субота, 27. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

О навијању, објективности, критици и режимском „патриотизму“

Kоментари (76) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 25 јун 2014 23:11
Мики Петровић
И коначно, мада би се примери могли набрајати унегоглед, поред најбоље воље, не могу да верујем у бајку о „лукавом патриотизму“ која се тенденциозно пласира из неких кругова режимских и „ДБ-патриота“, а који се (тај режимски „патриотизам“) манифестује тиме што „признајемо суверенитет Украјине, али нећемо Русији да уводимо санкције“. Док се, са друге стране, заводи лична диктатура, најсрамније издаје Косово, спроводи Бриселски споразум, избегава недвосмислено изјашњавање о Јужном току и интензивира „европски пут“, на којем неминовно мора доћи до пуног признања косовске независности и до редукције односа са Русијом – и још којечега другог.



Потписујем. Свака част на тексту
Препоруке:
151
6
2 среда, 25 јун 2014 23:17
....
Одличан као и увек!
Препоруке:
112
3
3 среда, 25 јун 2014 23:19
Боле
Ђорђе концизно и без увијања. Свака част.


И још, поврх свега, намерно или из глупости, тим хистеричним наступом фактички обавести дотичног да што пре, како зна и уме, збрише из Србије – што је овај, разуме се, сместа и учинио.


толико то томе.
Препоруке:
116
3
4 среда, 25 јун 2014 23:23
Никад у ЕУ и НАТО!
власт спрема да тај негативни биланс крпи продајом последњих преосталих профитабилних ресурса као што су Телеком, ЕПС, аеродром и Дунав осигурање.


Ово су већ уговорили са Немцима.



Никад у ЕУ и НАТО!
Препоруке:
115
2
5 среда, 25 јун 2014 23:43
Позитивно изненађење
Навијам за Црвену Звезду, не мрзим Партитан, навијам увек са њих кад год игарју са неким страним клубом, а увек против њих кад игају са било којим домаћим. Нисам гласао за СНС јер ми проста логика говори да су велики издајници чим су за ЕУ.
Препоруке:
104
2
6 среда, 25 јун 2014 23:47
brod koji ih nam je doneo
А управо то, реалност, чињенице, логика и здрав разум, јесу највећи противници, или, боље рећи, главни „сведоци сарадници“ против актуелне српске власти и њеног главног носиоца.

Imaju oni svoju realnost, činjenice i logiku, zdrav razum ne može ostati takav na brodu ludaka:
Legenda o brodu ludaka ima svoje istorijsko utemeljenje u srednjovekovnom običaju da gradovi brodovima šalju svoje ludake u druge gradove. Naime, tada nisu postojale ludnice, te gradovi naprosto nisu znali što da učine s ljudima koji se nikako ne mogu uklopiti u društvo, odnosno s ludacima, pa su stoga svoju muku prebacivali na drugoga.
Препоруке:
63
1
7 среда, 25 јун 2014 23:48
ја
Ја не верујем у магични ефекат „страних инвестиција“ и ближи сам концепту „у се, и у своје кљусе“, то јест, ослањању на државу и сопствене снаге.


слажем се

Од малих ногу навијам за Црвену звезду, чак и у кошарци, где то (част Дуцију и Моки Славнићу) заиста није било једноставно и лако, с обзиром да су на другој страни стајали асови попут Кићановића, Далипагића, Дивца или Салета Ђорђевића.



и ја исто


Чини се да је и наш судија научио лекцију коју је коначно прихватила и наша политичка „елита“ – треба ићи низ длаку и не ваља се превише замерати великима


тачно тако

Може ли бити нормална земља у којој први човек владе, док му министар и директор полиције стоје као фикуси иза леђа, смењује полицијски врх, којег је пре тога похвалио


не може
Препоруке:
89
2
8 среда, 25 јун 2014 23:52
1244
Немам шта да додам. Уживао сам док сам читао (не само што и ја навијам на исти начин)већ што је Ђоређе више но лепо и тачно објаснио како стоје ставри у Србији.
Препоруке:
102
1
9 четвртак, 26 јун 2014 00:05
Обсервантес
Г. Вукадиновић је аматер за фудбалска збивања (нити су Хрвати оштећени, нити је Мажић лоше судио). Једино је за она кошаркашка у праву. Што се тиче актуелних политичких збивања опсервације су на месту. Онај ко буде помислио да прода или успе да прода ЕПС сматраће се за највећег издајника нације јер после тога следи апсолутно ропство. После тога нема државе Србије ни у формалном смислу. У садржајном и животном је одавно нема.
Препоруке:
71
6
10 четвртак, 26 јун 2014 00:19
Свевлад
Вучић Бранковић и његови Неписмењаци су за мене апсолутни врх дна, и ово су од пада Милошевића без поговора најцрњи дани за Србију као државу и Србе уопште као нацију. До сада је тај врх дна за мене био ЛДП, и све што он представља (антиполитика отворене државне и националне издаје). Међутим, за ЛДП од доласка на власт СНС-a - а поготово од срамног Бриселског споразума - сад још и имам неко новооткривено поштовање, јер су барем у својој политици издаје увек били отворени и искрени. Јасно је зашта су, па ко воли нек изволи. СНС преваранти су далеко гори, јер су од ЛДП-a преузели антиполитику издаје државе и нације али су при томе још и бесрамне кукавице, шоње које покушавају да о томе народ слажу, преваранти који спроводе издају српске државе и нације умотани до главе у српске заставе.

ЛДП-овци су издајници, али СНСовце су кукавички издајници, једноставно талог и муљ мрачног дна до се успузао до власти.
Препоруке:
84
2
11 четвртак, 26 јун 2014 01:01
Veritas Triumphus
(тај режимски „патриотизам“) манифестује тиме што „признајемо суверенитет Украјине, али нећемо Русији да уводимо санкције“. Док се, са друге стране, заводи лична диктатура, најсрамније издаје Косово, спроводи Бриселски споразум, избегава недвосмислено изјашњавање о Јужном току и интензивира „европски пут“, на којем неминовно мора доћи до пуног признања косовске независности и до редукције односа са Русијом – и још којечега другог.


kako je ovo sve tacno i lepo receno a ako se malo razmisli moze da se vidi koliko je plitka politika rezima i prvog gradjanina....ako je ovo njegovo najbolje izdanje, da li ce uopste bilo sta ostati od srbije za jos 4 god vladavine ovih nazadnjaka.

Знам да ће многи сада похрлити да кажу како аутор „навија“ против актуалне власти или Вучића лично


ne znam za autora, ALI JA LICNO NAVIJAM PROTIV OVE VLASTI A I PROTIV VUCICA...zar top nije moje demokratsko i navijacko pravo?
Препоруке:
50
1
12 четвртак, 26 јун 2014 01:12
Боб
@brod koji ih nam je doneo

Тако се данас ради у Србији са кучићима.
Препоруке:
30
1
13 четвртак, 26 јун 2014 02:07
драго_ца
Неки људи имају своје мишљење и држе се тога независно од мишљења осталих. Неки други опет, уместо свога мишљења одаберу ауторитет и онда се увек изнова одушевљавају са његовим ставовима.

У оне прву се човек може поуздати јер ће увек бити своји а ови други ме плаше јер је тако лако променити ауторитет коме ће се клањати.
Препоруке:
42
1
14 четвртак, 26 јун 2014 02:40
Шоми
Напредњачка власт се не труди да промени стварност у своју корист, већ да мења свест народа о стварности у којој живи.
Њима није важно какве су чињенице ако успеју да грађане убеде у своје тумачење истих.

На пример, продаја Телекома свакако ће лишити земљу вредне компаније и телекомуникације ставити у руке странаца.
Али, ако се та продаја народу представи као продаја непрофитабилне компаније која нам доноси губтике, а која ће по приватизацији постати профитабилна и давати доприносе у виду већих пореза, онда су мирни.

Док год су те чињенице далеке од свакодневног живота, довољно јака пропаганда успеће да наметне своје схватање народу. Продаја Телекома и ЕПС-а апстрактна је зато што још увек не осећамо њене последице.
Међутим, када цена струје буде скочила у рукама странаца, или кад буду поскупили интернет и телефонија, то ће бити чињенице о којима ће свест формирати људи сами и нико неће моћи да их убеди у то да је струја јефтина ако је скупа, или да имају нет ако га немају.
Препоруке:
47
2
15 четвртак, 26 јун 2014 05:10
bog dano vic
na pijaci mozes da kupujes ako si nesto prodao a prodati ako si proizveo ili nasledio mi nista ne prizvodimo nasledjeno je pod hipotekom a hocemo lepo da zivimo NE BIVA tako...
Препоруке:
37
1
16 четвртак, 26 јун 2014 07:15
важна поента
Свој тим, своја земља, мајка или дете не воле се зато што су најбољи и најлепши – већ зато што су моји. Али та љубав, ако је права, то јест, здрава, обавезно укључује и дозу критичност према томе како се ти предмети наше симпатије понашају и у шта се претварају.
Препоруке:
40
2
17 четвртак, 26 јун 2014 07:45
драгослав павков
Свој тим, своја земља, мајка или дете не воле се зато што су најбољи и најлепши – већ зато што су моји. Али та љубав, ако је права, то јест, здрава, обавезно укључује и дозу критичност према томе како се ти предмети наше симпатије понашају и у шта се претварају.

Објаснио.
Препоруке:
39
2
18 четвртак, 26 јун 2014 08:17
брм
а Грчка избацила Обалу слоноваче! ајд буди данас спортски аналитичар мајчин сине
Препоруке:
23
1
19 четвртак, 26 јун 2014 08:39
@@
Свака част.Због масе умртвљених, зомбираних, апатично одврлудалих умом, требало је рећи "..реалност, чињенице, логика и здрав разум, јесу највећи противници, или, боље рећи, главни „сведоци сарадници“ против актуелне српске власти и њеног главног носиоца.Понављам, одлично али недостаје примедба да је погажен УСТАВ .
Препоруке:
38
2
20 четвртак, 26 јун 2014 09:10
Vuk
Problem je sto Vucic ustanovio aksiom (tvrdnja koja se ne treba dokazivati): "Drzava Srbija to sam ja"
Te svak ko ista negativno pomene protiv Vucica automatski biva napadnut da govori protiv Srbije.
Na stranu sto ljudi koji daju prigovore i zamerke na rad Vucica su u stvari najiskrenije patriote.
A oni koji njegov rad hvale i kuju ga u zvezde su u stvari samo sitne (ili ne bas sitne) sicardzije i grebatori koji parazitiraju na srpskom narodu slepajuci se uz svaku vlast.
Препоруке:
37
3
21 четвртак, 26 јун 2014 09:25
Jasna
Nego Djordje vi nikako da odgovorite sta je alternativa ovoj vlasti,mislim lepo je kritikovati...
Препоруке:
17
62
22 четвртак, 26 јун 2014 09:36
Дринко Кончаревић
Спорт и политика,
Ми немамо спорт и зато нас нема на светским збивањима. Част појединцима. Код нас све је политика и то лоша, она најгора. Ни навијачи нису навијачи, већ политички незадовољни људи, који другог поља за испољавање незадовољства осим трибина немају.
Препоруке:
28
1
23 четвртак, 26 јун 2014 10:02
Лаки@Обсервантес
Нисам гледао утакмицу Аргентина:Иран и нисам знао даје и ту судио Мажић. Међутим у утакмици Немачка: Португал судио је лоше са фудбалског становишта, ја бих рекао да је судио кукавички или линијом мањег отпора, док је то Ђорђе дипломатски рекао "низ длаку" што је најкраћа и најбоља оцена Мажићевог суђења. Наравно, далеко од тога да није било горих суђења и далеко од тога да Мажић није добар судија, напротив: одличан је и због тога је и мога одсудити више у своју личну корист, науштрб фудбала, а да то не буду велике судијске грешке.

Након низа година кад нисам има прилику да напишем ни једну реч по којој се моји ставови разликују од ставаова иснесених у текстовима професора Вукадиновића (и професора Антонића) ево је: ја нисам навијач црвено него црно-белих.
Драго ми је да видим да је Ђорђе велики љубитељ фудбала и спорта, те сем звезда-партизан, симпатије према латино и африканцима дијелимо и признајем да сам интимно навијао за БиХ у свим њеним утакмицама а против ХР у свим њенм
Препоруке:
18
3
24 четвртак, 26 јун 2014 10:06
јасни СНС-овки
Него Јасна, кажите ви нама шта није тачно од овога што је написано и речено у вези са овом влашћу. Немојте да скрећете са теме и заводите за Голеш планину.
Препоруке:
44
4
25 четвртак, 26 јун 2014 10:09
Живорад
@Мики Петровић



И коначно, мада би се примери могли набрајати унегоглед, поред најбоље воље, не могу да верујем у бајку о „лукавом патриотизму“ која се тенденциозно пласира из неких кругова режимских и „ДБ-патриота“, а који се (тај режимски „патриотизам“) манифестује тиме што „признајемо суверенитет Украјине, али нећемо Русији да уводимо санкције“. Док се, са друге стране, заводи лична диктатура, најсрамније издаје Косово, спроводи Бриселски споразум, избегава недвосмислено изјашњавање о Јужном току и интензивира „европски пут“, на којем неминовно мора доћи до пуног признања косовске независности и до редукције односа са Русијом – и још којечега другог.



Потписујем. Свака част на тексту"

Ja баш ово не бих могао никада да потпишем. Зар је боље бити блесав, супротставити се лудом и јаком без обзира на последице?!?!?
Препоруке:
6
34
26 четвртак, 26 јун 2014 10:13
Влада
Углавном се слажем са Обсервантесовим коментарима, али овде греши. Мажић јесте лоше судио и то у корист Немаца, и то су сви видели. Тако је можда добио неки поен у ФИФИ и код Блатера. Али то свакако није битна тема, нити поента овог изванредног Ђорђевог текста.
Препоруке:
15
4
27 четвртак, 26 јун 2014 10:40
pavle
Odlican tekst.
Препоруке:
25
0
28 четвртак, 26 јун 2014 10:45
komentator
vlast i drzava ,kao da lice na fudbalskau organizaciju ,koja kotrlja loptu u ambis.mediji kao da su navijacka udruzenja koja slusaju vofju.komentatori su odusevljeni igrom i taktikom . djordje i par mislecih komentatora izvestavaju o nevremenu koje se nadvija nad stadionom.da li ce ih gledaoci i slusaoci cuti?
Препоруке:
18
1
29 четвртак, 26 јун 2014 10:52
Рђосав
Свој тим, своја земља, мајка или дете не воле се зато што су најбољи и најлепши – већ зато што су моји. Али та љубав, ако је права, то јест, здрава, обавезно укључује и дозу критичности према томе како се ти предмети наше симпатије понашају и у шта се претварају.
- ја сам ту "начисто": Вучић се претворио у Ђинђића. Дибидус. Прешао је Рубикон издајништва, сада је он ефективни лидер Друге Србије, њему повратка нема. Он је класични случај конвертита, а конвертити су најопаснији.

- за разлику, чини се да се Николић још није толико преломио. Године ваљда? Слабије се савија.

- уосталом, време ће показати.
Препоруке:
32
5
30 четвртак, 26 јун 2014 10:55
толико
Више волим Ганце него неке Немце.
Они ми нису никада ништа лоше учинили,нити су имали прилику,за разлику од Хрвата и Босанаца,па што бих за њих навијао,ма какву слику блиц анкете из београдских кафића,лажно приказивале.
Питајте уосталом за кога навијају Срби из Српске кад игра Босна.
За Немце нека навија премијер и сви који су у том тренутку поред њега.
Уосталом,какве везе има то са нама што ће Немци бити...
Нећу минусе!
Препоруке:
35
2
31 четвртак, 26 јун 2014 11:10
Jasna@@@
"Zbog umrtvljenih ,zombiranih,apaticnih..."
A ko ce te umrtvljene zombirane,apaticne da ozivi,ulije im novu nadu i energiju ?Penzioner vecvidjenoKostunica,vecvidjenoTadic,razvojna banka Pajtic ili neki drugi jos neotkriveni talenat
Препоруке:
10
39
32 четвртак, 26 јун 2014 11:37
Ристо
Дечије искрено и тачно. Свака част Ђорђу.
Препоруке:
25
3
33 четвртак, 26 јун 2014 11:57
небитан
О вучићу оволико: то само мајка може да воли.
Препоруке:
30
5
34 четвртак, 26 јун 2014 12:09
објективан
Исрено, поштено и паметно. Један је Ђорђе.
Препоруке:
24
2
35 четвртак, 26 јун 2014 12:17
Нимбус
Шта год причали, ми ипак подлежемо политичкој коректности.
Ако су фудбал и наш однос према "комшијама" у питању, реалност је следећа:
Јапански судија НИЈЕ оштетио Хрвате. На против, био је недопустиво толерантан према Хрватима и није санкционисао њихово неспортско понашање. Мексиканци су друго полувреме прегазили "коцкасте", и тада су се прегажени показали у правом светлу -да су најпримитивнија екипа на шампионату.
Наши вајни "коментатори" (чак и Аца-Информација који раније никада није критиковао судије) и "аналитичари" су нас међутим (као по команди) засипали навијачким јадиковкама у корист Хрватске. Чист пенал за Мексико (уз пратећи црвени картон) је супротно тек споредни "спорни детаљ".

Босанци су најгора екипа која се у овом веку појавила на светским првенствима. Као да су их са ливаде покупили.

"е-новинама" бих можда могао све да опростим, али што се упорно баве фудбалом (па и горњим чланком), никако.
Ено им њихових Босанаца па нек играју хркљуша. То им приличи.
Препоруке:
22
3
36 четвртак, 26 јун 2014 12:24
за Нимбуса
Нимбусе, нимбусе, претерујете као и обично. Босанци нису најгора екипа која се појавила на шампионату, а и Хрвати јесу прилично оштећени против Бразила. Али слажем се да су их Мексиканци прегазили на моју радост. А што се тиче Е-новина, ништа им не опраштам и најмањи је проблем то што се кобајаги баве фудбалом и навијају за "драгекомђије".
Препоруке:
19
0
37 четвртак, 26 јун 2014 12:28
Vuk@небитан
О вучићу оволико: то само мајка може да воли.

Ispravka kolega to samo majka i Jasna mogu da vole.
Препоруке:
25
3
38 четвртак, 26 јун 2014 12:33
пустимо фудбал
Пустимо људи фудбал (мада бих и ја имао понешто на ту тему :))Ово доле је поента. И то је кључно. Немојмо то да заборавимо због Мажића и пенала, Бразила и Хрвата.
И коначно, мада би се примери могли набрајати унегоглед, поред најбоље воље, не могу да верујем у бајку о „лукавом патриотизму“ која се тенденциозно пласира из неких кругова режимских и „ДБ-патриота“, а који се (тај режимски „патриотизам“) манифестује тиме што „признајемо суверенитет Украјине, али нећемо Русији да уводимо санкције“. Док се, са друге стране, заводи лична диктатура, најсрамније издаје Косово, спроводи Бриселски споразум, избегава недвосмислено изјашњавање о Јужном току и интензивира „европски пут“, на којем неминовно мора доћи до пуног признања косовске независности и до редукције односа са Русијом – и још којечега другог.
Препоруке:
21
3
39 четвртак, 26 јун 2014 12:52
Форевер Јанг - бот
@Ристо
Дечије искрено и тачно. Свака част Ђорђу.

Да, али свака част Вучићу!
Препоруке:
8
23
40 четвртак, 26 јун 2014 13:08
Igor
BRAVO, BRAVO, BRAVO!
Препоруке:
15
1
41 четвртак, 26 јун 2014 13:20
Нимбус
@ За Нимбуса

О томе и причамо. Не претерујем ни по обичају ни изузетно.

Карактеристично за Босанце: Меси у продору, онај један бек му окренуо... тја, `ајмо рећи "леђа" те пружио ногу уназад да га натрашке заустави. Све што је успео је да потпетља свог играча. Па то је "трик" на пољанама био негде 1920.

За Хрвате карактеристично: Хрват фаулира голмана. Судија свира. Већина играча стаје. Неколико Хрвата наставља "акцију" и после пар одбитака "постижу гол". И сви кажу "да је Хрватској поништен регуларан гол"???!!! Да је гол постигао играч који је скочио на голмана, па хајде-де, овако је смешно. По вашем, онда је и голу у Уругвају после "повратне" милицајца могао бити регуларан.

Супротно "објективно" констатујемо да "Србија нема репрезентацију, јер игра Петровић". Па кад питаш, што тако пишете кад Бразил против Србије није имао ни један шут на гол у првом полувремену (дакле, прво полувреме смо играли солидно, друго лоше), опет се констатује моја пристрасност.
Препоруке:
9
0
42 четвртак, 26 јун 2014 13:42
Нимбус
Ако не верујете у оно што сте сами гледали, ево слике да освежите варљиво памћење:
http://i.tv.sb.eurosport.com/2014/06/16/1258845-27168480-317-238.jpg

А што се "политичког дела" написа тиче, па и то смо поменули - унисон приступ медија, изразито навијачки у корист "комшија", где нисте могли чути једну реч о испадима Шимунића и нарочито општедруштвене подршке коју је добио; где је понашање хрватских фудбалера и руководства занемарено и збегнута је било каква јасна квалификација, не може бити случајно. Таква политичка директива медијима може бити патриотска са становишта "Аустроугарске", са српске стране никако.
Препоруке:
18
0
43 четвртак, 26 јун 2014 14:12
Допуњујем Ђорђа
Браво, Ђорђе, за текст! Је се од Тебе разликујем у навијању: увек сам против репрезентације Хрватске, јер су Хрвати убили (заклали србосјеком, у јаме бацили, на ватре сагорили,...) више од милион Срба у 20. веку, и за то нису кажњени, него су добили награде од нацифашиста који владају Планетом.
ЗЛОЧИНАЧКИ-АНТИСРПСКОЈ ХРВАТСКОЈ ЖЕЛИМ СВЕ НАЈГОРЕ, ДА ИХ БОГ У ПАКЛУ КАЗНИ И КАЖЊАВА НЕПРЕСТАНО ДОК ЗЛОЧИНЦИ НЕ НЕСТАНУ ЗАЈЕДНО СА ЊИХОВИМ ЗАШТИТНИЦИМА.
Препоруке:
27
0
44 четвртак, 26 јун 2014 14:27
@Forever jang bot
Svaka cast Vucicu i od mene.
Prevariti birace na ovaj nacin, ici sa jednim programom pred birace pre izbora, a uraditi upravo suprotno, samo mesec dana posle toga, dobiti izbore sa Kosovom, a izdati srpski narod na njemu, opet samo mesec dana kasnije, obecati borbu protiv korupcije, hapsiti pa pustati na slobodu uhapsene...i odrzati se na vlasti uz nedvosmisleno sve vecu podrsku gradjana je svakako veliki politicki podvig. Svaka cast!
Mogu misliti kako se osecaju bivsi vlastodrsci iz DS-a!
Препоруке:
15
1
45 четвртак, 26 јун 2014 15:36
Žalosna sova
Gospodin Vukadinović izgleda neće da razume situaciju našeg Aleka. Hajte molim Vas, zamislite da se nađete u podrumu Ševeningena umesto u vinskom podrumu u Jajincima. Nisu Švabe slučajno rekle da je Šešelj u Hagu "odličan zastrašujući primer", i time su sve rekli.Pustili su Šešeljevog malog od kužine da drma Srbijom kao ...tarabom dok se ne obavi Kosovo i rasproda ovo malo jada što ima ova nesrećna država i onda - Aufiderzen !Sam je Vučić rekao da će biti "isceđen i bačen kao krpa", šta treba više glasačima za SNS da progledaju.
Препоруке:
25
2
46 четвртак, 26 јун 2014 16:19
Slavomir Srpski
I ja bih kritikovao Vucica, ali bilo bi cudno da to cinim danas. Pa godinama su razradikali govorili da bi isto radili kao Tadic ali mnogo bolje. Godinama su pokazivali svoj subintelektualni nivo bez ideja i programa, osim antiproporcionalne zudnje za vlascu. Vucic je samo izdanak te bezidejne ali ambiciozne Srbije, i odlicno se uklapa u sadasnji nivo gradjanske podpmeti i moralnog posrnuca. Pa on je bas primer danasnje Srbije i njen izraziti sin. Njemu drzava i ne treba, osim da simulira neke demokratske institucije. Njemu trebaju samo sluzavke, jer on odredjuje sta da se gradi, kome da se sudi, on spasava iz mecava i poplava, on je najbolji super -diplomac koji odredjuje sta je valljan ili nevaljan doktorski rad, on je sve. Zato je Srbija mala, jer on je sve. A u toj maloj Srbiji nas koji toi vidimo je podosta malo, i mozemo samo da kukumavcimo.
Препоруке:
11
5
47 четвртак, 26 јун 2014 16:24
alkar@dopunjujem đorđa
očitom je da neznate povijest.hrvati jesu u 2 ratu pobili srbe,sramota hrvatskog naroda,brojke kazu najmanje oko 83 000 ljudi(do te brojke doša srpski demograf i povjesničar,bilo na nspm-u),od toga oko 20 000 dice,neoprostivo.vi kazete milion,sta moze bit istina a i ne mora,ALI DA LI ZNATE DA SU SRBI U 200 GODINA NA BALKANU UBILI OKO 1 MILION NESRBA?aj sta su turke, kao i austrougare i nijemce-OSLOBAĐLI SU SE,ali sta SU MORALI POBIT OKO 150 000 albanaca u balkanskim ratovima i u ratu 99,sta pobise oko 100 000 hrvata u drugom i prvom ratu,te devedesetih,sta pobiše oko 300 000 muslimana u drugom ratu i devedesetih.sta van je tribalo pokupit 100 ooo židva i roma u nedićevo vrime i zatvorit ih u banjicu i dodat ustasama i nijemcima na sajmiste?ako mislite da izmišljam,brojke su tu negdi sa brojkama iz originalnih dokumenata četničkih vojvoda draži iz drugog rata,dokumenta iz devedesetih...jeste li sve ovo znali?IL JE I ZA VAS JEDAN MRTAV SRBIN GENOCID A MILION MRTVIH NESRBA JUNAŠTVO?
Препоруке:
1
37
48 четвртак, 26 јун 2014 17:00
Љиљана
Једноставно, бриљантна анализа!!!
Препоруке:
16
3
49 четвртак, 26 јун 2014 17:10
Jasna@ DOSovcu
Pa sta imamo od toga sto je sve tacno ,kada ste vi DOSovci alternativa.
Препоруке:
6
16
50 четвртак, 26 јун 2014 17:20
Рђосав
alkar:
hrvati jesu u 2 ratu pobili srbe,sramota hrvatskog naroda,brojke kazu najmanje oko 83 000 ljudi(do te brojke doša srpski demograf i povjesničar,bilo na nspm-u)
- пажљиво с цифрама. Ја сам против претеривања, али ти би да смањујеш до - бесмисла?

- 83 000 ти је "добра цифра" за Јасеновац (нису сви Срби);
- 350 000 страдалих Срба ти је добра цифра за НДХ (на основу независних демографских студија Хрвата Жерјавића и Србина Кочовића);
- 650 000 страдалих Срба у Другом светском рату на територији целе Југославије.

То су цифре. Необориве.
Препоруке:
18
4
51 четвртак, 26 јун 2014 17:59
Допуњујем Ђорђа ЗА "Рђосава" и "Алкара"
Шта је са убијеним Србима у Првом светском рату 1914 -1918, и то је 20.век???

Колико је убијено и колико протерано Срба из УСТАШКЕ ХРВАТСКЕ ОД 1991. ДО ДАНАС???

Постоје друга, чак немачка документа (на пример извештај немачког официра из НДХ) који наводи број Срба које су усташе убиле САМО 1941. године.

Дакле, господо (у које не трпам алкара), није истина у вашим наводима.

"Рђосаве", често постајеш "Хрђосав" ?!
Препоруке:
19
2
52 четвртак, 26 јун 2014 18:04
Reddy
@Рђосав

Stvar jeste u brojkama, dakako, ali posmtrajte stvari iz drugog ugla, onog oporijeg. Kako su vršena smaknuća, ko im je bio mentor, s kakvim ciljem i naumom. Tek onda dobijate jasnu sliku o stradanju. Hrvati su pristupili sistematskom brisanju jednog naroda. To je suštinagenocida! Alkar sve to zna i tako nedovoljno "okretne" zavodi i upućuje pogrešnom avenijom. Za Jasenovac je nepobitna brojka od najmanje 700 000 žrtava. Držim se cifre koju je utvrdila poseratna državna komisija. Već sama brojka pomračuje svaku dalju analizu mada je vrlo indikativno ono na šta upozorih!
Препоруке:
17
0
53 четвртак, 26 јун 2014 18:17
bibi la passionaria
Đorđe, oženi me !!!!
Препоруке:
10
1
54 четвртак, 26 јун 2014 19:04
фристајло
Није проблем имати став, опредељење, симпатију или антипатију – али треба судити на основу чињеница, логике и здравог разума.

Јесте проблем.
Јер, да би се формирао став- треба препознати чињенице- у мору дезинформација; логика је привилегија умних и образованих-дакле, није свима на "извол'те"; а здрав разум је, после свега што смо претурили преко главе последњих 30 година врло споран.
Основни узрок нашег пропадања је то што је ова земља под окупацијом. Меком или тврдом-, није толико важно- ефекат је сличан. У мекој те убијају и пљачкају полако, у тврдој на мах.
У таквој ситуацији- свако средство отпора је дозвољено, јер нам је угрожен чак и биолошки опстанак.
Овај народ за своју конфузију треба да "захвали" страном фактору понајвише, јер нам они постављају, воде или смењују Владе од октобра 2000-те.
Имају Срби много оправдања што гласају за "ово". И да лажу да у то верују.
У том смислу- текст је користан.
Препоруке:
12
1
55 четвртак, 26 јун 2014 19:47
Рђосав
Reddy:
Za Jasenovac je nepobitna brojka od najmanje 700 000 žrtava.
- ово је мит, и то непотребан. У крајњој инстанци штетан по Србе, јер се лако обара. Солидна процена жртава - на целој територији НДХ - јесте 350 000 (по Хрвату Жерјавићу) - 375 000 (по Србину Кочовићу.) За Јасеновац је коначна цифра негде преко 85 000, за Јадовно преко 40 000 и тако даље. Дакле - 700 000 у Јасеновцу је непотребно претеривање. Одакле теби та цифра?

- коначна процена страдалих у Југославији: 950 000 - 1 050 000, од тога 650 000 Срба. Довољно трагично, нема потребе за претеривањем.
Препоруке:
8
5
56 четвртак, 26 јун 2014 19:54
пиштаљка
поштовани,ако будемо чули еу звиждук 2018 год.то ће бити наших 5 мин.до тада,офсајди,аутоголови, ,клизећи стартови ,напади са свих страна...живела маракана!и наравно,алек меркел,тј.макс вебер вучић!
Препоруке:
4
0
57 четвртак, 26 јун 2014 20:21
крајишник
@Рђосав
Солидна процена жртава - на целој територији НДХ...

Процена је процена.

С друге стране могуће је још увек сасвим поуздано утврдити и поименице побројати свако српско село на територији НДХ у коме је затрт живот под Павелићем, Титом и Туђманом.

Тешко да имате јасну представу о размерама.
Препоруке:
8
0
58 четвртак, 26 јун 2014 21:09
Драган Ристић
Још један ваљани текст , али без праве употребне вредности .Поново и по ко зна који пут , инсистирам на томе да чак и најдобронамернији и стручни људи , у какве свакако убрајам и господина Вукадиновића , покушавају да граде кућу без темеља. Господо драга , све док не осветлимо ,,мрачне деведесете,, бауљаћемо у мраку и срљати све дубље у пропаст , а на место оних који нас воде сваки пут ће долазити све тежи случајеви .Ако је борба за своје , ма како траљава и неспретна била злочин , онда је закономерно свака издаја државничка мудрост .
Препоруке:
2
5
59 четвртак, 26 јун 2014 21:11
Јелена+
Ма не Јасна алтернатива су свакако Двери?! не будите смешни, па све је јасно ко је ко на српској сцени а то што ви не волите да вам неко каже да о Коштуници исто мислите као Чеда и Б92 и амерички окупатор па и као и Двери - то је ваш проблем, но својим коментарима сте јасно вредносно одређени на чијој се страни а она свакако није српска.
Препоруке:
9
4
60 четвртак, 26 јун 2014 21:22
Reddy
@Рђосав

Đerjavić i Kočović su nezvanični izvori. Pozivam se na državnu zvaničnu komisiju. Ovo što vi podmećete tek je novo stradanje Srba. vaše ocene su mi sumnjive i kao da imaju nei drugi cilj. A o mom pređašnjem argumentu ste tako glasno zaćutali! Zanimljivo i indikativno! Mnogho je srašnij kako i zbog čega su šrtve stradale ne sam puki broj mda je on sa po sebi zastrašujući. Srbin sam iz preka p, možda, i zinteresovaniji za precizniji podatak. Eto odakle mi tih "par stotina hiljada".
Препоруке:
6
0
61 четвртак, 26 јун 2014 21:43
Jasna@Jelena+
Samo ste vi DSSovci poistovetili Kostunicu sa srpstvom.Medjutim pokazao se dok je bio na vlasti,ljudi su njegov ucinak za "srpstvo" ocenili tako sto su ga poslali ispod cenzusa i u penziju.Kostunica je proslost ,tako da je raspravljanje o njemu potpuno bespotrebno .
Препоруке:
3
7
62 четвртак, 26 јун 2014 21:48
ВОЈИСЛАВ
Смо словенска душа може да напише овакав текст!
Препоруке:
5
7
63 четвртак, 26 јун 2014 22:11
1%
Kada bi imali samo jedan posto elite sa etikom,čašću,obrazovanjem i inteligencijom kao g. Vukadinović,za Srbiju ne bi bilo zime. E na tome treba raditi. Napraviti škole i akademije za taj 1%.
Препоруке:
7
1
64 четвртак, 26 јун 2014 22:16
Бели Орао
""алкар.
Мартинбубо и даље се чујеш.
Образа немаш, лажове. Само сте нас по јамама побили 100.000, а професор Србољуб Живановић је као младић главом без обзира побегао из СФРЈ-ота да га не би убили. Јасеновац са преко 750.000 жртава је наша највећа јама, а 1600 ваших назови свештеника је учествовало у клању. Ви сте једина назови држава који сте имали логор за децу. Ви сте срамота људског рода, ви се ничега не стидите. Та лаж са именима важи само за Србе и немојте да мислите да не знамо
Иди бре нико те није звао. Да ли знаш да нико од нас не иде на ваше мартинбубске сајтове?
Не требате нам и научи да се "не" пише одвојено од глагола, U-читељу.
Препоруке:
16
1
65 четвртак, 26 јун 2014 23:14
Боб
Алкар добио крила од кад је и званично постао еуропљанин. Сад мирне душе може да буде наци-фаци или шта му је већ воља.
Препоруке:
10
0
66 петак, 27 јун 2014 01:16
Хернанес
Ево једне трагичне приче од пре неки дан. Срећем човека, избегао са Косова, каже жао му што испадоше Рвати и Бошњаци, ето, наши су. Је ли, момчино, а хоће ли ти бити жао кад сутра испадну шиптари са Космета. А, жими, није то исто, знаш. Сине мој, исто је то, разлика је само у временској дистанци од 20 година и у томе да ли си то на својој кожи осетио или не.
Што се тиче анкета Блица могу да потврдим да већина, не знам више ни како да назовем те бесловесне ликове, по кладионицама навија за наше џелате са којима се на несрећу граничимо.
Док сам жив и упамет нећу навијати за Маџаре, Бугаре, Албанце, Рвате, Бошњаке, Турке и остале који нам раде или су нам радили о глави. Не желим им зло али далеко им лепа кућа.
Препоруке:
10
1
67 петак, 27 јун 2014 01:37
Обсервантес
@ Лаки, нисте довољно добро гледали утакмицу Немачке и Португалије. Мажић је судио одлично. Ништа „низ длаку“ него по правилима. Пенал је постојао а то што су Португалци темпераментом неодговорни и у шеснаестерцу дозирају фудбалску прљавштину не може им бити крив Мажић. Мажићев црвени картон Пепеу је „као кућа“. Раније сам писао да Пепеа треба доживотно дисквалификовати из фудбала. Фудбалска игра у којој је све прагма (резултат) није игра креације већ шанса психопатама да се максимално остваре. Филозофија Муриња, фудбалског демагога и „стручњака“, уствари индуктора прљвости и невитештва. Кад Пепе буде поломио ногу, нос или некога буде учинио инвалидом у неком будућем старту онда ћете се сетити Мажићевог суђења! Најбоље се кладити на Пепеа као на Суареза који уједа. Паметни људи у кладионицама на томе зарађују (Суарез је поново ујео!)...
Препоруке:
5
1
68 петак, 27 јун 2014 01:40
Обсервантес
... Пенал против Хрвата је постојао. За Хрвате, који су фудбалску дуел игру усавршили до перфектне, подмукле прљавости и оне очигледне (старт против Сулејманија!) и потоњи усташки пирови неостављају простор било ком судији да њима не суди с предрасудом. Они с невитешком предисторијом (у овом случају фудбалском) сами су криви за призму кроз коју их арбитри посматрају а цинизам је да кукају како су суђењем оштећени. И да парадокс буде већи они од арбитраже траже безгрешност? А цела филозофија хрватске фудбалске игре је преварити, правовремено ударити или глумити тешку повреду. Последњи пример: Манџукић који провоцира искључење Камерунца (једино тако су и могли да их победе, с играчем више). Том Камерунцу је то био први фаул а Пепеов је био хиљадити! Поздрава за вас и @Владу.
Препоруке:
5
2
69 петак, 27 јун 2014 02:17
Обсервантес
Да додам, неки у фудбалу као и у животу чине понављана кривична дела. Судија на фудбалској утакмици није изузет од ових изазова и фреквенце (преваленце) недела у фудбалској игри. Судија се спрема за утакмицу, анализира карактере и оне склоне инцидентима који умеју то да конвертују у „фамозне акциденте“ и лоше суђење када им крајњи резултат неодговара. Хрвати су добили најбоље могуће суђење с обзиром на то како се односе према ривалима у фудбалској игри и с обзиром на усташтво које пропагирају (не само) кроз фудбалску репрезентацију.
Препоруке:
4
1
70 петак, 27 јун 2014 06:04
zasto
Od pada Berlinskog zida i nestnka istocnog bloka i nesrvrstanih zapad je krenuo u novu vrstu kolonijalizma koji je vrlo pazljivo isplaniran. Srbija i druge male zemlje koje su bogate bilo rezursima ili geopolitickim polozajem su potrebne za njihovu dominicaju svetom. Nikada nece uzeti u obzir potrebe Srba ili bilo koje nacionalsti na ustrb svoji profita. Pogledajte sire sta se desava u Africkim, Latinoamerickim drzavama. Strane kompanije crpe nose i odnose.Za dobrobit lokalnog stanovnistva ili ekolosko stanje ne haju. Razlika izmedju Amerike i Evrope do sada je bila u nacionalnoj strukturi. Amerikom vladaju lobiji i korporacije, narod zivi i hrani se ne zdravo, nemaju zdravsteno osiguranje a skolovanje je toliko niskog kvaliteta da mladi ne poznaju ni svoju istoriju a kamoli svetsku. To nije slucajno, to je stara formula 'Sto ne razmunijes govoris pametniji si'. Neobrazovanom narodu se lako mogu servirati razlozi za ratove, prodaje unistavanje i vec sta ne. Tome ide sve zemlje.
Препоруке:
6
0
71 петак, 27 јун 2014 06:17
zato
Se televzija spusta na najnizi nivo = najjace oruzje je propaganda. Nema vise Pol Sagana i Dr Belamija da edukuju i nauce necemu mlade , deca gledaju jeftine primitivne reality shou-e koji im brisu moralne vrednosti aistovremeno misle da sve znaju jer imaju internet. Na pragu smo Orvelovog doba ili Tarabicevog prorocanstva da ce svi buljiti u 'sokocala'i misliti da sve znaju. Citave se generacije u guraju u potrosacki mentatlitet da bi bili samo trosili i imali (krediti su vec upropastili mnoge). Autor je u pravu da je bitna ne zavisnost i samostalnost za naciju, a to pocinje na mikro nivou. Ne mora se imati poslednji BMW, veliki TV, smart telefon, magicna antirid krema. Ulazite u decu to je nasa buducnost..
Препоруке:
7
0
72 петак, 27 јун 2014 09:13
doktor
Prihvatam i pozdravljam politički deo teksta g. Vukadinovića, ali što se tiče sportskog dela, konkretno sudjenja sudije Mažića, greši. Odgledao sam obe utakmice, i u sva tri slučaja je sudija Mažić bio potpuno u pravu, ispravno procenio situaciju i pravilno postupio. Pepe je poznat po nekulturi, prljavoj igri, pa čak i brutalnim startovima, uostalom, holandski fudbaler Klarens Zedorf je izjavio da je Pepe sam kriv za svoje isključenje (što je tačno). Iranci, pak, smatraju da svaki put kad padnu u protivničkom šesnaestercu, sudija treba da svira penal za njih, što se jasno videlo na utakmici protiv BiH. Bolje bi im bilo da se zapitaju zašto nisu iskoristili dve stopostotne šanse protiv Argentine.
Držite se političkih komentara, g. Vukadinoviću, tu ste na svom terenu i tu ste najjači (mada ste, istini za volju, u pravu što se tiče zbivanja u košarci).
Препоруке:
2
6
73 петак, 27 јун 2014 10:15
Поштовалац НСПМ
Очекују од вас г. Ђорђе поједини коментатори да преузмете улогу владаоца и политичара те потпуно сметну са ума место и улогу актера ове наше мора-државе. Схватити да неко нешто пише и изговара са жељом да долије мало памети у тај зденац истине правде и части, о мудрости не бих, у који већ одавно нико не гледа и не жели да га се сећа зато што га је исконско зло поприлично огадило и забранило, уместо да се у маси на њему крепимо, туга. Господине људи никако да схвате да нису битна имена већ вредности које институти морају да заговарају и чувају имена настају тек када се потврде у том раду или борби. Жалосно је што се наши политичари хране и поје на сиси зла које једнако мрзи и поданике и стоике. Данас нема оправдања за подаништво оно је овладало. Живела Србија.
Препоруке:
8
0
74 петак, 27 јун 2014 22:17
Вељко Д
@Jasna@@@
"Zbog umrtvljenih ,zombiranih,apaticnih..."
A ko ce te umrtvljene zombirane,apaticne da ozivi,ulije im novu nadu i energiju ?Penzioner vecvidjenoKostunica,vecvidjenoTadic,razvojna banka Pajtic ili neki drugi jos neotkriveni talenat

Жалосно је то, што је то било које "vecvidjeno" боље од овог што сада гледамо.
Препоруке:
7
2
75 субота, 28 јун 2014 17:09
Јелена+
Само се ви Јасна са вашим газдама американцима подједнако надајте да је Војислав Коштуница нестао са политичке сцене. Џаба се надате
Препоруке:
7
2
76 понедељак, 30 јун 2014 01:55
Турас
За "Редија" , "Рђосава" ,о "алкару" немам шта јер "човик је пролупа" . Подаци који су озваничени и комплетна документација је у Лондону одакле износи наш антрополог Србољуб Живановић : 700000 Срба 80000 Рома 23000 јевреја помињу се и преко 130000 деце и много убијених и бачених у Саву који нису заведени у јасеновачку логорску регистратуру Сматра се да је убијено преко милион петстотина хиљада људи жена и деце .Постојале су - такође потврђено и месаре у којима се у то време продавало месо од србске деце .Није господо зверство само онога ко га чини већ је још веће онога ко га крије (алкар...)јер тако се омогућава да се понови - што се и догодило .Догађаће се све док се о злочинима не почне јавно говорити и то и тамо где су извршени .Докле рвати по својим "пучким" школама не подучавају своја поколења да су њхови "домољуби" кољачи и зверови ;До тада ће мржња да траје која је и данас против Срба већа него икада .
Препоруке:
5
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер