петак, 03. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Избори као „тест интелигенције“ или кусо и репато у храбром јуришу на Санду

Kоментари (70) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 15 март 2016 23:52
Вуцибатине
силеџије и највеће куКавиЦе у историји Србства.
Препоруке:
164
6
2 среда, 16 март 2016 00:04
О, народе мој! Ја, ваш краљ, поручујем вам, да једино ја могу да вас спасим сметова и поплава…
Ej, narode… Divan narod, divan, obožavaju me prosto… Ej, narode moj… Šta je to sa tim mojim narodom? Zameniću ga za neki nov, šta će mi polovan narod, zamenim to pa koliko dobijem, nije važno… O, narode… Moj narod je pretežno poljoprivredno-stočarskog, kafilerijskog tipa… Dobro je, dobro je… On meni sve šapuće, tu mi samo šoroboće u uvo, samo mi ubacuje muhu u uhu… Oho, bože, šta neće glava da nam pati… samo da se ne zarati… Oj, narode… Kakvi glasovi, kakvi intenziteti glasova, kakva snaga intenziteta glasovnih mogućnosti u ovom trenutku razvoja. Neću da menjam narod ipak, neka ostane, tak’i je kak’i je…
н а р о д безмуди
Препоруке:
132
6
3 среда, 16 март 2016 00:09
Кнежевић Милан
невиђени излив отворене мржње и беса свих напред наведених, преко добро контролисаних, прозападних медија.

Не знам шта је ту необично, Лапчевићу, и зашто то уопште помињете.
Шта сте очекивали?
Фер- борбу?
Очекујете да окупационе снаге устукну и признају истину?
Не објашњавајте оно што је јасно, него оно што још није.
А то је- како мислите, у случају победе на изборима, да истерате ММФ из Србије, да контролу над медијским простором вратите у сферу нормалног, и да спречите страни утицај, а да не будемо опет нападнути од западне коалиције?
То је кључно.
Кога год уверите да је ваш план остварив- гласаће за коалицију Двери-ДСС.
Јер, конкуренција је више него јадна. Њу није тешко победити; тешко је победити разочарање народа, неповерење у способност било кога да се заиста ухвати у коштац са сивом зоном српске политике.
Времена понестаје, а бес народа расте; ако разочарате- страшно ризикујете.
Препоруке:
135
15
4 среда, 16 март 2016 00:18
Каплар
Гласаћу за " Патриотски Блок " , нисам љубитељ лика и дела г-ђе Санде али тек нисам љубитељ ових што је нападају . Уверен сам да сам на правој страни када видим ко је и како напада .
Препоруке:
176
10
5 среда, 16 март 2016 00:26
Саша
Откако МУ је госпођа Санда јавно дала дијагнозу БИЦИКЛИСТА,очигледно је да је ОН од тога полудео и рекао својим псима да лају,урлају,завијају што више и што јаче.Сујета му је веома повређена.
Док год нападају ДСС и Двери,нама је знак да се нису продали и да су на исправном путу.Само храбро и одмерено.Срећно.
Препоруке:
204
5
6 среда, 16 март 2016 00:43
Драгославић
Санда је права! Тадић је био психолог, потом је дошао Вучић који је пацијент а сада, коначно лекар из струке:
-психијатар!
И то озбиљан, искусан, из породице психијатара....
Такав лекар нам треба, поставила је дијагнозу, зна који лекови иду, каква терапија треба да се спроведе.
Мени више од тога не треба.
Санда, имате мој глас!
Препоруке:
180
7
7 среда, 16 март 2016 00:47
Apatinac
Ja bih svakom poštenom Srpskom patrioti sugerisao da glasa za Vojislava Šešelja.

Od Zeničkog zatvora 80-tih do danas je u političkom rovu za Srbiju i Rusiju!

Za razliku od naprasnih "Rusofila Dos-Dahija", nikad nije radio za interese NATO pakta!Nije učestvovao u samoubistvu Srbije 5.Oktombra 2000. godine!

Današnja jednolična Srpska skupština vapi za kritičkim
govorima V.Šešelja i Zorana Krasića ,koji bi u pravom smislu bili korektiv vlasti...

Sanda i ostala koalicija realno ne predstavljaju nikakvu alternativu već viđenom od 5.oktombra 2000 do 2012 godine.
Nijednim gestom niko nikad iz Rusije ovu koaliciju nije priznao kao Rusku!
Da je suprotno, bili bi zatrpani vrećama para iz Rusije, a plakati sa Sandinim likom bi nas ljupko gledali sa bilborda ,u količini kao što nas je Koštunica gledao u oči ,pred izbore 2000 godine!
Препоруке:
27
206
8 среда, 16 март 2016 01:03
@Apatinac
Поштеног српског патриоту треба подсетити колико је Шешељ корумпиран и неморалан, и колико му је лични интерес увек био пречи од националног.
Препоруке:
165
21
9 среда, 16 март 2016 01:06
Цвико
Oви избори јесу тест интелигенције али тест над народом. А на народ су јурнули сви куси и репати, тврдећи да су они оно најбоље, најсрећније решење, спасиоци у нашем пропадању. Нек тврде шта хоће али ја их проверавати нећу. Зло не може да траје вечно. Мораће да пропадне а тај тренутак је јако близу. Зато је моја одлука да их не само да нећу да проверавам јер немам шта, него нећу ни да их гледам. Шта су постигли за протеклих 26 година НИШТА. И сада да им се дивим. Та мани.
Препоруке:
47
7
10 среда, 16 март 2016 01:12
цмок Торонто
Не може..Против Вучка да се победи Вучко.
Вучко је фатаморгана у нама,стрип,цртеж,карикатура са последицама.
Вучко је На То,Е У , А у..Вучко је освојио Сербију у име нас а нас ту и тамо.Осим веб радио народа и НСПМ ..Нема нас мада ..из далека се питам...плаћате све рачуне..Одакле вам $...Мувате..
Ду$а,Понос,Детињство,Школовање...неко вам је поклонио..Е сада вам је поклон Вучко..
Није проблем(толико се пише о њему)Вучко него Ви сами са собом..
Светица а курва..Нажалост немамо избора него ..
Ко вас више лаже,краде..њему глас можда ће бити од користи јер НЕ МОЖЕ ВИШЕ..
Шешељ је ОК.А и шире до промаје.
Облачно без кише.
Препоруке:
17
59
11 среда, 16 март 2016 01:45
BB
Tekst je za antologiju i sve čestitke autoru.Opozicione stranke treba da ga u sažetom obliku štampaju u bezbroj primeraka i lepe i ističu svuda i na svakom mestu.
VELIKI ŠIBICAR DEFINITIVNO MORA PASTI!
Препоруке:
101
6
12 среда, 16 март 2016 02:46
ZEMUNAC
Zbog puzanja u NATO I EU,FBI u Beogradu i protivustavnog BRISELSKOG sporazuma,trebalo bi SUDITI ovoj Vladi,a ne dovesti ih ponovo na vlast.Ne znam da li bi on to prihvatio,no predlazem da pukovnik Goran Jevtovic,kojeg smo svi upoznali na ovim stranicama,bude nas KANDIDAT na izborima,da IMAMO ZA KOGA DA GLASAMO!UZ SANDU,naravno,potreban je i covek koji bi preuzeo kontrolu nad policijom i vojskom i ocistio te grupe od stranih placenika i izdajnika!Drugog PUTA NEMA,jer smo okupirana zemlja.Uz TO ,potreban je i prelazak na banku BRIKSa,deo kredita bi vracali izvozom hrane u Kinu i rusiju,sto bi pokrenulo napustena sela i zaposlilo ljude,mogli bi da oslobodsimo Srbiju.DOLE MARIONETSKA VLADA!
Препоруке:
88
4
13 среда, 16 март 2016 03:00
потпуно тачно
Данас је она једина која квари идилу, једина коју немилице туку и Вучићеви кербери и они који се исказују за патриоте. Данас је она мета и Шешељу, коме не смета издаја његових кумчића и пoлитичких синова, нити растурање државе од истих, подаништво према омрзнутом западу и увлачење у НАТО, мета је и керберима Вулину, неком Ђуки, мета је и крпама за једнократну употребу одбеглим из ДСС и Двери за пар мрвица власти.
Препоруке:
70
5
14 среда, 16 март 2016 06:21
Nikola, La Jolla, USA
Ovdje se manje radi o testu inteligencije,a više o parcijalnoj amneziji. Nekad, čovjek je bio riječ. A riječ je bila istina, za koju se ginulo. Ko je pogazio riječ bio je prezren, jer se to smatralo izdaja savjesti i vlastitog imena. U narodu bila je uzrečica: Volovi se vežu za rogove, a ljudi za riječ. Lažovi su prezirani. Postojala su nekad nepisana pravila, običaji, i malo je bilo zakona, a još manje advokata, a nikako žiranata, privrednih registara. Novac je davan na riječ, bez potpisa, svjedoka i mjenica. Nikada zajmodavac nije pitao prijatelja koju želju ili obavezu rješava posudjenim novcem, jer se nije ulazilo u intimu.
Da li je na lažna obećanja doio izbore. Obećao:"Nesmirivanje dok se Kosovo i Metohija ne vrate pod okrilje Srbije, bolji život svih građana, velike investicije naših novih prijatelja emiraćana – u poljoprivredu milijarda...
oživljavanje FAP-a, mercedesovi autobusi iz Ikarbusa, partnerstvo sa Etihadom...
Препоруке:
81
2
15 среда, 16 март 2016 07:16
Милка дијаспора
Исти ти Вучићеви кербери (само им погледајте фаце) су такође пуштени да нападају проф. др Јасмину Вујић. То су, наравно, по наредби,започели из Треће Србије, Паровић и друштво, да би им се придружио Глишић.

Циљ је био да се угледне жене, професорке, патриоткиње, облате зарад шаке еура и тапшања по рамено од стране преваранта Вучића. Како ико може да верује ”патриотским” причама лажних ”патриота” Паровића, Глишића, Ћуке и друштва.
Препоруке:
91
7
16 среда, 16 март 2016 08:10
гаврило
Све је ово тачно.Зато напред ЗАВЕТНИЦИ у бој за Слободу и Достојанство!СМРТ фашизму и домаћим ВЕЛЕИЗДАЈНИЦИМА!
Препоруке:
56
9
17 среда, 16 март 2016 08:39
Славка Моравка
@Кнежевић Милан

Исправно размишљање, ЗАОКРЕТ који заговара ДСС (и за који ја апсолутно навијам!)подразумева раскид аранжмана с ММФ-ом, прекид преговора о уласку у ЕУ, поништавање Бриселског споразума, поништавање споразума с НАТО-ом...Да Патриотски блок освоји и 30% (што је минимално вероватно), владу ће формирати оних преосталих 70% јер окупационе снаге формирају владу - тога смо ваљда свесни! За горепоменути заокрет потребна је АПСОЛУТНА ВЛАСТ, а онда би нам следило...па, нешто слично Украјини!
(Не желим да обесхрабрим бираче, и ја сам гласач ДСС, али морамо да знамо о чему се ради да се после не разочарамо!)
Препоруке:
68
5
18 среда, 16 март 2016 09:14
демаскирање
@BB: Кажете: "...Opozicione stranke treba da ga u sažetom obliku štampaju u bezbroj primeraka i lepe i ističu svuda i na svakom mestu.
VELIKI ŠIBICAR DEFINITIVNO MORA PASTI!". Мора бити да се шалите? Колики је збир неписмених, функционално неписмених и духовно заосталих међу потенцијалним бирачима? Сигурно - већина. Жали Боже папира протраћеног за штампање - о коме се опозиционе и нарочито "опозиционе" странке никада не би ни могле споразумети. Све ово око кампање је карневал покварењака и бараба намењен будалама. А - што се тиче овог последњег: "VELIKI ŠIBICAR DEFINITIVNO MORA PASTI!" - до тога ће сигурно једном (али не сада) и доћи, али када? Е, то знају само они који су га поставили ту где је сада.
Препоруке:
58
6
19 среда, 16 март 2016 10:05
Не клепећи нанулама
Ко то напада докторицу Санду ? Има их разних профила али могло би се то ипак симплицицирати , на одрасле у зоолошком врту и " татине" синове, шта је заједнички именитељ тим људима? И једни и други нису научили " занат" у природном амбијенту...него да им се баци комад хране, ко ће дограбити већи комад , ту дисциплину су годинама усавршавали, требало би заиста пуно простора да се опишу варијетети њихових "вештина". Торбари понесу своје у " торбама", др Санда је све своје понела са собом, на њу се односи сентенца Omnija mea mecum porto, свака личност је комплексна тражи индивидауални приступ , синдром " бициклисте" је само једна карактеристика личности али комплетну дијагнозу са " анамнезом" ова храбра и интелигентна жена ће тек написати.
Препоруке:
54
7
20 среда, 16 март 2016 10:11
milko
nju ne napadam, jer ima smisla to sto prica; ali, sistem je takav, da ne postoji konkretan test koji prati tu njenu pricu;

i u sad i u rusiji, na primer, kandidati prodju konkretne testove;

obama ima prethodnu politicku karijeru koja se dopala onima koji u toj zemlji odlucuju;

putin je postavljan na konkretna politicka mesta i resavao je stvari, pa se tako i uspinjao;

ovde toga, da naglasim, nema; to sto je sanda bila na diplomatskim mestima ili nesto radila po ustanovama je ne preporucuje za politicka mesta;

a ove dosadasnje glavonje, nisu se bas prakticno pokazale;

na jednom mestu sam je, na osnovu nacina na koji komunicira i radi, jer mi se tako ucinilo, uporedio sa ciprasom;

mozda se varam, ali, meni sve to ne sluti na dobro; mislim da ovde moze biti glavni sudar;
Препоруке:
14
42
21 среда, 16 март 2016 11:00
...
А шта је то што нам је звучало лепо и шарено, наречене 2012. и 2014.? Дубоке и корените реформе, несмиривање док се Косово и Метохија не врате под окриље Србије, бољи живот свих грађана, велике инвестиције наших нових пријатеља емираћана – у пољопривреду милијарда, у Београд на води 3 милијарде, нови епохални пројекат који ће заувек променити наше животе, чувени канал Дунав-Морава-Вардар-Егејско море који ће у Србију донети ни мање ни више него 100 милијарди евра! Наравно, ту је и оживљавање ФАП-а, мерцедесови аутобуси из Икарбуса, партнерство са Етихадом, Тенис који ће нас научити како се гаје свиње али и исправљање разних неправди-укидање грозне тв претплате, смањивање незапослености, плате и пензије које се можда не могу повећавати али се сигурно неће смањивати..


Аргументима само! Подацима само на њега!
Препоруке:
66
8
22 среда, 16 март 2016 12:11
Sinisa
Odlukom da se udari na dr Sandu sam vrh vlasti je definisao ko je prava opozicija.
Prema tome, trositi glasove kvalitetne opozicije na stranke ispod cenzusa - Zavetnike (1-2%) ili Radulovica (2-3%), samo cete ih preliti SNSu.

Svi ostali su deo SNS Cirkusa, koji se okitio kao ona vrana, sarenim perjem. Desno SRS, levo Vulin, Blagojevic iz Otpora i CESIDa, Centar Tadic, Ceda i Canak, i slag na torti - Lazanski Rusofil!!
Zaista je ovo test inteligencije.
Препоруке:
64
10
23 среда, 16 март 2016 13:06
...
Лепо неко рече, нису ово избори, ово је тест интелигенције.

На два последња, 2012 и 2014, смо пали, ваљда смо се сад дозвали памети.
Препоруке:
47
6
24 среда, 16 март 2016 14:49
Кнежевић Милан
Славка Моравка
@Кнежевић Милан

Да Патриотски блок освоји и 30% (што је минимално вероватно), владу ће формирати оних преосталих 70% јер окупационе снаге формирају владу - тога смо ваљда свесни!

Тај део "теста интелигенције" Лапчевић не помиње; јер, нико нормалан ни не очекује тај проценат. И заиста нервира иоле интелигентног гласача то што сви причају о "победи", иако је јасно ко ће победити. Мало увредљиво.
За горепоменути заокрет потребна је АПСОЛУТНА ВЛАСТ, а онда би нам следило...па, нешто слично Украјини!

То и јесте суштина мог питања- како мисле да то избегну, или- да се супротставе агресији?
А они о томе "мудро"- ћуте...
*
Ја тај страх немам- прошло ме; питам то због ових, јуначних на речима.
Прећуткује се само оно- што је опасно.
Поздрав...
Препоруке:
28
6
25 среда, 16 март 2016 15:28
Ivan Blagojevic
Svka cast na teksu gospodine Lapcevicu, imate moj glas u Nisu. Ovo jeste TEST INTELIGENCIJE samo je zalosno sto ljudi koji ce da poloze ovaj test nisu vecina.
Препоруке:
41
7
26 среда, 16 март 2016 15:40
@Кнежевић Милан
Тако је Милане. Прећуткује се само оно што је опасно, а мало вероватно ако је за утеху. Неки би рекли све је то политика. Треба обезбедити дуго чекано ухлебљење, а о стварном животу ће мислити сутра.
Ко је урадио тест интелигенције - може да иде.
Препоруке:
24
6
27 среда, 16 март 2016 16:23
Цвико
Лепо смо се испричали на ову тему. Аутор као да је предосетио, да ће министар Стефановић данас најавити више полиције на улицама на дан гласања. Ако се то деси, у Србији која је према речима оног горе слободна, независна, просперитетна, тра, ла, ла, ла, ла ... онда ће то ваистину бити напад на интелигенцију. Одавно се зна да сила и памет не иду заједно.
Препоруке:
36
3
28 среда, 16 март 2016 20:29
milan
Politički program DSS-a, pod vodstvom dr. Sande Rašković-Ivić zasniva se na nacionalno osveštenoj, i demokratskoj opciji,i to po uzoru na izvorni SDS , dr. Jovana Raškovića,kao i SDS dr. Radovana Karadžića ,a to je ono, što najviše smeta, kako tzv. proevropskim i levičarskim strankama,(građanska opcija), tako i desničarskim strankama,(nacionalna opcija),jer nijedna od njih u svom programu i delovanju ne daje isti značaj i jednom i drugom.
Kao primer navešću par najjačih stranaka:
-DS ima demokratsku opciju,ali je izrazito anacionalna
-SRS ima nacionalnu opciju, ali je izrazito antidemokratska
-SNS ima kvazinacionalnu i kvazidemokratsku opciju ili po srpski lažnu i nacionalnu i demokratsku opciju
Препоруке:
38
6
29 среда, 16 март 2016 21:08
Слободан
Свака част Господине Лапчевићу на искреном,истинитом и храбром тексту.Госпођа Санда Рашковић,кћи салвног Јована Рашковић је скупила храброст коју има генетиком на свога оца,решила да спасе част Српскога народа који је частан и храбар ал увек има оних који не мисле добро Српском народу и који су за ред својих личних интереса постали слуге Америци и Западу.Онима који су нам слали милосрдне анђеле са осирамашеним уранијумом уместо чоколада деци.Који су нам убијали тек формирану децу за живот.Ви сте господине Лапчевићу отворили очи многима заблуделим у политичком кошмару.Свак ће нормално да размисли и оно што је брзо заборавио.Још једном вам велико Хвала на овом изванредном тексту.
Препоруке:
31
8
30 среда, 16 март 2016 21:09
Бели Орао
Треба их вређати погрдним називима,не либити се Црвенобанца,непристојности. Измишљена демократија је опијум зс народ,
Препоруке:
12
10
31 среда, 16 март 2016 21:25
Теоретичар
Текст Милана Лапчевића треба да се поздрави и да се гласа за ДСС-Двери.
Победа наравно да не може да се очекује али би 15% били невероватан успех.
Без обзира на резултат избора,здраве српске(и све остале)снаге и здрави део народа треба да засуку рукаве и крену испочетка.И никако неће да буде лако и лепо.О отпорима и подметањима који ће да следе не треба да се ћути и о томе шта би и како требало да се ради можемо већ сада да почнемо расправу(преко НСПМ,нпр.или на било који други начин).Решења има.
Препоруке:
31
6
32 среда, 16 март 2016 22:20
Татјана
@ Milan Knežević

Немојте бригу користити као алиби, да не кажем као изговор (за негласање). Наравно да нам западни пријатељи снују Украјину у српској варијанти у случају победе патриотске опције, али и сами ћете видети да од тог посла нема ништа.
Прво, листа број пет на овим изборима свакако неће победити.
Друго, улазак у парламент и могућност делотворнијег јавног рада довешће до "нормализације" присуства суверенистичке опције на политичкој сцени, што се већ дешава чак и широм ЕУ. А онда је тешко покренути машинерију сатанизације, поготово у њеној убилачкој варијанти, чак и ако та опција (као што се надамо) на следећим изборима и победи.
Треће, за обојену револуцију потребни су домаћи "извођачи радова", а ти су овде потрошени! Мислим, колика је вероватноћа да наседнемо неком новом "отпору"? Није да више нема оних који би се продали, има још како, али ни њима није свеједно - страни наручиоци више нису поуздани испоручиоци ни пара ни заштите. (Видети наведени пример Украјине.)
Препоруке:
11
12
33 среда, 16 март 2016 22:37
Кнежевић Милан
Татјана
@ Milan Knežević

Немојте бригу користити као алиби, да не кажем као изговор (за негласање).

Него "на лепе очи" да дам глас?
Да "верујем"?
колика је вероватноћа да наседнемо неком новом "отпору"?

Иста као и раније.
Народ је овде страшно политички неписмен и необразован, а фукаре, која је спремна да лаже за новац- све више.
Само Ви изволите и верујте у речи.
Ја ћу сачекати- дела.
Дотле- мој глас не иде ником.
А сваког, ко мисли да може да победи у намештеној утакмици- могу само да сматрам за недопустиво наивног.
Ја то поодавно више нисам, а не волим да се правим...
Ценим ја Ваше поверење; бар онолико, колико Ви моје искуство.
Поздрав
Препоруке:
17
11
34 среда, 16 март 2016 22:39
Татјана, наставак
Зато је сада битан сваки глас, за улазак у парламент и за сваког посланика више, за пут до будуће победе.

Кад та победа, дај Боже, дође неће бити никакве "револуције" а ла Украјина, али неће бити нимало лако, нити ће поправљање штете ићи брзо.

- ММФ-у се не могу тек тако показати врата, као било ком нежељеном госту, већ се неки аранжмани са њим морају најпре изравнати. Подсећам да је влада Војислава Коштунице то једном урадила.

- Уређивање и ресуверенизација Србије, извлачење из "загрљаја" НАТО-а и, нарочито, поправљање штете у вези са Косметом мораће да се одвијају по фазама, опрезно, али не мање одлучно. Никад више у коалицијама у којима "парнери" раде против договорене политике и судбине сопствене земље. То се бар ДСС-у обило у главу и та лекција је научена.
Препоруке:
17
8
35 среда, 16 март 2016 22:44
Татјана, наставак, последњи
- За утеху, има ствари које могу и много брже: раскидање штетних трговинских споразума и царинска заштита одређних производа, активирање на новим и пријатељким тржиштима, уређење пореске политике, враћање образовања и науке у надлежност домаће памети уместо разних међународних тела и "радних група", обуздавање сулуде потрошње на разне наметнуте "стандарде", ...

Тако да ето! Мислите о свему овом на дан гласања!
Препоруке:
16
8
36 среда, 16 март 2016 22:56
Горан1
О Санди и њеном раду све најлепше и са пуно поштовања, од првог тренутка.
Сада хоћу да испровоцирам, надам се, плодотворну расправу!
Тест интелигенције!?
Мене је увек занимао профил просечног гласача код нас и зашто тако често гласа у корист сопствене штете. Мислим да то није само недостатак информација, вишедеценијско испирање мозга (у више генерација), 100-годишњи непрекидни низ националних катастрофа, заплашеност и слично. Има ту доста и сасвим природних нагона:
- приклањања јачем (баш све у природи се радије креће путевима мањег отпора);
- тежња за придруживањем богатијем од себе и задобијањем богатства;
- прихватање мишљења већине (јер много људи и нема знања и став о свему).

Следи наставак!
Препоруке:
21
4
37 среда, 16 март 2016 22:59
Горан1
Наставак 1
Мислим да је битно мишљење оних што седе на гајбама пред продавницама, цео дан лижу флашу пива и чекају да неко умре, па да их позову да копају раку за 1000 динара - то стога јер други посао не могу да нађу, а милу отаџбину и живот у њој доживљавају као ту рупу у који ће неки срећник лећи, када већ није ред на њима. Ето, то је (по мени) профил просечног гласача у Србији.
Шта даље?
"Материју разуме само онај који може да је објасни чистачици!"
Моји предлози упућени родољубима добре воље су (у најкраћем):
Направите табелу са две колоне.
У леву колону пишите типична мишљења и ставове попут:
- "Од прича о прошлости се не живи." ,
- "Шта имам од тога и зашто моја деца и ја уопште морамо да будемо Срби? " ,
- ...
- "Ој Србијо на ... те набијо !" ,
а у десну колону одговоре у једној или две (у најгорем случају) проширене реченице, без туђица.

Следи наставак!
Препоруке:
11
11
38 среда, 16 март 2016 23:01
Горан1
Наставак 2
Средства?
Електронска су лако доступна и прилично слободна, а сада је време и великих јавних окупљања.
Оно што бих томе додао јесте да:
- добар виц или шаљива изрека или питалица вреди више од силних сати говора политичара, зато што је већини забавнија и много дуже одзвања у главама;
- не треба толико нападати личности (јер се мењају), колико поступке и ставове (још боље је исмејати их);
- мислим да за најоглашенијег негативца из горњег чланка и наше садашњости треба користити само израз ДРАМОСЕР, јер га савршено јасно и верно описује, све док се тај појам не уреже и у последњи будак у Србији. (Чак и када скандирају Ву...-пед... за неке је то исмевање, а за многе израз немоћи пред силеџијом.)

Нема више наставака - био је то коментар из 3 дела.
Препоруке:
14
8
39 четвртак, 17 март 2016 01:41
Бели Орао
""Овима што су ми дали минусе.

Мислио сам на СНС. Да не буде забуне. :о))
Препоруке:
3
5
40 четвртак, 17 март 2016 01:49
Бели Орао
""Овима што су ми дали минусе.
Мислио сам на СНС. Да не буде забуне. :о))
Препоруке:
2
5
41 четвртак, 17 март 2016 04:04
GoranZemun
Sanda je pokazala neverovatan instikt i veštinu u preživljavanju političke džungle Srbije. Sanda je jedan od retkih pobednika nad Vučićem, jer mu je velemajstorski preotela DSS, nad kojim je on već uspostavio kontrolu.
Zato Vučić dobro zna, koliko je ona opasan protivnik i prinuđen je da na nju nahuška svoje Orke prvog ešalona.
Препоруке:
18
4
42 четвртак, 17 март 2016 05:35
Пречанин
цмок Торонто
....
У Торонту има много Срба, много образованих, много родољуба који су итекако обавјештени ко су и Санда (кћерка великог Јове Рашковића) и Бошко и Двери а ко су прелиливоде, политичке проститутке, петоколонаши, велеиздјаници ... сви на ланцу овог са одвратном губицом, на тај ланац се нажалост привезао и Шешељ и ставио љагу на све оно што је урадио у Хагу. Али нису сви Срби Торонта идеални, има ту и шљама, блентавих и полуписмених. Читаоци овог портала лако могу да процијеене гдје ви припадате!
Препоруке:
17
4
43 четвртак, 17 март 2016 09:47
Татјана
@Милан Кнежевић
"Немојте бригу користити као алиби, да не кажем као изговор (за негласање)."
Него "на лепе очи" да дам глас?

Не на "лепе очи" него на програм, уколико се са њим слажете.

Само Ви изволите и верујте у речи.
Ја ћу сачекати- дела.


Ако "не верујете у речи", немојте, него изволите чекати "дела", вероватно и неке "резултате", који ће вам бити испоручени из дубоке опозиције. Пошто се позивате на политичку писменост, вероватно наслућујете да је то ситуација из које резултата било ког политичког програма не може бити, пошто није било прилике да исти буде спровођен.

Толико о филозофији "чекања дела" опозиционе партије, или, у преводу, политичког става познатог као "гласаћу за тебе кад дођеш на власт".

А кад смо код тога, и пошто знамо коме одговара мала излазност, и ваш глас са почетка приче биће дат, и то власти, овој чија дела, тј. недела већ видимо. А дочекаћемо их још, утолико црњих и горих колико више људи прихвати вашу причу!
Препоруке:
6
6
44 четвртак, 17 март 2016 10:36
Има још алтернатива
једна је дакле

http://www.novosti.rs/vesti/naslovna/politika/aktuelno.289.html:595956-Rodoljubi-na-ruskoj-listi

а друга свакако Глишићева прича, мада је мени то његово ни против ни за Вучића, мало дегутантно, нарочито после Бриселског споразума. Али и Двери су му ишле на поклоњење после Бриселског споразума, те ту нема разлике.

Штета што се сви нису ујединили, овако у основи свима па и себи снижавају цену у преговорима а шта има ту за мене са вучићем, што је изгледи су сви, једина сврха ових избора.

Не бих се дакле сложио да су ово избори који ће тестирати интелигенцију бирача, чини се да су избори који су већ тестирали опозицију по степену интелигенције, и она је пала из тог теста!
Препоруке:
10
5
45 четвртак, 17 март 2016 11:23
Лепо пита Петровић
како је то могуће да се опозиција и то родољубива није удружила а петоколонашка Тадић, Чанак и Чеда јесу

http://opozicionar.com/video-balkan-info-dragan-petrovic-zeljko-cvijanovic-vrhunska-debata-o-izborima-o-rusenju-vucica/

од 36 минута врло занимљив дијалог.
Препоруке:
6
5
46 четвртак, 17 март 2016 11:28
Pitanje
A što Sanda ne zapali Ustašku zastavu i time ne dokaze da joj Hrvatska ne može ništa i da je ne mogu ucenjivati ako građani na izborima njoj daju glas?

Što Sanda ne negira javno da je izjavila da je u Srebrenici bio genocid, ili neka bar kaže da je pogrešila? Ili neka ponovi ako misli da je genocida bilo. Tako bi sve bilo jasno.

Najjednostavniji test. Sve bi bilo jasno i inteligentnima i glupima i ovakvima i onakvima. Ne bi morao jadan autor iz pete da izvlači opravdanja, da se muči, da nam objašnjava...
Препоруке:
27
24
47 четвртак, 17 март 2016 11:42
@Pitanje
Санда је више пута демантовала те радикалско-напредњачке подметачине.

http://www.nspm.rs/hronika/emisija-cirilica-sanda-raskovic-ivic-%E2%80%93-samo-sam-rekla-da-ako-se-u-srebrenici-desio-genocid-da-se-desio-i-u-bratuncu-vladan-glisic-%E2%80%93-projekat-eu-se-raspada-i-zato-su-nacionalne-snage-najvise-na-udaru-iznutra.html

А паљење застава, псовање, пљување и ваљање у блату су искључиво Шешељеве дисциплине.
Препоруке:
26
22
48 четвртак, 17 март 2016 12:10
Betelgeuse
четвртак, 17 март 2016 10:42
@Pitanje
Санда је више пута демантовала те радикалско-напредњачке подметачине.



https://www.youtube.com/watch?v=NpeYyo3xSsc

Да не верујем својим ушима и очима?

P.S. И ако се супротно мишљење засновано на чињеницама назива "кусим и репатим", онда то ЈЕСАМ, или једно или друго! То што је ДСС за Русију не мења ништа, ако се не избори са КОРУПЦИЈОМ у Србији, а о томе НИ ДА ЗУЦНЕ! Корупција ће вас све довести испред контејнера, ако буде било некога ко ће да баца у њих. Априори стати уз једне или друге а не мењати СУШТИНУ је неопростиво непродуктивно. Молим модератора да онјави овај коментар.
Препоруке:
22
7
49 четвртак, 17 март 2016 12:12
Genocid
Ona je u ovoj emisji izjavila da je u Srebrenici bio genocid:
https://www.youtube.com/watch?v=3wUj9LYwdmk

I to nije demantovala, to što nije demantovala, uostalom je čak, zabeleženo na ovom video snimku.

Ona je demantovala da je izjavila nešto što nije, izjavila. Ili je možda i to izjavila... DA ako je u Srebrenici bio genocid, onda je to bilo i u Bratuncu...

A to priznaćete, ako ste iskreni nije demanti onog prvog snimka.. To su jeftini trikovi.

I koga ona može da prevari, to da znate, i zaslužuje da bude obrlaćen.
Препоруке:
27
11
50 четвртак, 17 март 2016 12:23
Betelgeuse
О интелигенцији. Слажем се да је ово тест интелигенције. Онај ко буде гласао за клику на власти, плус рециклиране ДОС-партије, пада на тесту.
Интелигентни ће гласати за Доста је било, јер једини у српској политичкој историји говори о најконкретнијим стварима најконкретнијим језиком. Не завлачи ни са ЕУ, НАТО, Русијом или не знам чим, већ говори о томе како решити конкретне проблеме! Мислим да су Срби потпуно корумпирани од врха до дна, па им наравно не одговара поштен живот и поштено привређивање. Зато се и даље у први план гурају рециклиране опције у које спада и ДСС! ДСС је била на власти, и шта? НАТО Курта и руски Мурта. А где је СРБИЈА ту?
Зашто ДСС/Двери нису прихватили план од 20 тачака, КОЈИ НИЈЕ ИДЕОЛОШКИ! Док се корупција НЕ ИСКОРЕНИ, нећете на зелену грану! Једноставно, колико год сви доприносили у домаћинству, ако имате наркомана у кући (корупцију) који све износи, доводи све до просјачког штапа! За Србе није питање ни ЕУ ни Русија, ВЕЋ СРБИЈА!
Препоруке:
21
12
51 четвртак, 17 март 2016 12:37
Betelgeuse
И заиста МЕ ВРЕЂА и заиста је покварено рећи за све оне који нису за ДСС да су "за напредњаке и НАТО"! Покварено је то, безобразно!

Шта са оваквима:?

1. Нисам за НАТО (никад ни под којим условима)
2. Јесам за Србију, којој систем треба не због ЕУ или Русије, већ због СЕБЕ САМЕ!
3. Нисам за ДСС (био некад), јер је ДОС-реп, уз неспретне и несрећне изјаве о Сребреници СРИ (има на јутубу, па не верујте својим очима и ушима)
4. ЕУ УОПШТЕ није у овом тренутку за разматрање! Србија има преча посла од тога да ли ће бити чланица ЕУ или не, јер све док не уреди своје двориште биће бедница којој ће бити потпуно свеједно да ли је у ЕУ или није!
5. Двери би могла бити опција, само ако почну конкретно о конкретним проблемима!

Предизборне коалиције: то је највећа превара и муљање које омогућавају преварантима (погледати све минорне партијице које се шлепају) да се домогну привилегија. ИДИ САМ па се ПОТВРДИ!
Препоруке:
29
14
52 четвртак, 17 март 2016 12:45
Бели Орао
@Цмок Торонто.

Видим пише ти @Пречанин. Колико се мени чини твоји коментрри до сада били увек добри. Да није стигла нека добра ракија из Отачества, па нсдошла мука? Ј...ш виски, тај се прави од кукуруза, а ми са тиме ранимо свиње.
Препоруке:
12
2
53 четвртак, 17 март 2016 12:57
Ivan T. Lukić
Šansa za DSS je prokockana još kada je Koštunica propustio priliku da ojača patriotski blok u Skupštini sa SRS. Tada je patriotski blok zauvek izgubio šansu da ostvari znatniji uticaj. Važno je razumeti da birači sada imaju mentalni blok - oni više ne računaju ozbiljno sa patriotskim snagama koje su minornog značaja. Uzrok za ovaj mentalni blok je strah od Zapada. Kada biračem dominira bilo koja emocija, a naročito emocija straha, on nije više sposoban da donosi racionalne sudove.
Препоруке:
22
11
54 четвртак, 17 март 2016 15:47
Исто је било и са Коштуницом
Тако је било и са Коштуницом, јер једино њему није било стало до личне политичке каријере, већ једино до Србије. А није га било могуће ничим уценити. Наравно да сви ти напади долазе из вана, па је невероватно да Информер, Вулин и други пре следе наређења из иностранства, него интересе свог народа. Само, грдно се варају ако мисле да то народ не види и не схвата.
Препоруке:
16
24
55 четвртак, 17 март 2016 20:09
GEDZA
HRABRO, STUPAJ SANDA!
GLASAM ZA TEBE.
SESELJ JE PAO POD VUCICA, ZBOG BOLESTI, MOZDA...
Препоруке:
23
20
56 четвртак, 17 март 2016 22:23
Djura
Iz moje kuce 5 glasova.
Препоруке:
19
20
57 четвртак, 17 март 2016 22:38
храброст
за кога ДА ГЛАСАЈУ РАЗОЧАРАНИ БИРАЧИ-нека прочитају биографије и политичку прошлост кандидата за парламент.прошлост нас подсећа да су највећи националисти постали еврунијате и трговци српских интереса
Препоруке:
13
1
58 петак, 18 март 2016 01:05
Betelgeuse
Овако то ради Саша Радуловић. Чак и ја као "кус или репат" - свеједно, то видим:

https://www.youtube.com/watch?v=Mjz4B3LYJoA

Без икакве сумње, најквалитетнији политичар у Србији данас, и не само данас! Уз то НАЈПОШТЕНИЈИ!
Препоруке:
9
12
59 петак, 18 март 2016 09:14
Бошко
Betelgeuse
О интелигенцији. Слажем се да је ово тест интелигенције.
Интелигентни ће гласати за Доста је било
Само они који мере интелигенцију топломером могу да гласају са Радуловића који је био са дипломом електротехничког факултета министар привреде у пљачкашкој влади напрдних-социјалиста предвођеној Дачићем на предлог Вучића..

Какав идиот треба да буде човек да прихвати министарско место које нема никаве везе за његовом стручношћу или можда мислиш да "биографија" му доказује да је он "спаситељ" Србије...

Од 2002. до 2006. био је саветник више инвестиционих компанија.
Саветник је Савета Европе, ОЕБС-а, амбасаде САД, ГИЗ-а, НАЛЕД-а, и Удружења малих и средњих предузећа
Радуловић је само још један од "Срба" од преко Дрине који су схватили да је највећа пара бавити се "политиком"

у земљи "глупих србијанаца"
Препоруке:
17
10
60 петак, 18 март 2016 10:31
луди скретничар
Види ови радуловићевци се саморекламирају на вестима које везе немају са њиховом странком, покретом, шта ли је већ.

Немојте нам говорити о поштењу стечајног управника, који је године провео "на западу" и тамо "био успешан". Подсећа на неког? На многе. Ђелић, Питић, Влаховић, Милосављевић, Удовички..треба још?
Препоруке:
17
9
61 петак, 18 март 2016 11:18
Narod???
Mnogi osudjuju srpski narod, narocito penzionere, da ne znaju o cemu se radi I da ce podrzati Vucica I SNS. Nije narod kriv, krive su medije I korumpirani novinari (cast retkim izuzetcima).
Koliko penz. u Srbiji ima internet I moze da ga koristi?. Nije problem u njihovoj zaostalosti, vec u ekonomskoj nemogucnosti. Mala mesta, sela, nedavno su dobila struju, tesko da mogu da koriste ADSL ili int. mrezu. Cak I oni, koji bi odvojili novac, kako da nauce?, kursevi za koriscenje racunara postoje jedino u BGD-u., po manjim mestima I selima to ne postoji.
80% stanovnistva je osudjeno da dobija info. preko RTS-a, PINKA I B92, a znamo da su oni Vucicevci, samo I uvek velicaju njega I njegove "uspehe".
Zahvaljujuci korumpiranim medijima, narod zivi u mraku I nevidjenoj diktaturi.
Препоруке:
13
4
62 петак, 18 март 2016 12:12
Двери са Чанком и Чедом
у штабу за контролу избора??!!

http://www.repriza.tv/repriza.php?emisijaID=12207

о томе приче Никад граница, Александар Павић!
Препоруке:
9
2
63 петак, 18 март 2016 15:53
Ivan T. Lukić
Da bi mogao na zakonit način da isporučuje srpske građane Haškom tribunalu, Koštunica je promenio Ustav i iz njega izbacio član koji je garantovao da naši građani ne mogu biti isporučeni stranoj zemlji. Pa još to nije bilo dovoljno, nego je ubacio član da međunarodno zakonodavstvo ima prednost u odnosu na domaće, iako i najveća budala vidi da je međunarodno pravo lakrdija. (Rusi su nedavno izglasali da njihovo domaće zakonodavstvo ima apsolutnu prednost u odnosu na međunarodno.) Sa takvim hipotekama svog prethodnika gospođa Rašković-Ivić ulazi u izbornu utakmicu.
Препоруке:
11
2
64 петак, 18 март 2016 19:21
Боба
Оно што је важно да ДСС, Двери или било ко други који хоће стварне промене треба да схвати је да -

1 - Промене могу доћи само ако се понуди конкретан план, социјални, економски и развојни али упрошћеним терминима. Нпр. гарантована социјална примања за незапослен и гладан народ уз понуду државних стимулација и децентрализацију управе и јавних предузећа ван Београда по примеру Канаде. Министарства треба распоредити по целој Србији као и јавна предузећа јер Београдизација убија Србију.
То може и треба да буде снажан предизборни адут.

2 У план економског развоја ослањањем на домаће снаге треба убедити и добар део оних који су за европске стандарде а виде да се они само прокламују као и да странци неће донети просперитет већ само колонијално ропство.

3.Промене траже времена и тактику градње мостова а не идеолошко чистунство. Промена наопаке власти захтева и тактику и стрпљење.
ПС
Контрола избора јесте у интересу свих сем естаблишмента који одавно манипулише изборима.
Препоруке:
7
4
65 субота, 19 март 2016 09:18
@Narod???
Valjda taj narod ima i nesto mozga u glavi. Ako mu se stalno servira jedno te isto, onaj koji ima bar gram te sive mase, sigurno ce posumnjati da nesto ne stima i da ne moze biti da je vuciceva diktatura ucinila Srbiju najboljom drzavom u Evropi sa najmanjim platama u istoj!
Stalni hvalospevi, stalni uspesi, i nikad neuspesi, pa, normalan ljudski mozak bi morao da se malo zamisli. Sta kases na ovo?
Препоруке:
7
1
66 субота, 19 март 2016 09:29
Priznajem da...
...ponekad procitam i neki tekst u Politici, elektronskom izdanju, pre par minua to je bio tekst slavne Smajlovic uperen protiv Dveri i DSS-a. Zamera im sto imaju kao kandidata unuka Nedica, bezobrazno tvrdi da su Dveri i DSS partije koje jedno pricaju a drugo rade, htele je kukavicki podmetnuti kolaboraciju, nista manje, nego sa Hitlerom, preko unuka Milana Nedica????!!!! Pitajmo Smajlovicku, kakve veze ima UNUK Nedica sa politikom koju je vodio njegov deda pre toliko decenija, kakve veze imaju patriote iz ove dve partije sa Hitlerom posle isto toliko decenija?
I jos jedno pitanje, ciji ste vi glasnik, pripadali Politika svim gradjanima ili samo vasem idolu, Vucicu, koji ima mnogo vise veza sa sadasnjim zlotvorima Srbije, mnogo vise od pretpostavljenih veza Sande i Obradovica sa Hitlerom? Da li ste vi, gospodjo Smajlovic, uopste svesni kakve ste besmislice stavili na stranice lista koji ne pripada, bas, samo vama?
Препоруке:
12
2
67 субота, 19 март 2016 11:52
Betelgeuse
За лудог скретничара

И даље мантрате, ви који наводите да је Радуловић "био стечајни управник" као да је то само по себи КРИМИНАЛ!? Радио је са Верицом Бараћ, ако си икада чуо за ту хероину поштења! Ок, хајде онда, кад си тако паметан, наведи КОНКРЕТНО ГДЕ СЕ ОГРЕШИО САША РАДУЛОВИЋ? Где је узео било шта? И "био је у иностранству"!? Опааа, још један грех!
А ја ћу ти рећи зашто мислим да је Саша ДАЛЕЕЕККООООО најбоља политичка личност која се икада појавила на политичком небу Србије. Ако ово није доказ онда је СВЕ недоказиво!
Био је на положају на ком је могао у тишини да се накраде и то у милионским € износима. Да ћути, клима главом, одобрава чедама кредите по Вучићевим диктатима, узима свој део рекета и након неког времена испари у виду ластиног репа, као што је то урадио на пример Ђелић! Али НИЈЕ! Утуви то у главу пре него што напамет оптужујеш БОЉЕГ од себе! Па је изабрао ДА НЕ КРАДЕ док је могао, и сада почиње ИСПОЧЕТКА да би се вратио на положај с ког се краде?
Препоруке:
5
8
68 понедељак, 21 март 2016 00:55
Majstor Bob
Eto kako jedan čovek raspe svoje bogatstvo, mukom stečeno... taj Šešelj, kad će više u političku penziju? Dosta je trovao, dosta je što nam ostavi ove dve budale na vlasti.
Препоруке:
6
2
69 недеља, 27 март 2016 13:38
Perica
Uaaa zapad!
Препоруке:
0
0
70 понедељак, 28 март 2016 10:18
mabudala
ima li ko da bi radio u Prvoj srpskoj fabrici cipova?
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер