четвртак, 18. април 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Светосавска беседа

Kоментари (81) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 субота, 28 јануар 2017 12:12
пензионер Цвико
Леп говор али ја не гласам за њега. Исти је ко и ови, само друго одело. Вук длаку мења али ћуд никада.
Препоруке:
97
117
2 субота, 28 јануар 2017 12:24
неко
Свети Сава нас подсећа да не морамо да мењамо свест и да се стидимо онога што јесмо, али и да морамо настојати да своја уверења и ставове учинимо разумљивим целом свету. Да будемо чврсто ослоњени на своје наслеђе, али са погледом који сеже далеко у будућност.

Браво Вуче Јеремићу!
И нека ми опросте што ћу се након ове дивне беседе,спустити на дела актуелног премијера која су у потпуној супротности са овиме.
Да мењамо свест,да би били неко други.
Као да не знамо,да би тада избрисали све оно историјско памћење чиме се поносимо као налседници
"владарског сина, калуђера, епископа, ходочасника, дипломате, администратора, мецене, писца и учитеља свога народа ".
Препоруке:
117
22
3 субота, 28 јануар 2017 12:26
Бране
Има српски народ за кога да гласа...има српски народ паметних људи,поштених људи,има српских интелектуалаца који знањем могу да бране српску културу,дух,традицију.

Српски народ више никада да не гласа за Блера...и повлашћене од клинтониста политичаре-превртљивце!
Препоруке:
130
12
4 субота, 28 јануар 2017 13:04
Мићко
@Цвико

Ваш глас не верујем да би добио и сам Свети Сава.
Препоруке:
110
33
5 субота, 28 јануар 2017 13:18
Небески шетач
@пензионер Цвико

Дабогда ти Вучић поново смањио пензију.
Препоруке:
130
28
6 субота, 28 јануар 2017 13:23
Јовиша Видић од Рудина
Беседа је на нивоу беседника. Питање је: да ли овакву беседу разумеју они којима је упућена. Овакве беседе разгаљују - кад су пријатне за уши, пријатне су и за душу.
Препоруке:
98
14
7 субота, 28 јануар 2017 13:41
пензионер Цвико
@Мићко,
Ала Ви подваљујете. И то са једном реченицом. Уствари, покушавате. Какве везе има Свети Сава са Вуком Јеремићем који се поводом школске славе огласио у своју политичку корист? Ако не знате, Вук Јеремић је у кампањи за председника Србије а Свети Сава није. Он је жртва. То је ружно. Не би ме изненадило да се неко од "јуришника" на председничку фотељу Србије, огласи на Ускрс и при том каже како је пио кафу са Христом у оближњем кафићу. Јеремић није први и једини који је овим чином направио грешку. Биће их још. Не могу се црквени празници и обреди користити за политичке циљеве, кампање. Ово је основно правило.
Препоруке:
58
101
8 субота, 28 јануар 2017 13:59
Sa soroskog i marsalovog spiska politicki izuzetnih
Ova "teorija svega" se nikako ne slaze sa istinom I praksom ekonomskog I moralnog unistavanja Srbije - od Otpora i sorosevaca, preko DS kuge i Djindjica, do Tadica i delatnosti ovog visoko svetskog, a evo srecom "tako naseg" besednika.
Препоруке:
33
67
9 субота, 28 јануар 2017 14:12
negi
@Cviko Da sam na mestu Vuka Jeremića tvoj glas bi odbio makar mi pobeda zavisila od njega.Bolje i da izgubi nego da ga maler tvog glasa prati ceo mandat,a pratio bi ga sigurno.
Препоруке:
91
28
10 субота, 28 јануар 2017 14:27
Спиридон
@ неко

Па сад ако ћемо баш искрено Свети Сава и његов отац Стефан Немања су дефинитивно најзаслужнији за највећу промену свести у комплетној српској историји према којој све ово данас изгледа као дечија игра. Захваљујући Светом Сави су Срби после пет стотина година безуспешних покушаја односно тек из трећег пута коначно примили хришћанство званичну веру ондашње Империје. Тако да можемо да причамо на пример о томе како је православље темељ српског идентитета и да је Свети Сава најзаслужнији за све то али се плашим да прича о Светом Сави као доказу да се може остати само свој уз верност сопственој традицији је на врло клизавом терену...
Препоруке:
23
60
11 субота, 28 јануар 2017 14:37
завера теорија
Лепо говори господин Вук, образован човек са педигреом. Међутим, треба гледати дела а код Вука тога има: премештање преговора о статусу Косова из Уједињених нација у Европску унију тј. Брисел, подношење захтева о легалности проглашења независности Косова злогласном антисрпском Хашком трибуналу. Има још сличних дела...
Препоруке:
41
66
12 субота, 28 јануар 2017 15:01
Anka Krajina
@ пензионер Цвико

Razumem da vam kandidat nije po volji. Tačno je i to da se ovim govorom politički promoviše.

Ali zar nije isto tako čudno da se crkveni praznik slavi kao školska slava i to u sekularnoj državi?

Znači Sveti Sava ipak nije samo crkveni praznik! Ima mnogo širu dimenziju.
I Jeremić se u svom govoru osvrnuo upravu na to, na nekadašnjeg Rastka Nemanjića, nezaobilazne istorije srpskog naroda.
Препоруке:
78
16
13 субота, 28 јануар 2017 15:07
Старина Новак
@ Пензионер Цвико - иако си пензионер да ниси Цвико гласао би по савети, а пошто си Цвико гласаћеш за Вучића!
Препоруке:
71
19
14 субота, 28 јануар 2017 15:08
Jovan P
Невероватно је да овако леп говор који позива на јединство српског народа изазива поделе и на овом сајту. У времену када је најважније ослободити Србију од зла званог Вучић потребно је ујединити се око кандидата који има највеће шансе да победи њега и неолибералну економску концепцију коју он представља. Зло се зове неолиберални економски концепт.
.
Да ли је Јеремић кандидат који има највеће шансе или неко други, видећемо кад представе своје програме.

Зато не нападајте сиротог пензионера који "цвика" да му Кркобабић не узме пензију. Пензоси увек гласају за власт и не треба их осуђивати. Немојте бити строги према својим очевима. То је порука светог Саве.
Препоруке:
63
16
15 субота, 28 јануар 2017 15:16
Тома
Врло лепа беседа, али ако је он ово написао ја сам себи одсечем руку!
Препоруке:
29
67
16 субота, 28 јануар 2017 16:03
Средоје
@ завера теорија - Вас Вучићеве ботове лако је препознати - измишљате ствари. Прво, Јеремић није донео одлуку да се преговори изместе у Брисел. Друго, шта је сметало СНСу да поништи све договора које је Борко постигао са председницом Косова, као што су обећавали пре избора. Треће, ти договори нису били ратификовани од стране Србије, па нису ни ступили на снагу. Четврто, мишљење о законитости проглашења "независности" Косова није тражено од Хашког трибунала за злочине у Југославији већ од Међународног суда правде...
Препоруке:
77
11
17 субота, 28 јануар 2017 16:03
Фетјукович
@Тома

Томо, немој да дајеш брзоплете изјаве! Нису сви српски политичари са купљеном дипломом приватног факултета. Па чак и ако није сам написао, лепо је што се потрудио и нашао неку разбориту особу која је ово срочила да може да се саслуша.
За разлику од твојих говора, који сви подсећају на твоје мизерне људске особине.
Препоруке:
72
4
18 субота, 28 јануар 2017 16:09
Jasna Simonovic
Bilo bi zaista lepo da saznamo ko je autor ovakve divne besede...Zaslužuje u najmanju ruku da postane ministar prosvete, a verujem da bi i mnogi diplomirani mogli da se nauče lepoti govora...
Mislim da je to važno da se zna i radi samog Vuka Jeremića, da li je odabrao tekst ili ga napisao?
Препоруке:
17
58
19 субота, 28 јануар 2017 16:10
Umnjak
Желим да мој председник буде културан, образован, поштен и нормалан човек. Јеремић има те особине.
Препоруке:
74
20
20 субота, 28 јануар 2017 16:25
Средоје
@ Јасна и Тома - Ви СНС-ботови све друге политичаре цените према интелектуалном нивоу свога вође, па вам је тешко да замислите да је неко способан сам да напише свој говор. Узгред док ја написах свој први коментар Цвико доби 22 нова плуса. Пало с неба...
Препоруке:
73
8
21 субота, 28 јануар 2017 16:38
Бојан, Приштина
Лепа беседа, треба развити ову тему, како нам Свети Сава није више први Светац, него је то Сети Василије Острошки.
Препоруке:
7
44
22 субота, 28 јануар 2017 16:57
Џефри СЛигхт Сакс, Катун
за Цвика
У праву сте, сви се сете да тамјанишу и обилазе оборе и штале пред изборе.

----------

за Спиридон-а
Вероватно да је ово што ћу рећи "јерес", ал испаде овај веберовац хуманиста взв растка. Будаласт народ смо били-животима плаћали, и такви и данас.
---------
Хоће ли на овим Србским изборима бити ПРО Србског кандидата?
Препоруке:
17
43
23 субота, 28 јануар 2017 17:05
Jeremic botovi bas navalili
Mislim da Jeremic nije taj iza koga treba stati ako si protiv liberalizma i diktature globalista. Cak iova navala njegovih botova mi nije simpaticna, znaci cilj opravdava sredstvo! To je nesto malo bolje od sadasnje cinicne pljacke i ismejavanja naroda dok ga koljes, ali je svakako zuto kao i ono zuto sto je pljackom narodne imovine po stranom nalogu, uz strane trupe i za strani novac uzelo narodu sav moral, ponos i postenje.
Nema tu razlike, ne farbaj narod i ti Jeremicu. nisu bas svi naivni!
Препоруке:
27
57
24 субота, 28 јануар 2017 17:15
Jasna Simonovic
G. Sredoje, ako ste svoj komentar uputili i na mene, onda imate veliki problem sa razumevanjem komentara, i zaista je šteta da se ne potrudite da razumete...i ne isturate svoje predrasude u prvi plan...tako nekako
ps takodje, lepljenje etiketa pripada prvim godinama života svakog bića, kasnije je neozbiljno...Da sam na vašem mestu, izvinila bih se...
Препоруке:
10
49
25 субота, 28 јануар 2017 17:17
пензионер Цвико
Послао сам коментар на реакцију "небески шетач" али то није објављено. Очитао сам му лекцију. Можда није стигло? Свако има има право на коментар у којем навија за своје. Немам ништа против.
Зашто би мој коментар био предмет осуде? Или, зашто ми се приписује да навијам за Вучића кад сам у својим бројним коментарима написао да сам и против Вучића и против сваког оног ко у својој политичкој прошлости има "пети октобар". Остајем при ставу да се светиње не мешају у политику. Свети Сава је од Срба затражио да се сложе али то не иде. И не иде Светосавље са различитим политичким убеђењима данас. Пар година после другог светског рат, у школама су укинути светосавски балови. И не само то, већ је избачена и етика. Ако се питамо зашто је социјализам у првим послератним годинама бележио успех, онда је једини одговор етика. Етика данас је само слово из успомене једног малог броја људи и ништа више. Без етике, друштво пропада. Зато ме ви, антиетичари, слободно нападајте, издржаћу ја то.
Препоруке:
21
53
26 субота, 28 јануар 2017 17:39
Спиридон
@ Џефри СЛигхт Сакс, Катун

Када се само мало загребе иза званичне догме виде се енормне сличности са ониме што нам се дешава данас, јер Србија је и тада као и сада била на раскрсници између истока и запада са тиме да су обе тадашње опције биле један те исти Запад само посвађан између себе на два дела Римског царства. Срби данас се захваљујући притиску Империје уче да мењају свест, да се одричу своје вере да би усвојили европски начин размишљања и они који се томе супротставе бивају изопштени док нам се за владаре постављају људи који прво љубе руку сили. Некада опет су захваљујући притиску тадашње Империје Срби променили комплетно своју свест, одрекли се своје сопствене вере да би усвојили веру Империје а сви они којо су се томе супротставили су били најсуровије кажњени уз спаљивања на ломачи, чупања језика и остало, док се владарска круна добијала или од римског Папе или из Цариграда, односно у случају Стефана Немање прво једно па онда ћурак наопако друго.
Звучи познато зар не...
Препоруке:
11
47
27 субота, 28 јануар 2017 18:08
Небески шетач
@пензионер цвико

Господине Цвико, само сам се шалио. Не будите на крај срца.
Све најбоље.
Препоруке:
4
7
28 субота, 28 јануар 2017 19:19
Џефри СЛигхт Сакс, Катун
за Спиридон-а
Мој став о овом новом ревнитељу за спас преосталих срПаља је видљив, надам се из "фирме".
Тата и принц су "нуловали"-поништили, 5,6-7 хиљада историје Нашег НАРОДА, partizanen Јопет, сад ови веберовци, стварно људски отпад.
--------
Шта мислите због чега је Тереза "промашила" лондон и банула код калифа реџе?
Препоруке:
5
44
29 субота, 28 јануар 2017 19:31
пензионер Цвико
Кад сте већ "небески шетач", прошетајте мало и до Бога кога сте узели у уста... Можда сам и ја грешан јер нисам члан пензионерског удружења. Та популација којој припадам, уопште ме не занима. Кад буду избори, изађите и гласајте. А ако Вам је по вољи, не морате отићи на гласање. У међувремену, хвалите оне за које би гласали али немојте нападати друге који хвале своје. Немојте нападани ни оне који у окупираној Србији не виде услове за фер изборе у којима су најважнији гласови амбасадора страних земаља. Стварност је таква.
Препоруке:
18
42
30 субота, 28 јануар 2017 20:09
Спиридон
@ Џефри СЛигхт Сакс, Катун

Тата и син су зарад себе и своје личне власти и да би се додворили ондашњој Империји и њеној догми спалили сваки писани траг онога што смо ми били пре њих и тако ми испадосмо некакви дивљаци који су сишли ваљда са дрвета тек онда када нас је коначно обасјало присуство њих двојице и њихове велике мудрости. Све наше празнике, сва наша праисконска веровања су затрли или што је још горе заоденули у тада модерно европско рухо хришћанства, да би Србе коначно преварили и намамили да се одрекну своје вере. Сваког оног ко би им се на било који начин супротставио чекала је најстрашнија могућа смрт а све то је представљано кроз историјске списе који су сами писали као богоудно деловање и праведничка борба противу злих изрода и неверника. Када гледам малог Вебера видим исти тај "државнички" начин размишљања и питам се да ли ће га неки будући Срби славити као свеца који их је коначно из мрачног дивљаштва превео у светло европске цивилизације...
Препоруке:
11
46
31 субота, 28 јануар 2017 21:01
седам година на тибету
Одлична беседа.
Препоруке:
48
6
32 субота, 28 јануар 2017 21:02
александар
Беседа је одлична.
Ако је искрен.
Да ли је искрен или не, питање је сад.
Препоруке:
49
2
33 субота, 28 јануар 2017 21:36
Salah-ed-Din
@ Spiridon – Slažem se sa delom Vašeg odgovora Џефрију, ali grešite u tvrdnji da su “Срби променили комплетно своју свест, одрекли се своје сопствене вере да би усвојили веру Империје”. Stvari su malo složenije. Niko nije ni u istoričarskim ni u teološkim redovima, ozbiljnije proučavao uticaj potonjih Slovena (odnosno Srba i Rašana) na definitivno uobličenje hrišćanstva. Kao što verovatno znaš prva dva veka nakon Hristovog raspeća njegovi sledbenici nisu imali jedinstveno viđenje svoje dogme. Car Konstantin je prihvtivši hrišćanstvo pokušao da episkope privoli usvajanju jedinstva crkvene dogme i hijerarhije, ali kako oni na to nisu bii spremni nametnuo im je tumačenje o Svetom trojstvu, Simvol vere i zatvaranje sadržaja Svetog pisma. U jevanđeljima nema pomena o svetom trojstvu, kao ni semitskim religijama Bliskog istoka koje su izvorište hrišćanstva. Ali kod “slovenskih” naroda od Anadolije do Alpa, Baltika pa do Kavkaza postoji verovanje u Triglava, trojednog, trolikog Boga...-->
Препоруке:
38
4
34 субота, 28 јануар 2017 21:48
negi
@Salah ed Din........Srbi su i pre pojave hrišćanstva verovali u jednog Boga Svetovida ili Svetog Vida.
Препоруке:
8
35
35 субота, 28 јануар 2017 21:58
...
Знајући га он тако и мисли!
Погледајте исто надахнуто Бокана на 150 минута о Светом Сави!
А Спиридон је одавно проваљен муслиман!
Препоруке:
41
4
36 недеља, 29 јануар 2017 00:15
Salah-ed-Din
@ Spiridon – Ta kodifikacija je bila na Prvom vaseljenskom saboru 325.godine i na njemu je učestvovao i Sveti Spiridon po kome si uzeo svoj nick-name. Prihvatanje dogme o trojednom bogu (jedinosušnom i jedinorodnom), tj. Sveto Trojstvo dovelo je do ubrzanog širenja hrišćanstva među “slovenskim” narodima, kao što se pre toga hrišćanstvo brzo širilo među semitskim narodima Egiptu, Palestini, Siriji i Mesopotamiji zbog neosporne veze sa starozavetnim tekstovima. Treći deo, zapadni deo Imperije je u početku imao slab odziv na hrišćansko učenje izuzev među naseljenim robovima iz semitskih i “slovenskih” zemalja. Među srpskim i rasijanskim plemenima hrišćanstvo je polovično prihvatano zbog nedostatka drugog elementa njihovog verovanja, a to je poštovanje plemenskih ili porodičnih zaštitnika.
Препоруке:
28
2
37 недеља, 29 јануар 2017 00:18
Salah-ed-Din
@ Spiridon – 3.deo. Zbog svega rečenog mislim da Rastko Nemanjić i Srbi sa njime nisu „променили комплетно своју свест, одрекли се своје сопствене вере да би усвојили веру Империје” već su veru Imperije prilagodili svojim verskim shvatanjima na način koji ne nanosi štetu ni veri ni srpskoj svesti. Ovde je mnogo važnija druga stvar. Obično je Rastko posmatran sa crkvenog stanovišta kao prvi srpski arhiepiskop i utemeljivač samostalne srpske crkve, a tokom poslednja dva veka i kao srpski prosvetitelj pa je Savin-dan i školska slava. Ali ima jedna rečenica u ovom kratkom i jezgrovitom obraćanju Vuka Jeremića “Ако народи имају родитеље и време настајања, онда је отац наше нације управо Свети Сава”, koja Rastka Nemanjića posmatra i kao državnika koji je mireći braću očuvao i ojačao državnu tvorevinu svoga oca, koja verovatno ne bi opstala bez Rastkove intervencije. I stoga cenim da Jeremić (ako je to njegova autentična rečenica) ima “štofa” da postane srpski državnik posle dužeg vremena.
Препоруке:
32
3
38 недеља, 29 јануар 2017 00:21
"Пантер"
Презирем петооктабарце и СВЕ колонијалне управнике који су после 5-ог октобра понижавали и растурали Србију укључујући ту и актуелног губернатора. Запрепашћен сам да људи не схватају да је Вуку Јеремићу намењена улога да буде последњи у низу тих управника који ће заокружити посао започет 5-ог октобра. Мада... Ако неко не наведе шта је КОНКРЕТНО учинио Јеремић за Србију (а не за себе или за Тадића), ко хвали његову беседу а не његова дела, и ко сматра да му је главна предност што нас неће „брукати у иностранству јер је образован“ – онда и нема места чуђењу. То се зове тријумф колонијалне свести. Да се допаднемо ЊИМА !!!!!!!
Препоруке:
30
25
39 недеља, 29 јануар 2017 00:37
пензионер Цвико
Браво "Пантер". Успут, Борис Тадић предавао је Јеремићу предмет психологија, у једној београдској гимназији. Тако пише у Википедији. Даље је све јасно.
Препоруке:
16
28
40 недеља, 29 јануар 2017 01:31
Да човек не верује
Народ који је устајао против царевина и империја, који је дао Милоша Обилића и Гаврила Принципа, сад би био срећан да се допадне Меркелки, Оланду, можда и Елизабети.
Препоруке:
37
0
41 недеља, 29 јануар 2017 01:38
НЕМАЊА ВИДИЋ
"Ми имамо своје уземљење , своју културу и традицију , које нема потребе да измишљамо."
Лепа је ово била беседа, али би више приличила неком просветном раднику. Али Јеремић је политичар и ову беседу је држао да би придобио поверење српског народа. Није ли логично да је као политичар требао бити макар мало конкретан. На пример о ћирилици, ако је и она култура и традиција. Је ли то он сматра да је све у реду с њом. Да је има у јавном животу 3-5 %. Кад је понајвише заслугом проф. др Војислава Коштунице 2006. год. Уставом одређено да је уз српски језик у службеној употреби само ћирилица, Јеремићев ДС је одмах почео са опструкцијом. Широм Србије указаше се билборди са поруком : ЋИРИЛИЦА ИЛИ ЛАТИНИЦА ? И АЗБУКА И АБЕЦЕДА. У потпису Центар за толеранцију Расим Љајић.
Да ли модерност и гледање далеко напред , што је једино понудио В.Ј., подразумева уклањање и ових преосталих трагова ћирилице? Или треба да ње остану да би сведочили да је народ Св.Саве на Ватиканском путу.
Препоруке:
17
3
42 недеља, 29 јануар 2017 01:44
Боба
Па добро 'Пантеру' да ли вама одговара да уместо Јеремића последњи проконзул империјалне власти у Србији остане Вучић са својом мафијом?
Јер то је сигуран резултат који тзв. патриотски чистунци потпомажу свесно или несвесно.
Вук Јеремић јесте производ империјалне политике али и неко ко може да је оконча ако процени да је то у његовом личном интересу. Уцењени лакеји као Вучић, Николић и Дачић не смеју и неће никада својом вољом изаћи из тог зачараног круга.
Јеремић има својих заблуда као ова да је Свети Сава био 'европејац' али довољно је млад и паметан да може једног дана да се излечи од њих нарочито ако у том нађе свој интерес а наћи ће га ако у српском народу и преосталим интелектуалцима (тој дефиницији не подлеже нико ко је близак власти) буде нашао заједничке елементе тренутних и будућих интереса, и народа и сопствених политичких интереса.
Данас нам је потребно исто толико политичке мудрости као и Светом Сави а мање бусања у јуначке груди које су се све покриле пред Вучићем.
Препоруке:
26
8
43 недеља, 29 јануар 2017 01:54
НЕМАЊА ВИДИЋ
Наставак

Кандидат за председника државе Бошко Обрадовић једина је јавна личност која се без увијања изјаснила, и то у Скупштини, да Србима не требају два писма, чега нема нигде другде у Свету.Предложио је да с уклоне натписи са хрватском латиницом. Ако негде треба бити латиница због туриста, треба користити енглески језик и његову латиницу. У том смислу је добар пример аеродрома у Бгд- Ред летења је наизменично на српском језику и ћирилици, и на енглеском језику и његовој латиници.
Садашњи председник Србије никад није хтео да прими делегацију из удружења за заштиту ћирилице, нити је слао одговоре.
Због свега наведеног наговараћу људе да гласају за Обрадовића.
Препоруке:
29
5
44 недеља, 29 јануар 2017 02:14
"Пантер"
Био бих искрено захвалан свим коментаторима који су ми ударили минус (до сада 10) ако би навели дела (дакле не говоре него дела) Вука Јеремића који га квалификују за функцију председника Србије. Одмах да кажем да је у мојим очима чињеница „да се захваљујући кандидатури Вука Јеремића за Генералног секретара УН о Србији чуло у целом свету“ потпуно безвредна. Опсесивна жеља „да се за нас чује“ говори о синдрому старлете који је узео маха у Србији што је прилично тужно. Коначно, не гласати за Јеремића не значи гласати за Вучића. Осим што је таква инсинуација злонамерна она је и лишена сваке логике јер Вучић и Јеремић нису два једина кандидата за место председника Србије.
Препоруке:
22
24
45 недеља, 29 јануар 2017 08:40
пензионер Цвико
Један говор, који је највероватније компилација других текстова, не значи да је говорник попио сву памет овог света. Иделизовање говорника од стране појединаца је чин његовог утапања. Према томе, следбеници човека који Вам је понудио површну милозвучну импресију, немојте то радити. Јеремић је завршио студиј теоретске и експерименталне физике а бави се политиком. Шта то значи? Да наука и није тако профитабилна као политика. Зашто ово истичем? Па многи од вас говоре како свако треба да ради свој посао за који се школовао. Ево, кандидат вас не слуша, Ви одступате од тог правила и ником ништа. Колико сте поуздани? Реч Вам је ко мехур од сапунице. Залагали сте се за демократију. Пукла вам је демократија ко бундева звана Хилари а можда ће и променити име, но бундева остаје бундева. Демократија, ломљива роба. Докле је дошла демократија-лубеница. Немате човека у Србији а да нема путера на глави. И сада се залажете за поштено. Да ли сви чланови ваше уже и шире родбине лепо живе као Ви?
Препоруке:
13
26
46 недеља, 29 јануар 2017 08:51
форевер јанг
Изузетан државнички говор. Свака част!
Препоруке:
33
7
47 недеља, 29 јануар 2017 08:58
Prečanin
неко
Свети Сава нас подсећа да не морамо да мењамо свест"

On je menjao svest naroda. Sav je bio tome posvećen.
Препоруке:
10
22
48 недеља, 29 јануар 2017 09:26
"Пантер" за Бобу (1)
Ваљда сам био довољно јасан да је Вучић као актуелни проконзул најмалигнији од свих који су му претходили а да је цео напредњачки табор заједно са социјалистима и осталим коалиционим партнерима једна корумпирана гомила. То није спорно али то уопште није доказ да је Јеремић друкчији. Јасно је да ће као кандидат за председника Србије држати говоре који су друкчији од Вучићевић баш као што је и Тома држао говоре друкчије од Тадићевих пред изборе 2008. За толико имају мозга и један и други, а за сваки случај имају и саветнике који им одређују шта и како да причају али и шта да прећуткују. Елем, Јеремић упадљиво прећуткује свој став о Косову, чланству у НАТО и ЕУ. За некога ко се кандидује за председника Србије било би ваљда нормално да јасно изнесе свој став о томе.
Осим говора који годе ојађеном српском бирачу, Јеремић није за њега учинио БАШ НИШТА. А пошто није ништа учинио онда ви и остали коментатори који га подржавају наводите шта би могао (!!!) да учини зато што је паметан и млад.
Препоруке:
17
26
49 недеља, 29 јануар 2017 09:30
"Пантер" за Бобу (2)
Изнећу моје аргументе.
Прво, алергичан сам на политичке династије (и династије уопште) без обзира да ли је у питању династија Буш, Клинтон или Поздерац.
Друго, алергичан сам на децу из тих династија која чим се роде постају „млади лидери“ и сматрају да им припада нека изузетна судбина баш као и разним принчевима и принцезама. Челси Клинтон је и званично имала титулу „младе лидерке“ и као таква је пре две године држала предавања по Швајцарској. Вук Јеремић је (званично) стекао титулу мастер на John F. Kennedy School of Government, која се сматра школом за „младе лидере“. Мени није јасно како се открије да је неко „млади лидер“ ако је после завршеног факултета радио две године у некој банци у Лондону а није ми јасно ни како се учи лидерство.
Треће, мада најважније, осим болесне амбиције која му је вероватно уливана од рођења као изданку политичке династије, Вук Јеремић нема апсолутно никакав конкретан резултат иза себе.
Препоруке:
20
27
50 недеља, 29 јануар 2017 09:41
"Пантер" за Бобу (крај)
В.Ј. би требало да објасни збрку са датумима у биографији. Званични подаци су следећи:
Дипломирао 1998. теоријску физику у Лондону. После тога две године, дакле до 2000. радио за "Deutsche Bank", "Dresdner Kleinwort Benson Bank" i "AstraZeneca Pharmaceuticals" у Лондону.
Октобра 2000. постављен за саветника Бориса Тадића тада министра за телекомуникације а од 2003. министра одбране. Од 2004. саветник за међународне односе а од 2007 министар. Титулу мастер на Kennedy School наводно стекао 2003. мада је од 2000. до 2003 живео и радио у Србији. То су званични подаци.

И друго,В.Ј. би требало да објасни ко је финансирао његов боравак у Њујорку јер за то време није нигде био запослен као што није ни сада, ко је финансирао његову кандидатуру за Генералног секретара УН, и ко финансира тај његов институт.

Без тих објашњења ја не видим разлику између његовог и Николићевог мастера, и не видим разлику између финансирања његове кандидатуре и финансирања Драгициног фонда - подједнак МУТЉАГ.
Препоруке:
21
25
51 недеља, 29 јануар 2017 09:57
Небески шетач
@Немања Видић
Читајући овај низ коментара, запазићете да већи број коментатора своје антиокупационо расположење исказују окупаторском латиницом. Како им објаснити да су управо они ти који одричући се свога и прихватајући туђе-окупаторско праве брешу у антиокупационом фронту. Како им објаснити, да ако делија иде на Маракану са Партизановом заставом - је већ упола партизановац. У реду, наговарајте људе да гласају за Бошка. Немам баш ништа против Бошка. Али шта ако у другом кругу остану у игри само СНС кандидат и Вук Јеремић. Питам Вас шта онда? Зар је могуће да између оних којима су Блер и Клинтон идоли и саветници и Вука, не уочавате баш никакву разлику. Зар не схватате да је у току антиглобалистичка револуција и да се геоплитичко окружење из корена мења. Мислим да онај који у УН пред Бан Ки Муном пева Марш на Дрину и колико јуче држи Светосавску беседу тиме наговештава и своју ћириличну и антиокупаторску будућност. Ако се варам, па неће ми бити ни први ни последњи пут. Све најбоље.
Препоруке:
29
8
52 недеља, 29 јануар 2017 10:20
ЉВЈ
Пензионер Цвико:а. Ако се питамо зашто је социјализам у првим послератним годинама бележио успех, онда је једино због етике.

Нетачно! Није тада социјализам био ни у чему успешан сем у убијању, пљачки, лажима и застрашивању у освајању власти. Каква црна етика, пришљамчили су се Црвеној армији и прогласили победницима па завели терор, нечувени примитивци и дивљаци!
Нису Срби поштовали начин тих крвавих антихриста, већ су заћутали престрављени силином њихових злочина и безумља!

Такви су њихови фалсификати да се, ето, ни до данас нисмо очистили од њих, а њихова тзв. пасја гробља су на стадионима, двориптима школа, под Авалом, у Лисичјем потоку, свуда газимо по костима невино побијених без суђења, правде и минимума морала. Етика крвожедних, саможивих и примитивних дивљака!
Препоруке:
18
20
53 недеља, 29 јануар 2017 10:32
ЉВЈ
Срби се толико препиру, сумњичави су према сваком кандидату и налазе му мане, или га некритички уздижу, зато што немају државу. Српска, праведна држава је основ свега, она која штити поредак и грађане и кад је актуелни политичар на власти лош.
Нама треба председник да свешћу о томе, а не похлепни градитељ у заштићеној зони, купац своје дипломе, подмукли лажов и изневеритељ. За почетак би то било довољно, и као противтежа лудаку у извршној власти.
Препоруке:
30
3
54 недеља, 29 јануар 2017 11:18
Спиридон
@ Salah-ed-Din

Драги мој пријатељу под један намерно сам симплификовао причу да не бих писао километарске коментаре а под два чак и у тој скраћено-симплификованој верзији сам рекао да је оно што је још горе било то да је стара вера ради намамљивања народа ка коначном одрицању од своје вере била инкорпорирана перфидно у каноне тада модерног европског хришћанства, где под европским мислим конкретно у нашем случају на Цариград. Српско православље и јесте стара вера са јако танком хришћанском покорицом јер је то био једини начин да обичан народ прихвати туђег Бога као свог, пошто су пре Светог Саве била два безуспешна покушаја где би се после иницијалног покрштавања народ враћао себи и својим праисконском коренима. Без љутње али Свети Сава све то није радио ни за трен због тога што је волео српску веру и традицију, већ једино због тога што је његов отац добио власт као и ови данас да би Србе преверио и потчинио интересима Империје. Не само да нема светог тројства, у оригиналном...
Препоруке:
6
15
55 недеља, 29 јануар 2017 11:23
Спиридон
@ Salah-ed-Din наставак

Хришћанству нема било каквих светаца јер семити не познају такво нешто, нема Божић а камоли оног са бадњаком и чесницом, нема Ускрса а камоли оног са јајима, нема крсне славе нити је може бити, о српском празнику Видовдану или Ђурђевдану, Ивањдану те Илиндану да већ и не говоримо. Тако да је све то остало ту али сакривено, преобучено и потпуно промењеног смисла, тако да не знам како другима али мени то личи на пуну и потпуну промену свести ако дође владарев син који је решио да узме неку страну веру, па онда остави датуме и појавне манифестације старе вере али томе удахне сасвим нови и што је најбитније потпуно погрешан смисао а све то преваре ради. Када томе додамо да је побијено пола тадашње Србије и то на најзверскији начин, односно да је његов отац направио истрагу потурица али такву где су потурице ишле са мачем и огњем у руци и сатирали све оне којима је стара вера била дража од ове нове о тамо неком божијем сину преко мора, то јест онима који нису....
Препоруке:
7
15
56 недеља, 29 јануар 2017 11:33
Спиридон
@ Salah-ed-Din наставак други

Хтели да продају своју сопствену веру за вечеру. При томе да ствар буде гора да не може бити, не само да су побили те несретне људе већ су и спалили сваки писани траг онога што је било пре њих двојице, што је онемогућило трајно било какав покушај да се напише права историја Срба поткрепљена писаним доказима, па се данас вртимо у мору шарлатана и пар паметних људи који схватају да ту има огромна рупа и онда се она попуњава или бајкама или парчићима праве истине.
Ех да мој надимак Спиридон је посвета мом директном претку кога су у октобру 1944 одвели са кућног прага верници неке нове титоистичке вере да га више нико не види. Уколико су за све нас зло које стално помињемо догађаји у Србији 1944-1947 где су људи убијани само зато јер нису хтели да верују у ту нову веру, онда је и зло исто тако оно што је урађено пре хиљаду година зарад преласка на хришћанство. Очигледно да није тако чим ми те "ослободиоце" од пре хиљаду година славимо као свеце...
Препоруке:
8
17
57 недеља, 29 јануар 2017 11:38
...
ја не мислим да је проблем у Србима што им кандидати нису по вољи! Проблем је у кандидатима!
Као и увек замена теза, нама нико не ваља, не нико, већ понуђени!
Мени лично је Александар Поповић најприхватљивији али далеко је од идеалног! Бошко нема никакав резултат иза себе да би могао да управља државом, исто као и Вук! Јанковић је тек државни апаратчик и ако га то препоручује да целом земљом управља и да мислимо да он има ширу визијју, стратегију наместо секторске тактике - онда није нешто у реду са народом који му не верује, него са његовим амбицијама и нереалним сагледавањима себе и својих капацитета, што исто важи и за Вучића и Обрадовића!
Зато ИЗБОР ПОНУЂЕНИХ ВАРИЈАНТИ НЕ ВАЉА, то што то народ види, не чини народ погрешним, већ само и ИСКЉУЧИВО кандидате!
Препоруке:
10
19
58 недеља, 29 јануар 2017 12:27
Сумњичав
Просто ми је несхватљив толики ентузијазам за Јеремића на порталу који би требало да окупља људе који имају довољно развијен критички начин мишљења. Као што неко већ рече, нису Јеремић и Вучић једина два кандитата, па ајде да бирамо мање зло. Ако остану њих двојица у другом кругу, гласам за Јеремића, чисто из наде да се сруши Вучић, али без икакве наде да ће Јеремић бити бољи. Мање зло је бирано и 2012, када је Тадић свима већ досадио, па се нисмо усрећили. У првом кругу треба бирати националну опцију, а то је само Бошко. Не верујем ником и не значи и да он није кукавичије јаје, али ми остаје да се надам. У сваком случају, историја деловања му није ДС и ДОС као Јеремићу.

И не схватам како нико не види подвалу. Одједном се створише Јеремић и Јанковић пре него што су они сами говорили о кандидатури и сви их нешто подржавају. Одједном се прича како они имају неке шансе против режима, сви их подржавају, а наводно никакав апарат иза себе немају. Зар смо такве веверице да то прогутамо?
Препоруке:
35
6
59 недеља, 29 јануар 2017 13:29
Дане
Одлична беседа! Свака част!
Препоруке:
28
5
60 недеља, 29 јануар 2017 13:30
Milan
Toliko se zlo nadvilo nad Srbijom da ću ja glasati za Jeremića ili Jankovića i smatram da je to dužnost svakog iskrenog patriote
Препоруке:
25
6
61 недеља, 29 јануар 2017 13:58
Димитрије
@ Сумњичав - У праву сте. И ја тако разумем ове коментаре који подржавају Јеремића. Дављеник се и за сламку спаса хвата, па се опредељује за мање зло. Проблем јесте окупити што шири дијапазон оних који су против великог зла, што би Јеремић могао и могао би да буде много независнији као председник, а не би био слепи послушник одумируће сорошевско-клинтоновске политика као Меркелова и Оланд. Експоненти те политике су то схватили и зато минирају Јеремића исфорсираном прераном кандидатуром Јанковића. Знају да Јанковић нема никакве шансе, али циљ је поделити гласове опозиције како би у други круг ушли Вучић и Шешељ. Ваљда међу озбиљним људима више нема никакве дилеме да њих двојица координирано воде исту политику лажног патриотизма, а стварног слугерањства клинтонистима. Иначе, по мом укусу најбољи кандидат праве опозиције био би Бошко, при чему мислим на оне делове његовог програма где говори о народним и државним економским проблемима, а не на оно што помиње Н.Видић - то је другостепено.
Препоруке:
33
2
62 недеља, 29 јануар 2017 14:08
хејтер
Спиридоне,
Са тобом вреди полемисати јер се може много научити.
Препоруке:
9
17
63 недеља, 29 јануар 2017 14:42
пензионер Цвико
@ЉВЈ,

Етика у развоју једног друштва је изузетно важна. Она се није могла избацити из друштва одједном, већ се то радило постепено. Негде спорије, негде брже. Обзиром да сам старији, то могу да правим успоредбе и налазим елементе који су били добри или лоши. И Ви срљате као и они који су етику избацили из друштва. дакле, и Ви занемарујете етику. Захваљујући томе, данас имамо ово што имамо. Решење немамо. Сви су паметни, сви све знају, сви све могу а резултат је нула. Не заборавите да је сајт НСПМ-а часопис за политичку теорију и друштвена истраживања, те да писање коментара мора ићи како то овај поднаслов захтева. Не можете акцентирати последице а занемаривати узроке да би пронашли решење...
Препоруке:
12
6
64 недеља, 29 јануар 2017 14:54
Malkovič
@ Dimitrije - pokrenuli ste jednu bitnu stvar, a to su lažni kandidati. Dosad sam obraćao pažnju samo na lažne kandidate sa nacionalne i "nacionalne" strane. Smatram da su to stvari o kojima svi treba kroz polemike da dođemo do korisnih zaključaka. Moje je mišljenje da su na antiglobalističkoj i evroskeptičnoj strani lažni kandidati Šešelj, Aleksandar Popović, Nenad Popović i razni parovići, glišići koji će se tek pojaviti. Jedino je Boško tu iskren. Na evrounijatskoj strani su Janković, Milenović i još neki koji će se pojaviti. Slažem se sa Vašom procenom da je cilj klintonista da Jeremić ne uđe u drugi krug jer procenjuju da se on (Jeremić) neće po svaku cenu držati evrounijatske mantre kao pijan plota, jer je realista i prilagođava se promenama koje će doneti Tramp i novoj ulozi za koju se Ruska Federacija izborila tokom poslednjih nekoliko godina. Obratite pažnju na to koga Šešelj napada redeći prljav posao za Vučića.
Препоруке:
30
2
65 недеља, 29 јануар 2017 16:02
харун ал рашид
Тај пут није постојао пре њега, а он га је проналазио, исцртавао, крчио, и учвршћивао. Колико је он исправан говори нам то да су се сви други до данас углавном показали као странпутице.


Пут Светог Саве је пут Јеванђеља и пут Христа. Све што је Свети Сава знао, писао, проповедао и учио, све што је радио, сведочило је о Христу Богу. То је био његов пут и пут који је утро. Лепо каже Јеремић, да је једино тај пут Светог Саве био прави, а да су сви остали странпутице.
Јеремићу, крени путем светосавским, путем Христовим, јер видим да ти истина није далека нити страна. Ако кренеш тим путем, онда ће и народ бити уз тебе. Ако ти је ово само варка за народ, да победиш на изборима а после да идеш путем Брисела и Вашнигтона, не заноси се, бићеш само један у низу Вукова и Вучића, издајника српског рода и имена и Светога Саве. Не дао Бог!
Препоруке:
16
1
66 недеља, 29 јануар 2017 17:32
negi
@Cviko.......Džaba ti etika kad si zaboravio logiku.Jedno bez drugog ne ide,jedino kod tebe može jedno bez drugog.
Препоруке:
14
7
67 недеља, 29 јануар 2017 18:06
Dijapazon
Govor je dobar. Vuk je za sada jedini izbor, medjutim morao bi neki konkretan program i korake da iznese. Svoju viziju razvoja, šta konkretno menjati, sa kim se ortačiti. Šta sa EU. Kako sa Imperijom...
Препоруке:
18
3
68 недеља, 29 јануар 2017 18:11
Боба
Чистунцима не вреди објашњавати да је политички систем квазидемократије увек био и остао на принципу избора мањег зла. Да, већина кандидата јесу нечији фаворити или послушници и као такви су финансирани и подржани и имају више шанси од оних који немају ничију залеђину. Једноставно систем је такав по природи. Ако хоћете да га промените једини излаз је политичка револуција. Зато чистунци треба да схвате да све док нису спремни да се изборе на тај начин реално увек потпомажу највеће зло у овом случају Вучића и његову котерију.
Јеремић је свакако производ система али с обзиром да га систем и саплиће није продана душа до краја као Вучић и његова камарила.
Било би идеално да неко као Обрадовић победи али то се не дешава никада у стварности лажне демократије. Зато промене морају да буду постепене и зато је боље имати договор са прагматицима као Јеремић да би се макар смањила штета од глобалистичких фанатика.
У противном 'уживаћемо' у још једном циклусу владавине лажи и преваре.
Препоруке:
23
3
69 недеља, 29 јануар 2017 19:04
negi
@Boba......Kakva je to teorija da većina kandidata jesu nečiji poslušnici?! Pa naravno da su poslušnici,prvo svojih partija,pa onda svojih glasača,pa onda svojih država,pa onda međunarodnih grupacija itd.,šta ima tu loše,to je suština politike.Ne radi se tu da li ste nečiji "poslušnik" kako vi kažete nego da li ste politiku koju zastupate saobrazili sa interesima zemlje i naroda koje predstavljate.Srpske "patriote" su se sprdale sa Slovencima nazivajući ih bečki konjušari,Slovenija je danas jedna od najuređenijih zemalja sa prosekom plate od 1.100 evra i nema nikakve probleme,Sprdali su se sa Hrvatima i oni rešiše svoje probleme sa srpskom manjinom,isto tako sa muslimanima u BiH,da ne pričamo da šiptarski poslušnici,poslušno dobiše državu.Samo srpske samoproglašene "patriote" i dalje pametuju.Nema poslušnika već onih koji rade u interesu države i naroda koji predstavljaju.Možete se tući u grudi junačke i vikati da ste "patriota" koliko hoćete ako su vam rezultati protiv interesa naroda
Препоруке:
4
19
70 недеља, 29 јануар 2017 20:06
negi
I naravno,možete lupati minuse!
Препоруке:
1
15
71 недеља, 29 јануар 2017 20:08
Боба
@negi
Ништа нисте разумели али то није ни чудно с обзиром да су вам Хрватска и Словенија узори. Лажне државе народа који никада нису били самостални па ни сада и који су давно продали веру за вечеру са резултатом да изумиру још брже него Србија али слепи Срби нарочито они проевропске жабље оријентације то наравно не примећују.
ПС
Не ради се о послушности народу већ о послушности интересним групама, нарочито оним глобалистичким а код нас и чисто криминалним. У миљеу у коме вам се нуди избор између послушника белосветске и домаће мафије подједнако што је Вучић и његови ефективно, и кандидата који бар нема везе са криминалним интересима страним и домаћим, Срби непогрешиво бирају веће криминалце.
Кад ћете утувити у главу да не тражите длаку у јајету већ да тражите постепено побољшање ако нагло није могуће а није???
Јер онај ко је рушио Савамалу сутра може да вам руши и отима куће и станове и отимаће ако га пустите да лудује и даље а ви само тупите и даље о 'савршеном патриотизму'.
Препоруке:
10
1
72 недеља, 29 јануар 2017 20:45
НЕМАЊА ВИДИЋ
Небески шетач

"Али шта ако у другом кругу остану у игри само кандидат СНС и Вук Јеремић?"

У том случају треба гласати за Јеремића.

"Мислим да онај који је у УН пред Бан Ки Муном пева Марш на Дрину и колико јуче држи светосавксу беседу тиме наговештава и своју ћирилицу и антиокупаторску будућност."

Чини ми се да је држање Светосавске беседе била прилика и обавеза кандидата за председника државе да каже да ћемо се вратити на Савин ћирилски пут.

Јеремић има олакшавајућу околност у томе што ни један председник САНУ после рата није јавно приметио да је у српским земљама хрватска латиница већ заменила српску ћирилицу у српском језику. Даље, данас нико из српске интелектуалне елите, осим Бошка Обрадовића, није јавно рекао да је српско писмо само ћирилица. Тиме би се њој дао карактер националног симбола, без којег не може опстати. Ако је српска и ова хрватска латиница, онда су оба писма у Срба само пуки алати за писање, од који се латиница показала прижељнијом.
Препоруке:
9
2
73 недеља, 29 јануар 2017 21:06
negi
@Boba.... Ja mislim da sam razumeo a da vi ništa ne razumete.Pitanje je jednostavno,kako ti svi "poslušnički narodi i njihovi političari" ostvariše svoje nacionalne interese a samo mi sa sve vama tako pametnom izgubiše i ono što je bilo nemoguće izgubiti?! Verovatno zato što su oni glupi a mi prepametni?!
Препоруке:
2
7
74 недеља, 29 јануар 2017 21:29
Zvonimir Bgd
Али, не би њему данас пријале наше беседе и похвале, уколико не би биле праћене делањем по његовом узору.

Ovo je vazna poruka. Protiv je dvolicnosti profitera koji jedno govore, a drugo rade.

Da li ce se i g.Jeremic drzati ove poruke ostaje da se vidi...
Препоруке:
6
0
75 недеља, 29 јануар 2017 23:36
Zvonimir Bgd

Боба
@negi
Ништа нисте разумели али то није ни чудно с обзиром да су вам Хрватска и Словенија узори.

Ne znam kome su 'uzor' te dve drzave, ali cini se da ni vi ne (zelite da) razumete neka razmisljanja. A u razmisljanjima ne mozemo odbacivati cinjenice. Dopadao se nama njihov uzor ili ne, tek, CINJENICA je da se Slovenija izvukla iz postjugoslovenske klanice i prva konsolidovala svoju postsocijalisticku privredu. S moje tacke gledista, Slovenci su to ucinili perfidno, jer su izdali drzavu u kojoj su po prvi put stekli nacionalnu slobodu. Ipak, prethodne cinjenice ostaju. Hrvatska, takodje izdajnickim putem u odnosu na Jugoslaviju, uspela je da izvojuje svoje nacionalne snove, usput uspostavljajuci pozitivan bilans u odnosu na (njima nepozeljne) Srbe, a sve u skladu sa svojim zastitnicima (Vatikanom i Nemackom) koje je instrumentalizovala za SVOJE INTERESE. To su CINJENICE. Nama taj nacin ne mora biti 'uzor', ali je vreme da definisemo svoje slabosti.
Препоруке:
8
2
76 понедељак, 30 јануар 2017 01:34
Боба
Симпатизерима хрватске и словеније као 'узора' мало чињеница не би било на одмет јер им ЕУ замагљује видике очигледно.
Нпр за почетак са хрватске википедије-
'Ukupni demografski gubitak od početka 20. stoljeća do 2011. godine procjenjuju na 2 434 000 stanovnika ili čak na oko 57% današnje hrvatske populacije'.."Ovakvi bi procesi i s tim intenzitetom razorili svaku populaciju, bez obzira na razinu njezine gospodarske razvijenosti i zato je danas Hrvatska praktički u demografskom slomu".
О економији која губи становништво таквим темпом не вреди говорити као аргументу за било шта. И Немачка је препуна пребогатих матораца и одумире као и хрватска и словенија.
Другим речима те земље су оствариле свој циљ јелте, имају територије са све мање људи и перспективе.
Благо нама ако постигнемо исто а захваљујући корумпираној власти и слепој опозицији на добром смо путу.
@negi
Очигледно да вам ништа није јасно и жалосно је што је тако али разумем, из бунара у коме је Србија тешко је видети.
Препоруке:
5
1
77 понедељак, 30 јануар 2017 11:00
negi
@Boba...... Izađite iz te vaše staklene tegle u kojoj živite i nemojte prosipati te demagoške fore.Oni su ostvarili svoje nacionalne ciljeve a vi i dalje palamudite i pravite se pametni i kukate ko babe narikače.To su činjenice koje vas ne zanimaju.Ponašate se isto kao oni tipovi što Đorđa Vukadinovića u Skupštini pitaju povodom voza,"Šta vi Đorđe imate protiv naših simbola".
Препоруке:
2
3
78 понедељак, 30 јануар 2017 12:31
Zvonimir Bgd

Боба

Симпатизерима хрватске и словеније као 'узора' мало чињеница не би било на одмет јер им ЕУ замагљује видике очигледно.

Ako ste pisali povodom mog komentara, vasi protivargumenti su mi cudni. Deluje kao da niste ni citali sta sam napisao. Kolokvijalni izrazi "Slovenija" i "Hrvatska" se u ovakvim diskusijama u znacenju njihove politike i politickog vrha. A mozda ste i citali, pa zakljucili kako je neko ko za hrvatsku i slovenacku politiku upotrebljava diskvalifikacije kao sto su "perfidnost" i "izdajstvo" - njihov 'simpatizer'???
Mozda bi za nekog postojali razlozi da 'simpatise' ostrvo u Jadranu, Plitvicka jezera, mozda i austrougarsku arhitekturu u Zagrebu. Mozda Bled ili Alpske padine sa Triglavom, Kranjsku goru... nebitno. To je stvar licnog afiniteta. Medjutim, mi ovde razgovaramo o politickoj proslosti (i sadasnjosti). Nije bila poenta u promasajima slovenacke i hrvatske stvarnosti, vec u njihovim dobicima u odnosu na srpsku. Hvala i prijatno.
Препоруке:
3
3
79 уторак, 31 јануар 2017 03:00
Боба
Пре ће бити Звонимире да ви нисте читали мој коментар јер никоме са два зрна соли у глави не могу бити узори државе чији народ НЕСТАЈЕ. То нема везе ни са чијим осећањима у вези истих само проста ЧИЊЕНИЦА која указује на сву дубину њиховог промашаја качења не само на шовинистички воз него пре свега на глобалистички ТИТАНИК, што тренутно ради и Србија нажалост. Са терминалном дијагнозом је сасвим небитно колико вам је пун новчаник на шта се не само ви него нажалост још много кратковидих погрешно концентрише.

ПС
О Негију не бих, на сујету и приземне квалификације не трошим време, жалосно је само да је то баш оно што убија и патриотски део Србије да не види даље од носа.
Препоруке:
5
1
80 уторак, 31 јануар 2017 15:33
negi
@Boba.....Savetujem vam da pročitate "Znakove pored puta" od Ive Andrića,možda i nešto skontate!
Препоруке:
3
5
81 петак, 03 фебруар 2017 20:44
Majstor Bob
Što se tiče Jeremića, možda bih glasao za ženu!
Препоруке:
1
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер