четвртак, 18. децембар 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

ДСС се оградио од гласања свог одборника приликом формирања власти на Врачару, Двери искључиле свог одборника

Kоментари (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 25 јун 2016 10:44
Србин
"Ошштро осуђујемо и ограђујемо се јавно од подршке СНС-у и већини која је данас, апсолутно против воље и знања руководећих органа Покрета Двери формирана на опшштини Врачар", наводи се у саопштењу Двери."


Овакво саопштење је смутно, у функцији сакривања истине. НИЈЕ ЈАСНО ДА ЛИ СУ ОДБОРНИЦИ ДВЕРИ ПРИХВАТИЛИ ВЛАСТ СА СНС ИЛИ НИСУ?
По овоме што пише, јесу прихватили "против воље и знања руководећих органа Покрета Двери".
Ако јесу, а по овоме јесу,ЗАШТО такво благо саопштење, просто да ПИЛАТОВСКИ оперете руке?!
Дајте имена тих одборника из Двери, истерајте их из Покрета, да бар мало буду на стубу срама.
Овако како чините по принципу "мало јес, мало није" ЈА НЕ ПРИХВАТАМ.
Ја сам био у гласачком одбору Коалиције, али испред ДСС, и борио се против СНС чопора тамо да не праве мутљавине у просторији за гласање. Нисам се уплашио лавежа и напада чопора!
ТРАЖИМ ПУНУ ИСТИНУ!
Препоруке:
99
12
2 субота, 25 јун 2016 11:12
zoran
Znaci svako ulazi u stranke radi koristi. Nije sad do odbornika nego ko je uzeo te odbornike u stranku i zasto da se sad ogradjuje od njih. Sve je to u redu, ali ovo je potvrda da srbiji nema spasa. Sve se svodi na ineres, ma promenice 101 stranku da bi dosli do nekog malo poslica ili bilo kakve koristi. Fuj!
Препоруке:
65
3
3 субота, 25 јун 2016 11:23
пошто одборник?
Свака роба има цену на тржишту.
Питати градског менаџера.
Либерално демократски концепт.
(Фиделинка)
Препоруке:
61
0
4 субота, 25 јун 2016 11:27
Подржавам
Из овога испада да су ДСС и Двери прећутно подржали СНС. Да ли је ово добро? По мени јесте јер један од симбола жутократије (Врачар) се распада што је неизбежно ако желимо да потпуно искоренимо жутицу из Србије а на добром смо путу (Војводина нпр.). СНС је лош на многе начине али ипак нису аутошовинисти и присталице аутогеноцида као жути.
Препоруке:
11
96
5 субота, 25 јун 2016 11:49
Žalosna sova
Dveri su se već proslavile u Novom Sadu kada su njihovi članovi "najbolji od najboljih" Parović i kompanija izabrani od naivnih građana pa podržali SNS u gradskoj vlasti. Onda su formirali "Treću Srbiju" kao rezervni položaj jer "Dveri" više u Novom Sadu proći neće.Isto kao i Čanak i Liga lažnih autonomaša koji su sada ušli u gradsku vlast "jer ne mogu da odbiju poziv da pomognu SNS da vodi grad".Najiskreniji političar na ovim prostorima je čestiti Aleksandar Martinović koji je sve objasnio izjavom za medije "moram i ja od nečega da živim, neću valjda da živim u kartonskoj kutijio".Ne krije se izjavama tipa "ja sam se varao" kao Vučić, na primer.Sreća da nam je bankrot pred vratima, pa će narod motkama da održi seminar političarima kako se drži reč posle izbora.Ne boji se šuša Boga, već batina.
Препоруке:
63
8
6 субота, 25 јун 2016 11:58
zoran g
Taman kada pomislis da smo dotakli dno (najava rotacije ministara), ono pukne pod nama i odosso na jos dublji nivc (opozicioni odbornici daju podrsku naopakoj vlasti). Nije cudno sto nam se sve ovo desava jer je licni interes daleko ispred opsteg. Ako ste iole posteni kao sto ste tvrdili pred izbore, javno objavite imena odbornika koji su evidentno kupljeni i iskljucite ih iz stranke. Ako ostane na ovom nemustom saopstenju, kako da posten i normalan svet veruje da i vi niste u igri. Uostalom mi smo doavno na putu bez povratka, em sto smo 90-ih seli u pogresni voz, em sto je on krenuo u kontra smeru, na sve ovo poslednje 4 godine Veliki vodja sa svojim saradnicima krade sine sa deonice koju smo presli tako da nam povratka definitivno nema (ovo poslednje je samo desert).
Препоруке:
40
2
7 субота, 25 јун 2016 12:04
suze
Ma nemojte! Pa kad se ogradjujete onda ih bar iskljucite iz stranke iako ni to u Srbiji nista ne mora da znaci! Ali uradite bar to! Ovako ste bas providni!
Препоруке:
63
3
8 субота, 25 јун 2016 12:07
Sima
U potpunosti prihvatam komentar pod imenom''SRBIN".
Препоруке:
35
3
9 субота, 25 јун 2016 12:50
...
Значи ли то да кад гласамо за ДСС-Двери уствари не знамо за шта смо гласали? А очекивао сам да се бар у томе разликујете од осталих партија.
Препоруке:
45
5
10 субота, 25 јун 2016 13:32
jaran dosta je bilo
Trgovina mandtima je krivicno delo, 22 odbornika djb ds sds i ns su javno popunila listic i tajno je snimljeno popunjavanje i samo ubacivanje u kutiju jer je tajno glasanje, prosta matematika kaze da 23 odbornika su drugacije glasala, sada je izglasana skupstina vracara i borko ima mandat koji ce nekom drugom da dodeli koliko sam shvatio i dveri oduzimaju mandat doktoru kome su verovali, mada danas doktorima verujes samo kada ih podmitis, ocigledno je propao plan djb za ponovnim izborima i ocigledno se tog scenarija veoma uplasio gazda skupa sa segamegadens direktorcicima bitangicama bugarskim biznismenom shinishovim i grobarom sto je potvrda da ce na djurdjevdanskim lokalnim i predsednickim izborima 2017 zaista doci do promene!
Препоруке:
21
1
11 субота, 25 јун 2016 13:37
IP
Levica Srbije je tog jednog svog odbornika koji je glasao za SNS propmptno IZBACILA iz stranke a ovi se samo ogradjuju. Dakle?!
Препоруке:
31
5
12 субота, 25 јун 2016 14:12
boban
Dveri su ovakve,DSS su onakvi,DS ,LDP su lopovi i izdajice,SRS je stvorila SNS stetocine........
Braco pogledajmo istini u oci.Los smo narod.Losi ljudi.Moralno losi.Uvlakaci,ulizice,lazovi,glupsoni,lopovi,beskicmenjaci,pokvarenjaci su ogromna vecina u nasem narodu.Pa mi ne umemo jedan drugoga ni da pozdravimo, ljudski i sa postovanjem ,narocito u relacijama drzavni sluzbenik stranka.
Ako je neko siguran da ne pripada gore nabrojanima ,svaka mu cast.On je izuzetak i pripada malom procentu takvih u srpskom narodu.
Препоруке:
33
24
13 субота, 25 јун 2016 14:13
Srki
Kakvo ograadjivanje? Za to se iskljucuje iz stranke! Ovakve trgovine na nizim nivoima zapravo otkrivaju ko su te stranke i samo vodstvo i pokazuju namdaa u Srbiji nema iskreno narodne stranke!
Препоруке:
47
2
14 субота, 25 јун 2016 14:17
Србин
"субота, 25 јун 2016 13:50
...
Значи ли то да кад гласамо за ДСС-Двери уствари не знамо за шта смо гласали? А очекивао сам да се бар у томе разликујете од осталих партија."

И овај став је трпање у исти кош ДСС и Двери. ДСС се битно ПОЗИТИВНО разликује од Двери за ово кратко време парламетарног опозиционог деловања. Бошко Обрадовић је направио довољно испада који га разоткривају као Вучићевог СНС сарадника, али да се то немушто "прикрије".Показује се Бошко као нови Вучић у новом-старом издању: и Вучић је стигао на крилима "патриотизма"...
Сви смо ми тражили да опозиција наступа удружено да би онемогућили Вучићеве манипулација којим би остала ван Скупштине. И поред свега успели су. Добро је да нису прихватили "Заветнике" који се показаше као Вучићево кукавичије јаје. Даље се ДСС мора наглашеније изјашњавати да се разликује од Двери, а за следеће изборе да наступа самостално и верујем у победу (ако не буде крађе и отимања преко РИК-а...)
Препоруке:
39
6
15 субота, 25 јун 2016 14:24
Causa Spectandum
Rekoh ja i pre - svako ima svoju cenu, pa se nakupih minusa.
Препоруке:
30
5
16 субота, 25 јун 2016 15:05
BojanM
Davno sam ja napisao da su svi samo usli na drzavno korito, jedino.Boli njih uvo za Srbiju i narod.Korito je najglavnije.
PS.Nece me ponovo objaviti ,ali bar da procita novi poslanik.
Препоруке:
17
16
17 субота, 25 јун 2016 15:46
Славка Моравка
@ boban

Слажем се, НИКАКВИ СМО! Баш како си набројао, да не понављам! (Да додам: нити знамо да препознамо знање или поштење, нити знамо да их вреднујемо!)
То што нисмо СВИ такви, ништа не мења у основној оцени!
Препоруке:
13
20
18 субота, 25 јун 2016 15:51
Dijapazon
Kako su se ogradili, jel tarabom? Onomad su Glisica i ekipu momentalno najurilii, alli sada radi samo taraba?!?
Препоруке:
28
7
19 субота, 25 јун 2016 15:52
miro
Dr Radomir Kovacevic je iskljucen iz Dveri i zatrzeno je da vrati mandat. Inace su ga Dveri stavile na svoju listu kao ,,uglednog,, lekara koji je govorio o ratnim zlocinima NATO pakta nastali bombardovanjem Srbije osiromasenim uranijumom. Kupovina glasova odbornika vise govori o SNSu kao mafijaskoj partiji i nedemokratskom sistemu a obesmisljava izbore. Manje krivim zrtve zlocina jer su u kandzama zveri i nemaju izlaza .
Препоруке:
41
6
20 субота, 25 јун 2016 16:10
Hahaha
Umeju li Dveri i DSS da ponude biračima ikog ko neće prvu priliku iskoristiti da izneveri birače i preći na stranu vlasti?
Препоруке:
6
25
21 субота, 25 јун 2016 16:13
Димитрије 1
Као гласач листе Двери-ДСС упознат сам прилично добро колико су проблема ове две странке имале са СНС-ом пре избора почев од покушаја разбијања (Двери са Паровићем и Глишићем, а ДСС са Младеновићем, Јовановом и компанијом), па до медијске хајке против њих (од Информера, Пинка, Стандарда па до Печата и сличних бљак-медија). Дивио сам се и Санди и Бошку што су успели да прођу све те Сциле и Харибде и ипак уђу у Скупштину. Био сам одушевљен што су Пајтић и Саша превазишли све идејне и политичке разлике и спречили избацивање ове листе из Скупштине. Најмање што се могло од Двери-ДСС очекивати јесте да на принципијелност и солидарност одговоре истом мером и омогуће да ДЈБ и ДС на Врачару формирају власт у складу са изборном вољом грађана. Не треба (ваљда) ни да наглашавам колико сам разочаран овим "ограђивањем". Ово није никаква локална ствар, ово је питање опстанка ове две странке у политичком животу Србије. Већ имате коментаре са причом "сви су исти", понегде то шире СНС-ботови у циљу
Препоруке:
42
1
22 субота, 25 јун 2016 16:25
Димитрије 2
Већ имате коментаре са причом "сви су исти", понегде то шире СНС-ботови у циљу сејања дефетизма, а понегде то искрени људи заиста мисле. Свестан сам да они који су покушавали да изнутра разбију Двери и ДСС имају још сачуваних "спавача", ради даље компромитација, али ми није јасно да бар по три до пет на чели листе нису проверени људи и неко ту треба да сноси одговорност. Желео бих да верујем да је ово "ограђивање" само прва мера, а да искључење и повраћај мандата треба да буде озбиљнија мера и поука за будућност, мада је апсолутна сигурност немогућа као што показује случај др Ковачевића, што говори све о њему као човеку и лекару и СНС-у према коме је "жута фирма" мала маца.
Препоруке:
40
1
23 субота, 25 јун 2016 16:32
TNT Alan Ford
Hehehe... Eto, ogradiše se ljudi.
Svako ko je očekivao nešto više,ima problem sa elementarnom logikom jer ovi su se čini mi se i pre nešto kao ogradjivali ili čak nisu ni to.
Šuplji smo kao švajcarski sir.Sve mućak do mućka i kukavičja jaja 5.Oktobra i drugosrbijanaca.
Spasa nam nema,propasti nećemo.Ne pada sneg da pokrije breg već da?!...znate već dalje.
Препоруке:
10
25
24 субота, 25 јун 2016 16:40
Спиридон
Овако изгледа цео пасус из саопштења Двери из кога је Танјуг исекао оно најбитније...

Оштро осуђујемо и ограђујемо се јавно од подршке СНС-у и већини која је данас, апсолутно против воље и знања руководећих органа Покрета Двери формирана на општини Врачар. Није било спорно преговарати за формирање власти са било којом опцијом на локалу, али, без икаквих програмских начела, подржати већину која је настала куповином одборника са листе ДС-а, је недопустиво.

Обавештавамо јавност да је др Ковачевић искључен из Српског покрета Двери. Позивамо др Радомира Ковачевића да врати мандат Покрету Двери и сачува оно мало личног достојанства, ако га уопште има.

Тако да су неке ствари сада ваљда јасније, првом мени а надам се и осталима...
Препоруке:
38
3
25 субота, 25 јун 2016 16:47
Јеремија
За Спиридона
Сад постаје јасно зашто је овај режим "сачувао" Танјуг - да га додатно компромитзује пре коначног гашења!
Препоруке:
23
1
26 субота, 25 јун 2016 16:53
ЗР
Свака част Дверима, моментално су искључили оне који би да воде неку своју политику и да дају подршку СНС (што се нажалост за ДСС не може рећи).
Надам се да је ово добар знак да је епизода са одласком на Вучићево канабе била само тренутни знак слабости.
Препоруке:
26
2
27 субота, 25 јун 2016 16:53
Mia
Ma bas briga doktora sto su se ogradili od njega on je dobio 150000 hiljada evra a vi pricajte price.Sve se radi iz koristi i izgleda da su svi isi ,a mislila sam da nisu jer sam za njih glasala .Vise ne idem ni na kakve izbore ni referendume jer nije vazno sta mi mislimo
Препоруке:
5
18
28 субота, 25 јун 2016 17:51
Goran
Ovo sto pise Srbin je upravo razlog zasto ce "oni" zauvek vladati. Ovo je klasicno radikalsko razmisljanje:samo mi smo patriote, svi ostali su izdajnici. Dok se bez dokaza jedni proglasavaju izdajnicima, drugi ce lagano praviti 67%+ vecinu...
Препоруке:
9
6
29 субота, 25 јун 2016 17:57
Милка дијаспора
Двери су одмах, још јуче, искључиле овог прелетача, кога треба да је срамота што себе сматра ”интелектуалцем”.

Друго је питање што ”Танјуг” то није пренео, па су сви скочили на Двери – као запете пушке. Такође верујем да НСМП редовно прима сва саопштења Двери, те ме чуди што нису то саопштење директно пренели, него чекају да то прво Танјуг објави?
Препоруке:
18
1
30 субота, 25 јун 2016 19:08
Србин
"субота, 25 јун 2016 18:51
Goran
Ovo sto pise Srbin je upravo razlog zasto ce "oni" zauvek vladati. Ovo je klasicno radikalsko razmisljanje:samo mi smo patriote, svi ostali su izdajnici. Dok se bez dokaza jedni proglasavaju izdajnicima, drugi ce lagano praviti 67%+ vecinu..."

Твоја тврдња је последица твог задатка, а свакако је у складу са могућностим твог закључивања, и показује да си ти Обрадовићев БОТ. У кратком твом тексту сав механизам СНС је примењен.
Сетимо се како је Б.Обрадовић после "размене мишљења са Вучићем (мандатаром) "изјавио да је "Вучић увидео да ЕУ има алтернативу", да би јуче Вучић назвао лудацима све који се противе ЕУ, а помогао му је и идејни саборац Чеда Ј. назвавши ОЛОШЕМ све противнике ЕУ пута. ТАКО ЈЕ ТВОЈ БОШКО ДОБРО ОЦЕНИО ВУЧИЋА. ПРИКАЗАО ЈЕ БОШКО СЕБЕ, И НЕ ПРВИ ПУТ. Прочитај и коментаре на Бошков текст у НСПМ "Зашто сам ишао код Вучића"... Да ли је твој Бошко од Вучића преузео и технологију скривања истина, поред осталог?
Препоруке:
6
8
31 субота, 25 јун 2016 19:38
Goran
Posto sam pojeo sendvic da odgovorim. Izasao sam na izbore glasajuci za Dveri-DSS odnosom 55-45%, a da nisu izasli zajedno, ne bih ni izlazio na njih. Kada procitam ovakve komentare, zao mi je sto sam uopste glasao. Bosko Obradovic je neiskusan politicar i vise pravoslavac nego sto bi trebalo da bude, obzirom na to cime je izabrao da se bavi, i nema Srbija vremena da ceka niti njega da se "naspanuje" niti najistaknutije DSS-ove salonce. Za razliku od vecine, a rekao bih i od tebe, ne verujem u Milosevica, Djindjica, Kostunicu, Tadica, Vucica, Sandu ili Boska, vec ideju, tako da bih prvi stao protiv Obradovica kada bi je izdao. Inace, nadam se da ce na celo DSS-a doci Milos Jovanovic jer mi se cini da on amalgam onog najboljeg iz Dveri s jedne i DSS-a sa druge strane.
Препоруке:
6
6
32 субота, 25 јун 2016 19:54
Ујка Васа
Да, надајмо се да је онај одлазак код Вучића био само пролазна епизода. Од срца желим да је тако.
Препоруке:
7
4
33 субота, 25 јун 2016 20:45
Милка дијаспора
@Ујка Васа
Ево, данас се Марин Ле Пен састала са Оландом да би захтевала референдум о изласку Француске из ЕУ. Да ли то значи да се она продала Оланду зато што је разговарала са њим?

Докле ћете тражити разлоге да блатите Двери и Бошка?
Препоруке:
10
5
34 субота, 25 јун 2016 20:59
Србин
"субота, 25 јун 2016 20:38
Goran
Bosko Obradovic je neiskusan politicar i vise pravoslavac nego sto bi trebalo da bude,... Za razliku od vecine, a rekao bih i od tebe, ne verujem u... , vec ideju..."

Опет једна збрка и незнање. Да те учим овде, није предвиђено, а и нисам обавезан.
НЕГО, јака ти је "идеја" у коју "верујеш", када Српског борца против НАТО банде, Слободана Милошевића, трпаш у кош са Ђинђићем, Тадићем и Вучићем. Теби је "све равно до Косова".
То што ти се "чини" да би Милош Јовановић био добар руководилац ДСС, то ти се само чини, а аргументе и логику за то немаш. Ни у чему у политици он се није доказао и проверио, а није ни посебно у животу.Лично се надам да новајлија(млађани "лав"), М.Ј, поред доказаних бораца, НЕ може и неће стати на чело ДСС. Тешко да ти можеш оцењивати некога или неку појаву, осим да понављаш веђ утврђене оцене и "формуле". Бошка треба опомињати и учити пре него што изда, а када изда,на пример, као Вучић, КАСНО ЈЕ!
Препоруке:
4
4
35 субота, 25 јун 2016 22:44
Ујка Васа @ Милка дијаспора
Марин ле Пен се састала са Оландом да би захтевала референдум о изласку Француске из ЕУ. Дакле, разговарала је о питању које је СУШТИНА њене политике и поводом кога је програм њене странке СУШТИНСКИ различит од политике коју води Оланд.

Бошко Обрадовић се састао са Вучићем да би предложио строже опорезивање банака и оснивање Развојно-инвестиционе банке (!!!!). Дакле није разговарао са Вучићем о питањима која чине СУШТИНУ програма Двери и поводом којих се СУШТИНСКИ разликује од политике коју води Вучић (антиуставно склапање Бриселског споразума, медијски мрак, повлађивање ЛГБТ активистима...).
Тај састанак је био прилика да се политичком опоненту на политички прихватљив начин изложе стратешки ставови странке на чијем челу је Б.О. а не да се износе предлози о функционисању банкарског система. Ја сам само констатовао ту чињеницу. Искрено се надам да је тај састанак био само један изолован погрешан потез.
Препоруке:
5
4
36 недеља, 26 јун 2016 13:42
дело
Поред ограде и искључења из странке права ствар би била да се сазна зашто су то урадили - због уцене под којом се мора попустити (угрожена породица, на пример), или ради новца. То дугују јавности.
Препоруке:
5
0

Анкета

Да ли мислите да ће зграда Генералштаба бити срушена и на њеном месту саграђен хотел?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер