару, ДСС ће се утрнути као догорела свећа.

Она је свакако добродошло појачање и велика је ствар што има петљу и вољу да ово пише, али од самих придика се ствар неће поправити. Сем тога, мораш производити и практиковати политику која није у старту губитничка, да би могао имати пун легитимитет кад критикујеш опортунисте.Људи једноставно морају знати за шта "гину", мора им се за то дати разлог. А очекивати од њих да падају као снопље и "плину у крви" због трица и кучина је нереално. У неком смислу није ни пристојно, личи на залуђивање.
Препоруке:
9
2
45 среда, 24 август 2016 22:34
@Бошко
-
"Објасни ми како "променити свест" народа који добија "домаће васпитање" од својих дегенерисаних и денационализованих родитеља"
-
Ако пажљиво прочитате видећете ову реченицу -
'То се неће постићи освешћивањем већине којом је увек лако манипулисати преко медија и подмићивањем лажним обећањима.'

Другим речима никада промене нису долазиле чекањем да се већина а камоли цео народ освести јер је то немогуће. Треба да се освести и охрабри довољан број људи да изведе промене. Ma како то изгледало немогуће са народом већински убијеним у појам што наслеђем пристанка на манипулацију што медијским испирањем мозга, то није немогуће.
Да, тешко је и питање је да ли се може десити без спољног стицаја околности али алтернатива је пристанак на полагано нестајање (статистика каже да Србија губи стотињак људи на дан).
Почетак је схватити ове неумољиве чињенице.
Рецепта нема иако има историјских паралела. Ваљда су бар неки нешто научили из историје или ће то морати нове генерације.
Препоруке:
10
0
46 среда, 24 август 2016 22:37
hmm
Pre podne su komentare pisali uglavnom penzioneri, oni još uvek žive u samoupravljanju.Popodne su stigli stranački aktivisti s posla. I to je to.
Slažem se sa komentarima Boška i Stema.
Препоруке:
7
6
47 среда, 24 август 2016 22:53
Кнежевић Милан
Бошко
које су му законски и морално ограничавале деловање

Законски- био је дужан да предузме мере по сазнањима, која је имао; није предузео ништа.
Следствено- то баш и није морално, зар не?
Тај човек је, напросто, политичка кукавица. Ово све, после њега- резултати су тог кукавичлука; парада муфљуза, које нико не дира...

Е сада што ти очекујеш да је Коштуница требао да пребија и убија политичке противнике, грађане

Када и где сам то рекао?
Како то, да чим споменем одговорност за нечињење- одмах крену оптужбе да планирам "излете у Радовањски Луг"?!
Откуд та слепа вера, религијско осећање оданости и толерантност за брљање својих, без икакве осуде?
Политика није религија; не сме да буде догми, јер њу не спроводе Богови, него најсумњивија створења на планети, Бошко...
Нико не сме да има толико поверење.
Ето, и Новак испаде у првом колу на Олимпијади!
Новак, еееј...
Препоруке:
11
8
48 среда, 24 август 2016 22:57
Сељак Беземљаш
Политика тражи успех.
Захтев за успехом неминовно и природно ствара котерију, клику.Остварење појединачних интереса.
Идеја Војислава Коштунице (правна држава,демократија,државотворност) није прошла код народа. Масовни аматеризам и полупрофесионализам,масовно постојање илегалне и полуилегалне имовине, слаба укорењеност приватне имовине, клијентелизам и потреба да се кредити убацују у личну потрошњу и да не бројим даље све набројано и ненабројано се осетило непријатно и угрожено.
Тај унутрашњи осећај непријатности и угрожености споља се исказивао као бујица којекаквих примедби, углавном полуистина, дакле жилавих лажи.Стари је то механизам.Доћи ће време када ће се те идеје остварити али партија не може да чека.
ДСС мора да буде доследан у својој игри.Одступати само тактички и на споредном правцу.
Препоруке:
6
11
49 среда, 24 август 2016 23:19
Pobro
Komentator MILAN KNEZEVIC je dobrim delom u pravu. Da,Kostunica je itekako imao gresaka. Prvo,nije imao nimalo osecaja da proceni svoje bliske saradnike i shvati o kakvim se ljudima radi( ne odnosi se naravno na sve,al mnogi njegovi bliski saradnici su danas u SNS), s tim sto nije jedini stranacki lider koji je imao manjak osecaja za to. Njegove 2 vlade (2004-2007, i 2007-2008 ) su mozda i najbolje vlade Srbije u prethodnih 20-ak godina,al ne treba zaboraviti da su u to doba ministri bili Vuk Draskovic,Milan Parivodic i jos neki opskusrni i negativni likovi. Misljenja sam da je kasno povukao rucnu vezano za e. uniju,i da nije trebao cekati 2008 godinu,vec da je ranije (najbolje na pocetku) napravio vladu kojoj unija nije cilj. Jednostavno,nije najbolje iskoristio trenutak,i cesto je znao doneti pogresnu odluku nakon dugo vaganja(koalicije). I uprkos svemu nabrojanom,do sada boljeg premijera nismo imali..
Препоруке:
8
4
50 среда, 24 август 2016 23:24
Бошко

Ако пажљиво прочитате видећете ову реченицу -
'То се неће постићи освешћивањем већине којом је увек лако манипулисати преко медија и подмићивањем лажним обећањима.'

Другим речима никада промене нису долазиле чекањем да се већина а камоли цео народ освести јер је то немогуће. Треба да се освести и охрабри довољан број људи да изведе промене.


Мислим да они који редовно читају и прате коментаре на НСПМ чекају само да "предложимо решење" које је једино исправно јер је "засновано на историји доказано као исправно",

па да нам уместо "имена" изађе сутра у новинама пуно име и презиме.

Наш основни проблем је што је већина у страдији "бивши комунисти" и "комунистичко - социјалистичко - демократски" профитери (у суштини иста као и прва групација само "подељена у три "партије")

јер не заборавите да "родитељи" "васпитавају" "своју децу"

Где наћи довољно "људи" када се деца васпитавају на последицама денационализације, опште криминализације и вулгаризације.
Препоруке:
10
9
51 среда, 24 август 2016 23:28
Сељак Беземљаш2
Да ли ми знамо шта су стварне жеље и појединца и народа.Коју политичку тежину имају те жеље.

Читам зборник радова француских историчара ИСТОРИЈА ПРИВАТНОГ ЖИВОТА. Жан Венсан у БИТИ КОМУНИСТА ЈЕДАН ОД НАЧИНА пише да се Комунистичка партија Француске шездесетих година забринула због одсутности са састанака партијских ћелија и слабе посећености митинзима. Пролетаријат се дочепао телевизора (1954 0,8% 1969 71%)и седи кући.
Француска је за 30 година учетворостручила стандард.Сиротмашна француска је крајем шездесетих возила ауто, имала телевизор, веш машину, фрижидер.И купила стан на рате.
Све у свему фрижидер и телевизор уништили моћну партију.Веш машина променила идеологију милиона.Рата за стан од комунисте направила малограђана.
Када се 80%енергије добијало из угља секретар партије Морис Торез тврдио је да је радио као рудар и да је син рудара.Сликари су сликали рудара, писци га описивали, филмове су о рудару правили.Болели га и жалили па одједном никад чули.
Препоруке:
6
5
52 среда, 24 август 2016 23:48
neko
za ideologiju je neophodno biti dovoljno kulturno, ekonomski i vojno jak;

tako, na primer, sns-ov informer laze da kupujemo rusko oruzje a srbija vojno i ekonomski priblizava rusiji, dok u stvari srbija iz sve snage i punom brzinom ide u nato zbog prethodno pomenutih razloga;

av to vesto radi, zajedno sa slavicom djukic dejanovic, koja zapravo tome sluzi; ah, da, ona je i dobar strucnjak;

ideologije nema ako covek nije dovoljno svoj i svestan, a ovdasnji nisu uopste svoji nego su tudje ovce, pa ko se kako snadje; i to je jedna od tekovina ove vlade; uopste pritom ne ulazim u to sta je u prvoj recenici moguce, sta je realno i ostvarivo, a sta je iluzija;

na kraju krajeva, u srbiji sada zapravo ne postoji mogucnost za izbor vojnog saveza, sto se, ako dozvolite, moze procitati, a dobro je objasnjeno, na linku

http://fakti.org/rossiya/medija-menju/bondarev-u-mo-u-beogradu-sede-konsultanti-nato-pa-nije-realan-vojni-savez-srbije-sa-rusijom
Препоруке:
6
2
53 четвртак, 25 август 2016 01:12
Диме01
Поштована госпођо Трифковић,
Обраћам Вам се као члан ДССа. Искрено ми је жао што нисте и Ви ушли у Скупштину Србије као посланик ДССа, јер мислим да бисте допринели реафирмацији Странке. Овај Ваш текст је само повод да изнесем своје мишљење о стању у Странци и о путу да се извуче из глиба у који полако, али сигурно тоне. И ја сам се учланио у странку због господина Коштунице, али не због његове идеологије, јер ми је од почетка било јасно да он никакву идеологију нема. Сматрао сам да је лично поштен и принципијелан човек, да је искрено опредељен за владавину закона, права и правну државу, као и да се озбиљно залаже за очување и јачање народних и државних интереса, а да му лични интереси, пре свега материјални нису на првом месту. То мислим и данас упркос његовог политичког дебакла. То што је сујетан и оптрећен неком својом умишљеном историјском мисијом није ми сметало. Али тема је идеологија, па прво да мало ту избистимо воду. Идеологија подразумева, пре свега, да постоји ...
Препоруке:
21
5
54 четвртак, 25 август 2016 01:15
Диме02
Идеологија подразумева, пре свега, да постоји социјална група којој се обраћа и на чију подршку рачуна. Да мало појасним. Већина људи данас, а посебно млади, имају погрешну представу о Карлу Марксу. Мисли се да је он био некакав комуниста који је имао неку своју визију, фикс-идеју да створи комунистичко друштво, да је био вођа пролетера. Уствари, ништа од тога. Он је потицао из скромне грађанске (да не кажем буржоаске) породице и имао је, као врло интелигентан младић, амбицију да се афирмише као интелектуалац и да се својом памећу избори за позицију у тадашњем немачком друштву. Стога је студирао филозофију, био следбеник највећег немачког филозофа Хегела и маштао да га надмаши. А онда је у једном тренутку схватио да је то бесмислено трошење времена и енергије. Синуло му је као Архимеду „Еурека“ и написао је у тезама о Фојербаху чувену реченицу: „Филозофи су свет само различито тумачили, а треба га уствари мењати!“ и ту је дошао до кључног закључка...
Препоруке:
22
5
55 четвртак, 25 август 2016 01:18
Диме03
и ту је дошао до кључног закључка на кога се ослонити да би се стање у друштву променило. Кад је млади Карло дошао до тог закључка прешао је Рубикон и даље је све било лако: за промене нису они који који су задовољни, ерго, треба се обратити незадовољнима, борити се за њихове интересе и добити њихову подршку. То је он закључио у 19-ом веку и надаље деловао у том правцу. Нажалост, господин Коштуница у данашњим условима није ни дошао до тог закључка, а камо ли да је покушао да се обрати опљачканом, ојађеном и пониженом народу. Све приче о државотворној странци, о правној држави, владавини права, интегритету, војној и политичкој неутралности нису допирале до егзистенцијално угроженог народа који узвишене циљеве не види од шуме потуљених грабљиваца. Све Коштуничине приче данас су далеко од народа као што је Хегелова филозофија била пре два века. Госпођа Санда је доласком на чело ДСС-а покушала да „високу политику“ приближи обичном човеку, најавила је то наступом на шабачкој или ваљевско
Препоруке:
21
4
56 четвртак, 25 август 2016 01:21
Диме04
Госпођа Санда је доласком на чело ДСС-а покушала да „високу политику“ приближи обичном човеку – најавила је то наступом на (мислим) ваљевској телевизији. Треба погледати ту емисију, месец дана по избору. Вучић је одмах уочио одакле долази највећа опасност и напад је кренуо из три главна правца. Најнижи ниво су били Информер и Шешељеве мотаже. Други правац су били тобож принципијелни који њој и ДССу замерају на недоследност, с једне стране критикује СНС, а у Београду је у коалицији са њима, а трећа група су они око Андреје и кловна Бакарца који је оптужују за напуштање „изворних“ принципа ДССа, а да нико не покуша да дефинише те изворне принципе. Да ли је Коштуница био за предају дела државне територије, за непоштовање Устава, за корупцију око Дубајиа на води, за распродају система који угрожавају опстанак народа и државе, Телеком, ЕПС, земља, извори воде, бање и сл.? Ту гђа Санда и сви ви са њом упадате у замку да будете већи Коштуница од њега и да доказујете да нисте напустили
Препоруке:
22
3
57 четвртак, 25 август 2016 01:23
Диме05
Ту гђа Санда и сви ви са њом упадате у замку да будете већи Коштуница од њега и да доказујете да нисте напустили његову политику. А што да је не напустите – била је успешна!? Овде уствари мислим не толико на политику колико на њену интерпретацују и приближавање људима. Нити имате рационалних разлога да се држите нечега што „не пије воду“, нити имате моралних обзира прем њему с обзиром на начин како је напустио странку, па чак покушао да је разбије вршећи притисак на неке људе да то и они учине. Ја сам уствари огорчен на њега јер је напустио људе које је повео пре 22 године, оставио их на цедилу – само сујетни циник и мизантроп може бити тако безобзиран. Госпођо Трифковић, ако прочитате ово, предосећам да се мрштите. Док не будете у стању да начин напуштања ДССа и покушај рушења од стране г.К. објективно оцените нема спаса ни Вама и странци. Друга основна грешка коју је гђа Санда учинила јесте што је чинећи надљудски напор да повеже покидане конце обилазећи општинске одборе пропустила
Препоруке:
23
5
58 четвртак, 25 август 2016 01:25
Диме06
Гђа Санда је учинила надљудски напор да повеже покидане конце обилазећи општинске одборе, али је пропустила да разговара са обичним члановима. Контакти су били само са градским и општинским одборима и са људима наслеђеним од Коштунице, а ти људе чине „санитарни“ кордон између страначког руковоства и чланства – како неко рече „страначки барони“ су саботирали оживљавање странке. Уместо да се уклањање корумпираних људи око Андреје искорити да се одрже нови избори за општинске и градске одборе као и за Главни одбор и Скупштину и да се избор на све функције услови обавезујућим прихватањем принципа несарадње са СНСом покушало се са неким компромисом и глумом мира у кући створи привид јединстав и стабилности. Гангрена се не лечи лепим речима већ хируршким захватом. Нимало нисам оптимиста. Како је могуће да онај у Чачку изађе на изборе са Вељом, а не са Бошком? Какао је могуће да Вукосав смењује Маршићанина у медијима, а не на седници Председништва? Једини спас за странку је
Препоруке:
23
5
59 четвртак, 25 август 2016 01:28
Диме07
Једини спас за странку је да оних 6 посланика у Скупштини остану јединствени држећи се предизборних обећања и као принципијелна и безкомпромисна опозиција, без обзира ко буде изабран за прдседника. Ако нови председник покуша да их натера да мењају политику – треба да буду јединствени и да одбију. Ђорђу, Милану, Славиши и, наравно, Санди верујем. Горицу и Дејана не познајем. А кад будете имали времена покушајте да дефинишете идеологију ДССа и социјалну групу на коју ће се та идеологија ослањати, а ја ћу покушати да будем оптимиста.
Препоруке:
23
3
60 четвртак, 25 август 2016 01:36
Zvonimir Bgd o Kostunici 1
Uzivao sam citajuci komentare postovanih kolega, bez obzira na razlicite stavove. A mozda i bas zato. Kao retko kada, uglavnom nije bilo uvredljivih tonova. To mi posebno godi. Mozda je tome doprinela i autorka koja me je prijatno iznenadila svojim kritickim osvrtom na sopstvenu stranku. Sa najboljim namerama, cini mi se.

Dosta je ovde tema pokrenuto. Sasvim kratko, zadrzao bih se u vezi sa diskusijom o Kostunici.
Nisam nikada bio njegov glasac, imam i (svoje) razloge za to. Bez obzira na sve njegove promasaje, smatram ga rodoljubivim Srbinom. U sabranim Vikiliksovim depesama vidi se muka okupatora da se (i) njime posluzi kao instrumentom svoje politike. On to, po meni, jeste doduse bio sve do dolaska na vlast (u potpunosti), a zatim i do svog javnog politickog preobracenja (delimicno).
Medjutim, njegov politicki salto mortale je upravo okretanje od evrounijatskog fanatizma ka rodoljubivoj retorici koja ne pravi kompromise sa razbijacima Srbije.
Препоруке:
10
4
61 четвртак, 25 август 2016 01:51
Zvonimir Bgd o Kostunici 2
O g.Kostunici je mnogo toga receno i napisano. Sa svih strana, kako iz inostranstva, tako i kod nas. Cesto zlurado, potcenjivacki, ponekad sa prevelikim poverenjem u njegovu drzavnicku moc, a najmanje objektivno, sto i nije neocekivano.
Manjak objektivnosti i inace je karakteristican u ovoj nasoj dolini suza. Narocito kada su politicari u pitanju. Narod ih ili dize u nebesa, ili ih baca u blato. Najcesce ovo drugo, ali posto ih je prethodno obozavao.

Moje (skromno) misljenje je da je i g.Kostunica jedan u mnostvu cestitih ljudi koji je dugo gajio iluzije o demokratskom Zapadu. Bila je to, zapravo, reakcija na tzv.autoritarne rezime Istoka. Medjutim, njegova velika vera u "pravnu drzavu", o kojoj je sanjao kao teoreticar i profesor prava, okrunjena je u njegovom suceljavanju sa zapadnim politicarima u svojstvu drzavnika. I ne samo sa inostranim politicarima, nego i kada je u praksi uocio sta znaci uhvatiti se u kostac sa domacom izbusenom i koruptivnom politickom scenom.
Препоруке:
10
4
62 четвртак, 25 август 2016 02:10
Zvonimir Bgd o Kostunici 3
Kostunicine iluzije i zablude skupo su kostale i ovaj narod, ali i njega samog, cega je on, nadam se, svestan. Ako ni zbog cega drugog, a ono usled licnog suocavanja sa laznim demokratijama Zapada.
To njegovo suocavanje pocelo je odmah po dolasku na drzavnu funkciju. Isao bih tako daleko da pomisljam isto i za Z.Djindjica, u cijim su rukama bile realne poluge vlasti. S tim sto su njih dvojica sasvim razlicite licnosti, i politicki i privatno. Zapravo, na samom pocetku doslo je do njihovog otvorenog sukoba. Cini se da je Djindjic kao filozof romanticar i makijavelisticki pragmaticar zaostajao u shvatanju realnosti za pravnikom Kostunicom. Ali, Djindjicevo budjenje prekinuto je jednim hicem, mozda bas zato sto je imao one poluge.
Doduse, postoje vesti o ozbiljnim pripremama atentata i na Kostunicu, tokom jedne posete Sarajevu.
Kostunica je platio cenu svojih zabluda, ali je raspolucenost DSS-a upravo posledica istih. Ipak, Kostunicin amanet je - aktuelni ustav Srbije.
Hvala.
Препоруке:
13
4
63 четвртак, 25 август 2016 12:41
Турас
@ Реди - Čovek je prisiljen da otuđi svoju prirodnu moć da bi realizovao svoj društveni interes."
Чиме је присиљен на отуђивање ? У свему што сте навели кључно је ПОШТЕЊЕ . На западу је СНАГА у ЗАКОНУ . Зато је - рецимо - Немац "поштен", јер поштује не само закон , већ и друштвене норме . Код нас Срба , нема закона (поготову за људе у држ.службама). Где је јавашлук апсурдна је било каква идеологија у властима .Када радник , госпон црвени , све то осети на кожи , како се понаша ? И на крају шта мислите , како се овакво стање решава ?
Препоруке:
7
10
64 петак, 26 август 2016 09:24
Турас
@ Диме 07- Браво за коментар . Знате како наш народ има обичај да каже ; Човек који нема деце лишен је поред других и осећаја заједништва .
Препоруке:
6
9
65 недеља, 28 август 2016 21:01
Сељак Беземљаш
У домен интересовања САД ушли смо 1912.г(Карнегијева фондација ружила балкански рат и српску победу).
Од тада па до данас Слободан Милошевић и Војислав Коштуница беху омражени америчком естаблишменту.
Та двојица су највише ружена и у Србији.
Како се и зашто то споља и изнутра повезало?
Препоруке:
4
2
66 уторак, 30 август 2016 16:28
...2
Усудих се већ једном да изнесем бласфемичну мисао, да не би било згорег да одмерено погледамо резултате и СМа за кога НИКАД нисам гласао, али не спорим ни 1244 ни Српску, и дрВК, за кога сам једино и гласао, који је спречио братоубилачки рат и обрачунавање осмоседмице губитника са победницима и који одмереношћу, образованошћу, културом, антититоизмом од Устава 74 доследно ходи у политици у складу са само и искључиво српским интересима.
Имајући у виду Ђинђићев последњи интервју, због кога сам уверен, му је стигао свилени гајтан са Запада, усуђујем се устврдити да ипак и поред свега нисмо имали лоше политичаре.

Најлошији је управо овај сад и екипа око њега, о њему Бриселски споразум који ни један од ове тројице не би ни погледао довољно говори!
Препоруке:
4
1
67 уторак, 30 август 2016 16:35
...3
Претходни коментатор се упита како то да су мрзитељи и Коштунице и Милошевића баштиници управо америчких интереса свесно или несвесно свеједно (корисни идиоти).
Занимљива је и подударност када је ружење народа српског упитању између 2србијанаца и "родољуба" оба табора фрустрирана што народ не увиђа њихову "величину" и "добробит" коју нуде те им не удељује довољно поверења, што народ у очима оба табора квалификује као "глуп".
Резултат те фрустрираности су напади на Коштуницу од радикала, много жешћи но на дојучерашњег друга им Вучића и Николића. Редовно се присете тога кога је пустио из затвора, а забораве да кажу да не бисмо имали ни хлеба да једемо ни чиме да се грејемо, јер су американци припретили да неће стићи помоћ разореном њиховим бомбама народу ако ови не буду пуштени из затвора.
Подметачина за подметачином, у складу са оном басном ДРЖТЕ ЛОПОВА!
Препоруке:
3
2
68 уторак, 30 август 2016 16:40
Владислав Јовановић о Милошевићу, Недељник
kada je dolazio Milan Panić - ja za tog čoveka nikada pre nisam čuo - i nekim drugim poslom sam došao kod Miloševića, on mi je rekao: "Znaš li ko će mi biti predsednik vlade? Milan Panić." Pitao sam ga ko je to, a on je rekao da je to naš privrednik, on će nas pomiriti sa Amerikom, on će nam uvesti moderni američki kapitalizam
Препоруке:
3
0
69 уторак, 30 август 2016 16:45
...3
Свакако сва тројица имају другу заједничку заблуду - а то је Запад, њихова економија, њихова демократија и у крајњој линији вредности у које су они веровали да Запад поседује.

Илустрација да се Слоба дивио ефикасности капитализма и да му је била прва сарадница Борка Вучић, која је била на ти са Рокфелером и за коју је амерички амбасадор рекао да ни длака са главе после 5 октобра не сме да јој падне, или већ познати случај Станишић, само потврђује заједничке заблуде са Ђинђићем и Коштуницом неочекивано управо Слободана Милошевића!
Препоруке:
3
2

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер