понедељак, 29. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Како сачувати "Телеком"?

Kоментари (36) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 06 јун 2015 13:08
иди док си млад
Просто! Као наше последње упозорење држави, договорићемо се да на три дана сви ми у Србији, који волимо "Телеком", не користимо ниједну једину услугу "Телекома"! Једноставно, сви ми који желимо да спречимо продају "Телекома" одрећи ћемо се употребе његових услуга на три дана!Оваква или слична "показна вежба" би стварно могла бити делотворна.Али људи су потпуно деморалисани. Већ 15 година буквално све је у рукама хрватских и словеначких крвника и њихових јаничара.
Препоруке:
78
1
2 субота, 06 јун 2015 14:39
Bojan, Pristina
Ja sam ovde jos na pocetku ove sage sa Telekomom, napisao da je to prilika opoziciji(Dveri-DSS) da nametnu temu, da motivisu i pokrenu narod.
Da se za to uhvate k'o "Terijer' i ne pustaju.

Ne moze se ovaj nakaradni sistem okupacije srusiti ceo od jednom, mora od neceg da se pocne, da se nacne tamo gde napad moze biti najefektivniji.

Ja mislim da je to Telekom, uvazeni i cenjeni g. Sekler je izneo i razradio odlican nacin kako to uciniti.

Za tako siroku akcju su potrebni mediji, koje ne da nemamo, nego imamo one da sve to zabasuruju i sabotiraju.
To bi moglo da se nadomesti jakom pokretackom energijom i harizmom, nekoga ko bi blok poveo.
Ja tu vidim Boska Obradovica, najvise onako naocitog, on bi sa Ciprasovskim imidzom privukao mlade, a snagu bi mu dalo okruzenje poput Seklera, Antonica, Jasmine Vujic,Zivadina Jovanovica i drugih. Poslednji nam je trenutak braco - kome je Srbija na srcu.
Препоруке:
75
1
3 субота, 06 јун 2015 14:59
мићо
Кад сте последњи пут видели вучића у некој полемичкој емисији са компетентним саговорником?Мислим да је то било на кратко са Вукадиновићем пре пар година,а не скида се са телевизија.Чак је и ђинђић,ма шта мислили о њему увек био спреман да у јавној дебати брани своје погубне ставове да је боља и лоша приватизација него јавно власништво,али овај не.Ако не наступа соло,испред себе има само инструисане,преплашене ћурке које само мисле на свој статус и ништа друго.Какав Телеком,какво Косово...Њега би дрчнији средњошколац искасапио у полемици,али он то зна и клони се тога.
Препоруке:
75
0
4 субота, 06 јун 2015 16:08
micky
Samo pretnjom se moze spreciti prodaja telekoma. Svenarodni protest je velika pretnja za okupatorski rezim jer to uvek moze da se otrgne kontroli. Znaci izvesti na ulice 100.000 ljudi i nema prodaje telekoma. Drugo; Treba pripretiti i onome koji hoce da "kupi" i treba mu jasno reci ... Kad dodjemo na vlast necionalizovcemo opet sve sto je prodato. Znaci opet cemo vam uzeti telekom. To je vise nego dovoljno. Vucic I Dacic ce mater svoju da prodaju. Taj sljam stiti interes okupatora, NATO-fasista i EU-fasista. Njih narod ne interesuje ni najmanje. Ko to do sada nije uvideo ostace budala do kraja. Njemu nema pomoci.
Препоруке:
62
2
5 субота, 06 јун 2015 16:29
Bastovan
Bravo za gospodina Seklera koji je radikalniji od svih 5-6 rukovodstava raznih sindikata u Telekomu i daleko od njihove zbunjujuce neefikasnosti. Institucija " Komentara" je pravo merilo raspolozenja naroda , ali ne samo u smislu katarzicnosti tj davanja oduska nego i plebiscitarne podrske nekoj vrsti organizovanog javnog nastupa. U ovom konkretnom slucaju, kao jedan od "Komentatora", potpuno se pridruzujem najavi raskidanja ugovora sa Telekomom. Nasih porodicnih 10 ugovora, svih kod navedene firme, rado cu , nadam se sa jos 100.000 drugih ,raskinuti ako za to dodje vreme. Ako je doslo vreme za aktualizaciju gradjanske neposlusnosti, pridruzujem se.
Препоруке:
56
2
6 субота, 06 јун 2015 16:44
добре иницијативе
субота, 06 јун 2015 16:08 micky
Samo pretnjom se moze spreciti prodaja telekoma. Svenarodni protest je velika pretnja za okupatorski rezim jer to uvek moze da se otrgne kontroli. Znaci izvesti na ulice 100.000 ljudi i nema prodaje telekoma. Drugo; Treba pripretiti i onome koji hoce da "kupi" i treba mu jasno reci ... Kad dodjemo na vlast necionalizovcemo opet sve sto je prodato..
..
Странке опозиције које се противе продаји Телекома,у програм и свако обраћање потенцијалним бирачима,обавезно назначити управо то што мицкеу предлаже:
Поништићемо ову приватизацију кад дођемо на власти и одговорне процесуирати.
Исто по питању пројекта"Београд на води"који је највећа корупција у Србији икада.
Да ли је поднета иницијатива за оцену уставности лекс специјалиса?
Шта је предузела владина Агенција за борбу против корупције а шта ВЛАДИНЕ ОРГАНИЗАЦИЈЕ(НВО)
ники
нико
Препоруке:
41
1
7 субота, 06 јун 2015 16:56
Lothbrok
Taj ''plan'' je toliko loš da ne znam od čega da prvo podjem...Ako i uspete u sabotiranju Telekoma, samo ćete mu spustiti cenu. Vi razumete da se ovde kupuje (zapravo otima) tržište, a ne kompanija, zar ne?!

Pitanje je i koliko bi se ljudi odazvalo Vašem pozivu. Jedini način da spasete Telekom je ulica i smena vlasti, kad Vam Telekom toliko znači koliko tvrdite.

Kažete da ćete u tom periodu koristiti usluge Telenora. A kakva je onda razlika između Telenora i Deutsche Telekoma?
Препоруке:
31
11
8 субота, 06 јун 2015 18:04
Нека жању оно што су сами посејали
Телеком је само врх леденог брега. Овакву власт треба под хитно мењати без обзира да ли ће или не продавати Телеком. Што се тиче саме профаје логично је очекивати да ће власт у сарадњи са заинтересованим купцима прво оборити цену Телекома па га онда продати. Као што је то урадила и са КиМ, прво су шиптарима дали скоро све осим официјелног признања а онда нам рекли како их реалност на терену онемогућава да постигну више за српске интересе на КиМ. А сами урадили све да се српске институције повуку са КиМ.
Препоруке:
46
1
9 субота, 06 јун 2015 18:19
Дарко
Да постоји опозиција,Телеком би био зицер, идеална прилика да се нападне власт и покупе поени...али, опозиције нема, додуше, нема ни медијског простора на коме би изнела кампања. Више није минут до дванаест сада је већ 12 и 5, време је истекло, сада се спасава што се спасти може.
Препоруке:
41
1
10 субота, 06 јун 2015 18:31
Marko Gay
Autor polazi od pogresne pretpostavke.

Nije naime tacno da narod u Srbiji zeli da sacuva svoje nacionalno bogatstvo.

Pogledajte koliko je mnogo ljudi glasalo za Srpsku naprednu stranku i druge stranke koje se zalazu za ustupanje srpske imovine Zapadu.

A sad pogledajte koliko je malo Srba glasalo za Srpsku radikalnu stranku i ostale stranke koje su protiv predaje -- skoro niko.

Oni koji nisu glasali -- beli listici -- vecinom su pripadnici Djindjicevog krila Demokratke stranke. A znamo da je Djindjic zeleo da Zapadu isporuci ne samo srpska preduzeca -- nego i ljude. Djindjic i danas ima ulicu u Beogradu. Prema tome, volja srpskog naroda je jasna.
Препоруке:
28
11
11 субота, 06 јун 2015 18:35
иди док си млад
@Lothbrok
Vi razumete da se ovde kupuje (zapravo otima) tržište, a ne kompanija, zar ne?!

"Српски" економисти и медији напорно раде да се тако нешто прикрије :)
И у другим случајевима, нарочито кад су у питању услуге и трговина.
Препоруке:
30
1
12 субота, 06 јун 2015 19:47
Конобар
На ВИДОВДАН сви на ТРГ.

Вође да победе сујету и уједине српски народ.

Коштуница јавно да народу каже да је стазама петог октобар повео Србију у наручје ОКУПАТОРУ!

И ... Србију на ноге!
Препоруке:
49
0
13 субота, 06 јун 2015 19:48
Гале
Треба само подсетити Вучића шта је причао о продаји Телекома и то као СНС-овац а не радикал.
Препоруке:
46
0
14 субота, 06 јун 2015 21:09
Милосав
Без медија то прелази у утопизам. Мора се покренути акција типа "Купимо наш Телеком од Владе Србије". Где ће грађани Србије упутити понуду Влади Србије, 2 милијарде. Телеком да узме кредит у том износу, на 5 година, и уступи га Влади Србије. Треба ићи отворено, јасно рећи да ту продаје нема, да знамо да ће то бити Дојче Телеком. Да је једини разлог "продаје" лични интерес продавца.
Препоруке:
39
0
15 субота, 06 јун 2015 21:43
Slavomir Srpski
ПС. А ако га држава, упркос свему буде ипак продала, онда ћемо смислити и нешто друго!

Eto bas lepo prolazih Beogradom i upitah kojeg-tojeg kako da sacuvamo Telekom, a oni odmahuju glavom i nije ih briga. Voli narod da gleda rasprodaje, jer i njima su sve vec rasprodali. Tek da budu kvit-kvit.

Dakle prodace se bogme i Telekom i to sve sa skakutanjima hop, hop, da se narod (koji je nezainteresovan) malo zabavi, a Vucko ce proglasiti novu pobedu nad lokalnim interesima zaposlenih u toj firmi.

Dakle, smislite i nesto drugo, recimo prodaju vazuha u konzervama sa Kopaonika. To je ekoloski produkt za prodaju po evrospkim vrednostima i naokolo.
Препоруке:
17
3
16 субота, 06 јун 2015 22:00
Боба
Намера је свакако добра ли је препоручени метод лош. Већ је неко напоменуо да се продаје у ствари тржиште а не компанија тако и да уништимо Телеком само ћемо обрадовати компаније већ у страном власништву као Теленор. Газдама бесловесне власти је свеједно како да се домогну тржишта - куповином или преко 'лешева'. Зато памет у главу па штрајковати а као друга линија одбране правити мале штедне задруге и избегавати банке које стоје иза свега. Тек када странци не буду имали профита од овакве власти коју спонзоришу дићи ће руке.
Препоруке:
21
2
17 субота, 06 јун 2015 23:23
телетабис
Па од 2000.-е на овамо Србију воде они који ништа иза себе нису имали конкретно.

Тако је и данас, јер и сам Вучић каже да се учи да чита, мада не верујем да је ишта научио, да нема способних да воде државна предузећа (ту вероватно мисли на рефузе у његовој странци) ...

Владање Србијом је по систему: бриго моја пређи на другога, ма колко дао само да ја не мислим.

И тако падамо или боље рећи пропадамо, а онај ко више упропасти Србију све већа тапкања по раменима добија и сви хвале будалу што уништава Србију.

Е ваљда смо били и ми довољно блесави кад смо овакве бирали. То нам је сада што нам је. А боље неће бити.
Препоруке:
19
0
18 недеља, 07 јун 2015 00:22
Милосав
@Marko Gay
Када би то могло тако да се сабира онда би се морало знати да је СНС 2011-те, значи пре избора, поднео кривичну пријаву против ДС због продаје Телекома. И говорио "Телеком мора бити наш". Према томе, проценат оних који су против продаје Телекома, је другачији.
Сада, друга је ствар што сваког дана имају друго мишљење. Данашњи Ја се одричем јучерашњег Ја. Ако желимо знати шта данас мисле, морамо куповати сутрашње новине.
Препоруке:
19
0
19 недеља, 07 јун 2015 00:34
Zemunac
U ovako apaticnoj Srbiji,vrlo je tesko bilo sta organizovati,i mitining sa 100 000 ljudi,a i tri dana nekoriscenja usluga ove kompanije.BAS najvise i iznenadjuje,da svi potezi ove Vlade,ostaju bez reakcije.CAK i zapad se divi gdinu Vucicu,kako mu to uopste uspeva.IMA ministarku koja nas sve nervira,cak i predsednika Nikolica,no i dalje daje glupe intervjue i komanduje,ustvari unistava,nepatriotski,svojim neznanjem, Srbiju.Ni afera sa kupljenim diplomama,ni totalni pad pod kontrolu MMF,ni smanjenje plata i penzija,ni moguca prodaja oranica,ni ucene EU,ni odvratno pustanje NATO pakta da se seta slobodno po Srbiji,ni lazna obecanja gdina Vucica, ne izazivaju reakciju.KAO da nema nikoga u vojsci i policiji,da ga SASLUSA i priupita za koga RADI?NIJE promena svesti vazna,nego rezultati,kojih nema.TREBA ih menjati,ali kako?MOZDA je potrebna pomoc u novcu i pokretanje otpora van institucija.Mozda bi ulicni protesti iznedrili NEKE NOVE LJUDE,da pokrenu Srbiju iz ovog mraka!
Препоруке:
25
0
20 недеља, 07 јун 2015 00:39
veca vestica
Kako sacuvati TELEKOM?Pa lepo,stavis kozu i kupus u lift,i odes na utakmicu.Kada se vratis,koza kaze BEEE.....
Препоруке:
11
2
21 недеља, 07 јун 2015 01:11
Сокенекос
Нисам сигуран да је предложени метод исправан.

Страни купац би једва дочекао још нижу цену за нешто што је већ веома подцењено.

Прелазак код другог страног оператера у суштини не би ништа променио. Напротив, дао би шансу баш том оператеру да за џ дође до продатог телекома, тј., до 100% тржишта.

Да се продаја мора спречити по сваку цену, мора. Међутим, није само Телеком РС у питању. То је увод у продају ЕПС-, тј., задњег вредног од наше некада јаке привреде. А после тога неће бити важно ни ко влада над нама, јер ће сваки наш успех ићи у корист укопатору.

Једино решење је, дакле, рушење целе владе, и то може да се постигне само масовним протестима. Ићи на изборе је бесмислено, а нема се ни времена. Како неко рече изнад, већ је 12:05!

P.S. Аутор је у пролазу дотакао једну веома битну чињеницу: важност наменске индустрије за једну земљу као расадника иновација и генератора напретка. Ово подразумева постојање јаке војске, те с разлогом врло поштоване институције код Срба.
Препоруке:
20
1
22 недеља, 07 јун 2015 09:07
ел србињо
теоретски изгледа добро, али практично тешко оствариво. многи би завршили на интерном кад би два дана били без интернета.
Препоруке:
15
0
23 недеља, 07 јун 2015 09:13
Мићуновић
Наменска продаја?
Зашто држава не "натера" Карића, Хамовића или Мишка да купе Телеком? Нема начина? Чекам одговор.
Мислим да је са њима искључена могућност финансирања партије и фотеља. Тотална корупција уз уцене Хагом и фотељом. Ђилас је давао послове странцима да би узео 30%, као и Богдановић. Карић и Мишко дају само до 5%?
Препоруке:
13
2
24 недеља, 07 јун 2015 11:28
au mile
5.10.2000. за Србију и њен народ значи исто што и 29.05.1453. за Византију.
Све што се догађало у Србији после тог датума је дневник окпације и умирања Србије и српског народа.
Телеком ће се продати зато што је Вучић то тако чврсто обећао ММФ-у, продуженој руци Вашингтона. Заузврат је добио кредите и сваку помоћ.
Србија ће животарити од тих пара живети годину две док на ред не дође ЕПС. Па после тога обрадиво земљиште, воде, шуме, путеви. Као што се види, тај процес ће трајати годинама. Довољно да се заглупели и затупели народ омами а његова економија потпуно сатре, а ресурси препусте мултинационалним компанијама. У таквој ситуацији све оно што је паметно, стручно и образовано ће отићи из Србије, зато што нико ко је образован није луд да ради за 400 евра. Наши електроинжењери ће бити само техничка подршка, без могућности да сами креирају планове и спроводе инвестиције и као такви неће бити ни потребни. Све ће се то радити у некој централи у Немачкој или негде другде.
Препоруке:
24
1
25 недеља, 07 јун 2015 13:27
boban
Privatizacija=Desrbizacija
Desrbizacija Srbije se uspesno sprovodi vec 15 godina..
Cini mi se da je sledeca etapa naseljavanje Srbije imigrantima iz Afrike, koje EU zemlje ne zele da prime.Samo u Italiju brodovima udje preko 100000 azilanata godisnje.
Препоруке:
17
1
26 недеља, 07 јун 2015 13:28
Дача
Не слажем се са овим предлогом аутора Шеклера. Прочитао сам све што је аутор до сада објавио на НСПМ - и са свим се слажем, али ово што је сада предложио само би ишло на руку купцу и нормално - власти. Потпуно обрнуто, ми грађани Србије би требали, да што је могуће више ојачамо Телеком, а не да га ослабимо тако што би масовно прелазили из Теленора, ВИП-а, СББ-а и ОРИОНА У Телеком да га ојачамо, а на власт да извршимо притисак на неки други начин - протестима, грађанском непослушности и тд.
Препоруке:
18
5
27 недеља, 07 јун 2015 13:31
злочинци
@Милосав
Када би то могло тако да се сабира онда би се морало знати да је СНС 2011-те, значи пре избора, поднео кривичну пријаву против ДС због продаје Телекома. И говорио "Телеком мора бити наш". Према томе, проценат оних који су против продаје Телекома, је другачији.

У праву сте, треба бити злочинац да би се ово сад радило.

У нормалном друштву продаја Телекома, или слично, претходно би ваљда била у предизборном програму, да народ зна за шта гласа.
Препоруке:
14
0
28 недеља, 07 јун 2015 16:35
Nacionalno samoubistvo
Mi necemo uci u EU dok sve sto vredi ne rasprodamo (posle je i svejedno). Ta mantra o EU je samo:
1. odlicno sredstvo ucene idiota i
2. dobar izgovor izdajnika na vlasti i u skupstini.
Prosto je neverovatno da ljudi u Srbiji danas umiru od gladi i gube jedine prijatelje u svetu samo zato sto ih je neko zaludeo da ce jednog dana mozda biti primljeni u EU - u dvoriste svojih krvnika iz tri rata, koji su ih svaki put genocidima prepolovili.
Koliko se ocajan ili koliki idiot mora biti za ovako nesto - ili tacnije - koliko smradova i izdajnika mora biti u vlastima?
Препоруке:
18
0
29 недеља, 07 јун 2015 21:41
bog dano vic
moze li neko ovim neodgovornim ljudima da objasni da su mandat dobili za ono sto su obecavali u predizbornoj kampanji a ne za ono sto im naredjuje LIHOVA i kamarila...
Препоруке:
13
0
30 недеља, 07 јун 2015 22:30
za Dacu od autora
Postovani Daco,

Kap prvo, hvala vam sto nadjete vremena da citate moje pokusaje da kanalisem i misli i pomognem drugima da sacuvaju zdrav nacin razmisljanja. Sto se tice vaseg neslaganja sa mojim predlogom, moram vam ukazati na jednu cinjenicu, a to je da ste vi ustvari sa mnom potpuno slozili! :-P Naime, sta je ovaj moj predlog da kao upozorenje tri dana ili sedam dana ne koristimo usluge Telekoma nego gradjanska neposlusnost i pretnja i upozorenje vlastima?? Ja tim cinom, ako bi imao odjeka u narodu, pretpostavljam da ce vlast moci da VIDI i uveri se koliko je naroda protiv prodaje, a ujedno ce se potencijalni kupci upozoriti da tu moze da bude mnogo potencijalnih problema....ko ce kupiti restoran u nekom gradu ako ce ispred njega biti guzva non stop i ako ce ljudi iz protesta zaobilaziti gostovanje u njemu....Niko! Ja predlazem ovaj metod jer svako od svoje kzce i sa posla moze svoj stav podrske iskazati... Ako pozove neko na demonstracije, ja vas pitam ko ce u ovo vreme
Препоруке:
10
3
31 недеља, 07 јун 2015 22:42
Marko Gay
@ Nacionalno samoubistvo

To je upravo moja poenta. Bas na pitanju EU su se Nikolic i Vucic razisli sa Srpskom radikalnom strankom.

Kad su videli da se ne slazu sa Seseljem oko tog pitanja, Nikolic i Vucic su osnovali novu stranku i narodu rekli sasvim otvoreno: "Za razliku od Srspke radikalne stranke, mi JESMO za ulazak Srbije u Evropsku uniju" (a Evropska unija je, kao sto i sami znate, skup vazalnih drzava Washingtona).

Dakle pred narodom je bio jasan izbor: jeste li za EU ili protiv? Srpski narod je masovno glasao za tu novu stranku, kao i za druge stranke koje se zalazu da Srbija udje u Evropsku uniju.

Cak i oni koji nisu hteli glasati za EU stranke, radije su svoj glas bacilli (beli listici) nego da ga daju anti-EU stranci, kakva je Srpska radikalna stranka.

Prema tome, volja srpskog naroda je jasna i glasi: pokorimo se Washingtonu.
Препоруке:
4
2
32 недеља, 07 јун 2015 22:54
od autora Daci
...i jada da nadje vremena i novca i dodje na demonstracije u Beogradu...kako ce neko napustiti posao o otici.... Na ovaj nacin predlozeni...svi mogu pojzati stav od kuce i sa posla...prostije je i jeftinije...zato sam osmislio taj nacin...a zahtevi za raskig ugovora masovan toliko da zatrpa administraciju telekoma treba da dovede do "ptreznjenja" politicara... Poenta je d prodavac vise ne moze sa sigurnoscu da kaze kupcu sta prodaje a kupac sta kupuje... Da, stranci hoce trziste Telekom...super...a sta ako nema u Telekomu prometa...sta ce im onda Telekom... Molim vas raznislite. ? Pozdrav veliki...
Препоруке:
14
2
33 понедељак, 08 јун 2015 09:41
теле
златно теле економије предаће швабама...ово је окупација без оружја,на крају ће остати само дугмићи!
Препоруке:
12
0
34 понедељак, 08 јун 2015 10:28
Дача
Дача Аутору:
Нема дилеме да се слажем са Вама око тога да је продаја Телекома (Аеродрома, ПКБ-а, ЕПС-а .....) погубна за Србију и Српски народ - и да је у питању економски злочин који ће за Империју бити само још једна коцкица у мозаику који се зове ГЕНОЦИД НАД СРПСКИМ НАРОДОМ И СТЕПЕНИЦА КА ЊЕГОВОМ ИСТРЕБЉЕЊУ ИЗ СРБИЈЕ. Дакле, неко ко је намерио да купи Телеком, он то ради зато да би његови остали играчи у овој области (телекомуникације) - Теленор, ВИП, СББ и Орион могли несметано да експлоатишу и контролишу Србе и Србију. Сада им је Телеком трн у оку. А кад га купе, ми Срби ћемо и даље имати "конкуренцију на папиру", а у ствари ће то тржиште бити монополисано са једним газдом. Сан сваког трговца, па и пружаоца услуга је да има монопол. Монопол за сада не могу да имају, а кад купе Телеком (ако га купе) они су "завршили посао". Зато би ми Срби требали напустити Теленор, ВИП, СББ и Орион и пренети своје уговоре у Телеком, а истовремено притискати власт.
Препоруке:
19
3
35 понедељак, 08 јун 2015 22:51
Геџа
На страни Телекома је "кривица" што је успешна фирма. И није спорно да може бити још успешнија - први потез који би требало урадити у Телекому је најурити партијске кадрове - нарочито ове из СНС, јер су они убедљиво најнестручнији, од свих до сада виђених.
На страни власти је кривица што ту успешну фирму хоће да продају странцима (са Телекомом продали би и тржиште телекомуникација), уместо да је боље организују.
Као и "Дача", мишљења сам да треба јачати Телеком, а слабити власт - и свиђа ми се предлог да повлачимо своје уговоре из страних фирми попут Теленора, ВИП-а, СББ-а и Ориона. Али, остаје питање колико је то могуће урадити у ово време када су нам животи везани за мобилне телефоне, интернет и кабловске телевизије - о томе је требало раније размишљати - бојим се да смо пуно закаснили. И остаје само дилема како ослабити марионетску власт? Одговор: Радити на томе да њихови ментори и спонзори пропадну - пребацивати уговоре у ТЕЛЕКОМ.
Препоруке:
11
1
36 среда, 10 јун 2015 17:55
SZŽ
Telekom iznajmljuje svoje resurse i Telenoru i ViP u i vlasnik je telekoma Srpske i Crnogorskog i sad sve to dati švabama? Mi definitivno nismo normalni ako treba i oružijem ne odbranimo tu firmu!
Препоруке:
8
1

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер