Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Dveri: Od 27. juna Vladan Glišić više ne govori u ime Srpskog pokreta Dveri; Vladan Glišić - Nije tačno da sam protiv formiranja Patriotskog bloka, sukob sa Obradovićem nije lične već političke prirode

Komentari (72) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 15 avgust 2015 17:22
Anonimus
Dok ste bili bibliotekari i štampari nešto ste i vredeli. Dobro je, jednom za malo da glasam za Dveri.
Preporuke:
132
40
2 subota, 15 avgust 2015 17:32
Forever Jang
Vladan Glišić je daleko najkvalitetniji čovek iz Dveri. Čovek koji nije hteo da ćuti na uvođenje diktature u Dverima. To je retkot na celokuponoj našoj političkoj sceni. Prvi put posle Đinđića da neko pokaže neslaganje sa vrhom voje političke organizacije.
Gde god posle ovoga Glišić bude, glasaću za njega.
A što se tiče Boška Obradovića, nešto mi govori da će pad Vučića biti i njegov pad.
Preporuke:
73
48
3 subota, 15 avgust 2015 17:33
Amenhotep III
Ete ti ga sad...
Preporuke:
59
3
4 subota, 15 avgust 2015 17:50
eto
"Zahvaljujemo se Vladanu Glišiću na saradnji i velikom doprinosu u dosadašnjem radu i razvoju Dveri i nadamo se da će postojati mogućnost saradnje i ubuduće, s obzirom da su nam politički ciljevi isti."

Ako su vam isti ciljevi, u CEMU je ONDA PROBLEM ? NEKO je MNOGO sujetan ?!

Ne moze se imati mnogo poverenja u stranku koja demonstrira apsolutizam i egocentricnost, i u kojoj predsednik nema ni zamenika.

NE POSTOJI NEZAMENJLJIV COVEK - Obradovic bi morao da razmisli o tome. STA MU JE TREBAO OVAJ SKANDAL ? Ili je mozda bas ovako trebalo da se zavrsi ?
Preporuke:
93
16
5 subota, 15 avgust 2015 17:53
Nikola
Moze li neko da objasni sta se iza ovog sukoba krije? Bojim se da je AV i ovde umesao prste, ali da ovde nije situacija jasno kao u DSS gde je SNS podrzavao Andreju Mladenovica i ekipu, ali je ta grupa dozivela krah u DSS
Preporuke:
94
6
6 subota, 15 avgust 2015 17:54
...
A zasto vam 3 nedelje traba da kazete da Glisic vise ne govori u vase ime, ja sam ove tri nedelje upijao i duboko u mozak urezao sve sto je Glisic govorio od 27 do danas pod pretpostavkom da govori u ime Dveri, i sta sad da radim ?

Indijanci, cim se vi "kurvate" sa DOS-ovcima, petooktobarskom NATO pesadijom odmah se pali lampica za trulez.
Preporuke:
97
30
7 subota, 15 avgust 2015 18:05
ZR
Velika šteta za Dveri, Glišić je obrazovan i elokventan čovek koga bi svaka politička organizacija poželela, za ovih nekoliko godina već je izgradio i određeni stepen lične prepoznatljivosti, a principijelnost je upravo dokazao time što nije ćutao na promene koje se događaju u Dverima u zadnje vreme.
Preporuke:
87
14
8 subota, 15 avgust 2015 18:17
tole
patriote,kod vas sve izdaja i tuga.....vucicev rezim ce srusiti zoran zivkovic i sasa radulovic.pridruzite se srbiji koja hoce zokija i raduleta
Preporuke:
15
89
9 subota, 15 avgust 2015 18:18
hm
Gde su sada oni koji su još pre dan-dva govorili kako je priča o rascepu laž i samo jedan režimski spin? Što naravno ne znači da režim, odnosno av i ovde nije umešao svoje prste.
Preporuke:
70
6
10 subota, 15 avgust 2015 18:18
tuljanin
Neka Vladan Glišić pređe u DSS i ostane u redovima Patriotskog bloka. Nove patriotske partije, odnosno frakcije, pokreti, udrženja su posve nepoželjni.
Potrebno je ukrupnjavanje, a ne usitnjavanje...
Preporuke:
69
15
11 subota, 15 avgust 2015 18:23
pitam se
Pitam se samo ko je ovde Vučićev pulen? Boško, Gliša, niko, ili obojica?
Preporuke:
76
6
12 subota, 15 avgust 2015 18:30
KRAJIŠNIK
Lomio sam se kome da dam glas, DSS-u ili Dverima. Taman kad je stiglo olakšanje po tom pitanju, eto ga sad nova dilema. Nešto nam se neda, takav smo narod valjda. Koliko je DSS imao kvalitetnih ljudi toliko imamo novih stranaka, sad i Dveri tonu u istom pravcu. Neko stvarno zaradi svaki dolar koji dobije...
Preporuke:
62
13
13 subota, 15 avgust 2015 18:31
boban
Nazalost u srpskom narodu dobri ljudi ne mogu da se dogovore a lopovi se lako dogovaraju I stite jedan drugog.
Preporuke:
69
4
14 subota, 15 avgust 2015 18:55
@KRAJIŠNIK
Dobra ti je dilema, dal da glasas za DOS-ovce, perjanice NATO petooktobarskog puca, ljude koji su najvise ljudi u Hag isporucili, poceli EU integracije (dezintegracije Srbije), popustali na hiljade siptarskih terorista, pljackaske privatizacije, izdaja nacionalnih interesa... ili Dveri koji jos nisu ni postali a vec se raspadaju.
Preporuke:
29
43
15 subota, 15 avgust 2015 19:08
Forever Jang
@Tuljanin
Neka Vladan Glišić pređe u DSS i ostane u redovima Patriotskog bloka.

Nelogično je da pređe u DSS kada je DSS u koaliciji sa Dverima. Najbolje bi bilo da sa NSPM nešto osnuje, ali je i NSPM sa Sandom. Neka startuje neku svoju opciju, ubeđen sam da bi mu se mnogi priključili.
Preporuke:
26
27
16 subota, 15 avgust 2015 19:20
Anonimus
Nikola:
Bojim se da je AV i ovde umesao prste


Ako je Aleksandar Vučić režiser ovoga, onda definitivno zaslužuje vlast jer mu niko nije ni do čukljeva.

Ili, drugačije rečeno, pa za koga bismo onda glasali?
Preporuke:
43
12
17 subota, 15 avgust 2015 19:26
Umpalumpa
Ja lepo rekao da onaj "demanti" Dveri od juče nije bio demanti.
A šta mi da radimo sa tri svađe u tri posvađane opozicione stranke (četvrtu su svađe već davno rasturile)?
Preporuke:
39
1
18 subota, 15 avgust 2015 19:33
Josif Visarjonovič
U višemesečnim internim i javnim nastupima Vladan Glišić se izjasnio protiv potvrđenog Statuta Srpskog Pokreta Dveri, kao i protiv izabranog Predsednika, koji je na Osnivačkom Saboru izabran praktično jednoglasno, računajući i glas Vladana Glišića. Na taj način Vladan Glišić je samovoljno napustio političku organizaciju Srpski Pokret Dveri, što je Prelazno Veće i konstatovalo.

Ovo ni meni nije padalo na pamet.
Preporuke:
45
0
19 subota, 15 avgust 2015 19:48
Ludilo
Bili ste mi sumnjivi od formiranja, a od sad necu vise trositi vreme citajuci vase izjave i izjave o vama, posvadjali ste se ko ce biti gazda nicega, sta bi bilo da ste dobili vlast? Uz to se predstavljate kao tvrdi vernici, a toliko sujete i ne tolerancije...
Preporuke:
62
11
20 subota, 15 avgust 2015 19:54
Hmmmmm....
Pogledajte malo po 'mreži' ranije godine biografije Vladana Glišića. U raznim partijama, na raznim položajima. Bio je razlog što nisam glasala za Dveri. Može čovek da menja koncepciju. Ali u vezi sa V. Glišićem nikada nije pomenut njegov razvojni put do Dveri. Niko tu nije nevin. Njegovi partijski drugovi iz Dveri morali su znati za njegove ranije funkcije (opština Rakovica, direktor razorenog preduzeća Rudo...)
Preporuke:
37
28
21 subota, 15 avgust 2015 20:21
moram da primetim
Neverovatno kako su se ovde namnožili botovi. U zadnje vreme, na svaku vest koja ima bilo kakve veze sa Patriotskim blokom, većina komentara su botovski.
Preporuke:
61
16
22 subota, 15 avgust 2015 20:38
Perla
Ne znam kako je Vladan Glišić razorio "Rudo"... Ovde je sve razoreno, ali nije u svemu učestvovao Glišić. Redovno sam ga, godinama, viđala na Liturgijama u crkvi Pokorova Presvete Bogorodice. Čovek koji se moli i pričešćuje nije čovek koji će olako da pristane na nešto što Bogu nije milo. Tako da mislim da su Dveri izgubile. Ja nisam bot. Ja sam baka koja svedoči o Glišiću.
Preporuke:
56
14
23 subota, 15 avgust 2015 20:39
Miki
Pre svega jedna stvar mora da se rasčisti:
Patiotski blok nema nista sa patriotizmom:
1. Sanda je priznala genocid u Srebrenici!
2. Sanda je priznala pravo Krvatske na oluju!

Što se tiči izbore matematike:
1. Pre odcepa celokupnog beogradskog odbora DSS je imao manje od 3%, sad ima manje od 2%!
2. Pre izbacivanja Glišiđa su Dveri imali 3%,sada 2%!
To čini zajedno ispod 4%!!!!!!!!!!!!!!
Sve u svemu je glasanje za tu koaliciju automatski gubitak patriotskih glasova!!!!
Preporuke:
30
74
24 subota, 15 avgust 2015 21:04
Zoran Š.
Dveri su u zimu 2014. najavljivali neke silne demonstracije, čim otopli... Kako je otoplilo, s` proleća, održali su jedan konkretan miting i tu je sve tehnički stalo. Ovo brbljanje u mikrofon u zatvorenim prostorijama pred gomilom istomišljenika i promovisanje knjiga njihove izdavačke kuće ne mogu da prihvatim kao neko konkretno političko delovanje.

Umesto što kukaju o medijskom mraku, treba da deluju gerilski na probijanje tog mraka što onlajn što "IRL"... Uostalom, veliki broj mlađih ljudi kao i mladi naraštaji koji tek stasavaju u glasače i koji će naslediti ovu zemlju sve informacije dobijaju preko interneta. Snaga naroda ima monoton, dosadan program, sajtove koje oni uređuju prati niz istomišljenika. Na mejlove ne odgovaraju. Njihovo onlajn delovanje nema nikakvog smisla.

Neophodno je konkretno delovanje i stvaranje atmosfere gde dobre ideje mogu da se istaknu a ne ponovno pravljenje "interesnih grupa" i grupica od kojih kvalitetni ljudi ne mogu da dođu do izražaja.
Preporuke:
52
7
25 subota, 15 avgust 2015 21:41
čačanska škola
Postavljeno je ključno pitanje - ko je ovde Vučijev pion. Od odgovora na to sve zavisi. A to ćemo videti vrlo brzo. Ja tipujem na Boška, mada nisam siguran.
Preporuke:
32
19
26 subota, 15 avgust 2015 21:41
Za MIKIJA
Bakarec ti li si?

"Tu su zatim potpuno neistinite tvrdnje kako je danas politika DSS-a da je u Srebrenici počinjen genocid i da je "Oluja" bila legitimna akcija. Istrgnute su iz konteksta njena izjava na Alternativnoj televiziji, gde je jasno rečeno da je Srebrenica zločin iste mere poput zločina muslimana u Podrinju. Kao i izjava da je Hrvatska po zaključcima Badinterove komisije imala pravo na teritoriju RSK. Što je samo po sebi tačno, zaista, stav Badinterove komisije je da su avnojevske granice konačne i da pravo na samoopredeljenje imaju samo republike, a ne i narodi. A Bakarec njenu ocenu onoga što proizilazi iz Badinterove komisije tumači i kao njen generalni stav i želju. Ili možda misli da je komisija bila prosrpska, a da Sanda krivotvori njihove zaključke."
http://www.nspm.rs/politicki-zivot/samostalni-dss-kao-deo-vuciceve-predizborne-strategije.html
Preporuke:
48
11
27 subota, 15 avgust 2015 22:27
Snežana
Zamolila bih sve one koji napadaju Boška Obradovića da se vrate i pročitaju sve izjave Vladana Glišića u poslednja dva meseca:
-Izrazio je svoju sumnju u funkcionisanje Dveri kao partije, dan uoči izglasavanja statuta, a to su objavili portali B92 i Blic(?!).
-Postavio je fotografije, na svom FB profilu, jednu sa Boškom Obradovićem, u ne sećam se kom društvu i drugu "Kneževa večera", sa provokativnim kometarom: "Videće se ko je vera a ko nevera".
-Za "Alo" je izjavio da Boško Obradović ima pravo da odlučuje koga će da primi, a koga će da otpusti u svojoj (?!) partiji.
Već posle prve izjave, pomislila sam čemu ovo? Ako se ne slaže sa promena u stranci, ljudski je da se povuče dostojanstveno, a ne da spletkari po raznim medijima.
Mislim da je provocirao stranku da ga oni isključe i time da navuče bes birača na Obradovića, koga, kao što se vidi u komentarima, uglavnom i napadaju. Po meni, Glišić jeste kvalitetan kadar, obrazovan, ali sujeta je odradila svoje. Moj glas ostaje Dverjanima.
Preporuke:
37
30
28 subota, 15 avgust 2015 22:29
Nicifor
Primecuje se slicno delovanje u DSS i u Dverima. I naravno slicno rezonovanje pristalica ovih stranaka, kako je za sve sto im se desava kriva vlast i A.V. Slazem se delimicno sa jednim komentarom cija je sustina ako je sve ovo vlast uradila onda cu glasati za nju. Rekao sam delimicno jer ja necu glasati za vlast ali bi rado glasao za one koji su izbaceni iz DSS i iz Dveri.
Preporuke:
9
27
29 subota, 15 avgust 2015 22:40
Nenad
Ovo je jos jedan dokaz da izlaz treba traziti u nekom novom pristupu.
Na primer, stvaranje nove politicke stranke finansirane od strane Rusije i Kine, ne preterano nacionalno obojene, igranje vise na ekonomskim temama, dovodjenje na celo te stranke nekog kao na primer Vuk Jeremic, tiha podrska SPC-a, igranje na rascep u SNS-u (Kurir je vec poceo da napada ne samo Nikolica nego i ostale SNS kadrove)...
Preporuke:
14
29
30 subota, 15 avgust 2015 22:42
Spiridon
@ čačanska škola

Čemu te teorije zavere i sve ostalo da vas čovek pita?! Posvađali se ljudi, srpska posla i bespotrebna sujeta. Očigledno da se Vladanu nije dopalo da ode u drugi plan i bude podređen Bošku pošto su u starešinstvu bili ravnopravni. Koliko znam u starešinstvu je bilo više ljudi a ne samo Vladan i Boško a opet se jedino Glišić buni, tako da i to mnogo govori o pravim uzocima ove potpuno bespotrebne svađe. Dveri su bile prinuđene da se registruju kao politička stranka a stranka mora da ima jednog predsednika i to je Glišić sve vreme znao. E sad zašto mu je toliko odjednom to zasmetalo tek kada nije dobio funkciju ekvivalentnu svojim željama to je već pitanje za njega.
@ Perla

Gospođo draga odlazak u crkvu može ali i ne mora previše da govori o nekome van crkve. Glišić jeste radio u opštini Rakovica i u firmi Rudo, primljen po partijskoj liniji kao " zaslužni " petooktobarski kadar tada u Koštuničinom DSS koji se da zlo bude gore pri tome petljao i oko Otpora.
Preporuke:
28
17
31 subota, 15 avgust 2015 22:42
Jaroslav
Ne mogu da vam opišem koliko mi se gade DVERi. Sukob... ajte molim vas u pitanju je glupost a Aleksandar Vučić je pametan. NIsam uvek za pobedinke ali ideologije nema u stranci koja se deli na efemernim i nebitnim pitanjima. U šta verujete? U ništa u EGO. Doviđenja.... zbogom NIkad više... Šansa... ima li ste je .. jedamput, nikad više.... ima i drugih zanimanja osim politike. Možete dragi Dverjani da otvorite SZR ili da se učlanite u SNS... zaita nama treba neko čist. Kavo bre deljenje. Oko čega oko para? Oko ženske, oko Ega? JAdno bedno i na kraju sasvim logičan kraj srpstava. Srbsa ima ne
35ooo manje gosišjne nego 70000 manje gosišnje od 2016. a imaćemo 1000 migranata DNEVNO koji dolaze i OSTAJU jer Nemačka neće da ih primi.
Preporuke:
24
31
32 subota, 15 avgust 2015 22:47
nebitan
Neću da ulazim u njihove sukboe jer politički sukobi su rak-rana političke scene u Srbiji otkad ta scena postoji i to nije ništa novo. Novo je to da postoji sve veći rascep između stvarnih želja naroda i faktičkog stanja. Kad bi se Srbi iskreno pitali, bar 40-50% njih bi glasalo za nekoga ko je protiv EU a za jaču saradnju sa Rusijom i ostalim slobodnim zemljama, a tih 40-50% glasača niti sada ima, niti će, po svemu sudeći, i ubuduće imati jednog jedinog poslanika u parlamentu.
Preporuke:
34
3
33 subota, 15 avgust 2015 23:02
Brundalo
Možda prepotentno i bezobrazno, zato se izvinjavam, nažalost sudbinu Dveri predvideo sam u vreme predizborne kamanje u tekstu "Zatvorene Dveri". Naiame, kada su Dveri krenule u predizbornu kampanju, poleteo sam i pokušao da pmognem, poleteo sam kao da sam dvadesetogodišnjak, a ne triputa stariji.U mestu u kome živim pomogao sam da nađemo prostorije, osnovali smo Odbor Dveri (odbio sam bilo kakvu funkciju, odnosno da vodim Obor, na osnivanju Odbora dao sam Glišiću predlog Programa od 23 tačke i tri predloga za naziv partije).Zatim dolaze nažalost, zbog neiskustva gluposti, nazivaju se GG partija, Odmah sam se suprostavio (vidi navedeni tekst).Šta znači Grupa građana.Znao sam njihova međusobna trvenja. Nažalost posle izbora su se tako da kažem vojvođanske Dveri odvojile i nazvli su se (ponovo glupost)Treća Srbija. Zar nemamo i previše podela.Ponovo sam se oglasio tekstom i direktno Paroviću. Nedavno se razbila i Treća Srbija, koje smatram dobrim zbog odlaska jednog prepotentnog i nadobudnog Đ.
Preporuke:
22
3
34 subota, 15 avgust 2015 23:07
Nenad
Treba se okaniti i Dveri i DSS-a i SRS-a. Idealno je da i jedni i drugi i treci dodju ispod 1% jer jedino to otvara realnu sansu nekoj novoj opciji. Te tri stranke nemaju ama bas nikakvu sansu da dodju do bilo kakve vlasti u bilo kakvom scenariju i to treba sto pre shvatiti i prestati trositi energiju na bilo koju od njih. Bespotrebno je i uzaludno ulaziti u detalje i objasnjavanje zasto te tri stranke nemaju buducnost, iole politicki pismenom coveku je to jasno, nas Srbe u sadasnjoj situaciji ne spasava neciji prelazak cenzusa nego temeljite i duboke promene do kojih nece doci uz pomoc tih stranaka. Ne znam kako ce do promena doci ali znam da nece doci uz njih. Nekad je dobro znati barem ono sto nije, jer povecava verovatnocu da se dodje do zeljenog ishoda.
Preporuke:
23
21
35 subota, 15 avgust 2015 23:09
Mićko
Meni se Glišić inače dopada, ali sam ovde na Boškovoj strani. Dverjani kažu da je 90% delegata glasalo za statut. Valjda je to nešto što bi trebalo uvažiti? A i, kako neko reče, ovo spletkarenje po okupatorski medijima, to isto nije lepo.
Preporuke:
29
19
36 subota, 15 avgust 2015 23:33
Beli Orao
""čačanska škola.
Svi Čačani su užička škola, ali mala.
Preporuke:
23
4
37 nedelja, 16 avgust 2015 00:05
Sa Dveri je pala zavesa
Bio sam na prvom predstavljanju časopisa Dveri na Filološkom fakultetu. Mala slušaonica, malo rukah, ali velika snaga. Ideje. Načela. Ljudi. Onda se stvar razgranala. Sabor srpske omladine na Univerzitetu. Prvi posle 1944. (Taj događaj kasnije volšebno, sramno stidljivo, nestaje sa spiska aktivnosti Pokreta). Počela su predavanja, tribine. Istinska alternativa. "Srpska sabornost u različitosti profesija". I taj slogan volšebno nestaje. Nije IN. Nastaju bledunjave, glupave političke poruke. Kreće "sazrevanje". Cinculiranje. Profanacija ideja. Pristajanje da se za šačicu medijskog prostora čitava stvar percipira kao "antigej" i "antiEU". Postaju megafon dijaspore. Verovao sam, ne kao Vuk i Šešelj. Ali avaj! Populizam,jad. Uzalud Catena mundi, uzalud Viktor Novak, sve uzalud. Sve je to šminka. I dobar pokazatelj da se sa strankama tikve ne sade. Dveri su kod mnogih imali kredit. Posle ove svinjarije, jedino će sami sebe glasati. Tuga, beda, sramota. Fuj!
Preporuke:
33
7
38 nedelja, 16 avgust 2015 00:11
Kazagrande
Brundalo, pošto si vidovdanski autor, jesi li nešto 2012. godine predvideo i o Vidovdanu?
Preporuke:
14
1
39 nedelja, 16 avgust 2015 00:21
Dragoslav Simić
UDBačen-izbačen. Idemo dalje.
Preporuke:
11
11
40 nedelja, 16 avgust 2015 00:39
Sarajlija
Srpska posla. No, možda je ovo prilika da se malo prodrma opoѕicija iznutra i da konačno napravi ideju koja može da okupi ljude. Recimo, ako se već protive EU (mislim na DSS i Dveri)neki forsiraju neki SUS (srpski univerzalni standard) koji bi bio pandan evropskim standardmima. Da kažu da mi treba da podižemo kvalitet proizvoda, usluga itd. i da u nekim stvarima želimo da preteknemo EU, a u nekim drugim da donosimo samostalna rešenja koja odgovaraju našim uslovima. Da se ugledaju na kinesku ili singapursku meritokratiju, kao model koji bi se prilagodio našim uslovima. DSS treba da se ogradi od svoje prošlosti..posebno uloge u sramnoj post-oktobarskoj Srbiji.
Preporuke:
11
8
41 nedelja, 16 avgust 2015 01:21
Deprimirani srpski rodoljub
Lepo ja kazem tj pisem u komentarima na NSPM vec skoro dve godine da smo promasen narod, da samo bagra, rulja dostojna prezira.Nema vise nade za ovu rupcagu od drzave i ovaj promaseni narod.PLJUC...osusise mi se vise usta od pljuckanja.Osecam iskonsko gadjenje prema mom srpskom narodu i njegovoj nesposobnosti da se ujedini i slozi.Biti rodjen kao Srbin...heh...kakav hendikep na samom pocetku zivota.
Preporuke:
13
13
42 nedelja, 16 avgust 2015 02:06
Causa Spectandum
Nakupih se podosta minusa, a Boga mi i banova, kada rekoh da su Dveri najobicnija gomila klovnova.


Boze Svemoguci - ucini da ne budem uvek u pravu.
Preporuke:
12
9
43 nedelja, 16 avgust 2015 02:17
Zdravko Gligic
Srbija puna trojanskih kobila.

http://www.nspm.rs/hronika/dveri-vladan-glisic-vise-ne-govori-u-ime-pokreta.html
Preporuke:
10
5
44 nedelja, 16 avgust 2015 04:07
E svaka vam čast..
do skoro političko svetlo na kraju tunela koje mi zamračiste a sa time mi je izvršena politička kastracija stoga po prirodi stvari postajem politički apstinent,bravo!!!!!
Preporuke:
9
4
45 nedelja, 16 avgust 2015 05:08
DrazaLegenda
Dzaba KRECITE !!!!
Sve patrijote-kvazi-intelektualci - BOLESNI EGO MANIJACI !!!
I posle Djindjica - Djindjic !!!!
Neko je ovde prokomentarisao da se samo Djiki bunio u svojoj stranci !???
Koja GLUPOST !!! Djiki se bunio dok NIJE postao "kalif mesto kalifa" ,oterao SVE osnivace stranke i dok nije postavio SVOJE poslusnike !!!
DOS i post DOS -sve ista BANDA - svi bi hteli da budu mali Titici i Slobici !!!!
Nece da MOZE -svi ste JADNI !!!
Preporuke:
19
8
46 nedelja, 16 avgust 2015 09:16
nenad
raspada se tajkunska opozcija. Vucic je pobednik
Preporuke:
8
20
47 nedelja, 16 avgust 2015 09:53
Milosav
Sa jedne strane imamo udružene SNS, SPS, JS, NVO, CESID, DOS, Krkobabić... sa druge strane imamo NIŠTA. Dok vlada sa lakoćom gasi lokalne medije, koje potom kupuju ljudi bliski vlasti, najčešće parama dobijenim kroz "projekte" za razvoj medija, sa druge strane tišina. Dok vlast, navodnim napadima, promoviše DS kao jedinu opozicionu stranku, druga strana se bavi sobom. Srbiji treba novi početak. Udruženje građana, i leve i desne orijentacije, samo sa jednim zadatkom, zabrana javnog delovanja svih koji su do sada bili u ili pri vlasti, i novi izbori sa novim ljudima.
Preporuke:
14
2
48 nedelja, 16 avgust 2015 10:22
evo šta Vladan kaže:
Nisam izašao iz Dveri.
Nisam napustio ideju Dveri.
Predstavljam grupu građana Dveri pravno i idejno, grupu građana koja je pridobila 200 000 glasača za svoj program porodičnog društva.
Tačno je da sam kritikovao predlog gazdinskog statuta stranke Boška Obradovića i njegovih sledbenika. Taj statut je predlog još uvek neregistrovane stranke SPD koja pokušava da uzurpira ime DVERI.
U tom smislu radio sam ono što smo svi zajedno radili predhodnih 15 godina, kritikovali smo kvaziliderstvo i stranačkoparazitski sistem. Sada se to progoni u stranci Boška Obradovića, ali to nisu Dveri koje smo stvarali. To nigde u civilizovanom i demokratskom društvu nije dovoljno da bi neko bio isključen iz pokreta koji je stvarao pa tako nije dovoljno ni za moje isključenje.
Ja nastavljam da se borim za iste ideje za koje smo se borili prethodnih 16 godina. Pozivam sve koji su do sada verovali u ideju Dveri da se bore i dalje za tu ideju. Da zavrnemo rukave pa na posao, Srbija čeka da se probudimo
S poštovanjem,
Preporuke:
21
5
49 nedelja, 16 avgust 2015 10:22
NS
Izgleda da opet nećete preći cenzus... U svakom slučaju, još jedna pobeda za gospodara Vučka...
Preporuke:
19
7
50 nedelja, 16 avgust 2015 11:12
SRSP
Samo raskol Srbe poništava.
Preporuke:
16
3
51 nedelja, 16 avgust 2015 11:13
Milosav
Stranku odaju opštinski odbori. Oni, koji žele samo lični interes da ostvare, prave opštinske odbore "reda radi". Kada pogledate sastav tih odbora, čemer i jad. Ni kafu zajedno da pijete, kamo li ideje da delite. Kada su obilazili svoje odbore, da izbori nisu bili u pitanju?
Preporuke:
14
0
52 nedelja, 16 avgust 2015 11:33
iz Srpske
Propast našeg naroda. Na svim poljima.
Preporuke:
9
3
53 nedelja, 16 avgust 2015 11:35
Saša
Samo se svađajte,dok Vučko likuje.Mudri ste u vražju mater.
Preporuke:
23
2
54 nedelja, 16 avgust 2015 11:40
Kazagrande
Od početka je sve išlo čudno. U Slobino doba Dveri bile tribina, pa se proglasili za "srpski sabor". Posle postali NGO, a pre par godina istupili na izborima objašnjavajući kako su pokret i nikad neće biti kao sve ostale stranke. Govorili da su svi članovi starešinstva jednaki, kao braća. Malobrojni, koji poznaju način funkcionisanja političkog sistema upozoravali da naš politički sistem ne poznaje pokret, već samo stranke i koalicije. (Na žalost) tek Šešelj otkrio da Dveri u nisu ni pokret, ni stranka već grupa građana. Da li su Dveri sada stranka? Pojma nemam, jer državna uprava dan danas daje izvod iz registra stranaka za 2013. godinu: http://www.arhiva.drzavnauprava.gov.rs/article.php?id=784
Međutim, nakon godina i godina ubeđivanjada su u starešinstvu svi jednaki i kao braća, da sve rade i odlučuju zajednički, odjednom Boško "jednakiji od drugih". Samo Glišić se bunio i najuren je u "polrodičnu šetnju" van Dveri.
Mnogo mi liči na Orvelovu životinjsku farmu. A vama?
Preporuke:
19
4
55 nedelja, 16 avgust 2015 12:11
Zgrožen zgađen
I pored svih mana, behu bolji od drugih. Sad su gori od najgorih. Gade mi se. Sa ili bez koalicija, imaju sigurnih 15 glasova manje, to znam sigurno (pa tako familija po familija manje, i mogu komotno u septičku jamu srpske politike, gde i spadaju). Nije Vladan prvi. Gde im je Mila Alečković? Mašu Jasminom Vujić, verovatno je obmanjuju i šlihtaju joj se, ali ni to neće zadugo. Pametna je ona žena. Bili su kod svemoćnoga na kanabetu, dogovorili podelu rada...E, to je verovatno patriotizam. Politički instrumentalizuju veru, lupetaju o slozi KOJE NEMA...U dva ciklusa glasao sam za njih, ali posle ovog ambicioznog sunovrata u pomenutu jamu, GADE MI SE. Boško se uneredio na sve što je ikada napisao.
Otkad im se privideo cenzus,
Preporuke:
12
9
56 nedelja, 16 avgust 2015 13:11
u prolazu
Boška lično ne poznajem, ne znam šta se dešava u Dverima... bili su mi simpatični!

Ono što pouzdano znam kada sam kupio jednu od njegovih knjiga je da je na naslovnoj strani Srbija prikazana bez Kosmeta.
U dva navrata sam pisao Dverima u Čačku i, gle čuda, ostao bez odgovora. Nadam se da se ovde samo radi o ''tehničkom propustu''...
Preporuke:
10
11
57 nedelja, 16 avgust 2015 13:25
Drago - komunista
Beli orao@ Vidi se da si dobro naucio propagandu na casovima u Minhenskoj skoli.
Preporuke:
2
7
58 nedelja, 16 avgust 2015 13:58
Božo Bjelak, Vidovdan, 14 april 2012
Nakon pojave jednog Pokreta, smatrao sam da su se ostvarile neke moje predpostavke, a zašto i ne priznati, velike želje. Međutim, Pokret se pretvori u GG, umjesto da je osnovana snažna partija (pod nazivom npr. „Dveri temelj Srbije“, ili „Dveri hrabrost Srbije“, ili „Dveri ishodište Srbije“, ili čak po nekom mjestu ili objektu gdje su se prvi put sastali), sa programom koji makar u jednom njegovom dijelu ne bi bio isti kao programi mnogih partija, kojih ima više stotina.
Ti pametni, ili kako sebe nazivaju liderima ništa novo nisu unijeli u metodama rada i djelovanja, posebno u predizbornoj kampanji. Misle da se vlast dobija na tacni, da će anonimni kandidat za predsjednika postati predsjednik (rekao je da će biti "netipični kandidat", jer će deo njegovog nastupa biti "delegitimizacija predsedničkih izbora").
Preporuke:
10
3
59 nedelja, 16 avgust 2015 14:11
Baštovan
Šta se dešava sa iskrenim Patriotama među Komentatorima.Kada je u pitanju tretman opozicije valjda su pravi Komentatori već odavno postali imuni na dobro pripremljene akcije vlasti da se Patriotski blok (PB) totalno medijski ignoriše,ili skandalizuje ili omalovažava ili plasiraju lažne informacije ili kadrovski razbija, a sve u okviru priprema za novo učvršćenje vlasti.PB ma kakav da je,mnogo je jači nego što mislite, a izgleda da ga mnogo više uvažavaju porobitelji Srbije oličeni u sumasišavšem AV,u agencijama za lažni rejting političara i stranaka i falš naručena istraživanja javnog mnenja, analitičari pri stranim ambasadama,hrvatsko-šiptarsko-arapski lobiji, nevladine antisrpske organizacije,svi notorni srbomrzitelji i slični.Posao tih agenata je da nas zbune i zavade i u njihovu zamku je većina Komentatora i upala.Malo više vere gospodo,a manje praznih reči.
PB je svetlo u tunelu , a da li će osvetliti celu Srbiju zavisi i od nas samih.
Preporuke:
10
8
60 nedelja, 16 avgust 2015 14:44
Kazagrande
Šta očekivati od komentatora, kad se političari PB svađaju i isteruju jedni druge?
Preporuke:
6
1
61 nedelja, 16 avgust 2015 15:02
Šumadija i brda
Koliko se samo odjednom (za divno čudo) ludačkih i fanatičnih komentara kontra Dveri ovde namnožilo, da se čovek prosto zapita gde su svi ti ljudi već godinama na ulicima, biračkim mestima ili u samoj borbi protiv Tadić-Vučićevog okupatorskog režima. Nema ih, niti su ikada bili sa nama, već botovski udaraju, sada, već sa najmanje tri strane. Jedna su naprednjački botovi, druga su bivši DSS-ovci koje je Sanda kao sluge SNS najurila, a treći su uvek i na sve spremni mutni radikali. I sve ove tri grupacije imaju povoda da ovde laju i unose smutnju, maštajući o izvršavanju zadatka u korist gospodara i kosku koju će da dobiju kao nagradu. Glišić je izneo probleme pokreta neprijateljskim i okupacionim medijima, što je po mom shvatanju težak i neoprostiv prekršaj! Takvim ponašanjem naneo je ozbiljan udarac rodoljubivoj opoziciji, a poveravanjem neprijatelju, dokazao svoju nezrelost, naivnost i glupost. Ko ne zna da drži jezik za zubima, taj ne može da bude pouzdan i kvalitetan saradnik. Putuj igumane!
Preporuke:
16
9
62 nedelja, 16 avgust 2015 15:03
boban
Vucic je pobedio,SNS maloumnici napravite proslavu.Pozovite obavezno Dinkica I Jelenu Trivan.Srbi ce 100% sigurno izgubiti drzavu.Sigurno da mi nije lako, ali moram da vam kazem istinu.
Jedini spas bi bio da se raspuste sve partije I da neko kao nas pukovnik uvede diktaturu.Diktaturu postenih I casnih Srba nad ostalim stetocinama.
Preporuke:
7
7
63 nedelja, 16 avgust 2015 15:31
Rajko
Sve češće, u različitim medijima, nailazim na vesti koje kao da su prepisane iz njuz.net-a (http://www.njuz.net/). Naprimer ova za "Dveri".
Preporuke:
4
2
64 nedelja, 16 avgust 2015 16:18
Zgrožen zgađen
@Šumadija i brda

Podela komentatora kritičara vam nije baš najsrećnija. Zaboravili ste i one koji su za Dveri glasali kad god su mogli, ali nisu ovce da to i ponove. Mene, na primer, ne zanima nikakvo patriotsko blokiranje Srbije. Dveri su bile moj izbor ZATO ŠTO NISU BILE STRANKA. Sada, kad su to konačno i postale, neće imati moj glas. Nikada više. Bili su drugačiji i zato što se nisu svađali. Udaljavanje od kakve-takve ideologije zarad dodvoravanja narodu mogao sam da razumem. Ali neću razumeti podcenzusno obaranje nogu i laktova. To je gnusno. I Boško, i Vladan. Za svađu je potrebno dvoje. Baš me briga ko je u pravu, jedini pristojan politički pokret u Srbiji je propao.
Dveri-svađa, DSS-svađa, Treća Srbija-svađa. Da ste iole ozbiljni, to se ne bi dešavalo.

Da ne govorimo o tome da su "Šumadija i brda" (ne mislim na vas, nego na dverjansko "jezgro") jedva dočekali da iz Dveri ode jedan Andrej Fajgelj, koji bi, bojim se, mogao da baci u zasenak sujetne oce osnivače. Jadno je sve ovo.
Preporuke:
9
10
65 nedelja, 16 avgust 2015 16:47
Jagodinac
Meni je ovaj Glišić oduvek bio sumnjiv,prvo kako to se on bori protiv režima a radi kao javni pravobranilac u ne znam kojoj beše beogradskoj opštini,kako je on to dobio posao kada se zna da se u državnu službu ulazi preko debele političke veze,pa priča neke priče kao on je protiv partijskog zapošljavanja a zna se da je kao kadar DSSa upao na posao javnog praovobranioca itd.To da je pametan i elokventan je neosporno meni lično Boško Obradović uliva veće poverenje.
Preporuke:
7
11
66 nedelja, 16 avgust 2015 19:15
...
Za svađu je potrebno dvoje. Baš me briga ko je u pravu, jedini pristojan politički pokret u Srbiji je propao. Dveri-svađa, DSS-svađa, Treća Srbija-svađa. Da ste iole ozbiljni, to se ne bi dešavalo.
Preporuke:
4
2
67 nedelja, 16 avgust 2015 19:28
Umpalumpa
Upadljivo je veliko razočarenje u Dveri posle izbacivanja Glišića. Druga je stvar je li to opravdano. Međutim, vređanjem Bopkovih neistomišljenika i pripisivanjem botovanja problem neće biti rešen. Naprotiv.
Avaj.
Želim mnogo uspeha i sreće Dverima na čelu s Boškom, ovog puta bez Gliše.
Preporuke:
7
5
68 nedelja, 16 avgust 2015 21:04
moler
Bole, hvala ti za sve sto si uradio za svog prijatelja Vladana i sto si sa Cicom zajedno bio na liturgijama, a sada mu ne das ni u istoj strancici da budete.
Preporuke:
5
3
69 nedelja, 16 avgust 2015 21:06
Šumadija i brda
@Zgrožen zgađen: U redu. Poverovaću u Vašu dobronamernost i iskrenu razočaranost. Ali, ne treba da sudite prestrogo, iako razumem vašu kivnost. Ideja je bitna, a ne ljudi. Šta nama vredi da budemo razočarani i da tražimo trunje u tuđem oku, gložimo se i deprimiramo, ako nam Vučić i celokupna eurofiličarska bratija ugase našu Srbiju? Ja nisam aktivista, niti član pokreta (nekada sam od 1992. bio član DSS), već očajnički želim da čujem srpski glas u nekadašnjoj srpskoj skupštini. Glišić nije postupio pametno. Ako su Dveri već morale da se registruju kao stranka (prethodnih godina hrpa komentatora im je zamerala što nisu partija, već pokret. Sada se priča okrenula!), trebao je svoje nezadovoljstvo da rešava unutar Dveri, a ne da toroče po okupacionim i antisrpskim medijima! Svi problemi moraju da ostanu unutar kuće! Ako nastavimo da se gložimo i zabavljamo eufašiste - zlo činimo!
Što se tiče Fajgelja, veoma ga poštujem i smatram da je njegova žrtva u Novom Sadu bila svrsishodna. Biće bolje!
Preporuke:
2
2
70 nedelja, 16 avgust 2015 21:09
Šumadija i brda
@Zgrožen zgađen: U redu. Poverovaću u Vašu dobronamernost i iskrenu razočaranost. Ali, ne treba da sudite prestrogo, iako razumem vašu kivnost. Ideja je bitna, a ne ljudi. Šta nama vredi da budemo razočarani i da tražimo trunje u tuđem oku, gložimo se i deprimiramo, ako nam Vučić i celokupna eurofiličarska bratija ugase našu Srbiju? Ja nisam aktivista, niti član pokreta (nekada sam od 1992. bio član DSS), već očajnički želim da čujem srpski glas u nekadašnjoj srpskoj skupštini. Glišić nije postupio pametno. Ako su Dveri već morale da se registruju kao stranka (prethodnih godina hrpa komentatora im je zamerala što nisu partija, već pokret. Sada se priča okrenula!), trebao je svoje nezadovoljstvo da rešava unutar Dveri, a ne da toroče po okupacionim i antisrpskim medijima! Svi problemi moraju da ostanu unutar kuće! Ako nastavimo da se gložimo i zabavljamo eufašiste - zlo činimo!
Što se tiče Fajgelja, veoma ga poštujem i smatram da je njegova žrtva u Novom Sadu bila svrsishodna. Biće bolje!
Preporuke:
3
4
71 nedelja, 16 avgust 2015 21:45
Forever Jang
@Šumadija I BRDA
Glišić nije postupio pametno.

Po ovoj logici svi radikali koji su okrenuli ćurak naopačke i pošli putem nacionalne izdaje su postupili pametno.
Ja tako ne mislim. Ići za vođom bez kritičkog mišljenja je glupo. Zbog toga smo i u čabru. Išli smo kao ovce za Titom, Slobom, KOštunicom, Vučićem... Mi Srbi se ne ponašamo kao narod, već kao stado. Dovoljno je da amerikanci nekome okače zvono oko vrata da bismo ga mi bespogovorno sledili.
Glišić je pokazao da je političar novog kova, sposoban da se bori za svoju ideju i zato ga treba ceniti.
Preporuke:
5
3
72 nedelja, 16 avgust 2015 21:58
Zgrožen zgađen
@Šumadija i brda

Ok, imate pravo. Tačno je da sam reagovao burno, baš kao i svaki put kad god su Dveri bile na 4,5%. Baš zato što miševi mutanti i ljigave lažovčine u Srbiji kolo vode, bilo kakve svađe u Dverima NIJE SMELO DA BUDE. Ni intimne, a kamoli javne. Idealizujem? A zašto da ne?!? Pa ti ljudi su jedini na političkoj sceni i nastupali kao idealisti. Kao glasač, čak propagator Dveri (aktivna politika me ne zanima, stoga sam i odbio ponudu da se priključim organizaciji u tzv. NGO fazi) zapravo pokušavam da izvadim brvno iz SVOG oka. E, sad, kad vidim kako se ponašaju i ležu na rudu režimskim krvožednicima (ne znam da li im podmazuje novčanike ili sujetu, nebitno je), razočaranje je realna opcija. Vama svaka čast i svako dobro.
Preporuke:
4
2

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner