Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Cena kratkoročne političke koristi - šta se obećavalo, a šta će se sprovoditi

Komentari (151) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 09 april 2014 08:44
@@
Svaka čast.
Preporuke:
72
0
2 sreda, 09 april 2014 09:09
Mirko
Briljantna karakterologija danasnje vlasti.
Preporuke:
69
0
3 sreda, 09 april 2014 09:21
Djordje B.
Bravo majstore.
Preporuke:
61
0
4 sreda, 09 april 2014 09:21
teško
Srbiji i Srbima
Preporuke:
56
0
5 sreda, 09 april 2014 09:28
pqof. Markovic - sociolog
Ne verujem da se posle ovog teksta nece zapitati svi oni koji su podrzali Vucica. Cista desetka za analizu. Samo nastavite!
Preporuke:
75
0
6 sreda, 09 april 2014 09:37
Pesnik
Tekst je prava poezija o nasem politickom jadu. Cestitam na hrabrosti!
Preporuke:
63
0
7 sreda, 09 april 2014 09:44
Ljlja
Mene koja uvek imam sta da kazem ostavili ste bez teksta. Zdrava rec o bolesnom drustvu.
Preporuke:
63
0
8 sreda, 09 april 2014 09:49
Petar
Pleme moje snom mrtvijem spava. Valjda ce ga ovo malo razbuditi?
Preporuke:
54
0
9 sreda, 09 april 2014 09:52
XYZ
Hrabra rec u kukavicko vreme. Cestitam Vam g. Rasuo.
Preporuke:
55
0
10 sreda, 09 april 2014 09:59
Grupa studentkinja FPN
G. Rasuo ovo Vam nece oprostiti osina vlast, ali ni unesecena Srbija
. HVALA VAM U IME BESPOMOCNE MLADOSTI.
Preporuke:
69
2
11 sreda, 09 april 2014 10:03
BUDIMIR
Kapa dole
pesnice, narode glavu gore!
Preporuke:
50
0
12 sreda, 09 april 2014 10:10
Majka studenta medicine
Hrabro. Intelektualno posteno. Pre svega moralno, a koliko mogu da ocenim i strucno. Brinem za Vas. Balkan je ovo a na njemu su noci duge. Neka Vas Bog cuva sine!!!
Preporuke:
55
1
13 sreda, 09 april 2014 10:24
DR.Rade Pajovic,Florida
Ocigledno,clanak je napisao misleci patriota,koji se muci da nadje izlaz iz ovog beznadja!Zasto bih ja ili bilo koji Srbin imao nesto protiv A.Vucica i njegovog uspeha na izborima?Ono sto nas boli je zivotno iskustvo.objektivan pogled na sve srpske probleme,los glas u svetu,gomila neprijatelja koji nas okruzuju kao vucji copor!Sve te nevolje moraju da se jedna po jedna resavaju.Obecanja i jevtine drame mogu da vas na trenutak ponesu ali zivot je nesto drugo.Potrebna je sloga,dobra nacionalna orijentacija i patriotizam!Sve ostalo je jevtina demagogija a toga sam se bar naslusao u ovoj zemlji za skoro pola veka!
Preporuke:
45
0
14 sreda, 09 april 2014 10:30
Radikal
Nece Vam ovo oprostiti. Hvala u ime naseg zatocenog sefa Seselja.
Preporuke:
48
0
15 sreda, 09 april 2014 10:36
Putnik
Ne zaboravite ovi slobodoumne hapse! Cestitam Borivoje.
Preporuke:
53
0
16 sreda, 09 april 2014 10:39
Ekonomista
Sa jos malo ekonomske analize tekst bi bio savrsen. Bravo!
Preporuke:
33
0
17 sreda, 09 april 2014 10:42
Desa iz Banja Luke
Osvijetlali ste obraz prekodrinskih Srba.
Preporuke:
38
1
18 sreda, 09 april 2014 10:51
Radivoje
Cestitka autoru i NSPM i Djordju Vukadinovicu. Hrabri i pametni. Redak spoj.
Preporuke:
47
0
19 sreda, 09 april 2014 10:51
Tesko si ga nama
..."izgleda da nam predstoji veoma dramatično vreme. Srbija će u ovom mandatu pokazati koliko je sposobna da odgovori neposrednoj budućnosti, da uvaži svoju istoriju i ujedno će se videti koliko je zainteresovana za svoju sudbinu. Nadam se da će Srbija shvatiti vreme u dobrom značenju te reči, da će razumeti da ga više nema za rasipanje, da su joj mnogi rokovi odavno istekli i da će joj, ukoliko se ne uozbilji i kao celina ne bude opozicija budućoj vladi, budućnost biti odavno viđena prošlost puna gubitaka, stradanja i beznađa."

Mislim da su ovo kljucne recenice izvanredno posteno napisanog teksta. Srbija ce, koliko sutra, biti primorana da "bude opozicija buducoj vladi" ili ce postati i sama "proslost puna gubitaka, stradanja i beznadja."
To je raskrsce pred kojim smo. I neka nam Bog pomogne.
Preporuke:
40
0
20 sreda, 09 april 2014 11:02
Misic
Kakva analiza. Tesko nama.
Pitam se sta ce biti sa nama?
Preporuke:
34
1
21 sreda, 09 april 2014 11:13
Zabinuti
Ako je ovo tacno onda nam ne
ma spasa.
Preporuke:
27
1
22 sreda, 09 april 2014 11:20
DRAGAN KRAGUJEVAC
G.Rasuo sto se ne vqatite u politiku. Ui imate sta da kazete. Ocigledno!
Preporuke:
27
1
23 sreda, 09 april 2014 11:28
Zabinuti
Ako je ovo tacno onda nam nema spasa.
Preporuke:
24
0
24 sreda, 09 april 2014 11:31
Pavle iz Vrbasa
Potpisujem sve od reci do reci. Sjajno!
Preporuke:
28
0
25 sreda, 09 april 2014 11:34
Rastislav
Razgolitili ste prevarante.
Preporuke:
34
0
26 sreda, 09 april 2014 11:46
Jovanovic
SAVRSENO
.
Preporuke:
31
0
27 sreda, 09 april 2014 11:58
Naprednjak iz Rakovice
Videcete vi koliko gresite kada Vucic preporodi Srbiju. Zacutacete i vi i ostale neverne Tome.
Preporuke:
1
50
28 sreda, 09 april 2014 12:34
Boško
Naprednjak iz Rakovice
Videcete vi koliko gresite kada Vucic preporodi Srbiju. Zacutacete i vi i ostale neverne Tome.


Ja sam već "zaćutao" koliko je Vučić sa svojim ličnim prijateljem šeikom Bin Zajebom "preporodio" Srbiju za ove dve godine kako je "jaše" na TV bastilji laži.
Više puta ponovljena laž nije postala istina kao i u vreme kada je bio četnički ultranacionalista ali u maniru pravog rijaliti šoua Vučić i "mlađana2 Zorana Mihajlović su pobednici "Srpske Farme" Najviše su zavijali i meketali po Srbiji zadnje dve godine.

Za građane Srbije ostaje da se vidi ko će od građana da izdrži gladovanje i napore koje im nudi Vučić u svom sadašnjem rijaliti serijalu "Survivor Srbija" i kolika će biti teritorija Srbije posle bumeranga iz 90tih
Preporuke:
48
0
29 sreda, 09 april 2014 13:24
Nislija
Ljudi komunist
i vladaju sa nama. Toma i Vucic su obicni komunisti. Nema nam spasa.
Inace slazem se sa ocenama iz teksta.
Preporuke:
24
5
30 sreda, 09 april 2014 13:33
Sladjana Djordjevic
Lepo ste pozvali na dijalog. Tice nas se svih itekako. Uozbiljimo se da ne bi bilo kasno. Gospodine Rasuo imate moju podrsku iako znam da to ne znaci
mnogo.
Preporuke:
25
0
31 sreda, 09 april 2014 13:36
Kolega
Nadam se da u celu ovu folirantslo demagosku ekipu Borivoje ubrajate i Tomislava Maturanta?
Preporuke:
27
0
32 sreda, 09 april 2014 13:58
Vojislav
Posteno, nema sta!
Preporuke:
25
0
33 sreda, 09 april 2014 14:03
Sinisa Bogdanovic
Svaka cast za tekst. Ali bih samo dopunio (uz svo postovanje prema gospodinu Borivoju): Mi smo (kao narod i drzava) imali dosta teze trenutke (koji nisu samo bili trenuci, trajali su godinama pa cak i vekovima), ali nikada nismo bili moralno prazniji nego sada. Cak i pod Turcima, Srbi su (barem vecina) znali ko su i sta. A sada se to satralo, nestalo u dimu cigareta i mirisu piva na beogradskim splavovima, dok muzika "srpske majke" svima "popravlja raspolozenje". I kao veliki protivnik totalitarnih rezima, moram reci da je nama vise nego ikada potrebna "intelektualni totalitarizam". Samo ko bi poveo narod??? (moja opcija nije prosla cenzus, iako su vrlo pametni ljudi u pitanju, ali izgleda da su napravili "gresku" jer su se bavili sustinom problema umesto populisticokg marketinga, pa ih zato narod nije zapazio - rec je o DVERIMA). Ali napominjem, oni su nebitni, jer kao sto rece gospodin Borivoje "Srbija se ne moze poistovetiti ni sa Svetim Savom" - Srbija je nesto uzviseno i sveto!!!
Preporuke:
30
1
34 sreda, 09 april 2014 14:09
Zivojin
Kakav strasni
pesimizam. Napred Naprednjaci.
Preporuke:
3
41
35 sreda, 09 april 2014 14:14
naprednjak iz sida
Vucicu trebamo se boriti i protiv intelektualnog kriminala i korup
cije. Ovaj tekst je pravi povod!
Preporuke:
2
42
36 sreda, 09 april 2014 14:20
Gajić
Hrabrosti se čude samo oni koji ne znaju autora. Odlična analiza i bojazan. Vidi se preživljeno iskustvo pod ličnom vlašću u Srbiji. Ova lična vlast će biti ogoljenija i jača nego devedesetih. Dodajem sem nabrojanih i bojazan za sudbinu Republike Srpske.
Preporuke:
28
1
37 sreda, 09 april 2014 14:26
Borac za istinu
Svaka cast pesnice. Nisam znao da znate i ovo. Da ste sjajan pesnik to znam odavno.
Preporuke:
25
1
38 sreda, 09 april 2014 14:40
Evropejac
Prizivas li to ti seselja svog istomisljenika i sovinistu. Vase vreme je proslo.
Preporuke:
2
38
39 sreda, 09 april 2014 14:47
Dragan K.
TO JE TO!!!
Preporuke:
24
0
40 sreda, 09 april 2014 14:51
Srbin sa dna kace
Ko je jednom odustao, drugi put to radi mnogo lakše, a naročito kada su ovi drugi ciljevi od manjeg značaja, što je ovde slučaj.
Borivoje je na savremeni jezik prepevao Njegoseve stihove:Kakvo Vlaše, krmska poturice!
Đe izdajnik bolji od viteza?
Kakvu sablju kažeš i Kosovo?
Da l' na njemu zajedno ne bjesmo,
pa ja rva i tada i sada?
Ti izdao prijed i poslijed,
obrljao obraz pred svijetom,
pohulio vjeru prađedovsku,

zarobio sebe u tuđina!
Preporuke:
32
0
41 sreda, 09 april 2014 15:00
Gavrilo Princin
Cutite nazadnjaci!
Preporuke:
25
1
42 sreda, 09 april 2014 15:48
Radjen
Odgovorno i hrabro.
Preporuke:
23
0
43 sreda, 09 april 2014 16:03
Kosta
Da ne treba mnogo prostora da bi se mnogo reklo pokazao je Borivoj Rasuo. Da sam na mestu vlasti ne bih se oglusio o ovaj tekst i autora.
Preporuke:
19
0
44 sreda, 09 april 2014 16:09
Tomislav Milanović
Divno je to Bora napisao. Mi smo narod koji veruje u čuda, čarobnjake, vilenjake...Mi imamo vođu i od njega očekujemo nemoguće stvari. Kada odsečete uši i zakrpite ..., trajno ostajete bez ušiju. Vučićva vlade će ovom prilikom imati zadatak da balansira između apetita njegovih nalogodavaca (poverioca), nazovite to kako hoćete, i, širokih narodnih masa, kojima je teško objasniti da se nezarađeno ne može trošiti. U svakom slučaju, očekivanja i jednih i drugih izlaze iz okvira normalnog razmišljanja. Ili, što bi u ovom trenutku neko pametan rekao: Najbolje bi bilo, da ono što je bilo, nikada nije bilo. Ko to ne može, taj nije bog.
Preporuke:
22
0
45 sreda, 09 april 2014 16:10
xyx333
Najozbiljniji deo teksta jeste deo o mogucim ustavnim promenama. To mi lici na Srbiju ka Beograd4ki Pasaluk. Cini mi se da i kada se ne bi dalje kvarilo da bi i to bio uspei. Ali ne verujfm u to. Crne su mi slutnje.
Preporuke:
20
0
46 sreda, 09 april 2014 16:19
Glavni
Ono glavno je receno. Ali sve je uzalud. Nemd nama pomoci.
Preporuke:
13
1
47 sreda, 09 april 2014 16:40
Pisac
Zaista nema nista tuznije od tuzne srece. Tuzna je sudbioa Srba sa
ovakvim amaterima i poskusnicima.
Preporuke:
18
0
48 sreda, 09 april 2014 17:02
Adam
Kako ste ih procitali. Nadam se da ce i oni Vas procitati Borivoje.
Preporuke:
19
0
49 sreda, 09 april 2014 17:05
Gordana
U svemu podrzavam Tomislava Milanovica.
Preporuke:
12
0
50 sreda, 09 april 2014 17:23
Tomislav Milanović Gordani
Zahvaljujem.
Preporuke:
11
0
51 sreda, 09 april 2014 17:43
Prvovencani
Strasna analiza zastrasujuce situacije. Jos strasnije je to sto nema alternative.
Preporuke:
11
0
52 sreda, 09 april 2014 18:12
Tales iz Mokrina
Srbiju napadaju sa svii str
ana. Najopasnije je to sto je teritorijalno razaraju. Vidim da hoce i Vojvodinu. Na redu je Republika Srpska. Kosovo misle da su zavrsili. Ima li kraja.
Preporuke:
15
0
53 sreda, 09 april 2014 19:38
Milos iz Novog Sada
Istinu, golu istinu ste rekli i vlasti i narodu. Hvala za hrabros u ovo vreme kako dobro rekoste jedno(bez)umlja. Ne gubite veru u narod. Ima on snage da pqezivi.
Preporuke:
12
0
54 sreda, 09 april 2014 19:46
Pasionirani
Sto je bilo do Vas Vi uciniste. Alal vera..
Preporuke:
14
0
55 sreda, 09 april 2014 20:12
Cacanin
Strpljenja malo gospodo. Videcete da ce predse
dnik Vucic cudo napraviti.
Zivi bili pa videli.
Preporuke:
1
21
56 sreda, 09 april 2014 21:11
seljak bezemljaš
Model za ove i sve izbore od 2000.g. izgrađen je u
radnim organizacijama početkom osamdesetih godina.
Ako nekog to zanima i hoće da to čuje država je 1982 bankrotirala a mnoge fabrike nisu mogle da vraćaju kredite ni za opremu.
Reagujući na "teškoće" većina je tražila izlaz u
stalnim izmenama "rukovodstva".
Dočekivana sa radošću "rukovodstva" su brzo (i sve brže) smenjivana. Dočekivani sa radošću i nadom odlazili su uz proklinjanja.

Toliko puta su se ponovili (i usavršavali) mehanizmi dolaženja na vlast(i odlaženja)da je to postalo deo mentaliteta.
Radost zbog osvajanja vlasti, činjenje ludosti da bi se rešile "teškoće"....pad..itd ..i ole pažljiv posmatrač mogao je to videti na makro nivou mnogo puta i mnogo pre izbora.
Grešna mi duša gledao sam to kao pozorište.
Osnovni tekst poznat,(uz male improvizacije)I glumci i publika isti.Uz česte zamene uloga.
Po neko sa pozornice ode u publiku a po neko iz publike na pozornicu. I svi mudro zbore.
Preporuke:
18
0
57 sreda, 09 april 2014 21:18
Sten
@Zivojin

Verujem da ste u stanju da objasnite sta znaci ono Vase "napred"?
Preporuke:
10
0
58 sreda, 09 april 2014 21:26
Sten
@Cacanin
Slazem se s Vama, svi ce da se cude i nece moci da veruju.
Preporuke:
10
0
59 sreda, 09 april 2014 21:46
Lane
Tekst je krcat znacenjem. Procitacu ga jos jeednom pa ako procenim i detalljnije k6nentarisati. Podrzavam ga u nacelu. O pojedinostima mozda naknadno.
Preporuke:
10
0
60 sreda, 09 april 2014 21:59
Zemljak
Cast mi je sto te poznajem. Znam da neces nikada ici ispod svog standarda intelektualca i rodoljuba, a bogami i pesnika Cestitam ministre. Verujem da ima i onih koji ce te cuti i poslusati
Preporuke:
16
0
61 sreda, 09 april 2014 22:02
Kant
Moralno i uzviseno. Opominjuce i trezveno. Prorocki.
Preporuke:
14
1
62 sreda, 09 april 2014 23:03
Stojan
Pricajte sta hocete. Vucic je zakon.
Preporuke:
2
15
63 četvrtak, 10 april 2014 05:46
Radisa
Rec Borivoja Rasua predstavlja tracak svetla u tunelu lazi i obmana. Dobro ste uocili da ovi jedno obecavaju a drugo rade.
Preporuke:
11
0
64 četvrtak, 10 april 2014 06:03
Kosovka devojka
Srbija je presla strasno dug put od one Lazareve Nebeske do ove podzemne. Kako se vratiti sebi? Da li je uopste to mogucno? Nije realno da ucini jedan covek ono sto mozda ne moze ceo narod. Cestitke autoru clanka.
Preporuke:
11
0
65 četvrtak, 10 april 2014 07:40
joca
Bravo Borivoje. Cuvajte da vas ovi ne (po)kupe?
Preporuke:
11
0
66 četvrtak, 10 april 2014 07:46
Srbinovic
Mozda ovo maprednjaci ne shvataju. Njima trebba nacrtati, a nama se sa njima crno pise. Boze sacuvaj nas od nas!
Preporuke:
10
0
67 četvrtak, 10 april 2014 07:59
Branko Lukic
Ovo zahteva ozbiljnu raspravu kojoj mozda nisam dorastao. G. Rasuo je pokrenuo ozbiljno pitanje. Sta pricamo, a sta nameravamo.
Preporuke:
10
0
68 četvrtak, 10 april 2014 08:10
Marija iz Pirota
Sta reci osim hvala za ovaj biser o nasoj nesreci. Bravo!
Preporuke:
12
0
69 četvrtak, 10 april 2014 08:29
Mojsilovic
Nismo jos bas sasvim propali. O tekstu da ne pricam,savrsena analiza, ono sto hrabri jesu komentari. Cestitke NSPM za hrabru uredjivacku politiku.
Preporuke:
11
0
70 četvrtak, 10 april 2014 08:39
Bosko iz Niksica
Blago onom ko istinu zbori njega ima rasta i citati.
Preporuke:
15
1
71 četvrtak, 10 april 2014 08:51
Marko Cambera
Ovo je glas razuma iz Otadzbine. Cuvajte SRBIJU da je ne biste voleli iz tudjine.
Preporuke:
12
0
72 četvrtak, 10 april 2014 09:08
Ljubis Smederevac
Strucno, zabrinuto i pismeno. Da li delotvorno?
Preporuke:
13
0
73 četvrtak, 10 april 2014 09:17
Nebojsa
E narod je izabrao Vucica.
Preporuke:
9
2
74 četvrtak, 10 april 2014 10:08
SStranac sred rodjene zemlje
Nista nama ne moze pomoci. Dobro ste primetili G. Rasun da u Srbiji nema uise ko da radi. Mi smo zemlja penzionera i sofera, uspavane omladine i podmladjenih staraca. Nema tu srece! Ali Vi rekoste i spasiste obraz i dusu.
Preporuke:
11
0
75 četvrtak, 10 april 2014 10:20
Večito zakeralo
Ne mogu da verujem koliko je prošlo godina od kada si bio ministar i kada smo razmenjivali stavove.Možda sam bio nepažljiv, nisam odavno pročitao nijedan Tvoj tekst.Ne znam da li si još u onoj partiji kojoj, nakon ovih izbora, vođa odmahnu rukom i kao veliki borac da Srbija bude neutralna,uđe u "mali" crni autić "Fiću" i za sva vremena ode u istoriju.Evo, i Ti si, kako si podvukao, ostavio ovaj tekst da zapamtimoTvoje stavove.Problem svih(u koje i Ti spadaš),koji nisu iz Srbije,je da ne poznaju mentalitet naroda u kome sada žive, doduše neki milom,a neki silom - nažalost.Nisam čitao osvrte, maltene svi se zelene, samo su četiri pocrvenjela.Čestitam.Srbi su čudo neviđeno - dali su poverenje velikom Vođi,a saglašavaju se sa Tvojom kritikom Vođe. Jedno si u pravu, postavlja se ozbiljno pitanje, može li ovaj narod(koga ubi vlastiti mentalitet)bez vođe i čaktara.Mala zamerka:ne postoji briselski sporazum, zato se ne može pisati velikim slovom i nije mi jasno šta je to "politička klasa.
Preporuke:
3
8
76 četvrtak, 10 april 2014 10:59
Gojko P.
Cemu polemike. Ne vidi ko nece da smo u ambisu. Covek je rekao sto je imao, dao je svoj prilog. Na nama je da to eventualno unapredim6 a na vlasti je da to uzme u obzir osim ako nije bezobzirna.
Preporuke:
11
0
77 četvrtak, 10 april 2014 11:09
Svetlana J.
Bravo Borivoje!
Prepoznaje se pesnik.
Preporuke:
10
0
78 četvrtak, 10 april 2014 11:17
Gavro
HRABRO!
Preporuke:
8
0
79 četvrtak, 10 april 2014 11:33
Divna Majstorovic
Tekst je u skladu sa mojim imenom.
Ali borben saglasno imenu autora. Svaka cast!
Preporuke:
10
0
80 četvrtak, 10 april 2014 11:47
Andrej
Pre nego sto pocnete sacekajte Vucica sta ima da kaze. Vasi saveti mu nisu potrebni.↲
Preporuke:
1
11
81 četvrtak, 10 april 2014 12:34
Integralista
Malo je nepristojno prozivati ko je odakle. Nije to Srbija mojih predaka. Delimo se na pametne i one druge, na rodoljube i izdajnike. Borivoje ne obracajte paznju na ove sto gledaju krstenice. Ali nije lose da doticni zna odakle ste.
Preporuke:
9
0
82 četvrtak, 10 april 2014 13:31
Milosav
Borivoje, Srbija se ne stidi svojih najbolj4h sinova
Preporuke:
6
0
83 četvrtak, 10 april 2014 13:36
Milosav
Borivoje, Srbija se ne stidi svojih najbolj4h sinova
Preporuke:
7
0
84 četvrtak, 10 april 2014 13:42
Koviljka P.
Steta sto je sjajan tekst i dobru raspravu skrenuo u pogresnom pravcu sumadijski separatista.
Preporuke:
7
0
85 četvrtak, 10 april 2014 13:48
Goran
Drzite se Borivoje. Isina boli.
Preporuke:
7
0
86 četvrtak, 10 april 2014 13:58
Kocovic
Bravo majstore. Sateraliste ih u misiju rupu!
Preporuke:
7
0
87 četvrtak, 10 april 2014 14:08
Neumoljivi
Ekstra je ovaj tekst. Naprednjaci tisina.Slusajte sta vam covel kaze. To je i za vaze dobro.
Preporuke:
10
0
88 četvrtak, 10 april 2014 15:01
Djordje
Nismo mi slucajno tu gde smo. Ne trebaju nama neprijatelji. Dovoljno smo mi sami da se upropastimo.
Preporuke:
7
0
89 četvrtak, 10 april 2014 15:20
Sanja
G.Rasuo, pogledala sam Vas site i videla sam da pisete poeziju i to jako ozbilnu. Vratite se Vi tome cime Vas je Bog ocigledno obdario. Bezite iz ovog politickog blata. Sta ce to Vama. Izvinite na direktnosti. Mozda i gresim.
Preporuke:
6
4
90 četvrtak, 10 april 2014 15:29
Dragoslavić
Kakav lament, koliki pesimizam!
Braćo, dosta je bilo, vreme je da se natrtimo i pođemo u Evropu predvođeni srpskom naguznjačkom strankom!
Preporuke:
6
0
91 četvrtak, 10 april 2014 16:16
Branislav iz Cikaga
Raduje me sto se vodi kakva-takva rasprava. To je bar nesto, ovde je opste mrtvilo. Tako nesto ovde se ne moze ni zamisliti. Zato cestitam svim ucesnicima narocito autoru ali i NSPM koja je otvorila svoje stranice za raspravu. Zivela Srbija!
Preporuke:
7
0
92 četvrtak, 10 april 2014 20:44
Radoje
Znam da nemam pravo da drugima savetujem sta da rade ali bih predlozio da se drzimo teme. A tema je kako sam shvatio izborna prevara u smislu obecanja i delanja. Narocito je vazna procena autora da ce vlast ici na promenu ustava sa ciljem da se Srbija federalizuje, citaj razbije. Ako je to tacno onda smo mi u strasnom problemu.
Preporuke:
6
0
93 četvrtak, 10 april 2014 21:26
Kosanovic
voleo bih kada bi autor teksta dao vise podataka na temelju kojih izvodi ove zakljucke koji nisi sporni i koji su od najveceg interesa za drzavu.
Preporuke:
5
0
94 četvrtak, 10 april 2014 21:34
Bole
Kakva lepa analiza, tecna i ubeedljiva, mucne i krute srpske realnosti. Od srca cestitam!
Preporuke:
6
0
95 četvrtak, 10 april 2014 21:50
prof. matematike
Sa malo reci sve je receno. Mislio sam da reci nemaju tacnost brojki ali me je Rasuo razuverio. Pisite cesce, Vi imate sta da kazete,to Vam savetuje prof. sa vec pristojnim penzionerskim iskustvom.
Preporuke:
6
0
96 četvrtak, 10 april 2014 22:27
sumadinac
Slazem se sa zakljuckom autora da je Srbija imala i tezea iskusenja ali da je imala i bolje ljude da ih resavaju. I zaista usaglasavanje ljudi i problema jeste imperativ koji se postavlja pred Srbiju. Jer nije logicno, pre bi se reklo da je cinicno, da Seseljev dojucerasnji sluga bude gospodar Srbije. Sto je mnogo - mnogo je!
Preporuke:
5
0
97 petak, 11 april 2014 07:51
Sandra
Bravo za Borivoja i sumadinca. naizad da je neko uocio po onoj poznatoj o caru da je VUCIC GO!
Preporuke:
6
0
98 petak, 11 april 2014 08:08
Todor
Nekako oprezno ali smo ipak stigli do centralne teme kako sam razumeo tekst do Vucica. Cini se da je to najveci problem sto je covek prigrabio svu vlast. Koliko je to opasno brzo cemo se uverit4. A sta ak6 je on samo lutka u rukama tudjina.
Preporuke:
6
0
99 petak, 11 april 2014 08:27
Gaso
Ne mogu Srbi bez vodje i Bog. Kao da im istorija nista ne znaci a i Domanovica ne iscitasmo.
Preporuke:
6
0
100 petak, 11 april 2014 09:57
@Gaso
Ne mogu Srbi bez vodje

Nikada ljudi nisu mogli bez vođe, ne samo Srbi. Pogledajte Kurosavin film Kagemuša. Možda je to i pesimističko viđenje ljudske rase uopšte, ali tako je. Pretpostavljam da se pod vođom podrazumeva neko ko ima autoritet, dakle neko, ko zaslužuje da bude poštovan zbog neospornih vrednosti i onoga što pruža. Valja razmisliti, da li je to kod nas slučaj. Da li je ikad, u novijoj istoriji bilo tako?
Preporuke:
8
0
101 petak, 11 april 2014 10:04
Prof. Univerziteta
Sto se Domanovica tice cini se da sada stvari stoje obrnuto. Radojev vodja je bio slep a narod je video ali verovao. Danas je obrnuto narod je slep a v docro vidi i zna sta rad4. To sto radi protiv naroda manje je vazno. Cestitam Vam g. Rasuo na odvaznosti.
Preporuke:
8
0
102 petak, 11 april 2014 10:53
Strogi
Zaista vas treba ucutkati narocito prof. Uni8erziteta i autora teksta. Ne mislite valjda da ste ravni sa Vucicem.
Preporuke:
2
9
103 petak, 11 april 2014 11:32
Radmila, prof. klavira
Brinem za Vas g. Rasuo. U ovoj raspravi Vi ste jedini sa punim identitetom.
Preporuke:
7
0
104 petak, 11 april 2014 14:00
Cacanin
Svaka cast za ovu raspravu, daje nadu, a nadam se da ce i vlast da izuce neke zakljucke za sebe.
Preporuke:
5
0
105 petak, 11 april 2014 15:03
Milojko
Bravo kolega, ostao si ubedljiv kao sto si bio i student. Jednom najbolji uvek najbolji.
Preporuke:
6
1
106 subota, 12 april 2014 07:39
Bojan, Dizeldorf-sahista
Odmerena, odvazna i vazna rec. Pridruzujem se cestitkama.
Preporuke:
4
0
107 subota, 12 april 2014 07:48
Stefan i Marija san Francisko
Ne pratimo stanje u Otadzini da bismo se ukojucili u raspravu ali sudeci po analizi datoj u ovom tekstu stvari ne stoje najbolje. Zabrinuti smo. Cuvajte Srbiju.
Preporuke:
4
0
108 subota, 12 april 2014 08:06
Lazar Kostic
Tesko nama ako je ovo sto pise Rasuo tacno. Onda su ovi nadmasili u kaganju cak i komuni7te. A to nije bas lako. Neka nam je bog na pomoci.
Preporuke:
4
0
109 subota, 12 april 2014 08:52
Zanovetalo
Nema te pameti koja bi mogla savladati nasu glupost. Podrzavam ovaj pokusaj...?!
Preporuke:
4
0
110 subota, 12 april 2014 09:00
Ciceron
DOSTOJANSTVENO, MUDRO I IZNAD SVEGA ISTINITO.
Preporuke:
5
0
111 subota, 12 april 2014 10:23
Nikolina, studentkinja prava Beograd
Ako je vlast pametna iscitace i tekst i komentare. Ne znam da li dovoljno razumem ali ustav se ne menja tek tako. Mora da ima neki skriveni razlog ako je autorova procena, da ce biti skoro inicijativa za promenu ustava, tacna. Cestitke NSPM sto je otvorila ovu ozbiljnu raspravu.
Preporuke:
5
0
112 subota, 12 april 2014 12:16
Blagoje
Kako mi izgleda za nas nema nade. Ova vlast u svojoj agendi , kako oni vole da kazu, imaju sve zadato a medju prvim zadatcima jeste rusenje Republike Srpske (osnivanje Vciceve stranke u njoj ima za cilj to), Kosovo misle da su zavrsili, Vojvodinu ce dati kao ulog za evropsko usrecenje ostatka ostatataka Srbije. Bolji zivot, agresivno zapos5ja8anje, borba protiv korupcije samo su paravan da bi se postigao glavni cilj. To je opijum za narod. Kada se probudimo al ce da boli. Tuzno i ruzno. S R A M N O.
Preporuke:
5
0
113 subota, 12 april 2014 14:30
Lekar
Nema leka srpskoj bolesti. Naprednjaci su metastaza Radijala.
Preporuke:
4
0
114 subota, 12 april 2014 14:34
Vukasin
Bravo za BORIVOJA!!!
Preporuke:
4
0
115 subota, 12 april 2014 15:52
Milivoje
slazem se sa autorovom ocenom: da ko jednom izneveri ne treba mu verovati nikad vise.
Izgleda da ovi sto nisu napravili VELIKU SRBIJU DA CE NAPRAVITI MALU.
Preporuke:
4
0
116 nedelja, 13 april 2014 10:43
Kaca Radovic
Kada pomislite da je svima postalo svejedno, kada se potpuno demoralisete javi se neko ko vam probudi nadu. Hvala Vam za bar malo nade sred ovog beznadja.
Preporuke:
4
0
117 nedelja, 13 april 2014 11:24
Nikola
Svi su oni isti. Politicar , to je sinonim za laz. Kako razlikovati Vucica od Dacica, ove od Nikolica, sve njih od Kostunice.
Preporuke:
5
0
118 nedelja, 13 april 2014 12:12
Luka G.
Ne treba gubiti nadu, ali je jos gore gajiti iluzije. Ono sto je tacno odnosi se na veliiku nesrazmeru izmedju srpske nevolje i nasih izbavitelja.
Preporuke:
4
0
119 nedelja, 13 april 2014 17:16
Sreckovic
Bas nam je sreca tuzna da tuznja ne moze biti ili mozda moze.
Preporuke:
4
0
120 ponedeljak, 14 april 2014 08:39
ing. Stanic
Ne bih voleo da sam na mestu g. Vucica. Stanje je odista tesko. Tekst g. Rasuo zasluzuje ozbiljan pristup. Mnoga su pitanja od znacaja u njemu pokrenuta.
Preporuke:
3
0
121 ponedeljak, 14 april 2014 11:12
Vernik
Tamo gde se Bog ne uvazava i naprednjaci mogu biti vazni.
Preporuke:
2
0
122 ponedeljak, 14 april 2014 12:16
Pavle
Morala, gospodo, morala vise. Unisti nas nerad i nemoral. Hrabra rec, nema sta. Hrabra i zato sto se autor upustio i u procene sta ce biti. A to ce se moci meriti.
Cestitam!
Preporuke:
2
0
123 ponedeljak, 14 april 2014 12:25
Sofronije
Visoki standardi, i NSPM i komenara i naravno autora. Zalosno jesto to nema ko da cuje.
Preporuke:
2
0
124 ponedeljak, 14 april 2014 21:17
Nevena K.
Mozda nije uzalud, mozda se jor moze nesto uradith ali sam jako skepticna.
Preporuke:
2
0
125 ponedeljak, 14 april 2014 21:29
Damjanovic
Delim stepnje sa Vama g. Raruo da bi se borba protiv korupcije mogla lako preobratiti u borbu protiv Srbije - ako sam Vas dobro razumeo?!
Preporuke:
2
0
126 ponedeljak, 14 april 2014 21:35
Dragana Pantic
IZUZETNO.
Preporuke:
2
0
127 ponedeljak, 14 april 2014 22:04
SLOBODAN
Otreznjujuci tekst. Svaka cast!
Preporuke:
1
0
128 utorak, 15 april 2014 07:50
Jakovljevic, Petrovgrad Rusija
Nisam otisao iz zemlje od nevolje, otisao sam na studije muzike, i tek ovde u no
rmalnoj zemlji mogao sam uociti u kakvom smo mi beznadju. Za razliku od uremena kada sam bio u Srbiji, a bio sam mlad, politika me nije interesovala, sada pratim sto se zbiva kod nas. Vas sajt je sjajan, informativan i koliko mogu oceniti objektivan. A ovaj tekst pokazuje da ste i kvalifikovani i ozbiljni. Ne pamtim da je vodjena ikada do sada ovako kvalitetna rasprava kroz komentare. Samo napred.
Preporuke:
1
0
129 utorak, 15 april 2014 08:24
Radmila, Novi Sad
Zrelo, ozbiljno i muski. Bravo za Borivoja.
Preporuke:
1
0
130 utorak, 15 april 2014 08:53
Matic od Backe
Nema nama pomoci. Narod koji je navikao da slusa moze mu se pricath sto hocete. Tako je bilo ovih izbora, tako ce biti uvek. Moji strahovi su vezani za to da bih jednog jutra mogao osvanuti izvan svoje Srbije. A Ovaj je u stanju da slusa One koji smeraju da nam otmu i Vojvodinu. Avaj!
Preporuke:
1
0
131 utorak, 15 april 2014 09:30
Student FPN
Srpska politika, njena elita koliko znam nikada u istoriji nije bila nekvalifikovanija i nesposobnija. Pametni ljudi u ovom narodu ili su se povukli ili iselili. Jedno od toga ceka i mene. Cestitam starijem kolegi na tekstu.
Preporuke:
1
0
132 utorak, 15 april 2014 15:16
Roksanda, prof. srpsko
Kakav stil, kakva pismenost. O sadrzaju da i ne govorim. Antologijskh tekst. Vi ste ucinili sto je do Vas postovani g. Rasuo. Udzbenicki
Preporuke:
2
0
133 utorak, 15 april 2014 15:26
Janjic, drug iz vojske. Srpsko Sarajevo
Obradovao me je tvoj tekst, ali me je rastuzio sadrzaj koji govori o tuznom stanju u nasoj Srbiji. Nadajmo se boljem vremenu!
Preporuke:
2
0
134 utorak, 15 april 2014 15:51
Pasalic
Hvala na tekstu, komentarima. Bravo majstore.
Preporuke:
2
0
135 utorak, 15 april 2014 15:58
Ocajnik
Bez posla sam, bez nade a PPV prica bajke a pravo glasa imaju oni koji nisu deca. Zalosno i pokvareno. Uzas.
Preporuke:
2
0
136 utorak, 15 april 2014 16:58
Napredni naprednjak
Mnogo ste digli glavu. Videcete kada Vucic reformise Srbiju, kada je zaposli svi cete mu se klanjati. Zivi bili pa videli.
Preporuke:
0
2
137 utorak, 15 april 2014 18:10
Ignjatije, istoricar
Izgleda da ce nam ponovo trebati ustavobranitelji u istorijski i politicki drugacijom motivacijom od one devetnaestovekovne. Sada ce zadatak biti odbrana drzave.
Preporuke:
2
0
138 utorak, 15 april 2014 20:45
Ljubodrag K.
Ne pamtim da sam ikada pre procitao kraci a sadrzajniji clanak. Slazem se sa stavovima u njemu, ali verujem da i oni koji su drugacijeg misljenja od onoga koje je ovde zastupljeno, moraju imati respekt prema ovom tekstu.
Preporuke:
2
0
139 utorak, 15 april 2014 20:58
Anonimac
Svaka cast na tekstu i komentarima. Kakav sadrzaj, kakav nivo. Za svako postovanje ste.
Preporuke:
2
0
140 utorak, 15 april 2014 22:10
Konzervativac
Naprednjaci cutite i ucite kada vec imate od koga. Kakav Vucic, kakva recorma Srbije. Vidite li da se covek uplasio vlasti pa je deli i kada ne mora.
Preporuke:
2
0
141 sreda, 16 april 2014 07:45
Danica
Dobra, celovita analiza - koja ni najmanje ne uliva optimizma. Tesko nama sa vlastima koje toliko obmanjuju svoje gradjane. Ali treba se boriti.
Preporuke:
2
0
142 sreda, 16 april 2014 07:53
Branimir
Jednostavno, kratko i jasno. Cestitam.!
Preporuke:
2
0
143 sreda, 16 april 2014 08:01
Stameni
Dobra vam je Borivoje ova da sto puta izrecena istina postaje laz. Uhvtili ste ih u lazh, a oni ulovise narod na spavanju. Probudi se rode ako mislis da opstanes.
Preporuke:
2
0
144 sreda, 16 april 2014 08:17
Petar
Brilljantno.
Preporuke:
2
0
145 sreda, 16 april 2014 10:38
Rade
Nema nama pomoci.
Preporuke:
2
0
146 sreda, 16 april 2014 11:19
Jaksic S.
Evropska Unija je opasnost za Srbiju. Cena ulaska u nju bice visoka a posle njenog raspada, koji je po svemu neminovan, Srbija ce se svesti na Beogradskh Pasaluk. Briselski sporazum je prvi korak u tom pravcu.
Preporuke:
2
0
147 sreda, 16 april 2014 11:49
Pedja
Citam tekst i komentare pa razmisljad da se mozda vredi boriti?
Preporuke:
2
0
148 sreda, 16 april 2014 14:48
Joca
Sjajno i hrabro.
Preporuke:
2
0
149 sreda, 16 april 2014 19:04
Prorok
Narod koji se nalazi u ovakvoj situaciji, strasnoj i bezizlaznoj, prirodno je da poveruje u cudo. Cak kada mu to cudo obecava i neuverljivi Vucic. Ali cuda su se vec desila, potonuli smo duboko, tako da od novih cuda nema nista. Sve je uzalud. Nema te pameti koja nas moze izbaviti od nase gluposti.
Preporuke:
2
0
150 sreda, 16 april 2014 19:29
Kolonista
Samo nas selo i poljoprivreda mozda mogu izbaviti. Sve drugo su visokoparne lazi. Cestitam na raspravi.
Preporuke:
3
0
151 sreda, 16 april 2014 20:47
Gorki
Vucic, Nikolic, Dacic kako to neubedljivo zvuci.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, Rio Tinto otvoriti rudnik litijuma u dolini Jadra?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner