"Ošštro osuđujemo i ograđujemo se javno od podrške SNS-u i većini koja je danas, apsolutno protiv volje i znanja rukovodećih organa Pokreta Dveri formirana na opšštini Vračar", navodi se u saopštenju Dveri."
Ovakvo saopštenje je smutno, u funkciji sakrivanja istine. NIJE JASNO DA LI SU ODBORNICI DVERI PRIHVATILI VLAST SA SNS ILI NISU?
Po ovome što piše, jesu prihvatili "protiv volje i znanja rukovodećih organa Pokreta Dveri".
Ako jesu, a po ovome jesu,ZAŠTO takvo blago saopštenje, prosto da PILATOVSKI operete ruke?! Dajte imena tih odbornika iz Dveri, isterajte ih iz Pokreta, da bar malo budu na stubu srama.
Ovako kako činite po principu "malo jes, malo nije" JA NE PRIHVATAM.
Ja sam bio u glasačkom odboru Koalicije, ali ispred DSS, i borio se protiv SNS čopora tamo da ne prave mutljavine u prostoriji za glasanje. Nisam se uplašio laveža i napada čopora!
TRAŽIM PUNU ISTINU!
Preporuke:
99
12
2
subota, 25 jun 2016 12:12
zoran
Znaci svako ulazi u stranke radi koristi. Nije sad do odbornika nego ko je uzeo te odbornike u stranku i zasto da se sad ogradjuje od njih. Sve je to u redu, ali ovo je potvrda da srbiji nema spasa. Sve se svodi na ineres, ma promenice 101 stranku da bi dosli do nekog malo poslica ili bilo kakve koristi. Fuj!
Preporuke:
65
3
3
subota, 25 jun 2016 12:23
pošto odbornik?
Svaka roba ima cenu na tržištu.
Pitati gradskog menadžera.
Liberalno demokratski koncept.
(Fidelinka)
Preporuke:
61
0
4
subota, 25 jun 2016 12:27
Podržavam
Iz ovoga ispada da su DSS i Dveri prećutno podržali SNS. Da li je ovo dobro? Po meni jeste jer jedan od simbola žutokratije (Vračar) se raspada što je neizbežno ako želimo da potpuno iskorenimo žuticu iz Srbije a na dobrom smo putu (Vojvodina npr.). SNS je loš na mnoge načine ali ipak nisu autošovinisti i pristalice autogenocida kao žuti.
Preporuke:
11
96
5
subota, 25 jun 2016 12:49
Žalosna sova
Dveri su se već proslavile u Novom Sadu kada su njihovi članovi "najbolji od najboljih" Parović i kompanija izabrani od naivnih građana pa podržali SNS u gradskoj vlasti. Onda su formirali "Treću Srbiju" kao rezervni položaj jer "Dveri" više u Novom Sadu proći neće.Isto kao i Čanak i Liga lažnih autonomaša koji su sada ušli u gradsku vlast "jer ne mogu da odbiju poziv da pomognu SNS da vodi grad".Najiskreniji političar na ovim prostorima je čestiti Aleksandar Martinović koji je sve objasnio izjavom za medije "moram i ja od nečega da živim, neću valjda da živim u kartonskoj kutijio".Ne krije se izjavama tipa "ja sam se varao" kao Vučić, na primer.Sreća da nam je bankrot pred vratima, pa će narod motkama da održi seminar političarima kako se drži reč posle izbora.Ne boji se šuša Boga, već batina.
Preporuke:
63
8
6
subota, 25 jun 2016 12:58
zoran g
Taman kada pomislis da smo dotakli dno (najava rotacije ministara), ono pukne pod nama i odosso na jos dublji nivc (opozicioni odbornici daju podrsku naopakoj vlasti). Nije cudno sto nam se sve ovo desava jer je licni interes daleko ispred opsteg. Ako ste iole posteni kao sto ste tvrdili pred izbore, javno objavite imena odbornika koji su evidentno kupljeni i iskljucite ih iz stranke. Ako ostane na ovom nemustom saopstenju, kako da posten i normalan svet veruje da i vi niste u igri. Uostalom mi smo doavno na putu bez povratka, em sto smo 90-ih seli u pogresni voz, em sto je on krenuo u kontra smeru, na sve ovo poslednje 4 godine Veliki vodja sa svojim saradnicima krade sine sa deonice koju smo presli tako da nam povratka definitivno nema (ovo poslednje je samo desert).
Preporuke:
40
2
7
subota, 25 jun 2016 13:04
suze
Ma nemojte! Pa kad se ogradjujete onda ih bar iskljucite iz stranke iako ni to u Srbiji nista ne mora da znaci! Ali uradite bar to! Ovako ste bas providni!
Preporuke:
63
3
8
subota, 25 jun 2016 13:07
Sima
U potpunosti prihvatam komentar pod imenom''SRBIN".
Preporuke:
35
3
9
subota, 25 jun 2016 13:50
...
Znači li to da kad glasamo za DSS-Dveri ustvari ne znamo za šta smo glasali? A očekivao sam da se bar u tome razlikujete od ostalih partija.
Preporuke:
45
5
10
subota, 25 jun 2016 14:32
jaran dosta je bilo
Trgovina mandtima je krivicno delo, 22 odbornika djb ds sds i ns su javno popunila listic i tajno je snimljeno popunjavanje i samo ubacivanje u kutiju jer je tajno glasanje, prosta matematika kaze da 23 odbornika su drugacije glasala, sada je izglasana skupstina vracara i borko ima mandat koji ce nekom drugom da dodeli koliko sam shvatio i dveri oduzimaju mandat doktoru kome su verovali, mada danas doktorima verujes samo kada ih podmitis, ocigledno je propao plan djb za ponovnim izborima i ocigledno se tog scenarija veoma uplasio gazda skupa sa segamegadens direktorcicima bitangicama bugarskim biznismenom shinishovim i grobarom sto je potvrda da ce na djurdjevdanskim lokalnim i predsednickim izborima 2017 zaista doci do promene!
Preporuke:
21
1
11
subota, 25 jun 2016 14:37
IP
Levica Srbije je tog jednog svog odbornika koji je glasao za SNS propmptno IZBACILA iz stranke a ovi se samo ogradjuju. Dakle?!
Preporuke:
31
5
12
subota, 25 jun 2016 15:12
boban
Dveri su ovakve,DSS su onakvi,DS ,LDP su lopovi i izdajice,SRS je stvorila SNS stetocine........
Braco pogledajmo istini u oci.Los smo narod.Losi ljudi.Moralno losi.Uvlakaci,ulizice,lazovi,glupsoni,lopovi,beskicmenjaci,pokvarenjaci su ogromna vecina u nasem narodu.Pa mi ne umemo jedan drugoga ni da pozdravimo, ljudski i sa postovanjem ,narocito u relacijama drzavni sluzbenik stranka.
Ako je neko siguran da ne pripada gore nabrojanima ,svaka mu cast.On je izuzetak i pripada malom procentu takvih u srpskom narodu.
Preporuke:
33
24
13
subota, 25 jun 2016 15:13
Srki
Kakvo ograadjivanje? Za to se iskljucuje iz stranke! Ovakve trgovine na nizim nivoima zapravo otkrivaju ko su te stranke i samo vodstvo i pokazuju namdaa u Srbiji nema iskreno narodne stranke!
Preporuke:
47
2
14
subota, 25 jun 2016 15:17
Srbin
"subota, 25 jun 2016 13:50
...
Znači li to da kad glasamo za DSS-Dveri ustvari ne znamo za šta smo glasali? A očekivao sam da se bar u tome razlikujete od ostalih partija."
I ovaj stav je trpanje u isti koš DSS i Dveri. DSS se bitno POZITIVNO razlikuje od Dveri za ovo kratko vreme parlametarnog opozicionog delovanja.Boško Obradović je napravio dovoljno ispada koji ga razotkrivaju kao Vučićevog SNS saradnika, ali da se to nemušto "prikrije".Pokazuje se Boško kao novi Vučić u novom-starom izdanju: i Vučić je stigao na krilima "patriotizma"...
Svi smo mi tražili da opozicija nastupa udruženo da bi onemogućili Vučićeve manipulacija kojim bi ostala van Skupštine. I pored svega uspeli su. Dobro je da nisu prihvatili "Zavetnike" koji se pokazaše kao Vučićevo kukavičije jaje. Dalje se DSS mora naglašenije izjašnjavati da se razlikuje od Dveri, a za sledeće izbore da nastupa samostalno i verujem u pobedu (ako ne bude krađe i otimanja preko RIK-a...)
Preporuke:
39
6
15
subota, 25 jun 2016 15:24
Causa Spectandum
Rekoh ja i pre - svako ima svoju cenu, pa se nakupih minusa.
Preporuke:
30
5
16
subota, 25 jun 2016 16:05
BojanM
Davno sam ja napisao da su svi samo usli na drzavno korito, jedino.Boli njih uvo za Srbiju i narod.Korito je najglavnije.
PS.Nece me ponovo objaviti ,ali bar da procita novi poslanik.
Preporuke:
17
16
17
subota, 25 jun 2016 16:46
Slavka Moravka
@ boban
Slažem se, NIKAKVI SMO! Baš kako si nabrojao, da ne ponavljam! (Da dodam: niti znamo da prepoznamo znanje ili poštenje, niti znamo da ih vrednujemo!)
To što nismo SVI takvi, ništa ne menja u osnovnoj oceni!
Preporuke:
13
20
18
subota, 25 jun 2016 16:51
Dijapazon
Kako su se ogradili, jel tarabom? Onomad su Glisica i ekipu momentalno najurilii, alli sada radi samo taraba?!?
Preporuke:
28
7
19
subota, 25 jun 2016 16:52
miro
Dr Radomir Kovacevic je iskljucen iz Dveri i zatrzeno je da vrati mandat. Inace su ga Dveri stavile na svoju listu kao ,,uglednog,, lekara koji je govorio o ratnim zlocinima NATO pakta nastali bombardovanjem Srbije osiromasenim uranijumom. Kupovina glasova odbornika vise govori o SNSu kao mafijaskoj partiji i nedemokratskom sistemu a obesmisljava izbore. Manje krivim zrtve zlocina jer su u kandzama zveri i nemaju izlaza .
Preporuke:
41
6
20
subota, 25 jun 2016 17:10
Hahaha
Umeju li Dveri i DSS da ponude biračima ikog ko neće prvu priliku iskoristiti da izneveri birače i preći na stranu vlasti?
Preporuke:
6
25
21
subota, 25 jun 2016 17:13
Dimitrije 1
Kao glasač liste Dveri-DSS upoznat sam prilično dobro koliko su problema ove dve stranke imale sa SNS-om pre izbora počev od pokušaja razbijanja (Dveri sa Parovićem i Glišićem, a DSS sa Mladenovićem, Jovanovom i kompanijom), pa do medijske hajke protiv njih (od Informera, Pinka, Standarda pa do Pečata i sličnih bljak-medija). Divio sam se i Sandi i Bošku što su uspeli da prođu sve te Scile i Haribde i ipak uđu u Skupštinu. Bio sam oduševljen što su Pajtić i Saša prevazišli sve idejne i političke razlike i sprečili izbacivanje ove liste iz Skupštine. Najmanje što se moglo od Dveri-DSS očekivati jeste da na principijelnost i solidarnost odgovore istom merom i omoguće da DJB i DS na Vračaru formiraju vlast u skladu sa izbornom voljom građana. Ne treba (valjda) ni da naglašavam koliko sam razočaran ovim "ograđivanjem". Ovo nije nikakva lokalna stvar, ovo je pitanje opstanka ove dve stranke u političkom životu Srbije. Već imate komentare sa pričom "svi su isti", ponegde to šire SNS-botovi u cilju
Preporuke:
42
1
22
subota, 25 jun 2016 17:25
Dimitrije 2
Već imate komentare sa pričom "svi su isti", ponegde to šire SNS-botovi u cilju sejanja defetizma, a ponegde to iskreni ljudi zaista misle. Svestan sam da oni koji su pokušavali da iznutra razbiju Dveri i DSS imaju još sačuvanih "spavača", radi dalje kompromitacija, ali mi nije jasno da bar po tri do pet na čeli liste nisu provereni ljudi i neko tu treba da snosi odgovornost. Želeo bih da verujem da je ovo "ograđivanje" samo prva mera, a da isključenje i povraćaj mandata treba da bude ozbiljnija mera i pouka za budućnost, mada je apsolutna sigurnost nemoguća kao što pokazuje slučaj dr Kovačevića, što govori sve o njemu kao čoveku i lekaru i SNS-u prema kome je "žuta firma" mala maca.
Preporuke:
40
1
23
subota, 25 jun 2016 17:32
TNT Alan Ford
Hehehe... Eto, ogradiše se ljudi.
Svako ko je očekivao nešto više,ima problem sa elementarnom logikom jer ovi su se čini mi se i pre nešto kao ogradjivali ili čak nisu ni to.
Šuplji smo kao švajcarski sir.Sve mućak do mućka i kukavičja jaja 5.Oktobra i drugosrbijanaca.
Spasa nam nema,propasti nećemo.Ne pada sneg da pokrije breg već da?!...znate već dalje.
Preporuke:
10
25
24
subota, 25 jun 2016 17:40
Spiridon
Ovako izgleda ceo pasus iz saopštenja Dveri iz koga je Tanjug isekao ono najbitnije...
Oštro osuđujemo i ograđujemo se javno od podrške SNS-u i većini koja je danas, apsolutno protiv volje i znanja rukovodećih organa Pokreta Dveri formirana na opštini Vračar. Nije bilo sporno pregovarati za formiranje vlasti sa bilo kojom opcijom na lokalu, ali, bez ikakvih programskih načela, podržati većinu koja je nastala kupovinom odbornika sa liste DS-a, je nedopustivo.
Obaveštavamo javnost da je dr Kovačević isključen iz Srpskog pokreta Dveri. Pozivamo dr Radomira Kovačevića da vrati mandat Pokretu Dveri i sačuva ono malo ličnog dostojanstva, ako ga uopšte ima.
Tako da su neke stvari sada valjda jasnije, prvom meni a nadam se i ostalima...
Preporuke:
38
3
25
subota, 25 jun 2016 17:47
Jeremija
Za Spiridona
Sad postaje jasno zašto je ovaj režim "sačuvao" Tanjug - da ga dodatno kompromitzuje pre konačnog gašenja!
Preporuke:
23
1
26
subota, 25 jun 2016 17:53
ZR
Svaka čast Dverima, momentalno su isključili one koji bi da vode neku svoju politiku i da daju podršku SNS (što se nažalost za DSS ne može reći).
Nadam se da je ovo dobar znak da je epizoda sa odlaskom na Vučićevo kanabe bila samo trenutni znak slabosti.
Preporuke:
26
2
27
subota, 25 jun 2016 17:53
Mia
Ma bas briga doktora sto su se ogradili od njega on je dobio 150000 hiljada evra a vi pricajte price.Sve se radi iz koristi i izgleda da su svi isi ,a mislila sam da nisu jer sam za njih glasala .Vise ne idem ni na kakve izbore ni referendume jer nije vazno sta mi mislimo
Preporuke:
5
18
28
subota, 25 jun 2016 18:51
Goran
Ovo sto pise Srbin je upravo razlog zasto ce "oni" zauvek vladati. Ovo je klasicno radikalsko razmisljanje:samo mi smo patriote, svi ostali su izdajnici. Dok se bez dokaza jedni proglasavaju izdajnicima, drugi ce lagano praviti 67%+ vecinu...
Preporuke:
9
6
29
subota, 25 jun 2016 18:57
Milka dijaspora
Dveri su odmah, još juče, isključile ovog preletača, koga treba da je sramota što sebe smatra ”intelektualcem”.
Drugo je pitanje što ”Tanjug” to nije preneo, pa su svi skočili na Dveri – kao zapete puške. Takođe verujem da NSMP redovno prima sva saopštenja Dveri, te me čudi što nisu to saopštenje direktno preneli, nego čekaju da to prvo Tanjug objavi?
Preporuke:
18
1
30
subota, 25 jun 2016 20:08
Srbin
"subota, 25 jun 2016 18:51
Goran
Ovo sto pise Srbin je upravo razlog zasto ce "oni" zauvek vladati. Ovo je klasicno radikalsko razmisljanje:samo mi smo patriote, svi ostali su izdajnici. Dok se bez dokaza jedni proglasavaju izdajnicima, drugi ce lagano praviti 67%+ vecinu..."
Tvoja tvrdnja je posledica tvog zadatka, a svakako je u skladu sa mogućnostim tvog zaključivanja, i pokazuje da si ti Obradovićev BOT. U kratkom tvom tekstu sav mehanizam SNS je primenjen.
Setimo se kako je B.Obradović posle "razmene mišljenja sa Vučićem (mandatarom) "izjavio da je "Vučić uvideo da EU ima alternativu", da bi juče Vučić nazvao ludacima sve koji se protive EU, a pomogao mu je i idejni saborac Čeda J. nazvavši OLOŠEM sve protivnike EU puta. TAKO JE TVOJ BOŠKO DOBRO OCENIO VUČIĆA. PRIKAZAO JE BOŠKO SEBE, I NE PRVI PUT. Pročitaj i komentare na Boškov tekst u NSPM "Zašto sam išao kod Vučića"... Da li je tvoj Boško od Vučića preuzeo i tehnologiju skrivanja istina, pored ostalog?
Preporuke:
6
8
31
subota, 25 jun 2016 20:38
Goran
Posto sam pojeo sendvic da odgovorim. Izasao sam na izbore glasajuci za Dveri-DSS odnosom 55-45%, a da nisu izasli zajedno, ne bih ni izlazio na njih. Kada procitam ovakve komentare, zao mi je sto sam uopste glasao. Bosko Obradovic je neiskusan politicar i vise pravoslavac nego sto bi trebalo da bude, obzirom na to cime je izabrao da se bavi, i nema Srbija vremena da ceka niti njega da se "naspanuje" niti najistaknutije DSS-ove salonce. Za razliku od vecine, a rekao bih i od tebe, ne verujem u Milosevica, Djindjica, Kostunicu, Tadica, Vucica, Sandu ili Boska, vec ideju, tako da bih prvi stao protiv Obradovica kada bi je izdao. Inace, nadam se da ce na celo DSS-a doci Milos Jovanovic jer mi se cini da on amalgam onog najboljeg iz Dveri s jedne i DSS-a sa druge strane.
Preporuke:
6
6
32
subota, 25 jun 2016 20:54
Ujka Vasa
Da, nadajmo se da je onaj odlazak kod Vučića bio samo prolazna epizoda. Od srca želim da je tako.
Preporuke:
7
4
33
subota, 25 jun 2016 21:45
Milka dijaspora
@Ujka Vasa
Evo, danas se Marin Le Pen sastala sa Olandom da bi zahtevala referendum o izlasku Francuske iz EU. Da li to znači da se ona prodala Olandu zato što je razgovarala sa njim?
Dokle ćete tražiti razloge da blatite Dveri i Boška?
Preporuke:
10
5
34
subota, 25 jun 2016 21:59
Srbin
"subota, 25 jun 2016 20:38
Goran
Bosko Obradovic je neiskusan politicar i vise pravoslavac nego sto bi trebalo da bude,... Za razliku od vecine, a rekao bih i od tebe, ne verujem u... , vec ideju..."
Opet jedna zbrka i neznanje. Da te učim ovde, nije predviđeno, a i nisam obavezan.
NEGO, jaka ti je "ideja" u koju "veruješ", kada Srpskog borca protiv NATO bande, Slobodana Miloševića, trpaš u koš sa Đinđićem, Tadićem i Vučićem. Tebi je "sve ravno do Kosova".
To što ti se "čini" da bi Miloš Jovanović bio dobar rukovodilac DSS, to ti se samo čini, a argumente i logiku za to nemaš. Ni u čemu u politici on se nije dokazao i proverio, a nije ni posebno u životu.Lično se nadam da novajlija(mlađani "lav"), M.J, pored dokazanih boraca, NE može i neće stati na čelo DSS. Teško da ti možeš ocenjivati nekoga ili neku pojavu, osim da ponavljaš veđ utvrđene ocene i "formule". Boška treba opominjati i učiti pre nego što izda, a kada izda,na primer, kao Vučić, KASNO JE!
Preporuke:
4
4
35
subota, 25 jun 2016 23:44
Ujka Vasa @ Milka dijaspora
Marin le Pen se sastala sa Olandom da bi zahtevala referendum o izlasku Francuske iz EU. Dakle, razgovarala je o pitanju koje je SUŠTINA njene politike i povodom koga je program njene stranke SUŠTINSKI različit od politike koju vodi Oland.
Boško Obradović se sastao sa Vučićem da bi predložio strože oporezivanje banaka i osnivanje Razvojno-investicione banke (!!!!). Dakle nije razgovarao sa Vučićem o pitanjima koja čine SUŠTINU programa Dveri i povodom kojih se SUŠTINSKI razlikuje od politike koju vodi Vučić (antiustavno sklapanje Briselskog sporazuma, medijski mrak, povlađivanje LGBT aktivistima...).
Taj sastanak je bio prilika da se političkom oponentu na politički prihvatljiv način izlože strateški stavovi stranke na čijem čelu je B.O. a ne da se iznose predlozi o funkcionisanju bankarskog sistema. Ja sam samo konstatovao tu činjenicu. Iskreno se nadam da je taj sastanak bio samo jedan izolovan pogrešan potez.
Preporuke:
5
4
36
nedelja, 26 jun 2016 14:42
delo
Pored ograde i isključenja iz stranke prava stvar bi bila da se sazna zašto su to uradili - zbog ucene pod kojom se mora popustiti (ugrožena porodica, na primer), ili radi novca. To duguju javnosti.
Ovakvo saopštenje je smutno, u funkciji sakrivanja istine. NIJE JASNO DA LI SU ODBORNICI DVERI PRIHVATILI VLAST SA SNS ILI NISU?
Po ovome što piše, jesu prihvatili "protiv volje i znanja rukovodećih organa Pokreta Dveri".
Ako jesu, a po ovome jesu,ZAŠTO takvo blago saopštenje, prosto da PILATOVSKI operete ruke?!
Dajte imena tih odbornika iz Dveri, isterajte ih iz Pokreta, da bar malo budu na stubu srama.
Ovako kako činite po principu "malo jes, malo nije" JA NE PRIHVATAM.
Ja sam bio u glasačkom odboru Koalicije, ali ispred DSS, i borio se protiv SNS čopora tamo da ne prave mutljavine u prostoriji za glasanje. Nisam se uplašio laveža i napada čopora!
TRAŽIM PUNU ISTINU!
Pitati gradskog menadžera.
Liberalno demokratski koncept.
(Fidelinka)
Braco pogledajmo istini u oci.Los smo narod.Losi ljudi.Moralno losi.Uvlakaci,ulizice,lazovi,glupsoni,lopovi,beskicmenjaci,pokvarenjaci su ogromna vecina u nasem narodu.Pa mi ne umemo jedan drugoga ni da pozdravimo, ljudski i sa postovanjem ,narocito u relacijama drzavni sluzbenik stranka.
Ako je neko siguran da ne pripada gore nabrojanima ,svaka mu cast.On je izuzetak i pripada malom procentu takvih u srpskom narodu.
...
Znači li to da kad glasamo za DSS-Dveri ustvari ne znamo za šta smo glasali? A očekivao sam da se bar u tome razlikujete od ostalih partija."
I ovaj stav je trpanje u isti koš DSS i Dveri. DSS se bitno POZITIVNO razlikuje od Dveri za ovo kratko vreme parlametarnog opozicionog delovanja. Boško Obradović je napravio dovoljno ispada koji ga razotkrivaju kao Vučićevog SNS saradnika, ali da se to nemušto "prikrije".Pokazuje se Boško kao novi Vučić u novom-starom izdanju: i Vučić je stigao na krilima "patriotizma"...
Svi smo mi tražili da opozicija nastupa udruženo da bi onemogućili Vučićeve manipulacija kojim bi ostala van Skupštine. I pored svega uspeli su. Dobro je da nisu prihvatili "Zavetnike" koji se pokazaše kao Vučićevo kukavičije jaje. Dalje se DSS mora naglašenije izjašnjavati da se razlikuje od Dveri, a za sledeće izbore da nastupa samostalno i verujem u pobedu (ako ne bude krađe i otimanja preko RIK-a...)
PS.Nece me ponovo objaviti ,ali bar da procita novi poslanik.
Slažem se, NIKAKVI SMO! Baš kako si nabrojao, da ne ponavljam! (Da dodam: niti znamo da prepoznamo znanje ili poštenje, niti znamo da ih vrednujemo!)
To što nismo SVI takvi, ništa ne menja u osnovnoj oceni!
Svako ko je očekivao nešto više,ima problem sa elementarnom logikom jer ovi su se čini mi se i pre nešto kao ogradjivali ili čak nisu ni to.
Šuplji smo kao švajcarski sir.Sve mućak do mućka i kukavičja jaja 5.Oktobra i drugosrbijanaca.
Spasa nam nema,propasti nećemo.Ne pada sneg da pokrije breg već da?!...znate već dalje.
Oštro osuđujemo i ograđujemo se javno od podrške SNS-u i većini koja je danas, apsolutno protiv volje i znanja rukovodećih organa Pokreta Dveri formirana na opštini Vračar. Nije bilo sporno pregovarati za formiranje vlasti sa bilo kojom opcijom na lokalu, ali, bez ikakvih programskih načela, podržati većinu koja je nastala kupovinom odbornika sa liste DS-a, je nedopustivo.
Obaveštavamo javnost da je dr Kovačević isključen iz Srpskog pokreta Dveri. Pozivamo dr Radomira Kovačevića da vrati mandat Pokretu Dveri i sačuva ono malo ličnog dostojanstva, ako ga uopšte ima.
Tako da su neke stvari sada valjda jasnije, prvom meni a nadam se i ostalima...
Sad postaje jasno zašto je ovaj režim "sačuvao" Tanjug - da ga dodatno kompromitzuje pre konačnog gašenja!
Nadam se da je ovo dobar znak da je epizoda sa odlaskom na Vučićevo kanabe bila samo trenutni znak slabosti.
Drugo je pitanje što ”Tanjug” to nije preneo, pa su svi skočili na Dveri – kao zapete puške. Takođe verujem da NSMP redovno prima sva saopštenja Dveri, te me čudi što nisu to saopštenje direktno preneli, nego čekaju da to prvo Tanjug objavi?
Goran
Ovo sto pise Srbin je upravo razlog zasto ce "oni" zauvek vladati. Ovo je klasicno radikalsko razmisljanje:samo mi smo patriote, svi ostali su izdajnici. Dok se bez dokaza jedni proglasavaju izdajnicima, drugi ce lagano praviti 67%+ vecinu..."
Tvoja tvrdnja je posledica tvog zadatka, a svakako je u skladu sa mogućnostim tvog zaključivanja, i pokazuje da si ti Obradovićev BOT. U kratkom tvom tekstu sav mehanizam SNS je primenjen.
Setimo se kako je B.Obradović posle "razmene mišljenja sa Vučićem (mandatarom) "izjavio da je "Vučić uvideo da EU ima alternativu", da bi juče Vučić nazvao ludacima sve koji se protive EU, a pomogao mu je i idejni saborac Čeda J. nazvavši OLOŠEM sve protivnike EU puta. TAKO JE TVOJ BOŠKO DOBRO OCENIO VUČIĆA. PRIKAZAO JE BOŠKO SEBE, I NE PRVI PUT. Pročitaj i komentare na Boškov tekst u NSPM "Zašto sam išao kod Vučića"... Da li je tvoj Boško od Vučića preuzeo i tehnologiju skrivanja istina, pored ostalog?
Evo, danas se Marin Le Pen sastala sa Olandom da bi zahtevala referendum o izlasku Francuske iz EU. Da li to znači da se ona prodala Olandu zato što je razgovarala sa njim?
Dokle ćete tražiti razloge da blatite Dveri i Boška?
Goran
Bosko Obradovic je neiskusan politicar i vise pravoslavac nego sto bi trebalo da bude,... Za razliku od vecine, a rekao bih i od tebe, ne verujem u... , vec ideju..."
Opet jedna zbrka i neznanje. Da te učim ovde, nije predviđeno, a i nisam obavezan.
NEGO, jaka ti je "ideja" u koju "veruješ", kada Srpskog borca protiv NATO bande, Slobodana Miloševića, trpaš u koš sa Đinđićem, Tadićem i Vučićem. Tebi je "sve ravno do Kosova".
To što ti se "čini" da bi Miloš Jovanović bio dobar rukovodilac DSS, to ti se samo čini, a argumente i logiku za to nemaš. Ni u čemu u politici on se nije dokazao i proverio, a nije ni posebno u životu.Lično se nadam da novajlija(mlađani "lav"), M.J, pored dokazanih boraca, NE može i neće stati na čelo DSS. Teško da ti možeš ocenjivati nekoga ili neku pojavu, osim da ponavljaš veđ utvrđene ocene i "formule". Boška treba opominjati i učiti pre nego što izda, a kada izda,na primer, kao Vučić, KASNO JE!
Boško Obradović se sastao sa Vučićem da bi predložio strože oporezivanje banaka i osnivanje Razvojno-investicione banke (!!!!). Dakle nije razgovarao sa Vučićem o pitanjima koja čine SUŠTINU programa Dveri i povodom kojih se SUŠTINSKI razlikuje od politike koju vodi Vučić (antiustavno sklapanje Briselskog sporazuma, medijski mrak, povlađivanje LGBT aktivistima...).
Taj sastanak je bio prilika da se političkom oponentu na politički prihvatljiv način izlože strateški stavovi stranke na čijem čelu je B.O. a ne da se iznose predlozi o funkcionisanju bankarskog sistema. Ja sam samo konstatovao tu činjenicu. Iskreno se nadam da je taj sastanak bio samo jedan izolovan pogrešan potez.