A o tome svi cute ko zaliveni. Pogotovu Tadic, Vucic, Dacic. Oni su "demokrate" sa zapadnim "vrednostima". Sve ich treba u bajbukanu. I docekacemo.
Препоруке:
105
2
2
четвртак, 10 април 2014 10:21
Istok
Da li cemo docekati da NATO I US establishment kao I njihovi pomocnici odu na sud da im se sudi zbog genocida nad Srpskim narodom?
Препоруке:
90
1
3
четвртак, 10 април 2014 11:18
бацити на колена и упропастити
нема оправдања за уништавање војне моћи СР Југославије бомбардовањем објеката наменске индустрије, складишта горива и нафте, фабрика вештачког ђубрива и пластичних маса, као и термоенергетских објеката,
Нису они хтели да униште само нашу војну моћ, већ и да униште индустрију Србије и ослабе је (Србију) толико да је учине потпуно зависном у сваком погледу од Запада.
То је јасно као дан.
Препоруке:
88
1
4
четвртак, 10 април 2014 11:18
Ент
Који су то безосећајни злотвори. А ови наши безкичмењаци још гори да ти се згади живот. Али издржаћемо. Није нам први пут да смо у тешкој ситуацији.
Препоруке:
81
1
5
четвртак, 10 април 2014 13:45
Горан Јевтовић
Где су сада они који говоре да је Кумановски споразум био капитулација?
Стотину пута сам написао шта би тек уследило са цивилним становништвом и какав би се геноцид и "хуманитарно" уништење спроводило у наредним месецима, да нисмо прихватили такву понуду и извојевали часни мир чиме је верификовано не да нисмо поражени, већ да смо остварили већину државних циљева.
И то тако, што је обезбеђено да КосМет остане у саставу Србије, а да се у перспективи (ево је, појавила се, Русија се пробудила!) доле вратимо у пуном капацитету.
Препоруке:
67
16
6
четвртак, 10 април 2014 14:58
Депрограмер
Одличан текст, који показује да се геноцидно тровање Србије (а шире гледано и целог света) водило и води на многе начине. Посебно је језив случај са живом. Такође се изнова потврђује да су коштуница, ђинђић, тадић, дачић, вучић (да набројимо само најутицајније) безобзирни тровачи и масовне убице, јер намерно умањују значај свега овога и такође дозвољавају да се тровање наставља. А наставља се пластичном амбалажом која је наметнута као стандард ( http://en.wikipedia.org/wiki/Bisphenol_A#Health_effects ), свакодневним просипањем тона хемијских трагова (лош утицај алуминијума на биљке, повезаност истог са неуродегенеративним појавама), увожењем смртно опасне индустрије и отпада, прихватањем ГМО и отровне прехрамбене индустрије ...
Препоруке:
46
1
7
четвртак, 10 април 2014 15:00
профил х
... осим натоваца, на КиМ је пала и `еколошка` свест и савест... ?! Зар треба више доказа за стање смрти `душе` Запада... ? Жалосно.... `реквијем` за Запад је - косовски... ?!
Препоруке:
35
1
8
четвртак, 10 април 2014 15:09
RSs
Posledice su velike, ali mislim da to i nije bitno nasem stanovnistvu koje stremi u EU i Atlanske integracije. Narod je rulja bez mozga, to se konstantno dokazuje na izborima.
Препоруке:
44
2
9
четвртак, 10 април 2014 15:42
Нина
Изванредан текст, који је сумаризовао последице хемијског рата који је вођен против Србије. Уз текст који је НСПМ такође објавио о последицама бамбардовања муницијом са осиромашеним уранијумом, добијамо потпунију слику који су све облици ратова вођени против српског народа. Да не говоримо о психолошком рату који још траје, уз коришћење плаћених медија, појединаца, ”Жена у црном”, Натађа, Борки, Соња, а да не заборавимо квинслишке владе које имамо од 2001. па на овамо. Све те назови владе су спречавале да се изнесу подаци о страховитим дуготрајним последицама бомбардовања, о невероватном повеђавању канцерогених и осталих обољења, о непостојању захтева за плађање одштете, и о повлачењу тужбе против НАТО–а.
Препоруке:
37
1
10
четвртак, 10 април 2014 16:08
EA
Za Jeftovica!
"da se u perspektivi vratimo dole(na Kosovu)punim kapacitetom"!
A perspektiva znaci jedno 500 godina,a kako vas truju svime i svacime,tesko da ce neko od vas ostati !
Istina je da snovi zadnji umiru,nije zabranjeno sanjati,ali je stetno sanjati dugo jer oni deluju na razum, pa onda covek gubi kontakt sa realnoscu,i postaje sanjar ! Za tebe vazi izreka"Sto je babi milo,to joj se snilo " !
Препоруке:
18
83
11
четвртак, 10 април 2014 16:09
Самуило простачина
Ми смо овде и пре овог текста пводом тема везаних за бомбардовање већ рекли да није реч само о броју оних који су непосредно убијени,него да је реч о онима који ће бити убијани вековима због отрова које су нам убацили током бомбардовања.Тврдим да је то неуопоредиво горе од онога што се догодило.Све више поремећаја на бебаба, све већи број канцерогених обољења дојки,јајника,све мањи број зачећа,све нижи наталитет у највећој мери последоца је овога њиховог тровања.То није део ратовањеа,нити његове колатерале, то је смишљени начин да се затрује средина и један свет осуди на трајне здравствене , немерљиве последице.
То није ствар за стандарне побуне.То је ствар светске побуне оних које Амери осуђују за вјеки велкова.Откуд им право да уништавају делове света за тако дуг периоод.Све ове гробове можемо преболети.Али то да нас трују унапред, да ће наши потомци бити дефектни или склони канцерима,то се не може никоме допустити.Ако нема правде, треба рушити њихово како знамо и умемо.
Препоруке:
37
1
12
четвртак, 10 април 2014 16:20
Самуило простачина још и још
Наравно да се можемо борити за то да споразум у Куманову није или јесте капитулација,наравно да можемо да се рвемо око тога да ли је директор ТВеа крив за све оне који су у бомбардовању погинули, наравно да чаа можемо да оптужујемо Милошевића да је побио све оне који су изгинули последљњих деценија свуда око нас.
Али господо,ми морамо да сватимо да је све то у основи ситно, према злочину са којим има да живимо и ми и наши потомци захваљујући онима који су нас обогаћеним уранијумом осудили на трајно исчезнуће.Схатате ли какакав је то злочин.Све ово што ми радимо и око чега се споримо је њихов начин да се заборави , да се сметне с ума овакав надчовечански чин убијања народа који су они извели бомбардовањем.Хитлер је рушио али није умео да озрачује,ови не само да руше него целу ЕУ трују.Шиптрари су се усудили да кажу јавнио у неком гласилу да су им бацилки 1о тона обогаћеног уранијума током бомбардовања, а ми не смемо ни да меримо, ни да јавно докажемо.Свет то мора да зна.
Препоруке:
29
3
13
четвртак, 10 април 2014 16:24
Самуило простачина
Ми смо овде и пре овог текста пводом тема везаних за бомбардовање већ рекли да није реч само о броју оних који су непосредно убијени,него да је реч о онима који ће бити убијани вековима због отрова које су нам убацили током бомбардовања.Тврдим да је то неуопоредиво горе од онога што се догодило.Све више поремећаја на бебаба, све већи број канцерогених обољења дојки,јајника,све мањи број зачећа,све нижи наталитет у највећој мери последоца је овога њиховог тровања.То није део ратовањеа,нити његове колатерале, то је смишљени начин да се затрује средина и један свет осуди на трајне здравствене , немерљиве последице.
То није ствар за стандарне побуне.То је ствар светске побуне оних које Амери осуђују за вјеки велкова.Откуд им право да уништавају делове света за тако дуг периоод.Све ове гробове можемо преболети.Али то да нас трују унапред, да ће наши потомци бити дефектни или склони канцерима,то се не може никоме допустити.Ако нема правде, треба рушити њихово како знамо и умемо.
Препоруке:
27
3
14
четвртак, 10 април 2014 17:07
МР
Видео сам и хемијску фабрику у Баричу код Обреновца. Била је као потабана у земљу бомбама земаља НАТОа.
Препоруке:
29
1
15
четвртак, 10 април 2014 17:14
@EA
Dejstvo ove ekoloske katastrofe se odlicno vidi na tebi cim mozes da odvalis ovakvu glupost :D
Препоруке:
37
2
16
четвртак, 10 април 2014 17:29
Горан Јевтовић
Самуило простачина
Наравно да се можемо борити за то да споразум у Куманову није или јесте капитулација
Капитулација је строго формално правни чин до детаља регулисан следећим међународним документима, чији су потписници буквално све земље света, и то су:
- "Међународно право", "Међународно ратно право" и "Међународно хуманитарно право".
Поред бројних конвенција и Повеље ОУН.
Капитулација подразумева предају јединица и комплетног људства, њихово ражаловање и одвођење у заробљеништво, полагање оружја и заплену од стране победничке стране, плаћање ратне штете коју је победник имао и пуно још тога.
По наведеним документима, строго је забрањено убијати цивиле, уништавати било какве привредне инсталације а посебно не оне које се баве хемијским и осталим једињењима из категорије "опасни материјали" и циљано изазивати еколошку катастрофу која је у нашем случају прави и дугорочни екоцид!
У тој "причи" не постоји појам "колатерална штета".
Препоруке:
38
3
17
четвртак, 10 април 2014 18:21
Божидар
Истина је да се, због (додуше разумљивих) реакција на коришћење муниције са осиромашеним уранијумом, некако потпуно скрајнула прича о жртвама и осталој штети. Енормно загађење изазвано бомбардовањем хемијских постројења (и свега осталог) је двоструки злочин - и према људима и према животној средини. Али, ко ће то да каже? Политичари су то онемогућавали због проституисања и свега осталог што је уз то ишло. А наши врли стручњаци?
Они се баве светском науком, од које им пуно зависи. А баш ту је газда исти онај господар који нас је бомбардовао. Зато морамо да сачекамо мало на њихово мишљење: док се дубоко не пензионишу или потпуно не одвоје од те планетарне зависности. Рече један мој пријатељ научник: написаћу нешто о томе чим умрем...
Препоруке:
23
1
18
четвртак, 10 април 2014 19:44
Depeche Mode
Bog nam pomogao. Uz ljudske zrtve i ozbiljno narusenu zivotnu sredinu, imamo i psiholoski rat, forsiranjem stavova vajnih dusebrznika, boraca za ljudska prava i demokratsko drustvo. Nikako da se sete i da su Srbi ljudi, da imaju pravo na zivot i zdravlje. Da li je onda cudno da se "domaci" zeleni i razna udruzenja, nekakvi fondovi I odbori, nisu setili da obelize 15 godina NATO bombardovanja?!
Препоруке:
29
0
19
петак, 11 април 2014 01:08
Banana drzava
Zapad nam ostavio svoju vise vekovnu vizitnu karticu koja treba nasa pokolenja opominjati (sve dok se stopa raka i drugih bolesti zignifikantno razlikuje od evropskog proseka)sa kakvim zlocincima mi u Evropi zivimo. Ni izvini ni nadoknada a "mi"(nasa bezmoralna vlada) sa takvima trebamo zajednicku buducnost da gradimo.
Препоруке:
12
0
20
петак, 11 април 2014 01:24
Zeleni Fiser gori od nacista iz drugog svetskog rata
Dakle, pokret "zelenih" - sta su oni cinili u vreme bombardovanja Srbije, ali i pre i posle toga? Vodili glavnu rec u agresivnoj politici NATO-zemalja! Joska Fiser, tadasnji vodja nemackih "zelenih", jedan je od najvecih ratnih zlocinaca u savremenoj Evropi! Jer, dok su gadjane fabrike u Srbiji i Srbija trovana uranijumom i jos gorim stvarima, on je penio protiv Srbije i tvrdio kako taj uranijum uopste nije opasan! Odnosno, znao je da jeste, ali ga je to bas veselilo, jer je protiv Srbije. Kad Srbijom ponovo zavladaju Srbi i normalni ljudi, umesto Alekovih kloniranih fasista, prva ce duznost biti da se podigne optuznica protiv Klintonovih, Veslija Klarka, Solane i gada Fisera! Taj siledzija, koji je karijeru poceo kao taksista koji je metalnom stangom tukao policajca - nemackog, da se razumemo! - usao je u politiku na velika vrata! Po kriminalnom profilu i biografiji, po mentalnoj strukturi - silno podseca na svog klona iz Srbije, Aleksandra Vucica. Suditi im zajedno, za ista nedela!
Препоруке:
17
0
21
петак, 11 април 2014 01:26
Zeleni Fiser gori od nacista iz drugog svetskog rata
Dakle, pokret "zelenih" - sta su oni cinili u vreme bombardovanja Srbije, ali i pre i posle toga? Vodili glavnu rec u agresivnoj politici NATO-zemalja! Joska Fiser, tadasnji vodja nemackih "zelenih", jedan je od najvecih ratnih zlocinaca u savremenoj Evropi! Jer, dok su gadjane fabrike u Srbiji i Srbija trovana uranijumom i jos gorim stvarima, on je penio protiv Srbije i tvrdio kako taj uranijum uopste nije opasan! Odnosno, znao je da jeste, ali ga je to bas veselilo, jer je protiv Srbije. Kad Srbijom ponovo zavladaju Srbi i normalni ljudi, umesto Alekovih kloniranih fasista, prva ce duznost biti da se podigne optuznica protiv Klintonovih, Veslija Klarka, Solane i gada Fisera! Taj siledzija, koji je karijeru poceo kao taksista koji je metalnom stangom tukao policajca - nemackog, da se razumemo! - usao je u politiku na velika vrata! Po kriminalnom profilu i biografiji, po mentalnoj strukturi - silno podseca na svog klona iz Srbije, Aleksandra Vucica. Suditi im zajedno, za ista nedela!
Препоруке:
12
0
22
петак, 11 април 2014 07:37
misterbiti
NATO- nije otrovao BALKAN-BALKAN ste otrovali VI vashom politikom VELIKE SRBIJE pa sada svi bezhe od vas kao od KUGE.
Препоруке:
5
25
23
петак, 11 април 2014 08:58
Дринко Кончаревић
Докле се дошло са тровањем најбоље говоре "небеске пруге" "кемтрелиса" а ту је и ХАРРП. Изгледа да им или можда нама није доста, хоћемо још. Шта се то дешва са нама? Ко је дозволито да наше небо прелећу авиони са "кемтрелисом" и да ради ХАРРП?
Препоруке:
14
5
24
петак, 11 април 2014 09:31
@Дринко Кончаревић
"Ко је дозволио да наше небо прелећу авиони са "кемтрелисом" и да ради ХАРРП?"
После споразума у Куманову. То је цена пораза.
Препоруке:
10
5
25
петак, 11 април 2014 12:25
Горан Јевтовић
@ @Дринко Кончаревић
"Ко је дозволио да наше небо прелећу авиони са "кемтрелисом" и да ради ХАРРП?"
После споразума у Куманову. То је цена пораза.
Нити тако нешто има везе са Кумановским споразум, дакле то је брутална лаж, нити се 1999. догодио било какав пораз.
Десило се својеврсно повлачење на резервне положаје, прегруписавање снага и чекање прилике за повратак.
Да се није десио пети октобар, већ од 2001. догађаји би текли потпуно другим током.
Што се тиче "кемтрејлса" и ХАРРП-а, прича интезивно креће тек након 2008.године.
Захваљујући коме?
Петооктобарским квинслинзима, а не ономе што се дешавало у Куманову.
Препоруке:
11
8
26
петак, 11 април 2014 15:04
Дринко Кончаревић
@Горан Јевтовић,
Међу квислинге убрајам и читаоца који нема петљу да се потпише већ користи туђе представљање као и у овом случају:@Дринко Кончаревић. Замолио сам га да то више не ради. Чега се боји? Међутим он наставља. Ружно.
Препоруке:
7
8
27
петак, 11 април 2014 18:01
Mikailo
@misterbiti / kad čitam tvoj tekst oseća se septička jama.
Препоруке:
8
2
28
петак, 11 април 2014 21:06
!!!
@мистербити
шта имате против српског народа? да ли је лепо да се срби наметнутим границама деле? ко одређује да републичке границе буду и државне без референдума свих констутивних народа?
Препоруке:
7
1
29
субота, 12 април 2014 02:24
Светислав Костић,
Када се то све има пред очима, за нас Србе на другој страни Дрине, несхватљиво, од куд у Србији један за неповјеровати толики број квислинга и такозваних другосрбијанаца-Срба у свим сегментима антисрпско србијанског друштва.
Код толике масе колабнолатера такво друштво нема никакво морално право да се дефинише као "српско" јер оно то није. Српски бира већ 15 година тврдоглаво доводи на власт највећи полит олош из властитих редова.
Коста Чавошки, и сам Србин из Србије у његовом подужем коментару од 10 октобра 2010 године окарактерисао је српског бирача кривог јер се већ безброј пута показао као неодговорн, а ја додајем без имало длаке на језику, да макар што се тиче европе, блентавијих бирача не само Европа, него цијели свијет није доживјео нити ће да доживи.
Препоруке:
7
5
30
субота, 12 април 2014 05:24
Savo
Kada sam bio dete ucili su me da treba da oprostamo, ali ja im ne mogu orostiti. Ova vlada jedva ceka da nas uclani u nato, ako nasa vojska postane clan nato, od toga trenutka za mene postaje neprijateljska vojska . Sto duze nato krvari po Avganistanu kao sto su i u Iraku a nadam se i u Iranu bolje za Srbiju. Uvek se setim onoga sto se smejao na srpskim zrtvama.
A sto se tice natOvaca Rusi dolaze
Препоруке:
5
0
31
субота, 12 април 2014 13:03
@Горан Јевтовић
"Ко је дозволио да наше небо прелећу авиони са "кемтрелисом"
После Куманова. Цена пораза.
"Нити има везе са Кумановским споразумом, дакле то је брутална лаж,"
Погледајте НИН из лета 2000, чланак "Заливање Србије". Ту је детаљно и брутално описано заливање изнад Маљена, дат је чак и назив небеског нектара, а цео догађај снимљен.
"нити се 1999. догодио било какав пораз"
Није, слажем се. Победили смо. Зато је Тачи у Приштини, а ви у Београду. Докле год нас будете бранили, побеђиваћемо.
Препоруке:
8
2
32
субота, 12 април 2014 13:08
Квислинг @Дринко Кончаревић
"Ко је дозволио да наше небо прелећу авиони са "кемтрелисом"
Кад год чујем да одрастао човек поставља оваква питања, у мени се буди квислинг то јест васпитач у претшколској установи. Кад изгубите рат, нико вас не пита за дозволу, него чини шта му је воља користећи право јачега - најгоре од свих права.
Нису они хтели да униште само нашу војну моћ, већ и да униште индустрију Србије и ослабе је (Србију) толико да је учине потпуно зависном у сваком погледу од Запада.
То је јасно као дан.
Стотину пута сам написао шта би тек уследило са цивилним становништвом и какав би се геноцид и "хуманитарно" уништење спроводило у наредним месецима, да нисмо прихватили такву понуду и извојевали часни мир чиме је верификовано не да нисмо поражени, већ да смо остварили већину државних циљева.
И то тако, што је обезбеђено да КосМет остане у саставу Србије, а да се у перспективи (ево је, појавила се, Русија се пробудила!) доле вратимо у пуном капацитету.
"da se u perspektivi vratimo dole(na Kosovu)punim kapacitetom"!
A perspektiva znaci jedno 500 godina,a kako vas truju svime i svacime,tesko da ce neko od vas ostati !
Istina je da snovi zadnji umiru,nije zabranjeno sanjati,ali je stetno sanjati dugo jer oni deluju na razum, pa onda covek gubi kontakt sa realnoscu,i postaje sanjar ! Za tebe vazi izreka"Sto je babi milo,to joj se snilo " !
То није ствар за стандарне побуне.То је ствар светске побуне оних које Амери осуђују за вјеки велкова.Откуд им право да уништавају делове света за тако дуг периоод.Све ове гробове можемо преболети.Али то да нас трују унапред, да ће наши потомци бити дефектни или склони канцерима,то се не може никоме допустити.Ако нема правде, треба рушити њихово како знамо и умемо.
Али господо,ми морамо да сватимо да је све то у основи ситно, према злочину са којим има да живимо и ми и наши потомци захваљујући онима који су нас обогаћеним уранијумом осудили на трајно исчезнуће.Схатате ли какакав је то злочин.Све ово што ми радимо и око чега се споримо је њихов начин да се заборави , да се сметне с ума овакав надчовечански чин убијања народа који су они извели бомбардовањем.Хитлер је рушио али није умео да озрачује,ови не само да руше него целу ЕУ трују.Шиптрари су се усудили да кажу јавнио у неком гласилу да су им бацилки 1о тона обогаћеног уранијума током бомбардовања, а ми не смемо ни да меримо, ни да јавно докажемо.Свет то мора да зна.
То није ствар за стандарне побуне.То је ствар светске побуне оних које Амери осуђују за вјеки велкова.Откуд им право да уништавају делове света за тако дуг периоод.Све ове гробове можемо преболети.Али то да нас трују унапред, да ће наши потомци бити дефектни или склони канцерима,то се не може никоме допустити.Ако нема правде, треба рушити њихово како знамо и умемо.
Капитулација је строго формално правни чин до детаља регулисан следећим међународним документима, чији су потписници буквално све земље света, и то су:
- "Међународно право", "Међународно ратно право" и "Међународно хуманитарно право".
Поред бројних конвенција и Повеље ОУН.
Капитулација подразумева предају јединица и комплетног људства, њихово ражаловање и одвођење у заробљеништво, полагање оружја и заплену од стране победничке стране, плаћање ратне штете коју је победник имао и пуно још тога.
По наведеним документима, строго је забрањено убијати цивиле, уништавати било какве привредне инсталације а посебно не оне које се баве хемијским и осталим једињењима из категорије "опасни материјали" и циљано изазивати еколошку катастрофу која је у нашем случају прави и дугорочни екоцид!
У тој "причи" не постоји појам "колатерална штета".
Они се баве светском науком, од које им пуно зависи. А баш ту је газда исти онај господар који нас је бомбардовао. Зато морамо да сачекамо мало на њихово мишљење: док се дубоко не пензионишу или потпуно не одвоје од те планетарне зависности. Рече један мој пријатељ научник: написаћу нешто о томе чим умрем...
После споразума у Куманову. То је цена пораза.
После споразума у Куманову. То је цена пораза.
Нити тако нешто има везе са Кумановским споразум, дакле то је брутална лаж, нити се 1999. догодио било какав пораз.
Десило се својеврсно повлачење на резервне положаје, прегруписавање снага и чекање прилике за повратак.
Да се није десио пети октобар, већ од 2001. догађаји би текли потпуно другим током.
Што се тиче "кемтрејлса" и ХАРРП-а, прича интезивно креће тек након 2008.године.
Захваљујући коме?
Петооктобарским квинслинзима, а не ономе што се дешавало у Куманову.
Међу квислинге убрајам и читаоца који нема петљу да се потпише већ користи туђе представљање као и у овом случају:@Дринко Кончаревић. Замолио сам га да то више не ради. Чега се боји? Међутим он наставља. Ружно.
шта имате против српског народа? да ли је лепо да се срби наметнутим границама деле? ко одређује да републичке границе буду и државне без референдума свих констутивних народа?
Код толике масе колабнолатера такво друштво нема никакво морално право да се дефинише као "српско" јер оно то није. Српски бира већ 15 година тврдоглаво доводи на власт највећи полит олош из властитих редова.
Коста Чавошки, и сам Србин из Србије у његовом подужем коментару од 10 октобра 2010 године окарактерисао је српског бирача кривог јер се већ безброј пута показао као неодговорн, а ја додајем без имало длаке на језику, да макар што се тиче европе, блентавијих бирача не само Европа, него цијели свијет није доживјео нити ће да доживи.
A sto se tice natOvaca Rusi dolaze
После Куманова. Цена пораза.
"Нити има везе са Кумановским споразумом, дакле то је брутална лаж,"
Погледајте НИН из лета 2000, чланак "Заливање Србије". Ту је детаљно и брутално описано заливање изнад Маљена, дат је чак и назив небеског нектара, а цео догађај снимљен.
"нити се 1999. догодио било какав пораз"
Није, слажем се. Победили смо. Зато је Тачи у Приштини, а ви у Београду. Докле год нас будете бранили, побеђиваћемо.
Кад год чујем да одрастао човек поставља оваква питања, у мени се буди квислинг то јест васпитач у претшколској установи. Кад изгубите рат, нико вас не пита за дозволу, него чини шта му је воља користећи право јачега - најгоре од свих права.