Dobar tekst. Jedino ne bih rekao da je u pitanju samo naprednjačka nesposobnost, mada jesu nesposobni, nego pre vlastoljublje i alavost da se po svaku cenu dočepaju političkog plena, kao i u ostatku zemlje. Ovi će dokrajčiti sve što je od prethodnih preostalo.
Preporuke:
41
2
2
sreda, 27 avgust 2014 11:13
teško je priznati, ali
Ovi "napredni" su gori izrodi čak i od žutih.
Preporuke:
44
4
3
sreda, 27 avgust 2014 11:15
Š
U SNS ima pritajenih autonomaša-separatista koji su tu gde jesu jer je trenutno to najlukrativnije a čekaju trenutak u budućnosti da ispolje svoje vojvođanerske ambicije...
Preporuke:
47
0
4
sreda, 27 avgust 2014 11:32
Separatizam jednih jača separatizam drugih
Region (konkretno prostor bivše SFR Jugoslavije) je međusobno povazan.Separatizam jednih jača i podstiče separatizam drugih.Ukoliko podržavaš separatizam na jednoj strani,onda se ne čudi da i drugi podržavaju i jačaju separatističke težnje negdje drugo.Ko želi da sjecka i usitnjaje teritorije,neka se ne čudi da i drugi imaju svoje ciljeve koje idu ka sjeckanju i usitnjavanju.Sve je to povazano, pa kad dirneš "mečku" onda i drugi diraju.
Preporuke:
0
34
5
sreda, 27 avgust 2014 11:35
Drinko Končarević
Ja uopšte ne razumem čemu pokrajina? Šta to mogu računari u pokrajini a ne mogu računari iz Beograda? Zašto finansirati duplu vlast? Kako su svi nezaposleni to je i na ovom planu nacionalne ravnopravnosti, sve ostvareno. Da se okrenemo novcima. Prošle nedelje boravio sam na "Bačkom kanalu". Prema priči domaćina, kanal je naj zagađeniji na području Vrbasa što i nije važno. Važno je da je zagađen, ceo. Ukinimo pokrajinu, a novac koji se trošio na vlast utrošimo na čišćenje kanala. Valjda je važnija zdrava sredina od političara koji nam uopšte nisu potrebni. Obzirom da nemam tačan broj političara u Srbiji, (oni koji dobijaju plate bavljenjem politikom) zanima me koliko ide političara na hiljadu stanovnika. Znam samo da je evropska norma jedan administrativac-informatičar na hiljadu stanovnika. Posle petog oktobra ostvareno je 3-5 takvih na hiljadu stanovnika i to ne možemo da podnosimo. Zašto bi podnosili pokrajinsku vlast?
Preporuke:
44
1
6
sreda, 27 avgust 2014 12:04
Paja
Ni prva ni druga teza nisu tačne. U pitanju je opštepoznata nesposobnost srbijanskih vlasti da obezbede pristojan i prihvatljiv ambijent u kome se može živeti. To je jedini i isključivi razlog zašto većina ljudi u Vojvodini teži i želi da se politički izoluje i odvoji od ostalog dela Srbije. I tu su potpuno u pravu bez ostatka. U pitanju je razlika u kulturnom i civilizacijsom nivou dva entiteta u još uvek istoj ali sve manje zajedničkoj državi.
Preporuke:
5
44
7
sreda, 27 avgust 2014 12:05
Živorad
Najzad jedan autor koji uočava porast separatizma.
I da dodam da je naprednjački očajan potez rušenja Đilasa u DS, koji nije bio nesrpski orijentisan, doveo do toga, tako da sada nemamo protivtežu autonomašima u slučaju da SNS izgubi vlast u Srbiji.
Opa
Preporuke:
32
2
8
sreda, 27 avgust 2014 12:45
@separatizam jednih
Da, kao npr. kad ste vi separatisali BiH iz Jugoslavije pa se posle cudite sto se RS separatise.
Preporuke:
25
1
9
sreda, 27 avgust 2014 13:07
Drinko Končarević
@Paja,
"To je jedini i isključivi razlog zašto većina ljudi u Vojvodini teži i želi da se politički izoluje i odvoji od ostalog dela Srbije".
Koliko ja pratim politička zbivanja u Srbiji, nije mi poznato da je neko došao do saznanja koja navodite u svom komentaru. Zato Vas molim da navedete izvor. Za sada, to je samo jedna u nizu separatističkih rečenica, koja zbog svoje praznine jadno zvuči. Kulturna delatnost, ako bi je finansirali iz Beograda a ne indirektno preko Novog Sada, imala bi više novaca nego sada. Uostalom u tom pokrajinskom sekretarijatu za kulturu sede uglavnom nesposobni ljudi. Ovo su reči jednog njihovog šefa. Dok je razgovarao samnom, više puta su ga zvali mobilnim telefonom, kako on objašnjava zbog sitnica, gluposti.Bilo je to prošle godine u ovo vreme.
Preporuke:
28
1
10
sreda, 27 avgust 2014 13:25
Seperatizam BiH nije vrijedio žrtava
@separatizam jednihDa, kao npr. kad ste vi separatisali BiH iz Jugoslavije pa se posle cudite.Ja se ne čudim? Samo separatizam BiH je skupo plaćen, jako skupo i više nego što je vrijedilo (nije vrijedilo ništa, najiskrenije, bolje da se ostalo u Jugoslaviji u zajednici sa Srbijom i Crnom Gorom).Baš zato, što je greška i suviše skupo plaćena, da drugi ne ponavljaju nešto slićno,jer će biti i suviše skupa cijena, za nešto što će se pokazati da ne vrijedi, kao što nije vrijedila ni secesija BiH od Jugoslavije.
Preporuke:
23
0
11
sreda, 27 avgust 2014 13:30
Otpor separatizmu jednih povlači otpor i drugih
@separatizam jednih
Da, kao npr. kad ste vi separatisali BiH iz Jugoslavije pa se posle cudite ...
Nema čuđenja, samo prijateljski savjet da će i drugi iskoristi pravo da se odupru separatizmu, kao što su se sasvim legitimno s pozicije srpske nacionalne politike i samo Srbi oduprli separatizmu Alije Izetbegovića , ne želeći da im se pravi granica.
Preporuke:
14
0
12
sreda, 27 avgust 2014 14:00
@separatizam BiH nije vredeo zrtava
Slazem se vama, tuzno je sto je tako ispalo, samo nazalost mnogi vasi sunarodnici ne razmisljaju tako i puni su mrznje.
Preporuke:
8
1
13
sreda, 27 avgust 2014 14:09
separatizam BiH nije vredeo zrtava
@separatizam BiH nije vredeo zrtava
Slazem se vama, tuzno je sto je tako ispalo, samo nazalost mnogi vasi sunarodnici ne razmisljaju tako i puni su mrznje.
Sunarodnici?Moji sunarodnici su Srbi nacionalno a religijski muslimani ili ateisti ni sam više ne znam?Znači teška situacija?
Mržnja se mržnjom hrani i međusobno su povezane?Šteta nema pameti, da ima ne bi bi bilo tako.Iskreno bojim se zla, koje se može ponoviti.
Preporuke:
15
0
14
sreda, 27 avgust 2014 15:24
dr mr
Rasprava je otišla ka bosanskom separatizmu.
Vojvođanski separatisti hoće posebnu poresku upravu jer su uništili se pokrajinske fondove, pa namaju više odakle da kradu. Zato su se nameračili na poreske obveznike, jer znaju da tamo još ima para.
A posebna policijska uprava im treba da bi sebe zaštitili od istrage zbog svih zloupotreba koje su do sada izvršili.
Preporuke:
25
2
15
sreda, 27 avgust 2014 16:22
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Tante za tante - separatizam.
Neko napisa da "srbijanci" nisu u stanju da obezbede pristojan zivot. Tacno!! Slazem se u potpunosti!!!
E, sada da prebacimo loptu na "vojvodjanersku" stranu. Kako imaju svu vlast u Vojvodini, a mnogbrojne afere pokazuju da nisu gadljivi na pare, cak sta - po tom pitanju vlada besprekorno bratstvo i jedinstvo - molim da mi odbjasne zasto je celokupna privreda Vojvodine unistena?? Gde je to blagostanje koje vam uzurpiraju "srbijanci"?
Drzite lopova i di su novci, a? Pa da, gde su ti novci? Sve postenjacina do postenjacine, ali, eto ne mogu od "srbijanskog" Beograda.
Ah, da ...!! Zaboravih da precesljam poreklo najglasnijih "vojvodjanera", njihovo imovno stanje i nacine na koji su dosli do imovine. To sebi dajem za pravo kao peta generacija.
Ustvari - neka to bude domaci zadatak. Nako zavrsetka nadam de da cete moci pravilno da ocenite dobronamernost gore spomenutih.
Preporuke:
19
2
16
sreda, 27 avgust 2014 16:40
Jasna@Paja
A po cemu su to "Vojvodjanske vlasti" sposobnije od srbijanskih?Da li po Razvojnoj banci,Fondovima gde se delilo sakom i kapom kumovima i partijskim drugovima?Te floskule o kulturi i posebnosti vojvodjanskog etniteta okaci macku o klin.Niti ste vi autonomasi kulturniji ,niti posebniji,ista ste fela !
Preporuke:
20
4
17
sreda, 27 avgust 2014 16:56
dr mr
Da doprinesem o poreklu. jedan je potomak šefa CK, drugi je sin prote iz susedne države, za ostale ne znam.
Preporuke:
14
0
18
sreda, 27 avgust 2014 17:14
@separatizam BiH
Mislio sam na muslimane, na njihovim sajtovima se mogu procitati brojni ratnohuskacki i prostacki komentari puni mrznje prema Srbima, cak i na ovaj sajt ponekad nabasa neko takav, mogli ste da se uverite.
Preporuke:
13
0
19
sreda, 27 avgust 2014 17:49
Drinko Končarević
@dr mr,
"drugi je sin prote iz susedne države".
Negde davno, pročitao sam da je prota rasčinjen. Kakav otac takav sin, kaže naš narod.
Preporuke:
16
2
20
sreda, 27 avgust 2014 19:42
hm
Vidim da i ovde neki skriveni SNS botovi pokušavaju da skrenu temu sa sebe i svoga šefa na prežvakane priče o Pajtiću i žutima. Da, oni su napravili štetu koju su napravili, ali sada je na sceni Vučić i kulminacija izdaje, od KOSOVA do Vojvodine. U savezu sa Pastorom i Čankom, od koga su čak i žuti zazirali. To je prava tema gospodo naprdnjaci.
Preporuke:
25
3
21
četvrtak, 28 avgust 2014 13:25
Neša
Nije u pitanju nesposobnost SNS nego naručena pasivnost u odupiranju secesije Vojvodine tj. prećutna saglasnost sa dešavanjima u tom smeru. Velike sile su u svojim planovima Vojvodinu već odvojile od Srbije da bi je kasnije razdelili po nacionalno-teritorijalnom principu i pripojili susedima u skladu sa tim a užoj Srbiji namenili su učešće u nekom novom Savezu balkanskih država (Crna Gora, Srbija, Makedonija, Albanija, Turska, BiH i nezavisno Kosovo) čijim članicama će uskoro biti ukinut roming jer ukidanje i uspostavljanje granica lagano se sprovodi i preko rominga, pozivnih brojeva za državu, zvezdica, fusnota i razne druge "sitnice". Odatle odjednom nagla podrška Sarajevu kao nekom budućem centru budućeg Saveza.
Projekat "Beograd na vodi" od prvog dana mi liči na zidanje novog Kalemegdana, modernog utvrđenja na granici Otomanske imperije.
Preporuke:
7
1
22
četvrtak, 28 avgust 2014 15:48
@hm
A da ti nisi Pajticev bot?
Preporuke:
2
3
23
petak, 29 avgust 2014 12:53
Bačka
Na trenutke pomislim da je jedino dobro što bi Vođa i SNS mogli da urade, s obzirom na to kako ih obožavaju u Briselu, je da ukinu autonomiju nekakve vojvodine, mislim da bi im to prošlo , ali bojim se da se varam, ne bi se SVM tako udružio lako sa ovima a i još dosta toga. U svakom slučaju, videećemo vrlo uskoro da li će se ipak ta vojvođanerija slabiti ili će se doraditi ustav iz 1974. da nas dokusuri do kraja. I da, pišem i Južne Bačke gde mi je MUKA kako se jadni polupismeni primaju na priče kako im Beograd sve uzima, a jadan Novi Sad nema leba da jede.
Preporuke:
5
0
24
subota, 30 avgust 2014 10:50
jbgbgd
Naslov je dobar, zaključak takođe. Možda baš zbog nekompetentnosti tzv. naprednjaka Pajtiću treba pružiti šansu, ali naša javnost je užasno skeptična prema političkoj klasi uopšte. Sa druge strane, ne treba nikako smetnuti sa uma da sa istoka duvaju neki novi vetrovi, neko juče na ovom mestu reče da se oseća i dah slobode...To je možda i razlog što i sam Pajtić uviđa neodrživost pozicija alekovaca po sistemu "hoću da kakim, neću da kakim". Na severu je ionako Orban kojem na kraj pameti ne pada da ugrožava odnose Mađarske sa Rusijom.Naravno, postoje i određeni nemački interesi, ali tom pitanju treba prići uravnoteženo, a ne snishodljivo poput "reformatora" i ekipice.
Preporuke:
0
0
25
nedelja, 31 avgust 2014 08:21
Srđa
@Drinko Končarević
SAPV je bila, SAPV je ostala.
To što su promenili ime, tačnije izbacili jedno slovo, ništa nije promenilo u načinu rada birokratije.
Teritorijalna organizacija pokrajinama i nazovi regionima je zaostavština ne dvadesetog već ranijih vekova.
Većina evropskih zemalja razlikuje gradove i sela, urbana i ruralna područja i teritorijalnu organizaciju razvija u tom smeru dajući im nadležnosti kakve ni jedna SAPV nije imala, sa autonomijom koja se demokratizacijom ostvaruje i nadzire.
Dakle, nije problem samo (S)APV - problem je teritorijana organizacija i decentralizacija, problem je izborni proces lokalnih samouprava, problem je stranačko organizovanje, problem je fiskalni sistem.
I da dodam da je naprednjački očajan potez rušenja Đilasa u DS, koji nije bio nesrpski orijentisan, doveo do toga, tako da sada nemamo protivtežu autonomašima u slučaju da SNS izgubi vlast u Srbiji.
Opa
"To je jedini i isključivi razlog zašto većina ljudi u Vojvodini teži i želi da se politički izoluje i odvoji od ostalog dela Srbije".
Koliko ja pratim politička zbivanja u Srbiji, nije mi poznato da je neko došao do saznanja koja navodite u svom komentaru. Zato Vas molim da navedete izvor. Za sada, to je samo jedna u nizu separatističkih rečenica, koja zbog svoje praznine jadno zvuči. Kulturna delatnost, ako bi je finansirali iz Beograda a ne indirektno preko Novog Sada, imala bi više novaca nego sada. Uostalom u tom pokrajinskom sekretarijatu za kulturu sede uglavnom nesposobni ljudi. Ovo su reči jednog njihovog šefa. Dok je razgovarao samnom, više puta su ga zvali mobilnim telefonom, kako on objašnjava zbog sitnica, gluposti.Bilo je to prošle godine u ovo vreme.
Da, kao npr. kad ste vi separatisali BiH iz Jugoslavije pa se posle cudite ...
Nema čuđenja, samo prijateljski savjet da će i drugi iskoristi pravo da se odupru separatizmu, kao što su se sasvim legitimno s pozicije srpske nacionalne politike i samo Srbi oduprli separatizmu Alije Izetbegovića , ne želeći da im se pravi granica.
Slazem se vama, tuzno je sto je tako ispalo, samo nazalost mnogi vasi sunarodnici ne razmisljaju tako i puni su mrznje.
Sunarodnici?Moji sunarodnici su Srbi nacionalno a religijski muslimani ili ateisti ni sam više ne znam?Znači teška situacija?
Mržnja se mržnjom hrani i međusobno su povezane?Šteta nema pameti, da ima ne bi bi bilo tako.Iskreno bojim se zla, koje se može ponoviti.
Vojvođanski separatisti hoće posebnu poresku upravu jer su uništili se pokrajinske fondove, pa namaju više odakle da kradu. Zato su se nameračili na poreske obveznike, jer znaju da tamo još ima para.
A posebna policijska uprava im treba da bi sebe zaštitili od istrage zbog svih zloupotreba koje su do sada izvršili.
Neko napisa da "srbijanci" nisu u stanju da obezbede pristojan zivot. Tacno!! Slazem se u potpunosti!!!
E, sada da prebacimo loptu na "vojvodjanersku" stranu. Kako imaju svu vlast u Vojvodini, a mnogbrojne afere pokazuju da nisu gadljivi na pare, cak sta - po tom pitanju vlada besprekorno bratstvo i jedinstvo - molim da mi odbjasne zasto je celokupna privreda Vojvodine unistena?? Gde je to blagostanje koje vam uzurpiraju "srbijanci"?
Drzite lopova i di su novci, a? Pa da, gde su ti novci? Sve postenjacina do postenjacine, ali, eto ne mogu od "srbijanskog" Beograda.
Ah, da ...!! Zaboravih da precesljam poreklo najglasnijih "vojvodjanera", njihovo imovno stanje i nacine na koji su dosli do imovine. To sebi dajem za pravo kao peta generacija.
Ustvari - neka to bude domaci zadatak. Nako zavrsetka nadam de da cete moci pravilno da ocenite dobronamernost gore spomenutih.
"drugi je sin prote iz susedne države".
Negde davno, pročitao sam da je prota rasčinjen. Kakav otac takav sin, kaže naš narod.
Projekat "Beograd na vodi" od prvog dana mi liči na zidanje novog Kalemegdana, modernog utvrđenja na granici Otomanske imperije.
SAPV je bila, SAPV je ostala.
To što su promenili ime, tačnije izbacili jedno slovo, ništa nije promenilo u načinu rada birokratije.
Teritorijalna organizacija pokrajinama i nazovi regionima je zaostavština ne dvadesetog već ranijih vekova.
Većina evropskih zemalja razlikuje gradove i sela, urbana i ruralna područja i teritorijalnu organizaciju razvija u tom smeru dajući im nadležnosti kakve ni jedna SAPV nije imala, sa autonomijom koja se demokratizacijom ostvaruje i nadzire.
Dakle, nije problem samo (S)APV - problem je teritorijana organizacija i decentralizacija, problem je izborni proces lokalnih samouprava, problem je stranačko organizovanje, problem je fiskalni sistem.