среда, 24. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Александар Боцан-Харченко: Квинта поново игнорише став Србије о војно-политичкој неутралности; Зашто се говори о „евроатлантским интеграцијама“ - када Београд води претприступне преговоре само са ЕУ?

Kоментари (32) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 уторак, 13 август 2019 22:58
specijalac za bezveze
ne ignorise kvinta nista, nego si ti jos jedan u nizu ruskih dipl diletanata koji ne shvataju prljavu nato politiku lokalnih lidera, pa ste zato riknuli u balkanskoj politici i najureni ste odsvud. i na kosovi su vaseg drzavljanina tretirali kao djurica, tj. psa, a vi ni prstom niste mrdnuli, pa je zato jos jedan rus iz unmika iz straha od vase dalje nesposobnosti povukao familiju sa kosova. a ukupno vas bilo tri u komadima pri unmiku, sada manje krasnoscekov koga su premestili za bg. a liliu galievu, koja je radila na severu, prvu su mrdnuli u pec, pa ste i to ignorisali. video si kako je masno zalegao tvoj prethodnik, pa bi i ti da na vreme pripremis mrsan kolac za penziju, pa udri po besmislenim izjavama i verovatno spinovanim izvestajima tsaru, uz uvlaku nevskom veleizdajniku.
Препоруке:
32
29
2 уторак, 13 август 2019 23:06
СРБИЈА НИКАД у ЕУ-НАТО!
Rusijo, ne guraj Srbiju tamo gde nećemo, a gde kvislinzi hoće.
Препоруке:
37
5
3 уторак, 13 август 2019 23:20
sve je jasno
Valjda je sad jasno da ako Kosovo uđe u UN sledeći korak je ulazak u NATO. Rusija treba da po svaku cenu spreči ulazak Kosova u UN pre svega zbog svojih interesa.
Препоруке:
40
2
4 среда, 14 август 2019 07:06
Владимир Челекетић
Док су Руси изигравали француску собарицу и тапшали по рамену банду која влада Србима, Београд је већ потписао све споразуме који га чине потпуним НАТО вазалом. Руси и даље изигравају француску собарицу, настављају да се чуде и настављају да подржавају, свим силама и у свакој прилици, западну марионету која уништава Србију.
Препоруке:
36
5
5 среда, 14 август 2019 07:08
Zabrinuti
Udri bacuska, samo udri
Препоруке:
18
4
6 среда, 14 август 2019 07:30
ЗР
Поред тога, наводи Боцан-Харченко, није јасно зашто се говори о "евроатлантским интеграцијама".


И птице на грани знају ко је на власти у Србији, али ви Руси очито не знате, па ћете после већ по обичају бити изненађени и увређени...
Препоруке:
33
6
7 среда, 14 август 2019 08:49
Београђанин
Јасна и отресита изјава, за какву наши владајући политичари немају храбрости.
Препоруке:
20
7
8 среда, 14 август 2019 08:54
Ili si samo snama ili di protiv nas, ne i snama i sa našim neprijateljima
Velike sile gledaju na stvari nekako po principu, " ili si samo sa nama ili si protiv nas jer ne možeš biti i sa nama i sa našim neprijateljima ". Velike sile tako gledaju i to se neće promeniti, mada je optimalno srpski nacionalni interes "da se bude sa svima dobar i sa Istokom i Zapadom i Severom i Jugom", i sa NATO i sa ruskim vojnim blokom i sa "nesvrstanima". Samo pitanje je koliko je to moguće u praksi? Svi misle da ako si dobar sa njegovim neprijateljima, da nisi njegov prijatelj?
Ukoliko bi se koliko sutra Srbija previše zbližila sa NATO paktom iste bi kritike dobila i od Rusa.
Препоруке:
6
10
9 среда, 14 август 2019 08:57
Dragan
Parčanje Srbije, srozavanje pravoslavlja, iseljavanje Srba, podaničke vlasti, bombardovanje, pranje para, kriminal, negativna selekcija...sve su to te integracije!
Препоруке:
29
2
10 среда, 14 август 2019 10:52
небитан
На жалост, све је видљивије да ова и овакве изјаве служе само ради номиналног исказивања политичког става без неке дубље намере за стварним отпором НАТО свињама. Русија очигледно Србију не види као место где има смисла или могужности за неком озбиљнијом одбраном, и само нас декларативно подржавају (ко зна зашто уопште и толико раде), док у међувремену пуштају вучићеве скотове да Србију пузећи увуку у НАТО и извуку са Косова. И што рече коментатор пре мене, за све то чак и тапшу вучића по рамену. Ово последње ми је најмање јасно, разумем донекле да им нисмо вредни неког сукоба, али да дају отворену подршку прикривеном издајнику, то заиста, али заиста не схватам. Боље би било да просто ћуте, можда би Срби из тог ћутања нешто више схватили.
Препоруке:
14
3
11 среда, 14 август 2019 11:22
Турас
Притисак је на Вучића , зна "квинта" да Срби немају намере за њихове жеље .
Харченко зна да самопрозвана неутралност не значи западу ништа . Не знам зашто се на ову осврће .
Такође и будале знају да улаз у ЕУ је за Србију условљен уласком у НАТО .
Данас је господо политиканти , све мање будала на свету . Сетимо се да међународна заједница и СБУН није одобрио злочиначко бомбардовање Србије . Данас то није могуће (и то свако зна)јер је геополитичка ситуација у "равнотежи" - Русија и Кина стабилизују. Отуда остаје само на "притиску" Вучића , који зна право стање , које користи за свој рејтинг .
Препоруке:
10
1
12 среда, 14 август 2019 11:36
аха
На који ли управни одбор јавног предузећа циља овај "амбасадор"

обзиром да је видео да је његов претходник Чепуљин добио место "независног члана" управног одбора НИСа
Препоруке:
7
3
13 среда, 14 август 2019 11:40
француска собарица
Јаоооој,
не могу да верујем.
Све се ишчуђавам да нас гурну у нато.
Па нисмо се тако договорили.
ц.ц.ц.ц!
Препоруке:
4
2
14 среда, 14 август 2019 12:45
Onako usput
@ "Komentatoru bez imena"

Lepo si ispisao svoje zapadnjačke želje. Samo, činjenica je da Ruska Federacija jača svoj uticaj na ovim prostorima. Te priče o njihovim ponižavanim pripadnicima u UNMIK misiji na Kosovu i Metohiji, ne znače ništa. Rusija gleda Suštinu problema. A to je da sa Balkana odstrani NATO i SAD. I u tome će uspeti, voleli vi zapadni vazali ili ne. Srbija sa sadašnjim rukovodstvom će morati da prihvati novu realnost. A to je sve veći uticaj Rusije. Ako su, pod ucenama ili iz koristoljublja nešto obećavali Zapadu, moraće da se izvinu zbog nemogućnosti ispunjavanja obećanja.
Novi ambasador g. A. Harčenko predstavlja novu ulogu Ruske Federacije na pravi način. Prošlo je vreme zapadnjačkog vršljanja po osiromašenoj i pretnjama zastrašenoj Srbiji.
Препоруке:
7
3
15 среда, 14 август 2019 16:05
Звонимир Бгд
Onako usput

Претекли сте ме у коментару. Придружујем се и потписујем.
Препоруке:
2
1
16 среда, 14 август 2019 16:12
Oposum
Realno ovo je glupost što je izrekao Bocan naravno. On bi, kao ambasador jedne velike svetske sile, trebao mnogo više da DELUJE nego da priča. Pritom kada priča, kao ambasador ozbiljne države, trebao bi da PAZI da ne napravi neki blam. Ovde je, igrom slučaja ili namerno, napravio nekoliko blamova koji nimalo ne doprinose ugledu Rusije u svetu a još manje pomoći Rusije Srbiji. Naime, trebao bi da zna da je voditi pregovore o članstvu u EU usko povezano, maltene nerazdvojivo, sa vođenjem pregovora ulasku u NATO jer nema te države i uveren sam da je neće ni biti koja je ušla u EU a da nije član i NATO saveza. Ili da bar nezvanično NATO nema svoje baze i velike vojne efektive na njenoj teritoriji. Prema tome Bocane ostavi nas sa tim pričicama o "neutralnosti" Srbije danas, one iste Srbije čiji premijeri i predsednici kleče i spavaju na podu u Briselu pred noge istih tih NATO zloičinaca i kojima je NATO instalirao svoje ljude u svim važnim institucijama.
Препоруке:
3
6
17 среда, 14 август 2019 17:22
Звонимир Бгд

Oposum
...nema te države i uveren sam da je neće ni biti koja je ušla u EU a da nije član i NATO saveza.

Постоје државе које су у ЕУ, а нису чланице НАТО. Такође, постоје државе које нису у ЕУ, али јесу у НАТО. Међутим, у основи ви имате право да је учлањење држава у ЕУ у 21. веку повезано са претходним учлањењем у НАТО, што пракса показује, јер су се све листом учланиле у НАТО пре пријема у ЕУ. У вези са овим проблемом, централно политичко питање је питање ВОЈНЕ НЕУТРАЛНОСТИ неке државе. Војна неутралност нпр. једне Швајцарске или Аустрије је одавно међународно гарантована уговорима, Србија тако нешто нема загарантовано. Званична, још увек актуелна, политика Београда је да Србија "остаје" војно неутрална. Додају и то да им из ЕУ услов учлањења у НАТО није постављен, па сходно томе, тврде да Србија неће ући у НАТО ни у случају да буде примљена у ЕУ! Руски дипломата се осврће на актуелно стање, а друго је питање колико су изјаве Београда искрене.
Препоруке:
1
0
18 среда, 14 август 2019 18:14
итд или ...
оно што бисмо требало да чујемо од наше власти, чујемо искључиво од Руса. капирају, да наша власт, не сме ни да писне!
Препоруке:
3
0
19 среда, 14 август 2019 22:25
Oposum
@ Звонимир Бгд

Naravno da je, naročito u 21. veku lepo ste to primetili, da je dakle nekako obavezno i podrazumevano da ona država koja aplicira za EU obavezno aplicira i za NATO naravno jer su to dve neraskidive spone, kao nekakva ekonomska sigurnost i napredak država članica je osmišljena EU a kao garant bezbednosti tih članica je NATO naravno. Znači EU i NATO su neraskidive spone.

Inače, ja sam rusofil i Ruse volim i nikada neću ništa protiv njih reći da me neko pogrešno ne shvati, ali sam žestok kritičar njihove sadašnje spoljne politike, naročito prema nama. Od njihjove "podrške" poput recimo baš ove Bocanove izjave nama Srbima patriotama zubi utrnuše skroz a i Srbija nam je u sve težem i težem položaju. Umesto što priča, gospodin Bocan bi najzad, u ime velesile koju predstavlja a koja slovi za našeg saveznika, najzad da pokrene one poteze koje se očekuju od jednog diplomate svetske velesile. Podrškom bugojanskom veleizdajniku izuzetno velike štete nam nanose.
Препоруке:
1
2
20 среда, 14 август 2019 22:38
Србин
Господине Боцане те организације ЕУ и НАТО су две нераскидиве споне западног војно политичког савеза, и ако и даље планирате да нас овако подржавате онда куку леле Србији.

А и иначе ваш председник Путин кити српског председника велеиздајника ласкавим високим руским признањима, меће га на врх трибине поред себе на вашој Паради Победе а он кукавац сињи све чини не би ли на велика врата осигурао ЕУ и НАТО интересе у Србији и на Балкану у окружењу српском. Тако се савезницима не помаже. Тако се и вама, који сте бар декларативно против ширења НАТО савеза, не помаже. Ви не знате шта ради бугојански бандит и ко га контролише? Ниси упознат Боцане ни ти ни Путин о његовом суманутом и срамном плану о "разграничењу" Србије са Шиптарима којим планира да им поклони 90% Свете српске земље? Ако не знате онда нисте светска велесила а ако знате а и даље као што видимо га подржавате онда нисте наши пријатељи. Господине Боцане подршка Вучићу је подршка НАТО знајте.
Препоруке:
2
2
21 среда, 14 август 2019 22:58
. . .
Режимлије треба под обавезно да прате лекције Његове Екселенције из спољне политике...
Препоруке:
2
2
22 среда, 14 август 2019 23:22
Ромеј
Од тренутка повлачења Конузина са места амбасадора Руске Федерације у Београду ми више нисмо добили од мајчице Русије за њиховог амбасадора код нас неког озбиљног дипломату светског кова који би био попут бритке сабље према овим западним зликовцима. Ово што је Боцан изјавио упоредићу на прави начин па ћете најбоље да разумете колико је то бесмислено, значи ово је исто као да је Молотов Рибентропу изјавио: "Зашто игноришете став Југославије о војно политичкој неутралности, зашто се говори о уласку Југославије у Наци савез када Београд води приступне преговоре само са Хитлером а не и са Химлером и његовим СС групацијама?". Примећујете ли огромну количину бесмисла у овој изјави? Епа она се тотално подудара са изјавом Боцана сада! Уместо да у Конузиновом стилу подвикне овим бандитима у Београду "Има ли бре овде Срба?" он прича бесмислице а НАТО за то време дела ли дела, читав Балкан ставише тотално под својом контролом.
Препоруке:
2
3
23 среда, 14 август 2019 23:51
@ Oposum
"Umesto što priča, gospodin Bocan bi najzad, u ime velesile koju predstavlja a koja slovi za našeg saveznika, najzad da pokrene one poteze koje se očekuju od jednog diplomate svetske velesile."

Budi jasniji u svojim predlozima. To bi koristilo i g. ambasadoru Bocan Harčenku, a zadovoljilo bi i našu radoznalost.
Препоруке:
3
1
24 четвртак, 15 август 2019 00:18
Nebriga za svoje državljane nije odlika svetske velesile, niti je Srbiji garancija da će se brinuti o njenim državljanima kada se ni o svojim ne brinu!
Onako usput

Te priče o njihovim ponižavanim pripadnicima u UNMIK misiji na Kosovu i Metohiji, ne znače ništa. Rusija gleda Suštinu problema.


Kada neko SVOJE državljane ne zaštiti od poniženja to onda znači da taj neko ili NE UME ili nije u mogućnosti da vodi ozbiljnu svetsku politiku koja dolikuje jednoj svetskoj supersili koja treba da teži kao i svaka supersila da što više širi svoje vojno političke i diplomatske uticaje u svetu! Ako to Rusija ne čini, ako SVOJE državljane koje je ONA poslala na Kosmet ne štiti, a sam si potvrdio da ih ne štiti, kako onda misliš da će naše jadne sunarodnike ostavljene na milost i nemilost šiptarskim bandama na Kosmetu da zaštiti? Čoveče Turci su im ubili ambasadora u Ankari a da je Rusija na to uputila samo saučešće njegovoj porodici i ništa više i o čemu dalje pričamo! Manite se ljudi besmislica, sami smo na Balkanu, svi su nas otpisali, uzdajte se samo u sebe i eventualnu slogu srpsku, jedino to Srbiju može spasiti.
Препоруке:
3
0
25 четвртак, 15 август 2019 00:33
Звонимир Бгд
Oposum

Види се у вашим коментарима да доста тога знате и веома добро опажате кључне чињенице у вези са глобалистичком политиком јединства цивилног и војног конгломерата њихових држава. Ја бих био још "оштрији" и рекао бих да се замисао о економској и монетарној унији, са идејом просперитета, временом претворила у војно-економски империјализам уз милитаристичке инфраструктуре премрежене по читавом Западу. Овог пута са идејом коначне хегемоније над Истоком, али на савремен начин поступног подређивања народа и држава. Отуд обавезујућа спрега економско-финансијског сектора са војном ударном песницом (оличеном у НАТО), чиме се учвршћује сасвим видљив војно-политички БЛОК који још увек нема адекватан одговор са друге стране.
Ипак, мало ме чуде ваши закључци у вези са руском политиком према нама, а и уопште. Можда сте и у праву, ако сам ја нешто испустио, али ми се чини да су ту ствари много сложеније, јер се међусобно условљавају. Немам овде места за елаборацију.
Препоруке:
1
1
26 четвртак, 15 август 2019 01:45
Oposum
@ Oposum
"Umesto što priča, gospodin Bocan bi najzad, u ime velesile koju predstavlja a koja slovi za našeg saveznika, najzad da pokrene one poteze koje se očekuju od jednog diplomate svetske velesile."

Budi jasniji u svojim predlozima. To bi koristilo i g. ambasadoru Bocan Harčenku, a zadovoljilo bi i našu radoznalost.


1. Momentalno ukinuti svaki vid podrške bugojanskom degeneriku i nazvati stanje stvari u Srbiji pravim imenom, što znači reći javno, pa valjda se ne boji nekoga predstavnik je velike svetske sile, da je Bugojanac predstavnik NATO interesa u Srbiji.

2. Otkazati Srbiji svaki vid podrške, i to javno, sve dotle dok ta ista Srbija glasa, podržava i trpi na svom čelu bandita koji na velika vrata uvodi NATO u Srbiju.

Evo ti DVA i to KRUCIJALNA predloga onako kako ja mislim da bi Rusija trebala delovati u Srbiji i tu bi politiku trebao i njihov ambasador da sprovodi ovde! Jesam li zadovoljio tvoju radoznalost?
Препоруке:
0
0
27 четвртак, 15 август 2019 01:54
Oposum
Звонимир Бгд

Ипак, мало ме чуде ваши закључци у вези са руском политиком према нама, а и уопште. Можда сте и у праву, ако сам ја нешто испустио, али ми се чини да су ту ствари много сложеније, јер се међусобно условљавају. Немам овде места за елаборацију


Naravno da su stvari složene i zamršene u današnjoj svetskoj političkoj sceni, sami akteri ih namerno mrse ne bi li izgledali što složeniji i time zbunjivali stanovništvo diljem sveta još više i tako sebi naravno davali dovoljno vremena za svoje manipulacije. Inače stvar je veoma prosta, imaju li danas zaista nekakva dva ili više bloka onda jasna polarizacija u tom slučaju mora biti "iz vasione" vidljiva, što će reći, ima li jedna velika svetska sila poput Rusije zaista interesa na Balkanu danas ona će to svojim delima jasno pokazivati i to će čak čak i nama laicima biti vidljivo. Čini li se tebi da ovim što sada Rusija čini na Balkanu potvrđuje da joj je stalo do istog? Meni ne!
Препоруке:
0
0
28 четвртак, 15 август 2019 08:21
Atena
Vidim neki se secaju pitanja koje je bivsi ambasadir postavio. Ali, svi zaboravljaju odgovor koji je, cutanjem jednih I organizovanom hajkom stvarnih NVO gospodara skracene Jugoskavije, dobio. Ovde NEMA Srba. Sledstveno tome, svi koji ocekuju da ce Srbija opstati kao kolateralna steta geopolitike, ozbiljno se varaju. Srbije vec nema. Ovo u cemu mi zivimo nije srpska drzava. Za nju se nece zalagati ni Rusi ni Kinezi ni bilo ko treci. Mi smo sukcesori jugoslovenskog clanstva u NATO-u samo to nikako zvanicno da priznamo. Mi smo kolonija, deponija svih vrsta otpada bivse drzave, Evrope I sveta. Dzamahirija sorovstine, neoliberalne duboke drzave I svega sto u svetu vise nije prihvatljivo. Oko nas nove drzave I novokomponovane nacije gaze I napreduju, a mi smo se svoje odrekli.
Препоруке:
2
0
29 четвртак, 15 август 2019 15:46
@ Oposum (2)
Ne, nisam zadovoljan. To bi izgledalo kao nekadašnja Rezolucija Informbiroa 1948. godine protiv Titove Jugoslavije. I šta su dobili sa tim? Tito se normalno obratio za po pomoć Zapadu. A možda je tajno ušao u NATO pakt. Kao što napisa "Atena", mi smo, čini se, nastavljači članstva Jugoslavije u NATO paktu. Tako bi se objasnila nedovoljna, ili, bolje, nikakva podrška SFRJ od strane SSSR i Rusije u gradjanskom ratu sa secesionistima 1991. godine. I direktno mešanje Zapada u raspad Jugoslavije.
Rusija na sadašnji način nastoji da pomogne Srbiji da odluke, koje se nameću u vezi sa Kosovom i Metohijom, donosi malo rasterećena od pritisaka od strane zapadnih zemalja. A kako se geopolitička situacija u svetu menja u korist multipolarnosti, uticaj Rusije i Kine biće sve veći. Srbija će shvatiti, ako zbog tih zapadnih pritisaka ne požuri, da vreme radi u našu korist. Toga su svesne i zapadne zamlje. A verovatno i državni vrh Srbije razume promene u svetu. I sada igra na poslušnost Zapadu.
Препоруке:
3
0
30 четвртак, 15 август 2019 17:47
Oposum
@ Oposum (2)
Ne, nisam zadovoljan. To bi izgledalo kao nekadašnja Rezolucija Informbiroa 1948. godine protiv Titove Jugoslavije. I šta su dobili sa tim? Tito se normalno obratio za pomoć Zapadu. Srbija će shvatiti, ako zbog tih zapadnih pritisaka ne požuri, da vreme radi u našu korist. Toga su svesne i zapadne zamlje. A verovatno i državni vrh Srbije razume promene u svetu. I sada igra na poslušnost Zapadu.


Veoma loše poređenje si napravio. Tzv Informbiro je bila obična igrarija Tita i Staljina da se Tito obračuna sa Srbijom putem Golog Otoka a i da sa Staljinom zajedno varaju Zapad i pelješe ga kreditima koje je taj Zapad davao Jugoslaviji a koji je Tito potom koristio za kupovinu ruskog oružja i na taj način svi srećni, svi zadovoljni. To sa današnjim dešavanjima nema veze nimalo. Taj Vučić nije Tito a Putin nije Staljin naravno. Podrška Vučiću od strane Rusije je podrška NATO interesima na Balkanu i to je činjenica. Najbolji NATO poslušnik je Vučić ovde.
Препоруке:
0
1
31 четвртак, 15 август 2019 18:14
Звонимир Бгд
Oposum

Верујем да ти је позната стара изрека о политици (дипломатији) као о "уметности могућег". Дакле, нису пресудне жеље, него могућности - околности, личности, расположива средства, последице претходних дешавања, оквири тзв. реал-политике. И ти и ја смо у опозицији актуелном београдском режиму, његови смо противници. Међутим, политика велике силе не полази од анимозитета, већ од капитализације евентуалних користи. Чињеница је да се Русија не противи путу Србије у ЕУ који је зацртан још пре 19 година и не мења се, која год гарнитура на власти била. Тај по Србију погубан стратешки правац одредио је Београд, не Москва. Руси су само против учлањења Србије у НАТО. А Београд их уверава да се, за разлику од других, Србија НЕЋЕ учлањивати! У том домену су им корисни и Вучић и Додик на (западном) Балкану. Једино им Србија није увела санкције, једино у Србији нису медијски сатанизовани... итд. Расположење народа им је познато, али је тај народ бирао власт. Не Путин и Руси. Нажалост.
Препоруке:
0
0
32 четвртак, 15 август 2019 20:06
Oposum
@ Звонимир Бгд

Da ne preteramo sa replikama ali ajde još jednu i ja da ti napišem uz izvinjenje moderatorima zbog "zatrpavanja" ove teme sa našim replikama ali nadam se da će mi objaviti i ovu za kraj ove naše diskusije.

Dakle rekao si prijatelju sledeće:

"Расположење народа им је познато, али је тај народ бирао власт. Не Путин и Руси. Нажалост."

Dakle UPRAVO TO i jeste problem druže moj, upravo to Rusiju i čini izuzetno inferiornom u odnosu na zapadne sile u vođenju spoljne politike! Ako se želi imati uticaj u nekom regionu, ako se želi gurati svoj interes u tom regionu, onda se MORA delovati AGRESIVNO, mora se u tom regionu delovati onako kako je Sovjetski Savez delovao u zonama svog interesa dakle mora se uticati aktivno na politiku i uopšte situaciju u malim zemljama poput Srbije ako se želi imati uticaj u njima, moraju se regrutovati svoji ljudi u tim zemljama i pomagati ih da se dokopaju vlasti, itd, itd, sve onako kako radi Zapad! U protivnom nema dominacije.
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер