четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Како не бити „мрзитељ против мрзитеља“

Kоментари (42) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 19 април 2016 11:51
Конобар
''Како не бити ''мрзитељ против мрзитеља'' ...''

Миланко описао Господара Србије - није потребна фотографија...е тако је то у ''колонијалној демократији'' иза које се крије ''колонијална управа''...

Народе, сви на изборе и гласати, има за кога ... никако глас за партије које су палиле српску скупштину ... никако глас за оне који подржавају ''колонијалну управу''...

Није Србија оно што Блер саветује...
Препоруке:
91
3
2 уторак, 19 април 2016 12:09
Цвико
Ако човек мрзи, па уз то је и бесан, он смањује доток кисеоника у мозак а резултат тога су глупости, после којих ни кајање не помаже. Зато мржњу треба одбацити, заувек из наших глава. Шта остаје? Остаје љубав? Како волети оне који мрзе? И још теже питање(?). Како да са паметнима управљају глупи? Већина паметних, питање односа са глупима је решила одласком у иностранство. Ово је у супротности са "политиком" заустављања процеса "одлива мозогова". Шта нам је остало? Углавном талог сачињен од мрзитеља са нешто мало паметних али немоћних. И шта да радимо са мрзитељима? Њих игноришемо. А ево и доказа. Нико никог не воли, не поштује, не хаје, нема организованих скупина осим "деце политичког тате" од којих су неки и пензионери. Они размишљају (уствари они мисле да размишљају) са татиним мозгом, са којим комуницирају путем информативних средстава. И то се зове друштвена активност без реланих садржаја односно активност пуна виртуелних слика. Глупима је довољно а паметнима остаје нада...
Препоруке:
56
1
3 уторак, 19 април 2016 12:55
немушти језик
У праву сте.
Ми смо предмет,не само жеље,него предмет мржње.
А његово истицање проблема са нама и у нашој"мржњи",није ништа друго него опис појаве у психологоији познате ка "пројекција".
И пратеће појаве које одређени покрети и мимика не могу да прикрију.
И Хитлер је био смешан некоме.
Данас није никоме,осим свима,када гледамо Чарли Чаплина у филму"велики диктатор".
Ту бар нема"великих"речи.
Нема речи уопште.
хејтер
Препоруке:
60
1
4 уторак, 19 април 2016 13:02
Пуфта
А шта са оним, што рече Стаљин, да "непријатеља треба мрзети"?
Код оволико вођа, није ни чудо што лутамо...
Препоруке:
41
0
5 уторак, 19 април 2016 13:43
@@
Свака част, господине Шеклер.
Препоруке:
47
1
6 уторак, 19 април 2016 14:00
Жиле из Ужица
Баш како треба! Свака част аутору. То је управо оно што ме је нерворало код Вучића а нисма знао да то дефинишем. Е то је баш ово. Поздрав велики.
Препоруке:
49
2
7 уторак, 19 април 2016 14:14
boban
Ljude cenim po odlukama koje donose.
Selektor super uspesne vaterpolo reprezentacije poziva u tim samo vrhunske vaterpoliste.Nikada fudbalere ili skijase.To mu nalaze zdrav razum.Kada bi u vaterpolo tim uvrstio fudbalera, odmah bi ga sa prezirom oterali.

Vucic ne upotrebljava iste kriterijume.Vucic je postavio lekara da bude ministar trgovine I turizma.Kakve veze imaju medecina I trgovina?
Vucic je za ministra pravde postavio asistenta koji nikada nije bio advokat,sudija ili tuzilac .Potpuno nekvalifikovan covek je postavljen na kljucnu funkciju.Vucic je za ministra policije postavio mladog ekonomistu.Kakve veze imaju ekonomija I kriminalistika?Kako se osecaju stariji ,iskusni policajci kada moraju da slusaju misljenja I naredjenja ekonomiste ,koji verovatno nije strucan ni u svojoj struci,zato sto nema nikakvog znacajnijeg iskustva.?
PS.Svakoga ko unistava Srbiju mrzim iz dna duse.
Препоруке:
69
1
8 уторак, 19 април 2016 14:50
bane
Kada tako pametni, obrazovani i dobronamerni ljudi, kao što je Milanko Šekler, posvećuju svoje analitičke tekstove (precizne,argumentovane i na visokom literarnom nivou)nekoj osobi ili pojavi, onda mora biti da je takva osoba veoma važna. Meni se od početka srpske posleratne drame čini da nama upravlja neka nevidljiva sila koja, s vremena na vreme, postane personalizovana u liku neke ambasadorske ili visoko-komesarske ekselencije, a najčešće je ta sila u ovozemaljskom obliku neke sraćenice: MMF, EU, WB, NATO... Međutim, ljudi koji su mnogo pametniji i mnogo bolje obavešteni od mene pišu stotine tekstova, protestne pesme, čitave političke platforme na temu: Vučić, kako da se oslobodite svih problema i promenite svoj život. To mi deluje kao trošenje vremena i talenta na beznačajne i kratkotrajne ličnosti, takoreći kao pravljenje kulta negativne ličnosti. Jednostavno, muka mi je od tog Vučića i kad ga hvale i kad ga kritikuju. A možda je sve ovo samo neki zli matriks.
Препоруке:
33
1
9 уторак, 19 април 2016 15:15
@ boban
Мени је то сасвим очекивано да у влади седе такви неспособњаковићи. Јер ко би способан, стручан и моралан седео у влади лика попут Вучића? Нико.
И састав влад и кадрови СНС само потврђују ону народну о мухама, зна се за шта се оне "лепе", зар не?
Препоруке:
51
1
10 уторак, 19 април 2016 15:23
negi
Gospodine Šekler,vaši tekstovi su uvek ogledalo stvarnosti!Pustite Vučićeve vratolomne izjave i njegov čas bes,čas prenemaganja!Vučića jedino što pokreće je osveta. Čovek se sveti svakome ko ga podseća šta je bio i šta je ostao.Bio je niko i ništa i to je ostao.Najobičniji ništak,koji zna da je ništak i zna da većina nas to zna. I zato od ovih koji ga slede stalno traži lojalnost i stalno udvorništvo ne bi li sebe nekako razuverio da nije baš ništak.Otuda taj osvetnički bes prema svima koji ne misle kao on,otuda ta potreba za tolikim savetnicima.Vučić se sveti srpskom narodu jer zna da Srbi znaju da je on ništak,niko i ništa!Zna da ga Srbi ne mrze već sažaljevaju.To ga izluđuje.
Препоруке:
52
2
11 уторак, 19 април 2016 16:48
Solomon
Na neki način razumijem autora kao ličnost, razumijem ga karakterno jer smo barem nekada bili slični, jer sam i sam ranije nekada "išao kontra struje", kontra autoriteta ili vlasti, dok nisam "debelo zeznuo stvari u svome životu", dok me moja "kontra" nije učinila "kontrašem koji se nije mogao prilagoditi nikome, ni jednoj vlasti ni sistemu".Nakon toga sam "se zamislio nad samim sobom"? I zapitao se "gdje me to vodi"? Svakim danom u svakom pogledu sam nailazio "na zatvorena vrata".Onda sam odlučio da se promjenim, da se prilagodim, da "igram kako vlast svira", i naravno lakše se živi, bolji je život, nego ono ranije "kada sam pokušao da budem nezavisan" a gdje god bi krenuo "pokucao bih na vrata koja drži vlast", od zaposlenja, od plate, od svega što je značilo "normalan život", nepoterećen siromaštvom i neimaštinom.
Препоруке:
20
39
12 уторак, 19 април 2016 16:55
zika Solomonu
Vi ste samo sitan i bedan korisnik sistema, i nikada niste bili kontrastruje jer se vidi da ste Vucicev bosanceros i toliko ste i sposobni...lopina obicna...ili bez skole ili sa sredjenom diplomom..nabedjeni bednik nastao iz pokusaja da pobegne iz bede, ali ne stvarne vecone kojom i zive duhovni bednici kao sto ste vi. Aferim. ?.ti si jadnik koji zivi da bi jeo. I ne razumes ti autora jer nemate niti ste ista imali zajedno...jer on pocinhe bas tamo gde se vi zavrsavate...kod stomaka i kod sitnih interesa.
Препоруке:
35
24
13 уторак, 19 април 2016 17:01
@@
Драги пријатељу,нит су Соломон, нит Солон смернице ка "igram kako vlast svira". Побркао си приче а и тему.
Препоруке:
14
21
14 уторак, 19 април 2016 17:13
Autor @Solomonu
Bojim se da vi i ja nemamo bas nista zajednicko, pa ni karakter. Ja nikada nisam isao protiv autoriteta i vlasti u svom zivotu, kao ni sistema. Ja sam izgradio svoj profesionalni ugled i autoritet u struci svojoj i profesiji koji i sada odrzavam i negujem. Imam naucno zvanje imam akademske titule sve postojece na renomiranom drzavnom sistemu. Sva vrata su mi u struci otvorena i koristim sve sto je na dobrobit Srbije i naroda jer za to i sluzim. Nikada nisam isao uz vlast i poltronisao i udvarao se, vec uvek govorio u lice svima sta mislim. To cinim i danas. I nikada nije bilo lako biti svoj i nezavisan, ali kada vlasti i sistemu treba iskreno i strucno i profesionalno misljenje o nekom problemu oni se ne libe da me pozovu i pitaju sta mislim i kako da se resi jer znaju da cu biti iskren strucan i nezavistan. Vas niko ni za sta ne bi pitao nista vazno cim ste bili ovo pa sad ono. PA VI STE VUCIC U STVARI??? GOSPODINE PREMIJERU JEL STE TO VI?? Nekad kontras sad vlast, Alek bas ste vrag!
Препоруке:
51
20
15 уторак, 19 април 2016 17:18
Solomon
Autor @Solomonu


Hvala na odgovoru.Nismo svi isti, niti smo svi iste mentalne ili druge životne snage.Izvinite ako sam bio preslobodan da nas uporedim.Drago mi je što ste uspješan čovjek, što niste kao intelektualac morali otići na bauštelu na Zapad, jer se niste "znali prilagoditi sistemu".Oni koji su morali "sada razmišljaju drugačije o svemu".
Препоруке:
28
15
16 уторак, 19 април 2016 17:22
@ boban
Ne treba se čuditi što neko radi druge poslove a ne za koje se spremao školovanjem. Pa još od formiranja prve demokratske vlade, nezaposlenima je savetovano da se zaposle u gradskoj čistoći. Tamo će možda naići na neki bačeni zlatni nakit i tako se obogatiti. Zato mnogi sada rade u raznim drugim zanimanjima a ne u svojim. Ne zna se gde ih čeka sreća.
Препоруке:
16
0
17 уторак, 19 април 2016 18:00
autor @ Solomonu
Vidi se da ste dobar covek, i da sam i ja mozda preostar, kao i uvek. No i ja sam i ao dve ponude da ostanem u inostranstvu..jedna je bila da ostanem na fakultetu uSADu, i to za vreme sankcija, kada mi je ovde bila plata 50 maraka...ja sam odbio da ostanem tamo i vratio se u zemlju pod sankcijama...druga ponuda je london, pred samo bombardovanje, kada mi nude i stipendiju u februaru 99 a ja odbijam da odem i ostavim sve moje prijatelje i rodbinu i porodicu ovde... Izazovi uvek postoje...zato se i zovu izazovi...
Препоруке:
37
4
18 уторак, 19 април 2016 18:30
@ autor @ Solomonu
Мислим да сте погрешили што у иностранству, САД и В. Британији, нисте остали да радите односно довршите школовање. онда бисте као наши успешни људи попут К. Удовички, Л. Крстић, Д. Вујовић, С. Радуловић и др. били чланови владе и тако помагали својој земљи. Али, онда не бисте имали ту слободу ни мотиве да пишете овакве чланке. Није ни ово непотребна помоћ. Тако отварате људима видике.
Препоруке:
18
13
19 уторак, 19 април 2016 19:32
zarobljena pinceza
Meni je njega žao,zato što mu nije dobro,i zato što će na Strašnom sudu pred Bogom dobiti večne muke,dok za nas možda i ima nade da budemo na boljem mestu od ovog Sveta stvorenog od strane Sila podnebesja.Jadan on,nit obraza,časti,svesti o samom sebi.Dobro je da ne zna šta čini,kad bi znao počinio bi još jedan greh,ubio bi se.
Препоруке:
27
1
20 уторак, 19 април 2016 21:12
Непоштена интелигенција
Од када су нам весници пролећа (па нек је и европско) и свега најлепшег у нашем животу уместо ласте, љубичица, висибаба, постали Томислав Николић, Александар Вучић, Веља Илић, Александар Вулин, Милан Кркобабић, Вук Драшковић, Расим Љајић, Ненад Поповић, Миланка Карић, Мирослав Лазански, итд.?

Па онога тренутка када су исти постали
САПРОФИТИ !!!
Препоруке:
29
1
21 уторак, 19 април 2016 21:49
Zemunac
DA bi dobro radio DOMACI ZADATAK za zapad,gdin Vucic mora da ukloni sve kriticara i pametne ljude i zato je i stvorio ovu poltronsku Vladu od poslusnih i njemu inferiornih,koja nas sada unistava!DA ima morala i dobrog ukusa,ne bi mogao da toliko promeni svest od vatrenog RADIKALA do poslusnog i pitomog izdajnika interesa Srbije!Marljivo radi,ali bas kao SIZIF,gura kamen uzbrdo,a kamen se opet vrati natrag.Nije dovoljno biti MARLJIV,nego i kreativan,a ne fanatican,poslusan i priglup u stetnoj doslednosti!Moramo da zaustavimo ovog fanatika,da spasimo Srbiju i sve nas!DOLE marionetska Vlada!
Препоруке:
30
1
22 уторак, 19 април 2016 22:15
ел србињо
када сте могли да некима претите одсецањем руку до лаката због „погрешних“ застава,

ово је драшковић претио. на рачун овога добио око осамсто хиљада гласова на изборима 90.г.
Препоруке:
17
2
23 среда, 20 април 2016 01:31
Boki
Dobar tekst i ispravno "procitana" licnost i karakter AV-a. Autoru svaka cast.
Znam da nije vazno ali ispravite lapsus u Hajzenbergovom principu. Dakle u pitanju je JEDNA cestica koja istovremeno moze biti na dva mesta.
Tako je i citav tekst smisleniji.
Nadam se da cemo nakon predstojecih izbora makar imati znacajno jacu opoziciju AV-u.
Препоруке:
19
0
24 среда, 20 април 2016 01:54
Непоштена интелигенција @ Solomonu
"Алек, баш сте враг", па ово је текст о вама !!!

И не можемо, а да се не дивимо вашој интелигенцији, јер овај и овакав текст ваши следбеници нису у стању ни да прочитају, а камо ли да разумеју. За разлику од вас.

Ви сте апотеоза "стања на терену", ви сте светлост у бауштел - тунелу, ви сте свој досањани сан, ви сте инкрустрација прагме, ви сте гојска катарза !!!
Препоруке:
18
2
25 среда, 20 април 2016 10:06
Dragan
Tekst odlično opisuje, u najmanju ruku problematični, karakter Aleksandra Vučića, ali na žalost i samog autora i kompletne ,,elite,,ovog Društva. Autoru ne smeta tzv. proevropska politika koju danas zastupa Vučić, naprotiv, hvali se kako je tu politiku i sam zastupao(i zastupa), ali 15 godina pre Vučića i još zbog toga sebe i slične smatra inteligentnijim od Vučića.Svakom ko ima gram mozga i dva razreda škole je jasno da ta proevropska politika znači odricanje od dela svoje teritorije i naroda (nisam siguran da je reč samo o KiM), uništenje Republike Srpske, prihvatanje asolutne krivice za ratove devedesetih i zločinačkog karaktera sopstvenog naroda i svih posledica koje iz toga proizilaze,zabadanje noža u leđa tradicionalnim i dokazanim istorijskim saveznicima, kolonijalni ekonomski status u kome sposobne radnike plaćaju kao robove i gde seljaci na (nekada) svojoj zemlji rade kao sluge stranih gospodara...Ako je to politika naše Države i elite ne trebaju nam ni Država ni elita.
Препоруке:
7
11
26 среда, 20 април 2016 11:55
Dragane, svaka cast
Ovo sto ste vi napisali ne shvataju mnogi i svi govore da "mi ne mozemo bez Evrope".Koje Evrope, je li one kojoj Djura kaze:"Tebi da pevam, tebi tirjanko..."U toj istoj Evropi je sada bezidejni haos kao i kod nas. Bitan je SAMO profit, druge vrednosti ne postoje, a upravo zbog toga evropljani, kao i mi, nestaju, a na njihovo mesto dolaze vitalniji narodi koji cuvaju svoje porodicne vrednosti u prvom redu, obezbedjujuci tako i opstanak nacije.Osim toga, i Amerika i Evropa su, kao nekada Stari Rim, propagandom popularisali svoj nacin zivota u kome se vecina oseca NESRECNIM i izgubljenim.Trebalo bi da shvatimo da i mi vise trebamo toj Evropi nego ona nama,prvo zbog strateskog polozaja i da ne dozvoljavamo ucene,a i da ne zurimo tamo jer imamo prednosti kojih nismo ni svesni i koje su vaznije od njihovih "sharenih staklica".Prvo,najveci deo Srba jos uvek ima neki svoj stambeni prostor, ili zemlju i nije lumpenproleter.Drugo jos uvek je ostao sistem porodicnih vrednosti bar u nekoj meri.
Препоруке:
8
5
27 среда, 20 април 2016 12:49
GEDZA
NE RAZLIKUJEM VISE MRZNJU OD PREZIRA, SAMO MI JE PO HRISTU ZAO NJEGOVE DECE ZBOG GREHOVA NJEGOVIH !!!
Препоруке:
11
0
28 среда, 20 април 2016 12:57
телетабис
Када сам први пут чуо изговорено "ако не гласате за нас гласате да се вратимо у 90-е" најежио сам се и написао коментар: Ако гласам за Вас или против Вас сигурно ме чекају 90-е са свима вама".

Сви знате зашто ово кажем.
Препоруке:
15
1
29 среда, 20 април 2016 13:56
Autor @ Draganu
Pоштовани господине Драгане,

Ја сам описивао некадашњу политику премијера и ову нову садашњу, која је идентична политици, како сам тачно рекао "ВЕЋИНЕ ТИХ интелектуалаца, ту вашу „нову“ политику, јавно заступала деценију и по пре вас"..

Зато вас молим, хоћете ли бити љубазни да ми помогнете да схватим, где се то из мог текста тачно и прецизно види, то јест да ми цитирате тачно то место из кога се види, како ви кажете"да се хвалим како сам ја ту проевропску политику и сам заступао (и заступам и даље), али 15 година пре Вучића и још због тога себе и сличне сматрам интелигентнијим од Вучића"!
На основу чега, цитирајте ми, сте то закључили?

Пс. Ако не успете да нађете тај дао у овом тексту, нудим вам да ми нађете у било ком од 44 до сада објављена моја текста на НСПМ-у, где сам заступао проевропске ставове?

А ако ни ту не нађете, молим вас да ми нађете у било ком од мојих на стотине објављених текстова (не знам тачан број), на интеренту, где сам заступао проевропоски став?
Препоруке:
17
2
30 среда, 20 април 2016 14:05
Dragan pita Dragana
Obzirom da se po vašem komentaru vidi da ste po shvatanju politike prava pravcata "radikalčina", koji su, uzgred budi rečeno, da se ne lažemo, i "napravili" ovog vašeg novog Vučića, a pominjete u komentaru i kako vaše političko gledište može da razume svako ko ima bar gram mozga, mene zanima jedno samo:

Ako se to što vi kažete razume sa gramom mozga, mene zanima, da li vi imate tačno toliko, i ako imate neki gram više, kOliko vi to tačno imate grama mozga?

ps. Vi uopšte niste razumeli tekst, a koliko vidim ne znate ni autora ni njegove tekstove.
Препоруке:
9
2
31 среда, 20 април 2016 16:06
Dragan@Autoru
Poštovani gospodine Šekler, zaista ste u pravu. Nigde u tekstu ne stoji da sami zastupate tzv. proevropsku politiku i zbog toga vam se izvinjavam.Iza svega ostalog što sam napisao o toj politici i eliti u Srbiji, ili preciznije o ogromnoj većini pripadnika te elite, apsolutno stojim. Inače sadašnju politiku Vučića smatram velikim zlom, mnogo mi je podnošljivija nekadašnja.
Препоруке:
13
1
32 среда, 20 април 2016 16:22
Autor @ Draganu
Postovani Dragane,

Hvala vam na intelektualnom i svakom drugom postenju, kojeg vam ocigledno ne manjka, sto je za veliko postovanje danas. Veliku ste i skoro zaboravljenu rec u javnom zivotu Srbije izgovorili to jest uputili meni, a to je rec: Izvinite! Ne da prihvatam izvinjenje nego se i ja sam izvinjavam vama sto sam vas previse drsko i ljuto napao zbog vase pogresne ocene mog politickog stava. Slazem se sa vama u ostatku komentara, to jest da je i meni manje smetala ona Vuciceva politika. Primite puno pozdrava i izaraza postovanja. Dubok naklon vasem postenju.
Препоруке:
14
1
33 четвртак, 21 април 2016 09:43
луди скретничар
Моја дилема по питању Вучићеве психе је да ли је у питању:

1. месијанска суманутост?

или

2. бриљантна глума у бризи о личним интересима?

Аутору све похвале за текст.
Препоруке:
10
0
34 четвртак, 21 април 2016 14:16
Бојан, Приштина
Ништа му не можемо.

Иза њега стоји систем устројен споља који нас већ деценијама уништава. Док не одсечемо пипке том систему, налазиће увек они новог Вучића, Тадића и сличне.

Вучић је бескрупулозан и бруталан, он све руши до темеља.
Кад после ових избора поново зајаше, отпустаће редом од полиције до ЕПС-а, индустријуће да нам врати у доба мануфактуре а здравствену заштиту и образовање ћемо имати као у времену пре књаза Милоша.
Препоруке:
10
0
35 четвртак, 21 април 2016 15:09
BANDITSKI BRLOG
g.M-Šekler je ovim tekstom izrešetao Vašarskog šibicara ubitačnije nego - HEKLER.
@ Solomon:
Za tebe i ostale "prilagodljive" evo jedna poruka i pouka velikog NJegoša.
"Pij šerbeta iz čaše svečeve/ al sjekiru čekaj među uši"... A dobro bi bilo da pročitaš i njegovu pesmu sa naslovom "Svinja i orao"!
Препоруке:
9
1
36 четвртак, 21 април 2016 15:20
@ Бојан, Приштина
Не би требало тако размишљати. Можемо доста тога да изменимо. Само треба да знамо шта хоћемо. Ко хоће - тај и може. Жалосно је што се опозиција, она патриотска, тако расцепкала на супростављене групе. Заједно су јачи. И сигурно би победили. Још није касно за уједињење.
Препоруке:
10
0
37 четвртак, 21 април 2016 16:56
Кванте
Највернији следбеници СПС-а у време Милошевића били су пензионери. Сада су пензионери највернији следбеници Вучића и СНС-а. Млади масовно одлазе из Србије. Млади треба масовно да изађу на изборе и кажу "НЕ" овом штеточинском режиму.
Препоруке:
7
2
38 четвртак, 21 април 2016 18:48
Турас
Разлика између добра и зла је вечна . Добар ће увек да разуме злог , а овај ће увек доброга да сматра за глупим. То је од вајкада . Мржња је одраз немоћи .Рађа се према узроку неиспуњених циљева, жеља .Не код добрих , савесних људи . Код ограничених грабљиваца, неваспитаних ,размажених , духовно недограђених каријериста , "интелектуалаца" , олош елите , политиканата и људи који стреме ка моћи и власти . Ето то ми имамо у Србији као највећу "инвестицију" запада постоктобарских власти .
Препоруке:
9
0
39 четвртак, 21 април 2016 20:45
@ Кванте
А шта ако млади воле да иду у Европу и Америку? Јер им наши политичари лепо говоре о тим "елдорадо" земљама. Погледајте наше дичне представнике-це за ЕУ, НАТО и сл. како са одушевљењем о томе говоре. Онда су млади Србије чак захвални овој власти што им омогућује да одлазе из земље. И ту захвалност они показују на изборима.
Препоруке:
6
0
40 четвртак, 21 април 2016 21:00
Бојан, Приштина
@

Па не знам која опозиција друже, сем ДСС-Двери ја ту не видим никог ко је до краја поуздан да је опозиција овим секташима.

Борбе ће морати да буде, али нажалост не сада. Народу је лоше али ипак борбу одгађа - нема везе, биће му још горе па ће морати да се бори, или можда неће, определиће се да буду протестанти, полукатолици-екуменисти, остаће на овом дефанзивном курсу који смо плебисцитарно заузели од 5 окт.

Једина ми нада лежи у томе да ће патриотски блок прећи цензус и да ће се наш глас чути и у Скупштини па и са медија, што опет ствара услове да неко подстакне народ на борбу за своја права.
А то ће опет највише зависити од њихове способности, храбрости али и спремности на жртву.
Препоруке:
8
1
41 четвртак, 28 април 2016 10:08
rada
Vuk Draskovic je otsijecao ruke zbog zastave,a Vuci 100 za jednoga
Препоруке:
0
0
42 четвртак, 28 април 2016 10:36
Petar iz Kragujevca prijatelj
Svaka cast Seki, retki su sada oni koji se usudjuju da misle svojom glavom, a jos manje da iznesu svoje misljenje javno.
Jako lep opis kulture nekulturnih i bezobzirnih.Ovo ne vazi samoza Velikog vodju vec i za sve njegove poslusnike.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер