четвртак, 25. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Биланс катастрофе

Kоментари (163) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 31 децембар 2014 21:08
.......
Брутално добар и прецизан текст.
Препоруке:
377
11
2 среда, 31 децембар 2014 21:08
Мики
Брутално контролисани медији, поред осталог, Вучићу требају и да би могао да прикрије сопствену метафорфозу, од младог Шешељевог јуришника који прети осветом „сто Муслимана за једног Србина“, у великог поштоваоца Тонија Блера и Алистера Кембела



Потписујем сваку реч
Препоруке:
346
7
3 среда, 31 децембар 2014 21:11
Драган
Када сам дошао до краја текста,два пута сам прочитао предлоге/сугестије које је Ђорђе навео да треба да се ради и закључио: господин Вукадиновић треба да буде следећи премијер Србије.
Препоруке:
331
18
4 среда, 31 децембар 2014 21:21
Милисав
Најбољи показатељ власти су "маказе" (крива умирања и крива рађања)
СНС-а по том показатељу је права катастофа, најгоре од свега што је то катастрофа за наш народ.
Препоруке:
254
5
5 среда, 31 децембар 2014 21:29
Арчибалд Рајс
На последње пасусе само имам да изјавим - Амин!
Препоруке:
265
6
6 среда, 31 децембар 2014 21:33
Милутин
Ђорђе хвала на реалном тексту и јасном наслову!
Истина !

Биланс катастрофе


Нека смо ми живи и здрави!

Срећна нова година!
Живели!
Препоруке:
225
6
7 среда, 31 децембар 2014 21:37
Бабунски
Браво господине Вукадиновићу! Да Ђорђе Вукадиновић има утицаја и да се његови коментари читају, узео бих за потврду изјаву самог премијера Вучића. Дату на новогодишњем интервјуу за РТС. Наиме, Вучић је Вукадиновића прогласио, ни мање ни више, за плаћеника Мирослава Мишковића. Ова јадна тврдња Александра Вучића значи само да је Вукадиновић својим бритким и убојитим коментарима постао ноћна мора за самозаљубљеног суверена Србије. Који се, отарасивши се или поткупивши већину новинара и аналитичара, најзад суочио са озбиљним интелектуалцем и патриотом какав је поштовани Ђорђе Вукадиновић.
Препоруке:
352
3
8 среда, 31 децембар 2014 21:46
Зоран Ђорђевић
Драган
Када сам дошао до краја текста,два пута сам прочитао предлоге/сугестије које је Ђорђе навео да треба да се ради и закључио: господин Вукадиновић треба да буде следећи премијер Србије.
Да, али би му живот онда био у опасности.
Запад је, још од Броза, грдне паре уложио у овај део света, једва се некако решио Милошевића, и неће тако лако дозволити да на власт у Србији дође неки разуман и поштен човек, са таквим плановима. (Мислим на предлоге и сугестије наведене на крају текста.)
Препоруке:
214
6
9 среда, 31 децембар 2014 21:47
Медијска звезда
Како хоћете тумачите овај наслов! Премијер је у важном ОКУ рекао да од Вукадиновића прави звезду, јер га тобоже, ето, спомиње у том важном дијалогу. Добро му је Вукадиновић одговорио. Удворица је премного, а расте број и освешћених. Међутим, лека премијеровом егу нема. Оно ја па ја је све више присутније а инвеститора је све мање. Има ту и браће, и пријатеља али КЕСЕ НИСУ СЕСТРЕ!
Препоруке:
201
4
10 среда, 31 децембар 2014 21:48
Дринко Кончаревић
Реализацију ставки наведених на крају текста, допунио би предлогом да се у складу са развојем информационих система и информатике уопште, смањи број запослених у администрацијама. Рад многих може се заменити паметним програмима. У оквиру овог предлога, треба укинути покрајине као политичке центре моћи, јер на нивоу државе праве проблеме. Пре свега расипају новце и створиле су разне струје и покрете за разбијање државе Србије. Ако нећемо да поштујемо развој информатике, онда се немојмо чудити што други напредују, јер у власти имају мање запослених од нас. Ако нећете да примењујемо инфоратичка достигнућа, избацимо рачунаре из канцеларија административних радника. Бирајте.
Препоруке:
149
7
11 среда, 31 децембар 2014 22:26
Бране
Очигледно - народ Србије сатеран је у АПСАНУ и као да излаза нема.Стражари АПСАНЕ су ВЛАСТ а ВЛАСТ строго поступа по правилима ГАЗДЕ. Газда повлачи потезе који народу уврћу памет, све помало личи на експерименте до сада невиђене тортуре...да ли и докле српско биће може да издржи.Из АПСАНЕ могу изаћи само они које ГАЗДА прими на РАД...а у АПСАНИ све се мање рађа, све више умире, све више неписмених, туга невиђена а СТРАЖАРИ АПСАНЕ пумпају ВЕСТИ намењене житељима АПСАНЕ... а вести су да мажеш на хлеб и да уживаш...све цвета, све боља од боље вести и то тако од ујутру до у поноћ сваки дан.
Е то је та ДЕМОКРАТИЈА ЗАПАДА.
Коме ЗАПАД уведе ДЕМОКРАТИЈУ ту државе нема.Има АПСАНА и има повлашћена ''ЕЛИТА''у улози стражара АПСАНЕ.У АПСАНИ није пожељно да си писмен и да имаш валидну диплому... у АПСАНИ се ''школује'' радничка класа за рад на њивама и за рад у фабрикама страних инвеститора...
Стражари могу како хоће - неће моћи до када хоће.
Препоруке:
169
2
12 среда, 31 децембар 2014 22:32
vek
Intelektualnu elitu,one koje prosvećuju i osvešćuju mlade generacije,budućnost ove napaćene nacije,sveo je na ispošćene i gladne protuve i vucibatine. Oni su stoka,Marva,za žigosanje,bičevanje,i zatvaranje u smrdljive obore. Dok segamegavegaomega jurišnici,promenjene svesti,preobraženi pravoslavci- prozapadni janjičari,kahvu piju slatku,u svim državnim institucijama,puneći svoje džepove,onim što su uzeli Učiteljima.
Sve je jasno.
Budućnost nije budnost već,više nego užasavujući,mrtvački pokrov.
Samo,podrazumevajući i užasavajuci stvoreni strah,ne izuzima svakoga.
Препоруке:
128
1
13 среда, 31 децембар 2014 22:43
Форевер Јанг
Вучић је протерао Бећковићку из много мањих разлога него што му их Ђорђе нуди. Ђорђе је овим текстом, овим предлозима, као и прекјучерашњим наступом код Данице Вученић, бацио Вучићу рукавицу у лице. То је горе него црвену мараму пред бика. Растура му болесни его. Будимо сигурни да Вучић и његови телали неће мирно ово посматрати. Кад за то дође време морамо бранити Ђорђа, јер је једини глас разума који штрчи из овог сивила, које нас у пропаст вуче.
Свака част Ђорђе, и срећно у 2015!
Препоруке:
277
3
14 среда, 31 децембар 2014 22:54
Lavica
Bravo, bravo, bravo! Sve cestitke za tekst, postovani gospodine Vukadinovicu, i sve najbolje u 2015. vama i vasoj redakciji!
Препоруке:
163
1
15 среда, 31 децембар 2014 22:57
Onako ljudski da se sjetimo
Čestitam, iako još nije nastupila, ali brzo će za neka dva sata nova godina, čistitam Novu godinu kome nešto znači taj preijelaz iz 2014 u 2015.godinu!Što se tiće Vukadinovićeva teksta, tu i tamo takava je svaka vlast, u početku zasja ko zvijezda poslije, ko i svaka zvijezda potamni, s vremenom i iskušenjima životnim.Sve u svemu, neka Vam je srećno, pa bili u pravu ili ne bili.Šaljem posebne pozdrave porodici vašeg pokojnog novinara Dobricve Gajića, i neka je slava i laka zemlja dobrom Dobrici.
Препоруке:
92
0
16 среда, 31 децембар 2014 23:09
Zvonimir Bgd
Ne znam za druge cenjene i postovane kolege sa ovog rodoljubivog portala, ali za mene je ovo jedan od najboljih tekstova uvazenog gospodina Vukadinovica.
Ovde bih izdvojio, po meni, centralnu recenicu:

Jer politički aktivan otpor mogu pružiti samo oni koji u nešto veruju i koji se nečemu nadaju.


Bez otvaranja medija za debate i suceljavanje misljenja, nema javnog mnjenja. Ako se medijski terorizam NATO-medija u (ostatku) Srbije nastavi, mracna je buducnost srpskog naroda i drzave.

Zelim svima mnogo vise srece u novoj 2015.godini!
Препоруке:
169
0
17 среда, 31 децембар 2014 23:13
синиша бр.1.
У нашој држави и влади, иако за владу заиста не могу да кажем да је "наша" пре ће бити да је ђавоља се дешава један процес који може свакоме да буде потпуно јасан и који се одвија на принципу који функционише у свим фирмама, државним, приватним страним и домаћим.

Ево о черму се ради. Ја радим у једној приватној фирми. Не знам ко је власник, али према "менаџменту" одбносно према људима од поверења претпостављам да је неки олош. Нормалан човек не може да буде лојалан олошу, ако је нормалан или ако кроз дуги низ година радећи у државним фирмама као ја или у иностранству за капиталисту није уходао да буде лоојалан, да верује у себе и свој рад и знање и да има базично поштење.

Али такве ствари брзо излапе.

Дакле нормалан човек може бити само нелојалан том олошу. Било у приватној страној фирми, било домаћој, било у државној или влади. По истом принципу. У тим условима имамо неколико понављам разумних и оправданих, али не увек поступака. Идемо редом. Прво...
Препоруке:
102
2
18 среда, 31 децембар 2014 23:21
perkins
I kada mislimo da je Đorđe napisao najbolju analizu stize jos bolja,svaka cast majstore,sve najbolje tebi i celoj redakciji NSPM-i u 2015!
Препоруке:
147
1
19 среда, 31 децембар 2014 23:28
фристајло
Није могуће, а не подржати овај текст; свака реч је на месту, оцена исправна, а предлози сврсисходни и основани.
Питање је- како, и са ким?
Јер, мало нас је остало "неизмењене свести", читај- неиспраног мозга. Е, зато демократија не ваља- више се цени хиљаде лоших идеја, него једна добра. Ту шкрипи, и зато је демократија испала- "демократија".

Брутално контролисани медији, поред осталог, Вучићу требају и да би могао да прикрије сопствену метафорфозу

А на ово питање вреди пронаћи одговор; уверен сам да би то много што-шта објаснило.
У природи постоји след- прво ружно паче, па лабуд, прво гусеница, па лептир.
Шта се десило са Вучићем?
Ништа.
Није ни било метаморфозе. Он је остао исто што је и био, само нама изгледа да се променио. Сујетна, нарцисоидна особа, са комплексом више вредности, пуна презира према народу, који види само као ресурс за лично одмеравање, огледало своје самозаљубљености.
Пада ове године, губи контакт са реалношћу...
Препоруке:
142
1
20 среда, 31 децембар 2014 23:29
синиша бр.3.
Дакле Еврлопска банка убаци новац, који се одмах врати чиновницима, а један мали део се исповрти у лажном, најчешће недовршеном послу, погелдајте недовршене зграде по Београду. Ту уз "уваљивање" и "подвањивање" има и фолирање и ко ће кога да превари, неко извиси, а неко добије нешто.

Дакле претварамо се у аутомате који за малу корист, нешто штрпну, направе нешто већу штету и буду или разјарени или уживају што су некоме ували, подвалили и или им је било уваљено и подваљено. Дакле, полако, али сигурно се претварамо сви скупа у неморалне и ужасне људе.

Тиме долазимо до једне од последњих порука покојног патријарха Павла. Криза морала.

Да парафразирам, државна, политичка, економска криза је ништа каква је пошаст морална криза која се сада већ сама од себе генерише.

Предлажем, да поступимо према старом правилу, кад не знаш шта да радиш не ради ништа. Решење је у генералном штрајку који би зауставио захукталу машину самоуништења. Остаје само да се одреди нађе датум почетка.
Препоруке:
107
2
21 среда, 31 децембар 2014 23:31
M.
Све ту катастрофу је предвидео Слободан Милошевић и упозорио вас на последице, а ви сте га исмејали и радосно послали у Хаг.
Јаучите сада због своје плитке и алаве памети.
Препоруке:
161
16
22 среда, 31 децембар 2014 23:46
Владимир НС
Потписујем текст!
Г-ну Вукадиновићу и редакцији НСПМ желим све најбоље у 2015. и да наставе са ширењем истине.
Посетиоцима портала НСПМ и грађанима ове напаћене земље желим Србију без НАПРЕДЊАЧКОГ СЕКТОРА и Vuçiq-а.
Препоруке:
118
0
23 четвртак, 01 јануар 2015 00:02
Žalosna sova
Gospodin Vukadinović je sigurno svestan činjenice da Vučić namerno stvara haos isto kao i Tomislav da bi zabašurili predaju Kosmeta definitivno posle sastanka "dva Premijera " u Briselu 9 februara.Nema države na svetu gde bi neko osvojio vlast pričom o nekoj svetoj zemlji, pa da posle potpiše Sporazum kojim tu svetu zemlju predaje za formiranje druge države.Nema države na svetu gde bi neko osvojio vlast pričom o stotinama milijardi investicija, pa onda skresao plate i oteo deo penzije ljudima. Pobuna bi izbila čim bi se to dogodilo pa bi ta vlast pala. Kod Srba je većinom dugačak fitilj i rajinski mentalitet, ali kada dara prevrši meru onda bude svega, pa onda Srbi ispadnu divljaci kao u slučaju Aleksandra Obrenovića i Drage Mašin kada su "jadno skončali". Vučić zna Srbe pa je pošteno rekao da zna šta ga čeka kada bude "isceđen i bačen kao krpa" od naših prijatelja iz Brisela kada završi posao.Daće Bog da se ispune želje Vojvode Šešelja za 2015 i srećna Nova Godina svima !
Препоруке:
123
2
24 четвртак, 01 јануар 2015 00:02
miko
...Tu priču da se žrtvujemo zbog unuka slušamo čitav život. Ona više nema nikakvog smisla, a i ko ima pravo da žrtvuje nečije živote za svakakve nebuloze. Život je jedan i svako ima pravo da ga proživi najbolje što može. A to razumna i normalna država mora da omogući. Ako ne može, nema ni razloga da postoji. Da postoji da nam kažu istinu? Ma hajde! Hvala, ne treba. Znamo je!
Препоруке:
91
3
25 четвртак, 01 јануар 2015 00:14
Турас
Све у диспозицији наведено потврђујем .Само није јасна реализација која би морала да има жртве .Мислите да би јачање стварне опозиције , "лежилебићи" са својим газдама мирно посматрали ? Господине Вукадиновићу , много што-шта у Србији морало би да кулминира да се ова замисао оствари .
Препоруке:
70
4
26 четвртак, 01 јануар 2015 00:57
zeljko
neka bude borba neprestana...sve prodje djordje pa i ova elementarna nepogoda...izdržaćemo...glavu gore.
Препоруке:
83
1
27 четвртак, 01 јануар 2015 01:11
@ Zvonimir Bgd
Bez otvaranja medija za debate i suceljavanje misljenja, nema javnog mnjenja. Ako se medijski terorizam NATO-medija u (ostatku) Srbije nastavi, mracna je buducnost srpskog naroda i drzave.


Ovo sto ste napisali, postovani gospodine, dalo mi je idejo o konsenzusu. Bolje receno, o minimumu ispod koga niko ziv u Srbiji ne moze da ide. I ovde na NSPM-u se istomisljenici podzaveljaju oko detalja, a zamislite kako bi to izgledalo mnogo sire.

Ruski model je model minimalnog konsenzusa. Ko ga prekrsi dobije gvozdenu pesnicu u glavu i gotova prica.
Препоруке:
82
1
28 четвртак, 01 јануар 2015 01:20
Јово
Вукадиновић је доказ да су Срби и даље слободан и непокоран народ иако је Србија под окупацијом и поробљена.Све док постоји и један једини Вукадиновић има наде за српски народ,јер то је доказ да и даље постоје људи што верују и боре се за истину и правду што је главна карактеристика српског народа,због које је и толико пропатио.А та особина је и једини колац која уништава западног вампира.Нека победи истина и правда у следећој години,или бар нека почне да руши лаж и неправду.
Препоруке:
122
1
29 четвртак, 01 јануар 2015 01:21
Владимир Недељковић
Коментатори, ако заиста верујете у оно што пишете почните да се потписујете именом и презименом. То би било прво.

Друго, питајте обичан свет шта мисле о ситуацији у држави. Дословно сви ће вам рећи да је стање очајно. А цака коју користе ови о којима Вукадиновић пише је управо у томе што упорно причају како су они пре њих много крали итд... С тим у вези, не би било лоше да неко изведе тачну рачуницу о кредитима, задужењима и новцу који недостаје. Онако таксативно, где, ко, како, када и због чега, па да се види да ли та прича пије воду.

Е ово треће је суштинско. Бриселски споразум. Да ли га подражавају само гласачи ДС или га прихватају и гласачи СНС и колико ту пара може да се подели? Ипак је говор о том споразуму у пре две године чинио специфичну разлику међу наведеним странкама. А о томе мора много више да се пише, јер би онда било јасније одкале Лихт, Чедомир.., у комбинацији.

У држави пара нема, стоји. Где су и хоће ли неко да их врати? Па нису ваљда луди да вам кажу.
Препоруке:
71
1
30 четвртак, 01 јануар 2015 01:45
Србин
Текст изванредно прецизан и довољно широк у осветљавању ужасне стварности Вучићеве Србије. СНС владавина је заснована на лажи, превари и сили.
Прво је СНС постао Вучић, СНС - то сам ја. Онда, Србија - то сам ја (вучић).
Мрачне силе Запада, ради својих циљева на освајању простора где живе Срби, подржавају вучића који се прихватио да извршава њихове задатке и циљеве.
Србију морамо ослобађати од диктатуре која је сконцентрисана у вучићу.
Вукадиновићев текст је штиво за учење. Текст храбро написан, прецизно и истинито да није могуће наћи примедбу. Ових дана, текст ћу поново читати.
Препоруке:
83
1
31 четвртак, 01 јануар 2015 02:01
Зарја, Зарја
Како год тешко било, а јесте и то веома, то не треба да нас спречи да једни другима, нашем Ђорђу и порталу НСПМ пожелимо свако добро у 2015.години и не само зато што је ред, већ и зато што лепе мисли брже путују од оних других!
Била ми је велика част да се са свима вама дружим и у прошлој години, а тек у овој Новој 2015!
Препоруке:
69
2
32 четвртак, 01 јануар 2015 02:01
Samo sloga Srbi moji spasava.
Srbima u 2015.godini želim više sloge, da nas sloga spasava, a nesloga da nas ne dodiruje.
Препоруке:
60
1
33 четвртак, 01 јануар 2015 02:37
Betelgeuse
среда, 31 децембар 2014 20:11
Драган
Када сам дошао до краја текста,два пута сам прочитао предлоге/сугестије које је Ђорђе навео да треба да се ради и закључио: господин Вукадиновић треба да буде следећи премијер Србије.


Камо среће, Драгане. Замислите, Вукадиновић Премијер, Антонић Председник, а рецимо Небојша Катић министар финансија, или економије. Слободни медији, нормални људи, нормална комуникација. Да ли Србија има снаге и памети, да ли има могућност за покретање почетка краја ових безумника који данас владају нашим животима? Да ли се коначно политичкој и функционалној неписмености, примитивизму и незнању може стати ногом за врат? Јер уколико се преокрет не деси мирним путем, десиће се револуцијом, не зато што то неко од опозиције жели, већ што ће живот обичног човека постати неиздржљив. А господину Вукадиновићу честитке на аналитичном али веома снажном и недвосмисленом тексту.
Препоруке:
82
1
34 четвртак, 01 јануар 2015 03:22
Brane2
Par primedbi.

Internet i socialne grupe nisu baš tako impotentni u odnosu na TV koa što mislite.

Šešelčj i Radulović su vrlo aktivni na terenu a i stalno prtiču njihovi novi materiali na YT sa nekih manjih studia. Gledao sam čak par Šešeljevih intervjua albanskim novinarima itd.

I Radulović ima dobre materiale.

TVu bi moglo lako da se desi da se opet postavi na pogrešnu stranu i da ga to dokrajči kad se najtvrdokorniji usmere na alternativne medije.

To se vidi i po reakcijama Vučića. Kontrola klasičnih medija možda i radi u ovom trenutku ali se već vidi da to neće da potraje.
Препоруке:
53
2
35 четвртак, 01 јануар 2015 04:47
Мићко
"-Уместо квазиопозиционог шмирања, страначке ускогрудости и намигивања према власти у потрази за „целзијусом“, озбиљан, пожртвован рад на стварању општенародног покрета отпора."

Ову тезу треба развити у текст. И то не само један. Како кажу они маркетиншки магови, направити једну SWOT анализу. Како да стигнемо до такве опозиције?
Препоруке:
46
1
36 четвртак, 01 јануар 2015 04:51
Драгољуб Збиљић
ПЕНЗИОНЕРИ СУ САДА ТЕШКО ОЈАЂЕНИ ШТО ВИШЕ НЕ МОГУ ДА ИЗДВАЈАЈУ НИ ЗА МИНИМАЛНУ ПОМОЋ ДА ПРЕЖИВЕ ЊИХОВИ НЕЗАПОСЛЕНИ СИНОВИ И КЋЕРИ, А РЕАЛНО СЛУТЕ ДА ЋЕ ОТИМАЊЕ ОД ПЕНЗИЈА ИЋИ ЛОПОВИМА!

Немам ниједне речи супротне истини која је овде(у тексту Ђорђа Вукадиновића) изречена с правом. И немам ни један озбиљан разлог да браним критикованог и критиковано. Имам једино једну до две речи (са)милости: није заиста лако никоме да преокрене ситуацију која предуго води само сваковрсном сталном све бржем паду ка дну у Србији. Имао бих само један скроман савет властима -- да се макар мало мање хвале "резултатима". Скромност је, ипак, врлина. Јер, није корисно ни (само)уљуљкивање на непостојећем добру. Није проблем само у томе што је смањивање примања пензионерима тешка неправда, него је најжалоснији грех у томе што је већина пензионери сада тешко разочарана и потиштена што више не може да, макар мало, као до сада, помаже да преживе њихови незапослени синови и кћери.
Препоруке:
58
2
37 четвртак, 01 јануар 2015 05:12
Zoran
Meni nije jasno zasto se toliko obraca paznja na vlast i Vucica, kao oni su krivi za sve. Pa ljudi, njega narod hoce. Sta je vama?

Isto kao sto Obamu narod hteo. I niko Amerima nije kriv sto su na svim poljima sklizuli za 6 godina. On je isto obecavao brda i doline, bolje i jeftinije zdravstvo(ispostavilo se da je gore i skuplje) i on je obecavao brda i doline, obozavali ga prve 3, 4 godine do imbecilnosti. Isto vam je sa Vucicem.

Budalama niko ne moze da zabrani da budu budale ili da im narede da budu pametni.
Препоруке:
43
29
38 четвртак, 01 јануар 2015 06:59
Bilans sramote, ili: Srbijom vladaju mutanti!
Jeste katastrofa to sto Srbija dozivljava pod bezocnim, besprizornim i beskrupuloznim Vucicem - ali je to i gore od katastrofe! Velika je SRAMOTA sto slobodarski i hrabri srpski narod podleze jednom maloumniku, ucenjenom od strane Zapada, problematicnom u svakom pogledu. Spominje, naravno, Vukadinovic i "Vucicev" plan o "menjanju svesti", sto je drugo ime za idiotizovanje i rasrbljivanje. Valja ipak kazati i to da Srbijom vec vladaju MUTANTI! Dakle, ne istinski ljudi, nego bica nad kojima je izvrsena intervencija! Moze Vucic da lupeta koliko hoce o Veberu - kojeg ne razume ni najmanje, jer je Veber jedan od najumnijih ljudi novoga doba - , mozemo i mi da se iscudjavamo toj pomami "preumljavanja", ali kao da nam svima jedna cinjenica izmice. Naime, Vucic je ocito prvi mutant "srpske" politike, jos nesavrsen proizvod, zato deluje trapavo, poput zombija - ali, ne brinite, njegovi mentori (to su oni sto "vole Srbiju vise nego sami Srbi"!) nastavice sa projektom srpskih mutanta!
Препоруке:
83
1
39 четвртак, 01 јануар 2015 07:13
Bilans sramote, ili: Srbijom vladaju mutanti!, 2
Jos od ranih 90-ih jasno je da je Zapad Srbiju izabrao kao neku vrstu LABORATORIJE, u kojoj isprobava dosad nevidjene i necuvene postupke i metode. S obzirom na to - nije cudno da se bas u laboratoriji zvanoj Srbija zvanicno porodi i prvi mutant, kojem je pritom poverena, ni manje ni vise, nego uloga predsednika vlade! Sto je ocit znak zelje da se cela Srbija pretvori u zemlju mutanta. Ako im naum uspe - krivica je pre svega nasa!
Препоруке:
73
0
40 четвртак, 01 јануар 2015 09:58
Ент
Имам 67 година, још сам хвала Вогу покретан. Спремио сам и добру ус.... мотку. Чекам само да нас неко поведе.
Препоруке:
97
1
41 четвртак, 01 јануар 2015 10:27
Jelena
POTPISUJEM svaku rec bez komentara I srecna nam Nova godina,naravno tu vlast ne racunam.
Препоруке:
65
1
42 четвртак, 01 јануар 2015 11:09
Sv.Georgije ubiva aždahu
Uvaženi autor je pokazao da ne postoji autocenzura. Nego ili imaš m... ili nemaš. Ako nemaš: a ti onda kao što je to nekada radio "Javni Servis", umesto o padu Z.Slavonije, izveštavaj o - gostovanju nekog cirkusa u Portugaliji... i to je to...
Препоруке:
62
0
43 четвртак, 01 јануар 2015 11:19
Вилогорски
Честитка,
језива, истинита, али надасве једино могућа алтернатива садашњој обмани, која убрзава у смеру пропасти битка народа.
Препоруке:
52
0
44 четвртак, 01 јануар 2015 11:21
дргогиго
Одличан текст да се започне НОВА (политичка) ГОДИНА. У ЦЕНТАР ! Браво ! Мелем за разум.
Препоруке:
63
0
45 четвртак, 01 јануар 2015 11:25
Kostja
Kada, na primer, u Francuskoj nezaposlenost opadne za 0,8 %, vlada i premijer su spaseni do sledeceg izvestaja. Kada u Srbiji drug Vulin objavi da je nezaposlenost manja, sto ce reci zaposlenost veca za citavih 8%, znaci deset puta vise nego u Francuskoj, niko da protestvuje za lazan podatak! Ili je to mozda ono 'srpsko cudo'? Neeverovatnih 8% za samo sedam-osam neseci novog premijera, ili po nekom drugom racunanju za dve i po godine novih vlasti?!?!
Mi smo, jel' te, kao gradjani postali marljivi (kao Crnogorci), sa uspehom smo se zaposljavali u onih 7-8% stomilijarderskih investicija (citaj nova zaduzenja, upravo od 7 do 8 milijardi), pa zahvaljujuci srpskom cudu postali vrlo ponosni i radosni, onako kako kazu na RTS-u i Pinku, i jasno uvecali broj zaposlenih.
Imam jednog poznanika koji je nekad ranije, zli jezici kazu, kupio inzenjersku diplomu (SNS tu nije kriv) i koji bezrezervno veruje u ovu vladu!
Vrlo indikativno, reklo bi se.
Препоруке:
58
0
46 четвртак, 01 јануар 2015 11:58
Владимир Ђурђевић
Одличан текст. Невоља је у томе што аналитички текстови сами по себи нису за "масовну употребу". На страну што је интернет још увек tera incognita, у многим деловима Србије. И тако се суочавамо са питањем - како да "оружје критике", "захватајући масе", постане - радикално.
Али почетак свих почетака је смело испупање под својим именом и презименом. Из тог разлога, смисао имају само они коментари које су њихови аутори, за почетак, имали храбрости да потпишу.
Препоруке:
47
1
47 четвртак, 01 јануар 2015 12:03
ух
Сви тако размишљамо Ђорђе. Ова власт ће се урушити али пре тога ће покушати да направи невиђену до сада диктатуру овде у нашој Србији. Како отерати ове лоше ученике, плагијаторе и незналице са власти, то је основно питање.
Препоруке:
47
0
48 четвртак, 01 јануар 2015 12:19
Чедин пасторак
Озбиљна и документовано доказана анализа.Овога пута немам великих примедби.То је нејозбиљнији покушај да се схвати оно што се збива.
Нек власт каже шта о томе мисли.Прећути ли Вукадиновић је у праву.
Оно што се збива овде је тачно.Оно што се планира као збивање мало је делимично прећутано.Тај Боеград на водии, то Смедерево, тај бакар,та свињогојства,те фабричице које ничу од страних инвеститора,оно с Кином и Русијом око железнице и мостова, све је то нека нада.Можда ипак негде постоји сламка спаса.Или бар наде.
Ово што Вукадиновић предлаже је све ОК али ко ће то да спроведе.Која партија , који народ ће да је изгласа.Имамо ли ми уопште оних који знају да раде.Не да производе него да привреду воде.И како кад се свуда краде, кад се све расипа, кад нигде да се заврне славина.Морамо да тражимо излаз.С ким и како.Сви који су у игри су проиграни.Сунњам да нам демократија може помоћи.Један који зна и тера ка успесима и то одмах је лек.Рецепт је ту,нема ко да га изведе.
Препоруке:
35
0
49 четвртак, 01 јануар 2015 12:20
Радомир Максимовић
Ха, велика вредност овог текста је што је објављен док СНС ботови славе Нову годину, још су мамурни од прославе "успеха".
Препоруке:
59
1
50 четвртак, 01 јануар 2015 12:22
српска сарма, а може и пасуљ@ фристајло
Прво, а обрнуто од г-дина Вукадиновића: СРЕЋНА Вам Нова 2015 Година и све најбоље Вама лично и Вашим ближњима!? Друго, а што је ПРВО, Друже "фристајло" Друг Тита је 1941 имао САМО 3500 (и словима: ТРИ ИПО ХИЉАДЕ!) чланова КПЈота и око 8000 "скојеваца", па ипак ДОБИ РАТ! Тај рат је био прљав, братоубилачки, Броза су ПОМАГАЛИ Бритони и Совјети, али пошто се САМО УСПЕХ РАЧУНА, Он је ПОБЕДИО! Даље, ПОГЛЕДАЈТЕ БРОЈ ПОСЕТА НСПМ-у у недељу 28. 9. 2014. године, кад је НСПМ имао 27551 јединствених посетилаца, што ОТПРИЛИКЕ ОДГОВАРА БРОЈУ ЉУДИ КОЈИ ПРАТЕ НСПМ и са претпоставком да око ПОЛОВИНА од тих људи ДЕЛИ СТАВОВЕ Уредништва овог портала схватићете да нас је У ЈЕДНОМ ДАНУ БИЛО ВИШЕ НЕГО КОМУНИСТА и "СКОЈЕВАЦА" 1941!? Поред тога, МОГЛИ БИ ДА РАЧУНАМО и на Русију и друге НЕ-западне земље, ако се ЛИЧНО ПОВЕЖЕМО и АНГАЖУЈЕМО!? Пуковник Јевтовић је овде написао пар пута да је потребно око милион евра да се ПОКРЕНЕ ТЕЛЕВИЗИЈА!? Што значи трошак до 100 евра по посетиоцу НСПМ-а!? И то би било то.
Препоруке:
57
5
51 четвртак, 01 јануар 2015 12:34
Олд Кресоје
Тачно! Нема се ту шта додати...
Препоруке:
37
0
52 четвртак, 01 јануар 2015 12:39
више од тога
четвртак, 01 јануар 2015 Betelgeuse
Камо среће, Драгане. Замислите, Вукадиновић Премијер, Антонић Председник,


Хм, не заносите се! Људи су аналитичари, а не политичари.
Чланак је одличан, предложене смернице на његовом крају нису.
За промену су ипак потребни велика странка, велике паре, политички вођа, међународна подршка с неке стране, практичност, идеологија, систем вредности ...

Не може се рачунати на пољопривреду. Циклуси су дуги (да се подигне воћњак, формира стадо) и добија се само сировина за коју је, да би се иоле исплатила, потребно направити прерађивачке погоне и фабрике. Што кошта, и, опет, захтева време. За пољопривреду немамо ни радну снагу! За високо механизовану пољопривреду су потребне велике паре - заливање, заштита, трактори, комбајни ...
Препоруке:
19
49
53 четвртак, 01 јануар 2015 13:04
за 'више од тога'
драги мој, кажете 'потребне паре, велике партије...', а заборављате да су потребни стручни, и пре свега, земљи одани људи. Не они који су одано свом новчанику, и...западним монструмима који их, успут, још и хвале.
Можете ли замислити да један осведочени криминалац, Блер, хвали српски народ и његове реформе?
Препоруке:
55
3
54 четвртак, 01 јануар 2015 13:07
Сашко Пашко
@Више од тога
За пољопривреду је пре свега потребно земљиште, а све наведено се може набавити на 1000 начина. Нажалост, ова влада до краја мандата мисли да прода земљиште. Е то је много велики проблем. Кад отуђите земљиште, можете на свом земљишту бити само најамни радник. Поред воде - жедан!
Препоруке:
56
1
55 четвртак, 01 јануар 2015 13:16
Ристо
Перо Ђорђа Вукадиновића је достојно копља св.Ђорђа. Ђорђе,желим ти пуно здравља,срећну Нову годину и успешно побадање аждаје.
Препоруке:
55
1
56 четвртак, 01 јануар 2015 13:18
Алекса
Хвала Вам Ђорђе!
Са вером у Бога, Србе и Русију,
До победе!
Препоруке:
48
2
57 четвртак, 01 јануар 2015 13:20
фристајло
српска сарма
Друже "фристајло" Друг Тита је 1941 имао САМО 3500 (и словима: ТРИ ИПО ХИЉАДЕ!) чланова КПЈота и око 8000 "скојеваца", па ипак ДОБИ РАТ!

Поштовани господине- и сами знате да га није он добио- него се мудро прикључио победницима; где су били партизани, док у Србију нису стигли припадници Црвене армије? Акали се по вукојебинама, јурили их к'о банде по брдима...
Даље- медији, који су били на располагању- били су неупоредиво мањег утицаја него данас; треће- била је оружана окупација, многа и свакодневна убиства- народ је био спреман да прихвати и "сивог ђавола", само да се реши "црног"...
И најважније- људи су били другачији.
Немојте рећи да Вам то није познато. Ово данас се много разликује, и захтева сасвим другачије потезе, или- сасвим другачије људе.
Поштујем Ваше промишљање, и кад се са њим не сложим, јер је добронамерност очита. Наш, српски проблем је у томе што не успевамо да изаберемо методологију деловања.
Препоруке:
47
3
58 четвртак, 01 јануар 2015 13:26
.......
Брутално контролисани медији, поред осталог, Вучићу требају и да би могао да прикрије сопствену метафорфозу, од младог Шешељевог јуришника који прети осветом „сто Муслимана за једног Србина“, у великог поштоваоца Тонија Блера и Алистера Кембела (идејних архитеката „милосрдног анђела“ и лажног оправдања за рат против Ирака). И од горљивог заговорника „Велике Србије“ који се обрачувао са „домаћим издајницима“ свих боја, у човека који изјављује да би желео да у свом тиму има Чеду Јовановића, Соњу Лихт и Ивана Вејводу, размењује узајамне комплименте са Светиславом Басаром, и којег на сва уста хвале и бране Петар Луковић и Е-новине.



у центар
Препоруке:
55
0
59 четвртак, 01 јануар 2015 13:27
ја
Срећна вам нова 2015.
Препоруке:
45
0
60 четвртак, 01 јануар 2015 13:27
58
Нема повлачења, нема предаје!
Препоруке:
51
0
61 четвртак, 01 јануар 2015 13:28
нема се шта додати
Знам и да ће, после свих у међувремену предузетих „сјајних реформских потеза“, свих „болних резова“ и свих мера штедње, рачунских хокуса-покуса, баланса и ребаланса, буџетски дефицит за 2014. годину износити око 7,5 одсто бруто друштвеног производа, док је 2011., у последњој години власти оних грозних претходника, износио 3,9 одсто (у 2012. 5,4 одсто). Знам да је, у динарима, те 2011. дефицит био 132 милијарде динара, да је у 2013. био 174 милијарде, а да је за наредну, већ скоро сасвим „стабилизовану и консолидовану“ 2015. предвиђено да износи 191 милијарду.

Знам да је јавни дуг крајем те 2011. био 14,8 милијарди евра, јуна 2012. (када „жути“ одлазе са власти) 15,4 милијарде, а да је на крају новембра 2014. износио 22,286 милијарди евра – и да је од почетка 2014. порастао чак за 2,1 милијарду. И све су то егзактни и такође јавно доступни подаци, али који се ретко пробијају на насловне стране српских новина и ударне вести српских телевизија.
Препоруке:
40
1
62 четвртак, 01 јануар 2015 13:50
Ниче, визионар
Сјајан текст, нема ни једне речи коју бих изменио, свака част!
(Упркос томе), срећна нам 2015-та, недајмо се!
Препоруке:
40
1
63 четвртак, 01 јануар 2015 13:59
nebojsa
nista nije vecno i ovo ce proci pozdrav za g.Vukadinovica
Препоруке:
34
0
64 четвртак, 01 јануар 2015 14:19
Ј. Цар
"Meni nije jasno zasto se toliko obraca paznja na vlast i Vucica, kao oni su krivi za sve. Pa ljudi, njega narod hoce. Sta je vama?
Isto kao sto Obamu narod hteo. I niko Amerima nije kriv sto su na svim poljima sklizuli za 6 godina. On je isto obecavao brda i doline, bolje i jeftinije zdravstvo(ispostavilo se da je gore i skuplje) i on je obecavao brda i doline, obozavali ga prve 3, 4 godine do imbecilnosti. Isto vam je sa Vucicem.
Budalama niko ne moze da zabrani da budu budale ili da im narede da budu pametni" (Zoran).

Не вређајте народ (не само зато што нису сви Срби budale И никада нису сви исти него и зато што је простачки вређати цо народ (и то на хрватској, туђој, украденој латиници).Срам Бас било у целој 2015. години!
Препоруке:
26
15
65 четвртак, 01 јануар 2015 15:14
Šota u bečkoj Operi
Један део бечког Новогодишњег концерта данас се звао Albanian soul музичар са клавиром на тераси дворца свира Шоту а аустријске балерине играју верзију Руговске свите.
Промовишу се људи.
Не знам када ће наши надлежни да промовишу наше наслеђе. Уместо тога, они га се стиде.Замислите фрулу у Бечу.Питање је какав би третман имао и један Бора Дугић,да свира само наш фолк,да нема у репертоару и страну музику,тзв класику итд.
Колико пута је јавно речено да држава треба да помогне рокенрол. Зашто?
Министар културе је ових дана прозиван као најчешћи путник међу министрима.Вероватно иде да промовише наше културно наслеђе.
Међутим, лани је, као главни (међу једнакима) у жирију за Таленат давао зелено светло свим реперима, хипхоперима,денсерима,а онима који су изводили нешто наше, како коме.
Не знам да ли албански премијер добио задатак да Шиптарима мења свест,као нама Вучић.
Да ли постоје "другоалбанци"?
Препоруке:
44
0
66 четвртак, 01 јануар 2015 15:41
српска сарма, а може и пасуљ@ фристајло, па "Šota u bečkoj operi"
Коментар: "...и сами знате да га није он добио- него се мудро прикључио победницима; где су били партизани, док у Србију нису стигли припадници Црвене армије? Акали се по вукојебинама, јурили их к'о банде по брдима..." Прво и само знате да су БАШ партизани РАЗОРУЖАЛИ Италијане по капитулацији Италије у септембру 1943, то нису урадили ни Немци, а још мање усташе или чак и четници, једноставно били су опортунисти, али СПОСОБНИ опортунисти!? Друго о ВОЈНОЈ ефикасности партизана (и других "опорбених" покрета!) најбоље сведочи податак да је за СВЕ ВРЕМЕ WW2 на територији почивше нам земље било УБИЈЕНО МАЊЕ од 3000 Немаца!!! Тако да се њихова ЕФИКАСНОСТ не може везивати за ту "јурњаву по брдима и доловима земљ"
Препоруке:
29
7
67 четвртак, 01 јануар 2015 15:49
panta reić
Bez velikog pisanija, treba samo da NE budemo kao Vučić, ili bar sve manje i manje da budemo u situaciji totalne dezorijentacije jer perenijalna mudrost kaže: možda još ne znam šta hoću ali sigurno znam šta neću - neću pokvarene laži!
Препоруке:
30
0
68 четвртак, 01 јануар 2015 16:34
Цењени,
У ПИТАЊУ ЈЕ КАПИТАЛИЗАМ!!!

90% ТО НЕ СХВАТА ОЗБИЉНО!
Препоруке:
26
4
69 четвртак, 01 јануар 2015 16:40
Рђосав
фристајло:
српска сарма:

Друже "фристајло" Друг Тита је 1941 имао САМО 3500 (и словима: ТРИ ИПО ХИЉАДЕ!) чланова КПЈ..., па ипак ДОБИ РАТ!
Поштовани господине- и сами знате да га није он добио- него се мудро прикључио победницима;
- аууу, каква неочекивана подлост од наоко-левичара фристајла?! Мудро се прикључио победницима?! - то се може рећи, рецимо, за Бугаре, па и за Талијане, који су последње епизоде WW2 одиграли на победничкој страни. Може се рећи и за Дражу, који је покушао да одглуми ослобађање извесних места (Крушевца? - Кесеровић ослободилац?!) - али му закаснела представа није успела. По`ватали то Партизани и Руси, пострељали шта је за срељање, остало послали кућама или укључили у НОВЈ.

- а рећи за Тита и партизане да су се "мудро прикључили" - а они четири године ратовали на руској страни! - е то је подло.

- дакле, српска дубиоза је дубља но што сам мислио. Кад су и квазилевичари дражићевци. Шта тек рећи о десничарима?
Препоруке:
27
38
70 четвртак, 01 јануар 2015 16:49
moma
Analiza je zaista odlicna,svaka cast autoru.
Ipak bih je po malo i kritikovao ,jer mi se sve analize pa i ova cine nedovrsenim.
Evo zasto.
Filozofi su samo različito tumačili svet a stvar je u tome da se on izmeni. /ovo je davno napisao pametniji covek od mene/
Dakle,vrednost analize nalazim u tome sto tacno,precizno i hrabro opisao stanje i navodi najnuznije promene.
Dakle prija mi analiza ,kao i najvecem delu citalaca,
ali mi nedostaje analiza vezana za drugi deo citirane recenice /kako da se stvar izmeni.
Kao pri resavanju zadatka iz matematike predlazem da
cinjenice kao sto su medijska blokada,zelja okupatora da nas unisti,spremnost domacih izdajnika da sluze okupatoru,psihologija ljudi na svim meridijanima u situacijama u kojima se mi nalazimo itd,prihvate kao konstanta/nesto sto se ne moze menjati i da se time vise ne bavimo ni mi ni analiticari.
Pitanja koje smatram kljucnost su sta su specificnosti psihologije naseg naroda koje nas sprecavaju ili ometaju
Препоруке:
19
3
71 четвртак, 01 јануар 2015 16:56
moma
Analiticari i strucnjaci bi morali svoju energiju da usmere u pravcu sagledavanja karaktera naseg naroda/ako se to tako zove/ u duhu tradicije,religije,drustvene svesti i da predloze kako probuditi aktivizam jer cemo ovako ostati samo na opisima stanja sa kojim se svi slazemo
Препоруке:
22
2
72 четвртак, 01 јануар 2015 17:28
џу, џу grant келе, Катун
@сарма,кукуруз и обавезно пасуљ лозанац

подржавам идеју да се скупи новац.

@ friстојко, добросав

партизани су победили три сата пре но што је рат завршен.

Ђорђу хвала за поштену анализу.
Препоруке:
29
3
73 четвртак, 01 јануар 2015 17:29
фристајло
Рђосав
наоко-левичара фристајла?!

Ја сам прво Србин, па онда левичар. Тај редослед је кључан- јер- кад је обрнуто, истина није најважнија.
По`ватали то Партизани и Руси, пострељали шта је за срељање, остало послали кућама или укључили у НОВЈ

И то подржавам у потпуности. Потпуно исправна одлука, у пркос неким личним осветама, којих има увек и свуда. Свака добровољна колаборација са окупатором заслужује само једну казну.

- а рећи за Тита и партизане да су се "мудро прикључили" - а они четири године ратовали на руској страни! - е то је подло.

Јесу ратовали на руској страни, стоји. Само, мало је чудна пропорција жртава тог рата.
Теби није?
Е- то је подло.

- дакле, српска дубиоза је дубља но што сам мислио. Кад су и квазилевичари дражићевци. Шта тек рећи о десничарима?

Да су исти, као и "левичари"- задрти, искључиви и слепи за истину, која им не одговара.
Ја сам националиста, па левичар.
Препоруке:
35
5
74 четвртак, 01 јануар 2015 17:37
Петар Велики
Нажалост сурова истина.
Препоруке:
22
0
75 четвртак, 01 јануар 2015 17:45
ово је суштина
Јер све док се не доврши пројекат „промене свести“, тј. док ружичаста веш-машина за испирање мозга не одради посао, Вучићу је потребна ова дружина квази-патриотских добошара који ће гласачке масе, још увек у траговима релативно патриотски оријентисане (према Косову и Русији, а против НАТО и распродаје државних ресурса) залуђивати и анестезирати причама о „амбасадорима који му, јадничку, раде о глави“ и „припремају му нови 5. октобар“. Иако ти исти амбасадори, као и њихови шефови, хвале управо њега и његове „храбре реформске потезе“, а нарочито његову кукавну предају севера Косова и намеравану продају Телекома, чијим парама би Вучић следеће године требало да попуни буџетске рупу своје неспособне владавине, а Дојче-телеком да попуни једину белину на регионалној карти и заокружи своју телекомуникациону доминацију и контролу на Балкану

Ово је кључно, јер разоткрива улогу Печата, Информера, Треће Србије и остале дружине која Аљеку чува "десни" патриотски бок.
Препоруке:
37
1
76 четвртак, 01 јануар 2015 18:10
Срђан Перишић
Феноменално!
Препоруке:
20
0
77 четвртак, 01 јануар 2015 18:11
НСПМ Web
Поздрав за: фристајла, Рђосава и српску сарму, а може и пасуљ.
Молимо Вас да се придржавате теме текста и да не покрећете тему „партизанско-четничких“ односа, у супротном Ваши коментари неће бити објављени.
Препоруке:
54
2
78 четвртак, 01 јануар 2015 18:27
NADA
Mislim da nije potrebno ni da naglašavam da se apsoltno slažem sa svakom reči, rečenicom i slovom koju danas pročitah u ovom članku. Do sada nas preko sedamdeset,a do sutra i prekosutra ko zna koliko nas će pročitati ove redove Tako je sa skoro svakim vašim teksstom ,Gopodine Vukadinoviću.Sigurna sam da ste svesni naše bezuslovne podrške i poštovanja.Mi koji u jednom dahu pročitamo ono što vi pišete smo ljudi sa NEPROMENJENOM SVEŠĆU i ni "sveti" Vučić nam je neće promeniti.Sa neznatnim razlikama svi se slazemo u jednom -OVA VLAST, NA ČELU SA VUČIĆEM NAS VODI U PROPAST! OVo do sada je bio lakši deo ili AKSIOMA! Sta mi, istomišljenici,MOŽEMO DA POČNEMO, Gospodine Vukadinoviću?!Ja nigde nisam pročitala :predlog ,ideju...Vama mora biti jasno da mi koji čitamo vaše članke i koji se slažemo sa onim o čemu Vi pišete , su obični ljudi,nezadovoljni, nesrećni,žele bolje i sigurnije "sutra"za sebe,svoju decu ili svoje unuke.Problem je u tome što nas ima svuda:u Srbiji ali i širom sveta . .
Препоруке:
18
0
79 четвртак, 01 јануар 2015 18:44
Goki Boki
Сабирам два и два и два:
-јавни дуг је "на крају новембра 2014. износио 22,286 милијарди евра"
-"док им не одради посао"
-"распродаје преосталих државних ресурса"

Ја сам пузави роб и савијам реп док ме бичују, али ћу задржати мало добре воље, чекаћу прави тренутак и доказаћу се својим делима. То је прихватање реалности, а све остало води у насиље..
Препоруке:
3
29
80 четвртак, 01 јануар 2015 19:30
NADA
Kao sto rekoh ima nas svuda po svetu .Internet nam pruza šansu da čitamo iste članke ,pa i Gospodina Vukadinovića.Slozili smo se da smo se složili oko onoga o čemu Gospodin Vukadinović piše. Do sada je sve bilo lako .Gospodo ko će nam i kako pomoći da se "FIZIČKI" okipimo oko ideje oko koje se svi slažemo?Verujem da je svima jasno da bez ozbiljne organizacije i pomoći će sve ostati na našem maštanju i pustim željama da neko umesto nas skine ovu vlast da bi nama svanulo.Neko će reći lako je pričati ,a od priče do organizacije je mukotrpan i dug put. TAČNO !SLAZEM SE!Kažu :"put od hiljadu milja počinje prvim korakom". Imam dosta godina i znam da su se mnoge zemlje uspešno oslobodile svojih diktatora.Znam ima i onih kojima to nije uspelo . Ali ako je zemlja ugrožena i vlast je vodi u propast VALJDA JE TREBA BRANITI!!! Bilo bi lepo kada bi nam Gospodin Vukadinović dao neke smernice.
Препоруке:
22
0
81 четвртак, 01 јануар 2015 19:35
ехо
пола србије не зна у каквом смо блату...само медији попут пинка и осталих се улизују господару..браво ђорђе,оголио си режим .
Препоруке:
24
0
82 четвртак, 01 јануар 2015 19:51
Бране, Италија
Па наравно да ће да буде криза кад у Србији постоје снаге које упркос великој вољи народа стално подмећу клипове да наша земља коначно уђе у ЕУ и живи нормално. Да радимо, тргујуемо са другим народима. И стално је нешто проблем: те Младић, те Косово... и сад кад сте по ко зна који пут зауставили Србију сеирите и радујете се. Браво ! Не знам само шта ће остати од те Србије на пола пута ? Остаће пар брозових академика, а данас врлих националиста да заједно обаве опело нашој земљи.
Препоруке:
5
76
83 четвртак, 01 јануар 2015 20:53
фристајло
NADA
Bilo bi lepo kada bi nam Gospodin Vukadinović dao neke smernice.

Ништа друго и не ради, већ неких 10 година, ама- џаба. Не можеш Србе у једну памет, док не дође до гуше...
Једини помак је што је све више оних, којима дозрева свест о неопходности проналажења неке политичке "аритметичке средине", али још увек је недовољно оних који су спремни да у том правцу и направе корак. А мени се чини да је за то неколико разлога- личне сујете, политикантска задртост и коначно- није нам још јасно- колико смо пропали.
Јер, овде, где свако о свему све зна- нико не зна ништа.
Толико, о политичкој аритметици, кад је већ помињем...
Препоруке:
31
1
84 четвртак, 01 јануар 2015 21:24
Александар
Општенародни покрет отпора. Јеа!
Препоруке:
27
1
85 четвртак, 01 јануар 2015 21:38
Жика
...у Србији постоје снаге које упркос великој вољи народа стално подмећу клипове да наша земља коначно уђе у ЕУ и живи нормално...
На изборе је изашло 50 бирачког тела. Од тих 50 посто је 50 посто (25 посто гласачког тела) гласало за владајућу коалицију. Од тих 25 посто је нешто око 20 посто гласало за СНС. Од тих 20 посто је 90 посто прелетачка маса, која има само стомачну идеологију, и погрешно би је било звати народом. Дакле, твоја тврдња је потпуни промашај, односно не постоји народна воља да се иде у ЕУ. То се може проверити на референдуму уз забрану куповине гласова из нехигијенских насеља.
Препоруке:
30
1
86 четвртак, 01 јануар 2015 22:50
Дринко Кончаревић
@ NADA,
Све што је написао Г-дин Вукадиновић нам је одавно добро познато. Сви ми прихваћамо његов текст јер у себи садржи све оно што пишемо у нашим освртима... А зашто не прелазимо у акцију? Нећемо, јер свака јединка очекује да то уради неко други за њу а зависно о постигнутог, свака таква јединка сматра да ће бити довољно да о том да свој коментар. Сетимо се Видовданског митинга поводом Косова и Метохије, пре пар година у Београду. На првом митингу било је око 10.000 посетилаца а следећи много мање. Погледајмо Немце у Дрездену, ПЕГИДА, од митинга до митинга број присутних се стално повећава...И шта вреди да даље пишем?
Препоруке:
26
0
87 четвртак, 01 јануар 2015 22:50
Danilo-1
Krah srpske ekonomije pocinje od 1992 god,usljed rata i ek. sankcija i traje 10 godina.
Zatim dolazi rat na KiM,pa agresija NATO-a i srpska ekonomija je na nuli.
Sada je srpska ekonomija na oko 65% od vrijednosti iz 1989 god.
Zatim,2000-te godine na vlast dolazi DOS i rasprodaje sve sto je bilo vrijedno,ukida domace banke,iako su neke bile likvidne.
Dakle,pare smo predali strancima koje zanima profit da ga nose kuci,a ne razvoj Srbije.
Usput,po drzavnim firmama se uveliko pljackalo punih 12 godina,Srbija je skoro u bankrotu.
A,ek. kriza u svijetu i EU jos traje.

Kako izvuci Srbiju?

-G-din Vukadinovic predlaze da se prekine put za EU i okrene pol. i ek. prema istoku.
A,kako ce reagovati EU,kad znamo da Srbija sa EU ima ek. razmjenu 6 milijardi evra a izvoz u Rusiju 300 miliona $ i hoce li nas Zapad izolovati?

-Kako ne prodati drzavne firme kad one sa nasim ljudima prave samo gubitke?Krade se naveliko.
A,500 drzavnih firmi koje ne rade,a plate se dijele,nece niko.
Препоруке:
9
38
88 четвртак, 01 јануар 2015 23:09
@Šota u bečkoj Operi
Šta je čudno? Fašisti se međusobno pomažu. Evo citata o mrčanoj strani tog koncerta:
Bečka filharmonija ima svojevrsnu tradiciju da prvog dana nove godine priredi grandiozan koncert klasične muzike. Malo ljudi zna kako je do ovog običaja došlo,kao i to da ova tradicija ima i svoju tamnu stranu,prenosi BBC.
Većina ljudi smatra da ovi novogodišnji koncerti pripadaju tradiciji staroj nekoliko vekova, međutim, oni su zapravo počeli za vreme nacističke vladavine. Zapravo, ovi koncerti su projekat J. Gebelsa.
Prvi nastup održan je na novogodišnje veče 1939. godine,u cilju skupljanja novčanih sredstava. Ovo je bio plan Hitlerove Nacionalsocijalističke partije, kako bi od prikuljenog novca kupovano gorivo za nadolazeće hladne mesece.
*
Još jedna stvar koja baca mrlju na Bečku filharmoniju jeste ta što je šezdesetih godina 20. veka odlikovala i ukazala veliko poštovanje Balduru fon Širaku, nacističkom guverneru Beča, i to nakon što je izašao iz zatvora nakon 20 godina robije
Препоруке:
30
3
89 четвртак, 01 јануар 2015 23:10
Danilo-2
-Poljoprivreda je zapustena,a stocni fond prepolovljen za vladavine DOS-a,sela su napustena,seoske snajke su na splavovima,muzu njih umjesto da one muzu krave,seoski momci dovode Albanke za zene,pola obradivog zemljista je neobradjeno.

Predlazem da se donese zakon o oduzimanjuu zemljista koje se ne obradjuje.

Prehhrambenu industriju treba razviti,a nema ni para ni proizvoda.

Racimo,UAE su trazili od Srbije da uveze 500 000 jagnjadi za Kurban-bajram i Srbija odgovara da nema.
Slazem se sa davanjem subvencija u poljoprivredi.
Energetski sektor treba razviti i to se dogovara sa Kinezima.
-Otvaranje nac. invest. banke?Otkud pare,a i da ima kome tu banku dati na upravljanje a biti siguran da se nece pokrasti,namjestati kredite prijateljima?
-Sa postovanjem Ustava se slazem.
-U se i u svoje kljuse,prema guberu,to Vlada i cini.
-Sa praznim dzepom nema suverene demokratije.
-Bez ek. nezavisnosti nema ni slobode.
Ja mislim da Vucicu treba dati i povjerenje i vremena.Bice bolje.
Препоруке:
5
37
90 четвртак, 01 јануар 2015 23:13
Бране, Италија
Жико ви грешите. Свако је могао да изађе на изборе, а то што није изашао то није проблем оних који су победили. И зашто би се неко уопште обазирао на излазност, када неко не користи своје право то је његова ствар, а ѕемља мора имати парламент. Друго, откуд знате да 50% који нису изашли нису за ЕУ ?! Одакле вам тај податак кад нису изашли, можемо само да нагађамо. И не заваравајте се, присталица ЕУ увек ће бити много више него ЕАУ, а томе није разлог како неки националисти мисле народ који је по њима издајник народа јер неће са Русијом. Каква Русија ? Па јел и сам Дачић рекао да Путин не жели Србију у ЕАУ и то Москва није демантовала. Идите питајте Чепурина. Значи цео парламент је од проЕУ странака, Русија нас не би примила у ЕАУ, милион и по Срба већ живи у ЕУ и шта ту више није јасно ? Једноставно увртели сте себи у главу мржњу према ЕУ која је потпуно ирационална и несхватљива. Докле мислите да терате инат мени није јасно ?!
Препоруке:
8
49
91 четвртак, 01 јануар 2015 23:41
mrigicar
Sve je to lepo gospodine Vukadinoviću, komentar i iznešeni predlozi su na mestu, ali zaokret ovakve pogubne državne politike je moguć samo iznutra. Znači da neko dođe na vlast kao čovek EU i Amerike (kao što je to bilo sada sa Vučićem a pre toga sa Tadićem)i da se preokrene. Tako su uradili Putin, Lukašenko, Orban i Dodik. Doći na vlast legalnim putem nije moguće, niti će biti moguće, jer su mediji kao i svi tokovi novca u njihovim rukama.
Препоруке:
23
1
92 петак, 02 јануар 2015 00:23
Жика
@Бране, Италија
Далеко од тога да ми је до вица о овако озбиљној теми, али се сетих оног Циге из рата што се сакрио дубоко у ров док се борбе воде, јер толико мрзи непријатеља да га својим очима не може видети. Верујем да је тих неизашлих 50 посто бирача из сличних разлога остало кући, јер је понуда за избор више него очајна. Ако је неко сигуран да би већина гласала за улазак у ЕУ, зашто не одржати референду по том питању. Није ли то пријемни испит из демократије за улазак у демократско друштво? Позивање на Дачићеве изјаве, човека који се микрофоном и неком певачком имитацијом, извињава Рами за Рамину провокацију Србије, је крајње неозбиљно. Ако ишта не треба себи увртети у главу је помисао како ће нам бити боље у ЕУ и како они желе да ми, из тих разлога, постанемо члан ЕУ.
Препоруке:
27
2
93 петак, 02 јануар 2015 00:24
Жика
@Бране, Италија
Погрешно мислиш да све ово пишем из ината теби. Пишем зато што слободно мислим и зато што нисам ништа увртео у главу, у смислу униформисања мишљења. Ја, само не могу да потиснем из памћења да смо имали џелата који нас је сатирао три пута у прошлом веку, који нам је отео 15 посто територије, који нас је загадио осиромашеним уранијумом за наредних 500 година, а ми желимо у његова њедра. Има ли логике? Ако се отети не можемо, онда наше учлањење нека буде као окупација, а не као наша жеља. Србин жели слободу.
Препоруке:
37
3
94 петак, 02 јануар 2015 00:29
zoran
šta reći osim:BRAVO!!!
Препоруке:
21
2
95 петак, 02 јануар 2015 00:37
Обсервантес
Све што је г. Вукадиновић написао је природно припадајућа здрава тенденца једног , иначе, малтретираног народа, српског. Шта је овде интрига и што је упозоравајуће? Ови циљеви данас делују неоствариво и бајковито. То разилажење између стварног (поразног) и могућег (здравог) је „биланс катастрофе“ али је и мерна јединица, пресек немоћи који је наметнут поробљеном српском народу. Вектор, правац, којим се креће српски народ актуелна политика би, у последње готово две деценије, увек рекла да је једино могућ. Ради се о томе да је смер погрешан што г. Вукадиновић маестрално дефинише. Та „нијанса“ коју већина несхвата озбиљно је моментум и ударна игла преваре на коју се ослања политичка елита истог лика, истих глумаца из различитих политичких фирми у функцији одрођене тј. антисрпске класе по последицама за српски народ. Лековит текст.
Препоруке:
40
2
96 петак, 02 јануар 2015 00:39
Бране, Италија
Ми смо помало чудан народ. Једноставно не можемо једном за свагда да утувимо себи у главу да се не градимо већима него што јесмо и да не срљамо у меголоманске пројекте. То је разлог нашег страдања, а не нека специјална жеља да се Срби униште. Русија нас је хушкала на Аустрију. Русија је вековни извозник тероризма и дестабилизатор Европе, са којом Европа не зна једноставно шта да ради. То је један апсолутно недоказан народ. Ево видите, они имају нуклеарно оружје, а Путин је одабрао да буде диктатор. Он сам је уништио политички систем Русије, а народ му тапше и следи га, јер какав народ онаква и власт. Њих не интересује шта ће бити после Путина. И сада исто раде као и комунисти само што сада користе демократске режиме Европе да финансирају партије које хоће да разруше ЕУ. А ЕУ је управо пројекат чије је превасходни циљ очување мира и стабилности. Да сажмем, ако Србија опет постане оружје у руским рукама и интересима заиста ћемо нестати. ОВО НАЈОЗБИЉНИЈЕ СХВАТИТЕ !
Препоруке:
7
56
97 петак, 02 јануар 2015 00:50
драгослав павков
Добро узета анамнеза, коректно постављена дијагноза и прописана једино делотворна терапија. Једино што недостаје, то је упозорење на контраиндикације. Наиме, пацијент (то јест они које је он за то овластио) је позајмио неке паре, а као залог повериоцима понудио је своју обавезу да истраје на "европском путу". Таква врста задуживања (нездрав начин живота, овисност о туђем новцу) контраиндикована је са лечењем какво предлаже аутор; конкретно - пацијент би могао д'умре. Јер нисам сигуран да је наш "буџетлија" (један од стубова србијанског друштва) који се воза у тек купљеном СУВу и куцка коментаре из стана саграђеног на месту покојне касарне "4.јули" спреман на терапију "у се и у своје кљусе".

Осим ако неко много моћан, а да није из ЕУ или САД, није спреман да настави да нас дотира... Али, у том случају би било лепо да чујемо ко је он и шта тражи заузврат. Јер бесплатног сира нема; осим у мишоловци. А за мене као националисту и колонија и губернија су мишоловке, значи - неприхватљиве
Препоруке:
22
9
98 петак, 02 јануар 2015 00:50
Бошко
Жика
Далеко од тога да ми је до вица о овако озбиљној теми, али се сетих оног Циге из рата што се сакрио дубоко у ров док се борбе воде, јер толико мрзи непријатеља да га својим очима не може видети. Верујем да је тих неизашлих 50 посто бирача из сличних разлога остало кући, јер је понуда за избор више него очајна.


Делимично сте у праву, али колико је тачно оних који су незадовољни "понуђеним" а колико је оних који су "заштићени као бели медведи" и никакви резултати избора не могу да утичу на њихов статус то тек треба да се утврди.

Досадашњи "слободни избори" су увек доказали да су увек они који су били "најагилнији" за "промене" управо били ти који су били носиоци пљачке у свом мандату је између политичара важи не писано правило да се нико не хапси због издаје, капитулације и распродаје државе него се само "смењује" са горим од себе...
Препоруке:
19
1
99 петак, 02 јануар 2015 01:04
Бошко
Јер све док се не доврши пројекат „промене свести“, тј. док ружичаста веш-машина за испирање мозга не одради посао

"промена свести" је бећ извршена код већине изашлог гласачког тела још у ЈугоСтрадији, да би се наставила под Милошевићем, примирила под "демократским социјалистима" а дошла до свог повратка под "напредњачким радикалима"

Највећа гласачка групација су пензионери који су спремни да ради свог интереса (јер су "зарадили пензију" 90тих уплаћујући 2 марке месчно а од 2000те 20 евра месечно) да увек гласају за свакога ко им највише обећа.

Они који треба да покрену Србију а то су млади су школским системом подвргнути жестоком испирању мозга јер је важније да науче "утицај водене паре на пубертет буба у Кини" него да науче да постану корисни чланови друштва и да науче да мисле својом главом.

Млади кад заврше са школском и даље издржавају управо они који су својим погрешним гласањем и довели до овакве ситуације.

И круг се затворио.
Препоруке:
20
3
100 петак, 02 јануар 2015 01:55
Драган
С свака ти је на месту
Препоруке:
17
2
101 петак, 02 јануар 2015 02:05
svetolik
svakako ,iskren i analitican tekst!!
Препоруке:
19
1
102 петак, 02 јануар 2015 06:18
Ујка Васа @Бране, Италија
Ви сте Бране потпуно у праву ако ваше коментаре читамо наопачке.

Прво, мали народи који су имали и још увек имају мегаломанске пројекте су Белгијанци, Португалци, Данци... који су у жељи да буду колонијалне величине и да владају Азијом, Африком, Јужном Америкм починили најстрашније злочине.

Друго, вековни извозник државног тероризма су европске државе, колонијалне империје које су то постале путем геноцида и стравичних разарања држава широм планете. Сада, када су сведене на своју меру (а та мера је прилично јадна), постаје очигледно колико су „недоказане“ у својој жељи да буду неки светски фактор мада је јасно да Европска унија није више никакав фактор, ни војни, ни политички, ни економски, ни дипломатски, ни културни. То им је, уосталом, поручио њихов највећи „пријатељ“ – САД кроз уста Викторије Нуланд.
(наставак)
Препоруке:
37
0
103 петак, 02 јануар 2015 06:21
Ујка Васа @ Бране, Италија
(наставак)
У четвороминутном телефонском разговору Нуландове, заменика америчког државног секретара са амбасадором САД у Кијеву, Џефријем Пјатом, Нуландова са презиром и ниподаштавањем говори о Европској унији да би то све на крају зачинила једним сочним „Ј...ш ЕУ“.
Ето, Бране, то вам је права слика западних демократија,западне цивилизације, западних савезништава, културе западњачке политичке класе. То је њихов, и само њихов БРЛОГ, а Путин и Русија с тим немају баш никакве везе.
Препоруке:
37
0
104 петак, 02 јануар 2015 08:28
српска сарма, а може и пасуљ@ НСПМ Web, па Драгослав Павков
Поштовани, нисам желео да "четничко-партизанску" ТЕМУ узимам другачије него као илустрацију мојих ставова!? (Тако да за потоњу дискусију двојице левичара не осећам се одговорним!?) Друго, о тој теми се може рећи МНОГО ШТА ДРУГОЈАЧИЈЕГ него што је "званична верзија", али да Вас "испоштујем" и не започињем оно што МНОГИ коментатори сматрају ТАБУОМ!? Г-дине Павков, гледано из ракурса војвођанских салаша (или пештерских бачија или моравских њива, свеједно је!) "буџетлије" су једне те исте, али заправо НИСУ ИСТЕ! Рецимо да не живим на подручју бивше касарне, већ нешто даље, на падини код Бгд насеља Браћа Јерковић, у стану купљеном на кредит!? Друго, радим у установи, тј. институту који поред ПРОЈЕКТНОГ финансирања паре зарађује и РАДЕЋИ ПОСЛОВЕ које "држава" због СПЕЦИФИЧНОСТИ посла НЕ МОЖЕ да УРАДИ, а тиме НЕ МОЖЕ да "удоми" ТЕК ТАКО партијске апаратчике!? Но, та "држава" ЖЕЛИ да "УЗЈАШЕ" и те СПЕЦИФИЧНЕ СТРУЧНЕ институте, тако што ЗАПОШЉАВА као "администрацију" ПАРТИЈСКЕ људе!?
Препоруке:
16
8
105 петак, 02 јануар 2015 08:29
Meda
Koga Englezi upregnu, ovako see desava. Svaka analiza je suvisna.
Препоруке:
19
1
106 петак, 02 јануар 2015 08:41
српска сарма, а може и пасуљ@ Драгослав Павков, наставак
Даље, скоро беше у једном институту састанак где су високи "дужносници" министарстава надлежних за науку и пољопривреду ДОСЛОВНО ИЗЈАВИЛИ да "због захтева ЕУ "морамо" да СМАЊИМО број лабораторија за анализу хране", што односно већ захукталој дискусији о GMO и околишним сазнањима о увозничком лобију који уваљује храну са ИСТЕКЛОМ ВАЖНОШЋУ, причи даје ЗЛОСЛУТАН ТОН!? Тј. са једне стране се ЗАПОШЉАВАЈУ ПАРТИЈСКИ "апаратчици", а са друге стране у СПЕЦИЈАЛИЗОВАНИМ СТРУЧНИМ СЛУЖБАМА држава врши "реформе" и тиме БИТНО СМАЊУЈЕ ионако ЛОШ КВАЛИТЕТ УСЛУГА које те ЈАВНЕ СЛУЖБЕ врше за грађанство!? Зато ваља да ПРЕЦИЗИРАТЕ напад не на "буџетлије" ПО СЕБИ, већ пре свега на ДРЖАВНУ АДМИНИСТРАЦИЈУ (укључујући и покрајинску!), као УТОЧИШТЕ ПАРТИЈСКИХ КАДРОВА! После долазе на ред јавна предузећа и све оно што је ПЛЕН ПАРТОКРАТИЈЕ! Тј. да би се спровела "етатизација" о којој прича г-дин Вукадиновић МОРА СЕ УНИШТИТИ ПАРТОКРАТИЈА! А да би се то спровело НЕОПХОДНА је ЛУСТРАЦИЈА СВИХ СТРАНАКА у Србији!?
Препоруке:
19
7
107 петак, 02 јануар 2015 08:45
Deda Djole
Rentgenski snimak postojeceg stanja. Odlicna analiza !
Tim pre, sto je uz nju dato i 10 predloga STA DA SE RADI ?
Vrlo dobrih. Potpisujem.

Sto se tice medijskih sloboda u Srbiji, videcemo da li ce ova analiza biti objavljena i na drugim mestima. Na primer u POLITICI, koja skoro svakodnevno prenosi govore i izjave Premijera i Predsednika (potpisane TANJUG).
Препоруке:
17
1
108 петак, 02 јануар 2015 08:49
српска сарма, а може и пасуљ@ Драгослав Павков, крај
А да би се УНИШТИЛА ПАРТОКРАТИЈА и извршила ЛУСТРАЦИЈА СВИХ СТРАНАКА у Србији, МОРАМО да осмислимо ШТА ХОЋЕМО, не либећи се евентуалне ПОТРЕБЕ за УВОЂЕЊЕМ неке врсте ДИКТАТУРЕ, али у КЛАСИЧНОМ, римском, ОРОЧЕНОМ ЗНАЧЕЊУ!? Тј. НЕОГРАНИЧЕНЕ, али ОРОЧЕНЕ ВЛАСТИ у КРИЗНОМ ТРЕНУТКУ за ДРЖАВУ и НАРОД! Можемо то урадити као ЊКВ Александра Ујединитељ, али и као Италијани неком акцијом попут "чистих руку", а можда и неким "мешаним" начином!? Кад смо од НСПМ-а направили ДЕБАТНИ КЛУБ како даље, ваља нам да размислимо ио СВИМ ОПЦИЈАМА за ИНСТРУМЕНТЕ ПРЕВАЗИЛАЖЕЊА ове катастрофе!? И то је то. Свако добро у личном животу, срећна вам Нова 2015, као и долазећи Божић!
PS. Да би се ЕВЕНТУАЛНО спровело оно о чему причам, неопходно су потребни ОДГОВАРАЈУЋИ ЉУДИ! У том смислу цитирам двојицу политичара, у нас омражених од левице, али и од деснице! Тј. "КАДРОВИ РЕШАВАЈУ СВЕ", јер "ЉУДИ ТРАЖЕ СЛОБОДУ, али СЛОБОДА ТРАЖИ ЉУДЕ"!
Препоруке:
16
13
109 петак, 02 јануар 2015 09:14
цмок Торонто
Најзад.
Препоруке:
14
0
110 петак, 02 јануар 2015 10:47
Jasna@Dragoslav Pavkov
Bravo!!!
Bilo bi zanimljivo da cujemo sta je sve jedan prosecni budzetlija sto kucka komentare spreman da podnese,ako (kad) bi se primenila politika "use i u svoje kljuse".
Jednom su imali priliku da nam pokazu kakve su sve zrtve spremni da podnesu dok je Srbija primenjivala politiku "use i u svoje kljuse",(ali tada su pistali u pistaljke vecina njih buduci da dolaze iz stranke D(O)SSa.
Препоруке:
20
17
111 петак, 02 јануар 2015 10:52
Раде
@Бране, Италија
Ако си плаћени провокатор, то се може уважити, а ако је то независно твоје лично мишљење онда си за жаљење, јер показујеш завидан ниво индоктринације и незнања.
Препоруке:
39
4
112 петак, 02 јануар 2015 11:01
Звонко@Бране,Италиа
Оволико нетачности(трудим се да не назовем ваше писање, другим речима),стварно нисам имао прилике скоро да прочитам.
Било би добро да прочитате књигу
"Последње лето Европе" Дејвида Фромкина.
Тврдити на овакав начин, то што тврдите изазива питање, у каквој сте то породици ви расли, где сте то ви учили школу, шта то читате, или да ли сте при здравој памети.
Да Бог сачува!
Препоруке:
41
5
113 петак, 02 јануар 2015 12:00
СВАРОГ
Европски контролисани медији.
Препоруке:
20
0
114 петак, 02 јануар 2015 12:34
Београђанин - из књижевног угла
Могло би се рећи да ситуацију у савременој Србији описују Домановићев Вођа, Орвелова 1984 и Срце таме Џозефа Конрада.
Препоруке:
27
1
115 петак, 02 јануар 2015 13:06
медији су ударна песница овог лудила
Његов подухват „промене свести“ српског народа не би имао никакве шансе да успе (надам се да неће успети ни овако, али, нажалост, мора се признати да није без шансе) да није те апсолутне медијске тортуре која се спроводи брутално и систематски. И то уз прећутни благослов, или бар толеранцију оних којима је праћење „стања демократије, људских права и медијских слобода“ у опису радног места. (Ја, лично, тим лицемерјем уопште нисам изненађен, али знам многе који су веровали у те бајке, а који се сада осећају изданим и не могу да се чудом начуде како су остављени на цедилу.

И ја се надам да неће успети са том променом свести, барем не до краја. Али да је зло велико, јесте, и биће се тешко изборити са њим.
Препоруке:
26
0
116 петак, 02 јануар 2015 13:36
А.Бајић
Текст је стандардно добар, углавном се слажем, али не схватам његов смисао. Писати против Вучића у тренутку када је на врхунцу моћи можда пружа неко интелектуално задовољство али је бесмислено (нарочито за једног новинара-аналитичара). Као да пишете против Стаљина 1938. или против Тита 1973.
Морамо признати да је Вучић на врхунцу и да ћемо га морати још дуже времена трпити (са свим његовим театралностима и очигледним будалаштинама).
Однео је велику победу и остаје на власти бар још 3 године. Води доследну европску политику па опасности извана нема. Унутрашњу сцену контролише медијима. И бојим се, да ћемо имати велику срећу ако га се успемо решити за 7 година.
Није уопште питање да ли ће бити гадно, него само колико. Можда је утеха да би и други "европски" кандидати водили сличну политику (која би нас једнако "усрећила").
Препоруке:
17
23
117 петак, 02 јануар 2015 21:41
Мирјана Ниш
Нахвалисмо опис наше пропасти, сазнадосмо и пароле како да их пребродимо или да бар стартујемо.
Пароле су знак немоћи ако иза њих нема програма - ко, како. За задацима сваког ко у томе учествује. Опозиције нема, нико да зуцне, сви се смрзнули, а када дође до изјашеавања, за шаку проса заокружимо увек исте партијаше.
Да су пензионери јединствени, да имамо синдикат да покрене незапослене - власт би пала врло брзо.
Нико не сме да стане на чело, да ризикује, да буде вођа. Сви се сликају да буду лепи, са бундама и наруквицама, са осмехом уместо туге и жалости. Кренимо смело напред, иначе - нећемо стићи нигде. Дунав ће нас однети у Црно море.
Препоруке:
15
1
118 субота, 03 јануар 2015 07:14
Alex Emigrant
Hvala vjerovatno na tacnom i hrabrom opisu stanja. Treba nam plan da prestanemo srljati u propast,treba nam vlada nacionalnog spasa.

Trebamo:

1.Odmah zabraniti rasprodaju/kradju drzavne imovine i bogastva.

2.Devalvirati dinar, vjerovatno 50 do 75%, ugasiti uvozni lobi i pomoci domacu industriju.

3.Napraviti plan dizanja sa dna, stezanja kaisa uz koristenja svih nasih fizickih i umnih resursa, koji ce biti plan naroda i upaliti nove vatre preporoda, privuci i nas obrazovane i iskusne iz inostranstva da se vratimo, radimo i budemo prihvaceni.

4.Zagovarati da Srbija bude Svajcarska sa ljudima koji samo vrijedno rade i ne okrecu se ni istoku i zapadu nego samo svojim i zemlje interesima.

Molim vas ko u zemlji moze ovo da pokrene i da sadasnja vlast mirno ode i da se svi lopovi nadju u corci? Ja tu snagu u namjerno sludjenoj SRBIJI ne vidim. Molim da me korigujte me.Imamo li toliko postenih policijaca i sudija,zatvora.. ?

Trebamo preporod, vaskrsenje!
Препоруке:
21
0
119 субота, 03 јануар 2015 12:17
Сељак Беземљаш
Није требало одустајатри од синтагме "стрма раван".
Кратко и јасно а тачно.
Успузати се до врха и равнине наш је циљ више од два века. Живот на срмој равни ствара неслућене могућности за неговање самообмана и прикривање склизнућа.
Ми нећемо, ми не желимо да видимо да је Еропа фирма.
Они су руководство а ми радници.
То је било јасно средином осамдесетих.
Процес је што се нас тиче текао стихијски.
Ова власт то институционализује.
Закон о јавним бележницима је само мали допринос.
Силни докторати и поплава дипломаца јесу доказ да људи инстиктивно осећају да у "земљи радника и сељака" није потребно неко нарочито знање.Сељаци су нестали појавом власника чији поседи прелазе 10 000 хектара.
Папагајско понављање "пљачкашка приватизација је уништила све..." створило је основ за успон СНСа.
Ми не желимо знати (јер би се виделе сопствене биографије) да је основ неминовне пропасти привреде њена политичка уместо економске заснованости.
Препоруке:
14
2
120 субота, 03 јануар 2015 13:27
šta reći
osim surova surova i bolna istina
Препоруке:
18
0
121 субота, 03 јануар 2015 14:01
Сећам се!
Господине Ђорђе, Ваш текст све разоткрива. Он је истина над истинама! Молим Вас како је могуће читајући данашњу "ПОЛИТИКУ" да 56% грађана подржава АВ-а, ако ништа друго ружније, а то је да човек није чуо за компас. Питам се какав смо ми то народ када подржавамо овог демагога и манипулатора. Да ли је могуће да је др Јован Рашковић рекао истину о свом народу? Има ли наде за нас?
Препоруке:
22
0
122 субота, 03 јануар 2015 14:06
Јоко Србин Црногорац
Под хитно државни удар, ухапсити Николића, Вучића и Дачића. Увести ванредно стање, кренути у изградњу земље сопственим средствима која су нам на располагању. Чувати храну, одн прехрамбену безбедност. Ако нам неко да подршку, моралну и материјалну - добро дошао.
За пар година обновићемо земљу, изградити све што нам је потребно.
Овако - само се задужујемо, вратићемо дугове продајом ЈП и свега што имамо, остаћемо голе гузице. Клика попи кредите у вискију, банчењу, преговирима...
Препоруке:
30
0
123 субота, 03 јануар 2015 14:07
Lavica
Srbija je vladavinom Vucica I Nikolica dozivela svoj sunovrat, ali, ukoliko od nase drzave ista bude preteklo posle njih, nikada vise Srbija nece dozvoliti daje iko ovako obmanjuje, maltretira i ponizava....
Препоруке:
16
1
124 субота, 03 јануар 2015 14:36
hipnoza
Dimne zavese su se digle i svi vidimo isto, samo sto tek poneko, kao Djordje ovde, ima intelektualne casti i muske hrabrosti da to glasno i neuvijeno govori. To ne da nije malo, nego je OGROMNO. Jer prvo moras da sagledas stvari, da ih definises, pa da prema uvidima delas. Ako ima neko ko do sada nije uvideo, Djordje mu je ovim tekstom izbio argument "o neznanju" /mada ni u pravu neznanje ne opravdava/, dakle, svi smo culi sta je to sto ne zelimo da vidimo i cujemo iz jednog jedinog razloga, sto nam sada sledi delovanje. I sad- STA CINITI? Mislim da je problem sto, svesno ili nesvesno, narod oseca da se ova neman demokratskim principima ne isteruje. To je problem koji treba umne glave da rese. Kako da ne postrada narod, a da se neutralise kompradorska olos "elita".
Препоруке:
20
2
125 субота, 03 јануар 2015 15:18
Патриота из Топлице
@Раде, Звонко (@ Бране)Браћо моја Раде и Звонко, он можда и није провокатор, али је ненадмашан у антируском лупетању на овом сајту. И како он то мисли да буде "МИ" а да толико мрзи Русе? Овај пут је толико глупости изрекао да је то излишно коментарисати, нема потребе, бар не овде.
Препоруке:
20
1
126 субота, 03 јануар 2015 15:23
апис
Кад је човек на путу правде и истине- моралном(етичком) путу- он ретко греши. Ђорђе, на добром си путу увек био. Срећно!
Препоруке:
19
1
127 субота, 03 јануар 2015 15:47
раја
Пензије су смањене ДВАДЕСЕТ ДВА и ДВАДЕСЕТ ПЕТ процената, а не десет како је речено на једном месту. То је огромна разлика и не може се олако превидети. На пример од плате која је 60.000,0 дин. узимају 3.500,0 дин. а од толике пензије 8.300,0 дин.
Препоруке:
16
1
128 субота, 03 јануар 2015 17:10
Рђосав
- е па сад, гледе "брутално контролисаних медија", усудио бих се да питам - ако дозвољавате? - да ли и Политику видите као један од брутално контролисаних медија? А њену Глодурку? Ипак је Вучић и њу поставио? Цензура или аутоцензура?

- па ми нешто није јасно. Јер често текстови Љиљане С. изазову овде салве похвала. Па: или је и она брутално контролисана, или Вучић није толико зло?

- само питам, извињавам се. Много се извињавам...

- питање за размишљање: зашто Политика није направила један велики пригодни интервју са Шешељом др Војиславом непосредно по његовом Изласку? Чисто професионално гледано, то би морао бити потез врсног новинарства. Да ли другосрбијанска петооктобарска душа Политике живи и даље? Или јој Вучић не да да се покаже у свој својој лепоти?

- опет се извињавам што питам...
Препоруке:
17
5
129 субота, 03 јануар 2015 18:42
Predrag
Gsp. Vukadinovicu,
Hvala vam na svemu sto radite za Srbiju.
Molim vas da pogledate ovaj dokumentarac, puna verzija 25 Januara 2015, jer se nadovezuje na vasu obzervaciju.

https://www.youtube.com/watch?v=Ggr8zTJsvZA&feature=youtu.be
Препоруке:
11
2
130 субота, 03 јануар 2015 18:49
Дуле
Поред свега наведеног на мене је утисак оставио и парадоксални прошлогодишњи позив тајкунима да преузму вођење преосталих државних предузећа.
Препоруке:
17
1
131 субота, 03 јануар 2015 19:35
Umpalumpa
Đorđe, vi ste jako mudar vredan čovek. A samim tim, bliska vam je protestantska etika. Hajde lepo prihvatite bar luteranstvo kad već ne možete u ovoj fazi da promenite svest. Nije sramota promeniti se, naročito kad shvatite da je vaš prošli život bio pogrešan. Evo, ako vam je to toliko teško, bar poverujte u kremansko proročanstvo, ne morate baš odmah da se vratite na Titov put. Eto, za početak, bar razmišljate u smeru puta Srbije u Evropsku uniju. Videćete, ako budete dovoljno razmišljali, samo ćete se jednog dana probuditi i sve će vam biti nekako drugačije. I onda ćete i vi shvatiti da narod mora da štedi.
Ima li sreće od ove veće?
Evo, ja se svako jutro budim u nadi da će mi sve biti nekako drugačije, ali ništa. Ali ne gubim nadu. I stalno se budim i budim i budim se i nadam se da će mi se desiti isto kao našem premijeru.
I svaki dan mi je kao Dan mrmota.
Препоруке:
9
2
132 субота, 03 јануар 2015 20:31
Гале
Драган Ј. Вучићевић, слика и прилика шлихтарског новинарства најгорег типа. Због таквих ликова Србија је у блату, а народ масовно гласа за СНС. Продаја Телекома биће национална велеиздаја. Где је Вучићу фабрика чипова, где су Николићу сто милијарди инвестиција? Хоће ли се продајом Телекома странцима у руке дати и инфраструктура да могу да шпијунирају војску и полицију? Шта ће бити када се потроше паре од Телекома? Када ће евроазијске интеграције бити супротстављене погубним евроатлантским?
Препоруке:
18
2
133 субота, 03 јануар 2015 21:05
Бојан, Приштина
За се шта се треба радити, свако у својој околини нека разобличује издајнике и издају - целу издају и продају од Косова до привреде ове земље, јасно именујући ко је за шта одговоран.

Исто радити и на телевизији или каквом другом медију ако ко има прилику.
Препоруке:
18
2
134 субота, 03 јануар 2015 21:15
Jasna Simonovic a u zemlji ostade
To i jeste katastrofa...Odneše novac i profit van zemlje, a u zemlji ostade bilans (ne)uspeha...
Препоруке:
8
2
135 субота, 03 јануар 2015 21:38
au mile
То што Вучић ради - смањење плата и пензија и нова задуживања уз нова условљавања ММФ и Светске банке - приватизација преосталих ресурса у државном власништву, у ствари представља толико пута виђен сценарио који се широм планете спроводио деценијама у земљама Латинске Америке,Источне Европе, Грчкој и није ништа добро донео државама у којима је спровођен. Напротив, после спровођења мера "Вашнгтонског концензуса" остајала је само пустош. Таква пустош ће остати у Србији и то Вучић зна, али лаже народ. У овом тренутку њему је на памети да само купи још мало времена како би добио зајам да обезбеди паре за плате и пензије иначе га у супротном чека бес улице.
Драма Србије је у овом тенутку као што то примећује Небојша Катић на приходној страни. Практично , у Србији је реалан сектор толико смањен да он не може задовољити ни мали део потреба.
Зато је у Србији потребна тотална промена система са потпуно новим људима и потпуно новом политиком. Отприлике онако како је Ђорђе дао смернице.
Препоруке:
17
11
136 субота, 03 јануар 2015 23:51
quimper
- Уместо култа личности и диктатуре једног човека – суверена демократија.
pa sto ne pozelite to u Rusiji,upravo tamo je kult licnosti i diktatura
Препоруке:
38
16
137 недеља, 04 јануар 2015 03:51
mile
Ni ovoj analizi nema se šta dodati,a i unazad dosta vremena jasno je koji je karakter vlasti ovih ljudi koji rade to što rade.Ipak postoji jedna nevidljiva granica do koje se u javnosti ide i koja se ne prelazi,a to je uljuđena kritika,pričaonica kao u Hajd parku u Londonu.Ako se pojavi neki konkretan poziv na svrgavanje Vučića milom ili silom,to se cenzuriše i takvi komentari se ne objavljuju ili brišu tamo gde se ostavljaju bez pregledanja prethodnog.Kakav je to apsurd da oni imaju pravo da te bukvalno unište,a tebi je i verbalno suprotstavljanje ograničeno!
Препоруке:
4
1
138 недеља, 04 јануар 2015 04:46
quimper
i sta 20 citalaca ovog portala treba da kroje sudbinu srbije,na izborima SNS je dobila i kraj price
Препоруке:
1
16
139 недеља, 04 јануар 2015 08:18
@српска сарма, а може и пасуљ@ Драгослав Павков,
МОРАМО да осмислимо ШТА ХОЋЕМО"

Na prvom mestu vi to nikada niste znali. Dokaz je BILO KOJI vaš komentar.



неопходно су потребни ОДГОВАРАЈУЋИ ЉУДИ!"

Kako god, vi tu ne spadate, imajući u vidu gore rečeno.
Препоруке:
11
1
140 недеља, 04 јануар 2015 08:36
субота, 03 јануар 2015 22:51 quimper
U Rusiji je diktatura naroda a ne jednog čoveka.Rusija je prošla kroz pustoš diktature Jelcina i oligarha , došao je drugi čovek sa ekipom uspešnih ljudi , patriota ali to što ti ne vidiš sunce , misliš da te šporet greje kad ti je vruče , to je tvoj problem a ne ljudi na ovom portalu.
Препоруке:
10
2
141 недеља, 04 јануар 2015 11:57
видите како читају Ђорђа
"Због случаја Беко, биће промена у полицији", каже др Неша Стефановић.Значи, тражи се жртвени јарац да се пребаци одговорност због неуспешне истраге и опере АВ због изјаве о атентаторима "аматерима".
Препоруке:
10
0
142 недеља, 04 јануар 2015 13:24
Рђосав
- можда је време да "ремизирамо"? - ево:

- Вучић је лош, али је још увек кудикамо бољи од ДОСС-оваца које је утрљао у земљу. На страну што укључује ДОСС-овце у своју власт (моја највећа замерка, до презира!) - али ипак само као појединце; као организовану политичку снагу их је буквално сатр`о.

- стање у медијима - сасвим регуларно, просечно, - типично! - за либерално-капиталистичке режиме. `Тели сте капитализам? - ево вам га!

- Вучићева власт стабилна, још увек у "горњој мртвој тачки" (вертикални хитац! - још није почео слободан пад, а ка-ће не знамо...)

- огорчене коментаре против "диктатора" и "издајника" Вучића пишу углавном национални салон-интелектуалци, ојађени пропашћу своје омиљене странке - ДСС-а и њеног умишљеног лидера, сада пензионера.

- промена режима? - за неких десетак година. Реално...
Препоруке:
5
20
143 недеља, 04 јануар 2015 14:52
Izdrzi narode
..."човека који изјављује да би желео да у свом тиму има Чеду Јовановића, Соњу Лихт и Ивана Вејводу, размењује узајамне комплименте са Светиславом Басаром, и којег на сва уста хвале и бране Петар Луковић и Е-новине."


Pametnome dovoljno!
Препоруке:
14
0
144 недеља, 04 јануар 2015 14:59
pedjauae
Djordju Vukadinovicu hvala na ovom izvanrednom tekstu. Bog ga poziveo, I sve trezvene ljude koji jos imaju snage da svojom glavom razmisljaju. Srecna Nova, I da bude bolja nego prosla.
Препоруке:
11
2
145 недеља, 04 јануар 2015 15:31
Рђосав
pedjauae:
Srecna Nova, I da bude bolja nego prosla.
- не може да буде боља него прошла. Читаш ли ти новине? - `ел` реко Вучић да ће тек 2016-та да буде боља?

- нешто си необавештен...
Препоруке:
15
2
146 недеља, 04 јануар 2015 18:41
namcor
Zar i najispranijim mozgovima vise nije jasno da smo dosli do ivice ponora, a drage nas Vodje nagovaraju da ucinimo odlucan korak NAPRED! Zar i najzaludjenijem nije jasno da interese radnika, obicnih ljudi i svih koji, jos uvek, srecom, imaju neki posao, zastupa neko ko u zivotu nema jedan dan radnog staza, van politike! Zar su Nemci “tradicionalni srpski prijatelji”? Isto to i Amerikanci. Ima li mozga u tim lobanjama? Zar iko normalan jos moze da proguta: …”sa Srbijom se ne moze razgovarati ucenama..”. Naravno da ne moze, jer nema potrebe. Ima neko ko ce sve uciniti i pre nego sto se to zatrazi. Eto, jedino Rusima necemo uvesti sankcije. Cudo jedno! Uveli bi ih istog casa, kada bi znali da im to ne bi bilo poslednje! Ali. Srbijom vladaju mediokriteti. Srbija je u ozbiljnom problemu identiteta. A, posteno, ne vidim svetlost na kraju tunela...
Препоруке:
10
0
147 недеља, 04 јануар 2015 19:39
Jasna@namcor
Jedino jos Rusima nismo uveli sankcije,a uveli bismo ih ...Pa zutaci bi ih uveli sigurno.(One dve njihove u SE su vec glasale za sankcije Rusiji).
Препоруке:
6
6
148 понедељак, 05 јануар 2015 00:21
smes li da se opkladis?
"...Телекома (јавна је тајна да је већ обећан Немцима) и ЕПС-а."

Mozda je to javna tajna, al cisto sumnjam da je istinita. Kada su dolazili kinezi u posetu, cuo sam da njih zanimaju fiksni operateri, i da ce buducnost telekomunikacija odredjivati upravo ti fiksni operateri, posto oni poseduju te potrebne resurse za telekomunikacije. Tu, meni cudnu, izjavu sam zapamtio upravo zbog toga sto u ovoj eri bezicnih komunikacija neko pominje fiksnu telefoniju, za koju sam ja mislio da je proslost. Da li je to rekao kineski premijer, ili je to rekao neko iz SNS-a ko je citirao nekog kineskog zvanicnika ne mogu se setiti. U svakom slucaju, ja mislim da upravo ta izjava, razotkriva buduceg kupca Telekoma. Jasna mi je Djordjeva netrpeljivost prema svemu sto ima veze sa Nemackom, al ja bi se kladio na Kineze, upravo zbog te izjave, koja je izgovorena bez ikakvog povoda, posto se Kinezi nikada do sada nisu pominjali ni u jednoj prici vezanoj za telekomunikacije u Srbiji.
Препоруке:
3
2
149 понедељак, 05 јануар 2015 01:37
@Рђосав
1.
- Вучић уопште није „утрљао“ ДОСС-овце у земљу нити их је сатро као политичку снагу, већ је СНС , као организована политичка снага преузео политички и економски програм ДОСС-а. Укратко, Вучић је ревитализовао ДОСС под називом СНС.

- Стање у медијима је нерегуларно и нетипично. У сваком случају тај примитивизам и једноумље нису типични за Западну Европу о којој иначе имам најгоре могуће мишљење. Ипак - The Guardian – лист наклоњен левици, синдикатима и лабуристима био је веома критичан према лабуристичкој влади Тонија Блера. Објавио је Сноудена. Telegraph – лист повезан са врхом Торијеваца, на примитиван начин брани њихове потезе, и зато је добио презрив назив Torygraph. Le Figaro je гласило деснице, и као такав веома критичан према актуелној социјалистичкој влади јер је у капитализму „регуларно и типично“ да постоје провладини и опозициони медији. Што није случај у Србији. Постоје само проАВ медији.
Препоруке:
12
2
150 понедељак, 05 јануар 2015 01:41
@Рђосав
2.
Као врхунац, у капиталистичкој Француској постоји и независан недељник Marianne који критикује и десницу и левицу. Десницу критикује због неолибералне економске политике а левицу је својевремено критиковао због негативног односа према Милошевићу (француска левица је била једногласна у ставу о Србима као геноцидним криминалцима, кривим за рат у Југославији). Marianne се издржава искључиво од продаје листа – не прима ничије огласе ни рекламе.

- Не знам којом методом сте утврдили да огорчене коментаре против диктатора и издајника Вучића пишу углавном национални салон интелектуалци. Сељаци на београдским пијацама причају исто то што пише у тим огорченим коментарима. У то се можете уверити ако одете на неку од београдских пијаца и ослушнете шта причају сељаци.

- На крају, пријатељски савет. Пре него што се упустите у резимирање, прорадите још једном градиво. И било би пожељно да смањите те стилске керефеке али ту вероватно нема помоћи.
Препоруке:
12
2
151 понедељак, 05 јануар 2015 12:25
Saša
Ono što je logički interesantno jeste da se ustvari Vučić nije menjao, i onda i sad je bio protiv srpskog naroda. Da li je ikome normalnom moglo pasti napamet da izgovaranje 100 muslimana za jednog Srbina u skupštini može na bilo kakav način biti od koristi srpskom narodu. Ne, to je bio dokaz da je srpski narod divalj i primitivan i da je bombardovanje opravdano.

Isto tako Vučić sada radi za banke, jer je otplatama dugova dao najviši prioritet bez ikakve analize da li su se te banke bavile koruptivnim i siledžijskim metodama da nam uvale kredite. Prodaje resurse itd.

Osnovno pitanje koje se meni postavlja da li je Vučić neuračunljiv i ne ume da misli, ili je na neki način od samog početka plaćen da radi protiv Srbije i Srba. Analitički Internet portali bi trebali da se posvete toj temi, počev od skupštinske izjave o muslimanima. Kako je to smeo reći i zašto je to rekao, i kako zapadni mediji u Srbiji takvom čoveku daju sav svoj prostor? Da li je u pitanju zavera?
Препоруке:
10
1
152 понедељак, 05 јануар 2015 14:42
@Saša
Da li je u pitanju zavera?
Да.
Препоруке:
7
1
153 понедељак, 05 јануар 2015 19:17
kako dalje
iskljucite TV, pricajte i delite svoje misli sa komsijama, rodjacima, prijateljima u svakom trenutku i na svakom mestu. Ljubazno, argumentovano bez velikih slogana i ubedjivanja.
Omladina je buducnost njima treba pricati od malih nogu sta su nase vrednosti i zasto ne moramo ili ne mozemo da imam sto vide na TV-u . Pomozite svakom roditelju, necemo da nam deca budu izgubljena zbog 'obecanog zapadnog zivota' koji nece nikad dobiti. Jel nema perpetum mobile: neko radi a neko uziva.

Sve pocinje od porodice ona trazi BESUSLOVNU LJUBAV: da muz postuje i pomaze zenu, da ona zeli da mu rodi decu, da deca postuju sta stariji rade za njih, da se braca ne svadjaju zbog zena, da se svekrve i taste ne mesaju u brakove svoje dece, da svako svakome pomogne koliko moze i nacin prvi pozitivni pokret sa zeljmom da mu se dobrim vrati i da ce izazvati lavinu dobrog.

Srecna i uspesna 2015 svima!
Препоруке:
7
0
154 понедељак, 05 јануар 2015 19:23
stevan tomic
Svaka cast gospodine Vukadinovicu. Precizno i argumentovano. Samo ovaj poslednji pasus mnogo lici na 'vec vidjeno'... samo fali 'smrt fasizmu'?

Gde je plan? NVO? Poziv zainteresovanima/donatorima? Program?

Ako je ovo samo politicka analiza, (a nije) onda je poslednji pasus neprimeren i suvisan.

Ima nas mnogo koji bi zrtvovali jos vise, ali nam trebaju pametni ljudi (Vi, gospodin Antonic...) NVO, geo-politicki sponzori (Rusija? Kina?) insajderi u EU, USA (diaspora...) Oprostite ali ne moze sut na megdan sa rogatim.

Za minuse ne marim.
Препоруке:
9
1
155 понедељак, 05 јануар 2015 23:46
Рђосав
неки англофил - наивчина:
@Рђосав
- Стање у медијима је нерегуларно и нетипично. У сваком случају тај примитивизам и једноумље нису типични за Западну Европу о којој иначе имам најгоре могуће мишљење. Ипак - The Guardian – лист наклоњен левици, синдикатима и лабуристима био је веома критичан према лабуристичкој влади Тонија Блера.
- ма немој? А јел` тај Гардијан нападао Блера због бомбардовања Србије? - јел` се бунио против признања Косова?

- Блера нападају само и искључиво због Ирака. То јесте велика свињарија, америчко-европска, све те лажи о Садаму и оружју масовног уништења. Али и то би прошло да у Ираку није настао овај пакао од кога сад ни интервенционисти немају превише користи.

- а свињарије против Србије су пролазиле глатко. И никад нико у В.Б. неће вратити точак уназад и запитати: чекај, а зашто смо - и с којим правом? - рушили Милошевића?!

- поука: само ви наивни верујете у "вишеумље" британских медија.
Препоруке:
10
2
156 понедељак, 05 јануар 2015 23:54
Рђосав
- наградно питање за наивне англофиле (и остале са јефтинијим улазницама:)

- да ли ће икада ико, од тих "критикованих" - Блера, Клинтона, Обаме,... - од тих, дакле, међународних злочинаца кривих за разарање: Ирака, Србије, Либије, ... - и убиство лидера тих земаља - да ли ће икада некоме од "критикованих" ишта зафалити? Да ли ће имати и најмању непријатност?

- та накнадна цинична квазиобјективност је само со на рану жртве. Униште те па ти онда описују како су те уништавали. И да су можда мало претерали.

- о чему онда, господо интелектуалци (обожаваоци западног "објективног" новинарста) ми уопште причамо?
Препоруке:
8
2
157 уторак, 06 јануар 2015 12:44
@Рђосав
Прво, чисто и јасно сам написао да о земаљама Западне Европе (у које, разуме се, спада и Енглеска), имам најгоре могуће мишљење. Према томе не могу бити англофил па ти је тај део тираде потпуно бесмислен.

Друго, нисам ни наиван, јер само наивна особа (или СНС активиста/провокатор) може да мисли да је Вучић „утрљао ДОСС-овце у земљу“ и да их је „као организовану политичку снагу сатро.“ ДОСС је моћнији него икад, само што се сада зове СНС.

Треће, разуме се да слободни медији нигде не постоји. Постоје само различити степени једноумља и примитивизма. Актуелни медији у Србији су у том погледу поставили рекорд који тешко да било ко може оборити у догледно време.

Четврто, владе у З.Европи су такве да ниједан частан човек не би радио у провладином медију. Али, чак и такве особе повремено критикују владу што је незамисливо за било који медиј данас у Србији.
Препоруке:
5
3
158 уторак, 06 јануар 2015 12:52
Jasna@bezimenom
@Bezimenom DOSSovcu sto se poziva na "objektivnost" zapadnih medija kako bi dokazao Vucicevu diktatorsku prirodu.
Pa to ste vec jednom radili sa Milosevicem.Dva put ista fora ne prolazi.
Inace utrljao vas je Vucic i to tako da se nikad vise necete oporaviti,zbog toga ga i mrzite !
Препоруке:
2
10
159 уторак, 06 јануар 2015 14:06
@Jasna
Па, да.Све се уклапа. Они продавци што по пијацама псују Вучића су заправо ДОСС-овци преобучени у сељаке. Свака част, Јасна.
Препоруке:
8
2
160 уторак, 06 јануар 2015 16:33
Боб
@Šota u bečkoj Operi

На страну историја и политика. Са најважније, музичке стране, тај концерт је одувек био друга лига. Трећа, чак! Сваки зналац ће вам рећи да је програм тих концерата другоразредан, углавном јефтина валцерска музика, приватана представа породице Штраус, да не кажем Швајнштајгер. У односу на квалитетну класику, ово је као скупа журка за Нову годину.
Препоруке:
11
0
161 среда, 07 јануар 2015 13:42
VaSa
Tekstu nema šta da se prigovori osim možda samog kraja gde se daju oni predlozi.
Nažalost ništa ama baš ništa ne može da se uradi. Nema ko.
Samo možemo da čekamo tresak o dno, a onda.... videćemo, ništa ne može da se predvidi.
Препоруке:
1
1
162 среда, 07 јануар 2015 18:08
rade dragos
DJordje tekst ti je realan i objektivan. otvorio si nam oci da dobro razmislimo u buduce koga cemo glasati. Ti si odlicno primetio, Vucic voli tv glumu i hvalisanje a od njegovih rezultata osecamo samo teret nemastine koju nam je podario kroz smanjenje penzija, rasta domace valute, zaduzivanje ...
Препоруке:
4
2
163 понедељак, 12 јануар 2015 13:13
jocal
...odnos tzv. patriotskog bloka prema MMF-u,Svetskoj banci i Eulex-u je teško licemerje...šta sa dugovima prema lihvarskoj internacionali i kako se postaviti prema okupatoru dela(?) teritorije..hoćete li na izbore izaći kao deo sistema kreiranog za pljačku sirotinje raje ili ćete odmah po osvajanju vlasti raskinuti ugovor sa đavolom i da li ćete to pre izbora objaviti,da biračko telo zna čemu treba da se nada?.. hoće li vam evroatlantske integracije biti deveta rupa na svirali samo u kampanji ili ćete posle izbora zaista raskinuti sa ambasadorima kvinte a ambasadora Rusije zamoliti da RF ODMAH I NEODLOŽNO pošalje nešto od svojih vojnih efektiva,tek da se vidi da ste ozbiljni?...kako mislite da će da izgleda Vaš bilans nakon godine ili dve kolaboracije "usled više sile"?..ili ćete odmah raskrstiti sa kompradorima i povesti zemlju težim putem od ovog utabanog?..dok se ovo ne razjasni obe srpske patriotske kolone ne treba uzimati za ozbiljno,sem kao sredstvo za očuvanje interesa zapada.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер